• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 20:40
Ook ik heb inmiddels mijn HTC One silver van Vodafone ontvangen! :D
Qua gaps valt het mee, ik zie wel dat het niet naadloos op elkaar aansluit, maar ik stoor me er niet aan.

Wel heb ik problemen om hem aan te melden voor de media link! Hij zegt dat het imei nummer niet meedoet aan de actie :S Iemand dit probleem ook gehad? Pre-order was voor 29 april en Vodafone is een verified reseller

Verwijderd

Thoraxx schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:37:
Qua gaps valt het mee, ik zie wel dat het niet naadloos op elkaar aansluit, maar ik stoor me er niet aan.

Wel heb ik problemen om hem aan te melden voor de media link! Hij zegt dat het imei nummer niet meedoet aan de actie :S Iemand dit probleem ook gehad? Pre-order was voor 29 april en Vodafone is een verified reseller
Wanneer order geplaatst?

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
The_Cyberspace schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:31:
[...]

Ik neem dan aan een lostoestel? En wat heeft ie gekost als ik vragen mag?
Inderdaad een los toestel. 599 eurotjes :*)

Owja en de IMEI werd gewoon nog geaccepteerd voor de HTC Medialink HD actie d:)b

[ Voor 14% gewijzigd door Santo op 01-05-2013 15:41 ]

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Thoraxx schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:37:

Dan moet je even een email sturen naar info@htcmedialinkhd.com.
Deze mensen kunnen je de reden geven:)

Xbox: Gulpener88

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Weet iemand al meer over de zilvere t-mobile versie bij studentmobiel?

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 20:40
Gertjuhjan schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:46:
[...]

Dan moet je even een email sturen naar info@htcmedialinkhd.com.
Deze mensen kunnen je de reden geven:)
Thnx! Gelijk even gedaan. Had jij dit probleem ook? zoja, wat was bij jou de reden?
Vorige week woensdag, maar toen ging er iets fout dus afgelopen vrijdag opnieuw moeten bestellen. Maandag verzonden en nu dus woensdag al binnen!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Thoraxx schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:01:
[...]

Thnx! Gelijk even gedaan. Dat jij dit probleem ook? zoja, wat was bij jou de reden?
Nee, bij mij is het goed gegaan(tot nu toe), maar ik mailde ze om te kijken of ze een track&trace nummer zouden sturen. En wanneer hij geleverd zou worden.

Toen kreeg ik het antwoordt dat het binnen 10 werkdagen geleverd zou worden en ik geen Track & trace nummer zou krijgen. Ik heb hem op 25 april besteld, dus ik heb nog een aantal werkdagen te gaan.

Verwijderd

Santo schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:39:
[...]

Owja en de IMEI werd gewoon nog geaccepteerd voor de HTC Medialink HD actie d:)b
Op de site van Belcompany staat:

Totaal eenmalig: 669,99

Scheelt het zo veel als je m in de winkel koopt?

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-12 18:06
Zojuist is mijn HTC One ook bezorgd van Hi. 21 maart verlengd. Zal snel mijn bevindingen posten in het andere topic

• Quipp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:27:
Voor mensen die hier Tele 2 abo hebben afgesloten. Al nare ervaringen gehad? Ik zit hier te twijfelen...
bell al bijna een jaar met tele2 simonly. nooit problemen qua bereik oid gehad. (als ik het goed heb gebruiken ze het T-mobile netwerk) krijg netjes per post de rekening maar je kan ze ook online in zien. ik ben dik te vreden over tele2 :)

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

Santo schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:39:
[...]

Ik heb er net ook eentje opgehaald bij de BC voor 599, de zilveren versie en dit was ook de laatste :D

Helaas geen Medialink voor mij :(

[ Voor 4% gewijzigd door the_cyberspace op 01-05-2013 17:18 ]

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Verwijderd

BelCompany Doetinchem heeft ook weer een paar toestellen binnen, en aangezien Doetinchem vrij klein is, blijven deze wel even liggen.

Ik had er een reservering staan, maar inmiddels heb ik de S4 al.

• Metian
  • Laatst online: 19-12 10:25

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:22:
[...]
Heel irritant dat verschillende instanties verschillende dingen roepen.
Als HTC NL medio mei noemt als schatting, neem dit dan ook over denk ikzelf dan. Ga geen dingen roepen, heeft echt niemand wat aan.

[...]

Ik wil niet meer wachten ;(
Ik herken het perfect. Wordt er langzaam moe van, HTC_NL roept overigens dit soort dingen ook alleen maar waardoor ik het inmiddels ook maar met korreltje zout ben gaan nemen. Ik hou me nergens meer aan vast. Eén ding is wel duidelijk voor mij; ik moet de zwarte One voor 31 mei binnen hebben anders is het genoeg geweest en koop ik wel een ander toestel.

Wachten is het probleem niet bij mij, meer de slechte informatie en communicatie tussen HTC en de consument / webwinkels.

Rupsen, Rapsen.

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:43:
BelCompany Doetinchem heeft ook weer een paar toestellen binnen, en aangezien Doetinchem vrij klein is, blijven deze wel even liggen.
Hier heb ik de mijne dus vandaan, ik had de laatste (voor vandaag) ;)

