Ja klopt, maar het is toch belachelijk dat dit gebeurt zou je zeggen? Je plaatst niet voor niks een preorder toch.. Denk dat ik maar is ga zoeken in de winkels.. =(CLB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:59:
En wat is de vraag? Zelf zou ik cancellen en vandeweek lekker wat winkels afstruinen
Zoals je ziet krijgen reallife winkels al voorraden, waarom daar niet 1,2,3 naar binnenlopen en klaar.
Whatabout Typhone en raar, bijna geen een shop weet waar ze aan toe zijn, dat ligt aan HTC!
Uhm ja, elke pre-order bij nagenoeg elke telefoon maakt ditzelfde mee, daarom pre-order ik ook nooit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Vanmorgen mail gehad van Vodafone friends and family dat hij onderweg is. Morgen ochtend maar bij de brievenbus wachten, denk ik.
Wa Doede Nou
Klopt, pre-order valt dan ook niet echt aantraden, of je moet echt 1 van de eersten zijn en dan geluk hebben dat je zoals nu geen hi/kpn treft die niet mee werkt (Kan elke provider zijn de volgende keer)Rubman schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:01:
Het is toch wel weer frappant dat mensen met een pre-order hem over het algemeen later hebben dan mensen die gewoon een winkel binnenwandelen en hem afhalen wanneer deze beschikbaar is. Word dan vaak ook weer van de pre-order stapel afgenomen.
Ik heb dan ook niets ge pre-ordert, gewoon maandag naar phonehouse gegaan, en vandaag opgehaald dan wel met ander abbo. Was wel iemand zijn resevering maarja die gast had al sinds zaterdag de kans om hem op te halen, en als goede klant van phonehouse, had die kerel dus nu pech.
Maar goed ook ik had me in de vingers kunnen snijden, dan had ik paar phonehouse shops moeten afbellen naar een toestel, en wat kilometers meer moeten rijden.
Verwijderd
hmm ik had hem bij de kpn gepreorderd met een abbonement, maar bij de the phone house kon ik de vijfde zijn op de lijst. kan ik die dan ook met dat abbonement combineren of gaat hem dat niet worden
Cool, bij Vodafone Friends & Family wil ik mijn abbo ook verlengen met de HTC One. Ik wacht in "spanning" af of het toestel unbranded is (ook zonder bootlogo dus)-ko- schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:07:
Vanmorgen mail gehad van Vodafone friends and family dat hij onderweg is. Morgen ochtend maar bij de brievenbus wachten, denk ik.
AULXJMHR
Zo juist gebeld door belsimpel.nl, of ik mijn zwarte bestelling wil omzetten naar een zilvere die donderdag binnen komt. Maar gedaan want zit met een htc desire die niet meer wilt opladen.
Zijn problemen mee, zoek maar in dit topic!Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:11:
hmm ik had hem bij de kpn gepreorderd met een abbonement, maar bij de the phone house kon ik de vijfde zijn op de lijst. kan ik die dan ook met dat abbonement combineren of gaat hem dat niet worden
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ja daar lijkt het wel op, maar volgens mij begrijp je mijn punt niet (snap dat moelijk voor je is), een auto wordt in 30min compleet afgeleverd en rijklaar, maar een HTC zijn ze 4 uur mee bezig...Golf2vr6 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:03:
[...]
Ja, want ze hebben maar 1 machine he.....
Edit: CLB was me al voor!
Zoiezo is het niet mogelijk om de aanbieding die je van KPN had ook te krijgen bij de phonehouse. Omdat kpn provisie betaald voor ieder verkocht abbonnement bij de phonehouse, kunnen ze natuurlijk zelf meer korting geven.Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:11:
Xbox: Gulpener88
Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:13:
Ja daar lijkt het wel op, maar volgens mij begrijp je mijn punt niet (snap dat moelijk voor je is),
een auto wordt in 30min compleet afgeleverd en rijklaar, maar een HTC zijn ze 4 uur mee bezig...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Een auto word ook in elkaar gezet uit losse onderdelen (die al klaar liggen) en word niet uit 1 groot blok alu gefreesd.Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:13:
[...]
Ja daar lijkt het wel op, maar volgens mij begrijp je mijn punt niet (snap dat moelijk voor je is), een auto wordt in 30min compleet afgeleverd en rijklaar, maar een HTC zijn ze 4 uur mee bezig...
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dat klopt. Want voor een auto gaat door een lopende band van misschien wel 2 km. en voor een HTC die maar enkele jaren geproduceerd gaat worden word natuurlijk geen hele fabriek gebouwd. ook is een auto vaak 20x zo prijzig als een telefoon.
Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:13:
[...]
