Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-07 17:44
Ik blijf me verbazen dat dit topic uberhaupt nog bestaat. De term pre-order is wel erg ver gezakt in waarde...Ik ben afgelopen maandag naar Staples in Drachten gegaan en heb daar gewoon een losse HTC One black kunnen kopen. Ze hadden ook nog zilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
En achteraf HTC weer janken dat ze niks verkopen.....
Vind je 't nu gek?? :D

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:26
Barry|IA schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:17:
En achteraf HTC weer janken dat ze niks verkopen.....
Vind je 't nu gek?? :D
Zouden ze gaan janken omdat de productie maximaal moet worden opgeschroeft om de orders bij te houden? Denk het niet he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t!n0 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:07:
Ik blijf me verbazen dat dit topic uberhaupt nog bestaat. De term pre-order is wel erg ver gezakt in waarde...Ik ben afgelopen maandag naar Staples in Drachten gegaan en heb daar gewoon een losse HTC One black kunnen kopen. Ze hadden ook nog zilveren.
Ik blijf me vooral verbazen dat mensen aan hun per-order blijven vasthouden terwiijl anderen gewoon de winkel uitlopen met een toestel. In het begin zag je zelfs dat mensen niet eens geloofden dat je hem voor 600 bij de BC kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:26
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:17:
[...]

Ik blijf me vooral verbazen dat mensen aan hun per-order blijven vasthouden terwiijl anderen gewoon de winkel uitlopen met een toestel. In het begin zag je zelfs dat mensen niet eens geloofden dat je hem voor 600 bij de BC kunt kopen.
Nou, de BC in Dordrecht houdt vast aan het feit dat ze hem alleen met abonnement mogen verkopen, dan loop ik naar buiten, ze willen mijn geld niet blijkbaar.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:17:
[...]

Omdat sommige mensen een abonnement nemen en niet in 1 keer 600 euro kunnen neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:54:
[...]

Omdat sommige mensen een abonnement nemen en niet in 1 keer 600 euro kunnen neerleggen.
Ja echt he, alsof 600 euro niks is. Daarbij kreeg ik bv korting op het abonnement, dat ik nu niet krijg. Scheelt me over 24 maanden iets van 200 euro. Dan wacht ik wel, die 200 is voor mij erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:46
RommelD schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:20:
[...]

Het is echt ongeloofelijk. Maar omdat ik de mobiel via het werk koop (ik werk in Belgie maar ben nederlander) kan ik geen losse gaan kopen in Nederland. Maar ik ga in 2 weken voor 2.5 weken op vakantie in Africa, dus ik schat dat ik hem heb als ik terug kom (als ik hem ervoor zou krijgen zou ik hem ook niet meenemen op onze survival tocht in een 4x4 en 3200km) 8)7
ik ga hem juist los kopen omdat het via mn werk wordt betaald.. abo heb ik nl al, een geschikt toestel niet. Kan je het niet bespreken met je baas?
Als ik het prive zou aanschaffen zou ik het nooit kunnen betalen.. dan zou ik het met een abo doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Jazco2nd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 23:00:
[...]

ik ga hem juist los kopen omdat het via mn werk wordt betaald.. abo heb ik nl al, een geschikt toestel niet. Kan je het niet bespreken met je baas?
Als ik het prive zou aanschaffen zou ik het nooit kunnen betalen.. dan zou ik het met een abo doen..
Nee dat kan niet omdat ik dan niet het belgische BTW nummer kan gebruiken om de mobiel te kopen in NL of Duitsland :(

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:47
RommelD schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:26:
[...]

Nee dat kan niet omdat ik dan niet het belgische BTW nummer kan gebruiken om de mobiel te kopen in NL of Duitsland :(
Yup, als ik die in het buitenland zou bestellen kan ik de volle pot betalen ... en legt mijn werk ook niet bij.

Maar goed nieuws, het is nog maar is uitgesteld, en ditmaal naar juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik wou net posten: "nieuwe dag, nieuwe kansen" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:07:
En ik wou net posten: "nieuwe dag, nieuwe kansen" |:(
Jah, Coolblue BE daalt bij mij ook ongelooflijk hard tbh. Blijven volhouden dat hij snel gaat komen, en dat ze samen met HTC werken om dat mogelijk te maken blablabla.

Dat ze dan gewoon eerlijk zijn, en zeggen dat België hun geen zak interesseert, en ze wel zullen zien wanneer hij uitkomt. Zou ik eigelijk minder last mee hebben dan heel dat gedoe nu waar ze mensen maar blijven voorliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie verrassing vanochtend.

"Uw orderstatus is gewijzigd naar **Pakket verzonden**."

T-Silver bij gsmwijzer. 2-4-2013 besteld. Dacht dat de batch al op was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:38
Geen enkele aantoonbare inzet, dus weg.

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 17-05-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 17-05-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:21
Elke keer weer erg jammer dat fabrikanten zo omgaan met de mensen die een pro-order doen. Elke keer zijn de mensen die dit niet doen eerder voorzien dan de pre-order.

Ik heb er inmiddels van geleerd en een pre-order daar begin ik niet aan.

Deze week het mooie nieuws ontvangen dat ik een HTC One heb gewonnen.
Superblij natuurlijk en moet nu wachten wanneer hij binnenkomt bij de webshop en dan sturen ze hem op. Zij verwachten hem 27-5 maar zoals ik nu lees zal dit waarschijnlijk niet gaan lukken.

Nou ja op deze mannier een HTC One krijgen dan wil je hoe moeilijk ook nog wel even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 16:31
Vraagje over StudentMobiel:

Het viel me net op toen ik inlogde om mijn status te bekijken dat mijn telefoon veranderd is:
Volgens mij had ik bij de omschrijving staan dat het om een HTC One T-Silver ging (of zoiets). Nu staat er dat het een "HTC One Stunning Silver" betreft. En ook de bijbehorende prijs is gestegen van €0 naar €113. De totaalprijs/abonnement gelukkig niet.

Betekent dit dat ze nu ook non-branded telefoons gaan leveren? Iemand anders met dezelfde situatie? Betekent dit dat ze nu sneller kunnen leveren aangezien de non-branded versie wel op voorraad is was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r_acker schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:05:
Vraagje over StudentMobiel:

Het viel me net op toen ik inlogde om mijn status te bekijken dat mijn telefoon veranderd is:
Volgens mij had ik bij de omschrijving staan dat het om een HTC One T-Silver ging (of zoiets). Nu staat er dat het een "HTC One Stunning Silver" betreft. En ook de bijbehorende prijs is gestegen van €0 naar €113. De totaalprijs/abonnement gelukkig niet.

Betekent dit dat ze nu ook non-branded telefoons gaan leveren? Iemand anders met dezelfde situatie? Betekent dit dat ze nu sneller kunnen leveren aangezien de non-branded versie wel op voorraad is was?
Ik heb er nu ook staan dat ik een HTC One Stunning Silver als product besteld heb, en ook is de prijs naar 113 gegaan.

Zal er eens een tweet heen doen :)

**reactie SM** : "Dit gaan we voor je uitzoeken. Hier komen we later op terug."

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Grappig, precies dezelfde situatie bij Studentmobiel. Ik heb ze gisteren gemaild om te vragen naar de status van mijn order, en een eventuele indicatie van levertijd. Nu heb ik net een mailtje dat 'ie verzonden is.

Ingelogd staat er inderdaad de Stunning Silver ipv de T-Silver en de prijs is inderdaad naar 113 gegaan. Het totaalbedrag is echter ongewijzigd. Zou SM zo spuugziek van T-mobile zijn dat ze als service naar de ongeduldige klanten unbranded gaan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mj2sL schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:19:
Grappig, precies dezelfde situatie bij Studentmobiel. Ik heb ze gisteren gemaild om te vragen naar de status van mijn order, en een eventuele indicatie van levertijd. Nu heb ik net een mailtje dat 'ie verzonden is.

Ingelogd staat er inderdaad de Stunning Silver ipv de T-Silver en de prijs is inderdaad naar 113 gegaan. Het totaalbedrag is echter ongewijzigd. Zou SM zo spuugziek van T-mobile zijn dat ze als service naar de ongeduldige klanten unbranded gaan leveren?
Bij mij staat precies hetzelfde idd, had het nog niet eens bekeken. Overigens staat er nu wel bij prijs 133 euro, maar de totaalprijs is niet veranderd. Dat zou wel goede service zijn, want daar verliezen ze wel geld op.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zou het zijn, maar denk niet dat dit zal gaan gebeuren.
Ik wacht af op de reactie van SM, mocht ik wat horen, post ik het uiteraard direct :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:29
Op 2 mei abbo verlengd bij KPN, toestel (silver) besteld.
Op 4 mei toestel thuis bezorgd (foutloos exemplaar)
Op 13 mei gratis Medialink besteld ondanks dat pas op 2 mei toestel besteld is.
15 mei: media link binnen.
Zo kan het dus ook

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

02-04-2013 Hi verlengd met zwarte One bij Coolblue
14-05-2013 order geannuleerd
14-05-2013 Hi verlegd met zwarte One bij Belsimpel
17-05-2013 Toestel ontvangen.

Ik ga dus verhuizen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mj2sL schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:19:

Wanneer had je hem besteld? Als ze unbranded gaan leveren heb ik daar ook wel oren naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeatBoyNBK2
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-07-2019
Ik heb mijn One 10 mei bij T-mobile shop aangeschaft (icm verlenging), 11 mei via de website de medialink besteld en deze kwam dinsdag 14 mei al binnen. Netjes hoor.

Common sense is not so common...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier de HTC One 8 mei gekocht en de medialink twee dagen later al ontvangen! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-08 18:41
2 Jaar abbo verlenging, 1 GB 7mbs data bundel, 75 belminuten, onbeperkt SMS bij Hi.
Ik krijg 3.50 studentenkorting en 7.00 verlengkorting. Totaal voor 2 jaar lang elke maand 39.50 euro.
Dit is met toestellease, maakt me verder niet uit dat ik hem moet inleveren of afkopen.

Is dit een goed aanbod? Ik wil hem graag hebben, maar vergeleken met me huidige abbo (27euro, ook 1 gb internet) zit ik nu dan een stuk hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Laatst online: 11-09 01:34
Ik weet niet of dit het goede topic ervoor is, maar vanochtend kreeg ik m'n HTC One van Vodafone. Ik heb tegelijkertijd m'n abo verlengd.

Nu heb ik al 4 jaar lang een HTC Hero met een gewone SIM-kaart, maar deze past niet in de One.

Andere mensen die dit overkomen? Ik neem aan dat ik gewoon via Vodafone een kleiner SIM-kaartje kan krijgen?

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Double__D schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:35:
Ik weet niet of dit het goede topic ervoor is, maar vanochtend kreeg ik m'n HTC One van Vodafone. Ik heb tegelijkertijd m'n abo verlengd.

Nu heb ik al 4 jaar lang een HTC Hero met een gewone SIM-kaart, maar deze past niet in de One.

Andere mensen die dit overkomen? Ik neem aan dat ik gewoon via Vodafone een kleiner SIM-kaartje kan krijgen?
Klopt, tegenwoordig zijn "alle" smartphones uitgerust met een microsim houder. Als je naar vodafone belt en zegt dat je een microsim nodig hebt komt alles goed!

Veel plezier met je HTC One!

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:53

westergas

rikkie_pc

Oynky schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:32:
2 Jaar abbo verlenging, 1 GB 7mbs data bundel, 75 belminuten, onbeperkt SMS bij Hi.
Ik krijg 3.50 studentenkorting en 7.00 verlengkorting. Totaal voor 2 jaar lang elke maand 39.50 euro.
Dit is met toestellease, maakt me verder niet uit dat ik hem moet inleveren of afkopen.

Is dit een goed aanbod? Ik wil hem graag hebben, maar vergeleken met me huidige abbo (27euro, ook 1 gb internet) zit ik nu dan een stuk hoger...
Ik vind dit geen goede prijs, zeker gezien de toestellease. Als je niet zo veel data verstookt ben je beter af met een sim only en een los toestel. Al was het alleen maar om niet mee te gaan met die belachelijke prijzen van de telco's.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HesRuud schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:36:
[...]

Klopt, tegenwoordig zijn "alle" smartphones uitgerust met een microsim houder. Als je naar vodafone belt en zegt dat je een microsim nodig hebt komt alles goed!

Gewoon naar de winkel gaan, krijg je meteen een nieuwe mee (moet je 5 euro betalen oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
Pfft, iedereen die probeert om contact op te nemen met HTC omwille van de leveringen in België krijgt gewoon niks antwoord. Heb zelf 2 dagen geleden een mail gestuurd, komt niets antwoord op. HTC blijft stelselmatig alles negeren hierover.

Op site van TechData staat dan 1/6 als bevestigde leverdatum vanuit HTC, maar de vorige 3 datums waren dat ook ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Laatst online: 11-09 01:34
HesRuud schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:36:

Thanks, weer wat geleerd. Er verandert een hoop in een paar jaar! :)
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:38:

Gewoon naar de winkel gaan, krijg je meteen een nieuwe mee (moet je 5 euro betalen oid).
Dat klinkt als de snelste oplossing (zeker gezien Pinksteren enzo), thanks!

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oynky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-08 18:41
westergas schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:37:
[...]

Ik vind dit geen goede prijs, zeker gezien de toestellease. Als je niet zo veel data verstookt ben je beter af met een sim only en een los toestel. Al was het alleen maar om niet mee te gaan met die belachelijke prijzen van de telco's.
Ken je een sim only die 7+mbs haalt zonder meteen een 5gb databundel te nemen? ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Studentmobiel heeft problemen met het verlengen van de contracten volgens vorige prijzen..
Fijn, weer een complicatie erbij :(
Ik wil wel de prijs waarvoor ik betaald heb, anders annuleer ik het maar.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:54:
Studentmobiel heeft problemen met het verlengen van de contracten volgens vorige prijzen..
Fijn, weer een complicatie erbij :(
Ik wil wel de prijs waarvoor ik betaald heb, anders annuleer ik het maar.. :O
Heb je gebeld met SM? maar dan verlengen in het algemeen of specifiek bij een provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:01:
[...]

Heb je gebeld met SM? maar dan verlengen in het algemeen of specifiek bij een provider?
TMobile.. Ze geven echter wel aan dat de klant niet de dupe mag worden en dat wij recht hebben op wat we besteld hebben. Hier strijden ze dan ook voor nu. Ben benieuwd! Heb nog nooit zoiets meegemaakt zoals het gedoe rondom HTC One.. Er is sprake van zoveel oneerlijkheid en kromme regelingen!
Gelukkig is het toestel het wachten zeker waard! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind wachten eigenlijk niet zo'n probleem, het toestel is het zeker waard! maar ik vind het jammer dat het allemaal zo krom en niet even eerlijk gaat. dat iemand die hem in mei heeft besteld na 2 dagen binnen heeft en ik van april nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:38:
[...]

Nee hoor, bij Vodafone wordt ie gratis vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:42:
Ik vind wachten eigenlijk niet zo'n probleem, het toestel is het zeker waard! maar ik vind het jammer dat het allemaal zo krom en niet even eerlijk gaat. dat iemand die hem in mei heeft besteld na 2 dagen binnen heeft en ik van april nog niet..
Amen..
Het is super vervelend dat T Mobile er een flinke batch naast heeft voor directe verkoop, want ik kan er eigenlijk eentje ophalen in Hengelo, maar dan moet ik veel bijbetalen en zit ik aan een ander abbonement. Op deze manier heeft pre-orderen dus echt geen zin. Plus willen ze zo graag branded toestellen leveren, maar de wachttijd voor de mensen wordt daardoor nog langer, omdat ze dus eerst gebrand moeten worden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:45:
[...]

Amen..
Het is super vervelend dat T Mobile er een flinke batch naast heeft voor directe verkoop, want ik kan er eigenlijk eentje ophalen in Hengelo, maar dan moet ik veel bijbetalen en zit ik aan een ander abbonement. Op deze manier heeft pre-orderen dus echt geen zin. Plus willen ze zo graag branded toestellen leveren, maar de wachttijd voor de mensen wordt daardoor nog langer, omdat ze dus eerst gebrand moeten worden. 8)7
Inderdaad, ik heb nog het oude abonnement gelukkig, als ik hem nu ga cancelen ben ik gelijk weer meer geld per maand kwijt en dat wil ik ook niet.. dat ze hem branded willen snap ik wel, toch weer reclame.. Als ze nu dit batch die ze hebben voor directe verkoop naar pre- order schuiven.. dan zou je al heel veel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:56:
[...]

Inderdaad, ik heb nog het oude abonnement gelukkig, als ik hem nu ga cancelen ben ik gelijk weer meer geld per maand kwijt en dat wil ik ook niet.. dat ze hem branded willen snap ik wel, toch weer reclame.. Als ze nu dit batch die ze hebben voor directe verkoop naar pre- order schuiven.. dan zou je al heel veel oplossen.
Probleem daarbij is dat T Mobile nog geld ziet in de directe verkoop, waar het geld voor pre-orders al lang en breed binnen is. Als je een toestel in de winkel haalt en het is er niet, dan ga je naar de concurrent. Als je hem hebt gepre-ordered dan weten ze dat je erop gaat wachten. Ik snap hun redenering, maar dan heeft pre-orderen in telecomland gewoon geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:49
Oynky schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:32:

Ik heb met 150 minuten en 1gb het voor 32.50 geregeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werewood Elf
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-03 10:00
Op 11-04-2013 T-silver besteld bij Studentmobiel, deze wordt morgen geleverd. Jeeej!!

Schijnbaar hebben ze de pre-orders van maart dus al volledig gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:04:
[...]

Probleem daarbij is dat T Mobile nog geld ziet in de directe verkoop, waar het geld voor pre-orders al lang en breed binnen is. Als je een toestel in de winkel haalt en het is er niet, dan ga je naar de concurrent. Als je hem hebt gepre-ordered dan weten ze dat je erop gaat wachten. Ik snap hun redenering, maar dan heeft pre-orderen in telecomland gewoon geen nut.
je hebt helemaal gelijk, en ik begrijp hun denk wijze wel maar eerlijk is het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max the Roos schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:20:
Op 11-04-2013 T-silver besteld bij Studentmobiel, deze wordt morgen geleverd. Jeeej!!

Goddomme, nu ben ik het zat. Nu leveren ze dus echt niet meer FIFO uit.
Allemachtig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max the Roos schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:20:

Had je verlenging of nieuw abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:25:
[...]

Goddomme, nu ben ik het zat. Nu leveren ze dus echt niet meer FIFO uit.
Allemachtig :(
wanneer heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:16:
[...]

Wanneer had je hem besteld? Als ze unbranded gaan leveren heb ik daar ook wel oren naar :)
Eerste week april besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:31:
[...]

wanneer heb jij hem besteld?
8 april.. Nu komen ze aan met het verhaal dat het om verlenging gaat.. Maar dat had 10 mei al moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluimpje2
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:31
Ik ga jullie ook verlaten hier.
Trotse bezitter van een Zwarte HTC One

22-02-2013 Zwarte HTC One besteld bij coolblue icm vodafone altijd abonnement.
08-05-2013 Gebeld voor afleverafspraak.
11-05-2013 HTC One ontvangen
15-05-2013 HTC Medialink aangevraagd.
16-05-2013 HTC Medialink ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-12-2020
Ik als 2 mei'er zit gespannen alle commotie te lezen en ik hoop toch echt dat het geen 4 weken meer gaat duren. Niet voor mezelf, en ook niet voor de mensen die nóg langer wachten dan ik. Vind het ook niet logisch dat andere mei-mensen al wel 1 hebben, verlenging, t mobile, zilver. Daar word ik wel een beetje boos van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werewood Elf
  • Laatst online: 13-03 10:00
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:27:
[...]

Had je verlenging of nieuw abbonement?
Ik heb een nieuw abbonement (38€ p.m.), ik kom van Hi af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg de volgende uitleg:

Het betreft een verlenging die T Mobile nu eerst moet gaan goedkeuren door de nieuwe prijswijzigingen. Je bent nu een van de eerste die een toestel ontvangt als de goedkeuring er is. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
Grappig : http://www.engadget.com/2...axy-s-4-10-million-sales/

HTC kan misschien eens iets leren hoe een gsm te maken van Samsung. Ze zitten constant op Samsung te bashen en te roepen dat ze beter zijn, maar ze worden ondertussen van verkopen wel de grond in geboord. En zeker als je ziet dat Samsung amper moeite heeft met de productie.

Verder zit Coolblue eerst bezig dat ze spoedig een nieuwe leverdatum krijgen, en nu plots dat het even gaat duren ... heb het gehad met heel deze boel.

[ Voor 7% gewijzigd door deephallow1 op 17-05-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat bashen is gewoon concurrentiestrijd, die vele verkopen van Samsung, komt door hun marketingbudgetten.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
CLB schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:47:
Dat bashen is gewoon concurrentiestrijd, die vele verkopen van Samsung, komt door hun marketingbudgetten.
En doordat de S4 amper problemen heeft gehad met leveringen niet te vergeten? Dat kreng is in België ondertussen al overal in overvloed verkrijgbaar, terwijl ze van de HTC One nog niet eens weten wanneer ze hem gaan binnenkrijgen. En als je het leest is de miserie met leveringen nog altijd niet volledig over in redelijk wat andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 14:02
Het blijft verdacht stil bij T-Mobile. Mij is 11 mei nog bevestigd dat ik mijn toestel voor 20 mei zou ontvangen, maar dan had ik toch inmiddels een bericht voor een bezorgafspraak moeten ontvangen. Nog meer vertraging had ik goed mee kunnen leven, maar meld dit dan wel even voor de leverdatum die mij gemeld is.
Niets laten horen is onprofessioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorbulas
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-05 10:49
Waarom staat Belcompany niet in de pricetracker? Hij is daar maar 600 euro. Voor de zwarte en witte 32gb.

Heb hem net los gehaald, is toch 40 euro goedkoper als de goedkoopste op de pricetracker :O

Meeste hebben er ook nog eens zat op voorraad

[ Voor 10% gewijzigd door Gorbulas op 17-05-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat de Belcompany daar geen geld voor betaald aan Tweakers ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorbulas
Aaah, dat verklaart het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 14:26
En omdat de BC hem niet altijd los wil verkopen.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 16:31
Niet verwacht, toch gekregen van SM:
Uw order (Ordernummer: xxx) is per TNT Post aan u verzonden.
(ergens in April aangevraagd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 19:31
EINDELIJK!!! Nieuws van PDAshop België!
U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de HTC One. Na lang wachten hebben wij eindelijk positief bericht ontvangen van HTC. Volgende week komt de eerste levering HTC One's in België binnen.

Wanneer kan ik de HTC One verwachten?
Zodra uw toestel binnen is ontvangt u een verzendbevestiging of nemen we contact met u op voor een afleverafspraak. U heeft uw HTC One dan de volgende dag in huis.

Niet vergeten
Vergeet na ontvangst van uw toestel niet de gratis HTC Media Link HD te claimen. Dit kunt u doen op de speciale actiesite van HTC.

Namens HTC en Coolblue nogmaals onze oprechte excuses voor het lange wachten. Heeft u nog vragen? De Coolblue Klantenservice staat voor u klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlooDbeak
T-Mobile Nieuws ‏(@TMobile_NL) schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:51:
T-Mobile zal woensdag opnieuw HTC One toestellen ontvangen. ^RtB
Het is echt absurd hoe slecht t-mobile klanten informeerd. Je moet haast smeken om een update over de leverdatum en dan melden ze doodleuk dat ik hem misschien volgende week krijg. T-Mobile mag er wel eens wat tegenover gaan stellen. Uitstel na uitstel en in de shops kun je hem binnen een paar dagen krijgen als hij niet gewoon op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer er weer een nieuwe lading T-black en T-silver binnenkomt bij studentmobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Voor de mensen die hun One via de vodafone actie wilden halen...de looptijd van de actie is gehalveerd van 24 naar 12 maanden. Bummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r_acker schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:15:
Niet verwacht, toch gekregen van SM:

[...]

(ergens in April aangevraagd)
Dan krijg je waarschijnlijk ook de unbranded versie ipv de branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
westergas schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:27:
Voor de mensen die hun One via de vodafone actie wilden halen...de looptijd van de actie is gehalveerd van 24 naar 12 maanden. Bummer...
Zo, ben ik blij dat ik ongepland op Capelle ben afgereden een uur voor sluitingstijd op zaterdagmiddag...

Zuur voor iedereen die een bezoek in de planning heeft(/had) bij 1 van de toekomstige openingsacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
Zojuist mijn aflever afspraak gemaakt (MTV-Mobile) ik heb het vermoeden dat mijn negatieve forum post vruchten heeft afgeworpen. Direct contact met Ordermanagement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Laatst online: 10-01-2024
deephallow1 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:44:
Grappig : http://www.engadget.com/2...axy-s-4-10-million-sales/

HTC kan misschien eens iets leren hoe een gsm te maken van Samsung. Ze zitten constant op Samsung te bashen en te roepen dat ze beter zijn, maar ze worden ondertussen van verkopen wel de grond in geboord. En zeker als je ziet dat Samsung amper moeite heeft met de productie.

Verder zit Coolblue eerst bezig dat ze spoedig een nieuwe leverdatum krijgen, en nu plots dat het even gaat duren ... heb het gehad met heel deze boel.
http://www.allaboutphones...nciers-van-apple-aan.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontini
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 20:51
Ik had de T-Black 08-04 besteld bij SM en inmiddels binnen gekregen.

Het enige wat ik er van T-Mobile op heb staan qua software is een t-mobile ringtone. Geen bootlogo, geen apps. Worden deze geïnstalleerd als ik het T-mobile kaartje erin stop? Mijn nummer wordt pas volgende maand overgezet en kom van KPN af, dus gebruik nog even mijn oude verknipte kaartje =).

Maargoed, geen apps en bootscherm van T-mobile, wel een ringtone. Unbranded?

Heb dit forum vanaf 't begin in de gaten gehouden en het lijkt erop dat er nu toch aardig uitgeleverd wordt =). Ik hoop voor iedereen dat hij/zij 'm snel binnen heeft!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullgoof
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-08 15:37
net de T-mobile aan de lijn gehad die kon mij vertellen dat er in de loop van de volgende week een mail komt voor een bestelafspraak.

besteld op 16-4
black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deejv
  • Laatst online: 15-02-2024
Hmz.. Vanochtend nog 2 dagen bij expansys (ik laat maar weg hoe vaak ik al heb afgeteld naar 3 dagen), maar nu is het weer 9 dagen. Beetje slechte keus geweest om daar te bestellen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:38
Ga het topic verlaten.
Net de zilveren gekocht bij belcompany. 599.... Hadden zwart en zilver ruim op voorraad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Toen ik hoorde dat de vodafone actie in afgeslangte vorm door zou gaan heb ik de knoop door gehakt en me laten tillen met een MTV-Mobile abbo ;)

Zojuist met een zwarte de deur uit gelopen. Nooit gedacht dat ik bij een fysieke winkel terecht zou komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Jeej ik heb ook de medialink ontvangen. Ook al had ik 'm niet voor 30 april gekocht. Toch erg aardig van HTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
Onvoorstelbaar, bel T-Mobile met de vraag of ze al een idee hebben over mijn levering, zegt 't vrouwtje dat ik even in de wacht sta, na 10 minuten nog niks en wordt er opgehangen! Derp, nu nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 14:45
tiguan schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:15:
Jeej ik heb ook de medialink ontvangen. Ook al had ik 'm niet voor 30 april gekocht. Toch erg aardig van HTC :)
Je moet toch je aankoopbewijs bijvoegen? Sturen ze het alsnog als je hem in mei hebt gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Powrot schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:21:
[...]

Je moet toch je aankoopbewijs bijvoegen? Sturen ze het alsnog als je hem in maart hebt gekocht?
Ja heb ik ook gedaan, maar ze controleren volgens mij vooral je IMEI nummer. Ik heb 'm op 6 mei besteld en op 8 mei ontvangen van Vodafone. Ik heb de rekening van Vodafone als bewijs meegestuurd en daar stond duidelijk op dat ik 'm pas in mei heb gekocht. Maar ik dacht, wie niet waagt, wie niet wint toch?

Ik vraag me alleen af of ik er nou echt het nut van in zie, van dat ding. Ik zie mezelf niet de hele tijd dingetjes streamen naar m'n tv vanaf m'n telefoon :P

[ Voor 13% gewijzigd door tiguan op 17-05-2013 19:25 . Reden: datums klopte niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Powrot schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:21:
[...]

Je moet toch je aankoopbewijs bijvoegen? Sturen ze het alsnog als je hem in maart hebt gekocht?
Als je hem in maart gekocht hebt, heb je volgens de voorwaarden er gewoon recht op. Ben alleen benieuwd wat HTC gaat doen als jij hem voor 30 april besteld hebt, maar pas na 31 mei binnen hebt.

Want als Ritel zo door gaat, zie ik hem namelijk niet voor 31 mei.. |:(

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 14:45
Mijn excuses, bedoelde inderdaad mei :p, zal het dan ook maar proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
DennisM6 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:18:
Onvoorstelbaar, bel T-Mobile met de vraag of ze al een idee hebben over mijn levering, zegt 't vrouwtje dat ik even in de wacht sta, na 10 minuten nog niks en wordt er opgehangen! Derp, nu nog een keer proberen.
Omg, ze kunnen het systeem niet in. Op de vrijdagavond. Morgen mag ik het weer proberen, joepie!. Begin toch steeds meer naar de winkel te neigen ondanks dat het meer kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

superericje schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 18:54:
Ga het topic verlaten.
Net de zilveren gekocht bij belcompany. 599.... Hadden zwart en zilver ruim op voorraad....
Wellicht kan je zo anderen ook blij maken als je zegt in welke plaats? *D :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlooDbeak
skullgoof schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:48:
net de T-mobile aan de lijn gehad die kon mij vertellen dat er in de loop van de volgende week een mail komt voor een bestelafspraak.
Deze mededeling kreeg ik vorige week te horen, maar deze week heb ik niets mogen ontvangen. Pas nadat ik weer contact op had genomen kreeg ik te horen dat T-Mobile volgende week een nieuwe zending binnen krijgt. Ik krijg mijn telefoon 'spoedig' volgens T-Mobile, maar ik reken nergens meer op gezien wat mij en anderen al is beloofd. Het is daar een grote puinhoop en het enige wat ze doen is mensen aan he lijntje houden. Als mijn toestel niet perfect is gaat hij terug, na zo lang wachten moet hij perfect in orde zijn.

Op zich heb ik geen moeite met het lange wachten, maar het uitstellen van de levering zonder het te melden is natuurlijk waardeloos. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:38
Garrett schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:28:
[...]
Ohw ja OePs...
Centrum 's-Hertogenbosch, daar komt de mijne vandaan! Vriendelijk geholpen losse verkoop geen probleem.. Was misschien omdat het erg stil was en hij toch nog wilde verkopen.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sukkels van HI hebben mijn bestelling geannuleerd omdat op de bestelling de naam A. stond in plaats van
A J M (kwam niet overeen met het paspoort). Zeggen ze dat mijn bestelling zojuist is geannuleerd en dat ik hem opnieuw moet bestellen. Kantoor uitgestuurd, vandaag langs de Phone House gegaan in Arnhem, hadden ze nog een op voorraad liggen gelijk meegenomen. Uiteindelijk toch goed gekomen, maar wat een gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ook in Boxmeer op voorraad, zowel bij de bel als bij welcom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorbulas
Ik werk dan bij de BC, ik weet het alleen van Rotterdam, die hebben er genoeg liggen.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Dus ik wacht nog steeds op de HTC ONE Zwart van Telfort!!

Heeft iemand deze al binnen?

Alvast bedankt voor de info ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schipperz
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik had eigenlijk een vraagje en ik kon het niet echt vinden in de laatste pagina's. Ik heb bij KPN de HTC one besteld op 26 april. Nu weet ik dat ik dus recht heb op de HTC media link HD. Alleen moet ik nu voor de 31ste wel de factuur als bewijz mee leveren. Ik heb dus KPN gebeld vriendelijk vrouwtje aan de lijn die mij garrandeerde dat de actie dan wel langer door gezet zou worden. Weet iemand of dit waar is of ben ik gewoon voor gelogen door KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
schipperz schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:53:
....Ik heb dus KPN gebeld vriendelijk vrouwtje aan de lijn die mij garrandeerde dat de actie dan wel langer door gezet zou worden. Weet iemand of dit waar is of ben ik gewoon voor gelogen door KPN?
Zodra je de HTC One in handen hebt, kan je je hier registreren!
Registreren kan t/m 31 mei 2013
Bron (rechtsonder op de pagina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Denk dat HTC ergens zelf ook wel weet dat 31 mei te kort is, zeker met het feit dat de zwarte versie nu langzaam pas verkocht begint te worden.

Ik neem denk ik volgende week wel contact op met HTC zelf wanneer ik nog niks gehoord heb van Ritel, aangezien 31 mei ook steeds dichterbij komt en ik z'n ding gewoon wil hebben (daarom pre-order ik de telefoon ook).

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn media link besteld met een bon van 3 mei.
geen enkel probleem binnen 2 dagen thuis op de deurmat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik kreeg gisteren ook een mailtje van SM dat mijn ONE T ook was opgestuurd. totaal niet aan zien komen.

één probleem, mijn huis is vandaag niet bereikbaar, dus postbode zal of 5 minuten moeten lopen |:( :+ Anders wachten tot dinsdag, kan er ook nog wel bij haha!

Btw voor zover ik weet krijg ik de zilvere, maar had aangegeven dat het mij niet uitmaakte.
Verder had ik hem op 15-04 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capraf
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-03 07:59
Gisteren de one opgehaald bij een t-mobile shop. En diezelfde middag opgegeven voor de media link. Ik kreeg netjes een mail dat hij verzonden is dus ze zijn helemaal niet moeilijk met die uiterste datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasHa
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-06-2023
Ik heb tevens de media link ontvangen! Vorige week zaterdag gekocht bij BC Haren (599 euro) De kassa bon die ik erbij kreeg heb ik wat gefotoshopt zodat de verkoop datum ergens in april ligt aangemeld en media link ontvangen. Makkelijk he maar wel een beetje stout!

[ Voor 8% gewijzigd door ThomasHa op 18-05-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
Mijn zilveren bij SM is gisteren ook verstuurd. Helaas was de informatie met track&trace niet up to date, waardoor ik te laat thuis was vandaag om het pakketje te ontvangen. Dan maar weer wachten tot dinsdag, kan er ook nog wel bij na anderhalve maand wachten...

Maar er is in ieder geval daadwerkelijk een pakketje verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
Er is de laatste tijd een flink batch uit gedeeld zo te zien aan de reacties. Volgens T-Mobile komt er volgende week weer een flinke lading, hopelijk zit ik er eindelijk bij. Wacht nu bijna 5 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

codemann schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:15:
EINDELIJK!!! Nieuws van PDAshop België!

[...]
Die mail heb ik ook gisteren ontvangen. Hopelijk betekent dit echt iets...

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Pagina: 1 ... 92 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.