Verwijderd

topic is nogal groooot.
zag hier wel al meer dingen staan over de htc one, dat mensen hem hadden ge pre-orderd
maar ik zie niet waar je de one al zou kunnen krijgen

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:55
Soundwork schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:23:
[...]

Er was daar zeker nog maar 1 beschikbaar toen je hem kocht? Nieuwegein staat niet meer op voorraad.
Heb je trouwens een nieuw exemplaar gekregen, of een show room model?
Online bestellen en laten afleveren in de winkel vanuit het magazijn, werkt perfect. Het is een nieuw exemplaar, verpakking was dicht. Ze hebben ze niet standaard op voorraad, op de site kun je ze bestellen en laten afleveren. Had hem eerst ergens anders op preorder staan maar dat werd constant uitgesteld. Sommige filialen hebben ze wel op voorraad.

[ Voor 4% gewijzigd door ipje op 03-05-2013 00:55 ]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Mediamarkt.de heeft hem weer op voorraad de zilveren. Binnen 3 werkdagen gewoon op te halen. Met paypal en creditcard te betalen.

http://www.mediamarkt.de/...283,612002.html?langId=-3

[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 03-05-2013 01:18 ]

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-10 00:38
heb sinds 15-03 een order lopen (noem het maar geen pre meer) bij CB en Hi.nl voor de zwarte htc one . redelijk kansloos tot nu toe. maar als ik die nu eens annuleer en los ga bestellen bij amazon! is dat dan beter bij co.uk of .de? ik vond er 1 op co.uk maar die verzond niet naar NL

Verwijderd

Ik heb woensdag mijn HTC ontvangen, besteld bij Studentmobiel icm t-mobiel abbo. Ik heb m rond 8 of 9 april gepreorderd. Erg raar dat ik nu lees dat mensen hem nog steeds niet hebben ontvangen terwijl ze voor mij besteld hebben. Ik heb nog geen T-mobile ware er op kunnen ontdekken, wellicht dat dit nog met een update komt. Helaas is de telefoon niet gapless, met boven een wat grotere kier en onder een kleiner kiertje. Weet nog niet wat ik ermee doe. Vind m veel te mooi om m weer terug te sturen :)

Verwijderd

Wellicht dat ik vandaag dan niet bij de batch zit (volgens studentmobiel), maar dan wel volgende week.
Aangezien jij hem hebt gepreorderd rond de 8 a 9 april, anders wordt ik er gaar van.

Mijn Sensation val mij elke keer spontaan uit, maar heeft nog wel fabrieksgarantie.
Dus wil mijn ONE nu wel een keer ontvangen, kan ik de sensation nog mooi laten repareren en verkopen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:58:
Wellicht dat ik vandaag dan niet bij de batch zit (volgens studentmobiel), maar dan wel volgende week.
Aangezien jij hem hebt gepreorderd rond de 8 a 9 april, anders wordt ik er gaar van.

Mijn Sensation val mij elke keer spontaan uit, maar heeft nog wel fabrieksgarantie.
Dus wil mijn ONE nu wel een keer ontvangen, kan ik de sensation nog mooi laten repareren en verkopen :)
Een half uurtje nadat mijn One was geleverd was mijn Sensation ook overleden haha :p

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zo te horen heb ik mazzel, maandag via klantenservice van T-Mobile abo vernieuwd. Vandaag word mijn HTC One bezorgd. Nu hopen dat het een gewone versie is, en niet een branded.

//edit tmobile toegevoegd

[ Voor 11% gewijzigd door DRaakje op 03-05-2013 09:16 ]

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

DRaakje schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:14:
Zo te horen heb ik mazzel, maandag via klantenservice abo vernieuwd. Vandaag word mijn HTC One bezorgd. Nu hopen dat het een gewone versie is, en niet een branded.
Handig is ook om aan te geven waar je hem gekocht hebt.

Xbox: Gulpener88

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:58:

Ik hoop het voor je! Ik kom ook van een Sensation en daar was ik ook behoorlijk klaar mee. Volumeknop eruit gevallen, spontane uitvallen, traag. Had me ook voorgenomen dat de volgende geen HTC zou zijn, maar ja toen kwamen ze met de One aan zetten...

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:19:
[...]

Ik hoop het voor je! Ik kom ook van een Sensation en daar was ik ook behoorlijk klaar mee. Volumeknop eruit gevallen, spontane uitvallen, traag. Had me ook voorgenomen dat de volgende geen HTC zou zijn, maar ja toen kwamen ze met de One aan zetten...
Same story ... Deze is nu ook echt heel traag en valt mij steeds uit. Nu maar hopen dat Studentmobiel snel levert. Zit nu standaard dit topic in de gaten te houden en de twitter pagina van Studentmobiel of dat er al wat bekend is. *O*

Tot op heden heeft Studentmobiel nog niks ontvangen en het blijft bij een kleine batch.
Volgende week horen ze wanneer de volgende batch komt, dus zal ik denk ik wel weer op een vrijdag zijn.

• Gpaling
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-08-2022
Ik moet het allemaal nog gaan mee maken 10-03 een zilvere besteld bij typhone.nl
waar ik woensdag eindelijk iemand aan de lijn had die zij dat ze donderdag of anders vrijdag bij hun arriveren nu maar hopen dat ze de waarheid spreekt.. anders ga ik ook via een andere weg een One halen. En dan annuleer ik wel.

Verwijderd

Ik heb mijn pre-order bij GSMweb geannuleerd en een losse opgehaald bij de Belcompany. Dus heb nu zowel het toestel eindelijk in handen als dat deze ook nog eens goedkoper was daar!

win-win!

• DaannRoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-12 22:56
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:44:
Ik heb woensdag mijn HTC ontvangen, besteld bij Studentmobiel icm t-mobiel abbo. Ik heb m rond 8 of 9 april gepreorderd. Erg raar dat ik nu lees dat mensen hem nog steeds niet hebben ontvangen terwijl ze voor mij besteld hebben. Ik heb nog geen T-mobile ware er op kunnen ontdekken, wellicht dat dit nog met een update komt. Helaas is de telefoon niet gapless, met boven een wat grotere kier en onder een kleiner kiertje. Weet nog niet wat ik ermee doe. Vind m veel te mooi om m weer terug te sturen :)
Dan werken ze goed met het FIFO systeem van ze... hier besteld op 2 of 3 april icm t-mobile abbo.
Verder nooit problemen gehad met studentmobiel en even wat langer wachten is geen probleem, maar je zou toch verwachten dat ze gewoon netjes het lijstje afwerken.

