Verwijderd

Heb er gisteren een zilveren kunnen bemachtigen bij Belcompany Den Bosch. Stad en land al afgeweest, overal al gezocht, bijna al in Duitsland bestelt. Dan maar naar Den Bosch, eerst nogmaals bij The Phone House binnengeweest en daar kon ik op een wachtlijst gaan staan, kwamen er per dag zo een 3 stuks binnen zei de verkoper.

Loop naar de Belcompany letterlijk 20 meter verderop, ligt ie op voorraad. Ik stond paf, want had het echt niet verwacht. Ook nog eens 100 euro goedkoper dan bij The Phone House....i am a happy camper!

Belcompany heeft er een vaste klant bij.

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Thanks thanks :D .

Trouwens heb hem zonder BTW kunnen kopen, om op het volgende terug te komen, wat alweer meer dan een maand geleden is:
xileS schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:46:
Oh ja hoe werkt het trouwens als je het toestel zakelijk in Duitsland wilt kopen? Kan je hem daar zonder BTW aanschaffen? Of moet ik het achteraf bij belastingdienst zelf terug vragen? Denk het laatste.
Donstil schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:51:
[...]

Je kan in Nederland toch ook de MediaMarkt niet binnen lopen en zonder btw kopen omdat het zakelijk is? Moet je toch altijd achteraf zelf terug vorderen.
Het kon blijkbaar dus wel. Me vader heeft er 504,19 ofzo ervoor betaald zag ik op de factuur (afzetters, dat is 83 cent meer dan wat er in mijn orderbevestiging stond :+ )

Er zijn geen opvallende gaps, maar merk wel dat de zijkanten niet helemaal goed afgewerkt zijn. Bijvoorbeeld de bovenkant is zeg maar niet helemaal goed plat. Ik merk dat de bovenkant aan de voorzijde wat hoger is en dus wat uitsteekt. Ik probeer hier nog wel een foto van te maken in de problemen topic te plaatsen.

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Mijn batch code is: sh34EW

Enige probleem is dat aan de bovenkant een kleine gap zit :o ...

Kan iemand de batch code ontcijferen ?

Verwijderd

Karish schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:18:

Shanghai april 2013.

• Karish
Tnx maar zover kwam ik ook :P .. ik weet alleen de datum niet

Weet jij dat wel toevallig ? :)

Ps. heeft iemand ook een tel van dezelfde batch?

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:18
Volgens mij 14 april (E = 14)

Verwijderd

Karish schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:20:
[...]

Tnx maar zover kwam ik ook :P .. ik weet alleen de datum niet

Weet jij dat wel toevallig ? :)

Ps. heeft iemand ook een tel van dezelfde batch?
w00t...Nee precies weet ik het niet. Ik had ook een SH34 nog iets maar heb 'm inmiddels teruggestuurd vanwege een flinke oneven kier bovenop (rechtsboven niks en dan een naar linksboven steeds groter wordende kier) een kleinere kier aan de onderkant en rafelige randen+lijmresten rond de microsim-slot. Heb het nummer nergens precies genoteerd :X

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Iemand nog een afhaalbewijs hebben, is nog 5 dagen geldig. HTC One zilver bij de MM Aken. Pm me!

• Karish
Karish schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:18:

17 april 2013 Shang-Hai <--- dit is mijn batch

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-12 00:02
Mijn serienummer begint met sh34lw -> Shanghai 2013, 20 april.
Gisteren ontvangen. Best snel, in een week tijd van fabriek tot eindgebruiker in 7 dagen.

[ Voor 69% gewijzigd door jwakie op 28-04-2013 19:51 ]

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
jwakie schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:26:
Waar vinden jullie die informatie? Mijn serienummer begint met sh34lw
Kijk hier even: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2209277

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-12 00:02
Thanx!

Waar kan je de screentime vinden? Bij de s3 en kale android is dit bij instellingen-> accu te vinden.
Bij de one vind ik het niet bij instellingen -> energie. Alleen wat de apps gebruiken zie ik daar staan.

[ Voor 34% gewijzigd door jwakie op 28-04-2013 20:14 ]

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12 17:15
Volgende week zaterdag is er weer een openings actie van Vodafone bij mij in de buurt denken jullie dat de htc one daar op voorraad zal zijn. ?

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:24

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Ik heb een zwarte One besteld bij Amazon.co.uk, de lader heb ik toch al van m'n One X. Omgerekend nog iets minder dan de adviesprijs en nog gratis verzending ook. Nu nog 3 in stock. Heb bevestiging al binnen, wordt morgen verzonden en tussen 2 en 8 mei geleverd. Als je snel bent en extra betaalt voor express-verzending kun je 'm woensdag in huis hebben dacht ik.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-12 21:27

Garrett

Watercooler

Omgerekend is dat 701 euro... PLUS verzenden...nee bedankt dan maar even wachten ;)

