• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-12 22:33
emzed schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:09:
Ik heb inmiddels een One, maar ik heb ook een reservering voor een winkel in Arnhem die vandaag belde dat hij binnen is. Deze verloopt donderdag. Iemand interesse? Stuur me een pb.
Welke winkel en voor hoeveel?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Verwijderd

Vodafone binnenstad Rokin, Nieuwendijk, Kalverstraat hebben er vanmiddag nog een paar...
Maar ze gingen heel snel...

Ik heb de mijne binnen, en ja hij is echt het wachten waard :)

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 17:09
Nu zie ik dat amazon.co.uk er ook op voorraad heeft. Iemand daar ervaringen? En hoe zit het trouwens als je een probleem hebt met je htc one (zoals het GAP probleem), dien je dan zaken te doen met de buitenlandse htc?
Kom op zeg...
Zou er in 7000 reactieposts niks te vinden zijn, over zowel Amazon.co.uk of garantie (zelfs in de TS) :s

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Gamer dénis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:38
Weet niet zeker of ik dit hier moet plaatsen, maar heeft er iemand ervaring met een goede en redelijk goedkope verzekering voor mijn htc one. Probleem is dat de meeste verzekeringen tot 600 relatief goedkoop zijn, en daarna flink extra wordt gerekend.

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:20:
Vodafone binnenstad Rokin, Nieuwendijk, Kalverstraat hebben er vanmiddag nog een paar...
Maar ze gingen heel snel...

Ik heb de mijne binnen, en ja hij is echt het wachten waard :)
Voor welk prijs? En is zeker branded

• Lunaminica
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-12 08:50
Gamer dénis schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:37:
Weet niet zeker of ik dit hier moet plaatsen, maar heeft er iemand ervaring met een goede en redelijk goedkope verzekering voor mijn htc one. Probleem is dat de meeste verzekeringen tot 600 relatief goedkoop zijn, en daarna flink extra wordt gerekend.
Ik zelf heb me mobiele apparatuur altijd bij unigarant verzekerd..
45 euro premie per jaar ongeveer...
40 euro eigen risico.. :)

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

alwaysleft schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:58:
[...]

Amazon doet alleen zaken met goede dealers. Zou me geen zorgen maken eerlijk gezegd..
Haha, dream on...

Die handelaren sturen zelfs fake spullen, en anderen verkopen refurbished als nieuw

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 13:24

belblade

Belgian wacko

maar over de garantie / retour policy van amazon niets dan lof !
al meerdere malen goeie ervaringen mee; had oa hexbugs besteld voor mijn zoontje, bleken fake te zijn, zonder zeuren geld terug gekregen en zelfs niets moeten terugsturen want was te klein/te duur om terug te zenden...

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Inderdaad, dat is als het "Versand durch Amazon" is, zoniet moet je gebruik maken van de A-Z garantie en die mag je gedurende je leven maar 3 keer gebruiken, dus daar zou ik het niet op uit laten draaien als ik jouw was.

[ Voor 16% gewijzigd door MTT op 23-04-2013 20:11 ]

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
Lunaminica schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:55:
[...]

Heb je al eens wat geclaimed bij unigarant ? Als ik de voorwaarden zo lees is zo ongeveer alles uitgesloten, goedkoop, dat dan weer wel.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:44

p0st

Dutch Reefer

barrel schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:22:
[...]

Heb je al eens wat geclaimed bij unigarant ? Als ik de voorwaarden zo lees is zo ongeveer alles uitgesloten, goedkoop, dat dan weer wel.
Een inboedelverzekering plus is nog voordeliger ;) daar valt meestal ook je telefoon onder, zowel thuis als onderweg!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Golf2vr6
atticus182 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:24:
[...]

Een inboedelverzekering plus is nog voordeliger ;) daar valt meestal ook je telefoon onder, zowel thuis als onderweg!
Yep, heb ik ook! Was niet eens heel veel duurder dan een kale inboedel verzekering. Geen eigen risico.
Vandaar dat ik geen lease toestel wil, dat dekken ze niet. Is geen eigendom.

[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2013 20:27 ]

• Gamer dénis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:38
Top! Dan ga ik daar eens voor shoppen :P

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Karish schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:48:
[...]

Voor welk prijs? En is zeker branded
Vodafone verkoopt ze los voor 680 euro dacht ik.

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vodafone en KPN verkopen al jaren geen branded meer, alleen T-Mobile (soms)

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

• Golf2vr6
Veel Saturn's in Duitsland hebben hem ook weer op voorraad!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Golf2vr6 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:49:
Veel Saturn's in Duitsland hebben hem ook weer op voorraad!
Waar baseer je dat op? Ik heb er een aantal proefgeklikt op de website, maar de meeste plaatsen zeggen leverbaar binnen 1-2 weken.
ArcticWolf schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:44:
Onzin, Vodafone heeft gewoon branded toestellen hoor, bijvoorbeeld de HTC One X

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:36
Grrr, net 6 dagen in Genéve gezeten en op dag 1 houd mijn DHD er mee op.
Zal ik dan toch maar mijn bestelling voor een zwarte omzetten naar zilver?

