Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:45:
Ik ben ook een "GSMweb-klant". Ik wordt gek van het verschuiven van de levertijden. Zoals ik hier al kan lezen ligt het volgens mij ook niet aan hen maar aan HTC.
Wat ik niet kan begrijpen en misschien 1 van jullie mij kunnen uitleggen is het volgende:
Waarom heeft de ene leverancier HTC One's te "over"....en verschuiven andere leveranciers steeds hun levertijden? Heeft iedereen een andere overeenkomst met HTC? Heeft de 1 voorang op de ander?
Ik vind het een vreemde gang van zaken zo.
Ik weet nog net zo niet of het probleem helemaal bij HTC ligt. Ok, misschien is het probleem dat htc gewoon te weinig toestellen heeft. Maar ik denk zelf dat GSMWeb gewoon heel erg laat besteld heeft.
En dan gaat de uitlevering op welk bedrijf als eerste besteld heeft. Daar was coolblue erg vroeg met daarna thephonehouse. Daarna Vodafone en Tmobile. Daarna KPN/HI en dan zo GSMWeb.
En het kan natuurlijk ook te maken hebben met klantwaarde en evt contracten:P
Het blijft giswerk, want volgens mij weten de providers/winkels en HTC nog niet eens hoe het zit:P
Ook is het heel gemakkelijk voor de klantenservice om de schuld te leggen bij HTC. Want dan blijven de klanten tevreden over de verkoper, zodat ze eventueel later nog steeds terugkomen om iets anders aan te schaffen(maar dan van een andere fabrikant)
[
Voor 9% gewijzigd door
Gertjuhjan op 02-05-2013 08:51
]