FIFO wordt dus niet helemaal gehanteerd. Ik vind het maar een rare zaak. Het is ook de eerste en laatste keer dat ik bij studentmobiel bestel. De volgende keer ga ik wel rond de release naar de winkel en haal ik hem direct op
T-mobile heeft FIFO en studentmobiel heeft FIFO. Maar het is zo dat deze FIFO niet geld voor elkaar.scorchnl schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:04:
FIFO wordt dus niet helemaal gehanteerd. Ik vind het maar een rare zaak. Het is ook de eerste en laatste keer dat ik bij studentmobiel bestel. De volgende keer ga ik wel rond de release naar de winkel en haal ik hem direct op
T-mobile heeft waarschijnlijk eerder telefoons binnen gekregen en zijn bijvoorbeeld nu bij het uitleveren van april, terwijl studentmobiel nu pas aan het uitleveren is van de preorders van maart.
Ook hebben ze voor de T-mobile winkels een aparte batch die ze verkopen, die niets te maken heeft met de pre-orders. Zodat ze ook aan mensen direct kunnen verkopen.
Xbox: Gulpener88
Kan je zeggen dat T-Mobile hier dus niet aan doet.
Mensen gezien die later via de site hebben besteld die hem allang hebben.
(22-Maart) Silver
Mensen gezien die later via de site hebben besteld die hem allang hebben.
(22-Maart) Silver
Dus ik heb Telfort via Facebook gesproken en volgens ene Denise wordt de zwarte HTC One's geleverd omstreeks 22 mei !
Nog afwachten dus...
of ze gelijk heeft..
Nog afwachten dus...

Verwijderd
Maar juist dat laatste maakt het zo belachelijk. Je pre-ordered toch om de mensen van de normale verkoop voor te zijn? Dat is het hele idee van pre-orderen.Gertjuhjan schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:11:
[...]
T-mobile heeft FIFO en studentmobiel heeft FIFO. Maar het is zo dat deze FIFO niet geld voor elkaar.
T-mobile heeft waarschijnlijk eerder telefoons binnen gekregen en zijn bijvoorbeeld nu bij het uitleveren van april, terwijl studentmobiel nu pas aan het uitleveren is van de preorders van maart.
Ook hebben ze voor de T-mobile winkels een aparte batch die ze verkopen, die niets te maken heeft met de pre-orders. Zodat ze ook aan mensen direct kunnen verkopen.

Voor hun winst is het slim, maar het is niet eerlijk voor de mensen met preorders. Ik heb zojuist studentmobiel maar weer gemaild met vragen over de levering van deze week. Ik ben benieuwd wat het antwoord is, maar waarschijnlijk is het weer veel onduidelijkheid.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:25:
[...]
Maar juist dat laatste maakt het zo belachelijk. Je pre-ordered toch om de mensen van de normale verkoop voor te zijn? Dat is het hele idee van pre-orderen.
Verwijderd
ga je hem toch ergens anders kopen, ligt genoeg op voorraad. Voordat je een S4 gaat kopen: kijken even op het forum van de S4: lags en dode pixelsVerwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:31:
Zojuist m'n bestelling geannuleerd bij Ritel. Ben niet meer bereid te wachten terwijl er al talloze mensen met hun One kunnen spelen. Wellicht dat ik toch maar uitwijk naar een S4 (zo slecht zijn die dingen nog niet) enkel het plastic zit me zo dwars. De One schijnt trouwens ook flinke BQ problemen te hebben (dooie pixel(s), slechte afwerking, en ook het glaasje voor de camera schijnt nogal kwetsbaar te zijn.
(Zie oa. [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen)
Ik begrijp echt niet wat het probleem is met HTC/Ritel en andere retailers. Als de klant ergens niet van houdt is het wel die onduidelijkheid omtrent de levering en leugens (gapless my ass). Bijna 2 maand te lang wachten op je toestel is van de zotte (helemaal als je continue van alles wijs word gemaak; "Volgende week hopen we hem binnen te krijgen, meneer")
HTC krijgt wat mij betreft de koude douche
Ik kreeg een mailtje van Azerty dat mijn zwarte HTC One naar alle waarschijnlijkheid de 16e aan mij wordt uitgeleverd. Ik heb achterin april besteld.WestBoy_B schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:20:
Dus ik heb Telfort via Facebook gesproken en volgens ene Denise wordt de zwarte HTC One's geleverd omstreeks 22 mei !
Nog afwachten dus...of ze gelijk heeft..
Kiek em goan!
Verwijderd
Heb zojuist contact gehad. Vandaag of morgen een batch waarmee ze hopen de mensen van maart volledig te voorzien. Begin april is dus nog de lul.scorchnl schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:33:
[...]
Voor hun winst is het slim, maar het is niet eerlijk voor de mensen met preorders. Ik heb zojuist studentmobiel maar weer gemaild met vragen over de levering van deze week. Ik ben benieuwd wat het antwoord is, maar waarschijnlijk is het weer veel onduidelijkheid.
Oke tnx voor de info. Ben benieuwd of dat ze dat waar kunnen maken.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:39:
[...]
Heb zojuist contact gehad. Vandaag of morgen een batch waarmee ze hopen de mensen van maart volledig te voorzien. Begin april is dus nog de lul.
Verwijderd
Ik ook, gezien ze 3 weken geleden eigenlijk maart al volledig uit hadden willen leveren. Ik lees hier dat mensen van 17 maart nog niet eens voorzien zijn. Huiln met de pet op .scorchnl schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:45:
[...]
Oke tnx voor de info. Ben benieuwd of dat ze dat waar kunnen maken.

Zojuist heeft de koerier mijn zilvere ONE gebracht op kantoor (besteld op 29/04/2013 bij coolblue), ligt nu aan de oplader zodat ik vanavond even los kan gaan:). Ff snel fototje gemaakt hier binnen en de kleur-echtheid is echt heel goed. Ik verhuis naar het andere topic. Succes mensen met wachten.
Omdat ik toe ben aan verlenging van mijn Vodafone contract en de laatste jaren met grote regelmaat VF simonly abbo's afsloot ben ik in principe nu helemaal tevreden met Vodafone RED 2jr simonly voor 39 euro per maand (prive abbo op zakelijke naam (ja dat kan al jaren bij VF) dus eigenlijk maar 32,23 p/m) maar goed. Ik wil nu helemaal geen nieuwe telefoon, heb nog een nieuwe HTC One S maar ik kwam erachter dat ik wel gek was als ik geen abbo met HTC One bij Vodafone afnam.
Moet nog een keer bellen naar 0800-0560 maar kreeg daar al het aanbod voor de HTC One (zwart/zilver) met 150 euro bijbetalen en dan 24 maanden 45 euro (normaal is het 24 maanden voor 49 euro). Dat is dan een categorie B, ik wil ook nog weten wat categorie A en categorie E zouden zijn in het totaalplaatje. Want als ik het goed bereken, ik krijg een contract van 24 maanden, maar stel ik verleng netjes na 20 maanden. Dan betaal ik voor mijn HTC One 150 euro direct los bij + (45e - 39e voor wat simonly zou zijn) * (24 maanden - 4 maanden) = 150 + 6*20 = 270 euro totaal voor de HTC One. Die laat ik gesealed in de doos en gaat zo de V&A en Marktplaats op. Toch snel een paar honderd euro die ik dan kan scoren toch?
Ik denk zelf dat de zwarte het iets beter in de verkoop doet op het moment, dus dan zou ik die nemen.
Moet nog een keer bellen naar 0800-0560 maar kreeg daar al het aanbod voor de HTC One (zwart/zilver) met 150 euro bijbetalen en dan 24 maanden 45 euro (normaal is het 24 maanden voor 49 euro). Dat is dan een categorie B, ik wil ook nog weten wat categorie A en categorie E zouden zijn in het totaalplaatje. Want als ik het goed bereken, ik krijg een contract van 24 maanden, maar stel ik verleng netjes na 20 maanden. Dan betaal ik voor mijn HTC One 150 euro direct los bij + (45e - 39e voor wat simonly zou zijn) * (24 maanden - 4 maanden) = 150 + 6*20 = 270 euro totaal voor de HTC One. Die laat ik gesealed in de doos en gaat zo de V&A en Marktplaats op. Toch snel een paar honderd euro die ik dan kan scoren toch?
Ik denk zelf dat de zwarte het iets beter in de verkoop doet op het moment, dus dan zou ik die nemen.
[ Voor 8% gewijzigd door Malarky op 15-05-2013 13:00 ]
Even een vraag.
Afgelopen woensdag heb ik van de actie bij Vodafone in Kampen gebruik gemaakt. Nummerbehoud van KPN naar Vodafone met ingangsdatum 4 juli 2013.
Werd mij in de winkel verteld dat ik telefoon deze week kon ophalen (na goedkeuring van nummerbehoud) maar mij werd woensdag aangeraden omdat ergste drukte dan voorbij zou zijn; plus wat meer kans dat het goedgekeurd zou zijn.
Nou bekijk ik mijn status op Vodafone site en daar staat nog steeds dat Vodafone een reactie terug verwacht van KPN m.w.b. nummerbehoud:
Is dat echt zo?
Kan me ergens niet voorstellen dat daar bij de Vodafone winkels ondertussen 100en telefoons wekenlang liggen te wachten om opgehaald te worden, want ik zal niet de enige klant zijn die van KPN naar Vodafone gaat met nummerbehoud.
Afgelopen woensdag heb ik van de actie bij Vodafone in Kampen gebruik gemaakt. Nummerbehoud van KPN naar Vodafone met ingangsdatum 4 juli 2013.
Werd mij in de winkel verteld dat ik telefoon deze week kon ophalen (na goedkeuring van nummerbehoud) maar mij werd woensdag aangeraden omdat ergste drukte dan voorbij zou zijn; plus wat meer kans dat het goedgekeurd zou zijn.
Nou bekijk ik mijn status op Vodafone site en daar staat nog steeds dat Vodafone een reactie terug verwacht van KPN m.w.b. nummerbehoud:
Nou vroeg ik iemand hierover en die zei dat dit wel weken kon duren.Uw huidige provider kpn mobiel moet goedkeuring geven voor de overstap van nummer 06******** naar Vodafone. We wachten nu op een reactie van kpn mobiel.
Is dat echt zo?

Kan me ergens niet voorstellen dat daar bij de Vodafone winkels ondertussen 100en telefoons wekenlang liggen te wachten om opgehaald te worden, want ik zal niet de enige klant zijn die van KPN naar Vodafone gaat met nummerbehoud.
Verwijderd
Dit geldt dan ook voor gsmwijzer zeker? Ben van maart, dus laat maar komen.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:39:
[...]
Heb zojuist contact gehad. Vandaag of morgen een batch waarmee ze hopen de mensen van maart volledig te voorzien. Begin april is dus nog de lul.
Toch maar weer eentje besteld van amazon, UK ipv DE.
Hopelijk betreft het deze keer een (zo goed als) perfect toestel
.
Hopelijk betreft het deze keer een (zo goed als) perfect toestel
Verwijderd
Gsmweb heb de mijne net opgestuurd, net een dag voor ik met "30 dagen niet geleverd" kon annuleren.
Ik heb de afgelopen dagen zo lopen klooien met mijn Jiayu G3 dat ik deze stiekem toch wel wil
Ik heb de afgelopen dagen zo lopen klooien met mijn Jiayu G3 dat ik deze stiekem toch wel wil

Right, gisteren dus bij MM online een zwarte besteld, krijg zojuist de zilveren binnen.
Daar gaan we maar even achteraan.
Daar gaan we maar even achteraan.
- NAC Breda -
Vandaag gesproken met HTC related en de One komt volgende week uit in BE en NL
De One is al lang uit in NL? Voor BE hoop ik erop, staat voorlopig op 21 mei voor zover ik kan zien.Stancke schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:15:
Vandaag gesproken met HTC related en de One komt volgende week uit in BE en NL
Zwart of zilver?Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:06:
Gsmweb heb de mijne net opgestuurd, net een dag voor ik met "30 dagen niet geleverd" kon annuleren.![]()
Verwijderd
Klopt, ben langsgeweest bij 2 verschillende Belcompanies en beiden hadden ze nog 1 zilveren en 1 zwarte. Genoeg op vooraad is wel wat overdreven. Maar ik ben nu een trotse bezitter van een een One. Zonder dode pixels en zonder gaps. Hiervoor moest ik wel 1 winkel verder want de eerste belcompany had er wel 1 met een flinke gap. Goed opletten dus!Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:34:
[...]
ga je hem toch ergens anders kopen, ligt genoeg op voorraad. Voordat je een S4 gaat kopen: kijken even op het forum van de S4: lags en dode pixels
Dat het zo lang heeft moeten duren... (en t scheelt me nog meer dan 60 euro in tegenstelling tot mijn pre-order) onvoorstelbaar
Voor de mensen die nog wachten: cancellen die pre-order en gewoon in de winkel halen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 15:28 ]
Net ook bij de BelCompany geweest (Haarlem (vestiging Schalkwijk)), laatste zwarte meegenomen. In de winkel even gekeken of er gaps waren, was gelukkig niet het geval. Ze hadden nog twee zilveren op liggen, dus ook hier een voorraadje aanwezig en goedkoper dan de internetwinkels
.
Verwijderd
Denk dat ik toch maar overstap op een Tele2 sim-only met 300 min. en 1gig voor 17 p.m. Dan koop ik het toestel wel los, bespaart mij veel geld. Weet alleen niet hoe Tele2 is met het netwerk.
van SM nog steeds niks vernomen.
van SM nog steeds niks vernomen.
Verwijderd
Vandaag Htc one zwart geleverd van HI, hadden ze alle gegevens van mijn moeder nodig. Vader gewoon aanwezig, nee mogen ze niet meegeven, zo lever je maar als bezorger maar 1 pakje per dag ja... Nu wordt hij morgen geleverd, toch nog een lichtpuntje in deze periode van examens.
@alexarnhem.
Wanneer hebben jullie gepreordered?
Bij mij staat er nog steeds: wachten op voldoende voorraad.
22 april besteld...
22 april besteld...
Ik heb net een belletje gehad. Bij de hi-winkel in waalwijk hebben ze nu de zilveren op voorraad.
Xbox: Gulpener88
Ik heb er net een ook bij de bc gehaald! Een zwarte los gekocht. Helaas lijkt het scherm iets te wijken. Ga er dus mee terug
DaveD
Verwijderd
7 AprilDCG909 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:49:
@alexarnhem.
22 april besteld...
Eindelijk is het hier ook zo ver! 17 maart de zwarte besteld bij Azerty. 15 mei zouden ze hem binnen krijgen. Gisteren een mail met opnieuw onbekende leverdatum... maar direct daarop een nieuwe mail met verwachte leverdatum van 16 mei, nou ja 1 extra dag kan geen kwaad.
Maar vandaag pardoes een verzendmail gehad met daarbij track en trace code! Morgen ga ik dan ook naar het ervaringen topic! Jeeeeeej!
Hoop dat voor de rest van jullie hij ook snel geleverd wordt. Achteraf vond ik die twee maand wachten wel meevallen
Maar vandaag pardoes een verzendmail gehad met daarbij track en trace code! Morgen ga ik dan ook naar het ervaringen topic! Jeeeeeej!
Hoop dat voor de rest van jullie hij ook snel geleverd wordt. Achteraf vond ik die twee maand wachten wel meevallen
Als iemand in Nordhorn mijn zwarte HTC One wil ophalen laat het dan maar weten. Mijn pre-order van 24 maart is binnen maar aangezien ik al een zwarte heb maak ik liever een ander blij
I love watercooling
De losse prijs daalt ook totaal niet he? Ik wil zelf de zilverkleurige maar hoopte dat hij onder de 600 zou duiken.. Blijft gewoon 650
En 670 bij de shops die m op voorraad hebben..
Verwijderd
Er zijn minsters twee winkles die hem voor 600 aanbieden en beide hebben voorraad...Jazco2nd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 18:15:
De losse prijs daalt ook totaal niet he? Ik wil zelf de zilverkleurige maar hoopte dat hij onder de 600 zou duiken.. Blijft gewoon 650En 670 bij de shops die m op voorraad hebben..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 18:37 ]
Mediamarkt hengelo heeft/had hem ook op voorraad.
Verwijderd
Vandaag uiteindelijk een zwarte one gekocht bij BC.
Na weken dit forum in de gaten gehouden te hebben, ga ik verder in de ervaringen- en accessoiresforums.
Ik hoop dat iedereen snel zn telefoon krijgt. Voor mij nooit meer een preorder!
Na weken dit forum in de gaten gehouden te hebben, ga ik verder in de ervaringen- en accessoiresforums.
Ik hoop dat iedereen snel zn telefoon krijgt. Voor mij nooit meer een preorder!
Heb net de zwarte variant opgehaald bij de BC voor 600 euro. Een stuk goedkoper dan andere aanbieders. Me happy!!
Mijn zilveren One is net verstuurd van amazon. Hopelijk betreft dit een perfect afgewerkt toestel, ik mag ook eens geluk hebben na mijn vorige One!
Had er anders al lang eentje van BC willen kopen, maar ze wilden echt niet los wegens beperkte voorraad en enkel abo blabla.
Had er anders al lang eentje van BC willen kopen, maar ze wilden echt niet los wegens beperkte voorraad en enkel abo blabla.
Ik heb vandaag gebruik gemaakt van het zelfde aanbod. Vodafone Red onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers, onbeperkt sms'en en 1gb databundel.Malarky schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:48:
Omdat ik toe ben aan verlenging van mijn Vodafone contract en de laatste jaren met grote regelmaat VF simonly abbo's afsloot ben ik in principe nu helemaal tevreden met Vodafone RED 2jr simonly voor 39 euro per maand (prive abbo op zakelijke naam (ja dat kan al jaren bij VF) dus eigenlijk maar 32,23 p/m) maar goed. Ik wil nu helemaal geen nieuwe telefoon, heb nog een nieuwe HTC One S maar ik kwam erachter dat ik wel gek was als ik geen abbo met HTC One bij Vodafone afnam.
Alleen mijn aanbod was dat het toestel geen 150 euro maar 25 euro kostte. Ik zou het nog maar eens navragen als ik jou was, heb je weer 125 extra marge ;-)
Ik heb de zilveren genomen. Heeft iemand enig idee wat de "echte" levertijden zijn bij Vodafone? Aan de telefoon zeiden ze 2 tot 10 werkdagen, daar kan ik niet zo veel mee....
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Verwijderd
Ff forum doorlezen en je hebt hem voor 600Jazco2nd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 18:15:
De losse prijs daalt ook totaal niet he? Ik wil zelf de zilverkleurige maar hoopte dat hij onder de 600 zou duiken.. Blijft gewoon 650En 670 bij de shops die m op voorraad hebben..
Toevoeging... uiteraard voor 599 op te halenGarrett schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:43:
Als iemand in Nordhorn mijn zwarte HTC One wil ophalen laat het dan maar weten. Mijn pre-order van 24 maart is binnen maar aangezien ik al een zwarte heb maak ik liever een ander blij
I love watercooling
Heb verschillende belwinkels nagelopen voor een zwart exemplaar in Breda maar nergens verkopen ze hem zonder abonnement. Waardeloos. Ook MM heeft ze nog steeds niet op voorraad.
De prijsverschillen zijn ook wel bijzonder maar voor 600 euro heb ik hem nog niet gevonden.
De prijsverschillen zijn ook wel bijzonder maar voor 600 euro heb ik hem nog niet gevonden.
Verwijderd
Volgens mij adverteert er op mp uit Vianrn met zwarte HTC'sHarold_S schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:53:
Heb verschillende belwinkels nagelopen voor een zwart exemplaar in Breda maar nergens verkopen ze hem zonder abonnement. Waardeloos. Ook MM heeft ze nog steeds niet op voorraad.
Same here, heb je er nog een medialink en hoes bij ook
Die van mij (studentmobiel tmobile zilver) wordt vandaag bezorgd. Contract binnen bij studentmobiel op 21 maart.
Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.
Verwijderd
@Dennis
Dit is de reactie die ik via twitter kreeg:
Hi, contractdatum is van 29-04. We hopen eind volgende week op een ruime levering.Nog even wachten op de bevestiging hiervan.
Zelf heb ik de T-mobile Black besteld.
Dit is de reactie die ik via twitter kreeg:
Hi, contractdatum is van 29-04. We hopen eind volgende week op een ruime levering.Nog even wachten op de bevestiging hiervan.
Zelf heb ik de T-mobile Black besteld.
HTC One T Silver van Studentmobiel wordt vandaag bij mij bezorgd. Duurt even maar dan heb je ook wat 
zie jullie in de andere topics!
Aah! 08-04 bij studentmobiel de t-black besteld (overstap van KPN naar T-mobile). Iemand die na deze datum al een t-black heeft mogen ontvangen van SM?
Net een berichtje van gsmweb dat de zwarte t-black vandaag opgestuurd wordt
Verwijderd
Oke, toen ik op maandag nog steeds niks had gehoord van mijn pre-order ben ik maar eens op de site van Vodafone gaan kijken.
Ik zag daar de HTC One Black staan en ik had hem meteen maar besteld. Onder het mom van: Stel dat zij in het distributiecentrum al wel op voorraad hebben liggen, terwijl dat dat bij de lokale Vodafone store niet zo was.
Toen ik bestelde kreeg ik de beloofde bevestigingsmail niet, dus ik had vervolgens ook nog eens mijn twijfels of mijn bestelling überhaupt aankwam.
Wordt ik woensdag plotseling mijn bed uit geschopt door mijn huisgenoot met het bericht dat er een pakketje voor me is. En ja hoor: Mijn splinternieuwe HTC One Black was binnen gekomen, twee dagen na bestelling! EIN-DE-LIJK, ik wachtte al sinds 20 Februari.
Ik neem het Vodafone wel heel kwalijk, of in ieder geval de medewerkers van de desbetreffende winkel, die mijn pre-order gewoon vergeten zijn. Afijn, ik ben blij dat ik hem nu heb.
Het is een top apparaat! Ben nog een hoop uit aan het proberen, maar de eerste indruk is goed. Ik heb geen kiertjes of spleetjes. Wel ben ik niet zo omver geblazen door de boomsound. Begrijp me niet verkeerd, hij gaat echt hard, maar misschien had ik er dan ook iets te veel van verwacht.
Het is overigens een unbranded toestel, zelfs 'My Vodafone' stond er nog niet op.
Ik zag daar de HTC One Black staan en ik had hem meteen maar besteld. Onder het mom van: Stel dat zij in het distributiecentrum al wel op voorraad hebben liggen, terwijl dat dat bij de lokale Vodafone store niet zo was.
Toen ik bestelde kreeg ik de beloofde bevestigingsmail niet, dus ik had vervolgens ook nog eens mijn twijfels of mijn bestelling überhaupt aankwam.
Wordt ik woensdag plotseling mijn bed uit geschopt door mijn huisgenoot met het bericht dat er een pakketje voor me is. En ja hoor: Mijn splinternieuwe HTC One Black was binnen gekomen, twee dagen na bestelling! EIN-DE-LIJK, ik wachtte al sinds 20 Februari.
Ik neem het Vodafone wel heel kwalijk, of in ieder geval de medewerkers van de desbetreffende winkel, die mijn pre-order gewoon vergeten zijn. Afijn, ik ben blij dat ik hem nu heb.
Het is een top apparaat! Ben nog een hoop uit aan het proberen, maar de eerste indruk is goed. Ik heb geen kiertjes of spleetjes. Wel ben ik niet zo omver geblazen door de boomsound. Begrijp me niet verkeerd, hij gaat echt hard, maar misschien had ik er dan ook iets te veel van verwacht.
Het is overigens een unbranded toestel, zelfs 'My Vodafone' stond er nog niet op.
Verwijderd
Wanneer heb jij 'm besteld?Reticulum schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:46:
Net een berichtje van gsmweb dat de zwarte t-black vandaag opgestuurd wordt
Quote van gsmweb facebook: HTC heeft beloofd vandaag een aantal One Black te leveren, zodra ik meer weet hoor je dit.
Ah ik zie het al, dat bericht was zelfs aan jou
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 10:51 ]
Verwijderd
Ik ben 2 dagen geleden de Phone House in Nijmegen binnengelopen en heb de zwarte versie meteen megekregen. Wachtte zelf ook al een tijd lang op pre-orders e.d. maar heb toch maar besloten om een winkel in te lopen en het is direct gelukt.
Als het goed is hebben ze er nog wel een paar op voorraad dus mensen in de omgeving van Nijmegen, probeer het zou ik zeggen. Anders is er nog Bel Company (ook Nijmegen) waar ze er ook nog een aantal op voorraad hadden (zwart of zilver weet ik niet).
edit: het ging hier wel om toestel + abbo, heb niet gevraagd naar mogelijkheden zonder abbo.
Als het goed is hebben ze er nog wel een paar op voorraad dus mensen in de omgeving van Nijmegen, probeer het zou ik zeggen. Anders is er nog Bel Company (ook Nijmegen) waar ze er ook nog een aantal op voorraad hadden (zwart of zilver weet ik niet).
edit: het ging hier wel om toestel + abbo, heb niet gevraagd naar mogelijkheden zonder abbo.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 11:12 ]
Verwijderd
Wanneer besteld?scorchnl schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:24:
HTC One T Silver van Studentmobiel wordt vandaag bij mij bezorgd. Duurt even maar dan heb je ook wat
Weet iemand toevallig een winkel in de buurt van Alkmaar waar ze de zwarte en de zilveren versie hebben?
Normaal kies ik altijd zonder na te denken de zwarte maar de zilvere is toch ook wel erg mooi....
Normaal kies ik altijd zonder na te denken de zwarte maar de zilvere is toch ook wel erg mooi....
Verwijderd
Heeft iemand een foto van de T silver, de branded versie van T-Mobile? ik ben erg benieuwd hoe die er uit ziet.. of die branding het niet lelijk maakt.
Ik geloof dat de branding enkel in de vorm van wat voorgeïnstalleerde apps te merken is. Aan het uiterlijk is niets anders t.o.v. de unbranded versies. Correct me if I'm wrong though =).Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:09:
Heeft iemand een foto van de T silver, de branded versie van T-Mobile? ik ben erg benieuwd hoe die er uit ziet.. of die branding het niet lelijk maakt.
Ik ben vooral benieuwd of de branding ook inhoudt dat je eerst moet wachten bij updates op t-mobile;)
Verwijderd
Ik hoop dat je gelijk hebt! zou wel beter zijn.Fontini schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:12:
[...]
Ik geloof dat de branding enkel in de vorm van wat voorgeïnstalleerde apps te merken is. Aan het uiterlijk is niets anders t.o.v. de unbranded versies. Correct me if I'm wrong though =).
Verwijderd
Yup, dat is het nadeel van een branded toestel.K.Rotteveel87 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:13:
Ik ben vooral benieuwd of de branding ook inhoudt dat je eerst moet wachten bij updates op t-mobile;)
Updates verschijnen later.
En zoals altijd hebben ze geen batch gekregen van de leverancier en wordt er gezegd volgende week... Tevens wordt er gezegt dat HTC bepaald welke lande bevoorraad worden en dat de leveranciers dus niet mogen bepalen om een gedeelte van de Coolblue batch bestemd voor NL naar Belgie te verschepenRommelD schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:03:
[...]
Tegen mij zeiden ze vorige week dat ze op 15 mei (dus morgen) de toestellen binnen zouden krijgen.
Keep the fingers crossed!
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Iemand behoefte om t-mobile te bellen? Als ze mijn nummer zien hebben ze meteen geen zin meer om een poot uit te steken heb ik het idee
Verwijderd
Heeft iemand al wat gehoord over de nieuwe batch zwarte HTC Ones van HI?
Ik werd dinsdag gebelt maar t bleek een foutje te zijn, dus heb m nog steeds niet binnen
Ik werd dinsdag gebelt maar t bleek een foutje te zijn, dus heb m nog steeds niet binnen
Rofl, verwachte leverdatum is plots naar 31 mei geschoten ... ***bedrijf.
Wanneer heb jij deze besteld? Ik heb 8 april de overstap gemaakt van KPN naar T-Mobile (via studentmobiel) en ook de T-Black besteld. Vandaag nog niets van SM vernomen dus denk dat het de volgende batch wordt. Wacht nu al ruim een maand =(.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:04:
Weet iemand al iets over de leverdatum van de T-black van studentmobiel?
Mijn collega heeft bij Misco besteld. Verwachte leverdatum nu 5 juni.. ben benieuwd welk jaar...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Krijg nu ook bericht; gsmweb na precies 3 weken verzonden. All things considered valt het me nu nog mee
Communicatie had gewoon duidelijker gemogen maar ik geloof dat de uiteindelijke levering nog best snel is gezien alle problemen die iedereen ondervindt met HTC in het algemeen.
Problemen, problemen, had 'n willekeurige telefoontoko ingelopen en je had 'm al weken gehad
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ik heb hem de 20e besteld.Fontini schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:09:
[...]
Wanneer heb jij deze besteld? Ik heb 8 april de overstap gemaakt van KPN naar T-Mobile (via studentmobiel) en ook de T-Black besteld. Vandaag nog niets van SM vernomen dus denk dat het de volgende batch wordt. Wacht nu al ruim een maand =(.
Heeft Studentmobiel uberhaupt wel een levering gehad van de T-Black.
Mja, denk dat HTC al aardig wat klanten is kwijtgespeeld door deze launch. België is na 2 maand nog altijd aan het wachten op de eerste One, en blijkbaar gaat het nog met gemak tot eind mei duren ... als ze dit al halen, ik denk eerder juni (en juli vooraleer die overal echt goed beschikbaar is).Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:10:
Krijg nu ook bericht; gsmweb na precies 3 weken verzonden. All things considered valt het me nu nog meeCommunicatie had gewoon duidelijker gemogen maar ik geloof dat de uiteindelijke levering nog best snel is gezien alle problemen die iedereen ondervindt met HTC in het algemeen.
Reactie van studentmobiel op bestelling van T-Black: "We verwachten het toestel binnen 1 tot 2 weken zodra het toestel op voorraad is gaan wij uw aanvraag verwerken."
Verwijderd
Ha CLB, long time no see (Milestone topic dacht ik?). Ja dat is wel waar, maar een abonnement is financieel nou eenmaal wat aantrekkelijker, althans zeker wel in mijn geval. En in de T-mobile winkel zelf kostte het toestel 100 euro meer met het abonnement wat ik nu hebCLB schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:11:
Problemen, problemen, had 'n willekeurige telefoontoko ingelopen en je had 'm al weken gehad
Whut! Studentmobiel heeft mij zojuist per mail laten weten dat mijn T-Black verstuurd is! Besteld op 08-04-2013!.. Orderstatus is ook gewijzigd naar verzonden inclusief Track and Trace. =D
Op 28-03 besteld hier. Ook T-black. Nog niks ontvangen..Fontini schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:29:
Whut! Studentmobiel heeft mij zojuist per mail laten weten dat mijn T-Black verstuurd is! Besteld op 08-04-2013!.. Orderstatus is ook gewijzigd naar verzonden inclusief Track and Trace. =D
Verwijderd
04-04-2013 mijn htc one t-black bij studentmobiel besteld en nog niets gehoord. Vraag me af of hun fifo systeem faalt of dat ze gewoon niet iedereen fifo bericht sturen. Anders wordt het rond 6 uur nog maar weer een keertje bellen 
Na twee dagen proberen door de helpdesk heen te komen had ik gister te horen gekregen dat ik vandaag geplanned stond voor verzending.
Na twee dagen proberen door de helpdesk heen te komen had ik gister te horen gekregen dat ik vandaag geplanned stond voor verzending.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 14:45 ]
Verwijderd
Als je HI belt over HTC One zwart is het enigste wat je hoor ik weet niet ik weet niet ik weet niet en proberen ze t gesprek zo snel mogenlijk af te kappen
Verwijderd
Jezus allemachtig.. Studentmobiel is nog steeds niet uit maart met uitleveren van de pre-orders. Heb direct contact via Twitter met een medewerker. Die zegt dat ze enorm druk zijn door de T Mobile Branded toestellen van de One. Ze doen daar zeker hun best, het is T Mobile die ons de levering niet gunt 
SM zeurt waarschijnlijk net zo hard bij T-mobile als de klanten dat bij SM doen!
SM zeurt waarschijnlijk net zo hard bij T-mobile als de klanten dat bij SM doen!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 14:49 ]
Argh! Waar zou dat aan kunnen liggenMiguelMASSACRE schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:31:
[...]
Op 28-03 besteld hier. Ook T-black. Nog niks ontvangen..FIFO much?

Verwijderd
Jawel, de levering van vandaag (een handjevol zwart en een aantal zilver) zijn op de post gegaan. Voor de rest zijn ze nu echt T-mobile aan het platbellen en mailen voor toestellen.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:49:
Is de batch nog niet op dan van SM? Dacht dat ze er al doorheen waren.
Verwijderd
Ja oke, maar ik dacht dat ik misschien nog wel een mailtje kon verwachten ^^, maar die hoop is dus vervlogen huilen met de pet op ^^
Verwijderd
Haha volgens mij ken ik jou ook van Twitter Altena! Hoop op een mailtje vandaag heeft geen zin meer..Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:51:
Ja oke, maar ik dacht dat ik misschien nog wel een mailtje kon verwachten ^^, maar die hoop is dus vervlogen huilen met de pet op ^^
Verwijderd
Stond namelijk op het punt om mijn order te annuleren bij SM en over te gaan naar Tele2 met sim only, koop ik dat apparaat wel los. Was het nu zo dat ik het toestel kon verwachten, dan had ik het wel door laten gaanVerwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:52:
[...]
Haha volgens mij ken ik jou ook van Twitter Altena! Hoop op een mailtje vandaag heeft geen zin meer..

Twijfel !!
Btw heb SM redelijk vaak lopen bestoken met tweets ja
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 15:01 ]
Verwijderd
Er is nog hoop! Net (30 seconden geleden) een mailtje gekregen van student mobiel voor een T-Black van 04-04-2013. Toestellen waarschijnlijk fifo verstuurd maar mailtje niet!
Grapjas, dit forum gaat met 4 pagina's per dagVerwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:17:
[...]
Ff forum doorlezen en je hebt hem voor 600

Maar ik heb in elk geval al 1 idee.. waar je die 2e vandaan haalt geen idee maar die ene ga ik ff bellen.
Verwijderd
Ik 02-04-13 bij gsmwijzer voor T-silver, maar ook nog niks gehoord. Ik verwacht het vandaag ook niet eerlijk gezegd.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:00:
Er is nog hoop! Net (30 seconden geleden) een mailtje gekregen van student mobiel voor een T-Black van 04-04-2013. Toestellen waarschijnlijk fifo verstuurd maar mailtje niet!
Ja ik ook maar dan 19-03-13, er is me maandag verteld dat ze woensdag zouden leveren, gisteren weer gebeld en nu zouden ze m dan vandaag verzenden. Maar ik geloof er niet echt meer in.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:21:
[...]
Ik 02-04-13 bij gsmwijzer voor T-silver, maar ook nog niks gehoord. Ik verwacht het vandaag ook niet eerlijk gezegd.
Coolblue BE is wel grappig op Twitter :
Van uiterste best doen nog niet veel gemerkt. ook nog geen enkele reactie van HTC op mensen die vragen hoe het nu zit voor België. Hun laatste reactie is van vorige week waarin ze medio mei gaven, maar daar zitten we nu aan. Ze weigeren precies om iets of wat te zeggen erover.De fabrikant heeft helaas problemen door de grote vraag. Zij doen hun uiterste best om het snel te kunnen leveren.
Net gebeld door GSMwijzer naar aanleiding van een boze tweet. Ze konden mn T-silver inderdaad vandaag niet meer leveren, wel konden ze mijn bestelling omzetten naar bijvoorbeeld een Tele2-abonnement waardoor ik morgen mij toestel krijg!
Verwijderd
Dan was het wel een hele kleine batch als jij er niet bijzit.TheZohan schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:04:
Net gebeld door GSMwijzer naar aanleiding van een boze tweet. Ze konden mn T-silver inderdaad vandaag niet meer leveren, wel konden ze mijn bestelling omzetten naar bijvoorbeeld een Tele2-abonnement waardoor ik morgen mij toestel krijg!
Nog steeds niemand die een zwarte wil afhalen in Nordhorn voor 599? Ik ben reeds voorzien dus mag 1 van jullie gaan
I love watercooling
145km is wat te ver voor mij als ik hem bij BC in mijn woonplaatsook voor €599,- kan krijgen.Garrett schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:22:
Nog steeds niemand die een zwarte wil afhalen in Nordhorn voor 599? Ik ben reeds voorzien dus mag 1 van jullie gaan
Sorry.
Het is echt ongeloofelijk. Maar omdat ik de mobiel via het werk koop (ik werk in Belgie maar ben nederlander) kan ik geen losse gaan kopen in Nederland. Maar ik ga in 2 weken voor 2.5 weken op vakantie in Africa, dus ik schat dat ik hem heb als ik terug kom (als ik hem ervoor zou krijgen zou ik hem ook niet meenemen op onze survival tocht in een 4x4 en 3200km)deephallow1 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:24:
Coolblue BE is wel grappig op Twitter :
[...]
Van uiterste best doen nog niet veel gemerkt. ook nog geen enkele reactie van HTC op mensen die vragen hoe het nu zit voor België. Hun laatste reactie is van vorige week waarin ze medio mei gaven, maar daar zitten we nu aan. Ze weigeren precies om iets of wat te zeggen erover.

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Zelfde probleem hier, als ik hem los zou kopen ergens anders, kost dat grapje mij stukken meer. En dat gewoon omdat HTC zijn zaken niet op orde heeftRommelD schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:20:
[...]
Het is echt ongeloofelijk. Maar omdat ik de mobiel via het werk koop (ik werk in Belgie maar ben nederlander) kan ik geen losse gaan kopen in Nederland. Maar ik ga in 2 weken voor 2.5 weken op vakantie in Africa, dus ik schat dat ik hem heb als ik terug kom (als ik hem ervoor zou krijgen zou ik hem ook niet meenemen op onze survival tocht in een 4x4 en 3200km)
Tja, dat is misschien wel waar. Maar ik vind het wel irritant dat studentmobiel nu al weken tegen mij zegt dat mijn telefoon 'waarschijnlijk' volgende week komt, maar dat de batch die ze hebben ontvangen kleiner uit is gevallen. Vier weken geleden zeiden ze per email dat ik met nog 1 a 2 weken levertijd rekening moest houden. Dat is gewoon bij lange na niet waar gebleken, aangezien ik nu week 5 in ga. Ik kan me niet voorstellen dat ze destijds oprecht geloofden dat ze de door hun opgegeven data gingen halen. Ik heb een beetje het gevoel dat ze me aan het lijntje houden. Door steeds te zeggen dat het maar 1 weekje duurt lopen mensen minder snel weg dan wanneer je moet zeggen dat het een maand duurt. Maar het wekt zo wel valse verwachtingen en frustratie op. Langzaamaan zie dat ook op twitter gebeuren.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 14:47:
Jezus allemachtig.. Studentmobiel is nog steeds niet uit maart met uitleveren van de pre-orders. Heb direct contact via Twitter met een medewerker. Die zegt dat ze enorm druk zijn door de T Mobile Branded toestellen van de One. Ze doen daar zeker hun best, het is T Mobile die ons de levering niet gunt
Leuke deal hadden ze hoor, maar dat pre-orderen op deze manier is eigenlijk alleen maar irritant. Nu wacht ik nog wel even, maar in de toekomst doe ik dit soort dingen niet meer.
Ik wacht al dagen op een bevrijdende email of SMS van AMP Logistics/ T-Mobile met de gegevens voor het maken van een bezorg afspraak. Begin deze week is mij herbevestigd dat ik mijn toestel tussen 16 en 20 mei zal ontvangen. 19 en 20 mei zal niet lukken i.v.m. pinksteren, dus hoop ik vandaag of morgen een bericht te ontvangen.
Het zou me overigens niet verbazen als mijn toestel nog meer vertraagd is gezien de reacties in dit forum. Voor mij overigens ook geen preorders meer, hooguit in de shop van een keten zelf want daar worden de toestellen het snelst uitgeleverd.
Het zou me overigens niet verbazen als mijn toestel nog meer vertraagd is gezien de reacties in dit forum. Voor mij overigens ook geen preorders meer, hooguit in de shop van een keten zelf want daar worden de toestellen het snelst uitgeleverd.
Dit verhaal onderschrijf ik helemaal. Het is duidelijk dat de hoofdschuld bij HTC ligt dat gewoon niet voldoende kan produceren. Maar die leveranciers met hun valse beloften hangen mij ook flink de keel uit. En toch twijfel ik over die black One in Nordhorn.jurriewaal schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:28:
[...]
Tja, dat is misschien wel waar. Maar ik vind het wel irritant dat studentmobiel nu al weken tegen mij zegt dat mijn telefoon 'waarschijnlijk' volgende week komt, maar dat de batch die ze hebben ontvangen kleiner uit is gevallen. Vier weken geleden zeiden ze per email dat ik met nog 1 a 2 weken levertijd rekening moest houden. Dat is gewoon bij lange na niet waar gebleken, aangezien ik nu week 5 in ga. Ik kan me niet voorstellen dat ze destijds oprecht geloofden dat ze de door hun opgegeven data gingen halen. Ik heb een beetje het gevoel dat ze me aan het lijntje houden. Door steeds te zeggen dat het maar 1 weekje duurt lopen mensen minder snel weg dan wanneer je moet zeggen dat het een maand duurt. Maar het wekt zo wel valse verwachtingen en frustratie op. Langzaamaan zie dat ook op twitter gebeuren.
Leuke deal hadden ze hoor, maar dat pre-orderen op deze manier is eigenlijk alleen maar irritant. Nu wacht ik nog wel even, maar in de toekomst doe ik dit soort dingen niet meer.
T-Mobile bevestigd mij nooit een datum helaas. Net klantenservice gesproken en ze liet wel iets los over 17 en 20 Mei...BlooDbeak schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:04:
Ik wacht al dagen op een bevrijdende email of SMS van AMP Logistics/ T-Mobile met de gegevens voor het maken van een bezorg afspraak. Begin deze week is mij herbevestigd dat ik mijn toestel tussen 16 en 20 mei zal ontvangen. 19 en 20 mei zal niet lukken i.v.m. pinksteren, dus hoop ik vandaag of morgen een bericht te ontvangen.
hoop gezeur met mijn order, laat ik hopen dat ik een AMP bericht krijg.
(Silver)
Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.