Zonde dat je toestel wat gaps heeft...
Wel interessant dat je verder nog geen branding op je toestel hebt.
Heb je het toestel wel al in gebruik met je t-mobile simkaart?

• Soeski
  • Laatst online: 08:31
Nog even ter conclusie: Maandag 29-04 naar Ben Telecom gegaan voor een One Silver. Voorradig, dus meegenomen. Dit bleek een O2 model te zijn (splashscreen en geen lader) en naar het leek een gere-sealde doos. Die heb ik teruggebracht maandag en afgesproken dat hij een Benelux model ging regelen.
Gisteren (02-05) ben ik gebeld en hij was al binnen! Meteen opgehaald, in de winkel opengemaakt en was helemaal goed. SH34W model met 1.28 (nu 1.29), totaal geen gaps of oneffenheden. Man, wat een geluid komt er uit en wat is de telefoon snel. Bizar.
Dank en kudos aan de afhandeling bij Ben Telecom! Mensen die nog zoeken in de omgeving Leiden; je kunt het daar proberen.
Exit topic voor mij! Succes voor sommigen die nog wachten; het is echt de moeite waard en ik zou nooit uit frustratie "maar een S4 nemen". :)

• harmrh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:06:
Ik heb mijn pre-order bij GSMweb geannuleerd en een losse opgehaald bij de Belcompany. Dus heb nu zowel het toestel eindelijk in handen als dat deze ook nog eens goedkoper was daar!

win-win!
Pre-order met abo of los toestel?

Verwijderd

DaannRoz schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:09:
[...]

ach wat een dumbass ben ik ook. Heb er idd nog een vodafone sim in, oude contract loopt nog paar maandjes. :) Nou zie t vanzelf wel als ie branded is ofniet. Kan me er niet al te druk om maken, dan maar ff langer wachten met updates. En het t-mobile logo bij opstarten zal ik ook niet vaak zien aangezien m n telefoon toch vrijwel nooit uitgaat...

Verwijderd

harmrh schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:19:
[...]

Pre-order met abo of los toestel?
Los toestel....

• Riza40
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08-2021
Onderstaande gaat over ZWARTE HTC ONE

Coolblue had gisteren nog verwachte leverdatum aangepast naar ''deze maand'' en heeft hem vandaag weer terug veranderd naar 09-05. Bol.com geeft 11-05 aan. Gaat ie dan eindelijk komen :O

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-12 14:56
Riza40 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:53:

Coolblue had gisteren nog verwachte leverdatum aangepast naar ''deze maand'' en heeft hem vandaag weer terug veranderd naar 09-05. Bol.com geeft 11-05 aan. Gaat ie dan eindelijk komen :O
Azerty geeft 10-05 aan, het zien er inderdaad naar uit dat hij eraan gaat komen :D.

Kiek em goan!

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-12 22:31
Riza40 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:53:

De site van CB loopt niet helemaal lekker, een keer F5 en hij staat weer op deze maand.

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Coolblue heeft gisteren te horen gekregen dat het toestel opnieuw vertraagd is, dus 9 mei wordt m niet. Dan is het trouwens ook hemelvaartsdag. Bij mijn status van CB staat ook dat de bestelling klaar staat om ingepakt te worden..... ook zo frustrerend.

• Midcall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-12 03:01
Ik ga er niet meer op wachten, ik heb besloten om op het aanbod van mijn leverancier in te gaan en de S4 te nemen. Als ik als klant door HTC niet serieus wordt genomen, dan is het enige wat ik als Calimero kan doen; overstappen naar de concurrent. Het zal best (voor HTC) begrijpelijk zijn dat ze eerst aan grote markten leveren, lokaal dus aan grote ketens als de Phonehouse en BC. En internationaal al wekenlang modellen aan de omringende landen leveren, ook de zwarte modellen zijn al enige tijd via de UK, Duitsland en Frankrijk te krijgen. Ik als klant moet maar wachten op de genade van HTC dat ze ook mijn reeds 2 maanden geleden betaalde toestel kunnen (= willen) leveren.

De One is in mijn ogen superieur aan de S4, maar voor mij is het genoeg zo en uit principe stap ik nu over op een S4. En zo doe ik een ander, minder principieel persoon, nog een plezier. Zodra er ooit zwarte toestellen (mondjesmaat) gaan worden geleverd zullen de mensen achter mij in de rij een plekkie opschuiven. Ik hoop oprecht dat hij een in onberispelijke staat verkerend toestel krijgt, je moet er toch niet aan denken dat je na twee en een halve maand wachten het toestel weer moet retourneren en dan pak hem beet nog eens een maand moet wachten op een nieuwe zwarte One?

• Soeski
Midcall schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:29:
Ik ga er niet meer op wachten, ik heb besloten om op het aanbod van mijn leverancier in te gaan en de S4 te nemen. Als ik als klant door HTC niet serieus wordt genomen, dan is het enige wat ik als Calimero kan doen; overstappen naar de concurrent. Het zal best (voor HTC) begrijpelijk zijn dat ze eerst aan grote markten leveren, lokaal dus aan grote ketens als de Phonehouse en BC. En internationaal al wekenlang modellen aan de omringende landen leveren, ook de zwarte modellen zijn al enige tijd via de UK, Duitsland en Frankrijk te krijgen. Ik als klant moet maar wachten op de genade van HTC dat ze ook mijn reeds 2 maanden geleden betaalde toestel kunnen (= willen) leveren.

De One is in mijn ogen superieur aan de S4, maar voor mij is het genoeg zo en uit principe stap ik nu over op een S4. En zo doe ik een ander, minder principieel persoon nog een plezier, zodra er ooit zwarte toestellen (mondjesmaat) gaan worden geleverd zullen de mensen achter mij in de rij een plekkie opschuiven. Ik hoop oprecht dat hij een in onberispelijke staat verkerend toestel krijgt, je moet er toch niet aan denken dat je na twee en een halve maand wachten het toestel weer moet retourneren en dan pak hem beet nog eens een maand moet wachten op een nieuwe zwarte One?
En dat vind ik toch lastig te begrijpen. Je wilt zo graag een superieure One, maar je neemt dus genoegen met "minder" (subjectief uiteraard) omdat er nog niet geleverd kan worden. Je slaat dus >600 euro stuk op iets dat je niet écht graag wil en gaat daardoor naar de concurrent. HTC voelt er niets van dat jij dat doet (tenzij we het wereldwijd met miljoenen mensen doen) en jij hebt niet wat je echt wilt.
Maar; ik zit ook niet in jouw frustratie en uiteraard veroordeel ik je niet. Maar als ik echt iets wil, dan zal het ook DAT worden en niks anders. Dan maar wachten, zeker voor dat geld. :)

• Lukzke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-12 18:01
Gisteren mailtje en telefonisch contact gehad met HI. Zwarte wordt eind mei pas geleverd. Zilver iets eerder verwacht halverwege. Dus wordt nog even wachten... Echt heel erg slecht van HI & HTC, hopelijk een leren ze er iets van...

