Verwijderd

gaat leuk worden als ze zeggen dat ze niks gehad hebben.

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:00:
gaat leuk worden als ze zeggen dat ze niks gehad hebben.
Verkopende partij is altijd vrandwoordelijk voor de verzending. Het heeft alleen een giga werk en onnodig gezeik. :X

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:02

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Gewoon om je even bang te maken.
Die buren denken ook van mooi dat is een nieuwe telefoon voor ons met dank aan PostNL en de onbekende van 5 deuren verderop >:)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Verwijderd

NeWSJuNK schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:14:
[...]

Belachelijk, Ik wacht nu bijna 3 weken en nog niets gehoord. Gewoon Sim Only toestel.Ze mogen wel eens snel gaan leveren. Gaat nergens over. |:(
Wees blij dat je nog Maar drie weken wacht ik wacht al vanaf 01-03 en er zijn zelfs mensen die nog langer aan het wachten zijn!
En we wachten op het moment nog steeds op de zwarte.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2013 13:06 ]

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik kan bij belcompany de telefoon alleen met een vf red abbo selecteren. Hoe zien jullie de losse prijs?

Verwijderd

Sj44k13 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:05:
Ik kan bij belcompany de telefoon alleen met een vf red abbo selecteren. Hoe zien jullie de losse prijs?
Trackerfire schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:45:
Net contact gehad met BelCompany Ridderkerk. Komen er vandaag/morgen 2 binnen. Ik heb er één van :)! Prijs werd door de telefoon bevestigd als zijnde € 599,-. Was nog niet doorgevoerd op de website.
:)

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:56:
[...]

Op wat voor manier zijn je buren fout? Die zijn zo aardig om jouw zooi aan te nemen en weten toch ook niet wat erin zit? 8)7
Zonder dat ik er hier een offtopic postnl discussie van wil maken:

Er moet voor getekend worden. Als ik een pakket krijg voor de buren waarvoor getekend moet worden weiger ik. Omdat het niet mag. (en omdat ik niet enkele dagen met paketten van de buren in huis wil zitten)

Ik denk dat je zou kunnen zeggen dat er fraude gepleegd word. Eigenlijk zou de postbode zelfs om identificatie moeten vragen. Vaak bied ik die zelf aan in de hoop dat hij er wat van leert. Blijkbaar niet dus.

Zoals al gezegd werd zou ik waarschijnlijk iets minder gefrustreerd reageren als ik de tel. idd in mijn handen had, maar er zou zowieso een klacht naar PostNL gegaan zijn. Het hoort gewoonweg niet, en jammer genoeg is het niet de eerste keer dat dit gebeurd.

• Santoryu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12 09:53
ik hoop dat ik wel bij aanstaande batch zit als ik dit zo lees http://www.allaboutphones...out+Phones+Nieuws+feed%29

of we moeten langer wachten of er komt een crappier microfoon in dan dat er nu in zit ...

Verwijderd

Het is allemaal leuk een aardig bij de Phone house in Valkenswaard was daar vrijdag heen gegaan met de vraag of hun hem ook binnen gehad hadden en jawel dat hadden ze 2 stuks maar helaas die waren gereserveerd door 1 persoon.

Belde ze vandaag even op of ze al nieuwe binnen hadden nee helaas we hebben er wel 2 liggen die vrijdag zijn binnen gekomen maar die zijn gereserveerd
Zucht als iemand die telefoon graag wou hebben stond ie vrijdag toch al op de stoep om ze mee te nemen?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Martin-S schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:08:Eigenlijk zou de postbode zelfs om identificatie moeten vragen.
Je mag als bedrijf niet zomaar om indentificatie vragen.
Martin-S schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:49:
[...]

Juist. en dat was zoals het hoort te gaan!!
Er moet voor getekend worden, postbode is fout, buren zijn fout.
Buren fout? Lijkt me een beetje overtrokken, als de PostNL bij mij aankomt voor een van mijn buren wil ik dat best in ontvangst nemen. Of dat dan volgens de regels van PostNL of de verzender mag zal mij een worst wezen dat maakt mij toch niet fout.

Ben wel met je eens dat een ServicePoint vaak beter is, dan krijg je een "niet thuis" briefje waarmee je weer online een eventueel ander adres kunt opgeven enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

syntesia schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:26:
Net even een order geplaats bij BC 600 euro idd, als hij binnen is krijg ik een belletje wat vandaag of morgen is. neem wel een sim only bij hi.
Volgens mij bij de bc wel alles vodabranded

• Deonn
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-12-2021
Arshedes schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:49:
[...]

