oke ja dat zal dan het geval wel zijn, denk dat ze het gereserveerde toestel voor mij bij The Phone house inderdaad niet achter houden tot 6 mei... Maar goed denk dak dan maar ff 2,5 maand een dubbel abbonement moet betalen, dak een nieuw abbonement bij T-Mobile afsluit, en dan zelf 2 maand voor de tijd nummerbehoud ga aanvragen bij T-mobile.. Weet iemand of dit kan?Jorco schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:05:
[...]
Enige reden wat ik kan bedenken is dat hun hetzelfde systeem als ons gebruiken om contracten aan te vragen/verlengen. Zo lang het toestel niet leverbaar is in de KPN/Hi-winkels blijft ie voor ons op pre-order staan.
Lijkt mij dat dat door KPN/HI zelf tegen wordt gehouden om het eerlijk te houden. Zou natuurlijk raar zijn als the Phone House een HTC One zou leveren met een Hi abo, zonder voorinschrijving, terwijl mensen die hem weken geleden via de Hi website hebben preorderd, hem nog niet zouden krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:02:
[...]
Weet je dan misschien waarom HI /KPN de HTC One nog niet in hun lease systeem zetten als lease object, wacht al vanaf zaterdag , want mijn toestel ligt bij the phone house klaar, alleen kunnen ze als er contract verlening of een nieuw abbonement wordt aangevraagd, de HTC Onie niet aanklikken in het systeem?
Dit is wat ik zelf denk hoor, zonder enige onderbouwing. De toekomst zal het leren...
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Verwijderd
Oke, maar denk niet dat ze de toestellen bij the phone house nog 2 weken achter houden!! maar ja misschien krijgen ze wel weer nieuwe. Denk nu zelf dak toch maar een nieuw abbo ga afsluiten bij t-mobile.. en dan zelf nummerbehoud aanvragen, ben het wachten op een nieuw toestel wel zo zat..Richurdt schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:08:
[...]
Neen, ik word als het goed is binnenkort weer gebeld. Maar ga maar uit van 6 mei.
Kreeg net ook een tweet van Hi, die gingen mij op de hoogte houden als hij meer wist.
Maar die updates waarbij dat gebeurt zijn dan toch updates van vodafone zelf, die je dus weer ontloopt dankzij unbranded?Bullet NL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:53:
[...]
Belcompany is natuurlijk een 100% Vodafone dochter, deze worden natuurlijk net als de Vodafone winkels van uit het centrale Vodafone magazijn uitgeleverd. Zowel de Vodafone als Belcompany winkels doen de inkoop niet zelf.
Over de branding; Branding kan ook later worden toegevoegd. Dit heeft Vodafone met de Sensation en Legend ook gedaan.... Eerst gewoon ogenschijnlijk zonder branding uitleveren, maar daarna later door een software update toch voorzien van de nodige Vodafone meuk.
Vodafone weet namelijk precies welke toestellen door hun worden uitgeleverd, deze serie kan daarom apart worden gehouden tijdens het update proces. Ik zeg niet dat het met de HTC One weer gebeurd, ik weet zeker dat het in het verleden op deze manier is gebeurd. Waarom zou Vodafone dit nu niet gewoon opnieuw doen?
Of zie ik het verkeerd?
Iemand enig idee of de BC meegaat in de aanbieding die ik van VF zelf krijg? Onder dezelfde voorwaarden(verlenging 1 jr BSW 200) is het toestel bij VF €394,99 en bij de BC €469,99
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Wachten op een mooie telefoon vind ik niet zo heel erg. Ik geniet er ook wel een beetje van. Zoals sinterklaas vroeger. Maar wat ik wel kut vind is dat na 31 april de 50% actie van t-mobile waarschijnlijk niet doorgaat.
31 april?jwakie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:21:
Wachten op een mooie telefoon vind ik niet zo heel erg. Ik geniet er ook wel een beetje van. Zoals sinterklaas vroeger. Maar wat ik wel kut vind is dat na 31 april de 50% actie van t-mobile waarschijnlijk niet doorgaat.
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Na een extra dag wachten met dank aan de postnl bezorger (BIG sarcasm alert!!) (waarbij ook een dank woord aan de buren van 4 huizen verderop voor het niet door verkopen van mijn One), heb ik hem nu toch eindelijk bij mij thuis liggen.
Heb hem nog niet aangehad, eerst vlug naar de Vodafone voor een nieuwe sim, zo op het eerste oog niks mis mee. Geen kiertjes etc.
