Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Blij dat hij nu bij meerde providers word uitgeleverd:)keverjeroen schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:34:
Yes! Ook een mailtje van Hi dat mn bestelling morgen afgeleverd wordt..
aaah maar iemand al wat gehad van KPN??
[ Voor 12% gewijzigd door KoeDaa op 24-04-2013 19:38 ]
[-soon HTC ONE-][-HTC Sensation XE-][-Dell XPS17-][-Xbox360-][-Halo 4-]
welke telefoon, wanneer besteld ?keverjeroen schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:34:
Yes! Ook een mailtje van Hi dat mn bestelling morgen afgeleverd wordt..
Overigens iemand die hier wijzer uit kan worden ? Want snap er helemaal niks van wat ze nou bedoelen.
Bericht komt van drie tweets naar één persoon. De vraag gaat alleen over dat hij volgende week ook niet geleverd gaat worden.Aangezien de HTC One in de kleur Beautiful Black later geleverd zal worden dan verwacht, bieden wij de consumenten die het toestel via de pre-order actie hebben besteld coulance. Dit betekent dat de HTC One in Beautiful Black onder de gestelde pre-order voorwaarden kan worden verkregen.
Overigens roept HTC op dit moment dat de zwarte versie drie weken na de eerste leveringen van de zilveren gaat plaats vinden. Ergens 10 mei zou dat zijn dan.
[ Voor 74% gewijzigd door Metian op 24-04-2013 19:49 ]
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
nope vandaag geannuleerd, na een lang gesprek. ze hebben nog niks gehad, zeggen weer deze week maar geloof het niet echt. Heb bij vodafone telefonisch besteld, morgen of vrijdag binnen...Metian schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:43:
Kleine vraag aan de mensen die hem besteld hebben (los) bij Ritel.nl, iemand die al iets gehoord heeft of geleverd is ?
colinbreda schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:02:m3nace83 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:05:
[...]
10 euro korting op wat? Kan je wat meer info geven en vertellen hoe je het hebt geregeld?
Zo net bij ritel gecancelled en bij vodafone verlengd!
Toestel is er morgen en ook nog 10 euro korting en toestel gratis!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2013 19:50 ]
Dat gevoel had ik al, nou heeft het voor mij toch al weinig nut aangezien ik hoe dan ook de zwarte versie wil. Maar vind het allemaal al verdacht stil.Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:49:
[...]
nope vandaag geannuleerd, na een lang gesprek. ze hebben nog niks gehad, zeggen weer deze week maar geloof het niet echt. Heb bij vodafone telefonisch besteld, morgen of vrijdag binnen...
[...]
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
vodafone verwachte de zwarte in mei pas... maar bij ritel alles al deze week als je ze mag geloven. In de winkel gevraagd bij ritel ook, stond ie nog niet eens in het systeem...Metian schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:50:
[...]
Dat gevoel had ik al, nou heeft het voor mij toch al weinig nut aangezien ik hoe dan ook de zwarte versie wil. Maar vind het allemaal al verdacht stil.
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:51:
[...]
vodafone verwachte de zwarte in mei pas... maar bij ritel alles al deze week als je ze mag geloven. In de winkel gevraagd bij ritel ook, stond ie nog niet eens in het systeem...
Bericht van Ritel op 15 april, werd ook niks gerept over welke kleur, dus ging er vanuit dat beide zou zijn.Wij verwachten vanuit de leverancier eind deze week / begin volgende week kleine aantallen binnen. De toestellen zullen dan op volgorde verstuurd worden.
Begin april ook al contact gezocht en daar bleek toen dat er vertraging was. Hoe dan ook, ik kijk het wel even aan en anders bestel ik hem wel ergens anders..
Maar zoals naar uit ziet wordt het tot medio mei wachten voor ik hem uit eindelijk ga hebben...
[ Voor 11% gewijzigd door Metian op 24-04-2013 19:55 ]
Rupsen, Rapsen.
Wtf? Ik ben daar vanmiddag ook geweest en ze wilden' em alleen met "Vertrag" verkopen, niet los... Jij hebt em wel meegekregen zonder abonneer? Daar kan ik best pissig om wordenBosman schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:19:
Vanmiddag naar de Saturn in Bocholt (Duitsland) geweest en er een opgepikt. Een zilveren.
Grandioos toestel!
Ik was erg bang voor de spleetjes tussen de behuizing en het scherm en heb dus in de winkel gecontroleerd. 'Uiteraard' waren er spleetjes aanwezig (boven en onderkant), maar deze zijn zo miniem en veel minder erg dan ik op foto's op het web heb gezien dat ik er mee kan leven. Heb 'm dus gewoon meegenomen.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
BluRay schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:05:KoeDaa schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:35:
[...]
Blij dat hij nu bij meerde providers word uitgeleverd:)
aaah maar iemand al wat gehad van KPN??
Net een SMS en email gehad van KPN dat mijn HTC One vandaag verzonden wordt.