Gooien op laagste prijsgarantie...Belcompany €599, zoals hierboven al is gezegd, mocht dit in de buurt zitten (15KM) dan moeten ze de prijs wel aanpassen :P
Had m ook besteld bij Belcompany, stond 2de op de lijst. Net gebeld door medewerker vestiging Den Bosch, ze zijn teruggefloten en mogen de HTC One's alleen verkopen samen met abonnement :(

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-12 15:48
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:34:
[...]

Volgens mij bij de bc wel alles vodabranded
Dan ga ik hem mooi unbranden, maar nee serieus volgens mij brand alleen tmobile hun toestellen .

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-12 08:36
Santoryu schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:24:
ik hoop dat ik wel bij aanstaande batch zit als ik dit zo lees http://www.allaboutphones...out+Phones+Nieuws+feed%29

of we moeten langer wachten of er komt een crappier microfoon in dan dat er nu in zit ...
Tja, dat is nu maar afwachten. Ik neem aan dat de batches voor de komende 1 a 2 weken al wel geproduceerd zijn, dus voorlopig draait de machine nog door. Daarna is het wachten wat voor alternatief er komt inderdaad...

Het leven is hard...een stoeprand ook.

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Aardig goed nieuws!

http://www.nu.nl/gadgets/...t-ondanks-rechtszaak.html

Hopelijk zit de Hi-order bij de oude serie:)

[ Voor 20% gewijzigd door Gertjuhjan op 23-04-2013 13:49 ]

Xbox: Gulpener88

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-12 10:30
Deonn schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:38:
[...]

Had m ook besteld bij Belcompany, stond 2de op de lijst. Net gebeld door medewerker vestiging Den Bosch, ze zijn teruggefloten en mogen de HTC One's alleen verkopen samen met abonnement :(
Hmm klote. Ik heb hem in twee filialen gereserveerd (als eerste) en duidelijk aangegeven dat ik losse toestellen wil.

Nog niet teruggebeld oid :)

• CorbataGames
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-11 19:09
Ik ben gisteravond bij Phonehouse Saturn in Amersfoort hetzelfde tegengekomen; telefonisch een HTC One laten reserveren, geen probleem als ik hem dezelfde dag kwam ophalen.

2x 3 kwartier in de auto gezeten om hem op te halen, bleek dat ze hem alleen met abo wilden slijten. Een abo heb ik al, dus met lege handen weer terug. Was handig geweest als ze dat even aan de telefoon gemeld hadden!

Samenvatting: Ik kom daar nooit meer.

Overigens; Vodafone leverde mij bij de HTC One X ook een branded telefoon, terwijl ze mij vertelden van niet, dus ook daar ga ik het niet halen.

[ Voor 19% gewijzigd door CorbataGames op 23-04-2013 13:52 ]

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

CorbataGames schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:51:
Ik ben gisteravond bij Phonehouse Saturn in Amersfoort hetzelfde tegengekomen; telefonisch een HTC One laten reserveren, geen probleem als ik hem dezelfde dag kwam ophalen.

2x 3 kwartier in de auto gezeten om hem op te halen, bleek dat ze hem alleen met abo wilden slijten. Een abo heb ik al, dus met lege handen weer terug. Was handig geweest als ze dat even aan de telefoon gemeld hadden!
Dat hadden ze afgelopen zaterdag wel tegen mij gezegd. Dan heb je denk ik net de verkeerde verkoper gehad.
Als ik me niet vergis, heb ik dit al eerder in dit topic al gezegd:P

[ Voor 5% gewijzigd door Gertjuhjan op 23-04-2013 13:53 ]

• Mrk87
CorbataGames schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:51:

Samenvatting: Ik kom daar nooit meer.

Overigens; Vodafone leverde mij bij de HTC One X ook een branded telefoon, terwijl ze mij vertelden van niet, dus ook daar ga ik het niet halen.
had je kunnen weten!
Mrk87 schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:30:
TPH (Saturn Amersfoort) wil de One alleen verkopen i.c.m. een abbo :( beetje jammer

• CorbataGames
Mrk87 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:53:
[...]

had je kunnen weten!

[...]
Ik heb dit topic pas achteraf bekeken.

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-12 14:57
Toenet met Vodafone gebeld en dit was al gelijk voor de tweede keer dat ik schofterig behandeld wordt.

Ik heb maar net een bestelling geplaatst bij Coolblue voor de zwarte HTC One met verlenging van mijn huidige Vodafone abonement. Ik zie dat ding dan vanzelf wel binnenkomen.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:29
Welk abo heb je genomen?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12 22:23
(jarig!)
Gertjuhjan schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:52:
[...]

