Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:07
Ok dan heb ik de HT34VW....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluimpje2
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 10:31
Zojuist gebeld door Coolblue voor afleverafspraak van mijn Zwarte HTC ONE!!! Hopelijk is het toestel al die maanden afwachten het waard! En natuurlijk hopen dat het wel een fatsoenlijk toestel zonder gaps is want na al die maanden zit ik daar toch echt niet op te wachten ;) (oja pre-order sinds 22-02-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn Zwarte HTC One binnengekomen. Dag kan niet meer stuk.
Gisteren van Vodafone bevestiging gekregen dat hij vandaag zou worden geleverd, maar geen track&trace. Telefonisch contact opgenomen en zou geleverd worden tussen 12:30 & 14:30.
13:00 snel naar huis geraced. Nog geen 2 min thuis of PostNL staat er.

Dus nu in bezit van een Zwarte HTC One Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:02
pluimpje2 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:59:
Zojuist gebeld door Coolblue voor afleverafspraak van mijn Zwarte HTC ONE!!! Hopelijk is het toestel al die maanden afwachten het waard! En natuurlijk hopen dat het wel een fatsoenlijk toestel zonder gaps is want na al die maanden zit ik daar toch echt niet op te wachten ;) (oja pre-order sinds 22-02-2013)
hopelijk gaat mijn telefoon zometeen ook!! Geluid al 2 niveaus harder gezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Interessant om te horen dat Vodafone dus begonnen is met de eerste zwarte versies uit te leveren.
Als goed is moet dit de juiste informatie zijn van de code.
Hsinchu, Taiwan, 2013, April 27.

Best laat trouwens, 27 april.

* Metian gaat nu stiekem hopen dat die snel te horen krijgt wanneer Ritel.nl zijn zwarte one komt brengen..maar heeft er een hard hoofd in

[ Voor 17% gewijzigd door Metian op 08-05-2013 15:24 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
pluimpje2 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:59:
_/-\o_

De status van mijn bestelling (8 maart) is veranderd van staat klaar om ingepakt te worden naar de bestelling is ingepakt. :)

Zou het dan toch gaan gebeuren?

Net een sms en mail....... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Michele_M_ op 08-05-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Metian schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:23:
Interessant om te horen dat Vodafone dus begonnen is met de eerste zwarte versies uit te leveren.

[...]

Als goed is moet dit de juiste informatie zijn van de code.
Hsinchu, Taiwan, 2013, April 27.
Waar heb je die info vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

tiguan schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:30:
[...]

Waar heb je die info vandaan dan?
Je kan de informatie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2209277 hier vinden.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madeco
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Hey allemaal,

Net bericht gekregen van studentmobiel over mijn bestelling die ik eind april heb geplaatst:

Pakket verzonden
Uw order (Ordernummer: 86****) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

Gaat om een zwarte HTC one met Tele2 abo. Ben nog steeds sceptisch want kreeg gisteren nog via twitter het bericht dat het nog minimaal 2 weken ging duren. Hopen dat ik niet iemands afgedankte telefoon vol gaps en dode pixels krijg :P Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madeco schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:52:
Hey allemaal,

Net bericht gekregen van studentmobiel over mijn bestelling die ik eind april heb geplaatst:

Pakket verzonden
Uw order (Ordernummer: 86****) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

Gaat om een zwarte HTC one met Tele2 abo. Ben nog steeds sceptisch want kreeg gisteren nog via twitter het bericht dat het nog minimaal 2 weken ging duren. Hopen dat ik niet iemands afgedankte telefoon vol gaps en dode pixels krijg :P Fingers crossed!
Ik kan dit bevestigen! Ook ik heb eenzelfde mail ontvangen van studentmobiel.nl. Het lijkt er op dat de HTC One nu ook in het zwart begint te komen :). Ik heb 15 april mijn bestelling geplaatst.

Helaas gaat er nog een dag overheen met hemelvaart, daar moet ik het dan maar mee doen. Maar hopelijk is ie dan vrijdag toch echt eindelijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
Krijg net een mailtje van belsimpel.nl dat het nog 5 tot 7 dagen kan gaan duren voordat hun ze binnen hebben, gaat om de zwarte. 't is vooral jammer omdat zij afgelopen vrijdag hadden verteld dat ze de zending vandaag(8 mei) of overmorgen verwachten.