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

• DENOOW1234
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik: Wat kan ik terug vinden en wanneer?
Ik: De statement?
HTC: De statement
HTC: wanneeer weet ik helaas nog niet
Ik: Waar gaat dit statement over? GSMWEB gaat er elke dag vanuit dat er een levering binnen komt, maar die komt dan niet.
HTC: U heeft het toch over de HTC One?
Ik: Ja klopt.
HTC: Dan daarover...
HTC: De statement gaat over de levering van HTCOne, dat vroeg u toch? of begrijp ik het verkeerd ?
Ik: Ik begrijp dat er het statement daar over zal gaan, mijn vraag is echter wanneer ik mijn toestel heb, maar die vraag kunt u niet beantwoorden i.v.m. een toekomstig statement?
HTC: Dat zeg ik toch net? ik KAN nog geen antwoord geven over deze zaak omdat er nog een officiele statement van htc moet uitkomen.
HTC: deze statement gaat over de levering van de HTC One natuurllijk
Ik: Prima. Ik vind het niet vanzelfsprekend, maar u wel. Dit zal wel liggen aan het feit dat u uw werk doet voor HTC...
HTC: We kunnen er over blijven praten, maar het komt er op neer dat ik nog geen informatie heb. Ik begrijp dat u dat vervelend vind, maar zoals u eerder zei ik werk voor HTC en ik kan ook geen dingen vertHTCn die ik zelf niet weet
Ik: Ik wacht het statement af, maar het is een en al drama. Dit gaat nergens meer over. Zelfs de winkels spreken van een dramatisch beleid wat betreft de leveringen. Het enige wat er bij HTC uitkomt is dat het ze spijt. Prima, maar veel klanten zijn het zat. Ik ben bereid te wachten, maar zelfs mijn geduld raakt op.
Ik: Bedankt voor uw service
HTC: Geen enkel probleem
HTC: Dank u voor het contact opnemen met HTC, ik wens u een fijne dag.

Word er langzamerhand gestoord van. Wat een klotebeleid. Het is dat het een goeie telefoon is, maar anders was ik allang weg geweest...

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Vrij brutaal figuur btw. :X

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:56

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Ik kan m'n zwarte HTC One morgen gaan ophalen bij 't postkantoor :).

Verwijderd

TomasH schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:33:
Ik kan m'n zwarte HTC One morgen gaan ophalen bij 't postkantoor :).
In NL besteld? Zo ja, waar?

• Tomas Hochstenbach
  • Laatst online: 00:56

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:35:
[...]

In NL besteld? Zo ja, waar?
Nope, bij Amazon UK. Gratis verzending naar Nederland overigens, er stond estimated delivery 7 mei maar vandaag is er dus al een bezorgpoging gedaan. Afgelopen zondag besteld.

[ Voor 31% gewijzigd door Tomas Hochstenbach op 01-05-2013 18:38 ]

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05:53
We wachten geduldig de eerste levering af van de zwarte HTC ONE in Nederland.

Kickuh !!

Beetje vreemd dat www.belsimpel.nl aangeeft op de frontpage dat de HTC one black op voorraad is bij hun. Alleen als je op de aanbieding klikt ...staat er bij de leverings status 5 tot 7 werkdagen. :? :F

[ Voor 53% gewijzigd door MaXeRs op 01-05-2013 19:31 ]

• Extranion
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-11 23:38
Net met htc gechat ze zeggen dat de eerste preorders al verzonden zijn maar gsmweb zegt dat toestel pas 21 mei leverbaar is :/ das gewoon verschil van 3 weken... 8)7

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:57
Hoi,

Ik heb de zwarte binnen via Amazon.de. Besteld op 7 maart.

Dit zijn overigens de foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]
[/quote]

Hij is zo mooi, ben echt blij dat ik nog op de zwarte heb gewacht.. Persoonlijk sprak me deze veel meer aan dan de zilveren (die ik inmiddels ook in handen heb gehad)..

Het is het wachten waard!

[ Voor 31% gewijzigd door JDL15 op 01-05-2013 20:05 ]

• harmrh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-08-2024
Extranion schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:04:
Net met htc gechat ze zeggen dat de eerste preorders al verzonden zijn maar gsmweb zegt dat toestel pas 21 mei leverbaar is :/ das gewoon verschil van 3 weken... 8)7
Gsmweb is sowieso bijzonder slecht met hun informatievoorziening, ook omtrent de zilveren versie. Blijven maar vooruit schuiven, medewerkers geven niet eenduidig antwoord, zeggen wel te weten dat er vandaag 160 binnenzouden komen maar willen weer niet vertellen hoeveelste wachtende ik ben met als gevolg dat ik nog steeds helemaal niets weet van mijn pre-order.

Op mijn vraag of ik de bestelling kan annuleren krijg ik als reactie dat dat niet kan omdat ik al aangemeld ben bij de provider. Over een paar dagen ga ik proberen de boel eenzijdig op te zeggen. Zou moeten kunnen daar ze dan de wettelijke levertermijn overschrijden van 30 dagen. Dan haal ik hem wel ergens waar ze hem wel op voorraad hebben een waar ze wel duidelijk zijn naar hun klanten.

• DENOOW1234
Ja ik wacht op mijn zilveren van GSMWEB. Heb vanochtend gebeld: ze verwachtten maandag al een levering van HTC; kwam niet. Vandaag verwacht; kwam niet. Ze verwachten dus wederom ''later deze week''. De zin die ik al zo vaak heb gehoord.

Opzich kan GSMWEB er niet zoveel aan doen. Het is drama bij HTC (aldus service lid GSMWEB). We wachten het maar weer af.

• harmrh
Ik heb ze vandaag (rond de middag) ook telefonisch gesproken en ene ... vertelde mij dat ze er vandaag 160 binnen zouden krijgen..

[ Voor 3% gewijzigd door harmrh op 01-05-2013 22:53 ]

• DENOOW1234
Ja, heb klantenservice vandaag 2 keer gesproken. Ik kreeg mijn verzend mail maar niet, dus ik 's middags maar weer bellen en hij kwam met het nieuws dat ze niet geleverd zijn vandaag. Elke dag dus een verassing.

Verwijderd

Of gewoon een klant met een bord voor z'n kop? Iedereen weet toch ondertussen dat er te weinig van die toestellen gemaakt worden.. als je maar lang genoeg doorgaat raakt die kerel van HTC vanzelf geïrriteerd. Dat is heel menselijk opzich. Hij kan niets zeggen, daar is je antwoord.

Ik zit ook te wachten tot ik er eindelijk eentje heb, maar kom op zeg.. het is en f*cking telefoon.. get a life.. 8)7

Verwijderd

DENOOW1234 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:31:
Ja, heb Sander vandaag 2 keer gesproken. Ik kreeg mijn verzend mail maar niet, dus ik 's middags maar weer bellen en hij kwam met het nieuws dat ze niet geleverd zijn vandaag. Elke dag dus een verassing.
Namen van Medewerkers mogen niet in dit forum genoemd worden toch ?

Verwijderd

DENOOW1234 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:27:
Ja ik wacht op mijn zilveren van GSMWEB. Heb vanochtend gebeld: ze verwachtten maandag al een levering van HTC; kwam niet. Vandaag verwacht; kwam niet. Ze verwachten dus wederom ''later deze week''. De zin die ik al zo vaak heb gehoord.

Opzich kan GSMWEB er niet zoveel aan doen. Het is drama bij HTC (aldus service lid GSMWEB). We wachten het maar weer af.
Of gsmweb verzint steeds zelf verwachtingsdata, zoals de meeste shops

• jurriewaal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12 09:03
marc9393 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:59:
Weet iemand al meer over de zilvere t-mobile versie bij studentmobiel?
Mijn laatste informatie is een week oud. Toen gaven ze aan dat ik met 1 a 2 weken wachten rekening moest houden. Ik heb op 6 april besteld. Gaat bij mij dus om de T-mobile aanbieding (zilver in mijn geval). Iemand deze inmiddels al ontvangen?

• Kyren
  • Laatst online: 26-10 00:49
DENOOW1234 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:31:
Ja, heb Sander vandaag 2 keer gesproken. Ik kreeg mijn verzend mail maar niet, dus ik 's middags maar weer bellen en hij kwam met het nieuws dat ze niet geleverd zijn vandaag. Elke dag dus een verassing.
Als je op de website van gsmweb kijkt kan je zien dat de datum al weer verschoven is naar 11-05...

• DENOOW1234
Kyren schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:28:
[...]

Als je op de website van gsmweb kijkt kan je zien dat de datum al weer verschoven is naar 11-05...
Ja zag het net inderdaad. Ik hoop dat het een verzonnen leverdatum is. Klantenservice vertelde dat ze deze week nog wel een levering verwachten.

• Kyren
DENOOW1234 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:28:
Ja zag het net inderdaad. Ik hoop dat het een verzonnen leverdatum is. Klantenservice vertelde dat ze deze week nog wel een levering verwachten.
Ik weet niet hoe laat jou het is verteld dat ze vandaag de levering niet hebben ontvangen maar ik geloof dat de datum rond 14:30 of iets in die richting geupdate werd.
Laten we hopen dat de nieuwe datum te ruim is geschat...

• DENOOW1234
Kyren schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:33:
[...]

Ik weet niet hoe laat jou het is verteld dat ze vandaag de levering niet hebben ontvangen maar ik geloof dat de datum rond 14:30 of iets in die richting geupdate werd.
Laten we hopen dat de nieuwe datum te ruim is geschat...
Na 16:00 ;)

• Kyren
Ah... dan wordt het maar afwachten waar het schip strand, het is niet alsof gsmweb lastiger doet dan een andere aanbieder. Ik denk dat ook zij gek worden van HTC :P

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:48
Hmm mijn retour levering van coolblue is verplaatst van 2 naar 10 mei :/

[ Voor 29% gewijzigd door akerssies op 02-05-2013 00:55 ]

• Riza40
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08-2021
Ja, 5e of 6e vertraging (ben tel kwijt) al weer binnen. Coolblue heeft laatst levering van 6 mei naar 9 mei veranderd. 24 februari besteld, niemand uit mijn vrienden en familiekring gelooft het ook niet. Best grappig eigenlijk.

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-12 22:31
akerssies schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 00:34:
Hmm mijn retour levering van coolblue is verplaatst van 2 naar 10 mei :/
En wanneer heb je m teruggestuurd, ik kreeg gisteren namelijk ook te horen dat ze vandaag zo goed als zeker geen zending binnenkrijgen.
En ik wacht ook op een nieuwe i.v.m. gapps van de retour gestuurde.
Ik zou er afgelopen maandag al 1 krijgen maar toen konden ze weer geen orders veranderen.
Als ik er geen abonnement bij had genomen had ik allang geannuleerd daar.
CB zegt een hoge service te hebben maar daar heb ik weinig van gemerkt.
En nu krijgen ze de volgende zending dus de tiende pas binnen als ik het goed begrijp.
Dus weer een week wachten :( .

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Morgen krijg ik mijn tweede toestel van T-Mobile. Ik heb hem Zaterdag defect laten boeken. Morgen al omruilen :)

- 4 dode pixels
- slecht verzonken HTC logo
- en de beruchte gaps

Om die gaps ging het mij niet, de rest wel.

^ Post is hierboven!

Verwijderd

Ik ben ook een "GSMweb-klant". Ik wordt gek van het verschuiven van de levertijden. Zoals ik hier al kan lezen ligt het volgens mij ook niet aan hen maar aan HTC.
Wat ik niet kan begrijpen en misschien 1 van jullie mij kunnen uitleggen is het volgende:
Waarom heeft de ene leverancier HTC One's te "over"....en verschuiven andere leveranciers steeds hun levertijden? Heeft iedereen een andere overeenkomst met HTC? Heeft de 1 voorang op de ander?
Ik vind het een vreemde gang van zaken zo.

