• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 20:40
colaboy123 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:20:
Laat ik ook eens wat schrijven:

Gisteren besteld bij CB icm vodafone verlenging. Wordt morgen afgeleverd!

Vraag me eigenlijk af of dit een branded model zal zijn? (en toch wel simlock vrij neem ik aan?)
Dat vind ik ook vreemd!
Belde net met CB om de HTC One te annuleren omdat ik hem bij Vodafone sneller kon krijgen. Maar ze vertelde daar helemaal niets over.

Verwijderd

Ik mag toch serieus hopen dat je BC bedoeld. want ik zit al heeel lang te wachten op een htc van coolblue..
colaboy123 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:20:
Laat ik ook eens wat schrijven:

Gisteren besteld bij CB icm vodafone verlenging. Wordt morgen afgeleverd!

Vraag me eigenlijk af of dit een branded model zal zijn? (en toch wel simlock vrij neem ik aan?)

• kevin-postma
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-09 10:02
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:23:
Ik mag toch serieus hopen dat je BC bedoeld. want ik zit al heeel lang te wachten op een htc van coolblue..

[...]
Heb je de zwarte of de zilveren? Schiet ook nog niet echt op daar bij coolblue! :-(

• Santoryu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12 09:53
net mailtje van studentmobiel gekregen
"Heeft u de HTC One in combinatie met een T-Mobile abonnement besteld?
T-Mobile accepteert alleen, door ons, bij T-Mobile ingekochte HTC One’s. Dit betekent dat wij voor klanten die een T-Mobile abonnement besteld hebben afhankelijk zijn van leveringen door T-Mobile. De eerste partij HTC One vanuit T-Mobile ontvangen wij vrijdag as 26 april (kleur Silver). Met deze levering kunnen wij de HTC One Silver uitleveren aan klanten waarvan het contract op uiterlijk 19 maart (of eerder) door ons is ontvangen. De volgende levering (Silver) wordt in week 18 verwacht en de Black versie in week 20. Zodra wij meer informatie hebben over nieuwe leveringen en levertijden zullen wij u per mail informeren."

Verwijderd

zilver :(
kevin-postma schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:25:
[...]

Heb je de zwarte of de zilveren? Schiet ook nog niet echt op daar bij coolblue! :-(

• JNonnekes
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-03-2014
Gisteren even gebeld met studentmobiel.nl waar ik op 4-03-2013 mijn zwarte HTC one had besteld icm een T-Mobile abonnement. Zilveren leveren zij al uit, zwarte duurt nog een week of 2. Even gecheckt hoe hoog ik sta met mijn bestelling van 4-3-2013, dat was gelukkig 1 van de 1e bestellingen.
Tijdens het tikken krijg ik van studentmobiel net een mail:

"Beautiful Black
De HTC One Beautiful Black is helaas opnieuw uitgesteld. Levering zal volgens laatste informatie plaatsvinden in de tweede week van mei.

Indien u het toestel eerder wenst te ontvangen dan bieden wij u de mogelijkheid de versie voorkeur aan te passen naar de kleur Silver. Indien u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit doorgeven aan onze klantenservice door te reageren op deze mail.

Heeft u de HTC One in combinatie met een T-Mobile abonnement besteld?
T-Mobile accepteert alleen, door ons, bij T-Mobile ingekochte HTC One’s. Dit betekent dat wij voor klanten die een T-Mobile abonnement besteld hebben afhankelijk zijn van leveringen door T-Mobile. De eerste partij HTC One vanuit T-Mobile ontvangen wij vrijdag as 26 april (kleur Silver). Met deze levering kunnen wij de HTC One Silver uitleveren aan klanten waarvan het contract op uiterlijk 19 maart (of eerder) door ons is ontvangen. De volgende levering (Silver) wordt in week 18 verwacht en de Black versie in week 20. Zodra wij meer informatie hebben over nieuwe leveringen en levertijden zullen wij u per mail informeren.''

Ze hanteren overigens wel het FIFO systeem bij uitlevering.

[ Voor 68% gewijzigd door JNonnekes op 24-04-2013 15:32 . Reden: nieuwe informatie ]

• colaboy123
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:23:

[...]
Neenee, gewoon coolblue! De zilveren overigens.

Op de website stond in eerste instantie 2 mei of zo... Maar toen ik later gebeld werd voor de contract gegevens en afspraak, gaf ze aan al donderdag te kunnen leveren...

• Rubixyun
  • Laatst online: 23-03-2017
Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:14:
ben benieuwd of we vandaag nog een gelukkige Hi tweaker tegen gaan komen
Dat denk ik niet. Ik kreeg net een bericht dat zowel Hi als KPN pas op 16 mei de eerste HTC One's gaan leveren, dus heb ik 'm mooi geannuleerd en ga ik vanmiddag bij BC mijn gereserveerde One halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Rubixyun op 24-04-2013 15:28 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-12 18:31
Rubixyun schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:27:
[...]

Dat denk ik niet. Ik kreeg net een bericht dat zowel Hi als KPN pas op 16 mei de eerste HTC One's gaan leveren.
KPN/Hi zijn altijd enorm laat met toestellen, waarom? Geen idee...... Het lijkt alsof ze het er om doen......

Cogitationis poenam nemo patitur

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Rubixyun schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:27:
[...]

Dat denk ik niet. Ik kreeg net een bericht dat zowel Hi als KPN pas op 16 mei de eerste HTC One's gaan leveren, dus heb ik 'm mooi geannuleerd en ga ik vanmiddag bij BC mijn gereserveerde One halen.
Lol 16 mei??? Waar heb je dat dan weer gelezen.
De verwachting is 6 mei voor de zilveren en 16 mei voor de zwarte versie!

Xbox: Gulpener88

• Rubixyun
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:35:
[...]

Lol 16 mei??? Waar heb je dat dan weer gelezen.
De verwachting is 6 mei voor de zilveren en 16 mei voor de zwarte versie!
Op het forum werd dit letterlijk geantwoord:

"Het is spijtig dat de introductie naar 16 mei 2013 is uitgesteld maar zoals is aangegeven is het een leverings issue van HTC.
Wij blijven het volgen en bij verdere updates zullen wij hierover informeren op het Forum.
Het is uiteraard wel zo dat klanten die het toestel al bij voorinschrijving hebben besteld als eerste het toestel zullen gaan ontvangen.
"

• ronneman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12 20:47
Die bij belsimpel.nl zijn geniepig ook he.

