Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb vanmiddag mijn toestel kunnen ophalen van VF (actie). Dus afgesloten op 8 mei, rekening staat op vandaag. Toch lees ik dat mensen hier nog gewoon de MediaLink kunnen bestellen.

Toch zeer apart aangezien op je rekening zeer duidelijk een datum staat die na 30 april is?
(zonder aanpassen wat ik nou ook enigszins not-done vind en de factuur volgens HTC goed leesbaar moet zijn)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Het kan tot 16 mei.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:12
@Piet91.

Als je een of ander bewijs hebt dat je het op de 8e hebt besteld zit je iig goed.
Zoals hierboven staat hebben ze de pre-order verlengd tot de 16e.
Voor het registreren ben je ook nog op tijd, moet officieel voor de 31e deze maand, al schijnen ze wel coulant te zijn voor mensen die hem later binnen krijgen.

oftopic.
Heb gelijk een protector besteld, kijken of die morgen ook gelijk binnenkomt :)
(voor 22:30 besteld is morgen binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Maar even een minder vriendelijk bericht getweet naar studentmobiel, omdat zij nergens meer reageren en om al een reactie te krijgen moest ik mij helemaal aanmelden bij Twitter.

Als de One volgende week niet binnen is haal ik 'm ergens anders.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
DCG909 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:49:
@Piet91.

Als je een of ander bewijs hebt dat je het op de 8e hebt besteld zit je iig goed.
Zoals hierboven staat hebben ze de pre-order verlengd tot de 16e.
Voor het registreren ben je ook nog op tijd, moet officieel voor de 31e deze maand, al schijnen ze wel coulant te zijn voor mensen die hem later binnen krijgen.
Oh, dat is wel beter! :D

Maar ik heb maar 2 papieren; rekening (van vandaag; dus ook als datum vandaag) en VF-contract waar wel (afsluit)datum op staat. Zou dat contract (met een paar velden doorgestreept natuurlijk) ook gelden?

EDIT: nee, in dat contract staat dus niets over een HTC ONE. :/
Misschien beiden een scan van maken, samenvoegen en datum van rekening wegstrepen. En datum op contract omcirkelen ofzo...

EDIT #2: al iets geregeld. Hopelijk komt het goed.

[ Voor 15% gewijzigd door Piet91 op 22-05-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Vanmiddag in Deventer mijn gereserveerde zwarte One opgehaald... netjes gecontroleerd op gaps maar toen ik uiteindelijk weer op mijn werkplek zat om hem echt te bewonderen bleek er een deuk in de zijkant te zitten t.h.v. de volumeknoppen. Dus toen direct terug naar de BC om hem te ruilen. Daar bleek de volgende die de medewerker voor mij uitpakte ook een deuk te hebben 8)7

Uiteindelijk heb ik de 3e zwarte meegenomen aangezien deze er eigenlijk perfect uit zag :9~

Schijnbaar hebben ze daar nog genoeg op voorraad maar het is dus wel degelijk aan te raden deze goed te controleren!

Nu genieten van mijn One... tot in de andere topics :w

[quote]Piet91 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:15:
Oh, dat is wel beter! :D

Maar ik heb maar 2 papieren; rekening (van vandaag; dus ook als datum vandaag) en VF-contract waar wel (afsluit)datum op staat. Zou dat contract (met een paar velden doorgestreept natuurlijk) ook gelden?
[/quote

Heb gewoon een foto van de bon gemaakt waar geen datum maar wel het imei-nummer op staat... >:) kijken wat er gebeurt 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Mr.Viper op 22-05-2013 20:23 ]

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Ik denk dat daar ongetwijfeld ook wel een referentie op zal staan van een HTC One, toch?
Dus dan is het prima bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Gister besteld bij Vodafone, vandaag (net) geleverd... me gusta!

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

29 april een HTC One Silver besteld bij GSMEasy met een 'oud' T-Mobile abo van 41.50 per maand voor 2 jaar.
Inmiddels heeft GSMEasy mijn abonnement vastgezet en ingediend bij T-Mobile.
Kreeg vandaag een mail dat het max. 10 werkdagen duurt voordat het abo is geactiveerd.
Prima afgehandeld dus door GSMEasy.

Toestel overigens nog steeds niet op voorraad dus nog niet geleverd aan mij.

Ik vind het overigens redelijk storend om de abri's vol te zien hangen met reklame voor de HTC One en op tv reklames voorbij te zien komen, maar leveren.... nou nee.... eigenlijk wel een fail voor HTC.

Maar ik wacht dus nog steeds 'ongeduldig'...

Andere mensen die bij GSMEasy de HTC One hebben besteld maar wel al hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Barry|IA schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:03:
Maar even een minder vriendelijk bericht getweet naar studentmobiel, omdat zij nergens meer reageren en om al een reactie te krijgen moest ik mij helemaal aanmelden bij Twitter.