I love watercooling

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:44
TomasH schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:18:
Ik heb een zwarte One besteld bij Amazon.co.uk, de lader heb ik toch al van m'n One X. Omgerekend nog iets minder dan de adviesprijs en nog gratis verzending ook. Nu nog 3 in stock. Heb bevestiging al binnen, wordt morgen verzonden en tussen 2 en 8 mei geleverd. Als je snel bent en extra betaalt voor express-verzending kun je 'm woensdag in huis hebben dacht ik.
Hoe is 730 euro iets minder dan de adviesprijs van 650 euro? Bij de Belcompany's kan je hem halen voor 599 euro :P.
Adviesprijs is €699,00 ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:31
Klopt, onder de 599,99 ben ik hem ook nog niet in ons land tegen gekomen....
Volgens mij is er in Nederland een winkelketen die de omzet even iets wil verhogen ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

swendude schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:40:
Bij de Vodafone winkel in Utrecht was het niet mogelijk om te pre-orderen("dat deed hij nooit zo"). Enkel op een lijst gezet een paar weken terug. Het lijkt me niet dat ik op deze manier nog recht heb op een media link. Iemand wel al een One van vf store utrecht ontvangen of zijn er meer mensen met dit probleem?
Ja hoor, mijne vooraf gereserveerd bij T-Mobile (op een lijst gezet), afgelopen maandag opgehaald, meteen media link ding aangevraagd op de site en ook met 2 dagen binnen ^^

• Tomas Hochstenbach
  • Laatst online: 14:24

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
cyntax schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:28:
[...]

Hoe is 730 euro iets minder dan de adviesprijs van 650 euro? Bij de Belcompany's kan je hem halen voor 599 euro :P.
Zoals gezegd is dat adviesprijs 699 euro, en er staat toch echt 697 euro op m'n creditcard afschrift :P. Ik was 't wachten gewoon zat, de zwarte ben ik nog in geen enkele NL-winkel tegengekomen.

• cyntax
  • Laatst online: 14:44
TomasH schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:09:
[...]

Zoals gezegd is dat adviesprijs 699 euro, en er staat toch echt 697 euro op m'n creditcard afschrift :P. Ik was 't wachten gewoon zat, de zwarte ben ik nog in geen enkele NL-winkel tegengekomen.
Oh, dan zijn de Amazon currency convertion prijzen echt een oplichterij! Die gebruik ik namelijk altijd, ik dacht dat de wisselkoers via Amazon gunstiger was dan het door de creditcard maatschappij te laten omzetten.
Ben nu wel aan het twijfelen of ik dan ook maar via Amazon de zwarte ga bestellen. Hoe zit het overigens met de MediaLink als je de HTC koopt in de UK of Duitsland?.

[ Voor 0% gewijzigd door cyntax op 28-04-2013 22:22 . Reden: Moet eerst topic searchen voortaan :P ]

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12 17:15
reinierkramer schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:18:
Volgende week zaterdag is er weer een openings actie van Vodafone bij mij in de buurt denken jullie dat de htc one daar op voorraad zal zijn. ?
1x vragen is voldoende, geen antwoord, dan weet men het blijkbaar niet.

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 29-04-2013 07:18 ]

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:18
[quote]cyntax schreef op zondag 28 april 2013 @ 22:20:
Hoe zit het overigens met de MediaLink als je de HTC koopt in de UK of Duitsland?[/s].
[/quote]

De medialink actie is alleen geldig in Nederland :)

Al gevonden blijkbaar :P

[ Voor 6% gewijzigd door akerssies op 28-04-2013 22:39 ]

• henkMASTERPRO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-12 16:45
Zo, na lang getwijfeld en lang dit topic doorgelezen, uiteindelijk de One besteld bij de phone house. Iemand ervaring onlangs met bij de phone house online bestellen i.p.v. afhalen? Volgens hun vooraad indicatie hebben ze er genoeg en in 29 winkels zal hij beschikbaar moeten zijn. Ik heb het topic al doorzocht maar iedereen gaat volgens mij naar de winkel, behalve ik :).

Edit: Hebben ze de bezorgtijd op de website net aangepast naar 1-2 weken :X . Hoop maar dat de mijne daarvoor is gegaan...

[ Voor 14% gewijzigd door henkMASTERPRO op 29-04-2013 09:27 ]

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-12 15:59

shag-me

-n0n3-

Hier helaas nog geen bericht van Coolblue, pre order geplaatst op 22 februari maar door een foutje moet ik wachten op de huidige levering. Hoop dat ze vamdaag bellen..

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

• c0de1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 19:21
shag-me schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:17:
Hier helaas nog geen bericht van Coolblue, pre order geplaatst op 22 februari maar door een foutje moet ik wachten op de huidige levering. Hoop dat ze vamdaag bellen..
Zover ik weet zijn ze nog niet binnen (bron : twitter)
Ze verwachten inderdaad vandaag of woensdag de HTC One's binnen te krijgen.

• CasperBTU
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11-2021
Heeft iemand een idee waar ik een exemplaar zou kunnen ophalen in omgeving Noord/Zuid-Holland/Utrecht? (moet uit A'dam komen). Hier hebben ze nergens meer voorraad...

Verwijderd

CasperBTU schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:24:
Heeft iemand een idee waar ik een exemplaar zou kunnen ophalen in omgeving Noord/Zuid-Holland/Utrecht? (moet uit A'dam komen). Hier hebben ze nergens meer voorraad...
Hoorde iemand een paar dagen geleden roepen dat ze bij de Belcompany (Maassluis) nog 2 modellen hadden liggen, misschien even bellen?

• Bullet NL
CasperBTU schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:24:
Volgens verscheidene Belcompany's komt er vandaag of woensdag gewoon een nieuwe levering binnen.....

Ze krijgen 3x in de week een levering geloof ik....

