• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-12 22:33
Elke keer weer dat gez$%k over die medialink. Mensen lees de voorwaarden nu eens goed! Of is dat te moeilijk?

Bestellen/kopen voor 30 april. Voor 20 mei registreren!

http://www.htcmedialinkhd.nl/actievoorwaarden/
keverjeroen schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:49:
[...]

Goh, ik was bij Hi toch verreweg het goedkoopste uit en dat ook nog incl. Spotify Premium.
Afkoop toestel einde contract ook meegerekend? Anders verkoop toestel na contract periode andere provider meerekenen!

[ Voor 43% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2013 09:52 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Practics schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:45:
[...]

Nou dat is een gok. Je preorder telt niet (let op volgens mij) Want je hebt een contract datum nodig en een imei nummer, op je contract staat nergens wanneer jij hem hebt ge pre-ordert, en aan je imei nummer kunnen ze dat ook niet zien. Het enigste wat je zou kunnen doen is je Pre-order bewijs mee sturen, en hopen dat HTC het acepteert. (Let op met 1500 wachtende bij de Hi/Kpn vermoed ik dat ze eieren voor hun geld kiezen.)
Dat ligt er aan of de Medialinks toch al geproduceerd zijn:P

Xbox: Gulpener88

Verwijderd

zou me eerder zorgen gaan maken om die telefoon zelf dan om die domme media link waar je niks aan hebt...

Verwijderd

je gaat bijna denken mensen kopen een medialink en krijgen een HTC One erbij :O

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:52:
je gaat bijna denken mensen kopen een medialink en ktijgen een HTC One erbij :O
ja inderdaad hahah, zo veel gezeur om zo'n domme media link, zit nie eens te wachte op dat ding...

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-12 12:16
Golf2vr6 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:49:
Elke keer weer dat gez$%k over die medialink. Mensen lees de voorwaarden nu eens goed! Of is dat te moeilijk?

Bestellen/kopen voor 30 april. Voor 20 mei registreren!

http://www.htcmedialinkhd.nl/actievoorwaarden/

[...]

Afkoop toestel einde contract ook meegerekend? Anders verkoop toestel na contract periode andere provider meerekenen!
Nou hier geef je zelf al het probleem aan. Pre-order is geen koop. Je contract gaat in vanaf het moment dat er een toestel is en imei nummer. Die datum is je aankoop datum, en die ligt dus bij hi gewoon minimaal op 6mei. Leuk dat je dan kan registeren tot 20 mei, maar totaal nutteloos.

• Golf2vr6
Niet iedereen heeft natuurlijk een slimme tv. Voor die mensen is een medialink wel handig.

• Golf2vr6
Practics schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:55:
[...]

Nou hier geef je zelf al het probleem aan. Pre-order is geen koop. Je contract gaat in vanaf het moment dat er een toestel is en imei nummer. Die datum is je aankoop datum, en die ligt dus bij hi gewoon minimaal op 6mei. Leuk dat je dan kan registeren tot 20 mei, maar totaal nutteloos.
Je hebt toch gewoon een bewijs zoals een bevestigings-email van je pre order? Je rekening heb je voor 19 mei nodig....maar dat stond al in de voorwaarden die je gelezen had....toch?

Mensen zo moeilijk is het allemaal niet hoor...

• Practics
Golf2vr6 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:57:
[...]

Je hebt toch gewoon een bewijs zoals een bevestigings-email van je pre order? Je rekening heb je voor 19 mei nodig....maar dat stond al in de voorwaarden die je gelezen had....toch?

Mensen zo moeilijk is het allemaal niet hoor...
We zullen het zien! :>

Verwijderd

ooowhh ik wacht pas vanaf 1 maart ! nu nog maar 2 weken extra wachten en dan met die rechtzaak vanuit Nokia komt er vast nog wel een paar weekjes bij als het een beetje tegenzit die medialink box is leuk maar echt wel het laatste waar ik me druk om maak na al deze weken.

Edit: Wacht wel op de zwarte natuurlijk!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2013 10:06 ]

• Practics
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:06:
ooowhh ik wacht pas vanaf 1 maart ! nu nog maar 2 weken extra wachten en dan met die rechtzaak vanuit Nokia komt er vast nog wel een paar weekjes bij als het een beetje tegenzit die medialink box is leuk maar echt wel het laatste waar ik me druk om maak na al deze weken.