Gisteren een mail gekregen dat ze, zo goed als zeker, 25 april een zending verwachten. Bij enige wijziging zouden we een update krijgen. Nu staat er bij de order: levering van leverancier aan Belsimpel verwacht op 26-04-2013.

Het uitstellen gaat vrolijk door... :(

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Rubixyun schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:39:
[...]

Op het forum werd dit letterlijk geantwoord:

"Het is spijtig dat de introductie naar 16 mei 2013 is uitgesteld maar zoals is aangegeven is het een leverings issue van HTC.
Wij blijven het volgen en bij verdere updates zullen wij hierover informeren op het Forum.
Het is uiteraard wel zo dat klanten die het toestel al bij voorinschrijving hebben besteld als eerste het toestel zullen gaan ontvangen.
"
Jij zegt het wel erg mooi:P
Maar gelukkig is dit als antwoord op de vraag wanneer de zwarte HTC One geleverd zal worden. En niet de zilveren versie. (bron: http://forum.kpn.com/t5/M.../HTC-One-zwart/td-p/94552)

Ook op mijn orderstatus staat nog steeds 6 mei

[ Voor 6% gewijzigd door Gertjuhjan op 24-04-2013 15:44 ]

• Koning0313
  • Laatst online: 26-03-2024
16 mei geldt inderdaad voor de zwarte versie. Hi verwacht deze week en volgende week al enkele zilveren toestellen binnen te krijgen. uiteraard worden deze het eerst geleverd aan de pre-orderaars.

• Rubixyun
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:42:
[...]

Jij zegt het wel erg mooi:P
Maar gelukkig is dit als antwoord op de vraag wanneer de zwarte HTC One geleverd zal worden. (bron: http://forum.kpn.com/t5/M.../HTC-One-zwart/td-p/94552)

Ook op mijn orderstatus staat nog steeds 6 mei
Tjah, het zijn de letterlijke woorden van die vrouw van het forum. Maar inderdaad ik zie nu ook dat het om de zwarte gaat.

Ik heb over een uurtje mijn nieuwe telefoon (silver)! :)

• Koning0313
@rubixyun toch niet via Hi heh?! :P

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Hej er is iets veranderd op de bestelstatus bij hi!!!

Dit stukje tekst is verdwenen:
"Je hebt gekozen voor een nieuw toestel die nog niet direct leverbaar is. 22 april"

Dus ze zijn er mee bezig! Of in ieder geval, er gebeurd iets:P

[ Voor 8% gewijzigd door Gertjuhjan op 24-04-2013 15:49 ]

Verwijderd

ik heb net met een medewerker van KPN gesproken en die had in het systeem staan dat ik hem in week 16 kreeg

• Rubixyun
Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:47:
@rubixyun toch niet via Hi heh?! :P
Nee KPN-forum, maar Hi is het dochterbedrijf van KPN.

• Koning0313
@gertjuhjan

Dat is goed... of slecht nieuws! haha .. hou ons op de hoogte! ;)

• Rubixyun
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:49:
ik heb net met een medewerker van KPN gesproken en die had in het systeem staan dat ik hem in week 16 kreeg
Dat kreeg ik ook te horen toen ik 'm had voorbesteld.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:43
Hey Replay256,

Heb je al een foto voor ons van je zwarte variant? Ik ben nog altijd benieuwd waar je hem vandaan hebt getoverd, daar ik al op zowel Engelse als Duitse amazon sta ingeschreven sinds begin maart (9 en 16 maart) maar nog niks heb mogen ontvangen.

Grts

Verwijderd

JNonnekes schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:27:

Heeft u de HTC One in combinatie met een T-Mobile abonnement besteld?
T-Mobile accepteert alleen, door ons, bij T-Mobile ingekochte HTC One’s. Dit betekent dat wij voor klanten die een T-Mobile abonnement besteld hebben afhankelijk zijn van leveringen door T-Mobile. De eerste partij HTC One vanuit T-Mobile ontvangen wij vrijdag as 26 april (kleur Silver). Met deze levering kunnen wij de HTC One Silver uitleveren aan klanten waarvan het contract op uiterlijk 19 maart (of eerder) door ons is ontvangen. De volgende levering (Silver) wordt in week 18 verwacht en de Black versie in week 20. Zodra wij meer informatie hebben over nieuwe leveringen en levertijden zullen wij u per mail informeren.''
Kreeg dezelfde mail van gsmwijzer. Heb de mijne met een t-mobile abbo besteld na 19 maart, wordt dus nog ff wachten tot week 18.

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-12 21:47
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:52:
[...]

Kreeg dezelfde mail van gsmwijzer. Heb de mijne met een t-mobile abbo besteld na 19 maart, wordt dus nog ff wachten tot week 18.
Ik 15 maart =D Kan die van mij dus vrijdag of anders zaterdag verwachten *O* oOo

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• Koning0313
Uw bestelling is gereed voor levering YEAAAAAAAAAAAH BUDDDYYYYY Hi GAAT LEVEREN!!!!!
JDL15 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:51:
Hey Replay256, Heb je al een foto voor ons van je zwarte variant?
Ik ben nog altijd benieuwd waar je hem vandaan hebt getoverd.
Replay256 heeft zijn magisch zwarte HTC One die niet gefotografeerd kan worden uit Duitsland:
Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:43:
Ik ben heel vaak in Duitsland voor werk en toevallig twee weken terug via saturn
een bestelling gedaan. tot mijn verbazing twee dagen later kon ik hem afhalen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:54:
Uw bestelling is gereed voor levering YEAAAAAAAAAAAH BUDDDYYYYY Hi GAAT LEVEREN!!!!!
Bij mij staat 25 april:):):):)

Maar zolang ik nog geen track and trace heb geloof ik het niet.

Ik heb btw Hi abonnement en besteld op 22-4-2013. Dus ik heb laat gepreordered:P

Edit:
De tekst dat Hi gaat leveren vanaf 6 mei is nu ook verdwenen!

[ Voor 32% gewijzigd door Gertjuhjan op 24-04-2013 16:04 ]

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11 20:24
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:57:
[...]

Bij mij staat 25 april:):):):)

Maar zolang ik nog geen track and trace heb geloof ik het niet.

Ik heb btw Hi abonnement en besteld op 22-4-2013. Dus ik heb laat gepreordered:P

Edit:
De tekst dat Hi gaat leveren vanaf 6 mei is nu ook verdwenen!
Besteld op 4-4-2013 maar bij mij staat er nog steeds ''wachten op voldoende voorraad'' :(

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

darkpluisje schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:08:
[...]

Besteld op 4-4-2013 maar bij mij staat er nog steeds ''wachten op voldoende voorraad'' :(
Heb je al eens vernieuwd?
Koning en ik zijn wel erg actief geweest op het forum van KPN. Dus misschien zijn wij naar voren zijn gehaald om negatieve publiciteit te verminderen.

Maar nog geen email ontvangen. Dat vind ik wel vreemd.

[ Voor 6% gewijzigd door Gertjuhjan op 24-04-2013 16:11 ]

• JNonnekes
  • Laatst online: 24-03-2014
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:52:
[...]

Ik heb de zwarte besteld, ondanks mijn hele vroege bestelling van 4 maart moet ik dus nog langer wachten... Maar wisselen naar zilver dus echt niet! Als ze hem nog heel lang uitstellen, ben ik over een jaar misschien de enige in heel Nederland met een zwarte ;)

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12 15:16
darkpluisje schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:08:
[...]

ik heb 9 maart besteld/verlengd op Hi.nl Tot voorkort stond er bij mij ook nog:

"Je hebt gekozen voor een nieuw toestel die nog niet direct leverbaar is. 20 april"

Ik was net een klaagzang aan het tikken hier. Maar die regel/stap is bij mij nu ook verdwenen.. Wel duidelijk enkele minuten later dan collega-hi-bestellers.. (en verder noch op hi forum geklaagd)
Wel staat " Je bestelling is klaar om verzonden te worden" nog op grijs en 6 mei.. Dat wordt f5'en komend uur O-)

[ Voor 6% gewijzigd door dewfuz op 24-04-2013 16:13 ]

• darkpluisje
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:10:
[...]

Heb je al eens vernieuwd?
Koning en ik zijn wel erg actief geweest op het forum van KPN. Dus misschien zijn wij naar voren zijn gehaald om negatieve publiciteit te verminderen.

Maar nog geen email ontvangen. Dat vind ik wel vreemd.
zou het wel ernstig vinden als ze zo handelen, daarbij zouden ze dan ook moeten weten aan welke klant jullie account gekoppeld is (weet niet of dat is, zit nooit opd ie fora)

Maar als ik mijn gegevens invoer bij de status is er niets veranderd, laatste wijziging was 18-4

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

darkpluisje schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:12:
[...]

zou het wel ernstig vinden als ze zo handelen, daarbij zouden ze dan ook moeten weten aan welke klant jullie account gekoppeld is (weet niet of dat is, zit nooit opd ie fora)

Maar als ik mijn gegevens invoer bij de status is er niets veranderd, laatste wijziging was 18-4
Ik had een post gemaakt op het forum. Daarna moest ik mijn gegevens doorsturen en toen hebben ze mij gebeld voor een aanbod.

Ik heb ook een erg goede klantwaarde en ik ben al 10 jaar klant bij KPN. Dit zijn natuurlijk ook zaken die kunnen meespelen. ( of ik het eerlijk zou vinden in jullie geval, dat weet ik niet. Want ik weet de reden van het verschil niet precies.)

[ Voor 18% gewijzigd door Gertjuhjan op 24-04-2013 16:17 ]

• darkpluisje
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:13:
[...]

Ik had een post gemaakt op het forum. Daarna moest ik mijn gegevens doorsturen en toen hebben ze mij gebeld voor een aanbod.

Ik heb ook een erg goede klantwaarde en ik ben al 10 jaar klant bij KPN.
zou nog niet uit moeten maken uiteraard, als ze zegen dat ze leveren op bestelling moeten ze zich daar aan houden, zeker gezien er toch 2,5 week besteltijd tussen zit.. Straks maar is achter aan bellen :X

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

darkpluisje schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:17:
[...]

zou nog niet uit moeten maken uiteraard, als ze zegen dat ze leveren op bestelling moeten ze zich daar aan houden, zeker gezien er toch 2,5 week besteltijd tussen zit.. Straks maar is achter aan bellen :X
Dan kom ik naar je toe als dadelijk ineens mijn levering uitgesteld word:P

Edit:
Ok, ik heb nu ook een sms gehad dat mijn Hi Spotify Account geactiveerd is:)
Dus ze zijn inderdaad bezig:)

[ Voor 12% gewijzigd door Gertjuhjan op 24-04-2013 16:22 ]

• d0cter
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
heeft een van de gelukkigen toevallig ook een HTC sensation ? ik ben we benieuwd naar hoe ze er naast elkaar uitzien hoeveel groter is de HTC one?

nou weet ik wel dat de stats op de pricewatch staan maar visueel is dit wat mij betreft beter te beoordelen.

alvast bedankt

• darkpluisje
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:19:
[...]

Dan kom ik naar je toe als dadelijk ineens mijn levering uitgesteld word:P

Edit:
Ok, ik heb nu ook een sms gehad dat mijn Hi Spotify Account geactiveerd is:)
Dus ze zijn inderdaad bezig:)
>:)

Och het zou niet de eerste keer zijn dat Hi pas service verleent als je ze openbaar lastig gaat vallen

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

d0cter schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:24:
heeft een van de gelukkigen toevallig ook een HTC sensation ? ik ben we benieuwd naar hoe ze er naast elkaar uitzien hoeveel groter is de HTC one?

nou weet ik wel dat de stats op de pricewatch staan maar visueel is dit wat mij betreft beter te beoordelen.

alvast bedankt
Ik denk dat je dat beter kan vragen in het Ervaringen & Discussie topic!

• LiveNL
  • Laatst online: 18-08 22:14
d0cter schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:24:

alvast bedankt
Morgen hopelijk :D

• mormegilmaster
  • Laatst online: 22-12 20:22
Yes, bij mij ook veranderd naar morgen aflevering! Hi status dan he!
Heel verrassend wel hoor, na alle berichten op het forum ed. Maargoed, ik houd maar een slag om de arm... eerst zien, dan geloven!
Ik heb overigens niet zoveel aan lastigvallen gedaan (behoudens een vraagje op facebook)

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Lijkt idd of Hi gaat leveren......

"Levering

Je bestelling wordt door PostNL geleverd. Op zondag, maandag en feestdagen leveren zij niet. Je krijgt een bevestiging van de levering per SMS en een mail."

lol...

• darkpluisje
Kunnen mensen die van Hi een levering krijgen ook even vermelden wanneer ze hebben besteld ?

Verwijderd

De status van het toestel op Hi.nl zelf in de shop is ook veranderd. Daar straks stond hij net als de afgelopen tijd constant op "Voorinschrijvingen gestart" maar het is inmiddels veranderd naar levertijd 10-15 dagen.

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

mormegilmaster schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:25:
Yes, bij mij ook veranderd naar morgen aflevering! Hi status dan he!
Heel verrassend wel hoor, na alle berichten op het forum ed. Maargoed, ik houd maar een slag om de arm... eerst zien, dan geloven!
Ik heb overigens niet zoveel aan lastigvallen gedaan (behoudens een vraagje op facebook)
Ik heb ze zoveel lastig gevallen dat ik de volgende zaken voor elkaar kreeg:
- Mijn verlengdatum werd verplaatst van 18 mei naar 18 april
- 2 soorten korting van in totaal 15 euro /maand
- Aardig snelle levering (22-4-2013 besteld)

Maarja nog steeds geen email en geen track&Trace. Dus voor hetzelfde geld wilden ze vandaag wat minder gezeik:P

Het ziet er wel uit dat mijn abbonnement gereed wordt gemaakt. Ik kan al registreren op mijn Hi.

[ Voor 14% gewijzigd door Gertjuhjan op 24-04-2013 16:32 ]

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
darkpluisje schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:27:
Kunnen mensen die van Hi een levering krijgen ook even vermelden wanneer ze hebben besteld ?
vorige week vrijdag....19-04

• mormegilmaster
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:27:
[...]

Ik heb ze zoveel lastig gevallen dat ik de volgende zaken voor elkaar kreeg:
- Mijn verlengdatum werd verplaatst van 18 mei naar 18 april
- 2 soorten korting van in totaal 15 euro /maand
- Aardig snelle levering (22-4-2013 besteld)
Paar vraagjes dan toch wel: mij is verteld dat mijn verlenging sowieso pas zou ingaan op het moment dat ik mn nieuwe simkaart zou gaan gebruiken. Hoe bedoel je dat het naar voren is gehaald? als je nog niet kon verlengen dan is het toch raar om om een toestel te vragen? Of loopt je abbo nu eigenlijk een maand minder?
Hoeveel korting heb je dan bij welk abbo gekregen?

Ikzelf heb de 19e besteld (april), eergisteren dus he? ook nice snel wel dan.

Edit: net ook het smsje binnen: order verzonden!
Edit #2: ook de track&trace is nu live! Vanuit kpn den bosch verzonden!

[ Voor 7% gewijzigd door mormegilmaster op 24-04-2013 16:36 ]

• Richurdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Krijg een beetje hoop. Als ze gaan leveren bij Hi, moet hij ook wel in het leasesysteem komen. Iemand die al meer weet hier over? :D

• d0cter
  • Laatst online: 05-02-2023
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:25:
[...]

Ik denk dat je dat beter kan vragen in het Ervaringen & Discussie topic!
oeps, ik zal daar ook nog een reactie plaatsen
ik ben benieuwd !

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

mormegilmaster schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:32:
[...]

Paar vraagjes dan toch wel: mij is verteld dat mijn verlenging sowieso pas zou ingaan op het moment dat ik mn nieuwe simkaart zou gaan gebruiken. Hoe bedoel je dat het naar voren is gehaald? als je nog niet kon verlengen dan is het toch raar om om een toestel te vragen? Of loopt je abbo nu eigenlijk een maand minder?
Hoeveel korting heb je dan bij welk abbo gekregen?

Ikzelf heb de 19e besteld (april), eergisteren dus he? ook nice snel wel dan.

Edit: net ook het smsje binnen: order verzonden!
Er was een fout geweest in het systeem. Daardoor heb ik heel lang gedacht dat ik per 18 april kon verlengen. Dat was 4 maanden voor eind van het contract. Terwijl bij kpn 3 maanden geldt. Toen wilde ik afgelopen zaterdag gaan verlengen, ik had de One al in mijn hand, stond er dat ik pas vanaf 18 mei kon verlengen.
Het aanbod was dat ik als ik via de klantenservice van KPN een hi abbonnement afsloot kon ik per direct verlengen. Ik heb 150 minuten en 2000 mb internet voor 37,50. (en heb daar uitgebreide smartcare bijgepakt dus in totaal 50 euro)

Ik heb helaas nog geen smsje gehad. (behalve spotify activatie)

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12 15:16
Stap 2: Order doorgestuurd naar voorraadsysteem 9 maart
Stap 3: Je bestelling is klaar om verzonden te worden 24 april
Stap 4: Je bestelling is afgeleverd! 25 april

\o/ Jeej, heeft even geduurd. 40 minuten later dan de eerste melding hier.. Maar nu dan ook zover..

Overigens, de track en trace codes staan (al ver van te voren) gewoon op die status tool he. Niet dat ze nu al te tracken zijn.. maartoch

[ Voor 7% gewijzigd door dewfuz op 24-04-2013 16:44 ]

• Koning0313
Hi,

Je bestelling is verzonden. Je kunt deze morgen als postpakket verwachten op het door jou opgegeven adres:

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:45:
Hi,

Je bestelling is verzonden. Je kunt deze morgen als postpakket verwachten op het door jou opgegeven adres:
Oh dan zal het bij mij ook zo wel komen:)

Edit: Ja ik heb hem nnu ook

[ Voor 5% gewijzigd door Gertjuhjan op 24-04-2013 16:49 ]

• mormegilmaster
Giordino schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:43:
Stap 2: Order doorgestuurd naar voorraadsysteem 9 maart
Stap 3: Je bestelling is klaar om verzonden te worden 24 april
Stap 4: Je bestelling is afgeleverd! 25 april

\o/ Jeej, heeft even geduurd. 40 minuten later dan de eerste melding hier.. Maar nu dan ook zover..

Overigens, de track en trace codes staan (al ver van te voren) gewoon op die status tool he. Niet dat ze nu al te tracken zijn.. maartoch
Klopt, maar als ook daar een bezorgdatum in het systeem staat zegt dat natuurlijk wel wat :)

• Koning0313
Lekkaa!
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:47:
[...]

Oh dan zal het bij mij ook zo wel komen:)

Edit: Ja ik heb hem nnu ook

• LiveNL
Iemand een idee of je van black naar silver kunt switchen? Zo ja dan vind ik t nog wel oke om bij Hi te blijven (mocht ik m dan morgen kunnen krijgen), heb namelijk op 10-3 al besteld.

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

LiveNL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:54:
Iemand een idee of je van black naar silver kunt switchen? Zo ja dan vind ik t nog wel oke om bij Hi te blijven (mocht ik m dan morgen kunnen krijgen), heb namelijk op 10-3 al besteld.
Ik denk dat het switchen geen probleem is, maar of je hem morgen dan al krijgt, betwijfel ik.
Je zou altijd eens kunnen bellen.

• mormegilmaster
LiveNL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:54:
Zal allicht mogelijk zijn om je bestelling te veranderen zolang ie nog niet verzonden is, maar je punt dat je al op 10-3 besteld hebt gaat dan natuurlijk helaas niet op. Je zal dan helaas weer achteraan aansluiten omdat de mensen die eerder de zilveren hebben besteld voor zullen gaan... (is zuur, snap t, maar ook wel zo eerlijk tov de zilveren bestellers...)

• Robann
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-12 13:09
Hi klantenservice bezweert me zojuist telefonisch dat zij nog geen levering van HTC hebben gekregen.
Bij mij staat ook nog steeds "Uw bestelling wacht op voldoende voorraad"

20 Maart pre-order

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik heb direct een goedkoop hoesje gekocht en dan even uitkijken naar een degelijk hoesje.
Ik had die van HTC zelf gezien, maar die schijnt echt kut kwaliteit te zijn.
Robann schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:58:
Hi klantenservice bezweert me zojuist telefonisch dat zij nog geen levering van HTC hebben gekregen.

20 Maart pre-order
Klantenservice weet bij zo een groot bedrijf niet waar het over gaat. Grote kans dat het magazijn, de orders en de leveringen in handen is van een 3th party bedrijf.

Ik heb nu ook een track and trace nummer, vanavond mijn vriendin maar instrueren met kopie van mijn rijbewijs en dat ze tussen 10:30 en 14:30 absoluut niet de deur uit mag gaan.

[ Voor 70% gewijzigd door Gertjuhjan op 24-04-2013 17:03 ]

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-12 21:24
Net een SMS en email gehad van KPN dat mijn HTC One vandaag verzonden wordt.
Ik heb mijn abonnement vorige week telefonisch verlengd.

Het gaat om een 1 jarig abonnement met 250 Minuten en 1000MB internet voor 1ste 2 maanden 10 euro en daarna 62 euro per maand de overige 10 maanden.

Ben benieuwd!

• darkpluisje
Robann schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:58:

20 Maart pre-order
jup zojuist 25 minuten met 2 telefoon miepjes bij hi gesproken en beide kwamen niet verder als ''voor jou komt hij op 6 mei en het lijkt me sterk dat andere mensen hem eerder krijgen, zal wel een fout in het systeem zijn'''... Als ik vervolgens vraag wat ik moet doen als andere hi mensen hem wel morgen krijgen is de boodschap ''dan nog zal je moeten wachten tot 6 mei''..

Ofwel, Hi levert niet eerlijk aan klanten uit... Dit probleem had ik eerder ook bij mijn Desire HD. Ook toen bleek al dat er niet fivo geleverd word maar dat klanten die moeilijk doen meer voorrang krijgen bij hun bestelling.

Laatst ook een meisje wat met haar rekening 3x van het kastje naar de muur gestuurd werd en toen ze het op facebook zette en het werd een paar keer gedeeld was het opeens ''geef alsjeblieft je banknummer en ordernummer en dan kijken we wat we kunnen regelen''

Zonde wat voor een troep het toch altijd is bij telefoon/internet/tv leveranciers

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

darkpluisje schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:07:
[...]

jup zojuist 25 minuten met 2 telefoon miepjes bij hi gesproken en beide kwamen niet verder als ''voor jou komt hij op 6 mei en het lijkt me sterk dat andere mensen hem eerder krijgen, zal wel een fout in het systeem zijn'''... Als ik vervolgens vraag wat ik moet doen als andere hi mensen hem wel morgen krijgen is de boodschap ''dan nog zal je moeten wachten tot 6 mei''..

Ofwel, Hi levert niet eerlijk aan klanten uit... Dit probleem had ik eerder ook bij mijn Desire HD. Ook toen bleek al dat er niet fivo geleverd word maar dat klanten die moeilijk doen meer voorrang krijgen bij hun bestelling.

Laatst ook een meisje wat met haar rekening 3x van het kastje naar de muur gestuurd werd en toen ze het op facebook zette en het werd een paar keer gedeeld was het opeens ''geef alsjeblieft je banknummer en ordernummer en dan kijken we wat we kunnen regelen''

Zonde wat voor een troep het toch altijd is bij telefoon/internet/tv leveranciers
Kijk maar eens op het forum van Hi en KPN. Zo gaat het nu eenmaal. Ze willen geen negatieve publiciteit en je als klant ook behouden. Als klant zal je dan ook een tactisch spelletje moeten spelen om een goede deal te krijgen.

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:13
DCG909 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:18:
Ik ben an sich nog wel gelukkig bij Hi, heb toch mooi ruim 28% korting op mijn abbo gekregen XD
Moet alleen wat langer wachten, so be it.
Ik werd net gebeld door een medewerker van Hi, die belt vanavond terug.
Heb jij nog suggesties voor andere aanbiedingen waarmee ik ze kan overhalen om korting te geven?

Ik heb nu ook een abbo bij Hi, maar overweeg serieus over te stappen vanwege dat hele lease gebeuren.. verder ben ik er erg tevreden over :)

*Lease is opzich prima, mits de aflosprijs in de prijs berekend wordt en het dan alsnog goedkoper is.

[ Voor 9% gewijzigd door SmiGueL op 24-04-2013 17:12 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• syntesia
  • Laatst online: 21-12 15:48
Ik wachte de hele dag al om gebeld te worden. word ik in 2 minuten 2 keer gebeld door zutphen EN deventer. ja meneer ze liggen klaar. lol

NAja in zutphen afgezegd omdat ik naar deventer moest toevallig.

en ook grappig dat mensen nu wel hun toestellen krijgt van hi, heb net geannuleerd XD

Verwijderd

T-Mobile Arnhem had ze niet meer liggen, T-Mobile Ede had er nog eentje, nu niet meer dus, maar verwachting was vrijdag weer.

• darkpluisje
Ja het is ook zo, bij mijn Desire HD ben ik op een gegeven moment elke dag gaan bellen en toen schoot het opeens op..
Maar vind het gewoon triest dat het zo werkt als je iets wil hebben. Kijk dat je een paar dagen opschiet oke maar als je 2 dagen geleden hebt besteld en hem nu al krijgt daar vind ik toch iets teveel verschil tussen zitten.

Tijd dit dus even op facebook te posten, kijken of er dan wat gebeurd

• LiveNL
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:55:
[...]

Ik denk dat het switchen geen probleem is, maar of je hem morgen dan al krijgt, betwijfel ik.
Je zou altijd eens kunnen bellen.
Eerst gebeld, ja kon wel enzo maar dan zou ik weer achteraan in de rij komen. Kreeg de tip om naar een Hi winkel te gaan 'daar konden ze hem misschien zo omzetten en kon ik hem meenemen'.

Met enige hoop dus naar de Hi winkel gegaan net: ja kan m wel annuleren en opnieuw bestellen. 'wanneer krijg ik hem dan'. Ja meneer had geen idee.

Toen maar even gedreigd met dat ik het anders via BC zou regelen (wat echt gaat gebeuren). Volgens de hi meneer hadden ze m daar ook niet. Dat heb ik dus gelijk maar even ontkracht, want ze hebben m wel degelijk. Naja de hi meneer was verder niet heel behulpzaam dus het daar maar bij gelaten want ik zou dan sws moeten wachten, haasten en z'n best doen had hij niet zo'n zin in had ik t idee (net zoals praktisch iedereen bij Hi volgens mij). Dus dat wordt hopen dat ze er morgen bij BC een voor mij hebben, waarop ook nog eens een best grote kans is.

Nog nooit zoveel gezeur gehad, en dat terwijl de telefoon er nog niet eens is. min 1 voor Hi/kpn en de samenwerking met HTC.

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
Ook mijn bestelling bij Hi van 17 maart gaat morgen geleverd worden tussen 11:30 en 13:30. Het gaat om een zilveren. Lekker!

[ Voor 12% gewijzigd door marijni12 op 24-04-2013 18:36 ]

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

LiveNL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:33:
[...]

Eerst gebeld, ja kon wel enzo maar dan zou ik weer achteraan in de rij komen. Kreeg de tip om naar een Hi winkel te gaan 'daar konden ze hem misschien zo omzetten en kon ik hem meenemen'.

Met enige hoop dus naar de Hi winkel gegaan net: ja kan m wel annuleren en opnieuw bestellen. 'wanneer krijg ik hem dan'. Ja meneer had geen idee.

Toen maar even gedreigd met dat ik het anders via BC zou regelen (wat echt gaat gebeuren). Volgens de hi meneer hadden ze m daar ook niet. Dat heb ik dus gelijk maar even ontkracht, want ze hebben m wel degelijk. Naja de hi meneer was verder niet heel behulpzaam dus het daar maar bij gelaten want ik zou dan sws moeten wachten, haasten en z'n best doen had hij niet zo'n zin in had ik t idee (net zoals praktisch iedereen bij Hi volgens mij). Dus dat wordt hopen dat ze er morgen bij BC een voor mij hebben, waarop ook nog eens een best grote kans is.

Nog nooit zoveel gezeur gehad, en dat terwijl de telefoon er nog niet eens is. min 1 voor Hi/kpn en de samenwerking met HTC.
Ik heb al 6 jaar een abbo. Ook ik heb nog nooit zoveel gezijk gehad met maatschappijen als CB en T-mobile. Blijven liegen om je vast te blijven houden. Bah.

^ Post is hierboven!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12 18:47
Mensen die bij Hi zitten, gaat het om zwarten of zilveren One's?
Ik heb voor zover ik weet nog geen bericht gehad over mijn zwarte bestelling....
22 maart verlengd.

Edit.
Nop, nog steeds wachten op voldoende voorraad.

[ Voor 14% gewijzigd door DCG909 op 24-04-2013 17:59 ]

• Jamesl
  • Laatst online: 00:02
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:02:
Nt een mail ontvangen van studentmobiel dat ze em eind volgende week ontvangen. Voor iemand die sinds 7 maart wacht is dit echt not done. Ik st aop het punt om te cancellen. Alleen heb al 460 euro betaald... Ben benieuwd of het problemen gaat opleveren. Iemand ervarng mee?
Eind volgende week?
Hoe kom je daar bij? De T-mobile toestelllen (Silver) komen deze week en gezien je datum van bestelling zou ik zeggen dat je hem dus zaterdag/maandag hebt.
De normale HTC One (unbranded) die leveren ze al uit...

of heb je toevallig de zwarte besteld?

• JTH4
  • Laatst online: 22-12 22:20
Ook ik heb bij Hi een One besteld en morgen wordt hij afgeleverd. Ook nog geen bevestigings sms/mail ontvangen, maar track en trace code werkt al wel. Nu maar hopen dat hij het wachten waard was!

• mariosmit
  • Laatst online: 18-02 17:59
Heb inmiddels een HTC ONE, maar niet met HI, was het hele gedoe zat via the Phone House, waarschijnlijk dat het nu wel lukt bij the phone house omdat Hi inmiddels aan het uitleveren is. ben overgestapt naar T-Mobile met nummerbehoud.Heb het toestel voor 50 euro gekregen en mijn abbo is ismart plus met onbeperkt internet/sms en 300 minuten voor 45 euro in de maand.. Voordeel dat het toestel nu helemaal voor mij is en niet vast zit aan een lease contract, ook nog een 5 euro goedkoper dan bij HI, en het toestel voor 5 tientjes, ben helemaal tevreden met de ONE :D:D

Verwijderd

vandaag rondje winkels gedaan in regio eindhoven 9x nee 1x ja maar das genoeg toch ? wat wel raar was ik had hem bij BC gereseveerd en daar was ie ook gewoon binnen maar ze mochten hem nog niet verkopen iets met inboeken ofzo te maken morgen mocht ik hem komen ophalen maar mijn tmobile abro was verlopen dus wou overstappen naar vodafone voor 50 euro in de maand

in eindhoven als 10e winkel de tmobile shop binnen gestapt na 10 min wachten aan de beurt zeg hebben jullie de htc one al binnen die vent kijkt mij aan moment we hebben er een paar binnen gehad maar die zijn gereseveerd maar laat mij even kijken moment

2 min later komt hij terug gelopen met een htc one en zegt deze heeft net afgebeld hij had hem al elders dus ik mag deze verkopen aan je OMG OMG OMG echt ? ja nou 5 min later stond ik buiten want wist precies wat ik wou en heb nu dus de silvere htc one doosje staat HTC M7 LTE SR/WT^ 3FF Htc one zal dit een batch branded toestellen zijn heb hem nog niet aangezet

ismart 300 voor 35e in de maand en heb zooi punten die ik bij tm gespaard heb ingeleverd heb en na wat gepraat het toestel verders gratis mee gekregen en 1.75gb data erbij

wil de mensen die hem ook al hebben en netjes hun reseveeringen afgebeld hebben ook bedanken anders bleef dat toestel wachten op iemand die niet kwam dus ik heb ook BC afgebeld in valkenswaar daar zal ik vanaf morgen dus te koop zijn

zie jullie soon in gebruikers ervaring topic en suc6 met het vinden van jullie toestel

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-12 18:22
Krijg net een smsje van Hi, mijn bestelling is verzonden en wordt morgen geleverd. Zilveren HTC One.

• Gpaling
  • Laatst online: 26-08-2022
is er iemand die al ze HTC one silver via typhone is ontvangst heeft mogen nemen??
ik verbaas me er over hoe slecht ze klanten informeren, heb al sinds 10-03 een preorder open staan en nog steeds word de datum vooruit geschoven

• LiveNL
DCG909 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:57:
Mensen die bij Hi zitten, gaat het om zwarten of zilveren One's?
Ik heb voor zover ik weet nog geen bericht gehad over mijn zwarte bestelling....
22 maart verlengd.

Edit.
Nop, nog steeds wachten op voldoende voorraad.
Voor zover ik weet, gaat t alleen om zilveren. Iedereen bevestigd dat zwart nog even duurt. Vandaar ook dat ik m wil laten omzetten/ cancel bij Hi

Verwijderd

Gpaling schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:14:
is er iemand die al ze HTC one silver via typhone is ontvangst heeft mogen nemen??
ik verbaas me er over hoe slecht ze klanten informeren, heb al sinds 10-03 een preorder open staan en nog steeds word de datum vooruit geschoven
Ik wacht al sinds 25-02 en ze hebben gezegd eind deze week...maar verder niks meer gehoord van Typhone...volgens mij zijn ze me ook zat op facebook >:)

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-12 01:19
Gpaling schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:14:
er zijn meerdere met daar vragen over geweest en ze geven daar heel slecht info als ik het zo mee krijg

• Gpaling
  • Laatst online: 26-08-2022
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:16:
[...]

Ik wacht al sinds 25-02 en ze hebben gezegd eind deze week...maar verder niks meer gehoord van Typhone...volgens mij zijn ze me ook zat op facebook >:)
haha mij ook al ;) heb ik het idee,
maar laat het even weten hier als je hem hebt!

Verwijderd

Inderdaad interessant, vroeg me al eerder af waarom ie niet in NL verkrijgbaar was. De Butterfly maakt Xperia Z af. Maar waarom in hemelsnaam alleen in de kleur bruin? En even duur als Htc One soort van? Niet dat ik 'm ga halen..

Verwijderd

Gpaling schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:24:
[...]

haha mij ook al ;) heb ik het idee,
maar laat het even weten hier als je hem hebt!
Tsja...helaas denk ik niet dat ik er ben als ze het leveren...ik ga zaterdag op vakantie...Grrrrr :|

Verwijderd

Hallo,

Vraagje; ik heb de zwarte HTC One bij Hi besteld. Die komt dus pas op 16 mei binnen. Ik wil nu overstappen naar een witte met sim-only. Iemand nog een winkel waar die prepaid op voorraad is / voor vrijdag op voorraad is?
Of zou ik gewoon beter kunnen wachten totdat de zwarte bij Hi leverbaar is?

Bram

• darkpluisje
stijnislike schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:12:
Krijg net een smsje van Hi, mijn bestelling is verzonden en wordt morgen geleverd. Zilveren HTC One.
Nogmaals, als je dit soort dingen post post dan ook welke One en wanneer je hem besteld hebt. Op deze manier heeft niemand iets aan je post

• Arshedes
  • Laatst online: 21-08 15:00
''Yesterday, the Dutch court granted an injunction against the HTC One due to the use of a proprietary microphone belonging to Nokia. However, today The Hague ruled that HTC was not at fault, and has allowed the sales of the HTC One in Holland to resume.

The microphone in question was developed by ST Microelectronics in conjunction with Nokia to use exclusively in the Finns' devices for the next year. However, ST Microelectronics violated this agreement, and decided to allow HTC the use of the hardware devices in its new One flagship.
The Hague has since ruled that HTC had no way of knowing the details of the arrangement between Nokia and ST Microelectronics, and has shifted the blame to the latter.
HTC is not out of the woods yet, however, as while it is allowed to sell all smartphones containing the chip produced until now, it must find an alternative supplier for microphones for any future One devices produced.''

Bron: http://www.gsmarena.com/p...netherlands-news-5912.php

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Arshedes schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:36:
''Yesterday, the Dutch court granted an injunction against the HTC One due to the use of a proprietary microphone belonging to Nokia. However, today The Hague ruled that HTC was not at fault, and has allowed the sales of the HTC One in Holland to resume.

The microphone in question was developed by ST Microelectronics in conjunction with Nokia to use exclusively in the Finns' devices for the next year. However, ST Microelectronics violated this agreement, and decided to allow HTC the use of the hardware devices in its new One flagship.
The Hague has since ruled that HTC had no way of knowing the details of the arrangement between Nokia and ST Microelectronics, and has shifted the blame to the latter.
HTC is not out of the woods yet, however, as while it is allowed to sell all smartphones containing the chip produced until now, it must find an alternative supplier for microphones for any future One devices produced.''

Bron: http://www.gsmarena.com/p...netherlands-news-5912.php
Lol, oud nieuws!!

• Arshedes
  • Laatst online: 21-08 15:00
Wat is oud nieuws? Het feit dat die uitspraak is gedaan of het feit dat in bovenstaande tekst staat dat de uitspraak weer is opgeheven?
Mocht dit al bekend zijn, mijn excuses dan daarvoor.

[ Voor 36% gewijzigd door Arshedes op 24-04-2013 18:43 ]

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12 14:13

-ko-

Leidend Voorwerp

-ko- schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:07:
Vanmorgen mail gehad van Vodafone friends and family dat hij onderweg is. Morgen ochtend maar bij de brievenbus wachten, denk ik. :)
Heb hem binnen. Ligt thuis op me te wachten, moet tot 11 uur werken en hij kwam natuurlijk toen ik net 5 minuten weg was. :(

Wa Doede Nou

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-12 08:10
Na een behoorlijk dagje rijden eindelijk een One!
Vanuit thuis (betuwe) naar amersfoort gereden waar ze niets meer bleken te hebben ondanks reserveren.
Daar voorraden opgevraagd waaruit bleek dat MediaMarkt in Roermond er nog 4 hadden.
Eenmaal gebeld bleken er al 2 gereserveerd te zijn. Gelijk zelf een gereserveerd en vertrokken.

Al met al toch zeker een uur of 4/5 onderweg geweest!
Vandaag geen belletje van de BC, ook geen tijd gehad om ze zelf te bellen...
Morgenochtend maar is bellen en dan ophalen, moet morgen denk wel lukken in de buurt hier :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• KoeDaa
  • Laatst online: 10-10-2023
Iemand al wat gehord van KPN? aangezien HI al gaat uitleveren. lijk mij dat het uit de zelfde depot komt toch? hoop dat ik nog een bericht krijg dat hij morgen komt. want ga vrijdag op vakantie!

[-soon HTC ONE-][-HTC Sensation XE-][-Dell XPS17-][-Xbox360-][-Halo 4-]

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Seau, vanmiddag de One opgehaald bij de BC in Nijmegen. Ze hadden er twee binnen gekregen en worden alleen met VF abonnement verkocht. De reden was dat de levering minimaal is en dat de volgende voorlopig op zich zal laten wachten.

Uiteraard eerst het toestel geïnspecteerd op fouten, gelukkig is ie helemaal gaaf. Op naar het ervaringen topic :)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Vanmiddag naar de Saturn in Bocholt (Duitsland) geweest en er een opgepikt. Een zilveren.
Grandioos toestel!

Ik was erg bang voor de spleetjes tussen de behuizing en het scherm en heb dus in de winkel gecontroleerd. 'Uiteraard' waren er spleetjes aanwezig (boven en onderkant), maar deze zijn zo miniem en veel minder erg dan ik op foto's op het web heb gezien dat ik er mee kan leven. Heb 'm dus gewoon meegenomen.

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
Zijn er meer mensen die nog wachten op hun T-Mobile of MTV-Mobile bestelling? uit hun eigen webshop heb ik het dan over niet 3rd

Verwijderd

Nogmaals, kan iemand mij a.u.b. vertellen of er bij een webshop ergens nog een op voorraad is/ voor zaterdag op voorraad komt?

• hiddit
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:22:
Nogmaals, kan iemand mij a.u.b. vertellen of er bij een webshop ergens nog een op voorraad is/ voor zaterdag op voorraad komt?
dat wil ik ook graag weten maar ben bang dat het hem dat niet gaat worden

• darkpluisje
Welke webshops heb je zelf al bekeken en welke hadden geen voorraad meer ?

Verwijderd

Ik heb er al een aantal bekeken, maar daar staat meestal leverbaar over 1 week. Maar in die week wordt het meestal weer uitgesteld. Iemand enig idee?

• c0de1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 19:21
c0de1 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:31:
[...]

Ik zit ook te wachten, op hun site is de leverdatum 2-5-2013.
Nog een weekje wachten... zucht
Heb net vernomen (Twitter) van CoolBlue dat 2e batch pre-orders HTC One zilver vrijdag binnen komen.
Dus wie weet zaterdag misschien een pakketje :)

• hiddit
c0de1 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:28:
[...]

Heb net vernomen (Twitter) van CoolBlue dat 2e batch pre-orders HTC One zilver vrijdag binnen komen.
Dus wie weet zaterdag misschien een pakketje :)
als ik op CB kijk staat er pas de 9e
Pagina: 1 ... 73 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.