Dat hadden ze afgelopen zaterdag wel tegen mij gezegd. Dan heb je denk ik net de verkeerde verkoper gehad.
Als ik me niet vergis, heb ik dit al eerder in dit topic al gezegd:P
Heb via de phonehouse wel een HTC One los besteld om bij hun op te halen. Zie wel wat eruit komt, tot nu toe namelijk nog niet gebeld.

Nothing to see here!

Verwijderd

Rutix schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:08:
[...]

Heb via de phonehouse wel een HTC One los besteld om bij hun op te halen. Zie wel wat eruit komt, tot nu toe namelijk nog niet gebeld.
Misschien dat je daarom nog niet gebeld bent :p

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Net BelCompany binnen gelopen in Amsterdam en gevraagd wanneer die binnen komt..
meneer antwoorden: Hij wordt morgen geleverd.. Prijs is 600 euro!

Meneer wist helaas niet of ie branded of unbranded was, hij denkt zelf unbranded!

• syntesia
kwam hier net van de phonehouse af even kijken of ze hem hadden,
zegt die gozer nee duurt nog 2 maanden ! ik dacht echt wtffff
hij zegt niemand heeft ze nog, is alweer uitgesteld bla bla bla. hij belle nnaar hoofdkantoor zegt die ooohh we hebben net een batch binnen gekregen. :')

Verwijderd

syntesia schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:11:
kwam hier net van de phonehouse af even kijken of ze hem hadden,
zegt die gozer nee duurt nog 2 maanden ! ik dacht echt wtffff
hij zegt niemand heeft ze nog, is alweer uitgesteld bla bla bla. hij belle nnaar hoofdkantoor zegt die ooohh we hebben net een batch binnen gekregen. :')
Die is goed met z'n werk bezig 8)7

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12 22:23
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:09:
[...]

Misschien dat je daarom nog niet gebeld bent :p
Ze moeten binnen een werkdag het in behandeling nemen en bellen voor een afspraak dus zie het wel :).

Nothing to see here!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 20:40
Ijsklont schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:05:
Toenet met Vodafone gebeld en dit was al gelijk voor de tweede keer dat ik schofterig behandeld wordt.

Ik heb maar net een bestelling geplaatst bij Coolblue voor de zwarte HTC One met verlenging van mijn huidige Vodafone abonement. Ik zie dat ding dan vanzelf wel binnenkomen.
Ook ik had gebeld en kreeg ook een chago medewerker aan de telefoon.
Ik gun ze mijn bestelling ook niet ;)

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Lekker generaliserend, mijn bestelling staat gewoon bij Vodafone.
Ga je ook niet meer naar een supermarkt als er een keer een chago persoon achter de kassa zit?

Volgens mij hebben ze de online chat functie bij Vodafone uitgezet :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Wat gebeurd er nu, €599,00 bij de BelCompany... Wel/ niet, wel los/ niet los...
Oftewel dat is wel 'goedkoop' en zodoende gereserveerd, moet morgen binnenkomen, alleen de prijs wist die niet of kon die niet zeggen en al helemaal niet via de telefoon... That's a little bit weird, maar ik wacht 't wel af.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Ijsklont
Red B (49,- per maand) en dan hoef ik maar 129,- bij te betalen voor het toestel zelf, ben ik nog zelfs 20 euro goedkoper als dat ik hem direct bij Vodafone zou bestellen.

Verwijderd

iemand al een toestel van vodafone gehad ? is deze echt niet branded zag 1 post van iemand die hem via vodafone gehad heeft maar

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimage.org/wnaxq909n/branded.png

begin me nu toch zorgen te maken dat hij mss wel branded gaat zijn

Verwijderd

Dakreal schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:25:
Lekker generaliserend, mijn bestelling staat gewoon bij Vodafone.
Ga je ook niet meer naar een supermarkt als er een keer een chago persoon achter de kassa zit?

Volgens mij hebben ze de online chat functie bij Vodafone uitgezet :/
Bij webshops is er alleen zoveel meer concurrentie dat je vaak op dat soort dingen gaat/kan letten.
Vind het zelf altijd wel fijn als ik een vrolijke medewerker aan de lijn krijg.

• CorbataGames
Karish schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:10:
Net BelCompany binnen gelopen in Amsterdam en gevraagd wanneer die binnen komt..
meneer antwoorden: Hij wordt morgen geleverd.. Prijs is 600 euro!

Meneer wist helaas niet of ie branded of unbranded was, hij denkt zelf unbranded!
En dit is wel los, zonder abo te krijgen?

• Ijsklont
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:28:
[...]

Bij webshops is er alleen zoveel meer concurrentie dat je vaak op dat soort dingen gaat/kan letten.
Vind het zelf altijd wel fijn als ik een vrolijke medewerker aan de lijn krijg.
Helemaal mee eens. Tja één keer een chago medewerker aan de telefoon kan gebeuren, maar twee keer........ Maar mijn keuze is ook gebasseerd op eerdere ervaringen met sales en service.

