Echt, écht,.. heel erg lachwekkend al die berichten die het menselijke ongeduld tot héééle vreemde reacties laat leiden. Ik begrijp niet dat je zelfs meerdere keren zou moeten bellen met de bedrijven die er uiteindelijk, dus aan 't eind van de streep, er niets aan kunnen doen dat HTC leveringsproblemen heeft. En welk bedrijf er dan een paar binnen krijgt en heel veel niet,.. WTF
Waarom leg je er niet bij neer én dus te accepteren dat 't nou eenmaal 'langer' duurt. Jullie maken elkaar helemaal gek met iedere bericht dat hier verschijnt. De één nog gestoorder dan de andere.
"Ik heb mijn One geannuleerd,.. ik heb nu toch maar een S4". Hier kan ik woorden aan vuil maken, maar wat voor een mentaliteit heb je dan... ongelooflijk! Denk daar 's aan anno 2013. Hebben jullie niets anders te doen dan iedere minuut/uur/dag/week/maand aan de nog niet geleverde HTC One te denken?
En ja, ik vind 't ook jammer dat ik mijn zwarte One nog niet heb die ik 11-03 heb besteld bij CB, maar ik heb vanaf het begin gedacht,.. als ik aan de beurt ben, hoor ik 't vanzelf. Klaar! Probleempjes kunnen in de tussentijd dan mooi opgelost worden in een perfecte batch die dan eindelijk geleverd gaat worden.
So grow up..
Wacht maar totdat je een auto mag/kan bestellen. Dan weet je écht wat wachten betekent