Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:
  • 414.441 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:28
SublimnAll schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:05:
[...]

Full HD resolutie op 27" vind ik er ook echt niet uitzien. Zeker niet als je weet hoe het er met 1440p uitziet. Als dat te duur is ben je inderdaad het beste af met een 23" :)
Ik ben op de gok van een LG E2240S (21,5" 1920x1080 met TN paneel) naar een 27" asus mx279h gegaan (ips, 1920x1080 op 27") aangezien ik nog nooit heb gewerkt met een 2560x1440 vind ik het niet zo storend. Vooral voor films en games (Xbox 360) is het scherm prima. Voor toepassingen zoals excel had ik uiteraard liever een 2560x1440 gehad, maar €500 voor een beeldscherm was me toch te veel als student ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
Ik ben al niet zo een fan van dat Hengedock, maar dat LandingZone apparaat ziet er pas écht vreselijk uit, brrr :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepeterd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-04 14:08
JJ93 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:33:
Leuke foto's hier :) Ik ben zelf aan het kijken naar een 2e scherm om m'n Macbook op aan te sluiten. Ik ga denk ik sowieso voor een IPS paneel. Denk 23-24" maar ik overweeg ook een 27" scherm.

HP Pavilion 23xi
pricewatch: HP Pavilion 23xi (C3Z94AA) Zilver

Lg IPS237L
pricewatch: LG IPS237L Zwart

Iemand nog suggesties?
Ik heb zelf dit scherm: pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart

Ik vind de dell's ivm hun oneindige verstelmogelijkheden echt de winnaar in de budget ips schermen en het mooie aan de 24" vind ik dat ie met de 1200pixels hoogte ook goed in portret modus te gebruiken is wat van tijd tot tijd erg handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:33
Dit soort reacties worden niet gewaardeerd.

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 08-12-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gepeterd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:42:
[...]

Ik vind de dell's ivm hun oneindige verstelmogelijkheden echt de winnaar in de budget ips schermen en het mooie aan de 24" vind ik dat ie met de 1200pixels hoogte ook goed in portret modus te gebruiken is wat van tijd tot tijd erg handig is.
Dat is inderdaad wel het voordeel van die Dell. Vind alleen de dunne rand van LG mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:28
Iets heel tofs gekregen van mn vriendin voor bij mijn Apple collectie:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30218151/Picdump/Screen%20Shot%202013-12-07%20at%2019.41.00%20copy.png

Niet een hele setup, I know, maar ik deel het graag

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 12:21
Mooi boek! Leuk om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 15:59

JJ93

Error 418

gepeterd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:42:
[...]

1920x1200 is inderdaad wel mooi om te hebben. Scheelt wel zo'n 70-80€ met de pricewatch: LG IPS237L Zwart De LG vind ik persoonlijk mooier qua uiterlijk en de prestaties zijn ook prima. Het grote voordeel van de Dell is de resolutie maar toch hou ik liever die ~75€ in de pocket. Is toch zo'n 40-45% van de prijs van de LG.

Om toch maar een keer een afbeelding hier te plaatsen..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AnbXiuvl.jpg

EDIT:
Ik vind dit een erg mooie setup, zoiets is ook mijn 'doel'.
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:48:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nieuwe update!

Wat je ziet:
  • Macbook Pro 8.1 2.2 i7 250ssd
  • RainDesign mStand
  • LG IPS23L-BN
  • G-Technology G-Drive 1TB
  • G-Technology G-Drive 3TB
  • Creative T40 Series II
  • Apple Wireless Keyboard
  • Apple Magic Mouse
  • Epson Stylus SX445SW
Wat je niet ziet:
  • Apple TV 3th gen
  • iPhone 5 16GB
  • Playstation 3
Ik ben de RainDesign mStand al een flink aantal keren tegengekomen en het lijkt mij ideaal. Prijs van 55 euro is nog wel te doen. Sommige stands gebruik je het scherm niet en dat vind ik zonde eigenlijk :P

Ik neem aan dat de retina macbook pro hier ook gewoon goed in past?

[ Voor 39% gewijzigd door JJ93 op 09-12-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Muchachooo schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:23:
[...]

Ik ben al niet zo een fan van dat Hengedock, maar dat LandingZone apparaat ziet er pas écht vreselijk uit, brrr :'(
T'is inderdaad niet mooi. Ik wilde alleen aangeven dat er wel docks zijn voor de macbook.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-09 18:08
Apple01
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/elzpukkTBt4laO1B4i71P2I9/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/i5mVFCDG0w3V4KBuvr91DQcJ/medium.jpg

Wat je ziet:
Macbook Pro Retina Late 2013 15" 2.3 Ghz i7 16GB RAM 512GB SSD
27" Thunderbolt Display
iPad Mini 16GB WiFi > Wordt met de kerst vervangen door iPad Mini Retina 32GB WiFi + 3G
Apple Keyboard
Logitech MX Performance
Kopje Koffie

Wat je niet ziet
iPhone 5 32GB < Foto mee gemaakt
Media PC (XBMC)
42" TV
2x Apple TV 2 < Jailbreak
Apple Mac Mini Server 2x 500GB
Apple Time Capsule 2TB
2x Apple Airport Extreme

2x HP Microserver met VMWARE ESXI voor virtualisatie en opslag.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djkavaa schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:30:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je ziet:
27" Thunderbolt Display
iPad Mini 16GB WiFi > Wordt met de kerst vervangen door iPad Mini Retina 32GB WiFi + 3G
Apple Keyboard
Logitech MX Performance
Kopje Koffie

Wat je niet ziet
Media PC (XBMC)
42" TV
Apple Time Capsule 2TB
2x Apple Airport Extreme

Netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Thanks;) Licht nog wel meer rond om het huis maar dit is echt van Mwa.
Als ik dat allemaal moet opnoemen dan krijgen we een hele lange lijst en dat hoort hier ook niet allemaal thuis.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

Inderdaad netjes djkavaa. Ik ben ook bezig om m'n setup zo te krijgen :)
RainDesign mStand, IPS monitor, toetsenbord en muis moet ik nog aanschaffen.

Zit je rMBP 15" goed in de stand? Ik heb zelf de 13" rMBP en officieel is de stand voor de dikkere, non retina versies of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJ93 schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:02:

Zit je rMBP 15" goed in de stand? Ik heb zelf de 13" rMBP en officieel is de stand voor de dikkere, non retina versies of niet?
Volgens mij heb je geen mStand speciaal voor rMBP maar een vriend heeft een rMBP en mStand die blijft gewoon goed in de stand zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
JJ93 schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:02:

Ja hoor alleen met open klappen moet je hem nog wel eens tegen houden omdat hij zo licht is natuurlijk.
Maar verder zit die helemaal goed hoor.

En Thunderbolt displat is zo heerlijk.
Achterkant zit alles in (Oplader iphone/muis) Netwerkkabel en stickie van me Muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
djkavaa schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:30:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je ziet:
27" Thunderbolt Display
Apple Keyboard
Logitech MX Performance
Kopje Koffie

Wat je niet ziet
Media PC (XBMC)
42" TV
Apple Time Capsule 2TB
2x Apple Airport Extreme

Hoe ervaar jij het verschil tussen het scherm van de retina en het Thunderbolt scherm? Zit hier erg veel verschil tussen in scherpte en kleurweergave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:04:
Volgens mij heb je geen mStand speciaal voor rMBP maar een vriend heeft een rMBP en mStand die blijft gewoon goed in de stand zitten.
Ik heb 'm ooit gekocht voor mijn destijds 15" MBP. Inmiddels heb ik alweer een tijdje een 13" MBA. Dat werkt prima met die mStand nadat ik de rubbertjes aan de voorzijde (het opstaande gedeelte) van horizontaal naar verticaal heb omgezet. De mStand is voor de hele MacBook range te gebruiken, daar heb je zeker wel heel wat jaren plezier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-06-2024
bokkow schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:17:

[afbeelding]

[video]

Geweldig boek, nu wil ik hem ook hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Tjoekie schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:43:
[...]