Around here, something radiates. (Counting Crows)

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:02
EzMe schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:02:
[...]

En hoe weet je dit? Toevallig icm een T-Mobile abbo?
2 redenen:
1. Ja icm met T-Mobile abbo krijgen wij ook de branded toestellen van T-Mobile.
2. Studentmobiel heeft mij via twitter op de hoogte gesteld dat ze vrijdag een batch verwachten met de T-Mobile toestellen, dus dan zou je hem zaterdag/maandag hebben denk ik.

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-12 21:47
Jamesl schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:37:
[...]

2 redenen:
1. Ja icm met T-Mobile abbo krijgen wij ook de branded toestellen van T-Mobile.
2. Studentmobiel heeft mij via twitter op de hoogte gesteld dat ze vrijdag een batch verwachten met de T-Mobile toestellen, dus dan zou je hem zaterdag/maandag hebben denk ik.
Super goed nieuws Jamesl! Thanks voor de info :)

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• Golf2vr6
Bosman schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:59:
[...]

Waar baseer je dat op? Ik heb er een aantal proefgeklikt op de website, maar de meeste plaatsen zeggen leverbaar binnen 1-2 weken.
pfff, dat ging snel. Toen ik keek via mobile site gaf hij bij mijn locatie 3 vestigingen op voorraad. Nu alleen nog Kleve.

https://m.saturn.de/shop/...al-silver-588949/?l=de_DE
Even Abholung prüfen klikken, ik kreeg toen 3 vestigingen met alle 3 op voorraad, nu alleen nog Kleve.

Sorry, voor de misleidende post! :/

Edit: En nu weer 3 vestigingen op voorraad.... 8)7

Afbeeldingslocatie: http://oi38.tinypic.com/14cwt8y.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2013 21:49 ]

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
[...]

Thanks! Door jouw advies heb ik mijn verzekering bij Studentmobiel weer uitgeschakeld, de EWP My GSM Care pakket, a € 8.99 per maand. Scheelt toch weer!

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

ArcticWolf schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 20:44:
Mijn sensation was gewoon branded vertelde Vodafone dat ze unbranded leverden, daarom ook geen klant meer bij Vodafone :)

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12 22:28
vandeMeulenhof schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:50:
[...]

Mijn sensation was gewoon branded vertelde Vodafone dat ze unbranded leverden, daarom ook geen klant meer bij Vodafone :)
Eerder in dit topic schreef Mr_Dark al dat hij een via de Vodafone online webshop had besteld en een unbranded toestel had ontvangen.

AULXJMHR

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
DPhoenix schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:58:
[...]

Eerder in dit topic schreef Mr_Dark al dat hij een via de Vodafone online webshop had besteld en een unbranded toestel had ontvangen.
Zowel sensation als HOX bij Vodafone direct gekocht, beide unbranded.

Het is een beetje een loterij denk ik.

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-12 09:56
Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:13:
[...]

Ja daar lijkt het wel op, maar volgens mij begrijp je mijn punt niet (snap dat moelijk voor je is), een auto wordt in 30min compleet afgeleverd en rijklaar, maar een HTC zijn ze 4 uur mee bezig...
Haha, die is goed, denk eens na over wat je zegt joh. Alleen het drogen van de lak duurt al langer.

• Donstil
  • Niet online
DPhoenix schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:58:
[...]

Het is maar net welke telefoon en welke actie het betreft.
Een HTC One X van 600,- met 450,- korting kan best branded zijn terwijl een maandje later de actie 350 korting is en het een unbranded toestel betreft.

Het is erg lastig om te zeggen wat je krijgt maar aan het begin van de cycli zit je meestal wel goed.

Maar goed emand in het HTC One topic had een op het oog unbranded HTC One tot hij er een T-Mobile sim in stopte en het toestel opnieuw opstarten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:16
Donstil schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:58:
[...]

Het is maar net welke telefoon en welke actie het betreft.
Een HTC One X van 600,- met 450,- korting kan best branded zijn terwijl een maandje later de actie 350 korting is en het een unbranded toestel betreft.

Het is erg lastig om te zeggen wat je krijgt maar aan het begin van de cycli zit je meestal wel goed.

Maar goed emand in het HTC One topic had een op het oog unbranded HTC One tot hij er een T-Mobile sim in stopte en het toestel opnieuw opstarten.
Wil niemand voor leugennaar uit maken hoor, maar heb een 100% unbranded toestel, en ook na mijn T-mobile simkaart veranderde niks, heb geen enkele app van T-mobile op mijn telefoon staan. Alleen het nummer van de klantenservice en voicemail. :)

• Dreabe
VORAUSSICHTLICHES VERSANDDATUM Mittwoch 24. April 2013 - Donnerstag 25. April 2013
VORAUSSICHTLICHE LIEFERUNG Freitag 3. Mai 2013 - Donnerstag 23. Mai 2013

Naar jullie ervaring zal deze leveringsdatum dus een stuk eerder zijn?

