Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmrh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:27:
[...]

Om na te lopen of de ovk tussen T-Mobile en GSMWEB gecanceld is, kan je ook contact opnemen met T-Mobile. Zij hanteren een verwerkingstijd van enkele dagen.
Net gebeld door de meneer die mij zo vriendelijk en goed heeft geholpen bij Gsmweb met de bevestiging dat het nu definitief geannuleerd is, ook tussen T-Mobile en Gsmweb..

Jammer van de starre houding van de klantenservice, maar uiteindelijk toch goed geholpen door Gsmweb door gehoor te geven aan mijn wens het contract te ontbinden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:20
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:55:
[...]

Heb jij ook in combinatie met T-mobile abbo? Anyway, je hoort nog wel bij de batch van voor 19 maart, dus duurt bij mij nog iets langer.
Ja bij Tmobile krijg je de T silver ;) heb hem net binnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel16
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-08 23:40
Net bericht gekregen van Vodafone, mijn ZWARTE HTC ONE is zojuist verstuurd! pre order datum 14-04-2013. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Op 26 april 2013 hebben wij u een e-mail gestuurd over de levering van het toestel. Daarin hebben wij aangegeven dat u bij uw bestelling een hoes krijgt ter compensatie voor het ongemak. Helaas is de levering van de hoes vertraagd. U ontvangt de hoes van ons in week 21. Dat is de week van 20 mei 2013. Onze excuses voor de vertraging.
Dus de vertraagde HTC is gecompenseerd met een hoes, welke nu weer vertraagd is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:03
Michiel16 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:39:
Net bericht gekregen van Vodafone, mijn ZWARTE HTC ONE is zojuist verstuurd! pre order datum 14-04-2013. Ik ben benieuwd!
Ik krijg ook net bericht dat de zwarte htc one verzonden is. Gister besteld via vodafone F&F. Pre order bij studentmobiel maar meteen gecanceld. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:53

BPP

harmrh schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:56:
Zijn er al mensen die de media link hebben besteld terwijl ze het toestel na 30 april hebben gekocht? Wordt er coulant omgesprongen met de media link aanvragen of was die datum een harde deadline?
Wat bedoelen ze met een preorder bewijs? Ik heb heb twee weken geleden bij de BC in Apd gereserveerd en krijg zojuist pas te horen dat er weer een paar zijn binnengekomen. Maar heb toen geen bewijsje meegekregen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan heb je dus pech ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeextreme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
CLB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:03:
[...]

Er wordt aangeven dat, dat niet mag/lukt door HTC, alleen met pre-order bewijs voor 30 april.
Argh Ik heb een pre-order geplaatst op 01-05. Hopelijk doen ze niet moeilijk aangezien ze ook leveringsproblemen hebben. Ik ga het in ieder geval proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

BPP schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:46:
[...]

Wat bedoelen ze met een preorder bewijs? Ik heb heb twee weken geleden bij de BC in Apd gereserveerd en krijg zojuist pas te horen dat er weer een paar zijn binnengekomen. Maar heb toen geen bewijsje meegekregen ofzo.
Dat geldt alleen als je gepre-orderd hebt bij een bedrijf die daar ook direct mee adverteerd. Bij Hi en KPN stond het in ieder geval op de website voor 30 april. Toen ik 30 april op de website keek, was het weg.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, zojuist ook een leveringsmailtje betreft mn zwarte HTC One van Vodafone binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 15:14
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:07:
Yes, zojuist ook een leveringsmailtje betreft mn zwarte HTC One van Vodafone binnen.
Wanneer heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 17:14
graag maken wij een bezorgafspraak met u.

Voor de zwarte HTC One bij MTV Mobile, zou het dan toch echt :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ijsklont schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:09:
[...]

Wanneer heb je hem besteld?
9 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt Ongelooflijk!

Ik heb de zwarte op 11 maart bij CB ge-preorderd.

Waarom krijgen jullie 'm eerder.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:25
Hopelijk kan CB de zwarte nu ook eerder leveren dan ze gedacht hadden.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 20:04
mail van amazon.de dat mijn zwarte one vrijdag geleverd wordt door post nl. gisteren besteld! nu hopen dat ze voor half 14 komen. meestal wel met pakketjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum, heb het daarentegen al wel een hele tijd bijgehouden wat er allemaal gezegd werd, ik heb mijn zwarte op 6 april via de site besteld en heb nog niks gehoord :S
Mij is daarentegen wel verteld toen ik twijfelde om toch maar over te stappen naar de zilverkleurige versie dat ik dan waarschijnlijk langer moest wachten dan wanneer ik mijn order zou laten staan.