Voor de volledige info:
Besteld op 19 Maart
Afgeleverd: 23 April (bij de buren weliswaar)
Succes mensen. Hoop dat zij die in de wacht staan hem ook snel hebben.
Heb hem nog niet aangehad, eerst vlug naar de Vodafone voor een nieuwe sim, zo op het eerste oog niks mis mee. Geen kiertjes etc.
Voor de volledige info:
Besteld op 19 Maart
Verwijderd
Dat extra dag wachten lag toch echt aan jouzelf omdat je niet thuis was.Martin-S schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:27:
Na een extra dag wachten met dank aan de postnl bezorger (BIG sarcasm alert!!) (waarbij ook een dank woord aan de buren van 4 huizen verderop voor het niet door verkopen van mijn One), heb ik hem nu toch eindelijk bij mij thuis liggen.
Voor de volledige info:
Besteld op 19 Maart
Anyway, veel plezier ervan!
Net een medewerker van TPH in Wageningen aan de lijn gehad over mijn pre-order die ik gedaan had op 22 maart in de winkel zelf. Hij had eentje opzij gezet en ik kan het in principe elk moment ophalen. Bij de vraag of ik dan bij het ophalen problemen zou hebben met Hi/KPN abo's, gaf hij aan dat er geen problemen waren. Ze hadden al een paar HTC One's al verkocht met abo's van Hi/KPN. Het gaat om de HTC One Silver versie.
Ze moeten toch wat zeggen.... Providers zijn log en groot.... Ik geloof dat ze direct hun gebrande toestellen direct bij HTC bestellenGertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:58:
[...]
Ja maar de KPN klantenservice houdt stug vol dat alleen de grote providers direct bij HTC bestellen en dat andere webshops en etc hun bestellingen krijgen via partners en dat dit dan vaak gaat om buitenlandse toestellen.
Waarom vodafone en tmobile dan kunnen leveren, weten ze dan meestal ook niet:P
Het is alleen niet reëel van de klantenservice van KPN om te zeggen dat andere webshops buitenlandse modellen importeren. Natuurlijk zullen er vast bedrijven zijn die in Duitsland of Engeland hebben ingekocht, maar dan nog zal dit zeker geen massa zijn. Bedrijven als Coolblue, Belsimpel, GSMWijzer, RITel, Mediamarkt/Saturn e.d. doen gewoon zaken met Nederlandse distributeurs zoals Techdata, A&C Systems, Mobicall, Ingrammicro en MCC
Zoals ik net schreef, ze moeten toch wat zeggen om hun relatief hoge prijsniveau te verantwoorden.
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Dit kan echt niet , iik zit al vanaf zaterdag te wachten, zou dan wel eens graag weten hoe ze dit dan regelen???bayatsog schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:40:
Net een medewerker van TPH in Wageningen aan de lijn gehad over mijn pre-order die ik gedaan had op 22 maart in de winkel zelf. Hij had eentje opzij gezet en ik kan het in principe elk moment ophalen. Bij de vraag of ik dan bij het ophalen problemen zou hebben met Hi/KPN abo's, gaf hij aan dat er geen problemen waren. Ze hadden al een paar HTC One's al verkocht met abo's van Hi/KPN. Het gaat om de HTC One Silver versie.
Heb niks vernomen nog van CoolBlue, alleen dat leverdatum 02-05-2013 is (info op hun site)DNi-Cow schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:35:
[...]
19 April besteld (nadat ik mijn pre-order bij Hi geannuleerd heb).
Vandaag rond 10:00 een mailtje gehad van CB met het volgende:
De verwachte leverdatum is 03-05-2013. Het toestel is gemerkt T-Mobile, maar wel simlock vrij. Te gebruiken met uw huidige simkaart.
Hoop stiekem dat ze deze week nog leveren...
stiekemerd
c0de1 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:43:
[...]
Heb niks vernomen nog van CoolBlue, alleen dat leverdatum 02-05-2013 is (info op hun site)
Hoop stiekem dat ze deze week nog leveren...
Heb je een pre-order? Zo ja, waar en wanneer gedaan? Als je op de site van TPH een HTC One wil bestellen, zie je bij Hi/KPN abo's al een leaseprijs staan. Dus het moet wel ingevoerd zijn.Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:41:
[...]
Dit kan echt niet , iik zit al vanaf zaterdag te wachten, zou dan wel eens graag weten hoe ze dit dan regelen???
