niet goedkoper, ook 38e per maand maar wel unbranded toestel:
https://www.studentmobiel...d=22&renewal=&sms=&voice=
https://www.studentmobiel...d=22&renewal=&sms=&voice=
Verwijderd
Ff een BC bellen, kunnen zij in het systeem zienVerwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 17:20:
Weet iemand of er nog een Belcompany is met voorraad? Omgeving Rotterdam.
Verwijderd
Ik heb ook de zilvere bij telfort besteld. Op de site van telfort staat de zilvere htc one al enige tijd op voorraad. Eergisteren nog 60 nu nog 23. Ben benieuwd waar deze htc ones heen gaan? Ik hoop toch wel naar de abonnementen. Mij werd gezegd (Zakelijk abonnement) dat ik geduld moest hebben en dat hij waarschijnlijk volgende week binnen zou komen. Ben benieuwd waar de telefoons in de voorraad op de site heen gaan. Morgen nog even een belletje plegen om meer duidelijkheid te krijgen.WestBoy_B schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 22:39:
Heeft iemand de Htc One Zwart of Zilver bij een abbo bij Telfort al in huis gekregen?
Ik wacht erop, ik heb de zwarte op 29 april bestelt ! Maar het toestel zou al 16 april op voorraad zijn maar dat ging niet door! Vervolgens werd het opgeschoven naar 6 mei en ja hoor hij was er weer niet!
Nu heb ik het vermoeden dat het pas eind mei geleverd zal worden aangezien KPN ( Telfort is een dochteronderneming van KPN) dit op hun website heeft staan.
Heeft iemand al wat meer informatie hierover! Want ik wil echt mijn toestel in mijn handen hebben (Zonder gaps, dode pixels ETC ! )kwijl
Wow je hebt gelijk, 22 zilveren bij Telfort op voorraad op dit moment...Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 23:29:
[...]
Ik heb ook de zilvere bij telfort besteld. Op de site van telfort staat de zilvere htc one al enige tijd op voorraad. Eergisteren nog 60 nu nog 23. Ben benieuwd waar deze htc ones heen gaan? Ik hoop toch wel naar de abonnementen. Mij werd gezegd (Zakelijk abonnement) dat ik geduld moest hebben en dat hij waarschijnlijk volgende week binnen zou komen. Ben benieuwd waar de telefoons in de voorraad heen gaan. Morgen nog even een belletje plegen om meer duidelijkheid te krijgen.
Dit is trouwens de laatste keer dat ik een preorder heb gedaan. Volgende keer haal ik hem gewoon in de winkel.
Verwijderd
Hopelijk volgende week! Ik ga er morgen nog eens achteraan bellen. We shall see!!!WestBoy_B schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 23:32:
[...]
Wow je hebt gelijk, 22 zilveren bij Telfort op voorraad op dit moment...![]()
Ik keek eigenlijk alleen maar naar de Zwarte en die is nog niet op voorraad!
Ik hoop mijne toch echter snel binnen te krijgen!
Bijna jarigVerdien wel een cadeautje
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2013 23:39 ]
Laat even hier weten wat ze tegen je vertellen!!Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 23:37:
[...]
Hopelijk volgende week! Ik ga er morgen nog eens achteraan bellen. We shall see!!!
Ik vraag me trouwens af hoe het kan dat er savonds om 23.30 nog 2 telefoons uit de voorraad gaan op de website
Verwijderd
Zal ik doenWestBoy_B schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 23:40:
[...]
Laat even hier weten wat ze tegen je vertellen!!![]()
Wanneer heb jij besteld?
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2013 23:42 ]
Verwijderd
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
mijn one is ook via duitsland in grimbergen. wordt morgen geleverd volgens amazon.de. maar ik vertrouw die t en t van amazon sowieso niet erg. ochtend van 7 mei verzonden uit rheinberg en avond van 8 mei in grimbergen. dat is een hele langzame vervoerder. die van mijn ligt nu al in het sorteer centrum van adam als ik hem om 13 uur in huis moet hebben. zo laat komt tnt namelijk altijd. en anders maar een dag later.MDevil schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 22:14:
Nog mensen die bij Amazon.de besteld hebben? Volgens Amazon is de HTC One nu vanuit Duitsland gek genoeg naar Belgie toegebracht, Grimbergen! Is voor het eerst dat ik een pakje vanuit Duitsland eerst door Belgie zie reizen. Volgens Amazon.de zou de HTC One zaterdag bij mij moeten zijn.