Hoe ervaar jij het verschil tussen het scherm van de retina en het Thunderbolt scherm? Zit hier erg veel verschil tussen in scherpte en kleurweergave?
tuurlijk is er verschil maar het verschilt niet heel veel en als het op beide goed uit ziet en bij andere niet.
Dan licht het gewoon aan de andere bagger schermen hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:11

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Tjoekie schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:43:
[...]

Ik heb zelf ook de late MacBook Pro 2013 (2,3/16GB/512GB) en dan een iMac ernaast van 27" (wat gewoon hetzelfde scherm is in principe). Ik moet zeggen dat ik het MBP scherm toch vele malen mooier, helderder en vooral ook scherper vind. Wilde de iMac als extern scherm gebruiken via target mode, maar het is gewoon bijna pixelig om te zien als je de MBP gewend bent inmiddels. Voor mij de vloek dat ik nu een 4K monitor moet gaan kopen ben ik bang :p
Maargoed, dat is mijn persoonlijke indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

djkavaa schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:09:
[...]

Ja hoor alleen met open klappen moet je hem nog wel eens tegen houden omdat hij zo licht is natuurlijk.
Maar verder zit die helemaal goed hoor.

En Thunderbolt displat is zo heerlijk.
Achterkant zit alles in (Oplader iphone/muis) Netwerkkabel en stickie van me Muis.
ppl schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:44:
[...]

Ik heb 'm ooit gekocht voor mijn destijds 15" MBP. Inmiddels heb ik alweer een tijdje een 13" MBA. Dat werkt prima met die mStand nadat ik de rubbertjes aan de voorzijde (het opstaande gedeelte) van horizontaal naar verticaal heb omgezet. De mStand is voor de hele MacBook range te gebruiken, daar heb je zeker wel heel wat jaren plezier van.
Mooi, die ga ik dan sowieso aanschaffen.

EDIT: mStand, wired Apple keyboard (US layout als het goed is) en Magic Mouse besteld _/-\o_

Als iemand nog zoekt:

Muis 60,94€
http://www.wehkamp.nl/ele...ouch)/C26_6FF_6FF_734629/

Toetsenbord 43,05€
http://www.wehkamp.nl/Zoe...ken&cmid=WEHZOE&VIEW=Grid

Stand €54,95
http://www.a-mac.nl/rain-design-mstand-macbook-standaard

Wehkamp komt nog 5,95€ verzendkosten bij. Dus zo'n 110€ voor muis/toetsenbord. Heb zelf liever niet een draadloos toetsenbord.

Qua monitor heeft de pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart mijn voorkeur. In hoogte verstelbaar is een groot pluspunt want dan heb ik geen verhoging nodig. Gewoon op max hoogte zetten.

Verder ook een matte rand en usb hub. Reviews zijn ook prima.

Overweeg ook de pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart voor 55€ meer. Krijg je dus extra verticale ruimte. Verder vrijwel dezelfde prestaties. Nog even over nadenken of ik het de meerprijs waard vind.

Afbeeldingen komen binnenkort :+

[ Voor 42% gewijzigd door JJ93 op 10-12-2013 12:14 . Reden: Aankopen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
JJ93 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:46:
[...]

[...]

Mooi, die ga ik dan sowieso aanschaffen.

EDIT: mStand, wired Apple keyboard (US layout als het goed is) en Magic Mouse besteld _/-\o_

Als iemand nog zoekt:

Muis 60,94€
http://www.wehkamp.nl/ele...ouch)/C26_6FF_6FF_734629/

Toetsenbord 43,05€
http://www.wehkamp.nl/Zoe...ken&cmid=WEHZOE&VIEW=Grid

Stand €54,95
http://www.a-mac.nl/rain-design-mstand-macbook-standaard

Wehkamp komt nog 5,95€ verzendkosten bij. Dus zo'n 110€ voor muis/toetsenbord. Heb zelf liever niet een draadloos toetsenbord.

Qua monitor heeft de pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart mijn voorkeur. In hoogte verstelbaar is een groot pluspunt want dan heb ik geen verhoging nodig. Gewoon op max hoogte zetten.

Verder ook een matte rand en usb hub. Reviews zijn ook prima.

Overweeg ook de pricewatch: Dell Ultrasharp U2412M Zwart voor 55€ meer. Krijg je dus extra verticale ruimte. Verder vrijwel dezelfde prestaties. Nog even over nadenken of ik het de meerprijs waard vind.

Afbeeldingen komen binnenkort :+
Wist ik maar dat er ook zo'n toetsenbord was. Het is dat mijn rMBP 15" ook een staande enter heeft, maar op mijn wired Apple keyboard had ik liever bovenstaande layout gehad met de 'brede' enter.

Ik vind overigens de grootste ergenis de Fn-toets die daar helemaal rechtsboven zit. Die had ik liever net zoals op mijn Macbook onder mijn linkershift gehad ('t is maar net wat je gewend bent natuurlijk). Lijkt me sowieso een wat logischere plek, nu moet ik namelijk met mijn rechterhand dus uitwijken op het toetsenbord naar het gedeelte boven de pijltjestoetsen, waar de FN zit en met links dus de F-toetsen bedienen. Op mijn rMBP kan ik mijn handen gewoon in dezelfde 'stand' houden voor blind typen en dat gaat dus sneller (bij mij).

Vooral het feit dat ik zo nu en dan ook Windows moet gebruiken naast OS X maakt dit erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

bartpostma schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:23:
[...]

Wist ik maar dat er ook zo'n toetsenbord was. Het is dat mijn rMBP 15" ook een staande enter heeft, maar op mijn wired Apple keyboard had ik liever bovenstaande layout gehad met de 'brede' enter.

Ik vind overigens de grootste ergenis de Fn-toets die daar helemaal rechtsboven zit. Die had ik liever net zoals op mijn Macbook onder mijn linkershift gehad ('t is maar net wat je gewend bent natuurlijk). Lijkt me sowieso een wat logischere plek, nu moet ik namelijk met mijn rechterhand dus uitwijken op het toetsenbord naar het gedeelte boven de pijltjestoetsen, waar de FN zit en met links dus de F-toetsen bedienen. Op mijn rMBP kan ik mijn handen gewoon in dezelfde 'stand' houden voor blind typen en dat gaat dus sneller (bij mij).

Vooral het feit dat ik zo nu en dan ook Windows moet gebruiken naast OS X maakt dit erg vervelend.
De fn toets is inderdaad niet ideaal geplaatst bij het keyboard. Op mijn rMBP heb ik ook gekozen voor de US keyboard layout. Hier zit de fn toets overigens wel linksonderaan naast control.

Enige nadeel is dat je geen euro teken hebt. shift + option + 2 moet je dan intoetsen. Heb het euro teken nu een paar keer nodig gehad.. maarja die toetsencombinatie leer je snel genoeg.

