• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 17:53
GilH schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:22:
Ik woon in België en ik wil de zwarte HTC One, elke manier is goed om hem te krijgen, alleen nog geen manier gevonden. Alleen moet het een los toestel zijn, onder of 700 euro en het moet een nieuw toestel zijn met garantie.

EDIT: zit er al op te wachten sinds februari.. Al bijna overal gepreorderd, steeds uitgesteld..
Zit met hetzelfde probleem, al in februari besteld via werk, nog steeds niets. In het buitenland bestellen valt al af voor mij, omdat ik dan stukken meer kwijt ben.

Anyway, als het juni wordt voor België (heb een zilveren besteld, maar zie dat nog gebeuren), dan komt er een S4 in de plaats. Huidige gsm is gewoon op. En HTC blijft België maar negeren, so be it.

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:36
jvang schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:26:
[...]

je kan hem wel op amazon.de bestellen en laten bezorgen. heb ik gedaan. wel cc nodig. levering tussen 11 en 15-05

edit: de zwarte!
Net inderdaad ook bij Amazon.de besteld, geïndiceerde levertijd 11-13 mei. Wel wat duurder dan ik wilde, maar ja. Kan ik mijn One X weer doorgeven aan mijn vriendin, die begint te klagen over de snelheid van de Sensation. Hoop eigenlijk wel dat het toestel vrijdag nog komt (de 10e), maar dat zal ijdele hoop zijn ben ik bang.

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-10 00:38
ach. over 2 weken (of nog veel langer) voor 599 in NL of nu voor 644 en binnen 10 dagen zeker binnen! en dat voor 7,5% meer eurotjes. valt toch best mee.

edit. morgen weer auf lager op amazon.de!

[ Voor 13% gewijzigd door jvang op 06-05-2013 14:35 ]

Verwijderd

Dus als je in Duitsland bij amazon.de bestelt krijg je gewoon je toestel voor 15 mei, en je kan hem ook op Nederlands instellen?

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-12 22:50
Ik heb zonet bij Amazon.de besteld. Was eerst 633 euro, dan 644 euro.. Geschatte leverdatum was eerst 8 mei, nu 11-13 mei. Bovendien heb ik nooit mijn veiligheidscode moeten invoeren van mijn VISA-kaart.. Ik heb hier totaal geen ervaring mee, en ik heb de pagina's ook vertaald met google want Duits is niet echt bekend voor mij. Ik ben benieuwd maar ik heb toch een beetje bang met dat soort zaken..

(Grappig trouwens dat ze de medialink actie voor België nogmaals gaan mogen uitstellen. Geldt tot 30 mei om te registreren, en je zou hem dus pas in juni hebben..)

[ Voor 17% gewijzigd door GilH op 06-05-2013 14:41 ]

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
Bedankt voor de amazon.de tip! Ook hier de HTC One Black besteld voor een totaalprijs van 644,65. Ik kreeg bij de checkout als ontvangstdatum 14 mei te zien, volgende week dinsdag dus :) Heel netjes!

Ben alleen nog even benieuwd hoe ik hem in het engels/nederlands krijg.

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-12 08:34

n2theb

Tweakers Abonnee

Na toch een paar weken te hebben getwijfeld en vandaag de HTC one silver te hebben getest van een mede-student. Ben ik echter toch maar naar de Hi winkel gestapt om te kijken of ze de htc one toevallig daar al geleverd hebben gekregen of toch maar mijn bestelling te annuleren. Toen ze mij vertelde dat ze niks geleverd hadden heb ik echter besloten om mijn bestelling te annuleren. Ik had namelijk een HTC one black besteld.

Thuis een uurtje geleden heb ik toen gebeld met Hi om te vragen wanneer ik weer een bestelling kon plaatsen, omdat ik net een annulering had geplaatst. Wat bleek ik mocht gelijk een nieuwe bestelling plaatsen. Nog mooier was dat de HTC one silver variant gelijk geleverd kan worden en deze volgens de verkoper dan ook morgen is geleverd.

Dus conclusie is dat de htc one silver geleverd kan worden als je besteld online op de hi site of even belt met de verkopers. Daarbij is de htc one silver niet in alle winkels nog beschikbaar van Hi. En is de zwarte echt pas eind van de maand beschikbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door n2theb op 06-05-2013 15:16 ]

Verwijderd

Ik heb mijn zwarte HTC One laten omwisselen naar een zilveren, en de vrouw die dat geregeld heeft zij mij dat ik gewoon dezelfde plek in de wachtrij hou. Maar mevrouw wist mij ook te melden dat ik mijn toestel sowieso deze week niet binnen zou krijgen. Maar als ik dezelfde plek in de wachtrij hou (20 maart bestelt), dan zou ik toch nu allereerste in de rij moeten zijn, want tot half april (zoiets) is al uitgeleverd? Weet iemand hier iets meer van of zegt die mevrouw iets wat niet juist is?

• jvang
MDevil schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:48:
Bedankt voor de amazon.de tip! Ook hier de HTC One Black besteld voor een totaalprijs van 644,65. Ik kreeg bij de checkout als ontvangstdatum 14 mei te zien, volgende week dinsdag dus :) Heel netjes!