• kevin93w
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-11 14:33
Hangt ervan af welk toestel je hebt gekozen, de zwarte variant wordt inderdaad pas in mei geleverd worden. De zilveren variant daarentegen wordt vanuit de meeste leveranciers vanaf eind deze week uitgeleverd, enkelen zijn afgelopen week al voorgegaan en wachten op nieuwe leveringen. Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat nieuwe batches morgen en donderdag het land binnenkomen en vrijdag en zaterdag op de deurmat van mensen zal liggen die wederom bij de eersten onder de pre-orders horen. Houdt er echter rekening mee dat de levering nog altijd erg beperkt is en er ongeveer 20 tot 25 stuks per aanbieder worden geleverd, dit doet HTC net zolang tot er meer voorraad beschikbaar is en er dus een gelijkmatige verdeling over de aanbieders ontstaat. Wel heb ik ook vernomen dat HTC prioriteiten stelt aan bepaalde aanbieders en deze dus meer toestellen geeft of in kortere opvolgende termijnen levert.

• Donstil
  • Niet online
Ik krijg net een berichtje van GSMEasy terug dat deze week ook niet meer gaat lukken, de verwachting is nu dat hun groothandel er einde van de week nog wat krijgt welke dan op zijn vroegst begin week 18 (volgende week) uitgeleverd kunnen worden, maar ook dit allemaal is niet zeker.

Ik ga een nachtje in de slaap modus, ben al klaar met dat hele toestel voor hij daadwerkelijk geleverd is.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 23-04-2013 23:43 ]

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:16
Donstil schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:42:
Ik krijg net een berichtje van GSMEasy terug dat deze week ook niet meer gaat lukken, de verwachting is nu dat hun groothandel er einde van de week nog wat krijgt welke dan op zijn vroegst begin week 18 (volgende week) uitgeleverd kunnen worden, maar ook dit allemaal is niet zeker.

Ik ga een nachtje in de slaap modus, ben al klaar met dat hele toestel voor hij daadwerkelijk geleverd is.
Cancel hem en schrijf je nu in voor de samsung galaxy 4, weet je zeker dat je de zelfde horror nog een keer gaat mee maken, alleen dan bij een samsung telefoon. Kortom, jij kunt wel klaar zijn met het toestel, het is alleen geheel ongegrond, aangezien elke high end telefoon ongeveer op deze manier ter wereld komt.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-12 18:31
Donstil schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:42:

Gewoon ff afwachten, ik wacht bewust tot een latere batch.... Bovendien is het voordeel dat de S4 van de week ook uit komt.... Dan kan ik ze fysiek naast elkaar houden.... En eventueel toch nog beslissen om voor de Nexus 5 te gaan...

Geduld is een schone zaak, laat je vooral niet gek maken in dit topic ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• Dreabe
kevin93w schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:37:
Hangt ervan af welk toestel je hebt gekozen, de zwarte variant wordt inderdaad pas in mei geleverd worden. De zilveren variant daarentegen wordt vanuit de meeste leveranciers vanaf eind deze week uitgeleverd, enkelen zijn afgelopen week al voorgegaan en wachten op nieuwe leveringen. Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat nieuwe batches morgen en donderdag het land binnenkomen en vrijdag en zaterdag op de deurmat van mensen zal liggen die wederom bij de eersten onder de pre-orders horen. Houdt er echter rekening mee dat de levering nog altijd erg beperkt is en er ongeveer 20 tot 25 stuks per aanbieder worden geleverd, dit doet HTC net zolang tot er meer voorraad beschikbaar is en er dus een gelijkmatige verdeling over de aanbieders ontstaat. Wel heb ik ook vernomen dat HTC prioriteiten stelt aan bepaalde aanbieders en deze dus meer toestellen geeft of in kortere opvolgende termijnen levert.
Heb de zilvere besteld (bij amazon.de dus).
Er staat dat deze nu is verzonden, maar verder:

Voraussichtlicher Liefertermin: 3. Mai 2013 - 23. Mai 2013
Aktueller Lieferstatus: Wenn Sie Ihre Bestellung noch nicht erhalten haben, kann dies daran liegen, dass das voraussichtliche Lieferdatum noch nicht überschritten wurde.
Versandunternehmen: Deutsche Post

Het probleem is dat ik mijn bestelling niet kan traceren. Nu heb ik dus geen idee wanneer ik mijn bestelling kan verwachten; vind daarbij de levertijd wel heel ruim genomen.
Iemand enig idee wanneer ik mijn toestel kan verwachten?

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 00:12:
[...]

Gewoon ff afwachten, ik wacht bewust tot een latere batch.... Bovendien is het voordeel dat de S4 van de week ook uit komt.... Dan kan ik ze fysiek naast elkaar houden.... En eventueel toch nog beslissen om voor de Nexus 5 te gaan...

Haha en dan ga je straks voor de Nexus 5 en dan is het waarschijnlijk nog veel erger dan bij de HTC One. Er is nog nooit een nexus toestel normaal ter wereld gekomen geloof ik. Weet dat nog wel met mijn Galaxy Nexus. De Nexus 4 ligt pas een week in de Nederlandse winkels. Mooi vooruitzicht ;)

*Edit

Bron: http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/18033

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2013 01:16 ]

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 00:12:
[...]

Ik ga niet switchen hoor, vind een S4 niet interessant bv.
Practics schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:54:
[...]

Cancel hem en schrijf je nu in voor de samsung galaxy 4, weet je zeker dat je de zelfde horror nog een keer gaat mee maken, alleen dan bij een samsung telefoon. Kortom, jij kunt wel klaar zijn met het toestel, het is alleen geheel ongegrond, aangezien elke high end telefoon ongeveer op deze manier ter wereld komt.
Nou zal ik even zelf uitmaken of het gegrond is of niet.

• ArcticWolf
  • Niet online
Practics schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:12:
[...]

Wil niemand voor leugennaar uit maken hoor, maar heb een 100% unbranded toestel, en ook na mijn T-mobile simkaart veranderde niks, heb geen enkele app van T-mobile op mijn telefoon staan. Alleen het nummer van de klantenservice en voicemail. :)
nja ik dacht serieus dat VF geen branded toestellen bij een abonnement (prepaid nog wel), m'n laatste branded toestel van VF was een Samsung Z500 :+ (eerste 3g toestel bij VF)
maar goed, blijkbaar is het dus een loterij 8)7

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

• barrel
Iemand die op de hoogte is van hoeveel toestellen BC vandaag gaat krijgen ? (als ze al krijgen)

• sunny59
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
barrel schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:02:
Iemand die op de hoogte is van hoeveel toestellen BC vandaag gaat krijgen ? (als ze al krijgen)
BC?? Of bedoel je CB>
De BC's zelf :p Als ik word gebeld vanmiddag dat er eentje voor me ligt om €599,00 heb ik nog grote twijfels...
Ik vind de Xperia ZL ook erg interessant, maar de batterijduur moet stukken minder zijn, evenals het scherm, wat van voor af aan gezien wel weer erg mooi is... En dat toestel kost dan 4 tientjes minder dan die €599,00.

Aan de ene kant denk ik: fuck it, heb al een jaar HTC's, prachtige toestellen en de One past daar zeker bij...
Aan de andere kant denk ik: eigenlijk wil ik geen 32GB, ik wil de ZL testen en en er zijn veel One-problemen...

Eerst maar is een belletje krijgen :p

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Zo, ik heb em eindelijk ook besteld. Hij stond bij VF in het systeem en ik heb een leuke aanbieding van ze gehad. En nu wachten ;)

• sunny59
Upbeat schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:39:
Zo, ik heb em eindelijk ook besteld. Hij stond bij VF in het systeem en ik heb een leuke aanbieding van ze gehad. En nu wachten ;)
Kan jij je aanbieding met ons delen?

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:38
Upbeat schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:39:
Ik ben ook wel benieuwd naar jouw aanbieding, daarnaast ben ik nieuwsgierig of ze wat geroepen hebben over de levertijd.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Upbeat
sunny59 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:41:
[...]

Kan jij je aanbieding met ons delen?
6 euro korting op mijn abbo en 75 euro korting op het toestel :)
Levertijd is onbekend maar moest rekening houden met 2-3 weken zeiden ze.

Iets anders... weet iemand waarom ik geen orderstatus kan zien op de VF website? Het werkt niet :|

[ Voor 10% gewijzigd door Upbeat op 24-04-2013 08:46 ]

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:38
Upbeat schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:45:
[...]

6 euro korting op mijn abbo en 75 euro korting op het toestel :)

Iets anders... weet iemand waarom ik geen orderstatus kan zien op de VF website? Het werkt niet :|
Dan weten we nog niet echt veel hé :+

Welk abbo? En €75 korting op? €699? Dat zou namelijk niet echt een goede deal zijn nl. Ik zit zelf te overwegen om mijn VF abbo te verlengen met een BSW 200 abbo voor 1 jaar (ik ben beetje allergisch voor 2 jaar abbo's). Dan ben ik in totaal €736,24 kwijt (zeg maar €3,10 p/m voor het abbonement :D )

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Hmm, ik kijk op mijn orderstatus van HI, en ik zie een zin die mij tegelijk een beetje vervelend maakt maar ook weer blij maakt.

"De datum is door HTC verschoven naar 6 mei, vanaf dat moment kunnen wij gaan uitleveren.
Zoals het er nu uit ziet krijgen we voldoende telefoons op voorraad."

