als ik het had geweten...dan had ik alsnog een pre-order gedaan..anders zou ik nu een Red abonnement hebben gehadCLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:35:
Dat is al jaren zo met pro-orders en ik zie al jaren hetzelfde beklag, keer op keer.
Lol, het wordt nu wel heel erg mooi:Ppimvdgulik schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:34:
[...]
Net telefonisch contact gehad met KPN, volgens medewerker krijgt KPN zowel de HTC ONE Silver als de HTC ONE Black 19 mei pas binnen (ik vertelde de meneer dat er op het KPN forum 16 mei als datum wordt aangegeven, maar het forum is niet bindend volgens deze meneer) en worden de toestellen pas die week verstuurd. Wel is toegezegd dat als ik de Media Link HD niet meer kon bestellen ik die kosten gecrediteerd zou krijgen om er zelf een te kopen.
Ik denk dat het weer een incompetente klantenservicemedewerker is.
Ze lullen echt allemaal een eind bij elkaar.
Xbox: Gulpener88
Dit is mijn eerste en laatste pre-order, dat is iets wat wel 100% zeker isCLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:35:
Dat is al jaren zo met pro-orders en ik zie al jaren hetzelfde beklag, keer op keer.
Voor mij geld dus ook zeker weten hetzelfde!c0de1 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:41:
[...]
Dit is mijn eerste en laatste pre-order, dat is iets wat wel 100% zeker is
Gisteren mijn bestelling geannuleerd en gehaald bij BC voor met Vodafone RED abonnement €49,- + €149 bij betaald. Nu is het toestel van mij en krijg ik gewoon mijn Media Link HD. Gisteravond de hele avond mee gespeeld. Erg leuk toestel!pimvdgulik schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:34:
[...]
Net telefonisch contact gehad met KPN, volgens medewerker krijgt KPN zowel de HTC ONE Silver als de HTC ONE Black 19 mei pas binnen (ik vertelde de meneer dat er op het KPN forum 16 mei als datum wordt aangegeven, maar het forum is niet bindend volgens deze meneer) en worden de toestellen pas die week verstuurd. Wel is toegezegd dat als ik de Media Link HD niet meer kon bestellen ik die kosten gecrediteerd zou krijgen om er zelf een te kopen.
Verwijderd
Beste klant,
Het toestel dat je hebt gekozen bij je contractverlenging is verstuurd. Onderaan deze e-mail staan alle gegevens.Met dit nieuwe toestel kun je via het supersnelle en betrouwbare netwerk van Vodafone makkelijk het internet op, waar en wanneer je wilt. Indien je bij je abonnement extra data-simkaarten hebt besteld, dan worden die geleverd als een aparte bestelling.
(gisteren telefonisch besteld bij vodafone)
Het toestel dat je hebt gekozen bij je contractverlenging is verstuurd. Onderaan deze e-mail staan alle gegevens.Met dit nieuwe toestel kun je via het supersnelle en betrouwbare netwerk van Vodafone makkelijk het internet op, waar en wanneer je wilt. Indien je bij je abonnement extra data-simkaarten hebt besteld, dan worden die geleverd als een aparte bestelling.
Heb je ook een bron ?yannickie111 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:35:
[...]
99% zeker van niet. Vrijdag komt pas de volgende batch...
OKee dat je het dan gecrediteerd zou krijgen is wel netjes van KPN.pimvdgulik schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:34:
[...]
maar dan is het toch raar dat ik 2 poster heb gezien die vandaag hun ONE kreeg van kpn
Wanneer heb jij hem besteld? ik trouwens de zilveren.
[-soon HTC ONE-][-HTC Sensation XE-][-Dell XPS17-][-Xbox360-][-Halo 4-]
Dat vond ik dus ook nogal raar.. Als ik vanmiddag zie dat mensen de ONE fysiek in huis hebben via KPN ga ik wel even om uitleg vragen. Heb mijn pre-order al op 4 maart geplaatst namelijk! Het gaat wel om de Zwarte versie, maar heb aangegeven dat Zilver wat mij betreft ook prima is.KoeDaa schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:47:
[...]
OKee dat je het dan gecrediteerd zou krijgen is wel netjes van KPN.
maar dan is het toch raar dat ik 2 poster heb gezien die vandaag hun ONE kreeg van kpn![]()
Wanneer heb jij hem besteld? ik trouwens de zilveren.
Helemaal mee eens, ik heb gister nog mail contact gehad met ze, maar de informatie die ze geven is zo nutteloos dat het hier op het forum waarschijnlijk als off topic / slowchat wordt gezien. heb het daarom ook maar niet gepost, het komt erop neer dat ze het niet weten en op de vraag of ze erachter kunnen komen is het ook een nee. kortom onduidelijkheid heerst.Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:10:
...pffffff...ik ben echt zo klaar met wachten...en vooral de totale stilte vanuit Typhone....Grrrrr
Mocht je de mailwisseling willen lezen. Zie hieronder
Mail 1
Bedankt voor uw mail. Tot op heden hebben wij van de leverancier ook nog geen exacte datum te horen gekregen.
Tot zo ver bekend zal de eerste levering plaats vinden in week 18. Bij de eerste levering zullen we een beperkt aantal toestellen binnen krijgen.
Mijn excuses voor het ongemak.Heeft u nog vragen, dan vernemen wij deze graag van u! Natuurlijk kunt u ook bellen op werkdagen tussen 9.00 en 21.00 uur naar 040 - 23 53 000.
Mijn reactie
Beste Nikita,
Is er een mogelijkheid dat jullie hier wel een bevestiging van gaan krijgen? De telefoon is aan een aantal andere winkels wel uitgeleverd. Het is toch vreemd dat jullie, als één van de grootste mobiele telefoon verkopers in Nederland, deze telefoon nog geen enkele keer hebben mogen ontvangen en zelfs niet eens weten of deze in week 18 wel geleverd gaat worden.
