Gisteren even gebeld met studentmobiel.nl waar ik op 4-03-2013 mijn zwarte HTC one had besteld icm een T-Mobile abonnement. Zilveren leveren zij al uit, zwarte duurt nog een week of 2. Even gecheckt hoe hoog ik sta met mijn bestelling van 4-3-2013, dat was gelukkig 1 van de 1e bestellingen.
Tijdens het tikken krijg ik van studentmobiel net een mail:
"Beautiful Black
De HTC One Beautiful Black is helaas opnieuw uitgesteld. Levering zal volgens laatste informatie plaatsvinden in de tweede week van mei.
Indien u het toestel eerder wenst te ontvangen dan bieden wij u de mogelijkheid de versie voorkeur aan te passen naar de kleur Silver. Indien u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit doorgeven aan onze klantenservice door te reageren op deze mail.
Heeft u de HTC One in combinatie met een T-Mobile abonnement besteld?
T-Mobile accepteert alleen, door ons, bij T-Mobile ingekochte HTC One’s. Dit betekent dat wij voor klanten die een T-Mobile abonnement besteld hebben afhankelijk zijn van leveringen door T-Mobile. De eerste partij HTC One vanuit T-Mobile ontvangen wij vrijdag as 26 april (kleur Silver). Met deze levering kunnen wij de HTC One Silver uitleveren aan klanten waarvan het contract op uiterlijk 19 maart (of eerder) door ons is ontvangen. De volgende levering (Silver) wordt in week 18 verwacht en de Black versie in week 20. Zodra wij meer informatie hebben over nieuwe leveringen en levertijden zullen wij u per mail informeren.''
Ze hanteren overigens wel het FIFO systeem bij uitlevering.
[
Voor 68% gewijzigd door
JNonnekes op 24-04-2013 15:32
. Reden: nieuwe informatie ]