Ik heb mijn abonnement vorige week telefonisch verlengd.
Het gaat om een 1 jarig abonnement met 250 Minuten en 1000MB internet voor 1ste 2 maanden 10 euro en daarna 62 euro per maand de overige 10 maanden.
Ben benieuwd!
Verwijderd
Ja sorry, ik ben een beetje irritant, alleen ik ben het wachten zat.
HTC One zilver. Order op 13 maart gedaan bij Hi.
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Zo ja, is het teostel branded? Aan het uiterlijk word tegenwoordig niks aan gedaan, maar is het toestel via vodafone dan ook softwarematig unbranded?
Stel dat het softwarematig branded is, Is het dan mogeljk om een stock htc one rom erop te gooien inclusief het ontvangen van updateS?
Sorry als ik vragen stel die niet in deze forum thuis horen. Graag dus niet flamen XD!
Ik, bij Vodafone Friends & Family online verlengd op 9 april met een zwarte HTC One. Had ze vandaag toevallig aan de lijn en hij zou deze week nog "verwacht" worden. Laat het je weten mocht ie al snel binnen zijn.faisje schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:12:
Mensen ik heb een vraag!! Wie heeft de htc one besteld via vodafone.nl of friends and family van vodafone?
Zo ja, is het teostel branded? Aan het uiterlijk word tegenwoordig niks aan gedaan, maar is het toestel via vodafone dan ook softwarematig unbranded?
Stel dat het softwarematig branded is, Is het dan mogeljk om een stock htc one rom erop te gooien inclusief het ontvangen van updateS?
Sorry als ik vragen stel die niet in deze forum thuis horen. Graag dus niet flamen XD!
Ik heb gisterenavond laat op de website besteld (toen nog voorradig volgens de website). Ze hebben dus een order gemaakt en vanochtend kreeg ik direct een mail dat ik 'm kon afhalen. Je bent dus niet echt gen**id ofzo (mocht dat de pijn van het gemis verzachten)atticus182 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:56:
[...]
Wtf? Ik ben daar vanmiddag ook geweest en ze wilden' em alleen met "Vertrag" verkopen, niet los... Jij hebt em wel meegekregen zonder abonneer? Daar kan ik best pissig om worden
Zwarte HTC One die deze week nog verwacht wordt? Ik ben bang dat je over een week hoort dat het nog even gaat duren..r132546e schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:18:
[...]
Ik, bij Vodafone Friends & Family online verlengd op 9 april met een zwarte HTC One. Had ze vandaag toevallig aan de lijn en hij zou deze week nog "verwacht" worden. Laat het je weten mocht ie al snel binnen zijn.
Ja ik lees al jullie verhalen stiekem nog mee hoor, alleen zegt mij dat nooit zoveel. Gaat het om globale leveringen? Of vroege pre-orders? En bij wie? Etc. etc. Feit is wel dat er zwarte toestellen bestaan en dat ze ongetwijfeld een keer binnendruppelen hier in het land. En daar zal een leverancier de eerste mee zijn...SChief schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:34:
[...]
Zwarte HTC One die deze week nog verwacht wordt? Ik ben bang dat je over een week hoort dat het nog even gaat duren..
Dankje zit nog te wachten op dat smsje. Heb hem 21maart telefonisch besteld. Dusvind het wel een beetje raar dat ik nog niks heb gehad.... en vrijdag op vakantie dus morgen zou zo goed uit komen!BluRay schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:03:
[...]
BluRay schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:05:
Net een SMS en email gehad van KPN dat mijn HTC One vandaag verzonden wordt.
Ik heb mijn abonnement vorige week telefonisch verlengd.
Het gaat om een 1 jarig abonnement met 250 Minuten en 1000MB internet voor 1ste 2 maanden 10 euro en daarna 62 euro per maand de overige 10 maanden.
Ben benieuwd!
Edit: Bedoel degene die deze week besteld hebben en nu al geleverd krijgen
[ Voor 23% gewijzigd door Robbertpro op 24-04-2013 20:48 ]
Ik heb via hi.nl verlengd!Robbertpro schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:46:
Voor degene die de telefoon van Hi morgen al geleverd krijgen. Hebben jullie telefonisch/ via hi.nl besteld of in de winkel?
Verwijderd
Ook ik heb via Hi verlengd. Dit heb ik gedaan op 15 maart, als het goed is morgen binnen.
Ik heb geen branding op het toestel zien staan bij de Belcompany en Belcompany krijgt zijn toestellen geleverd via Vodafone.faisje schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:12:
Mensen ik heb een vraag!! Wie heeft de htc one besteld via vodafone.nl of friends and family van vodafone?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ik denk pas dat deze in mei geleverd zal worden! Jammer, Ik had het graag geweten voor die tijd. Iemand op het vodafone forum zegt dat die van hem unbranded is, maar mischien heeft hij het alleen over het uiterlijk en is diegene er niet bewust van of dit softwarematig wel het geval is.r132546e schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:18:
[...]
Ik, bij Vodafone Friends & Family online verlengd op 9 april met een zwarte HTC One. Had ze vandaag toevallig aan de lijn en hij zou deze week nog "verwacht" worden. Laat het je weten mocht ie al snel binnen zijn.
Ik denk pas dat deze in mei geleverd zal worden! Jammer, Ik had het graag geweten voor die tijd. Iemand op het vodafone forum zegt dat die van hem unbranded is, maar mischien heeft hij het alleen over het uiterlijk en is diegene er niet bewust van of dit softwarematig wel het geval is.Megapaul schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:16:
[...]
[i]Ik heb geen branding op het toestel zien staan bij de Belcompany en Belcompany krijgt zijn toestellen geleverd via Vodafone.
Dankje megapaul! Weet je ook of dit softwarematig unbranded is dan? Denken jullie dat de volgende leveringen dan wel weer branded zijn?
[ Voor 53% gewijzigd door faisje op 24-04-2013 21:20 ]
Ik heb geen vodafone opstart logo erop zien staan of voor geinstalleerde vodafone apps.faisje schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:18:
[...]
Dankje megapaul! Weet je ook of dit softwarematig unbranded is dan? Denken jullie dat de volgende leveringen dan wel weer branded zijn?
Vaak is het zo dat toestellen in het begin unbranded omdat ze de telefoons zo snel mogenlijk in de
winkel willen hebben. Wanneer toestellen beter leverbaar zijn heb je wel kans op branding.
Toen ik mijn S3 kocht was deze branded en de partijen die later binnen kwamen waren weer unbranded.
Bij Samsung is het iig erg makkelijk om andere software erop te zetten maar dat is weer een andere discussie
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Bij de T-mobile winkel. Wel alleen de Zilver/Wit.Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:04:
Dus, al iemand een winkel met voorraad ontdekt?
Ja sorry, ik ben een beetje irritant, alleen ik ben het wachten zat.
T-mobile Arnhem boden ze mij aan om hem te bestellen en dan had ik m zaterdag binnen.
Bij T-mobile Zwolle hadden ze er vanochtend nog een paar op voorraad.
[ Voor 8% gewijzigd door Trackerfire op 24-04-2013 21:33 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
ik heb eigen in geen tijden meer een branded toestel gezien in mijn omgevingMegapaul schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:23:
[...]
Ik heb geen vodafone opstart logo erop zien staan of voor geinstalleerde vodafone apps.
Vaak is het zo dat toestellen in het begin unbranded omdat ze de telefoons zo snel mogenlijk in de
winkel willen hebben. Wanneer toestellen beter leverbaar zijn heb je wel kans op branding.
Toen ik mijn S3 kocht was deze branded en de partijen die later binnen kwamen waren weer unbranded.
Bij Samsung is het iig erg makkelijk om andere software erop te zetten maar dat is weer een andere discussie
Ik heb je zojuist een DM gestuurd, maarja gezien de drukte in dit topic zal ik wel te laat zijnTrackerfire schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:33:
Ik plaats het nogmaals: Mochten er mensen zijn die nog gebruik willen maken van een afhaalbevestiging van de Saturn in Kleve (net over de grens) gaarne even contact met mij opnemen. Er ligt daar een HTC One Glacial Silver klaar :)! Sowieso zijn deze toestellen unbranded
En terecht, we betalen dan ook meerdarkpluisje schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:03:
Dan lijkt het dat mensen die via internet hebben bestelt de telefoon eerder krijgen dan mensen die telefonisch verlengt hebben...
Verwijderd
Ik heb eigenlijk een sim-only toestel nodig (of natuurlijk de versie voor Hi). Maar dat kan bij T-mobile waarschijnlijk niet?Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:27:
[...]
Bij de T-mobile winkel. Wel alleen de Zilver/Wit.
T-mobile Arnhem boden ze mij aan om hem te bestellen en dan had ik m zaterdag binnen.
Bij T-mobile Zwolle hadden ze er vanochtend nog een paar op voorraad.
Als iemand nog een toestel kan afhalen en er zelf al een heeft, en het is in het oosten van NL, zou hij het dan willen zeggen?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2013 22:15 ]
Welke hebben jullie besteld, zwart of zilver?Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:09:
[...]
Ook ik heb via Hi verlengd. Dit heb ik gedaan op 15 maart, als het goed is morgen binnen.
Zilver, obviouslyn2theb schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:12:
[...]
[...]
Welke hebben jullie besteld, zwart of zilver?
Nee hoor, ik heb ook telefonisch besteld. Vorige week vrijdag pas zelfs.darkpluisje schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:03:
Dan lijkt het dat mensen die via internet hebben bestelt de telefoon eerder krijgen dan mensen die telefonisch verlengt hebben...
Ik denk eerlijk gezegd dat er niet dat soort redenaties achter zitten. Het zou ofwel fifo moeten zijn, maar dat lijkt het dus niet te zijn, ofwel wat meer random. Ik denk/hoop voor de mensen die ook al vroeg gepreorderd hebben dat hun toestel ook snel onderweg zal zijn. Ik kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat KPN/HI nu niet gewoon elke week batches gaan krijgen (net zoals VF/T-mo etc)
Ben een blije jongen
[ Voor 10% gewijzigd door Masimo op 24-04-2013 23:03 ]
DM terug + mail. Komt goed!Robbio85 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:54:
[...]
Ik heb je zojuist een DM gestuurd, maarja gezien de drukte in dit topic zal ik wel te laat zijn
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
http://www.theverge.com/2.../samsung-galaxy-s4-review
Ik laat mijn pre-order dus staan. In Hengelo verwacht de T-Mobile shop hem (Silver T) eind deze week of anders begin volgende week weer.
[ Voor 8% gewijzigd door DerLeonov op 24-04-2013 23:13 ]
Inderdaad, een hele opmerkelijke conclussie in de Samsung S4 review van Theverge.comDerLeonov schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:12:
Ik moet toegeven dat ik nog met een schuin oog de eerste reviews van de S4 aan het afwachten was, maar die zijn eensluidend een beetje teleurgesteld. Ze vinden hem vooral voorspelbaar. Maar de belangrijkste conclusie (en de reden dat ik dit hier meld) is dat hij het aflegt tegen de HTC One.
http://www.theverge.com/2.../samsung-galaxy-s4-review
Ik laat mijn pre-order dus staan. In Hengelo verwacht de T-Mobile shop hem (Silver T) eind deze week of anders begin volgende week weer.
http://www.theverge.com/2.../samsung-galaxy-s4-reviewFor now, it's a choice every buyer will have to make. You can have the far better-looking phone or you can have the slightly better-performing phone — and you really can't choose wrong. If the GS III is any indication, millions upon millions will choose the GS4. Me? I think design matters. Polish matters. The Galaxy S4 is fast and impressive, but it's also noisy and complex. The One is refined, quiet, comfortable, beautiful, and above all simply pleasant. I love using that phone, in a way I haven't experienced with anything since the iPhone 5. That's why, when my contract is up in June, I'll probably be casting my lot with HTC instead of Samsung.
Cogitationis poenam nemo patitur
Nee helaas, ik wacht geduldig tot MM Nordhorn mij mailt dat m'n zwarte pre-order er is... tot dan doe ik wel met m'n zilveren, die mag tegen die tijd dus de deur uitVerwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 01:00:
Zijn er nog mensen die een zwarte hebben bemachtigd?
I love watercooling
Ik heb vanmiddag mail ontvangen : OGarrett schreef op donderdag 25 april 2013 @ 01:04:
[...]
Nee helaas, ik wacht geduldig tot MM Nordhorn mij mailt dat m'n zwarte pre-order er is... tot dan doe ik wel met m'n zilveren, die mag tegen die tijd dus de deur uit
Sehr geehrter Herr,
vielen Dank für Ihre Bestellung beim Media Markt Bestellservice.
Ihre Bestellung steht in unserem Haus zur Abholung bereit.
Sollten Sie eine Auslieferung vereinbart haben, wird diese durch unseren Lieferservice durchgeführt.
Menge Art.-Nr. Bezeichnung Einzelpreis Summe
1 1668962 HTC ONE STEALTH BLACK 32GB 599,00 EUR 599,00 EUR
Enthaltene MwSt: 95,64 EUR
Rechnungssumme: 599,00 EUR
Serviceleistung:
Plus-Garantie: Nein
Finanzierung: Nein
Bitte bringen Sie zur Abholung einen Ausdruck dieser E-Mail mit.
Die Bezahlung erfolgt bei Abholung und Auslieferung entweder bar oder mit EC-Karte.
Haben Sie Fragen zu einer vereinbarten Zustellung der von Ihnen bestellten Ware, möchten wir Sie bitten, sich direkt mit unserem Markt in Verbindung zu setzen. Wir stehen Ihnen unter der Rufnummer +49 (5921) 784-0 zur Verfügung; alternativ können Sie auch einfach auf diese E-Mail antworten.
Verwenden Sie bei Rückfragen bitte Ihre Auftragsdaten:
Ihre Bestellnummer: *******
Ihre Kundennummer: ******
Nochmals vielen Dank für Ihre Bestellung und Ihr Vertrauen in Media Markt!
Mit freundlichen Grüßen
Ihr Team des Media Markt Bestellservice
Kundenbetreuung
Alleen ik woon er niet zo dichtbij, dus kan er niet even snel heen. En nog en nadeel is dat er hier geen medialink erbij zit. En nog steeds heb ik geen idee wanneer in NL de zwarte te koop is.
/edit
Ook grappig trouwens er staat geloof ik dat ik op die mail kan anwoorden, maar de afzender is no_reply@mediamarkt.de xD
[ Voor 73% gewijzigd door xileS op 25-04-2013 01:26 ]

20-04-13 aangevraagd.
[ Voor 53% gewijzigd door lakigucci op 25-04-2013 05:25 ]
Huh dat is raar, bij mij staat er 2-5-2013 maar via Twitter is gezegd "Wij verwachten de 2e batch aan het einde van de week te kunnen gaan leveren, op dat moment zullen we de laatste pre-orders leveren"
in combinatie met de HTC Media Link HD wordt verlengd t.e.m. 15 juni 2013.''
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
"De eerste voorraad Galaxy S4-toestellen is niet voldoende om aan de vraag te voldoen. De leveringsproblemen lijken zich vooralsnog alleen in de VS voor te doen: enkele grote providers hebben daar de release uit moeten stellen."
nieuws: Samsung kampt met leveringsproblemen Samsung Galaxy S4
Xbox: Gulpener88
Vooralsnog zie ik die 15 juni alleen bij onze zuiderburen.CLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 07:19:
''@HTC_NL: @quintenbuyckx De pre-order actie van de HTC One
in combinatie met de HTC Media Link HD wordt verlengd t.e.m. 15 juni 2013.''
http://www.htcmedialinkhd.nl/
Registratieperiode is wel verlengd.BB72 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 07:56:
[...]
Vooralsnog zie ik die 15 juni alleen bij onze zuiderburen.
http://www.htcmedialinkhd.nl/
Het kon eerst pas tot 19 Mei. Maar nu kan het tot 31 mei.
Via Studentmobiel komen de T-mobile branded versies Silver vrijdag voor contract van voor 19 maart. De rest volgt week 18 (volgende week) en Black tweede week van mei.
Nu zag ik op studentmobiel de One staan met een T-Mobile abbo voor 38,09 in de maand. Het toestel is dan ook nog eens gratis. Maar even een vraagje heeft er iemand ervaring met het systeem van Studentmobiel.
Ik wil die aanvraag heel graag verzenden maar zit ik er dan meteen aan vast ? en hoe lang moet je ongeveer op je toestel wachten zodra je het contract verstuurt + wat als er iets mankeert aan het toestel .. Je kan het niet zomaar terugsturen.
Iemand die me kan helpen of zit ik in het compleet verkeerde topic te posten. Ik wil gewoon zo snel mogelijk een One hebben
BTC €94.837,08
Verwijderd
Pre-orders.... Die heb je in vele soorten maten. De leverdata verschillen per gebruiker, provider, winkel, wijze van bestellen, moment van bestellen en etc. We hebben er toch iets meer informatie voor nodig:PVerwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 08:40:
Weet iemand wat over wanneer de pre-orders komen? Deze week nog? Ik heb hem trouwens bij optie1, maar dat maakt denk ik niet uit.
Mijn pre-order komt vandaag tussen 10:30 en 14:30.
Besteld: 22-4-2013
Provider: Hi
Telefonisch na klachtenprocedure besteld
[ Voor 14% gewijzigd door Gertjuhjan op 25-04-2013 08:47 ]
Echt niet te geloven dit....
Ja, van coolblue had ik toch ook wel beter verwacht. En ze zijn hier ook zo gigantisch onduidelijk over. Heb ook al meerdere keren contact gehad. Nooit kunnen ze echt iets vertellen.colaboy123 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:43:
Daar zit je dan met je Coolblue aflever afspraak voor heden morgen (halve dag vrijgenomen bij opdrachtgever!), word je zojuist gebeld dat ze toch weer minder toestellen dan gedacht hebben, en vertellen ze doodleuk dat ze TOCH niet komen....
En dan NOG afzeggen...
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Maar dat is dan 'bij de klant'. Staat ook niet echt professioneel...kevin-postma schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:04:
Of dat je het pakketje op je werk laat bezorgen? dan hoef je ook geen vrij te vragen!
Morgen was gisteren, maar geen belletje gehad... Dus vandaag even zelf gebeld...CLB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:27:
Wat gebeurd er nu, €599,00 bij de BelCompany... Wel/ niet, wel los/ niet los...
Oftewel dat is wel 'goedkoop' en zodoende gereserveerd, moet morgen binnenkomen.
Ik stond als nummer 1 op de lijst werd me gezegd toen ik reserveerde, nu was het 'opeens' nummer 3...
En er waren er twee binnengekomen, oftewel net naast de pot gepist, dat is wel ff zuur natuurlijk mja.
Belcompany paar km verderop had ook geen One's op voorraad, de PhoneHouse wel 'een blauwe' oftewel
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Een blauwe, dat is dan wel heel erg speciaal:PCLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:11:
[...]
Morgen was gisteren, maar geen belletje gehad... Dus vandaag even zelf gebeld...
Ik stond als nummer 1 op de lijst werd me gezegd toen ik reserveerde, nu was het 'opeens' nummer 3...