Hebben jullie je zwarte ONE ook via de site besteld of telefonisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 20:04
via EEN site besteld bijna iedereen hem. maar DE site bestaat niet. Of dat moet tweakers zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 14:02
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:36:
Echt Ongelooflijk!

Wanneer het branded toestellen zijn worden de toestellen eerst naar de providers gestuurd die ze dan vervolgens tussenhandelaren als CB sturen. De providers geven waarschijnlijk voorrang aan mensen die direct via de provider hebben besteld.
Wanneer het niet een branded toestel betreft zal het te maken hebben met de prioriteit van de klant en eventueel het moment van bestellen van CB. De grote providers zullen klanten zijn met de hoogste prioriteit, daarna volgen pas de grote webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciscusm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11-2023
Aan iedereen die het irritant vindt dat hun bestelde telefoon nog niet geleverd is.

Ik heb mijn zwarte op 27 februari besteld (en ook al betaald) bij GSMEASY en ook nog steeds niets.
Mijn orderoverzicht geeft nog steeds aan "niet op voorraad"

Kun je nagaan hoelang ik al aan het wachten ben.........

[ Voor 16% gewijzigd door Franciscusm op 07-05-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook 1 van de eerste die bestelling hebben geplaatst. Bij Vodafone nog wel waar ik op pioriteitenlijst sta omdat mijn abbonoment ongewenst is verlengd.
Helaas nog geen melding gekregen over Zwarte One. We wachten dus maar weer af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:55:
Ben ook 1 van de eerste die bestelling hebben geplaatst. Bij Vodafone nog wel waar ik op pioriteitenlijst sta omdat mijn abbonoment ongewenst is verlengd.
Heb je al gebeld met Vodafone? Ik heb vanmiddag gebeld en daar werd mij verteld dat de telefoon vandaag verzonden zou worden. Zojuist heb ik een mail ontvangen ter bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:55:
Elk verkoopkanaal (online, telefonisch, vf winkel, franchise winkel, bc winkel) plaatsen eigen bestellingen, dus kan de voorraad verschillen. Ik heb hem via F&F besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebastian schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:02:
[...]

Heb je al gebeld met Vodafone? Ik heb vanmiddag gebeld en daar werd mij verteld dat de telefoon vandaag verzonden zou worden. Zojuist heb ik een mail ontvangen ter bevestiging.
Ga ik zo direct doen. Ik houd jullie vandaag op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:59
Wat is F&F? Hoe kom je daar aan? Zijn er bepaalde voorwaarden om daar gebruik van te mogen maken? Ik kan niet echt iets zinnigs er over vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door tiguan op 07-05-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:06:
Wat is F&F? Hoe kom je daar aan? Zijn er bepaalde voorwaarden om daar gebruik van te mogen maken? Ik kan niet echt iets zinnigs er over vinden.
Friends & Family (van medewerkers). Denk dat de voorwaarden enigszins af te leiden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ah 't is dus alleen voor de vrienden en familie van Vodafone medewerkers :D duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook even met vodafone gebeld en schijnt iets met nummerbehoud fout te zijn gegaan. Ik heb hem via DE vodafone site besteld voor zover je idd van DE kunt spreken... ;)

Vrijdag weer bellen of het goed is gegaan.. :S
Stiekem hopen dat ik voor die tijd al een belletje voor een leverafspraak heb!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:21
Hier ook 9 april via de Vodafone Friends & Family website besteld met verlenging. Geen mailtje gehad omdat mijn adres niet in het systeem stond, ook al had ik wel netjes een order bevestiging ontvangen. Even gebeld, mijn zwarte HTC One is ook onderweg in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 15:14
Vreemd dat Vodafone nu eerder is als de webshops, die eerder waren met de silvere........ of jullie ontvangen allemaal een silvere ipv een zwarte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eragonsrune
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 10:54
Vanmiddag ook een mailtje gekregen van MTV Mobile voor de zwarte One :) mag een bezorgafspraak maken
besteld: 29 maart. Valt me erg mee omdat de laatste indicatie die ik kreeg 17 mei was :9 nu maar hopen dat alles goed gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ook contact opgenomen met Vodafone. Mijn zwarte HTC One is gisteren verstuurd naar PostNL.
Heb nog geen bevestigingsmail gekregen omdat PostNL nog geen trackingcode heeft ingesteld, mocht dit gedaan worden vandaag ben ik morgen eigenaar van een Vodafone HTC One black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyoshi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 12:05
Twee uur geleden een HTC One Silver besteld via Vodafone, zojuist track-and-trace code ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:23
Zaterdag de Medialink besteld op een kassabon van vrijdag, geen opmerking over pre-order of iets dergelijks. Vandaag de Medialink ontvangen. Dit doet HTC dan weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mijn bestelling van studentmobiel afgezegd, ik zou eigenlijk 38.09 p maand betalen maar ben naar T mobile gegaan en daar betaal ik eerste 9 maanden 25 euro en daarna 45. ben dus ook nog eens voordeliger (150 minuten 2GB internet) De HTC One is echt een prima toestel. mensen die net als ik een pre order vanaf maart hebben gekocht zijn gewoon hard genaaid. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk.drol
  • Laatst online: 18-09 21:07
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:36:
Echt Ongelooflijk!

Hier 1 maart, ook bij Coolblue besteld, nog niets binnen. Ik heb al gebeld (25 minuten in de wacht) en gemaild (5 dagen geleden en nog steeds niets terug gehoord) :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
dirk.drol schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:29:
[...]

Hier 1 maart, ook bij Coolblue besteld, nog niets binnen. Ik heb al gebeld (25 minuten in de wacht) en gemaild (5 dagen geleden en nog steeds niets terug gehoord) :( |:(
Net op twitter een reactie terug. Ze hebben niets ontvangen. En verwachten binnen twee weken een update van HTC. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 20 februari besteld bij een winkel, maar nog niks gehoord. (heb het ver de zwarte one, uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is not done om binnen 24 uur je vraag te kicken.....

[ Voor 75% gewijzigd door Bullet NL op 08-05-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerK
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
jopie schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:17:
Zaterdag de Medialink besteld op een kassabon van vrijdag, geen opmerking over pre-order of iets dergelijks. Vandaag de Medialink ontvangen. Dit doet HTC dan weer goed.
De preorder was ook niet noodzakelijk. Als je hem voor een bepaalde datum maar aangeschafd had bij een bepaalde verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kay1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-08-2023
Jongens, weet iemand iets van Castle Telecom? Heb 'm daar al sinds 18 maart in bestelling! Laatste bericht is dat ze geen leverdata meer uitgeven omdat dat blijkens de geschiedenis van het toestel toch geen zin heeft. Weet iemand waar ze hun One's vandaan halen? Ze hebben het namelijk over 'de leverancier'. Zal de nederlandse importeur van HTC dus niet zelf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:02
Net T-Mobile gebeld. Ik heb 3 weken terug besteld, gaat nog 3 weken duren tot levering.

Als 'ie in de winkel ergens te krijgen is, zei de medewerker, kan ik die zo meenemen en passen ze direct het abonnement aan (1 op 1 overzetten dus) zonder extra kosten. Maar wat ik niet snap ik dat 'ie in de winkel wel kan liggen maar de abonnement mensjes laten wachten, beetje raar of zouden ze op die manier meer winst maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Voor de liefhebber heb ik een afhaalbericht voor een zwarte One van MediaMarkt Krefeld (Duitsland uiteraard, vlakbij Venlo) liggen. Zelf heb ik al een zilveren aangeschaft via BelCompany hier in Venlo.

Ik weet niet of je hem meekrijgt als je ID niet matcht met het afhaalbericht (bij Saturn heb ik daar zelf problemen mee ondervonden).

In de mail staat hier echter niets over aangegeven dus voor de ongeduldige Tweaker wellicht het proberen waard.

Stuur maar een DM (en laat meteen je e-mail adres achter) als je het afhaalbericht wil hebben. Eerste DM krijgt het mailtje uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:28:
heb mijn bestelling van studentmobiel afgezegd, ik zou eigenlijk 38.09 p maand betalen maar ben naar T mobile gegaan en daar betaal ik eerste 9 maanden 25 euro en daarna 45. ben dus ook nog eens voordeliger (150 minuten 2GB internet) De HTC One is echt een prima toestel. mensen die net als ik een pre order vanaf maart hebben gekocht zijn gewoon hard genaaid. :F
Mooi van je opzegging bij studentmobiel, ben ik weer wat eerder aan de beurt..

Ik zou trouwens niet te snel stellen dat mensen ''genaaid'' zijn door studentmobiel. Je realiseert je dat door jouw hebberigheid, je nu een slechte uitspraak doet over studentmobiel, die nog jaaaaren op het internet terug te lezen is?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Barry|IA schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:25:
[...]

Mooi van je opzegging bij studentmobiel, ben ik weer wat eerder aan de beurt..

Ik zou trouwens niet te snel stellen dat mensen ''genaaid'' zijn door studentmobiel. Je realiseert je dat door jouw hebberigheid, je nu een slechte uitspraak doet over studentmobiel, die nog jaaaaren op het internet terug te lezen is?
Dat is toch zijn mening?. Studentmobiel moet niet op hun website aangeven dat de htc one op de aangegeven datum leverbaar is. We zijn nu 2 maanden verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
marc9393 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:42:
[...]

Dat is toch zijn mening?. Studentmobiel moet niet op hun website aangeven dat de htc one op de aangegeven datum leverbaar is. We zijn nu 2 maanden verder
Als dat zijn mening is moet hij het als mening brengen, niet als feit. Daarnaast heeft studentmobiel geen enkele toezegging gedaan over de levertijd, enkel een verwachting.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-09 00:05
T-mobile heeft amp logistics de opdracht gegeven om mijn HTC one Zwart vrijdag af te leveren bij mij, ik heb op 13 maart besteld ter informatie. Lijkt erop dat HTC 2 weken eerder is dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Het probleem ligt eerder bij het feit dat pre-orders de lul zijn. HTC (en grote providers) leveren veel liever aan stenen winkels om zo extra klanten te krijgen in impulsaankopen. Preorders kunnen wel een weekje(of meer) wachten omdat die toch al binnen zijn.

Als je terugleest zie ook dat er leveringsproblemen bij de T-mobile webshop is, en dat ze wel gewoon in de winkels liggen. Studentmobiel komt nog lager in de rangorde bij T-mobile. Die vullen dus eerst hun winkels, dan de webshop en dan studentmobiel. En ja, dat is naar.

Ik heb zelf exact hetzelfde besteld. Eind volgende week ga ik op vakantie, dus als hij er dan niet is zal ik ook een losse aan moeten schaffen. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlark
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:00
arjax schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:47:
T-mobile heeft amp logistics de opdracht gegeven om mijn HTC one Zwart vrijdag af te leveren bij mij, ik heb op 13 maart besteld ter informatie. Lijkt erop dat HTC 2 weken eerder is dan verwacht.
Dat klinkt alsof dat in ieder geval redelijk FIFO gaat. Over mijn zwarte One met besteldatum 4 april heb ik nog niets gehoord na 17-20 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Laatst online: 08-03 22:29
HesRuud schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:18:
[...]

Geen duitse les gehad op school? :+

7 neu ab EUR 629,00 1 gebraucht ab EUR 585,00
Die 7 staat wel voor het aantal verkopers die dit toestel aanbieden hé.
Er staat nergens vermeldt hoeveel toestellen Amazon.de zelf in handen heeft, en dat was dus mijn vraag :).
Ofwel is het op voorraad, ofwel staat er een aantal bij (als de stock bijna op is), ofwel geen voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee wanneer de HTC One Silver verkrijgbaar is bij de KPN, zonder dat je hem hoeft te pre-orderen of inschrijven o.i.d.? Gewoon dat ik hem gelijk kan ophalen.....

Sorry dat ik contol c - control v spam doe , maar kan iemand gewoon antwoord geven op mijn vraag:p...

Alvast bedankt!

Lees de Het algemeen beleid even door, hier in kan je lezen dat het niet toegestaan is om binnen aanzienlijke tijd je vraag te kicken. Daarbij is het ook nog zo dat jij heel gemakkelijk zelf contact op kan nemen met de KPN om daar direct je vraag te beantwoord zien worden.

Je hebt nu binnen 24 uur de zelfde vraag gesteld, dit is zeer ongewenst!

[ Voor 38% gewijzigd door Bullet NL op 08-05-2013 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:47:
Heeft iemand een idee wanneer de HTC One Silver verkrijgbaar is bij de KPN, zonder dat je hem hoeft te pre-orderen of inschrijven o.i.d.? Gewoon dat ik hem gelijk kan ophalen.....

Sorry dat ik contol c - control v spam doe , maar kan iemand gewoon antwoord geven op mijn vraag:p...

Alvast bedankt!
Ik heb KPN net even voor je gebeld.
Over 2 maanden is ie direct te krijgen.

Aka.
Wij weten deze dingen ook niet!

Ontopic.
Hi gaf eerst aan dat HTC de zwarte uit heeft gesteld, maar op de opmerking dat ze dus nu door andere providers worden uitgeleverd reageerden ze dat hun nog geen levering hebben gehad...
Begin deze verdraaiingen van de waarheid een beetje zat te worden nu...
Dat ik eventueel moet wachten tot de 20e vind ik geen probleem, maar ga nu niet tegen me liegen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow DCG909 super dat je gebeld hebt! Dat waarder ik zeker ;)

Een beetje eigen inzet mag ook wel, wat je nu laat zien wekt alleen maar ergernis op! Niet meer doen dus.

[ Voor 49% gewijzigd door Bullet NL op 08-05-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Laatst online: 16-05-2023
Lijkt erop dat t-mobile dus zwarte heeft ontvangen, maar geen zilveren :(

pre-order 22 maart. ben benieuwd wanneer ze nieuwe lading ontvangen wordt echt super ongeduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
Energon schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:43:
[...]

Die 7 staat wel voor het aantal verkopers die dit toestel aanbieden hé.
Er staat nergens vermeldt hoeveel toestellen Amazon.de zelf in handen heeft, en dat was dus mijn vraag :).
Ofwel is het op voorraad, ofwel staat er een aantal bij (als de stock bijna op is), ofwel geen voorraad.
De post van GilH klopt. Toen ik vannacht op de link klikte waren er nog 18 stuks nieuw te koop, stond groot in beeld met verder daaronder inderdaad ook de nieuwe en gebruikte toestellen van andere aanbieders. Zie je het niet prominent in beeld dan zijn ze op, zo blijkt...

Edit:
Zie op dit moment de zilveren versie: http://www.amazon.de/gp/p...ref?ie=UTF8&psc=1&s=ce-de "Nur noch 2 auf Lager" meteen onder de prijs.

[ Voor 11% gewijzigd door r132546e op 07-05-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zizou10
  • Laatst online: 01-01 16:17
Twijfel nog steeds of ik naar Kampen moet gaan of Emmeloord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlooDbeak
Hessia schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:21:
Lijkt erop dat t-mobile dus zwarte heeft ontvangen, maar geen zilveren :(

pre-order 22 maart. ben benieuwd wanneer ze nieuwe lading ontvangen wordt echt super ongeduldig.
Heb je geen mailtje ontvangen van AMP Logistics met een verwachte leverdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Laatst online: 08-03 22:29
r132546e schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:23:
[...]

De post van GilH klopt. Toen ik vannacht op de link klikte waren er nog 18 stuks nieuw te koop, stond groot in beeld met verder daaronder inderdaad ook de nieuwe en gebruikte toestellen van andere aanbieders. Zie je het niet prominent in beeld dan zijn ze op, zo blijkt...

Edit:
Zie op dit moment de zilveren versie: http://www.amazon.de/gp/p...ref?ie=UTF8&psc=1&s=ce-de "Nur noch 2 auf Lager" meteen onder de prijs.
En daar meteen onder zie je dit:
Preis: EUR 699,00
Nur noch 7 auf Lager
Verkauf und Versand durch FDKSHOP_Preise_incl._deutscher_MWST.

Ik zie nochtans 7 stuks voor de zilvere en dan niet eens door amazon.de zelf verkocht.

Dit zie ik voor amazon.de zelf (verkopen en verzonden door amazon):
EUR 633,99 Kostenlose Lieferung: Amazon.de - Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 4 Wochen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:07
iemand al info gehad van belsimpel over de zwarte ONE ?

[ Voor 9% gewijzigd door MaXeRs op 07-05-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Laatst online: 16-05-2023
BlooDbeak schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:05:
[...]

Heb je geen mailtje ontvangen van AMP Logistics met een verwachte leverdatum?
uhh 22 maart besteld. sim kaart is meteen geleverd (27e) daarna nooit meer wat van gehoord. veel telefonisch achteraan gezeten. was iets mis met de order oid.

sta nu in het systeem dat ik voorrang krijg, omdat ik al zo lang wacht... maar ze waren op en ze konden hem niet uit de winkel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:39:
[...]

Als ik het mag geloven, wordt dat FIFO gebeuren niet helemaal nageleeft. Zie vorige posts.
Maar zitten ze bij Studentmobiel nog op februari dan met uitleveren? 8)7 7(8)7
Ik heb zelf op 14 Maart mijn preorder geplaatst bij StudentMobiel, een One Silver.
22 April stond de postbode voor de deur, hetgeen resulteerde in een blije SoundShifter :-)

Mij is ook constant (via DM op Twitter) aangegeven dat er FiFo gewerkt zou worden. Lijkt me dan ook dat ze dat vol moeten houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne ook binnen! Via een mede tweaker gekocht! Super ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
Wravburn schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:00:
Het probleem ligt eerder bij het feit dat pre-orders de lul zijn. HTC (en grote providers) leveren veel liever aan stenen winkels om zo extra klanten te krijgen in impulsaankopen. Preorders kunnen wel een weekje(of meer) wachten omdat die toch al binnen zijn.

Als je terugleest zie ook dat er leveringsproblemen bij de T-mobile webshop is, en dat ze wel gewoon in de winkels liggen. Studentmobiel komt nog lager in de rangorde bij T-mobile. Die vullen dus eerst hun winkels, dan de webshop en dan studentmobiel. En ja, dat is naar.

Ik heb zelf exact hetzelfde besteld. Eind volgende week ga ik op vakantie, dus als hij er dan niet is zal ik ook een losse aan moeten schaffen. Helaas.
Mijn idee. Ook bij sm besteld icm een abo (2maal), maar zelfs nog niet eens een abo afgesloten.
Heb maar een klacht gedeponeerd bij KlachtenKompas en eens afwachten wat voor reactie daarop komt.
Anders maar annuleren de hele handel en een andere provider en smartphone. Zou van Samsung naar HTC maar blijf niet wachten (HTC is niet zaligmakend imo).

SM maar een mailtje gestuurd met de mededeling dat als ze niet binnen en week beide abo's EN beide smartphones kunnen leveren ze de bestelling als geannuleerd kunnen beschouwen. Heb het wel gehad met die handel.

[ Voor 8% gewijzigd door MAB The Frisian op 07-05-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het forum beetje doorgelezen, en ik las dat er mensen een htc one voor 599eu meekregen bij een winkel. Is dit dus mogelijk en zoja bij welke winkelketens. Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:15:
Ik heb het forum beetje doorgelezen, en ik las dat er mensen een htc one voor 599eu meekregen bij een winkel. Is dit dus mogelijk en zoja bij welke winkelketens. Alvast dank
HTC One - Levertijden en prijzen (link is een zoekopdracht die antwoord op je vraag geeft)

[ Voor 20% gewijzigd door S_Chief op 07-05-2013 23:13 . Reden: Laat maar. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 07:32
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:15:
Gaat om belcompany, lees al wel een paar keer dat ze soms lastig doen bij losse verkoop ivm reserveringen en voorraad.

[ Voor 16% gewijzigd door djpsycho82 op 07-05-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Gisteren besteld bij Vodafone, vandaag een mailtje gekregen dat m'n HTC One Black onderweg is. Verder geen track & trace info erbij, is dat normaal bij Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PhoneHouses ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grambombie
  • Laatst online: 13-09 14:02
He Tweakers,

Ik zit met een dilemma:
Ik neem de HTC One bij een 2-jarig abbonement en mijn huidige abbonement bij Vodafone loopt op 7 Juni af (is al opgezegd).

Ik wil natuurlijk zo min mogelijk geld kwijt zijn en nu ben ik bij studentmobiel een aanbieding van T-mobile tegengekomen waar je gedurende de hele contractduur (24 maanden) €38.09 betaald i.p.v. €50.79, maar deze actie eindigt na 13 Mei.

Wat denken jullie? Kan ik beter wachten tot na 13 Mei in de hoop dat er dan een betere of gelijksoortige aanbieding is of moet ik hier nu gebruik van maken, omdat na 13 Mei de kans groter is dat ik geen 24 maanden korting krijg?

Groeten en alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlooDbeak
@Grambombie T-Mobile gaat vanaf 13 mei compleet nieuwe abbonementsvormen introduceren. Ik kan je niet zeggen of het goedkoper of duurder gaat worden, dan zul je op de specificaties van de nieuwe abbonementen moeten wachten.
Je zou kunnen bestellen en indien de nieuwe abbonementen beter uitvallen je bestelling annuleren, maar dit zal je wel wat moeite kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grambombie
BlooDbeak schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:10:
@Grambombie T-Mobile gaat vanaf 13 mei compleet nieuwe abbonementsvormen introduceren. Ik kan je niet zeggen of het goedkoper of duurder gaat worden, dan zul je op de specificaties van de nieuwe abbonementen moeten wachten.
Je zou kunnen bestellen en indien de nieuwe abbonementen beter uitvallen je bestelling annuleren, maar dit zal je wel wat moeite kosten.
Misschien bel ik morgen dan wel even met T-mobile.

Dank je, ik was me er niet bewust van dat T-mobile de invoering van nieuwe abbonementsvormen van plan was.

[ Voor 5% gewijzigd door Grambombie op 07-05-2013 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyoshi
tiguan schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:52:
Gisteren besteld bij Vodafone, vandaag een mailtje gekregen dat m'n HTC One Black onderweg is. Verder geen track & trace info erbij, is dat normaal bij Vodafone?
Ja, ik heb in totaal vier mailtjes gekregen, orderbevestiging, informatie over levering en tweemaal bestelling verstuurd waarvan eentje de track-and-trace code bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Grambombie: Weg bij VF? Waarom? [Aanbieding] Vodafone Openingsacties had leuk geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Thanks Kyoshi, dan zal die nog niet helemaal door zijn en krijg ik waarschijnlijk morgen dat mailtje ofzo. Zal je net zien , ik heb m'n werk adres opgegeven om af te leveren, heb ik net vrijdag vrij gevraagd, wordt ie op vrijdag daar aangeboden GRRR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grambombie
CLB schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:50:
@Grambombie: Weg bij VF? Waarom? [Aanbieding] Vodafone Openingsacties had leuk geweest :)
Oh, ik was helemaal niet op de hoogte van deze acties.
Maar in principe zou ik toch gewoon in de actieperiode naar de betreffende winkel kunnen gaan om het uit te proberen?

Dus dan heb ik nog gewoon een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb 'm net binnen gekregen :) Geen mailtje met track & trace van Vodafone dus. De HTC One Black heb ik ;t over dan.

[ Voor 18% gewijzigd door tiguan op 08-05-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

tiguan schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:28:
Ik heb 'm net binnen gekregen :) Geen mailtje met track & trace van Vodafone dus. De HTC One Black heb ik ;t over dan.
Nice! Bizar dat de Vodafone shop hem blijkbaar gewoon heeft :-/ Hoeveel was je kwijt en met welke abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik moet 149,- bijbetalen. Ik was al klant en heb een abbo bel+sms+web 200 genomen voor 2 jaar genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

tiguan schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:35:
Ik moet 149,- bijbetalen. Ik was al klant en heb een abbo bel+sms+web 200 genomen voor 2 jaar genomen.
Ok thanks, ben ook al klant ff kijken hoe het bij mij zit.

Dus je hebt hem maandag besteld, en krijgt hem gewoon 2 dagen later binnen. En nota bene de zwarte ook nog... ongelooflijk, wat een grap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ja precies. Met al die verhalen op internet had ik er ook een hard hoofd in, maar ik heb 'm idd maandagavond besteld en nu al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Vodafone branded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Geen idee, hoe kom ik daar achter? Of bedoel je qua uiterlijk? Nee dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Alleen jammer dat Bel-SMS-Web slechts 3.6 Mbps download heeft.. :/

pff nu bestellen of toch wachten op de vodafone openingsactie over een maand... dilemma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Vind ik niet zo erg. Zit toch het grootste deel van de dag op wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Zwart toestel beschikbaar bij www.pdashop.be!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 15:09
pfff, had ik dat geweten.. De mijne is gisteren verzonden vanuit Amazon.de, maar ik zal hem dus maandag maar hebben, bij coolblue zou ik hem vrijdag al hebben. JA, mijn geduld is op.

Ik heb er wel 60 euro minder voor betaald, maar ik heb niet de service van coolblue als er iets aan mijn toestel scheelt.. En ik heb de indruk dat de kansen hoog liggen bij de HTC One jammer genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 23:29
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BJu7YTlCYAEssA6.jpg:largeBest druk in emmeloord kwam toevallig langs volgens mij werden de gegevens van de mensen nu opgeschreven. En ze werden later terug gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

woh, dat klinkt goed dat de HTC One Black al wordt uitgeleverd.
Nu hopen dat dit voor meerdere winkels geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Laatst online: 25-07 08:46
Welke versie heb jij gekregen en heb jij last van Gaps ?
Heb toch een kleine Gap aan de onderkant, denk dat ik hem ga ruilen bij vodafone
Of kan je foto plaatjes van je HTC

Mijne is SH34PW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
r132546e schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:49:
[...]

Hier ook 9 april via de Vodafone Friends & Family website besteld met verlenging. Geen mailtje gehad omdat mijn adres niet in het systeem stond, ook al had ik wel netjes een order bevestiging ontvangen. Even gebeld, mijn zwarte HTC One is ook onderweg in ieder geval!
En hij is binnen! Ik ben weg hier, succes voor alle wachtenden + hun frustraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmrh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-08-2024
Net gebeld door T-Mobile shop in Zutphen. Heb de zilveren besteld (komt waarschijnlijk vrijdag binnen) maar de zwarte hadden ze nu binnen en die ligt voor mij apart. Straks even langs om te kijken of ik die eventueel neem.. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Colors schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:38:
[...]

Welke versie heb jij gekregen en heb jij last van Gaps ?
Heb toch een kleine Gap aan de onderkant, denk dat ik hem ga ruilen bij vodafone
Of kan je foto plaatjes van je HTC

Mijne is SH34PW
Wat bedoel je met versie? Nee geen gaps, hij is helemaal strak. Plaatjes doe ik misschien vanavond wel, heb nu lang genoeg getreuzeld op me werk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Productiecode waaruit je kan afleiden waar en wanneer die gemaakt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ja ok, maar waar vind ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 19:38
Heb een paar dagen geleden contact gehad met studentmobiel. Ze konden mij niet vertellen wanneer de One (T-mobile branded) weer binnen kwam. De normale voorraad One's (unbranded) was ook leeg.

Ik heb er nu nog een mail achteraan gestuurd of het mogelijk is om mij een unbranded toestel te leveren. Ik weet dat dit niet mogelijk is, maar wie niet waagt wie niet wint. :)

Tevens heb ik in de mail gevraagd of mijn pre-order + abonnement is te annuleren. Ik twijfel namelijk of ik vast zit aan het contract.

Ik zal de reactie van studentmobiel posten zodra die binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:47
En niet meer leverbaar ondertussen ... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyoshi
Ik zie net in mijn Track-and-Trace gegevens dat de afzender Dynafix is, is dat altijd bij Vodafone? Het zou toch niet zo zijn dat ik nu een 'gerepareerde' One krijg? Dynafix vertrouw ik voor geen cent overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Laatst online: 25-07 08:46
tiguan schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:51:
Ja ok, maar waar vind ik dat?
Instellingen en dan info en dan telefoonidentiteit
Daar kan je zien welke serienummer je hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Kyoshi schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:06:
Ik zie net in mijn Track-and-Trace gegevens dat de afzender Dynafix is, is dat altijd bij Vodafone? Het zou toch niet zo zijn dat ik nu een 'gerepareerde' One krijg? Dynafix vertrouw ik voor geen cent overigens.
Leveringen van Vodafone Online bestellingen gaat via Dynafix. (je krijgt gewoon een nieuwe).

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Pagina: 1 ... 86 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.