Mail 2
Dank voor uw bericht. Helaas is dit niet mogelijk, mijn excuses voor het ongemak. Wij zullen er zorg voor dragen om de bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Ik wil u wel graag alvast veel plezier wensen met uw bestelling. Heeft u nog vragen, dan vernemen wij deze graag van u! Natuurlijk kunt u ook bellen op werkdagen tussen 9.00 en 21.00 uur naar 040 - 23 53 000.
Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital
Verwijderd
Ongelovelijk, je word bij Hi van het kastje naar de muur gestuurd. Ze hebben totaal geen duidelijkheid. Als je aangeeft dat het niet klopt dat er mensen eerder hun levering krijgen als mensen die al sinds moment 1 aan het wachten zijn, dan krijg je een laf antwoord van dat ze daar geen antwoord op kunnen geven.
En als je vraagt wat ze er aan gaan doen, krijg je totaal geen initiatief. Zelfs als je een 'manager' aan de lijn hebt..
Beetje hele slechte service van Hi.
En als je vraagt wat ze er aan gaan doen, krijg je totaal geen initiatief. Zelfs als je een 'manager' aan de lijn hebt..
Net gehoord van mijn vriendin. Er ligt een pakketje van Hi op de keukentafel:)
Ze komt het pakketje zo naar mijn werk brengen:)
Ze komt het pakketje zo naar mijn werk brengen:)
Verwijderd
Ben blij dat ik mijn pre order heb geannuleerd en gewoon bij de winkel ben langsgeweest nu ik dit zo allemaal lees ...
Als er niet snel wat verandert ga ik dat ook maar doen denk ik..Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:06:
Ben blij dat ik mijn pre order heb geannuleerd en gewoon bij de winkel ben langsgeweest nu ik dit zo allemaal lees ...
inderdaad heb hetzelfde verhaal ondervonden met 2 mensen van de klantenservice en 1 iemand van de Hi facebook...Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:04:
Ongelovelijk, je word bij Hi van het kastje naar de muur gestuurd. Ze hebben totaal geen duidelijkheid. Als je aangeeft dat het niet klopt dat er mensen eerder hun levering krijgen als mensen die al sinds moment 1 aan het wachten zijn, dan krijg je een laf antwoord van dat ze daar geen antwoord op kunnen geven.
Ik vraag me af of ze het echt niet weten of dat ze het gewoon niet durvn zeggen. Iemand moet toch die leveringen doen en de ballen hebben om te zeggen ''Sorry meneer het klopt inderdaad dat ons systeem niet goed werkt en sommige mensen al een levering hebben gehad''
Hoe kan het dat bedrijven nog leuzen als ''als eerste in huis'' en pre-order mogen gebruiken als het zo duidelijk is dat er geen *** van klopt
Weet iemand toevallig wanneer TPH weer een levering van HTC one's verwacht? 
En of hij al in het leasesysteem staat van KPN/Hi
En of hij al in het leasesysteem staat van KPN/Hi
Zodra ik hoor dat hij bij gertjah echt geleverd is ga ik ook Hi bellen met die melding.. Tenzij ze mijn pre-order nog een fikse korting kunnen geven.... Dan maar langs de phonehouse en dan maar 3 euro per maand meer betalen, ik ga wel naar t-mobileVerwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:06:
Het pakketje ligt al thuis op de keukentafel.darkpluisje schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:09:
[...]
Zodra ik hoor dat hij bij gertjah echt geleverd is ga ik ook Hi bellen met die melding.. Tenzij ze mijn pre-order nog een fikse korting kunnen geven.... Dan maar langs de phonehouse en dan maar 3 euro per maand meer betalen, ik ga wel naar t-mobile
Maar geloof me, met dit bovenstaande verhaal (en als je erg netjes blijft) is er meestal wel een goede korting af te dwingen.
Nog mensen hier die iets van Typhone hebben gehoord? Zou het wel zuur vinden om de MediaLink HD mis te lopen omdat de levering van webshops toch zeer traag verloopt..
Ik snap sowieso niet dat mensen gaan Pre-orderen en verwachten dat ze hem tijdens de release als eerste krijgen.
Wanneer men Pre-ordert ben je namelijk al klant van die partij, het is dus logisch dat ze nieuwe klanten dus voorrang geven (die direct naar de winkel komen) omdat de pre-orders toch al zijn gebonden.
Ik pre-order nooit en heb hem vaak als 1 van de eerste, ik wil in dit geval de zwarte dus wacht even tot hij in de winkel is en haal er dan 1 op.
Wanneer men Pre-ordert ben je namelijk al klant van die partij, het is dus logisch dat ze nieuwe klanten dus voorrang geven (die direct naar de winkel komen) omdat de pre-orders toch al zijn gebonden.
Ik pre-order nooit en heb hem vaak als 1 van de eerste, ik wil in dit geval de zwarte dus wacht even tot hij in de winkel is en haal er dan 1 op.
Garrett schreef op donderdag 25 april 2013 @ 01:04:
[...]
Nee helaas, ik wacht geduldig tot MM Nordhorn mij mailt dat m'n zwarte pre-order er is... tot dan doe ik wel met m'n zilveren, die mag tegen die tijd dus de deur uit
Niemand anders nog een mail gekregen dat ze de zwarte kunnen ophalen bij de Media Markt in Duitsland? Ik zag dat veel mensen last hebben van gaps. Volgens mij is dit meer een probleem bij de Nederlandse batch of niet? Want zag geloof ik geen meldingen hiervan toen men ze uit Duitsland hadden gehaald, dat was wel de zilveren versie. Ik weet niet hoe het zit met de zwarte, voor zover ik deze topic gevolgd heb heeft niemand die nog binnen (behalve 1 persoon die beweert van wel, maar geen foto laat zien xD).
Ik weet niet of er een kans is dat de zwarte volgende week te koop is in NL, anders moet ik proberen deze uit Duitsland te bemachtigen, dan maar geen MediaLink. Kwam lang geleden in deze topic tegen dat ze zelfs opsturen geloof ik, maar voorlopig houden ze het nog wel een paar dagen apart voor me hoop ik.
