Zonder abo?Mrk87 schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:57:
Vanmiddag twee toestellen opgehaald voor 599 (1 bij BC Harderwijk en 1 bij BC Amersfoort)
Prima dingen, geen rare gaps! En uiteraard gelijk de medialinks besteld
Ja zonder abbo ja... Kom op zeg, zoeken 'Belcompany 599' en *halleluja*
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De BC in Almere wilde m niet aan me verkopen vandaag. Uiteindelijk maar 1 geregeld uit Duitsland.CLB schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:14:
Verwijderd
Er staat ergens op dit forum dat iemand een unbranded tmobile toestel had gekocht en dat de branding er op kwam toen hij zijn tmobile sim er in deedkwiebus schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:09:
[...]
Misschien begrijp ik je verkeerd maar het lijkt mij niet dat reeds verkochte unbranded toestellen alsnog branded zullen worden. Ik heb het toestel als los toestel gekocht en heb dus helemaal niets met Vodafone te maken. In de winkel heb ik ook verder geen keuze gekregen tussen een branded of unbranded toestel.
Is ook aan de orde geweest:
Donstil schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:28:
Net ook wat Belcompany winkels gebeld. Zeggen allemaal alleen met een
abonnement te leveren en als ik dan door vraag blijven ze er helaas toch bij.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb ook net het smsje en e-mail hahs. Alleen ik van KPN! En heb het dus ook op 21 maart besteld. (zilveren) ik vraag me dus ook af gaan zo morgen echt leveren? Iemand enig idee?JRKAP schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:10:
Zojuist een SMS en mail van Hi gekregen dat mijn order verzonden is en morgen wordt bezorgd. Dat lijkt mij heel sterk toch? Of werken die mensen morgen?
21 maart verlengd trouwens. schrok wel ff van het berichtje; ik mikte op 6 mei
[-soon HTC ONE-][-HTC Sensation XE-][-Dell XPS17-][-Xbox360-][-Halo 4-]
Dat wordt ook echt gedaan, maar het strorende is dat de ene BelCompany medewerker zegt: Alleen met abonnement terwijl zijn collega een los toestel zit te verkopen. Ga dan als complete winkel achter één verkoopmodel staan: alleen met abonnement of allebei (abo of los)CLB schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:14:
Kom net bij de Phone House in Amersfoort vandaan.
Daar hebben ze de HTC One nog op voorraad! Heb zelf na lang twijfelen een Galaxy S4 genomen.
Dus.....................
Daar hebben ze de HTC One nog op voorraad! Heb zelf na lang twijfelen een Galaxy S4 genomen.
Dus.....................
uit intresse wat heb doen besluiten de s4 boven de one te kiezen ?moca schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:39:
Dus.....................
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Onverwacht positief nieuws van Hi!
Krijg een mailtje dat mijn bestelling gereed is en morgen geleverd wordt. (Bij de status tool staat wel gewoon 1 mei, Koninginnedag zou een beetje raar zijn om te leveren niet:P)
Zilvere HTC One telefonisch besteld op 4-4.
Ik kan niet wachten ^^
Krijg een mailtje dat mijn bestelling gereed is en morgen geleverd wordt. (Bij de status tool staat wel gewoon 1 mei, Koninginnedag zou een beetje raar zijn om te leveren niet:P)
Zilvere HTC One telefonisch besteld op 4-4.
Ik kan niet wachten ^^
Branded, unbranded? En wat is de prijs daar?moca schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:39:
Dus.....................
Ik ben niet echt onder de indruk van de ultrapixel camera en was aangenaam verrast na een half uurtje spelen met de Galaxy S4. Heel mooi scherm en heb totaal geen lag ervaren. Moet wel eerlijk zeggen dat De One schitterend is afgewerkt en in dat opzicht duidelijk beter is. Heb altijd HTC toestellen gehad en m'n vorige was een One X en wil ook wel eens wat anders proberen.wimstradamus schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:46:
[...]
uit intresse wat heb doen besluiten de s4 boven de one te kiezen ?
[ Voor 9% gewijzigd door moca op 29-04-2013 20:05 ]
Unbranded, Heb alleen gekeken naar prijzen met Abonnement.Soundwork schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:50:
[...]
Branded, unbranded? En wat is de prijs daar?
Voor meer info even op de website kijken.
Het beleid bij BC blijft een beetje een zooitje. Vandaag BC Utrecht gebeld "Ja meneer, we hebben er 1 beschikbaar. Oh, u wilt hem zonder abonnement, nee dat mogen de eerste twee weken niet verkopen".
Dus ik leg ze uit dat het via de twitter toch echt wordt tegengesproken. Hoofdkantoor gebeld. Mocht inderdaad verkocht worden. Dus de winkel weer gebeld:
"Nee meneer, daar verdienen wij minder aan, dus dat willen we u niet verkopen, ook al mag het wel van het hoofdkantoor. Zij hebben alleen een advieserende rol hierin".
Uiteindelijk zo ver gekregen dat ze het hoofdkantoor nog een keer belde, mochten ze hem eindelijk verkopen, zegt de verkoper "Maar dan moet ik eerst deze map met reserveringen afbellen, die waren vóór u".
Hele rare reactie, gezien het feit dat hij eerder nog wel beschikbaar was.
Maar, even een vraag aan de mensen die hem wél van de BC hebben weten te kopen: Is dit een versie met Vodafone bloatware, of gewoon unbranded? Gerucht ging bij The Phone House dat BC branded verkocht.
