• kitesurfer82
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
Santoryu schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:58:
[...]

....

ontopic:
ik denk dat ik toch maar voor de bc ga als ze me nog bellen. lees net op student mobiel dat ze maar kleine hoeveelheid tmobile mobiels krijgen. zelfs iemand van 02/03 zit vermoedelijk niet bij die levering :/
Vreugde uiten om een telefoon 8)7 t is leuk als je m heb en na een week ben je t alweer vergeten.

[ Voor 14% gewijzigd door Bullet NL op 24-04-2013 13:20 ]

• Ferdinandoh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10 11:01
keverjeroen schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:59:
[...]

Dat is toch geen nadeel? Anders kan ik hem na 2 jaar in de kast leggen, bij al mn andere oude telefoons..
En als er iets mee mocht gebeuren? Hoe werkt het dan? Ik heb geen idee hoor maar het lijkt me dat als een lease toestel kapot gaat, dat de gebruiker er dan verantwoordelijk voor is. Of werkt dat anders?

• kitesurfer82
[...]

Dat is toch geen nadeel? Anders kan ik hem na 2 jaar in de kast leggen, bij al mn andere oude telefoons..
Of doorverkopen zoals ik nu doe

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Deures schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:56:
[...]

Die mail heb ik gisteravond ontvangen.
Dan zal de mijne morgen komen! Lekker rap :-D

Verwijderd

yblokdijk schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:59:
[...]

Vreugde uiten om een telefoon 8)7 t is leuk als je m heb en na een week ben je t alweer vergeten.
Was jij ook niet diegene die liep te zeuren dat die niet als eerste de gratis One kreeg?

Verwijderd

Nt een mail ontvangen van studentmobiel dat ze em eind volgende week ontvangen. Voor iemand die sinds 7 maart wacht is dit echt not done. Ik st aop het punt om te cancellen. Alleen heb al 460 euro betaald... Ben benieuwd of het problemen gaat opleveren. Iemand ervarng mee?

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-12 18:51

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:51:
voel jij je ff in de poeperd genomen. ik heb een abbo van €35,- per maand 24 maanden ZONDER aansluit, toestelkosten
[...]
Mag ik wat uitgebreidere datails vragen over deze aanbieding? (mag ook per DM O-))
Was je al klant bij VF
Wat voor abbo heb je?
En HOE heb je dat voor elkaar gekregen?

De goedkoopste optie die ik nu vind is via studentmobiel en Tele2 38,- (24,- bel/sms + 14,- data) pm gratis toestel 1500MB internet (14,4mbps) en 300minuten/sms.

Dit is natuurlijk nog wat goedkoper en een betrouwbaarder netwerk wat ik zelf heb ervaren.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-12 23:13
Ferdinandoh schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:00:
[...]

En als er iets mee mocht gebeuren? Hoe werkt het dan? Ik heb geen idee hoor maar het lijkt me dat als een lease toestel kapot gaat, dat de gebruiker er dan verantwoordelijk voor is. Of werkt dat anders?
Er zit Smart care bij. Check anders even Hi.nl, staat het uigelegd.
yblokdijk schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:00:
[...]

Of doorverkopen zoals ik nu doe
Tot nu toe waren mn telefoons na 2 jaar zo verouderd en zo weinig waard, dat het niet meer de moeite was om ze te verkopen..

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Verwijderd

TZC-T1-FX schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:51:
Ik kan trouwens melden dat de HTC One die ik heb gisteren heb gekocht bij T-Mobile in Arnhem stad unbranded en simlock vrij is.

Ze hebben daar tientallen units liggen!
Van het tmobile forum

ordermanagement

Vandaag 09:36 40Oorspronkelijk geplaatst door createan
hier word dood leuk verteld dat tshop er een aantal heeft in arhnem

http://gathering.tweakers.net/forum/...44718#40144718

Deze informatie op het topic van Tweakers is niet correct, dit soort aantallen zijn niet verstuurd naar de winkels.

• kitesurfer82
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:01:
[...]

Was jij ook niet diegene die liep te zeuren dat die niet als eerste de gratis One kreeg?
Ja maar ik ga niet lopen whoop whoopen omdat ik dan eindelijk m'n telefoon krijg!
En gratis krijg je niks.