Ik kan trouwens melden dat de HTC One die ik heb gisteren heb gekocht bij T-Mobile in Arnhem stad unbranded en simlock vrij is.
Ze hebben daar tientallen units liggen!
Ik heb het zelfde probleem als Mario. Ze weten de lease categorie wel, maar de telefoon zelf staat nog niet in het systeem bij KPN en Hi. Dat was echter afgelopen zaterdag het geval.bayatsog schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:49:
[...]
Heb je een pre-order? Zo ja, waar en wanneer gedaan? Als je op de site van TPH een HTC One wil bestellen, zie je bij Hi/KPN abo's al een leaseprijs staan. Dus het moet wel ingevoerd zijn.
Werd dus naar huis gestuurd en geadviseerd later even terug te bellen. Dinsdag gedaan, staat er nog niet in.
Verwijderd
En mag ik vragen wat je betaald hebt? Zit eraan te denken om daar dan toch morgen even heen te gaan, zeker als het daar ook afgesloten kan worden icm MTV-Mobile.TZC-T1-FX schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:51:
Ik kan trouwens melden dat de HTC One die ik heb gisteren heb gekocht bij T-Mobile in Arnhem stad unbranded en simlock vrij is.
24 maanden 42,50 (iSmart 300) + 60 euro bijbetalen.
Je kon ook nog een Smart Plus 420 abbo nemen. Kost je 38,09 per maand + 90 euro bijbetalen.
Je kon ook nog een Smart Plus 420 abbo nemen. Kost je 38,09 per maand + 90 euro bijbetalen.
Inmiddels zijn de One's ook gearriveerd bij de Belcompany!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
100 % dat ze het in wageningen ook niet kunnen , het staat indedaad wel op de website, maar dit is van the phone house zelf. als hun nieuwe contracten of contracten verlengen gaat dit via een systeem van HI/KPN zelf, daar staat de one nog niet tussen , misschien dat ze het kunnen maar dan doen ze het op een andere manier ofzo. In Enschede waar de mijne gereserveerd ligt voor mij, waar ik hem zo op kan halen , kan dit niet en is ook niet bekend vanaf wanneer dat wel kan, ja als HI zelf gaat uitleveren, maarja wanneer is dit, dat weet niemand.. Als jou het echt lukt om daar bij the Phone house te verlengen met HI abbonement met een HTC One, dan laat ze ff naar Enschede bellen, en zeggen hoe ze het doenbayatsog schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:49:
[...]
Heb je een pre-order? Zo ja, waar en wanneer gedaan? Als je op de site van TPH een HTC One wil bestellen, zie je bij Hi/KPN abo's al een leaseprijs staan. Dus het moet wel ingevoerd zijn.
Verwijderd
Dankje, was dit in 't Musiskwartier?TZC-T1-FX schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:54:
24 maanden 42,50 (iSmart 300) + 60 euro bijbetalen.
ben benieuwd of ik nog een belletje krijg van hunrenzo4000 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:55:
wat lijkt jullie een beter deal?
500 euro voor de mobiel,vandaag halen en dan huidige abbo houden (telfort 16 pm , 100 bel,50 sms en onbeperkt internet fair use ,zelfs bij 2gb aan data gaan ze nog niet klagen )
of t-mobile
129 voor mobiel, kans dat ik nog 2 weken moet wachten. 1gb internet daarna 64kb onbeperkt (wel veeeeel sneller dan telfort ) toekomstige 4g verbinding. 28 euro per maand (18maanden dan 38 euro )
kwa kosten totaal kom ik even veel uit. maar ik zit dus sterk te twijfelen
Zal niet elke BC zijn, aangezien ze niet elke BC op hetzelfde moment kunnen bevoorradenrenzo4000 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:55:
Prijs is confirmed in de winkel, alleen had hij ze nog niet binnenCLB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:27:
Wat gebeurd er nu, €599,00 bij de BelCompany... Wel/ niet, wel los/ niet los... Oftewel dat is wel 'goedkoop' en zodoende gereserveerd, moet morgen binnenkomen, alleen de prijs wist die niet of kon die niet zeggen en al helemaal niet via de telefoon... That's a little bit weird, maar ik wacht 't wel af.
[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 24-04-2013 12:00 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
hmmm hoe kom je hier bij? en is de belcompany een europees/ internationaal bedrijf? volgens mij niet toch? dan zal hi en kpn deze week ook wel een lading krijgen?!
renzo4000 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:55:
Mij werd verteld dat ze al een paar One's hebben verkocht met Hi/KPN abo's. Maar het lijkt mij dat wanneer het toestel al in hun leasesysteem staat, dat je gewoon een abo kunt afsluiten. Aangezien je hetzelfde abo ook op andere toestellen kan afsluiten.mariosmit schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:56:
[...]