Ben alleen nog even benieuwd hoe ik hem in het engels/nederlands krijg.
als je vordat je hem aanzet eerst je sim er indoet schakelt hij automatisch naar NL. en anders vind hij de juiste taal iets later. hij detecteert dat je sim en dus netwerk NL is.

Verwijderd

n2theb schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:13:
Na toch een paar weken te hebben getwijfeld en vandaag de HTC one silver te hebben getest van een mede-student. Ben ik echter toch maar naar de Hi winkel gestapt op mijn bestelling te annuleren. Ik had namelijk een HTC one black besteld. In de winkel echter nog gevraagd of zij de silver al geleverd hadden gekregen, maar dat hadden ze nog niet.

Thuis een uurtje geleden heb ik toen gebeld met Hi om te vragen wanneer ik weer een bestelling kon plaatsen, omdat ik net een annulering had geplaatst. Wat bleek ik mocht gelijk een nieuwe bestelling plaatsen. Nog mooier was dat de HTC one silver variant gelijk geleverd kan worden en deze volgens de verkoper dan ook morgen is geleverd.

Dus conclusie is dat de htc one silver geleverd kan worden als je besteld online op de hi site of even belt met de verkopers. Daarbij is de htc one silver niet in alle winkels nog beschikbaar van Hi. En is de zwarte echt pas eind van de maand beschikbaar.
Mevrouw van Hi wist mij te vertellen dat er nog geen nieuwe leverdatum voor de zilvere bekent was, maar het was sowieso niet deze week. Hoe kan dat nou?

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-12 08:34

n2theb

Tweakers Abonnee

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:15:
[...]

Mevrouw van Hi wist mij te vertellen dat er nog geen nieuwe leverdatum voor de zilvere bekent was, maar het was sowieso niet deze week. Hoe kan dat nou?
Is dit een mevrouw uit de winkel of telefonisch contact?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:13:
Ik heb mijn zwarte HTC One laten omwisselen naar een zilveren, en de vrouw die dat geregeld heeft zij mij dat ik gewoon dezelfde plek in de wachtrij hou. Maar mevrouw wist mij ook te melden dat ik mijn toestel sowieso deze week niet binnen zou krijgen. Maar als ik dezelfde plek in de wachtrij hou (20 maart bestelt), dan zou ik toch nu allereerste in de rij moeten zijn, want tot half april (zoiets) is al uitgeleverd? Weet iemand hier iets meer van of zegt die mevrouw iets wat niet juist is?
Waar heb jij besteld dan? ** antwoord gezien **

Studentmobiel, krijgt deze week alsnog de kleine batch binnen, van vorige week.
Volgende levering rond de 18de.

Verwijderd

Vandaag contact gehad met Telfort. 15-5-13 is de zilvere pas weer leverbaar bij hun. Nu wou ik mijn order annuleren maar er werd mij gezegd dat je alleen kunt annuleren als je binnen 8 dagen annuleert. Helaas zit ik op de 10 dagen momenteel. Weet iemand wat mijn rechten zijn? Kan ik nog altijd annuleren of moet ik nu echt nog minimaal 9 dagen gaan wachten?

• jvang
zolang jij nergens voor getekend heb en de geleverde dienst (de htc one) niet ontvangen heb, hebben zij jouw verlenging nog niet geactiveerd en kan jij gewoon annuleren. wat ze ook zeggen. Ik had 15-03 verlengd bij HI en vorige week geannuleerd. geen enkel probleem

Verwijderd

jvang schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:34:
zolang jij nergens voor getekend heb en de geleverde dienst (de htc one) niet ontvangen heb, hebben zij jouw verlenging nog niet geactiveerd en kan jij gewoon annuleren. wat ze ook zeggen. Ik had 15-03 verlengd bij HI en vorige week geannuleerd. geen enkel probleem
Ik heb wel getekend. Maar er werd mij gezegd dat de htc one vorige week geleverd zou worden( wat dus niet is gebeurt). Ik ga het wachten wel uitzitten. Helaas zit er dan niets anders op.

• jvang
er zit zat anders op. zij hebben niet voldaan aan de dienst waar jij voor hebt getekend. Dus. maar zl wel een hoop gedoe worden.

Verwijderd

jvang schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:40:
er zit zat anders op. zij hebben niet voldaan aan de dienst waar jij voor hebt getekend. Dus. maar zl wel een hoop gedoe worden.
Nee klopt maar ik heb geen zin in gezeik. Maar het is gewoon echt frustrerend als mijn collega hem besteld en 2 dagen later binnen krijgt (T-Mobile) en ik hem nog steeds niet binnen heb. Ook in de winkels hebben ze hem gewoon liggen. Ik wacht het wel gewoon af. Bedankt voor de info.

• jvang
daar was ik dus ook klaar mee. en ik wilde de zwarte. duurde zolang dat ik genoeg heb gespaard om hem los te kopen. :p

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-12 17:23
Afgelopen donderdag in KPN winkel abbo verlengd.
"Wordt per post geleverd daar nog steeds vertraging meneer".
Zaterdagochtend stond de postbode voor de deur. Da's pas speed!!