Actie loopt nog anderhalve maandMuheed10 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:11:
Nog mensen hier die iets van Typhone hebben gehoord? Zou het wel zuur vinden om de MediaLink HD mis te lopen omdat de levering van webshops toch zeer traag verloopt..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb er 1 laten reserveren vandaag bij Vodafone winkel in zoetermeer, maar ik heb besloten over te stappen naar Hi. Ik werd gebeld vanochtend dat ze hem vandaag voor me vasthouden. Ik neem aan dat deze morgen wordt vrijgegeven. Dus wellicht zijn er mensen die er 1 zoeken en uit de buurt komen. Een belletje naar de winkel kan geen kwaad denk ik.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Verwijderd
Heb je m in de Hi winkel besteld, of via een ander Hi kanaal?Alekz87 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:20:
Ik heb er 1 laten reserveren vandaag bij Vodafone winkel in zoetermeer, maar ik heb besloten over te stappen naar Hi. Ik werd gebeld vanochtend dat ze hem vandaag voor me vasthouden. Ik neem aan dat deze morgen wordt vrijgegeven. Dus wellicht zijn er mensen die er 1 zoeken en uit de buurt komen. Een belletje naar de winkel kan geen kwaad denk ik.
Mijn op 17-03-2013 bij hi.nl bestelde zilveren HTC One is zojuist afgeleverd!
Dat was een pre-order van een tijdje geleden die dan is afgeleverd, dus ze beginnen ergens wel voor aan de lijst maar daarna stoppen ze en skippen ze naar de laatste orders ofzo
Verwijderd
Ik denk dat het totaal at-random gaat. Alleen voor het verkooppraatje om meer klanten te trekken zeggen ze met het first in first out systeem werken.
En bij de klantenservice mogen ze niks zeggen hoe het eigenlijk is geregeld,
En bij de klantenservice mogen ze niks zeggen hoe het eigenlijk is geregeld,
Ik heb een afhaalbewijs gekregen van een medetweaker voor een Saturn in Duitsland. In dat bericht staat dat er een volmachtformulier moet worden ingevuld als het product door iemand anders wordt afgehaald. Heeft iemand in dezelfde situatie gezeten, en is dit in de praktijk nodig? Ik heb geprobeerd naar een antwoord te zoeken binnen dit topic, maar helaas geen succes...
Datum Zeit Ort Nähere Informationen
25. April 2013 10:11 Rheinberg DE Lieferung hat das Logistikzentrum verlassen und ist unterwegs.
Denk dat je beste kans heb bij amazon.de. goedkoper en redelijk snelle levering
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Zo met dank aan BC Barneveld een HTC One silver in mijn bezit. Wat een topper zeg. Ik ben ff bezig zeg maar. Succes allemaal!
/Edit: Los toestel 599.99
/Edit: Los toestel 599.99
[ Voor 10% gewijzigd door Golf2vr6 op 25-04-2013 13:27 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ok, mijn HTC One Silver, telefonisch besteld bij hi op 22-4-2013 is binnen. Hij ligt hier aan de oplader. Wat een erg mooit toestel. Hele bedrijf hier is al komen kijken:P
Hoe lang moet ik hem opladen! (er staat tot vol, maar hoe weet ik of het vol is?)
Hoe lang moet ik hem opladen! (er staat tot vol, maar hoe weet ik of het vol is?)
[ Voor 20% gewijzigd door Gertjuhjan op 25-04-2013 13:30 ]
aan het led lampje , dat moet geloof ik groen branden.Gertjuhjan schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:28:
Ok, mijn HTC One Silver, telefonisch besteld bij hi op 22-4-2013 is binnen. Hij ligt hier aan de oplader. Wat een erg mooit toestel. Hele bedrijf hier is al komen kijken:P
Ah thanks, hij is nu oranje:PSantoryu schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:30:
[...]
aan het led lampje , dat moet geloof ik groen branden.
Nice, het lijkt erop dat Hi en KPN gewoon andersom aan het uitleveren zijn.Gertjuhjan schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:28:
Ik heb ook vorige week telefonisch besteld/verlengd en die van mij is gister verzonden.
Veel plezier met je HTC One!
En wij maar wachten als pre-orders van CoolBlue...zucht
Verwijderd
Zonet met een gozer van de klantenservice gesproken. Hij heeft dit forum erbij gepakt, maar hij snapt er niks van dat Hi nu al aan het uitleveren is, terwijl mensen die langer wachten niks krijgen.
Dankzij deze jongeman blijf ik nog even wachten, want wilde bijna mijn bestelling annuleren. Ondanks de hele goede deal die ik heb gemaakt.
Zelfs nog mijn post voorgelezen, haha!;-)
Dankzij deze jongeman blijf ik nog even wachten, want wilde bijna mijn bestelling annuleren. Ondanks de hele goede deal die ik heb gemaakt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2013 13:37 ]
Ok allemaal,
Ik verplaats mij naar het andere topic:)
Veel succes allemaal en hoop dat jullie allemaal snel de telefoon krijgen.
Aan bluray: Ik ben gulpener op het hi-forum, dus misschien ben ik de enige luckybasterd:P Die ze in het andere lijstje hebben gestuurd!
Ik verplaats mij naar het andere topic:)
Veel succes allemaal en hoop dat jullie allemaal snel de telefoon krijgen.
Aan bluray: Ik ben gulpener op het hi-forum, dus misschien ben ik de enige luckybasterd:P Die ze in het andere lijstje hebben gestuurd!
Groen i.p.v. rood ledje.[b][message=40155254,noline]
[afbeelding]
Verwijderd
Wat een zwak verhaal zeg:
"Typhone.nl : Beste Gino, Niels en Elsi, ik begrijp dat jullie allen zo spoedig mogelijk jullie HTC's wensen te ontvangen en wij doen onze uiterste best om dit te kunnen realiseren. D uitstelling van de levering heeft echter te maken met een rechtszaak omtrent de HTC One zie: http://www.nu.nl/tech/340...t-ondanks-rechtszaak.html. Inmiddels hebben 3 aanbieders in Nederland de eerste HTC One's kunnen uitleveren waar wij helaas niet bij hoorden. Wij proberen jullie echter zo spoedig mogelijk de HTC One te kunnen leveren, maar we zijn daarvoor afhankelijk van HTC. Graag vraag ik jullie daarom om jullie geduld en we sturen jullie zo spoedig mogelijk de toestellen toe."