Ja daar lijkt het wel op, maar volgens mij begrijp je mijn punt niet (snap dat moelijk voor je is), een auto wordt in 30min compleet afgeleverd en rijklaar, maar een HTC zijn ze 4 uur mee bezig...
Zeker moeilijk voor mij...kan me niet verlagen tot dat niveau sorry...Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:13:
[...]
Jij denk dat alle onderdelen in 30 minuten ook gemaakt worden? Dat is alle onderdelen in elkaar zetten ja en dat duurt bij de HTC ook geen 4 uur!
Tip! Eerst denken dan posten...
[ Voor 23% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2013 16:20 ]
geassembleerd inderdaad, daar zitten al heel wat uren in om de componenten te fabriceren. Het assembleren van de One gaat dan ook geen 4 uur duren...Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:13:
[...]
Het leven is hard...een stoeprand ook.
kom zeg he,, snap wel dat een mooie telefoon is !!! maar 4uur ff serieus,,,Rubman schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:15:
[...]
Een auto word ook in elkaar gezet uit losse onderdelen (die al klaar liggen) en word niet uit 1 groot blok alu gefreesd.
Zal ook ongetwijfeld verkooppraat zijn
Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:17:
[...]
kom zeg he,, snap wel dat een mooie telefoon is !!! maar 4uur ff serieus,,,
Uhm ja... Wat serieus? Marketingblaat met een grote kern van waarheid:

[ Voor 87% gewijzigd door CLB op 23-04-2013 16:18 ]
Correct, bij de Vodafone Online webshop besteld en tijdens het opstarten krijg je ook GEEN Vodafone logo te zien, alleen HTC One (beatsaudio).DPhoenix schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:04:
[...]
Maar even voor de duidelijkheid. Je hebt de telefoon bij de Vodafone Online webshop besteld?
Ook geen Vodafone logo bij het opstarten van de telefoon?
Als jij aluminium sneller kan vrezen in zo'n modelletje zou ik eens contact met HTC opnemen!Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:17:
[...]
Verwijderd
Ik wou graag de zwarte maar na het filmpje begin ik toch te twijfelen zucht !CorbataGames schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:42:
[...]
Ik vind zwart ook mooier, maar heb een video gezien (http://pocketnow.com/2013/02/19/htc-one-colors-video) waarin mij duidelijk werd dat zwart erg snel vingerafdrukken krijgt. Ik stoor me daar nogal snel aan dus heb uiteindelijk een zilveren gekozen (maar nog steeds geen gevonden...grrr)
Verwijderd
Heb net mijn verlenging bij Typhone.nl geannuleerd en een bestelling geplaatst bij The Phonehouse.
Typhone verwacht eind mei / begin juni te kunnen leveren
Heb gekozen voor Afhalen bij TPH Meppel. Was volgens de website daar nog beschikbaar.
Typhone verwacht eind mei / begin juni te kunnen leveren
Heb gekozen voor Afhalen bij TPH Meppel. Was volgens de website daar nog beschikbaar.
even denken.
Bij een school project heb ik een telefoon hoesje ontworpen.
Dit model werd gemaakt met een deksel dat open stond.
Frezen duurde ongeveer 40 minuten.
Maar dit was uit schuim en met een hogere voeding dan aangeraden.
En de accuratesse was ook niet denderend.
Ik kan er best inkomen dat het frezen van 1 behuizing van de one mogelijk langer duurd dan 1 á 2 uur.
Aangenomen dat deze machines op hoge preciezie werken en er een aanbevolen voeding wordt toegepast.
Bij een school project heb ik een telefoon hoesje ontworpen.
Dit model werd gemaakt met een deksel dat open stond.
Frezen duurde ongeveer 40 minuten.
Maar dit was uit schuim en met een hogere voeding dan aangeraden.
En de accuratesse was ook niet denderend.
Ik kan er best inkomen dat het frezen van 1 behuizing van de one mogelijk langer duurd dan 1 á 2 uur.
Aangenomen dat deze machines op hoge preciezie werken en er een aanbevolen voeding wordt toegepast.
jij snap het echt niet,,, jij ziet een marketing filmpje van HTC hoe ongelooflijk de HTC is gemaakt (en beetje apple verhaal) een brok aluminiun enz, en denkt dat het echt zo is.. ik heb twee htc ones en op dit moment een zwarte en beide telefoons hebben kieren, leg jij dat mij eens ff uit als het een brok aluminium is waar die kieren vandaan komen ..Golf2vr6 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:19:
[...]
Als jij aluminium sneller kan vrezen in zo'n modelletje zou ik eens contact met HTC opnemen!
Door de zichtbare vingerafdrukken of?Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:20:
[...]
Ik wou graag de zwarte maar na het filmpje begin ik toch te twijfelen zucht !