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12 18:47
keverjeroen schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:03:
[...]

Er zit Smart care bij. Check anders even Hi.nl, staat het uigelegd.

[...]

Tot nu toe waren mn telefoons na 2 jaar zo verouderd en zo weinig waard, dat het niet meer de moeite was om ze te verkopen..
Die standaard verzekering dekt eigenlijk niks wat je kan overkomen.... geen vocht, diefstal etc.
Heb toevallig nog zo'n oude verzekering bij ze lopen die dat soort dingen wel dekt, die ga ik dus lekker over schrijven op de One, want dan is die ook tegen bijna alles gedekt :/
Nee je moet een review schrijven, whoop whoop :?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Ferdinandoh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10 11:01
yblokdijk schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:06:
[...]

Ja maar ik ga niet lopen whoop whoopen omdat ik dan eindelijk m'n telefoon krijg!
En gratis krijg je niks.
Wat een gedoe omdat iemand whoop whoop zegt.... Laat de jongen gewoon blij zijn.
Als ik mijn One bestel en binnen krijg staat ik ook te springen van geluk.

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Private tweet van t-mobile:
De bedoeling is dat aanstaande maandag alle toestellen worden uitgeleverd. Dan moet het mogelijk zijn om met AMP een afspraak te maken. ^BS

^ Post is hierboven!

• Koning0313
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-03-2024
Hi Koning,

Zoals ik hierboven heb aangegeven ontvangen we stukje bij beetje een aantal zilveren HTC One's, deze worden op volgorde uitgeleverd.

Groetjes,
Christy

ALDUS Hi

Verwijderd

yblokdijk schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:06:
[...]

En gratis krijg je niks.
Gast, je loopt anders wel te miepen als een klein meisje.. :/

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Het zou ZO FIJN zijn als mijn in februari bestelde zilveren One nu eens binnen zou komen! Pfff...

Ben wel blij voor jullie hoor. Dat dan weer wel.

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Doe even gewoon!

[ Voor 79% gewijzigd door Bullet NL op 24-04-2013 13:18 ]

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-12 21:47
Jorco schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:44:
[...]

Hi en KPN hebben hetzelfde magazijn en in totaal zijn er zo'n 1500 pre-orders (wat peanuts is vergeleken met de S4, welke wel ruim voorradig is vanaf zaterdag).
Hoe kom jij aan deze info?
Dreabe schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:52:
Lekker onbeschoft van Amazon.de. Ik stel ze een vraag in het engels, zeggen ze dat ze iemand van de engelse support contact op laten nemen. Vraag ik hoe lang het duurt, zeggen ze dat het 24 uur kan duren.
Uitermate correct vind ik! Had jij je vraag maar in het Duits moeten stellen aangezien ook jij met een Duits bedrijf zaken doet. :9
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:05:
[...]

Van het tmobile forum

ordermanagement

Deze informatie op het topic van Tweakers is niet correct, dit soort aantallen zijn niet verstuurd naar de winkels.
Deze link?
TZC-T1-FX in "HTC One - Levertijden en prijzen"

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-12 15:48
weg x weg = foetsie

[ Voor 87% gewijzigd door Bullet NL op 24-04-2013 13:21 ]

Verwijderd

Lekker onbeschoft van Amazon.de. Ik stel ze een vraag in het engels, zeggen ze dat ze iemand van de engelse support contact op laten nemen. Vraag ik hoe lang het duurt, zeggen ze dat het 24 uur kan duren.

* 24 stunden. Vielleicht kannst du mir jetzt helfen im Deutsch?
* Meinen Deutsch ist nicht sehr gut, aber ich könnte es probieren.
- Patrick Müller:Herr Sleegers, ich habe Ihre Anfrage bereits an die zuständigen Kollegen weitergeleitet. Bitte haben Sie dafür Verständnis, dass die Kollegen Ihr Anliegen schnellstmöglich bearbeiten.
Dann wünsche ich Ihnen noch einen schönen Tag. (Bitte vergessen Sie nicht, das Chat-Fenster zu schließen.)
Patrick Müller von Amazon.de nimmt nicht mehr am Gespräch teil.