Als de One volgende week niet binnen is haal ik 'm ergens anders.
Wat een K*t Bedrijf is dit! De heledag lang door is het (EXTREEM) druk en krijg je ze niet eens aan de telefoon. wordt er schijt ziek van!. Wanneer heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
marc9393 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:52:
[...]

Wat een K*t Bedrijf is dit! De heledag lang door is het (EXTREEM) druk en krijg je ze niet eens aan de telefoon. wordt er schijt ziek van!. Wanneer heb jij hem besteld?
Heb 25/4 besteld bij SM. Ze nemen gewoon niet meer op ...extreem druk zeggen ze. Wat wel vreemd is dat mensen die later hebben besteld met T-mobile als provider soms eerder eeen toestel ontvangen. Zijn zeker nieuwe klanten voor t-mobile!!!
Ga ze vrijdag weer bellen en als ze weer vaag blijven dan gelijk de bestelling annuleren en eentje bij BC halen.
Ik zeg ook mijjn abo bij T-mobile op. Nummerbehoud dan maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
sunny59 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:09:
[...]

Heb 25/4 besteld bij SM. Ze nemen gewoon niet meer op ...extreem druk zeggen ze. Wat wel vreemd is dat mensen die later hebben besteld met T-mobile als provider soms eerder eeen toestel ontvangen. Zijn zeker nieuwe klanten voor t-mobile!!!
Ga ze vrijdag weer bellen en als ze weer vaag blijven dan gelijk de bestelling annuleren en eentje bij BC halen.
Ik zeg ook mijjn abo bij T-mobile op. Nummerbehoud dan maar niet.
Ik heb hem 4/4 besteld bij SM. Als ik hem deze week niet heb, bestel ik hem ook bij T-Mobile zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
Weet iemand of de 64gb versie al te koop is in VS? Ga biinnenkort er naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
[...]

ben er vanavond gewoon door gekomen was wel 8e in de rij maar daarna ging het snel.
heb 5 of 6x geprobeerd en kwam er door. heb het vermoeiden dat er maar een paar werken en daarom maar 8 in wachtrij toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold123
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 10:32
Op 25 april zwarte besteld door te bellen naar t-mobile.
Verlening i200, 2 jaar 34,50 per maand, 80 euro bijbetalen.
Toestel zou geleverd worden tussen 17 en 22 mei...

Vorige week werd bevestigd dat het toestel deze week zou komen,
Vandaag maar gebeld waar het toestel bleef:

Wordt me verteld dat het nog 3 weken gaat duren omdat de shops voorrang krijgen...
Nadat ik zeg dat dit me te lang gaat duren en misschien maar moet annuleren, wordt me gevraagd of ik een momentje heb. Afijn na 10 min de wachtmuziek gehoord te hebben maar op gehangen.
15 min later een annulerings-bevestiging in me mailbox...

Heb het een beetje gehad momenteel met T-Mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
[...]

12 april besteld. Daarna nooit een mail meer van ze oid. Moet er altijd met pijn en moeite zelf achter aan.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Harold123 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:50:
Op 25 april zwarte besteld door te bellen naar t-mobile.
Verlening i200, 2 jaar 34,50 per maand, 80 euro bijbetalen.
Toestel zou geleverd worden tussen 17 en 22 mei...

Vorige week werd bevestigd dat het toestel deze week zou komen,
Vandaag maar gebeld waar het toestel bleef:

Wordt me verteld dat het nog 3 weken gaat duren omdat de shops voorrang krijgen...
Nadat ik zeg dat dit me te lang gaat duren en misschien maar moet annuleren, wordt me gevraagd of ik een momentje heb. Afijn na 10 min de wachtmuziek gehoord te hebben maar op gehangen.
15 min later een annulerings-bevestiging in me mailbox...

Heb het een beetje gehad momenteel met T-Mobile...
Say what?!?
Zij kunnen je order helemaal niet annuleren alleen op basis van het kenbaar maken van het overwegen te annuleren :/ (kan alleen als jij zegt: ik wil annuleren).
Als je wil kun je hier alsnog tegen in beroep gaan (en pik radar oid dan gelijk mee, kan nog leuk worden), als het een goed abbo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverssun
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 31-05-2013
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:43:
29 april een HTC One Silver besteld bij GSMEasy met een 'oud' T-Mobile abo van 41.50 per maand voor 2 jaar.
Kreeg vandaag een mail dat het max. 10 werkdagen duurt voordat het abo is geactiveerd.

Ik vind het overigens redelijk storend om de abri's vol te zien hangen met reklame voor de HTC One en op tv reklames voorbij te zien komen, maar leveren.... nou nee.... eigenlijk wel een fail voor HTC.

Andere mensen die bij GSMEasy de HTC One hebben besteld maar wel al hebben gekregen?
Ik heb vandaag dezelfde mail gekregen voor mij "oude" 38 euro per maand contract.
Ik heb zelf de zwarte besteld en ondanks dattie op voorraad is kunnen ze hem nog niet leveren. Eerst moet t mobile mijn verlenging goedkeuren.
Ik begin ook een beetje ongeduldig te worden... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:43:

Hoezo fail voor HTC. Nagenoeg bij alle winkels ligt de one op voorraad. Zelfs bij Wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 24 april de HTC One Silver besteld i.c.m. T-Mobile abonnement bij GSM Wijzer.
Vorige week contact gehad, maar kan nog wel 2 a 3 weken weken duren volgens een medewerker als het zo doorgaat in dit tempo. (Zal nog es wat Preorderen) :S
Ze waren nog wel zo vriendelijk om me een One silver(unbranded) aan te bieden i.c.m. Tele2 abo, dan had ik hem de volgende dag in huis, maar daar lees ik ook niet veel positieve verhalen over.
Toch nog maar even geduld hebben dan ... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan94
  • Laatst online: 12:47
Rond 19:00 dan toch eindelijk Studentmobiel aan de lijn gekregen, met de vraag waarom de klantenservice mij een levertijd van 5-10 dagen gaf, terwijl de telefoon op de website gewoon op voorraad is.

Meneer gaf mij meteen gelijk en heeft mij beloofd dat ik uiterlijk vrijdag mijn telefoon heb (zwarte HTC One)

Je moet ze gewoon een paar keer achter elkaar proberen te bellen, dan heb je vanzelf een keer beet. Het zal een groepje van 3 studenten zijn die daar in het callcenter zit. Er kunnen maximaal 8 mensen tegelijk in de wacht staan. Ben je de 9e dan zeggen ze je gedag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• History Maker
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-07 17:59
Ik sta op dit moment bij de nieuwe VF winkel in Winterswijk. Ze hebben volgens een medewerker 108 HTC One Black exemplaren op voorraad. Daarvan zijn er twee voor mij en een maat. De rest ligt hier op jullie te wachten!

Edit: het aantal van 108 bleek te gaan om de volledige voorraad HTC One toestellen.

[ Voor 16% gewijzigd door History Maker op 23-05-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Niet normaal meer dit...

Bel ik studentmobiel op, wordt ik NIET te woord gestaan omdat het te druk is = verbinding verbroken.
Bel ik nogmaals, maar kies dan voor ''telefonische bestelling plaatsen'', ben ik de eerst volgende die geholpen wordt.

Update:

Ze zijn nu dus via 'andere kanalen' bezig om de HTC One binnen te krijgen.
Mijn bestelling is van 12 april en wordt begin/halverwege volgende week verwacht. Verwacht, he :P

[ Voor 27% gewijzigd door Barry|IA op 23-05-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
Barry|IA schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:24:
Niet normaal meer dit...

Bel ik studentmobiel op, wordt ik NIET te woord gestaan omdat het te druk is = verbinding verbroken.
Bel ik nogmaals, maar kies dan voor ''telefonische bestelling plaatsen'', ben ik de eerst volgende die geholpen wordt.

Update:

Ze zijn nu dus via 'andere kanalen' bezig om de HTC One binnen te krijgen.
Mijn bestelling is van 12 april en wordt begin/halverwege volgende week verwacht. Verwacht, he :P
Ik krijg ze niet te pakken. Krijgen ze deze week wel toestellen binnen? Gaat het bij u om de zilvere van t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Laatst online: 10:47
Nu is de zwarte op stock bij Techdata, bij de zilvere staat nog altijd 01/06 ... dacht dat juist de zwarte minder goed geleverd kon worden? :/

*edit* Als ik de stock van bv. bol.com of coolblue.nl erbij pak is het precies andersom tegenwoordig ...

[ Voor 27% gewijzigd door deephallow1 op 23-05-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
History Maker schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:14:
Ik sta op dit moment bij de nieuwe VF winkel in Winterswijk. Ze hebben volgens een medewerker 108 HTC One Black exemplaren op voorraad. Daarvan zijn er twee voor mij en een maat. De rest ligt hier op jullie te wachten!
Hoe druk is het nu daar? Heb zo'n idee dat het nu véél rustiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Well fuck....
Is mijn case wel aangekomen, maar de telefoon niet :(

Bel je PostNL met de vraag waarom de status van je pakket al sinds 1:20 niet veranderd is, krijg je te horen dat het pakket te laat is binnengekomen om te worden gesorteerd en te worden afgeleverd.....
Ze zijn dus blijkbaar niet in staat een melding te geven dat het pakket vandaag niet aankomt... nee meneer, dat kunnen we pas om 20:00 uur in het systeem invoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-12-2020
mijn case is ook al binnen, jammer dat je daar niet mee kan bellen... Rond mijn wildfire past de case trouwens niet, ook niet rond m'n viewphone. Jammer hoor... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikke zooi bij SM en T-Mobile. Ze zeggen dat je contract krijgt waarvoor je tekent. Daar hebben ze het over met T-mobile en T-mobile laat zo lang op zich wachten met goedkeuren van de contracten. Simpelweg belachelijk. Zit al sinds 8 april te wachten op mijn Tmobile Branded Silver One..
SM moet eerlijker zijn in communicatie, als ze iets over een maand pas verwachten moeten ze dat ook zeggen. Het is nu elke keer volgende week of morgen dat ze verwachten iets te horen. Maar ik verwacht ook al sinds week 18 'echt meneer' mijn toestel. Spuug spuug en spuugzat van al die loze beloftes. Waardeloze malloten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc9393
JAA HOOR. Net eindelijk StudentMobiel aan de lijn gehad, Ze verwachten nieuwe T-Mobile versies over 2 a 3 weken. Ik heb hem 2 April besteld. Dit is dus de eerste en de laatste keer dat ik iets bij deze Shit tent bestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el flaco
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:54
Met alle goede reviews is het logisch dat het een populair toestel is, maar sommige verhalen zijn ronduit schrijnend wat een slechte service. Weet iemand toevallig nog een goede aanbieding, heb overal rondgekeken maar de s4 is overal stukken beter geprijsd (cb deal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
el flaco schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:09:
Met alle goede reviews is het logisch dat het een populair toestel is, maar sommige verhalen zijn ronduit schrijnend wat een slechte service. Weet iemand toevallig nog een goede aanbieding, heb overal rondgekeken maar de s4 is overal stukken beter geprijsd (cb deal)
Ik ben ook al een tijdje aan het rondkijken, maar heb tot op heden ook nog niet een knoop durven doorhakken. Aan de ene kant heb ik niet het geld liggen om een unlocked te kopen met een sim only erbij, maar ben hier wel sneller toe geneigd. Vodafone is duur, Hi heeft toestellease en het netwerk van T-Mobile ben ik niet over te spreken. Tele2 heeft mooie deals, maar zit weer op T-Mobile netwerk. Lastige keuze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:51
R86Bakker schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:16:
[...]

Ik ben ook al een tijdje aan het rondkijken, maar heb tot op heden ook nog niet een knoop durven doorhakken. Aan de ene kant heb ik niet het geld liggen om een unlocked te kopen met een sim only erbij, maar ben hier wel sneller toe geneigd. Vodafone is duur, Hi heeft toestellease en het netwerk van T-Mobile ben ik niet over te spreken. Tele2 heeft mooie deals, maar zit weer op T-Mobile netwerk. Lastige keuze....
Dit heb ik ook een klein beetje haha. Zat altijd bij Hi maar daar wil ik nu weg..
En een losse is me net ff te duur eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• History Maker
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-07 17:59
Piet91 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:30:
[...]

Hoe druk is het nu daar? Heb zo'n idee dat het nu véél rustiger is.
Wat ik begreep was dat het inderdaad een stuk rustiger was dan Maarssen of Emmeloord. Toch hadden we om 03:45 al 37 wachtenden voor ons. Rond 5:30 waren er ongeveer 100 wachtenden begreep ik. Was op zich wel goed geregeld met een nummersysteem dat één van de wachtenden was gestart. Dit werd later door Vodafone overgenomen. Er werd met tijdslots gewerkt dus ik weet niet hoe druk het verder is geweest. Om 05:15 weer vertrokken, om 9:00 weer terug en rond 11 uur de trotse eigenaar van een HTC One Black :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
History Maker schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:27:
Wat ik begreep was dat het inderdaad een stuk rustiger was dan Maarssen of Emmeloord. Toch hadden we om 03:45 al 37 wachtenden voor ons. Rond 5:30 waren er ongeveer 100 wachtenden begreep ik. Was op zich wel goed geregeld met een nummersysteem dat één van de wachtenden was gestart. Dit werd later door Vodafone overgenomen. Er werd met tijdslots gewerkt dus ik weet niet hoe druk het verder is geweest. Om 05:15 weer vertrokken, om 9:00 weer terug en rond 11 uur de trotse eigenaar van een HTC One Black :)
Dat dan behoorlijk druk nog (ik bij Kampen rond 7:30 uur aangekomen was #185 ofzo).
Ik gok ook veel mensen die teleurgesteld waren omdat ze niet wisten van de herziene voorwaarden?

(Ja, sorry; dit is eigenlijk niet helemaal ONE levertijden-topic voer maar VF topic is gesloten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
el flaco schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:09:
ik heb de htc one goedkoper dan een s4 bij mijn abo van tmobile.
en gewoon bij studenten mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el flaco
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:54
Studentenmobiel wordt hier niet positief beschreven, maar ben wel benieuwd welke deal dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
SChief schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:15:
17 april besteld, morgen wordt hij geleverd. Besteld bij T-Mobile, zwart.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KawGHced0G3183aPyrlb2KLK/full.jpg

Gapless, ik ben zeer blij. _O_

Iedereen die nog wacht, veel succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 6 weken door Ritel.nl aan het lijntje te zijn gehouden is vandaag eindelijk m'n HTC One black verstuurd (besteld 27 maart).

Voor mij geen pre-order of Ritel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 14:02
SChief schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:58:
[...]

[afbeelding]

Gapless, ik ben zeer blij. _O_

Iedereen die nog wacht, veel succes. :)
Wat is het serienummer?
Ik verwacht mijn toestel (ook zwart en van T-Mobile) overmorgen, hopelijk is het eentje van dezelfde batch en van dezelfde kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikerijnders
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-07-2022
waar kan je hem het goedkoopst kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

mikerijnders schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:02:
waar kan je hem het goedkoopst kopen
Via een webwinkel: Pricewatch

Bij lokale winkels: BC: €599,-
Vianen Telecom (Via marktplaats): Vianen Telecom

Had je zelf ook wel kunnen vinden.... Staat zelf in deze topic...

[ Voor 17% gewijzigd door GKW op 23-05-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
el flaco schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:10:
Studentenmobiel wordt hier niet positief beschreven, maar ben wel benieuwd welke deal dat is.
nou ik ben best positief over ze. gisteren besteld en morgen binnen volgens post nl.
38 euro maand 2 jaar en 116 euro voor de bb uitvoering.
op de ipad waarop ik bestelde bleef de t branding prijs hangen maar op contract kwam snelst leverbaar te staan en heb ze daarom maar gewoon gebeld, dat ik echt de bb uitvoering had besteld omdat die ook op voorraad was en dat de prijs niet mee veranderde maar op contract wel.
De medewerker keek ook op de site en bleek idd de prijs te hangen en dus heeft hij het aangepast omdat het buiten me fout om was en volgens hem bug op site zat.

ik was na 5 of 6 x proberen op telefoon nummer de 8e in de rij en daarna ging het snel.
en gewoon via nr gebeld en dan optie 2 voor contracten.

maarja weet je wat het ook is... vooral met negatief ervaring is een post snel gemaakt en mensen posten niet vaak de positieve ervaringen.

maar ik ben tot nu toe zeer positief over Studenten mobiel, overigens is dit mijn 2e bestelling bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
BlooDbeak schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:02:
[...]

Wat is het serienummer?
Ik verwacht mijn toestel (ook zwart en van T-Mobile) overmorgen, hopelijk is het eentje van dezelfde batch en van dezelfde kwaliteit.
HT35FW. Ik kom dan op dit uit: Hsinchu, Taiwan, 2013, May 15th

[ Voor 19% gewijzigd door S_Chief op 24-05-2013 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladewing
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-11-2022
6 mei op studentmobiel de snelst leverbare branded van T-mobile besteld. Vandaag een unbranded, gapless, zwarte one bezorgd gekregen. Mij hoor je niet klagen!

(Alleen even de stad in morgen om mijn simkaartje op maat te laten knippen. Nieuwe abo gaat pas over 3 weken in en ik ga niet nog een keer zo lang wachten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony71079
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:19:
Dikke zooi bij SM en T-Mobile. Ze zeggen dat je contract krijgt waarvoor je tekent. Daar hebben ze het over met T-mobile en T-mobile laat zo lang op zich wachten met goedkeuren van de contracten. Simpelweg belachelijk. Zit al sinds 8 april te wachten op mijn Tmobile Branded Silver One..
SM moet eerlijker zijn in communicatie, als ze iets over een maand pas verwachten moeten ze dat ook zeggen. Het is nu elke keer volgende week of morgen dat ze verwachten iets te horen. Maar ik verwacht ook al sinds week 18 'echt meneer' mijn toestel. Spuug spuug en spuugzat van al die loze beloftes. Waardeloze malloten! :(
Ik ben sinds 29 April aan het wachten op mijn toestel die ik heb besteld bij studentmobiel. Gisteren weer eens gebeld maar de jongen aan de telefoon gaf aan dat ze een grote batch verwachten volgende week. Maar dat zeiden ze de vorige keer ook. En ik las hier dat het nog een aantal weken kan duren.
Trouwens ff een tip als je naar studentmobiel belt kies dan voor optie 1 dan word je vrijwel direct geholpen. Sja verkoop aan nieuwe klanten gaat voor de orders van bestaande klanten. Goeie service hoor studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronhui
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-02 17:03
Ik heb dinsdag mijn zilvere besteld bij vodafone, woensdag stond de postbode voor de deur.
Daar gaat het voor het eerst eens goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Ronhui schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:11:
Ik heb dinsdag mijn zilvere besteld bij vodafone, woensdag stond de postbode voor de deur.
Daar gaat het voor het eerst eens goed!
Dat is netjes en snel idd. Hoe had je hem besteld, telefonisch of via internet?

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 19:31
En in België is het ALWEER uitgesteld tot maandag.
Ik begin er toch een beetje 8)7 |:( van te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Coolblue Belgie zou hij vandaag binnenkomen en opgestuurd worden.
Voor maandag dus "als" alles meezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Saturn.de heeft alleen nog de zwarte One direct leverbaar: http://www.saturn.de/weba...nlineshop&query=htc%20one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Mijn vriendin heeft inmiddels haar mobiel van Tele2 binnen gekregen.
Inniemini gap bovenaan, maar is echt zo dun dat het niet de moeite waard is om een nieuwe te vragen.

Nu wacht alleen nog mijn eigen van SM.
Besteld met T-mobile abonnement. Dus kreeg een ONE T.
Zie nu dat het bij mijn order is veranderd naar gewoon stunning silver.

Had al gelezen dat meer mensen die hadden gehad. Heb alleen niet meer gevolgd hoe dat is afgelopen?
Weet iemand dat nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
Het gaat eindelijk gebeuren. Heb net een T&T code gekregen van SM. Besteld op 25/4 een T-black. Krijg een Beautiful Black opgestuurd.
Was van plan om morgen eentje los te kopen.
Iets minder is dan dat mijn vrouw het toch wil hebben :| .... ik wacht wel op een HTC One plus.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:32
codemann schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:54:
En in België is het ALWEER uitgesteld tot maandag.
Ik begin er toch een beetje 8)7 |:( van te worden
De mijne is vandaag binnengekomen. Had besteld via Belgacom/Proximus !
Heb gehoord dat ze in de Fnac ook zo gewoon te koop liggen sinds gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
Ponzi schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:37:
[...]

De mijne is vandaag binnengekomen. Had besteld via Belgacom/Proximus !
Heb gehoord dat ze in de Fnac ook zo gewoon te koop liggen sinds gisteren.
Zilver of zwart? Zwart was inderdaad gisteren binnengekomen, de zilveren echter nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Heb sinds vandaag de zwarte One in gebruik.
Hi als privider.

Ik ga naar het andere topic verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:32
deephallow1 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:42:
[...]

Zilver of zwart? Zwart was inderdaad gisteren binnengekomen, de zilveren echter nog niet.
De mijne is een zilvere !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
Ponzi schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:41:
[...]

De mijne is een zilvere !
Vreemd, TechData had gisteren zwarte binnengekregen, zilvere echter nog niet. Bij Coolblue hetzelfde. Leveringen houden echt geen steek meer, het is precies meer random dan wat anders :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

sunny59 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:19:
Het gaat eindelijk gebeuren. Heb net een T&T code gekregen van SM. Besteld op 25/4 een T-black. Krijg een Beautiful Black opgestuurd.
Was van plan om morgen eentje los te kopen.
Iets minder is dan dat mijn vrouw het toch wil hebben :| .... ik wacht wel op een HTC One plus.. :+
Ook met T-mobile abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
hupske schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:51:
[...]

Ook met T-mobile abonnement?
Ja klopt met T-mobile abo. €36,50 p/m 24 maanden lang. Betreft Ismart 200, moest wel 62 euries bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 15:47
bij de Belcompany in amstelveen op voorraad :) voor 599 meegekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiguelMASSACRE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-07 02:03
Vanmorgen van Studentmobiel de verzendbevestiging gekregen. Ik had op 28 maart besteld.
Ook bij mij blijkt dat ze mijn T-black verwisseld hebben met een Beautiful Black. Hopelijk is deze dan unbranded en vooral gapless en zonder dode pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
bij mijn orderstatus staat ook "stunning silver" in plaats van t-silver, dus ik wacht maar af verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Laatst online: 12:31
Hij is ook binnen, de zwarte. Wat een prachtding. Blij dat ie er eindelijk is na anderhalve maand. Ik ga dit topic ook verlaten, mensen die nog wachten veel succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
sunny59 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:09:
[...]

Ja klopt met T-mobile abo. €36,50 p/m 24 maanden lang. Betreft Ismart 200, moest wel 62 euries bijbetalen.
Was het anders ook geweest. Het duurde me veel te lang voordat ze geleverd konden worden dus voor ons geen One's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:03
Net ook een nieuwe One silver gescoord bij Hi! :D

Voor de geinteresseerden: Dinsdag komt ie binnen :9

[ Voor 25% gewijzigd door SmiGueL op 24-05-2013 20:26 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Oude' T-Mobile abonnement is inmiddels geaccepteerd door T-Mobile.
Kreeg een sms van T-mobile dat ze mijn nummer op 24-6-2013 gaan overnemen van Vodafone.
GSMEasy gelijk gemaild en gevraagd wanneer mijn toestel komt... hopelijk volgende week als zij bericht hebben van T-Mobile en de HTC One Silver op voorraad is.
Waarom is er nog steeds geen voorraad.... zo vreemd..... wachten dus maar weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
O-)
Locks schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:17:
bij de Belcompany in amstelveen op voorraad :) voor 599 meegekregen
Gewoon los zonder abbo of wat dan ook? Was dat ook de prijs waarvoor ie te koop stond? Want op hun website is ie 669 ofzo

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb em net opgehaald van Amstelveen gelderlandplein. ze hebben beide kleuren voor ja 599. die van mij is gapless en mocht ook vergelijken. ze hebben er genoeg dus ga ervoor zou ik zeggen en koop meteen een cover voor 15euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 20:02
afgelopen week mijn zwarte One ontvangen.

Hij leek eerst perfect, maar na verdere inspectie bleek er toch een minimale gap bij de hoek te zitten en een deukje in de zijkant.

Het is echt minimaal, dus ik ga hem niet terugsturen. Veel te riskant, de kans is groot dat ik een lelijker toestel terug krijg.

En daarnaast, ik heb het toestel al geroot met een custom rom ernaast, dus omruilen gaat sowieso lastig :P

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foolish_child
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07-2024
Maand geleden bij Studentmobiel besteld en maar niks gehoord. Twee weken geleden ze gemaild (telefonisch lukte uiteraard niet) en te horen gekregen dat het nog een paar weken kon duren.
We zijn inmiddels een paar weken verder, zooi ligt gewoon in de winkels... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Heb hem vandaag ook opgehaald bij belcompany voor 599 :) prima toestel zonder gaps of wat dan ook. Toch vreemd dat ie op internet 70 euro duurder is?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
mijne is ook gisteren toegekomen, in België
(ik had hem dus via mijn vader, hij werkt bij een van de grootmachten die hem ook verkoopt) dus dat wil alleszins zeggen dat zij al wat ladingen binnen hebben. dus de winkels zullen hem wel ook redelijk vlug verkopen.
eventueel met een (extra) kleine vertraging, ivm diefstal in distributiecenter van Belgacom
batchnummer was SH35.., hopelijk voor alle Belgische kopers worden ze dat allemaal...

[ Voor 8% gewijzigd door efari op 25-05-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Bij saturn kost de HTC ONE nu 561 euro :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Amaze86 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 09:57:
Bij saturn kost de HTC ONE nu 561 euro :)
Netjes! :) Goedkoopste tot nu toe, hij is tot aan nu zondag zo goedkoop :) :)

[ Voor 17% gewijzigd door alwaysleft op 26-05-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdulfarah
  • Laatst online: 20-04-2024
Ik ben van plan om via studentmobiel htc one Black te bestellen. Dan het bonnement van Telesmartmix 2 €38 p/m. Mensen die ervaring hebben met deze abonnementmix (daadwerkelijke internetsnelheid etc) en weten hoelang het duurt als ik vandaag bestel? Daarnaast zie ik veel over zogenaamd gaps in dit topic, maar wat is dat? Ook heb ik gehoord dat de vingerafdrukken zeer duidelijk te zien zijn bij de HTC one black edition en hoe zit dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 11:51
Ik zit nu te twijfelen of ik hem los zal kopen bij de Saturn nu die zo goedkoop is of hem neem bij een abonnement..

Vind die sim only abonnementen allemaal zo duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de zwarte bij 4Launch besteld vanuit België. 22/5 avond besteld, 25/5 voormiddag ontvangen. 660.99 Euro in totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
Nog altijd geen zilveren te bespeuren ... had al beter zwart besteld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
Uw orderstatus is gewijzigd naar **Pakket verzonden**.

*dancing on the desk*

Mijn zilveren HTC one besteld op 2 mei is dus verzonden. Nog mensen van daarvoor die geen mail krijgen vandaag? Anders bel ik ze even dat die van mij voor iemand anders is.

[ Voor 52% gewijzigd door witch_dv op 27-05-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
nvm...

[ Voor 95% gewijzigd door Cobiwan op 27-05-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

witch_dv schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:34:

*dancing on the desk*

Mijn zilveren HTC one besteld op 2 mei is dus verzonden. Nog mensen van daarvoor die geen mail krijgen vandaag? Anders bel ik ze even dat die van mij voor iemand anders is.
Lijkt me handig als je even zegt bij wie je besteld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
bij studentmobiel, sorry. Heb t-mobile abonnement, oude vorm, met een gewone stunning silver in plaats van een T-silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Laatst online: 17-09 16:28
Gisteren belcompany gebeld (koopzondag almere) maar ze verkopen de htc alleen met abo..
Hoe zat dat verder bij jullie ?
Vanmiddag maar even assen en drachten bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

witch_dv schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:35:
bij studentmobiel, sorry. Heb t-mobile abonnement, oude vorm, met een gewone stunning silver in plaats van een T-silver.
Oke, vet. Dan zit ik er ook bij denkik! :)
Zit al te wachten sinds 8 april op hetzelfde. Ik ga helemaal los als dat zo is haha <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggio666
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:24
MrTuinstra schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:37:
Gisteren belcompany gebeld (koopzondag almere) maar ze verkopen de htc alleen met abo..
Hoe zat dat verder bij jullie ?
Vanmiddag maar even assen en drachten bellen..
Ik heb zaterdag nog mijn zwarte one gekocht bij BC in Gouda. De dag ervoor in Zoetermeer wilde ze hem niet los verkopen. Het hangt een beetje van de winkel(voorraad) af of ze aan losse verkoop willen doen.

Je kan altijd proberen het hoofdkantoor van BC of de webcare te benaderen zoals mensen hier al eerder gedaan hebben (via twitter). Zij nemen dan vaak contact op met de betreffende vestiging om duidelijk te maken dat ze toch echt los moeten verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A miracle, just when I thought they didn't excist anymore!

PAKKET VERZONDEN :D

T Mobile Silver met oud t-mobile abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 14:02
SChief schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 00:10:
[...]

HT35FW. Ik kom dan op dit uit: Hsinchu, Taiwan, 2013, May 15th
Mijn toestel is afgelopen zaterdag geleverd, uit zelfde serie en ook helemaal in orde. Heb geen van de op het forum genoemde mankementen kunnen ontdekken.
Mijn toestel is een duitse versie, had hem eerst opgestart zonder sim en de taal was Duits. De firmware die op mijn toestel draait is 1.29.111.16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlooDbeak schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:47:
[...]

Mijn toestel is afgelopen zaterdag geleverd, uit zelfde serie en ook helemaal in orde. Heb geen van de op het forum genoemde mankementen kunnen ontdekken.
Mijn toestel is een duitse versie, had hem eerst opgestart zonder sim en de taal was Duits. De firmware die op mijn toestel draait is 1.29.111.16
Hoe kom je erachter van welke serie je toestel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Net gesproken met Phonehouse Zoetermeer... Die vragen 699 euro voor een HTC one :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AZkiel2517
  • Laatst online: 22-03 01:03
witch_dv schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:34:

*dancing on the desk*

Ik wacht al sinds 19 april op SM, maar ik kom van vodafone en heb nummerbehoud, dus moet nog goedgekeurd worden door T-mobile. Denk dat ze dit vandaag aanvragen bij t-mobile. Iemand enig idee hoelang dit normaal duurt? Lijkt me dat dit binnen een dag kan als dit geautomatiseerd gebeurt.

Hoop vandaag een mail met status: verzonden, te krijgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
bij mij stond hij gisteren ook nog op "wachten op goedkeuring" ook ik heb nummerbehoud. En vandaag is hij verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AZkiel2517
witch_dv schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:30:
bij mij stond hij gisteren ook nog op "wachten op goedkeuring" ook ik heb nummerbehoud. En vandaag is hij verzonden.
hmm beetje raar.. hij staat bij mij nog op contract ontvangen.

vrijdag is de telefoon veranderd naar stunning silver ipv silver T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witch_dv
Dat is bij mij vrijdag ook gebeurt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverssun
Doe eens even niet, hier is V&A voor.

[ Voor 82% gewijzigd door janvanduschoten op 27-05-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door janvanduschoten op 27-05-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Niet bij alle BC's. In Zoetermeer willen ze hem niet los verkopen...

[ Voor 170% gewijzigd door janvanduschoten op 27-05-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverssun
de zilveren verkoop ik ook, al is die al wel uit de doos, deze doe ik weg voor 560!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AZkiel2517
Status veranderd naar pakket verzonden!

Hopelijk morgen afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zarar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 12:07
8 mei met verlenging T-mobile (i200) besteld bij SM.

Vandaag mail ontvangen dat bestelling is verstuurd. Is geen T-Black geworden maar een BB.
Pagina: 1 ... 94 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.