• jurriewaal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12 09:03
marc9393 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:25:
Iemand die al wat gehoord heeft van Studentmobiel, T-mobile zilver?
Vanochtend via Twitter gevraagd hoe het ervoor stond mbt tot mijn bestelling. Ze konden toen nog niet zoveel zeggen behalve dat ik waarschijnlijk niet tot de gelukkigen ging behoren vandaag :'( . Hopelijk volgende week al kunnen ze geen garanties geven.

Edit: zie nu op twitter dat ze in tegenstelling tot eerdere berichten vandaag uberhaupt geen batch hebben ontvangen...

[ Voor 12% gewijzigd door jurriewaal op 03-05-2013 19:14 ]

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-12 22:05
Afgelopen middag even een aantal PhoneHouse vestigingen gebeld met de vraag of ze de HTC One Silver hebben liggen. Allemaal gereserveerd. Ze gaven allemaal wel aan (m.u.v. de locatie die in de Saturn vestiging Amersfoort zit) dat ze ook los verkocht worden. Unbranded en met software van HTC zelf. Geen Vodafone. Maar 100% zekerheid krijg ik nooit. Ze gaven ook aan dat ze maar heel beperkt geleverd worden, soms maar 1 of 2 stuks. Als reden gaf één van de vestigingen aan de vraag niet zo groot is :? De Samsung Galaxy S4 is veel meer gevraagd. Tja..... 8)7

Verwijderd

Soundwork schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:30:
Afgelopen middag even een aantal PhoneHouse vestigingen gebeld met de vraag of ze de HTC One Silver hebben liggen. Allemaal gereserveerd. Ze gaven allemaal wel aan (m.u.v. de locatie die in de Saturn vestiging Amersfoort zit) dat ze ook los verkocht worden. Unbranded en met software van HTC zelf. Geen Vodafone. Maar 100% zekerheid krijg ik nooit. Ze gaven ook aan dat ze maar heel beperkt geleverd worden, soms maar 1 of 2 stuks. Als reden gaf één van de vestigingen aan de vraag niet zo groot is :? De Samsung Galaxy S4 is veel meer gevraagd. Tja..... 8)7
Dat laatste kan iedereen bedenken ja. Wat omvang betreft is Nederland voor HTC ondergeschikt denk ik. Sammy's is echt massaproduct. We hebben het niet over kwaliteit, alhoewel de S4 niet slecht zal zijn. Mijn voorkeur gaat toch uit naar een degelijke One. Alleen ook al vanwege het kinderlijke touchwizz

• Voltio
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-10 19:48
Krijg net een mailtje van hi dat mijn :F uIzilveren morgen wordt bezorgd!

Verwijderd

Op voorraad bij wehkamp

Verwijderd

Echt, écht,.. heel erg lachwekkend al die berichten die het menselijke ongeduld tot héééle vreemde reacties laat leiden. Ik begrijp niet dat je zelfs meerdere keren zou moeten bellen met de bedrijven die er uiteindelijk, dus aan 't eind van de streep, er niets aan kunnen doen dat HTC leveringsproblemen heeft. En welk bedrijf er dan een paar binnen krijgt en heel veel niet,.. WTF

Waarom leg je er niet bij neer én dus te accepteren dat 't nou eenmaal 'langer' duurt. Jullie maken elkaar helemaal gek met iedere bericht dat hier verschijnt. De één nog gestoorder dan de andere. "Ik heb mijn One geannuleerd,.. ik heb nu toch maar een S4". Hier kan ik woorden aan vuil maken, maar wat voor een mentaliteit heb je dan... ongelooflijk! Denk daar 's aan anno 2013. Hebben jullie niets anders te doen dan iedere minuut/uur/dag/week/maand aan de nog niet geleverde HTC One te denken?

En ja, ik vind 't ook jammer dat ik mijn zwarte One nog niet heb die ik 11-03 heb besteld bij CB, maar ik heb vanaf het begin gedacht,.. als ik aan de beurt ben, hoor ik 't vanzelf. Klaar! Probleempjes kunnen in de tussentijd dan mooi opgelost worden in een perfecte batch die dan eindelijk geleverd gaat worden.

So grow up..
Wacht maar totdat je een auto mag/kan bestellen. Dan weet je écht wat wachten betekent :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 21:02:
Echt, écht,.. heel erg lachwekkend al die berichten die het menselijke ongeduld tot héééle vreemde reacties laat leiden. Ik begrijp niet dat je zelfs meerdere keren zou moeten bellen met de bedrijven die er uiteindelijk, dus aan 't eind van de streep, er niets aan kunnen doen dat HTC leveringsproblemen heeft. En welk bedrijf er dan een paar binnen krijgt en heel veel niet,.. WTF

Waarom leg je er niet bij neer én dus te accepteren dat 't nou eenmaal 'langer' duurt. Jullie maken elkaar helemaal gek met iedere bericht dat hier verschijnt. De één nog gestoorder dan de andere. "Ik heb mijn One geannuleerd,.. ik heb nu toch maar een S4". Hier kan ik woorden aan vuil maken, maar wat voor een mentaliteit heb je dan... ongelooflijk! Denk daar 's aan anno 2013. Hebben jullie niets anders te doen dan iedere minuut/uur/dag/week/maand aan de nog niet geleverde HTC One te denken?

En ja, ik vind 't ook jammer dat ik mijn zwarte One nog niet heb die ik 11-03 heb besteld bij CB, maar ik heb vanaf het begin gedacht,.. als ik aan de beurt ben, hoor ik 't vanzelf. Klaar! Probleempjes kunnen in de tussentijd dan mooi opgelost worden in een perfecte batch die dan eindelijk geleverd gaat worden.

So grow up..
Wacht maar totdat je een auto mag/kan bestellen. Dan weet je écht wat wachten betekent :X
:) en dan te bedenken dat ze met een vergrootglas de auto onderzoeken op gaps. Een week aflevertijd nodig

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:57
Zoals elke vrijdag weer is zwaar teleurgesteld.
Studentmobiel heeft helemaal geen T-Mobile batch gekregen...
Snap niet hoe ze eigenlijk een levering kunnen verwachten en dat ze dan p de dag zelf te horen krijgen dat ze die helemaal niet krijgen ....

• Soundwork

So grow up..
A. Ik heb al eens een auto besteld
B. Daar weet je wat de levertijd is, wordt je van tevoren duidelijk verteld.
C. HTC heeft loze beloftes en hadden een hoop ellende kunnen besparen door gewoon aan het publiek mede te delen dat de One vanaf mei verkrijgbaar zal zijn
D. Smartphones zijn niet te vergelijken met auto's dus appels met peren.
E. Als je gefrustreerd bent, reageer dit dan ergens anders af maar niet op dit board.

• jellever
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-11 21:16
Yeaaah, de mijne kan ik morgen gaan ophalen bij het DHL punt(pre-order van 8 maart) :*)

[ Voor 5% gewijzigd door jellever op 03-05-2013 22:23 ]

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-12 04:19

So grow up..
Gemiddelde auto die op naam word gemaakt staat binnen 3 maand voor je deur. Je htc ongeveer ook. Terwijl voor beide geld, als jij goed zoekt kun je vaak in een winkel het zelfde model ook vinden en kopen ;)
Vind je vergelijking dan ook ruk. Je instelling naar anderen ook. Maar ik wens je nog veel plezier met wachten, mag gelukkig al 2 weken genieten van mij One :>

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12 17:15
Waarom kijk ik niet meer op tweakers mijne is ook besteld bij wehkamp aanstaande dindsdag word hij geleverd net te laat voor morgen jammer genoeg.

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
net mailtje terug van belsimpel.nl omtrent levering zwarte one:

Wij verwachten volgende week een levering binnen te krijgen van de HTC One Black. Dit zal voldoende zijn om elke wachtende klant uit te leveren.

meteen gereageerd of ik onder die enkele klanten viel, volgens hun wel.

Positief blijven denken :D

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 14:02
Jamesl schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 21:40:
Zoals elke vrijdag weer is zwaar teleurgesteld.
Studentmobiel heeft helemaal geen T-Mobile batch gekregen...
Snap niet hoe ze eigenlijk een levering kunnen verwachten en dat ze dan p de dag zelf te horen krijgen dat ze die helemaal niet krijgen ....
Wellicht dat ik het mis heb maar zou T-Mobile de zendingen van branded HTC One's controleren? Wellicht dat ze toestellen met gaps niet accepteren en retour sturen en dat er daardoor minder branded toestellen beschikbaar zijn.
Op zich zou ik het niet verkeerd vinden dat een toestel door mijn leverancier wordt gecontroleerd voor hij hem naar mij toe op stuurt, zeker gezien het aantal verre van perfecte toestellen dat ik voorbij heb zien komen.

Verwijderd

Bij 4launch staan zowel de zwarte als de zilveren op groen.. Heb er een gereserveerd voor afhalen. Ben benieuwd of ze hem ook echt hebben.

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:14

Trackerfire

BTC HODLER

Sorry offtopic 8)7

[ Voor 117% gewijzigd door Trackerfire op 04-05-2013 00:25 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• w.amhaini
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-08 16:07
(jarig!)
Heeft iemand al iets ontvangen van Handtec?

• tanh92
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-12 23:09
Heb op 1 mei mijn one bij de t-mobile shop gehaald. De week ervoor was ie nog niet binnen. Heb toen gelijk geregistreerd voor de media link en nu hopen dat ze een beetje coulant zijn en hem alsnog opsturen.

• Jamesl
BlooDbeak schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 22:53:
[...]
Wellicht dat ik het mis heb maar zou T-Mobile de zendingen van branded HTC One's controleren? Wellicht dat ze toestellen met gaps niet accepteren en retour sturen en dat er daardoor minder branded toestellen beschikbaar zijn.
Op zich zou ik het niet verkeerd vinden dat een toestel door mijn leverancier wordt gecontroleerd voor hij hem naar mij toe op stuurt, zeker gezien het aantal verre van perfecte toestellen dat ik voorbij heb zien komen.
Dat zou kunnen.
Wat ik wel heb voorbij zien komen is dat HTC de toestellen naar T-Mobile stuurt, T-mobile zorgt er dan volgens mij voor dat die branded is en kijkt hem inderdaad nog eens na, maar of ze dan erg op de gaps letten, geen idee.
Heb inderdaad wel liever een telefoon die 100% goed is waar ik dan wel een week langer op moet wachten dan eentje die een week eerder komt maar waar iets aan mankeert 8)7
(Al is dat 'een week langer' inmiddels 3 weken |:( )

Verwijderd

@ Soundwork & Practics

Aangezien ik dit soort reacties uiteraard wel had verwacht,..

1
Ik heb 't niet over een gemiddelde auto, dat is immers de One ook niet. We hebben 't hier over exclusieve smartphone met zulke specifieke kenmerken, waarvoor wij de One willen hebben, toch?

2
Ik heb respect voor bijna iedereen en ik ben zeker niet gefrustreerd en al helemaal niet door een smartphone. Dus over frustratie gesproken?!

3
Jongens en meisjes; Ja, ik begrijp en zie dat jullie stuk voor stuk gelijk hebben wat betreft de kritiek naar HTC, maar wat bereik je ermee om je frustratie zo ver op te laten lopen, terwijl je ergens in een klein stukje hersen donders goed weet dat HTC door jou berichtje écht niet sneller gaat produceren.

4
Moraal van 't verhaal? Moet ik dat nog uitleggen? Heb gewoon geduld en laat je niet gek maken door de langere levertijd. Dus dat heeft zeker niets ten negatieve te maken met mijn "instelling" naar anderen. Als je mijn eerdere bericht foutief opvangt en daar alleen het negatieve van opneemt, dan is dat jouw probleem. En nee ik ben geen pastoor.. ik denk wrs gewoon wat makkelijker.

5
OFF TOPIC;
Benieuwd welke auto het betrof? Dodge Caliber, BMW 523 Touring en VW Passat TDi met een rode 'i'. De Dodge presteerde het om ruim 10 maanden te moeten wachten. Overigens alle lease.

Verwijderd

BlooDbeak schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 22:53:
[...]
Ook ik denk er zo over, BlooDbeak.
Alleen zegt CB dat ze dat niet mogen doen en dus gaat 't ongeopend verzonden worden.

• Midcall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-12 03:01
Echt, écht,.. heel erg lachwekkend al die berichten die het menselijke ongeduld tot héééle vreemde reacties laat leiden.
...
....
So grow up..
....
Over vreemde reacties en opgroeien gesproken... maargoed.
Ik heb een principiële beslissing genomen door mijn One te cancelen en dan maar een S4 te nemen, wat ongetwijfeld ook gewoon een prima toestel is.

Ik vind het ronduit belachelijk dat ik in plaats van de verwachte 2 weken, uiteindelijk misschien wel 3 maanden op een (let wel, volledig vooruitbetaald) toestel moet wachten. Simpelweg omdat achteraf blijkt dat ik in het verkeerde land woon en, zoals nu blijkt, ook nog bij een verkeerde winkel heb besteld.

HTC had gewoon open kaart moeten spelen, dan had ik het allemaal wel best gevonden, maar ik weiger om als een mak lammetje, schouder ophalend, het falen van HTC te accepteren. Schijnbaar vind jij het gestoord dat ik als kritische consument dan een principiële beslissing neem... ik vind het best hoor, maar ik zal er geen moment ongelukkiger van worden als ik morgen eindelijk een nieuwe telefoon heb. Mijn oude telefoon was overleden, en in tegenstelling tot jou wellicht, kan ik minder makkelijk maanden lang zonder toestel... of begrijp je nu misschien iets meer van de frustraties die mensen van dit HTC-fiasco krijgen?