En er waren er twee binnengekomen, oftewel net naast de pot gepist, dat is wel ff zuur natuurlijk mja.
Belcompany paar km verderop had ook geen One's op voorraad, de PhoneHouse wel 'een blauwe' oftewel
Haha, nee daar heb je gelijk in!colaboy123 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:09:
[...]
Maar dat is dan 'bij de klant'. Staat ook niet echt professioneel...
PhoneHouse waar ik gisteren informeerde, zei het weer €599,99CLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:11:
Morgen was gisteren, maar geen belletje gehad... Dus vandaag even zelf gebeld...
Ik stond als nummer 1 op de lijst werd me gezegd toen ik reserveerde, nu was het 'opeens' nummer 3... En er waren er twee binnengekomen, oftewel net naast de pot gepist, dat is wel ff zuur natuurlijk mja. BC paar km verderop had ook geen One's op voorraad, de PhoneHouse wel 'een blauwe'
Bel ik er eentje op 20km verderop, geen voorraad, prijs €699,99
Gisteren exact hetzelfde ervaren en vrees dat een aantal die de One i.c.m. een abonnement willen ons zijn voorgegaan in de rij. Jammer hoorCLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:11:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Boontjes op 25-04-2013 10:35 ]
Yep, hier in Arnhem (Kronenburg) ook. Toen liet ik foto van bonnetje BC hier uit topic zien. Mevrouw gaf gelijk aan dat ze laagste prijs garantie gaven. Helaas toestel niet op voorraad hier in de buurt bij TPH of BC. Bij mijn S2 en S3 pre-orders kon ik het toestel zo in de winkel meenemen maar moest ik wachten op de levering, nu geen pre-order....toestel nergens te krijgen hahaha (/me: mompelt iets van boer en kiespijn).CLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:27:
[...]
PhoneHouse waar ik gisteren informeerde, zei het weer €599,99
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ze komen morgen binnen de 2e batch pre-orders (bron : twitter)colaboy123 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:43:
Daar zit je dan met je Coolblue aflever afspraak voor heden morgen (halve dag vrijgenomen bij opdrachtgever!), word je zojuist gebeld dat ze toch weer minder toestellen dan gedacht hebben, en vertellen ze doodleuk dat ze TOCH niet komen....
Verwijderd
Krijg namelijk steeds een foutmelding dat de IMEI nummer of foutief is, of doet niet mee aan de actie.
Toestel besteld bij CoolBlue - HTC ONE SILVER 32GB
irrelevant, fifo is fifo... Er word nergens aan de telefoon gezegd ''omdat u besteld via een miepje zal uw bestelling veel later geleverd worden''... maar gertjuh heeft hem dus ook telefonisch..
Ben benieuwd wanneer mensen hem vandaag van Hi geleverd krijgen, als dat echt zo is dan ga ik vanmiddag bellen en word het toch tijd om met overstappen te dreigen als ze dit niet compenseren.
Het gaat me niet om het wachten, dat vind ik geen probleem, maar het gaat me er om dat ze A zeggen en B doen. Heb een enorme hekel aan bedrijven die zo hufterig te werk gaan.
ff contact met CB opnemen.DES_MX schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:52:
Is het jullie gelijk gelukt om de Media Link HD te bestellen via de promo microsite?
Krijg namelijk steeds een foutmelding dat de IMEI nummer of foutief is, of doet niet mee aan de actie.
Toestel besteld bij CoolBlue - HTC ONE SILVER 32GB
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Volgens track&trace is de bezorger onderweg. Zodra mijn vriendin hem in ontvangst heeft genomen thuis, zal ik het jullie laten weten.darkpluisje schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:52:
[...]
irrelevant, fifo is fifo... Er word nergens aan de telefoon gezegd ''omdat u besteld via een miepje zal uw bestelling veel later geleverd worden''... maar gertjuh heeft hem dus ook telefonisch..
Ben benieuwd wanneer mensen hem vandaag van Hi geleverd krijgen, als dat echt zo is dan ga ik vanmiddag bellen en word het toch tijd om met overstappen te dreigen als ze dit niet compenseren.
Het gaat me niet om het wachten, dat vind ik geen probleem, maar het gaat me er om dat ze A zeggen en B doen. Heb een enorme hekel aan bedrijven die zo hufterig te werk gaan.
Dat is iets wat ik ook al een aantal keer geprobeert heb. Gister telefonisch, bijna een half uur in de wacht gehangen. Toen was ik er wel zat van. gistermiddag ook nog een mailtje gestuurd. en ondanks op de site staat binnen 4 uur reactie heb ik nog geen antwoord weer gezien.