"Typhone.nl : Beste Gino, Niels en Elsi, ik begrijp dat jullie allen zo spoedig mogelijk jullie HTC's wensen te ontvangen en wij doen onze uiterste best om dit te kunnen realiseren. D uitstelling van de levering heeft echter te maken met een rechtszaak omtrent de HTC One zie: http://www.nu.nl/tech/340...t-ondanks-rechtszaak.html. Inmiddels hebben 3 aanbieders in Nederland de eerste HTC One's kunnen uitleveren waar wij helaas niet bij hoorden. Wij proberen jullie echter zo spoedig mogelijk de HTC One te kunnen leveren, maar we zijn daarvoor afhankelijk van HTC. Graag vraag ik jullie daarom om jullie geduld en we sturen jullie zo spoedig mogelijk de toestellen toe."
Iemand toevallig al een afleverafspraak via CoolBlue gekregen vandaag ?
Verwijderd
Hallo,Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:34:
Zonet met een gozer van de klantenservice gesproken. Hij heeft dit forum erbij gepakt, maar hij snapt er niks van dat Hi nu al aan het uitleveren is, terwijl mensen die langer wachten niks krijgen.
Ik ben die 'gozer' van de klantenservice!
Heb nogmaals voor je nagevraagd voor je. Maar zelfs andere locaties snappen er niks van! Ben nog steeds bezig voor je.
Ben blij dat je nog bij ons blijft!
Morgen komt er een grote zending binnen bij CB.c0de1 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:58:
Bron: Hebben ze via twitter aan mij verteld.
En dat ging over de zilveren.
Even wachten tot morgen dus.
Spannend!bartszoon schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:09:
[...]
Morgen komt er een grote zending binnen bij CB.
Bron: Hebben ze via twitter aan mij verteld.![]()
En dat ging over de zilveren.
Even wachten tot morgen dus.
serviceVerwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:04:
[...]
Hallo,
Ik ben die 'gozer' van de klantenservice!
Heb nogmaals voor je nagevraagd voor je. Maar zelfs andere locaties snappen er niks van! Ben nog steeds bezig voor je.
Ben blij dat je nog bij ons blijft!
Verwijderd
Zo hoort dat toch!?
Onze back-office is zelfs verbaasd. Maar maak je geen zorgen!
Ik ben bijna zeker dat die zo snel mogelijk naar je toe komt!
Nee, niet eens contact kunnen leggen de afgelopen paar dagen. Zelfs met bellen kwam ik er niet eens door (zelfs niet na meer dan 25 minuten wachten )c0de1 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 13:58:
Als ik leidingvevende was bij een grote telco had ik standaard iemand op de grote fora om CS te bieden. UPC heeft toch ook iemand zitten in het UPC topic?Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:14:
[...]
Zo hoort dat toch!?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ze zullen het wel druk hebben met alle orders (HTC One's, Samsung S4's)kevin-postma schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:14:
[...]
Nee, niet eens contact kunnen leggen de afgelopen paar dagen. Zelfs met bellen kwam ik er niet eens door (zelfs niet na meer dan 25 minuten wachten )
Ik bel niet meer, maar twitter met ze, heb meestal direct antwoord terug!
Verwijderd
Ik zit wel vaker op forums rond te neuzen om beetje overal van op de hoogte te zijn.westergas schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:15:
[...]
Als ik leidingvevende was bij een grote telco had ik standaard iemand op de grote fora om CS te bieden. UPC heeft toch ook iemand zitten in het UPC topic?
Maar had nog niet van dit forum gehoord. (schaam je.)
Maar geen idee of HI/KPN zoiets heeft. (wel een eigen forum)
Erg lastig soms, dat we niet de uiteindelijke leverdata weten.
jij wel dan..ik blijf maar wachten op antwoord op twitter alleen krijg ik nietsc0de1 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:16:
[...]
Ze zullen het wel druk hebben met alle orders (HTC One's, Samsung S4's)
Chapeau, wat een serviceVerwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:14:
[...]
Zo hoort dat toch!?
Of vraag ik nu te veel, haha.
Hmmm, Ik heb geen twitter! hahac0de1 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:16:
[...]
Ze zullen het wel druk hebben met alle orders (HTC One's, Samsung S4's)
Geldt dit voor iedereen die een pre order heeft bij Hi of alleen voor youaresmall?Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:14:
[...]
Zo hoort dat toch!?
Heb gister ook gebeld met dezelfde klacht en werd mij verteld dat het kwam omdat de laat bestellers in de winkel hebben besteld. Dit zou komen omdat er twee pre order lijsten en twee voorraden zijn. Dit blijkt dus niet te kloppen.
Verwijderd
Hoe langer ik op bestelling wacht hoe meer ik twijfel of ik hem nou echt wil.
Morgen geen reactie denk ik m te gaan annuleren.
Morgen geen reactie denk ik m te gaan annuleren.
Misschien kan je sowieso even doorgeven dat er hele volksstammen KPN en haar dochters niet eens overwegen door het toestellease verhaal. Bied dan in ieder geval twee sporen aan en laat mensen kiezen. Ze kunnen namelijk de rest qua abo wel kiezen, maar niet of je een toestel in eigendom wilt.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Vreemd een paar dagen geleden stond hij wel in het lease systeem op de website van de PhoneHouse.Richurdt schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:19:
[...]
Chapeau, wat een service. Dan kan jij vast wel zeggen wanneer ze de HTC One in het leasesysteem gaan zetten voor de resellers (Bv. The Phone House)
![]()
Nu dus niet meer.. betekend dit dat als ik hem in de winkel op ga halen dat ze hem daar ook niet voor me kunnen opvoeren voor een abbonement met Lease van Hi?
Inderdaad, dat kan dus niet.dunn0w schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:29:
[...]
Vreemd een paar dagen geleden stond hij wel in het lease systeem op de website van de PhoneHouse.
Nu dus niet meer.. betekend dit dat als ik hem in de winkel op ga halen dat ze hem daar ook niet voor me kunnen opvoeren voor een abbonement met Lease van Hi?
Verwijderd
Dit was het antwoord van Typhone...ze houden ons dus nog gewoon aan het lijntje....prutsers...Muheed10 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:11:
Typhone.nl Beste Gino, Niels en Elsi, ik begrijp dat jullie allen zo spoedig mogelijk jullie HTC's wensen te ontvangen en wij doen onze uiterste best om dit te kunnen realiseren. D uitstelling van de levering heeft echter te maken met een rechtszaak omtrent de HTC One zie: http://www.nu.nl/tech/340...t-ondanks-rechtszaak.html. Inmiddels hebben 3 aanbieders in Nederland de eerste HTC One's kunnen uitleveren waar wij helaas niet bij hoorden. Wij proberen jullie echter zo spoedig mogelijk de HTC One te kunnen leveren, maar we zijn daarvoor afhankelijk van HTC. Graag vraag ik jullie daarom om jullie geduld en we sturen jullie zo spoedig mogelijk de toestellen toe.
Ik ben één van de mensen die van de week door Belsimpel is gebeld. Ik had alleen begrepen dat ze gisteren of vandaag de levering binnen zouden krijgen. Maar wis en waarachtig: op de bestelpagina stond gisterochtend daadwerkelijk vandaag, terwijl later op de dag er plots morgen stond! Ik snap er niet zo veel meer van...
In other news: een bepaald bedrijf dat een Apple trucje heeft gedaan met z'n nieuwe model doet ook vertragingen melden. Hoe toepasselijk ;-)
In other news: een bepaald bedrijf dat een Apple trucje heeft gedaan met z'n nieuwe model doet ook vertragingen melden. Hoe toepasselijk ;-)
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!
Voor de mensen die juist nog een HTC One willen kopen en de juiste prijs zoeken:
Ik had ff voor mezelf in Excel wat aanbieders opgesomd in mijn zoektocht naar een HTC One deal. Mijn eisen waren de laagste maandlasten, +/- 200min en max 100e bijbetalen. Databundel 500-1GB is voldoende (zit altijd op wifi). Hieronder de aanbieders die in de buurt kwamen. Aanvullingen welkom. Alles hier is T-Mobile want ik kwam alleen maar duurdere opties tegen. Ik ga voor de eenalaatste (gem 38.40 p/mnd), dit is de goedkoopste optie.
*Een lager T-mobile abo (Smart Plus 230) kost precies evenveel als de 420 als je de eenmalige kosten meerekent dus die is weggelaten.
Ik had ff voor mezelf in Excel wat aanbieders opgesomd in mijn zoektocht naar een HTC One deal. Mijn eisen waren de laagste maandlasten, +/- 200min en max 100e bijbetalen. Databundel 500-1GB is voldoende (zit altijd op wifi). Hieronder de aanbieders die in de buurt kwamen. Aanvullingen welkom. Alles hier is T-Mobile want ik kwam alleen maar duurdere opties tegen. Ik ga voor de eenalaatste (gem 38.40 p/mnd), dit is de goedkoopste optie.
| Aanbieder | T-Mobile | MTV 0.5GB/150min | MTV 1GB/150min | MTV Mobile 0.5GB/250min | MTV Mobile 1GB/250min | MTV Mobile 2GB/250min | Typhone/T-mobile 300 | Typhone/T-mobile 420 |
| p/mnd tijdens korting | €41.50 | €19.50 | €22.00 | €22.50 | €25.00 | €27.50 | €30.47 | €38.09 |
| p/mnd na korting | 0 | €39.00 | €44.00 | €45.00 | €50.00 | €55.00 | €40.62 | 0 |
| # maanden korting | 24 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 18 | 24 |
| eenmalig toestel kosten | €99.95 | €189.95 | €139.95 | €159.95 | €109.95 | €29.50 | €99.00 | 0 |
| eenmalig overig | €30.50 | €30.50 | €30.50 | €30.50 | €30.50 | €30.50 | €30.50 | |
| minuten | 200min | 150min | 150min | 250min | 250min | 250min | 300min | 420min |
| data | 1.5GB | 0.5GB | 1GB | 0.5GB | 1GB | 2GB | 1GB | 1GB |
| Totaal na 2jr | €1,095.95 | €980.95 | €1,028.45 | €1,067.95 | €1,115.45 | €1,132.50 | €921.68 | €944.66 |
| Gemiddeld p/mnd | €45.66 | €40.87 | €42.85 | €44.50 | €46.48 | €47.19 | €38.40 | €39.36 |
*Een lager T-mobile abo (Smart Plus 230) kost precies evenveel als de 420 als je de eenmalige kosten meerekent dus die is weggelaten.
ik heb hem gister daar besteld en dit staat er: levering van leverancier aan Belsimpel verwacht op 26-04-2013BorgMan schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:40:
Ik ben één van de mensen die van de week door Belsimpel is gebeld. Ik had alleen begrepen dat ze gisteren of vandaag de levering binnen zouden krijgen. Maar wis en waarachtig: op de bestelpagina stond gisterochtend daadwerkelijk vandaag, terwijl later op de dag er plots morgen stond! Ik snap er niet zo veel meer van...
Net kpn aan te telefoon gehad zelf maar gebeld. Persoon aan de telefoon weet helemaal niet dat ze al uitgeleverd worden. Hij las wel voor uit een standaard bestandje dat de gene die hem eerst bestellen eerst aan de beurd zijn. Vertdelde de man dat dit niet waar is! Hij vroeg hoe kom je daar op? Dat ik het gelezen had op tweakers. Maar hij vind het forum van tweakers niet betrouwbaar
. En dat ik met hardere bewijzen moest komen!
Vroeg hem ook hoe het dan zit dat hi de telefoons wel al volop aan het uitleveren is, hier draaide hijomheen enheeft geen duidelijk andwoord op kunnen geven. Hij vertelde dat ze nu in hele kleine getalle binnen kwamen en dat de gene die ze eerst besteld hadden als eerst krijgen. YES SURE! En dat die van mij op de planning van 6 mei staat. Pfff om moe van te worden...
