DCG909 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:20:
Hmkay...
Net een mail van Hi.
Volgens hun is de HTC One zwart uitgesteld tot eind mei?!?!?
Daar heb ik dus verder nog geen berichten over gezien, moet daar maar eens naar gaan zoeken dan....
Wel bieden ze aan te switchen naar de zilveren, ga ik niet doen, ik wil de zwarte

Dit was gisteren (aantal pagina's terug) al aan de orde geweest door bericht van Hi op hun forum. Bericht is
pt0x in "HTC One - Levertijden en prijzen" hier terug te lezen.
Het aparte van dit verhaal is echter dat Hi concreet zegt dat dit nieuws bij HTC vandaan komt. Coolblue heeft gezegt "Deze maand, verwachting is eind mei". Natuurlijk is dit meer een schatting.
Echter ga je dieper kijken en neem je contact op met HTC zelf, dan krijg je in eens te horen dat dit niet eens bekend is bij hun. Heb in twee dagen, tweemaal contact gehad met HTC om te zien of ik nieuws kon krijgen hierover. Tweemaal werd mij verteld dat hun een aanvraag hebben gedaan naar informatie bij hoofdkantoor, gelukkig kon Elle (helpdesk htc) mij vertellen dat zij het zelf vervelend vond dat er weinig informatie bekend was.
Hoe dan ook, het loopt weer allemaal lekker langs elkaar heen en is de consument nog niks wijzer over de stand van zaken.
Edit // Voor mensen weer een hele discussie gaan maken over dit. Het probleem ligt bij mij niet dat hij uitgesteld is tot eind mei, ik wacht toch al te lang op deze telefoon. Het gaat er mij meer om dat er diverse nieuwsberichten worden geplaatst en ik als consument nog steeds geen zekerheid krijg van HTC zelf. Het standaard copy/pasta bericht op twitter / facebook begint mij langzaam ook de keel uit te hangen. Terwijl deze negen van de tien keer toch niet klopt. /rant
[
Voor 14% gewijzigd door
Metian op 03-05-2013 15:35
]
Rupsen, Rapsen.