Via de ontvangen PostNL Track en Trace is nog geen informatie te zien.
Ben erg benieuwd wat andere mensen die bij Amazon.de hebben besteld voor informatie zien!
Hier het zelfde! Heb nog de Vodafone AltijdRiza40 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:22:
Had ook andere mensen (die voor maart hebben besteld bij CB) ook recht op oude abbonementsvorm van Vodafone ?
Ik betaal dus gewoon €27,50 per maand 1e jaar en 2e jaar €55,- met 250 belminuten en 4GB internet
Dacht ik al
Mooi ,op xda eentje met klein beetje overhang maar neit storend. Zijn in argentinie gemaakt.Energon schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:21:
[...]
Dacht ik al. Al de One's met FA batchnummer zijn echt perfect in orde tot nu toe
.
BC Assen verkoopt ook geen losse toestellen meer, vroeger wel, maar sinds 3 a 4 week doen zij dit alleen nog in combinatie met een abbo volgens de verkoper.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2013 13:33 ]
Verwijderd
Als je abonnement nog moet ingaan, kan je opzeggen. Als je na 30 dagen na je bestelling nik hebt ontvangen, kan je éénzijdig opzeggen. Het lastige gaat zijn dat de twee partijen de ovk moeten annuleren, Typhone en Tmobile.Muheed10 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:57:
Hier nog steeds geen HTC One Silver bij Typhone, is er nog geen enkele geleverd. Weet iemand hier misschien of er een mogelijkheid tot opzegging is, ondanks dat de order al 2 maanden oud is en het contract bij t-mobile volgens hen al is goedgekeurd?
Toevallig iets gehoord over de zwarte, is die daar nog op voorraad?jOnAt schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:43:
Net nog Studentmobiel aan de lijn gehad voor wijziging afleveradres. Ter loops nog even geïnformeerd naar de levering van de T-one (silver). Hij komt weer vanaf eind volgende week als het goed is...
Nope, heb specifiek naar mijn bestelling gevraagd (silver).Freshnezz schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:08:
[...]
Toevallig iets gehoord over de zwarte, is die daar nog op voorraad?
Hmm, dan krijg je vast weer zo'n gedoe dat Typhone vertelt dat het niet kan, terwijl het gewoon mogelijk is..Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:08:
[...]
Als je abonnement nog moet ingaan, kan je opzeggen. Als je na 30 dagen na je bestelling nik hebt ontvangen, kan je éénzijdig opzeggen. Het lastige gaat zijn dat de twee partijen de ovk moeten annuleren, Typhone en Tmobile.
Hier ook inderdaad
[ Voor 23% gewijzigd door pluimpje2 op 10-05-2013 14:31 ]
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Gewoon inboedelverzekering?donvalentino schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:27:
Gisteren de One (zwarte) besteld bij phonehouse, morgen binnen!
Wat is eigenlijk de beste manier om dit toestel te verzekeren, in de shop zelf of?
Toch geen zwarte, toch?Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:54:
In de KPN Enschede zijn er 3 op voorraad en deze zijn niet gereserveerd volgens mij. Jammer dat ik ze niet kon halen aangezien ze daar zo aan het stuntelen waren:(
Hey al Telfort gebeld?Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 23:41:
Ik heb hem besteld op 24 april.
[...]
Zal ik doen
Ik heb vast een slechte inboedel verzekering, die van mij betaalt slechts tot 250 euro aan kosten voor het toestel
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik heb sns bank, mijne 400 euronetblade schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:43:
[...]
Ik heb vast een slechte inboedel verzekering, die van mij betaalt slechts tot 250 euro aan kosten voor het toestel
Verwijderd
Hier in Wassenaar eentje voorradig, een zilveren, 599 Euro. Nette prijs hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:54:
In de KPN Enschede zijn er 3 op voorraad en deze zijn niet gereserveerd volgens mij. Jammer dat ik ze niet kon halen aangezien ze daar zo aan het stuntelen waren:(
Hmm hier Rabo (interpolis) 15 euro in de maand. Ik heb ook een reisverzekering lopen maar daar gelden precies dezelfde voorwaarden helaas, nouja gewoon voorzichtig doen met m'n One en hopen dat die net zo lang meegaat als mijn Desire Z
Ik heb op 28-03 besteld. Contractverlenging bij Studentmobiel en ook nog niks mogen ontvangen. Ik hoop dat ze vanaf volgende week beginnen met uitleveren.Fontini schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:39:
Ik heb 4 april mijn HTC ONE T-black besteld bij studentmobiel. Een vriend van mij heeft iets eerder zijn t-black besteld maar dan icm contractverlenging en rechtstreeks bij t-mobile. Hij verwacht 'm morgen al.
Heeft iemand zijn t-black al van studentmobiel al mogen ontvangen? Of moeten wij voorlopig nog wachten?
Hoe zit het dan met die abonnementen? Is dat al wel omgezet, anders zit je wellicht vast een een voor jou minder fijn abonnement omdat de tarieven volgende week gewijzigd worden.MiguelMASSACRE schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:48:
[...]
Ik heb op 28-03 besteld. Contractverlenging bij Studentmobiel en ook nog niks mogen ontvangen. Ik hoop dat ze vanaf volgende week beginnen met uitleveren.
Ik hou ze ook nog even in de gaten. Voorlopig is de aanbieding bij studentmobiel erg voordelig maar als er betere/voordeligere abonnementen bij t-mobile beschikbaar komen dan ga ik 'm zeker annuleren. Even in de gaten houden dus! =)netblade schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:52:
[...]
Hoe zit het dan met die abonnementen? Is dat al wel omgezet, anders zit je wellicht vast een een voor jou minder fijn abonnement omdat de tarieven volgende week gewijzigd worden.
Van zowel Studentmobiel als T-mobile nog niks vernomen. Op de site van Studentmobiel staat het volgende:netblade schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:52:
[...]
Hoe zit het dan met die abonnementen? Is dat al wel omgezet, anders zit je wellicht vast een een voor jou minder fijn abonnement omdat de tarieven volgende week gewijzigd worden.
Hallo,
Inmiddels is bij diverse webwinkels de levering begonnen van de zwarte HTC One. Wat al een lange tijd heeft moeten duren maar het is niet anders.
Nu wou ik graag vragen hoe dit bij jullie zit, is er al iets bekend wanneer jullie de zwarte HTC One binnen krijgen?
Met vriendelijke groet,
Ricardo
Geachte meneer Ricardo,
Dank voor uw bericht.
Dit is helaas hetzelfde probleem omdat de levering vanuit HTC niet bekend is.
Zodra wij wel meer weten krijgt u uiteraard bericht.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Mirjam
Team Ritel.nl
[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 10-05-2013 17:06 ]
Rupsen, Rapsen.
Weet je wanneer die vriend van jou zijn bestelling bij T-Mobile plaatste? Ik bestelde nl op 4 april en heb nog geen bericht gehad...Fontini schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:39:
Ik heb 4 april mijn HTC ONE T-black besteld bij studentmobiel. Een vriend van mij heeft iets eerder zijn t-black besteld maar dan icm contractverlenging en rechtstreeks bij t-mobile. Hij verwacht 'm morgen al.
Heeft iemand zijn t-black al van studentmobiel al mogen ontvangen? Of moeten wij voorlopig nog wachten?
Ik meen me te herinneren dat hij hem rond 20 maart besteld heeft. Vandaar dat het ook niet zo gek is dat hij 'm eerder heeft natuurlijk (van T-mobile zelf). Maar ik vroeg me wel af hoe het dan zat met studentmobiel als dus nu t-mobile haar zwarte pre-orders aan het uitleveren is.Vlark schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:30:
[...]
Weet je wanneer die vriend van jou zijn bestelling bij T-Mobile plaatste? Ik bestelde nl op 4 april en heb nog geen bericht gehad...
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2013 17:40 ]
Verwijderd
Jammer dat het lease is, ga wel effee de stad in morgen, ben benieuwd wat Vodafone en the Phoenhouse op voorraad hebben in EnschedeVerwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:54:
8 mei besteld en nu al binnen?eltinio schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:32:
Zwarte One ontvangen van studentenmobiel, woensdag 8 mei besteld.
Eh?
Mijne is ook binnen. Zelfde serie (HT34). Echter heb ik een (of meerdere) dode pixels in het midden van mijn scherm. Ik probeer ze nog levend te maken met een app'je. Ik ben bang dat ik hem terug moet sturen en weer mag gaan wachten...Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:59:
Hier binnen!
Zonder gaps, dus keurig strak en netjes.
Serie: HT34VW
Verwijderd
Verwijderd
Voor 1 pixel ga je hem ruilen???eltinio schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:32:
Zwarte One ontvangen van studentenmobiel, woensdag 8 mei besteld.
code is: HT34VW, bouwkwaliteit is perfect, geen kieren, goede aan/uit knop en een minimale overhang.
Helaas wel 1 dode pixel in het scherm, nu draait de deadpixel fix en als dat niet werkt stuur ik de telefoon terug
Wat ik mij heb laten vertellen, is dat het contract al wordt aangemeld, maar dat het pas wordt gefinaliseerd als het IMEI-nummer bekend is. Die vooraanmelding moet dus eerst geannuleerd worden voordat je weer een nieuwe order kunt aanvragen.capraf schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 21:38:
Loop ik net langs een t-mobile shop dus ik dacht ik loop eens naar binnen misschien hebben ze de HTC One. Ja hoor een zwarte en een zilveren. Ik bellen met studentmobiel om mijn order te annuleren, kunnen ze dat om één of andere vage reden 's avonds niet. De lieftallig dame heeft nog geprobeerd mijn verlenging te activeren echter heeft studentmobiel al verlenging aangevraagd ondanks dat ze anders vermelden in hun orderstatus. Toen kon ik dus met lege handen weer naar huis.
Dat was ook de reden om studentmobiel eerst te bellen. Echter zijn ze wel tot 21.00u bereikbaar maar kunnen ze geen contracten annuleren of wat dan ook. Ook vind ik dat de tekst die ze plaatsen bij de orderstatus over der afhandeling van de aanvraag dus niet juist. Maandag gaan ze me bellen om het te bespreken dus ik ben benieuwdDerLeonov schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 21:59:
[...]
Wat ik mij heb laten vertellen, is dat het contract al wordt aangemeld, maar dat het pas wordt gefinaliseerd als het IMEI-nummer bekend is. Die vooraanmelding moet dus eerst geannuleerd worden voordat je weer een nieuwe order kunt aanvragen.
[ Voor 0% gewijzigd door capraf op 10-05-2013 22:26 . Reden: typo ]
Tuurlijk! Als je een telefoon van 700euro koopt, mag je wel verwachten dat alles perfect is.
Hear Hear !!Silvan94 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:10:
[...]
Tuurlijk! Als je een telefoon van 700euro koopt, mag je wel verwachten dat alles perfect is.
[ Voor 22% gewijzigd door MaXeRs op 10-05-2013 23:18 ]
Check.Silvan94 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:10:
[...]
Bij mij hetzelfde. Hij staat nu al een aantal uur aan, maar ik heb nog geen verschil gezien. De pixel(s) zit(ten) precies in het midden van mijn scherm. Met een lichte achtergrond zijn ze gewoon goed zichtbaar.eltinio schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:41:
[...]
Check.
Telefoon mag vannacht de deadpixel fix uitvoeren en morgen zien of het iets uitgevoerd heeft.
Aah, ik kwam er niet doorheen bij de helpdesk en heb dus een mailtje gestuurd rond 8 uur met het probleem. Verwacht daar maandag wat over te horen.Silvan94 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 23:46:
[...]
Bij mij hetzelfde. Hij staat nu al een aantal uur aan, maar ik heb nog geen verschil gezien. De pixel(s) zit(ten) precies in het midden van mijn scherm. Met een lichte achtergrond zijn ze gewoon goed zichtbaar.
Volgende week krijgen ze een nieuwe lading binnen, dan houden ze er een achter mocht de pixel niet 'opleven'.
Verwijderd
Ik vraag me af waar al die users die een zwarte wilden zijn gebleven. Belcompany heeft ze op voorraad voor een nette prijs en niemand die ze komt kopen.alwaysleft schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:27:
Vodafone.nl heeft de zwarte HTC One los en met abonnement op voorraad. Bron: Vodafone chat. Los kost die 670 euro.
Ik heb mijn pre-order bij belcompany nog staan, maar ik ben nog niet gebeld dat hij al leverbaar zou zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 08:39:
[...]
Ik vraag me af waar al die users die een zwarte wilden zijn gebleven. Belcompany heeft ze op voorraad voor een nette prijs en niemand die ze komt kopen.
