bij SM besteld op 22 April, net is de status veranderd naar verzonden.
ook ik ontvang de Beautifull Black in plaats van de T-Black
ook ik ontvang de Beautifull Black in plaats van de T-Black
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door fideba op 27-05-2013 16:52 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hadden ze de zwarte ook €561,- in de verkoop?el flaco schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:12:
Ik hem hem los gekocht bij saturn, de verkoper zei eerlijk dat er leveringsproblemen waren en ik er dus even op moest wachten. De zwarte hadden ze wel op voorraad.
Raar ik heb mijne 29 april besteld en jij krijgt hem gewoon eerder keb nog helemaal niets van hun vernomen ook toen ik ze belde konden ze me niets vertellen.witch_dv schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:34:
Uw orderstatus is gewijzigd naar **Pakket verzonden**.
*dancing on the desk*
Mijn zilveren HTC one besteld op 2 mei is dus verzonden. Nog mensen van daarvoor die geen mail krijgen vandaag? Anders bel ik ze even dat die van mij voor iemand anders is.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 27-05-2013 19:11 ]
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Verwijderd
Wanneer heb je de telefoon besteld en wat was je ordernummer, even kijken of ik misschien aan de beurt kom deze weekBarry|IA schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:50:
Mijn order bij Studentmobiel is ook eindelijk verzonden
Mooiste van alles is dat het een unbranded (stunning silver) is geworden, terwijl je daar normaliter zo'n 50 tot 100 euro meer voor betaald.
Besteld op 12 april. Ordernummer ga ik hier niet openbaar zetten als je het niet erg vindVerwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:22:
[...]
Wanneer heb je de telefoon besteld en wat was je ordernummer, even kijken of ik misschien aan de beurt kom deze week
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Verwijderd
Correctie: om 19:34 kreeg ik een e-mail binnen dat de telefoon verstuurd is. Yeah!DiSiLLUSiON schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:11:
Ik heb gisteravond (laat) de htc one black besteld op de website van Vodafone gezien mijn abo bijna af loopt.
Het betreft een verlenging, dus het kan het een dag of wat langer duren, maar hopelijk krijg ik morgen de mail dat 'ie verzonden is. Dan ligt 'ie overmorgen op m'n bureau op 't werk als alles mee zit. Yeah!
Hopelijk heb ik de discipline om er vanaf te blijven anders wordt het niks met werken die dag...
Verwijderd
Haha snap ik np! Hopelijk kom ik ook aan de beurt deze week!Barry|IA schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:50:
[...]
Besteld op 12 april. Ordernummer ga ik hier niet openbaar zetten als je het niet erg vind
[ Voor 3% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 28-05-2013 13:44 ]
[druk op een toets om verder te gaan]
Verwijderd
'' Uw orderstatus is gewijzigd naar **Pakket verzonden** ''Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:54:
Ik heb op 25 April een HTC One T-Silver icm t-mobile smart75 besteld bij gsm-wijzer. Tot op heden staat mijn status nog steeds op contract ontvangen. Hoop dat ik em deze week nog heb maar ik kijk er van op dat er zo belachelijk lang over de contractacceptatie wordt gedaan
Verwijderd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En hij is binnen! Woohoo!DiSiLLUSiON schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:55:
[...]
Correctie: om 19:34 kreeg ik een e-mail binnen dat de telefoon verstuurd is. Yeah!
Beam Me Up!
[ Voor 13% gewijzigd door HansAnders07 op 28-05-2013 20:05 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door nl-chrs op 29-05-2013 10:44 ]
Lijkt me wel verstandig om deze nieuwe simkaart te gebruiken, aangezien ik op het T-mobileforum heb gelezen dat de 'oudere' simkaarten nog wel eens een verschil kunnen hebben met nieuwe simkaarten wat betreft batterijduur en ophalen van informatie etcnl-chrs schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:43:
Gister mijn HTC-One binnen van Studentmobiel, was besteld op 27-04-2013 de T-Mobile versie.
Uiteindelijk de "Echte" versie (Unbranded) gekregen omdat ik hem anders telaat binnen zou krijgen voor de MediaLink actie.
Erg netjes opgelost en wat een mooi toestel zonder zichtbare "Gaps".