Dat begrijp ik pluisje. Liefst had ik ook gehad dat iedereen hem nu direct kreeg.darkpluisje schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:56:
Ben benieuwd! Iig chill voor jou dat je hem zo snel hebt.(dat je niet denkt dat ik hem jou niet toewens
)
[ Voor 4% gewijzigd door FunZip op 25-04-2013 11:02 ]
Dat is wel vreemd. Succes met f5en!!!darkpluisje schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:01:
Bij mij is mijn status tool nu geupdate naar 25 april, het toestel wat je gekozen hebt is nog niet beschikbaar.
denk dat iedereen dat wel heeft. ik bel nu dagelijks met CB om te vragen of alles wel in orde komt. ik heb mijn contract op 1 maart verlengd met een zwarte HTC one. dit was nog met een abonnement BSW altijd van vodafone. Nu werd er aangegeven dat ik beter voor de zilveren kan gaan en dat ze alles kunnen omzetten. Zo gezegd, zo gedaan..een zilveren besteld...en ze zouden het vrijdag allemaal regelen..nu hebben zij de aanvraag nog niet teruggekregen van vodafone en zit ik nog steeds te wachten op een zogenaamde goedkeuring van omzetting.Gertjuhjan schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:58:
[...]
Dat begrijp ik pluisje. Liefst had ik ook gehad dat iedereen hem nu direct kreeg.
duurt allemaal veel te lang!
Helemaal mee eens, ik had 22-4 een zwarte besteld maar op hun aanraden toch maar een zilveren genomen omdat ze deze sneller kunnen leveren. Waarschijnlijk krijgen ze morgen de 2e batch pre-orders binnen. Het is erg om te zien dat kennisen de HTC One al hebben en wij maar wachten op onze PRE-orderm3nace83 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:02:
[...]
denk dat iedereen dat wel heeft. ik bel nu dagelijks met CB om te vragen of alles wel in orde komt. ik heb mijn contract op 1 maart verlengd met een zwarte HTC one. dit was nog met een abonnement BSW altijd van vodafone. Nu werd er aangegeven dat ik beter voor de zilveren kan gaan en dat ze alles kunnen omzetten. Zo gezegd, zo gedaan..een zilveren besteld...en ze zouden het vrijdag allemaal regelen..nu hebben zij de aanvraag nog niet teruggekregen van vodafone en zit ik nog steeds te wachten op een zogenaamde goedkeuring van omzetting.
duurt allemaal veel te lang!
Verwijderd
Pre order wil niet zeggen dat je de telefoon als eerste hebt. Had je dat echt verwacht dan? Het enige wat je krijgt is gegarandeerd een hoge prijs.c0de1 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:08:
[...]
Helemaal mee eens, ik had 22-4 een zwarte besteld maar op hun aanraden toch maar een zilveren genomen omdat ze deze sneller kunnen leveren. Waarschijnlijk krijgen ze morgen de 2e batch pre-orders binnen. Het is erg om te zien dat kennisen de HTC One al hebben en wij maar wachten op onze PRE-order
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ja, inderdaad.kevin-postma schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:55:
Jaa, dat is echt jammer. Haha. En coolblue staat toch bekend om zijn "service"?
Ik had ook beter van Coolblue verwacht. Volgens mij zijn ze daar de afgelopen week, en de komende tijd, flink overwerkt. Wachttijden aan de telefoon zijn makkelijk 20+ minuten, en klachten oplossen staat maar op een laag pitje.
Zoals al gemeld heb ik maandag mijn One binnen gekregen, maar had ik een contract van een compleet andere persoon erbij zitten, inclusief alle (ook rekeningnummer, ID-nummer, enz) gegevens van deze persoon.
Vanaf maandag tot nu elke dag gebeld, en steeds hebben ze beloofd om mijn contract alsnog op te sturen en dat hij er de volgende dag zou zijn. Gister zeiden ze dat niet eens meer, maar werd het "U wordt zo snel mogelijk teruggebeld.".... Om over een vergoeding van deze grove fout (op straat gooien van gevoelige persoonsgegevens) nog maar te zwijgen...
Deze fouten zijn volgens mij allemaal gemaakt op de vrijdag dat alle One's binnen zijn gekomen. Als ze hier iets meer tijd voor hadden genomen, en de eerste toestellen maandag uit zouden leveren in plaats van zaterdag had het ze veel tijd, klachten, enz gescheeld denk ik.
De goede naam van Coolblue is de laatste weken wat weggezakt bij mij.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik hoop het voor je, ze hebben mij als pre-order gebeld dat ze zagen dat ik al lang op de zwarte variant zat te wachten en of ik niet over wil stappen naar de zilveren want ze hebben er een paar over.atticus182 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:14:
Hehe nou ik heb er maar gewoon een bij Belsimpel besteld na het mislukte tripje door Duitsland gisteren.. Levertijd 2-4 werkdagen dus ik hoop dat hij dan in de loop van volgende week bezorgd wordt! Ben vandaag een dagje in Venlo, mocht ik een winkel vinden die er een paar heeft dan laat ik het even weten!
dit is ook niet helemaal waar. het is natuurlijk afhankelijk van het bedrijf, de voorraad welke ze binnenkrijgen en op welke plaats je staat op de lijst, maar je zou toch verwachten dat ze hem eerder aan je leveren hoe eerder jij de bestelling doet. Een hoge prijs is ook zeker niet waar gezien ik nog een redelijk goeie deal heb afgesloten wat ik tot nu toe nog niet heb gezien.westergas schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:10:
[...]