100 % dat ze het in wageningen ook niet kunnen , het staat indedaad wel op de website, maar dit is van the phone house zelf. als hun nieuwe contracten of contracten verlengen gaat dit via een systeem van HI/KPN zelf, daar staat de one nog niet tussen , misschien dat ze het kunnen maar dan doen ze het op een andere manier ofzo. In Enschede waar de mijne gereserveerd ligt voor mij, waar ik hem zo op kan halen , kan dit niet en is ook niet bekend vanaf wanneer dat wel kan, ja als HI zelf gaat uitleveren, maarja wanneer is dit, dat weet niemand.. Als jou het echt lukt om daar bij the Phone house te verlengen met HI abbonement met een HTC One, dan laat ze ff naar Enschede bellen, en zeggen hoe ze het doenhaha
Klopt, de levering is binnen. had ff gebeld maar ze moesten de doos nog openmaken en inboekenrenzo4000 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:55:
dat is het hem juist, het toestel staat nog niet in het lease systeem, dus vind het knap dat ze het daar al kunnen...bayatsog schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:02:
[...]
Mij werd verteld dat ze al een paar One's hebben verkocht met Hi/KPN abo's. Maar het lijkt mij dat wanneer het toestel al in hun leasesysteem staat, dat je gewoon een abo kunt afsluiten. Aangezien je hetzelfde abo ook op andere toestellen kan afsluiten.
heyhey arnhem?! waar hebben jullie het over?
http://www.expansys.com/htc-one-32gb-uk-black-246662/luccie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:02:
Expansys met de zwarte: 100+ In Stock Now
^ Post is hierboven!
http://www.expansys.nl/htc-one-black-246665/luccie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:02:
Dit product is niet op voorraad en wordt besteld bij de leverancier als je een order plaatst.
Beschikbaar om te bestellen, normaal komt het binnen in 5 - 10 dagen
Waar zou ik moeten kijken dan?
Dat klopt, Arnhem T-Mobile heeft tientallen silvere units!Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:03:
heyhey arnhem?! waar hebben jullie het over?
[...]
635 incl bezorging in E.U. én op voorraad. Nice
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Verwijderd
De engelse site. Zie de link van strunkie boven je.LiveNL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:04:
[...]
http://www.expansys.nl/htc-one-black-246665/
Dit product is niet op voorraad en wordt besteld bij de leverancier als je een order plaatst.
Beschikbaar om te bestellen, normaal komt het binnen in 5 - 10 dagen
Waar zou ik moeten kijken dan?
Onzinluccie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:02:
Edit: idd op engelse site.....
[ Voor 10% gewijzigd door FunZip op 24-04-2013 12:09 ]
Aldus hi medewerker op forum:
Hi iedereen,
Hierbij een update! De informatie die we jullie geven met betrekking tot de levering van de HTC One baseren wij op wat we van HTC door krijgen. Dit is wat ze ons nu hebben kunnen vertellen:
- De introductiedatum van de HTC One zilver staat op 6 mei 2013. Tot die datum ontvangten we wel kleine plukjes van de HTC One zilver en deze aantallen zullen worden uitgeleverd aan klanten die een toestel hebben aangeschaft in de voorinschrijving. Hierbij geldt: klanten die als eerste het toestel hebben aangeschaft in de voorinschrijving krijgen ook als eerste uitgeleverd
- De introductiedatum van de HTC One zwart is uitgesteld naar 16 mei 2013. HTC kan dit toestel niet eerder leveren.
Groetjes,
Christy Reageer
Hi iedereen,
Hierbij een update! De informatie die we jullie geven met betrekking tot de levering van de HTC One baseren wij op wat we van HTC door krijgen. Dit is wat ze ons nu hebben kunnen vertellen:
- De introductiedatum van de HTC One zilver staat op 6 mei 2013. Tot die datum ontvangten we wel kleine plukjes van de HTC One zilver en deze aantallen zullen worden uitgeleverd aan klanten die een toestel hebben aangeschaft in de voorinschrijving. Hierbij geldt: klanten die als eerste het toestel hebben aangeschaft in de voorinschrijving krijgen ook als eerste uitgeleverd
- De introductiedatum van de HTC One zwart is uitgesteld naar 16 mei 2013. HTC kan dit toestel niet eerder leveren.