Misschien kan iemand me hier helpen. Heb gisteren besteld via Amazon.de. Pakketje is al verzonden, maar levering is pas tussen 3 en 23 mei (en in de bevestigingsmail stond zelfs alleen maar 23 mei).
Omdat ik 18 mei op vakantie ga wil ik eigenlijk mijn bestelling weer annuleren (en anders trace-informatie, pakket wordt via Deutsche Post, dus volgens mij DHL, verzonden).

Wat moet ik nu doen? Heb via creditcard betaald dus wil het liefst de order nu cancelen zodat er ook geen geld wordt afgeschreven van mijn rekening voor de creditkaart. Help! Haha...
Misschien toch maar weer bij CB bestellen? :9

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-12 18:48
weg = weg

[ Voor 87% gewijzigd door Bullet NL op 24-04-2013 13:20 ]

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
[...]

idd 8)

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-12 18:31
Modbreak:Normaal taal gebruik a.u.b. Niet ranten op mensen met andere toestellen!

Cogitationis poenam nemo patitur

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:44

p0st

Dutch Reefer

Ik ga zo een tripje naar Wesel (DE) wagen om te kijken of de Saturn er nog eentje heeft liggen, fingers crossed :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-12 22:46

* 24 stunden. Vielleicht kannst du mir jetzt helfen im Deutsch?
* Meinen Deutsch ist nicht sehr gut, aber ich könnte es probieren.
- Patrick Müller:Herr Sleegers, ich habe Ihre Anfrage bereits an die zuständigen Kollegen weitergeleitet. Bitte haben Sie dafür Verständnis, dass die Kollegen Ihr Anliegen schnellstmöglich bearbeiten.
Dann wünsche ich Ihnen noch einen schönen Tag. (Bitte vergessen Sie nicht, das Chat-Fenster zu schließen.)
Patrick Müller von Amazon.de nimmt nicht mehr am Gespräch teil.

Misschien kan iemand me hier helpen. Heb gisteren besteld via Amazon.de. Pakketje is al verzonden, maar levering is pas tussen 3 en 23 mei (en in de bevestigingsmail stond zelfs alleen maar 23 mei).
Omdat ik 18 mei op vakantie ga wil ik eigenlijk mijn bestelling weer annuleren (en anders trace-informatie, pakket wordt via Deutsche Post, dus volgens mij DHL, verzonden).

Wat moet ik nu doen? Heb via creditcard betaald dus wil het liefst de order nu cancelen zodat er ook geen geld wordt afgeschreven van mijn rekening voor de creditkaart. Help! Haha...
Amazon zet altijd de uiterste datum als leverdatum neer, in de regel heb je hem echt veel eerder. Wees niet verbaasd als hij één dezer dagen al aan de deur komt. Ik heb al een maand een pakketje binnen wat uiterlijk 27 april geleverd ging worden ofzo.

En je bestelt bij een Duits bedrijf, dan is Duits ook niet zo raar als voertaal. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Oe, net een aflever afspraak gemaakt bij t-mobile, morgen komt ie dan! :)

^ Post is hierboven!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-12 22:46
Deures schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:49:
Ik heb een Vodafone Red abonnement voor €49 euro per maand afgesloten. Na wat ge-onderhandel over opzeggen krijg ik per maand € 5 korting (24 mnd lang € 44,-) en het toestel voor € 50 i.p.v. € 150.
Telefonisch? Shop? Hoe lang ben je al abonnee en waar kom je vanaf qua abonnement? Zat je vaak over de bundel heen?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-12 13:46
Choasmarkk schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:25:
Heeft iemand al de medialink ontvangen? En zo ja, hoelang duurde het voor hij geleverd werd? O+
Ik heb 'm afgelopen zaterdag besteld en vandaag al binnen gekregen :)

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

Strunkie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:34:
Oe, net een aflever afspraak gemaakt bij t-mobile, morgen komt ie dan! :)
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen welke datum je hem hebt gepreordered bij t-mobile?

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

garriej schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:45:
[...]

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen welke datum je hem hebt gepreordered bij t-mobile?
Vorige week vrijdag :X

^ Post is hierboven!

