Geachte heer/mevrouw,
Ik heb de volgende (ongetwijfeld vaker gestelde vraag): ik zag op de orderstatus pagina de volgende zinsnede ' Indien het door u bestelde product niet op voorraad mocht zijn dan wordt de order verwerkt zodra het bestelde product op voorraad is.' In het geval van mijn bestelling is er inderdaad sprake van een toestel dat niet op voorraad is. Tegelijkertijd zou het het geval kunnen zijn dat het contractvoorstel per 1 mei ingehaald zou kunnen worden door nieuwe abonnementsvormen.
Kunt u mij aangeven of het toestel (HTC One Black T) voor die tijd geleverd kan worden? Zo niet, verloopt dan het contractvoorstel? Als dat laatste het geval is: is het zilverkleurige model wél op tijd (om de order door te voeren vóór 1 mei) leverbaar?
Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
Met vriendelijke groet,
DerLeonov
GSMwijzer
22 apr.
aan mij
Beste DerLenonov,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het is inderdaad correct dat wij uw aanvraag pas in behandeling kunnen nemen zodra wij uw telefoon op voorraad hebben ontvangen. Na akkoord van de provider voor uw nieuwe abonnement kunnen wij de nieuwe telefoon aan u verzenden. Wij kunnen u helaas niet meedelen welke versie van de HTC One wij eerst geleverd zullen krijgen, omdat wij hier nog geen informatie over ontvangen hebben. Uiteraard nemen wij uw aanvraag direct in behandeling zodra uw telefoon op voorraad ontvangen is.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
En GSMwijzer=StudentMobiel
Maar goed, jij hebt het zwart op wit, dus dat moet goed komen.