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:46

Trackerfire

BTC HODLER

CorbataGames schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:30:
[...]

En dit is wel los, zonder abo te krijgen?
Mij werd net uitdrukkelijk aan de telefoon gevraagd of ik het toestel met of zonder abonnment wilde hebben. Heb gezegd dat ik net mijn abonnement heb afgesloten. Dit was geen probleem en prijs van € 599,- werd bevestigd. Gaat om BelCompany Ridderkerk. ;)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Verwijderd

Wat een drama met die leveringen. Typhone kon mij nog helemaal niets zeggen over een eventuele leverdatum. Heb een T-mobile abo genomen. Als het goed is, is het toestel unbranded...

• CorbataGames
Trackerfire schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:31:
[...]

Mij werd net uitdrukkelijk aan de telefoon gevraagd of ik het toestel met of zonder abonnment wilde hebben. Heb gezegd dat ik net mijn abonnement heb afgesloten. Dit was geen probleem en prijs van € 599,- werd bevestigd. Gaat om BelCompany Ridderkerk. ;)
Top, ga ik ze hier in de omgeving ook eens even telefonisch spammen!

• Karish
[...]

Idd 599 euro voor een los toestel!

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:27:
Wat gebeurd er nu, €599,00 bij de BelCompany... Wel/ niet, wel los/ niet los...
Oftewel dat is wel 'goedkoop' en zodoende gereserveerd, moet morgen binnenkomen, alleen de prijs wist die niet of kon die niet zeggen en al helemaal niet via de telefoon... That's a little bit weird, maar ik wacht 't wel af.
He en je ZL dan?

Verwijderd

Ijsklont schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:30:
[...]

Helemaal mee eens. Tja één keer een chago medewerker aan de telefoon kan gebeuren, maar twee keer........ Maar mijn keuze is ook gebasseerd op eerdere ervaringen met sales en service.
Maar alsnog, als de aanbieding echt veel beter zou zijn zou ik alsnog voor het bedrijf met de chago mederwerker gaan haha
Ja die komt er ook wel :p En ik heb de One ook nog niet, weet niet eens de prijs :)
Maar €599,00 voor een HTC One zonder gedoe (naar Duitsland toe enzo) is niet verkeerd natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 23-04-2013 14:34 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• CorbataGames
Net een belcompany in Almere gebeld, ze krijgen ze morgen op voorraad maar ook weer alleen met abonnement te krijgen... Gaat lekker zo! Niemand wil mijn geld! :')

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 17:09
CB zou me vandaag nog bellen; als ze me voor de 10e keer slecht nieuws gaan geven ga ik de boel maar annuleren. Dan ga ik gewoon voor een los toestel i.c.m. Hi sim only.

Verwijderd

CorbataGames schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:36:
Net een belcompany in Almere gebeld, ze krijgen ze morgen op voorraad maar ook weer alleen met abonnement te krijgen... Gaat lekker zo! Niemand wil mijn geld! :')
Mja voor abo's krijgen ze commissie, zal er wel mee te maken hebben.

• Santoryu
Bc zegt ook tegen mij alleen maar met abbo, 2 al gebeld, maar ik blijf de moed erin houden :P

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-12 21:26
Zojuist GSMwijzer gebeld: vrijdag een batch zilveren t-mobilers. Echter geen aantal bekend. Man aan de telefoon was niet erg optimistisch. Gaat op volgorde van bestelling. Dus fingers crossed en die man vertelde ook dat wanneer ik vrijdag geen mail zou ontvangen, de volgende lading wel een heel lang kan duren.

| Losing my religion |

• HansAnders07
  • Laatst online: 23-12 21:52
Ik heb net m'n verlenging bij Hi geannuleerd, zag die lease constructie toch niet helemaal zitten.

Nu bij Coolbue een verlenging van Hi naar T-Mobile afgesloten met een simlock vrije versie erbij voor 42.50 in de maand met een iSmart 300 abbo. Ik betaal 69 bij, scheelt weer die ellende van die lease constructie.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:31:
Wat een drama met die leveringen. Typhone kon mij nog helemaal niets zeggen over een eventuele leverdatum. Heb een T-mobile abo genomen. Als het goed is, is het toestel unbranded...
Valt me idd erg tegen van Typhone.nl. Je zou verwachten dat de grootste online-telecomwinkel van Nederland bij de eerste batch leveringen zou zitten.

