Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

DennisM6 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:26:
Leuk voor t volk dat hem al heeft, maar de mensen die moeten wachten zijn de pineut vanwege al die losse verkoop. Op zich ben ik er nu ook wel klaar mee met T-Mobile. 3 weken geleden besteld en van de week gebeld, ze zeiden dat het nog 3 weken zou duren. Ronduit triest dat ze dan wel in de winkel liggen.
Eind feb. besteld hier, zit er nog altijd op te wachten |:(

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 12:41
Metian schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:42:
[...]

Eind feb. besteld hier, zit er nog altijd op te wachten |:(
I feel your pain. Daarom ben ik ook blij dat ik nu weet hoe lang ik uberhaupt nog moet wachten. Ach...over een maandje lachen we er om....of niet, dat kan natuurlijk ook nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 14:02
Leuk voor t volk dat hem al heeft, maar de mensen die moeten wachten zijn de pineut vanwege al die losse verkoop. Op zich ben ik er nu ook wel klaar mee met T-Mobile. 3 weken geleden besteld en van de week gebeld, ze zeiden dat het nog 3 weken zou duren. Ronduit triest dat ze dan wel in de winkel liggen.
Wellicht dat er een groot aantal bestellingen eind april gedaan zijn waardoor je extra lang moet wachten. Ik heb op 13 april besteld bij T-Mobile en het laatste wat ik heb vernomen is dat mijn toestel tussen 16 en 20 bezorgd zal worden. De datum 16 - 20 mei heb ik wel meer langs zien komen en volgens mij is dit wat T-Mobile standaard heeft gecommuniceerd naar mensen die een zwarte HTC one hebben besteld. Dit is het laatste wat ik van T-Mobile/ AMP heb vernomen en ik ga ervan uit dat ze mijn toestel komende week leveren, mochten ze dat weer uitstellen zal ik toch mijn aanschaf heroverwegen.
T-mobile@amp-logistics.com schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:21:
T-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Dit product is tijdelijk niet voorradig. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 16 mei en 20 mei. Als de levertijd wijzigt dan zullen we u hierover informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
blup schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:25:
Gisteren telefonisch besteld bij vodafone, vanmorgen postbode op de stoep met een zwarte HTC One!
Beat that met al die pre-orders.
hm miss niet zo netjes naar de mensen die al maaaanden wachten. Maar zoals jullie misschien ook begrijpen ben ik écht heel blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeatBoyNBK2
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-07-2019
T-mobile shops worden mondjesmaat gevoed. Ik heb gisteren een zilveren One opgehaald (icm abo verlenging). Verkoper vroeg me of ik een zwarte of zilveren wilde. Dus vermoed dat ze langzaam aan geleverd worden.

Wel bijzonder dat de mensen die pre-orders hebben geplaats in feb of maart soms nog op hun toestel wachten.

Common sense is not so common...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
Nouja, de meeste pre's gingen via externe bedrijven toch?
Lijkt me vrij logisch dat providers ze eerder krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 14:02
blup schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:34:
Nouja, de meeste pre's gingen via externe bedrijven toch?
Lijkt me vrij logisch dat providers ze eerder krijgen..
Ook preorders bij providers zelf zijn nog lang niet allemaal uitgeleverd. T-Mobile heeft hier separate logistieke processen voor, waardoor de telefoons soms wel al in de T-Mobile shop vinden is terwijl er klanten wachten op hun preorder. Het is vrij zuur maar ik kan wel begrijpen waarom ze ook toestellen in de winkels willen hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo losse verkoop. De meeste retailers verkopen alleen met abonnement. Ik denk dat het eerder komt omdat sommige providers alleen maar branded toestellen willen en dat duurt langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
Ook ik wacht nog steeds op me pre-order (22 maart - Zilver) van T-Mobile.
Ik wordt nooit op de hoogte gehouden van een lever datum.

Er is mij telefonisch beloofd dat ik bij de eerstvolgende batch zit, omdat ze fouten bij mijn bestelling hebben gemaakt.

Maandag of Dinsdag maar weer is bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastah-GSi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Zojuist hier ook mijn One Black opgehaald bij de BC.
Mijn abo was eind april verlopen, maar T-Mobile kon mij geen gunstig verlenging aanbieden, dus heb ik nu gekozen voor een los toestel.
Ik was positief verrast over de losse toestel prijs van de BC.