Dan nog maar even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er blijven steeds minder mensen over hier. Strakjes zitten we nog "gezellig" met het clubje oud-GSMweb klanten. Weer iets geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riza40
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08-2021
Ik kreeg net ook een belletje van Coolblue en heb een afleverafspraak gemaakt voor a.s. vrijdag voor een zwarte HTC one. Ik had trouwens op 24-02 besteld. Dat mag dan ook wel na 2,5 maanden wachten :D

[ Voor 12% gewijzigd door Riza40 op 08-05-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:03:
Er blijven steeds minder mensen over hier. Strakjes zitten we nog "gezellig" met het clubje oud-GSMweb klanten. Weer iets geleerd.
En bestellers van T-mobile silver bij studentenmobiel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Mobistar Belgie weet ook nog niet wanneer er de htc one zilver/zwart zal beschikbaar zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:42
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:03:
Nou, jongens, deze GSMwijzer-klant voor een HTC One Silver icm T-Mobile-abo wacht ook nog steeds, hoor. Ik heb hem 16 april (op de valreep) ge-preordered, maar de levering is nu al twee keer uitgesteld. Ik weet dat dit met name aan T-Mobile ligt dat tussen HTC en retail/webshop in zit vanwege de branding. En ik vraag me inmiddels af of ze niet aan het rekken zijn om hun duurdere nieuwe abonnementen aan de man te brengen. Hoe dan ook: ik kreeg gisteren een mail van GSMwijzer dat ze eind deze week weer een levering verwachtten. Maar ook dat hebben we al eens eerder gehoord. Mocht de deadline van 13 mei verlopen, dan annuleer ik en kan T-Mobile nog een klant (van meer dan 12 jaar) wegstrepen. Dan gaan we maar eens verder kijken wat provider betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een One Silver in combinatie met een zakelijk abonnement bij Tefort. Ook dat maakt geen verschil. GSMweb heeft naar mijn idee gewoon verzuimd de ONE te bestellen.
DerLeonov schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:09:
[...]

Nou, jongens, deze GSMwijzer-klant voor een HTC One Silver icm T-Mobile-abo wacht ook nog steeds, hoor. Ik heb hem 16 april (op de valreep) ge-preordered, maar de levering is nu al twee keer uitgesteld. Ik weet dat dit met name aan T-Mobile ligt dat tussen HTC en retail/webshop in zit vanwege de branding. En ik vraag me inmiddels af of ze niet aan het rekken zijn om hun duurdere nieuwe abonnementen aan de man te brengen. Hoe dan ook: ik kreeg gisteren een mail van GSMwijzer dat ze eind deze week weer een levering verwachtten. Maar ook dat hebben we al eens eerder gehoord. Mocht de deadline van 13 mei verlopen, dan annuleer ik en kan T-Mobile nog een klant (van meer dan 12 jaar) wegstrepen. Dan gaan we maar eens verder kijken wat provider betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft coolblue ook zilveren ontvangen?? Ik heb de zwarte namelijk 24 februari gekocht, alleen omdat een paar week geleden het ernaar uit zag dat het nog héél lang ging duren met de zwarte versie, heb ik hem omgezet naar de zilveren. Ook omdat deze mij toch mooier leek btw.
maar CB gaat het toch niet menen dat ze nu alleen maar zwarte hebben, toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al iets gehoord over de HTC One zwart van HI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15maart besteld bij Mobistar, krijg net het volgende bericht via facebook:

Hallo Anthony,

Ik heb ondertussen antwoord gekregen van onze marketing afdeling.
Het toestel zal niet verkocht worden in onze Mobistar Centers.

Groetjes,
Davy

En toen was ik boos -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de pre-orders van CoolBlue ná 10 maart houdt de levering dus voorlopig op,.. zo te zien.
Dat is dan balen. Ik ga vanaf morgen een tweetal weken weg in de buurt van Duitsland. Dat wordt dus annuleren en daar kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:47
Vind het wel vreemd dat bij Coolblue België zwart plots op niet meer leverbaar staat ... dus ook niet meer op tijdelijk uitverkocht ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:12:
Ik heb een One Silver in combinatie met een zakelijk abonnement bij Tefort. Ook dat maakt geen verschil. GSMweb heeft naar mijn idee gewoon verzuimd de ONE te bestellen.

