• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 10:25

Metian

Snert is vies

Mooi klote nieuws voor mensen die daar iets hebben besteld of nog zitten te wachten. Apart trouwens dat de website's nog gewoon online zijn en gewoon nog verkopen, lijkt me toch niet te kunnen als je failliet bent.

Rupsen, Rapsen.

EDIT: Verkeerde info in de quote...

[ Voor 94% gewijzigd door CLB op 02-05-2013 14:29 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• harmrh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-08-2024
Op Twitter zie ik dat Gsmweb wel meewerkt aan het annuleren van contracten. Daar is een conversatie met iemand te vinden waarbij ze het contract gaan ontbinden vanwege niet leveren van de HTC One..

Ik ben nog in afwachting van een reactie per mail nav mijn vragen van gisteren aan Gsmweb. Heb in ieder geval even een screenshot gemaakt van de Tweets om aan ze voor te leggen indien nodig..

Verwijderd

harmrh schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:02:
Op Twitter zie ik dat Gsmweb wel meewerkt aan het annuleren van contracten. Daar is een conversatie met iemand te vinden waarbij ze het contract gaan ontbinden vanwege niet leveren van de HTC One..

Ik ben nog in afwachting van een reactie per mail nav mijn vragen van gisteren aan Gsmweb. Heb in ieder geval even een screenshot gemaakt van de Tweets om aan ze voor te leggen indien nodig..
Zou je de screenshot met ons willen delen?

• harmrh
Mag dat hier? Er staat namelijk wel een naam van iemand anders in..

Verwijderd

Het is openbare informatie, als ik het zo aanhoor van jou.

Het geen al openbaar is, mag wel gedeeld worden.

Verwijderd

Nieuw bericht Studentmobiel,
Goedemiddag, we gaan er helaas niet van uit dat wij jouw order morgen al kunnen leveren, info over een nieuwe leveringsdatum hopen wij begin volgende week weer te krijgen, het blijft helaas wachten. :(
Werken in ieder geval met smilies. 8)7

02 maart contract opgevraagd, 15 april contract naar hen opgestuurd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2013 15:19 . Reden: aanvulling tekst ]

• jurriewaal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12 09:03
Jamesl schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:21:
Studentmobiel krijgt idd een kleine levering van de T mobile toestellen..
Ze konden mij wel zeggen dat ik relatief hoog op de orderlijst sta en de kans groot is dat ik hem morgen krijg, maar niets is zeker. Ik ga er dan ook maar niet van uit voordat ik weer teleurgesteld word...

Besteldmoo 19 maart en heb het natuurlijk over de silver
Is dit de eerste batch van de T-branded toestellen? Tot nu heb ik alleen nog maar vernomen dat studentmobiel unbranded toestellen heeft verstuurd. Inderdaad spannend, maar aangezien ik pas 6 April heb besteld ga ik eigenlijk uit van extra wachttijd :'( .

• harmrh
Hierbij...

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img268/8080/20130502145706gsmweb.jpg

Verwijderd

Ging net al zoeken en had het ook op de site gevonden. Bedankt!

Verwijderd

heb net een mail gestuurd naar secret@gsmweb.nl

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:08

KrL

Foto foto..

Vanmorgen na wat wikken en wegen besloten de HTC One te halen, op basis van dit topic bij de BC gekeken maar die hadden hem hier niet op voorraad (Hilversum). Wilde wat omliggende BC's gaan bellen maar was bij de eerste al raak, meteen opgehaald voor 599.

Dus mocht je m nu willen hebben: bel wat BC's in de buurt!

• tquaed
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-11 16:44
Ik heb reeds een toestel van studentmobiel ontvangen samen met een t-mobile abonnement. Besteld op 6-maart, ontvangen op 27 april. Zilveren versie.
jurriewaal schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:17:
[...]

Is dit de eerste batch van de T-branded toestellen? Tot nu heb ik alleen nog maar vernomen dat studentmobiel unbranded toestellen heeft verstuurd. Inderdaad spannend, maar aangezien ik pas 6 April heb besteld ga ik eigenlijk uit van extra wachttijd :'( .

• harmrh
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:20:
[...]

heb net een mail gestuurd naar secret@gsmweb.nl
Check! Ook net even gedaan en een tweetje gestuurd met bericht dat ik wil annuleren.. :)

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:48
change of events :o bij coolblue staat mijn status nu op "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden" vanmorgen stond deze nog op leverdatum 10 mei

Verwijderd

De tweet is volgens mij van de site gehaald!

• harmrh
harmrh schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:33:
[...]

Check! Ook net even gedaan en een tweetje gestuurd met bericht dat ik wil annuleren.. :)
Krijg heel snel een mailtje terug dat het niet kan en dat ik contact opmoet nemen met info@gsmweb.nl (die mij vervolgens weer vertellen dat het niet kan omdat ik al aangesloten zou zijn).. Dat bericht was alleen voor die persoon bestemd, zo werd mij verteld..

Pfffffffffffffff

Verwijderd

harmrh schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:44:
[...]

Krijg heel snel een mailtje terug dat het niet kan en dat ik contact opmoet nemen met info@gsmweb.nl (die mij vervolgens weer vertellen dat het niet kan omdat ik al aangesloten zou zijn).. Dat bericht was alleen voor die persoon bestemd, zo werd mij verteld..

Pfffffffffffffff
Een mail via twitter of een normale mail? Ik heb nog geen reactie op mijn normale mail.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:58
[...]

Nee, ze hebben vorige week ook al uitgeleverd.
Ze hadden vorige week al een mail verstuurd met: Contracten die voor 19 maart binnen waren kregen ze vorige week.
Maar de levering was kleiner dan verwacht vandaar dat ik en nog wel anderen die net voor 19 maart hadden besteld hem nog niet hebben.

Echter is de batch van deze week ook weer klein las ik...

• harmrh
Normale mail naar dat secret@ adres..

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Reageert studentmobiel bij jullie nog op mail? :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Verwijderd

Barry|IA schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:48:
Op twitter zijn zij wel actief, via e-mail duurt het soms wel een halve dag tot een dag.

• henkMASTERPRO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-12 16:45
Barry|IA schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:48:
Nee, sinds maandag al... :/

• Barry|IA
Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:48:
[...]

Op twitter zijn zij wel actief, via e-mail duurt het soms wel een halve dag tot een dag.
Ik doe helaas niet aan Twitter.
Ik wacht nu een week. Denk dat zij de mails niet meer kunnen bijbenen :P

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Ze moeten de order kunnen annuleren. Misschien moeten jullie gaan dreigen met advocaat/rechtsbijstandsverzekering.

Xbox: Gulpener88

• Barry|IA
Gertjuhjan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:52:
[...]

Ze moeten de order kunnen annuleren. Misschien moeten jullie gaan dreigen met advocaat/rechtsbijstandsverzekering.
Telefonisch kunnen ze dat.

• henkMASTERPRO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-12 16:45
Gertjuhjan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:52:
[...]

Het scheelt dat ik alleen vroeg wanneer hun HTC One's gingen leveren. Mijn order staat bij 4Launch. Die gaat rond 14-5 leveren en ik zit bij de batch als hij binnenkomt :P , tot die tijd: Geduld _/-\o_

• dirk.drol
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-12 07:27
Heeft iemand al iets van Coolblue gehoord? Ik heb 1 maart besteld maar nog niets vernomen. Leverdatum staat nog steeds op vandaag (02-05-2013) :/

• akerssies
dirk.drol schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:02:
Heeft iemand al iets van Coolblue gehoord? Ik heb 1 maart besteld maar nog niets vernomen. Leverdatum staat nog steeds op vandaag (02-05-2013) :/
akerssies schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:40:
change of events :o bij coolblue staat mijn status nu op "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden" vanmorgen stond deze nog op leverdatum 10 mei
Mijn status is ongeveer een uur / half uur geleden gewijzigd hierin

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

• w.amhaini
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-08 16:07
Waarom zet je er geen rom op zonder sense?

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

w.amhaini schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:25:
[...]

Waarom zet je er geen rom op zonder sense?
Garantie?

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

zojuist door een mod op het Hi Forum gepost:

Hi iedereen,

Hierbij een update! De introductie van de zwarte HTC One is uitgesteld naar eind mei door HTC. HTC heeft ervoor gekozen om eerst de zilveren versie uit te leveren. We verwachten de HTC One zilver volgende week weer geleverd zal worden.

Groetjes,
Christy

https://forum.www.hi.nl/b...51/index19.html#post77690

• Metian

Metian

Snert is vies

pt0x schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:26:
zojuist door een mod op het Hi Forum gepost:

Hi iedereen,

Hierbij een update! De introductie van de zwarte HTC One is uitgesteld naar eind mei door HTC. HTC heeft ervoor gekozen om eerst de zilveren versie uit te leveren. We verwachten de HTC One zilver volgende week weer geleverd zal worden.

Groetjes,
Christy

https://forum.www.hi.nl/b...51/index19.html#post77690
Dikke toeter met Hi. Hier geloof ik dus helemaal niks van (mits HTC nu zelf met persbericht komt). HTC zou het niet waar kunnen maken om de zwarte versie opnieuw uit te stellen met een maand.

Rupsen, Rapsen.

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Metian schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:31:
[...]

Dikke toeter met Hi. Hier geloof ik dus helemaal niks van (mits HTC nu zelf met persbericht komt). HTC zou het niet waar kunnen maken om de zwarte versie opnieuw uit te stellen met een maand.
Volgens mij was het altijd al bekend dat de zwarte versie later zou komen. Aangezien de zilveren nog niet eens fatsoenlijk uitgeleverd wordt, kan het nog wel even duren.

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen wat de openingsactie inhoud van de nieuwe vodafone winkels?

• Metian

Metian

Snert is vies

Gertjuhjan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:32:
[...]
Volgens mij was het altijd al bekend dat de zwarte versie later zou komen. Aangezien de zilveren nog niet eens fatsoenlijk uitgeleverd wordt, kan het nog wel even duren.
In eerste instantie waren beide kleuren uitgesteld tot nader-orde verwegen problemen met de productie. Uit eindelijk is de zilveren versie geleverd (althans, deels) en heeft HTC aangegeven dat de zwarte drie weken na levering van de zilveren versie geleverd zou gaan worden. Later riep HTC ineens dat de zwarte versie medio mei zal komen in Nederland.

Dit zal dan nu de zoveelste keer zijn dat HTC de zwarte versie opnieuw gaat uitstellen tot eind mei (indien de berichten kloppen). Heb er in het begin al hard hoofd in gehad en maakte toen al grapjes dat ik hem pas in juni in me handen zal gaan hebben, en de 'grapjes' beginnen nu langzaam werkelijkheid te worden.

Ik wacht even af wat HTC te melden heeft op alle mogelijke kanalen en we zullen zien wat er gaat gebeuren.

[ Voor 5% gewijzigd door Metian op 02-05-2013 16:36 ]

Rupsen, Rapsen.

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Metian schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:35:
[...]

In eerste instantie waren beide kleuren uitgesteld tot nader-orde verwegen problemen met de productie. Uit eindelijk is de zilveren versie geleverd (althans, deels) en heeft HTC aangegeven dat de zwarte drie weken na levering van de zilveren versie geleverd zou gaan worden. Later riep HTC ineens dat de zwarte versie medio mei zal komen in Nederland.

Dit zal dan nu de zoveelste keer zijn dat HTC de zwarte versie opnieuw gaat uitstellen tot eind mei (indien de berichten kloppen). Heb er in het begin al hard hoofd in gehad en maakte toen al grapjes dat ik hem pas in juni in me handen zal gaan hebben, en de 'grapjes' beginnen nu langzaam werkelijkheid te worden.

Ik wacht even af wat HTC te melden heeft op alle mogelijke kanalen en we zullen zien wat er gaat gebeuren.
Over 3 weken is het eind mei.

• dirk.drol
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-12 07:27
akerssies schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:19:
[...]

[...]

Mijn status is ongeveer een uur / half uur geleden gewijzigd hierin
@akerssies: Van wanneer is jouw bestelling? Voor 1 maart?

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Gertjuhjan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:37:
[...]

Over 3 weken is het eind mei.
en ze zijn twee weken geleden al begonnen met uitleveren van de zilveren... dus, even rekenen?

anyway, ik heb de vraag via twitter bij HTC neergelegd.

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

pt0x schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:42:
[...]

en ze zijn twee weken geleden al begonnen met uitleveren van de zilveren... dus, even rekenen?

anyway, ik heb de vraag via twitter bij HTC neergelegd.
Maar bij hi/kpn niet:P

• akerssies
dirk.drol schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:40:
[...]

@akerssies: Van wanneer is jouw bestelling? Voor 1 maart?
Het gaat hier om een retour zending. Ik heb mijn bestelling 25 maart geplaatst en 20 april gekregen. Hierna teruggestuurd ivm gaps op 24 april.

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Beste,

Ik zit met een probleem, men abonnement loopt eind mei af en waarschijnlijk zal de Zwarte One dan nog uit zijn.
Kan iemand mij vertellen waar ik 100% zeker een unbranded toestel krijg, ik zou het liefst een abonnement van T-mobile willen gezien de lagere prijzen daar (ik bel niet zoveel).

Maak ik dus meer kans bij een Phonehouse of toch bij T-mobile zelf?

P.s. Wordt je abonnement nog stilzwijgend verlengt wanneer je geen nieuw abbo afsluit?

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:28
donvalentino schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:53:
Beste,

Ik zit met een probleem, men abonnement loopt eind mei af en waarschijnlijk zal de Zwarte One dan nog uit zijn.
Kan iemand mij vertellen waar ik 100% zeker een unbranded toestel krijg, ik zou het liefst een abonnement van T-mobile willen gezien de lagere prijzen daar (ik bel niet zoveel).

Maak ik dus meer kans bij een Phonehouse of toch bij T-mobile zelf?

P.s. Wordt je abonnement nog stilzwijgend verlengt wanneer je geen nieuw abbo afsluit?
Phonehouse, T-Mobile doet alleen aan branded naar mijn weten

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Furbz4300
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-06 17:51
En de laatste update op de site van Typhone. Verwachtte levertijd van 4!! weken. dat betekent dus begin juni, ongeacht of het zilver of zwart is.