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:45:
Ik ben ook een "GSMweb-klant". Ik wordt gek van het verschuiven van de levertijden. Zoals ik hier al kan lezen ligt het volgens mij ook niet aan hen maar aan HTC.
Wat ik niet kan begrijpen en misschien 1 van jullie mij kunnen uitleggen is het volgende:
Waarom heeft de ene leverancier HTC One's te "over"....en verschuiven andere leveranciers steeds hun levertijden? Heeft iedereen een andere overeenkomst met HTC? Heeft de 1 voorang op de ander?
Ik vind het een vreemde gang van zaken zo.
Ik weet nog net zo niet of het probleem helemaal bij HTC ligt. Ok, misschien is het probleem dat htc gewoon te weinig toestellen heeft. Maar ik denk zelf dat GSMWeb gewoon heel erg laat besteld heeft.
En dan gaat de uitlevering op welk bedrijf als eerste besteld heeft. Daar was coolblue erg vroeg met daarna thephonehouse. Daarna Vodafone en Tmobile. Daarna KPN/HI en dan zo GSMWeb.

En het kan natuurlijk ook te maken hebben met klantwaarde en evt contracten:P

Het blijft giswerk, want volgens mij weten de providers/winkels en HTC nog niet eens hoe het zit:P
Ook is het heel gemakkelijk voor de klantenservice om de schuld te leggen bij HTC. Want dan blijven de klanten tevreden over de verkoper, zodat ze eventueel later nog steeds terugkomen om iets anders aan te schaffen(maar dan van een andere fabrikant)

[ Voor 9% gewijzigd door Gertjuhjan op 02-05-2013 08:51 ]

Verwijderd

Gertjuhjan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:50:
[...]

Ik weet nog net zo niet of het probleem helemaal bij HTC ligt. Ok, misschien is het probleem dat htc gewoon te weinig toestellen heeft. Maar ik denk zelf dat GSMWeb gewoon heel erg laat besteld heeft.
En dan gaat de uitlevering op welk bedrijf als eerste besteld heeft. Daar was coolblue erg vroeg met daarna thephonehouse. Daarna Vodafone en Tmobile. Daarna KPN/HI en dan zo GSMWeb.

En het kan natuurlijk ook te maken hebben met klantwaarde en evt contracten:P

Het blijft giswerk, want volgens mij weten de providers/winkels en HTC nog niet eens hoe het zit:P
Het is eigenlijk net als met de onderdelen die HTC nodig heeft voor de telefoon. GSMweb (ook ik wacht daar al veel te lang op) is gewoon geen tier1 afnemer....

ik ben het wachten zo zat dat ik maar ga kijken of ik daar de order voor een los toestel kan anuleren en ik voor een extra bedrag het toestel kan ophalen bij the phone house (die heeft hem in mijn woonplaats nu ook op voorraad). De voorraden daar bekijkend groeit het aantal vestigingen waar je het toestel dezelfde dag kunt afhalen terwijl het enige dat groeit bij GSMweb de wachttijd en mijn ergernis is.....

• Kyren
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:54:
[...]

Het is eigenlijk net als met de onderdelen die HTC nodig heeft voor de telefoon. GSMweb (ook ik wacht daar al veel te lang op) is gewoon geen tier1 afnemer....

ik ben het wachten zo zat dat ik maar ga kijken of ik daar de order voor een los toestel kan anuleren en ik voor een extra bedrag het toestel kan ophalen bij the phone house (die heeft hem in mijn woonplaats nu ook op voorraad). De voorraden daar bekijkend groeit het aantal vestigingen waar je het toestel dezelfde dag kunt afhalen terwijl het enige dat groeit bij GSMweb de wachttijd en mijn ergernis is.....
Ik mag aannemen dat je een order van een los toestel kan annuleren bij GSMweb, daar bij kunnen ze die onzin van het al geactiveerde abonnement niet verkondigen

Verwijderd

Gisteren mijn telefoon ontvangen, terwijl ik dacht dat ik minstens nog tot zaterdag moest wachten dus dat was een meevaller! Begin april bij Studentmobiel besteld. Wel wat spleetjes aan boven en onderzijde, maar weet nog niet of ik er wat mee doe en hoe storend ik het vind. Verder top apparaat, het wachten waard! Mooi scherm en wat een geluid voor een telefoon. Vandaag ff een Sim micro maken en kan ik mijn ontdekkingsreis continueren....

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Kyren schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:58:
[...]

Ik mag aannemen dat je een order van een los toestel kan annuleren bij GSMweb, daar bij kunnen ze die onzin van het al geactiveerde abonnement niet verkondigen
Ze moeten wel kunnen annuleren. Je bent akkoord gegaan met het leveren van een product en een dienst. Maar zij blijven in gebreke door het product niet te leveren.

Ook gaat, zover ik weet, de dienst pas in zodra het imei-nummer bekend is. Want deze zijn volgens mij gekoppeld.

• Kyren
Gertjuhjan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:02:
[...]

Ze moeten wel kunnen annuleren. Je bent akkoord gegaan met het leveren van een product en een dienst. Maar zij blijven in gebreke door het product niet te leveren.

Ook gaat, zover ik weet, de dienst pas in zodra het imei-nummer bekend is. Want deze zijn volgens mij gekoppeld.
Dan heb ik het geluk dat ik daar dus enkel een toestel heb besteld (ik behoud gewoon mijn huidige abonnement en die loopt niet via gsmweb) dus dan zal het annuleren zonder problemen moeten gaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:54:
[...]

Helaas in dit geval betreft het hier de verlenging van een reeds bestaand abonnement. Ik ben al een jaar of 5 klant bij GSMweb en mijn ervaring is dat zij meestal de eerste zijn die een (HTC) toestel kunnen leveren. Ik had de eerste Desire...de eerste Sensation en de eerste One X. Waarom dit nu zo frustrerend lang moet duren is mij een raadsel. Het zal wel klanten kosten als ze eerliijk zeggen waardoor het komt. En wachten tot een toestel uitkomt duurt lang maar is niet erg....de frustratie is inderdaad dat er om je heen overal One's te verkrijgen zijn. Behalve bij een paar leveranciers.

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-12 13:37
Dit is ook vreemd....... bij Coolblue kun je nu alleen nog de HTC One (Silver of zwart) nog maar met een Tmobile of Telfort abonnement bestellen.