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.207.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

• DENOOW1234
  • Laatst online: 23-09-2024
Zojuist mail gekregen. De zwarte One's komen nu nog eerder dan de zilveren. Super HTC! Zo boden mij aan om dan de zwarte te nemen, die vrijdag geleverd wordt (volgens hun). Bij nader inzien dus voor de zwarte gekozen.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:27
@DENOOW1234: Bij welke provider/winkel is dat dan?

Verwijderd

n2theb schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:16:
[...]

Is dit een mevrouw uit de winkel of telefonisch contact?
Telefonisch contact.

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-12 13:01
Ik heb een afhaalbericht ontvangen voor een zwarte One van de MM Krefeld (Duitsland, vlakbij Venlo).

Nu heb ik inmiddels zelf een zilveren One in Nederland gekocht, dus ik heb dit afhaalbericht niet meer nodig.

Ik weet alleen niet of je hem meekrijgt met een afhaalbericht op een andere naam, maar je kan het allicht proberen.

Wie mijn afhaalbericht wil hebben kan mij zijn e-mail adres DMen. Eerste DM krijgt het mailtje :)

• DENOOW1234
Ho, vergeten de winkel te noemen. Het gaat op GSMWEB ;)

• FriXeo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-11 23:23
ik heb vrijdag mijn abbo verlengt bij Vodafone, kreeg vandaag bericht dat hij al naar me verzonden is.

• harmrh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:38:
[...]

Ik heb wel getekend. Maar er werd mij gezegd dat de htc one vorige week geleverd zou worden( wat dus niet is gebeurt). Ik ga het wachten wel uitzitten. Helaas zit er dan niets anders op.
Da's niet helemaal waar dat er niets anders op zit. Europese Wetgeving geeft aan dat je bij levering van goederen 30 dagen na ingang van overeenkomst (datum van tekenen in jouw geval) kunt annuleren indien de goederen dan nog niet geleverd zijn. Ik had hetzelfde bij Gsmweb en daar heb ik (na enig gedoe) uiteindelijk gewoon kunnen annuleren omdat zij de levering niet konden laten plaatsvinden binnen die 30 dagen. Hun algemene voorwaarden sloten dit uit, maar omdat wetgeving boven algemene voorwaarden staat stond ik in mijn recht en heb ik de bestelling kunnen annuleren.

• harmrh
DENOOW1234 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:13:
Ho, vergeten de winkel te noemen. Het gaat op GSMWEB ;)
Klopt, ik had vrijdag iemand aan de telefoon om mijn bestelling te annuleren, en hij liet doorschemeren dat ze voor 17 of 20 mei geen zilveren exemplaren verwachtten en dat de zwarte mogelijk eerder binnen zou komen.. Ik hoop het voor je..

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
FriXeo schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:14:
ik heb vrijdag mijn abbo verlengt bij Vodafone, kreeg vandaag bericht dat hij al naar me verzonden is.
De zilveren hoop ik? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sebastian op 06-05-2013 16:18 ]

• tiguan
Hmm bij gsmweb zie ik totaal geen interessante combinaties van telefoon en abonnement. Alles komt boven de €50 per maand, wat zijn dit voor idiote prijzen man.

• DENOOW1234
Ja ik heb me erg boos gemaakt. Ik heb gezegd dat ik op het punt van annuleren stond. Vervolgens mailden ze mij vandaag dat ze vandaag te horen hadden gekregen van HTC dat de zwarte vrijdag geleverd gaat worden. Bij nader inzien heb ik dus voor de zwarte gekozen, de vingerafdrukken maken mij niet zoveel uit.

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
Ja, lap...

Wil ik net opnieuw de One bestellen op amazon.de (stond al in het winkelmandje), krijg ik de melding dat hij gewoon NIET meer beschikbaar is!!!! Een minuut daarvoor wel -.-

Op de pagina zelf:
Artikel wird überprüft
Im Moment ist dieser Artikel nicht direkt über Amazon.de erhältlich. Kunden haben uns informiert, dass der erhaltene Artikel von der Beschreibung auf der Website abweicht.

Wir arbeiten bereits an einer schnellen Lösung. Möglicherweise ist dieser Artikel über einen Drittanbieter zu bestellen.
Ik vind het wel raar dat ze dit willen controleren omdat het artikel niet overeenkomt met de beschrijving..

Achja, vanavond en morgen nog eens nakijken dan..

• Gratje
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik had hem vrijdag opgehaald bij de phonehouse. daar hebben ze er op voorraad, maar moet je wel van te voren even bellen. beschikbaarheid stond bij mijn phonehouse (veghel) ook op oranje. geen bestelling van te voren gedaan, gewoon gebeld of ze er hadden liggen. en uurtje later opgehaald.

[ Voor 21% gewijzigd door Gratje op 06-05-2013 16:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:17:
[...]

Waar heb jij besteld dan? ** antwoord gezien **

Studentmobiel, krijgt deze week alsnog de kleine batch binnen, van vorige week.
Volgende levering rond de 18de.
Jaa klopt op de 18e krijgen ze een kleine levering, ze gaan wel leveren volgens FIFO systeem (first in first out) oftewel hoe eerder je het hebt besteld hoe eerder je het krijgt. Nou is het probleem dat ik het rond maart hebt besteld en de mensen die een pre order van februari voorrang krijgen dus ik denk dat het wel weer een week word uitgesteld (mits je het in februari hebt besteld)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:35:
[...]