Edit: Wacht wel op de zwarte natuurlijk!
Klopt dat was ook mijn laatste probleem. Tot ik sinds gisteren een one op me heb wachten bij de phonehouse.

Verwijderd

Practics schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:09:
[...]

Klopt dat was ook mijn laatste probleem. Tot ik sinds gisteren een one op me heb wachten bij de phonehouse.
Heb je er nu een dan?

Verwijderd

Practics schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:09:
[...]

Waarom wacht je erop dan, ook door het welbekende probleem van HI/KPN??

Verwijderd

Heb je intussen al iets gehoord van Vodafone Martin? Ik heb nl.19 maart abonnement verlengd incl. One Silver en lees hier op forum dat mensen die na mij verlengd hebben via Vodafone webshop al een mail met leverings afspraak gekregen hebben. Wat heeft pre-order dan nog voor zin?
Martin-S schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 00:48:
[...]

[...]

Ik heb de 19e besteld... Hoop dan toch echt dat ik morgen een mailtje krijg.

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 17:53
Misschien kunnen ze dan de One's die ze niet meer mogen verkopen in Nederland in België beginnen uitleveren 8)7 .

• FrankNijhuis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-09-2024
Net een leverafspraak gemaakt voor morgen!!!

vodafone friends and family

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

FrankNijhuis schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:26:

En KPN/Hi maar zeggen dat geen enkele grote provider nu al de One kan uitleveren.
Medewerker vertelde mij gisterd dat shops zoals coolblue en de phonehouse hun producten via onofficiele kanalen binnen krijgt in plaats van direct van HTC.

• Gpaling
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-08-2022
Ik volg dit forum al een tijdje maar heb nog niemand gehoord over preorders geleverd via Typhone,
Heb de mijne daar 11-03 gepreorderd maar nog steeds helemaal niks over gehoord.
Ik zou bijna denken dat ik daar als enigste gepreorderd heb! :F
maar toch belagelijk dat ze steeds niks weten.. |:(

Verwijderd

Gertjuhjan schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:29:
[...]

En KPN/Hi maar zeggen dat geen enkele grote provider nu al de One kan uitleveren.
Medewerker vertelde mij gisterd dat shops zoals coolblue en de phonehouse hun producten via onofficiele kanalen binnen krijgt in plaats van direct van HTC.
haha wat een gelul, weer zo'n mederwerker wie totaal niet weet waar ze over praat :S Moeimakers

• Brouwersgilde
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:19:
Heb je intussen al iets gehoord van Vodafone Martin? Ik heb nl.19 maart abonnement verlengd incl. One Silver en lees hier op forum dat mensen die na mij verlengd hebben via Vodafone webshop al een mail met leverings afspraak gekregen hebben. Wat heeft pre-order dan nog voor zin?

[...]
Ik heb mijn pre order 28 maart bij Vodafone geplaatst. Gisteren avond is mijn bevestigingsmail binnengekomen dat het toestel verzonden is. Verwacht hem dus vandaag of morgen binnen!

Verwijderd

FrankNijhuis schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:26:

Zeker de zilveren?

• FrankNijhuis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-09-2024
Ja de Zilveren :)

• KoeDaa
  • Laatst online: 10-10-2023
Brouwersgilde schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:47:
[...]

Ik heb mijn pre order 28 maart bij Vodafone geplaatst. Gisteren avond is mijn bevestigingsmail binnengekomen dat het toestel verzonden is. Verwacht hem dus vandaag of morgen binnen!
Kijk zo zal ik het ook graag zien. Je bent 1 van de gelukkige. En ik maar wachten op kpn heb me abbo verlengt op 21maart

[-soon HTC ONE-][-HTC Sensation XE-][-Dell XPS17-][-Xbox360-][-Halo 4-]

Verwijderd

Dat wordt nog lang wachten op mijn zwarte denk ik

• WirelessErik
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-12 08:45
Net een mail naar expansys gestuurd, kunnen geen datum meer garanderen. Niet voor 5 mei in ieder geval en door de problemen met Nokia is het al helemaal niet meer aan te geven.

Erik

Verwijderd

Ben er zelf ook bang voor dat de zwarte nog op zich laat wachten kreeg net sms van tmobile dat de zwarte tussen 17 en 22 mei word verwacht bij hun heb net gebeld dat ik mijn verlening wil anuleeren omdat ik vandaag las dat tmobile 1 mei met nieuwe contracten komt dus is kijken of dat voordeliger gaat zijn voor mij moet toch wachten en wil perse de zwarte hebben hihi

• ronneman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12 20:47
Dat ze bij belsimpel.nl ook maar eens snel wat HTC ones gaan versturen. Al bijna 2 maanden aan het wachten ondertussen :( Aangezien veel shops hem al hebben.. Hoop niet dat dankzij de rechtszaak de verkoop helemaal plat komt te liggen..