• marijnacht
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-11 15:22
Gisteren bij Belcompany Deventer gevraagd of ze op voorraad waren. Ze gaven aan vandaag een levering te krijgen maar dat er veel reserveringen waren en dat ze op volgorde zouden gaan bellen.
Ben net gebeld dat ik hem kan komen ophalen!!!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

waaat, waarom krijg jij hem eerder als ik? ik heb hem vorige maand besteld en moet wachten(volgens de sms van t-mobile) tot 17-20 mei.

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

garriej schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:49:
[...]

waaat, waarom krijg jij hem eerder als ik? ik heb hem vorige maand besteld en moet wachten(volgens de sms van t-mobile) tot 17-20 mei.
Ik wel heb de zilveren versie.

^ Post is hierboven!

• EzMe
garriej schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:49:
[...]

Omdat jij een zwarte hebt en Strunkie een zilveren? *Wild guess*

[ Voor 1% gewijzigd door EzMe op 24-04-2013 13:52 . Reden: typo ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

EzMe schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:51:
[...]

Omdat jij een zwarte hebt en Strunkie een zilveren? *Wild guess*
Ya klopt, dat is wel balen, als ik t-mobile bel zou ik dat dan makkelijk kunnen veranderen?

• syntesia
marijnacht schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:48:
Gisteren bij Belcompany Deventer gevraagd of ze op voorraad waren. Ze gaven aan vandaag een levering te krijgen maar dat er veel reserveringen waren en dat ze op volgorde zouden gaan bellen.
Ben net gebeld dat ik hem kan komen ophalen!!!
lucky, ik heb deventer gisteren ook gebeld, ik stond 3e op de lijst ( ze hadden er 2 binnen gekregen) XD
Maar ik sta 2e in zutphen, en daar zijn ze nog niet geweest helaas. nog even wachten

MM hengelo en deventer hebben ze ook nog niet en weten niet wanneer ze hem verwachten, zij praten nog over de nokia rechtzaak en dat ze weer vertraagd zijn tot mid mei. 8)7
En waarom niet proberen? Wij zijn geen helpdesk, wij weten niet hoe het met jouw order is...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• syntesia
garriej schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:53:
[...]

Ya klopt, dat is wel balen, als ik t-mobile bel zou ik dat dan makkelijk kunnen veranderen?
makkelijk veranderen wel, maar dan sluit je weer netjes achteraan in de rij.
Dus je kan nu net zo goed wachten op de zwarte.

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

syntesia schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:54:
[...]

makkelijk veranderen wel, maar dan sluit je weer netjes achteraan in de rij.
Dus je kan nu net zo goed wachten op de zwarte.
Ik heb net een afspraak gemaakt voor leveren terwijl ik hem vorige week vrijdag heb besteld. Dus volgens mij ben je wel degelijk sneller aan de beurt als je switcht.

^ Post is hierboven!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-12 10:30
Lokale telefoonboer geeft aan de zwarte vrijdag/maandag te ontvangen. Ik geloof er geen ruk van eerlijk gezegd.

Verwijderd

Mrk87 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:56:
Lokale telefoonboer geeft aan de zwarte vrijdag/maandag te ontvangen. Ik geloof er geen ruk van eerlijk gezegd.
Vrijdag is misschien te snel voor de zwarte, de zilveren misschien wel...

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Hahaha net BelCompany gebeld, ze mogen het inderdaad de eerste week niet los verkopen...

Dus ja wordt toch wachten, het ligt per winkel hoe die verkocht mag worden zij die verder :s

Verwijderd

Zo net bij ritel gecancelled en bij vodafone verlengd!

Toestel is er morgen :) en ook nog 10 euro korting en toestel gratis!

• m3nace83
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:02:
Zo net bij ritel gecancelled en bij vodafone verlengd!

Toestel is er morgen :) en ook nog 10 euro korting en toestel gratis!
10 euro korting op wat? Kan je wat meer info geven en vertellen hoe je het hebt geregeld?

• sunny59
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
garriej schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:53:
[...]