Jaa klopt op de 18e krijgen ze een kleine levering, ze gaan wel leveren volgens FIFO systeem (first in first out) oftewel hoe eerder je het hebt besteld hoe eerder je het krijgt. Nou is het probleem dat ik het rond maart hebt besteld en de mensen die een pre order van februari voorrang krijgen dus ik denk dat het wel weer een week word uitgesteld (mits je het in februari hebt besteld)
Als ik het mag geloven, wordt dat FIFO gebeuren niet helemaal nageleeft. Zie vorige posts.
Maar zitten ze bij Studentmobiel nog op februari dan met uitleveren? 8)7 7(8)7

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-12 10:58
Zo ik mag de zwarte afhalen in aachen/saturn :D Helaas gaan ze pas om 10:00 open en haal ik het sochtends niet. Wordt ben ik bang vrijdag pas :(

Verwijderd

Ik heb vandaag een verzendbevestiging gekregen van GSMwijzer voor de zilveren One, T-Mobile.
Ik had hem pre-ordered op 18 Maart, en 2 weken geleden om laten zetten naar zilver i.p.v. black.
Dit even ter info voor de wachtenden onder u....

Verwijderd

Bij gsm.nl is de HTC One Silver weer beschikbaar, iemand ervaring daar?

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:02:
Bij gsm.nl is de HTC One Silver weer beschikbaar, iemand ervaring daar?
mmm, hier staat dat ze vorig jaar failliet zijn gegaan: nieuws: Webwinkels GSM.nl en BestelMaar.nl zijn failliet

Verwijderd

Ja dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar verkopen ze wel gewoon. Een doorstart gemaakt?

• alwaysleft
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:18:
[...]

Ja dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar verkopen ze wel gewoon. Een doorstart gemaakt?
Onderdeel van algebeld.nl, zie ook dezelfde opbouw en prijzen...Ik zou zeggen bestel hem op Algebeld.nl, die hebben hem dus gewoon:

http://www.algebeld.nl/mo...t-gsm/htc/one/silver.html

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12 17:15
Mijne komt morgen vrijdag besteld bij wehkamp ben erg benieuwd :-)

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik heb daarstraks even een rondje gelopen in Rotterdam, ik dacht: je weet nooit...
Belcompany op de Korte Lijnbaan had er 4 (nu nog 3 ;)) in het zilver op voorraad. Voor 600 euro (!).

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-12 11:46
Bizar dat sommige toko's 'm op vooraad hebben en bij de grote belmaatschappijen een eeuwigheid moet wachten, of denk ik nu krom?

• alwaysleft
Saturn in Kerpen ( net over de grens voor mensen die in Noord Brabant of Limburg wonen) heeft de zilvere versie gewoon op voorraad. Bron: Saturn Website

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 01:08

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Net bij MM Nordhorn geweest. Daar liggen nog 15-20 zilveren exemplaren.

€ 599,99 vond ik al geen slechte prijs. Maar deze week geeft MM Nordhorn ook nog een tegoedbon van € 50,- weg bij besteding > € 400,-.
Ja, ik heb geprobeerd om gelijk die € 50 eraf te tikken, maar dat kon helaas niet volgens de kassa dames. Er staat je echter niks in de weg om na af te rekenen weer naar binnen te hollen en die € 50,- uit te geven....

Edit: Voor sommigen ook niet onbelangrijk, het betreft batch FA34NW. De mijne is gapless en alle knoppen zien er goed uit. De mensen die daar op de afdeling werken kennen het gap-issue en zijn uiteraard bereid even de verpakking open te maken om jouw toestel te laten zien, voordat je hem afrekent.

[ Voor 25% gewijzigd door Sapstengel op 06-05-2013 19:16 ]

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Ook van Gsmweb te horen gekregen dat ik vrijdag de zwarte kon krijgen ipv de zilveren.
Toch maar geweigerd, vind de zilveren veel mooier. Heb al zo lang gewacht, weekje kan er wel bij..

Verwijderd

Ik zie de HTC One niet meer op mediamarkt.de?

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Klopt, voordat ik richting Nordhorn ging had ik ff op hun website gekeken. Volgens de website hebben ze niks meer, maar als je belt: plenty!

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Verwijderd

Hoe snel zouden die weg zijn? Als ik morgenochtend bel, zouden ze dan nog hebben?

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-12 20:30

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:46:
Hoe snel zouden die weg zijn? Als ik morgenochtend bel, zouden ze dan nog hebben?
waarom nu niet bellen? O-)

Verwijderd

Dat kan ook. Tot hoe laat kan dat?

Verwijderd

Tip voor omgeving Roermond - MM Roermond heeft ze nog op voorraad!

• GilH
Wanneer iemand de zwarte ergens in Nederland op voorraad ziet, zou ie dat hier dan willen melden? Ik kan er dan misschien wel eens omrijden en een dagje Nederland doen :)

• Agent 47
Sapstengel schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:11:
Net bij MM Nordhorn geweest. Daar liggen nog 15-20 zilveren exemplaren.

€ 599,99 vond ik al geen slechte prijs. Maar deze week geeft MM Nordhorn ook nog een tegoedbon van € 50,- weg bij besteding > € 400,-.
Ja, ik heb geprobeerd om gelijk die € 50 eraf te tikken, maar dat kon helaas niet volgens de kassa dames. Er staat je echter niks in de weg om na af te rekenen weer naar binnen te hollen en die € 50,- uit te geven....

Edit: Voor sommigen ook niet onbelangrijk, het betreft batch FA34NW. De mijne is gapless en alle knoppen zien er goed uit. De mensen die daar op de afdeling werken kennen het gap-issue en zijn uiteraard bereid even de verpakking open te maken om jouw toestel te laten zien, voordat je hem afrekent.
Oh man, als ik dit lees, heb ik zin om met de auto ff grensje over te rijden :P
Ik wil een zilvere! En mits die nu ff niet meer besteld kan worden op amazon..

Dit is toch gewoon zonder abo hé? En €600, dat is nog goedkoper dan op amazon.de ..
Op de website staat er wel overal €699 :?

[ Voor 3% gewijzigd door Agent 47 op 06-05-2013 20:13 ]

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Volgens Coolblue komt de zwarte HTC One misschien deze donderdag/vrijdag binnen of pas volgende week.

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:23
donderdag zal iets lastiger worden aangezien het hemelvaart is.

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 14:02
Reken er maar op dat het volgende week word. Vrijdag lijkt me namelijk ook zeer onwaarschijnlijk aangezien alles op donderdag stil ligt.
Vanuit T-Mobile is nog steeds 16 mei de datum waarop de zwarte ones geleverd worden.

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Lizard schreef op maandag 06 mei 2013 @ 20:18:
donderdag zal iets lastiger worden aangezien het hemelvaart is.
Dacht ik ook al, we zien wel.

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-12 14:05
Belcompany in Rijswijk (de Bogaard) heeft hem op voorraad (staat zelfs op een bord buiten) maar die wilde hem niet verkopen zonder abonnement. Nog wat tegengestribbeld maar ben toen naar de Vodafone shop (ook in de Bogaard) gegaan. Die had er drie en wilde hem eigenlijk ook alleen met abonnement verkopen. Aangezien ik al Vodafone abonnee ben, had ik daar geen zin in. Heb hem toen los kunnen kopen :)

• Metian
  • Laatst online: 19-12 10:25

Metian

Snert is vies

G95 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 20:14:
Volgens Coolblue komt de zwarte HTC One misschien deze donderdag/vrijdag binnen of pas volgende week.
Kwestie van afwachten. Laatst riepen ze nog dat de verwachting eind mei was. Maar zou natuurlijk mooi zijn als ze volgende week al komen, dan hebben we tenminste een begin met de zwarte.

Rupsen, Rapsen.

• Muheed10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Na lang wachten op de HTC One Silver bij Typhone heb ik maar is contact opgenomen met HTC Nederland. Hier het resultaat:
Beste ******* ****,

Geachte heer ****,

Hartelijk dank voor uw email met betrekking tot de HTC ONE.

Mijn naam is Dilek en ik geef namens de HTC klantenservice technische ondersteuning.

Ik vind het vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met de levering van uw toestel.

We hebben te maken met een grote vraag naar de HTC One en werken er hard aan het toestel zo snel mogelijk in de handen van onze gebruikers te krijgen.

Het is zo dat de levertijd van de HTC One tot onze grote spijt meerdere malen is uitgesteld.
In de 3e week van april zijn wij begonnen met het leveren van de toestellen.

Vanaf dat moment is het ook aan de winkel wanneer ze het aan de klanten leveren

Ik adviseer u vriendelijk om contact op te nemen met de provider/winkel.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Laat het me weten of ik de vraag goed heb beantwoord; klik hier om door te gaan.

Klik hier om een reactie op dit bericht te sturen

Met vriendelijke groet,

Dilek
HTC
Ik vind dit een werkelijk belachelijke reactie. Je verwacht toch een iets meer inhoudelijke reactie!
Je word gewoon letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd, Typhone in dit geval zegt niks te weten van wanneer de leveringen zijn en HTC zegt weer dat ik bij de winkel moet zijn! Dit is ook de laatste keer dat ik een preorder heb geplaatst. Daar zit je dan met je preorder van een telefoon die al ruim 2 weken los wordt verkocht..

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Energon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 20:12:
[...]

Oh man, als ik dit lees, heb ik zin om met de auto ff grensje over te rijden :P
Ik wil een zilvere! En mits die nu ff niet meer besteld kan worden op amazon..

Dit is toch gewoon zonder abo hé? En €600, dat is nog goedkoper dan op amazon.de ..
Op de website staat er wel overal €699 :?
Yup, zonder Abbo €599,99. En daar bovenop ook nog € 50,- "retour" (lees: MM-tegoedbon).

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Het begint inderdaad wel erg triest te worden. HTC doet er alles aan om de One te verkopen om ze uit de rode cijfers te houden maar ze schoppen de gebruiker weer keihard onderuit net als de HD.

