Staat op dit forum, ik heb het niet meer nagezocht op xda. Als 1 tweaker dat doet vind ik het al prima.
Matched: Fa
quote:
JDL15 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:16:
[...]
Hey, Serienummer begint met FA34CW. Ik heb jouw foto's proberen te vinden middels de zoekfunctie, helaas zonder succes. Ik had hem zelf op Amazon.de voor 599 gekocht.
Waar wil je dan nog een zwarte uithalen voor 599 binnen afzienbare tijd? Had je ook eenzelfde schermprobleem? Ik kan je foto's helaas nergens vinden..
Ik hoop dat Amazon.de mij gewoon snel een nieuwe kan doen toekomen als ik deze terug stuur.. Ik heb nog nooit zo sterk gebaald, want het toestel is verder helemaal het einde..
Pagina 2 vanaf het midden tot onderaan .
Hmm, FA. Dat is die nieuwe fabriek denk ik, normaal toch veel goeie toestellen gezien, vooral op XDA positief.
Een zwarte, dat weet ik niet. Maar Amazon zal je wel eerstdaags eentje opsturen zodra ze er terughebben zeker?
Geen schermprobleem, enkel afwerking die tekort schoot. Gaps, kartelingen, putjes, krasjes, schaafjes, en speakergrilles die verschillend in hoogte lagen tegenover het scherm. Bekijk de foto's gewoon .
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 22-05-2013 14:25
]