Ik zou het niet doen. Of duidelijk zeggen en laten herhalen door t-mobile dat je de HTC One wil hebben en niet de HTC One X. En vooral opletten wat ze op de factuur zetten.
Bij mij is het misgegaan. Op 5/3 een zwarte besteld, afgelopen zaterdag om laten zetten naar een zilveren versie. Hebben ze toch een HTC One X op de factuur gezet en laten versturen door AMP. Na ontvangst van de factuur (order eigenlijk) zag ik de fout. Zeggen ze doodleuk moet je maandag terugbellen kunnen we het annuleren. Maandag teruggebeld, zouden ze mij terugbellen, is niet gebeurd. Dinsdag gebeld zeiden ze dat er weer wat mis is gegaan. Geen excuus, nada niks. Nu gaan ze mij donderdag terugbellen, want dan pas is alles hersteld. :( :(

Verwijderd

Vanochtend bij T-mobile Arnhem geweest. Medewerker was bezig een stelletje aan het helpen waarvan de jongen een One kreeg. Besloot zijn vriendin om er ook een te nemen.

Was ik eindelijk aan de beurt, had dat meisje net de laatste...

Toen maar ff bij T-mobile Apeldoorn geprobeerd. En daar hadden ze er nog net 1 op voorraad :).

Straks maar even beginnen met spelen :)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

sunny59 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:06:
[...]

Ik zou het niet doen. Of duidelijk zeggen en laten herhalen door t-mobile dat je de HTC One wil hebben en niet de HTC One X. En vooral opletten wat ze op de factuur zetten.
Bij mij is het misgegaan. Op 5/3 een zwarte besteld, afgelopen zaterdag om laten zetten naar een zilveren versie. Hebben ze toch een HTC One X op de factuur gezet en laten versturen door AMP. Na ontvangst van de factuur (order eigenlijk) zag ik de fout. Zeggen ze doodleuk moet je maandag terugbellen kunnen we het annuleren. Maandag teruggebeld, zouden ze mij terugbellen, is niet gebeurd. Dinsdag gebeld zeiden ze dat er weer wat mis is gegaan. Geen excuus, nada niks. Nu gaan ze mij donderdag terugbellen, want dan pas is alles hersteld. :( :(
Na dit verhaal wacht ik wel geduldig af :) dankje

Verwijderd

m3nace83 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:05:
[...]

10 euro korting op wat? Kan je wat meer info geven en vertellen hoe je het hebt geregeld?
gewoon vodafone opgebeld, gevraagd of ik mocht annuleren wat ik bij ritel had besteld, heeft ze de verlenging geblokkeerd en ze nemen contact op met ritel.

Gelijk bij hele aardige mevrouw verengd met een One erbij. Gaf ze aan dat ritel me een duurdere abonnement had aangesmeerd waar ik ok voor het toestel moest betalen. Hele uitleg gehad over de abonnementen.

Nu dus goedkoper abonnement met ipv 1gb 4gb, gratis nieuwe micro sim erbij en omdat ik al 10 jaar klant ben daar nog 10euro korting per maand op. Ongeduldig zijn is dus soms best goed :)

• Rubixyun
  • Laatst online: 23-03-2017
Net BC Heerlen gebeld (daar heb ik 'm gereserveerd), die hebben hem nog niet. Toen Kerkrade gebeld (8 km verderop) en die hadden 'm net een half uurtje geleden binnen gekregen en vertelde dat er meerdere reserveringen liepen. En dat ze hoogstwaarschijnlijk in Heerlen binnen nu en 2 uur ook al binnen zouden komen. Ik heb ook nog een bestelling lopen van KPN, maar ik denk dat ik die morgen of straks kan gaan annuleren.
CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:59:
Prijs is confirmed in de winkel, alleen had hij ze nog niet binnen :p En ik zit in dubio, erg in dubio...
Ook de PhoneHouse kan het toestel los leveren voor €599,99 kreeg ik net via via te horen...
Voorraad geen idee, branding geen idee, wanneer ze binnenkomen geen idee, maar niet overal zitten BC's :)

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:16
CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:18:
[...]

Ook de PhoneHouse kan het toestel los leveren voor €599,99 kreeg ik net via via te horen...
Voorraad geen idee, branding geen idee, wanneer ze binnenkomen geen idee, maar niet overal zitten BC's :)
Phonehouse is allemaal unbranded igg wat nu in de winkels ligt. Wou eerst een toestel icm hi, dit kon dus niet dus t-mobile gekozen, kreeg het zelfde toestel mee.

Verwijderd

Iemand al iets van Typhone gehoord??