Waarom heeft de S4 bijna geen leverproblemen? Deze is net zo populair, mijn levering staat nu op half mei voor de zwarte, maar heb ik 'm niet voor juni dan hoef ik 'm niet meer.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:21
Toch zou ik wachten, hij ziet er zo mooi uit. Een aluminium behuizing, daar kan geen Samsung plastic frietbakje tegenop.
Megamind schreef op maandag 06 mei 2013 @ 21:48:
Waarom heeft de S4 bijna geen leverproblemen?
Omdat alle onderdelen aanwezig zijn en plastic gieten easy as pie is en niet zoals de One :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Agent 47
Sapstengel schreef op maandag 06 mei 2013 @ 21:47:
[...]

Yup, zonder Abbo €599,99. En daar bovenop ook nog € 50,- "retour" (lees: MM-tegoedbon).
Pfff, verleidelijk! Is deze actie enkel bij die van Nordhorn? Of alle MM's in Duitsland?
Want heb ff gegoogled en Nordhorn is toch wel een dikke 300km :P

Die €50 tegoedbon vind ik enkel een leuke bonus, als ik al een gapless toestel heb aan €600 is deze persoon al hééél blij _/-\o_
Ik kan niet vinden welke kleur je wilt, maar rijd naar een BC in Nederland voor 'n zilveren en klaar...?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Agent 47
CLB schreef op maandag 06 mei 2013 @ 21:57:
Ik kan niet vinden welke kleur je wilt, maar rijd naar een BC in Nederland voor 'n zilveren en klaar...?
Voor zover ik kon lezen is dat bij BC en Phonehouse altijd met een abo :(. En dat zoek ik dus niet :P
En inderdaad, ik wil een zilvere :).

• GilH
Volgens mij heeft HTC geprobeerd om te beginnen leveren vóór de S4 ook al wisten ze dat dit moeilijk ging worden. Ze wisten dat ze niet voldoende toestellen gingen hebben voor de hele wereld, maar lieten iedereen alsnog bestellen. Ze hadden al te weinig productie, en door een paar tegenslagen met camera en dergelijke schoot de productie ook niet echt op. Ze wouden dus een deel van de klanten van Samsung afsnoepen volgens mij.
Ik heb eigenlijk ook totaal niet het gevoel dat veel mensen afweten van de HTC One, en er eigenlijk veel mensen zijn die erop wachten? Het lijkt niet dat ze er voor in rijtjes voor staan aan te schuiven of dat er een druk op HTC wordt gezet door een massale vraag.
Dit is natuurlijk mijn indruk.. HTC kan nu ook moeilijk reclame maken voor een smartphone die niet geleverd kan worden..

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-12 20:14
Energon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 21:59:
[...]

Voor zover ik kon lezen is dat bij BC en Phonehouse altijd met een abo :(. En dat zoek ik dus niet :P
En inderdaad, ik wil een zilvere :).
Belcompany vekoopt ze ook los hoor (al willen ze dat schijnbaar liever niet).

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Energon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 21:55:
[...]

Pfff, verleidelijk! Is deze actie enkel bij die van Nordhorn? Of alle MM's in Duitsland?
Dunno, alleen Nordhorn weet ik zeker, anders ff bellen/mailen. Ze bijten niet hoor ;-)

BelCompany:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dpJXazRFo2Sp7MT9JcJx8BOF/full.jpg

• Agent 47
Oké bedankt! :)

Best even bellen op voorhand, reserveren voor paar uurtjes en oppikken?
Zo hebben ik en vele anderen het ook gedaan ja :) Kon de beste uitzoeken toen :)

Verwijderd

CLB schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:10:
Zo hebben ik en vele anderen het ook gedaan ja :) Kon de beste uitzoeken toen :)
Ze zijn lang niet overal op voorraad. Deventer en Apeldoorn hadden iig niets meer liggen.

• Agent 47
CLB schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:10:
Na hoeveel keer had je die goeie van 99,9% dan vast? :p
Die heb ik niet bij de BelCompany vandaan ;) Maar m'n eerste toestel was 98% :)

• Agent 47
CLB schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:12:
Die heb ik niet bij de BelCompany vandaan ;) Maar m'n eerste toestel was 98% :)
Heb ff gezocht maar niet gevonden vanwaar je dat bijna-perfect toestel vandaan hebt :p
[Aanbieding] Vodafone Openingsacties en weer klaar met de slowchat ;)

• tiguan
Ahh ik kan 'm nu wel op de vodafone site bestellen :D De zwarte bedoel ik dan he.

[ Voor 20% gewijzigd door tiguan op 06-05-2013 22:40 ]

• cyntax
  • Nu online
Vorige week donderdag de zwarte One besteld bij amazon.co.uk en hij was die vrijdag direct gedispatched. Helaas is de telefoon niet op de verwachte leverdatum geleverd (vandaag), maar heb ik wel al mijn iPhone verkocht wat dus betekend dat ik nu telefoonloos ben :P. Ik hoop echt dat mijn zwarte One morgen binnen komt.

• Agent 47
Je hebt daar wel een mooie deal gedaan zie ik :P

Anyhow, ik weet genoeg! Thanks :)

Verwijderd

harmrh schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:14:
[...]

Da's niet helemaal waar dat er niets anders op zit. Europese Wetgeving geeft aan dat je bij levering van goederen 30 dagen na ingang van overeenkomst (datum van tekenen in jouw geval) kunt annuleren indien de goederen dan nog niet geleverd zijn. Ik had hetzelfde bij Gsmweb en daar heb ik (na enig gedoe) uiteindelijk gewoon kunnen annuleren omdat zij de levering niet konden laten plaatsvinden binnen die 30 dagen. Hun algemene voorwaarden sloten dit uit, maar omdat wetgeving boven algemene voorwaarden staat stond ik in mijn recht en heb ik de bestelling kunnen annuleren.
Mag ik vragen wat je precies bedoelt met "na enig gedoe" ?
Ik heb namelijk nog een week te gaan tot de 30 dagen.

Wil al enige tijd annuleren, maar de oplichters van GSMWEB werken niet mee.
Ben al via mijn rechtsbijstand dit aan het oplossen, maar als het hiermee makkelijk gaat wacht ik nog best een weekje af :)

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12 23:30
Het is niet waar!! eindelijk komt die!!
Studentmobiel heeft me status gewijzigd naar 'pakket verzonden', binnenkort zie je me wel op het andere forum!

Besteld op 17 maart, T-Silver

• GilH
Nog 20 zwarte leverbaar voor ongeveer 640,- euro bij Amazon.de!
klik hier!

• Agent 47
GilH schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 01:56:
Nog 20 zwarte leverbaar voor ongeveer 640,- euro bij Amazon.de!
klik hier!
Hoe weet je dat het er 20 zijn? :/
Pff, hopen dat de zilvere snel in stock komt.

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-12 14:56
Energon schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 07:52:
[...]

Hoe weet je dat het er 20 zijn? :/
Pff, hopen dat de zilvere snel in stock komt.
Geen duitse les gehad op school? :+

7 neu ab EUR 629,00 1 gebraucht ab EUR 585,00

Kiek em goan!

• harmrh
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 00:49:
[...]

Mag ik vragen wat je precies bedoelt met "na enig gedoe" ?
Ik heb namelijk nog een week te gaan tot de 30 dagen.

Wil al enige tijd annuleren, maar de oplichters van GSMWEB werken niet mee.
Ben al via mijn rechtsbijstand dit aan het oplossen, maar als het hiermee makkelijk gaat wacht ik nog best een weekje af :)
Gsmweb is er niet happig op om te annuleren, dat klopt. Indien het om een abonnement gaat in combinatie met levering van een toestel, dan ben je na 30 dagen gerechtigd de aankoop te annuleren. Dat wist ik en die bevestiging heb ik ook via Consuwijzer gekregen. Het kan zijn dat de helpdesk van Gsmweb zegt dat dat niet zo is, omdat dat in hun algemene voorwaarden staat. Dat klopt op zich ook, maar dat mag niet, want "wetgeving staat boven algemene voorwaarden" zo werd mij verteld bij Consuwijzer. Daar heb ik een nette mail over gestuurd (na een nette maar boze mail van een dag daarvoor over hoe ik telefonisch behandeld was door de helpdesk) en vervolgens werd ik een paar uur later gebeld door een vertegenwoordiger van Gsmweb die mij vertelde dat ze inderdaad niet binnen die 30 dagen zouden gaan leveren en dat ik daarom mocht annuleren. Ook al zat ik nog niet aan de 30 dagen, hij wist met zekerheid te zeggen dat de spullen niet binnen die termijn geleverd zouden gaan worden dus hebben we de boel ontbonden. Ik kreeg een kwartier na dat gesprek een bevestigingsmail en wacht nu alleen nog op een formele bevestiging dat de overeenkomst tussen Gsmweb en T-Mobile ook geannuleerd is.

Als het alleen en abonnement betreft kan dat niet, maar in combinatie met te leveren goederen heb je gewoon recht om de boel na 30 dagen te cancelen indien er niet geleverd wordt.

Succes..

[TOEVOEGING] Weet overigens dat Gsmweb nog een week volledig in haar recht staat om de overeenkomst niet te annluren. Pas als ze de 30 dagen voorbij zijn hoeven ze jouw verzoek te honoreren. Het zou kunnen dat ze eventueel eerder akkoord gaan, maar dan alleen als ze zeker weten dat ze niet binnen die termijn gaan leveren, zoals bij mij het geval was.

[ Voor 8% gewijzigd door harmrh op 07-05-2013 10:23 ]

Verwijderd

harmrh schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:06:
[...]

Gsmweb is er niet happig op om te annuleren, dat klopt. Indien het om een abonnement gaat in combinatie met levering van een toestel, dan ben je na 30 dagen gerechtigd de aankoop te annuleren. Dat wist ik en die bevestiging heb ik ook via Consuwijzer gekregen. Het kan zijn dat de helpdesk van Gsmweb zegt dat dat niet zo is, omdat dat in hun algemene voorwaarden staat. Dat klopt op zich ook, maar dat mag niet, want "wetgeving staat boven algemene voorwaarden" zo werd mij verteld bij Consuwijzer. Daar heb ik een nette mail over gestuurd (na een nette maar boze mail van een dag daarvoor over hoe ik telefonisch behandeld was door de helpdesk) en vervolgens werd ik een paar uur later gebeld door een vertegenwoordiger van Gsmweb die mij vertelde dat ze inderdaad niet binnen die 30 dagen zouden gaan leveren en dat ik daarom mocht annuleren. Ook al zat ik nog niet aan de 30 dagen, hij wist met zekerheid te zeggen dat de spullen niet binnen die termijn geleverd zouden gaan worden dus hebben we de boel ontbonden. Ik kreeg een kwartier na dat gesprek een bevestigingsmail en wacht nu alleen nog op een formele bevestiging dat de overeenkomst tussen Gsmweb en T-Mobile ook geannuleerd is.