Wat is er mis met vier uur? Vind ik lang niet gek, aangezien de unibody alleen al 200 minuten op een freesbank ligt. Vier uur cup-a-soup!Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:17:
[...]
Ja nou,,, ik geeft het op, je denkt zeker dat HTC gratis werkt en geen winst wel hebben..Ippe Ziepe schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:29:
[...]
Wat is er mis met vier uur? Vind ik lang niet gek, aangezien de unibody alleen al 200 minuten op een freesbank ligt. Vier uur cup-a-soup!
De kieren zitten tussen het plastic en scherm en aluminium. Niet in het aluminium. Ik ben bang dat jij het niet snapt! Misschien is 4 uur overdreven maar in 30 minuten gaat het je niet lukkenReplay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:28:
[...]
jij snap het echt niet,,, jij ziet een marketing filmpje van HTC hoe ongelooflijk de HTC is gemaakt (en beetje apple verhaal) een brok aluminiun enz, en denkt dat het echt zo is.. ik heb twee htc ones en op dit moment een zwarte en beide telefoons hebben kieren, leg jij dat mij eens ff uit als het een brok aluminium is waar die kieren vandaan komen ..mobieltje/tabelts hebben die gasten in 10min kant en klaar. gebruik google ff
Verwijderd
Ik heb geen verstand van zulke dingen, maar dat het blok uit één stuk aluminium bestaat betekent toch niet dat er geen plastic of wat dan op zit? Je kan er moeilijk een aluminium scherm opplakken ofzo lijkt me...Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:28:
[...]
jij snap het echt niet,,, jij ziet een marketing filmpje van HTC hoe ongelooflijk de HTC is gemaakt (en beetje apple verhaal) een brok aluminiun enz, en denkt dat het echt zo is.. ik heb twee htc ones en op dit moment een zwarte en beide telefoons hebben kieren, leg jij dat mij eens ff uit als het een brok aluminium is waar die kieren vandaan komen ..mobieltje/tabelts hebben die gasten in 10min kant en klaar. gebruik google ff
Ze doen er 10 minuten over omdat alle halfproducten al klaar zijn en deze alleen nog maar in elkaar gezet moet worden (assemblage).Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:28:
[...]
Deze halfproducten moeten echter ook nog afzonderlijk van elkaar gemaakt worden, net als de aluminium achterkant van de One. En daar doen ze bij HTC 200 minuten over.. zeg een 3 uur en 20 minuten ja. Niks mis mee toch?
Overigens onstaan de kieren omdat er plastic onder hoge druk tussen de gleuven gespoten wordt en deze niet netjes aansluit.
[ Voor 5% gewijzigd door EzMe op 23-04-2013 16:36 . Reden: betere omschrijving ]
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Ook voor de zekerheid bij BC Deventer besteld, sta daar 3e op de lijst. en ze kregen er misschien 3 binnen deze week. nu gewoon een kwestie welke BC er sneller is
Duidelijker dan dit kan het niet worden, toch...???EzMe schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:34:
[...]
Ze doen er 10 minuten over omdat alle halfproducten al klaar zijn en alleen alles nog in elkaar gezet moet worden. Deze halfproducten moeten echter ook nog afzonderlijk van elkaar gemaakt worden, net als de aluminium achterkant. En daar doen ze bij HTC 200 minuten over.. zeg een 3 uur en 20 minuten ja. Niks mis mee toch?
Overigens onstaan de kieren omdat er plastic onder hoge druk tussen de gleuven gespoten wordt en deze sluit niet netjes aan.
Pics of ik zet je op m'n ignore-listReplay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:28:
Ik heb twee htc ones en op dit moment een zwarte en beide telefoons hebben kieren,
Hebben eigenlijk de 25 testers hun telefoon al binnen?
Denk ff logies na. een smartphone waar van 200min duurt om te maken we hebben het nu alleen over de onderdelen) dat levert geen cent op. geen een fabrikant die dat gaat maken, je maakt toch geen winst zo..Golf2vr6 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:35:
[...]
Duidelijker dan dit kan het worden, toch...???
Lees dit ff http://www.vn.nl/Archief/...e-zombies-van-Foxconn.htm
gaat wel over apple, sony en dell, krijg je een beeld hoe daar gewerkt wordt.
Nope. Wij zouden deze zaterdag de telefoon binnenkrijgen (zilveren modellen). Maar dat was voor het bericht naar buiten kwam over de nokia / HTC rechtzaak... dus ben heel benieuwd...Gertjuhjan schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:38:
Hebben eigenlijk de 25 testers hun telefoon al binnen?