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Iemand al z'n HTC One kunnen ophalen in een Hi winkel ? of bij TPH met een Hi abo ??
Heb in dit topic alleen online bestellingen van Hi voorbij zien komen die uitgeleverd zijn.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

wimstradamus schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:42:
Iemand al z'n HTC One kunnen ophalen in een Hi winkel ? of bij TPH met een Hi abo ??
Heb in dit topic alleen online bestellingen van Hi voorbij zien komen die uitgeleverd zijn.
Ik ben afgelopen zaterdag in de Hi-winkel Waalwijk geweest om mijn reservering te annuleren(omdat ik hem al per post heb ontvangen). Daar wilde de medewerker mijn HTC One wel even zien. Want hij geloofde niet dat Hi hem al uitgeleverd had.
Ook had hij hem nog niet gezien en wilde ook wel eens kijken hoe de One aanvoelt:P

Dus ik denk niet dat ze hem binnen hebben.

Xbox: Gulpener88

• Bullet NL
KPN/HI is altijd erg laat met de introductie van nieuwe toestellen, Op een of andere manier kopen ze daar nooit toestellen uit de eerste batch..... Ik vergelijking met Vodafone of T-Mobile duurt hij bij KPN eerder weken dan dagen voordat ze een "nieuw" toestel kunnen leveren.

• wimstradamus
Kpn/Hi is lekker vaag bezig, wel online uitleveren, vooralsnog geen winkel voorraad, en niet in Lease systeem voor TPH.
Gertjuhjan schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:44:
[...]

Ik ben afgelopen zaterdag in de Hi-winkel Waalwijk geweest om mijn reservering te annuleren(omdat ik hem al per post heb ontvangen).
Heb jij hem los of met een nieuw / verleng Hi abo ?

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

wimstradamus schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:10:
Kpn/Hi is lekker vaag bezig, wel online uitleveren, vooralsnog geen winkel voorraad, en niet in Lease systeem voor TPH.

[...]

Heb jij hem los of met een nieuw / verleng Hi abo ?
Zoals eerder aangegeven in dit topic, ik heb hem bij de eerste serie uitleveringen van Hi gehad.(via post)

Maar ik had bij verschillende winkels reserveringen staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Gertjuhjan op 29-04-2013 11:12 ]

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-12 21:33
Bullet NL schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:32:
[...]

Volgens verscheidene Belcompany's komt er vandaag of woensdag gewoon een nieuwe levering binnen.....

Ze krijgen 3x in de week een levering geloof ik....
In het hoge noorden nog helemaal niks.. Iemand tips over welke Belcompany hem wel heeft in het noorden?
Overigens gaf hij hier in de winkel aan dat hij gewoon 669 euro is ipv 600? :(

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-12 16:44
Wat is het nut om hier te vragen of mensen weten waar er 1 op voorraad is? Bel gewoon even en als ze hem hebben apart laten leggen. Is dat nu echt zo moeilijk?

Als er 5 minuten geleden 1 op voorraad was hoeft dat niet te betekenen dat hij nu nog steeds op voorraad is en andersom....

[ Voor 28% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-04-2013 11:18 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Ozbro89
Golf2vr6 schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:17:
Wat is het nut om hier te vragen of mensen weten waar er 1 op voorraad is? Bel gewoon even en als ze hem hebben apart laten leggen. Is dat nu echt zo moeilijk?

Als er 5 minuten geleden 1 op voorraad was hoeft dat niet te betekenen dat hij nu nog steeds op voorraad is en andersom....
Omdat ik al een paar heb gebeld en ze hebben niets op voorraad. Dan is de lol er al snel van af. Er staan vaak berichten van mensen die weten dat er meerdere op voorraad zijn. Mocht het zo zijn, dan bel ik meteen de filiaal om één achter te leggen. Dat is het nut ervan.

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-12 22:16
monkeyfntstc schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:12:
[...]

In het hoge noorden nog helemaal niks.. Iemand tips over welke Belcompany hem wel heeft in het noorden?
Dat zag ik ook staan als je kijkt op de Belcompany website. Als je "geen abonnement" aanklikt zie je bij bedrag €669,- staan i.p.v. €599,-.

Het is natuurlijk wel mooi meegenomen dat je hem mee krijgt voor €599,- ;)

• Soundwork
monkeyfntstc schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:29:
[...]

Omdat ik al een paar heb gebeld en ze hebben niets op voorraad. Dan is de lol er al snel van af. Er staan vaak berichten van mensen die weten dat er meerdere op voorraad zijn. Mocht het zo zijn, dan bel ik meteen de filiaal om één achter te leggen. Dat is het nut ervan.
Heb je het hoofdkantoor te Veenendaal al geprobeerd? Het lijkt mij dat ze voorraden per filiaal kunnen opvragen.
http://www.belcompany.nl/...es/ContactInformatie.aspx

• Bullet NL
monkeyfntstc schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:12:
[...]

Groningen, 2 stuks, Dokkum en Delfzijl ook op voorraad....
Ik weet niet welke winkel jij hebt bezocht, maar zowel in Groningen als Dokkum wordt hij gewoon voor 599.99 verkocht....

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-12 20:55
Het is gewoon afwachten, ik ben gestopt met het heen en weer vliegen naar sites en bellen naar bijvoorbeeld BC. Hou in je achterhoofd dat dit internet is, berichten kunnen een tikfoutje bevatten of niet op waarheid berusten (ik zeg dat het mogelijk is niet dat het zo is). Laat je de kop niet gek maken, is niet goed voor je hart en bloeddruk. Mijne staat nu bij Wehkamp in de bestelling en vandaag zijn de twee weken gewijzigd in 1 week wacht tijd. Maar ook daar (net zoals andere pre-orders) kan zomaar weer een langere wachttijd verschijnen.

• c0de1
Iemand al iets gezien of gehoord van coolblue ?

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-12 22:31
c0de1 schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:37:
Iemand al iets gezien of gehoord van coolblue ?
jazeker.
misschien deze week, we hopen deze week, we gaan uit van deze week, begin deze week, de zwarte volgende week...misschien, waarschijnlijk, hopen we. 8)

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12 17:14
ipje schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:37:
Het is gewoon afwachten, ik ben gestopt met het heen en weer vliegen naar sites en bellen naar bijvoorbeeld BC. Hou in je achterhoofd dat dit internet is, berichten kunnen een tikfoutje bevatten of niet op waarheid berusten (ik zeg dat het mogelijk is niet dat het zo is). Laat je de kop niet gek maken, is niet goed voor je hart en bloeddruk. Mijne staat nu bij Wehkamp in de bestelling en vandaag zijn de twee weken gewijzigd in 1 week wacht tijd. Maar ook daar (net zoals andere pre-orders) kan zomaar weer een langere wachttijd verschijnen.
Ach het hoort bij het spelletje, ik Pre-order nooit, puur om de reden dat ik het wel een uitdaging vind om hem zo uit een winkel te plukken, terwijl de rest braaf op zijn pre-order zit te wachten. Bij de one X had ik hem al dag voor de release, was mijn eerste poging en direct raak. Bij de One heb ik 1 TPH gebeld, geen succes, dus bij een andere langs gegaan, en kon er ook zo 1 meenemen. Binnen een uur geregeld, vorige week maandag.

Voor het zelfde geld had ik 50km moeten rijden, tjah dan heb je pech gehad. Maar ik haal hem wel op. :D

• Ozbro89
Soundwork schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:33:
[...]

Heb je het hoofdkantoor te Veenendaal al geprobeerd? Het lijkt mij dat ze voorraden per filiaal kunnen opvragen.
http://www.belcompany.nl/...es/ContactInformatie.aspx
Bedankt voor het meedenken/reageren mensen :) Toppie

• Assknocker
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
Yo guys,

Heeft één van jullie al iets gehoord van studentmobiel?
Nu zal de eerste levering tot begin maart zijn uitgeleverd maar zijn deze ook ontvangen?

misschien dat iemand nog een update daaroverheen heeft?
Als dit nog een maand duurt dan bestel ik de telefoon bij t-mobile en heb ik het binnen 2dagen thuis.
Betaal dan wel 100eu meer maarja.

Heb contract @ studentmobiel afgesloten half april.

[ Voor 7% gewijzigd door Assknocker op 29-04-2013 12:18 ]

• Metian
  • Laatst online: 10:10

Metian

Snert is vies

Vanmorgen vroeg mail gehad van Ritel.nl over de vraag of in hun een indicatie konden geven wanneer ze de zwarte One verwachte, helaas kreeg ik standaard antwoord terug met eind deze week, begin volgende week.

Nog maar even afwachten..alweer..nog steeds

* Metian wacht nu al te lang :x

Rupsen, Rapsen.

• Muheed10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Nog steeds niks gehoord van Typhone, heb inmiddels wel een compensatie, namelijk een gratis case en autolader weten te bemachtigen door middel van een klacht! =)

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 22:58
Assknocker schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:15:
Yo guys,

Heeft één van jullie al iets gehoord van studentmobiel?
Nu zal de eerste levering tot begin maart zijn uitgeleverd maar zijn deze ook ontvangen?

misschien dat iemand nog een update daaroverheen heeft?
Als dit nog een maand duurt dan bestel ik de telefoon bij t-mobile en heb ik het binnen 2dagen thuis.
Betaal dan wel 100eu meer maarja.

Heb contract @ studentmobiel afgesloten half april.
Zoek ff op studentmobiel in dit topic dan vnd je genoeg
Ik las wel vorige week dat iemand die hem 7 maart besteld heeft hem wel binnen had en iemand die 5 maart besteld heeft niet, beetje raar.
Ikzelf heb hem 17 maart besteld en nog niet binnen... Ze krijgen vrijdag weer een batch volgens mij

• Assknocker
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
Jamesl schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:28:
[...]

Zoek ff op studentmobiel in dit topic dan vnd je genoeg
Ik las wel vorige week dat iemand die hem 7 maart besteld heeft hem wel binnen had en iemand die 5 maart besteld heeft niet, beetje raar.
Ikzelf heb hem 17 maart besteld en nog niet binnen... Ze krijgen vrijdag weer een batch volgens mij
thnx :)

Verwijderd

Practics schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:42:
[...]

Ach het hoort bij het spelletje, ik Pre-order nooit, puur om de reden dat ik het wel een uitdaging vind om hem zo uit een winkel te plukken, terwijl de rest braaf op zijn pre-order zit te wachten. Bij de one X had ik hem al dag voor de release, was mijn eerste poging en direct raak. Bij de One heb ik 1 TPH gebeld, geen succes, dus bij een andere langs gegaan, en kon er ook zo 1 meenemen. Binnen een uur geregeld, vorige week maandag.

Voor het zelfde geld had ik 50km moeten rijden, tjah dan heb je pech gehad. Maar ik haal hem wel op. :D
Hier ook. Niks besteld, niks gereserveerd. Gewoon ff BC binnengelopen en met One 5min later naar buiten

• c0de1
bartszoon schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:42:
[...]

jazeker.
misschien deze week, we hopen deze week, we gaan uit van deze week, begin deze week, de zwarte volgende week...misschien, waarschijnlijk, hopen we. 8)
Ja dat soort meldingen krijg ik ook steeds, nooit een vaste datum ofzo.

• Santoryu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12 09:53
studnet mobiel heeft de normale zilvere weer op voorraad volgens de website

• c0de1
Santoryu schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:16:
studnet mobiel heeft de normale zilvere weer op voorraad volgens de website
Is dat echt zo? hmm dan zal CoolBlue mogelijk ook weer voorraad hebben?
Dat zou betekenen dat HTC weer orders leverd

• Santoryu
c0de1 schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:50:
[...]

Is dat echt zo? hmm dan zal CoolBlue mogelijk ook weer voorraad hebben?
Dat zou betekenen dat HTC weer orders leverd
is al weer aangepast naar oranje status. gaat wel heel snel :o

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12 18:22
-and it's gone-

[ Voor 84% gewijzigd door denuz op 29-04-2013 13:56 ]

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 08:31
Net bij Ben Telecom een toestel gehaald. Toestel was al aan gezet geweest (startte meteen door zonder instelwizard en gaf de verkeerde tijd en datum), lader ontbreekt in de doos (eigenaar zegt dat deze er helemaal niet meer bij zit maar alle unboxing video's weerleggen dat) en het pinnetje dat je nodig hebt om de SIM kaart eruit te halen was al van het blaadje afgescheurd. Tevens is het een O2-model (Engels netwerk + splashscreen O2). Toestel oogt verder wel nieuw; was voorzien van versie 1.27 en kon ik updaten naar 1.29.
Let dus op als je daar koopt; doosje was wél netjes gesealed maar is dus gewoon ge-resealed door iemand (misschien buiten Ben Telecom om hoor, dat is niet te bewijzen). Ik ga vanavond even terug want dit is niet OK.

• Bullet NL
Soeski schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:56:
Net bij Ben Telecom een toestel gehaald. Toestel was al aan gezet geweest (startte meteen door zonder instelwizard en gaf de verkeerde tijd en datum), lader ontbreekt in de doos (eigenaar zegt dat deze er helemaal niet meer bij zit maar alle unboxing video's weerleggen dat) en het pinnetje dat je nodig hebt om de SIM kaart eruit te halen was al van het blaadje afgescheurd. Tevens is het een O2-model (Engels netwerk + splashscreen O2). Toestel oogt verder wel nieuw; was voorzien van versie 1.27 en kon ik updaten naar 1.29.
Let dus op als je daar koopt; doosje was wél netjes gesealed maar is dus gewoon ge-resealed door iemand (misschien buiten Ben Telecom om hoor, dat is niet te bewijzen). Ik ga vanavond even terug want dit is niet OK.
O2 toestellen worden zeker niet door HTC Benelux geleverd, het lijkt er op dat iemand dit toestel zelf geïmporteerd heeft uit de UK. Gewoon terug gaan, vragen om een Benelux exemplaar.

• Soeski
Bullet NL schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:07:
[...]

O2 toestellen worden zeker niet door HTC Benelux geleverd, het lijkt er op dat iemand dit toestel zelf geïmporteerd heeft uit de UK. Gewoon terug gaan, vragen om een Benelux exemplaar.
Ik ga inderdaad ook terug. Helaas is dit momenteel de enige die ze hadden/hebben. Ah well, we wachten dan maar op voorraad elders. Eerst vanavond mijn geld terug zien te krijgen daar; de manier waarop de eigenaar sprak aan de telefoon voelde al aan alsof het een pittige wedstrijd gaat worden.

• Soundwork
Heb je een afwijkende prijs betaald? Was deze goedkoper dan de modellen uit de Benelux (lager dan €599).
Vaak zijn geïmporteerde exemplaren ook anders geprijsd, meestal lager dan de modellen uit eigen land/regio.

• Soeski
Soundwork schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:14:
[...]

Heb je een afwijkende prijs betaald? Was deze goedkoper dan de modellen uit de Benelux (lager dan €599).
Vaak zijn geïmporteerde exemplaren ook anders geprijsd, meestal lager dan de modellen uit eigen land/regio.
650 betaald, vond ik nog wel netjes. Enthousiasme mag best iets kosten ;)

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06:07

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

, lader ontbreekt in de doos (eigenaar zegt dat deze er helemaal niet meer bij zit maar alle unboxing video's weerleggen dat) en het pinnetje dat je nodig hebt om de SIM kaart eruit te halen was al van het blaadje afgescheurd.
O2 levert de HTC One wel degelijk zonder lader. http://crave.cnet.co.uk/m...a-charger-on-o2-50010833/

• Soeski
Ok, daar zou ik nog in kunnen komen dan. Dan nog, wel fijn als het ergens te vinden is op de doos of dat ze het even melden. Ik ga 'm alsnog retourneren, ik wil gewoon een Benelux model uit een nieuwe doos.

• d0cter
  • Laatst online: 05-02-2023
Soeski schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:20:
[...]

Ok, daar zou ik nog in kunnen komen dan. Dan nog, wel fijn als het ergens te vinden is op de doos of dat ze het even melden. Ik ga 'm alsnog retourneren, ik wil gewoon een Benelux model uit een nieuwe doos.
Wat een vreemd verhaal zeg, succes met verkrijgen van een NL/ benelux versie!

heb vorige week vrijdag m'n contract verlegd bij T-mobile en heb een bezorgafspraak voor woensdag (nu maar hopen dat ze zich daar aan houden) :)

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06:07

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Soeski schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:20:
[...]

Dat dan weer wel, zoiets kan je niet verkopen zonder het te vermelden. Het lijkt mij dat hij wist dat het van O2 af komt en dat het dan branded is en geen lader bij zit. Zijn toch belangrijke dingen om te weten voor een klant.

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-11 03:30
Iemand al een One in Amerika gehaald? Daar kost ie maar 575 dollar (440 euro)?

Verwijderd

aval0ne schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:49:
Iemand al een One in Amerika gehaald? Daar kost ie maar 575 dollar (440 euro)?
Met belasting daarover is dit vrij oninterresant ;)

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-12 14:56
Net een mailtje gehad van Azerty.

"
Hierbij willen we u graag op de hoogte houden van de actuele levertijden van het volgende artikel
uit uw order xxxxxxxxxxxxxx

Het artikel betreft de
609288 - HTC One - Android telefoon - GSM / UMTS - 4G - 32 GB - 4.7" - zwart

Wordt binnen verwacht bij Azerty op:
15-05-2013

We bieden u de volgende mogelijkheden:
1) U kunt wachten tot het artikel voor u binnen komt en dan alles in 1 keer ophalen of laten
versturen.
2) U kunt kiezen voor een alternatief product.
3) U kunt wachten tot het artikel voor u binnen komt en de reeds gereserveerde producten vast
ophalen of laten versturen. U dient bij splitsing van de order rekening te houden met een meerprijs
voor de verzendkosten.
"

Voor zover ik weet wordt het dus halverwege Mei voor mij ;P.

Vind het wachten geen probleem, beter een goed product dan .... ;).

Edit:
Ik weet dat het ongewenst is om mailtjes van leveranciers te posten maar er was al een lange tijd geen update meer geweest van Azerty, dus bij deze.

[ Voor 8% gewijzigd door HesRuud op 29-04-2013 14:53 ]

Kiek em goan!

• kevin-postma
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-09 10:02
Woehoeeeeeeee!!!! :*)

Net een mailtje van coolblue gehad. Uw bestelling is klaar voor verzending en zal vanavond rond 23.15 worden verzonden! Ben benieuwd!!! :9

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 20:40
Van Vodafone vandaag verzendbevestiging gehad!
Jammer dat er een dagje koniningendag tussen zit, maar alsnog lekker snel!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Thoraxx schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:07:
Van Vodafone vandaag verzendbevestiging gehad!
Jammer dat er een dagje koniningendag tussen zit, maar alsnog lekker snel!
Dan kan je met koninginnedag je telefoon ook niet in een pot bier laten vallen:P

Elk nadeel heb zijn voordeel:P

• c0de1
kevin-postma schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:07:
Woehoeeeeeeee!!!! :*)

Net een mailtje van coolblue gehad. Uw bestelling is klaar voor verzending en zal vanavond rond 23.15 worden verzonden! Ben benieuwd!!! :9
Zilveren HTC One ?

• c0de1
Zojuist gebeld door CoolBlue, mijn telefoon wordt donderdag geleverd _/-\o_

Verwijderd

Zilveren One van studenmobiel verzonden ^^

Besteldatum: 7 maart

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-11 03:30
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:51:
[...]

Met belasting daarover is dit vrij oninterresant ;)
Niet als je hem daar zelf gaat kopen :)

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-11 10:30

tazitiz

dbprutser

aval0ne schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:56:
[...]

Niet als je hem daar zelf gaat kopen :)
heeft 4g in de USA geen andere golflengtes dan in EUR?

dit was mij megedeeld in Houston vorige week, anders had ik hem meteen meegenomen maar dat werd me afgeraden. Overigens is HTC support niet worldwide zoals Apple heeft.

• Santoryu
Geannuleerd bij studentmobiel,
winkel binnen gelopen bij tmobile, woensdag zullen ze me bellen als ze binnen komen ( staat niemand anders op de lijst want ze doen niet aan reserveringen met deze mobiel. ff charmes in de strijd gegooid ,me nummer gegeven en nu zal ze me bellen als ze binnen komen )

ben ik over 2 jaar wel iets meer kwijt dan bij studentmobiel. voordeel is wel dat ik zo een winkel in kan lopen als er problemen zijn.

hopelijk ben ik woensdag ook eindelijk eigenaar

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:29
tazitiz schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:05:
[...]

heeft 4g in de USA geen andere golflengtes dan in EUR?

dit was mij megedeeld in Houston vorige week, anders had ik hem meteen meegenomen maar dat werd me afgeraden. Overigens is HTC support niet worldwide zoals Apple heeft.
Klopt,

Was ook in Amerika en hij schijnt niet op Europese golflengte te werken. Dit probleem had ik dus met mijn 920. Lijkt ogenschijnlijk aantrekkelijk maar werkt dus helaas niet :'(

Anders was het een heel mooie deal!

• Soundwork
Dat alle BelCompany filialen een losse prijs van €599,99 hanteren is inmiddels wel duidelijk.
Maar het filiaal in Amersfoort vertelde weer doodleuk dat ze de toestellen die ze verkopen alleen met abonnementen over de toonbank gaan. "Vanwege de schaarste, meneer". Ik begin hier toch wel moe van te worden. :(

Maar momenteel geen voorraad daar. Woensdag of vrijdag weer.

Verwijderd

Eerst was bij Coolblue toestel gratis, nu is het 29 euro ?

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-12 20:55
Soundwork schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:02:
[...]

Dat alle BelCompany filialen een losse prijs van €599,99 hanteren is inmiddels wel duidelijk.
Maar het filiaal in Amersfoort vertelde weer doodleuk dat ze de toestellen die ze verkopen alleen met abonnementen over de toonbank gaan. "Vanwege de schaarste, meneer". Ik begin hier toch wel moe van te worden. :(

Maar momenteel geen voorraad daar. Woensdag of vrijdag weer.
Klopt daarom doe ik er ook niet meer aan mee, in Nieuwegein kreeg ik vrijdag hetzelfde verhaal te horen. Begrijpelijk natuurlijk van BC, denk dat ze er meer provisie krijgen o.i.d.

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-12 21:47
Santoryu schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:15:
winkel binnen gelopen bij tmobile, woensdag zullen ze me bellen als ze binnen komen ( staat niemand anders op de lijst want ze doen niet aan reserveringen met deze mobiel. ff charmes in de strijd gegooid ,me nummer gegeven en nu zal ze me bellen als ze binnen komen )

ben ik over 2 jaar wel iets meer kwijt dan bij studentmobiel. voordeel is wel dat ik zo een winkel in kan lopen als er problemen zijn.

Ik heb twee uurtjes geleden precies hetzelfde gedaan. Heb vanmiddag nog even gebeld met Studentmobiel en ze wisten niet zeker dat ik vrijdag bij de nieuwe lichting mijn mobiel zou krijgen. Ik heb mij preorder op 15 maart geplaatst. Hopelijk woensdag eigenlijk de One. :)

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Verwijderd

Ik zie ineens iets veranderd bij mijn bestelling van Hi. Op de nieuwe orderstatus check site staat ineens dat mijn bestelling goed is ontvangen bij de logistieke partner van Hi en op de oude is de status veranderd van "wachten op voldoende voorraad" naar "de levering van uw bestelling wordt voorbereid". Zal ie dan toch eerder dan 6 mei komen?

Overigens staat de leverdatum nog steeds op 6 mei.

BTW. 24 april online via hi.nl verlengt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2013 17:24 ]

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:21:
Ik zie ineens iets veranderd bij mijn bestelling van Hi. Op de nieuwe orderstatus check site staat ineens dat mijn bestelling goed is ontvangen bij de logistieke partner van Hi en op de oude is de status veranderd van "wachten op voldoende voorraad" naar "de levering van uw bestelling wordt voorbereid". Zal ie dan toch eerder dan 6 mei komen?

Dan staat er iets te gebeuren. Dat had ik ook vorige week. Het is wel al laat maar misschien verzenden ze het vanavond nog:P

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:21:

Overigens staat de leverdatum nog steeds op 6 mei.

zwart of zilver? heeft iemand uberhaupt de zwarte versie binnen van een nl retailer?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:26:
[...]

zwart of zilver? heeft iemand uberhaupt de zwarte versie binnen van een nl retailer?
Wel de zilveren.

• EzMe
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:26:
[...]

Nop, volgens de laatste berichten komt die pas half mei

• Soundwork
ipje schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:14:
[...]

Klopt daarom doe ik er ook niet meer aan mee, in Nieuwegein kreeg ik vrijdag hetzelfde verhaal te horen. Begrijpelijk natuurlijk van BC, denk dat ze er meer provisie krijgen o.i.d.
Dat sowieso wel, maar alle geleverde HTC One's die nu de filialen bereiken zijn afkomstig van Vodafone. Waarschijnlijk wel unbranded, maar in een later stadium vermoedelijk alsnog Vodafone software erop. Dat verklaart waarom de Vodafone versie €599,99 kost en de "unbranded" versie €669,99.

Zucht.... dan maar mijn pre-order afwachten :O

Verwijderd

Santoryu schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:15:

Misschien iets te voorbarig? Heb besteld bij studentmobiel en krijg het woensdag binnen

• Phoenixx2000
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-12 20:36
Zojuist toestel (grijs) besteld met een 1-jarig vodafone abonnement bij coolblue.nl. Ik heb nu KPN dus het is een nieuw abonnement.
1 HTC One Zilver € 291,76

1 x Vodafone RED toestelbundel C 1 jaar € 5,00
1 x Vodafone RED 1 jaar € 49,00

In totaal € 939,00 voor 1 jaar ohja, + € 30,00 voor nieuw abo. Ik heb altijd abonnementen gehad van rond de 60 euro dus prima deal. Overigens krijg ik voor mijn galaxy s3 nog € 240,-. Er staat dat ze 2 mei gaan leveren dus ben benieud.

edit: spelfouten

[ Voor 4% gewijzigd door Phoenixx2000 op 29-04-2013 17:46 ]

• bruijnes
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 08:54
http://www.mediamarkt.de/...arkt-Rheine,75868,-3.html

Hier hebben ze m voor 649eu inc btw.

Doe er je voordeel mee ;)

• EzMe
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:39:
[...]

Misschien iets te voorbarig? Heb besteld bij studentmobiel en krijg het woensdag binnen
Jij hebt vast een toestel lost gekocht? Die waren vandaag heel even op voorraad bij Studentmobiel. Ik heb een branded T-mobile toestel waarvan ze weten dat die vrijdag binnenkomen maar hoeveel is weer onduidelijk. Ik ga mijn preoder van 15 maart opzeggen als ik hem woensdag kan ophalen in de T-mobile shop.

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:24
Soundwork schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:28:
[...]

Dat sowieso wel, maar alle geleverde HTC One's die nu de filialen bereiken zijn afkomstig van Vodafone. Waarschijnlijk wel unbranded, maar in een later stadium vermoedelijk alsnog Vodafone software erop. Dat verklaart waarom de Vodafone versie €599,99 kost en de "unbranded" versie €669,99.

Zucht.... dan maar mijn pre-order afwachten :O
Misschien begrijp ik je verkeerd maar het lijkt mij niet dat reeds verkochte unbranded toestellen alsnog branded zullen worden. Ik heb het toestel als los toestel gekocht en heb dus helemaal niets met Vodafone te maken. In de winkel heb ik ook verder geen keuze gekregen tussen een branded of unbranded toestel.

Verwijderd

EzMe schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:55:
[...]

Jij hebt vast een toestel lost gekocht? Die waren vandaag heel even op voorraad bij Studentmobiel. Ik heb een branded T-mobile toestel waarvan ze weten dat die vrijdag binnenkomen maar hoeveel is weer onduidelijk. Ik ga mijn preoder van 15 maart opzeggen als ik hem woensdag kan ophalen in de T-mobile shop.
Ahja. Ff niet aan gedacht dat je alleen tmo versies kreeg bij tmobile abos. Heb de one icm met hollands nieuwe. Heb nu tele2 en daarvoor tmobile. Ik vond tmobile al slecht, maar tele2 doet daar nog een flinke schep bovenop. Ik weet dat het via tmobiles netwerk gaat, maar bij tmo hadden ze tenminste nog redelijke service.

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Met al die hebberige tweakertjes snap ik wel dat de leveringen een beetje door elkaar lopen.
Man... man... wat kunnen sommigen zich druk maken om een beetje leveringsuitstel.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• tzeunis
  • Laatst online: 15-12 21:26
Barry|IA schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:40:
Met al die hebberige tweakertjes snap ik wel dat de leveringen een beetje door elkaar lopen.
Man... man... wat kunnen sommigen zich druk maken om een beetje leveringsuitstel.
Mee eens! _/-\o_

| Losing my religion |

• wimstradamus
Nou vandaag nog eens gekeken of ik een Htc One kon krijgen met Hi abo,
Maar ben nog voor dat ik klant ben al klaar met Hi, bij TPH een One hebben liggen maar nog steeds geen One in het Lease systeem (wacht al een week), toen samen met de verkoper naar een alternatief gekeken en uiteindelijk de one meegenomen met een Vodafone abo, ben uiteindelijk goedkoper uit en de One is nu ook van mij.
Wel heb ik onder en boven kleine 'gaps' maar vindt dat niet hinderlijk, nu aan het opladen en da op naar het ervaringen topic.
me happy camper :)

iedereen succes met aanschaf van deze beauty van een telefoon !

• Soundwork
kwiebus schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:09:
[...]

Misschien begrijp ik je verkeerd maar het lijkt mij niet dat reeds verkochte unbranded toestellen alsnog branded zullen worden. Ik heb het toestel als los toestel gekocht en heb dus helemaal niets met Vodafone te maken. In de winkel heb ik ook verder geen keuze gekregen tussen een branded of unbranded toestel.
Dat is niet met zekerheid te zeggen.
Zie de post van Bullet NL eerder in dit topic:
Over de branding; Branding kan ook later worden toegevoegd. Dit heeft Vodafone met de Sensation en Legend ook gedaan.... Eerst gewoon ogenschijnlijk zonder branding uitleveren, maar daarna later door een software update toch voorzien van de nodige Vodafone meuk.

Vodafone weet namelijk precies welke toestellen door hun worden uitgeleverd, deze serie kan daarom apart worden gehouden tijdens het update proces. Ik zeg niet dat het met de HTC One weer gebeurd, ik weet zeker dat het in het verleden op deze manier is gebeurd. Waarom zou Vodafone dit nu niet gewoon opnieuw doen?

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-12 10:30
Vanmiddag twee toestellen opgehaald voor 599 (1 bij BC Harderwijk en 1 bij BC Amersfoort)

Prima dingen, geen rare gaps! En uiteraard gelijk de medialinks besteld :)

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-12 18:06
Zojuist een SMS en mail van Hi gekregen dat mijn order verzonden is en morgen wordt bezorgd. Dat lijkt mij heel sterk toch? Of werken die mensen morgen?

21 maart verlengd trouwens. schrok wel ff van het berichtje; ik mikte op 6 mei
Pagina: 1 ... 79 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.