Als het alleen en abonnement betreft kan dat niet, maar in combinatie met te leveren goederen heb je gewoon recht om de boel na 30 dagen te cancelen indien er niet geleverd wordt.

Succes..

[TOEVOEGING] Weet overigens dat Gsmweb nog een week volledig in haar recht staat om de overeenkomst niet te annluren. Pas als ze de 30 dagen voorbij zijn hoeven ze jouw verzoek te honoreren. Het zou kunnen dat ze eventueel eerder akkoord gaan, maar dan alleen als ze zeker weten dat ze niet binnen die termijn gaan leveren, zoals bij mij het geval was.
Om na te lopen of de ovk tussen T-Mobile en GSMWEB gecanceld is, kan je ook contact opnemen met T-Mobile. Zij hanteren een verwerkingstijd van enkele dagen.

• harmrh
Ja weet ik. Gisteren T-Mobile gesproken en zij hadden het nog niet verwerkt. Wel irri, want ding ligt bij plaatselijke store op voorraad maar kan hem niet meenemen omdat mijn oude bestelling via Gsmweb nog in het systeem staat..

Verwijderd

harmrh schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:30:
Ja weet ik. Gisteren T-Mobile gesproken en zij hadden het nog niet verwerkt. Wel irri, want ding ligt bij plaatselijke store op voorraad maar kan hem niet meenemen omdat mijn oude bestelling via Gsmweb nog in het systeem staat..
Dat had ik zaterdag. Ga morgen nog even nabellen.

• alwaysleft
Mijn toestel komt vandaag al aan bij de lokale Saturn. Dus maar 1,5 dag gaat het duren. Super snel bij Saturn zijn ze :)

• TimonM
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-12 12:13
Ik heb net gebeld met MediaMarkt Nordhorn,

Ze hebben nog een aantal zilveren op voorraad.

Indien je het vandaag nog haalt, krijg je een tegoedbon van 50 euro, die je kunt inleven bij je volgende aankoop. (is alleen vandaag nog)

Verwijderd

Jamesl schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 01:02:
Het is niet waar!! eindelijk komt die!!
Studentmobiel heeft me status gewijzigd naar 'pakket verzonden', binnenkort zie je me wel op het andere forum!

Besteld op 17 maart, T-Silver
Heb jij ook in combinatie met T-mobile abbo? Anyway, je hoort nog wel bij de batch van voor 19 maart, dus duurt bij mij nog iets langer.

• harmrh
Zijn er al mensen die de media link hebben besteld terwijl ze het toestel na 30 april hebben gekocht? Wordt er coulant omgesprongen met de media link aanvragen of was die datum een harde deadline?

Verwijderd

Heeft iemand een idee wanneer de HTC One Silver verkrijgbaar is bij de KPN, zonder dat je hem hoeft te pre-orderen of inschrijven o.i.d.? Gewoon dat ik hem gelijk kan ophalen.....
harmrh schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:56:
Zijn er al mensen die de media link hebben besteld terwijl ze het toestel na 30 april hebben gekocht? Wordt er coulant omgesprongen met de media link aanvragen of was die datum een harde deadline?
Er wordt aangeven dat, dat niet mag/lukt door HTC, alleen met pre-order bewijs voor 30 april.

• harmrh
Ok duidelijk.. :)

Heb nog een pre-order bewijs van Gsmweb, alleen wordt die niet geleverd want die heb ik geannuleerd.. haha :p

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-12 15:48
Vandaag telefoontje dat ik mijn HTC one silver kan omruilen bij de BC deventer colmschaten.

Zometeen maar weer langs :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:39:
[...]

Als ik het mag geloven, wordt dat FIFO gebeuren niet helemaal nageleeft. Zie vorige posts.
Maar zitten ze bij Studentmobiel nog op februari dan met uitleveren? 8)7 7(8)7
Beste heer ......,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het zeer vervelend dat de leverdatum van het gewenste toestel een aantal keer is uitgesteld. Wij zijn afhankelijk van HTC. Zodra er een vertraging oploopt tijdens het uitleveren van de toestellen bij de leverancier, zal deze vertraging ook doorwerken tijdens onze verwerking van de orders.

Het is nu nog niet duidelijk te zeggen wanneer wij de toestellen beschikbaar hebben. Wij verwachten dat wij eind volgende week de toestellen op voorraad zullen hebben, maar dit is niet te garanderen.

Zodra wij het gewenste toestel op voorraad hebben, zullen wij uw order zo snel mogelijk in behandeling nemen en afronden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

zo te zien hebben ze het dit keer zelfs met 2 weken uitgesteld. lekker dan! :) :/
Pagina: 1 ... 85 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.