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:41
[...]

Van het tmobile forum

ordermanagement

Medewerker vertelde me gisteren dat ze ongeveer 50 units deze week hadden binnen gekregen. Heb er toen gelijk één meegenomen en mijn preorder bij studentmobiel geannuleert.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-12 18:31
CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:18:
[...]

Jij hebt hem besteld begrijp ik?

Cogitationis poenam nemo patitur

Gereserveerd bij een BC in de buurt ja, niks definitiefs :)
En m'n meisje was in de buurt van een PhoneHouse, daar dus ook de €599,99 prijs (zonder verdere info)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:13:
[...]

gewoon vodafone opgebeld, gevraagd of ik mocht annuleren wat ik bij ritel had besteld, heeft ze de verlenging geblokkeerd en ze nemen contact op met ritel.

Gelijk bij hele aardige mevrouw verengd met een One erbij. Gaf ze aan dat ritel me een duurdere abonnement had aangesmeerd waar ik ok voor het toestel moest betalen. Hele uitleg gehad over de abonnementen.

Nu dus goedkoper abonnement met ipv 1gb 4gb, gratis nieuwe micro sim erbij en omdat ik al 10 jaar klant ben daar nog 10euro korting per maand op. Ongeduldig zijn is dus soms best goed :)
ohw, en 240 euro van ritel krijg ik teruggestort krijg ik net een bevestiging van :)

• sunny59
CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:27:
Gereserveerd bij een BC in de buurt ja, niks definitiefs :)
En m'n meisje was in de buurt van een PhoneHouse, daar dus ook de €599,99 prijs (zonder verdere info)
Kijk dat zijn prijzen waardoor je gaat twijfelen...bestellen annuleren of niet...hahahahaha
Ja inderdaad :p Zonder poespas voor een 'lage' prijs, kan eventueel voor 't zelfde geld weer van de hand...
Maar ik ken het toestel al vrij goed en wil eigenlijk de Sony Xperia ZL importeren, maarja wat je zegt: twijfel.

• sunny59
sunny59 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:29:
[...]

Kijk dat zijn prijzen waardoor je gaat twijfelen...bestelling annuleren of niet...hahahahaha

• kevin-postma
  • Laatst online: 27-09 10:02
Leuk, heb al een tijd geleden de One gepre-orderd (Zwarte) bij coolblue. dacht eens kijken hoe het lijkt met de status.

Staat er nu bij mijn order status:

Je bestelling wordt geleverd op 09-05-2013
Deze order heeft geen producten.

8)7

Verwijderd

kevin-postma schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:34:
Leuk, heb al een tijd geleden de One gepre-orderd (Zwarte) bij coolblue. dacht eens kijken hoe het lijkt met de status.

8)7
Dat laatste is geloof ik een (tijdelijke) bug, of doelde je daar niet op?

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:35:
[...]

Dat laatste is geloof ik een (tijdelijke) bug, of doelde je daar niet op?
Of alleen het abbonnement.

Xbox: Gulpener88

• kevin-postma
Jaa, dat is inderdaad waar ik op doelde. Haha

• kevin-postma
Nee, heb hem zonder abbonement gekoct. Gewoon los.
abbo heb ik al

Verwijderd

kevin-postma schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:36:
Jaa, dat is inderdaad waar ik op doelde. Haha
Heb ik ook in mijn bestellingsoverzicht bij al mijn bestellingen staan, foutje ofzo.
Kan helpen om je cookies te legen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2013 14:38 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Van het tmobile forum

ordermanagement

grappig dat t-mobile dit ook al beweerd. GSMEasy deed gister het zelfde. Beweerde zelfs dat er nog geen enkele Nederlandse shop al had geleverd 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• mbe1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 07:19
Vanmorgen Vodafone Amsterdam Noord (Boven 't IJ winkelcentrum) winkelcentrum binnengelopen, ik was in de buurt. Ze hadden er toevallig een gisteren binnengekregen. Abonnement verlengd en meegenomen :)

• kevin-postma
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:36:
[...]