Pre order wil niet zeggen dat je de telefoon als eerste hebt. Had je dat echt verwacht dan? Het enige wat je krijgt is gegarandeerd een hoge prijs.
ik ging er vanuit dat als je een pre-order hebt dat je het toestel krijgt zodra deze uit en leverbaar is, op volgorde van pre-order datum. Heb ik dit juistwestergas schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:10:
[...]
Pre order wil niet zeggen dat je de telefoon als eerste hebt. Had je dat echt verwacht dan? Het enige wat je krijgt is gegarandeerd een hoge prijs.
Ik heb hem vanochtend opgehaald bij de belcompany prijs 599,99CLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:27:
[...]
PhoneHouse waar ik gisteren informeerde, zei het weer €599,99
Nee dat zou je denken, maar is gewoon niet waar.c0de1 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:22:
[...]
ik ging er vanuit dat als je een pre-order hebt dat je het toestel krijgt zodra deze uit en leverbaar is, op volgorde van pre-order datum. Heb ik dit juist
Pre oders zijn gewoon een lokkertje en worden vaak uiteindelijk slechter behandeld dan klanten die bijvoorbeeld een winkel inlopen waar hij beschikbaar is.
Providers/winkels zien het zo, als pre oderaar wil je hem sowieso en heb je al betaald (meestal) dus ben je zeker als klant.
Er gaat vervolgens een gedeelte van de voorraad naar de winkels en een ander deel naar de pre-orderaars (meestal niet genoeg). Als iemand anders dan gewoon een winkel binnenloopt kan hij de telefoon makkelijk tot weken eerder hebben dan iemand die pre-ordert.
Hmmm, Coolblue zit hier om de hoek. eens zien of ze hem in de winkel op voorraad hebben!m3nace83 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:21:
[...]
dit is ook niet helemaal waar. het is natuurlijk afhankelijk van het bedrijf, de voorraad welke ze binnenkrijgen en op welke plaats je staat op de lijst, maar je zou toch verwachten dat ze hem eerder aan je leveren hoe eerder jij de bestelling doet. Een hoge prijs is ook zeker niet waar gezien ik nog een redelijk goeie deal heb afgesloten wat ik tot nu toe nog niet heb gezien.
Nou je het zegt, dat gevoel krijg je wel als je om je heen kijkt, iedereen die je kent heeft inmiddels zijn HTC One (zonder pre-order), maar goed ik wacht af iets anders kan ik niet doen.Rubman schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:24:
[...]
Nee dat zou je denken, maar is gewoon niet waar.
Pre oders zijn gewoon een lokkertje en worden vaak uiteindelijk slechter behandeld dan klanten die bijvoorbeeld een winkel inlopen waar hij beschikbaar is.
Providers/winkels zien het zo, als pre oderaar wil je hem sowieso en heb je al betaald (meestal) dus ben je zeker als klant.
Er gaat vervolgens een gedeelte van de voorraad naar de winkels en een ander deel naar de pre-orderaars (meestal niet genoeg). Als iemand anders dan gewoon een winkel binnenloopt kan hij de telefoon makkelijk tot weken eerder hebben dan iemand die pre-ordert.
Net telefonisch contact gehad met KPN, volgens medewerker krijgt KPN zowel de HTC ONE Silver als de HTC ONE Black 19 mei pas binnen (ik vertelde de meneer dat er op het KPN forum 16 mei als datum wordt aangegeven, maar het forum is niet bindend volgens deze meneer) en worden de toestellen pas die week verstuurd. Wel is toegezegd dat als ik de Media Link HD niet meer kon bestellen ik die kosten gecrediteerd zou krijgen om er zelf een te kopen.KoeDaa schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:12:
Iemand al wat vandaag van KPN gehoord? zit nog steed te wachten... besteld op 21maart.
Heb het zelf helaas meegemaakt met de Sensation icm Vodafone.c0de1 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:32:
[...]
Nou je het zegt, dat gevoel krijg je wel als je om je heen kijkt, iedereen die je kent heeft inmiddels zijn HTC One (zonder pre-order), maar goed ik wacht af iets anders kan ik niet doen.
Uiteindelijk via veel gezeur in de winkel een telefoon meegekregen waarna degene die me toegestuurd zou worden is gecancelled, had er anders nog zeker 2 weken op moeten wachten.
99% zeker van niet. Vrijdag komt pas de volgende batch...kevin-postma schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:26:
[...]
Hmmm, Coolblue zit hier om de hoek. eens zien of ze hem in de winkel op voorraad hebben!
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.