Edit: Gaat dus om komende zaterdag (27e)
[ Voor 5% gewijzigd door wouter143 op 23-04-2013 16:42 ]
Maar de kieren zitten toch aan de voorkant? Dus tussen het plastic en de opgeplakte speaker grilletjes?Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:28:
[...]
Althans anders heb ik nog niet gezien, als je een kier tussen het plastic en de achterkant zou hebben kijk je natuurlijk "zo" de behuizing in.
Waar heb jij een zwarte vandaan trouwens?
HeheGolf2vr6 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:19:
[...]
Als jij aluminium sneller kan vrezen in zo'n modelletje zou ik eens contact met HTC opnemen!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
T-Mobile Arnhem heeft like 50 units liggen! Heb er gelijk één meegenomen!
Shoot me! Ik geef het op....Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:40:
[...]
Denk ff logies na. een smartphone waar van 200min duurt om te maken we hebben het nu alleen over de onderdelen) dat levert geen cent op. geen een fabrikant die dat gaat maken, je maakt toch geen winst zo..
Lees dit ff http://www.vn.nl/Archief/...e-zombies-van-Foxconn.htm
gaat wel over apple, sony en dell, krijg je een beeld hoe daar gewerkt wordt.
Waar heb jij een zwarte vandaan trouwens?
[...]
Ik ben heel vaak in Duitsland voor werk en toevallig twee weken terug via saturn een bestelling gedaan. tot mijn verbazing twee dagen later kon ik hem afhalen...
[...]
Ik ben heel vaak in Duitsland voor werk en toevallig twee weken terug via saturn een bestelling gedaan. tot mijn verbazing twee dagen later kon ik hem afhalen...
Centrum, Kronenburg? Branded? Prijs?TZC-T1-FX schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:41:
T-Mobile Arnhem heeft like 50 units liggen! Heb er gelijk één meegenomen!
Lkkr belangrijk hoe lang t duurt allemaal, als je hem koopt zit hij toch al in elkaar
nl-chrs schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:43:
Lkkr belangrijk hoe lang t duurt allemaal, als je hem koopt zit hij toch al inelkaar
Bijna in elkaar;) beetje aandrukken lijm er tussen en klaar
hahahaha Ja, laatste stukje moet je even zelf doen lijm was op...nl-chrs schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:45:
[...]
Bijna in elkaar;) beetje aandrukken lijm er tussen en klaar
Verwijderd
Morgen hoop ik er 1 te kunnen ophalen heb pre order bij phone house en bij BC
belt bc eerst dan heeft vodafone er een klant bij belt phone house dan blijf ik bij tmobile
mijn contract is al afgelopen en heb mijn abro bundel naar 12.75 pm terug kunnen zetten nu dus die 1e maand extra kosten kunnen er wel vanaf
word of de T-Mobile iSmart 200(24 maanden)
Verlenging
+ Onbeperkt internet voordeelbundel
of
Vodafone Red categorie B(24 maanden
dus kijken wie er eerst gaat bellen hihi bijde hebben toegezegd ze morgen binnen te krijgen gaat dus toch een silvere worden voor mij
belt bc eerst dan heeft vodafone er een klant bij belt phone house dan blijf ik bij tmobile
mijn contract is al afgelopen en heb mijn abro bundel naar 12.75 pm terug kunnen zetten nu dus die 1e maand extra kosten kunnen er wel vanaf
word of de T-Mobile iSmart 200(24 maanden)
Verlenging
+ Onbeperkt internet voordeelbundel
of
Vodafone Red categorie B(24 maanden
dus kijken wie er eerst gaat bellen hihi bijde hebben toegezegd ze morgen binnen te krijgen gaat dus toch een silvere worden voor mij
"Beste Stijn Everink,
Waarschijnlijk zullen we eerst alleen het toestel in het zilver krijgen. Wij verwachten over ongeveer 2 weken ook de zwarte toestellen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl"
Dit is wat ik van Studentmobiel te horen heb gekregen vandaag.. hopelijk maken ze dit waar!
Waarschijnlijk zullen we eerst alleen het toestel in het zilver krijgen. Wij verwachten over ongeveer 2 weken ook de zwarte toestellen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl"
Dit is wat ik van Studentmobiel te horen heb gekregen vandaag.. hopelijk maken ze dit waar!
Cool, Foto foto foto!!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ze zijn weer lekker consequent bij Belcompany... Ridderkerk zou ie wel los te verkrijgen zijn, Den Bosch en Almere weer niet...

Zo nu ben jij aan de beurt met de foto van de zwarte One!
[ Voor 21% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2013 16:53 ]
Ik zal vanavond een foto proberen te posten, kan helaas geen foto maken, gebruik de HTC op dit moment..