Ik ga nu van een Desire HD naar deze. Toestel ziet er goed uit, ook qua build.
Geen dode pixels zoals anderen al gemeld hadden. Kijken of ik hier weer een mooie periode mee vooruit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt niet zo gek dat de pre-orders als laatste worden uitgeleverd. Als je nee in de winkel verkoopt dan ben je direct een klant kwijt. Stel je de pre-orders een weekje uit dan gebeurd er in 90% van de gevallen niets. Welke klant prioriteit krijgt ligt dus geheel voor de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Haha, wil ik toch even melden: Ik heb een One X van een jaar oud en wilde die eigenlijk nog wel even houden maar liep vandaag langs BC en dacht ik ga even kijken naar de nieuwe One. De verkoper was dol enthousiast en ze hadden beide versies op voorraad. Toen ik vroeg wat hij kost zei hij dat het alleen icm met een Abbo ging. Na twee maanden zou hij wel los verkocht worden. Ik wilde hem nu nog niet los kopen (pas een verlenging gedaan icm met een tablet) maar kon het niet laten om te kijken of ik hem zover kreeg dat ik hem ook los kon aanschaffen en na veel debatteren over terecht/niet terecht boden ze de zwarte aan voor €599,-

Aangezien ik de telefoon alleen maar kwam bekijken en nog geen nieuwe wilde kopen moest ik toch bedanken, maar voor de anderen: Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Zwarte HTC One is met abo en los op voorraad bij Phonehouse.nl.

http://www.phonehouse.nl/telefoon/htc/one/?color=black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
GKW schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 18:58:
Haha, wil ik toch even melden: Ik heb een One X van een jaar oud en wilde die eigenlijk nog wel even houden maar liep vandaag langs BC en dacht ik ga even kijken naar de nieuwe One. De verkoper was dol enthousiast en ze hadden beide versies op voorraad. Toen ik vroeg wat hij kost zei hij dat het alleen icm met een Abbo ging. Na twee maanden zou hij wel los verkocht worden. Ik wilde hem nu nog niet los kopen (pas een verlenging gedaan icm met een tablet) maar kon het niet laten om te kijken of ik hem zover kreeg dat ik hem ook los kon aanschaffen en na veel debatteren over terecht/niet terecht boden ze de zwarte aan voor €599,-

Aangezien ik de telefoon alleen maar kwam bekijken en nog geen nieuwe wilde kopen moest ik toch bedanken, maar voor de anderen: Doe er je voordeel mee.
En welke zin/uitspraak deed het 'm? :+ Dat hij dan toch los wou verkopen? :p
Ik ga begin volgende week ook eens naar BC vanuit België (hopelijk is het 1ste toestel dat ik vastheb meteen eentje dat perfect is afgewerkt :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Heb vandaag eindelijk mijn zwarte HTC One van Coolblue gekregen (besteld op 28-02),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
G95 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 22:25:
Heb vandaag eindelijk mijn zwarte HTC One van Coolblue gekregen (besteld op 28-02),
En nu die Skinomi erop! :p (in het accessoires topic dan :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Energon schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 22:30:
En nu die Skinomi erop! :p (in het accessoires topic dan :+ )
Off-topic:
Die moet ff wachten, want er is iets verkeerde gegaan met mijn abbo, dus misschien moet ik hem terug sturen.
Zo niet dan doe ik hem maandag ofzo erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
Ik wil maandag een HTC One zwart gaan aanschaffen bij Staples (gewoon ophalen).
Kan ik nog gebruik maken van de pre-order actie? I.v.m. slecht leverbaar zijn van het toestel en geen officiële info vanuit HTC stel ik deze vraag.
Ik ben een paar onofficiële tweets tegengekomen maar ben niets wijzer geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastah-GSi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
GKW schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 18:58:

Voor die prijs heb ik hem vandaag bij de BC gekocht in Enschede ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seph
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-04 07:49
Wil iemand nog een Zwarte HTX One wil voor 600 euro van mij overnemen? Het is een schitterend apparaat, maar achteraf denk ik dat ik er niet zoveel aan heb. Ik hem hem maar 1 dag gebruikt en hij is splinter nieuw en onbeschadigd (ook geen gaps of andere problemen). Ik woon in Bergen (NH). Stuur maar een PM of email. Weet iemand misschien of ik hem nog kan retourneren bij BelCompany als de verpakking opengemaakt is (Plastic zakjes open geknipt enz)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Seph schreef op zondag 12 mei 2013 @ 11:25:
Wil iemand nog een Zwarte HTX One wil voor 600 euro van mij overnemen? Het is een schitterend apparaat, maar achteraf denk ik dat ik er niet zoveel aan heb. Ik hem hem maar 1 dag gebruikt en hij is splinter nieuw en onbeschadigd (ook geen gaps of andere problemen). Ik woon in Bergen (NH). Stuur maar een PM of email. Weet iemand misschien of ik hem nog kan retourneren bij BelCompany als de verpakking opengemaakt is (Plastic zakjes open geknipt enz)?
Hoezo heb je er achteraf gezien niet veel aan?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seph schreef op zondag 12 mei 2013 @ 11:25:
Volgens mij kun je zo terug naar de bel. Als hij onbeschadigd is en en gereset naar fabrieksinstellingen. Binnen 30 dagen je geld terug via hoofdkantoor na controle van mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Energon schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:59:
[...]

En welke zin/uitspraak deed het 'm? :+ Dat hij dan toch los wou verkopen? :p
Ik ga begin volgende week ook eens naar BC vanuit België (hopelijk is het 1ste toestel dat ik vastheb meteen eentje dat perfect is afgewerkt :) ).
Het was erg rustig in de winkel en vroeg of die toch nog iets wilde verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
GKW schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:24:
[...]

Ahzo ;). Dan was hij wel erg teleurgesteld dat je toch niet toehapte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GKW schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:24:
[...]

Het verbaast me dat die BC zo moeilijk deed. Bij mij ging het gesprek ongeveer zo.
Ik: verkopen jullie de HTC One ook los en wat kost die?
Verkoopster: ja, 600,-
Ik: en is die op voorraad?
Verkoopster: ja, maar alleen zilver
Ik: doe maar

Verkoopster loopt naar achter en komt terug met een zwarte en een zilveren. Bleek er dus toch een zwarte op voorraad te zijn. Vervolgens heeft de verkoopster het doosje voor mij opengemaakt om het toestel te controleren op spleetjes, want ze had begrepen dat op forums dit naar voren kwam.

Vijf minuten later stond ik buiten.

Op de een of andere manier heb ik het idee dat alleen tweakers weten dat je hem daar kunt halen, want ze begon direct over de forums.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem nog steeds niet binnen.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
heb hem binnen maar ga hem weer ruilen. zitten gaps in. en ik weet ik ga me hier zo aan irriteren dat ze alleen maar groter worden. ze horen ook gewoon dicht te zitten.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen toch wéér maar eens langsgaan bij de lokale vodafone winkel, lees hier dat meerdere hem al hebben kunnen kopen in de winkels. Volgens mij zijn zij mijn pre-order simpelweg vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-08 00:00
Ik heb net mijn order bij t-mobile geannuleerd en de telefoon bij the phonehouse besteld. Deze hadden de zwarte op voorraad. Hoop dat mijn annulering snel verwerkt gaat worden en de telefoon deze week kan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle46
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-01-2024
general_p schreef op zondag 12 mei 2013 @ 20:18:
Ik heb net mijn order bij t-mobile geannuleerd en de telefoon bij the phonehouse besteld. Deze hadden de zwarte op voorraad. Hoop dat mijn annulering snel verwerkt gaat worden en de telefoon deze week kan ontvangen.
Ik heb gisteren hetzelfde gedaan. Hou er rekening mee dat morgen, 13 mei, de nieuwe abonnementen van T-Mobile ingaan. Ze zijn nu de site aan het wijzigen en de abo's hebben nu een andere opbouw en zijn duurder geworden! :( Dus morgen ga ik mijn zwarte HTC One ophalen en een nieuw T Mobile abo afsluiten. Ben nu benieuwd wat de prijs van de HTC One bij de diverse T Mobile abo's wordt bij de PhoneHouse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
Hang net met GSMwijzer aan de lijn en daar vertelt de medewerker aan de telefoon mij doodleuk dat de annulering van de order 'een week' in beslag neemt, omdat dat 'schriftelijk' zou moeten. Totale en complete waanzin mag ik wel zeggen. GSMwijzer blijkt dus ook een clubje van amateurs. Hij bedoelt natuurlijk gewoon dat ze niet al teveel mankracht inzetten op annuleringen. Ik ga nu meteen bellen met T-Mobile dat ze één dag de tijd hebben om mijn order uit hun systeem te halen of dat ik eenvoudigweg naar een concurrerende provider over ga. Wat een ongelooflijke stel prutsers loopt er rond in de telecomland, ik word er werkelijk helemaal waus van inmiddels.

[ Voor 7% gewijzigd door DerLeonov op 13-05-2013 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Van 't weekend mijn telefoon bij Vianen Telecom in hoe kan het ook anders Vianen opgehaald. Zeer aardige man die zowel de zilveren als de zwarte volop op voorraad heeft. Zijn leverancier heeft er ook genoeg. Prijs is € 599,- dus als je zit te wachten. Biedt zijn telefoons via Marktplaats aan, maar is dus gewoon betrouwbaar, omdat je gewoon langs kunt komen.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voila

Order geannuleerd bij Expansys ( UK )
=> altijd maar leveringtijd verlengen ( en altijd in stock)
Bij annulatie => vreemd, had moeten verstuurd geweest verleden week :(

Nu georderd bij rueducommerce.fr => 631 EUR
Normaal gezien levering tussen 15 en 17 mei :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SM: verwachten eind van de week een nieuwe levering, maar niks concreets ..... hopeloos uitzicht, maar het abbo zelf spreekt mij aan, anders allang geannuleerd !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:36

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:06:
SM: verwachten eind van de week een nieuwe levering, maar niks concreets ..... hopeloos uitzicht, maar het abbo zelf spreekt mij aan, anders allang geannuleerd !!
Wie of wat is SM en over welk abbo heb je het? Ik moet zeggen dat het qua aanbiedingen erg bedroevend is op het moment. Alles is gewoon erg duur. Er is helemaal niets wat mij aanspreekt dus ik ben benieuwd wat je bedoeld.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:47
Site van Techdata zegt dat ze morgen stock verwachten ... zo niet, pech HTC, de S4 is daar in grote getallen aan het binnenkomen. Het is echt genoeg geweest, als ze nu nog steeds niet bij macht zijn om te leveren, terwijl een veel meer gewilde GSM overal in stock is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 09:31
westergas schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:26:
[...]

Wie of wat is SM en over welk abbo heb je het? Ik moet zeggen dat het qua aanbiedingen erg bedroevend is op het moment. Alles is gewoon erg duur. Er is helemaal niets wat mij aanspreekt dus ik ben benieuwd wat je bedoeld.
SM is StudentMobiel en gaat over het 38,09 per maand abonnement gedurende de hele looptijd. (toestel dan gratis)

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kemphaas schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:49:
[...]

SM is StudentMobiel en gaat over het 38,09 per maand abonnement gedurende de hele looptijd. (toestel dan gratis)
Klopt, ik ging ervan uit dat merendeel wel wist wat ik met SM bedoelde. :o

Maar inderdaad betreft het Studentmobiel en bovengenoemde abbo, 1 gig data en 450 belminuten p.m. en toestel is idd gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker!! Mijn HTC One Silver besteld bij GSBweb is aangeboden aan PostNL !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:54

Hupske

AFCA

Stunning Silver is weer beschikbaar bij Studentmobiel.

Ik zelf wacht nog op die van T-mobile incl. abonnement. Ook afgesloten via studenmobiel.
2 weken geleden al besteld.

Nog afgesloten met de oude abonnement van t-mobile. Die blijft wel staan toch neem ik aan?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulleke
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-08 23:36

Juulleke

.nl

Maandag 6 mei via Vodafone F&F een zwarte One besteld, vandaag binnen. De mijne is unbranded (zowel case als software Vodafone-logo vrij) en simlock vrij. Besteld met nummerbehoud en nieuw contract. Vet apparaatje!!!

Juulleke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
hupske schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:15:
Stunning Silver is weer beschikbaar bij Studentmobiel.

Ik zelf wacht nog op die van T-mobile incl. abonnement. Ook afgesloten via studenmobiel.
2 weken geleden al besteld.

Nog afgesloten met de oude abonnement van t-mobile. Die blijft wel staan toch neem ik aan?
Nou, niet dus. Dat staat ook in de voorwaarden: je contract wordt pas geactiveerd wanneer je telefoon er is. Maar ja, je telefoon is er nog niet en je gekozen abo bestaat nu niet meer. Ik heb ze gemaild en gevraagd, dit was het antwoord (maar dan in shoplingo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Juulleke schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:35:
Maandag 6 mei via Vodafone F&F een zwarte One besteld, vandaag binnen. De mijne is unbranded (zowel case als software Vodafone-logo vrij) en simlock vrij. Besteld met nummerbehoud en nieuw contract. Vet apparaatje!!!
Zwarte is inderdaad gewoon op voorraad bij vodafone friends and family en Vodafone.nl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 16:31
DerLeonov schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:39:
[...]

Nou, niet dus. Dat staat ook in de voorwaarden: je contract wordt pas geactiveerd wanneer je telefoon er is. Maar ja, je telefoon is er nog niet en je gekozen abo bestaat nu niet meer. Ik heb ze gemaild en gevraagd, dit was het antwoord (maar dan in shoplingo).
Ik heb dezelfde vraag gesteld aan SM en kreeg een heel duidelijk antwoord op deze vraag:
Wij zullen er voor zorgen dat u het abonnement ontvangt waar u voor gekozen heeft. Wij zullen u dan ook geen e-mail verzenden om u te laten kiezen voor de nieuwe voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:22
:o zonder enige aankondiging staat mijn retour "bestelling" bij coolblue op "Je bestelling wordt ingepakt". Hopelijk klopt dit en heb ik morgen na 3 week weer een HTC One (zilver) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
r_acker schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:43:
[...]

Ik heb dezelfde vraag gesteld aan SM en kreeg een heel duidelijk antwoord op deze vraag:

[...]
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb de volgende (ongetwijfeld vaker gestelde vraag): ik zag op de orderstatus pagina de volgende zinsnede ' Indien het door u bestelde product niet op voorraad mocht zijn dan wordt de order verwerkt zodra het bestelde product op voorraad is.' In het geval van mijn bestelling is er inderdaad sprake van een toestel dat niet op voorraad is. Tegelijkertijd zou het het geval kunnen zijn dat het contractvoorstel per 1 mei ingehaald zou kunnen worden door nieuwe abonnementsvormen.

Kunt u mij aangeven of het toestel (HTC One Black T) voor die tijd geleverd kan worden? Zo niet, verloopt dan het contractvoorstel? Als dat laatste het geval is: is het zilverkleurige model wél op tijd (om de order door te voeren vóór 1 mei) leverbaar?

Bij voorbaat dank voor uw antwoord.

Met vriendelijke groet,
DerLeonov

GSMwijzer
22 apr.

aan mij
Beste DerLenonov,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het is inderdaad correct dat wij uw aanvraag pas in behandeling kunnen nemen zodra wij uw telefoon op voorraad hebben ontvangen. Na akkoord van de provider voor uw nieuwe abonnement kunnen wij de nieuwe telefoon aan u verzenden. Wij kunnen u helaas niet meedelen welke versie van de HTC One wij eerst geleverd zullen krijgen, omdat wij hier nog geen informatie over ontvangen hebben. Uiteraard nemen wij uw aanvraag direct in behandeling zodra uw telefoon op voorraad ontvangen is.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

En GSMwijzer=StudentMobiel

Maar goed, jij hebt het zwart op wit, dus dat moet goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij vertelde SM ook dat ik het contract krijg waarvoor ik getekend heb, ondanks dat er wijzigingen worden doorgevoerd bij T-mobile.

*edit* dit heb ik in een tweet staan, dus openbaar bevestigt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Handtec update:

HTC One Silver and Black Stock Update:

HTC One Silver we are expecting a batch Wednesday 15th May which should cover orders up until 3rd April. However we are also expecting further stock end of this week and the following week.

Expecting further stock of the HTC One 32gb Black Tuesday 14th and Wednesday 15th May which should cover all back orders and put the HTC One 32gb Black into stock.

Zwarte dus eind deze week gewoon op voorraad bij Handtec :)

[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 13-05-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:54

Hupske

AFCA

Ik heb SM er een mailtje over gestuurd. Ben benieuwd naar het antwoord.
En zal het dan uiteraard laten weten in dit forum.

Anders moet je een keer bellen naar GSMwijzer, wellicht dat ze je dan wel een ander antwoord geven.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
hupske schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:18:
Ik heb SM er een mailtje over gestuurd. Ben benieuwd naar het antwoord.
En zal het dan uiteraard laten weten in dit forum.

Anders moet je een keer bellen naar GSMwijzer, wellicht dat ze je dan wel een ander antwoord geven.
Nee, met GSMwijzer ben ik nu wel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMWeb: ja vandaag -zouden- we de zwarte binnen moeten krijgen maar geeeen idee hoeveel (aargh!!). Advies is even wachten tot vanavond; krijg je een mail dan heb je mazzel, anders waren er weer te weinig toestellen. Als de zending maar een paar toestellen bevat duurt het waarschijnlijk nog eens twee weken.

Nadat ik zei dat ik dan langer dan 30 dagen zou wachten en zou willen annuleren zegt ze dat dat niet kan. Het betreft namelijk een T-Mobile verlenging die al in is gegaan en dat kan niet meer geannuleerd ook wegens verlenging op afstand enzo. Vermoeiend gedoe zeg daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Hoop dat ze de HTC One T-Black uit leveren voor de 16e anders zeg ik mooi mijn pre-order op... Ben het wachten meer dan zat, bovendien is de communicatie met GSMweb zeer teleurstellend.
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:36:
Jazeker!! Mijn HTC One Silver besteld bij GSBweb is aangeboden aan PostNL !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag mijn telefoon aangeschaft bij telecombinatie in Doetinchem. Hadden er nog voldoende op voorraad 5-15 stuks en kregen binnenkort alweer nieuwe uitgeleverd. Dus voor mensen uit de regio Doetinchem doe er je voordeel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-chrs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:26
Reactie van Studentmobiel:

Alle documenten hebben wij in goede orde ontvangen. Zodra het toestel beschikbaar is zal deze voor u aangesloten worden. HTC heeft helaas wat problemen met de leveringen van het toestel. Hierdoor dienen klanten langer te wachten op dit type telefoon. Onze afdeling inkoop doet haar uiterste best het toestel zo spoedig mogelijk geleverd te krijgen. Helaas is het nog niet gelukt alle klanten te kunnen voorzien van zijn/haar nieuwe telefoon. Wij verwachten in de loop van deze week weer een levering te ontvangen met de HTC One, deze gaat naar klanten van welke wij het contract midden/eind maart hebben ontvangen. Uw order was eind april geplaatst. Houdt u daarom rekening met enkele weken. Zodra wij uw telefoon op voorraad hebben ontvangen kunnen wij uw aanvraag verder in behandeling nemen. Na akkoord van de provider voor uw nieuwe abonnement kunnen wij de nieuwe telefoon aan u verzenden. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra wij u uw pakket verzonden hebben.

Dus nog 4 weken wachten?????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nl-chrs schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:46:
Dus nog 4 weken wachten?????????????
Zit er denk ik dik in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe hebben ze dacht ik elke week nog een levering gekregen.

Ik heb het contract opgevraagd 2 maart en rond 16 maart weer ingevuld retour gestuurd, nog steeds wachtende ...

Jou mail is dan wellicht voor mij wel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLee
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-04-2022
yessssssssss,

one zilver 29 april besteld bij gsmweb net bericht dat hij aangemeld is bij postnl voor versturing morgen word een lange dag (werken) voordat ik thuis ben aaarrgghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

iLee schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:53:
yessssssssss,

one zilver 29 april besteld bij gsmweb net bericht dat hij aangemeld is bij postnl voor versturing morgen word een lange dag (werken) voordat ik thuis ben aaarrgghhh
Mijn vriendin is hem naar mijn werk komen brengen:) Toen hij bij mij binnen was:P

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gertjuhjan schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:54:
[...]

Mijn vriendin is hem naar mijn werk komen brengen:) Toen hij bij mij binnen was:P
Wees er zuinig op !!!

Ook op zo'n vriendin trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLee
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-04-2022
whahahaha ik durf het thuis niet voor te stellen 8)7 ik denk dat ze zal zeggen "BEN JE WEL HELEMAAL WIJS"
Gertjuhjan schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:54:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die zeuren om pre-orders van eind april, seriously.. Er zijn mensen van begin maart die nog niks hebben. 8)7

Ben het wachten ook beu en vind de manier van zaken doen in de telecombusiness belachelijk.. De mensen zonder pre-order hebben nu nog eerder een T-mobile Branded versie gekregen dan ikzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik heb haar goed afgericht(en bij ons(op het werk) wordt er 1 keer in de week mcdonalds besteld, dus dan mocht ze mee-eten, als ze de telefoon dan ook meebracht:P

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:57:
Mensen die zeuren om pre-orders van eind april, seriously.. Er zijn mensen van begin maart die nog niks hebben. 8)7

Ben het wachten ook beu en vind de manier van zaken doen in de telecombusiness belachelijk.. De mensen zonder pre-order hebben nu nog eerder een T-mobile Branded versie gekregen dan ikzelf.
Was ook wel te verwachten, iedereen zit er met smart op te wachten en vergeet dan soms wel dat er ook mensen zijn die eind feb / begin maart hem al hebben besteld en nu nog altijd zitten te wachten.

Dat ik al zo lang moet wachten, maakt me niet echt uit. Was langzaam toch wel de verwachting met de zwarte One. Hekel er nu meer aan dat ik alleen maar even de stad hier in hoef te lopen en ik hem binnen 5 min in me handen heb. Terwijl ik nu nog gewoon zit te wachten tot Ritel iets van zich laat horen.

Daarom ook maar besloten, deze week geen nieuws, annuleren en stad in.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Belsimpel.nl heeft de HTC One in zwart en zilver gewoon op voorraad, los en met abo:
Zilver:
http://www.belsimpel.nl/htc/htc-one-silver/overzicht
Zwart:
http://www.belsimpel.nl/htc/htc-one-black/overzicht

[ Voor 20% gewijzigd door alwaysleft op 13-05-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZohan
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 16:46
Heb net gebeld met GSMwijzer.nl, had daar de HTC One Silver branded in combinatie met een Ben abonnement besteld. 19 april het contract naar ze verzonden dus al redelijk lang.
Kreeg van de mevrouw aan de telefoon te horen dat ze woensdag een nieuwe levering binnenkregen en dat de mijne daar waarschijnlijk tussen zit. Afwachten en duimen dan maar. O-)
Zo niet, dan annuleer ik m'n bestelling en ga ik naar belsimpel, waar ze allebei de versies zo op voorraad hebben en kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:25

duderuud

Sliden is koel

alwaysleft schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:21:
Belsimpel.nl heeft de HTC One in zwart en zilver gewoon op voorraad, los en met abo:
Zilver:
http://www.belsimpel.nl/htc/htc-one-silver/overzicht
Zwart:
http://www.belsimpel.nl/htc/htc-one-black/overzicht
Voor de zekerheid had ik vanmiddag nog gebeld maar idd, nog 15 zwarte. Heb er ook maar een besteld.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:41
Iemand al wat van HI vernomen? Ik ga als ik deze week niks verneem van ze dan ga ik mijn order van 19 maart annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Laatst online: 18-09 20:49
@wokkelz,

Nope, heb deze week ook geeneens een mail of sms gehad dat de levering vertraging heeft oid...
Ook geen reactie op mijn laatste mail naar de consumenten service....
Hoe langer hoe meer ik mij erger....
En T-mobile heeft nu abbo's met 2GB + 150 minuten + 14 MB/s dus als dit nog veel langer gaat duren ga ik bij student mobiel een t-mobile abbo nemen... krijg ik iig meer waar voor mijn geld dan bij Hi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMWeb website:

Verwachte leverdatum black 13-05-2013

Sociale media:

vandaag helaas geen zwarte HTC one binnen gekregen verwacht morgen een klein aantal, kan nu niet zeggen of jij daar bij zit, want weet niet hoeveel er binnen komen. Heel vervelend ik zou willen dat er genoeg binnen kwam voor iedereen

Met zijn allen aan het lijntje dus. Erg storend dat sommige winkels er blijkbaar een bijzonder laks inkoopbeleid op nahouden. Overigens had ik tot nu toe weinig aan te merken op zowel gsmweb als gsmwijzer/studentmobiel maar beide vallen aardig door de mand op het moment. BCC en belsimpel lijken het dit jaar beter voor elkaar te hebben. Uiteraard zal ook HTC er zijn aandeel wel in hebben, daar twijfel ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Kpn is ook begonnen met het uitleveren van de zwarte modellen, dus vanaf zaterdag a.s. heb ik eindelijk mn zwarte One binnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 16:26
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:24:
GSMWeb website:

Verwachte leverdatum black 13-05-2013

Sociale media:

vandaag helaas geen zwarte HTC one binnen gekregen verwacht morgen een klein aantal, kan nu niet zeggen of jij daar bij zit, want weet niet hoeveel er binnen komen. Heel vervelend ik zou willen dat er genoeg binnen kwam voor iedereen
Wat een verschrikkelijk stukje tekst zeg, je zou denken dat het een 5 jarige is die dit heeft getypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus1962
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09-2024
Net een SMS va HI ontvangen... Je bestelling is verzonden. 1 maart besteld, een zwarte. Je moet even geduld hebben maar dan heb je ook wat !!! HI is dus ook begonnen met uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Dus heeft iemand al een HTC One binnen van Telfort?

Graag reacties :) aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• humi
  • Laatst online: 01-09 09:47
Net nog contact gehad met Telfort...blijkbaar hebben ze geen flauw idee wanneer er weer HTC One's binnenkomen. Ook vonden ze het niet nodig om mensen op de hoogte te houden van de voortgang. Ik kon eind van de week nog wel es terugbellen om meer opheldering te krijgen was het advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

Als ik bij Saturn.de op HTC One zoek staat de zwarte NU op sofort lieferbar... doe er je voordeel mee ;)
http://www.saturn.de/weba...nlineshop&query=htc%20one

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
humi schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:31:
Net nog contact gehad met Telfort...blijkbaar hebben ze geen flauw idee wanneer er weer HTC One's binnenkomen. Ook vonden ze het niet nodig om mensen op de hoogte te houden van de voortgang. Ik kon eind van de week nog wel es terugbellen om meer opheldering te krijgen was het advies.
Ik heb de zwarte besteld en op hun site staat 0 op voorraad !!
Waarom duurt het zo lang!! :( :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• humi
  • Laatst online: 01-09 09:47
Ik heb ook de zwarte in de bestelling staan bij telfort ja, volgens hun eigen website verwachten ze hem gelukkig nog steeds op 6 mei!

http://shop.telfort.nl/te...-4G,-black/0000273st.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
humi schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:45:
Ik heb ook de zwarte in de bestelling staan bij telfort ja, volgens hun eigen website verwachten ze hem gelukkig nog steeds op 6 mei!

http://shop.telfort.nl/te...-4G,-black/0000273st.html
Ja te triest voor woorden dit!

Overal ligt het toestel al in de schappen :P en bij telfort niet!!

Ik denk dat het pas eind mei komt (dat staat op de KPN website)
Telfort een dochteronderneming.. van KPN...
Telfort staat misschien laatste in de rangorde? Want mensen hebben al de HTC One van Hi ( ook dochter onderneming) toch? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Dat iets dochteronderneming is van de ander, zegt helemaal niks.
KPN heeft bijvoorbeeld een hogere naam hoog te houden dan Telfort op het gebied van uitleveren.
Dus is het vrij logisch dat Telfort klanten als laatste aan de beurt zijn.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
Barry|IA schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:07:
Dat iets dochteronderneming is van de ander, zegt helemaal niks.
KPN heeft bijvoorbeeld een hogere naam hoog te houden dan Telfort op het gebied van uitleveren.
Dus is het vrij logisch dat Telfort klanten als laatste aan de beurt zijn.
Komop zeg!!

Het is zo lang wachten!! Niet normaal meer :O ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extranion
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 22:32
Van Gsmweb een mailtje gekregen dat de silver verzonden is :) nu nog even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:41
Krijg toevallig net een sms dat mijn zwarte one morgen afgeleverd wordt. 19 maart besteld bij HI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sms van Hi gekregen, wordt woensdag geleverd.
7 april besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

23 maart besteld bij Ritel, nog steeds mijn zilveren One nog niet ontvangen. Ritel laat niks los en hun klantenservice is verschrikkelijk. Hebben nog meer mensen ervaring met met Ritel m.b.t. de HTC One?

Ook ben ik best nieuwsgierig wie eveneens sinds maart of (mss wel langer) zit te wachten op zijn of haar One en hem nog niet ontvangen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
WestBoy_B schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:16:
[...]

Komop zeg!!

Het is zo lang wachten!! Niet normaal meer :O ;(
Ik vind dat je pas mag rekenen v.a. de releasedatum in NL en niet vanaf de pre-order datum.
Iedereen weet onderhand toch wel dat pre-orderen ver voor de releasedatum een marketingstruuk is om klanten te binden?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 05:24
Mijn Htc one ligt al sinds vrijdag op het postnl distributiecentrum en steeds wordt de leverings datum vooruit geschoven door postnl. Ik vrees dat een oplettende tijdelijke medewerker een zwarte htc one rijker is.
Mocht ik morgen geen htc binnen krijgen wordt het wachten verlengd sinds 19 maart. Achja joh he !
Het kan allemaal nog erger. :X

[ Voor 4% gewijzigd door MaXeRs op 13-05-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-07 14:02
Het is ongelofelijk hoe HTC omgaat met de webshops/leveranciers, door 4Launch werd mij verteld dat er WEER 2 weken vertraging in de levering zit! Ze verwachten nu rond 27 mei de levering. Ook bijna tot geen communicatie van HTC. Kom op HTC! camera problemen tot daar aan toe maar ik heb nog nooit een product gekocht, waarvoor ik zolang heb zitten wachten. En ik denk dat ik niet de enige ben. Ik heb best geduld, paar dagen, geen probleem, paar weken, oke vooruit, paar maanden... Nou :/

[ Voor 4% gewijzigd door henkMASTERPRO op 13-05-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
henkMASTERPRO schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:17:
Het is ongelofelijk hoe HTC omgaat met de webshops/leveranciers, door 4Launch werd mij verteld dat er WEER 2 weken vertraging in de levering zit! Ze verwachten nu rond 27 mei de levering. Ook bijna tot geen communicatie van HTC. Kom op HTC! camera problemen tot daar aan toe maar ik heb nog nooit een product gekocht, waarvoor ik zolang heb zitten wachten. En ik denk dat ik niet de enige ben. Ik heb best geduld, paar dagen, geen probleem, paar weken, oke vooruit, paar maanden... Nou :/
Ja is niet chill dit! Volgende keer koop ik het toestel los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

Heb je al betaald?
Zo nee dan scheur je ff naar Kleve voor een mooie zwarte HTC One bij de Saturn ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 15:54

RUFFNECK

Poentje

Hoe accuraat is de voorraadstatus van Coolblue? Daar staat de zilveren momenteel gewoon op voorraad. Zou dit gewoon kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of zou het toch aan 4launch kunnen liggen, anders zou de melding overal wel komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

RUFFNECK schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:34:
Hoe accuraat is de voorraadstatus van Coolblue? Daar staat de zilveren momenteel gewoon op voorraad. Zou dit gewoon kloppen?
Die is realtime. Als je hem nu besteld heb je hem dus morgen ;)!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muheed10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Eindelijk, Typhone heeft m'n HTC One Silver opgestuurd.. morgen binnen als het goed is! Het werd is tijd zeg.. met m'n preorder van 4 maart. Nu hopen dat het een feilloos toestel is =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwarte One wordt woensdag afgeleverd, 31 maart bij Hi besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Laatst online: 18-09 20:49
.....
Hi.revia

Uw bestelling wacht op voldoende voorraad....

zwarte one, 22 april telefonisch besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkMASTERPRO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-07 14:02
Nou, ik wacht even tot ik mijn geld teruggestort heb en dan ga ik eens kijken waar hij wel leverbaar is. Het valt trouwens wel op dat volgens de tweakers pricewatch, hij nu bij 7 winkels binnen 24 uur bezorgd zal zijn. Einde van leveringsproblemen nabij? Laten we het hopen, voor ons allemaal! :)

[ Voor 4% gewijzigd door henkMASTERPRO op 14-05-2013 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdag krijgt SM een levering binnen ( is de verwachting :+ ) en mocht je rond 19 maart hebben besteld, dan sta je hoog op de lijst. Aldus de berichten via Twitter.

Tevens wordt gewoon bevestigt dat wat je besteld hebt, je ook krijgt. Dus geen gewijzigde contracten

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag volgende week verlengen bij T-mobile (4 maanden van tevoren)...

Met het nieuwe abonnement 'stel samen' met 90min en 1000mb internet betaal ik via t-mobile: 35 euro per maand en 199.95 voor het toestel. Nu ga ik er wel vanuit dat deze branded is. Ik weet niet welk voordeel ik nog krijg als t-mobile klant. Gisteren wel gebeld en voor de combinatie 1000mb en 200min moet ik 160 betalen voor het toestel inclusief voordeel als t-mobile klant.

Zojuist toevallig gechecked maar als ik dezelfde abonnement verlenging kies (90/1000) via Coolblue dan betaal ik 117.70 voor de branded versie.

Klopt dit wel? Loopt de prijs van Coolblue helemaal via Coolblue en hoef ik niet ineens een andere prijs te verwachten?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:41
ik zie niet in waarom de prijs bij CB niet zou kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er gewoon vanuit de prijs wel moet kloppen hoor !
Anders ligt die fout bij hun, dus er zouden dan geen aparte bedragen bij gaan komen.

Of het moet wel heel onrealistisch zijn vb. een huis te koop zetten van € 400.000 voor €40.000.
Puur ter beeldvorming
Pagina: 1 ... 89 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.