Gerucht ging bij The Phone House dat BC branded verkocht.
[/quote]
Lijkt me sterk als je met iedere provider kan verlengen.
[/quote]
Unbranded
(zal ook niet levenslang gebeuren, zal wel per batch verschillen)
Klopt helemaal, volledig de stock versie, wat ook te zien was aan de versie nummers van de update die direct viel te downloaden.
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Vanmiddag mailtje ontvangen:
Uw aanvraag is verwerkt!
Het product dat u bij ons besteld heeft is verzonden. U kunt uw bestelling dus binnenkort op uw afleveradres verwachten.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Ritel.nl
-------------------------------
Yes!! Eindelijk...
Kleur: Zilver
Besteldatum: 6 maart
Uw aanvraag is verwerkt!
Het product dat u bij ons besteld heeft is verzonden. U kunt uw bestelling dus binnenkort op uw afleveradres verwachten.
Met vriendelijke groet,
Ritel.nl
Yes!! Eindelijk...
Verwijderd
Puur eigenbescherming. Niks branding op de BC toestellenmoca schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:09:
Gerucht ging bij The Phone House dat BC branded verkocht.
[/quote]
Vanmorgen m'n One nav het test-event binnengekregen. Komende week eens even goed testen en uiteraard een review plaatsen!
No offence maar is wel de meest eerlijke optiesander_hurk schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:06:
[...]
Het beleid bij BC blijft een beetje een zooitje. Vandaag BC Utrecht gebeld "Ja meneer, we hebben er 1 beschikbaar. Oh, u wilt hem zonder abonnement, nee dat mogen de eerste twee weken niet verkopen".
Dus ik leg ze uit dat het via de twitter toch echt wordt tegengesproken. Hoofdkantoor gebeld. Mocht inderdaad verkocht worden. Dus de winkel weer gebeld:
"Nee meneer, daar verdienen wij minder aan, dus dat willen we u niet verkopen, ook al mag het wel van het hoofdkantoor. Zij hebben alleen een advieserende rol hierin".
Uiteindelijk zo ver gekregen dat ze het hoofdkantoor nog een keer belde, mochten ze hem eindelijk verkopen, zegt de verkoper "Maar dan moet ik eerst deze map met reserveringen afbellen, die waren vóór u".
Hele rare reactie, gezien het feit dat hij eerder nog wel beschikbaar was.
Maar, even een vraag aan de mensen die hem wél van de BC hebben weten te kopen: Is dit een versie met Vodafone bloatware, of gewoon unbranded? Gerucht ging bij The Phone House dat BC branded verkocht.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
In principe wel, maar dat hadden ze dan toch allang moeten doen voordat hij in de winkel stond en werd gemeld dat er nog 1 exemplaar beschikbaar was... want die was dus eigenlijk niet beschikbaar, als ze nu opeens een map met reserveringen 'moeten' nabellen...Verderf schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:23:
[...]
No offence maar is wel de meest eerlijke optie
Klinkt mij eerder in de oren dat ze simpelweg niet willen toegeven dat ze fout zaten in de discussie dat dit toestel ook los verkocht mocht worden.
Zeker de eerlijkste optie, maar het toestal was al beschikbaar sinds zaterdag. Dan hadden ze ook gisteren hun map kunnen nabellen, en nooit mogen zeggen dat hij beschikbaar was.Verderf schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:23:
[...]
No offence maar is wel de meest eerlijke optie
@ Replay256: Nog bedankt voor de foto's van je zwarte exemplaar, echt mooi en geloofwaardig!
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 30-04-2013 00:48 ]
Ik zie op steeds meer sites dat de levertijd van de zwarte verkort wordt.. ik hoop toch echt dat daar een paar van binnenkomen deze week
al heb ik stiekem weinig hoop.. Iemand meer nieuws hierover?
Het is zowieso raar dat er toestellen los beschikbaar zijn terwijl er nog genoeg mensen zitten te wachten op hun pre-order.sander_hurk schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 00:39:
[...]
Zeker de eerlijkste optie, maar het toestal was al beschikbaar sinds zaterdag. Dan hadden ze ook gisteren hun map kunnen nabellen, en nooit mogen zeggen dat hij beschikbaar was.
Ik zelf zit al te wachten op mijn zwarte sinds begin vorige maand en die word hopelijk tussen een week en 2 weken geleverd door CB.. hopelijk.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik geloof het wel met die 'pre-orders'. Haal wel een losse zwarte zodra er shops zijn welke hem op voorraad hebben (BC b.v.)
LOLCLB schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 00:48:
@ Replay256: Nog bedankt voor de foto's van je zwarte exemplaar, echt mooi en geloofwaardig!
Gisteren een pre-order geplaatst voor een zwarte one bij de Belcompany (laatste dag van de medialink actie).
De verwachte levertijd was 2-3 weken, toen hij hoorde dat het om een los toestel ging kon het nog wel langer duren want er waren al mensen met een verlenging die een zwarte one wilden.
BC verwacht dus met 2-3 weken de zwarte binnen te krijgen.
De verwachte levertijd was 2-3 weken, toen hij hoorde dat het om een los toestel ging kon het nog wel langer duren want er waren al mensen met een verlenging die een zwarte one wilden.
BC verwacht dus met 2-3 weken de zwarte binnen te krijgen.