Ik kan me voorstellen dat Hi wacht met de introductie wacht totdat ze genoeg toestellen hebben om een goede start te maken. Vooral omdat er geruchten zijn dat ze al 500 toestellen binnen zijn.
Ik hoop alleen dat ze dan realiseren dat ze al verschillende klanten aan het kwijt raken zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Gertjuhjan op 24-04-2013 08:55 ]

Xbox: Gulpener88

• Laurens U
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-12 10:13
Barry|IA schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:45:
[...]

Thanks! Door jouw advies heb ik mijn verzekering bij Studentmobiel weer uitgeschakeld, de EWP My GSM Care pakket, a € 8.99 per maand. Scheelt toch weer!
Hier nog één!

€107,88 versus €48,40 lijkt me duidelijk.

• Upbeat
renzo4000 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:49:
[...]

Dan weten we nog niet echt veel hé :+

Welk abbo? En €75 korting op? €699? Dat zou namelijk niet echt een goede deal zijn nl. Ik zit zelf te overwegen om mijn VF abbo te verlengen met een BSW 200 abbo voor 1 jaar (ik ben beetje allergisch voor 2 jaar abbo's). Dan ben ik in totaal €736,24 kwijt (zeg maar €3,10 p/m voor het abbonement :D )
Oorspronkelijk abbo was een Red Super €60 en 150 euro bijbetalen.
Gelukkig zullen de voorwaarden ook 1:1 zijn...

• Laurens U
CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:23:
Gelukkig zullen de voorwaarden ook 1:1 zijn...
Lang leven de 14 dagen bedenktijd ;)
Dat is natuurlijk de reinste onzin, de helft minder premie betalen voor dezelfde voorwaarden, dat is leuk.
De helft minder betalen zonder dat je weet of dat klopt en dan 'hulde' roepen is natuurlijk lekker scheef.

Dat heeft niks met 14 dagen bedenktijd te maken.

• Laurens U
Ik doelde meer op het feit dat ik NU een verzekerde telefoon heb, en 14 dagen de tijd om die polis eens rustig door te lezen.
Maar waartegen je NU verzekerd bent weet je dus niet... kinda weird is dat toch wel... Maarja klaar.

• Laurens U
Dat ik de polisvoorwaarden niet volledig heb doorgelezen wil niet zeggen dat ik niet in grote lijnen weet waarvoor ik verzekerd ben ;)

(Te weten; brand, diefstal, neerslag & storm, schade door enig ander plotsling van buitenkomend onheil)
En misschien wel een eigen risico van €19.723
Maar dat zal de tendens van tegenwoordig zijn, later goed lezen...

• Koning0313
  • Laatst online: 26-03-2024
iemand al iets vernomen van Hi/ kpn? hoorde dat ze deze week gaan leveren dus NIET 6 mei

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Net BelCompany gebeld en ze zeggen tegen mij ze krijgen direct de HTC One direct van Vodafone! dus ze kunnen niet zeggen of het branded is of niet .. Pas wanneer die aangezet wordt (dus geen logo enz)

Ik heb al paar tweakers voorbij zien komen met een vodafone toestel, deze zijn unbranded toch ??

Ps. meeste BC winkels krijgen vandaag de levering (zouden gisteren eigenlijk binnen komen maar door onvoorziene reden ging het helaas niet door)!

• c0de1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 19:21
Iemand al iets vernomen van CoolBlue, uitlevering van de HTC One zilver?

Verwijderd

Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:55:
iemand al iets vernomen van Hi/ kpn? hoorde dat ze deze week gaan leveren dus NIET 6 mei
Heb je dat gehoord omdat je dat wil horen? Of heb je het echt daadwerkelijk gehoord van een betrouwbare bron? 8)7

• Laurens U
CLB schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:49:
En misschien wel een eigen risico van €19.723
Maar dat zal de tendens van tegenwoordig zijn, later goed lezen...
[...]

I rest my case.

• Koning0313
ben naar de kpn en hi shop geweest. zeiden me beide eind deze week en wisten beide NIKS van 6 mei.
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:57:
[...]

Heb je dat gehoord omdat je dat wil horen? Of heb je het echt daadwerkelijk gehoord van een betrouwbare bron? 8)7

• mariosmit
  • Laatst online: 18-02 17:59
Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:02:
ben naar de kpn en hi shop geweest. zeiden me beide eind deze week en wisten beide NIKS van 6 mei.
[...]
Ik hoop het,, dan kunnen ze ook eindelijk bij The Phone house contracten verlengen met HI / KPN,,, wat nu nog niet mogelijk is dankzij HI/ KPN............

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-12 23:13
Bij Hi op het forum, blijft het de laatste tijd heel erg stil van de kant van Hi zelf: https://forum.www.hi.nl/b...htc-one-23951/index8.html

Laatste berichten zijn daar nog steeds 6 mei.

Vanmorgen wel weer een standaard mailtje + sms van Hi gehad dat het bestelde product nog niet geleverd kan worden.

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Top!
Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:28:
Ik heb twee htc ones en op dit moment een zwarte en beide telefoons hebben kieren,
CLB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:36:
Pics of ik zet je op m'n ignore-list >:)
Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:56:
Ik zal vanavond een foto proberen te posten,
kan helaas geen foto maken, gebruik de HTC op dit moment..
CLB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:58:
Men neemt een spiegel / ruit / plasje water en maakt 'n foto van de One, met de One

Tevens heb je twee Ones, dus dat zal wel lukken, of niet...

• mariosmit
  • Laatst online: 18-02 17:59
keverjeroen schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:09:
Bij Hi op het forum, blijft het de laatste tijd heel erg stil van de kant van Hi zelf: https://forum.www.hi.nl/b...htc-one-23951/index8.html

Laatste berichten zijn daar nog steeds 6 mei.

Vanmorgen wel weer een standaard mailtje + sms van Hi gehad dat het bestelde product nog niet geleverd kan worden.
ach van die lui wordt je helemaal broerd van, ze weten niks, kunnen niks, zeggen niks enz enz enz .. Als er gevraagd wordt door een reseller zoals the phone house of ze de HTC one als lease toestel object in het systeem kan worden gezet omdat ze hem bij de phone house al wel kunnen leveren icm met abbonement met HI/KPN , kan dit niet omdat ze zelf nog niet kunnen/willen leveren.... allemaal erg moeilijk daar.. tis dat ik nog niet kan overstappen naar een andere provider anders had ik het allang gedaan... waardeloos zooitje daarzo

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:55:
We hopen het allemaal.
Maar op dit moment ben ik er nog niet zeker van wat er allemaal staat te gebeuren. Voor hetzelfde geld duurt het nog langer dan 6 mei.
Mocht het eerder zijn, is dat natuurlijk mooi meegenomen, maar ik ga er niet van uit.

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:46

Trackerfire

BTC HODLER

Krijg hier net een bevestiging voor afhalen voor de Saturn Kleve, heb hem zelf al bij de BelCompany besteld en hoop hem daar vandaag af te halen. Iemand interesse? Gaat om de zilveren versie!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Net nog even m'n order status bekeken.. ziet er sneu uit:

Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress

Laatst gewijzigd: 21-03-2013 13:02:06

Gaat om een zwarte.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Orderstatus van Hi op dit moment:

StapToelichting Verwachte datum
Stap 1:Je bestelling is goed ontvangen door onze logistieke partner-
Stap 2:Order doorgestuurd naar voorraadsysteem22 april
Stap 3:Je hebt gekozen voor een nieuw toestel die nog niet direct leverbaar is.22 april
Stap 4Je bestelling is klaar om verzonden te worden6 mei
Stap 5Je bestelling is afgeleverd!6 mei

Waarbij stap 4 en 5 nog grijs zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Gertjuhjan op 24-04-2013 10:35 ]

• DNi-Cow
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-03-2024
c0de1 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:57:
Iemand al iets vernomen van CoolBlue, uitlevering van de HTC One zilver?
19 April besteld (nadat ik mijn pre-order bij Hi geannuleerd heb).
Vandaag rond 10:00 een mailtje gehad van CB met het volgende:

De verwachte leverdatum is 03-05-2013. Het toestel is gemerkt T-Mobile, maar wel simlock vrij. Te gebruiken met uw huidige simkaart.

• sunny59
Replay256 zou nog een foto van de zwarte versie plaatsen.....ben erg benieuwd.
Dit is ook wel interessant: HTC brengt de Butterfly alsnog naar Nederland

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zwarte One is bij T-Mobile van 5 naar 4 weken gegaan, we hebben vooruitgang. :+

• O.mar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-08 18:18
In Kleve(Saturn) hebben ze nog 2 exemplaren op voorraad.

• keverjeroen
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:30:
Orderstatus van Hi op dit moment:

StapToelichting Verwachte datum
Stap 1:Je bestelling is goed ontvangen door onze logistieke partner-
Stap 2:Order doorgestuurd naar voorraadsysteem22 april
Stap 3:Je hebt gekozen voor een nieuw toestel die nog niet direct leverbaar is.22 april
Stap 4Je bestelling is klaar om verzonden te worden6 mei
Stap 5Je bestelling is afgeleverd!6 mei

Waarbij stap 4 en 5 nog grijs zijn.
Waar kan je dit terug zien op de Hi website? (die op het moment overigens zoooo traaaag is)

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

keverjeroen schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:42:
[...]

Waar kan je dit terug zien op de Hi website? (die op het moment overigens zoooo traaaag is)
Je gaat naar https://www.statushi.nl/
Daar vul je je ordernummer en postcode in.

• sunny59
De Butterfly kan HTC blijkbaar wel volop leveren...

• barrel
Karish schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:56:
Net BelCompany gebeld en ze zeggen tegen mij ze krijgen direct de HTC One direct van Vodafone! dus ze kunnen niet zeggen of het branded is of niet .. Pas wanneer die aangezet wordt (dus geen logo enz)

Ik heb al paar tweakers voorbij zien komen met een vodafone toestel, deze zijn unbranded toch ??

Ps. meeste BC winkels krijgen vandaag de levering (zouden gisteren eigenlijk binnen komen maar door onvoorziene reden ging het helaas niet door)!
Ik heb meerdere BC gebeld, maar heb er nog geen 1 an de lijn gehad waar ze er meer binnen krijgen dan 2

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Hi schreef:
Je hebt gekozen voor een nieuw toestel die nog niet direct leverbaar is.
Ik kan er slecht tegen als grote bedrijven stomme taalfouten publiceren. Het toestel die je wist dat zou komen, zeker? (Zo, nu kan mijn grammar hammer weer terug in zijn kistje.)

• keverjeroen
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:44:
[...]

Je gaat naar https://www.statushi.nl/
Daar vul je je ordernummer en postcode in.
Bedankt! Ik heb de zelfde status. Rechts op het scherm staat ook nog dit:

"Let op!

Helaas is de introductiedatum van de HTC one weer uitgesteld. De datum is door HTC verschoven naar 6 mei, vanaf dat moment kunnen wij gaan uitleveren.
Zoals het er nu uit ziet krijgen we voldoende telefoons op voorraad. Mocht de vraag toch groter zijn dan het aanbod, leveren wij de telefoons als eerste uit aan diegene die het langst wacht.

Onze excuses voor de lange levertijd."

Dus eigenlijk nogmaals een bevestiging, dat we voor 6 mei niets hoeven te verwachten.

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

keverjeroen schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:51:
[...]

"Let op!

Helaas is de introductiedatum van de HTC one weer uitgesteld. De datum is door HTC verschoven naar 6 mei, vanaf dat moment kunnen wij gaan uitleveren.
Zoals het er nu uit ziet krijgen we voldoende telefoons op voorraad. Mocht de vraag toch groter zijn dan het aanbod, leveren wij de telefoons als eerste uit aan diegene die het langst wacht.

Dus eigenlijk nogmaals een bevestiging, dat we voor 6 mei niets hoeven te verwachten.
Die tekst heb ik idd al eerder gekopieerd in dit topic.

• Bullet NL
Karish schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:56:

Belcompany is natuurlijk een 100% Vodafone dochter, deze worden natuurlijk net als de Vodafone winkels van uit het centrale Vodafone magazijn uitgeleverd. Zowel de Vodafone als Belcompany winkels doen de inkoop niet zelf.

Over de branding; Branding kan ook later worden toegevoegd. Dit heeft Vodafone met de Sensation en Legend ook gedaan.... Eerst gewoon ogenschijnlijk zonder branding uitleveren, maar daarna later door een software update toch voorzien van de nodige Vodafone meuk.

Vodafone weet namelijk precies welke toestellen door hun worden uitgeleverd, deze serie kan daarom apart worden gehouden tijdens het update proces. Ik zeg niet dat het met de HTC One weer gebeurd, ik weet zeker dat het in het verleden op deze manier is gebeurd. Waarom zou Vodafone dit nu niet gewoon opnieuw doen?

• Bullet NL
keverjeroen schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:51:
[...]

"Let op!

Wat ze hier schrijven is dus onjuist, de HTC One heeft lang geleden zijn introductie gehad, ook de eerst leverdatum is niet verschoven naar mei, ik bedoel.... Via andere kanalen is het toestel al gewoon leverbaar geweest (zelf is de vrije verkoop via The Phonehouse)

• Koning0313
Klopt helemaal wat je nu zegt. ze verwachten deze week, net als vorige week weer een lading van HTC. naar wie deze gaan weet ik niet (weet volgens mij niemand). dus het is nog even afwachten.
Bullet NL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:56:
[...]

Wat ze hier schrijven is dus onjuist, de HTC One heeft lang geleden zijn introductie gehad, ook de eerst leverdatum is niet verschoven naar mei, ik bedoel.... Via andere kanalen is het toestel al gewoon leverbaar geweest (zelf is de vrije verkoop via The Phonehouse)

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Bullet NL schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:56:
[...]

Ja maar de KPN klantenservice houdt stug vol dat alleen de grote providers direct bij HTC bestellen en dat andere webshops en etc hun bestellingen krijgen via partners en dat dit dan vaak gaat om buitenlandse toestellen.
Waarom vodafone en tmobile dan kunnen leveren, weten ze dan meestal ook niet:P

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-12 16:28
Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:02:
[...]
Werk zelf voor bovenstaande werkgever en in de winkels weten we van niks omdat er vanuit HTC ook weinig duidelijkheid is.
Naar verwachting eerste week van mei beschikbaar in de winkels (pre-orders krijgen voorrang uiteraard), maar dat is geen zekerheidje.

PSN ID = Jorco

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Jorco schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:58:
[...]

Werk zelf voor bovenstaande werkgever en in de winkels weten we van niks omdat er vanuit HTC ook weinig duidelijkheid is.
Naar verwachting eerste week van mei beschikbaar in de winkels (pre-orders krijgen voorrang uiteraard), maar dat is geen zekerheidje.
Hi/KPN blaken van onwetenheid. En aangezien andere providers het beter voor elkaar hebben, geloof ik niet dat de blaam bij HTC ligt:P

• Richurdt
  • Niet online
Hi is niet interessant voor HTC. The phone house wel. TPH is Europees (dus meer afzet) en Hi zit alleen in Nederland. Vandaar dat TPH Wel al losse verkoop doet, en Hi nog niet aan zijn pre-orders kan leveren.

Dat is wat het mannetje van TPH tegen mij zei. :P

• Koning0313
Hmm.. achja. ik heb er het geduld wel voor in ieder geval. Het zou ook kunnen dat jullie deze week een lading krijgen, want ik geloof helemaal niks van een 6 mei gegarandeerde leverdatum. het kan denk ik eerder, maar ook later zijn.
[...]

Verwijderd

[...]

Weet je dan misschien waarom HI /KPN de HTC One nog niet in hun lease systeem zetten als lease object, wacht al vanaf zaterdag , want mijn toestel ligt bij the phone house klaar, alleen kunnen ze als er contract verlening of een nieuw abbonement wordt aangevraagd, de HTC Onie niet aanklikken in het systeem?

• erikmo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
Gertjuhjan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:58:
[...]

Ja maar de KPN klantenservice houdt stug vol dat alleen de grote providers direct bij HTC bestellen en dat andere webshops en etc hun bestellingen krijgen via partners en dat dit dan vaak gaat om buitenlandse toestellen.
Waarom vodafone en tmobile dan kunnen leveren, weten ze dan meestal ook niet:P
Ik heb toch echt via T-Mobile een NL toestel gekregen in een doosje met nederlandse teksten erop :P

Verwijderd

Richurdt schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:00:
Hi is niet interessant voor HTC. The phone house wel. TPH is Europees (dus meer afzet) en Hi zit alleen in Nederland. Vandaar dat TPH Wel al losse verkoop doet, en Hi nog niet aan zijn pre-orders kan leveren.

Dat is wat het mannetje van TPH tegen mij zei. :P
weet jij al iets meer over de contract verlening bij The Phone house met de HTC one bij HI/KPN?

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:02:
[...]

Weet je dan misschien waarom HI /KPN de HTC One nog niet in hun lease systeem zetten als lease object, wacht al vanaf zaterdag , want mijn toestel ligt bij the phone house klaar, alleen kunnen ze als er contract verlening of een nieuw abbonement wordt aangevraagd, de HTC Onie niet aanklikken in het systeem?
Ik denk niet dat het gaat om kunnen, maar ik denk dat het gaat om willen. Het is voor hun veel goedkoper om direct te leveren als via een TPH of anderen. Want aan hun moet er provisie betaald worden.

En pas maar op voor je reservering. Ik heb al eerder in dit topic gezien dat je reservering gewoon wordt weggehaald als het te lang duurt:P

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-12 16:28
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:02:
[...]

Enige reden wat ik kan bedenken is dat hun hetzelfde systeem als ons gebruiken om contracten aan te vragen/verlengen. Zo lang het toestel niet leverbaar is in de KPN/Hi-winkels blijft ie voor ons op pre-order staan.

PSN ID = Jorco

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

erikmo schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:03:
[...]

Ik heb toch echt via T-Mobile een NL toestel gekregen in een doosje met nederlandse teksten erop :P
Ja dat weet ik. Daarom was er enige toon van sarcasme te vinden in mijn reactie.

• Koning0313
Heb gisteren trouwens ''de one'' in handen mogen houden bij the phone house. Wat een heerlijk toestel zeg! perfecte grootte, net ietsje kleiner als de xperia Z (welke ik absoluut NIET fijn in de hand vindt liggen).

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Koning0313 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:06:
Heb gisteren trouwens ''de one'' in handen mogen houden bij the phone house. Wat een heerlijk toestel zeg! perfecte grootte, net ietsje kleiner als de xperia Z (welke ik absoluut NIET fijn in de hand vindt liggen).
Ik was afgelopen zaterdag al blij dat ik de doos in handen had. Helaas door perikelen bij KPN(die eerder vernoemd zijn) moest ik hem ook weer inleveren:'(

• Richurdt
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 11:03:
[...]

weet jij al iets meer over de contract verlening bij The Phone house met de HTC one bij HI/KPN?
Neen, ik word als het goed is binnenkort weer gebeld. Maar ga maar uit van 6 mei.
Kreeg net ook een tweet van Hi, die gingen mij op de hoogte houden als hij meer wist.
Pagina: 1 ... 70 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.