[...]
Ik heb ook een zakelijk telfort abonnement. Normaal had ik wel verwacht dat er dan meer vaart achter zit dan de consumenten abonnementen maar dat lijkt juist omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deephallow1 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:37:
Vind het wel vreemd dat bij Coolblue België zwart plots op niet meer leverbaar staat ... dus ook niet meer op tijdelijk uitverkocht ofzo.
Hij stond daarstrax op de website als 'beschikbaar', helaas blijkt hij nu dus uitverkocht ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Laatst online: 00:23
Zojuist ook telefoontje gehad van CoolBlue. Mijn zwarte One wordt vrijdag afgeleverd. Pre-order van 22-3.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Laatst online: 16-05-2023
Zijn er nog mensen die op een zilveren van t-mobile wachten, en dan bedoel ik via hun eigen site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 20:49
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:24:
Heeft er iemand al iets gehoord over de HTC One zwart van HI?
Die beweren nog niks binnen te hebben :/
Eerst beweren dat HTC het uitsteld, dan zeggen dat ze niks binnen hebben gekregen... Ik weet niet meer wat ik moet geloven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madeco
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Staat op studentmobiel nu inderdaad ook een groen vinkje bij de unbranded black versie dus lijkt erop dat het echt gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCG909 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:54:
[...]

Die beweren nog niks binnen te hebben :/
Eerst beweren dat HTC het uitsteld, dan zeggen dat ze niks binnen hebben gekregen... Ik weet niet meer wat ik moet geloven :/
Klopt, ik had gebeld en weer kreeg ik te horen dat zij van niks af wisten bla bla, en hier lees ik maar dat de een na de ander hem al ontvangen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
hansvk schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:44:
Zojuist ook telefoontje gehad van CoolBlue. Mijn zwarte One wordt vrijdag afgeleverd. Pre-order van 22-3.
hier een pre-order van 20-3, nog niks gehoord.. dat gaan ze toch niet menen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Tsja ik las hier ook al ergens dat een zwarte One in de winkel van T-Mobile lag terwijl er nog zo veel pre-orders zijn die wachten op hun zwarte One..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd... hoe is dat mogelijK van CoolBlue?
Hier 'n zwarte pre-order van 11-3
Gaat dus niet op volgorde daar bij CB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:21
Update Amazon.de:
Zojuist (paar minuten geleden) een mail gekregen dat mijn HTC One nu al verzonden is. Gek genoeg is het direct aan PostNL geleverd, heb dus ook een 3S... trackingcode gekregen!

Betreft de HTC One zwart, simlockvrij, geen pre order (paar dagen geleden besteld en betaald via creditcard.

Edit:
Volgens PostNL is de afzender Amazon.com te Amsterdam. Vreemd, ben benieuwd of hier in Nederland dan ook een voorraadje telefoons lag. Helaas ligt Track en trace er nu uit dus kan de verwachte afleverdatum niet inzien.

[ Voor 27% gewijzigd door Fidelity op 08-05-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmrh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-08-2024
SChief schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:41:
Tsja ik las hier ook al ergens dat een zwarte One in de winkel van T-Mobile lag terwijl er nog zo veel pre-orders zijn die wachten op hun zwarte One..
Inderdaad, zojuist opgehaald in Zutphen.. Zwart exemplaar, zonder gaps e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
MDevil schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:46:
Update Amazon.de:
Zojuist (paar minuten geleden) een mail gekregen dat mijn HTC One nu al verzonden is. Gek genoeg is het direct aan PostNL geleverd, heb dus ook een 3S... trackingcode gekregen!

Betreft de HTC One zwart, simlockvrij, geen pre order (paar dagen geleden besteld en betaald via creditcard.

Edit:
Volgens PostNL is de afzender Amazon.com te Amsterdam. Vreemd, ben benieuwd of hier in Nederland dan ook een voorraadje telefoons lag. Helaas ligt Track en trace er nu uit dus kan de verwachte afleverdatum niet inzien.
Denk eerder dat er elke week een vrachtwagen met pakketjes naar NL rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
Madeco schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:56:
Staat op studentmobiel nu inderdaad ook een groen vinkje bij de unbranded black versie dus lijkt erop dat het echt gaat gebeuren :)
"Beste

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Beide abonnementen worden niet binnen een week geleverd. Wij krijgen volgende week voor het eerst de unbranded zwarte versies geleverd, T-Mobile volgt daarna, dit kan dan ook over 2-3 weken zijn. Daarom hebben wij op uw verzoek beide orders geannuleerd"

Zat te wachten op 2 abo's icm One, vrouw moet nieuwe accu voor haar huidige gsm dus maar gelijk 2 nieuwe, en het kan dus nog wel 3/4 weken duren voordat ik ze heb volgens SM dus maar geannuleerd. Nog even checken of er een winkel is welke ze op voorraad heeft icm abo en anders maar een S4. Het lijkt me geen reclame voor HTC om op deze manier met klanten om te gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door MAB The Frisian op 08-05-2013 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Ben ook gebeld door Coolblue voor de zwarte HTC One.
Vrijdag of zaterdag word ie geleverd :) 28-02 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist The One (zwart) binnen! Erg mooi. Eerste wat me opviel was hoe klein het doosje was ;) Vooralsnog geen gap kunnen vinden. Ik vind alleen wel dat de powerknop een beetje te flush is, voornamelijk aan de rechterkant van de knop. Volumeknoppen ook redelijk flush. Verder bevindingen zal ik posten in het andere forum, maar erg mooi toestel en super snel (apps downloade, installeren en bijwerken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Jeuj! Ik mag volgende week (voorkeur woensdag) m'n HTC ONE ophalen. *O*

Onbeperkt bellen, onbeperkt sms, 4GB data, te zijner tijd 4G snelheid en 2 extra data-simkaarten.
Ben er blij mee. :Y

Ik verhuis bij deze dan ook eventueel naar het ervaringentopic (als ik wat te melden/vragen heb dan)

[ Voor 3% gewijzigd door Piet91 op 08-05-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top ! Thanks ik neem even contact met ze op.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:00:
Zojuist The One (zwart) binnen! Erg mooi. Eerste wat me opviel was hoe klein het doosje was ;) Vooralsnog geen gap kunnen vinden. Ik vind alleen wel dat de powerknop een beetje te flush is, voornamelijk aan de rechterkant van de knop. Volumeknoppen ook redelijk flush. Verder bevindingen zal ik posten in het andere forum, maar erg mooi toestel en super snel (apps downloade, installeren en bijwerken).
Flush? Wat bedoel je daar mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan94
  • Laatst online: 18-09 12:47
Vandaag om 17:31 een bestelling geplaatst voor de zwarte HTC One bij Studentmobiel. Zojuist het bericht gekregen dat het pakket verzonden is + TNT Tack And Trace code! Ik kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 20:04
MDevil schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:46:
Update Amazon.de:

Edit:
dat zal vrijdag worden. Ik heb maandag besteld en staat ook op vrijdag. stomme hemelvaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 13:50

Garrett

Watercooler

Silvan94 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:14:
Vandaag om 17:31 een bestelling geplaatst voor de zwarte HTC One bij Studentmobiel. Zojuist het bericht gekregen dat het pakket verzonden is + TNT Tack And Trace code! Ik kan niet wachten!
Dat zou wel heel vlot zijn zeg... ik help het je hopen :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij studentmobiel staat de One beautifull black op voorraad? Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan94
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:19:
Bij studentmobiel staat de One beautifull black op voorraad? Klopt dit?
Ja. Heb hem om 17:31 besteld en heb zojuist het bericht gekregen dat het pakket verzonden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelMASSACRE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-07 02:03
De beautiful black is op voorraad bij Studentmobiel, dit gaat dus niet betekenen dat ik mijn zwarte HTC One bij mijn T-mobile verlenging binnenkort ga ontvangen? Beautiful black staat los van de T-black neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik hem nu zou bestellen, heb ik hem overmorgen waarschijnlijk in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MiguelMASSACRE schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:22:
De beautiful black is op voorraad bij Studentmobiel, dit gaat dus niet betekenen dat ik mijn zwarte HTC One bij mijn T-mobile verlenging binnenkort ga ontvangen? Beautiful black staat los van de T-black neem ik aan?
Sorry voor jouw, maar ik geloof dat dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan94
MiguelMASSACRE schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:22:
Ik las elders op dit forum dat er (komende week) ook een batch 'T' One's binnenkomt bij Studentmobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelMASSACRE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-07 02:03
Silvan94 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:23:
[...]

Ik las elders op dit forum dat er (komende week) ook een batch 'T' One's binnenkomt bij Studentmobiel.
Dat zou heel fijn zijn. Laat ik dat maar aannemen dan en hopen dat hij volgende week binnenkomt. Dank voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me sterk dat alle zwarte pre-orders bij studentmobiel.nl zijn voldaan, of is dit wel zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan94
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:22:
Dus als ik hem nu zou bestellen, heb ik hem overmorgen waarschijnlijk in huis?
Ik hoop het! Misschien dat Post NL morgen ook wel even de moeite neemt om mijn One bij mij thuis te brengen.... <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silvan94 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:26:
[...]

Ik hoop het! Misschien dat Post NL morgen ook wel even de moeite neemt om mijn One bij mij thuis te brengen.... <3
Hoop het ook voor jouw ;) Hoe heb je besteld, btw?
Is hier nu toevallig iemand met een zwarte pre order bij studentmobiel.nl die nog niet heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimonM
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 11:37
voor de mensen die nog een zwarte willen,

Ik heb een afhaalbericht gekregen voor 2 htc`s bij de saturns in duitsland (Essen en Essen-steele)
voor meer info DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan94
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:28:
[...]

Hoop het ook voor jouw ;) Hoe heb je besteld, btw?
Is hier nu toevallig iemand met een zwarte pre order bij studentmobiel.nl die nog niet heeft gekregen?
Los toestel, via iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag gebeld door Coolblue. Mijn zwarte HTC One wordt a.s. vrijdag eindelijk geleverd!
Pre-order op 25 februari geplaatst.

Eind januari was ik reeds op zoek naar een nieuwe telefoon.
Mijn voorkeur ging destijds uit naar de HTC One X+ of de Xperia Z.
Echter hoorde ik dat HTC zijn nieuwe vlaggenschip op 19 februari zou presenteren, dus heb ik dit persevenement even afgewacht. :P
Toen ik de telefoon zag was ik meteen verkocht. Dit toestel moest hem gaan worden!

Hopelijk voldoet het toestel aan mijn verwachtingen en is het wachten de moeite waard geweest. :)
Mijn HTC Desire HD heeft de afgelopen jaren een trouwe dienst bewezen, maar is nu wel een keer aan vervanging toe.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 19:41 . Reden: Taalfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
En ik ben zojuist ook door coolblue gebeld, vrijdagochtend de afleverafspraak gezet :D Pre-order van 20 maart icm tele2 abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

TimonM schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:29:
voor de mensen die nog een zwarte willen,

Ik heb een afhaalbericht gekregen voor 2 htc`s bij de saturns in duitsland (Essen en Essen-steele)
voor meer info DM
Hier kan je wel mensen blij mee maken denk ik :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
jihaaah!

vrijdag middag komt PostNL mijn zwarte One van studentmobiel brengen!
net voor ik op vakantie ga... nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:11:
[...]

Flush? Wat bedoel je daar mee?
Weinig key travel, niet erg voelbaar met je vinger.. loopt erg gelijk met de behuizing.. het knopje zou iets hoger kunnen uitsteken, aangezien je nu zonder te kijken niet echt weet dat je op het juiste knopje drukt, voornamelijk een probleem bij volume hoger/lager natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 14:02
Bericht van T-Mobile naar aanleiding van een vraag waarom er toestellen beschikbaar zijn in de winkel terwijl nog niet alle preorders zijn uitgeleverd.

T-Mobile Nieuws ‏@TMobile_NL: "Dit is mogelijk, de voorraad in de shop staat los van een bestelling online. Ik had begrepen dat er een hoop klanten met een preorder verwerkt zijn. ^BS"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Dus pre-orderen is totaal niet interessant.

@dreaMone: ah ok, ja daar heb je gelijk in, die knoppies zijn niet heel erg duidelijk voelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
yay! Net belletje van PDAshop/Cool blue!
Zwarte HTC One word vrijdag geleverd *O* *O*

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
tiguan schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:50:
Dus pre-orderen is totaal niet interessant.
Nee, daar was ik ook al achter. het liefst zoveel mogelijk wegzetten vanuit de winkel en de pre-order en abo's zijn al binnen en kunnen later nog wel worden afgeleverd.
Morgen maar eens bij een Tm winkel kijken of ik daar 2 abo's icm de One kan regelen en dan wel zodanig dat ze direct geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 15:14
Verderf schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:51:
yay! Net belletje van PDAshop/Cool blue!
Zwarte HTC One word vrijdag geleverd *O* *O*
Wanneer had jij hem dan besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de valreep toch NET gebeld door Coolblue!

Hoef ik in mijn vakantie in Duitsland toch niet op zoek te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren (maandag) zilveren One besteld (met verlenging) bij Hi, krijg net sms dat ie morgen (dus na hemelvaart...) wordt geleverd.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
Zal je net zien, cancel ik 2 dagen terug mijn pre-order bij CB die ik al had staan vanaf 27 feb worden vandaag de zwarte door hun verzonden... Ben al jaren klant bij ze maar er kon kennelijk geen berichtje af van nog 2 daagjes geduld of whatever. Jammer.

Ach vrijdag komt mijn zwarte uit Duitsland binnen dus veel maakt het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
BlooDbeak schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:49:
Bericht van T-Mobile naar aanleiding van een vraag waarom er toestellen beschikbaar zijn in de winkel terwijl nog niet alle preorders zijn uitgeleverd.

T-Mobile Nieuws ‏@TMobile_NL: "Dit is mogelijk, de voorraad in de shop staat los van een bestelling online. Ik had begrepen dat er een hoop klanten met een preorder verwerkt zijn. ^BS"
Ik had ook contact opgenomen via de chat met dezelfde vraag, werd weer doorverwezen naar de klantenservice. :') Echt, als je geen fatsoenlijke antwoorden op dit soort algemene vragen kunt geven dan kan je beter geen chat support aanbieden imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Clubbtraxx schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:39:
Zal je net zien, cancel ik 2 dagen terug mijn pre-order bij CB die ik al had staan vanaf 27 feb worden vandaag de zwarte door hun verzonden... Ben al jaren klant bij ze maar er kon kennelijk geen berichtje af van nog 2 daagjes geduld of whatever. Jammer.

Ach vrijdag komt mijn zwarte uit Duitsland binnen dus veel maakt het niet uit.
Zij konden/ kunnen waarschijnlijk ook niets zinnigs melden over de levering van HTC. Anders hadden ze dat echt wel laten weten.

En waarom wordt iedereen gebeld en heb ik gewoon een sms/ mail gekregen? Mijn bestelling was een los toestel, zou dat het zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door Michele_M_ op 08-05-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:15:
Eergisteren (maandag) zilveren One besteld (met verlenging) bij Hi, krijg net sms dat ie morgen (dus na hemelvaart...) wordt geleverd.

:D
Yeaaaaaaaah ik ook. Dank voor de tip eindelijk! *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ijsklont schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:09:
[...]

Wanneer had jij hem dan besteld?
21-03-2013

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er worden dus geen zilveren htc ones geleverd deze week bij coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Michele_M_ schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:55:
[...]

Zij konden/ kunnen waarschijnlijk ook niets zinnigs melden over de levering van HTC. Anders hadden ze dat echt wel laten weten.

En waarom wordt iedereen gebeld en heb ik gewoon een sms/ mail gekregen? Mijn bestelling was een los toestel, zou dat het zijn?
Gebeld worden gebeurd meestal alleen bij abonnementen, dit omdat er soms ook handtekening vereist is. Los toestel wordt gewoon verstuurd en krijg je sms en/of mail met tracking code.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 20:02
Afgelopen weekend gemaild naar Studentmobiel, aangezien mijn contract nog niet was goedgekeurd. Vandaag reactie:
Beste ...,

Helaas heeft HTC problemen met de levering van de One. Deze zal over 1 á 2 weken beter leverbaar zijn en dan hopen wij alles uit te kunnen leveren. Als u wilt hoeft u dan pas te betalen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Ik weet nog steeds niet waarom mijn contract niet is goedgekeurd, maar de zwarte One's (T-Mobile branded) worden dus over 1-2 weken leverbaar.

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:30
Iemand al iets van HI vernomen over levering van de zwarte One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riza40
  • Laatst online: 28-08-2021
Had ook andere mensen (die voor maart hebben besteld bij CB) ook recht op oude abbonementsvorm van Vodafone ?

Ik betaal dus gewoon €27,50 per maand 1e jaar en 2e jaar €55,- met 250 belminuten en 4GB internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Laatst online: 18-09 10:56
Jaah eindelijk, ik heb een zwarte. Via de saturn.de.

Kom ik daar aan in aachen, rijbewijs is geen ausweis. Nee voor niks, gelukkig kon ik iemand bellen die mijn paspoort ff ophaalde bij mij thuis en me halverwege meette zodat ik om kwart voor 8 nog met mijn htc naar buiten kon :D

Pauperfoto in het donker maar het is bewijs
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2974522/2013-05-08%2020.17.46.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net terug van een avond wat drinken met wat vrienden, nu ik lees dat ze beginnen met leveren van de zwarte HTC ONE word ik gelukkig haha. Dit is een goed teken, wacht trouwens al sinds eind februari op mijn zwarte HTC ONE. Iemand al iets gehoord van HI ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Laatst online: 18-09 20:49
Hi levert nog niks uit :/

Vraag me af of ze wel op tijd hebben ge ordered bij HTC.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet Hi nog beginnen met het bestellen van de HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

luccie schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:23:
Jaah eindelijk, ik heb een zwarte. Via de saturn.de.

Kom ik daar aan in aachen, rijbewijs is geen ausweis. Nee voor niks, gelukkig kon ik iemand bellen die mijn paspoort ff ophaalde bij mij thuis en me halverwege meette zodat ik om kwart voor 8 nog met mijn htc naar buiten kon :D

Pauperfoto in het donker maar het is bewijs
[afbeelding]
En, gaps, defecte pixels oid? of helemaal goed? *D

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garrett schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:53:
[...]

Gaps zijn bij zwart een stuk slechter te zien, denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Metian schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:35:
[...]

Gebeld worden gebeurd meestal alleen bij abonnementen, dit omdat er soms ook handtekening vereist is. Los toestel wordt gewoon verstuurd en krijg je sms en/of mail met tracking code.
Ik moet ook een handtekening zetten maar dat zal het zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Laatst online: 18-09 10:56
Garrett schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:53:
[...]

Geen gaps voor zover ik kan zien.
En geen enkele dode pixel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 18:58
zag vandaag dat de levertijd op phoneshop.nl is aangepast naar 'op voorraad by leverancier, levertijd 10 dgn'

[ Voor 79% gewijzigd door hegenious op 09-05-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Bij wehkamp zijn de zwarte en zilveren direct leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Bij bol.com ook, is inmiddels verzonden en komt vrijdag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
luccie schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 10:03:
[...]

Geen gaps voor zover ik kan zien.
En geen enkele dode pixel :D
Serienummer begint zeker met FA? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:06
Ziet er naar uit dat webshop belsimpel de hekkensluiter is wat de zwarte One betreft.
Weer wat geleerd.
Een wehkamp waar je van alles kunt kopen zijn zelfs rapper met leveren. 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door MaXeRs op 09-05-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Michele_M_ schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:29:
Bij wehkamp zijn de zwarte en zilveren direct leverbaar
De tip van de dag, aanschaffen maar mensen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

maxers1973 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:26:
Ziet er naar uit dat webshop belsimpel de hekkensluiter is wat de zwarte One betreft.
Weer wat geleerd.
Een wehkamp waar je van alles kunt kopen zijn zelfs rapper met leveren. 8)7
Niet te vroeg juichen, ik zit anders ook nog altijd te wachten tot Ritel.nl iets van zich laat horen betreft de zwarte One. Sterker nog, als zo doorgaat kan ik hem net zo goed ergens anders halen.
alwaysleft schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:30:
[...]

De tip van de dag, aanschaffen maar mensen! :)
Probleem is, is de voorraad real-time. Zal me niks verbazen als ze hem beperkt op voorraad hebben en je dus hem nu niet meer direct kan krijgen.

* Metian herkent dit probleem maar al te goed bij andere webshops.

[ Voor 28% gewijzigd door Metian op 09-05-2013 12:32 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Metian schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:30:
[...]

Niet te vroeg juichen, ik zit anders ook nog altijd te wachten tot Ritel.nl iets van zich laat horen betreft de zwarte One. Sterker nog, als zo doorgaat kan ik hem net zo goed ergens anders halen.

[...]

Probleem is, is de voorraad real-time. Zal me niks verbazen als ze hem beperkt op voorraad hebben en je dus hem nu niet meer direct kan krijgen.

Dan bestel je hem en maak je geld over en is het niet zo krijg je geld binnen een week terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

alwaysleft schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:34:
[...]

Dan bestel je hem en maak je geld over en is het niet zo krijg je geld binnen een week terug ;)
Ja dat is natuurlijk ook een optie, ik wacht daarin tegen wel tot Ritel.nl iets van zich laat horen. Misschien dat ze morgen de moeite nemen om hem te verschepen hier heen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Metian schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:36:
[...]

Ja dat is natuurlijk ook een optie, ik wacht daarin tegen wel tot Ritel.nl iets van zich laat horen. Misschien dat ze morgen de moeite nemen om hem te verschepen hier heen.
Ritel.nl hele slechte ervaringen mee. Dingen beloven maar nooit waar maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

alwaysleft schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:37:
[...]

Ritel.nl hele slechte ervaringen mee. Dingen beloven maar nooit waar maken..
Laten we maar hopen dat dat niet bij mij gaat gebeuren. Gelukkig heb ik inmiddels wel mensen gehoord die hun zilveren versie hebben bij hun. Dus er is nog hoop.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Laatst online: 18-08 07:32
Metian schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:30:
[...]

[...]

Verleidelijk maar ik laat mijn bestelling bij Azerty nog maar even staan. Even kiezen op elkaar, ik denk toch echt dat ze 16 mei gaan halen O-)

Trouwens, bij wehkamp hebben ze een combi-versie van de zilveren en de zwarte: HTC One Arctic Black 32GB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickXX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-12-2022
HTC One geinteresseerden:

Ik heb net is even de voorwaarden e.d. vergeleken en ik dacht, misschien handig om mijn gedane werk even kort samen te vatten.

HTC One op dit moment, winkelprijs: +/- 650

Abonnementen: Vodafone:
BEL WEB SMS B 200: 200 Belminuten/500MB/2jaar
Eenmalig toestel 149,99 + 30 aansluitkosten = 180 (1e 6 maanden) 6 x 18,75 = 112,5 + (18 x 37,50 = 675) = 967,50 = gemiddeld 40,3 p/m over de gehele looptijd. Trek daar een vergelijkbaar Ben Sim Only 2 abonnement vanaf a 13,48 p/m = 967,5 - (13,48 x 24) = 655,5 toestelprijs. Los kopen en sim only abonnement afsluiten ontloopt elkaar dus niet. Vodafone geeft alleen 4G ondersteuning voor RED abonnementen, deze valt hierbuiten, oftewel, in beginsel geen 4G ondersteuning in de 2 jaar looptijd bij de goedkoopste abonnementkeus van Vodafone. Voordeel is onbeperkt sms'en bij Vodafone maar due WhatsApp is het persoonlijk hoeveel je daarvan gebruik maakt.

Abonnement T-Mobile, website:
Smart 420 bel/sms/ 1GB/2jaar. Eenmalig 100 toestel + 30 aansluitkosten. Eerste 12 maanden 25,39 = 304,68 + (12 x 50,79=609,48) = 914.16 + 130 = 1044.16 gemiddelde maandprijs 43,5.

Beste alternatief so far: Studentmobiel, exact zelfde abonnement als hierboven (Tmobile provided). 38,09 over gehele looptijd = 24x38,09= 914,16 + 35 aansluitkosten = 949,16/24 = 39,5 gemiddeld gehele looptijd. Toestel gratis. 420 belminuten + 1GB data kost 2jr sim only +/- 18.75 @ Ben. 949,16-450= 500 toestelprijs. Scheelt 150, op de huidige verkoopprijs. Of je daadwerkelijk deze belminuten gebruikt is dan weer een andere vraag, alleen bij gebruik gaat deze berekening op. T-mobile geeft alle abonnement 4G (beperkte) acces, dus sneller internet t.z.t.

Hi, KPN, e.d. allemaal stukken duurder. Oftewel flat rate van rond de 40 met gratis toestel of 180 eenmalig, dan 6 maanden 19 en de volgende 18 maanden 38E. Bij Studentmobiel krijg je meer belminuten, Vodafone een andere financieringsconstructie met lagere maandlasten maar hogere eigen bijdrage. Kwestie van voorkeur I guess!

Wie weet heeft iemand nog wat aan dit verhaaltje, als iemand goedkopere alternatieven heeft dan Studentmobiel hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nog een Belcompany is met voorraad? Omgeving Rotterdam.
Pagina: 1 ... 87 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.