Verwijderd

@desuperdave HTC doet een belofte, komt deze niet na (keer op keer) en communiceert vervolgens ook niet duidelijk naar hun klanten en retailers. Vervolgens raken mensen gefrustreerd, niet meer dan logisch als je eerst bent gelokt met een pre-order actie, het volledige bedrag hebt betaald, en nog steeds maand(en) wacht.

Sommige kiezen vervolgens inderdaad voor de concurrent, die wel gewoon kan leveren en z'n productie op orde heeft. Zo werkt de markt nu eenmaal. Het gaat er niet alleen om dat je het mooiste, snelste en/of beste product kunt aanbieden, het gaat ook om zaken als bijv. productie, marketing, sales, juiste distributiekanalen en zeer zeker het daadwerkelijk leveren van je product!

Het verschil tussen het wel of niet halen van deadlines kan het verschil betekenen tussen een winstgevend jaar of aanvraag van faillissement. Voor HTC zal het gewoon hopen zijn dat er niet teveel imagoschade is geleden, maar ik weet zeker dat dit enigszins de merkloyaliteit van hun klanten aantast. Wij tweakers zijn nog maar een kleine groep, die ons goed laten informeren (lees: redelijk onafhankelijk) bij de keuze voor een toestel. Maar de gemiddelde consument wordt in de winkel gewoon gewezen op de nieuwe Galaxy S4, die er WEL al staat! En goed leverbaar is. En dan praat je over een veel grotere groep, de gemiddelde consument, die grotendeels de verkopen van bedrijven zoals HTC drijven.

Verwijderd

Ik heb een Htc one besteld op 8 maart en wacht net als velen anderen op wanneer ik die ga ontvangen. Ik heb de discusies en problemen met de Htc one op de voet gevolgd en het is zeer spijtig allemaal. Waar kun je de schuld neerleggen? Dit proef ik hier op het forums ook zeer sterk. Denk dat het een samenloop van omstandigheden is die vooral bij HTC zelf ligt. Problemen met onderdelen voor de camera als ook een microfoon die in nederland is verboden. Dan is er nog de slechte communicatie die meer weg heeft van we laten het maar op ze'n beloop. Daar worden klanten of potentiele klanten niet blij van. De tussen handelaren als studentmobiel en gsmwijzer etc zullen best aan de bel trekken steeds maar lijken tegen een muur aan te lopen van onverschilligheid die niet te verkopen is naar de klant als je het mij vraagt. Verder wil ik even reageren op het t mobile branded verhaal dat is ook iets aparts aan het worden. Je besteld een HTC in de pre order gewoon zonder dat er iets over branded bij staat, het is niet eens nog op internet te vinden. En ineens is er een branded afdeling op de websites en ben je afhankelijk van t mobile die eerst hun eigenwinkels gaat voorzien en dan pas de derde partij websites van HTC one branded versies. Er komt een verlaagde prijs voor de HTC branded alsof je het mindere broertje koopt. Wat een onzin allemaal! Om weer terug te komen op mijn eigen situatie, ik zal gewoon moeten afwachten het cancellen en overstappen lijkt weinig zin te hebben en proberen geduld te hebben met de tussen handelaren want die lijken ook met hun handen in het haar te zitten. Is dit het einde van de wereld? Nee even geduld aub. Hoop wel dat de HD medialink ook weer word versoepeld want deadline 3 komt ook al weer inzicht en lang niet iedereen van de pre order heeft een htc one gekregen.

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
ik heb op 26 maart mijn abonnement verlengt maar nog steeds nik ontvangen. het gaat pas in als de telefoon er is en dan hoor ik ook pas te tekenen. kan ik dit dus nog annuleren? want dan stap ik over op KPN namelijk. of vodafone deze zijn een stuk goedkoper.

Edit: en waarom betaal ik via de t-mobile site 69 per maand maar via coolblue 59?

[ Voor 14% gewijzigd door rhos op 04-05-2013 09:12 ]

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Verwijderd

Jamesl schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:44:
[...]

Dat zou kunnen.
Wat ik wel heb voorbij zien komen is dat HTC de toestellen naar T-Mobile stuurt, T-mobile zorgt er dan volgens mij voor dat die branded is en kijkt hem inderdaad nog eens na, maar of ze dan erg op de gaps letten, geen idee.
Heb inderdaad wel liever een telefoon die 100% goed is waar ik dan wel een week langer op moet wachten dan eentje die een week eerder komt maar waar iets aan mankeert 8)7
(Al is dat 'een week langer' inmiddels 3 weken |:( )
Als je bij gsmwijzer/studentmobiel de One inclusief T-mobile abonnement neemt, krijg je idd alleen de telefoon die geleverd wordt door T-Mobile. Deze week zou een batch komen, maar gezien ze afhankelijk zijn in dit geval van T-Mobile, is dat helemaal niet betrouwbaar.

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Coolblue heeft de prijzen ook omhoog gegooid van de one met een Tele 2 abonnement.
Wilde m'n bestelling bij gsmweb annuleren en het bij CB proberen, maar dat gaat 'm dus niet worden aangezien ik op een verschil van ongeveer 100 euro uitkom

Edit: de zwarte eerder dan de zilvere bij gsmweb :?

[ Voor 10% gewijzigd door H-S op 04-05-2013 12:13 ]

Verwijderd

@ Midcall & dreaMone

Nogmaals, want dat zei ik al eerder.. ik begrijp jullie verhaal volkomen. Daar sta ik ook achter. Áls je mijn bericht goed had gelezen dan had je dus 'jouw' betreffende ervaring eruit kunnen filteren. Ik heb 't puur over o.a. de 'gevallen' die meerdere keren per dag/week bellen/mailen met de vraag wanneer hun toestel geleverd gaat worden en nog meer gefrustreerd raken of zelfs in een psychose terecht komen zodra de site wéér een andere 'verwachte leverdatum' aangeeft. Ik doel dus op de 'gevallen' die alleen maar hun One zsm in handen willen hebben om ermee te kunnen spelen en waarvan de noodzaak misschien niet eens zo hoog is.

Wachten is sowieso frustrerend, maar weet het voor jezelf wel te nuanceren. Winkeliers doen hun best, want ook zij willen verdienen, toch? Hun informatievoorziening laat te wensen over, maar wat moet je als HTC de hoofdveroorzaker is. Neemt voor mij persoonlijk niet weg, dat ik nog steeds het vertrouwen heb in HTC. Ik zie het gewoon zo, dat zij o.a. de gigantische vraag naar de One hebben onderschat. Neem daarbij ook nog eens de problemen die ze erbij hebben ontvangen.
Voor mezelf geldt dat ook,.. dit wordt mijn 1e HTC, omdat ik er nu eindelijk eentje echt mooi vind.