• harmrh
Dat er laat geleverd wordt met een goede reden kan ik vrede mee hebben, maar de communicatie is wel zo matig dat ik inmiddels ook ga proberen mijn bestelling te annuleren. Ik heb er weliswaar een abonnements-verlenging bij zitten en op mijn eerste vraag of het geannuleerd kan worden kreeg ik "nee" te horen met als reden dat ik al aangemeld zou zijn bij T-Mobile, maar volgens mij is dat niet mijn probleem. Als de leverancier na 30 dagen na aangaan van de overeenkomst niets geleverd heeft (geen toestel, geen sim-kaart, niets) dan is de klant volgens mij gerechtigd de overeenkomst op te zeggen.

Verwijderd

harmrh schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:01:
Dat er laat geleverd wordt met een goede reden kan ik vrede mee hebben, maar de communicatie is wel zo matig dat ik inmiddels ook ga proberen mijn bestelling te annuleren. Ik heb er weliswaar een abonnements-verlenging bij zitten en op mijn eerste vraag of het geannuleerd kan worden kreeg ik "nee" te horen met als reden dat ik al aangemeld zou zijn bij T-Mobile, maar volgens mij is dat niet mijn probleem. Als de leverancier na 30 dagen na aangaan van de overeenkomst niets geleverd heeft (geen toestel, geen sim-kaart, niets) dan is de klant volgens mij gerechtigd de overeenkomst op te zeggen.
Neem eens contact op met T-Mobile en leg daar de situatie uit. Zij nemen dan contact op met hun dealer (in dit geval GSMWEB) om jouw casus te bespreken. Heb ik ook gedaan en ben nog in afwachting en hoop snel de bevestiging te ontvangen. Ik zal daardoor geen preorder meer hebben en de Medialink mislopen, maar die kan me nu wel gestolen worden.

Als T-Mobile van meer klanten hierover klachten gaat ontvangen, moeten zij hier ook iets mee. Ook is het handig de consumentenbond en consuwijzer in te schakelen voor inhoudelijke backup.

• harmrh
Ik heb T-Mobile gisteren een mail gestuurd met de vraag of er al iets geactiveerd is. Als ik in My T-Mobile kijk zie ik daar namelijk niets van terug en loopt mijn contract gewoon eind mei af.

Maar volgens mij mag Gsmweb helemaal niet schermen met "al aangemeld dus niet meer kunnen annuleren" e.d.. Dat risico nemen zij, daar kunnen ze de klant toch niet mee opzadelen? Ik wacht hun reactie wel even af want heb gisteren avond nog een mail gestuurd nadat duidelijk werd dat de levertijd weer 10 dagen is opgeschoven. Gsmweb reageert wel netjes op mail, dat moet ik ze nageven. Ze geven alleen geen (of verkeerde) informatie, behalve dat je niet mag annuleren..

• DENOOW1234
Heb gisteren verkeerde informatie gekregen van de klantenservice van GSMWEB. Op de Facebook chat wordt er verteld dat gisteren al bekend was dat GSMWEB ze pas na 10 mei weer kan leveren.

Ik ben dit verhaal zat; eerst verschuiven van data en ook al verkeerde informatie geven. Ik heb een verlenging van mijn abonnement bij T-Mobile aangevraagd; is het nog mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:08:
[...]

Neem eens contact op met T-Mobile en leg daar de situatie uit. Zij nemen dan contact op met hun dealer (in dit geval GSMWEB) om jouw casus te bespreken. Heb ik ook gedaan en ben nog in afwachting en hoop snel de bevestiging te ontvangen. Ik zal daardoor geen preorder meer hebben en de Medialink mislopen, maar die kan me nu wel gestolen worden.

Als T-Mobile van meer klanten hierover klachten gaat ontvangen, moeten zij hier ook iets mee. Ook is het handig de consumentenbond en consuwijzer in te schakelen voor inhoudelijke backup.
Grote kans dat T-Mobile dan je een aanbieding zal doen die dan ook nog eens goedkoper uitvalt als bij GSMWeb.

• harmrh
DENOOW1234 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:30:
Ik ben dit verhaal zat; eerst verschuiven van data en ook al verkeerde informatie geven. Ik heb een verlenging van mijn abonnement bij T-Mobile aangevraagd; is het nog mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
Zij zeggen zelf van niet, omdat je al door hun "bent aangesloten" bij de provider.. Maar gezien het feit dat er wettelijk is vastgesteld dat je na 30 dagen gebruik kunt maken van herroepingsrecht voor kopen op afstand lijkt me dat ze daar moeilijk aan vast kunnen houden..

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

harmrh schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:39:
[...]

Zij zeggen zelf van niet, omdat je al door hun "bent aangesloten" bij de provider.. Maar gezien het feit dat er wettelijk is vastgesteld dat je na 30 dagen gebruik kunt maken van herroepingsrecht voor kopen op afstand lijkt me dat ze daar moeilijk aan vast kunnen houden..
Geld dat herroepingsrecht niet na 30 dagen na ontvangst van de levering, in plaats van na bestelling?

• akerssies
bartszoon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 07:52:
[...]

En wanneer heb je m teruggestuurd, ik kreeg gisteren namelijk ook te horen dat ze vandaag zo goed als zeker geen zending binnenkrijgen.
En ik wacht ook op een nieuwe i.v.m. gapps van de retour gestuurde.
Ik zou er afgelopen maandag al 1 krijgen maar toen konden ze weer geen orders veranderen.
Als ik er geen abonnement bij had genomen had ik allang geannuleerd daar.
CB zegt een hoge service te hebben maar daar heb ik weinig van gemerkt.
En nu krijgen ze de volgende zending dus de tiende pas binnen als ik het goed begrijp.
Dus weer een week wachten :( .
Het toestel is 24 april naar Coolblue gestuurd en 25 ontvangen + verwerkt

• harmrh
Gertjuhjan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:40:
[...]

Geld dat herroepingsrecht niet na 30 dagen na ontvangst van de levering, in plaats van na bestelling?
Volgens mij gaat dat in op het moment van aangaan van de overeenkomst (na de koop/ondertekening).. Het heeft namelijk geen zin om het in te laten gaan na levering, want herroepingsrecht gáát juist over niet (tijdig) leveren van goederen..

• DENOOW1234
Aangezien de levering weer opgeschoven is naar 10 a 11 mei, kan ik ook wel fluiten naar de Media Link? Dit heeft GSMWEB zelf ook nog beloofd namelijk..

• bartszoon
akerssies schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:43:
[...]

Het toestel is 24 april naar Coolblue gestuurd en 25 ontvangen + verwerkt
Ik heb m 22 april opgestuurd en ze hebben m 23 april ontvangen en verwerkt.
Nu is de vraag krijgen ze de zending eerder binnen of mijn gerepareerde toestel.
Maar krijg jij een nieuwe of wordt die van jou ook gerepareerd.

• akerssies
@bartszoon: Volgens mij krijg ik een nieuwe (er is een nieuwe bestelling aangemaakt)

• bartszoon
akerssies schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:52:
@bartszoon: Volgens mij krijg ik een nieuwe (er is een nieuwe bestelling aangemaakt)
Bij mij ook, maar ze geven ook aan dat ze m voor reparatie hebben opgestuurd.
We wachten maar weer af. :-(

Verwijderd

Wat een gezeik met die leveringen.....zojuist contact gehad met telfort. Binnen nu en 2 weken word het toestel geleverd. En dan is het ook nog eens een zakelijk abonnement.T-Mobile levert al vanaf vorige week.

• tzeunis
  • Laatst online: 15-12 21:26
Net gsmwijzer aan de lijn gehad: ik heb besteld op 19 maart en verwachte leverdatum is eind volgende week of de week erna pas. Heb alles geannuleerd en nu op naar phonehouse. Sluit m daar wel af met een unbranded toestel. Ik ga vanmiddag ook over naar t andere topic. :-)

| Losing my religion |

• harmrh
Deden zij daar niet moeilijk over? Mooi dat het zo kon in ieder geval.. :)

• tzeunis
  • Laatst online: 15-12 21:26
harmrh schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:05:
Deden zij daar niet moeilijk over? Mooi dat het zo kon in ieder geval.. :)
Nope staat in de voorwaarden. Je aansluiting wordt pas aangemeld als zij de telefoon kunnen leveren.

| Losing my religion |

• sc0rpz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
sc0rpz schreef op zondag 28 april 2013 @ 09:53:
Het is echt niet te geloven, wat een amateurs bij Belsimpel.
  • Vorige week de vraag of ik van Zwart->Zilver wilde, ik dacht prima.
  • Zou telefoon gisteren krijgen (zaterdag 27-04)
  • Gisteren een SMS dat er iets met mn bestelling is, na 20 min in de wacht wordt de verbinding verbroken.
  • Vandaag bel ik weer, krijg ik te horen dat het order nummer op mn contract niet klopt en dat ze me een nieuwe sturen die ik moet invullen en terugsturen (dat heb ik dus reeds 1,5 maand geleden gedaan)
  • Ik word geërgerd en leg haar uit dat ik dat écht niet ga doen
  • Ik leg uit dat ik die nieuwe order niet gemaakt heb (voor de zilvere), maar Belsimpel zelf.
  • Zegt ze, maar wij zien dat u Vodafone Red wilt, en op uw oude contract staat Red Super
  • Ik zeg, nogmaals, dat die nieuwe order niet van mij afkomstig is maar intern
  • Oh dan heeft iemand een fout gemaakt bij het overnemen, dat kan ik voor u aanpassen.
  • En dan is de levertijd voor de telefoon 2-5 werkdagen!!! Ze heb dus gewoon mijn preorder weggegeven.
Nu overweeg ik dus mijn order te annuleren en zelf op zoek te gaan, maar dat is natuurlijk riskant in Amsterdam. Heb 482 bijbetaald (incl) verzending bij een eenjarig Abbo. Kan misschien al goedkoper? Wat een ontzettende farce zeg!
Nou het is mooi geweest, Belsimpel zoekt het maar uit, ik heb mn bestelling geannuleerd en hoop dat ik zsm mn reeds betaalde 488 euro terug heb. Heb de One net opgehaald bij Vodafone, voor slechts 394! Gewoon bijna 100 euro goedkoper! Preorderen doe ik dus ook nooit meer.

• DENOOW1234
Ik heb zelf meegedaan aan een Facebook actie van GSMWEB waar je nogal veel bijkrijgt. Dát en 405 euro bijbetalen voor 1 jarig abbo houdt mij vast. It better be worth it :|

• sc0rpz
Even voor de duidelijkheid, bij Vodafone zelf kost een HTC One met Red Super A, 1 jaar €394, en op de Wibautstraat in Adam hadden ze volgens mij nog meer voorraad.

• marc9393
jurriewaal schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:26:
[...]

Mijn laatste informatie is een week oud. Toen gaven ze aan dat ik met 1 a 2 weken wachten rekening moest houden. Ik heb op 6 april besteld. Gaat bij mij dus om de T-mobile aanbieding (zilver in mijn geval). Iemand deze inmiddels al ontvangen?
Jaa ik heb hem 20 maart besteld. ik bel ze zo wel weer op, vind het erg lang duren en ze laten niks weten :O

• niels-cil
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-10 14:15
Weet iemand toevallig of de Mediamarkt in duitsland de silveren nog heeft? Ik kan m niet meer op hun site vinden...

Verwijderd

Studentmobiel heeft net de bevestiging gekregen dat er morgen een kleine hoeveelheid HTC ONE T-mobile branded batch binnen gaat komen.

Fingers crossed !!