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-11 12:58
Ik wacht vrolijk verder op de zwarte, als die überhaupt nog verkocht gaat worden in Nederland ;)

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:32
ronneman schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:58:
Dat ze bij belsimpel.nl ook maar eens snel wat HTC ones gaan versturen. Al bijna 2 maanden aan het wachten ondertussen :( Aangezien veel shops hem al hebben.. Hoop niet dat dankzij de rechtszaak de verkoop helemaal plat komt te liggen..
Nou inderdaad. Wanneer had jij besteld dan?

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik vraag me af hoe Vodafone dit gaat verantwoorden, als ik volgende week geen telefoon heb dan ga ik in ieder geval van afgelopen en komende 2 maanden mijn geld terug eisen wat ik nu extra betaal voor de HTC One.

De telefoon is gereserveerd met de overeenkomst dat hij in week 16 geleverd zou worden. Tot op heden heb ik nog niets gehoord.Daarnaast kan het toch niet zo zijn dat mensen die als eerste gepre-ordered hebben geen voorrang krijgen op mensen die later gepre-ordered hebben?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• ronneman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12 20:47
NeWSJuNK schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:03:
[...]

Nou inderdaad. Wanneer had jij besteld dan?
Op 25 februari een zilveren in combinatie met een T-mobile verlenging

Verwijderd

Ik dacht dat de levering na vrijdag, nu echt op gang zou gaan komen. Maar het lijkt nu net zo dood als daarvoor. :-(

Verwijderd

Ook een aflever afspraak voor morgen.

- Besteld op 19 Maart
- Vodafone
- Zilveren Editie.
- Wohooo!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Even eenr eactie gevraagd over het nokia debacle van de HTC CHat

lan: Het spijt mij zeer, maar ik mag hier helaas geen commentaar op geven er komt later nog een press statement uit hiervoor maar op dit moment kan ik hier nog niks over kwijt

Voor de htc medialink actie en allen die hem pas in mei binnen krijgen:
Ik: Een andere vraag: Ik heb bij KPN een preorder gedaan voor de HTC One. Maar deze gaat waarschijnlijk pas in mei uitleveren(als alles goed gaat)
Ik: Hoe zit het dan met de medialinkactie?
Ilan: de media link actie blijft van kracht
Ilan: u hoeft zich daar geen zorgen over te maken
Ik: Maar ik krijg hem pas na 30 april

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Gertjuhjan schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:07:
Even eenr eactie gevraagd over het nokia debacle van de HTC CHat

lan: Het spijt mij zeer, maar ik mag hier helaas geen commentaar op geven er komt later nog een press statement uit hiervoor maar op dit moment kan ik hier nog niks over kwijt

Voor de htc medialink actie en allen die hem pas in mei binnen krijgen:
Ik: Een andere vraag: Ik heb bij KPN een preorder gedaan voor de HTC One. Maar deze gaat waarschijnlijk pas in mei uitleveren(als alles goed gaat)
Ik: Hoe zit het dan met de medialinkactie?
Ilan: de media link actie blijft van kracht
Ik: Maar ik krijg hem pas na 30 april
Op twitter blijven ze vol houden dat deze week weer een nieuwe levering komt. Ook kwam ik een tweet tegen dat de medialink vooruitgeschoven is tm juni.

^ Post is hierboven!

• NeWSJuNK
ronneman schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:05:
[...]

Op 25 februari een zilveren in combinatie met een T-mobile verlenging
Belachelijk, Ik wacht nu bijna 3 weken en nog niets gehoord. Gewoon Sim Only toestel.Ze mogen wel eens snel gaan leveren. Gaat nergens over. |:(

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
ronneman schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:58:
Hier precies het zelfde :(

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
net mail terug gehad van belsimpel:

HTC heeft grote productieproblemen met de nieuwe HTC One. Eerder verwachtte wij afgelopen week een kleine levering binnen te krijgen, maar de eerste levering zal nu waarschijnlijk eind deze week worden ontvangen. Dit zal waarschijnlijk net genoeg zijn om alle wachtende klanten uit te leveren. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

als dit de waarheid is kan ik er wel mee leven :)

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 16:52
krijg hem zometeen binnen, 2 weken geleden besteld

• Dakreal
Even gericht aan de vodafone mensen. Kunnen jullie je orderstatus opvragen onder online bestellingen?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• NeWSJuNK
Vriezer schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:20:
net mail terug gehad van belsimpel:

HTC heeft grote productieproblemen met de nieuwe HTC One. Eerder verwachtte wij afgelopen week een kleine levering binnen te krijgen, maar de eerste levering zal nu waarschijnlijk eind deze week worden ontvangen. Dit zal waarschijnlijk net genoeg zijn om alle wachtende klanten uit te leveren. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

als dit de waarheid is kan ik er wel mee leven :)
Poeh..Wanneer had jij besteld? En Silver of zwart.

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
NeWSJuNK schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:25:
[...]

Poeh..Wanneer had jij besteld? En Silver of zwart.
28 maart zwarte, positive thinking :P

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12 16:01
Dakreal schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:23:
Even gericht aan de vodafone mensen. Kunnen jullie je orderstatus opvragen onder online bestellingen?
Krijg je een wit scherm?
Wat bij mij hielp was ipv emailadres de optie postcode + huisnummer te gebruiken.

• Replar
Yay doosje van Vodafone net binnengekregen.

• Dakreal
Replar schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:30:
[...]

Krijg je een wit scherm?
Wat bij mij hielp was ipv emailadres de optie postcode + huisnummer te gebruiken.
Dit dus ja, ik ga het even proberen met postcode & huisnummer, thanks!

Verwijderd

Dakreal, dan moet je rechtsboven naar klantenservice gaan, en dan het linkerrijtje eronder bij meestgestelde vragen moet je status online bestelling oproepen, en als je dan de vraag wat is de status van mijn bestelling aanklik, kun je inloggen met je referentienummer en mail.Erg omslachtig inderdaad. Ik belde zojuist met Vodafone, en het bleek dat mijn online verlenging van 19-3 inclusief HTC One Silver niet gekoppeld was aan een toestel.Maar, ik zou alsnog deze week van de leverancier een sms of mail krijgen, want de maart bestellingen zouden deze week geleverd worden volgens die klantenservice dame.

Verwijderd

Replar schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:34:
Yay doosje van Vodafone net binnengekregen.
is het een branded toestel?

• Santoryu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12 09:53
Net even mediamarkt in den haag binnen gelopen. hij wist niet wanneer de htc ones eraan kwam. "ze komen wanneer ze komen " vervolgens zei die maar ik heb wel een andere telefoon die we op voorraad hebben. en toen haalde die een s4 tevoorschijn :o

nu vind ik de htc one nog wel mooier maar ik moet zeggen dat ik de s4 toch veel mooier eruit vond zien dan ik dacht.

• Replar
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:35:
[...]

is het een branded toestel?
Zo te zien unbranded, geen vodafone logo, geen opstart scherm en krijg gelijk de 1.29 update

Verwijderd

Replar schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:39:
[...]

Zo te zien unbranded, geen vodafone logo, geen opstart scherm en krijg gelijk de 1.29 update
Dat is mooi, nu mag de mijne wel snel komen

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-12 10:30
Voor de liefhebber: TPH woerden heeft er nog 1 op vrije voorraad.

Verwijderd

Mrk87 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:56:
Voor de liefhebber: TPH woerden heeft er nog 1 op vrije voorraad.
waarom heb je em niet genomen dan?

• Mrk87
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:57:
[...]

waarom heb je em niet genomen dan?
Ik heb er twee nodig.. en belcompany hier in de buurt krijgt er morgen 2 binnen voor 599

Verwijderd

Is de Phonehouse niet bijzonder duur in vergelijking met bijvoorbeeld Coolblue, of wat is het goedkoopste abonnement in combinatie met de HTC One daar?

• Mrk87
Geen idee, ik ben op zoek naar twee losse toestellen :)

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
Mrk87 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:58:
[...]

Ik heb er twee nodig.. en belcompany hier in de buurt krijgt er morgen 2 binnen voor 599
Is dat een speciale deal die je hebt gesloten omdat je er 2 afneemt dat je 599 per stuk betaald?
Want op de website van belcompany staat er 669...
Want 599 is een hele nette prijs, aangezien ik ook in de markt ben voor een losse toestel koop.

• Ryan_
  • Laatst online: 24-12 12:30
The Phone House Houten heeft inmiddels ook voorraad.

[ Voor 4% gewijzigd door Ryan_ op 23-04-2013 12:07 ]

• WirelessErik
Belcompany, € 599 ???
actie of hoe zit dit, en hoe zit het met het Nokia verhaal. Erg mag niets verkocht worden in Nederland

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-12 08:36
Zover ik zie is het bij Belcompany alleen icm een abonnement. Of kan je ze in de winkel wel los krijgen dan?

vwb "het Nokia verhaal": er is helemaal nog geen sprake van een verkoopverbod. Dat zou de volgende stap kunnen zijn van Nokia om dat te eisen...

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Verwijderd

Had een pre-order bij CB, deze zou afgelopen Zaterdag bezorgd worden. Door een fout van CB is deze telefoon niet bij de koerier aangekomen. Vandaag toch nog mogen ontvangen met een excuus van CB en ter compensatie een waardebon te besteden in de CB webshop. Prima service en uiteindelijk als een kind zo blij met mn nieuwe telefoon ;-). Succes voor de mensen die nog moeten wachten! Mijn eerste indruk is (ondanks dat ik al een HTC One X had) zeeeeeer positief!

• WirelessErik

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:30
Ryan_ schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:07:
The Phone House Houten heeft inmiddels ook voorraad.
allemaal weg gereserveerd :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:10:
Had een pre-order bij CB, deze zou afgelopen Zaterdag bezorgd worden. Door een fout van CB is deze telefoon niet bij de koerier aangekomen. Vandaag toch nog mogen ontvangen met een excuus van CB en ter compensatie een waardebon te besteden in de CB webshop. Prima service en uiteindelijk als een kind zo blij met mn nieuwe telefoon ;-). Succes voor de mensen die nog moeten wachten! Mijn eerste indruk is (ondanks dat ik al een HTC One X had) zeeeeeer positief!
En last van kiertjes???

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:59:
Is de Phonehouse niet bijzonder duur in vergelijking met bijvoorbeeld Coolblue, of wat is het goedkoopste abonnement in combinatie met de HTC One daar?
Ik heb zelf via Phonehouse mijn T-Mobile abbo verlengt i.c.m. de HTC One (unbranded versie). Ik heb nu een iSmart 200 abbo (36,50 p/m) voor twee jaar en moet dan 99,95 bijbetalen. Ter vergelijking bij coolblue zou ik 122 euro moeten bijbetalen bij hetzelfde abbo en een unbranded toestel.

Alleen coolblue had wel de mogelijkheid om de T-Mobile branded versie te bestellen en die was dan 26 euro bijbetalen maar dan heb je wel een minder toestel in mijn ogen.

Verwijderd

Gpaling schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:30:
Ik volg dit forum al een tijdje maar heb nog niemand gehoord over preorders geleverd via Typhone,
Heb de mijne daar 11-03 gepreorderd maar nog steeds helemaal niks over gehoord.
Ik zou bijna denken dat ik daar als enigste gepreorderd heb! :F
maar toch belagelijk dat ze steeds niks weten.. |:(
Ik heb 07-04 gereserveerd bij Typhone.nl een zilvere icm T-mobile.
Gisteren nog een mail gestuurd met als reactie dat zij tot op heden geen One's hebben ontvangen en dat ze nog geen idee hebben wanneer ze de eerste toestellen binnenkrijgen.

Beetje raar aangezien het moederbedrijf The phone house wel levering krijgt.

Verwijderd

Arshedes schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:05:
[...]

Is dat een speciale deal die je hebt gesloten omdat je er 2 afneemt dat je 599 per stuk betaald?
Want op de website van belcompany staat er 669...
Want 599 is een hele nette prijs, aangezien ik ook in de markt ben voor een losse toestel koop.
Net ook ff langs BC gegaan om te vragen. Staat idd voor 600eu in het systeem.

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
ik222 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:15:
[...]

Ik heb zelf via Phonehouse mijn T-Mobile abbo verlengt i.c.m. de HTC One (unbranded versie). Ik heb nu een iSmart 200 abbo (36,50 p/m) voor twee jaar en moet dan 99,95 bijbetalen. Ter vergelijking bij coolblue zou ik 122 euro moeten bijbetalen bij hetzelfde abbo en een unbranded toestel.

Alleen coolblue had wel de mogelijkheid om de T-Mobile branded versie te bestellen en die was dan 26 euro bijbetalen maar dan heb je wel een minder toestel in mijn ogen.
idem hierzo. Lijkt me een prima maandbedrag voor 2 jaar..

Verwijderd

ik222 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:15:
[...]

Is dat een aanbieding omdat je al klant bent? De webshop geeft bij iSmart 200 E41,50 p/m aan en 99,95 bijbetalen.

• san.okk
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:23:
[...]

Is dat een aanbieding omdat je al klant bent? De webshop geeft bij iSmart 200 E41,50 p/m aan en 99,95 bijbetalen.
Vreemd. Momenteel loopt er een actie met gratis "onbeperkt" internetbundel (1250 GB) voor 24 maanden via PH.

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:01
Heeft iemand al de medialink ontvangen? En zo ja, hoelang duurde het voor hij geleverd werd? O+

• Ryan_
  • Laatst online: 24-12 12:30
[...]
https://www.phonehouse.nl...ellen/?color=silver#step1

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-12 15:48
Net even een order geplaats bij BC 600 euro idd, als hij binnen is krijg ik een belletje wat vandaag of morgen is. neem wel een sim only bij hi.

Verwijderd

Klantenservice BelCompany
12:23 (1 minuut geleden)

Geachte heer

Dit toestel is momenteel nog niet leverbaar. De leverancier zal het toestel morgen uitleveren aan onze winkels. Wij willen u dan ook adviseren om contact met de winkel op te nemen, aangezien wij niet kunnen zien of zij een reserveringslijst hebben.

Via de volgende link kunt u meer informatie vinden over Vodafone Red Plus; http://www.vodafone.nl/mo...oestel/vodafone_red_plus/.

Met vriendelijke groet,

Kirsten van Steijn van Hensbroek
Medewerker Service desk

BelCompany
Wageningselaan 2
3903 LA Veenendaal

• san.okk
  • Niet online
Choasmarkk schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:25:
Heeft iemand al de medialink ontvangen? En zo ja, hoelang duurde het voor hij geleverd werd? O+
kreeg direct na de aanmelding een bevestiging dat hij binnen 10 dagen word geleverd.

• ik222
  • Niet online
[...]

Bij verlengen (dus inderdaad als je al klant bent bij T-Mobile) krijg je momenteel inderdaad meer korting van bij een nieuw abbo.

• Practics
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:13:
[...]

Waarom wacht je erop dan, ook door het welbekende probleem van HI/KPN??
Jep, maar ik ga hi/kpn verlaten om dit geintje. Ze zoeken het maar uit. Heb tmobile ismart 300 abbo genomen met 60 bij betalen. Nu al 2 uur gelukkige eigennaar van het toestel. Zo meteen de media link aanvragen en klaar is kees. Jammer van hi/kpn, maar hun zijn de verliezer in deze.

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Practics schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:28:
[...]

Jep, maar ik ga hi/kpn verlaten om dit geintje. Ze zoeken het maar uit. Heb tmobile ismart 300 abbo genomen met 60 bij betalen. Nu al 2 uur gelukkige eifgennaar van het toestel. Zo meneteen de media link aanvragen en klaar is kees. Jammer van hi/kpn, maar hun zijn de verliezer in deze.
Ik wou dat ik dat kon, maar dan zou ik nog 3 1/2 maand met een dubbel abonnement zitten. Daar heb ik dan ook weer geen zin in.

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-12 00:13
syntesia schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:26:
Net even een order geplaats bij BC 600 euro idd, als hij binnen is krijg ik een belletje wat vandaag of morgen is. neem wel een sim only bij hi.
Dit is dus alsnog goedkoper dan dat hij bij het Hi abbo in zit?

(Het lijkt mij nll goedkoper om gewoon een abbo bij Hi zelf te verlengen (met beetje korting uiteraard^^) en dan na 1 of 2 jaar het toestel af te kopen voor de gestelde 15% of 30%)
Daarna kun je, net als dat je hem nu los gekocht hebt, het toestel alsnog gewoon verkopen voor een paar honderd euro

*Moet me er binnenkort ook even wat meer in verdiepen, wil gewoon de One op een KPN of Vodafone netwerk voor cheapst :P

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Practics
Gertjuhjan schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:29:
[...]

Ik wou dat ik dat kon, maar dan zou ik nog 3 1/2 maand met een dubbel abonnement zitten. Daar heb ik dan ook weer geen zin in.
Ik heb het wel gedaan, ze zitten gewoon klantjes te pesten daar bij HI/KPN. Dan maar dubbel betalen 3 maand en alles van hi/kpn de deur uit, inclusief digitenne. Ben helemaal niet beroerd om geld uit te geven of wat anders, maar bedrijven die tegen werken op verkoop heb ik een grafhekel aan.

Verwijderd

Gertjuhjan schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:29:
[...]

Ja hier hetzelfde verhaal, kan nu wel een nieuw abbonement afsluiten, dan zit ik 2,5 maand met dubbele kosten, ik kan pas 12 mei verlening doen met een ander abbonement, maar goed neem toch aan dat voor die datum toch wel een keer de HTC one in het lease systeem staat van HI/KPN. Heb het ook wel gehad maarja wat moet ik anders dan wachten, denk dat ze eerdaags hem er wel tussen gaan zetten, er zijn toch steeds meer mensen waar het geduld van op raakt, Snap deze actie van HI niet, wat schieten ze daar nu mee op. Ik verleng toch het abbonement bij hun, alleen niet via hun maar via the Phone House,,

• Arshedes
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:20:
[...]

Net ook ff langs BC gegaan om te vragen. Staat idd voor 600eu in het systeem.
Ok bedankt voor de info.
Kan ik het daar ook gaan navragen.
En eventueel als tip voor wie het toestel ook los wilt aanschaffen.
Laagste prijsgarantie MediaMarkt/Saturn natuurlijk, wanneer daar de toestellen verschijnen ;)

• syntesia
SmiGueL schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:31:
[...]

Dit is dus alsnog goedkoper dan dat hij bij het Hi abbo in zit?

(Het lijkt mij nll goedkoper om gewoon een abbo bij Hi zelf te verlengen (met beetje korting uiteraard^^) en dan na 1 of 2 jaar het toestel af te kopen voor de gestelde 15% of 30%)
Daarna kun je, net als dat je hem nu los gekocht hebt, het toestel alsnog gewoon verkopen voor een paar honderd euro

*Moet me er binnenkort ook even wat meer in verdiepen, wil gewoon de One op een KPN of Vodafone netwerk voor cheapst :P
weet ik nog niet, eerst hi bellen wat ze qua sim only kunnen gegven qua korting.

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 20:40
Na veel wikken en wegen heb ik hem nu maar bestelt bij Coolblue.

Vodafone Red 1 jaar, 49,- per maand
330 bijbetalen

Verlenging dus geen aansluitkosten.

Totaal €918,-

Redelijk te doen nog dacht ik zo.

• harmrh
  • Laatst online: 04-08-2024
Via twitter contact gehad met GSMWEB en die hebben nog helemaal niets binnen en kunnen er ook nog niets over zeggen. Volgens hun site is de verwachte leverdatum 24 april, maar gezien hun reactie denk ik niet dat ze gaat gaan halen..

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-12 08:36
http://www.theinquirer.ne...-htc-one-banned-in-europe

Dus: ST Microelectronics mag geen microfoons meer verkopen aan HTC, maar een verkoopverbod van de One is nog niet direct aan de orde.
Er vanuit gaande dat de batches die deze week zouden komen al lang geproduceerd en onderweg zijn, zitten we vooralsnog goed.

Zo gauw voorraad microfoontjes op is zal dat natuurlijk impact hebben op productie, zolang daar geen alternatief voor is uiteraard.
Als Nokia doordrukt voor een verkoopverbod hebben we een heel ander verhaal....

Het leven is hard...een stoeprand ook.

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
PostNL :r 8)7 7(8)7

Mijn telefoon is bezorgd. Bij de buren, 5 huizen verderop.
En die zijn niet thuis.... moet later in de middag weg. laat op de avond terug. Dus met een beetje mazzel heb ik hem morgen pas...

Mensen tekenen ook gewoon maar overal voor.

#fuckpostnl

• harmrh
Martin-S schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:39:
PostNL :r 8)7 7(8)7

Mijn telefoon is bezorgd. Bij de buren, 5 huizen verderop.
En die zijn niet thuis.... moet later in de middag weg. laat op de avond terug. Dus met een beetje mazzel heb ik hem morgen pas...

Mensen tekenen ook gewoon maar overal voor.

#fuckpostnl
Tja, alternatief was dat hij weer meegenomen was en dat hij morgen weer wordt aangeboden. Na de tweede poging geven ze hem meestal pas bij het servicepunt af..