• Soeski
Ik kan me nog iets herinneren van een witte iPhone 4, die pas een JAAR later geleverd werd? Dan is dit nog peanuts ;)

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:24
ik kreeg van gsm helpdesk vandaag een mail dat de HTC one in Nederland te koop is. ze zijn meestal wat laat met de nieuwste toestellen maar samen met de berichten hiervoor over de zwarte lijkt er toch schot in te komen! nog maar eventjes wachten, heb op wel veel veel belangrijkere zaken moeten wachten. dan stelt zo'n telefoontje eigenlijk weinig voor ;)

Verwijderd

Op Twitter zegt GSMWB dat ze dagelijks een aantal een aantal Ones binnen krijgen en die verzenden terwijl de klantenservide telefonisch doorgeeft dat ze helemaal niks ontvangen. Beetje vreemd lijkt mij!

"GSMWEB.NL ‏@GSMWEB_NL 2 mei @XXXXXXXX De HTC one komt zeer beperkt binnen op dit moment, levering gaat daarom ook erg traag 2 a 3 klanten per dag op dit moment."

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:09
Ik had een aantal weken geleden de zwarte versie gepre-ordered bij Dixons maar daar komt ook geen voortgang in. Uiteindelijk maar bij Amazon.co.uk de zwarte besteld die ze daar in voorraad hebben, als het goed ik heb ik de zwarte One volgende week dinsdag binnen.

Verwijderd

Soeski schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:38:
Ik kan me nog iets herinneren van een witte iPhone 4, die pas een JAAR later geleverd werd? Dan is dit nog peanuts ;)
Zelfde als lumia 920, duurde ook 5 maanden

Verwijderd

Voor wie in de rij wil staan de HTC One is bij de vodafone winkel gratis en 24 maanden 50 % korting op je abbo.
Je moet wel in de rij gaan staan op de Fred in Den Haag(openingsactie)
Ja...
CLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:07:
\[25-04 > 27-04 Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Vodafone Red: 24 x €29,50 met GRATIS HTC One: Totaalprijs €708,00 8)7
Vodafone Red Super: 24 x €35,00 met GRATIS HTC One: Totaalprijs €840,00 8)7

Weet alleen niet of ze branded zijn... EDIT: Mine is unbranded >:)
De voorraden zijn zeer beperkt, en nu nog achteraan sluiten is gewoon geen One, morgen weer 'n kans om 05:00

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 03-05-2013 12:07 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:06:
Ja...

[...]

De voorraden zijn zeer beperkt, en nu nog achteraan sluiten is gewoon geen One, morgen weer 'n kans om 05:00
Die Red 30 is toch geen 50 % korting?

• Jamesl
  • Laatst online: 22:58
U
DaannRoz schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:09:
[...]

Dan werken ze goed met het FIFO systeem van ze... hier besteld op 2 of 3 april icm t-mobile abbo.
Verder nooit problemen gehad met studentmobiel en even wat langer wachten is geen probleem, maar je zou toch verwachten dat ze gewoon netjes het lijstje afwerken.

Zonde dat je toestel wat gaps heeft...
Ze werken uitstekend met FIFO hoor, ik heb namelijk op 17 maart besteld en nog niks ontvangen het kan dus altijd gekker....
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:07:
Die Red 30 is toch geen 50 % korting?
Try this, daar wordt al dagen volop over gebabbeld: [Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

8)7 Sorry

Verwijderd

Gah!

Gisteren Vodafone eens via de webchat benaderd voor een update. Krijg ik van de lieve meid te horen dat de bestelling is verstuurd (6dagen na bestelling, HTC One Black) en dat deze morgen (dus vandaag) binnenkomt.

Ik blij. Dagje vrij geregeld (kan niet ophalen op postkantoor ivm lange werkdagen). Vandaag denk ik. Vreemd, er is nog geen tracktrace code opgestuurd, even bellen.

"Maar meneer, de bestelling is nog. Helemaal niet verstuurd, het toestel is niet op voorraad"

Erg irritant. Heb toezegging nu dat de klantenservice voor compensatie gaat zorgen. Dit kost mij 8x 25€ bruto in vrije tijd. Geen probleem als ik daarmee mijn toestel heb. Maar om een dag voor niks thuis te zitten is niet fijn.

• jvang
cyntax schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:42:
Ik had een aantal weken geleden de zwarte versie gepre-ordered bij Dixons maar daar komt ook geen voortgang in. Uiteindelijk maar bij Amazon.co.uk de zwarte besteld die ze daar in voorraad hebben, als het goed ik heb ik de zwarte One volgende week dinsdag binnen.
ik ben er ook klaar mee. denk er ook over om hem los te bestellen in UK. Bij welke shop heb jij hem besteld? lambdatek?

• Jamesl
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:14:
Gah!

Gisteren Vodafone eens via de webchat benaderd voor een update. Krijg ik van de lieve meid te horen dat de bestelling is verstuurd (6dagen na bestelling, HTC One Black) en dat deze morgen (dus vandaag) binnenkomt.

Ik blij. Dagje vrij geregeld (kan niet ophalen op postkantoor ivm lange werkdagen). Vandaag denk ik. Vreemd, er is nog geen tracktrace code opgestuurd, even bellen.

"Maar meneer, de bestelling is nog. Helemaal niet verstuurd, het toestel is niet op voorraad"

Erg irritant. Heb toezegging nu dat de klantenservice voor compensatie gaat zorgen. Dit kost mij 8x 25€ bruto in vrije tijd. Geen probleem als ik daarmee mijn toestel heb. Maar om een dag voor niks thuis te zitten is niet fijn.
Heel zuur maar denk opzich ook wel dat je wel had kunnen verwachten dat hij niet vandaag zou komen aangezien er genoeg mensen zijn die voor jou de Black hebben besteld e hem nog niet hebben...
Volgens mijn wordt die zwarte in nederland nog helemaal niet uitgeleverd

• Metian
  • Laatst online: 19-12 10:25

Metian

Snert is vies

cyntax schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:42:
Verdorie, staan er nog 2 in stock bij Kikatek, kan hem alleen niet bestellen want ze kunnen hem niet leveren op mijn adres.

Ach, ik wacht wel weer rustig af tot me zwarte versie hier in Nederland binnen is. ;(

Hmm interessant, LambdaTek kan hem wel versturen.

[ Voor 4% gewijzigd door Metian op 03-05-2013 12:28 ]

Rupsen, Rapsen.

• harmrh
harmrh schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:56:
Net een heel prettig gesprek gehad met T-Mobile. Heb de situatie van de bestelling bij Gsmweb uitgelegd en daarbij direct duidelijk gemaakt dat ik nu niet verwacht dat zij iets gaan oplossen, want het is tussen Gsmweb en mij. Dat begreep mevrouw en ik heb mijn verhaal kunnen doen met de mededeling dat Gsmweb zegt het contract niet meer te kunnen annuleren omdat het al is aangemeld bij T-Mobile. Het enige wat ik daarbij van haar wilde weten is of dat nou klopt wat ze zeggen en of het inderdaad niet meer te annuleren is. Ik heb ook gezegd dat ik sowieso voornemens ben om bij T-Mobile te blijven, maar dat ik geen zaken meer wil doen met Gsmweb vanwege hun werkwijze en starre houding. Dat begreep ze en ze heeft me verteld dat het contract tussen Gsmweb en T-Mobile ontbonden kan worden en die aantekening heeft ze ook bij mijn gegevens gezet.

Vervolgens heb ik met die kennis Gsmweb gebeld. Ik kreeg een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die ik het verhaal heb uitgelegd over de bestelling die ik bij hun heb gedaan en wil annuleren. Ook heb ik haar gezegd dat ik net opgehangen heb met T-Mobile en dat mevrouw XXX mij heeft verzekerd dat het gewoon ontbonden kan worden (tussen Gsmweb en T-Mobile). Vervolgens krijg ik van mevrouw Gsmweb te horen dat dat helemaal niet kan en dat ik ben aangemeld en dat dat niet meer terug gedraaid kan worden en dat ik me ook niet kan beroepen op het herroepingsrecht wat na 30 dagen van niet leveren in werking treedt bij kopen op afstand.

Mijn toon zal wat geïrriteerd zijn geworden, want waar ik telkens meldde dat mevrouw XXX van T-Mobile heeft gezegd dat het kan (en de aantekening bij mijn profiel heeft geplaatst), bleef zij maar volhouden dat het niet kan, enkel als de overeenkomst in een fysieke winkel is afgesloten (???) wat helemaal niet relevant is in deze.. Nadat ze dat riedeltje minimaal 5 keer heeft afgestoken en mij herhaaldelijk in de reden is gevallen heb ik maar opgehangen. Mevrouw Gsmweb had werkelijk geen enkele vorm van begrip en wilde bovendien niet luisteren naar wat ik te zeggen had over mijn gesprek met T-Mobile en bleef maar het riedeltje herhalen dat het niet kon omdat ik al aangesloten was.. :(

Ik hoop dat ik er alsnog onderuit kan want ik wens absoluut geen zaken meer te doen met deze club. Driewerf BAH!!!
Zojuist met Consuwijzer gesproken en zij geven aan dat de algemene voorwaarden van Gsmweb in strijd zijn met de wetgeving. Wetgeving staat boven algemene voorwaarden dus ik ben gerechtigd om de overeenkomst eenzijdig te ontbinden. Da's in ieder geval goed nieuws. Nu maar hopen dat Gsmweb nu WEL wil meewerken met deze informatie.

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:54
Heeft iemand al een One binnen uit de UK? Zo ja, kun je de Nederlandse taal er op zetten?
Dit is het enige wat me afschrikt om hem daar te halen namelijk.

Verwijderd

Jamesl schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:24:
[...]

Heel zuur maar denk opzich ook wel dat je wel had kunnen verwachten dat hij niet vandaag zou komen aangezien er genoeg mensen zijn die voor jou de Black hebben besteld e hem nog niet hebben...
Volgens mijn wordt die zwarte in nederland nog helemaal niet uitgeleverd
Ook al duurt het nog een maand maakt mij dat niet uit. Ik wist dat het langer zou duren. Ik was ook al positief verrast gisteren. Het is gewoon heel zuur dat zo'n miepje mij verkeerde info geeft wat mij veel overlast veroorzaakt.

Ik heb overigens net geannuleerd. Ga proberen eentje te scoren over een maand bij een Vodafone openingsactie winkel.

• Soeski
Dutchmania schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:35:
Heeft iemand al een One binnen uit de UK? Zo ja, kun je de Nederlandse taal er op zetten?
Dit is het enige wat me afschrikt om hem daar te halen namelijk.
Ik had er 1 uit de UK (O2 model). Deze kan je gewoon op NL zetten (wel met UK of VS toetsenbord). Het is geen Benelux model dus geen lader erbij en geen NL taal met NL toetsenbord. Ook geen MediaLink actie ;)

• Metian

Metian

Snert is vies

Na gisteren informatie te hebben gekregen dat ze verwachten meer informatie te krijgen over de zwarte htc vandaag, heb ik maar weer even aan de chat gehangen. Helaas hadden ze nog steeds geen informatie binnen. Ze vond het zelf ook vervelend dat ze nog geen informatie had en klanten moest zeggen dat ze dit nog niet hadden.

Logisch dat ze er zo overdenkt overigens, misschien dat het hoofdkantoor langzaam wakker gaat worden (al betwijfel ik het me) om wat beter informatie te geven.

Rupsen, Rapsen.

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:50
Zojuist mijn HTC One Silver gelocht bij de BC in Rotterdam Zuidplein. Was er al eentje gereserveerd en de andere heb ik gekocht. Kost 599

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:54
Soeski schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:40:
[...]

Ik had er 1 uit de UK (O2 model). Deze kan je gewoon op NL zetten (wel met UK of VS toetsenbord). Het is geen Benelux model dus geen lader erbij en geen NL taal met NL toetsenbord. Ook geen MediaLink actie ;)
Lader heb ik nog wel en Medialink haal ik nog wel ergens als ik hem echt nodig ben. Toetsenbord is ook niet zo'n probleem aangezien ik Swiftkey gebruik.
Al met al nog wel het overwegen waard dus.

• H-S
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

harmrh schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:33:
[...]

Zojuist met Consuwijzer gesproken en zij geven aan dat de algemene voorwaarden van Gsmweb in strijd zijn met de wetgeving. Wetgeving staat boven algemene voorwaarden dus ik ben gerechtigd om de overeenkomst eenzijdig te ontbinden. Da's in ieder geval goed nieuws. Nu maar hopen dat Gsmweb nu WEL wil meewerken met deze informatie.
Zit hier ook aan te denken, gun gsmweb geen enkele cent van mij.
Laat je hier weten hoe loopt? :)

• harmrh
Is goed. Heb ze net nog een aanvulling gemaild met een kort verslag van het gesprek van Consuwijzer. Hoop dat ze daarop reageren want voorlopig heb ik nog reacties op mails van woensdag en donderdag tegoed..

• cyntax
  • Laatst online: 23:09
jvang schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:19:
[...]

ik ben er ook klaar mee. denk er ook over om hem los te bestellen in UK. Bij welke shop heb jij hem besteld? lambdatek?
Ik heb de zwarte gewoon besteld van Amazon, niet van een derde partij die de product aanbied op Amazon. Dan weet ik in ieder geval zeker dat mijn pakketje wel volgende week aankomt. Ik kan Amazon trouwens niet meer tussen de keuzes vinden, wat raar. Gisteren hadden ze nog 7 zwarte beschikbaar.

De medialink kan je nu toch niet meer scoren aangezien de "actie periode" is afgelopen. Daarnaast ga ik ook gebruik maken van swiftkey en de Nederlandse taal kan me gestolen worden. Al mijn hardware staat in het engels wat een stuk makkelijker is bij troubleshooting maar dat is mijn mening. EU oplader heb ik nog wel liggen en anders zijn er genoeg alternatieve te vinden op het internet.

EDIT: Net mail ontvangen dat de telefoon is verstuurd! Verwachte aankomstdatum: maandag 6 mei.
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img194/9953/htconeblackamazon.th.png

[ Voor 35% gewijzigd door cyntax op 03-05-2013 17:30 ]

Hebben ze gewoon (even) geen voorraad, niks geks aan toch :)

• jvang
top! bedankt voor de info. ik ga ipv cb en hi nu amazon in de gaten houden
cyntax schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:12:
[...]

Ik heb de zwarte gewoon besteld van Amazon, niet van een derde partij die de product aanbied op Amazon. Dan weet ik in ieder geval zeker dat mijn pakketje wel volgende week aankomt. Ik kan Amazon trouwens niet meer tussen de keuzes vinden, wat raar. Gisteren hadden ze nog 7 zwarte beschikbaar.

De medialink kan je nu toch niet meer scoren aangezien de "actie periode" is afgelopen. Daarnaast ga ik ook gebruik maken van swiftkey en de Nederlandse taal kan me gestolen worden. Al mijn hardware staat in het engels wat een stuk makkelijker is bij troubleshooting maar dat is mijn mening.

[afbeelding]

• Lizard
  • Laatst online: 18:45
Hoe hebben de mensen die bij Saturn besteld hebben betaald? Je hebt daarvoor een Duits adres nodig?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik heb sinds begin maart een preorder staan bij Bol.com, de zilveren. Zij hebben nog geen enkel toestel ontvangen.
Ook de verwachte leverdatum van 4 mei vertrouw ik niet.
Gister mail gehad van Saturn in wesel dat er drie toestellen lagen.
Meteen gereageerd of ik er een reserveren kon.
Nu kan ik er morgenochtend een ophalen. :)
Bol.com ga ik zo annuleren, van de autobahn naar de stad is maar een kwartiertje omrijden vanuit Oostenrijk.

@lizard, nog niets betaald. Per mail contact gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door EWK op 03-05-2013 13:29 ]

Hoi!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
Maandag naar de saturn geweest in Tilburg voor het verlengen van mijn abonnement en ze hadden daar gewoon genoeg toestellen op voorraad...

Meteen de HTC Media Link HD besteld en zojuist is hij al afgeleverd.

Wat is het toch een geweldig toestel!

• Lukzke
Hoi even een vraag.

Heeft er iemand online of via de winkel van HI al een HTC One welke kleur dan ook hem geleverd gekregen?
Een manager van HI klantenservice vertel mij namelijk dat HI er nog geen heeft ontvangen en het pas eind mei begin juni gaat worden voordat ze de "eerste" levering verwachten.
En de meldingen hier dus verteld worden onwaar zijn.

Ik geloof hier namelijk iets van omdat ik me kan herinneren dat er mensen meldingen maakte dat ze hem bij HI al hadden ontvangen.

Alvast bedankt.

[ Voor 7% gewijzigd door Lukzke op 03-05-2013 14:11 ]

• harmrh
Lees eens even een paar reacties naar boven. Daaruit kun je opmaken dat hij al volop verkrijgbaar is in den lande.. ;)

• Lukzke
harmrh schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:05:
Lees eens even een paar reacties naar boven. Daaruit kun je opmaken dat hij al volop verkrijgbaar is in den lande.. ;)
Maar ook via HI? Weet wel dat die via andere wegen wel verkrijgbaar is. Even voor de zekerheid. Ga ze hier namelijk mee confronteren

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11 21:37

Gertjuhjan

Software Engineer

Lukzke schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:11:
[...]

Maar ook via HI? Weet wel dat die via andere wegen wel verkrijgbaar is. Even voor de zekerheid. Ga ze hier namelijk mee confronteren
Dit staat ook eerder in dit topic Ja ik heb hem al ontvangen via Hi. Telefonisch besteld. Het gaat hier om de zilveren versie.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/23271365/Untitled.png

Xbox: Gulpener88

• Lukzke
Gertjuhjan schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:19:
[...]

Dit staat ook eerder in dit topic Ja ik heb hem al ontvangen via Hi. Telefonisch besteld. Het gaat hier om de zilveren versie.

[afbeelding]
Thx gertjan, heb ze een screenshot van je bestelling gemaild. Kijken waarmee ze me nu afschepen.

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Dit is interessant. Zojuist voor 0 euro een htc one in duitsland besteld. Geen abonnement geselecteerd.

https://www.dropbox.com/s/v53z5g37qnw4a8v/mediamarkt.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door matvkeulen op 03-05-2013 14:47 ]

• Guney
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 18:18
Dinsdagavond gewoon opgehaald bij de Media Markt in Alkmaar :) en dat terwijl ik er voor een GS4 heen ging.

Het was tevens de laatste maar soms moet je geluk hebben.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-12 21:27

Garrett

Watercooler

Ik heb nog wel een afhaalbericht per mail als iemand wil... voor MM Rheine (Duitsland uiteraard)
stuur maar een DM of mailtje als er interesse is :)

I love watercooling

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:00
matvkeulen schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:46:
Dit is interessant. Zojuist voor 0 euro een htc one in duitsland besteld. Geen abonnement geselecteerd.

Zo bieden ze de One V ook voor €1 aan, maar vergeet niet dat je dan wel €40/mnd betaald (zie hier het 2e tabblad, link veranderd random dus paar keer klikken does the trick) :P
(Tenzij je dat omzijld hebt, then let me know :P)

[ Voor 19% gewijzigd door SmiGueL op 03-05-2013 15:10 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Verwijderd

Ik had er een besteld en betaald bij Ritel, maar het duurde me te lang. Ik heb mijn geld terug gehad. Vervolgens 12 Belcompany`s afgebeld en er eentje kunnen ophalen (half uurtje rijden)
3 andere vestigingen hadden er eventueel ook nog 1 voor me gereserverd.
599,- euro :)

Misschien wel een gebrand toestel want er staat wel een Vodafone app op, maar dat boeit me niet.

• matvkeulen
SmiGueL schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:55:
[...]

Zo bieden ze de One V ook voor €1 aan, maar vergeet niet dat je dan wel €40/mnd betaald (andere tabblad) :P
Ik heb maar 1 pagina, geen extra tabblad met info over een abonnement ofzo.

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:58:
Ik had er een besteld en betaald bij Ritel, maar het duurde me te lang. Ik heb mijn geld terug gehad. Vervolgens 12 Belcompany`s afgebeld en er eentje kunnen ophalen (half uurtje rijden)
3 andere vestigingen hadden er eventueel ook nog 1 voor me gereserverd.
599,- euro :)

Misschien wel een gebrand toestel want er staat wel een Vodafone app op, maar dat boeit me niet.
Ritel zou vandaag / begin volgende week nieuwe lading binnen moeten krijgen, er zijn al wel toestellen geleverd alleen krijgen ze niet gek veel dingen.

Maar goed, ik heb zwart besteld dus ik moet sowieso nog lange tijd wachten /3

Rupsen, Rapsen.

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
matvkeulen schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:46:

hmmm idd kan ik ook bestellen, iemand die in koln een gratis one silver wilt ophalen? :)

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:47
Hmkay...

Net een mail van Hi.

Volgens hun is de HTC One zwart uitgesteld tot eind mei?!?!?

Daar heb ik dus verder nog geen berichten over gezien, moet daar maar eens naar gaan zoeken dan....

Wel bieden ze aan te switchen naar de zilveren, ga ik niet doen, ik wil de zwarte :(

• Trackerfire
  • Laatst online: 22:35

Trackerfire

BTC HODLER

Vriezer schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:20:
[...]

hmmm idd kan ik ook bestellen, iemand die in koln een gratis one silver wilt ophalen? :)
Hoe zien jullie hem uberhaupt op de website van de MM?

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
Trackerfire schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:22:
[...]

Hoe zien jullie hem uberhaupt op de website van de MM?
via abonnementen, geen abbo selecteren en dan in wagentje gooien

• Voltio
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-10 19:48
Ik heb de zilveren htc one bij hi besteld, het gaat om een contractverlenging.

Op http://hi.reviva.nl is mijn status een uur geleden verander van "wachten op voorraad" naar "uw bestelling wordt gereed gemaakt"

Ben benieuwd.

• matvkeulen
Vriezer schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:26:
[...]

via abonnementen, geen abbo selecteren en dan in wagentje gooien
Nou niet allemaal gaan doen want dan kan ik het wel vergeten.

• Metian

Metian

Snert is vies

DCG909 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:20:
Hmkay...

Net een mail van Hi.

Volgens hun is de HTC One zwart uitgesteld tot eind mei?!?!?

Daar heb ik dus verder nog geen berichten over gezien, moet daar maar eens naar gaan zoeken dan....

Wel bieden ze aan te switchen naar de zilveren, ga ik niet doen, ik wil de zwarte :(
Dit was gisteren (aantal pagina's terug) al aan de orde geweest door bericht van Hi op hun forum. Bericht is pt0x in "HTC One - Levertijden en prijzen" hier terug te lezen.

Het aparte van dit verhaal is echter dat Hi concreet zegt dat dit nieuws bij HTC vandaan komt. Coolblue heeft gezegt "Deze maand, verwachting is eind mei". Natuurlijk is dit meer een schatting.

Echter ga je dieper kijken en neem je contact op met HTC zelf, dan krijg je in eens te horen dat dit niet eens bekend is bij hun. Heb in twee dagen, tweemaal contact gehad met HTC om te zien of ik nieuws kon krijgen hierover. Tweemaal werd mij verteld dat hun een aanvraag hebben gedaan naar informatie bij hoofdkantoor, gelukkig kon Elle (helpdesk htc) mij vertellen dat zij het zelf vervelend vond dat er weinig informatie bekend was.

Hoe dan ook, het loopt weer allemaal lekker langs elkaar heen en is de consument nog niks wijzer over de stand van zaken.

Edit // Voor mensen weer een hele discussie gaan maken over dit. Het probleem ligt bij mij niet dat hij uitgesteld is tot eind mei, ik wacht toch al te lang op deze telefoon. Het gaat er mij meer om dat er diverse nieuwsberichten worden geplaatst en ik als consument nog steeds geen zekerheid krijg van HTC zelf. Het standaard copy/pasta bericht op twitter / facebook begint mij langzaam ook de keel uit te hangen. Terwijl deze negen van de tien keer toch niet klopt. /rant

[ Voor 14% gewijzigd door Metian op 03-05-2013 15:35 ]

Rupsen, Rapsen.

• Robann
  • Laatst online: 18-12 09:07
Lukzke schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:02:
Hoi even een vraag.

Heeft er iemand online of via de winkel van HI al een HTC One welke kleur dan ook hem geleverd gekregen?
Een manager van HI klantenservice vertel mij namelijk dat HI er nog geen heeft ontvangen en het pas eind mei begin juni gaat worden voordat ze de "eerste" levering verwachten.
En de meldingen hier dus verteld worden onwaar zijn.

Ik geloof hier namelijk iets van omdat ik me kan herinneren dat er mensen meldingen maakte dat ze hem bij HI al hadden ontvangen.

Alvast bedankt.
Mijn Zilveren One was eergisteren bezorgd. Via Hi

• DCG909
@Metian.

Las het idd net....
Waarom komen die berichten dan via Hi zo traag door? toch een simpel bericht om gelijk door te sturen?
Ik ga maar via de mail eens kijken of ik druk op ze kan zetten :/ want de stap naar T-mobile (met 4g) wordt nu wel weer wat makkelijker })
En anders ga ik weer voor een ander merk telefoon...

• alwaysleft
Vriezer schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:20:
[...]

En jullie denken dat dit zomaar kan, keep on dreaming :P ;)

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Metian schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:32:
[...]

Dit was gisteren (aantal pagina's terug) al aan de orde geweest door bericht van Hi op hun forum. Bericht is pt0x in "HTC One - Levertijden en prijzen" hier terug te lezen.

Het aparte van dit verhaal is echter dat Hi concreet zegt dat dit nieuws bij HTC vandaan komt. Coolblue heeft gezegt "Deze maand, verwachting is eind mei". Natuurlijk is dit meer een schatting.

Echter ga je dieper kijken en neem je contact op met HTC zelf, dan krijg je in eens te horen dat dit niet eens bekend is bij hun. Heb in twee dagen, tweemaal contact gehad met HTC om te zien of ik nieuws kon krijgen hierover. Tweemaal werd mij verteld dat hun een aanvraag hebben gedaan naar informatie bij hoofdkantoor, gelukkig kon Elle (helpdesk htc) mij vertellen dat zij het zelf vervelend vond dat er weinig informatie bekend was.

Hoe dan ook, het loopt weer allemaal lekker langs elkaar heen en is de consument nog niks wijzer over de stand van zaken.

Edit // Voor mensen weer een hele discussie gaan maken over dit. Het probleem ligt bij mij niet dat hij uitgesteld is tot eind mei, ik wacht toch al te lang op deze telefoon. Het gaat er mij meer om dat er diverse nieuwsberichten worden geplaatst en ik als consument nog steeds geen zekerheid krijg van HTC zelf. Het standaard copy/pasta bericht op twitter / facebook begint mij langzaam ook de keel uit te hangen. Terwijl deze negen van de tien keer toch niet klopt. /rant
Inderdaad, dit alles heeft mij gister laten besluiten toch voor de zilveren te gaan zoals ook een paar pagina's terug gemeld. Ik heb rond 18:00 gister (2-5-2013) gebeld met Hi om dit te regelen zonder enig probleem.

tot mijn absolute verbazing zie ik zojuist de bestelstatus veranderen van "uw bestelling wacht op voldoende voorraad" naar "de levering van uw bestelling wordt voorbereid". Dat is ruim binnen 24 uur dus..

Overigens loopt het nog niet helemaal soepel met hun mailverkeer, zie onder.
Ik verwacht geen problemen met mijn wijziging naar zilver, alle originele documenten kloppen gewoon

Ik kreeg net deze mail van Hi.

Beste Hi klant,

Onlangs heb je een HTC One 4G zwart bij Hi besteld. HTC heeft de introductie van dit toestel uitgesteld naar eind mei. De HTC One 4G silver is wel beperkt beschikbaar. Als je de order wilt annuleren of wijzigen kun je contact opnemen met onze klantenservice. Telefoonnummer voor Hi klanten is 1200, of via 06 1200 1200. Als je besluit te wachten op de zwarte HTC houden we je op de hoogte.

Sorry voor de vertraging.
Groeten van Hi.

[ Voor 2% gewijzigd door pt0x op 03-05-2013 15:46 . Reden: verduidelijkt ]

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:00
alwaysleft schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:41:
[...]

En jullie denken dat dit zomaar kan, keep on dreaming :P ;)
Idd met alleen dat ene printje met hierop: "HTC One, €0" komt je er wss niet 8)7 :P

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• alwaysleft
HTC One zwart is gewoon op voorraad op Saturn.de, binnen 3 werkdagen af te halen: http://www.saturn.de/mcs/...078,588939.html?langId=-3

• Metian

Metian

Snert is vies

@Pt0x - Ik overweeg op dit moment ook sterk om een zilveren versie te halen, alleen heb ik ook weer de neiging om gewoon te wachten omdat ik de zwarte juist het mooiste vind. Probleem is daarbij dat ik bang ben dat ik uit eindelijk de zilveren maar niks vind.

@alwaysleft - Jammer dat ik niet even naar Saturn toe kan om hem af te halen, anders had ik dit al meteen gedaan.

Rupsen, Rapsen.

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
ik wacht lekker op de zwarte, ik heb een pre-order bij t-mobile staan en deze staat nog steeds op 17 mei.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Metian schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:49:
@Pt0x - Ik overweeg op dit moment ook sterk om een zilveren versie te halen, alleen heb ik ook weer de neiging om gewoon te wachten omdat ik de zwarte juist het mooiste vind. Probleem is daarbij dat ik bang ben dat ik uit eindelijk de zilveren maar niks vind.

@alwaysleft - Jammer dat ik niet even naar Saturn toe kan om hem af te halen, anders had ik dit al meteen gedaan.
Dat is inderdaad het dilemma..

Mijn rationele zwart/wit brein heb ik weten te motiveren om voor de zilvere versie te gaan door: lol
  • mijn vriendin heeft hem al, zilver, en stiekem is die wel heel erg mooi! de afwerking van drill-holes ziet er super strak uit, ik denk mooier als op de zwarte.
  • Ik blijf bang voor het vieze vinger effect op de zwarte versie, zoals op de iPhone 5 en HTC One X. Zilver heeft hier geen last van weet ik nu uit de praktijk.
  • Ik blijf ook bang voor HTC One S taferelen met de zwarte versie (afbrokkelende lak).

• Metian

Metian

Snert is vies

pt0x schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:01:
[...]

Dat is inderdaad het dilemma..

Mijn rationele zwart/wit brein heb ik weten te motiveren om voor de zilvere versie te gaan door: lol
  • mijn vriendin heeft hem al, zilver, en stiekem is die wel heel erg mooi! de afwerking van drill-holes ziet er super strak uit, ik denk mooier als op de zwarte.
  • Ik blijf bang voor het vieze vinger effect op de zwarte versie, zoals op de iPhone 5 en HTC One X. Zilver heeft hier geen last van weet ik nu uit de praktijk.
  • Ik blijf ook bang voor HTC One S taferelen met de zwarte versie (afbrokkelende lak).
Inderdaad lastige keuze, nou maak ik me echter niet echt druk om de afbrokkelende lak, mijn HTC Desire HD en HTC One X hebben hier nog nooit last van gehad (op één klein puntje na bij de Desire HD. Maar dit kwam doordat hij gevallen was).

Vieze vinger effect is inderdaad nadeel van een zwarte telefoon, maar op zich is dit uit eigen ervaring redelijk makkelijk schoon te maken (gelukkig maar).

Rupsen, Rapsen.

• harmrh
Krijg nou weer een mail van Gsmweb dat er mondjesmaat toestellen binnenkomen (2 tot 4 per week).. Da's een heel ander bericht dan begin deze week toen ze er 160 verwachtten.. Lijkt erop dat iedere medewerker waar ik contact mee heb een andere versie van het verhaal heeft..

Ze zijn overigens nog niet toegekomen aan mijn mail met het verzoek tot ontbinding n.a.v. mijn gesprek met Consuwijzer, want dit was een reactie op een mail van afgelopen woensdag...

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-12 21:33
BelCompany belde mij opeens :o :o Je kan hem ophalen! Whaat..
Oh en hij is godlike :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ozbro89 op 03-05-2013 16:20 ]

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Iemand die al wat gehoord heeft van Studentmobiel, T-mobile zilver?

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-12 10:58
Ihre Bestellung wird vorbereitet zum Versand

De zwarte bij de saturn :D

• d0cter
  • Laatst online: 05-02-2023
zo de medialink HD is ook binnen (netjes binnen een week) zo maar eens uit proberen. Dan verhuis ik nu ook naar het ervaringen topic

• alwaysleft
luccie schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:14:
Ihre Bestellung wird vorbereitet zum Versand

De zwarte bij de saturn :D
:) Gaat altijd snel bij Saturn, duurt meestal 2 a 3 werkdagen eer je hem kan ophalen :) Dus reken op nu dinsdag ;)

• harmrh
Ben na mijn mails nav contact met de provider én met Consuwijzer zojuist gebeld door een vertegenwoordiger van Gsmweb die mij heel vriendelijk tewoord heeft gestaan en waarmee ik uiteindelijk de overeenkomst heb kunnen ontbinden. Daar heb ik ook direct een bevestigingsmail van gehad dus dat is uiteindelijk naar tevredenheid en met welgemeende excuses voor de ongelukkige communicatie opgelost.

Ik stond overigens in mijn recht met de Wet Koop op Afstand. Die geldt wel degelijk ook bij mobiele telefonie indien er een levering van goederen aan vast zit die niet binnen 30 dagen geleverd worden. Dus voor degenen die daar problemen mee hebben, gewoon gebruiken of anders even met Consuwijzer bellen voor bevestiging daaromtrent.. :)

Overigens liet hij doorschemeren dat de eerstvolgende zending naar verwachting pas de 17e mei ging binnenkomen en zelfs daar durfde hij zijn hand niet voor in het vuur te steken..

[ Voor 11% gewijzigd door harmrh op 03-05-2013 17:32 ]

• Metian

Metian

Snert is vies

Geachte meneer,

Dank voor uw bericht.

Van de zwarte HTC One is helaas nog geen levertijd bekend.
De zilvere versie komt met kleine aantallen binnen echter worden deze wel op volgorde uitgeleverd. Hierdoor is het lastig aan te geven wat de exacte levertijd is.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Mirjam
Team Ritel.nl
Rustig af wachten maar, in ieder geval wel klein beetje goed nieuws voor mensen die hem bij Ritel.nl hebben besteld (zilveren).

Rupsen, Rapsen.

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een zakelijk abonnement bij KPN. Nu ben ik van plan om de HTC One Silver binnenkort te bestellen bij een KPN winkel. Hebben jullie enig idee hoe lang het duurt voordat KPN dit toestel levert?

Gr,

• Lukzke
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:44:
Hallo,

Ik heb een zakelijk abonnement bij KPN. Nu ben ik van plan om de HTC One Silver binnenkort te bestellen bij een KPN winkel. Hebben jullie enig idee hoe lang het duurt voordat KPN dit toestel levert?

Gr,
Reken maar op zeker nog minimaal een maand

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
22 Maart besteld en door een fout bij T-Mobile, wouden ze hem nu leveren maar hij was op. nog 2,5 week wachten.

per direct geannuleerd, ook dit gaat een paar dagen duren! al 2 weken aan het lijntje gehouden daar!

Verwijderd

Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie.

WOW zo lang :-(
Dus als ik hem bijvoorbeeld morgen bestel/pre-order/inschrijf dan duurt dat ongeveer een maand? Iemand van de KPN zei dat het ongeveer 2 weken duurde, maar ik heb het idee dat ze alles aan elkaar liegen daar. Waardeloos bedrijf trouwens

• DCG909
Tegen mij werd ook gezegd:
Ik kan wel zeggen dat wij hem sneller kunnen leveren den T-mobile
(op de vraag hoe lang het bij hun zou duren en het antwoord dat het bij t-mobile 5 weken zou duren volgens de site. zwarte versie, Hi)

Verwijderd

Maar de Silver Edition wordt toch ook eerder verwacht dan de Black Edition?

• pt0x

pt0x

Why are we here..

pt0x schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:42:
[...]

Inderdaad, dit alles heeft mij gister laten besluiten toch voor de zilveren te gaan zoals ook een paar pagina's terug gemeld. Ik heb rond 18:00 gister (2-5-2013) gebeld met Hi om dit te regelen zonder enig probleem.

tot mijn absolute verbazing zie ik zojuist de bestelstatus veranderen van "uw bestelling wacht op voldoende voorraad" naar "de levering van uw bestelling wordt voorbereid". Dat is ruim binnen 24 uur dus..

Overigens loopt het nog niet helemaal soepel met hun mailverkeer, zie onder.
Ik verwacht geen problemen met mijn wijziging naar zilver, alle originele documenten kloppen gewoon

Ik kreeg net deze mail van Hi.

Beste Hi klant,

Onlangs heb je een HTC One 4G zwart bij Hi besteld. HTC heeft de introductie van dit toestel uitgesteld naar eind mei. De HTC One 4G silver is wel beperkt beschikbaar. Als je de order wilt annuleren of wijzigen kun je contact opnemen met onze klantenservice. Telefoonnummer voor Hi klanten is 1200, of via 06 1200 1200. Als je besluit te wachten op de zwarte HTC houden we je op de hoogte.

Sorry voor de vertraging.
Groeten van Hi.
.... Mijn zilveren komt morgen ochtend al. 25 uur geleden dus mijn zwarte omgezet naar zilver... WTF..

_/-\o_
Pagina: 1 ... 83 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.