• sc0rpz
Waarom iemand genoegen zou nemen met een Branded toestel is mij echt een raadsel...

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik niet iig. Ik had de Sensation ooit bij Vodafone genomen. Die bleek ook branded te zijn, tot mijn grote verschrikking. Gelukkig was het niet al te moeilijk om er een standaard ROM op te gooien.

• marc9393
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:42:
Studentmobiel heeft net de bevestiging gekregen dat er morgen een kleine hoeveelheid HTC ONE T-mobile branded batch binnen gaat komen.

Fingers crossed !!
Alweer een kleine batch 8)7 . Hier wordt ik nou zo moe van.

• marc9393
sc0rpz schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:42:
Waarom iemand genoegen zou nemen met een Branded toestel is mij echt een raadsel...
En waarom dat?. Als je een beetje verstand er van hebt zet je er toch een custom rom op. En volgens mij kun je de T-mobile apps gewoon verwijderen.
Vanochtend een One gehaald in de Frederik Hendriklaan in Den Haag :)
Ze komen Nederland toch steeds meer binnendruppelen, vandeweek had ik er ook al een.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• DENOOW1234
Dit krijg ik in de Facebook chat:

Hallo ,HTC is verantwoordelijk voor de levering van het toestel, wij kunnen echt niets doen aan het feit dat HTC de boel niet op orde heeft. Wellicht dat je compensatie bij hen kan krijgen.

• deephallow1
  • Laatst online: 18-12 17:53
DENOOW1234 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:02:

Hallo ,HTC is verantwoordelijk voor de levering van het toestel, wij kunnen echt niets doen aan het feit dat HTC de boel niet op orde heeft. Wellicht dat je compensatie bij hen kan krijgen.
Rofl, eerlijk antwoord, en denk dat zij niet de enige zijn die er zo over denken.

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

DENOOW1234 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:02:

Nee hoor, GSMWeb is verantwoordelijk voor de levering van jou toestel. GSMWeb had betere/andere afspraken moeten maken met HTC en daar is GSMWeb zelf verantwoordelijk voor.

Want HTC heeft wel aan andere partijen uitgeleverd.

[ Voor 5% gewijzigd door Gertjuhjan op 02-05-2013 12:18 ]

Verwijderd

Gertjuhjan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:18:
[...]

Nee hoor, GSMWeb is verantwoordelijk voor de levering van jou toestel. GSMWeb had betere/andere afspraken moeten maken met HTC en daar is GSMWeb zelf verantwoordelijk voor.

Want HTC heeft wel aan andere partijen uitgeleverd.
En gezien het hier en op andere fora veel over GSMweb gaat lijkt de mallaise bij hen ook het grootst. De telefoon is daar nu over belast en antwoordt op mail oid laat ook verdacht lang op zich wachten. lol

• harmrh
Gsmweb kan wel gaan afgeven op HTC (wat mogelijk ook wel terecht is), maar Gsmweb moet niet vergeten dat wij (de klanten) een overeenkomst hebben met Gsmweb en NIET met HTC.. Lekker makkelijk om het af te schuiven, maar absoluut niet terecht.

Verwijderd

harmrh schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:23:
Gsmweb kan wel gaan afgeven op HTC (wat mogelijk ook wel terecht is), maar Gsmweb moet niet vergeten dat wij (de klanten) een overeenkomst hebben met Gsmweb en NIET met HTC.. Lekker makkelijk om het af te schuiven, maar absoluut niet terecht.
Daarom wekken zij ook irritatie op bij veel klanten die willen annuleren, maar volgens hen gebonden zijn ivm de activatie van de provider

• harmrh
Ja, de starre houding vind ik niet kunnen. Neem gewoon je verantwoordelijkheid (en dus je verlies) als bedrijf zijnde, maar ga niet lopen mieren dat mensen niet kunnen annuleren omdat zij al een verbintenis met de provider zouden hebben gesloten. Dat is hun probleem, niet dat van de klant van Gsmweb...

• bartszoon
levertijd op CB van de zilveren is ook weer veranderd van 2-5 naar 10-5 |:(

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-12 21:27

Garrett

Watercooler

Op marktplaats staat er 1 voor 500 maar ik geloof er geen hol van... krijg wel antwoorden terug maar vrij kort.. eens kijken

I love watercooling

Verwijderd

harmrh schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:28:
Ja, de starre houding vind ik niet kunnen. Neem gewoon je verantwoordelijkheid (en dus je verlies) als bedrijf zijnde, maar ga niet lopen mieren dat mensen niet kunnen annuleren omdat zij al een verbintenis met de provider zouden hebben gesloten. Dat is hun probleem, niet dat van de klant van Gsmweb...
Als jouw opmerking een Facebook Like-knopje had, had ik er zeker op geklikt!

Verwijderd

Bij de phonehouse Rijssen de One vastgehad, maar toch laten liggen.

Deze had toch een aantal gaps, mij is verteld dat dit was om het toestel evetueel los te halen en dat dit geen fabrieksfout betreft.

Tevens zou ik hier dan 45,- per maand voor moeten betalen en €270 bijbetalen.

Ik wacht liever en neem de gok dat ik morgen een toestel krijg toegestuurd van Studentmobiel (T-mobile branded). 38,- per maand zonder bij betaling.

Verwijderd

Weet iemand misschien waarom ik deze webshops niet kan bereiken? Had een one in bestelling bij enkele, nu moest ik een mail sturen om hem te annuleren omdat ik hem bij de dixons op kon halen! Maar dat is al 2 weken geleden! Ze nemen de telefoon niet op en reageren niet op de mail :(

www.bestelmaar.nl
www.gsmstunts.nl
www.smartphonestunts.nl
www.simstunts.nl
www.tabletstunts.nl

Bvd

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2013 13:12 ]

• harmrh
Dat lijkt me allemaal van hetzelfde bedrijf.. Weet niet of dat zo'n goed teken is..

• DENOOW1234
Dat is inderdaad niet een heel goed teken. Mijn advies: www.opgeletopinternet.nl. Maak hier snel een melding op het forum. Zij zullen je ook helpen mocht er daadwerkelijk sprake zijn van oplichting.

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:11:
Weet iemand misschien waarom ik deze webshops niet kan bereiken? Had een one in bestelling bij enkele, nu moest ik een mail sturen om hem te annuleren omdat ik hem bij de dixons op kon halen! Maar dat is al 2 weken geleden! Ze nemen de telefoon niet op en reageren niet op de mail :(

www.bestelmaar.nl
www.gsmstunts.nl
www.smartphonestunts.nl
www.simstunts.nl
www.tabletstunts.nl

Bvd
Zelfde bedrijf! (zoals vorige ook zei)
En ik koop nooit bij bedrijven die eindigen met stunts. Want dan stunt(el)en ze ook met service!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:58
Studentmobiel krijgt idd een kleine levering van de T mobile toestellen..
Ze konden mij wel zeggen dat ik relatief hoog op de orderlijst sta en de kans groot is dat ik hem morgen krijg, maar niets is zeker. Ik ga er dan ook maar niet van uit voordat ik weer teleurgesteld word...

Besteldmoo 19 maart en heb het natuurlijk over de silver

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Ik heb zojuist maar even Hi gebeld aangezien ik op hun forum geen antwoord krijg op een simpele vraag

"weten jullie al iets meer over de levertermijn van de zwarte HTC One"

Ik dacht hier in ieder geval een richtlijn te kunnen krijgen over de levering maar helaas.

De dame die ik aan de lijn had vertelde mij dat de One helemaal nog niet werd uitgeleverd en dat niet bekend was wanneer dit wel zou gebeuren.
Omdat ik de onduidelijkheid zat ben heb ik toen gevraagd naar de mogelijkheid mijn bestelling om te zetten naar een zilvere versie.
Dit is volgens haar gewoon mogelijk maar... volgens haar word deze ook nog niet uitgeleverd en is ook niet bekend wanneer dit wel zou gebeuren.

Na enige stilte van mijn kant brak toch echt mijn klomp. Mijn vriendin (en met haar vele andere) hebben de zilvere al enige tijd in huis via Hi. In eerste instantie was mevrouw verbaast over mijn opmerking maar erkende het later dan toch. Maargoed, omzetten naar de zilvere versie voor mij zou mij weer onder aan de uitleverlijst plaatsen (logisch) dus dan nogmaals de vraag, of er dan misschien meer duidelijkheid kon komen over de levertijd van de zwarte versie, gewoon een indicatie, niets bindends..

.....Toen brak mijn tweede klomp.

Mevrouw vertelde mij namelijk dat zij dit niet weet, en dat zodra er toestellen binnen komen deze eerst door Hi worden gecontrolleerd omdat er problemen zijn met de lens van de camera.... WAT?!?! Dit is dus gewoon ****sh*t. De reden van vertraging is al sinds maart bekend en heeft niets met dit verhaal te maken. (lever problemen van de camera sensor dus).

In eerste instantie reageerde ik netjes met het verhaal dat dit toch anders anders zit, maar voor ik mijn verhaal af mocht maken werd ik onderbroken met de melding dat ik ongelijk heb, en dat zij de informatie rechtstreeks van HTC heeft.

Na nog een poging te doen mijn correcte informatie over te brengen onderbrak mevrouw mij weer. dit keer met een geirriteerde toon, lekker bezig...
"ik hoef helemaal niets te corrigeren en aan te nemen want mijn informatie is juist"

pffff

• Metian
  • Laatst online: 19-12 10:25

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:11:

www.bestelmaar.nl
www.gsmstunts.nl
www.smartphonestunts.nl
www.simstunts.nl
www.tabletstunts.nl

Bvd
Je zou eventueel PocketPartner kunnen proberen op 0181-707460. Aangezien die winkels onderdeel hier van zijn, misschien dat daar wel iemand de telefoon op wilt nemen.

Rupsen, Rapsen.

• H-S
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Dat GSMWEB aan het $#%%# is kan ik bevestigen. :(
Zojuist contact gehad met HTC zelf, en zij zeggen dat het waarschijnlijk komt doordat GSMWEB te laat heeft besteld. Dus ja, GSMWEB is HTC de schuld aan het geven voor hun eigen fouten :F

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

H-S schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:54:
Dat GSMWEB aan het $#%%# is kan ik bevestigen. :(
Zojuist contact gehad met HTC zelf, en zij zeggen dat het waarschijnlijk komt doordat GSMWEB te laat heeft besteld. Dus ja, GSMWEB is HTC de schuld aan het geven voor hun eigen fouten :F
Zoals ik al eerder zei in dit topic:P

Verwijderd

Metian schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:51:
[...]

Je zou eventueel PocketPartner kunnen proberen op 0181-707460. Aangezien die winkels onderdeel hier van zijn, misschien dat daar wel iemand de telefoon op wilt nemen.
Ja heb ik al geprobeerd, maar bij alle shops krijg je te horen: op dit moment zijn we gesloten, uw kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 17.00 uur! Dit is nu al een week zo! Ben het wel zat! Misschien hebben ze wel vakantie, maar het zou wel zo netjes zijn dit ook op de site te vermelden toch!

Het wachten op mijn betaalde geld gaat door (zucht)

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:57:
[...]

Ja heb ik al geprobeerd, maar bij alle shops krijg je te horen: op dit moment zijn we gesloten, uw kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 17.00 uur! Dit is nu al een week zo! Ben het wel zat! Misschien hebben ze wel vakantie, maar het zou wel zo netjes zijn dit ook op de site te vermelden toch!

Ik hoop niet dat ze failliet zijn

• harmrh

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:57:
[...]

Hoeveel geld heb je betaald?

Pagina: 1 ... 81 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.