Heb ik ook in mijn bestellingsoverzicht bij al mijn bestellingen staan, foutje ofzo.
Kan helpen om je cookies te legen.
Cookies legen helpt inderdaad! :+

• jap2slow
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-02-2023
GSMweb
27-03 besteld
24-04 verstuurd

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 20:40
Net ook Vodafone gebeld, en opeens waren ze super vriendelijk. Konden ze ook korting geven (10% op abonnement) en is hij op voorraad kan ik hem ook snel verwachten.

Gelijk Coolblue ook maar geannuleerd.

• Rubixyun
  • Laatst online: 23-03-2017
Net gebeld door BC Heerlen! Ik kan 'm zo komen ophalen. KPN bestelling geannuleerd

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2024
kevin-postma schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:34:

8)7
Had ik ook, was verholpen na opnieuw in te loggen

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-12 21:27

Garrett

Watercooler

Media Markt Nordhorn weer voorraad :)
http://www.mediamarkt.de/...283,612002.html?langId=-3

I love watercooling

• A3_rotterdam
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-11 21:48
Net Vodafone gebeld voor een eventuele verlenging met een HTC ONE.
Bleek niet mogelijk een telefonische bestelling te plaatsen, vanwege microfoon problemen hebben ze hem uit het telefonische bestel programma gehaald...

• Trackerfire
  • Laatst online: 11:55

Trackerfire

BTC HODLER

Net de One van Belcompany aangezet en las eerst dat er nog wat problemen waren met branded toestellen die niet geüpdate konden worden naar de nieuwste versie 1.29 maar hier kreeg ik gelijk een pop upje :)! Ter info!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

EDIT @ Hierboven: De T-mobile branded versie krijgt de update vanaf vandaag, misschien VF;s ook :p

Gekke vraag, maar kan iemand een foto maken / z'n factuur inscannen van de BC met de €599,00 erop? :)

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 24-04-2013 14:55 ]

Verwijderd

A3_rotterdam schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:52:
Net Vodafone gebeld voor een eventuele verlenging met een HTC ONE.
Bleek niet mogelijk een telefonische bestelling te plaatsen, vanwege microfoon problemen hebben ze hem uit het telefonische bestel programma gehaald...
Ik heb hem nog geen half uur geleden telefonisch besteld....

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-12 11:26
Ik kon 'm ook niet telefonisch bestellen bij Vodafone.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:54:
EDIT @ Hierboven: De T-mobile branded versie krijgt de update vanaf vandaag, misschien VF;s ook :p

Gekke vraag, maar kan iemand een foto maken / z'n factuur inscannen van de BC met de €599,00 erop? :)
wil ik wel doen, maar er staat veel info op, mischien via prive ?

• Trackerfire
  • Laatst online: 11:55

Trackerfire

BTC HODLER

CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:54:

http://postimg.org/image/uennyxkk9/

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Verwijderd

SibboNL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:56:
Ik kon 'm ook niet telefonisch bestellen bij Vodafone.
Heel vreemd, ik heb om 14.25 een Htc ONE silver besteld, medewerker was: Lisa de graaff

• LiveNL
  • Laatst online: 18-08 22:14
Dat gezeur van Hi helemaal zat. Net naar de BC winkel gegaan (leeuwarden) en daar lagen er twee gereserveerd te wachten. Als ze niet worden opgehaald is er een voor mij morgen. Zilver dat dan weer wel maar om nu nog 3 weken te wachten bij Hi en dan nog een duurder abonnement te moeten hebben ook lijkt me niet heel erg nodig.

• Rubman

Rubman

Het kan dus wel bij VF je moet alleen ff pushen want ze proberen er alweer creatief onderuit te komen.

• Thoraxx
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:58:
[...]

Heel vreemd, ik heb om 14.25 een Htc ONE silver besteld, medewerker was: Lisa de graaff
Ook ik bestelt om 14:27

Misschien is de batch op?

Wat vertelde ze jou Colinbreda? Kan je hem morgen verwachten?
Heb geen idee of ze ook bellen, of alleen een mail sturen dat hij verzonden is. Gaat het gewoon via PostNL?

[ Voor 24% gewijzigd door Thoraxx op 24-04-2013 15:09 ]

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Thoraxx schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:08:
[...]