Vroeg hem ook hoe het dan zit dat hi de telefoons wel al volop aan het uitleveren is, hier draaide hijomheen enheeft geen duidelijk andwoord op kunnen geven. Hij vertelde dat ze nu in hele kleine getalle binnen kwamen en dat de gene die ze eerst besteld hadden als eerst krijgen. YES SURE! En dat die van mij op de planning van 6 mei staat. Pfff om moe van te worden...
Verwijderd
Ik heb geen idee wat de Phonehouse zal doen. Ik denk dat ze de prijzen van de providers gaan aanhouden. Dat is mijn vermoeden, kan hier vrij weinig over zeggen.Richurdt schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:19:
[...]
Chapeau, wat een service. Dan kan jij vast wel zeggen wanneer ze de HTC One in het leasesysteem gaan zetten voor de resellers (Bv. The Phone House)
![]()
Ben maar een simpele werknemer die graag op forums zit haha.
Niks voor werk of iets.
Waarschijnlijk geldt voor jou hetzelfde. Ligt nog aan welke kleur.Robbertpro schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:21:
[...]
Geldt dit voor iedereen die een pre order heeft bij Hi of alleen voor youaresmall?
Heb gister ook gebeld met dezelfde klacht en werd mij verteld dat het kwam omdat de laat bestellers in de winkel hebben besteld. Dit zou komen omdat er twee pre order lijsten en twee voorraden zijn. Dit blijkt dus niet te kloppen.
Maar nogmaals wij weten hier vrij weinig van af. Alleen dat mensen er erg naar uit kijken om het toestel in ontvangst te nemen. Jammer genoeg ligt het echt aan HTC.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2013 15:03 ]
Heb de zilveren besteld op 02-04. Ik snap dat Hi niet alle pre orders in 1 keer binnen krijgt maar wat niet klopt is dat er klanten zijn bij Hi die deze week besteld hebben hun telefoon al binnen hebben.[b]Drunk Dutchy schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:54:
Waarschijnlijk geld voor jou hetzelfde. Ligt nog aan welke kleur.
Maar nogmaals wij weten hier vrij weinig van af. Alleen dat mensen er erg naar uit kijken om het toestel in ontvangst te nemen. Jammer genoeg ligt het echt aan HTC.
Verwijderd
maar helemaal niet van KPN heeft hem toch. Ik krijg hem ook pas op 6 mei (hopelijk je weet het nooitKoeDaa schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:44:
Net kpn aan te telefoon gehad zelf maar gebeld. Persoon aan de telefoon weet helemaal niet dat ze al uitgeleverd worden. Hij las wel voor uit een standaard bestandje dat de gene die hem eerst bestellen eerst aan de beurd zijn. Vertdelde de man dat dit niet waar is! Hij vroeg hoe kom je daar op? Dat ik het gelezen had op tweakers. Maar hij vind het forum van tweakers niet betrouwbaar. En dat ik met hardere bewijzen moest komen!
Vroeg hem ook hoe het dan zit dat hi de telefoons wel al volop aan het uitleveren is, hier draaide hijomheen enheeft geen duidelijk andwoord op kunnen geven. Hij vertelde dat ze nu in hele kleine getalle binnen kwamen en dat de gene die ze eerst besteld hadden als eerst krijgen. YES SURE! En dat die van mij op de planning van 6 mei staat. Pfff om moe van te worden...![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2013 15:21 ]
Verwijderd
Klopt, snap er zelf ook vrij weinig van!Robbertpro schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:18:
[...]
Heb de zilveren besteld op 02-04. Ik snap dat Hi niet alle pre orders in 1 keer binnen krijgt maar wat niet klopt is dat er klanten zijn bij Hi die deze week besteld hebben hun telefoon al binnen hebben.
Al meerdere mensen gehoord hierover. Ook al vind ik het vreemd, heb zelf het toestel nog niet eens gezien haha.
Ik weet alleen dat ze er vast en zeker druk mee bezig zijn.
Weinig tot geen impact op leveringen dus volgens HTC:
http://m.theinquirer.net/...ction-against-the-htc-one
Ben wel benieuwd wat ze bedoelen met
http://m.theinquirer.net/...ction-against-the-htc-one
Ben wel benieuwd wat ze bedoelen met
Misschien toch maar beter om later te kopen??"HTC will transition to improved microphone designs once its inventory of STM microphones is exhausted."
Het leven is hard...een stoeprand ook.
6 Mei? Weet je zeker dat hij 6 mei zei? Vanmorgen met KPN gebeld en mij werd verteld dat de levering 19 mei zou beginnen (heb de ONE 4 maart al besteld..)Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:20:
[...]
maar helemaal niet van KPN heeft hem toch. Ik krijg hem ook pas op 6 mei (hopelijk je weet het nooit) en ik heb hem 25 maart besteld. p.s ze mogen wel opschieten. mijn telefoon is net deze week kapot gegaan...
Verwijderd
Ik vroeg of ik hem ook via the phonehouse kon bestellen. en dit kreeg ik als reactie
Volgens de gegevens die ik nu tot mijn beschikking heb, staat je order alleen nog in het systeem. Deze kun je nog annuleren via de Klantenservice (0800-0105). Je kunt het toestel dan halen bij de Phonehouse, mits dat wenselijk is en mits zij het toestel op voorraad hebben.
Voor zover ik het zie, verwacht ik dat het toestel in week 19 wordt geleverd. Indien je hierop wilt wachten, hoef je niks te doen.
Le Yuan
en week 19 begint op 6 mei
p.s dit is via facebook. ik had daarvoor gebeld met KPN, maar madame van de callcenter wist volgens mij geeneens wat een htc one was ^^
Volgens de gegevens die ik nu tot mijn beschikking heb, staat je order alleen nog in het systeem. Deze kun je nog annuleren via de Klantenservice (0800-0105). Je kunt het toestel dan halen bij de Phonehouse, mits dat wenselijk is en mits zij het toestel op voorraad hebben.
Voor zover ik het zie, verwacht ik dat het toestel in week 19 wordt geleverd. Indien je hierop wilt wachten, hoef je niks te doen.