Verwijderd
Verkoop HTC One gaat door ondanks rechtszaak http://www.nu.nl/gadgets/...t-ondanks-rechtszaak.html
M`n vriendin heeft zojuist haar HTC One in ontvangst genomen van T-Mobile
In de spiegel!!Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:56:
[...]
Ik zal vanavond een foto proberen te posten, kan helaas geen foto maken, gebruik de HTC op dit moment..
Oud nieuws:PVerwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:56:
Verkoop HTC One gaat door ondanks rechtszaak http://www.nu.nl/gadgets/...t-ondanks-rechtszaak.html
Ook al aan gedacht... Men neemt een spiegel / ruit / plasje water en maakt 'n foto van de One, met de OneReplay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:56:
Ik zal vanavond een foto proberen te posten, kan helaas geen foto maken, gebruik de HTC
Tevens heb je twee Ones, dus dat zal wel lukken, of niet...
[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 23-04-2013 16:59 ]
Verwijderd
Ik post zelden op Tweakers maar volg de HTC One topic al vanaf het begin. Hierbij mijn ervaringen bij de zoektocht naar de HTC One. Vooropgesteld, ik ben al jaren klant bij Vodafone en nooit problemen gehad. Daarom wil ik ook niet overstappen naar een andere provider, ook al betaal ik iets meer voor de huidige RED abonnementen. Vanwege de 'gaps' fouten bij veel mensen heb ik besloten om de telefoon in de winkel te kopen zodat ik deze goed kan inspecteren op eventuele fouten.
Welnu, heb vandaag de twee Vodafone winkels bezocht in Rotterdam Centrum. Bij de winkel aan de Lijnbaan hadden ze er 4 stuks binnengekregen. Eentje was verkocht, een gereserveerd en 2 lagen er nog. Ik blij in eerst instantie, maar gaf de medewerker meteen al aan dat ik het toestel goed wilde inspecteren op de beruchte 'gaps'. En helaas beide toestellen hadden duidelijk zichtbare gaps.
Hierna naar het filiaal op de Beursplein gelopen. Daar hadden ze er 3 binnengekregen. En ja hoor, alle 3 hadden gaps !! Ik snap sommige mensen echt niet, die menen het niet erg te vinden dat die gaps zichtbaar zijn. Je betaalt tenslotte honderden euri voor deze telefoon en dan mag je wel verwachten dat HTC een foutloos product aflevert. En gezien mijn ervaringen en die van anderen, kunnen we nu wel stellen dat dit niet een productfout betreft op enkele toestellen. Het gaat om een fors aantal en dat mag men HTC heel erg aanrekenen.
Ik zit nu flink af te wegen of ik nog ga wachten op de volgende batch, helemaal gezien het eventuele verkoopverbod i.v.m. het hele Nokia verhaal. De S4 is vanaf volgende week beschikbaar en het kan zomaar zijn dat het toch een Samsung wordt na mijn eerdere S2.
Welnu, heb vandaag de twee Vodafone winkels bezocht in Rotterdam Centrum. Bij de winkel aan de Lijnbaan hadden ze er 4 stuks binnengekregen. Eentje was verkocht, een gereserveerd en 2 lagen er nog. Ik blij in eerst instantie, maar gaf de medewerker meteen al aan dat ik het toestel goed wilde inspecteren op de beruchte 'gaps'. En helaas beide toestellen hadden duidelijk zichtbare gaps.
Hierna naar het filiaal op de Beursplein gelopen. Daar hadden ze er 3 binnengekregen. En ja hoor, alle 3 hadden gaps !! Ik snap sommige mensen echt niet, die menen het niet erg te vinden dat die gaps zichtbaar zijn. Je betaalt tenslotte honderden euri voor deze telefoon en dan mag je wel verwachten dat HTC een foutloos product aflevert. En gezien mijn ervaringen en die van anderen, kunnen we nu wel stellen dat dit niet een productfout betreft op enkele toestellen. Het gaat om een fors aantal en dat mag men HTC heel erg aanrekenen.
Ik zit nu flink af te wegen of ik nog ga wachten op de volgende batch, helemaal gezien het eventuele verkoopverbod i.v.m. het hele Nokia verhaal. De S4 is vanaf volgende week beschikbaar en het kan zomaar zijn dat het toch een Samsung wordt na mijn eerdere S2.
Verwijderd
eigenlijk is het best erg hoe graag we die telefoon willen hebben lijken wel kinderen die een nieuwe pokemon game willen hebben lol
Jeetje,, het lijkt wel of jullie mij niet geloven, dat kan ik begrijpenCLB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:58:
[...]
Ook al aan gedacht... Men neemt een spiegel / ruit / plasje water en maakt 'n foto van de One, met de One
Tevens heb je twee Ones, dus dat zal wel lukken, of niet...
zoek de wc?Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:02:
[...]
Jeetje,, het lijkt wel of jullie mij niet geloven, dat kan ik begrijpenik zal kijken wat ik kan doen. ik moet wel ff gaan zoeken....
Simlock vrij, branded weet ik niet. 24 maanden 42,50 (iSmart300) + 60 euro bij betalen.
Daarin gooien bedoel je.. moet ie kunnen hebben volgens sommige hier is het een brok aluminium. (Met kieren)
nee voor een spiegelReplay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:08:
[...]
Daarin gooien bedoel je.. moet ie kunnen hebben volgens sommige hier is het een brok aluminium. (Met kieren)
Goed nieuws! Dan kan ik de mijne via Studentmobiel ook wel verwachten deze weekBrummetje schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:58:
M`n vriendin heeft zojuist haar HTC One in ontvangst genomen van T-Mobile
Ik krijg net mail van azerty:
Het artikel betreft de
609288 - HTC One - Android telefoon - GSM / UMTS - 4G - 32 GB - 4.7" - zwart
Wordt binnen verwacht bij Azerty op:
een helaas nog onbekende leverdatum
de levering van de toestellen is helaas uitgesteld
Nokia heeft bij de rechtbank Amsterdam een voorlopig verbod gekregen op de microfoon die in de One
zit, het nieuwe vlaggenschip van HTC. Deze zogenaamde high dynamic range (HDR) microfoon is namelijk
exclusief voor Nokia geproduceerd door STMicroelectronics, maar blijkt ook in de HTC One te zitten.
Heb een mail gestuurd met de vraag of het niet leveren te maken heeft met de mic. Kwestie... Ben benieuwd...
Het artikel betreft de
609288 - HTC One - Android telefoon - GSM / UMTS - 4G - 32 GB - 4.7" - zwart
Wordt binnen verwacht bij Azerty op:
een helaas nog onbekende leverdatum
de levering van de toestellen is helaas uitgesteld
Nokia heeft bij de rechtbank Amsterdam een voorlopig verbod gekregen op de microfoon die in de One
zit, het nieuwe vlaggenschip van HTC. Deze zogenaamde high dynamic range (HDR) microfoon is namelijk
exclusief voor Nokia geproduceerd door STMicroelectronics, maar blijkt ook in de HTC One te zitten.
Heb een mail gestuurd met de vraag of het niet leveren te maken heeft met de mic. Kwestie... Ben benieuwd...
Azerty moet beter de media in de gaten houden, die mail kreeg ik vanmorgen ook, maar er is weer wat veranderd vwb de mic. kwestie
http://www.androidworld.n...cht-na-uitspraak-rechter/
http://www.androidworld.n...cht-na-uitspraak-rechter/
Net door een behulpzame vrouw van belsimpel gebeld, neem toch de zilvere versie in plaats van de zwarte. Ze heeft mij verteld dat ik donderdag of vrijdag de HTC ontvang.
Het lijkt dan eindelijk dicht bij te komen...
Gij ben gek, gast.Gekkegast schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:27:
Net door een behulpzame vrouw van belsimpel gebeld, neem toch de zilvere versie in plaats van de zwarte. Ze heeft mij verteld dat ik donderdag of vrijdag de HTC ontvang.
En wanneer heb jij besteld? Ik wilde mijn zwarte naar een zilvere veranderen om eind van deze week een nieuwe toy te hebben. Zij zeiden dat ik hoe dan ook twee weken moest wachten. Zilver of zwart maakt niet uitGekkegast schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:27:
Mijn besteldatum is 9-4
Heb de mijne op 28-02 al gepre-ordered ( zwart ) maar nog niks gehoord.
Iemand nog een afhaalbewijs voor een zilveren HTC One hebben? Geld voor Mediamarkt Aken en heb bericht gekregen dat ik die kan afhalen maar heb er al eentje.
Pm me maar voor interesse!
Pm me maar voor interesse!
Inmiddel ook gebeld door belsimpel met het aanbod om de zwarte te veranderen in een zilveren ! bestel datum 17-3
Ill stick with black
Ill stick with black
Verwijderd
1e jaar: kosten per maand
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
€ 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00
2e jaar: kosten per maand
€ 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00 € 32,00
Aansluitkosten: € 30,00 (eenmalig)
Kosten 1e jaar totaal: € 384,00
Kosten 2e jaar totaal: € 384,00
Totale kosten over 24 maanden: € 798,00 , gemiddeld € 33,25 per maand
Waarom staat er nog steeds 32 euro bij detail informatie wanneer je internetbundel erbij doet van 14 p.m.
Het is toch helemaal geen 32, maar 32 +14 > dus 46 per maand kost die 2 jarige abo?