Groetjes,
Christy Reageer
En het is inmiddels al aangepast naar:
Expected 1 Day
Idioot dat ze het over een "introductiedatum" hebben tewijl al heel wat mensen met het toestel zitten te spelen.....LiveNL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:08:
Hi iedereen,
Groetjes,
Christy Reageer
Hi heeft de boot gewoon gemist!
Aardig goed nieuws,LiveNL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:08:
Helaas ben ik pre-order nummer 1500 ofzo dus ik zal nog wel moeten wachten:P
Xbox: Gulpener88
Iets meer details zijn welkom, anders is het een waardeloze post.
^ Post is hierboven!
weet iemand al wat van coolblue? ik weet dat er vorige week vrijdag een levering is binnengekomen alleen heb niets van deze week gehoord..iemand toevallig wat info hierover?
Heb hem @ expansys besteld, eens kijken wat er zo staat.
Als ze kleine plukjes uitleveren, zou je toch denken dat hij ook in het leasesysteem moet staanLiveNL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:08:
Groetjes,
Christy Reageer
Ik zou zeggen, weer eventjes bellen naar de winkel. En ik hoop voor je dat het nu wel kan.mariosmit schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:03:
[...]
dat is het hem juist, het toestel staat nog niet in het lease systeem, dus vind het knap dat ze het daar al kunnen...
1500? never. wanneer heb je hem besteld? toen ik hem 1,5 week geleden reserveerde waren er 360 zwarte gereserveerd en 400 zilveren (landelijk bij Hi)
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:13:
[...]
Aardig goed nieuws,
Helaas ben ik pre-order nummer 1500 ofzo dus ik zal nog wel moeten wachten:P
Ja inderdaad ja, dat zou dan wel moeten gebeuren haha,, Zal zo eens even contact opnemen met TPH, want daar hoor je zelf ook weinig van . . . Anders neem ik eens contact op met die in wageningen, daar schijnt dat ze het al voor elkaar hebben..Richurdt schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:13:
[...]
Als ze kleine plukjes uitleveren, zou je toch denken dat hij ook in het leasesysteem moet staan
Houd mijn AUB op de hoogtemariosmit schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:15:
[...]
Ja inderdaad ja, dat zou dan wel moeten gebeuren haha,, Zal zo eens even contact opnemen met TPH, want daar hoor je zelf ook weinig van . . . Anders neem ik eens contact op met die in wageningen, daar schijnt dat ze het al voor elkaar hebben..
Je bedoelt die zwarte uit de UK? Ben benieuwd!luccie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:13:
Heb hem @ expansys besteld, eens kijken wat er zo staat.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik heb eergisteren besteld.Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:14:
1500? never. wanneer heb je hem besteld? toen ik hem 1,5 week geleden reserveerde waren er 360 zwarte gereserveerd en 400 zilveren (landelijk bij Hi)
[...]
Maar ik wist geen getallen:P Het was bij wijze van spreke.
Hoe ken jij die getallen?
het Hi personeel ondervragen 
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:18:
[...]
Ik heb eergisteren besteld.
Maar ik wist geen getallen:P Het was bij wijze van spreke.
Hoe ken jij die getallen?
Ja maar die roepen over het algemeen maar wat:P
hij klonk wel oprecht. hij zat echt een soort van in zichzelf te brabbelen toen die de aantallen opzocht in het systeem. dus klopte wel denk ik.
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:20:
[...]
Ja maar die roepen over het algemeen maar wat:P
Vraagje:
Mijn huidige abbonement loopt tot 10 Juli. Nu hoor ik van sommige mensen dat je, als je bij een telefoonwinkel een nieuw contract af laat sluiten, je direct je telefoon mee kunt krijgen en dat je dan je oude SIM er in kunt doen. Als je nieuwe contract ingaat krijg je het nieuwe pakket thuis gestuurd(behalve de telefoon dan). Klopt dit?
Mijn huidige abbonement loopt tot 10 Juli. Nu hoor ik van sommige mensen dat je, als je bij een telefoonwinkel een nieuw contract af laat sluiten, je direct je telefoon mee kunt krijgen en dat je dan je oude SIM er in kunt doen. Als je nieuwe contract ingaat krijg je het nieuwe pakket thuis gestuurd(behalve de telefoon dan). Klopt dit?
hangt van de provider af waar je het contract wil afnemen. Bij T-mobile kan je volgens mij het contract 2/3 maanden later laten ingaan voor eventueel nummerbehoud.Ferdinandoh schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:24:
Vraagje:
ik moest nog 3 maanden bij vodafone en kon gewoon via hi winkel daar abbo afsluiten, gaat in op t moment dat t nummer is overgedragen en krijg je meteen simkaart e.d. meeFerdinandoh schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:24:
Vraagje:
Ik heb op het moment een Vodafone abbonement. Ik wil overstappen naar een het T-mobile Smart Plus 420 2 jaar abbonement voor €38,09 per maand via studentmobiel. Weet iemand toevallig of dit kan?m3nace83 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:26:
[...]
hangt van de provider af waar je het contract wil afnemen. Bij T-mobile kan je volgens mij het contract 2/3 maanden later laten ingaan voor eventueel nummerbehoud.
EDIT: Het is overigens niet een winkel van een bepaalde provider. Gewoon een los staande telefoonwinkel.
[ Voor 10% gewijzigd door Ferdinandoh op 24-04-2013 12:37 ]
Ik zit ook te wachten, op hun site is de leverdatum 2-5-2013.m3nace83 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:13:
weet iemand al wat van coolblue? ik weet dat er vorige week vrijdag een levering is binnengekomen alleen heb niets van deze week gehoord..iemand toevallig wat info hierover?
Nog een weekje wachten... zucht
[ Voor 4% gewijzigd door c0de1 op 24-04-2013 12:32 ]
Ik heb inderdaad de zwarte UK besteld.
Net na de bestlling stond er In Stock, en is net veranderd naar Expected 1 Day,
Ook op mijn order helaas
Nja is nog altijd sneller als in duitsland waar ik al 6 weken op wacht
Net na de bestlling stond er In Stock, en is net veranderd naar Expected 1 Day,
Ook op mijn order helaas
Nja is nog altijd sneller als in duitsland waar ik al 6 weken op wacht
Nee kan geen gaps vinden scherm zit er strak in.akerssies schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:13:
[...]
Heb je last van "gaps" / andere cosmetische gebreken ?
07-04 besteld bij Vodafone.
Heb een Unbranded toestel.
Anyone al zijn of haar toestel opgehaald bij BelCompany ?
Nog niet gebeldKarish schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:39:
Mag hopen incl abonnement, anders ga ik verhaal halen in Den BoschKarish schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:39:
Ik nog niet, ik ga hem straks ophalen. Uiteraard wil ik hem eerst in de winkel inspecteren ivm de bekende problemen (gaps ed.). Let wel op, ze leveren hem alleen uit met een VF abonnement (daar wezen ze me vanmorgen nog op).Karish schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:39:
btw, ze hebben hem iig in Arnhem en Nijmegen op voorraad. Ze hadden het over een "paar toestellen".
[ Voor 11% gewijzigd door renzo4000 op 24-04-2013 12:44 ]
Hi en KPN hebben hetzelfde magazijn en in totaal zijn er zo'n 1500 pre-orders (wat peanuts is vergeleken met de S4, welke wel ruim voorradig is vanaf zaterdag).Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:14:
[...]
PSN ID = Jorco
Heb gisteren 4 bc's gebeld en eentje zei toch echt tegen mij dat ze hem ook los verkopen, liever niet maar als ze er nog eentje over hadden dan zouden ze me een belletje geven. dus ik wacht nog steedsrenzo4000 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:43:
[...]
Ik nog niet, ik ga hem straks ophalen. Uiteraard wil ik hem eerst in de winkel inspecteren ivm de bekende problemen (gaps ed.). Let wel op, ze leveren hem alleen uit met een VF abonnement (daar wezen ze me vanmorgen nog op).
btw, ze hebben hem iig in Arnhem en Nijmegen op voorraad. Ze hadden het over een "paar toestellen".
Gister telefonisch verlengd bij Vodafone, wordt er 5 minuten geleden mijn HTC One bezorgd door PostNL! Whoop Whoop
Oftewel ze houden je aan het lijntje, want BC verkoopt hem in geen geval zonder VF abbo.Santoryu schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:45:
[...]
Heb gisteren 4 bc's gebeld en eentje zei toch echt tegen mij dat ze hem ook los verkopen, liever niet maar als ze er nog eentje over hadden dan zouden ze me een belletje geven. dus ik wacht nog steeds
Dit mogen ze niet omdat VF eigenaar is van BC en natuurlijk abbo's wil slijten.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Net een bericht gekregen van KPN:
"In antwoord op jullie berichten heb ik wederom navraag gedaan en heb nu de volgende update ontvangen:
De introductiedatum van de HTC One zwart is uitgesteld naar 16 mei 2013.
HTC kan dit toestel niet eerder leveren.
Het is spijtig dat de introductie naar 16 mei 2013 is uitgesteld maar zoals is aangegeven is het een leverings issue van HTC.
Wij blijven het volgen en bij verdere updates zullen wij hierover informeren op het Forum."
Ik ga dus niet nog 3 weken wachten op die telefoon...
"In antwoord op jullie berichten heb ik wederom navraag gedaan en heb nu de volgende update ontvangen:
De introductiedatum van de HTC One zwart is uitgesteld naar 16 mei 2013.
HTC kan dit toestel niet eerder leveren.
Het is spijtig dat de introductie naar 16 mei 2013 is uitgesteld maar zoals is aangegeven is het een leverings issue van HTC.
Wij blijven het volgen en bij verdere updates zullen wij hierover informeren op het Forum."
Ik ga dus niet nog 3 weken wachten op die telefoon...
Wat voor abbonement heb je afgesloten? Ik wil er bewust van af omdat het hele Vodafone RED gebeuren mij absoluut niet aanspreekt.Deures schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:46:
Gister telefonisch verlengd bij Vodafone, wordt er 5 minuten geleden mijn HTC One bezorgd door PostNL! Whoop Whoop
Oei! Dit gaat een hoop boze mede-tweakers opleveren die hem al veel langer hebben gepreorderd bij VFDeures schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:46:
Ik heb er ook twee gebeld en bij beiden was los geen probleem.. maar ga het straks wel horen!Rubman schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:47:
[...]
Oftewel ze houden je aan het lijntje, want BC verkoopt hem in geen geval zonder VF abbo.
Dit mogen ze niet omdat VF eigenaar is van BC en natuurlijk abbo's wil slijten.
Net mijn One opgehaald bij de BelCompany. Los was geen probleem... Whoooooooooooooooop!
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Top, nice! Branded of niet?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Waarom loopt tegenwoordig iedereen als een tienermeisjes te whoop whoopen?? Grow up!Trackerfire schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:48:
Net mijn One opgehaald bij de BelCompany. Los was geen probleem... Whoooooooooooooooop!
Ik heb een Vodafone Red abonnement voor €49 euro per maand afgesloten. Na wat ge-onderhandel over opzeggen krijg ik per maand € 5 korting (24 mnd lang € 44,-) en het toestel voor € 50 i.p.v. € 150.
Uhm, misschien omdat sommige mensen er al ruim een maand op wachten?!yblokdijk schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:49:
[...]
Waarom loopt tegenwoordig iedereen als een tienermeisjes te whoop whoopen?? Grow up!
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
voel jij je ff in de poeperd genomen. ik heb een abbo van €35,- per maand 24 maanden ZONDER aansluit, toestelkosten
Deures schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:49:
Ik heb een Vodafone Red abonnement voor €49 euro per maand afgesloten. Na wat ge-onderhandel over opzeggen krijg ik per maand € 5 korting (24 mnd lang € 44,-) en het toestel voor € 50 i.p.v. € 150.
Baas boven baasKoning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:51:
voel jij je ff in de poeperd genomen. ik heb een abbo van €35,- per maand 24 maanden ZONDER aansluit, toestelkosten
[...]
is dat geregeld via vodafone of heb je T-mobile of een ander genomen?Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:51:
[...]
hahah
alleen jij hebt m wel eerder dan mij, Hi is dramaqueen
Lekker onbeschoft van Amazon.de. Ik stel ze een vraag in het engels, zeggen ze dat ze iemand van de engelse support contact op laten nemen. Vraag ik hoe lang het duurt, zeggen ze dat het 24 uur kan duren.
* 24 stunden. Vielleicht kannst du mir jetzt helfen im Deutsch?
* Meinen Deutsch ist nicht sehr gut, aber ich könnte es probieren.
- Patrick Müller:Herr Sleegers, ich habe Ihre Anfrage bereits an die zuständigen Kollegen weitergeleitet. Bitte haben Sie dafür Verständnis, dass die Kollegen Ihr Anliegen schnellstmöglich bearbeiten.
Dann wünsche ich Ihnen noch einen schönen Tag. (Bitte vergessen Sie nicht, das Chat-Fenster zu schließen.)
Patrick Müller von Amazon.de nimmt nicht mehr am Gespräch teil.
Misschien kan iemand me hier helpen. Heb gisteren besteld via Amazon.de. Pakketje is al verzonden, maar levering is pas tussen 3 en 23 mei (en in de bevestigingsmail stond zelfs alleen maar 23 mei).
Omdat ik 18 mei op vakantie ga wil ik eigenlijk mijn bestelling weer annuleren (en anders trace-informatie, pakket wordt via Deutsche Post, dus volgens mij DHL, verzonden).
Wat moet ik nu doen? Heb via creditcard betaald dus wil het liefst de order nu cancelen zodat er ook geen geld wordt afgeschreven van mijn rekening voor de creditkaart. Help! Haha...
* 24 stunden. Vielleicht kannst du mir jetzt helfen im Deutsch?
* Meinen Deutsch ist nicht sehr gut, aber ich könnte es probieren.
- Patrick Müller:Herr Sleegers, ich habe Ihre Anfrage bereits an die zuständigen Kollegen weitergeleitet. Bitte haben Sie dafür Verständnis, dass die Kollegen Ihr Anliegen schnellstmöglich bearbeiten.
Dann wünsche ich Ihnen noch einen schönen Tag. (Bitte vergessen Sie nicht, das Chat-Fenster zu schließen.)
Patrick Müller von Amazon.de nimmt nicht mehr am Gespräch teil.
Misschien kan iemand me hier helpen. Heb gisteren besteld via Amazon.de. Pakketje is al verzonden, maar levering is pas tussen 3 en 23 mei (en in de bevestigingsmail stond zelfs alleen maar 23 mei).
Omdat ik 18 mei op vakantie ga wil ik eigenlijk mijn bestelling weer annuleren (en anders trace-informatie, pakket wordt via Deutsche Post, dus volgens mij DHL, verzonden).
Wat moet ik nu doen? Heb via creditcard betaald dus wil het liefst de order nu cancelen zodat er ook geen geld wordt afgeschreven van mijn rekening voor de creditkaart. Help! Haha...
Verwijderd
Tsja, lease....Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:52:
hahahalleen jij hebt m wel eerder dan mij, Hi is dramaqueen
[...]
weliswaar toestellease. maar lease is zo verkeerd nog niet hoor! mensen zijn bevooroordeeld.
m3nace83 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:52:
[...]
is dat geregeld via vodafone of heb je T-mobile of een ander genomen?
Saturn Wesel zou voorraad hebt volgens de website, maar heeft niets bij telefonische navraag.
Hoi!
Ik heb gister ook telefonisch verlengd. En krijg net een mail dat ie verzonden is. Had jij die ook gehad?Deures schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:46:
Maar ik heb niet het gevoel dat er hier allemaal bieber meisjes op t forum zitten toch? Dus laat t whoop whoop aub over aan de 14 jarige huppelkutjes.Trackerfire schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:50:
[...]
Uhm, misschien omdat sommige mensen er al ruim een maand op wachten?!
Toestel is niet van jou, toestel is niet van jou, toestel is niet van jou, mocht je het wel willen is bijbetalen.Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:53:
kun je me de nadelen opnoemen svp?
Verwijderd
Je bent niet de daadwerkelijke eigenaar van het toestel. Dat is voor mij al de enige reden om geen toestellease te kopen.
Die mail heb ik gisteravond ontvangen.Upbeat schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:55:
[...]
Ik heb gister ook telefonisch verlengd. En krijg net een mail dat ie verzonden is. Had jij die ook gehad?
En waar zit deze BC? Wat zijn ze weer lekker consequentTrackerfire schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:48:
*knip* niet nodigyblokdijk schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:55:
[...]
Maar ik heb niet het gevoel dat er hier allemaal bieber meisjes op t forum zitten toch? Dus laat t whoop whoop aub over aan de 14 jarige huppelkutjes.
ontopic:
ik denk dat ik toch maar voor de bc ga als ze me nog bellen. lees net op student mobiel dat ze maar kleine hoeveelheid tmobile mobiels krijgen. zelfs iemand van 02/03 zit vermoedelijk niet bij die levering
[ Voor 12% gewijzigd door Bullet NL op 24-04-2013 13:19 ]
Dat is toch geen nadeel? Anders kan ik hem na 2 jaar in de kast leggen, bij al mn andere oude telefoons..CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:56:
[...]
Toestel is niet van jou, toestel is niet van jou, toestel is niet van jou, mocht je het wel willen is bijbetalen.
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.