Eindelijk goed nieuws dat Ritel.nl ook begonnen is met het leveren. Als ik hun overigens moet geloven krijgen ze eind deze week, begin volgende week ook de zwarte binnen.Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:36:
Vanmiddag mailtje ontvangen:
Uw aanvraag is verwerkt!
Met vriendelijke groet,
Ritel.nl
Yes!! Eindelijk...
Heb dit inmiddels al vaker gehoord dus neem het maar met korreltje zout, maar het zou wel awesome zijn als die inderdaad snel in me handen ligt.
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Helaas is er bij mij verder nog niks meer veranderd dan dit bij mijn order van Hi en ik verwacht vandaag eigenlijk ook weinig verandering, dat wordt dus nagelbijtenVerwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:21:
Ik zie ineens iets veranderd bij mijn bestelling van Hi. Op de nieuwe orderstatus check site staat ineens dat mijn bestelling goed is ontvangen bij de logistieke partner van Hi en op de oude is de status veranderd van "wachten op voldoende voorraad" naar "de levering van uw bestelling wordt voorbereid". Zal ie dan toch eerder dan 6 mei komen?
Overigens staat de leverdatum nog steeds op 6 mei.
BTW. 24 april online via hi.nl verlengt.
Volgende levering is volgens mij 1 mei, daar staat hij bij mij in de statustool nu ook op (is gister veranderd). De lever dag die ze daarna zouden hebben zou 4 mei moeten zijn.Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:21:
Ik zie ineens iets veranderd bij mijn bestelling van Hi. Op de nieuwe orderstatus check site staat ineens dat mijn bestelling goed is ontvangen bij de logistieke partner van Hi en op de oude is de status veranderd van "wachten op voldoende voorraad" naar "de levering van uw bestelling wordt voorbereid". Zal ie dan toch eerder dan 6 mei komen?
Overigens staat de leverdatum nog steeds op 6 mei.
BTW. 24 april online via hi.nl verlengt.
Verwijderd
Ondanks dat er bij mij gister wel wat is veranderd (om half 5 's middags pas), staat het nog steeds op 6 mei helaas..darkpluisje schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 10:11:
[...]
Volgende levering is volgens mij 1 mei, daar staat hij bij mij in de statustool nu ook op (is gister veranderd). De lever dag die ze daarna zouden hebben zou 4 mei moeten zijn.
Iemand ervaringen met online bestellen bij duitse shops? Zie veel mensen die de telefoon in duitsland ophalen, maar nergens iets gevonden van mensen die bij duitse shops besteld hebben.
Heb positieve ervaringen met mailboxde.com (duits post adres, die de bestelling doorsturen naar Nederland)
Heb positieve ervaringen met mailboxde.com (duits post adres, die de bestelling doorsturen naar Nederland)
Voor de liefhebbers, Dixons heeft nog een vijftal stuks via de webshop beschikbaar.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
En nu 7? Worden er steeds meerWom schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 12:55:
Voor de liefhebbers, Dixons heeft nog een vijftal stuks via de webshop beschikbaar.
Wel jammer van de prijs. Dan ga ik liever wat Belcompany filialen af
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Tja, bij TPH staat hij ook op €699,99 en is voorradig in 27 van de 210 filialen.Joost1991 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 13:21:
Wel jammer van de prijs. Dan ga ik liever wat Belcompany filialen af
Maar net als bij BC is het maar net of je hem kan bemachtigen zonder abonnement.
Sowieso heb je daar bij Dixons geen last van.
Ja, misschien mensen die toch afzien van de bestelling, wat mij meer verbaasd is dat er staat dat ze morgen al kunnen leveren aan de deur. Tenzij ze een eigen bezorg dienst hebben lijkt mij dit sterk, denk dat ze even geen rekening hebben gehouden met koningsdag.
Verwijderd
Sinds afgelopen zondag ook een one in bezit. Wat een top toestel!
Heb er wel 10 belcompany winkels voor moeten bellen maar.... Amstelveen had er nog een!
Gelijk gereserveerd en opgehaald. Aangekomen in de winkel, zei de verkoper dat er na mijn telefoontje
Nog wel 4 keer gebeld was voor de one! Had dus gewoon geluk om net voor openingstijd (12.00) te bellen!
Toestel is trouwens helemaal simlock en branded vrij! En gewoon los voor 599,- gekocht!
Nergens geen kieren op dode pixels! Helemaal top
Heb er wel 10 belcompany winkels voor moeten bellen maar.... Amstelveen had er nog een!
Gelijk gereserveerd en opgehaald. Aangekomen in de winkel, zei de verkoper dat er na mijn telefoontje
Nog wel 4 keer gebeld was voor de one! Had dus gewoon geluk om net voor openingstijd (12.00) te bellen!
Toestel is trouwens helemaal simlock en branded vrij! En gewoon los voor 599,- gekocht!
Voor de mensen die nog vandaag hun aankoop gaan doen bij de online shop van Dixons ===> ze adverteren nog met de gratis Media Link, maar in de voorwaarde staat dat de actie alleen geldig is als je besteld voor 30 april. Tenzij het is aangepast, houd dit wel in je achterhoofd. Misschien de moeite waard om morgen even voor te bellen hoe het zit.
Je kan nog niet met zekerheid zeggen dat hij branded vrij blijft.Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:15:
Sinds afgelopen zondag ook een one in bezit. Wat een top toestel!
Het is en blijft een Vodafone toestel, ook al zie je dat er niet aan af.