2e jaar: kosten per maand
Aansluitkosten: € 30,00 (eenmalig)
Kosten 1e jaar totaal: € 384,00
Kosten 2e jaar totaal: € 384,00
Totale kosten over 24 maanden: € 798,00 , gemiddeld € 33,25 per maand
Waarom staat er nog steeds 32 euro bij detail informatie wanneer je internetbundel erbij doet van 14 p.m.
Het is toch helemaal geen 32, maar 32 +14 > dus 46 per maand kost die 2 jarige abo?
Verwijderd
Vanmiddag bestelling geplaatst bij TPH Meppel,
Moet alleen nog even afhaalbevestiging doen (kan alleen telefonisch) maar ze nemen nu al uren de telefoon niet op
Moet alleen nog even afhaalbevestiging doen (kan alleen telefonisch) maar ze nemen nu al uren de telefoon niet op
Ik had de zwarte op 26 maart besteld. Zij belde zelf op met het aanbod. Ze heeft haar privé email adres afgegeven waar ik het nieuwe contract naar toe kan sturen. Ze geeft mijn order op die manier prioriteit.jwakie schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:33:
[...]
En wanneer heb jij besteld? Ik wilde mijn zwarte naar een zilvere veranderen om eind van deze week een nieuwe toy te hebben. Zij zeiden dat ik hoe dan ook twee weken moest wachten. Zilver of zwart maakt niet uit![]()
Mijn besteldatum is 9-4
Meppel heeft er 1 op voorraad maar die is al gereserveerd (heb vanmorgen gebeld) Sowieso heb ik ongeveer alle THP op de lijn Meppel-Zwolle-Harderwijk-Amersfoort-Utrecht gebeld en nergens was meer vrije voorraadVerwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:45:
Vanmiddag bestelling geplaatst bij TPH Meppel,
[ Voor 16% gewijzigd door Mrk87 op 23-04-2013 18:04 ]
Verwijderd
Dab mogen ze hun website wel eventjes updaten. Op moment van bestellen stond de voorraad op groen en afhaaldatum op 23 april.Mrk87 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:02:
[...]
Meppel heeft er 1 op voorraad maar die is al gereserveerd (heb vanmorgen gebeld) Sowieso heb ik ongeveer alle THP op de lijn Meppel-Zwolle-Harderwijk-Amersfoort-Utrecht gebeld en nergens was meer vrije voorraad
Nu staat de voorraad op oranje en nog steeds af te halen.
Wellicht dat ze vanmiddag levering hebben gehad ? Anders even verder kijken.
Ik heb een T-mobile versie pre oder bij studentmobiel staan vanaf 08-04. Weet iemand of T-mobile zelf in de winkels of via de webshop sneller levert? Studentmobiel zegt vrijdag een eerste batch te ontvangen maar vrees dat ik gezien mijn datum niet bij de gelukkige zal zitten...
Verwijderd
vanmorgen in eindhoven geweest daar lagen ze gewoon in de tmobile shop paar reacties hievoven
staat dat er in arnhem 50 stuks in de tmobile shop lagen dus tja ik denk persoonlijk dat je bij de shop sneller bent
en als je niet perse tmobile wilt krijgen een hoop belcompany winkels hem morgen ook binnen maar ben je wel iets duurder met je abro uit als je het via vodafone gaat doen
staat dat er in arnhem 50 stuks in de tmobile shop lagen dus tja ik denk persoonlijk dat je bij de shop sneller bent
en als je niet perse tmobile wilt krijgen een hoop belcompany winkels hem morgen ook binnen maar ben je wel iets duurder met je abro uit als je het via vodafone gaat doen
Verwijderd
Ben morgen een vrij van school en heb een auto met een volle tank benzine.
Ik kom morgen niet thuis voor ik een HTC one in mijn handen heb
Ik kom morgen niet thuis voor ik een HTC one in mijn handen heb
Verwijderd
neem je wel een tentje mee en een slaap zak en een fles water
?
bah keuzes keuzes wat is nou slim nu een abro nemen of wachten tot volgende week 1 mei want dan
Nieuwe abo's T-Mobile koppelen belminuten los van databundel
weet niet wat de prijzen zijn kan duurder worden of goedkoper maar wil geen spijt hebben van een contract als een week later meer voor minder geld is ( zal wss minder voor meer geld zijn ) maar je weet nooit bah en kan hem morgen ophalen wss zuur
bah keuzes keuzes wat is nou slim nu een abro nemen of wachten tot volgende week 1 mei want dan
Nieuwe abo's T-Mobile koppelen belminuten los van databundel
weet niet wat de prijzen zijn kan duurder worden of goedkoper maar wil geen spijt hebben van een contract als een week later meer voor minder geld is ( zal wss minder voor meer geld zijn ) maar je weet nooit bah en kan hem morgen ophalen wss zuur
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2013 18:36 ]
Verwijderd
Ik was net in de t-mobile winkel in Utrecht. Daar hebben ze er een aantal liggen, maar ik kan het je niet aanraden. Bij hetzelfde abonnement wat ik bij GSMwijzer heb (t-mobile smart plus 420+ gratis toestel) moest ik in de winkel 100 euro bij betalen. Daarbij heb je het voordeel dat je bij GSMwijzer 38 per maand kwijt bent (2jaar lang). En in de T-mobile winkel heb je alleen het eerste jaar korting en het 2e jaar betaal je de volle mep.jeroenpico schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:22:
Ik heb een T-mobile versie pre oder bij studentmobiel staan vanaf 08-04. Weet iemand of T-mobile zelf in de winkels of via de webshop sneller levert? Studentmobiel zegt vrijdag een eerste batch te ontvangen maar vrees dat ik gezien mijn datum niet bij de gelukkige zal zitten...
Dus... Niet naar de T-mobile winkel gaan:)
Ah, ok, duidelijk! :-DVerwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:35:
[...]
Ik was net in de t-mobile winkel in Utrecht. Daar hebben ze er een aantal liggen, maar ik kan het je niet aanraden. Bij hetzelfde abonnement wat ik bij GSMwijzer heb (t-mobile smart plus 420+ gratis toestel) moest ik in de winkel 100 euro bij betalen. Daarbij heb je het voordeel dat je bij GSMwijzer 38 per maand kwijt bent (2jaar lang). En in de T-mobile winkel heb je alleen het eerste jaar korting en het 2e jaar betaal je de volle mep.
Dus... Niet naar de T-mobile winkel gaan:)
Thnx! Heb inderdaad weinig zin om voor die paar weken eerder meteen 100 euro meer te betalen en maar 1 jaar korting
gisteren besteld bij amazon.de (ze zijn er weer voor 599) en vandaag al leverdatum gekregen:
voraussichtliches Versanddatum Mittwoch 24. April 2013 - Donnerstag 25. April 2013
Voraussichtliche Lieferung Freitag 26. April 2013 - Samstag 27. April 2013
voraussichtliches Versanddatum Mittwoch 24. April 2013 - Donnerstag 25. April 2013
Voraussichtliche Lieferung Freitag 26. April 2013 - Samstag 27. April 2013
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Ik stond gisteren nog in de BC winkel, ze verwachten hem toen nog eind week 18, en heb ik hem niet laten reserveren omdat ik vermoede dat ik dan wel ergens anders kon slagen. Nu baal ik dus
morgen ochtend gelijk maar bellen, ze hadden 5 reserveringen in het boek staan. (5 voor de one, en 1 voor de s4)
5 stuks nog bij amazon.de inderdaad op voorraad. 600 euro en nu vrijdag in huis http://www.amazon.de/gp/a...1366735756&sr=8-1&pi=SL75
intussen al eentje minder daar, was die net aan het bestellen, zegt nu wel levertijd 3 - 23 mei ..., hopelijk wordt dat nog aangepast ...
Was bij mij ook zo, na dagje zo veranderd.
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
Amazon doet alleen zaken met goede dealers. Zou me geen zorgen maken eerlijk gezegd..Dreabe schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:57:
Bij Amazon is de verkoper 'noosy zafer'. Weet iemand hoe dat zit? Vertrouw het niet helemaal..
Hele goede reviews noosy zafer: http://www.amazon.de/gp/a...0BFUS8C6&s=A3LBQJOGKXQHKZ
je kan ook zijn score bekijken: noosy zafer
Bewertungsstatistik: 4.8 Sterne in den letzten 12 Monaten
4.8 Sterne in den letzten 12 Monaten (1.100 Bewertungen)
looks legit
Bewertungsstatistik: 4.8 Sterne in den letzten 12 Monaten
4.8 Sterne in den letzten 12 Monaten (1.100 Bewertungen)
looks legit
En hoe weet je dit? Toevallig icm een T-Mobile abbo?Jamesl schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 17:14:
[...]
Goed nieuws! Dan kan ik de mijne via Studentmobiel ook wel verwachten deze week
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Nog 2 nu, dus wie wil moet snel zijn :)!
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Ik heb inmiddels een One, maar ik heb ook een reservering voor een winkel in Arnhem die vandaag belde dat hij binnen is. Deze verloopt donderdag. Iemand interesse? Stuur me een pb.
*** was net een minuut te laat. Moest nog creditkaart gegevens invullen, en dat duurde net iets te lang. Toen waren ze weg. Zucht.
Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.