Heb geen idee of ze ook bellen, of alleen een mail sturen dat hij verzonden is. Gaat het gewoon via PostNL?
Of verkeerde medewerker:P

• Rubman

Rubman

je kan na het lezen van dit topic toch gewoon aangeven dat het anderen wel is gelukt bij misschien andere werknemer, waarom dan bij jou niet. Verder goed doorzeuren en ze zwichten wel.

• Koning0313
  • Laatst online: 26-03-2024
ben benieuwd of we vandaag nog een gelukkige Hi tweaker tegen gaan komen

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:14:
Dan hoop ik dat ik dat ben:P
Maar waarschijnlijk niet. Twee dagen geleden pas besteld:(

• Richurdt
  • Niet online
Ik denk het niet 8)7

• LiveNL
  • Laatst online: 18-08 22:14
Nou, ik zit NU NOG bij hi, en gelukkig ben ik niet en dat is volgens mij niemand die bij Hi zit en een One wil. :) :9

• DCG909
  • Laatst online: 22-12 18:47
Ik ben an sich nog wel gelukkig bij Hi, heb toch mooi ruim 28% korting op mijn abbo gekregen XD
Moet alleen wat langer wachten, so be it.

Verwijderd

Thoraxx schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:08:
[...]

krijgt een mail van vodafone, 1 met bedankje, 1 met orderbevestiging, 1 van bevestiging abonnement, en daarna moeten we er nog 1 krijgen met track & trace, wordt via postnl verzonden en mag door iemand anders getekend worden maar moet wel voor getekend worden. Ze ging er van uit dat ie vandaag nog weg zou gaan en dus moren geleverd wordt, maar kon uiterlijk maandag zijn.

• EzMe
Rubman schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:14:
je kan na het lezen van dit topic toch gewoon aangeven dat het anderen wel is gelukt bij misschien andere werknemer, waarom dan bij jou niet. Verder goed doorzeuren en ze zwichten wel.
Of misschien krijgen ze de One X toegezonden :P Is inmiddels ook al twee keer gebeurd ^^

• Thoraxx
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:18:
[...]

krijgt een mail van vodafone, 1 met bedankje, 1 met orderbevestiging, 1 van bevestiging abonnement, en daarna moeten we er nog 1 krijgen met track & trace, wordt via postnl verzonden en mag door iemand anders getekend worden maar moet wel voor getekend worden. Ze ging er van uit dat ie vandaag nog weg zou gaan en dus moren geleverd wordt, maar kon uiterlijk maandag zijn.
Nice! Bedankt voor de informatie

Verwijderd

Net Vodafone aan de lijn, schijnt dat ze 100 toestellen per week krijgen, per batch. 19-3 besteld, maar nog niks ontvangen. Toen ik zei dat sommigen die zelfs later bestelden via zelfde manier het toestel al hadden, zei ie ineens dat uitlevering geautomatiseerd gebeurd. Dus dat pre-order gebeuren heeft geen enkele zin bij Vodafone.Ik zei dat ik maximaal een week zou wachten en dan annuleer ik de boel. Elke medewerker die ik aan de lijn krijg daar heeft weer een ander verhaal. Amateuristisch en ongeloofwaardig allemaal.

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

EzMe schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:18:
[...]

Of misschien krijgen ze de One X toegezonden :P Is inmiddels ook al twee keer gebeurd ^^
Tsja wie noemt een opvolger nou het zelfde als zijn broertje? HTC one, alleen de X mist. Gelukkig zeggen al veel mensen de HTC M7 (op ebay etc).

^ Post is hierboven!

• colaboy123
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
Laat ik ook eens wat schrijven:

Gisteren besteld bij CB icm vodafone verlenging. Wordt morgen afgeleverd!

Vraag me eigenlijk af of dit een branded model zal zijn? (en toch wel simlock vrij neem ik aan?)

• Rubman

Rubman

Vodafone en Pre-orders is al lang bekend dat dat een wassen neus is en je vaak zo niet altijd beter uit bent met bestellen bij beschikbaarheid ipv maanden/weken van te voren.

Blijft natuurlijk wel belachelijk, maar de gedachte is dat je deze klanten al hebt en nieuwe klanten nog moet binnentrekken dus krijgen die voorrang.
Valt in hetzelfde straatje als nieuwe klanten wel voordeel bestaande klanten lekker meer betalen.

Pagina: 1 ... 72 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.