Verwijderd
Volgens mij gebeurt dat alleen als je de eerste keer een vodasim in je One stopt. Later niet meer volgens mij. Dus als je nooit een voda sim gebruikt zal hij unbranded blijven lijkt mijSoundwork schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 17:51:
[...]
Je kan nog niet met zekerheid zeggen dat hij branded vrij blijft.
Verwijderd
Inderdaad , ik gebruik KPN en kreeg gelijk een officiële update van HTC.
En werd mij gegarandeerd dat hij branded vrij was! En Vodafone kan hem nooit brandend maken op afstand! Al met al. Gewoon origineel toestel!
En werd mij gegarandeerd dat hij branded vrij was! En Vodafone kan hem nooit brandend maken op afstand! Al met al. Gewoon origineel toestel!
Natuurlijk kunnen ze dat wel. Alle telefoons met bijvoorbeeld IMEI 1234xxxxxxx zou je vanilla uit kunnen leveren, en ondertussen een branded versie maken en een paar weken later online zetten. Daardoor worden ze alsnog branded.
Hij blijft unbranded totdat je hem een keer ter reparatie aan moet bieden en ze de firmware opnieuw erop zetten.(met mijn sensation bij VF meegemaakt)Soundwork schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 17:51:
[...]
Je kan nog niet met zekerheid zeggen dat hij branded vrij blijft.
En waar zou mijn toestel deze branded versie dan vandaan moeten halen? Het lijkt mij dat het toestel aangezien deze unbranded is en ook niet op het Vodafone netwerk zit zijn updates van HTC servers haalt?jopie schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:33:
Natuurlijk kunnen ze dat wel. Alle telefoons met bijvoorbeeld IMEI 1234xxxxxxx zou je vanilla uit kunnen leveren, en ondertussen een branded versie maken en een paar weken later online zetten. Daardoor worden ze alsnog branded.
je kan altijd achteraf kijken of je toestel branded is of niet.
de software(branded) is afhankelijk van de cid van het toestel. (dit bepaald welke updates je ophaald/ of ze bij het reparatiecentrum er mogelijk mee updaten)
kijk naar de cid is het een htc__xxx (E11 = NL) dan is het volledig unbranded en blijft het ook zo.
begint het met tmob... of voda... dan is het een branded toestel.
de software(branded) is afhankelijk van de cid van het toestel. (dit bepaald welke updates je ophaald/ of ze bij het reparatiecentrum er mogelijk mee updaten)
kijk naar de cid is het een htc__xxx (E11 = NL) dan is het volledig unbranded en blijft het ook zo.
[ Voor 13% gewijzigd door reaL_G op 30-04-2013 20:18 . Reden: aanvulling ]
GiTS
Net gechecked, volgens mij is de mijne los gekocht bij Belcompany een HTC_E11.reaL_G schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 20:17:
het kan als je je toestel in de bootloader in fastboot usb mode zet.
kijk eerst of het toestel wel connected is command: fastboot devices, hij returned dan met je serialnummer
dan met fastboot commando: fastboot getvar all
(het kan zijn dat fastbootcommandos beperkt zijn met een locked bootloader)
of in adb (toestel dus gewoon in androidmodus, debugging aan)
kijk eerst of het toestel wel connected is command: adb devices, hij returned dan met je serialnummer
met adb commando: adb getvar all
let wel je moet wel de standaard htc en/of adb/fastboot drivers hebben geinstalleerd.
er zijn ook apps die kunnen chekken, maar ik ben daar geen fan van.
kijk eerst of het toestel wel connected is command: fastboot devices, hij returned dan met je serialnummer
kijk eerst of het toestel wel connected is command: adb devices, hij returned dan met je serialnummer
let wel je moet wel de standaard htc en/of adb/fastboot drivers hebben geinstalleerd.
[ Voor 6% gewijzigd door reaL_G op 30-04-2013 21:44 . Reden: spelling ]
GiTS
CID Getter werkt opzich prima. Hier ook een E11 (van de BC vandaan)
Verwijderd
Dan neem ik aan dat alle leveringen aan de bel uit een serie komen en allemaal htc toestellen zijn zonder brandingreaL_G schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:43:
het kan als je je toestel in de bootloader in fastboot usb mode zet.
het kan ook gewoon zo zijn, dat ze geen tijd hebben gehad om het toestel van branding te voorzien (dus cid en software aanpassen). en dat de eerste batch van een provider misschien rechtstreeks doorgestuurd is om uit te leveren.Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:53:
[...]
Dan neem ik aan dat alle leveringen aan de bel uit een serie komen en allemaal htc toestellen zijn zonder branding
Ik heb zelf de ervaring dat voorheen alle aan mij toestellen (met abbo, in de winkel gehaald) altijd geleverd zijn met htc__E11).
echter als je kijkt naar je cid, dit is een hard gegeven en kunnen ze nadien niet meer aanpassen!!
koop je een toestel los (in de winkel), dan mag je verwachten eisen dat het toestel unbranded is!! of hij moet wat goedkoper zijn.
GiTS
Hij is ook €100 goedkoper bij bc
Hoi!
misschien is dat gewoon een verkapte verkoopstunt?EWK schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:02:
Hij is ook €100 goedkoper bij bc
Het feit dat hij los verkocht word, moet hij unbranded zijn, of het moet specifiek vermeld zijn!!
