Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij SM besteld op 22 April, net is de status veranderd naar verzonden.

ook ik ontvang de Beautifull Black in plaats van de T-Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fideba
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:01
Net een SMS gekregen van Coolblue België: HTC One silver & black zijn op voorraad. En effectief "op voorraad" op de website. Wie hem dus morgen wil...

[ Voor 4% gewijzigd door fideba op 27-05-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:35

Hupske

AFCA

Nouja zeg. Bij mij is er nog niks veranderd.
1 mei besteld met nummerbehoud. T-mobile smart 75.
Bij SM.

Mobiel is tijdje geleden al veranderd in Stunning Silver.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:43
TechData heeft nog altijd niets in voorraad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orkeansos
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-12-2019
Net studentmobiel gebeld.
Toestel zou morgen of overmorgen worden verzonden.
29 April besteld T-mobile Ismart 75.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el flaco
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02:16
Ik hem hem los gekocht bij saturn, de verkoper zei eerlijk dat er leveringsproblemen waren en ik er dus even op moest wachten. De zwarte hadden ze wel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

el flaco schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:12:
Ik hem hem los gekocht bij saturn, de verkoper zei eerlijk dat er leveringsproblemen waren en ik er dus even op moest wachten. De zwarte hadden ze wel op voorraad.
Hadden ze de zwarte ook €561,- in de verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el flaco
In Groningen is het toestel 577.65 kleur maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony71079
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-06-2022
witch_dv schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:34:
Uw orderstatus is gewijzigd naar **Pakket verzonden**.

*dancing on the desk*

Mijn zilveren HTC one besteld op 2 mei is dus verzonden. Nog mensen van daarvoor die geen mail krijgen vandaag? Anders bel ik ze even dat die van mij voor iemand anders is.
Raar ik heb mijne 29 april besteld en jij krijgt hem gewoon eerder keb nog helemaal niets van hun vernomen ook toen ik ze belde konden ze me niets vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

24 april besteld bij GSMWijzer,
>>> Vandaag...
Uw orderstatus is gewijzigd naar **Pakket verzonden**.
Afbeeldingslocatie: http://img823.imageshack.us/img823/7079/hurrays.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 18:17
Ik heb gisteravond (laat) de htc one black besteld op de website van Vodafone gezien mijn abo bijna af loopt.
Het betreft een verlenging, dus het kan het een dag of wat langer duren, maar hopelijk krijg ik morgen de mail dat 'ie verzonden is. Dan ligt 'ie overmorgen op m'n bureau op 't werk als alles mee zit. Yeah! :D

Hopelijk heb ik de discipline om er vanaf te blijven anders wordt het niks met werken die dag... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 27-05-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Mijn order bij Studentmobiel is ook eindelijk verzonden :)

Mooiste van alles is dat het een unbranded (stunning silver) is geworden, terwijl je daar normaliter zo'n 50 tot 100 euro meer voor betaald.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barry|IA schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:50:
Mijn order bij Studentmobiel is ook eindelijk verzonden :)

Mooiste van alles is dat het een unbranded (stunning silver) is geworden, terwijl je daar normaliter zo'n 50 tot 100 euro meer voor betaald.
Wanneer heb je de telefoon besteld en wat was je ordernummer, even kijken of ik misschien aan de beurt kom deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:22:
[...]

Wanneer heb je de telefoon besteld en wat was je ordernummer, even kijken of ik misschien aan de beurt kom deze week
Besteld op 12 april. Ordernummer ga ik hier niet openbaar zetten als je het niet erg vind :P

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 25 April een HTC One T-Silver icm t-mobile smart75 besteld bij gsm-wijzer. Tot op heden staat mijn status nog steeds op contract ontvangen. Hoop dat ik em deze week nog heb maar ik kijk er van op dat er zo belachelijk lang over de contractacceptatie wordt gedaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:11:
Ik heb gisteravond (laat) de htc one black besteld op de website van Vodafone gezien mijn abo bijna af loopt.
Het betreft een verlenging, dus het kan het een dag of wat langer duren, maar hopelijk krijg ik morgen de mail dat 'ie verzonden is. Dan ligt 'ie overmorgen op m'n bureau op 't werk als alles mee zit. Yeah! :D

Hopelijk heb ik de discipline om er vanaf te blijven anders wordt het niks met werken die dag... ;)
Correctie: om 19:34 kreeg ik een e-mail binnen dat de telefoon verstuurd is. Yeah! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barry|IA schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:50:
[...]

Besteld op 12 april. Ordernummer ga ik hier niet openbaar zetten als je het niet erg vind :P
Haha snap ik np! Hopelijk kom ik ook aan de beurt deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Zilveren versie zojuist besteld via de webshop van Saturn voor 561€ (plus 6 Euro verwijderingsbijdrage).
Levertijd 1 a 2 weken.
http://www.saturn.nl/mcs/...72,595538.html?langId=-11

[ Voor 3% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 28-05-2013 13:44 ]

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:54:
Ik heb op 25 April een HTC One T-Silver icm t-mobile smart75 besteld bij gsm-wijzer. Tot op heden staat mijn status nog steeds op contract ontvangen. Hoop dat ik em deze week nog heb maar ik kijk er van op dat er zo belachelijk lang over de contractacceptatie wordt gedaan :S
'' Uw orderstatus is gewijzigd naar **Pakket verzonden** ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OhYeah!! mijn HTC One zilver op 29 april besteld, hij is nu eindelijk verzonden!! bij Studentmobiel.

Ik ben nu zo blij he, heerlijk!!

Ik ga jullie verlaten, sterkte als je nog wacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony71079
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-06-2022
WHOOOHOOOEEE Studentmobiel levert hem eindelijk uit!!

Status verzonden!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
hopelijk komen ze ook toe aan de begin Mei klanten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:35

Hupske

AFCA

1 mei besteld. Vandaag ook verzonden. SM.
Ik blij :D

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:55:
[...]

Correctie: om 19:34 kreeg ik een e-mail binnen dat de telefoon verstuurd is. Yeah! <3
En hij is binnen! Woohoo! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:26

Dezz

Dezz's Insomnia

Gisteren besteld bij Studentmobiel en vandaag is de telefoon al verzonden! Bizar hoor :D

Beam Me Up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zarar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 12:07
Zo te zien heeft SM/GSMwijzer een behoorlijke levering gehad. veel mensen krijgen nu hun toestel toegezonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 14:45
... heb mijn One net binnen van Saturn, kreeg een zwarte die niet eens online te bestellen was ipv de silveren... Sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Mijn contractverlenging bij KPN zit er ook aan te komen. destijds al overgestapt van HI naar KPN vanwege toestellease, en nu begint KPN ook al met die ongein. (nu btw een abbo van ongeveer 40 pm 1-jarig).

zit nu te kijken naar wat opties, want wil wel écht een eigen telefoon.

1. telefoon los kopen met een sim-only (best prijzig)
2. overstappen. mtv lijkt 1-jarig het voordeligst te zijn.. 340 voor toestel en nog geen 20 per maand
3. dreigen bij kpn, maar ik vrees dat er niet meer zoveel te onderhandelen valt als voorgaande jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:31
Vanmiddag m'n HTC One gehaald bij de Phonehouse in Haarlem, Tmobile 1gb & 200 min, 100 euro bijbetaald -> simlockvrij toestel!

Goed geregeld.

Hadden nog 1 zilveren en zwarte liggen.

[ Voor 13% gewijzigd door HansAnders07 op 28-05-2013 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Binnen, maar 't is wel een twijfelgevalletje.

Ik zie wat rare dingetjes aan de behuizing, maar of het noemenswaardig is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

29 april besteld bij GSMEasy met TMobile abo van 41,50 voor 2 jaar en gratis HTC One Silver.

Morgen wordt mijn TMobile sim geleverd maar telefoon is er nog steeds niet.

Waar ligt dit nu aan?
Aan GSMEasy of aan HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:43
Huppa, mijne is ook binnen (zonder enige waarschuwing vooraf, niet dat het erg is ^^).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-chrs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 09:26
Gister mijn HTC-One binnen van Studentmobiel, was besteld op 27-04-2013 de T-Mobile versie.

Uiteindelijk de "Echte" versie (Unbranded) gekregen omdat ik hem anders telaat binnen zou krijgen voor de MediaLink actie.

Erg netjes opgelost en wat een mooi toestel zonder zichtbare "Gaps".

Ik had mijn T-mobiel abbo verlengt, maar ik kreeg wel een nieuwe simkaart.. echter werkt de oude simkaart perfect dus denk ik dan het niet nodig is om de nieuwe te activeren??

[ Voor 23% gewijzigd door nl-chrs op 29-05-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabisy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-07 10:09
nl-chrs schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:43:
Gister mijn HTC-One binnen van Studentmobiel, was besteld op 27-04-2013 de T-Mobile versie.

Uiteindelijk de "Echte" versie (Unbranded) gekregen omdat ik hem anders telaat binnen zou krijgen voor de MediaLink actie.

Ik had mijn T-mobiel abbo verlengt, maar ik kreeg wel een nieuwe simkaart.. echter werkt de oude simkaart perfect dus denk ik dan het niet nodig is om de nieuwe te activeren??
Lijkt me wel verstandig om deze nieuwe simkaart te gebruiken, aangezien ik op het T-mobileforum heb gelezen dat de 'oudere' simkaarten nog wel eens een verschil kunnen hebben met nieuwe simkaarten wat betreft batterijduur en ophalen van informatie etc

Volkswagen Tiguan R-line / OBD11 / www.dvbyte.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:18
nl-chrs schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:43:

Moest je zelf aangeven bij Studentmobiel dat je de Unbranded versie wou of hebben ze dit zelf overgezet? Ik heb maandag namelijk de T-black bestelt en mijn status is blijven hangen op contract ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-chrs
Als jij maandag hebt besteld, dan kwam je volgens mij zowizo niet meer in aanmerking voor de Medialink volgens mij en gaan ze dus ook geen duurder toestel geven om te zorgen dat je hem sneller krijgt en binnen de actie valt.

Mijn vriendin heeft hem ook inbestelling (2 weken later dan mij) en die mocht hem ook niet met bijbetaling omruilen voor een unbranded versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
nl-chrs schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:57:
Als jij maandag hebt besteld, dan kwam je volgens mij zowizo niet meer in aanmerking voor de Medialink volgens mij en gaan ze dus ook geen duurder toestel geven om te zorgen dat je hem sneller krijgt en binnen de actie valt.

Mijn vriendin heeft hem ook inbestelling (2 weken later dan mij) en die mocht hem ook niet met bijbetaling omruilen voor een unbranded versie.
Hij is inmiddels verzonden en wordt morgen dus bezorgd. Er staat nog steeds dat het gaat om de T-black versie. Dus ben benieuwd of de geleverde tel daadwerkelijk branded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Laatst online: 01-09-2019
Ik heb een mailtje van de htcmedialink actie, dat je geordered moet hebben voor 16 mei. Dan zijn ze coulant met die 31 mei deadline;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-chrs
IseT schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:15:
[...]

Hij is inmiddels verzonden en wordt morgen dus bezorgd. Er staat nog steeds dat het gaat om de T-black versie. Dus ben benieuwd of de geleverde tel daadwerkelijk branded is.
Bij je bestel status kan je zien welk type toestel je krijgt, hier stond bij mij eerst TSilver en toen hij verzonden was stond er HTC One Stunning Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frishe1992
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 09:06
Dinsdag HTC One Stunning Silver besteld i.c.m. T-mobile abonnement.
Gisteren status veranderd naar pakket verzonden dus als het goed is vandaag binnen.
Zou wel erg snel zijn niet? Aangezien er op hun site staat dat de stunning silver niet op voorraad is.
Achja mij hoor je niet klagen :)

You're too slow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 15:53
Ik had hem bij Coolblue icm met een Tele2 abo ook de volgende dag al in huis. :)
Maar het is inderdaad wel vreemd dat 'ie nog out of stock is. Of is de status wellicht niet op tijd bijgewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
Tel is inmiddels binnen. S/N HT35FW914706 -> dus deze maand geproduceerd. Geen duidelijke gaps te bekennen maar wel een lelijke kras boven bij de headphone-jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit te twijfelen om te wachten tot one uitkomt met stock android. Vraag mij daarbij ook af of de webshops zoals SM de one ook aanbieden met stock android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zozo, mooie pricedrop van de One :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 16:52
Wie heeft er ervaring met de levertijden van saturn.nl? Ik heb gister een one silver besteld in de webshop en zie net dat mijn bestelling is gewijzigd naar een zwarte htc one, de zilveren is ook niet meer terug te vinden in de webshop. Heeft iemand onlangs een nog one besteld bij saturn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 20:16
@ Joost, zondag een zilveren besteld bij Saturn (zwart stond er niet bij) en dinsdag een zwarte ontvangen.
Ik blij want wilde eigenlijk zwart.
Maar echt netjes is het niet iig, is nergens meegedeelt dat het een andere kleur zou worden..

In Amersfoort wilden ze em niet meegeven, dat heb ik eerst geprobeerd voordat ik em bestelde in de webshop.

[ Voor 23% gewijzigd door Solosmots op 30-05-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Joostw24 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:14:
Wie heeft er ervaring met de levertijden van saturn.nl? Ik heb gister een one silver besteld in de webshop en zie net dat mijn bestelling is gewijzigd naar een zwarte htc one, de zilveren is ook niet meer terug te vinden in de webshop. Heeft iemand onlangs een nog one besteld bij saturn?
Heb hetzelfde, zie dat hij al verstuurd is en ik zou hem morgen moeten ontvangen, zilveren besteld, staat ook in de bevestiging, maar bij mijn gegevens op de site van saturn hebben ze de zilveren inderdaad in een zwarte veranderd. Ik hoop dat ik wel de zilveren krijg.

Had vanavond bij de Saturn hier vijf minuten vandaan een zilveren in mijn handen, ik wist toen niet of ik mijn bestelling nog kon annuleren. Zag even later dat de bestelling in zwart was veranderd, dus besloot de zilveren te gaan halen en mijn bestelling te retourneren. Was na iets van twintig minuten weer terug bij de Saturn en de telefoon was ondertussen verkocht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
Lamer_Deluxe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:24:
[...]

Heb hetzelfde, zie dat hij al verstuurd is en ik zou hem morgen moeten ontvangen, zilveren besteld, staat ook in de bevestiging, maar bij mijn gegevens op de site van saturn hebben ze de zilveren inderdaad in een zwarte veranderd. Ik hoop dat ik wel de zilveren krijg.
Hij is inmiddels verstuurd zie ik net, heb er weinig vertrouwen in dat het de zilveren gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Joostw24 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:28:
Hij is inmiddels verstuurd zie ik net, heb er weinig vertrouwen in dat het de zilveren gaat zijn.
Ze gaan van mij een slechte beoordeling krijgen als het de zwarte blijkt te zijn.

EDIT: Een Saturn medewerker vertelde mij dat de webshop en de winkel totaal los staan van elkaar, hij beweerde ook dat ik mijn bestelling gewoon zou kunnen annuleren, wat dus niet zo was. Bizar systeem.

[ Voor 26% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 30-05-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56
Lamer_Deluxe schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:11:
Zilveren versie zojuist besteld via de webshop van Saturn voor 561€ (plus 6 Euro verwijderingsbijdrage).
Levertijd 1 a 2 weken.
http://www.saturn.nl/mcs/...72,595538.html?langId=-11
Verwijderingsbijdrage voor een smartphone, ik dacht dat de zichtbare verwijderingsbijdrage voor elektrische apparaten was afgeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
Ik heb ook een Zwarte van Saturn gekregen, had ik al eerder gemeld en daardoor hadden ze het ook op de site veranderd. Ze konden hem echter niet omruilen voor een Zilveren via retour omdat zij het niet op voorraad hadden.

Ben dus vandaag langs Saturn Rotterdam gegaan en heb hem omgeruild voor een Zilveren, ze kregen vandaag een batch van 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

kwiebus schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:46:
Verwijderingsbijdrage voor een smartphone, ik dacht dat de zichtbare verwijderingsbijdrage voor elektrische apparaten was afgeschaft?
Ik vond dat ook raar inderdaad, staat me iets van bij dat ik dit eerder ook had bij de Saturn of de MediaMarkt.

Nou, dan ga ik er maar van uit dat ik de zwarte krijg, goed om te weten dat je hem kennelijk wel bij een filiaal om kan ruilen, zal het morgen meteen in de buurt van mijn werk en anders in mijn woonplaats proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamer_Deluxe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:52:
[...]

Ik vond dat ook raar inderdaad, staat me iets van bij dat ik dit eerder ook had bij de Saturn of de MediaMarkt.

Nou, dan ga ik er maar van uit dat ik de zwarte krijg, goed om te weten dat je hem kennelijk wel bij een filiaal om kan ruilen, zal het morgen meteen in de buurt van mijn werk en anders in mijn woonplaats proberen.
Zal wel kopieerbijdrage zijn, voor smartphones met geheugen > 16 gig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frishe1992
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 09:06
Sjommertse Boer schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:47:
Dinsdag HTC One Stunning Silver besteld i.c.m. T-mobile abonnement.
Gisteren status veranderd naar pakket verzonden dus als het goed is vandaag binnen.
Zou wel erg snel zijn niet? Aangezien er op hun site staat dat de stunning silver niet op voorraad is.
Achja mij hoor je niet klagen :)
Hij is dus inderdaad gisteren binnen gekomen, zilveren versie zonder gaps o.i.d. :)
Voor de anderen die nog wachten! Succes ;)

You're too slow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 18:24
Wisten jullie dat de HTC One ook een microSD slot en Dualsim heeft, alleen de versie die in Europa en de VS wordt verkocht niet.
YouTube: Unboxing: HTC One Dual Sim Slots (802W)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Hier inderdaad ook de zwarte gekregen in plaats van de zilveren, nu maar kijken hoe ik dit op moet gaan lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzzz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:48
Ik zag in mn bestelaccount dat mn bestelling was omgezet in zwart, vervolgens gebeld. Hier deelde ze mee dat als ik zou besluiten de zwarte te houden dat ik dan een cadeaukaart zou ontvangen.

Ik twijfel een beetje, vind zilver duidelijk mooier en lijkt me minder gevoelig voor vingerafdrukken.
Heb geen Saturn vestiging hier in de buurt en ook niet zo n zin in het gezeur van omruilen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Kennelijk willen ze graag de zwarte versie kwijt, als ze een cadeaukaart aan gaan bieden, persoonlijk zou ik gewoon voor de zilveren gaan.

Ik heb die van mij zojuist bij een filiaal kunnen retourneren en omgezet in een bestelling voor een zilveren versie. Verkoper zei ook weer dat deze erg moeilijk leverbaar was omdat deze kleur het meest populair is, dus geen idee hoe lang ik moet wachten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .nitraM
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-09 17:46
Ik heb dinsdag ook de zwarte versie van Saturn ontvangen terwijl ik de zilveren had besteld. Meteen een e-mail gestuurd maar nog geen reactie ontvangen. Dit maakt m'n eerste aankoop ervaring bij Saturn niet echt positief.
Vanmiddag ook maar eens langs Saturn Rotterdam, heel, heel misschien is er nog iets over van die batch van 6.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Of probeer ze te bellen en vraag of ze er een apart houden. (bij mij hadden ze na een kwartier nog niet opgenomen, maar het valt te proberen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
Lamer_Deluxe schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:06:
Of probeer ze te bellen en vraag of ze er een apart houden. (bij mij hadden ze na een kwartier nog niet opgenomen, maar het valt te proberen).
Apart houden willen ze dus echt niet doen, I tried :P

Maar goed, ik zou wel alsnog bellen om te kijken of ze het op voorraad hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Is de kans groot dat als ik naar de Saturn in Rotterdam ga dat ze daar nog een zwarte hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
coendeurloo schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:54:
Is de kans groot dat als ik naar de Saturn in Rotterdam ga dat ze daar nog een zwarte hebben?
Waarom bel je Saturn Rotterdam niet even op, vraag je het ze, om hier deze info vervolgens weer te delen...

Wat denk jij, wij hebben hier allemaal een glazenbol waar we de voorraad per winkel in kunnen zien?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
Zoals verwacht vandaag de zwarte HTC One ontvangen van saturn, terwijl ik de zilveren had besteld. Heb donderdag een mail gestuurd, nog niets ontvangen. Net proberen te bellen naar het filiaal in Amsterdam, maar na een half uur naar het wachttoontje te hebben geluisterd, werd de verbinding verbroken. Er ten eerste een gewoonte van maken om klanten die een zilveren one hebben besteld een zwarte toe te sturen is 1, maar dan hierna ook nog eens onbereikbaar zijn voor vervanging vind ik op z'n zachtst gezegd wel erg klantonvriendelijk van Saturn.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostw24 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:31:
Zoals verwacht vandaag de zwarte HTC One ontvangen van saturn, terwijl ik de zilveren had besteld. Heb donderdag een mail gestuurd, nog niets ontvangen. Net proberen te bellen naar het filiaal in Amsterdam, maar na een half uur naar het wachttoontje te hebben geluisterd, werd de verbinding verbroken. Er ten eerste een gewoonte van maken om klanten die een zilveren one hebben besteld een zwarte toe te sturen is 1, maar dan hierna ook nog eens onbereikbaar zijn voor vervanging vind ik op z'n zachtst gezegd wel erg klantonvriendelijk van Saturn.nl!
Dat is nog zacht uitgedrukt. Ze sturen gewoon niet wat je besteld hebt. Dadelijk hebben ze ook geen zwarte meer sturen ze een xperia Z of galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:08:
[...]

Dat is nog zacht uitgedrukt. Ze sturen gewoon niet wat je besteld hebt. Dadelijk hebben ze ook geen zwarte meer sturen ze een xperia Z of galaxy
Het was een fout in hun systeem, artikelnr. is verbonden met de Zwarte, heeft dus niks met wat ze op voorraad hebben te maken. Ze kijken alleen naar de nummer en sturen dat op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Powrot schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:10:
Het was een fout in hun systeem, artikelnr. is verbonden met de Zwarte, heeft dus niks met wat ze op voorraad hebben te maken. Ze kijken alleen naar de nummer en sturen dat op
Toen ze het artikel aanpasten op de site wisten ze dat mensen het verkeerde toestel gingen krijgen maar toch bleven ze die opsturen. Vervolgens gaan ze mensen een cadeaukaart aanbieden om de zwarte te houden.

Bij het ene filiaal beweren ze dat de web winkel compleet los staat van de gewone winkel terwijl ze bij een ander filiaal wel mijn telefoon terug willen nemen en mijn bestelling gewoon in het systeem op kunnen zoeken. Ik vind het ook vreemd dat je een bestelling niet kan annuleren. En sowieso niet goed dat ze de telefoon niet opnemen.

Ben op zich tevreden met de uiteindelijke afhandeling, hoewel ik nu Joost mag weten hoe lang moet wachten, maar het had allemaal een stuk beter gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostw24
Lamer_Deluxe schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 11:33:
[...]

Ben op zich tevreden met de uiteindelijke afhandeling, hoewel ik nu Joost mag weten hoe lang moet wachten, maar het had allemaal een stuk beter gekund.
En ik heb ook geen enkel idee. Straks maar weer eens proberen een vestiging aan de lijn te krijgen, of eens langs te gaan. We zullen zien hoe lang het nog gaat duren, ik ga uit van zeker 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zarar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 12:07
Nadat ik 2x de postbode had gemist, vrijdag BB binnen gekregen ipv T-Black. Heeft al met al 3 weken geduurd na contractverlenging bij T-Mobile en besteld bij SM. Toestel is perfect in orde, geen kiertjes e.d.

Nu maar naar andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:39

Twan V

...en er stralend uitzien

Is er inmiddels al wat bekend over de 64GB versie? Ik vind het maar verdacht radiostil...

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-03-2024
Naar die 64GB versie ben ik ook erg benieuwd. Zit nu nog aan de iPhone maar twijfel ernstig om het ios-platform te verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Bij de Mediamarkt gewoon op voorraad voor 564 euro: http://www.mediamarkt.nl/...32,595533.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:57
Nu ben ik stiekem gaan kijken om even te zien hoe die in het echt was, en nu heb ik m'n voornemen niet meer dan 400 euro aan een telefoon te besteden aan de kant geschoven :+ Heb de zilveren gekocht omdat ik die in het echt toch mooier vond dan de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 00:48
Waar blijft die 64GB... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el flaco
Bij de mediamarkt in Groningen nu 558,60, ik heb het verschil van Saturn keurig terug gehad topservice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Mijn HTC One is vandaag al binnen gekomen bij Saturn, terwijl ik hem afgelopen Vrijdag had besteld (geruild). Dat was wel heel snel. Cosmetisch lijkt hij in orde te zijn, nu nog bezig gegevens over te zetten. Heb er maar een verzekering bij genomen na alle griezel verhalen hier en op XDA developers.

Er lijkt dus hoop te zijn voor mensen die hem nog in bestelling hebben staan, ik hoop dat jullie hem ook snel krijgen. Twee collega's van mij hebben hem ook in bestelling staan, hij lijkt vrij populair te zijn.

Tot ziens in het ervaringen topic en bedankt voor de support hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi die prijsdalingen. Mag nog wel 2 maandjes zo doorgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info:
Bij de mediamarkt in het centrum van Rotterdam (Binnenwegplein) is hij nu 547,85 Euro incl. de heffingskosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Laatst online: 23-06 15:59
Is die ook voor +/- 550 euro in het zwart te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Telefoon verzekering zijn pure afzetterij. Neem er nooit meer 1. Je betaalt in 10 jaar 3 nieuwe telefoons, dus die ene keer dat ik er wat aan heb is al snel terugverdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Zijn de Mediamarkt Webshop prijzen van de HTC One ook de prijzen zoals ze in de winkel liggen?
En iemand een idee van de voorraad van de HTC One Silver bij MM Eindhoven?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGrillmeister
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 22:00
"Prijsverschillen

Waarom zijn prijzen per Media Markt-vestiging en de Media Markt-webshop verschillend?
iedere Media Markt-vestiging én Media Markt-webshop zijn afzonderlijke bedrijven, daarom bepaalt iedere vestiging en de webshop zijn eigen assortiment en verkoopprijzen;

elke Media Markt-vestiging kent een laagste prijsgarantie en is daardoor nooit duurder dan de voordeligste locale concurrent"

https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=47

Spreek uit ervaring dat de meeste winkels meegaan met de online prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11-2023
Net gebeld door tele2, zij hebben een aanbieding gedaan voor een Htc One.

2 jaar

500 min/sms

1000mb internet

32,75 p/m voor 24 maanden

54 euro bijbetalen.

Kan ik hier blij van worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Lodo schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:25:
Net gebeld door tele2, zij hebben een aanbieding gedaan voor een Htc One.

2 jaar

500 min/sms

1000mb internet

32,75 p/m voor 24 maanden

54 euro bijbetalen.

Dan moet je even kijken wat andere aanbieders doen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Aankomende Donderdag alleen in Haarlem:
HTC one 24 maanden 50% korting en toestel gratis
Gek genoeg alleen te krijgen met een mtv mobile abo € 27,50 p/m ( 2000MB - 200 min.)
[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties
Keuze uit zwart en zilver

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 10:04
Lodo schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:25:
...
Volgens mij wel een goede aanbieding. Gaat het hier om een verlenging? Op de website van Tele2 vallen de prijzen iig een stuk hoger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Weet iemand of ritel.nl een branded versie levert wanneer deze tel i.c.m. een T-mobile abonnement wordt besteld? Kan zo snel niets hier in dit topic erover vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevennnn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08-2023
Ik heb dezelfde vraag als hierboven, maar dan met een losgekocht toestel bij de mediamarkt.
Dus, weet iemand of de mediamarkt simlockvrije unbranded HTC Ones levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Stevennnn schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:24:
Ik heb dezelfde vraag als hierboven, maar dan met een losgekocht toestel bij de mediamarkt.
Als je het toestel los koopt dan mag je er vanuit gaan dat deze unbranded is.
Je koopt het per slot van rekening niet in combinatie met een abbo van een provider....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:57
Stevennnn schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:24:
MM verkoopt ze gewoon unbranded/simlockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Het is stil hier :) ... kennelijk is iedereen nu voorzien van een HTC One?? :P

Zelf heb ik hem alweer een tijdje maar nu wil mijn vriendin er ook een :). Ze zit nog bij Hi maar wil daar weg dus ben ik op zoek naar een goede aanbieding voor haar. Bellen en smsen doet ze bijna niet maar is wel erg veel (mobiel) online en heeft sowieso 1 gb data nodig. Zelf heb ik gezocht en lijkt een aanbieding bij VF(met F&F code) het beste:

van € 49,00 voor € 37,98 24 maanden
onbeperkt bellen
onbeperkt sms'en
2 GB | 28,8 Mbps

toestel is €149,99 of €0 maar dan is het abonnement €45,73 p/m

Telfort/Tele2 heeft ook iets scherpere aanbiedingen maar ben ik erg bang voor de kwaliteit. Hebben jullie nog ideeen hierover(of wellicht een scherpere aanbieding?).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cafaro
  • Laatst online: 17-09 16:50
Ik ben ook op zoek naar een budget abonnement i.c.m. 'The One'. Mijn oog is gevallen op een Tele2 SmartMix 100 abonnement met 100/100 min/sms en een 1GB (14 mbps) bundel. Het totaalbedrag komt uit op iets minder dan €35 p/m, dus dat lijkt me een goede aanbieding.

Weet iemand toevallig of de toestellen met Tele2 abo unbranded zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
cafaro schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:28:
Ik ben ook op zoek naar een budget abonnement i.c.m. 'The One'. Mijn oog is gevallen op een Tele2 SmartMix 100 abonnement met 100/100 min/sms en een 1GB (14 mbps) bundel. Het totaalbedrag komt uit op iets minder dan €35 p/m, dus dat lijkt me een goede aanbieding.

Weet iemand toevallig of de toestellen met Tele2 abo unbranded zijn?
Ja die zijn unbranded, ik heb deze ook gehaald.
Het simmetje zit in een desire HD van mijn dochter en de ONE heb ik nu in gebruik met mijn vodafone abo.
Gaat prima.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
renzo4000 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:47:
Het is stil hier :) ... kennelijk is iedereen nu voorzien van een HTC One?? :P

Zelf heb ik hem alweer een tijdje maar nu wil mijn vriendin er ook een :). Ze zit nog bij Hi maar wil daar weg dus ben ik op zoek naar een goede aanbieding voor haar. Bellen en smsen doet ze bijna niet maar is wel erg veel (mobiel) online en heeft sowieso 1 gb data nodig. Zelf heb ik gezocht en lijkt een aanbieding bij VF(met F&F code) het beste:

van € 49,00 voor € 37,98 24 maanden
onbeperkt bellen
onbeperkt sms'en
2 GB | 28,8 Mbps

toestel is €149,99 of €0 maar dan is het abonnement €45,73 p/m

Telfort/Tele2 heeft ook iets scherpere aanbiedingen maar ben ik erg bang voor de kwaliteit. Hebben jullie nog ideeen hierover(of wellicht een scherpere aanbieding?).
Ik heb deze Vodafone Friends & Family aanbieding ook gedaan, maar dan als verlenging. De code hebben ze netjes voor mij aangemaakt bij de Vodafone helpdesk, afdeling loyalty. (telefoonnummer 1201, keuze optie 2, keuze optie 3). Nu nog hopen dat hij snel geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:45

Mfpower

In dubio

tijsco schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 21:35:
[...]

Ik heb deze Vodafone Friends & Family aanbieding ook gedaan, maar dan als verlenging. De code hebben ze netjes voor mij aangemaakt bij de Vodafone helpdesk, afdeling loyalty. (telefoonnummer 1201, keuze optie 2, keuze optie 3). Nu nog hopen dat hij snel geleverd wordt.
Heb je een branded toestel? Ik vind dit ook wel interessant! Maar ik wil geen VF logo's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwfchris
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:06
Weet iemand waar ik goedkoop de HTC One silver kan krijgen in Utrecht of Zoetermeer? Ben net bij de Saturn The Wall geweest maar daar vragen ze er 625 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Laatst online: 15-09 20:51
Gisteren heb ik uiteindelijk voor de One gekozen, eerst ben ik bij de mediamarkt in Rotterdam geweest, maar daar was hij 650, vond ik uiteindelijk toch maar te prijzig.

Uiteindelijk wat gezocht in de pricewatch, en heb hem bij Alternate besteld voor 608 incl verzendkosten. als het goed is beland hij vandaag tussen 13.00 en 18.00 op de deurmat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwfchris
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:06
Maffo schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:52:
Gisteren heb ik uiteindelijk voor de One gekozen, eerst ben ik bij de mediamarkt in Rotterdam geweest, maar daar was hij 650, vond ik uiteindelijk toch maar te prijzig.

Uiteindelijk wat gezocht in de pricewatch, en heb hem bij Alternate besteld voor 608 incl verzendkosten. als het goed is beland hij vandaag tussen 13.00 en 18.00 op de deurmat!
In een eerdere post staat dat de one slechts 547 kost bij MM Rotterdam wel raar dat de prijs opeens zo erg is gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Wellicht was dat toen met een actie oid (btw weg ermee ofzo). Maar dan nog, in de PW staat ie ook vanaf €569.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mfpower schreef op zondag 23 juni 2013 @ 12:30:
[...]

Heb je een branded toestel? Ik vind dit ook wel interessant! Maar ik wil geen VF logo's!
Hij is zojuist geleverd (wat een prachtig ding)! En zonder Vodafone logos of software. Het enige wat ik aan vodafone kan vinden is de sim-toolkit, maar dat is niet meer dan logisch
Pagina: 1 ... 95 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.