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

• Metian

Metian

Snert is vies

Net even via de HTC Chat informatie gevraagd over het bericht van Hi. Bij hun is niks bekend op dit moment maar ze had vandaag dit verzoek al doorgestuurd en hoopt morgen meer informatie te hebben.

Fingers crossed.

Krijg net ook via Facebook een bericht van HTC
De HTC One in de kleur Beautiful Black is naar verwachting verkrijgbaar 3 weken na de beschikbaarheid van de HTC One in Stunning Silver.

[ Voor 31% gewijzigd door Metian op 02-05-2013 17:23 ]

Rupsen, Rapsen.

• Muheed10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Furbz4300 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:03:
En de laatste update op de site van Typhone. Verwachtte levertijd van 4!! weken. dat betekent dus begin juni, ongeacht of het zilver of zwart is.
Zag het ook net, erg raar. Vind het onacceptabel dat HTC zó slecht aan hun distributie doet. Hoe haal je het in je hoofd om eerst aan de fysieke winkels te leveren, terwijl bepaalde preorders al ruim 2 maanden op hun toestel wachten?!

• Furbz4300
Zag het ook net, erg raar. Vind het onacceptabel dat HTC zó slecht aan hun distributie doet. Hoe haal je het in je hoofd om eerst aan de fysieke winkels te leveren, terwijl bepaalde preorders al ruim 2 maanden op hun toestel wachten?!
Als je kijkt dat er een groot aantal webshops wel de pre-orders hebben uitgeleverd of een deel in ieder geval. kan ik mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit volledig aan HTC ligt. voor zover ik weet heeft typhone nog geen enkel toestel uitgeleverd.

[ Voor 33% gewijzigd door Furbz4300 op 02-05-2013 17:25 ]

Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital

• Muheed10
Klopt, dit viel mij ook op. En dat terwijl Typhone heeft gezegd dat het unbranded toestellen betreft. Heb al ruim 3 keer Typhone opgebeld, en steeds weer werd mij verteld dat er niks bekend over was en dat het toestel bij hun in bestelling staat?! Het lijkt mij dat deze levertijd van 4 weken onder voorbehoud is.

• Furbz4300
Muheed10 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:27:
Klopt, dit viel mij ook op. En dat terwijl Typhone heeft gezegd dat het unbranded toestellen betreft. Heb al ruim 3 keer Typhone opgebeld, en steeds weer werd mij verteld dat er niks bekend over was en dat het toestel bij hun in bestelling staat?! Het lijkt mij dat deze levertijd van 4 weken onder voorbehoud is.
Ja de klantenservice van Typhone laat wel redelijk te wensen over. Het lijkt wel alsof ze gewoon geen contact hebben met de leverancier. Ik heb het nu dan ook maar via de klachtenservice gedaan om te kijken of dat meer zoden aan de dijk zet.

Verwijderd

Hey bij Coolblue staat de verwachting weer op vandaag, dat is vreemd want hij was al uitgesteld eerder vandaag toch?

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:33:
Hey bij Coolblue staat de verwachting weer op vandaag, dat is vreemd want hij was al uitgesteld eerder vandaag toch?
De grap is, dat die 10 minuten geleden nog op 'niet leverbaar' stond.

Rupsen, Rapsen.

• Muheed10
Furbz4300 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:32:
[...]

Ja de klantenservice van Typhone laat wel redelijk te wensen over. Het lijkt wel alsof ze gewoon geen contact hebben met de leverancier. Ik heb het nu dan ook maar via de klachtenservice gedaan om te kijken of dat meer zoden aan de dijk zet.
Haha ja, elke keer weer leuk om met onwetende medewerkers te praten.. Ik heb wel een gratis autolader en case weten te regelen als compensatie, als dat de pijn enigzins verzacht dan ghehe ;p.

[ Voor 35% gewijzigd door Muheed10 op 02-05-2013 17:44 ]

• Metian

Metian

Snert is vies

@Coolblue_NL
@riplag We verwachten de HTC One zwart deze maand binnen te gaan krijgen. De verwachting ligt tegen het einde van de maand.
Ziet er naar uit dat Hi inderdaad gelijk gaat hebben met hun bericht. :(

Rupsen, Rapsen.

• Assknocker
  • Laatst online: 11-04-2022
[...]

Ik heb m op 17april bestelt @ studentmobiel en het zal me niks verbazen als de mijne bij de volgende batch er nog niet bij zit.

Omdat mijn T-mobile abbo net afgelopen is, belden zij mij op om een nieuwe aan te smeren. na lang gesproken te hebben met een vriendelijke medewerkster heeft zij mij een (bijna zelfde) T-mobile abonnement aangeboden.

Zelf wilde ik dezelfde abbo als wat ze bij Studentmobiel aanbieden prijs / minuten.
T-mobile bood mij aan de Smartplus 420 voor 2 jaar + éénmalig 39euro bijbetalen.

Abboprijs: 50.79p.m.
1ste 12 maanden: 50% korting 25.40eu
éénmalige kosten: 39eu.

Eindprijs T-mobile: 953.22
Eindprijs Studentmobiel: 914.16+ 23eu(verlenging) +6eu verzendkosten = €943.16
Grappig is, is dat het enige wat ik bij betaal is het toestelprijs van T-mobile.
Daarintegen krijg ik WEL de service terug die ik van T-mobile kan krijgen en wat ZO OMSLACHTIG is bij een webshop.

MINPUNT, bij het bellen naar T-mobile helpdesk over het telefonisch verlengen, wilde weer met mevrouw praten die mij had gehlopen, kreeg eerst een andere dame aan de lijn, ze wilde mij 3 andere (hogere) aanbiedingen wilde aansmeren waar ik alleen maar duurder mee uitwas.
Vond dit wel echt minder en was er snel klaar mee.
Na 5min in de wacht hebben gezeten werd ik doorverbonden met weer een ander medewerker en die beloofde me dat de dame die mij als eerst hielp zou terugbellen.

Conclusie:
uiteindelijk net bijna hetzelfde bedrag
Hierbij krijg ik mijn telefoon in 3 werkdagen geleverd en krijg betere service.
klaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Assknocker op 02-05-2013 17:51 ]

• DNi-Cow
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-03-2024
Misschien val ik in herhaling, maar ik heb net mail gehad van Coolblue over mijn bestelling van de zilvere HTC One (bestel datum: 19 april):
heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de HTC One. Via deze e-mail houden we u graag op de hoogte van de huidige ontwikkelingen.

Geen levering komende week
Helaas is de HTC One nog steeds beperkt leverbaar. HTC werkt er hard aan om dit op te lossen. Volgende week zullen wij geen toestellen ontvangen, dit houdt in dat wij uw toestel nog niet kunnen leveren. Op dit moment is de verwachting dat u binnen 3 weken uw smartphone ontvangt.

HTC Medialink HD
Omdat u bij ons de HTC One in de pre-order fase hebt besteld, behoudt u het recht op de gratis HTC Medialink HD. Deze kunt u na ontvangst aanvragen bij HTC.

We staan klaar voor vragen
We houden u zo goed mogelijk op de hoogte. Heeft u in de tussentijd nog vragen? Of wilt u door deze vertraging tóch liever een ander toestel bestellen? De Coolblue Klantenservice staat voor u klaar.

Onze oprechte excuses, ook namens HTC, voor deze vertraging. We doen er alles aan om te zorgen dat u zo snel mogelijk uw HTC One in huis heeft.

• Ozbro89
  • Laatst online: 17-12 21:33
Nog steeds uitverkocht bij Belcompany.. :'( Ik kan hem echt nergenssss vinden los..
En zo te zien moeten wij weer 3 weken wachten?

• DNi-Cow
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-03-2024
monkeyfntstc schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:08:
Nog steeds uitverkocht bij Belcompany.. :'( Ik kan hem echt nergenssss vinden los..
En zo te zien moeten wij weer 3 weken wachten?
Phonehouse heeft de zilvere (volgens de website) wel op voorraad.

• Barry|IA
Assknocker schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:45:

Conclusie:
uiteindelijk net bijna hetzelfde bedrag
Hierbij krijg ik mijn telefoon in 3 werkdagen geleverd en krijg betere service.
klaar.
3 weken is mij via de chat meermaals verteld :)

• Ozbro89
  • Laatst online: 17-12 21:33
DNi-Cow schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:12:
[...]

Phonehouse heeft de zilvere (volgens de website) wel op voorraad.
100 euro duurder :(

• harmrh
Net een heel prettig gesprek gehad met T-Mobile. Heb de situatie van de bestelling bij Gsmweb uitgelegd en daarbij direct duidelijk gemaakt dat ik nu niet verwacht dat zij iets gaan oplossen, want het is tussen Gsmweb en mij. Dat begreep mevrouw en ik heb mijn verhaal kunnen doen met de mededeling dat Gsmweb zegt het contract niet meer te kunnen annuleren omdat het al is aangemeld bij T-Mobile. Het enige wat ik daarbij van haar wilde weten is of dat nou klopt wat ze zeggen en of het inderdaad niet meer te annuleren is. Ik heb ook gezegd dat ik sowieso voornemens ben om bij T-Mobile te blijven, maar dat ik geen zaken meer wil doen met Gsmweb vanwege hun werkwijze en starre houding. Dat begreep ze en ze heeft me verteld dat het contract tussen Gsmweb en T-Mobile ontbonden kan worden en die aantekening heeft ze ook bij mijn gegevens gezet.

Vervolgens heb ik met die kennis Gsmweb gebeld. Ik kreeg een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die ik het verhaal heb uitgelegd over de bestelling die ik bij hun heb gedaan en wil annuleren. Ook heb ik haar gezegd dat ik net opgehangen heb met T-Mobile en dat mevrouw XXX mij heeft verzekerd dat het gewoon ontbonden kan worden (tussen Gsmweb en T-Mobile). Vervolgens krijg ik van mevrouw Gsmweb te horen dat dat helemaal niet kan en dat ik ben aangemeld en dat dat niet meer terug gedraaid kan worden en dat ik me ook niet kan beroepen op het herroepingsrecht wat na 30 dagen van niet leveren in werking treedt bij kopen op afstand.

Mijn toon zal wat geïrriteerd zijn geworden, want waar ik telkens meldde dat mevrouw XXX van T-Mobile heeft gezegd dat het kan (en de aantekening bij mijn profiel heeft geplaatst), bleef zij maar volhouden dat het niet kan, enkel als de overeenkomst in een fysieke winkel is afgesloten (???) wat helemaal niet relevant is in deze.. Nadat ze dat riedeltje minimaal 5 keer heeft afgestoken en mij herhaaldelijk in de reden is gevallen heb ik maar opgehangen. Mevrouw Gsmweb had werkelijk geen enkele vorm van begrip en wilde bovendien niet luisteren naar wat ik te zeggen had over mijn gesprek met T-Mobile en bleef maar het riedeltje herhalen dat het niet kon omdat ik al aangesloten was.. :(

Ik hoop dat ik er alsnog onderuit kan want ik wens absoluut geen zaken meer te doen met deze club. Driewerf BAH!!!

Verwijderd

harmrh schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:56:
Net een heel prettig gesprek gehad met T-Mobile. Heb de situatie van de bestelling bij Gsmweb uitgelegd en daarbij direct duidelijk gemaakt dat ik nu niet verwacht dat zij iets gaan oplossen, want het is tussen Gsmweb en mij. Dat begreep mevrouw en ik heb mijn verhaal kunnen doen met de mededeling dat Gsmweb zegt het contract niet meer te kunnen annuleren omdat het al is aangemeld bij T-Mobile. Het enige wat ik daarbij van haar wilde weten is of dat nou klopt wat ze zeggen en of het inderdaad niet meer te annuleren is. Ik heb ook gezegd dat ik sowieso voornemens ben om bij T-Mobile te blijven, maar dat ik geen zaken meer wil doen met Gsmweb vanwege hun werkwijze en starre houding. Dat begreep ze en ze heeft me verteld dat het contract tussen Gsmweb en T-Mobile ontbonden kan worden en die aantekening heeft ze ook bij mijn gegevens gezet.

Vervolgens heb ik met die kennis Gsmweb gebeld. Ik kreeg een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die ik het verhaal heb uitgelegd over de bestelling die ik bij hun heb gedaan en wil annuleren. Ook heb ik haar gezegd dat ik net opgehangen heb met T-Mobile en dat mevrouw XXX mij heeft verzekerd dat het gewoon ontbonden kan worden (tussen Gsmweb en T-Mobile). Vervolgens krijg ik van mevrouw Gsmweb te horen dat dat helemaal niet kan en dat ik ben aangemeld en dat dat niet meer terug gedraaid kan worden en dat ik me ook niet kan beroepen op het herroepingsrecht wat na 30 dagen van niet leveren in werking treedt bij kopen op afstand.

Mijn toon zal wat geïrriteerd zijn geworden, want waar ik telkens meldde dat mevrouw XXX van T-Mobile heeft gezegd dat het kan (en de aantekening bij mijn profiel heeft geplaatst), bleef zij maar volhouden dat het niet kan, enkel als de overeenkomst in een fysieke winkel is afgesloten (???) wat helemaal niet relevant is in deze.. Nadat ze dat riedeltje minimaal 5 keer heeft afgestoken en mij herhaaldelijk in de reden is gevallen heb ik maar opgehangen. Mevrouw Gsmweb had werkelijk geen enkele vorm van begrip en wilde bovendien niet luisteren naar wat ik te zeggen had over mijn gesprek met T-Mobile en bleef maar het riedeltje herhalen dat het niet kon omdat ik al aangesloten was.. :(

Ik hoop dat ik er alsnog onderuit kan want ik wens absoluut geen zaken meer te doen met deze club. Driewerf BAH!!!
Ik zou de Consuwijzer en Consumentenbond inschakelen en daarna nog eens contact opnemen met met T-Mobile en vragen of zij ook rechtstreeks contact opnemen met GSMWEB. Het is nou eenmaal één van hun afzetkanalen en als zij zich niet aan de regels houden, horen zij dat te weten. Van GSMWEB hoef je geen medewerking te verwachten.

• akerssies
Pff wordt beetje gek van coolblue nu :/ Bij mijn bestelstatus staat nogsteeds "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden" maar inmiddels krijg ik een (algemene) email met vertraging / huidige ontwikkelingen.

Straks maar eens naar de klantenservice bellen..

• harmrh
Stomme is dat ik het toestel net in mijn handen had in de T-Mobile shop in mijn woonplaats en die zo mee had kunnen nemen, ware het niet dat ik niet aan dubbele kosten wil zitten..

• Midcall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-12 03:01
Dit is het bericht wat ik zojuist ontving van Catle Telecom, waar ik mijn zwarte One heb besteld (17 maart)

Geachte heer / mevrouw,

Met deze e-mail willen we u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde
HTC One Black op ordernummer 5xxxx .

Helaas wordt dit toestel nog steeds vrijwel niet uitgeleverd en worden er door HTC ook geen concrete leverdata doorgegeven.
Dit is een landelijk probleem. Eventueel kunnen we in dezelfde prijscategorie heel beperkt uit voorraad de nieuwe Samsung Galaxy S4 leveren.
Mocht u dit een optie vinden dan kunt u reageren op deze mail. Let op: op=op.

Met vriendelijke groet,

Team Castle.nl

Op zich wel aardig drukmiddel. Zodra leveranciers gaan aanbieden om het toestel van de grote concurrent maar aan te bieden ipv de HTC, gaan ze bij HTC wellicht begrijpen hoe idioot de situatie is. Mensen die al 2 maanden geleden hun toestel bestellen (en betalen) en vol frustratie zitten te wachten en lijdzaam toezien dat toestellen gewoon in de winkel te krijgen is (tegen een lagere prijs). Dit is mijn eerste HTC (kom van een I-Phone 4) en het zal ook mijn laatste zijn vermoed ik. Nu maar even verdiepen in de Galaxy S4, even kijken of mijn negatieve gevoelens tov dat toestel mijn opgebouwde negativiteit tov de One nog overtreffen.

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12 17:14
Midcall schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:01:
Dit is het bericht wat ik zojuist ontving van Catle Telecom, waar ik mijn zwarte One heb besteld (17 maart)

Geachte heer / mevrouw,

Met deze e-mail willen we u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde
HTC One Black op ordernummer 5xxxx .

Helaas wordt dit toestel nog steeds vrijwel niet uitgeleverd en worden er door HTC ook geen concrete leverdata doorgegeven.
Dit is een landelijk probleem. Eventueel kunnen we in dezelfde prijscategorie heel beperkt uit voorraad de nieuwe Samsung Galaxy S4 leveren.
Mocht u dit een optie vinden dan kunt u reageren op deze mail. Let op: op=op.

Met vriendelijke groet,

Team Castle.nl

Op zich wel aardig drukmiddel. Zodra leveranciers gaan aanbieden om het toestel van de grote concurrent maar aan te bieden ipv de HTC, gaan ze bij HTC wellicht begrijpen hoe idioot de situatie is. Mensen die al 2 maanden geleden hun toestel bestellen (en betalen) en vol frustratie zitten te wachten en lijdzaam toezien dat toestellen gewoon in de winkel te krijgen is (tegen een lagere prijs). Dit is mijn eerste HTC (kom van een I-Phone 4) en het zal ook mijn laatste zijn vermoed ik. Nu maar even verdiepen in de Galaxy S4, even kijken of mijn negatieve gevoelens tov dat toestel mijn opgebouwde negativiteit tov de One nog overtreffen.
Htc kan er niks aan doen dan hun consumenten het toestel kopen bij een "mindere" winkel. Htc levert gewoon netjes toestellen aan bijvoorbeeld BC en TPH omdat deze wel groot inkopen en in meerdere landen. Daarbij plaatsen ze hun order ook optijd.

Daarnaast word Htc geplaagd door productie problemen, dat valt voor hun ook niet optelossen of weg te toveren. :X

Daarnaast dat dit halve topic volstaat aan mensen die klagen dat HTC eens duidelijk moet zijn over levertijden: Htc is wel duidelijk die praat in termen van medio week/maand/bla bla bla, dat vervolgens winkels hier harde datums aan koppelen, en maar blijven uit stellen kan Htc niks aan doen.

Treft htc dan helemaal geen blaam? Natuurlijk wel, ze hadden nooit dit toestel zo vroeg op de markt moeten brengen.(Lees gewoon release in april, dan hadden ze nu de helft minder klachten.) Maar hun instelling van liever 3000 telefoons verkopen in 3 maand tijd dan 3 maand 0 telefoons en daarna iedereen tegelijk, valt bij mij wel in goede aarde. :D

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-12 08:48

westergas

rikkie_pc

Zou toch gunstig zijn van HTC om een leverindicatie voor het zwarte model uit te geven, scheelt een hoop onzekerheid. Net als de "lancering" van de Butterfly. Daar hoor je ook niets meer van...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Metian

Metian

Snert is vies

westergas schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:17:
Zou toch gunstig zijn van HTC om een leverindicatie voor het zwarte model uit te geven, scheelt een hoop onzekerheid. Net als de "lancering" van de Butterfly. Daar hoor je ook niets meer van...
Denk dat hun leverindicatie verstaan onder "medio mei", "3 weken na beschikbaarheid van zilveren versie" en "eind mei".

Eén ding is zeker, onzekerheid bij de consument is volgens mij op dit moment vrij hoog, zeker bij de zwarte versie. En het zal mij ook zeker niks verbazen als veel mensen aankomende dagen / week hun pre-order zullen annuleren en op zoek gaan naar een andere telefoon.

Rupsen, Rapsen.

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:16
Het wordt nog vervelender: zojuist een medewerker van Dixons gesproken en hij gaf aan dat alle voorraden van One's zijn teruggehaald door het geschonden patent op de microfoons op Nokia.

Het gaat dus weer 3 a 4 weken duren voordat er nieuwe exemplaren uitkomen.
Voor diegenen die nog een exemplaar met de befaamde ST Microelectronics hebben mazzel. De andere microfoons zullen niet de goede kwaliteit hebben dan waar Nokia het patent op heeft, dus weer een pluspunt op het toestel minder :(

• ulTimaS
  • Laatst online: 19-12 10:13

ulTimaS

Mayhaps

Vandaag opgehaald bij de BelCompany in Meppel :). Volgens mij hadden ze nog 2 op voorraad (zilver)

• ulTimaS
  • Laatst online: 19-12 10:13

ulTimaS

Mayhaps

Soundwork schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:20:
Het wordt nog vervelender: zojuist een medewerker van Dixons gesproken en hij gaf aan dat alle voorraden van One's zijn teruggehaald door het geschonden patent op de microfoons op Nokia.

Voor diegenen die nog een exemplaar met de befaamde ST Microelectronics hebben mazzel. De andere microfoons zullen niet de goede kwaliteit hebben dan waar Nokia het patent op heeft, dus weer een pluspunt op het toestel minder :(
Volgens mij liegt dixon dan, want volgens mij mag HTC de al ingekochte mics gewoon gebruiken.

• Metian

Metian

Snert is vies

Interessant, want vandaag las ik toch echt dat (stond hier in dit topic) dat HTC gewoon telefoons verkoopt tot de voorraad op is en daarna komt met een andere chip. Natuurlijk is het maar de vraag of de kwaliteit net zo goed is, dit kan natuurlijk ook beter worden of slechter.

Wat dat betreft heeft HTC best wel een pech bij elkaar. Problemen met productie, Nokia die nog eens dwars gaat liggen, uitstelde release datums. Ben benieuwd wat de kwartaal cijfers gaan worden voor HTC.

Rupsen, Rapsen.

• DENOOW1234
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2024
De reactie op mijn antwoord aan GSMWEB:

IK:
Goed om te horen. Echter is misschien niet helemaal wat u zegt over de schuld van HTC. HTC legt op haar beurt weer de schuld bij u vanwege mogelijk te laat bestellen. Groet

Hallo , Het is volledig aan HTC te danken helaas. Ik zal ook even contact met ze opnemen dat zij de juiste informatie aan onze klanten moeten verstrekken. Grt, XXX.

Verwijderd

HTC One is gewoon beschikbaar bij TPH?

• Soundwork
Metian schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:24:
[...]

Interessant, want vandaag las ik toch echt dat (stond hier in dit topic) dat HTC gewoon telefoons verkoopt tot de voorraad op is en daarna komt met een andere chip. Natuurlijk is het maar de vraag of de kwaliteit net zo goed is, dit kan natuurlijk ook beter worden of slechter.

Wat dat betreft heeft HTC best wel een pech bij elkaar. Problemen met productie, Nokia die nog eens dwars gaat liggen, uitstelde release datums. Ben benieuwd wat de kwartaal cijfers gaan worden voor HTC.
Tja, wat de echte waarheid is zullen we niet weten. Feit blijft dat er weer een vertraging op loer ligt.
Een webwinkel zoals CoolBlue die nu weer "levering deze maand" op zijn site voorspelt niet veel goeds....

• deephallow1
  • Laatst online: 18-12 17:53
Als Coolblue in Nederland zegt verwacht deze maand, vrees ik al het ergste voor de leveringen aan België. Tot nog toe houden ze hier allemaal vast aan midden mei.

• akerssies
akerssies schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:00:
Pff wordt beetje gek van coolblue nu :/ Bij mijn bestelstatus staat nogsteeds "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden" maar inmiddels krijg ik een (algemene) email met vertraging / huidige ontwikkelingen.

Straks maar eens naar de klantenservice bellen..
Net met Coolblue gebeld. De status "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden" betekend eigenlijk niets meer dan dat de betaling voldaan is :/ zit niks anders op dan te wachten.. :O

Verwijderd

ulTimaS schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:22:
[...]

Volgens mij liegt dixon dan, want volgens mij mag HTC de al ingekochte mics gewoon gebruiken.
Klopt, stond ook in een persbericht

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-12 17:03
Mijn update/ervaring maar met belsimpel

* 3 Maart bestelling geplaatst
* 6 weken ongeveer levert HTC niks uit aan Nederland (Iedereen wel bekend)
* 23 April vanuit belsimpel mail met de bevestiging dat ze die week binnen kwamen
* 26 April batch binnengekomen
** Mijn status op de site wordt bijgewerkt naar:

HTC One Silver
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd

iSmart 75 2 jaar
⇒ dit abonnement is aangesloten, geactiveerd op 26-04-2013

Ondertussen kreeg ik al welkom smsjes van de nieuwe provider en wat zaken over nummerbehoud. Vervolgens 15minuten klaar ik een bevestigin per sms dat mijn nummer behoud was goedgekeurd en eind Mei actief zal zijn.

Pakketstatus veranderde naar:
Pakket moet nog worden ingepakt

En toen bleeft het heel lang stil en kreeg ook geen verzendbevestiging.

Die zaterdag een mail gestuurd met de vraag waarom hij niet was ingepakt. Maar toen kreeg ik een lullige reactie terug van iemand die totaal mijn status niet had nagekeken. Hij gaf meteen aan dat het abonnement nog moest worden geactiveerd terwijl de status website en smsjes al aangaven dat het al was uitgevoerd. Toen ik hem daarop attendeerde bood hij zijn excuses aan en gaf die aan dat die maandag zal worden verstuurd. Enfin gewacht tot maandag avond en tot mijn verbazing nog altijd geen verzendbevestiging gekregen.

Alweer stuur ik een reactie op twitter en in een email dat ik opheldering wil hebben. Na enige 'uitzoekwerk' krijg ik alleen te horen dat om onbekende redenen de order in hun systeem was blijven hangen en dat ze zelf niet konden waarnemen...WTF?!? (wat is dat voor een systeem van hun, geloof er ook niks van). Als je al een abbo aan het activeren bent en je hebt ook al nummerbehoud aangevraagd hoeveel werk is het dan om het toesten in een doos te doen en een adres sticker erop te plakken?!?!

Vervolgens krijg ik weer het standaard antwoord dat ze het toestel zo spoedig mogelijk zullen uitsturen dat zou dan gister of vandaag worden. Tot nu toe heb ik helaas nog niks vernomen en de website status staat sinds vandaag op de status "Bestelling wacht op hardware" ipv "Bestelling moet nog worden ingepakt".

Vanmiddag heb ik ze gemailed met de eis dat ik duidelijkheid wil hebben. Ik was vrij snel met pre-orderen en las hier op tweakers en hun eigen review website dat er mensen zijn die later als mij besteld hebben en het toestel van hun al in hun bezit hebben.

Zoals je ziet ben ik best wel teleurgesteld in dat bedrijf en heb er nu al grote spijt van. Ter compensatie wouden ze me een universele usb auto lader aanbieden (NO THANKS). En wat ik me nu ook nog afvraag is het volgende; Mijn nieuwe abo is al geactiveerd, moet ik dan daar ook voor gaan betalen terwijl ik nog niks in handen heb? Ik ben zo erg geneigd om te gaan zeggen dat als ik het product uiterlijk zaterdag niet in mijn bezig heb om ALLES te annuleren bij hun. Maar ik vraag me dan ook af aangezien alles al is geactiveerd als ik zelf niet in de problemen kom want hun hebben in feite al mijn contract aangeboden bij T-Mobile. Nummerbehoud is ook al aangevraagd en ik heb geen zin om straks kastje naar de muur tussen beide partijen te gepingpong te worden. Of dat ik mijn huidige 06 nummer (wat ik al 10+ jaar heb) verlies

• Barry|IA
Raven__NL schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:19:
Mijn update/ervaring maar met belsimpel

* 3 Maart bestelling geplaatst
* 6 weken ongeveer levert HTC niks uit aan Nederland (Iedereen wel bekend)
* 23 April vanuit belsimpel mail met de bevestiging dat ze die week binnen kwamen
* 26 April batch binnengekomen
** Mijn status op de site wordt bijgewerkt naar:

HTC One Silver
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd

iSmart 75 2 jaar
⇒ dit abonnement is aangesloten, geactiveerd op 26-04-2013

Ondertussen kreeg ik al welkom smsjes van de nieuwe provider en wat zaken over nummerbehoud. Vervolgens 15minuten klaar ik een bevestigin per sms dat mijn nummer behoud was goedgekeurd en eind Mei actief zal zijn.

Pakketstatus veranderde naar:
Pakket moet nog worden ingepakt

En toen bleeft het heel lang stil en kreeg ook geen verzendbevestiging.

Die zaterdag een mail gestuurd met de vraag waarom hij niet was ingepakt. Maar toen kreeg ik een lullige reactie terug van iemand die totaal mijn status niet had nagekeken. Hij gaf meteen aan dat het abonnement nog moest worden geactiveerd terwijl de status website en smsjes al aangaven dat het al was uitgevoerd. Toen ik hem daarop attendeerde bood hij zijn excuses aan en gaf die aan dat die maandag zal worden verstuurd. Enfin gewacht tot maandag avond en tot mijn verbazing nog altijd geen verzendbevestiging gekregen.

Alweer stuur ik een reactie op twitter en in een email dat ik opheldering wil hebben. Na enige 'uitzoekwerk' krijg ik alleen te horen dat om onbekende redenen de order in hun systeem was blijven hangen en dat ze zelf niet konden waarnemen...WTF?!? (wat is dat voor een systeem van hun, geloof er ook niks van). Als je al een abbo aan het activeren bent en je hebt ook al nummerbehoud aangevraagd hoeveel werk is het dan om het toesten in een doos te doen en een adres sticker erop te plakken?!?!

Vervolgens krijg ik weer het standaard antwoord dat ze het toestel zo spoedig mogelijk zullen uitsturen dat zou dan gister of vandaag worden. Tot nu toe heb ik helaas nog niks vernomen en de website status staat sinds vandaag op de status "Bestelling wacht op hardware" ipv "Bestelling moet nog worden ingepakt".

Vanmiddag heb ik ze gemailed met de eis dat ik duidelijkheid wil hebben. Ik was vrij snel met pre-orderen en las hier op tweakers en hun eigen review website dat er mensen zijn die later als mij besteld hebben en het toestel van hun al in hun bezit hebben.

Zoals je ziet ben ik best wel teleurgesteld in dat bedrijf en heb er nu al grote spijt van. Ter compensatie wouden ze me een universele usb auto lader aanbieden (NO THANKS). En wat ik me nu ook nog afvraag is het volgende; Mijn nieuwe abo is al geactiveerd, moet ik dan daar ook voor gaan betalen terwijl ik nog niks in handen heb? Ik ben zo erg geneigd om te gaan zeggen dat als ik het product uiterlijk zaterdag niet in mijn bezig heb om ALLES te annuleren bij hun. Maar ik vraag me dan ook af aangezien alles al is geactiveerd als ik zelf niet in de problemen kom want hun hebben in feite al mijn contract aangeboden bij T-Mobile. Nummerbehoud is ook al aangevraagd en ik heb geen zin om straks kastje naar de muur tussen beide partijen te gepingpong te worden. Of dat ik mijn huidige 06 nummer (wat ik al 10+ jaar heb) verlies
Kun je ze niet gewoon bellen ipv twitteren en mailen?
Die zaken worden al dood gegooid met mails en dergelijke, dus het is maar de vraag wanneer jouw mail bovenaan de prioriteitenlijst staat :)

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:53
Jaaaaa hij is binnen!

24-4 de Zilveren One bij Hi besteld, vanmiddag binnen gekregen!

Nu door naar het Ervaringen topic!

• Niltag
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-11 10:19
Wil het toestel eerst even proberen voordat ik hem koop. Echter in nog geen enkele winkel 1 kunnen vinden (omg. leiden). Waar het wel helemaal vol mee ligt is de S4. Dat gaat htc opbreken vrees ik. Ook al is de S4 een gedrocht van een telefoon. Gewoon nog steeds keihard schokken bij scrollen door webpagina's

Verwijderd

Ik had mijn bestelling via Coolblue gedaan op 17/4 (zilveren One). Vandaag krijg ik een mail dat ik 'm binnen drie weken ontvang. Geen zin om daar op te wachten en vanmiddag via de Phonehouse.nl besteld. Ben net gebeld door AMP en maandag wordt ie geleverd (zilveren One).

• erniek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-03-2023
Hallo,

zijn er onder jullie nog mensen die de HTC One Zilver ge-pre-ordered hebben op of voor 11 april en die de telefoon nog niet geleverd hebben gekregen?

Want ik heb 11 april meegedaan aan de HTC Demo avond van AndroidWorld en op die avond een One gewonnen! Helaas niet die avond gelijk meegekregen (ze hadden er 20 om mee te spelen). Ik zou hem over 1 week krijgen.

Tot nu toe heb ik niets gehad. Ik heb op 18 april via AndroidWorld gevraagd wanneer ik hem wel zou krijgen, maar dat wisten ze niet. Het was volgens AW wel logisch dat eerst de pre-orders uitgeleverd zouden worden.

Als ik nu weet dat de pre-orders van vóór 11 april zijn geleverd, dan sta ik bij HTC weer wat sterker om naar mijn gewonnen One te vragen.

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:55

Vreemd dat ik de zilveren vandaag heb gekocht bij Dixons Nieuwegein. Dus ik zou niet teveel waarde hechten aan dat verhaal.

• Barry|IA
Voor degene die bij Studentmobiel hebben besteld..

Blijft bij jullie de status ook staan op ''contract ontvangen''?

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:01

wontcachme

You catch me? No you wont

Twee simpele woorden voor Dixons: Bull en Shit

HTC mag gewoon de mics gebruiken en verkopen die ze nog hadden liggen. Het verbod is van kracht gegaan op nieuwe leveringen. Ze mogen de aangelegde voorraad opmaken en dan moeten ze een nieuwe mic gebruiken.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• djpsycho82
  • Laatst online: 18-12 23:24
wontcachme schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:34:
[...]

Twee simpele woorden voor Dixons: Bull en Shit

HTC mag gewoon de mics gebruiken en verkopen die ze nog hadden liggen. Het verbod is van kracht gegaan op nieuwe leveringen. Ze mogen de aangelegde voorraad opmaken en dan moeten ze een nieuwe mic gebruiken.
Lijkt mij ook dikke onzin van Dixons jah. Met nieuwe leveringen bedoel je volgens mij microfoon leveringen aan HTC. Niet leveringen van HTC One's ;) Dat gaat gelukkig gewoon door :)

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:58
Barry|IA schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:28:

Tot nu toe wel, ik hoop dat ze hem morgen gaan veranderen aangezien ze zeiden dat ik waarschijnlijk bij de batch van morgen zou zitten...

• Song
  • Laatst online: 21-12 11:55
Mijn KPN abo was afgelopen en op 21 maart heb ik via de KPN site een nieuw abonnement afgesloten met een lease HTC one, zilver. Sindsdien heb ik dit topic gevolgd, ik werd er vervelend van toen ik hoorde vorige week dat KPN/hi aan het uitleveren was zonder dat ik een lever datum had, ik was op vakantie en kon daardoor niet bellen met KPN. Zondag bij terugkomst heb ik via facebook een bericht geplaats bij KPN, vrij snel een niet bevredigend (geen datum) antwoord gekregen. Maandag was ik het zat, naar belcompany in Roermond, daar hadden ze nog 1 one die ze alleen kwijt wilde bij een abonnement, ik wilde intussen wel overstappen naar vodafone. Voor nummer behoud moest echter eerst mijn order bij KPN worden geannuleerd, op naar de kpn-winkel (om de hoek) daar konden ze me echter niet helpen omdat hun systeem er uit lag. 1200 gebeld idem, ik kon dus op maandagmiddag de order niet annuleren en moest ik de belcompany aanbieding laten lopen. Ik kwaad via facebook de boodschap (in de winkel en 1200 konden het immers niet) doorgegeven dat KPN de order maar moest annuleren, geen reactie. Een uur later kreeg ik een mail dat het toestel de volgende dag (Koninginnedag!) geleverd zou worden. Gisteren heb ik de HTC one in prima orde ontvangen! Nu ga ik toch maar weer een tijdje door met KPN..... Ja, ik weet het, toestel lease vinden jullie allemaal vreselijk. Volgende ronde, nieuwe kansen... Voorlopig ben ik rondom gelukkig met de One! :)

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Song schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:45:
Mijn KPN abo was afgelopen en op 21 maart heb ik via de KPN site een nieuw abonnement afgesloten met een lease HTC one, zilver. Sindsdien heb ik dit topic gevolgd, ik werd er vervelend van toen ik hoorde vorige week dat KPN/hi aan het uitleveren was zonder dat ik een lever datum had, ik was op vakantie en kon daardoor niet bellen met KPN. Zondag bij terugkomst heb ik via facebook een bericht geplaats bij KPN, vrij snel een niet bevredigend (geen datum) antwoord gekregen. Maandag was ik het zat, naar belcompany in Roermond, daar hadden ze nog 1 one die ze alleen kwijt wilde bij een abonnement, ik wilde intussen wel overstappen naar vodafone. Voor nummer behoud moest echter eerst mijn order bij KPN worden geannuleerd, op naar de kpn-winkel (om de hoek) daar konden ze me echter niet helpen omdat hun systeem er uit lag. 1200 gebeld idem, ik kon dus op maandagmiddag de order niet annuleren en moest ik de belcompany aanbieding laten lopen. Ik kwaad via facebook de boodschap (in de winkel en 1200 konden het immers niet) doorgegeven dat KPN de order maar moest annuleren, geen reactie. Een uur later kreeg ik een mail dat het toestel de volgende dag (Koninginnedag!) geleverd zou worden. Gisteren heb ik de HTC one in prima orde ontvangen! Nu ga ik toch maar weer een tijdje door met KPN..... Ja, ik weet het, toestel lease vinden jullie allemaal vreselijk. Volgende ronde, nieuwe kansen... Voorlopig ben ik rondom gelukkig met de One! :)
Boze openbare berichten naar KPN/Hi werken vaak wel aardig om het proces te versnellen:P

• djpsycho82
  • Laatst online: 18-12 23:24
Gertjuhjan schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 22:21:
[...]

Boze openbare berichten naar KPN/Hi werken vaak wel aardig om het proces te versnellen:P
Denk dat ze hier en daar wel een (klein) aantal "noodtoestellen" hebben liggen.

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 16:37
Barry|IA schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:28:

Yep, kontakt opgenomen en ze worden binnen twee tot drie weken geleverd is het antwoord.
Duurt me eigenlijk te lang en HTC gemaild en ook daar hetzelfde antwoord.
Moet ook niet langer duren want dan toch maar een S4 denk ik. De vrouw zit er op te wachten.

• Song
  • Laatst online: 21-12 11:55
Alhoewel de rook uit m'n oren kwam, ben ik wel netjes gebleven :-) ik heb, nadat ze mij geen lever datum konden geven, alleen gezegd dat de order geannuleerd kon worden...
Intussen deadpixel test gedaan, niks gevonden, gaps? 100x omgedraaid, nada. (SH34DW)
Toen ie gisteren was geleverd om 18.00 aan de stroom gehangen, ik moest weg en kon er helaas niet mee 'spelen', om 23.00 van de stroom af, ongeveer 2 uur instellingen en 'spelen', vannacht standby, vandaag normaal gebruik, nu nog 50% batterij!
Ik heb mijn digitale TV ontvanger niet kunnen instellen, lukte niet, morgen opnieuw proberen, TV ging wel.
Ik weet niet welke versie Android er op stond maar handmatig nu bijgewerkt naar 1.29.401.12
Media link besteld met IMEI nummer en orderbevestiging van 21 maart, bevestiging van HTC ontvangen.
Ikke heel blij!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Metian schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:21:
Net even via de HTC Chat informatie gevraagd over het bericht van Hi. Bij hun is niks bekend op dit moment maar ze had vandaag dit verzoek al doorgestuurd en hoopt morgen meer informatie te hebben.

Fingers crossed.

Krijg net ook via Facebook een bericht van HTC

[...]
Ik heb de mijne toch maar omgezet naar silver. Waarom? Ik ben het helemaal zat om in het duister te blijven zitten. Mijn order nummer is het zelfde gebleven en er is mij niks verteld over achteraan sluiten. Ik hoop het niet voor wachtende van het silver model bij Hi (voor mijzelf natuurlijk wel). Maar ik heb het gevoel dat de bestel datum van 5 maart bij mij niet is aangepast. Fingers crossed dus..

• Soundwork
ipje schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:23:
[...]

Vreemd dat ik de zilveren vandaag heb gekocht bij Dixons Nieuwegein. Dus ik zou niet teveel waarde hechten aan dat verhaal.
Er was daar zeker nog maar 1 beschikbaar toen je hem kocht? Nieuwegein staat niet meer op voorraad.
Heb je trouwens een nieuw exemplaar gekregen, of een show room model?

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-12 21:27

Garrett

Watercooler

Zojuist zocht ik op HTC One bij mediamarkt.de en daar stond bij de zwarte Auf Lager... :D *D
Hmm nou weer niet :(
Maar de zilveren wel! :)
http://oi44.tinypic.com/3345j7o.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door Garrett op 02-05-2013 23:58 ]

I love watercooling

Verwijderd

hebben jullie al de htc one? ben er nu al veel te lang voor aan het wachten en vroeg me af waar jullie hem vandaan hebben? als jullie hem hebben dan. uit duitsland? of toch via een nederlandse webshop

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12 17:14
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 00:09:
hebben jullie al de htc one? ben er nu al veel te lang voor aan het wachten en vroeg me af waar jullie hem vandaan hebben? als jullie hem hebben dan. uit duitsland? of toch via een nederlandse webshop
Ga je dit in elk topic posten van de htc one?

De meesten hebben hem of via BC of TPH, mondjes maat word die ook uitgeleverd door providers en andere handelaren op internet. (vooral via internet zijn er veel problemen. Winkel verkoop gaat redelijk)

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-12 00:02
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 00:09:
Lees anders het topic even door |:(
Pagina: 1 ... 82 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.