Le Yuan
en week 19 begint op 6 mei
Als je een Hi of KPN abo wilt zou ik nog maar even wachten met annuleren. Hij staat namelijk nog niet in het leasesysteem van KPN/hi bij The phone house.Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:49:
Ik vroeg of ik hem ook via the phonehouse kon bestellen. en dit kreeg ik als reactie
Le Yuan
en week 19 begint op 6 meip.s dit is via facebook. ik had daarvoor gebeld met KPN, maar madame van de callcenter wist volgens mij geeneens wat een htc one was ^^
Zo ben ik ook de fout ingegaan. Had mijn pre-order gecanceld, en wilde hem ophalen bij TPH. Kon mooi met lege handen naar huis
6 mei werd mij ook nu net vanmiddag verteld... Maar kon hij eerst zelf niet zeggen hij moest eerst even rond bellen.pimvdgulik schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:42:
[...]
6 Mei? Weet je zeker dat hij 6 mei zei? Vanmorgen met KPN gebeld en mij werd verteld dat de levering 19 mei zou beginnen (heb de ONE 4 maart al besteld..)
Net weer even gebeld, nu wordt weer verteld dat de levering van de Silver op 6 mei begint en de Black 16 mei. Ga mijn Black bestelling omzetten naar Silver, ben het wachten wel een beetje beu.Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:49:
Le Yuan
en week 19 begint op 6 meip.s dit is via facebook. ik had daarvoor gebeld met KPN, maar madame van de callcenter wist volgens mij geeneens wat een htc one was ^^
Verwijderd
Vraagje, als ik een HTC One in Duitsland bestel is die hier toch volledig 100% in Nederland te gebruiken ? Het gaat om een simlock vrij toestel uiteraard.
Is de taal dan ook in te stellen op Nederlands ?
Verwijderd
Niet iedereen heeft er verstand van blijkt maar weer haha.Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:49:
Le Yuan
De levering is vertraagd dankzij HTC.
Niet veel dat wij kunnen doen als HI/KPN zijnde.
Zoek functie al geprobeerd?Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:58:
Vraagje, als ik een HTC One in Duitsland bestel is die hier toch volledig 100% in Nederland te gebruiken ? Het gaat om een simlock vrij toestel uiteraard.
Ja, als ik het forum mag geloven is hij dan direct nederlands.
Verwijderd
Dank je wel man.Richurdt schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:00:
[...]
Zoek functie al geprobeerd?
Ja, als ik het forum mag geloven is hij dan direct nederlands.
Verwijderd
ik geef KPN ook niet de shuld:). Ik geef HTC de schuld dat ze zo'n goede telefoon maken die iedereen wilt, maar ik ben idd het wachten ook beu zeker als je geen smartphone meer hebt. Valt het wachten best wel zwaar. aan de andere kant heb ik wel een mooi excuus om mijn verantwoordelijkheden te verwaarlozen
Jij hebt dus al wel bericht ontvangen. Ik heb hem 4 min na jou bestelt maar nog niets gehoord. Hopelijk wordt deze ook vandaag voor mij verzonden.Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:43:
Beste klant,
Edit: Die order status checker van Vodafone geeft die bij jullie ook een foutmelding?
[ Voor 5% gewijzigd door Thoraxx op 25-04-2013 16:13 ]
Tot en met zaterdag hebben ze in Utrecht en Maarssen bij de nieuwe Vodafone winkels 50% korting op de maandkosten (max 24 mnd) en ook 50% korting op de meerprijs voor de telefoon wanneer je deze per maand meebetaald in je abo! Heeft mij doen besluiten nog wat langer bij Vodafone te blijven.
De HTC One hadden ze niet op voorraad maar wordt zsm uitgeleverd.
Handtekening
Verwijderd
Hahahahah inderdaad!Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:09:
ik geef KPN ook niet de shuld:). Ik geef HTC de schuld dat ze zo'n goede telefoon maken die iedereen wilt, maar ik ben idd het wachten ook beu zeker als je geen smartphone meer hebt. Valt het wachten best wel zwaar. aan de andere kant heb ik wel een mooi excuus om mijn verantwoordelijkheden te verwaarlozen
Het blijft altijd iets met die telefoonmerken.
Altijd strijd, continu.
Vandaar waarschijnlijk die 'vertraging'.
Heb je wat meer informatie? Linkje? Abboprijzen / prijzen van het toestel / kan het ook 1 jarig?Balboa schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:11:
Tot en met zaterdag hebben ze in Utrecht en Maarssen bij de nieuwe Vodafone winkels 50% korting op de maandkosten (max 24 mnd) en ook 50% korting op de meerprijs voor de telefoon wanneer je deze per maand meebetaald in je abo! Heeft mij doen besluiten nog wat langer bij Vodafone te blijven.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hetzelfde hier. Bellen doe ik niet meer. Reacties op E-mail duurt ook lang. Ik hoop dat de rest van de service van Coolblue beter is..anders laatste keer geweest..pfffkevin-postma schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:14:
[...]
Nee, niet eens contact kunnen leggen de afgelopen paar dagen. Zelfs met bellen kwam ik er niet eens door (zelfs niet na meer dan 25 minuten wachten )
Verwijderd
Wou eigenlijk graag bij Hi het toestel halen, maar dit duurt me nu toch echt te lang. Iemand enig idee of er ook ergens sim-lock vrije toestellen op voorraad zijn? Of kan niemand me daarop antwoord geven?
Verwijderd
Hehe, eindelijk Vodafone. Zojuist voor de tigste keer gebeld, waar mijn One Silver bleef. heb hem 19-3 al besteld. Kreeg nu te horen dat vandaag een lading is binnengekomen bij Vodafone, ze straks worden aangeboden bij PostNL en ik morgenochtend de track and trace zou krijgen en het toestel voor het weekend ontvangen zal.
Heb Belcompany Rotterdam Alexandrium gebeld, er werdt mij vertelt dat ze geen losse toestellen verkopen.
Wel vreemd aangezien Belcompany wel op hun site aangeeft "Losse prijs 669,99".