Verwijderd
Ik weet niet waar je woont maar in Rotterdam was die gisteren op voorraad. Heb het doosje zelf gezien aangezien de verkoopster verbaasd was dat ze hem ineens hadden.eltinio schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 08:45:
[...]
Ik heb mijn pre-order bij belcompany nog staan, maar ik ben nog niet gebeld dat hij al leverbaar zou zijn.
Moeten ze hem wel los willen verkopen. Sommige BC winkels doen dat dus niet meerVerwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 08:39:
[...]
Ik vraag me af waar al die users die een zwarte wilden zijn gebleven. Belcompany heeft ze op voorraad voor een nette prijs en niemand die ze komt kopen.
Verwijderd
Ik snap het beleid ook niet helemaal. Ze bieden de HTC One het goedkoopste aan van allemaal, maar ze hebben niet eens de prijs voor een los toestel in de winkel of op de website staan. Je moet als klant vragen om de prijs dus dat is al flinke drempel voor veel mensen.supermm958 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 09:09:
[...]
Moeten ze hem wel los willen verkopen. Sommige BC winkels doen dat dus niet meer
Rupsen, Rapsen.
supermm958 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 09:09:
[...]
Moeten ze hem wel los willen verkopen. Sommige BC winkels doen dat dus niet meer
Dat komt omdat Belcompany zich meer richt op de verkoop van een toestel i.c.m. een abonnement dan een los toestel. Je kan gewoon een los toestel kopen dit is al meerdere keren langsgeweest in het topic.Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 09:30:
[...]
Ik snap het beleid ook niet helemaal. Ze bieden de HTC One het goedkoopste aan van allemaal, maar ze hebben niet eens de prijs voor een los toestel in de winkel of op de website staan. Je moet als klant vragen om de prijs dus dat is al flinke drempel voor veel mensen.
Verder als ze hem alleen in combinatie met een abbo willen verkopen, waarom verkopen ze hem dan niet gewoon voor de adviesprijs. Dat zou de vraag naar losse toestellen namelijk enorm drukken.
[ Voor 15% gewijzigd door Megapaul op 11-05-2013 11:24 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Er zijn genoeg winkels die hem op voorraad hebben, dan ga je daar toch heen.Silverssun schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 22:19:
Hoi mensen,
Ik bn nieuw hier op tweakers, maar hou wel n tijdje dit forum in de gaten.
Ik heb mijn zwarte htc one besteld bij gsmeasy (meer mensen??).
Vandaag een mail van ze gehad dat er een wereldweid tekort is blabla en of
ik niet liever een samsung galaxy s4 wel of xperia Z.
Maar ik wil toch wel echt de one dus heb teruggemailt of ze me
niet op n andere manier tegemoet kunnen komen.
Meer mensen htc bij gsmeasy bestelt?
[ Voor 49% gewijzigd door BPP op 11-05-2013 11:42 ]
Het is voor mij het meest voordelig om het toestel in combinatie met een abbo te kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:34:
[...]
Er zijn genoeg winkels die hem op voorraad hebben, dan ga je daar toch heen.
Eén van de reden waarom ik ook nooit meer iets pre-order. Heb het namelijk met One X ook niet gedaan en op dag van release bij PhoneHouse gehaald.donvalentino schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:04:
Yes! Htc One black zojuist binnen, donderdag besteld bij phonehouse.
Ik ga dus naar het andere forum!
P.s. snap nog steeds niet waarom mensen preordere, heb hem nu in 2 dagen!
[ Voor 7% gewijzigd door Metian op 11-05-2013 12:14 ]
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Dat lijkt me sterk. Vlg mij past hij net niet in brievenbus en daarbij vraagt nagenoeg elke afzender om een krabbeltjeMDevil schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:54:
Ik ben dit weekend niet thuis maar zie dat PostNL net wel bij mij de HTC One heeft afgeleverd?!
Is die doos zo smal dat het door de brievenbus past? Er is geen handtekening nodig zie ik.
Net iets groter als 2 snee brood, dat past over het algemeen welMDevil schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:54:
Ik ben dit weekend niet thuis maar zie dat PostNL net wel bij mij de HTC One heeft afgeleverd?!
Is die doos zo smal dat het door de brievenbus past? Er is geen handtekening nodig zie ik.
Verwijderd
MJ
[ Voor 4% gewijzigd door DerLeonov op 11-05-2013 15:40 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq