Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quipp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-07-2024
Vandaag besteld bij Tele2 abbo laten verlengen.
32.75 pm + 55 voor toestel
500bel/sms en 1 GB data
totaal = 841euro

Edit : binnen 10 werkdagen geleverd.

een scherpere aanbieding dan dit heb ik nog niet kunnen vinden!

[ Voor 9% gewijzigd door Quipp op 18-05-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Quipp schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:07:
500bel/sms en 1 GB data
totaal = 841euro

Inderdaad een erg goede aanbieding (gezien de huidige markt)!

Gefeliciteerd met het prachtige toestel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeextreme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
ThomasHa schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:29:
Ik heb tevens de media link ontvangen! Vorige week zaterdag gekocht bij BC Haren (599 euro) De kassa bon die ik erbij kreeg heb ik wat gefotoshopt zodat de verkoop datum ergens in april ligt aangemeld en media link ontvangen. Makkelijk he maar wel een beetje stout!
Welke Haren? Haren (Groningen) of Haren (noord Braband)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:53

westergas

rikkie_pc

500bel/sms en 1 GB data
totaal = 841euro

Ik betaal 1059 incl aansluitkosten bij MTV-mobile. Heb dan 150 minuten en 2GB. Normaal had ik dat nooit gedaan...maar ze hadden een zwarte op voorraad dus ja... ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:54
Freeextreme schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:07:
[...]

Dat moet dan Groningen zijn, er zit namelijk geen BelCompany in de Haren in Noord-Brabant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zippy1970
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-03 08:40
Ik heb op 22 april een T-Mobile iSmart 200 abbo afgesloten bij CoolBlue. Ik moest toen €55,93 voor de unbranded HTC One Black bijbetalen.

Op 8 mei kreeg ik vervolgens een mailtje van hun dat ze de HTC One Black binnen hadden gekregen, maar niet genoeg om ook mijn HTC One uit te leveren.

Vervolgens kreeg ik vandaag een telefoontje van CoolBlue dat ze de HTC One nog steeds niet voor me op voorraad hebben, maar dat ze het abonnement wel af moesten gaan sluiten. Maar t-Mobile hade inmiddels nieuwe abonnementsvormen dus ik mocht van hun nog wisselen als ik dat wilde.

Omdat ik nu in het ziekenhuis lig, en niet meer precies kon herinneren wat iSmart 200 mij ging kosten, vroeg ik het hem. Hij zei dat ik €44 per maand ging betalen en dat SMSjes en belminuten uit dezelfde "200" bundel kwamen. Dit klonk mij wat duur in de oren en dat SMS verhaal kon ik mij ook niet herinnerenmaar ik kon het echt niet zelf nazoeken. Hij vertelde mij vervolgens dat met de nieuwe abonnementsvorm 200 minuten + 2GB + onbeperkt internet maar €45 was. En het toestel gratis.

Ik zei dat hij dat maar moest doen (voor die €1 p/m extra).

Een paar minuten later heb ik meteen teruggebeld omdat ik er toch vrij zeker van was dat die €44 niet klopte en dat verhaal met de SMSjes al helemaal niet. Ik kreeg toen iemand anders aan de lijn en die veranderde het nog eens: hij zij dat die €44 per maand van het iSmart 200 abbo alleen voor de eerste 9 maanden was en dat ik daarna gewoon de volle €50,33 (of zo) moest gaan betalen. Toen ik zei dat ik er 100% zeker van was dat de korting die ik kreeg voor de volle 24 maanden was, zei hij dat dat niet kom omdat T-Mobile dat voor de huidige abonnement nog nooit gedaan had (24 maanden korting geven). Hij zei zelfs dat hij één van de webmasters had gevraagd naar de gecachede pagina te kijken.

Toen ik vroeg of ik toch gewoon mijn oude abonnement kon behouden, antwoordde hij dat dat niet meer kon.

Inmiddels weet ik exact hoe het in elkaar steekt: Ik had een iSmart 200 abonement afgesloten met 200 belminuten, 1.5GB data en 2500 SMSjes. Prijs per maand: €41,50 over de gehele contractsperiode van 2 jaar.

Bovendien blijkt dat het nieuwe abonnement dat ze me aangesmeerd hebben, met een branded toestel komt. Als ik een unbranded toestel wil, moet ik nog €20 bijbetalen..

Ik heb mij dus onder valse voorwendselen over laten halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasHa
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-06-2023
Freeextreme schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:07:
[...]

Haren Groningen ;) Toen ik hem haalde was het de laaste Zwarte mss even een telefoontje plegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 13:21
Zippy, smartphoneshop met T-Mobile had inderdaad abbonementsvormen in vorm met "volledige looptijd" prijzen. Ik hiel het al een tijdje in de gaten hoe het ontwikkelde, voordat de nieuwe abbo's online kwamen stonden er alleen volledige looptijd abbo's op de iSmart.

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Zippy, Ik heb afgelopen tijd T-mobile regelmatig aan de telefoon gehad. Wat een stelletje amateurs zijn het. Geen enkele medewerker zegt hetzelfde. Ze liegen je van alles voor. Dit kan niet dat kan niet....niks kan teruggedraaid worden. Heb mijn order daar geannuleerd. Ik heb nu een zwarte besteld ( alweer een maand terug) via Studentmobiel. Dat blijft ook maar duren. Verteld dat als ik het volgende week niet heb wordt mijn order geannuleerd. Ik ga dan bij BC wel eentje halen voor €599, die hebben genoeg op voorraad lees ik hier op Tweakers.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Voor de mensen die hem nog los willen halen en vlak bij de grens wonen met Duitsland een tip, de One is gewoon op voorraad in zwart en zilver op Saturn.de en Mediamarkt.de.

Als je hem besteld met Paypal of CC kan je hem nu woensdag ophalen voor 600 euro bij je dichtsbijzijnde Duitse Saturn of Mediamarkt.

[ Voor 16% gewijzigd door alwaysleft op 19-05-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:57:
Voor de mensen die hem nog los willen halen en vlak bij de grens wonen met Duitsland een tip, de One is gewoon op voorraad in zwart en zilver op Saturn.de en Mediamarkt.de.

Als je hem besteld met Paypal of CC kan je hem nu woensdag ophalen voor 600 euro bij je dichtsbijzijnde Duitse Saturn of Mediamarkt.
Nagenoeg bij elke BC en welcombij winkel op voorraad en los te koop. Sommige bels doen nog lastig maar steeds minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 12:41
Ik heb me toch niet kunnen inhouden toen ik toevallig langs een Phonehouse (Makro, Hengelo) kwam. Ze bleken nog een Black te hebben. Kostte me icm 150min-1GB T-Mobile €187 (incl. thuiskopieheffeing). Dat is een redelijke prijs voor een unbranded toestel (bij Coolblue is dezelfde combi €196), dus toch maar aangeschaft. Taiwanese productie, batch 34, zeer, zeer miniem gapje aan de bovenkant, maar ik ben voor de komende twee jaar af van het pre-order gezeik. Phonehouse had de zilveren nog op voorraad voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:11:
[...]

Nagenoeg bij elke BC en welcombij winkel op voorraad en los te koop. Sommige bels doen nog lastig maar steeds minder
Bij mij in de buurt heeft geen enkele hem op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:40:
[...]

Bij mij in de buurt heeft geen enkele hem op voorraad.
Is er ook geen phonehouse in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Eergisteren de One (Black) in Bergen op Zoom (Fruiteniersdreef) gehaald (PhoneHouse) bij verlenging met VF Red.

Ze hadden er nog een aantal op voorraad. Uiteindelijk heb ik 2 stuks One Black geconsumeerd want de 1e na een dag weer terug gebracht wegens kapotte bovenste luidspreker. Die ging weer retour HTC.

Ook hadden ze nog voldoende zilveren op voorraad. Bij de MM in BoZ hadden ze ook nog tientallen zilveren op voorraad. Ook bij de MM in Breda hadden ze eergisteren nog 7 zilveren op voorraad.

Ik ben blij dat me het hele preorder circus bespaart is gebleven (Heb dit topic vanaf het begin gevolgd), geduld is een schone zaak! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 19:33
Bij de Mediamarkt Breda zojuist de zwarte gescored. Ze hebben er nu nog 2 in het zwart en 3 in het zilver. (13:30 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
en hier de One silver.
bij de belcompany op de lijnbaan (rotterdam) hadden ze er nog genoeg, meegenomen voor 599,99
losse verkoop was geen enkel probleem.

[ Voor 20% gewijzigd door Shanquish op 20-05-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

500bel/sms en 1 GB data
totaal = 841euro

Geldt deze aanbieding alleen bij een abbo verlening?

Anders bestel ik direct :)
Al hoewel ik aan 500mb ook wel genoeg hebt. Overal waar ik ben heb ik wifi. Ik stream geen muziek op video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 18:37
Ik zit nu al weken te wachten op de zwarte HTC one bij Hi. Heb hem in de vroegste fase gereserveerd en heb nog steeds niks gehoord dat hij binnen is. Ben ook al drie keer langs geweest in de winkel maar toen ook geen geluk. Meer mensen met deze ervaring bij Hi/KPN?

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:12
22 april besteld... en nog geen ETA voor de telefoon...
Als het nog een week zo door gaat ga ik wel naar een concurrent... Dan betaal ik maar wat meer, maar dan heb ik wel meer MB's en snelheid en heb ik de telefoon sneller binnen :(
Ik zie hier niks meer over vodafone klanten o.a. dus die hebben hem waarschijnlijk nu al :/
Ook al tijden niks meer gelezen over T-mobile, buiten pre-orders bij derden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Studentmobiel reageert gewoon niet meer.

Over de telefoon is de laatste ETA eind mei voor de orders van halverwege april.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Laatst online: 16:40
Barry|IA schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:55:
Studentmobiel reageert gewoon niet meer.

Over de telefoon is de laatste ETA eind mei voor de orders van halverwege april.
Heb afgelopen vrijdag gebeld met studentmobiel of ze mijn terugzending al hadden ontvangen en de vriendelijke dame aan de telefoon gaf aan dat ze veel zieken hadden en daarom super druk. Misschien is dit de reden dat ze nog niet op je e-mail hebben gereageerd. De reden dat ik belde was ook omdat er niet op mijn e-mail gereageerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalverian
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-04 17:38
of dat het pinksteren was vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
dalverian schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:40:
of dat het pinksteren was vandaag...
Wat is pinksteren ook alweer?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag tussen 08:30-21:30 wordt mijn One afgeleverd. Dat wordt dus thuis bivakeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 14:02
DCG909 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:51:
Ook al tijden niks meer gelezen over T-mobile, buiten pre-orders bij derden.
Ik heb direct bij de T-Mobile webshop besteld op 12 april en nog geen toestel ontvangen. Het laatste bericht dat ik direct van T-Mobile heb ontvangen is dat mijn toestel tussen 16 en 20 mei geleverd zou worden. Via twitter heb ik gecommuniceerd met T-Mobile, hierbij kreeg ik 11 mei een bevestiging dat mijn toestel op de eerder gemelde datum zou worden geleverd. Dit is echter niet gebeurd, waarna ik opnieuw contact heb opgenomen met T-Mobile.
Helaas heb ik geen toezegging/ garantie gekregen over de levering van mijn toestel. Het enige wat me getweet werd is dat er aanstaande woensdag een nieuwe levering binnenkomt en dat ik spoedig mijn toestel krijg.

Indien mijn toestel deze week niet geleverd word, zal ik mijn order annuleren en overstappen naar een concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou.. SM besluit gewoon niet meer te reageren op mijn tweets. Zie ze wel antwoorden op anderen, maar ik krijg niks terug. Mensen van 15 april hebben inmiddels zilveren Tmobile toestellen en ik van 8 april dus nog niet.. Zometeen maar even bellen, als ik niet de melding krijg dat het extreem druk is.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de nieuwe levering htc T-modellen bij Studentmobiel binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:56:
Wanneer komt de nieuwe levering htc T-modellen bij Studentmobiel binnen?
Ze hopen woensdag meer te horen lees ik op Twitter via anderen. Mij zijn ze zat want ze reageren niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
niet te geloven!

denk ik blij te zijn met me htc one krijg ik een zwarte binnen! heb zilver besteld

MTV/T-Mobile SCREW jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gsmwijzer is niet eens meer telefonisch te bereiken. Als je belt hoor je dat het te druk is en dat de verbinding wordt verbroken. lekker is dat... Ze proberen elke klant vast te houden door elke keer maar weer te zeggen: "we hopen dat er volgende week wat binnenkomt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverssun
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 31-05-2013
1 Mei besteld bij GSMeasy (Black),
Nu 68 stuks op voorraad, maar ik heb nog niets gehoord...
Naja ik hoor het wel, heeft allemaal niet zo n haast en ik zie dat mensen hier al een stuk langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 19:31
Opnieuw een update bij pdashop.be :
Verwachte leverdatum: 24-05-2013
Uiteraard het EINDE van de week... Misschien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
HTC One zwart nu ook op voorraad bij Coolblue: http://www.pdashop.nl/pro...ne-keuzehulp/htc-one.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij verwachten het toestel in de loop van deze week aan u te kunnen verzenden. U zal dan nog voldoende tijd hebben om de gratis medialink aan te vragen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Besteld op 29-04 (T-Black), ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
1 mogelijk voordeel dames und heren:

Hoe langer je wacht, hoe kleiner de kans op gaps en andere onvolkomenheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barry|IA schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:19:

Dat is misschien wel zo, maar hoe langer je wacht hoe groter de kans dat je een telefoon krijgt zonder de microfoontechnologie van ST Microelectronics. Geen HDR microfoon meer. Dit omdat een Nederlandse rechter het verboden heeft microfoononderdelen te verkopen aan HTC

http://tweakers.net/nieuw...oononderdeel-htc-one.html

Ben benieuwd of er verschil is te merken tussen nieuwe en "oude" HTC ones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe langer je moet wachten, hoe groter de kans dat je een andere mic erin hebt zitten.

On: PostNL geeft mij vrolijk te kennen dat zij nog maar een dag wachten met het bezorgen van mijn One...
Dus mijn One is nog niet binnengekomen, ligt gewoon 2 kilometer verderop in het sorteercentrum :o ...

Zo ver weg en zo dicht bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:33:
[...]

En hoe langer je moet wachten, hoe groter de kans dat je een andere mic erin hebt zitten.

On: PostNL geeft mij vrolijk te kennen dat zij nog maar een dag wachten met het bezorgen van mijn One...
Dus mijn One is nog niet binnengekomen, ligt gewoon 2 kilometer verderop in het sorteercentrum :o ...

Zo ver weg en zo dicht bij 8)7
Toevallig bij mij ook. Zaterdag net te laat thuis, vandaag zou 'ie komen, hele ochtend vrij gehouden, maar hij ligt inderdaad nog doodleuk ergens in het sorteercentrum en komt morgen pas. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

T-Mobile schrijft op het forum dat ze morgen weer een aantal nieuwe one's verwachten ipv vrijdag.
Benieuwd of ik er morgen tussen zal zitten of dat ik nog een dag moet wachten.

Akita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelMASSACRE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-07 02:03
Wordt nu toch wel eens tijd met T-mobile en Studentmobiel. Als ik zo zie dat mensen de T-black begin/midden april besteld hebben en de telefoon al binnen hebben begin ik toch te twijfelen of er iets verkeerd is gegaan bij mijn order van 28 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
The outer limits schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:48:
T-Mobile schrijft op het forum dat ze morgen weer een aantal nieuwe one's verwachten ipv vrijdag.
Benieuwd of ik er morgen tussen zal zitten of dat ik nog een dag moet wachten.
zwart of zilver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 20:02
Ik had het al eerder gelezen bij anderen, maar bij mij is zojuist het toestel veranderd van de T Black naar de Beautiful Black.

HTC One Beautiful Black € 206,00
Verzendkosten € 6,95
+
Totaal € 132,95

Ik vraag me af of het toestel dan ook daadwerkelijk unbranded is, want dat is dan wel heel mooi meegenomen!

edit: Speaking of the devil, 5 minuten geleden een mailtje gehad: Uw orderstatus is gewijzigd naar **Pakket verzonden**.

Sprong bijna een gat in de lucht _/-\o_

edit 2: Ik had de T-Black overigens op 19 april besteld!

[ Voor 25% gewijzigd door R3NC0N op 21-05-2013 17:36 ]

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een emailtje naar HTC medialink afdeling
Hallo,

ik heb met veel liefde de HTC one Black besteld op 22 april, maar ik heb deze nog steeds niet binnen en de leverancier (Studentmobiel.nl) zegt dat het nog 2 tot 3 weken kan duren.

hoe zit het nu met de Media Link actie, ik neem aan dat ik daar nog steeds aan mee kan doen?
dit kreeg ik terug
Hartelijk dank voor het pre-orderen van de HTC One.

Wanneer je de HTC One hebt ge-preorderd of hebt gekocht binnen de periode (20 feb t/m 16 mei 2013) Hoef jij als early bird er niet over in te zitten dat je achter het net vist. HTC biedt in deze coulance. Zodra je de HTC One in je bezit hebt kun je de registratie van de HTC Media Link HD voltooien via de website. Wanneer dit na 31 mei is zullen we ook aan je leveren.

Ervan uitgaande je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk - www.htcmedialinkhd.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
Belcompany Zutphen heeft nog Zilver op voorraad, Zwart niet meer, de laatste heb ik vanmiddag gekocht. :P

Verkoper vroeg meteen, los of abo, en los was geen probleem, € 600 pinnen en met een goed exemplaar naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
Zojuist online order gecanceld.

Morgen naar de PhoneHouse iemand een idee of ze daar alleen unbranded toestellen meegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mevaka
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-08 08:39
Ik ook zojuist e-mail ontvangen van SM met status pakket verzonden (eind april besteld). Ook ik had een T-black in bestelling staan (en betaald) maar ontvang nu waarschijnlijk de unbranded versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Well, speaking of the f.cking devil...

hi.reviva:

Uw zending wordt voorbereid.

Thank god.
(had bijna gecanceled :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn orderstatus is ook gewijzigd naar: pakket verzonden.

Besteld 29-04, weet nu alleen niet welke versie ik kan verwachten (T-mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
mevaka schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:55:
Ik ook zojuist e-mail ontvangen van SM met status pakket verzonden (eind april besteld). Ook ik had een T-black in bestelling staan (en betaald) maar ontvang nu waarschijnlijk de unbranded versie.
En ik nog steeds wachten, 2 april Besteld (Zilver) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem binnen van gsmwijzer. 2 april besteld. Zal nog ff controleren of ze de unbranded of T-silver hebben verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverssun
Zijn er meer mensen die de 38 euro per maand deal van tmobile hbben?
Hij bestaat nu niet meer dus tmobile moet hem goedkeuren. Zodra dat gebeurt word de black verstuurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverssun schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:26:
Zijn er meer mensen die de 38 euro per maand deal van tmobile hbben?
Hij bestaat nu niet meer dus tmobile moet hem goedkeuren. Zodra dat gebeurt word de black verstuurt!
die heb ik ook besteld en mijn order is zojuist verstuurd.
Dus neem aan dat het gewoon goed gaat dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg bij het starten van mijn HTC One geen T-mobile teken oid, dus volgens mij heb ik gewoon de unbranded versie. Wel netjes van gsmwijzer dat ze gewoon de unbranded opsturen omdat T-mobile de T-silver maar niet levert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is hij € 589, ophalen (omgeving Utrecht) en pinnen is gewoon mogelijk.

http://www.quickphones.nl/htc/htc-producten/htc-one

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverssun
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:40:
[...]

die heb ik ook besteld en mijn order is zojuist verstuurd.
Dus neem aan dat het gewoon goed gaat dan
Aaaah oke dan hoor ik het vanzelf wel! Bedankt voor je snelle repsons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Iemand al de HTC ONE ZWART binnen van Telfort? Let me know !

Mijne wordt binnen enkele dagen bezorgd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 00:48
Ik vraag me af of de HTC one met sd cardslot zoals die van China en Japan ook naar Europa komen.
Anders wordt het wachten op de 64gb versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik ga die van mij morgenmiddag ophalen (nog van de Vodafone actie). Hopelijk geen problemen met toestel (gaps e.d.).

Jammer genoeg kan ik de VF voorwaarden voorlopig niet gebruiken (nummerbehoud vanaf begin juli) :/

Ik ben zo te lezen wel blij dat ik niet aan pre-orders doe wat betreft GSM's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb gister ook de One Silver besteld bij Vodafone. Leek gewoon op voorraad te zijn, kreeg gelijk ook een leveringsafspraak maar vlak daarna een mail dat het toestel niet op voorraad is. Shame... Even afwachten, hopelijk niet te lang :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:46

Hupske

AFCA

Afgelopen maandag de One besteld voor mijn vriendin bij tele2.

Afspraak gemaakt en moet donderdag al binnen zijn. Laten we eens kijken of dat klopt.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:08:
Hier is hij € 589, ophalen (omgeving Utrecht) en pinnen is gewoon mogelijk.

http://www.quickphones.nl/htc/htc-producten/htc-one
Site lijkt me redelijk fake...nergens ook shopervaringen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14:30 - 16:30 tijdspad is verkleind, zou het dan dus echt vandaag gebeuren?
Komt PostNL bezorgen die handel !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:27

delorean7

Let's take the Aston toni

Wrong topic...

[ Voor 94% gewijzigd door delorean7 op 22-05-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
... Ga vandaag nog niks binnen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 14:02
Eindelijk een mailtje van T-Mobile ontvangen voor het maken van een bezorgafspraak. Tijdsvakken waarin bezorgd wordt heb ik niet heel veel aan aangezien ik niet continu op dezelfde plek zit/ beschikbaar ben om een pakket in ontvangst te nemen. Zelfs op zaterdag ben ik deze week aan het werk, dus dat is een beetje jammer.

Ik heb maar gekozen voor bezorging op zaterdag, nu maar hopen dat er een familielid aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen.

[ Voor 17% gewijzigd door BlooDbeak op 22-05-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Wat een soap. Zaterdag postbezorger gemist omdat track & trace te laat was met updaten, gister tweede poging maar bezorger niet aan de deur geweest. Wat blijkt? Zending is beschadigd geraakt en retour afzender.

Ik heb vanochtend een kwartier in de wacht gehangen bij StudentMobiel. Dat wachten is een beetje vervelend maar ik werd wel netjes en vriendelijk te woord gestaan, terwijl zij in feite niks kunnen doen aan het beschadigen van het pakket (hoewel ze er wel voor verantwoordelijk zijn dat ik mijn bestelling ontvang, natuurlijk). Als het goed is sturen ze morgen een nieuwe op. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mj2sL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:54:
Wat een soap. Zaterdag postbezorger gemist omdat track & trace te laat was met updaten, gister tweede poging maar bezorger niet aan de deur geweest. Wat blijkt? Zending is beschadigd geraakt en retour afzender.

Ik heb vanochtend een kwartier in de wacht gehangen bij StudentMobiel. Dat wachten is een beetje vervelend maar ik werd wel netjes en vriendelijk te woord gestaan, terwijl zij in feite niks kunnen doen aan het beschadigen van het pakket (hoewel ze er wel voor verantwoordelijk zijn dat ik mijn bestelling ontvang, natuurlijk). Als het goed is sturen ze morgen een nieuwe op. Ik ben benieuwd.
Nja je krijgt al een tweede, waarbij ik nog steeds niks heb van StudentMobiel. Fucking T Mobile heeft nog geen bevestiging gegeven voor verlenging bij de keuze van 1 van hun oude abbonementen. Wat een tenenkrommende tyfuszooi bij die provider, als de abbo niet zo'n goede deal was had ik wel wat anders gedaan. Wacht verdomme sinds 8 april. :'(

Excuus voor taalgebruik, ben het gewoon zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullgoof
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-08 15:37
zo te zien gaat T-mobile zelf nu echt leveren heb zelf net ook een bezorg afspraak gemaakt dus vrijdag maar even wat lesjes skippen om het in ontvangst te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Mj2sL schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:54:

Nou bedankt dan maak ik nog minder kans om hem deze week te krijgen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Eindelijk is er verandering gekomen in mijn order uit begin maart. Ritel.nl heeft me order status nu op 2013-05-22: Verzenden - Op Bulklist staan. Geen idee wat bulklist nou precies bij hun inhoud, maar verzenden is al een goed teken.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
17 april besteld, morgen wordt hij geleverd. Besteld bij T-Mobile, zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nagenoeg alle toestellen uit de FA serie zijn perfect. Zie XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan94
  • Laatst online: 12:47
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:42:
[...]

Inderaad. Het serienummer van mijn zwarte One begon met TW. Ik had enkele dode pixels in mijn scherm. De buitenkant daarentegen zag er helemaal perfect uit. Ik wacht nu op een nieuwe van Studentmobiel.nl - Zij gaven gisteren aan dat het 5-10 dagen zou duren voordat ze weer voorraad hadden, echter zie ik op hun website dat de zwarte HTC One weer op voorraad is :/

[ Voor 4% gewijzigd door Silvan94 op 22-05-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:42:
[...]

Ik kan de thread op XDA niet vinden!

Kan je deze hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WestBoy_B schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:01:
[...]

Ik kan de thread op XDA niet vinden!

Kan je deze hier posten?
Staat op dit forum, ik heb het niet meer nagezocht op xda. Als 1 tweaker dat doet vind ik het al prima.

Matched: Fa
quote:
JDL15 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 23:16:
[...]

Hey, Serienummer begint met FA34CW. Ik heb jouw foto's proberen te vinden middels de zoekfunctie, helaas zonder succes. Ik had hem zelf op Amazon.de voor 599 gekocht.

Waar wil je dan nog een zwarte uithalen voor 599 binnen afzienbare tijd? Had je ook eenzelfde schermprobleem? Ik kan je foto's helaas nergens vinden..

Ik hoop dat Amazon.de mij gewoon snel een nieuwe kan doen toekomen als ik deze terug stuur.. Ik heb nog nooit zo sterk gebaald, want het toestel is verder helemaal het einde..
Pagina 2 vanaf het midden tot onderaan .
Hmm, FA. Dat is die nieuwe fabriek denk ik, normaal toch veel goeie toestellen gezien, vooral op XDA positief.

Een zwarte, dat weet ik niet. Maar Amazon zal je wel eerstdaags eentje opsturen zodra ze er terughebben zeker?

Geen schermprobleem, enkel afwerking die tekort schoot. Gaps, kartelingen, putjes, krasjes, schaafjes, en speakergrilles die verschillend in hoogte lagen tegenover het scherm. Bekijk de foto's gewoon .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:01
Vandaag besteld bij Studentmobiel met T-Mobile (wel de Beautiful Black versie, dus niet de branded), en hij staat nu op verzonden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Nu online
Wist er iemand hier dat als ze zeggen dat je 4 maanden van tevoren kan overstappen naar een nieuw abonnement ze eigenlijk 120 dagen bedoelen? Mijn abonnement bij Vodafone verloopt op 22.09.2013 en ik dacht vandaag een nieuw contract in te kunnen dienen bij T-mobile, maar krijg nu tot mijn verrassing het bovenstaande te horen van Studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Htc one is binnen, besteld op 29-04
T-mobile black unbranded!

Op naar het volgende topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

T-Mobile bezorgafspraak gemaakt.

Besteld 23-4 morgen bezorgen

Akita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

realphoenikx schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:06:
Wist er iemand hier dat als ze zeggen dat je 4 maanden van tevoren kan overstappen naar een nieuw abonnement ze eigenlijk 120 dagen bedoelen? Mijn abonnement bij Vodafone verloopt op 22.09.2013 en ik dacht vandaag een nieuw contract in te kunnen dienen bij T-mobile, maar krijg nu tot mijn verrassing het bovenstaande te horen van Studentmobiel.
Bij je MyVodafone profiel op hun site kun je volgens mij altijd zien wanneer je precies kan verlengen. Had je ff moeten doen voordat je een nieuwe bestelling deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdar-hd2
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-12-2022
Ik wil hem ook ! , ik zal mij HTC One X plus wel aanbieden , op marktplaats heb ik iemand gevonden die aan inruilen doet , en een paar van jullie hebben daar zo te zien zijn HTC One gekocht , Vianen Telecom heet het bedrijf ?

Hebben de mensen die hier hebben gekocht problemen met de telefoon of iets anders ?

Groetjes
Serdar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Nu online
Bij je MyVodafone profiel op hun site kun je volgens mij altijd zien wanneer je precies kan verlengen. Had je ff moeten doen voordat je een nieuwe bestelling deed.
Way ahead of you... :)
Volgens Vodafone kan ik inderdaad vanaf vandaag verlengen. Ik had ze nl eerst gebeld om hun voorstel aan te horen. Wel zo netjes, dacht ik zo. Dat ik vanaf vandaag kan verlengen blijkt tevens uit de app en de site. :X

[ Voor 9% gewijzigd door realphoenikx op 22-05-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
realphoenikx schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:06:
Volgens mij is het dan zo dat je bij hun kan verlengen.
Als je wil overstappen moet je wel eerst je hele abonnement uitzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan94
  • Laatst online: 12:47
serdar-hd2 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:13:
Ik wil hem ook ! , ik zal mij HTC One X plus wel aanbieden , op marktplaats heb ik iemand gevonden die aan inruilen doet , en een paar van jullie hebben daar zo te zien zijn HTC One gekocht , Vianen Telecom heet het bedrijf ?

Hebben de mensen die hier hebben gekocht problemen met de telefoon of iets anders ?

Groetjes
Serdar
Ik zou voor de zekerheid nog even goed zoeken. Ik heb er ooit van gehoord en volgens mij is dat bedrijf een SCAM....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Nu online
Volgens mij is het dan zo dat je bij hun kan verlengen.
Als je wil overstappen moet je wel eerst je hele abonnement uitzitten.
Ehm, denk dat je mij niet snapt. Ik heb geprobeerd via Studentmobiel over te stappen naar T-mobile. Dat kan volgens de nummerbehoudprocedure vanaf 4 maanden van tevoren. https://www.studentmobiel.nl/info/nummerbehoud_T-Mobile

Alleen krijg ik na indienen van Studentmobiel te horen dat het niet 4 maanden hoort te zijn, maar 120 dagen. En daarom is mijn aanvraag op hold gezet. Maar dat is niet wat er staat.

[ Voor 3% gewijzigd door realphoenikx op 22-05-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdar-hd2
  • Laatst online: 26-12-2022
Nou ik heb de bedrijf van een vriend gehoord , hij heeft een Samsung Note 2 ingeruild voor HTC One , en hij moest nog 150 euro bijbetalen voor de HTC One.

Groetjes
Serdar
Silvan94 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:28:
[...]

Ik zou voor de zekerheid nog even goed zoeken. Ik heb er ooit van gehoord en volgens mij is dat bedrijf een SCAM....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeextreme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Net 1 opgehaald bij BC Groningen. Hadden ze nog genoeg liggen (zilver & zwart). totaalprijs €592,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Nu online
realphoenikx schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:17:
[...]

Way ahead of you... :)
Volgens Vodafone kan ik inderdaad vanaf vandaag verlengen. Ik had ze nl eerst gebeld om hun voorstel aan te horen. Wel zo netjes, dacht ik zo. Dat ik vanaf vandaag kan verlengen blijkt tevens uit de app en de site. :X
Ik had het ook met mijn Hi verlenging, deze wilde ik via coolblue overzetten naar een T-mobile abonnement, maar dat kan pas 2 maanden voor het aflopen van je abonnement. Heeft iets met nummerbehoud te maken.
Bij Hi kon ik al een hele tijd verlengen maar nog niet overstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit een grap of een fake of gewoon een geweldige aanbieding?
http://m.staples.nl/telef...nes/smartphone-one-silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Die prijs is EX BTW...
(plus dat zou de chinese versie zijn, er staat dat er een SD kaart in kan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar was ik al bang voor ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
  • Laatst online: 23-12-2020
woutertje schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:10:
Vandaag besteld bij Studentmobiel met T-Mobile (wel de Beautiful Black versie, dus niet de branded), en hij staat nu op verzonden :).
lekker ruk, ik wacht nog steeds op mijn studentmobiel telefoon van t-mobile. Annuleren en nu bestellen dan maar? Maar ja, dan heb ik niet meer een goedkoop abonnement... Of is tele 2 een goede provider? Ik hoor daar niet veel goeds over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Laatst online: 16:26
Jawel, eindelijk kon ik een afspraak maken! Na blijvend ouwehoeren over het niet informeren van de klant, geloof ik totaal 5 keer gebeld in anderhalve maand. Ze komen 'm vrijdag brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een mailtje gehad van SM, ze verwachten een batch deze week waar ik tussen zou moeten zitten (29 april besteld)

Nu hopen dat het waar is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 000l00lll0l0
  • Laatst online: 06-02 10:17
witch_dv schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:50:
[...]

lekker ruk, ik wacht nog steeds op mijn studentmobiel telefoon van t-mobile. Annuleren en nu bestellen dan maar? Maar ja, dan heb ik niet meer een goedkoop abonnement... Of is tele 2 een goede provider? Ik hoor daar niet veel goeds over...
Bij Tele 2 zit je bij T-Mobile op het netwerk, dacht eerlijk gezegt dat je bij grensgebieden op moest passen met roaming maar na wat onderzoek lijkt het best mee te vallen en wordt het voor mij ook weer een stuk interesanter.

http://www.tele2.nl/mobiel/dekking-mobiel-netwerk.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
  • Laatst online: 23-12-2020
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:08:
net een mailtje gehad van SM, ze verwachten een batch deze week waar ik tussen zou moeten zitten (29 april besteld)

Nu hopen dat het waar is !
Dat hoop ik ook, maar ik wacht nog niet zo lang als vele anderen, ik heb hem 2 mei besteld, maar dat ligt heel dicht bij jou besteldatum.

@ hierboven, bedankt, als hij het deze week nog niet word dan maar wat minder internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Metian schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:47:
Eindelijk is er verandering gekomen in mijn order uit begin maart. Ritel.nl heeft me order status nu op 2013-05-22: Verzenden - Op Bulklist staan. Geen idee wat bulklist nou precies bij hun inhoud, maar verzenden is al een goed teken.
Finally, morgen hopelijk me telefoon eindelijk binnen. Zie net dat die verzonden is door Ritel. Heeft lang genoeg geduurd lijkt me. _/-\o_

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

serdar-hd2 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:32:
Nou ik heb de bedrijf van een vriend gehoord , hij heeft een Samsung Note 2 ingeruild voor HTC One , en hij moest nog 150 euro bijbetalen voor de HTC One.

Groetjes
Serdar

[...]
Prima bedrijf en vriendelijke verkoper. Heb mijn zwarte One er vandaan. Alles netjes geseald en nieuw. Snap niet dat er over Scam wordt gepraat....

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
YES net een verzend bevestiging gehad van Hi.
En gelukkig ben ik morgen ochtend vrij :)

Als de vaste PostNL bezorger er morgen is, dan heb ik hem rond 9 uur binnen (die gast is best stipt met tijden en hij is ook eigenlijk de hoofd rede dat ik dingen met PostNL laat bezorgen als ik de keuze heb XD)
Kan ik nog even ermee spelen voor ik naar school moet :)
Pagina: 1 ... 93 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.