Ik had mijn T-mobiel abbo verlengt, maar ik kreeg wel een nieuwe simkaart.. echter werkt de oude simkaart perfect dus denk ik dan het niet nodig is om de nieuwe te activeren??
Volkswagen Tiguan R-line / OBD11 / www.dvbyte.nl
Moest je zelf aangeven bij Studentmobiel dat je de Unbranded versie wou of hebben ze dit zelf overgezet? Ik heb maandag namelijk de T-black bestelt en mijn status is blijven hangen op contract ontvangen.nl-chrs schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:43:
Gister mijn HTC-One binnen van Studentmobiel, was besteld op 27-04-2013 de T-Mobile versie.
Uiteindelijk de "Echte" versie (Unbranded) gekregen omdat ik hem anders telaat binnen zou krijgen voor de MediaLink actie.
Erg netjes opgelost en wat een mooi toestel zonder zichtbare "Gaps".
Ik had mijn T-mobiel abbo verlengt, maar ik kreeg wel een nieuwe simkaart.. echter werkt de oude simkaart perfect dus denk ik dan het niet nodig is om de nieuwe te activeren??
Hij is inmiddels verzonden en wordt morgen dus bezorgd. Er staat nog steeds dat het gaat om de T-black versie. Dus ben benieuwd of de geleverde tel daadwerkelijk branded is.nl-chrs schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:57:
Als jij maandag hebt besteld, dan kwam je volgens mij zowizo niet meer in aanmerking voor de Medialink volgens mij en gaan ze dus ook geen duurder toestel geven om te zorgen dat je hem sneller krijgt en binnen de actie valt.
Mijn vriendin heeft hem ook inbestelling (2 weken later dan mij) en die mocht hem ook niet met bijbetaling omruilen voor een unbranded versie.
Bij je bestel status kan je zien welk type toestel je krijgt, hier stond bij mij eerst TSilver en toen hij verzonden was stond er HTC One Stunning SilverIseT schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:15:
[...]
Hij is inmiddels verzonden en wordt morgen dus bezorgd. Er staat nog steeds dat het gaat om de T-black versie. Dus ben benieuwd of de geleverde tel daadwerkelijk branded is.
You're too slow!
Verwijderd
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 23% gewijzigd door Solosmots op 30-05-2013 21:53 ]
Heb hetzelfde, zie dat hij al verstuurd is en ik zou hem morgen moeten ontvangen, zilveren besteld, staat ook in de bevestiging, maar bij mijn gegevens op de site van saturn hebben ze de zilveren inderdaad in een zwarte veranderd. Ik hoop dat ik wel de zilveren krijg.Joostw24 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 19:14:
Wie heeft er ervaring met de levertijden van saturn.nl? Ik heb gister een one silver besteld in de webshop en zie net dat mijn bestelling is gewijzigd naar een zwarte htc one, de zilveren is ook niet meer terug te vinden in de webshop. Heeft iemand onlangs een nog one besteld bij saturn?
Hij is inmiddels verstuurd zie ik net, heb er weinig vertrouwen in dat het de zilveren gaat zijn.Lamer_Deluxe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:24:
[...]
Heb hetzelfde, zie dat hij al verstuurd is en ik zou hem morgen moeten ontvangen, zilveren besteld, staat ook in de bevestiging, maar bij mijn gegevens op de site van saturn hebben ze de zilveren inderdaad in een zwarte veranderd. Ik hoop dat ik wel de zilveren krijg.
Ze gaan van mij een slechte beoordeling krijgen als het de zwarte blijkt te zijn.Joostw24 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:28:
Hij is inmiddels verstuurd zie ik net, heb er weinig vertrouwen in dat het de zilveren gaat zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Lamer_Deluxe op 30-05-2013 22:31 ]
Verwijderingsbijdrage voor een smartphone, ik dacht dat de zichtbare verwijderingsbijdrage voor elektrische apparaten was afgeschaft?Lamer_Deluxe schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:11:
Zilveren versie zojuist besteld via de webshop van Saturn voor 561€ (plus 6 Euro verwijderingsbijdrage).
Levertijd 1 a 2 weken.
http://www.saturn.nl/mcs/...72,595538.html?langId=-11
Ik vond dat ook raar inderdaad, staat me iets van bij dat ik dit eerder ook had bij de Saturn of de MediaMarkt.kwiebus schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:46:
Verwijderingsbijdrage voor een smartphone, ik dacht dat de zichtbare verwijderingsbijdrage voor elektrische apparaten was afgeschaft?