GiTS
Je biedt hem gewoon gelijk aan bij HTC ipv VFReplar schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:38:
[...]
Hij blijft unbranded totdat je hem een keer ter reparatie aan moet bieden en ze de firmware opnieuw erop zetten.(met mijn sensation bij VF meegemaakt)
Mijn bestelling van 4 maart bij Amazon.de voor een zwarte HTC One is vandaag ook verstuurd! 
Ik heb sinds vorige week al een zwarte One van Mediamarkt Nordhorn, maar de bestelling bij Amazon had ik nog laten staan voor iemand anders.
Ik heb sinds vorige week al een zwarte One van Mediamarkt Nordhorn, maar de bestelling bij Amazon had ik nog laten staan voor iemand anders.
Nou.....deze maand zou hij dan moeten worden geleverd, mijn zwarte One (22 maart pre-order bij CB).
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ik heb zojuist van moeder de vrouw gehoord dat er een pakket van 420gram is bezorgd door Post.nl van Amazon.de.
Begin maart de One Black besteld (dacht 7 maart). Na lang wachten blijken de eerste internationale Black's te worden geleverd.
Nu maar hopen dat hij ook via NL'se retail snel geleverd wordt voor de rest!
Zal vanavond proberen wat pics te plaatsen als ik tijd heb..
Begin maart de One Black besteld (dacht 7 maart). Na lang wachten blijken de eerste internationale Black's te worden geleverd.
Nu maar hopen dat hij ook via NL'se retail snel geleverd wordt voor de rest!
Zal vanavond proberen wat pics te plaatsen als ik tijd heb..
Enig idee of ik deze week bij een belcompany nog kans maak? Of zijn de lijsten van een dergelijke lengte dat ik beter iets meer kan betalen?
Maandag mijn HTC One bij Phonehouse Barendrecht besteld, werd direct de dag er na (Koninginnedag) opgebeld dat ze hem woensdag (vandaag
) binnen krijgen en ik hem kan ophalen.
[ Voor 4% gewijzigd door Richurdt op 01-05-2013 11:07 ]
Wel zo netjes: even mijn bevindingen opschrijven na mijn eerste relaas omtrent Ben Telecom.
Ik heb het verhaal uitgelegd; ik wilde geen O2 branded toestel waar het pinnetje al van ontbrak en de adapter niet meegeleverd werd in de doos (O2 doet dit niet). Kortom; ik heb aangegeven dat ik gewoon een Benelux model wil, ook vanwege de MediaLink.
Ben netjes geholpen en er staat nu een nieuw Benelux model in bestelling voor me. Het gaat me dus niet om wat er gebeurd is, maar hoe het opgelost wordt. En dat is gewoon prima tot zo ver!
Op de vraag waarom hij import O2 modellen verkocht, zei hij dat hij die al wel kon leveren en er veel vraag naar de HTC One is. Op zich dus prima, maar het zou nog netter zijn als je dat wel even in de winkel aangeeft of in de vitrine.
Kortom; heb hem even 10 minuten in de handen gehad en nu weer wachten
Ik heb het verhaal uitgelegd; ik wilde geen O2 branded toestel waar het pinnetje al van ontbrak en de adapter niet meegeleverd werd in de doos (O2 doet dit niet). Kortom; ik heb aangegeven dat ik gewoon een Benelux model wil, ook vanwege de MediaLink.
Ben netjes geholpen en er staat nu een nieuw Benelux model in bestelling voor me. Het gaat me dus niet om wat er gebeurd is, maar hoe het opgelost wordt. En dat is gewoon prima tot zo ver!
Op de vraag waarom hij import O2 modellen verkocht, zei hij dat hij die al wel kon leveren en er veel vraag naar de HTC One is. Op zich dus prima, maar het zou nog netter zijn als je dat wel even in de winkel aangeeft of in de vitrine.
Kortom; heb hem even 10 minuten in de handen gehad en nu weer wachten
Net gebeld met de Dixons, ze verwachten morgen 100 stuks in zwart binnen te krijgen ^^ Ik zal morgen weer bellen met het magazijn ter bevestiging.
Verwijderd
Altijd zeer goede ervaringen met GSMweb gehad maar na alle berichten hier heb ik er even geen vertrouwen in dat ik mijn toestel binnen 2 weken zal hebben.. net gebeld met ze en blijkbaar zouden er maandag toestellen geleverd worden maar dat is ineens niet gebeurd. Geen idee wanneer ze nu binnen gaan komen, staat geen leverdatum voor dus gewoon afwachten maar.Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:59:
[...]
Laatste keer voor mij inderdaad. Heb in het verleden wel zaken mee gedaan, maar nu nooit meer.
Klantenservice die geen updates geeft wat betreft levertijden, bij navraag krijg je te laat antwoord en als je wilt annuleren krijg je wel binnen een mum tijd bericht dat het niet mogelijk is.
Ik laat het hierbij niet zitten, ik ga kijken hoe ik er alsnog vanaf kan komen.
Of ze moeten binnen een week leveren dan houd ik het erbij.
Ze geven nu aan vanaf morgen(29ste) te leveren, maar daar geloof ik ook helemaal niets van.
Ik heb het nagevraagd, voor die gene die heb thuis hebben laten bezorgen (dus al betaald) voor de 30ste is dit nog geldig. Mocht je een afhaal bestelling hebben gedaan en niet betaald is het pech hebben. Ik heb doorgegeven dat het er nog opstaan en ze 'zouden' er iets mee doen..ipje schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:44:
Voor de mensen die nog vandaag hun aankoop gaan doen bij de online shop van Dixons ===> ze adverteren nog met de gratis Media Link, maar in de voorwaarde staat dat de actie alleen geldig is als je besteld voor 30 april. Tenzij het is aangepast, houd dit wel in je achterhoofd. Misschien de moeite waard om morgen even voor te bellen hoe het zit.
Nog meer mensen waarbij de Hi bestelstatus is veranderd?
Verwijderd
Ja! 29 april was mijn status al wat veranderd, de order zou worden voorbereid, maar de leverdatum stond nog steeds op 6 mei. Zojuist is ie versprongen naar 1 mei (vandaag dus). Ik ben benieuwd!HansAnders07 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:31:
Ik heb laatst de Black versie besteld bij Vodafone (Online), krijg ik dan een branded of unbranded toestel?
Ja bij mij ook!Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:33:
[...]
Ja! 29 april was mijn status al wat veranderd, de order zou worden voorbereid, maar de leverdatum stond nog steeds op 6 mei. Zojuist is ie versprongen naar 1 mei (vandaag dus). Ik ben benieuwd!
En ik krijg net een sms binnen dat m'n bestelling verzonden is en morgen afgeleverd wordt!
Verwijderd
Het smsje en mailtje dat het verzonden wordt laten bij mij blijkbaar nog even op zich wachten.HansAnders07 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:50:
[...]
Ja bij mij ook!
En ik krijg net een sms binnen dat m'n bestelling verzonden is en morgen afgeleverd wordt!
EDIT: zojuist de sms ontvangen. Morgenmiddag wordt hij geleverd! Nu de sms voor spotify nog.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2013 12:21 ]
Verwijderd
Heb de One binnen van studentmobiel. Heb vrij grote gaps aan de boven en de onderkant ...
Ai... dat is balen. Is een branded model van T-mobile? Ik zit namelijk nog op bericht van studentmobiel te wachten.Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:12:
Heb de One binnen van studentmobiel. Heb vrij grote gaps aan de boven en de onderkant ...
Hoe ziet jouw status bij Hi eruit? Want ik heb het verzendbericht afgelopen maandag al gehad, maar de bestelling staat nog steeds op klaar voor verzending bij Hi..HansAnders07 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:50:
[...]
Ja bij mij ook!
De bezorgdatum was vandaag, maar is zojuist bij PostNL naar morgen versprongen.
Verwijderd
Nee niet van t-mobile. Idd flink balen ja na 2 maanden gewacht te hebben. Heb net ook een kleine deuk in t metaal ontdekt... Deze gaat retour.jurriewaal schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:24:
[...]
Ai... dat is balen. Is een branded model van T-mobile? Ik zit namelijk nog op bericht van studentmobiel te wachten.
Hij staat bij mij op: "klaar om verzonden te worden"tzanten schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:26:
[...]
Hoe ziet jouw status bij Hi eruit? Want ik heb het verzendbericht afgelopen maandag al gehad, maar de bestelling staat nog steeds op klaar voor verzending bij Hi..
De bezorgdatum was vandaag, maar is zojuist bij PostNL naar morgen versprongen.
En bij PostNL staat de afleverdatum op morgen
Die van mij is zojuist bezorgd.HansAnders07 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:31:
Was helaas niemand thuis, ga hem morgen op het postkantoor ophalen.
Pre-order van 22 maart
Bij mij is er ook niemand thuis morgen, kan je niet ergens aangeven dat je hem direct naar een PostNL afhaalpunt wilt laten brengen?
Net gesproken met gsmweb. Als het goed is krijgen ze er vandaag 160 binnen, maar ze konden niet vertellen hoeveel pre-orders ze daarvoor hebben dus ze konden ook niet vertellen of mijn bestelling daarbij zit.
Op mijn vraag of het eventueel mogelijk is mijn bestelling te annuleren indien ik daar niet bij zou zitten kreeg ik "nee" te horen want hij zou al op 8 april bij T-Mobile geactiveerd zijn. Als ik in "My T-Mobile" kijk zie ik daar echter nog niets van terug.. Maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen. Hopelijk zit ik bij deze 160 stuks.
Op mijn vraag of het eventueel mogelijk is mijn bestelling te annuleren indien ik daar niet bij zou zitten kreeg ik "nee" te horen want hij zou al op 8 april bij T-Mobile geactiveerd zijn. Als ik in "My T-Mobile" kijk zie ik daar echter nog niets van terug.. Maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen. Hopelijk zit ik bij deze 160 stuks.
vanochtend de HTC one binnen gekregen (vorige week donderdag telefonisch abbo verlengd bij T-mobile inclusief de telefoon). De bezorging had waarschijnlijk een dag eerder gekund als Wim-lex niet belangrijk had gedaan in Amsterdam gisteren.
De telefoon is wel T-mobile branded maar nadat er een paar programmatjes geuninstalled zijn is dat 'probleem' ook verholpen (nu hopen dat de updates niet heel er vertraagd worden ..)
Net de registratie gedaan voor de medialink en als ik de bevestigings link mag geloven heb ik die ook binnen 10 dagen in huis.
De telefoon is wel T-mobile branded maar nadat er een paar programmatjes geuninstalled zijn is dat 'probleem' ook verholpen (nu hopen dat de updates niet heel er vertraagd worden ..)
Net de registratie gedaan voor de medialink en als ik de bevestigings link mag geloven heb ik die ook binnen 10 dagen in huis.
Wanneer heb jij m besteld?jurriewaal schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:24:
[...]
Ai... dat is balen. Is een branded model van T-mobile? Ik zit namelijk nog op bericht van studentmobiel te wachten.
Mag ik vragen waarom je die toestelbundel erbij genomen hebt?Phoenixx2000 schreef op maandag 29 april 2013 @ 17:45:
Zojuist toestel (grijs) besteld met een 1-jarig vodafone abonnement bij coolblue.nl. Ik heb nu KPN dus het is een nieuw abonnement.
1 HTC One Zilver € 291,76
1 x Vodafone RED toestelbundel C 1 jaar € 5,00
1 x Vodafone RED 1 jaar € 49,00
In totaal € 939,00 voor 1 jaar ohja, + € 30,00 voor nieuw abo. Ik heb altijd abonnementen gehad van rond de 60 euro dus prima deal. Overigens krijg ik voor mijn galaxy s3 nog € 240,-. Er staat dat ze 2 mei gaan leveren dus ben benieud.
edit: spelfouten
Je kunt toch (veel) voordeliger gewoon die bundel skippen (scheelt €60) en zo'n €40 voor het toestel meer neerleggen? scheelt weer een paar tientjes.
Zie wel meer mensen die bundels nemen maar dat maakt het toch alleen maar duurder?
Ik zou graag een vergelijkbaar abbo willen hebben (HTC One, 1 jarig, weinig belminuten (<100), snel (maar ook weinig) MB (500MB is zat, maar vaak erg traag), [edit:] en KPN of Vodafone netwerk maar voor < €900 moet dat toch wel ergens lukken
Het is volgens mij tot nu toe goedkoper om een losse BC phone te halen, dan heb ik nog €300+ over voor een SIM-only abbo..
[ Voor 25% gewijzigd door SmiGueL op 01-05-2013 14:21 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
@SmiGueL Eventueel even afwachten wat T-Mobile voor prijzen gaat vragen met hun nieuwe 'abbo'-vormen. Wat ik heb begrepen is dat hun toelaten om zelf te kiezen wat jij wilt. Dus <100 Bel minuten, 500mb. Prijzen worden 8 mei bekend gemaakt en 13 mei gaan ze in gebruik. Dus misschien dat hier dan nog iets bij zit wat aan jou verwachten voldoet.
Overigens heeft Tele2 nog altijd een actie gedurende contract jaar. 10 euro per maand voor 100bel/sms en 500mb. Heb alleen geen idee of Tele2 beetje goede dekking heeft ten opzichte van T-Mobile / KPN / Vodefone. (Sim Only).
Zit er zelf sterk aan te denken om over te gaan op Tele2 sim only. Alleen lastige overweging voor mij aangezien ik nog loop op oude contract van KPN, 210min / 2700MB voor 28 euro. (lang leven, life-time korting van 20%)
Overigens heeft Tele2 nog altijd een actie gedurende contract jaar. 10 euro per maand voor 100bel/sms en 500mb. Heb alleen geen idee of Tele2 beetje goede dekking heeft ten opzichte van T-Mobile / KPN / Vodefone. (Sim Only).
Zit er zelf sterk aan te denken om over te gaan op Tele2 sim only. Alleen lastige overweging voor mij aangezien ik nog loop op oude contract van KPN, 210min / 2700MB voor 28 euro. (lang leven, life-time korting van 20%)
[ Voor 15% gewijzigd door Metian op 01-05-2013 14:10 ]
Rupsen, Rapsen.
TIP:Zit er zelf sterk aan te denken om over te gaan op Tele2 sim only. Alleen lastige overweging voor mij aangezien ik nog loop op oude contract van KPN, 210min / 2700MB voor 28 euro. (lang leven, life-time korting van 20%)
Vanaf wanneer had je die life-time korting van 20%? Ik had die nl. ook van Hi, wat erg aantrekkelijk leek (vanaf eind 2010).
Waar ik na een poos pas achter kwam was dat mijn internetabonnement de allertraagste was en dat alle nieuwe abonnementen wel een flink opgeschroefde down- en uploadsnelheid hadden. Wilde je fatsoenlijk en snel internet, moest je natuurlijk een nieuw abonnement afsluiten. Dat verschil was in de praktijk aanzienlijk toen ik switchte naar Vodafone.
[ Voor 31% gewijzigd door JDL15 op 01-05-2013 14:19 ]
Die stamt ondertussen alweer uit nov. 2010. Ik heb eigenlijk niet echt idee wat op dit moment de down- en uploadsnelheid is. Zal het eens na kunnen kijken, want als daadwerkelijk veel scheelt ga ik sowieso over naar Tele2, die overigens (als goed is) gewoon draaien op T-Mobile netwerk.JDL15 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:18:
[...]
TIP:
Vanaf wanneer had je die life-time korting van 20%? Ik had die nl. ook van Hi, wat erg aantrekkelijk leek (vanaf eind 2010).
Waar ik na een poos pas achter kwam was dat mijn internetabonnement de allertraagste was en dat alle nieuwe abonnementen wel een flink opgeschroefde down- en uploadsnelheid hadden. Wilde je fatsoenlijk en snel internet, moest je natuurlijk een nieuw abonnement afsluiten. Dat verschil was in de praktijk aanzienlijk toen ik switchte naar Vodafone.
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Voor mensen die hier Tele 2 abo hebben afgesloten. Al nare ervaringen gehad? Ik zit hier te twijfelen...
Dit duurt te lang voor mij.. ik heb m'n bestelling bij studentenmobiel gewijzigd naar een xperia Z T white
Zojuist bij the phonehouse in houten. Hebben ze de zilveren liggen(laatste). Nu zit ik alleen bij Hi en bij Hi abbo's kunnen ze hem niet meegeven omdat hij daar pas volgende week wordt ingevoerd oid...
Kan hem nu alleen wel met precies het abbo en telefoon reserveren bij die betreffende winkel via de site van the phone house...
Ga dat maar proberen denk ik...
Kan hem nu alleen wel met precies het abbo en telefoon reserveren bij die betreffende winkel via de site van the phone house...
Ga dat maar proberen denk ik...
Ouch, daar krijg je spijt van! Tenzij je gewoon een nieuwe phone wil en niet per se een goeieninosm1 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:35:
Dit duurt te lang voor mij.. ik heb m'n bestelling bij studentenmobiel gewijzigd naar een xperia Z T white
Merk en type switchen omdat de levering lang duurt... geen echte fan!
Verwijderd
Er worden weer veel verschillende datums genoemd betreft de levertijd van de zwarte HTC One.
Is er officieel een datum naar buiten gebracht door HTC NL zelf, of de Nederlandse providers? (in mijn geval Vodafone)
19 mei heb ik mijn eerste festival van het jaar, en hoopte dan toch wel een mooie video te kunnen schieten met mijn HTC One!
Pre-order gedaan op 20 februari bij de lokale Vodafone winkel... and still waiting..
Is er officieel een datum naar buiten gebracht door HTC NL zelf, of de Nederlandse providers? (in mijn geval Vodafone)
19 mei heb ik mijn eerste festival van het jaar, en hoopte dan toch wel een mooie video te kunnen schieten met mijn HTC One!
Pre-order gedaan op 20 februari bij de lokale Vodafone winkel... and still waiting..
Onbekend, HTC roept medio mei. Coolblue roept 9 mei, Ritel.nl roept eind deze week / begin volgende week. Kortom het is nog steeds niet duidelijk.Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:54:
Er worden weer veel verschillende datums genoemd betreft de levertijd van de zwarte HTC One.
Wat wel duidelijk is dat de zwarte versie langzaam geleverd begint te worden, in Duitsland wordt die al met mondjes maat verkocht (als ik mag geloven wat hier langs komt).
Nog even geduld dus, maar het is het wachten waard. Aldus tientallen mensen.
Rupsen, Rapsen.
Ik heb hem vorige week besteld bij studentmobiel, ze geven nu aan Levertijd 2 weken.
Heb dan niet voor een kleur gekozen maar zal wel een Zilvere worden.
Verwijderd
Heel irritant dat verschillende instanties verschillende dingen roepen.Metian schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:00:
[...]
Onbekend, HTC roept medio mei. Coolblue roept 9 mei, Ritel.nl roept eind deze week / begin volgende week. Kortom het is nog steeds niet duidelijk.
Als HTC NL medio mei noemt als schatting, neem dit dan ook over denk ikzelf dan. Ga geen dingen roepen, heeft echt niemand wat aan.
Ik wil niet meer wachtenMetian schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:00:
[...]
Nog even geduld dus, maar het is het wachten waard. Aldus tientallen mensen.
hadden ze dat aangegeven per e-mail? Ben het namelijk zat met wachten en als ik naar je bericht kijk dan denk ik dat de pre-orders er bijna uit zijn?nl-chrs schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:17:
Ik heb hem vorige week besteld bij studentmobiel, ze geven nu aan Levertijd 2 weken.
kan je, je e-mail anders copy/pasten als er meer info bij zit
als het standaard text is dan hoeft het niet
Ik dacht, ik wacht niet meer.
Dus ik ben een Belcompany hier in de buurt, en ja hoor, 2 op voorraad.
Ben hem gelijk gaat halen.
Echt een geweldig mooi apparaat! Word wel lekker warm met veel Wi-Fi gebruik.
'lekker' warm nog wel hahaSanto schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:24:
Ik dacht, ik wacht niet meer.![]()
Ik neem dan aan een lostoestel? En wat heeft ie gekost als ik vragen mag?Santo schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:24:
Ik dacht, ik wacht niet meer.![]()
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Tja, je hebt gelijk en dat zit een beetje tussen m'n orenSmiGueL schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:44:
[...]
Mag ik vragen waarom je die toestelbundel erbij genomen hebt?
Je kunt toch (veel) voordeliger gewoon die bundel skippen (scheelt €60) en zo'n €40 voor het toestel meer neerleggen? scheelt weer een paar tientjes.
Zie wel meer mensen die bundels nemen maar dat maakt het toch alleen maar duurder?
Ik zou graag een vergelijkbaar abbo willen hebben (HTC One, 1 jarig, weinig belminuten (<100), snel (maar ook weinig) MB (500MB is zat, maar vaak erg traag), [edit:] en KPN of Vodafone netwerk maar voor < €900 moet dat toch wel ergens lukken)
Het is volgens mij tot nu toe goedkoper om een losse BC phone te halen, dan heb ik nog €300+ over voor een SIM-only abbo..
Voor mij is vooral belangrijk dat ik veel belminuten heb en minstens 1000MB databundel.
Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.