Numerieke gedeelte is af en toe handig en bedraad vind ik ook prima. Waarschijnlijk koppel ik het toetsenbord aan via de monitor als dat goed werkt. Heb nog niet eerder een monitor met USB poorten gehad. Maarja dan moet je ook van macbook met usb kabel naar het scherm volgens mij. Kan dan net zo goed het toetsenbord meteen aan de macbook hangen. Ik zie wel als ik alles binnen heb. Monitor weet ik nog niet zeker, morgen of overmorgen de knoop doorhakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
JJ93 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:36:
[...]

De fn toets is inderdaad niet ideaal geplaatst bij het keyboard. Op mijn rMBP heb ik ook gekozen voor de US keyboard layout. Hier zit de fn toets overigens wel linksonderaan naast control.

Enige nadeel is dat je geen euro teken hebt. shift + option + 2 moet je dan intoetsen. Heb het euro teken nu een paar keer nodig gehad.. maarja die toetsencombinatie leer je snel genoeg.

Numerieke gedeelte is af en toe handig en bedraad vind ik ook prima. Waarschijnlijk koppel ik het toetsenbord aan via de monitor als dat goed werkt. Heb nog niet eerder een monitor met USB poorten gehad. Maarja dan moet je ook van macbook met usb kabel naar het scherm volgens mij. Kan dan net zo goed het toetsenbord meteen aan de macbook hangen. Ik zie wel als ik alles binnen heb. Monitor weet ik nog niet zeker, morgen of overmorgen de knoop doorhakken :+
Ik hoef alleen maar option en 2 in te drukken op mijn rMBP.

Enige reden voor mij was ook het numerieke gedeelte bij aanschaf van het toetsenbord. Altijd als ik mijn toetsenbord aansluit op de macbook dan plaats ik de USB-receiver van mijn draadloze muis in het toetsenbord, dan 'kost' het me geen extra USB-poort... blijf er bij dat twee poorten te weinig is. Drie was prima geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

bartpostma schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:45:
[...]

Ik hoef alleen maar option en 2 in te drukken op mijn rMBP.

Enige reden voor mij was ook het numerieke gedeelte bij aanschaf van het toetsenbord. Altijd als ik mijn toetsenbord aansluit op de macbook dan plaats ik de USB-receiver van mijn draadloze muis in het toetsenbord, dan 'kost' het me geen extra USB-poort... blijf er bij dat twee poorten te weinig is. Drie was prima geweest :P
Inderdaad handig dat het toetsenbord twee extra poorten heeft :) Het is overigens toch een NL toetsenbord.. ik merkte het pas nadat ik hem uit het folie gehaald had. Toch wat misleidend met die afbeelding op de Wehkamp site, ik ga in ieder geval een mailtje sturen. Kunnen ze de afbeelding op z'n minst veranderen :)

Hier is een afbeelding van mijn huidige setup:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rdbzcBEl.jpg

Werkt al een stuk beter zo. Binnenkort een 2e scherm aanschaffen. Gaat hoogstwaarschijnlijk de Dell Ultrasharp 2312HM worden. Nu ik m'n MBP op de stand heb zal ik eens kijken hoe hoog het scherm minimaal moet zijn. In ieder geval heeft die Dell een verstelbare poot. Eens zien of hij hoog genoeg komt.. :+

EDIT: Dell Ultrasharp 2312HM besteld 8) Zal een nieuw setup posten wanneer ik hem ontvang, als het goed is vrijdag dus _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door JJ93 op 11-12-2013 22:15 ]

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 11:51
Ik heb dat ook gemerkt tijdens mijn speurtocht voor een draadloze US versie. Webshops hebben geen idee dat er nog verschil in zit. Ook retail staat je 9 van de 10 keer raar aan te kijken. Het beste wat je kan doen is bestellen bij Apple zelf.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
JJ93 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:51:
[...]

Inderdaad handig dat het toetsenbord twee extra poorten heeft :) Het is overigens toch een NL toetsenbord.. ik merkte het pas nadat ik hem uit het folie gehaald had. Toch wat misleidend met die afbeelding op de Wehkamp site, ik ga in ieder geval een mailtje sturen. Kunnen ze de afbeelding op z'n minst veranderen :)

Hier is een afbeelding van mijn huidige setup:
[afbeelding]

Werkt al een stuk beter zo. Binnenkort een 2e scherm aanschaffen. Gaat hoogstwaarschijnlijk de Dell Ultrasharp 2312HM worden. Nu ik m'n MBP op de stand heb zal ik eens kijken hoe hoog het scherm minimaal moet zijn. In ieder geval heeft die Dell een verstelbare poot. Eens zien of hij hoog genoeg komt.. :+

EDIT: Dell Ultrasharp 2312HM besteld 8) Zal een nieuw setup posten wanneer ik hem ontvang, als het goed is vrijdag dus _/-\o_
De Dell U2412M had wel een betere keuze geweest met z'n 1920 x 1400 pixels. Dat is tenminste mijn conclusie met een U2312HM voor me. Al is het een topscherm voor de prijs, echt waar. Al een hoop mensen aanbevolen en die zijn er blij mee. En anderen beseffen niet dat ze waarschijnlijk iets slechts hadden gekocht als ik deze niet had voorgesteld haha. People...

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
PatrickG schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:46:
[...]

De Dell U2412M had wel een betere keuze geweest met z'n 1920 x 1400 pixels. Dat is tenminste mijn conclusie met een U2312HM voor me. Al is het een topscherm voor de prijs, echt waar. Al een hoop mensen aanbevolen en die zijn er blij mee. En anderen beseffen niet dat ze waarschijnlijk iets slechts hadden gekocht als ik deze niet had voorgesteld haha. People...
1920 x 1200 :P

Maar inderdaad, ik vind dat ook een betere resolutie. Heb zelf een HP van 24" met 1920 x 1200.

En sinds kort een base line Mac Mini (wel 8 GB RAM ingestopt en binnenkort eventueel SSD die ik nog heb liggen.. al twijfel ik nog over het laatste, omdat hij eigenlijk prima werkt met de HD die er inzit en het niet zonder risico is). Alleen nog geen foto's :D

[ Voor 13% gewijzigd door Lethalis op 12-12-2013 09:06 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• JJ93

JJ93

Error 418

1920x1200 is inderdaad een mooiere resolutie. Maar het kost je wel 1/3e meer dan de U2312HM. De extra verticale ruimte op m'n Macbook is erg fijn in vergelijking met m'n vorige laptop met een 16:9 scherm.

Thuis heb ik een 24" 16:9 scherm en omdat alles toch al een stuk groter is mis ik de verticale ruimte niet zo zeer. Kost je 33% extra voor 11% extra ruimte. Voor mij was de meerprijs het in ieder geval niet waard.

PostNL is blijkbaar vandaag al langs geweest. Helaas was ik niet op tijd thuis. Ik ging dan ook uit van vrijdag. Nu wordt het alsnog vrijdag. Ik ben benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door JJ93 op 12-12-2013 13:10 ]

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/114483/IMG_9552.jpg

Wat u ziet:

15" Macbook Pro late 2013 (high-end)
Dell Ultrasharp 2412M
Google Nexus 7 2013
Samsung Galaxy S3
Garmin Forerunner 305
Printer onding (is op eens ook een stuk lelijker geworden sinds er een rMBP naast staat)
Rain Design mStand
Haworth Bureaustoel

Overigens ben ik nu wel verwend met dat retina scherm, m'n 'ultrasharp' scherm is nu toch een beetje 'meh'

[ Voor 8% gewijzigd door Nedra op 12-12-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

Ik heb nu m'n Dell Ultrasharp 2312HM ontvangen. M'n setup is nu ook compleet, op een Mini DisplayPort naar DisplayPort kabeltje na dan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/owf3d87l.jpg

Macbook Pro Retina 13" (Late 2013)
Rain Design mStand
Dell Ultrasharp 2312HM
Apple Keyboard (NL layout)
Apple Magic Mouse

Het werken met toetsenbord en muis is nu meteen al een stuk prettiger met een groter scherm. Nog even kijken hoe ik alles ga plaatsen. Gebruik de rMBP voor een emulator, PDF'je, browser of skype en dat heb ik meestal rechts staan. Van daar dat hij nu ook rechts staat. Qua kabels zou links mooier uitkomen.. we zien wel.

EDIT: Beeld lijkt wat geel en scheef, komt door de lichtinval en hoek van de camera. HTC One gebruikt voor de foto. Camera is niet super vind ik. Maarja ik gebruik de camera dan ook amper.

[ Voor 13% gewijzigd door JJ93 op 13-12-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:10

Ultimation

Het is als Appels en peren

Wat voor behangetje is dat?

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
hah de muur of de laptop? Laptop is een standaard achtergrondje v os/x. de muur is zilver geverfd :p

@jj39 ik ben zelf ook een halve avond bezig geweest met kijken welke kant ik het fijnst vond werken. ik had hiervoor ook een laptop staan, maar die stond wat verder weg ivm diepere stand en dat scherm gebruikte ik ook minder. dit scherm is zo mooi dat je het af en toe wel moet gebruiken :p

[ Voor 36% gewijzigd door Nedra op 13-12-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

Nedra schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:54:
@jj39 ik ben zelf ook een halve avond bezig geweest met kijken welke kant ik het fijnst vond werken. ik had hiervoor ook een laptop staan, maar die stond wat verder weg ivm diepere stand en dat scherm gebruikte ik ook minder. dit scherm is zo mooi dat je het af en toe wel moet gebruiken :p
Inderdaad. Ik vond het dan ook zonde om zo'n verticale stand te gebruiken. De Rain Design mStand zie je hier vaak langskomen :+ Is wel een perfecte stand voor een MacBook. Ik ga liever een paar tientjes meer uit aan een goede stand dan een goedkopere stand die lelijk afsteekt bij de rest.

Ik kan in ieder geval de komende jaren vooruit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepeterd
Als we dan toch bezig zijn met MacBook Pro + Dell combinaties, doe ik ook even mee :)

Afbeeldingslocatie: http://www.peterklijn.com/tweakers/december-2013-thumb.png

- MacBook Pro Penrym (2008) met ssd
- Dell U2412m
- AudioEngine 2's
- Pebble watch

Verder ligt er nog een iPad(3) rond te zwerven, is de foto gemaakt met een 4S en heb ik nog een 27" iMac die ik niet durf over te huizen omdat ik in de ghetto woon :P

Ik ben nog op zoek naar een betaalbare DAC, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesiej
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:53
Welk programma heb je nou openstaan? Lijkt wel een lateX editor klopt dat? Zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:10

Ultimation

Het is als Appels en peren

gepeterd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:18:
Als we dan toch bez.. BLA BLA [KNIP]
HEY IK STA OP DE FOTO! :o

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepeterd
Keesiej schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:45:
[...]

Welk programma heb je nou openstaan? Lijkt wel een lateX editor klopt dat? Zo ja welke?
Aan de inlining te zien lijkt het me eerder reguliere code waar toevallig een pdf naast zweeft.
Als je nog op zoek bent, ik gebruik momenteel Sublime met de LaTeXTools plugin. Het compilen is wat trager dan bijvoorbeeld TeXShop maar het werken in Sublime maakt dat meer dan goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

Keesiej schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:45:
[...]

Zoals hierboven al opgemerkt werd is het een normale IDE met een PDF'je er naast. In dit geval Eclipse en een PDF'je met een school opdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat sommige van jullie gebruik maken van TwelveSouth BookArc. Hoe is jullie ervaring hiermee. Ik ben bang dat me MacBook heel warm gaat worden als ik er een tijdje mee werk, omdat de ventilatie bij het scherm zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 14:04
Onlangs verhuisd: nieuwe bureau, nieuwe indeling. iMac weggedaan en een (game) PC voor in de plaats.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/k9tkc6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/24xoxmx.jpg

Wat zie je:
Retina MacBook Pro 15"
Thunderbolt Display
Cinema Display
iPad Mini
iPhone 5
Spider 3
Logitech Keyboard
Wacom Intuos 5

Net als in mijn vorige post is dit mijn werkpaardje voor iOS/Mac/Web/Android/Chrome development.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1gppue.jpg

Wat zie je:
MacBook Air 11" (laptop voor op de bank, in bed, op reis)
Samsung 32" TV met PS3, XBox360, AppleTV en mijn nieuwe game PC

offtopic:
Game PC:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/33aw5cy.png
CaseLabs Merlin SM8 met pedestal
Asus Maximus 6 Hero + 4770K
4x4GB Corsair Dominator Platinum
Creative Sound Blaster Z
EVGA GeForce GTX 770 4GB Dual Classified Hydro Copper
Samsung 840 Pro SSD
Custom water loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 04:33
Die tower is op zijn zachtst gezegd wel machtig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Miljaar! Als je die aanzet gaat het licht zeker even dimmen? En oordoppen nodig zeker :) ondanks waterkoeling.

[ Voor 11% gewijzigd door zonoskar op 16-12-2013 20:11 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Laatst online: 24-05-2023
Ah, daarom gaat er bij mij geen lamp meer aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 23:31
Nedra schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:14:

Printer onding (is op eens ook een stuk lelijker geworden sinds er een rMBP naast staat)
Ik heb een tijdje terug een heel klein ladeblokje gekocht bij de Haco. Ding is hoogglans wit, ±30 cm hoog/breed en diep, zitten 3 laatjes in en staat 1 printer op.
Een van de meest geslaagde aankopen van de laatste jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 07:42
Bij deze post ik dan ook maar even mijn thuis setup, welke sinds kort verrijkt is met een mooi Macbook uit 2009.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2a57ys.jpg

Wat je ziet :
Macbook mid 2009
Pctje aan een 32inch tv(dient als scherm voor pc/xbox/ps3/tv)

Verder niet zo heel speciaal, maar waar het me even om gaat is dat ik binnen enkele weken voor mezelf ga beginnen. Heb een mooi kantoortje tot mijn beschikking(niet mijn kamer hierboven dus :P ), nu was mijn plan om een 2e scherm aan de Macbook te hangen, zoals velen hier.

Nu heb ik pas al een mooie Raindesign M-Stand gekocht vanaf Marktplaats, waar ik de Macbook dan op wil zetten om zo ook daar het scherm van te gebruiken. Dus een mooi 2e scherm, en nog een toetsenbord/muisje/speakertjes en klaar is kees.

Nu twijfel ik alleen nog even tussen een 27 en 29inch scherm, met resoluties van 2560x1440 of 2560x1080. Lees hier over verschillende meningen, persoonlijk vind ik een 29" erg mooi, maar ik weet dus niet of dit wel lekker werkt. Het is bedoelt voor logo/huisstijl en webdesign werkzaamheden, dus denk voornamelijk aan Illustrator/Photoshop/Dreamweaver.

Wellicht dat hier mensen zijn die voor dezelfde keuze hebben gestaan :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

Een 29" scherm met 21:9 resolutie kan je denk ik het beste vergelijken met een 22" 16:9 scherm met een 17" 4:3 schermpje er naast. Qua oppervlakte komt dat volgens mij ook aardig overeen.

Ik denk dat iedereen vroeger wel op een 4:3 scherm gewerkt heeft. Met de opkomst van goedkopere 16:9 FHD schermen over gegaan op zo'n scherm. En later of meteen de 4:3 er naast gezet als 2e scherm. Zo ging het bij m'n vader in ieder geval. Helaas geen 2e scherm voor mij (thuis) :+

Je hebt dus zo'n 640 pixels extra in de breedte en geen bezels er tussen. Lijkt mij best prettig werken. Betekend dat je full screen een IDE kan open hebben en daarnaast op prima grootte een emulator of een browser.

Maar je betaald er wel flink meer voor. Je kan voor minder geld twee goede 16:9 FHD IPS schermen kopen. Neemt wel meer ruimte in maar je hebt dan ook een hoop extra pixels.

2560x1440 of 2560x1600 is weer een slag duurder. Ook erg mooi natuurlijk :) Voor webdesign lijkt een scherm met zo'n resolutie me wel fijn gezien aangezien schermen alleen nog maar meer pixels krijgen in de toekomst.

Ik denk dat je deze twee vast al bent tegen gekomen, maar ik link ze alsnog :+
pricewatch: LG 29EA73-P Zwart
pricewatch: Dell Ultrasharp U2713HM Zilver, Zwart

Als je echt in een kantoortje zit waar klanten komen lijkt zo'n 21:9 scherm wel een mooie aandachtstrekker. Valt meteen op, de hogere resolutie van het 27" scherm niet bij de gemiddelde klant. Maar het belangrijkste is hoe fijn het voor jezelf werkt. Hangt er echt van af wat je open hebt staan..

Zelf heb ik een 13" rMBP en een 23" IPS scherm er naast (op kamers). Op het 23" scherm vaak Eclipse open met een pdf'je of emulator er naast. Op mn macbook scherm vaak Skype of een browser open.

[ Voor 10% gewijzigd door JJ93 op 16-12-2013 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Dinh schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:40:
Onlangs verhuisd: nieuwe bureau, nieuwe indeling. iMac weggedaan en een (game) PC voor in de plaats.

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat zie je:
Retina MacBook Pro 15"
Thunderbolt Display
Cinema Display
iPad Mini
iPhone 5
Spider 3
Logitech Keyboard
Wacom Intuos 5

Net als in mijn vorige post is dit mijn werkpaardje voor iOS/Mac/Web/Android/Chrome development.

[afbeelding]

Wat zie je:

offtopic:
Game PC:
[afbeelding]
Creative Sound Blaster Z
Samsung 840 Pro SSD
Custom water loop
Hoe bevalt dat logitech keyboard tegenover een echt apple keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:23

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Dinh schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:40:

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat zie je:
Retina MacBook Pro 15"
Thunderbolt Display
Cinema Display
iPad Mini
iPhone 5
Spider 3
Logitech Keyboard
Wacom Intuos 5

[afbeelding]

Wat zie je:

offtopic:
Game PC:
[afbeelding]
Creative Sound Blaster Z
Samsung 840 Pro SSD
Custom water loop
Op foto 1 links nog wat iPads te zien? Voor development of wat?

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
JJ93 schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:48:
Een 29" scherm met 21:9 resolutie kan je denk ik het beste vergelijken met een 22" 16:9 scherm met een 17" 4:3 schermpje er naast. Qua oppervlakte komt dat volgens mij ook aardig overeen.

Ik denk dat iedereen vroeger wel op een 4:3 scherm gewerkt heeft. Met de opkomst van goedkopere 16:9 FHD schermen over gegaan op zo'n scherm. En later of mete.....
Thanks for the info! Dat was eigenlijk ook een beetje mijn dubio, vind zon 29 inch scherm erg mooi staan. Er komen idd ook klanten in het kantoor, maar goed ben toch bang dat het minder fijn werken is dan een 27" met 2560x1440. Zal binnenkort eens kijken of de Mediamarkt of mycom er eentje heeft staan hier, om even de feeling te krijgen.

Ben toch bang dat een 29" als 2e scherm naast de 15" van de macbook wel een beetje te wordt :X

Wanneer ik de boel heb ingericht drop ik wel even een fotootje hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
RKorenberg schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:01:
[...]

Thanks for the info! Dat was eigenlijk ook een beetje mijn dubio, vind zon 29 inch scherm erg mooi staan. Er komen idd ook klanten in het kantoor, maar goed ben toch bang dat het minder fijn werken is dan een 27" met 2560x1440. Zal binnenkort eens kijken of de Mediamarkt of mycom er eentje heeft staan hier, om even de feeling te krijgen.

Ben toch bang dat een 29" als 2e scherm naast de 15" van de macbook wel een beetje te wordt :X

Wanneer ik de boel heb ingericht drop ik wel even een fotootje hier!
Zo'n groot scherm (da's bijna een iets kleinere huiskamer-tv) daar zit je liever toch een beetje verder vanaf neem ik aan. De 15" van de macbook daar zit je dan weer liever dichtbij. Dat lijkt me lastig worden als je steeds van dichtbij naar verder weg moet focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

Dancing_Animal schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:21:
[...]

Zo'n groot scherm (da's bijna een iets kleinere huiskamer-tv) daar zit je liever toch een beetje verder vanaf neem ik aan. De 15" van de macbook daar zit je dan weer liever dichtbij. Dat lijkt me lastig worden als je steeds van dichtbij naar verder weg moet focussen.
Je kijkt nu alleen naar inches. Een 27" 2560x1440 scherm is hoger dan een 29" scherm i.v.m. de 2560x1080 resoluie en 21:9 aspect ratio.

Ik zit nu achter een 23" 1920x1080 scherm en als ik zo'n 640 pixels of 1/3e in de breedte er bij denk zit je volgens mij al meteen op die 29". Laten we dat is berekenen :+

23" 16:9 is
20.05" width, 11.27" height, 225.92" area

29" 21:9 is
26.65" width, 11.43" height, 304.53" area

( 304.53 - 225.92 ) / 225.92 * 100 = 34,8% meer oppervlakte.
Verder dus ongeveer dezelfde hoogte en zo'n 6.6" breder (16,8cm).
Dus je kan er gewoon even ver van af zitten als een 22, 23 of 24" scherm maar je hebt gewoon een breder beeld. Daarvoor hoef je er niet verder af te zitten.

Je zou ook voor een 22, 23 of 24" scherm kunnen gaan. Als het je bevalt prima. Zo niet kan je er nog een tweede bij kopen en kost het je minder dan een 29" 21:9 scherm. Let wel op dat je dan dus op 2x20.05" width = ~40" breedte + extra bezels in vergelijking met 26.65 " + een enkele bezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
RKorenberg schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:01:
Zal binnenkort eens kijken of de Mediamarkt of mycom er eentje heeft staan hier, om even de feeling te krijgen.
1440p monitors zijn zeldzaam in de winkel, maar je kunt wel gewoon 27" iMacs bekijken. Daar zit volgens mij zelfs exact hetzelfde panel in als de Dell U2713HM.
Dancing_Animal schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 22:21:
Omdat de resolutie zo hoog is, valt het reuze mee. Het scherm van je laptop zelf zou je misschien iets dichterbij moeten plaatsen, maar dit zie ik in veel opstellingen niet gedaan worden dus blijkbaar valt ook dat mee. Ik klap zelf m'n MBAir gewoon dicht, omdat het 13" schermpje een beetje overbodig aanvoelt als je een 1440p monitor hebt staan (heb zelf de U2713HM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
De schermdiscussie is interessant, maar mag in een apart topic. Hier draait het om de foto's ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
bokkow schreef op zondag 08 december 2013 @ 22:17:

[afbeelding]

[video]

Cool, die zag ik laatst ook maar was ik bijna weer vergeten.
Het verhaal er achter is ook wel leuk. De samensteller van het boek heeft veel oude apparaten gekocht en opnieuw gefotografeerd of laten fotograferen, in de stijl die Apple nu ook bij de nieuwe apparaten gebruikt, dus met een mooie witte achtergrond.
Waar besteld trouwens? Zie hem niet bij bol.com op de site.

[ Voor 23% gewijzigd door Dancing_Animal op 21-12-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 14:04
zonoskar schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:11:
Miljaar! Als je die aanzet gaat het licht zeker even dimmen? En oordoppen nodig zeker :) ondanks waterkoeling.
Als alles op max staat, dan heb je gelijk: geluid dat ie maakt is behoorlijk aanwezig. Maar er zit een fan controller in en alles staat vrijwel op 40%. Dan is ie fluisterstil en blijft het lekker koel (480 rad + 240 rad).
djkavaa schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 06:23:
[...]

Hoe bevalt dat logitech keyboard tegenover een echt apple keyboard?
Ik vind het persoonlijk even fijn, misschien wel net even wat fijner. Qua kleur past het meer bij mijn setup. En blacklights zijn ook fijn :)
frankwopereis schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:37:
[...]

Op foto 1 links nog wat iPads te zien? Voor development of wat?
Ja, de iPads zijn voor development :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homemix25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:13
Gisteravond van de Kerstvrouw een Rain Design M stand in ontvangst mogen nemen. Het is nog even wachten op het Apple wireless keyboard en trackpad maar wou alvast een fotootje delen!

Wat zie je:
  • Macbook pro early 2011
  • BenQ G2420HDBL
  • Logitech K340 & M505
  • logitech speakerset
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/10o0hvn.jpg

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:28
Dancing_Animal schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 19:07:
[...]

Cool, die zag ik laatst ook maar was ik bijna weer vergeten.
Het verhaal er achter is ook wel leuk. De samensteller van het boek heeft veel oude apparaten gekocht en opnieuw gefotografeerd of laten fotograferen, in de stijl die Apple nu ook bij de nieuwe apparaten gebruikt, dus met een mooie witte achtergrond.
Waar besteld trouwens? Zie hem niet bij bol.com op de site.
Klopt, en dat heeft ie zelfs ook gedaan met verpakkingsmateriaal, zijn allemaal mooie scherpe plaatjes. Ik had zelf wel ietsie meer catalogus idee gewild ookal wou de fotograaf dat zelf juist niet.

Mn vriendin heeft het uit Amerika laten komen met UPS, ging vrij snel zei ze :)

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diotav schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:40:
De stoelen komen bij Wehkamp vandaan. Het zitcomfort is prima!

Mijn bureau is overigens vrij egaal. De groeven zijn juist handig om mijn OCD te voeren (alles recht).
Iemand enig idee waar je deze stoelen nog kan vinden voor een gelijkaardige prijs als de Wehkamp vroeger aangeboden heeft? Deze stoelen zijn sinds kort niet meer verkrijgbaar bij Wehkamp, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie

ankhie

Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 21:16:
[...]

Iemand enig idee waar je deze stoelen nog kan vinden voor een gelijkaardige prijs als de Wehkamp vroeger aangeboden heeft? Deze stoelen zijn sinds kort niet meer verkrijgbaar bij Wehkamp, helaas.
Offtopic, maar voor de liefhebbers: hier is hij nog goedkoper te krijgen, voor €105,99 ipv de €179 bij de Wehkamp. Lijkt om dezelfde stoel te gaan.
Heb hem er zelf besteld toen het nog 'koopgoedkoop.nl' heette en zit er nog steeds met veel plezier op.

[ Voor 9% gewijzigd door ankhie op 25-12-2013 23:01 ]

Verwijderd

Ik ben mijn Mac setup aan het verbeteren. Kan alleen geen keuze maken voor de speakers.
Heb zitten kijken naar de audioengine A2 (al een aantal keer voorbij zien komen hier.) en de Bose Companion® 20 multimedia-luidsprekersysteem.
Al vind ik die airplay speakers van Bose ook wel netjes.
Welke gebruiken jullie en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02-2023
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 19:42:
Ik ben mijn Mac setup aan het verbeteren. Kan alleen geen keuze maken voor de speakers.
Heb zitten kijken naar de audioengine A2 (al een aantal keer voorbij zien komen hier.) en de Bose Companion® 20 multimedia-luidsprekersysteem.
Ik heb deze al een tijdje (gekocht via MP). Vind ze goed en zijn ook niet al te duur! Ook vind ik ze qua grote echt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
bokkow schreef op woensdag 25 december 2013 @ 12:02:
[...]

Klopt, en dat heeft ie zelfs ook gedaan met verpakkingsmateriaal, zijn allemaal mooie scherpe plaatjes. Ik had zelf wel ietsie meer catalogus idee gewild ookal wou de fotograaf dat zelf juist niet.

Mn vriendin heeft het uit Amerika laten komen met UPS, ging vrij snel zei ze :)
Hmmm.... dat zullen geen geringe verzendkosten geweest zijn dan. Ik denk dat ik nog even afwacht of het boek ook in Nederland geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ankhie schreef op woensdag 25 december 2013 @ 22:55:
[...]

Offtopic, maar voor de liefhebbers: hier is hij nog goedkoper te krijgen, voor €105,99 ipv de €179 bij de Wehkamp. Lijkt om dezelfde stoel te gaan.
Heb hem er zelf besteld toen het nog 'koopgoedkoop.nl' heette en zit er nog steeds met veel plezier op.
Sorry voor de offtopic. Heb op basis van deze beschrijving ook nog andere stoelen gevonden. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:21
Is er toevallig iemand hier die een 20" iMac heeft een een 27" ?, ik ben namelijk erg benieuwd hoe dit oogt kwa uiterlijk naast elkaar.

Helemaal omdat de 2008 20" iMac nog geen breedbeeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie

ankhie

Mektheb schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:20:
Is er toevallig iemand hier die een 20" iMac heeft een een 27" ?, ik ben namelijk erg benieuwd hoe dit oogt kwa uiterlijk naast elkaar.

Helemaal omdat de 2008 20" iMac nog geen breedbeeld heeft.
Een 27" iMac is net zo hoog als een 24" non-breedbeeld scherm. Natuurlijk wel wat breder. Heb helaas geen foto voor je van een 20" ernaast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:21
ankhie schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:35:
[...]

Een 27" iMac is net zo hoog als een 24" non-breedbeeld scherm. Natuurlijk wel wat breder. Heb helaas geen foto voor je van een 20" ernaast
Heb zo even gekeken naar de inches en size's ik denk dat een 27" 5cm hoger is als een non 20" breedbeeld.
Of zie ik dat verkeerd ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 19:42:
Ik gebruik deze speakers van krk: http://www.keymusic.com/product/KRK-RP5-G3-Rokit-White

Reden:
Active speaker met goed geluid
Wit, pas goed samen met de rest van mn mac design (imac + rest van het interieur)
ik hou me ook bezig met muziekproductie
Redelijk betaalbaar

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 12:36
Nieuwe set-up, dus nieuwe foto's van mijn slaapkamer (en ja, mijn bureau is bijna altijd zo, hou zelf van een leeg bureau en heb een moeder die dit ook waardeert/stimuleert :+).

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/s2bok2.jpg

U ziet hier:
Rechter iMac:
- Late 2012 21,5" instapmodel met 2,7GHz i5, 8GB RAM en 1TB HDD
- Apple Wireless keyboard, Magic Mouse en Trackpad
- Bowers & Wilkins P3 headphones

Macbook Air
- Late 2010 13,3" met 2GB RAM en 256GB SSD

Simpel 19" Philips scherm welke gebruikt wordt voor PC's die ik moet repareren.
Sharkoon dock voor S-ATA schijven (met nu een 2TB schijf waar ik de data van probeer te redden)

Linker iMac
- Mid 2011 21,5 instapmodel maar wel met 8GB RAM
- Apple Wireless Keyboard & Trackpad
Deze kan van jou zijn (V&A aangeboden: Apple iMac 21,5" 2011 2.5GHz)!

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/29epz60.jpg
U ziet hier:

- 2013 AppleTV
- Oude 32" Samsung TV
- Humax HD decoder
- Oude brandblusser uit de jaren '50

Uit het zicht:
- iPhone 5S Space Gray
- Western Digital MyBook Word (TimeMachine van alle Mac's in huis)
- 120GB Intel SSD die wacht om ingebouwd te worden in mijn "nieuwe" iMac.

Heb het 2012 model iMac gisteren (goedkoop) op de kop kunnen tikken, waardoor mijn oude mac overbodig is geworden en wacht op een nieuwe eigenaar. De Air is even tijdelijk en wordt binnenkort vervangen door een nieuwe 13" Air of een 13" Retina (mis de back-lit keyboard wel erg bij deze air, maar weet nog niet precies wat ik wil).

Ook is de Apple TV nieuw en heb ik spijt dat ik deze niet eerder aangeschaft heb. Zeker i.c.m. Airplay en Netflix (altijd leuk om weer oude series en films nogmaals te kijken) ideaal.

Nu alleen nog een iPad (twijfel nog erg tussen een Air en een Retina Mini), andere laptop en een G4 Cube (alleen al om het "design" en om als simpele server thuis te gebruiken) en dan ben ik weer even tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigtweaker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-01-2021
Hierbij mijn setup, ik hoor graag jullie meningen wat je ervan vindt.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2pqp574.jpg

Wat zie je:
- MacBook Pro Mid 2012 Anti-glare 16GB RAM 256GB Crucial M4
- Philips 220WS8FB (via mini displayport)
- Dell SP2208WFP (via usb)
- Apple Magic Mouse
- Apple Wireless Keyboard
- Logitech Z5500 :)
- Home Made Laptop Stand (onderstel van HP Pavilion w1907)
- Apple Airport Express 2012 model (aangesloten op de speakers voor airplay)
- Apple Time Capsule 2TB
- Apple Remote

Wat zie je niet:
- iPhone 5s Silver 16GB
- iPad mini 32 GB
- Western Digital MyBook Elite 1TB
- Club3D SenseVision USB to DVI Graphics
- Ergotron 28-512-195 LX Dual Desk Mount (Hier hangen mijn 2 schermen aan :) )
- NAS DLink DNS 323 met 2x 160GB HDD's
- HP Photosmart c5280
- Oude Laser printer

Mocht je suggesties voor verbetering hebben, dan hoor ik het graag.

Zelf zou ik het volgende nog willen toevoegen aan mijn setup:
- Rain design mstand
- MBP 15 vervangen voor een MBA 13 of rMBP 13 (vind mijn huidige MBP te groot) zie V&A: http://tweakers.net/aanbo...am-en-256-crucial-m4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigtweaker schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:41:
Hierbij mijn setup, ik hoor graag jullie meningen wat je ervan vindt. ...

- Dell SP2208WFP (via usb)
Een erg mooie setup. Met wat voor een adapter heb je het scherm op USB aangesloten?
Ik heb hier zelf ook een USB -> VGA adapter maar die lagged als een gek en werkt dus niet zo heel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigtweaker
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:26:
[...]

Een erg mooie setup. Met wat voor een adapter heb je het scherm op USB aangesloten?
Ik heb hier zelf ook een USB -> VGA adapter maar die lagged als een gek en werkt dus niet zo heel erg fijn.
- Club3D SenseVision USB to DVI Graphics, zoals in beschrijving stond, hij werkt erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigtweaker schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:34:
[...]
- Club3D SenseVision USB to DVI Graphics, zoals in beschrijving stond, hij werkt erg fijn!
Thanks! Beetje stom dat ik er overheen gelezen heb... 8)7

Edit: zojuist maar besteld. Ben benieuwd hoe lekker die werkt. Kan ik dan misschien toch eindelijk 2 schermen op mijn MBA aansluiten..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigtweaker
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:53:
[...]

Thanks! Beetje stom dat ik er overheen gelezen heb... 8)7

Edit: zojuist maar besteld. Ben benieuwd hoe lekker die werkt. Kan ik dan misschien toch eindelijk 2 schermen op mijn MBA aansluiten..
Ik gebruik het al 2 jaar probleemloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
RKorenberg schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:25:
Nu twijfel ik alleen nog even tussen een 27 en 29inch scherm, met resoluties van 2560x1440 of 2560x1080. Lees hier over verschillende meningen, persoonlijk vind ik een 29" erg mooi, maar ik weet dus niet of dit wel lekker werkt. Het is bedoelt voor logo/huisstijl en webdesign werkzaamheden, dus denk voornamelijk aan Illustrator/Photoshop/Dreamweaver.
Om hier nog even op terug te komen, vandaag wat dingen besteld!

Scherm toch maar voor een Dell Ultrasharp U2713HM Zilver gegaan, heb nog best even getwijfeld over een 29" versie, maar 1080 in de hoogte lijkt me dan toch wat aan de lage kant met zon breed scherm.

Toetsenbord/muis : pricewatch: Rapoo Advanced Wireless Mouse & Keyboard Combo 8900P
En last but not least, een setje speakers : pricewatch: Logitech Z130

Als alles meezit is morgen alles binnen, dan nog even langs wat winkels in de buurt om het kantoortje in te richten, en dan zal ik even wat fotootjes schieten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
RKorenberg schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:07:
Scherm toch maar voor een Dell Ultrasharp U2713HM Zilver gegaan, heb nog best even getwijfeld over een 29" versie, maar 1080 in de hoogte lijkt me dan toch wat aan de lage kant met zon breed scherm.
Heb hem hier ook staan. Geweldig scherm, je gaat er geen spijt van hebben :)

Zelf ook weer een kleine update na de feestdagen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nWoHBRLl.jpg

Wat je ziet:
- late 2011 MacBook air (13 inch, i7, 256GB)
- Dell U2713HM monitor
- Bookarc MacBook Air stand
- iPhone 5(s) dock
- Apple Touchpad
- Apple Wired Keyboard
- Logitech ??? muis (ben op zoek naar een andere die beter is met gamen (op Win PC)
- wat random troep

Wat jammer dat die iPhone dock niet compatibel is met ook maar de dunste case. Ik heb hem staan omdat ik hem gekregen heb, maar ik lonk toch nog steeds naar een dock waarvoor ik de case niet van m'n telefoon hoef te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Gaaf. Helemaal genoeg aan de macbook qua prestaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
SublimnAll schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:13:
[...]