Tevens lijkt het mij ook dat het toestel unbranded is, aangezien er bij de zwarte versie "T-mobile black" staat en bij de zilveren ''Htc One Silver'

• the slayer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-12 16:13
Fijn. CB is handig bezig

Eerst maak je als preorder een afspraak dat hij maandagavond tussen 18:00-21:00 wordt bezorgd. Gebeurd niet, ik erachteraan bellen. Blijkt dat de iemand een vinkje niet heeft aangevinkt waardoor hij niet bezorgd wordt.

Dan maar een afspraak om vandaag van 8:30-12:00. Krijg je om 9:00 een vaag mailtje dat de order er niet is uitgegaan bij logistiek.

Reageren op dat mailtje geeft geen reactie en via de twitter krijg je alleen maar loze beloften dat je teruggebeld wordt.

Begint nogal vervelend te worden zo.

• erikmo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
Zojuist koerier aan de deur gehad voor mijn One :)
Besteld op 11 april bij T-Mobile.

Hij is wel branded, maar geen T-Mobile logo bij het opstarten.
Slechts een paar t-mobile apps in een eigen mapje en een tweetal t-mobile ringtones.

[ Voor 47% gewijzigd door erikmo op 23-04-2013 14:53 ]

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-12 19:48

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

*O* Vanochtend afgeleverd *O*

Ik ben waarschijnlijk een van de gelukkige die z'n telefoon redelijk snel binnen heeft gekregen. Twee weken terug mijn abonnement verlengt (Vodafone) - daarbij de HTC One gekozen - en vandaag al binnen!
Moest wel even langs de Vodafone winkel om een micro-sim te halen, de vriendelijke meneer achter de balie vroeg mij heel verbaast waar ik die telefoon vandaan had, want hij had 'm nog niet in de winkel.

Edit: HTC One van Vodafone is NIET branded.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Dark op 23-04-2013 14:59 ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:29
Is ie branded met Vodafone meuk?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Mr_Dark schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:54:
*O* Vanochtend afgeleverd *O*

Ik ben waarschijnlijk een van de gelukkige die z'n telefoon redelijk snel binnen heeft gekregen. Twee weken terug mijn abonnement verlengt (Vodafone) - daarbij de HTC One gekozen - en vandaag al binnen!
Moest wel even langs de Vodafone winkel om een micro-sim te halen, de vriendelijke meneer achter de balie vroeg mij heel verbaast waar ik die telefoon vandaan had, want hij had 'm nog niet in de winkel.
waaahhhhhhh zo jaloers. wil ik ook. hopelijk morgen dus (als de buren thuis zijn :| :P )

• Koning0313
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-03-2024
Hey mensen.

Leuk dat sommigen van jullie hem al hebben! het is jullie gegunt! is er toevallig al iemand die iets over de leveringen bij Hi heeft vernomen? ik hoor het graag!

Mvg

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-12 19:48

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Senor Sjon schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:57:
Is ie branded met Vodafone meuk?
Nope, telefoon is helemaal clean (gelukkig). Bij het inzetten van de sim-kaart wordt wel gevraagd of je apps van je provider wilt installeren, maar dat kan je gelukkig cancelen.

• Karish
Mensen die toestel hebben ontvangen, graag effe aangeven of het een branded of unbranded toestel is!

Tnx

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:33:
[...]

Ja die komt er ook wel :p En ik heb de One ook nog niet, weet niet eens de prijs :)
Maar €599,00 voor een HTC One zonder gedoe (naar Duitsland toe enzo) is niet verkeerd natuurlijk.
Absoluut waar.

• syntesia
Koning0313 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:58:
Hey mensen.

Leuk dat sommigen van jullie hem al hebben! het is jullie gegunt! is er toevallig al iemand die iets over de leveringen bij Hi heeft vernomen? ik hoor het graag!

Mvg
anders even de searchfunctie gebruiken. hi levert gewoon pas 6 mei.

Verwijderd

Het aller aller ergst is dat ik Zaterdag op vakantie ga hij waarschijnlijk net geleverd wordt als ik weg ben :( Kan ik nog langer wachten :'(

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:59:
Het aller aller ergst is dat ik Zaterdag op vakantie ga hij waarschijnlijk net geleverd wordt als ik weg ben :( Kan ik nog langer wachten :'(
En hoe lang ga je weg? Volgens mij blijft een pakketje max 2 weken op het postkantoor en dan gaat ie retour afzender met alle gevolgen van dien ;(

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12 22:28
Mr_Dark schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:59:
[...]

Nope, telefoon is helemaal clean (gelukkig). Bij het inzetten van de sim-kaart wordt wel gevraagd of je apps van je provider wilt installeren, maar dat kan je gelukkig cancelen.
Maar even voor de duidelijkheid. Je hebt de telefoon bij de Vodafone Online webshop besteld?
Ook geen Vodafone logo bij het opstarten van de telefoon?

AULXJMHR

• Renzmeister
  • Laatst online: 22:55
Net Vodafone aan de lijn gehad, order was on hold gezet omdat ik bij nummerbehoud de verkeerde provider had opgegeven. Lekker duidelijk in de VF webshop: Ik heb een Ben abo, maar ik kon alleen kiezen voor Ben Prepaid, en dat was dus blijkbaar niet de juiste :(

Verwijderd

renzo4000 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:01:
[...]

En hoe lang ga je weg? Volgens mij blijft een pakketje max 2 weken op het postkantoor en dan gaat ie retour afzender met alle gevolgen van dien ;(
8 dagen...Typhone heeft wel aangegeven dat als ik een kopie van mijn moeders rijbewijs opstuur zij hem ook in ontvangst mag nemen...Dus dan kan mijn moeder gezellig een ochtend/middag bij ons thuis wachten op mijn telefoon ;) Maar dat wachten begint nu toch vervelend te worden...zeker als je hem gewoon al Zaterdag had kunnen hebben...Phonehouse Den Haag had er toen namelijk eentje liggen :F

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:32
Net mail ontvangen van Belsimpel dat ze donderdag 25 April een levering verwachten van de HTC One

_O-

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:53
NeWSJuNK schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:05:
Net mail ontvangen van Belsimpel dat ze donderdag 25 April een levering verwachten van de HTC One

_O-
Welke , zilver en/of zwart ?

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
CLB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:33:
[...]

Waar zien jullie die prijs van € 599,- bij de Belcompany dan als ik vragen mag? Ik heb gevraagd of ze mij bellen als er voorraad binnenkomt, maar tot op heden nog geen telefoontje gehad helaas . Ook bij de Media Markt een reservering gedaan.....wil ik me beroepen op de laagste prijsgarantie zal ik die prijs van
€ 599,- toch min of meer moeten kunnen aantonen.
Nergens, van horen zeggen hier: Belcompany 599

• Trackerfire
  • Laatst online: 13:46

Trackerfire

BTC HODLER

Boontjes schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:08:
[...]

Waar zien jullie die prijs van € 599,- bij de Belcompany dan als ik vragen mag? Ik heb gevraagd of ze mij bellen als er voorraad binnenkomt, maar tot op heden nog geen telefoontje gehad helaas . Ook bij de Media Markt een reservering gedaan.....wil ik me beroepen op de laagste prijsgarantie zal ik die prijs van
€ 599,- toch min of meer moeten kunnen aantonen.
[...]

Mij werd net uitdrukkelijk aan de telefoon gevraagd of ik het toestel met of zonder abonnment wilde hebben. Heb gezegd dat ik net mijn abonnement heb afgesloten. Dit was geen probleem en prijs van € 599,- werd bevestigd. Gaat om BelCompany Ridderkerk.

Lezen aub :)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Mrk87
Hier ook bevestigd door een aantal vestigingen
Stimmt, maar nergens zwart op wit ;)

• Santoryu
Yes net ook opgebeld met een bel company filiaal , ik sta nummer 5 dus ik hoop dat ik morgen aan de beurt ben, dan kan ik gewoon mijn studenmobiel contract anuleren ( heeft iemand idee of dat makkelijk gaat ? )

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12 20:35
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend... Ik krijg net de melding dat ik voor een zilveren One kan gaan, aangezien die sneller komt dan de zwarte. Wat moet ik nou doen :'(

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

• m3nace83
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10-2024
BorgMan schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:17:
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend... Ik krijg net de melding dat ik voor een zilveren One kan gaan, aangezien die sneller komt dan de zwarte. Wat moet ik nou doen :'(
lastige keus. ik heb er lang over na moeten denken en heb nu gekozen voor de zilveren versie op de hoop dat ik hem sneller binnenkrijg. Tevens vind ik de zilveren ook een mooi toestel. Het is wat je zelf mooi vind.

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-12 22:33
CLB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:11:
Stimmt, maar nergens zwart op wit ;)
Als iemand die hem voor 599 bij BC gekocht heeft ff de rekening upload (foto,pdf) dan hebben "we" het zwart op wit!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• NeWSJuNK
maxers1973 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:07:
[...]

Het gaat om de Silver.

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Even ter informatie voor Hi/KPN pre-orders met hun redenatie tot de vraag waarom vodafone wel al toestellen kan leveren:

Beste idodev,

Om met je laatste vraag te beginnen, pre-order betekent dat er een voor je word gereserveerd en bij binnenkomst van het toestel hij direct aan je geleverd gaat worden uit de eerste levering van HTC.