Verwijderd
Zal wel kopieerbijdrage zijn, voor smartphones met geheugen > 16 gigLamer_Deluxe schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:52:
[...]
Ik vond dat ook raar inderdaad, staat me iets van bij dat ik dit eerder ook had bij de Saturn of de MediaMarkt.
Nou, dan ga ik er maar van uit dat ik de zwarte krijg, goed om te weten dat je hem kennelijk wel bij een filiaal om kan ruilen, zal het morgen meteen in de buurt van mijn werk en anders in mijn woonplaats proberen.
Hij is dus inderdaad gisteren binnen gekomen, zilveren versie zonder gaps o.i.d.Sjommertse Boer schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:47:
Dinsdag HTC One Stunning Silver besteld i.c.m. T-mobile abonnement.
Gisteren status veranderd naar pakket verzonden dus als het goed is vandaag binnen.
Zou wel erg snel zijn niet? Aangezien er op hun site staat dat de stunning silver niet op voorraad is.
Achja mij hoor je niet klagen
You're too slow!
Apart houden willen ze dus echt niet doen, I triedLamer_Deluxe schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:06:
Of probeer ze te bellen en vraag of ze er een apart houden. (bij mij hadden ze na een kwartier nog niet opgenomen, maar het valt te proberen).
Waarom bel je Saturn Rotterdam niet even op, vraag je het ze, om hier deze info vervolgens weer te delen...coendeurloo schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:54:
Is de kans groot dat als ik naar de Saturn in Rotterdam ga dat ze daar nog een zwarte hebben?
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Dat is nog zacht uitgedrukt. Ze sturen gewoon niet wat je besteld hebt. Dadelijk hebben ze ook geen zwarte meer sturen ze een xperia Z of galaxyJoostw24 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:31:
Zoals verwacht vandaag de zwarte HTC One ontvangen van saturn, terwijl ik de zilveren had besteld. Heb donderdag een mail gestuurd, nog niets ontvangen. Net proberen te bellen naar het filiaal in Amsterdam, maar na een half uur naar het wachttoontje te hebben geluisterd, werd de verbinding verbroken. Er ten eerste een gewoonte van maken om klanten die een zilveren one hebben besteld een zwarte toe te sturen is 1, maar dan hierna ook nog eens onbereikbaar zijn voor vervanging vind ik op z'n zachtst gezegd wel erg klantonvriendelijk van Saturn.nl!
Het was een fout in hun systeem, artikelnr. is verbonden met de Zwarte, heeft dus niks met wat ze op voorraad hebben te maken. Ze kijken alleen naar de nummer en sturen dat opVerwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:08:
[...]
Dat is nog zacht uitgedrukt. Ze sturen gewoon niet wat je besteld hebt. Dadelijk hebben ze ook geen zwarte meer sturen ze een xperia Z of galaxy
Toen ze het artikel aanpasten op de site wisten ze dat mensen het verkeerde toestel gingen krijgen maar toch bleven ze die opsturen. Vervolgens gaan ze mensen een cadeaukaart aanbieden om de zwarte te houden.Powrot schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 20:10:
Het was een fout in hun systeem, artikelnr. is verbonden met de Zwarte, heeft dus niks met wat ze op voorraad hebben te maken. Ze kijken alleen naar de nummer en sturen dat op
En ik heb ook geen enkel idee. Straks maar weer eens proberen een vestiging aan de lijn te krijgen, of eens langs te gaan. We zullen zien hoe lang het nog gaat duren, ik ga uit van zeker 2 weken.Lamer_Deluxe schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 11:33:
[...]
Ben op zich tevreden met de uiteindelijke afhandeling, hoewel ik nu Joost mag weten hoe lang moet wachten, maar het had allemaal een stuk beter gekund.
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Nu ben ik stiekem gaan kijken om even te zien hoe die in het echt was, en nu heb ik m'n voornemen niet meer dan 400 euro aan een telefoon te besteden aan de kant geschovenalwaysleft schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:12:
Bij de Mediamarkt gewoon op voorraad voor 564 euro: http://www.mediamarkt.nl/...32,595533.html?langId=-11
Verwijderd
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dan moet je even kijken wat andere aanbieders doen.Lodo schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:25:
Net gebeld door tele2, zij hebben een aanbieding gedaan voor een Htc One.
2 jaar
500 min/sms
1000mb internet
32,75 p/m voor 24 maanden
54 euro bijbetalen.
Kan ik hier blij van worden?
Hoi!
Volgens mij wel een goede aanbieding. Gaat het hier om een verlenging? Op de website van Tele2 vallen de prijzen iig een stuk hoger uit.
Als je het toestel los koopt dan mag je er vanuit gaan dat deze unbranded is.Stevennnn schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:24:
Ik heb dezelfde vraag als hierboven, maar dan met een losgekocht toestel bij de mediamarkt.
Dus, weet iemand of de mediamarkt simlockvrije unbranded HTC Ones levert?
MM verkoopt ze gewoon unbranded/simlockvrijStevennnn schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:24:
Ik heb dezelfde vraag als hierboven, maar dan met een losgekocht toestel bij de mediamarkt.
Dus, weet iemand of de mediamarkt simlockvrije unbranded HTC Ones levert?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ja die zijn unbranded, ik heb deze ook gehaald.cafaro schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:28:
Ik ben ook op zoek naar een budget abonnement i.c.m. 'The One'. Mijn oog is gevallen op een Tele2 SmartMix 100 abonnement met 100/100 min/sms en een 1GB (14 mbps) bundel. Het totaalbedrag komt uit op iets minder dan €35 p/m, dus dat lijkt me een goede aanbieding.
Weet iemand toevallig of de toestellen met Tele2 abo unbranded zijn?
“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde
Ik heb deze Vodafone Friends & Family aanbieding ook gedaan, maar dan als verlenging. De code hebben ze netjes voor mij aangemaakt bij de Vodafone helpdesk, afdeling loyalty. (telefoonnummer 1201, keuze optie 2, keuze optie 3). Nu nog hopen dat hij snel geleverd wordt.renzo4000 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:47:
Het is stil hier... kennelijk is iedereen nu voorzien van een HTC One??
Zelf heb ik hem alweer een tijdje maar nu wil mijn vriendin er ook een. Ze zit nog bij Hi maar wil daar weg dus ben ik op zoek naar een goede aanbieding voor haar. Bellen en smsen doet ze bijna niet maar is wel erg veel (mobiel) online en heeft sowieso 1 gb data nodig. Zelf heb ik gezocht en lijkt een aanbieding bij VF(met F&F code) het beste:
van € 49,00 voor € 37,98 24 maanden
onbeperkt bellen
onbeperkt sms'en
2 GB | 28,8 Mbps
toestel is €149,99 of €0 maar dan is het abonnement €45,73 p/m
Telfort/Tele2 heeft ook iets scherpere aanbiedingen maar ben ik erg bang voor de kwaliteit. Hebben jullie nog ideeen hierover(of wellicht een scherpere aanbieding?).
Heb je een branded toestel? Ik vind dit ook wel interessant! Maar ik wil geen VF logo's!tijsco schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 21:35:
[...]
Ik heb deze Vodafone Friends & Family aanbieding ook gedaan, maar dan als verlenging. De code hebben ze netjes voor mij aangemaakt bij de Vodafone helpdesk, afdeling loyalty. (telefoonnummer 1201, keuze optie 2, keuze optie 3). Nu nog hopen dat hij snel geleverd wordt.
In een eerdere post staat dat de one slechts 547 kost bij MM Rotterdam wel raar dat de prijs opeens zo erg is gestegen.Maffo schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:52:
Gisteren heb ik uiteindelijk voor de One gekozen, eerst ben ik bij de mediamarkt in Rotterdam geweest, maar daar was hij 650, vond ik uiteindelijk toch maar te prijzig.
Uiteindelijk wat gezocht in de pricewatch, en heb hem bij Alternate besteld voor 608 incl verzendkosten. als het goed is beland hij vandaag tussen 13.00 en 18.00 op de deurmat!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Hij is zojuist geleverd (wat een prachtig ding)! En zonder Vodafone logos of software. Het enige wat ik aan vodafone kan vinden is de sim-toolkit, maar dat is niet meer dan logischMfpower schreef op zondag 23 juni 2013 @ 12:30:
[...]
Heb je een branded toestel? Ik vind dit ook wel interessant! Maar ik wil geen VF logo's!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq