Ik zie op de website van KPN en HI dat de One slecht leverbaar is. In de KPN winkel hadden ze het toestel wel gewoon (ruim) op voorraad.
Coolblue heeft de Zilveren One weer op voorraad.
Verwijderd
Idd, ik was gewoon behoorlijk verbaasd over dit verschil... nou dan weet ik het wel, jammer T-mobile, ik bestel wel via coolblue.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:46:
Ik ga er gewoon vanuit de prijs wel moet kloppen hoor !
Anders ligt die fout bij hun, dus er zouden dan geen aparte bedragen bij gaan komen.
Of het moet wel heel onrealistisch zijn vb. een huis te koop zetten van € 400.000 voor €40.000.
Puur ter beeldvorming
Ik zie er maar 1....henkMASTERPRO schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:28:
.....
Het valt trouwens wel op dat volgens de tweakers pricewatch, hij nu bij 7 winkels binnen 24 uur bezorgd zal zijn. Einde van leveringsproblemen nabij? Laten we het hopen, voor ons allemaal!
Ik heb de zilveren even allemaal gecheckt waar die op voorraad is.
Hier gaan we: Pdashop, Bol.com (alleen los) Studentmobiel.nl en als laatste Belsimpel.nl.
Bij deze zaken zijn ze op voorraad. Doe er je voordeel mee!
Oh, sorry, ik kijk alleen maar naar de zwarte.alwaysleft schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:11:
[...]
Hier gaan we: Pdashop, Bol.com (alleen los) Studentmobiel.nl en als laatste Belsimpel.nl.
Net bezorgafspraak gemaakt voor de zwarte HTC One. Besteld op 4 april met verlenging bij T-Mobile. Succes voor de rest!
Dat is een behoorlijke prijsstijging bij T-Mobile.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:29:
Ik mag volgende week verlengen bij T-mobile (4 maanden van tevoren)...
Met het nieuwe abonnement 'stel samen' met 90min en 1000mb internet betaal ik via t-mobile: 35 euro per maand en 199.95 voor het toestel. Nu ga ik er wel vanuit dat deze branded is. Ik weet niet welk voordeel ik nog krijg als t-mobile klant. Gisteren wel gebeld en voor de combinatie 1000mb en 200min moet ik 160 betalen voor het toestel inclusief voordeel als t-mobile klant.
Zojuist toevallig gechecked maar als ik dezelfde abonnement verlenging kies (90/1000) via Coolblue dan betaal ik 117.70 voor de branded versie.
Klopt dit wel? Loopt de prijs van Coolblue helemaal via Coolblue en hoef ik niet ineens een andere prijs te verwachten?
Ik heb een maand geleden verlengd bij T-Mobile en ik heb toen gekozen voor iSmart 200 (200min en 1500mb) voor 36,50€ per maand. Ik moest 99 euro bijbetalen voor het toestel.
Die is alleen bij belsimpel.nl op voorraad de zwarte.
Same here, ben blij dat ik toen heb verlengd.BlooDbeak schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:23:
[...]
Dat is een behoorlijke prijsstijging bij T-Mobile.
Ik heb een maand geleden verlengd bij T-Mobile en ik heb toen gekozen voor iSmart 200 (200min en 1500mb) voor 36,50€ per maand. Ik moest 99 euro bijbetalen voor het toestel.
Verwijderd
Idd, ik was in de winkel en vroeg of ik niet al een soort van pre-order kon plaatsen inclusief I-smar abbo... niet dus. Als t-mobile klant betaal je voor 2000mb/200min nu dus 43.75 euro/maand en moet je 90 bijbetalen. Bij Coolblue betaal je maar 3.82 voor het toestel.BlooDbeak schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:23:
[...]
Dat is een behoorlijke prijsstijging bij T-Mobile.
Nu ik de prijzen zie bij coolblue in combinatie met hetzelfde abbo ga ik zeker niet bij T-mobile bestellen. Ik bel T-mobile wel op om te zien of er iets geregeld kan worden maar meestal zijn ze zo flexibel als een hardhouten plank.
Ik ga dan voor 2000mb/90min, 37.75 euro/maand plus 52.82 bijbetalen voor het toestel.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 10:42 ]
Ik ben zojuist gebeld door Coolblue voor een aflever-afspraak. Morgen ochtend wordt de zilvere HTC One afgeleverd op m'n werk. Ik heb de telefoon besteld (pre-order) op 29 april inclusief een vodafone RED abo.
Hello Tweakers ,
Zelf de HTC one bij coolblue besteld op 22 april omdat een collega ( werk bij t-mobile ) hem al had ontvangen.
zelf betaal ik 2 jaar lang 41,50 + 6 euro deezer = toestel gratis.
nadeel is dat ik het toestel pas 27 MEI hopelijk krijg. Het gaat om een silvere Branded version.
Nu hebben we idd sinds gisteren andere prijsplannen gekregen waardoor klanten zelf alles samen kunnen stellen , zelf werk ik op opzeggingen, en daar kan ik een stuk meer dan de winkel en de site.
Het was flinke chaos met het lanceren ,prijzen stonden verkeerd etc.
heb wel gemerkt dat er meer korting word gegeven bij verschillende pakketen , de levertijd staat overigens nu in het systeem op 3 weken. voor beide kleuren.
Zelf de HTC one bij coolblue besteld op 22 april omdat een collega ( werk bij t-mobile ) hem al had ontvangen.
nadeel is dat ik het toestel pas 27 MEI hopelijk krijg. Het gaat om een silvere Branded version.
Nu hebben we idd sinds gisteren andere prijsplannen gekregen waardoor klanten zelf alles samen kunnen stellen , zelf werk ik op opzeggingen, en daar kan ik een stuk meer dan de winkel en de site.
heb wel gemerkt dat er meer korting word gegeven bij verschillende pakketen , de levertijd staat overigens nu in het systeem op 3 weken. voor beide kleuren.
Verwijderd
Maar zeg je dat de toestelprijs bij T-mobile mogelijk nog moeten worden aangepast?frisods schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:49:
Hello Tweakers ,
Waarschijnlijk niet meer , er waren/ zijn best veel fouten gemaakt met abbo prijzen. niet zozeer toestel prijzen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:52:
[...]
Maar zeg je dat de toestelprijs bij T-mobile mogelijk nog moeten worden aangepast?
Overigens konden we gisteren helemaal niks verkopen op de vloeren/winkels. omdat al de systemen eruit lagen.
Verwijderd
en veel Belcompany's, Phonehouse en sommige Mediamarkt en Saturn vestigingen en Welcom bij winkelsalwaysleft schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:11:
[...]
Verwijderd
Mijn HTC One Silver van GSMweb is binnen!! Besteld op 03-03
Tot ziens in de andere topics!
En succes! Hij komt echt
Tot ziens in de andere topics!
En succes! Hij komt echt
Mijn vrijdag bestelde zwarte one was net binnen bij BC Arnhem Centrum, hangt nu aan de lader..
Goed dat je dat nog even zegt, kreeg namelijk al twijfels.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:57:
En succes! Hij komt echt
Verwijderd
Zelfde hier, heb mijn Sensation al leeg gemaakt en mijn Hero alweer uit de kast gepakt.SChief schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:02:
[...]
Goed dat je dat nog even zegt, kreeg namelijk al twijfels.
Met deze levertijden, kan ik het niet langer uitstellen, dacht mooi over te kunnen gaan van Sensation naar One. Niet dus..
Sensation zit deze week nog in de garantietermijn, dus moet hem deze week wel aanbieden ter reparatie.
Mooi kloten dit, maar goed het is niet anders... nu maar weer wachten met welke update SM gaat komen donderdag.
Nog steeds niets in België, Coolblue zei dat ze vandaag de eerste levering verwachten, maar nog steeds niets binnen.
Als België hun niet interesseert, dat ze hem dan gewoon niet verkopen, want dit is gewoon belachelijk aan het worden.
Als België hun niet interesseert, dat ze hem dan gewoon niet verkopen, want dit is gewoon belachelijk aan het worden.
Verwijderd
Hi belde me net, mn HTC One zwart is in de winkel aan gekomen, en hij is voor me gereserveerd

Vanmiddag ophalen dus
Vanmiddag ophalen dus
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 12:15 ]
Ik heb zonet mn bezorgafspraak gemaakt via AMP Logistics, hopelijk wordt mn One morgen bezorgd!
Bol.com verkoopt ze wel, helaas CB België niet.deephallow1 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:14:
Nog steeds niets in België, Coolblue zei dat ze vandaag de eerste levering verwachten, maar nog steeds niets binnen.
Maar vind €699 dan ook te duur om 'm los te kopen, dan zijn er wel andere kanalen.
Zoals je zelf zegt, al dat uitstellen werkt averechts. Dan kunnen ze beter niks tonen en pas als die binnenkomt vermelden.
Hmm, als de zwarte one wel al in de winkel te krijgen is bij Hi ga ik daar maar even langs....
Welke kleur en waar vandaan?Brainscrewer schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:20:
Ik heb zonet mn bezorgafspraak gemaakt via AMP Logistics, hopelijk wordt mn One morgen bezorgd!
Wacht zelf nog op T-Mobile - Silver via MTV
Verwijderd
Net telefonisch contact met GSMplaza,omdat op hun website de verwachte levertijd weer was aangepast met 4 weken vanaf heden. Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat mijn HTC One Silver vanavond aan Postnl word aangeboden,hopelijk heb ik m'n HTC One morgen
Het gaat om een preorder van 24 April,vond het wachten al erg lang,laat staan voor de mensen met een preorder van Februari of Maart
Het gaat om een preorder van 24 April,vond het wachten al erg lang,laat staan voor de mensen met een preorder van Februari of Maart
Net bij PhoneHouse in Enschede geweest. Ze hadden een kleine voorraad van beide kleuren. Maar ik heb er toch niet één meegenomen aangezien de prijzen de pan uit zijn gerezen icm een T-Mobile abo. Waar ik vorige week met het oude abo (ismart 150) nog €182 kwijt zou zijn geweest, moet hij nu icm 150 min, 1000MB €285 kosten. Ik ga ervan uit dat PhoneHouse zijn prijzen vanwege de nieuwe abo's nog niet op orde heeft, maar dit ging me (veel) te ver.
Bij hetzelfde abo kost hij bij Coolblue €97,50 voor de T-branded versie (verwacht 24-5) en €196 voor de unbranded versie (op voorraad). Dat overweeg ik nog, maar ik moet zeggen dat de ontwikkelingen in telecomland me behoorlijk tegen staan. T-Mobile gooit zijn prijzen omhoog, maar de concurrentie is nóg duurder. Bij Vodafone (prijs Coolblue) ben je bij RED ook iets van 100 euro kwijt, dus over 24 maanden €1275, tegenover €1088 bij het 150 minuten, 1000MB abo bij T-Mobile. Als GSMwijzer nou op tijd had geleverd (vóór de nieuwe abo's) was ik voor 24 maanden plus HTC One €929 kwijt geweest. Die verschillen zijn absurd en laten zien hoe groot de marges (kennelijk) zijn. Prijsafspraken en -opdrijving, zonder twijfel. Ik denk dat ik er gewoonweg niet meer aan mee ga doen. Ik neem wel een sim only en gebruik mijn S2 totdat hij uit elkaar valt...
Hoewel....
Bij hetzelfde abo kost hij bij Coolblue €97,50 voor de T-branded versie (verwacht 24-5) en €196 voor de unbranded versie (op voorraad). Dat overweeg ik nog, maar ik moet zeggen dat de ontwikkelingen in telecomland me behoorlijk tegen staan. T-Mobile gooit zijn prijzen omhoog, maar de concurrentie is nóg duurder. Bij Vodafone (prijs Coolblue) ben je bij RED ook iets van 100 euro kwijt, dus over 24 maanden €1275, tegenover €1088 bij het 150 minuten, 1000MB abo bij T-Mobile. Als GSMwijzer nou op tijd had geleverd (vóór de nieuwe abo's) was ik voor 24 maanden plus HTC One €929 kwijt geweest. Die verschillen zijn absurd en laten zien hoe groot de marges (kennelijk) zijn. Prijsafspraken en -opdrijving, zonder twijfel. Ik denk dat ik er gewoonweg niet meer aan mee ga doen. Ik neem wel een sim only en gebruik mijn S2 totdat hij uit elkaar valt...
Hoewel....

Gisteren maar even een duidelijke bericht richting Ritel.nl gestuurd over stand van zaken. Ben namelijk helemaal zat om telkens geen informatie te krijgen en maar te moeten wachten over de stand van zaken. Lijkt er op dat hun of gewoon niks binnen krijgen. Ik wacht vandaag nog even een reactie af (of bericht dat dit vandaag nog verzonden word). Aangezien andere webshops hem nog steeds op voorraad blijken te hebben.
En anders hobbel ik eind van de week wel de stad in om hem daar te halen. Enige jammere is dat ik dan geen HD Media link meer krijg...
En anders hobbel ik eind van de week wel de stad in om hem daar te halen. Enige jammere is dat ik dan geen HD Media link meer krijg...
[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 14-05-2013 13:56 ]
Rupsen, Rapsen.
HTC en Hi geven gratis HTC one's weg.
https://www.facebook.com/...11968792171860&app_data=3
Doe er je voordeel mee
Doe er je voordeel mee
Tegen mij zeiden ze vorige week dat ze op 15 mei (dus morgen) de toestellen binnen zouden krijgen.deephallow1 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:14:
Keep the fingers crossed!
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Mja, op site Techdata stond vandaag verwacht, is nog steeds niets binnen, dus zo hoog is mijn hoop niet echt meer.RommelD schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:03:
[...]
Tegen mij zeiden ze vorige week dat ze op 15 mei (dus morgen) de toestellen binnen zouden krijgen.
Keep the fingers crossed!
Als je tijd hebt kun je natuurlijk gebruik maken van de Vodafone actie:DerLeonov schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:47:
- Dure prijzen verhaal -
RED (onbeperkt bellen, onbeperkt sms, 1GB data)
à €29.50 p/maand (totaal inclusief €30 aansluitkosten €738
Of toestel los à €24.50 p/maand, toestel €149 en totaal €767
RED SUPER (onbeperkt bellen, onbeperkt sms, 4GB data, 4G, 2 multisim data-simkaarten, "snelle hotline")
à €35 p/maand (totaal inclusief €30 aansluitkosten €870).
Kan ook €32.50 p/maand en is toestel €60 (en totaal dus ook €870)
Moet je er natuurlijk wel een dagje voor uit trekken.
Moet je huidige provider natuurlijk wel meewerken. Ik zou deze week toestel al mogen afhalen (maar als tip was woensdag gegeven zodat ergste drukte voorbij was) maar m'n status staat nog steeds op
Hoef ik zekers morgen nóg niet heen te gaan. Blij dat ik straks - hopelijkUw huidige provider kpn mobiel moet goedkeuring geven voor de overstap van nummer 06******** naar Vodafone. We wachten nu op een reactie van kpn mobiel.

Haha, heb een poging gewaagd.Alternative schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:01:
HTC en Hi geven gratis HTC one's weg.
Doe er je voordeel mee
Waarschijnlijk zal zoiets wel weer gewoon in Amsterdam of Rotterdam zijn. Heel erg vaak met dit soort acties.
Maar lets pray.
Hoe maken ze het eigenlijk bekent?
Ik heb gister een mailtje gestuurd naar SM. Tot op heden nog geen reactie.
Zullen ze het dan zo druk hebben of worden ze moe van al die vragen?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
SM reageert snel via Twitter, maar zoals hierovenhupske schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:10:
[...]
Haha, heb een poging gewaagd.
Waarschijnlijk zal zoiets wel weer gewoon in Amsterdam of Rotterdam zijn. Heel erg vaak met dit soort acties.
Maar lets pray.
Hoe maken ze het eigenlijk bekent?
Ik heb gister een mailtje gestuurd naar SM. Tot op heden nog geen reactie.
Zullen ze het dan zo druk hebben of worden ze moe van al die vragen?

Ja, heb pas 1 mei besteld. En met T-mobile, dus het word de One T.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:12:
[...]
SM reageert snel via Twitter, maar zoals hierovenstaat vermeld. Donderdag verwachten ze weer een batch, naar verwachting vallen de mensen die rond 15 maart hebben besteld in de prijzen.
Die zal waarschijnlijk nog wel even duren.
hier hetzelfde, had hem nog op zondag geordert op phonehouse.nl met een ismart abbo, maar dat konden ze nu niet meer leveren. En die nieuwe abbo's wil ik niet want die zijn veel duurder.DerLeonov schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:47:
Net bij PhoneHouse in Enschede geweest. Ze hadden een kleine voorraad van beide kleuren. Maar ik heb er toch niet één meegenomen aangezien de prijzen de pan uit zijn gerezen icm een T-Mobile abo. Waar ik vorige week met het oude abo (ismart 150) nog €182 kwijt zou zijn geweest, moet hij nu icm 150 min, 1000MB €285 kosten. Ik ga ervan uit dat PhoneHouse zijn prijzen vanwege de nieuwe abo's nog niet op orde heeft, maar dit ging me (veel) te ver.
Hoewel....
Lig nu in een clinch met T-mobile en the phonehouse over het feit dat the phonehouse mij een telefoon belooft met een abbo wat ze niet meer kunnnen leveren. Echter geeft t-mobile aan dat het geen probleem zou moeten zijn.
Iemand ervaring hiermee?
edit: spelfout
Verwijderd
Hoeft ook geen probleem te zijn, jij tekend ergens voor en je kan dat ook gewoon krijgen.
Zelfde verhaal heb ik met SM, deze geven wel gewoon te kennen dat waarvoor ik getekend heb ik ook gewoon ga krijgen. Dus geen aangepaste abbo met extra kosten.
Zelfde verhaal heb ik met SM, deze geven wel gewoon te kennen dat waarvoor ik getekend heb ik ook gewoon ga krijgen. Dus geen aangepaste abbo met extra kosten.
Ik heb nog niet getekend, want dat moest uiteraard in de winkel dan gebeuren, alleen maar op de site een reservering (bestelling) gedaan. Geen idee of zoiets rechtsgeldig is.
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp, bieden hun wat aan en jij stemt hiermee in?
Aanbod en aanvaarding, dus een rechtsgeldige overeenkomst.
Aanbod en aanvaarding, dus een rechtsgeldige overeenkomst.
yup, dan ga ik vanmiddag toch nog even langs....
Verwijderd
Nou, ik heb net besteld bij belsimpel. Staat nog steeds op voorraad dus duimen dat hij (over)morgen komt. Ik laat wel weten als ik hem binnen heb.
Ik vrees dat het niet zo gemakkelijk is: er bestaan aanbiedingen die kunnen verlopen en er kunnen voorwaarden zijn die betekenen dat de koop pas gesloten wordt wanneer het abonnement waarmee je je telefoon combineert afgesloten wordt. I'm in the same boat.
Feit is wel dat zelfs T-Mobile op dit moment nog niet weet wat de nieuwe prijzen, ik bedoel de échte nieuwe prijzen, dus die mét maximale kortingen gebaseerd op je belgedrag, zijn. Hun IT faalt op dit moment en ze roepen in principe maar wat. Je kunt de prijzen wel ongeveer berekenen op basis van het totaalbedrag. Voor een T-mobile abo met branded telefoon ben je tussen de €950 en €1100 kwijt, voor een Vodafone-abo ben je zo'n €1150 tot €1300 kwijt en de KPN-achtigen kosten je ongeveer hetzelfde inclusief de eindprijs na 24 maanden.
Feit is wel dat zelfs T-Mobile op dit moment nog niet weet wat de nieuwe prijzen, ik bedoel de échte nieuwe prijzen, dus die mét maximale kortingen gebaseerd op je belgedrag, zijn. Hun IT faalt op dit moment en ze roepen in principe maar wat. Je kunt de prijzen wel ongeveer berekenen op basis van het totaalbedrag. Voor een T-mobile abo met branded telefoon ben je tussen de €950 en €1100 kwijt, voor een Vodafone-abo ben je zo'n €1150 tot €1300 kwijt en de KPN-achtigen kosten je ongeveer hetzelfde inclusief de eindprijs na 24 maanden.
HTC one Zilver besteld op 3 april bij Typhone, vanochtend verrassend genoeg binnen gekomen zonder melding dat deze geleverd zou worden.
Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital
Verwijderd
Klopt, mijn antwoord is wel kort door de bocht. Maar het is daadwerkelijk wel afhankelijk wat er in de voorwaarden staat, waar je dan ook mee hebt in gestemd.DerLeonov schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:39:
Ik vrees dat het niet zo gemakkelijk is: er bestaan aanbiedingen die kunnen verlopen en er kunnen voorwaarden zijn die betekenen dat de koop pas gesloten wordt wanneer het abonnement waarmee je je telefoon combineert afgesloten wordt. I'm in the same boat.
PhoneHouse.nl heeft de zilveren ook leverbaar per direct zie ik. Los en met abo. http://www.phonehouse.nl/telefoon/htc/one/?color=silver
[ Voor 26% gewijzigd door alwaysleft op 14-05-2013 15:10 ]
Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij verwachten het toestel over 2-3 weken uit te kunnen leveren. Wij kunnen de reeds geplaatste order, waarvan alle documenten van zijn ontvangen, aansluiten onder de oude voorwaarden. Dit zou geen problemen mogen opleveren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Met vriendelijke groet,
Is dit de silver non-branded versie? Die staat gewoon op voorraad op de site...hupske schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:34:
Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij verwachten het toestel over 2-3 weken uit te kunnen leveren. Wij kunnen de reeds geplaatste order, waarvan alle documenten van zijn ontvangen, aansluiten onder de oude voorwaarden. Dit zou geen problemen mogen opleveren.
Met vriendelijke groet,
Verwijderd
X aantal posts terug, meld hij dat het een brandend toestel betreft met een T-mobile abbo.henkMASTERPRO schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:39:
[...]
Is dit de silver non-branded versie? Die staat gewoon op voorraad op de site...
Lees de topicwaarschuwing anders even:
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Verwijderd
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:48:
Domme vraag,
Wat is het verschil tussen branded en non-branded?
Brandend: logo bij het opstarten van de provider + x aantal apps en updates duren langer voordat je deze krijgt.
Unbrandend: geen logo, geen extra apps van de provider en updates zijn sneller binnen.
Corrigeer mij als ik het fout heb

Verwijderd
GSMWeb zou maandag gaan uitleveren (black) maar had niks binnengekregen. Dinsdag zouden ze weer wat krijgen maar helaas pindakaas grapje toch niet.
Is het nou zo dat HTC zegt "hee GSMWeb, morgen komen we wat toestellen brengen hoor, dit keer echt". GSMWeb: "ah mooi, hoeveel?" HTC: "geen idee, en misschien komen we toch eigenlijk maar niet". En dan dit wekenlang. Dat kan toch niet? Ik laat het er even een weekje bij zitten nu, zie het allemaal wel. Dan wacht ik inmiddels 30 dagen en zeg ik de boel subiet op.
Is het nou zo dat HTC zegt "hee GSMWeb, morgen komen we wat toestellen brengen hoor, dit keer echt". GSMWeb: "ah mooi, hoeveel?" HTC: "geen idee, en misschien komen we toch eigenlijk maar niet". En dan dit wekenlang. Dat kan toch niet? Ik laat het er even een weekje bij zitten nu, zie het allemaal wel. Dan wacht ik inmiddels 30 dagen en zeg ik de boel subiet op.
Ik volg wel vaker een release van een nieuw hebbedingetje maar zoals dit heb ik het nog niet mee gemaakt. Zou dit de beroerdste "lancering" van een nieuw product OOIT zijn?
Heb verder niets in bestelling staan ofzo maar dan nog...
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Volgens mij heeft htc nog nooit keiharde lever datum genoemt in al hun berichten, alleen in termen als "medio". Dat webshops dan klanten lokken door het verhaal van htc compleet uit verband te rukken, en vervolgens hun er van op de kop geeft dat het een puinzooi is. TjahVerwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:31:
GSMWeb zou maandag gaan uitleveren (black) maar had niks binnengekregen. Dinsdag zouden ze weer wat krijgen maar helaas pindakaas grapje toch niet.
@kixo Ik had bij GSMweb willen bestellen, maar zag daar vanaf toen ik de shopreviews op Tweakers zag.
Dat is op dit moment volgens mij de enige goede deal. En ze doen dit echt niet met verlies dus die marge's zijn veel te hoog. Als je niet in de gelegenheid bent om zo'n 12 uur lang in de rij te gaan staan om je ook nog te moeten verdedigen tegen het aso-volk dat voordringt moet je vandaag de dag de hoofdprijs betalen. En ik dacht dat het crisis was?Piet91 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:08:
[...]
Als je tijd hebt kun je natuurlijk gebruik maken van de Vodafone actie:
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Verwijderd
Op hun facebookpagina staat nu bij een vraag van een klant dit antwoord: Hallo Vina, dat begrijp ik maar er is nogal een tekort aan HTC One toestellen. Donderdag weet ik meer. Grt, LeoniePractics schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:33:
[...]
Volgens mij heeft htc nog nooit keiharde lever datum genoemt in al hun berichten, alleen in termen als "medio". Dat webshops dan klanten lokken door het verhaal van htc compleet uit verband te rukken, en vervolgens hun er van op de kop geeft dat het een puinzooi is. Tjah
Valt inderdaad in de categorie vaag. Donderdag weet ik ook meer, wie weet wat ik allemaal nog leer deze 2 dagen
Buh wat een gedraai. Als er nou gewoon duidelijkheid zou zijn..maar ja, dan had ik zeker ook ergens anders besteld, had ik dit geweten.
²westergas schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:33:
Ik volg wel vaker een release van een nieuw hebbedingetje maar zoals dit heb ik het nog niet mee gemaakt. Zou dit de beroerdste "lancering" van een nieuw product OOIT zijn?
Problemen met een lancering, ja, maar in deze vorm zijn er weinigen die het HTC hebben voorgedaan. Beroerdste ooit zou ik nu niet zeggen, maar dit jaar gaan ze de prijs sowieso te pakken hebben denk ik, zeker als je ziet dat een veel meer gewilde gsm (en ja, dat is de S4 nu eenmaal) ondertussen al zo goed als overal te verkrijgen is.
Anyway, verwachte datum van 14/05 is weeral verstreken, nu maar wachten tot wanneer er één van de volgende dagen nog is 2 weken bijkomen.
Zwart, via T-Mobile.Hessia schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:05:
[...]
Welke kleur en waar vandaan?
Wacht zelf nog op T-Mobile - Silver via MTV
Volgens de MM website, zouden ze bij heel veel Nederlandse locaties beschikbaar moeten zijn.
- NAC Breda -
Verwijderd
Hoe kan jij de voorraad per vestiging bekijken?Ritchie schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:59:
Volgens de MM website, zouden ze bij heel veel Nederlandse locaties beschikbaar moeten zijn.
Verwijderd
Lumia 920 was nog erger. Inmiddels is de one zo overal wel op voorraad. Enkele eigenwijze webshops hebben hem alleen nog niet om duistere redenen ( financieel?)westergas schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:33:
Als je een bestelling doet, kan je bij afhalen kiezen voor een MM vestiging.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:13:
[...]
Hoe kan jij de voorraad per vestiging bekijken?
Maar ik ben zojuist bij de MM in Breda geweest, en daar hadden ze de zwarte niet op voorraad.
Dus het klopt niet echt..
- NAC Breda -
8 mei de HTC One zwart gekocht zonder voorbestelling. Vandaag zelfs nog de HTC Media Link binnen gekregen.. Gewoon proberen dus..
Misschien even op een rijtje voor een ieder waar hij op DIT moment op voorraad is:
Zilver:
2Call € 669
Belsimpel € 669
Studentmobiel € 671
GSMWijzer € 671
CoolBlue € 699
Bol.com € 699
Alternate € 689
Wehkamp € 688
Zwart:
2Call € 669
Belsimpel € 669
Alternate € 679
Als je goedkoper wilt dan bovenstaande shops... ga dan even langs bij je dichtstbijzijnde Belcompany of PhoneHouse en vraag of ze de zilveren of zwarte los willen verkopen. De prijs is dan € 599,- dus zeker de moeite waard om even te bellen/langs te gaan!
Doe er je voordeel mee
Zilver:
2Call € 669
Belsimpel € 669
Studentmobiel € 671
GSMWijzer € 671
CoolBlue € 699
Bol.com € 699
Alternate € 689
Wehkamp € 688
Zwart:
2Call € 669
Belsimpel € 669
Alternate € 679
Als je goedkoper wilt dan bovenstaande shops... ga dan even langs bij je dichtstbijzijnde Belcompany of PhoneHouse en vraag of ze de zilveren of zwarte los willen verkopen. De prijs is dan € 599,- dus zeker de moeite waard om even te bellen/langs te gaan!
Doe er je voordeel mee
[ Voor 16% gewijzigd door Trackerfire op 14-05-2013 19:44 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Verwijderd
669 euro staat op hun site, weet je het zeker?Trackerfire schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:41:
...
Doe er je voordeel mee![]()
Niet 100% maar als je dit forum een beetje doorspit kun je zien dat ook mensen hem bij de PhoneHouse voor € 599,- meekregen. Ook velen niet, omdat de PH vast houdt aan verkoop mét abonnement!Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:29:
[...]
669 euro staat op hun site, weet je het zeker?

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Waar had je hem gekocht?harmrh schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:33:
8 mei de HTC One zwart gekocht zonder voorbestelling. Vandaag zelfs nog de HTC Media Link binnen gekregen.. Gewoon proberen dus..
Hoe doe je dat? je moet toch een bonnetje opsturen?harmrh schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:33:
Heb hem zaterdag bij BC gehaald (zwarte) en vandaag een Medialink ontvangen. Moest een foto maken van de bon.Lizard schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:40:
[...]
Hoe doe je dat? je moet toch een bonnetje opsturen?
wat is het verschil tussen de t black en de beautifull black?
Het verschil is dat Got een zoekfunctie heeft, inmiddels al 300x langs gekomen.Silverssun schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:44:
Buiten het feit dat het al tig keer voorbij is gekomen, staat het ook op de website zelf:Silverssun schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:44:
De T-Black / T-White versie betreft een T-Mobile branded toestel. Dit toestel is Simlockvrij.
Eh?
T-Mobile winkel in Zutphen met verlening abonnement.
@Lizard: klopt, foto gemaakt van de bon en die geüpload met het imei nummer van de telefoon. Ze zullen er wel soepel mee omgaan na al die vertraging..
R3NC0N schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 00:17:
[...]
Buiten het feit dat het al tig keer voorbij is gekomen, staat het ook op de website zelf:
[...]
Mijn excuses heren!Practics schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 23:23:
[...]
Het verschil is dat Got een zoekfunctie heeft, inmiddels al 300x langs gekomen.
Heb het op de site niet kunnen vinden, dus bedankt voor de snelle reactie.
Ik ben benieuwd... Hij zou vandaag moeten aankomen bij PDAshop België!
Zeker? De status was gisteren veranderd van deze week naar deze maandcodemann schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:27:
Ik ben benieuwd... Hij zou vandaag moeten aankomen bij PDAshop België!
Raar...Energon schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:30:
[...]
Zeker? De status was gisteren veranderd van deze week naar deze maand
Hier zie je 15 mei (daar was ik ook aan het kijken), maar hier zie je inderdaad deze maand
Ze zijn iig niet goed bezig met altijd alles uit te stellencodemann schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:41:
[...]
Raar...
Hier zie je 15 mei (daar was ik ook aan het kijken), maar hier zie je inderdaad deze maand
Nee inderdaad... En we zijn nog zo een leuk landje!Energon schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:58:
[...]
Ze zijn iig niet goed bezig met altijd alles uit te stellen
Snap niet dat HTC niet eens moeite doet om nog maar een beetje uit te leveren aan België. Verwachte datum dat ik nu kan zien is 21 mei ... Grappige (nuja, grappig) is dat die datums altijd als bevestigd vanuit HTC worden aangeduid, maar er telkens niets uitgeleverd wordt.codemann schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:03:
[...]
Nee inderdaad... En we zijn nog zo een leuk landje!
Was in het begin op mijn werk ook vrij veel interesse in de One, ondertussen ben ik de enige die nog een order heeft lopen. Al de rest heeft HTC afgezworen door deze klucht.
[ Voor 16% gewijzigd door deephallow1 op 15-05-2013 09:07 ]
Ik zie juist dat iemand op de Facebook van Coolblue er nog achter heeft gevraagd. Hun reactie :
Goeiemorgen Cédric, op dit moment kunnen we je nog geen contrete datum geven. In de komende 2 weken verwachten de HTC One-toestellen uit te kunnen leveren aan pre-orders. Zodra we een levering van HTC ontvangen stellen we je direct op de hoogte.
Verwijderd
Zojuist m'n bestelling geannuleerd bij Ritel. Ben niet meer bereid te wachten terwijl er al talloze mensen met hun One kunnen spelen. Wellicht dat ik toch maar uitwijk naar een S4 (zo slecht zijn die dingen nog niet) enkel het plastic zit me zo dwars. De One schijnt trouwens ook flinke BQ problemen te hebben (dooie pixel(s), slechte afwerking, en ook het glaasje voor de camera schijnt nogal kwetsbaar te zijn.
(Zie oa. [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen)
Ik begrijp echt niet wat het probleem is met HTC/Ritel en andere retailers. Als de klant ergens niet van houdt is het wel die onduidelijkheid omtrent de levering en leugens (gapless my ass). Bijna 2 maand te lang wachten op je toestel is van de zotte (helemaal als je continue van alles wijs word gemaak; "Volgende week hopen we hem binnen te krijgen, meneer")
HTC krijgt wat mij betreft de koude douche
Ik begrijp echt niet wat het probleem is met HTC/Ritel en andere retailers. Als de klant ergens niet van houdt is het wel die onduidelijkheid omtrent de levering en leugens (gapless my ass). Bijna 2 maand te lang wachten op je toestel is van de zotte (helemaal als je continue van alles wijs word gemaak; "Volgende week hopen we hem binnen te krijgen, meneer")
Nja, ze zullen hun vertragingen/onduidelijkheid wel gemerkt hebben, nergens zie ik nog reclame voor de One (allemaal S4, en zelfs nog meer Xperia Z dan One).Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:31:
Zojuist m'n bestelling geannuleerd bij Ritel. Ben niet meer bereid te wachten terwijl er al talloze mensen met hun One kunnen spelen. Wellicht dat ik toch maar uitwijk naar een S4 (zo slecht zijn die dingen nog niet) enkel het plastic zit me zo dwars. De One schijnt trouwens ook flinke BQ problemen te hebben (dooie pixel(s), slechte afwerking, en ook het glaasje voor de camera schijnt nogal kwetsbaar te zijn.
BQ issues schrikken mij ook wat af, zeker omdat ze redelijk veel voorkomend zijn. Doet mij ook twijfels krijgen bij de levensduur van het toestel. Zelfs als je een perfecte krijgt, als je ziet hoe snel sommigen beschadigingen oplopen ...
Hi en de Phonehouse maken anders behoorlijk reclame voor de HTC One.deephallow1 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:50:
[...]
Nja, ze zullen hun vertragingen/onduidelijkheid wel gemerkt hebben, nergens zie ik nog reclame voor de One (allemaal S4, en zelfs nog meer Xperia Z dan One).
Helaas wordt het nu de laatste tijd wel ondergesneeuwd door de S4.
Maar maakt niet uit, hoe minder mensen de One kopen, hoe unieker mijn telefoon is:P (dat wens ik HTC natuurlijk niet)
Xbox: Gulpener88
Had het over België, in Nederland weet ik niet hoe het zitGertjuhjan schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:53:
[...]
Hi en de Phonehouse maken anders behoorlijk reclame voor de HTC One.
Helaas wordt het nu de laatste tijd wel ondergesneeuwd door de S4.
Maar maakt niet uit, hoe minder mensen de One kopen, hoe unieker mijn telefoon is:P (dat wens ik HTC natuurlijk niet)
Verwijderd
True, campagnes die al liepen werden idd redelijk stilgehouden. Denk dat de communicatie tussen de fabriek en het hoofdkantoor niet goed is gegaan. Jammer, want dit kost ze een boel centen.deephallow1 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:50:
[...]
Nja, ze zullen hun vertragingen/onduidelijkheid wel gemerkt hebben, nergens zie ik nog reclame voor de One (allemaal S4, en zelfs nog meer Xperia Z dan One).
Ja... dat kon ik natuurlijk nergens zien:Pdeephallow1 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:53:
[...]
Had het over België, in Nederland weet ik niet hoe het zit
Ik heb anders al een aantal keer reclames van HTC zelf voor de One op tv voorbij zien komen. Bij voetbal reclames (europa leauge finale) komt ie ook steeds voorbij, daarvoor is HTC me nooit echt opgevallen met andere toestellen.deephallow1 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:50:
[...]
Mijne is vorige week woensdag retour gegaan naar Hi, hele abonnement zou geannuleerd worden omdat ze via de telefoon geen orders van internet kon regelen en dus ook het toestel niet kon ruilen. Dus m'n abonnement wordt nu teruggezet naar mijn oude abonnement zodat ik opnieuw kan verlengen.. Mooi moment om over te stappen naar T-mobile / Vodafone!
Hopelijk is alles na het pinkster weekend allemaal geregeld en dan een nieuwe bestelling ergens plaatsen, eventueel een zwarte, maar heb de zilveren gehad en deze was ook ontzettend mooi!
Voelt wel leeg nu zonder de One, was wel echt een heel erg fijn apparaat, zit nu weer met m'n oude Desire te stoeien
Verwijderd
Ik zit weer met mijn oude Hero in de handen, moet zeggen dat, nu ik het problemen en garantie topic gelezen heb, toch wel bang ben dat wanneer ik de HTC One krijg ik deze direct weer kan opsturen naar HTC voor eventuele gaps of dode pixels...
We wachten weer af ...Studentmobiel...
Er zijn genoeg telefoons die geen problemen hebben. Maar die vind je natuurlijk niet terug in het garantietopic:PVerwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:07:
Ik zit weer met mijn oude Hero in de handen, moet zeggen dat, nu ik het problemen en garantie topic gelezen heb, toch wel bang ben dat wanneer ik de HTC One krijg ik deze direct weer kan opsturen naar HTC voor eventuele gaps of dode pixels...
Ik ben een happy gebruiker van de HTC One en ik heb geen problemen met de telefoon. Geen dode pixels, goede accuduur, geen gaps(of minime gaps(0,2 mm)), goede afwerking etc.
je bent in de war. Belcompany doet hem verkopen voor 600 euro soms los. PhoneHouse niet.Trackerfire schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:47:
[...]
Niet 100% maar als je dit forum een beetje doorspit kun je zien dat ook mensen hem bij de PhoneHouse voor € 599,- meekregen. Ook velen niet, omdat de PH vast houdt aan verkoop mét abonnement!
Yep hier hetzelfde. Zit vanaf 23 maart te wachten op mijn HTC One T Silver. Kennis van mij heeft precies dezelfde bestelling gedaan bij Studentmobiel, maar dan op 27 maart. Hij loopt inmiddels al bijna 3 weken met het toestel rond. Ik ben het wachten wel voortaan beu.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:07:

Verwijderd
Helemaal schijtzat van die onduidelijkheid overal. Hoe kan je nou geen idee hebben wanneer je leveringen verwacht? Bovendien zijn T mobile blijkbaar nogal geldwolven. Ze leveren de branded versies niet uit aan Studentmobiel e.a. , maar in hun eigen zaak kunnen mensen die in april hebben besteld al genieten van hun HTC One. Mensen met pre-orders, die eigenlijk als eerst recht hebben op het apparaat, worden nu achtergesteld, omdat dat geld 'toch al binnen is'..
Bij de T-mobile shop in Hengelo geeft de verkoper mij de garantie dat ik hem over een week moet hebben. Alleen moet ik dan een abbonement afsluiten met hun belachelijk nieuwe en hoge prijzen.
Bij de T-mobile shop in Hengelo geeft de verkoper mij de garantie dat ik hem over een week moet hebben. Alleen moet ik dan een abbonement afsluiten met hun belachelijk nieuwe en hoge prijzen.
Verwijderd
Dus FIFO wordt niet helemaal gehanteerd daar?scorchnl schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:55:
[...]
Yep hier hetzelfde. Zit vanaf 23 maart te wachten op mijn HTC One T Silver. Kennis van mij heeft precies dezelfde bestelling gedaan bij Studentmobiel, maar dan op 27 maart. Hij loopt inmiddels al bijna 3 weken met het toestel rond. Ik ben het wachten wel voortaan beu.
Verwijderd
FIFO word daar zeker wel gehanteerd.. Want SM krijgt extra kosten. Ze komen mij tegemoet door de helft van mijn abbonementkosten te betalen. Ik ging 10 mei over naar een nieuw contract dat SM niet tijdig kon leveren. Hierdoor liep mijn actie abbonement af en zijn mijn maandelijkse kosten opgelopen tot ongeveer 60 euro. Studentmobiel vergoed voor mij de kosten die ik boven de 38 euro uitkomVerwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:57:
[...]
Dus FIFO wordt niet helemaal gehanteerd daar?
Als ze zich niet aan FIFO hielden hadden ze mij wel een toestel geleverd, want dan waren ze die extra kosten niet kwijt.
Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.