Succes allen
CLOSED

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12 05:45
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 21:05:
[...]

:) en dan te bedenken dat ze met een vergrootglas de auto onderzoeken op gaps. Een week aflevertijd nodig
Grappige reactie, zal mij benieuwen wat jij zal doen als je merkt dat de deur van je nieuwe auto niet goed sluit of scheef zit. Durf te wedden dat je deze uitspraak dan heel snel intrekt en contact opneemt met de dealer.

Ontopic: Belcompany lijkt er ook steeds minder op voorraad te hebben. Zo'n beetje alle vestigingen hier in Noord-Holland hebben geen voorraad meer. Weet dat de vestiging in Alkmaar-Noord er nog 2 had liggen maar waren kwalitatief niet erg goed afgewerkt.

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-12 19:18
Niltag schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:48:
Wil het toestel eerst even proberen voordat ik hem koop. Echter in nog geen enkele winkel 1 kunnen vinden (omg. leiden). Waar het wel helemaal vol mee ligt is de S4. Dat gaat htc opbreken vrees ik. Ook al is de S4 een gedrocht van een telefoon. Gewoon nog steeds keihard schokken bij scrollen door webpagina's
Ik heb gisteren de zilveren gewoon bij de vodafoneshop op de Haarlemmerstraat gehaald. Daar was ie wel gewoon op voorraad.

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-10 00:38
na de mail van hi dat het voor de zwarte one eind mei wordt mijn bestelling daar geannuleerd. Nu elke halve dag op verversen drukken op amazon.de en amazon.co.uk. denk dat ik meer zekerheid heb hem los te kopen en sim only verlengen. en geen lease!

wel grappig bij het telefonisch annuleren werd heel even de reden gevraagd (duurt te lang) en dat was het. geen enkele poging om mij over te halen met een aanbieding of iets dergelijks. had nog braaf alle prijs verschillen opgeschreven.

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

pt0x schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:42:
[...]

Inderdaad, dit alles heeft mij gister laten besluiten toch voor de zilveren te gaan zoals ook een paar pagina's terug gemeld. Ik heb rond 18:00 gister (2-5-2013) gebeld met Hi om dit te regelen zonder enig probleem.

tot mijn absolute verbazing zie ik zojuist de bestelstatus veranderen van "uw bestelling wacht op voldoende voorraad" naar "de levering van uw bestelling wordt voorbereid". Dat is ruim binnen 24 uur dus..

Overigens loopt het nog niet helemaal soepel met hun mailverkeer, zie onder.
Ik verwacht geen problemen met mijn wijziging naar zilver, alle originele documenten kloppen gewoon

Ik kreeg net deze mail van Hi.

Beste Hi klant,

Onlangs heb je een HTC One 4G zwart bij Hi besteld. HTC heeft de introductie van dit toestel uitgesteld naar eind mei. De HTC One 4G silver is wel beperkt beschikbaar. Als je de order wilt annuleren of wijzigen kun je contact opnemen met onze klantenservice. Telefoonnummer voor Hi klanten is 1200, of via 06 1200 1200. Als je besluit te wachten op de zwarte HTC houden we je op de hoogte.

Sorry voor de vertraging.
Groeten van Hi.
afgelopen ochtend om 10:00 mijn zilveren HTC One binnen gekregen :D super blij mee!

Verwijderd

NeonovA schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 13:09:
[...]

Grappige reactie, zal mij benieuwen wat jij zal doen als je merkt dat de deur van je nieuwe auto niet goed sluit of scheef zit. Durf te wedden dat je deze uitspraak dan heel snel intrekt en contact opneemt met de dealer.

Ontopic: Belcompany lijkt er ook steeds minder op voorraad te hebben. Zo'n beetje alle vestigingen hier in Noord-Holland hebben geen voorraad meer. Weet dat de vestiging in Alkmaar-Noord er nog 2 had liggen maar waren kwalitatief niet erg goed afgewerkt.
Klopt, maar niet voor iets wat met het blote oog onzichtbaar is. Er zijn tweakers die met een vergrootglas gaan zoeken naar pixels en gaps

• reinierkramer
  • Laatst online: 11-12 17:15
Al mensen die hun bestelling van wehkamp binnen hebben. Ben wel benieuwd aangezien ik hem daar ook heb besteld .

Verwijderd

pt0x schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:49:
[...]

afgelopen ochtend om 10:00 mijn zilveren HTC One binnen gekregen :D super blij mee!
Ging het dan zo snel? Bij mij zij de medewerker van de klantenservice dat ik weer helemaal achter in de rij kwam. Hoezo heb jij dat dan binnen 2 dagen? Of is er nu gewoon geen rij meer voor de zilveren?

Verwijderd

Klopt het dat de HTC One black bij mediamarkt.de op voorraad is, of is dat gewoon niet goed bijgewerkt ofzo?

• TimonM
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-12 12:13
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:39:
Klopt het dat de HTC One black bij mediamarkt.de op voorraad is, of is dat gewoon niet goed bijgewerkt ofzo?
Heb vandaag gebeld naar saturn en mediamarkt in duitsland, maar niemand heeft de zwarte op vooraad, ze hebben alleen de silveren.

Verwijderd

TimonM schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:45:
[...]

Heb vandaag gebeld naar saturn en mediamarkt in duitsland, maar niemand heeft de zwarte op vooraad, ze hebben alleen de silveren.
De witte is daar dus wel op voorraad?

• TimonM
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-12 12:13
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:47:
[...]
wat ze mij zeiden van wel, maar weet niet hoe nu de voorraad er uit ziet.

• Niltag
  • Laatst online: 29-11 10:19
zino86 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:12:
[...]

Ik heb gisteren de zilveren gewoon bij de vodafoneshop op de Haarlemmerstraat gehaald. Daar was ie wel gewoon op voorraad.
Apart, was daar gisterochtend nog. Toen had hij er geen.

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-12 19:18
Niltag schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:01:
[...]

Apart, was daar gisterochtend nog. Toen had hij er geen.
Dat is heel raar. Ik was er rond een uur of 4. Ik zag hem niet eens in de winkel kaar toch even gevraagd of ze hem hadden. En tot mijn grote verbazing zei die ja hoor. Deze bedoel je toch. Ik heb niet gezien of er nog meer lagen

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:25:
[...]

Ging het dan zo snel? Bij mij zij de medewerker van de klantenservice dat ik weer helemaal achter in de rij kwam. Hoezo heb jij dat dan binnen 2 dagen? Of is er nu gewoon geen rij meer voor de zilveren?
ja het verbaaste mij ook hoor! ik kan alleen maar zeggen dat bij het veranderen van mijn order ik geen nieuw bestelnummer heb gekregen. Misschien heb ik simpelweg mazzel :)

Verwijderd

pt0x schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:46:
[...]

ja het verbaaste mij ook hoor! ik kan alleen maar zeggen dat bij het veranderen van mijn order ik geen nieuw bestelnummer heb gekregen. Misschien heb ik simpelweg mazzel :)
Hopen dat ik diezelfde mazzel heb ;)

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-12 09:56
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:47:
[...]

Er is geen witte, wel een zilveren.

Verwijderd

Clubbtraxx schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:39:
[...]

Er is geen witte, wel een zilveren.
Ja, oké. Op de videos lijken ze altijd een beetje wit-zilverachtig. Je begrijpt wat ik bedoel ;)

Verwijderd

Vandaag bij de Phonehouse in Beverwijk een One opgepikt.. ze hadden er meerdere.

Mooi ding :) Aardige upgrade voor mn HTC Desire :P

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:42
Vodafone winkels hebben al enkele exemplaren geleverd gekregen, bij T-mobile kon ik een demo model testen, telefoon gaf een veel betere indruk qua feeling dan de S4.

Verwijderd

Heb het gevoel dat HTC dit allang al zag aankomen deze problemen. Zeker met de S4 in aankomst moesten ze perse de release eerder doen om niet over de kop te gaan. Dit allemaal om klanten binnen te krijgen, en dan tja gaan de eerste telefoons naar de grote markten als Duitsland en Engeland.

Ook nog een mail gestuurd naar HTC Nederland en kreeg dit terug:

Ik vind het vervelend om te horen dat u al een lange tijd al aan het wachten bent op uw HTC One Beautiful Black.

Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat wij niet over informatie beschikken die een exacte datum geeft behalve dat medio Mei het toestel uitkomt.

Daarna een boze mail terug gestuurd omdat ik het idioot vond waarom HTC Nederland niet weet wat er gaat gebeuren terwijl ze een bedrijf zijn. Lijkt me toch dat ze vanuit Azië wel informatie brengen naar Nederland??

Off: Zit bij HI en krijg iedere week de zelfde standaard mail en zie bij andere dat ze wel op de hoogte worden gehouden, hoe kan dit? |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 00:55:
Heb het gevoel dat HTC dit allang al zag aankomen deze problemen. Zeker met de S4 in aankomst moesten ze perse de release eerder doen om niet over de kop te gaan. Dit allemaal om klanten binnen te krijgen, en dan tja gaan de eerste telefoons naar de grote markten als Duitsland en Engeland.

Ik vind het vervelend om te horen dat u al een lange tijd al aan het wachten bent op uw HTC One Beautiful Black.

Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat wij niet over informatie beschikken die een exacte datum geeft behalve dat medio Mei het toestel uitkomt.

Daarna een boze mail terug gestuurd omdat ik het idioot vond waarom HTC Nederland niet weet wat er gaat gebeuren terwijl ze een bedrijf zijn. Lijkt me toch dat ze vanuit Azië wel informatie brengen naar Nederland??

Off: Zit bij HI en krijg iedere week de zelfde standaard mail en zie bij andere dat ze wel op de hoogte worden gehouden, hoe kan dit? |:(
'Gewoon' slechte communicatie. De zwarte krijg je niet voor eind mei, maar er zit een kleine kans in als je in februari / eerste week van maart hebt gepreorderd, dat je hem een week eerder krijgt.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-12 14:12
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 00:55:

Ik denk dat HTC Benelux echt niet met zekerheid kan zeggen wanneer ze het zwarte exemplaar geleverd krijgen. Dit vertellen ze je dus ook heel netjes. Natuurlijk komt er vanuit Taiwan/China zeker informatie naar de Nederlandse importeur, maar zolang hier geen zekerheid in zit zal HTC Benelux dit dus ook niet aan jou vertellen.

HTC Benelux zit internationaal gezien ook gewoon in de wacht, het is niet anders...... De mail van Hi is gewoon een standaard bericht waar je zeker niet te veel waarde aan moet hechten...

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

AnthonyR schreef op zondag 05 mei 2013 @ 00:24:
Vodafone winkels hebben al enkele exemplaren geleverd gekregen, bij T-mobile kon ik een demo model testen, telefoon gaf een veel betere indruk qua feeling dan de S4.
Klopt... heb sinds gisteren eindelijk m'n One. Had 'm sinds begin april in pre-order staan bij StudentMobiel, maar steeds werd de release door HTC in Nederland uitgesteld of ik zat niet bij de geleverde batch.

Gisteren kunnen scoren i.c.m. de Vodafone openingsactie in Capelle met 2 jaar helft van de prijs van een Red abonnement :P

Het is echt een wereldtoestel. Superscherp, gaploos en (vooralsnog?) unbranded. Zeker het lange wachten waard.

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:48

westergas

rikkie_pc

Op 4launch staat dat er 2 stuks onderweg zijn. Ik heb die pagina eens een dag of twee zitten F5'en en eerst waren het er 7. Lijkt me nogal exacte informatie, als je niets weet zet je dat er toch ook niet op?

Alleen vreemd dat het aantal afneemt, misschien trekken ze reeds bestelde pre-orders af van dit aantal?

Hoe dan ook je zou dit kunnen opvatten als een teken dat de zwarte op korte termijn binnen komt druppelen.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
westergas schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:37:
Op 4launch staat dat er 2 stuks onderweg zijn. Ik heb die pagina eens een dag of twee zitten F5'en en eerst waren het er 7. Lijkt me nogal exacte informatie, als je niets weet zet je dat er toch ook niet op?

Alleen vreemd dat het aantal afneemt, misschien trekken ze reeds bestelde pre-orders af van dit aantal?

Hoe dan ook je zou dit kunnen opvatten als een teken dat de zwarte op korte termijn binnen komt druppelen.
Als dat er staat dan weten ze inderdaad een exact aantal dat onderweg is. En het aantal dat je dan ziet staan is inderdaad de hoeveelheid vrije voorraad die er nog in die partij beschikbaar is. Alle orders zijn daar dus al vanaf, als je er een besteld nu zul je ook zien dat het aantal direct naar 1 gaat.

Het zegt alleen niets over de leverdatum, het kan dus best zijn dat het nog 2+ weken op zich laat wachten.

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:48

westergas

rikkie_pc

ik222 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:46:
[...]

Als dat er staat dan weten ze inderdaad een exact aantal dat onderweg is. En het aantal dat je dan ziet staan is inderdaad de hoeveelheid vrije voorraad die er nog in die partij beschikbaar is. Alle orders zijn daar dus al vanaf, als je er een besteld nu zul je ook zien dat het aantal direct naar 1 gaat.

Het zegt alleen niets over de leverdatum, het kan dus best zijn dat het nog 2+ weken op zich laat wachten.
Ik heb weinig ervaring met de levertijden van 4launch. De levertijd "1 tot 5 werkdagen" kunnen we dus met een korreltje zout nemen?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik denk dat je alle levertijden voor de One met een korretje zou moet nemen en zeker voor de zwarte variant :P Maar ik heb bij 4Launch inderdaad vaak genoeg producten langer dan 5 dagen op deze status zien staan, van de andere kant hebben ze ook regelmatig producten sneller geleverd dan ander shops dus het kan ook wel kloppen.

• iRagingMexican
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-02-2022
Gister een mail gestuurd naar 4Launch i.v.m. de aangegeven levertijden, dit kreeg ik dezelfde middag van ze terug:

"Op dit moment zijn er nog 2 zwarte en 6 zilveren besteld bij de leverancier die niet aan een bestelling zijn gekoppeld. Als u hem in bestelling zet zal een van deze voorraad er aan worden gekoppeld. De leverancier geeft aan dat zij verwachten de voorraad de 15e bij ons af te leveren."

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12 11:58
Bij Dixons zijn volgens de site nog vier winkels die de zilveren vanaf dinsdag kunnen leveren en ze nu al wel op voorraad hebben. Voor de liefhebber dit ter info, heb goede ervaringen met hun toen ik een paar dagen geleden daar de One heb gekocht. Ze zijn niet de goedkoopste maar je krijgt wel Airmiles 8)

• GilH
  • Laatst online: 19-12 22:50
Heeft iemand hem al ontvangen bij bol.com? De zilvere zou 4 mei geleverd kunnen worden. Nu staat er geen datum meer bij, enkel 'niet op voorraad'.

De zwarte op 11 mei. Ik vind het echt niet leuk meer dat we nu begin mei zijn, en we nog steeds geen datum weten waarop we kunnen vertrouwen.. Ik begrijp niet waarom HTC niet zo snel mogelijk zorgt dat ze zekerheid kunnen geven aan de klanten. Dit geeft mij echt het gevoel dat HTC niet om zijn klanten geeft..

Verwijderd

Iemand toevallig ook de HTC One zilver bij GSMPlaza besteld? Zelf heb ik hem op 24 April besteld en na telefonisch contact,zou hij afgelopen week geleverd worden,nu blijkt hij pas eind Mei geleverd te worden

Vind het best raar,eind Mei voor de zilver,terwijl ik overal zie dat de Zwarte eind Mei word geleverd

• jvang
bedankt voor de tip! 4launch is toegevoegd in de tabbladen naast amazon.de en co.uk. als er errgens 1 op voorraad is bestellen maar! liefste uit .de ivm met lader etc

• ThomasHa
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-06-2023
Op marktplaats is er ook iemand die HTC One's aanbiedt onder de naam Vianen Telecom. Iemand ervaring hiermee?

• jvang
via vergelijk.nl staat de zwarte op 24 uur levertijd bij gsmwijzer.nl voor 677,-. Prijzig maar toch een mail gestuurd met de vraag of zij hem dus echt op voorraad hebben.

• Soundwork
GilH schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:01:
Heeft iemand hem al ontvangen bij bol.com? De zilvere zou 4 mei geleverd kunnen worden. Nu staat er geen datum meer bij, enkel 'niet op voorraad'.

De zwarte op 11 mei. Ik vind het echt niet leuk meer dat we nu begin mei zijn, en we nog steeds geen datum weten waarop we kunnen vertrouwen.. Ik begrijp niet waarom HTC niet zo snel mogelijk zorgt dat ze zekerheid kunnen geven aan de klanten. Dit geeft mij echt het gevoel dat HTC niet om zijn klanten geeft..
Mijn order bij Bol.com is afgelopen vrijdag verstuurd, ik wilde hem namelijk cancellen en hem via een reguliere winkel kopen. Maar omdat hij al verstuurd was ga ik de zending afwachten.
Omdat ik de order via een Kiala punt laat lopen, zit deze nu in het verzendproces van Kiala (wordt dus niet door PostNL gedaan) nu is het wachten hierop.

Verwijderd

Ik heb de htc one silver gepreorderd bij studentmobiel T-mobile abbo ( 2 april besteld ). Ik heb telefonisch contact met hun opgenomen en ze hebben tegen mij gezegd dat ik hem 4 mei zou krijgen, en nog steeds niets ontvangen. Vind het wel jammer dat ik steeds achter hun aan moet en dat ik geen update krijg van hun. Ik ga er niet vanuit dat ik het binnenkort krijgt aangezien de beperkte voorraad. :/

• Jamesl
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 16:54:
Ik heb de htc one silver gepreorderd bij studentmobiel T-mobile abbo ( 2 april besteld ). Ik heb telefonisch contact met hun opgenomen en ze hebben tegen mij gezegd dat ik hem 4 mei zou krijgen, en nog steeds niets ontvangen. Vind het wel jammer dat ik steeds achter hun aan moet en dat ik geen update krijg van hun. Ik ga er niet vanuit dat ik het binnenkort krijgt aangezien de beperkte voorraad. :/
Het zou me verbazen als jij hem uberhaupt eerder zou krijgen dan ik aangezien ik op 17 maart heb besteld... ook silver en T-mobile..

Maar volgens mij (stond ook op eerdere posts) doen ze niet zo aan dat FIFO als ik anderen mag geloven...

Verwijderd

Net een HTC One gekocht bij een mede tweaker, 608,00 inc verzending! Dinsdag binnen :)

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12 11:58
ThomasHa schreef op zondag 05 mei 2013 @ 14:59:
Op marktplaats is er ook iemand die HTC One's aanbiedt onder de naam Vianen Telecom. Iemand ervaring hiermee?
Grote kans dat deze niet oorspronkelijk voor de Nederlandse markt zijn bedoeld. Vaak van een provider uit een voormalig Oostblokland. Maar dat heb ik ook maar in de wandelgangen gehoord dus geen zekerheid.

• Practics
ipje schreef op zondag 05 mei 2013 @ 21:07:
[...]

Grote kans dat deze niet oorspronkelijk voor de Nederlandse markt zijn bedoeld. Vaak van een provider uit een voormalig Oostblokland. Maar dat heb ik ook maar in de wandelgangen gehoord dus geen zekerheid.
Dat is helemaal niet gek, en grotere bedrijven doen het ook. Zeker bij toestellen die gewild zijn maar er maar beperkt voorraad is voor een land. Verder heeft het geen nadeel, behalve dat de telefoon niet begint op Nederlands maar een andere taal, en met updates kun je later of eerder zijn. :P

Verwijderd

Vandaag de zilveren gehaald bij de MM in Roermond. Ze hadden er nog 6 stuks op voorraad.
Dus......

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 22:28:
Vandaag de zilveren gehaald bij de MM in Roermond. Ze hadden er nog 6 stuks op voorraad.
Dus......
Hoe duur? Zie het al. 700 euro

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 05-05-2013 23:26 ]

Practics schreef op zondag 05 mei 2013 @ 22:15:
Verder heeft het geen nadeel, behalve dat de telefoon niet begint op Nederlands maar een andere taal, en met updates kun je later of eerder zijn. :P
Garantie, accessoires, acties, doorverkoopprijs...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Practics
CLB schreef op zondag 05 mei 2013 @ 23:27:
[...]

Garantie, accessoires, acties, doorverkoopprijs...
Garantie verkrijg je gewoon bij je verkooppunt. ;)
Accessoires? Gaat 9/10 keer niet op, nu met pre-order actie media link wel, maar goed die is ook bijna voorbij?
Rest is zo'n toestel exact het zelfde, dus problemen met accessoires krijg je niet.
Acties? Je doelt weer op de media link?
Doorverkoopprijs? Meeh, deze is gewoon gelijk aan de normale prijs, het toestel is namelijk helemaal niks anders dan die je hier in nederland koopt, alleen door de andere land code in het toestel laad die standaart (na factory reset) de landcode taal.

Heb je wel eens op het doosje van je One gekeken? Hij is geschikt voor 32 landen. ;)

• Juulleke
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 20:50

Juulleke

.nl

Op Vodafone F&F website staat de black op voorraad!?

Juulleke

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:13:
[...]

Klopt... heb sinds gisteren eindelijk m'n One. Had 'm sinds begin april in pre-order staan bij StudentMobiel, maar steeds werd de release door HTC in Nederland uitgesteld of ik zat niet bij de geleverde batch.

Gisteren kunnen scoren i.c.m. de Vodafone openingsactie in Capelle met 2 jaar helft van de prijs van een Red abonnement :P

Het is echt een wereldtoestel. Superscherp, gaploos en (vooralsnog?) unbranded. Zeker het lange wachten waard.
Ben daar zaterdag ook geweest. De One staat als "vanilla" op de bon, dus naar mijn verwachting zal het toestel ook unbranded blijven (sowieso heb ik nooit meegemaakt dat een toestel achteraf nog gebrand wordt).

• ThomasHa
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-06-2023
Dus ik kan eigenlijk net zo goed een zwarte halen bij Media Markt in duitsland? Die kan ik ook gewoon in de nederlandse taal instellen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 16:54:
Same here, hebben ze waarschijnlijk hun levering van T-Mobile niet gekregen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:54:
[...]

Same here, hebben ze waarschijnlijk hun levering van T-Mobile niet gekregen.
Klopt, 33 min geleden (zie twitter) zeggen nog niet te weten wanneer de levering dan wel binnen gaat komen.
De verwachting is dat er met 2 dagen meer duidelijkheid is.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 10:25

Metian

Snert is vies

‏@HTC_NL
@riplag De HTC One in de kleur Black is naar verwachting verkrijgbaar 3 weken na de beschikbaarheid van de HTC One in Silver.
Krijg in eens bericht van HTC..van een tweet van drie dagen geleden. Hoe dan ook, klopt volgens mij niks van..maar ach

Dit is overigens volgens mij echt een copy/pasta bericht. Kreeg net in eens op een andere tweet bijna zelfde reactie.. 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Metian op 06-05-2013 11:51 ]

Rupsen, Rapsen.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:27
Ik mag verlengen bij Vodafone en ze hebben opzich een redelijk nette aanbieding voor me, maar ik wil hem in 't zwart en die hebben ze niet. Weet iemand of ze in de Vodafone winkels wel een zwarte kunnen leveren?

Oh ik zie net hier boven dat de zwarte nog niet leverbaar is? :(

[ Voor 13% gewijzigd door tiguan op 06-05-2013 11:58 ]

• jvang
HTC one black besteld op amazon.de levering tussen 11-13 mei. Gewoon bij amazon zelf dus niet bij een webshop. 644,- stond gisteren nog op nicht erscheinen en net zomaar auf lager! happy me!
tiguan schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:58:
Ik mag verlengen bij Vodafone en ze hebben opzich een redelijk nette aanbieding voor me, maar ik
wil hem in 't zwart en die hebben ze niet. Weet iemand of ze in de Vodafone winkels wel een zwarte kunnen leveren? Oh ik zie net hier boven dat de zwarte nog niet leverbaar is? :(
Komt dit over 'n maandje niet in jouw buurt voorbij: [Aanbieding] Vodafone Openingsacties?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Purbo
  • Laatst online: 16-07-2024
Sinds de aankondiging van het toestal dit topic al dagelijks meegelezen. Tijd om ff wat te posten.

Na 2 pre-orders vanaf midden maart die maar niet geleverd werden gisteren de locale telecomwinkels in Sneek binnengestapt.
Toestel was bij belcompany zowel los als icm een abbo te krijgen en hebben nog een beperkte voorraad gaven ze aan.

Zelf heb ik het toestel icm abbo bij de t-mobile shop in Sneek gehaald. Gekozen voor een smart plus abbo, helaas daarbij geen korting op toestel aanschafprijs mogelijk. Bij een I-Smart 300 kon ik wel €30 korting krijgen op de toestelprijs. Wel mocht ik een hoesje en een screenprotector bij het toestel uitzoeken, alleen hadden ze hiervoor nog niets specifiek voor de One. Heb dus maar een flipcase voor de S3 van mijn vriendin meegenomen. Ook de T-mobile winkel had nog meerdere toestellen op voorraad. Dus voor de mensen in Friesland die nog zitten te springen om de One, in Sneek waren ze gisteren nog genoeg leverbaar.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:27
CLB schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:15:
[...]

Komt dit over 'n maandje niet in jouw buurt voorbij: [Aanbieding] Vodafone Openingsacties?
Hmm, ja Amsterdam is dan voor mij dichtstbij, pas over een maand dus. Maar dan weet ik nog steeds niet of ie ook in 't zwart te krijgen is.

Vodafone winkel op de Wibautstraat heeft 'm iig niet en weet ook niet wanneer die komt.

[ Voor 20% gewijzigd door tiguan op 06-05-2013 14:13 ]

• alwaysleft
jvang schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:11:
HTC one black besteld op amazon.de levering tussen 11-13 mei. Gewoon bij amazon zelf dus niet bij een webshop. 644,- stond gisteren nog op nicht erscheinen en net zomaar auf lager! happy me!
heb hem gelukkig op saturn.de besteld, gewoon op voorraad :D
tiguan schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:30:
Maar dan weet ik nog steeds niet of ie ook in 't zwart te krijgen is.
Klopt, maar dat is wel een maand later, vind ik vrij lang :)

• jvang
alwaysleft schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:48:
[...]

heb hem gelukkig op saturn.de besteld, gewoon op voorraad :D
als ik mijn duitse les nog een beetje weet betekend auf lager op voorraad. netjes mail gehad dat hij gereserveerd, verpakt wordt is en morgen wordt aangeboden bij hun vervoerder

Verwijderd

jvang schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:58:
[...]

als ik mijn duitse les nog een beetje weet betekend auf lager op voorraad. netjes mail gehad dat hij gereserveerd, verpakt wordt is en morgen wordt aangeboden bij hun vervoerder
Bezorgt Saturn.de ook op NL-adressen? Probeerde het net, maar het lukte niet echt om een NL-adres in te vullen.

• alwaysleft
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:01:
[...]

Bezorgt Saturn.de ook op NL-adressen? Probeerde het net, maar het lukte niet echt om een NL-adres in te vullen.
je moet hem ophalen bij een duitse Saturn vestiging, of je moet familie hebben die in duitsland woont ;)

Verwijderd

Net van studentmobiel gehoord dat de levering is uitgesteld tot 18 mei, zoals gewoonlijk moest ik weer eens achter hun aan ipv dat ze mij een update sturen :F zit al vanaf maart te wachten op mijn htc one silver met T mobile abbo, vind het wel erg lang duren voordat ik em krijg.

• alwaysleft
Ze hebben trouwens een grote levering gekregen bij Saturn.de van de zwarte One. De dame van de helpdesk wist mij dit te vertellen, daarom staat hij ook al 3 dagen op voorraad :)

Verwijderd

Juulleke schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:20:
Op Vodafone F&F website staat de black op voorraad!?
Omdat ze hem binnenkort verwachten, en de levertijd binnen 10 dagen is bij F&F.

Verwijderd

alwaysleft schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:10:
[...]

je moet hem ophalen bij een duitse Saturn vestiging, of je moet familie hebben die in duitsland woont ;)
Dat gaat niet lukken dan. Bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:13:
Net van studentmobiel gehoord dat de levering is uitgesteld tot 18 mei, zoals gewoonlijk moest ik weer eens achter hun aan ipv dat ze mij een update sturen :F zit al vanaf maart te wachten op mijn htc one silver met T mobile abbo, vind het wel erg lang duren voordat ik em krijg.
Dan cancel ik mijn (pre-) order daar, ben dat gewacht zat. Ik neem wel een 1 jaar sim-only van Simyo.
Kijk dan wel wat er dan op de markt is, ga wel verder met mijn Sensation.

• alwaysleft
Update, HTC One zwart op Saturn.de uitverkocht. Dus net op tijd, oef :D :o :9

[ Voor 25% gewijzigd door alwaysleft op 06-05-2013 13:55 ]

• GilH
Het is misschien de zoveelste mail naar de klantendienst van HTC, en het zoveelste antwoord. Ik heb echter uitdrukkelijk gezegd dat ze hun klanten en de winkels waar ze aan leveren duidelijkheid moesten geven, liefst in een persbericht. Dit kreeg als antwoord, en ik word er gewoon gek van.

Hartelijk dank voor uw email met betrekking tot de HTC ONE.

Mijn naam is Kubra en ik geef namens de HTC klantenservice technische ondersteuning.

HTC is een vooruitdenkend bedrijf en wij stellen alle feedback zeer op prijs. Ik heb uw feedback ook doorgezet naar de desbetreffende afdeling.Ik begrijp dat het als HTC gebruiker erg vervelend is om zo lang te moeten wachten op de HTC ONE, zilver en zwart.

De zwarte versie van de HTC One zal in Nederland eind Mei in de winkels beschikbaar zijn. In Belgie zal de zwarte versie van de HTC One in de loop van Juni te verkrijgen zijn. Helaas is er geen specifieke datum.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Imho heeft het echt geen nut om te blijven mailen naar de klantenservice, die gasten weten waarschijnlijk zelf niet eens waarom het allemaal zo lang duurt. Heb best medelijden met hen eigenlijk. :+ Ik wacht zelf rustig af tot 17 mei (T-Mobile, zwart), als het goed is komt er dan wel schot in de zaak.

[ Voor 20% gewijzigd door S_Chief op 06-05-2013 14:19 ]

Verwijderd

GilH schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:13:
Het is misschien de zoveelste mail naar de klantendienst van HTC, en het zoveelste antwoord. Ik heb echter uitdrukkelijk gezegd dat ze hun klanten en de winkels waar ze aan leveren duidelijkheid moesten geven, liefst in een persbericht. Dit kreeg als antwoord, en ik word er gewoon gek van.

Hartelijk dank voor uw email met betrekking tot de HTC ONE.

Mijn naam is Kubra en ik geef namens de HTC klantenservice technische ondersteuning.

HTC is een vooruitdenkend bedrijf en wij stellen alle feedback zeer op prijs. Ik heb uw feedback ook doorgezet naar de desbetreffende afdeling.Ik begrijp dat het als HTC gebruiker erg vervelend is om zo lang te moeten wachten op de HTC ONE, zilver en zwart.

De zwarte versie van de HTC One zal in Nederland eind Mei in de winkels beschikbaar zijn. In Belgie zal de zwarte versie van de HTC One in de loop van Juni te verkrijgen zijn. Helaas is er geen specifieke datum.
Waarom loop je niet een BC of MM binnen. Daar liggen ze op voorraad. Zelfs wehkamp vorige week nog

• GilH
Ik woon in België en ik wil de zwarte HTC One, elke manier is goed om hem te krijgen, alleen nog geen manier gevonden. Alleen moet het een los toestel zijn, onder of 700 euro en het moet een nieuw toestel zijn met garantie.

EDIT: zit er al op te wachten sinds februari.. Al bijna overal gepreorderd, steeds uitgesteld..

[ Voor 18% gewijzigd door GilH op 06-05-2013 14:23 ]

• jvang
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:32:
[...]

Dat gaat niet lukken dan. Bedankt!
je kan hem wel op amazon.de bestellen en laten bezorgen. heb ik gedaan. wel cc nodig. levering tussen 11 en 15-05

edit: de zwarte!

[ Voor 3% gewijzigd door jvang op 06-05-2013 14:27 ]

Verwijderd

GilH schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:22:
Ik woon in België en ik wil de zwarte HTC One, elke manier is goed om hem te krijgen, alleen nog geen manier gevonden. Alleen moet het een los toestel zijn, onder of 700 euro en het moet een nieuw toestel zijn met garantie.

EDIT: zit er al op te wachten sinds februari.. Al bijna overal gepreorderd, steeds uitgesteld..
Duitsland bestellen. Altijd wel ergens op voorraad
Pagina: 1 ... 84 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.