• WirelessErik
Waarom komt die €599 van Belcompany nergens terug. Geloof het wel, maar zou het graag bijvoorbeeld ook online zien op hun website

Verwijderd

Replar schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:39:
[...]

1.29 ?????? hier ook unbranded maar krijg geen update te zien hij staat op 1.28 !!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-12 13:46

Trackerfire

BTC HODLER

Net contact gehad met BelCompany Ridderkerk. Komen er vandaag/morgen 2 binnen. Ik heb er één van :)! Prijs werd door de telefoon bevestigd als zijnde € 599,-. Was nog niet doorgevoerd op de website.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:41
WirelessErik schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:44:
Waarom komt die €599 van Belcompany nergens terug. Geloof het wel, maar zou het graag bijvoorbeeld ook online zien op hun website
Net filiaal gebeld en gereserveerd. Op de website kun je hem geen eens los kopen zover ik kan zien.

• WirelessErik
Mediamarkt is de goedkoopste? dan moeten ze straks gauw hun prijs aanpassen, staat nu nog voor €699 op de website, levertijd 5 tot 7 dagen

• Arshedes
WirelessErik schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:48:
Mediamarkt is de goedkoopste? dan moeten ze straks gauw hun prijs aanpassen, staat nu nog voor €699 op de website, levertijd 5 tot 7 dagen
Gooien op laagste prijsgarantie...Belcompany €599, zoals hierboven al is gezegd, mocht dit in de buurt zitten (15KM) dan moeten ze de prijs wel aanpassen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Arshedes op 23-04-2013 12:50 ]

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
harmrh schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:40:
[...]

Tja, alternatief was dat hij weer meegenomen was en dat hij morgen weer wordt aangeboden. Na de tweede poging geven ze hem meestal pas bij het servicepunt af..
Juist. en dat was zoals het hoort te gaan!!
Er moet voor getekend worden, postbode is fout, buren zijn fout.

Ik haal mijn paketten liever bij een service punt af dan bij de buren, hoe aardig die ook mogen zijn.
Helemaal als die pakketten een hoge waarde hebben.

Het is wel eens voorgekomen dat een pakket een week bij de buren lag. Ik was aan het werk als zij thuis waren en andersom. Extreem frustrerend.

Mja, Vodafone is ingelicht. Dikke klacht bij PostNL neergelegd.

Nu mijn telefoon nog zien te bemachtigen 8)7

• harmrh
Martin-S schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:49:
[...]

Klopt ook wel wat je zegt, maar het had niet uitgemaakt voor wat betreft het moment dat jij jouw gewenste toestel in de armen kon sluiten.. ;)

Goed dat je het meldt bij PostNL, maar ik zou niet de illusie hebben dat ze er iets mee doen..

• syntesia
Mooi sim only afgesloten bij HI

eerst zou ik 735 euro kwijt zijn in totaal
NU 857 maar dan is het toestel wel van mij, en over een jaar kan ik er wel 200 euro nog voor vangen lijkt me.

Prima deal lijkt me zo :) nu wachten op een telefoontje van BC

• Renzmeister
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:55
Ik wacht de hele dag al in spanning op een telefoontje van Vodafone :) 8-4 besteld, kreeg gisteren twee mailtjes over de prijsverlaging en een aangemaakt MyVodafone account :)

Verwijderd

Martin-S schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:49:
[...]

Ik haal mijn paketten liever bij een service punt af dan bij de buren, hoe aardig die ook mogen zijn.
Helemaal als die pakketten een hoge waarde hebben.

Het is wel eens voorgekomen dat een pakket een week bij de buren lag. Ik was aan het werk als zij thuis waren en andersom. Extreem frustrerend.

Mja, Vodafone is ingelicht. Dikke klacht bij PostNL neergelegd.

Nu mijn telefoon nog zien te bemachtigen 8)7
Op wat voor manier zijn je buren fout? Die zijn zo aardig om jouw zooi aan te nemen en weten toch ook niet wat erin zit? 8)7

• Practics
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:56:
[...]

Op wat voor manier zijn je buren fout? Die zijn zo aardig om jouw zooi aan te nemen en weten toch ook niet wat erin zit? 8)7
directe buren waar je goed contact mee hebt, kun je best voor tekenen. Maar 5 huizen verder op ga je toch geen pakket meer voor aannemen waarvoor getekent moet worden?
Pagina: 1 ... 67 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.