Wat Vodafone en daarmee ook hun retailshops netwerk betreft kan ik geen antwoord geven aangezien ik geen inzicht heb in hun aankoopbeleid, wel is het zo dat Vodafone bijna wereldwijd aanwezig is en daardoor vaak een grotere afnemer bij de fabrikant is van mobiele phones, wat in sommige gevallen kan betekenen dat zij door het plaatsen van grotere orders eerder geleverd worden of kan het zijn dat Vodafone eerder een order heeft geplaatst bij de leverancier zijnde HTC in dit geval.

Uiteraard willen wij ook graag dat het toestel zo snel mogelijk aan onze klanten gaat worden geleverd en wij blijven navraag doen op dagelijkse basis of er meer bekent is omtrent leverdatum zodat wij het waar mogelijk onmiddelijk op het Forum kunnen plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

• styxz
maxers1973 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:07:
[...]

Heb ook bericht gehad:
Hierbij berichten wij u dat wij een verwachte leverdatum van uw bestelde product hebben. Wij verwachten aanstaande donderdag 25 april een levering te krijgen van de HTC One Silver.

• NeWSJuNK
styxz schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:37:
[...]

Heb ook bericht gehad:

[...]
Denk iedereen die een bestelling had staan bij belsimpel. Bovenin zijn een aantal e-mailadressen te lezen van mensen naar wie het bericht is verstuurd.. :|

• CorbataGames
m3nace83 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:19:
[...]

lastige keus. ik heb er lang over na moeten denken en heb nu gekozen voor de zilveren versie op de hoop dat ik hem sneller binnenkrijg. Tevens vind ik de zilveren ook een mooi toestel. Het is wat je zelf mooi vind.
Ik vind zwart ook mooier, maar heb een video gezien (http://pocketnow.com/2013/02/19/htc-one-colors-video) waarin mij duidelijk werd dat zwart erg snel vingerafdrukken krijgt. Ik stoor me daar nogal snel aan dus heb uiteindelijk een zilveren gekozen (maar nog steeds geen gevonden...grrr)

• Koning0313
Kijk eens dames en heren!!

''Verkoop HTC One gaat door ondanks rechtszaak''

BRON Nu.nl

Toch nog een positief dingetje ondanks alle onduidelijkheid.

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:30
net gebeld door Phonehouse woerde morgen een one in huis :D pre order bij VF maar opzeggen dus

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-12 21:47
Koning0313 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:43:
Kijk eens dames en heren!!

''Verkoop HTC One gaat door ondanks rechtszaak''

BRON Nu.nl

Toch nog een positief dingetje ondanks alle onduidelijkheid.
Jip.. is inmiddels al besproken :P

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Verwijderd

hallo htc,
jammer van nokia, maar goed hebben jullie enig idee, wanneer de batch van KPN hier is. Ik hoor allerlei blije mensen met hun nieuwe htc, maar bij kpn blijft het akelijk stil misschien dat jullie daar meer van weten

HTC Nederland Heb je zwarte of een zilveren uitvoering besteld, Ruben? We zijn druk bezig de toestellen zo snel mogelijk uit te leveren. De zwarte komt helaas wel wat later. Een exact moment kunnen we je helaas niet geven.

moi: ik heb de zilveren besteld.

HTC Nederland De eerste pre-orders zijn inmiddels uitgeleverd. Deze week zullen er meer volgen. We hopen dat je hem snel thuis hebt. Sorry dat we je op dit moment niet een specifieker moment kunnen noemen.

ze ontwijken weer lekker alles he......

• Koning0313
Ik denk dat hun zelf ook niet meer weten. Ze hebben nou eenmaal een probleem met de productie van de camera van de One's. Tevens heb ik gehoord dat het maarliefst 4 uur kost om 1 toestel te produceren. (sterke praat) lol
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:47:
hallo htc,
jammer van nokia, maar goed hebben jullie enig idee, wanneer de batch van KPN hier is. Ik hoor allerlei blije mensen met hun nieuwe htc, maar bij kpn blijft het akelijk stil misschien dat jullie daar meer van weten

HTC Nederland Heb je zwarte of een zilveren uitvoering besteld, Ruben? We zijn druk bezig de toestellen zo snel mogelijk uit te leveren. De zwarte komt helaas wel wat later. Een exact moment kunnen we je helaas niet geven.

moi: ik heb de zilveren besteld.

HTC Nederland De eerste pre-orders zijn inmiddels uitgeleverd. Deze week zullen er meer volgen. We hopen dat je hem snel thuis hebt. Sorry dat we je op dit moment niet een specifieker moment kunnen noemen.

ze ontwijken weer lekker alles he......
Frezen van een aluminium unibody kost wel wat tijd ja :)

• sc0rpz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Net gebeld door BelSimpel of ik mn zwarte wil omzetten in zilver, ik ga er maar voor denk ik... Wat jullie?

• Muheed10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Hallo iedereen,

Ik ben vrij nieuw op tweakers, maar heb dit topic goed gevolgd om te zien wat er een beetje aan de hand is.. Nou heb ik zelf een HTC One i.c.m. T-mobile contract op 7 maart besteld bij Typhone. Nu ik net zo even Typhone heb opgebeld voor meer informatie betreft de levering, wist deze mevrouw mij even leuk te melden dat zij een leverdatum voor eind mei/begin juni heeft voor de HTC One.
Toen ik haar vroeg naar de reden hiervan, wist zij mij te vertellen dat dit volgens het laatste bericht van HTC zelf (maandag!), aan hun is verteld.

Ik vind het belachelijk dat een zaak als Typhone (Toch één van de grootste op het web qua telecom), zulke slechte informatie geeft aan de klanten. Toen ik vertelde dat diverse mensen op het tweakers forum hun phone al bij bijv. The Phone House konden afhalen, vertelde zij mij dat dit raar is.. omdat HTC zou hebben gezegd alles tegelijkertijd uit te leveren.

Ik zou graag mijn order willen cancelen, maar dan kom ik vast weer achteraan de lijst met pre-orders, waar ik eigenlijk geen zin in heb na anderhalve maand wachten! x_x

• Koning0313
Doen maat! zo lelijk is die niet! en die zwarte versies waren (bij Hi in ieder geval) bijna net zo veel gereserveerd als de zilveren... Als die zwarten ook zo sloom iedere week een lading word uitgeleverd gaat dat nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren ;)
sc0rpz schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:55:
Net gebeld door BelSimpel of ik mn zwarte wil omzetten in zilver, ik ga er maar voor denk ik... Wat jullie?
En wat is de vraag? Zelf zou ik cancellen en vandeweek lekker wat winkels afstruinen :)
Zoals je ziet krijgen reallife winkels al voorraden, waarom daar niet 1,2,3 naar binnenlopen en klaar.

Whatabout Typhone en raar, bijna geen een shop weet waar ze aan toe zijn, dat ligt aan HTC!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Koning0313 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:51:
Ik denk dat hun zelf ook niet meer weten. Ze hebben nou eenmaal een probleem met de productie van de camera van de One's. Tevens heb ik gehoord dat het maarliefst 4 uur kost om 1 toestel te produceren. (sterke praat) lol
[...]
4uur geloof je het zelf, laat we voor gemak 4*800000 = 3200000 uur. hmmmm 8)7 8)7

Verwijderd

maar hoe kan je dat nou niet weten dan kpn heeft een batch besteld onder order nummer zoveel dan weet je als bedrijf toch wel wanneer die batch uit de fabriek komt. moet ik op school eens doen:P ja sorry mevrouw ik had productie problemen met mijn huiswerk het is voor onbepaalde tijd uitgesteld, dan mag ik mijn diploma ook voor onbepaalde tijd uitstellen

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:02

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Het is toch wel weer frappant dat mensen met een pre-order hem over het algemeen later hebben dan mensen die gewoon een winkel binnenwandelen en hem afhalen wanneer deze beschikbaar is. Word dan vaak ook weer van de pre-order stapel afgenomen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Replay256 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:01:
4uur geloof je het zelf, laat we voor gemak 4*800000 = 3200000 uur. hmmmm 8)7 8)7
Ja, want alles gebeurd op 1 machine O-)

• Lukzke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-12 18:01
[...]

Klopt wel wat hij zegt. Gelukkig maken ze er wel meerdere gelijk ;)
The HTC One takes the love of aluminum even further. Croyle said it takes roughly 200 minutes to cut and process the front and rear parts of each phone.

http://news.cnet.com/8301...sion-with-all-metal-body/

• Golf2vr6
[...]

Ja, want ze hebben maar 1 machine he..... :N

Edit: CLB was me al voor!

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2013 16:04 ]

• styxz
NeWSJuNK schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:42:
[...]

Denk iedereen die een bestelling had staan bij belsimpel. Bovenin zijn een aantal e-mailadressen te lezen van mensen naar wie het bericht is verstuurd.. :|
ai, inderdaad. Niet zo netjes...zie 23 mail adressen staan, dus 23 pre orders?

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-12 21:47
Lukzke schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:03:
[...]

Klopt wel wat hij zegt. Gelukkig maken ze er wel meerdere gelijk ;)

[...]
En dan moet ie nog geassambleerd worden..

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• Golf2vr6
styxz schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:03:
[...]

ai, inderdaad. Niet zo netjes...zie 23 mail adressen staan, dus 23 pre orders?
Nee, mailtje naar zoveel mensen...

Pagina: 1 ... 68 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.