Ze hebben niets meer op voorraad, en de meneer die ik heb gesproken wist ook niet waarneer ze een nieuwe levering krijgen.
Voor nu is het afwachten en hopen dat er volgende week een nieuwe levering is bij verschillende shops.
Wel vreemd aangezien Belcompany wel op hun site aangeeft "Losse prijs 669,99".
Ze hebben niets meer op voorraad, en de meneer die ik heb gesproken wist ook niet waarneer ze een nieuwe levering krijgen.
Voor nu is het afwachten en hopen dat er volgende week een nieuwe levering is bij verschillende shops.
Eindelijk iemand aan de lijn gekregen die me wat kon vertellen, de levering van de HTC One Zilver zal binnen 10-15 werkdagen geschieden, er kunnen wel een aantal orders tussen door glippen die dus eerder geleverd worden (beetje raar maar goed) In ieder geval mijn order omgezet naar een Silver, wel dezelfde order gehouden dus blijf op mijn plekje in de stapel. Nu maar wachten tot de levering.
Verwijderd
Dat ligt aan HTC. Ze willen concurreren met andere merken dus 'vertragen' ze het leveren.pimvdgulik schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:22:
Eindelijk iemand aan de lijn gekregen die me wat kon vertellen, de levering van de HTC One Zilver zal binnen 10-15 werkdagen geschieden, er kunnen wel een aantal orders tussen door glippen die dus eerder geleverd worden (beetje raar maar goed) In ieder geval mijn order omgezet naar een Silver, wel dezelfde order gehouden dus blijf op mijn plekje in de stapel. Nu maar wachten tot de levering.
Ligt niet aan de providers. Zolang hun niks binnen krijgen kunnen ze ook niet leveren haha!
Verwijderd
@Drunk Dutchy werk jij nou bij KPN? als dat zo is zou je hier kunnen posten wanneer je de batch binnen krijgt:P
Verwijderd
Telt HI ook?Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:26:
@Drunk Dutchy werk jij nou bij KPN? als dat zo is zou je hier kunnen posten wanneer je de batch binnen krijgt:P
Ik heb er vrij weinig mee te maken eerlijk gezegd.
Ik hoop zoals meerdere mensen zeiden: 6 mei.
Maar als ik meer weet, zal ik het laten weten, waarom niet?:p
Geen link, alleen in de winkel kun je bestellen. Alles is - als ik het goed heb begrepen - met 50% korting, behalve losse toestelprijzen. Volgens mij kan 1 jaar ook.CLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:14:
[...]
Heb je wat meer informatie? Linkje? Abboprijzen / prijzen van het toestel / kan het ook 1 jarig?
Handtekening
Phone House voorraad bij de Makro in Delft. Vriendin meteen er heen gegaan (we wonen zowat om de hoek).
Helaas, al gereserveerd...
Hier weer een update van Belsimpel gehad. Ze verwachten de order op 26-04-13 te kunnen versturen..
Iemand ?
Iemand ?
Fijn, dan hoef ik er niet meer heen, haha. Was van plan dit weekend op en neer te rijden.Soeski schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:46:
Phone House voorraad bij de Makro in Delft. Vriendin meteen er heen gegaan (we wonen zowat om de hoek).
Voor de mensen die bij The Phonehouse besteld hebben; De One wordt dit weekend uitgeleverd aan de winkels. Het is helaas wel een beperkte voorraad is, maar de verwachting is dat in ieder geval alle priority order leden een toestel krijgen. Het gaat hierbij om de zilveren versie. Het is echter mogelijk dat sommige winkels één of meerdere One's voor vrije verkoop hebben. Sommige winkels doen een priority op eigen naam 
In Vamos, systeem van KPN, is het helaas nog niet mogelijk de One als leasetoestel aan te vinken. (net gecheckt)
In Vamos, systeem van KPN, is het helaas nog niet mogelijk de One als leasetoestel aan te vinken. (net gecheckt)
ik zie de zelfde melding bij mijn bestelling staan, er was mij beloofd dat ze vandaag zouden komen en morgen op de mat zou liggen, blijkbaar nog een dagje langer wachtenNeWSJuNK schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:47:
Hier weer een update van Belsimpel gehad. Ze verwachten de order op 26-04-13 te kunnen versturen..
Iemand ?
ik zit er ook op te wachten maar verwacht pas morgen bericht er van te krijgenNeWSJuNK schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:47:
Iemand ?
hoop dat als ze hem binnen krijgen ook gelijk naar iedereen versturen
Dan zou ik kijkrn voor een hi-abbonnement. Is zoiezo goedkoper als kpn en kan je gewoon "verlengen"Durazno schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:49:
Voor de mensen die bij The Phonehouse besteld hebben; De One wordt dit weekend uitgeleverd aan de winkels. Het is helaas wel een beperkte voorraad is, maar de verwachting is dat in ieder geval alle priority order leden een toestel krijgen. Het gaat hierbij om de zilveren versie. Het is echter mogelijk dat sommige winkels één of meerdere One's voor vrije verkoop hebben. Sommige winkels doen een priority op eigen naam
KPN=Hi, alleen andere netwerkacties, dus ook Vamos, dus ook geen One in het systeem van HiGertjuhjan schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:01:
[...]
Dan zou ik kijkrn voor een hi-abbonnement. Is zoiezo goedkoper als kpn en kan je gewoon "verlengen"
Als je daarnaast 8 maanden voor 25 eu bij KPN meetelt is KPN niet veel duurder dan Hi.
PS: The Phonehouse in Arnhem Kronenburg, Nunspeet, Venray en Delfzijl hebben er 1 liggen. Ik kan alleen niet zien of die gereserveerd zijn.... Misschien heb je geluk!
[ Voor 17% gewijzigd door Durazno op 25-04-2013 17:17 ]
Hihi ik typ dit bericht vanaf mijn gloednieuwe HTC One! De Belcompany in Venlo had er gistermiddag 2 voor losse verkoop binnengekregen, waarvan er 1 gereserveerd was. Die vrouw zei: ik zit de hele dag al te wachten op iemand die em komt kopen
. 599, zilver
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.