Wat jammer dat die iPhone dock niet compatibel is met ook maar de dunste case. Ik heb hem staan omdat ik hem gekregen heb, maar ik lonk toch nog steeds naar een dock waarvoor ik de case niet van m'n telefoon hoef te halen...
Klopt, ik heb precies hetzelfde probleem. Heb zo een officieel hoesje van Apple en ook die moet eraf voordat hij in het Dock past. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
SublimnAll schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:13:[...]Heb hem hier ook staan. Geweldig scherm, je gaat er geen spijt van hebben :)
Denk het ook niet :D

Zon trackpad, waar gebruik je dat voor als ik vragen mag? Heb er ook over zitten twijfelen namelijk om zon toetsenbord van Apple te halen met trackpad eraan, maar ik dacht zelf van als er een muis naast ligt pak je die toch de hele tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
PatrickG schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:46:
Gaaf. Helemaal genoeg aan de macbook qua prestaties?
Thanks :) Qua rekenkracht: ja, 100%. Heb je nog meer nodig voor het huis-. tuin- en keukenwerk en wat eenvoudig programmeren? Op grafisch gebied loop je toch tegen grenzen aan, zeker op een 1440p scherm. Maar gelukkig heb ik daar ook nog een pc voor staan met een Q9300, 8GB RAM en MSI Radeon HD7750 videokaart.
RKorenberg schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:36:
Zon trackpad, waar gebruik je dat voor als ik vragen mag? Heb er ook over zitten twijfelen namelijk om zon toetsenbord van Apple te halen met trackpad eraan, maar ik dacht zelf van als er een muis naast ligt pak je die toch de hele tijd :P
Hangt ervan af. Omdat je met deze muis niet zo vloeiend kan scrollen als met een Apple muis, gebruik ik daarvoor de touchpad. Ook gebruik ik het voor meerdere multitouch gestures, native plus commando's die ik zelf in BetterTouchTool heb gezet. Kun je toch een stuk meer dan met alleen muis en toetsenbord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 20:42

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Gezellig!

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/4qj5im731/2013_12_03.jpg

Macbookje uit mid2010, en het populaire DELL 24" schermpje :)
Soundstickies3 en iPadje mini2...

[ Voor 29% gewijzigd door The Milkman op 02-01-2014 19:41 ]

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
The Milkman schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:35:
Gezellig!

[afbeelding]

Macbookje uit mid2010, en het populaire DELL 24" schermpje :)
Soundstickies3 en iPadje mini2...
Gaaf, dat periodiek systeem der typefaces 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IDj0Hel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Mooi kaal en rustig bureau, heb je dit altijd zo?

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Bijna altijd, in een schoolweek is het wel wat rommeliger. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Vraagje, ik zie dat veel van jullie een trackpad en een muis hebben. Vinden jullie de trackpad niet relaxed genoeg om als een muis vervanger te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Nedra schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:31:
Vraagje, ik zie dat veel van jullie een trackpad en een muis hebben. Vinden jullie de trackpad niet relaxed genoeg om als een muis vervanger te gebruiken?
Hij is fijn voor de "multiple finger gestures", maar als muis vervanger is hij lang niet fijn genoeg.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:04

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Nedra schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:31:
Voor werk waar ik een hogere precisie nodig heb vind ik een muis prettiger, en ook wanneer ik grotere afstanden moet afleggen met de cursor vind ik de muis prettiger. Voor casual surfen en voor zaken waar ik regelmatig gestures nodig heb is het trackpad makkelijker.

De sleutel zit hem in mijn optiek echter in de mogelijkheid tot afwisseling. Ik heb beide binnen handbereik en kan op elk gewenst moment kiezen of ik de een of de ander gebruik, met als gevolg dat de belasting over beide armen verdeeld wordt, en dat is met het oog op overbelasting (RSI) weer slim ;)

(al is het natuurlijk geen alternatief voor regelmatig pauzeren of soms gewoon even niet achter je computer zitten ;) )

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 20:42

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Bloemstukje schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:33:
[...]

Hij is fijn voor de "multiple finger gestures", maar als muis vervanger is hij lang niet fijn genoeg.
Precies!

Afwisseling is de sleutel.
Lekker trackpadden op websites, reuze handig.
Af en toe in Photoshop, tja waar ben je dan zonder muis.
Ook in MS Word en het snellere point-en-click werk is een muis onontbeerlijk.

Momenteel Trackpad in mijn handen, over een half uurtje pak ik m'n M705 van Logitech weer :)

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Bedankt voor de info! Ik heb net ook een trackpad aangeschaft en moet zeggen dat ik m'n muis niet meer heb aangeraakt. Daarbij moet ik ook vertellen dat ik nog geen code heb aangeraakt afgelopen dagen, ik kan me voorstellen dat ik dan weer terug grijp naar m'n muis :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Nedra schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 15:36:
Bedankt voor de info! Ik heb net ook een trackpad aangeschaft en moet zeggen dat ik m'n muis niet meer heb aangeraakt. Daarbij moet ik ook vertellen dat ik nog geen code heb aangeraakt afgelopen dagen, ik kan me voorstellen dat ik dan weer terug grijp naar m'n muis :).
Tijdens het coden gebruik ik eigenlijk vooral géén muis, maar dat ligt dan waarschijnlijk weer meer aan mij en mijn editor of choice (SublimeText) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
Whieee schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:18:
[...]

Tijdens het coden gebruik ik eigenlijk vooral géén muis, maar dat ligt dan waarschijnlijk weer meer aan mij en mijn editor of choice (SublimeText) ;)
Hier hetzelfde, voornamelijk veel toetsencombinaties :). Maar gebruik je dan je trackpad in Sublime om naar verschillende plekken op regels te verspringen of doe je dat ook allemaal met toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:26
Ik gebruik zelf gewoon een Trackpad i.c.m. Netbeans tijdens het ontwikkelen. Missen van muis heb ik, m.u.v. het sporadisch spelen van een FPS, nooit gehad sinds ik een trackpad heb. Ik vind het prima werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Nedra schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:55:
[...]

Hier hetzelfde, voornamelijk veel toetsencombinaties :). Maar gebruik je dan je trackpad in Sublime om naar verschillende plekken op regels te verspringen of doe je dat ook allemaal met toetsenbord?
Vrijwel allemaal keyboard, en het sporadische moment dat ik wel een muispointer inzet heb ik niet echt een voorkeur ;) Op zich is keyboard navigation ook goed te doen, en het is waarschijnlijk ook een overblijfsel van al een slordige 16 jaar dagelijks met vim werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
Daar staat het dan :) Moet nog even de kabels netjes wegwerken etc

Afbeeldingslocatie: http://i1239.photobucket.com/albums/ff514/RKorenberg/Overige/7346a3c7-78a8-4ef8-88dd-a7aa36c9dd7c_zps64038143.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1239.photobucket.com/albums/ff514/RKorenberg/Overige/8194042a-8cc3-4fb9-892f-2096b671b77d_zps0eb74595.jpg

Excuses voor de niet al te beste foto's, moet het kantoortje verder nog een beetje inrichten etc ook :) Resolutie van het scherm is wel echt een verademing zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:40
RKorenberg schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:43:

[afbeelding]
[afbeelding]

Excuses voor de niet al te beste foto's, moet het kantoortje verder nog een beetje inrichten etc ook :) Resolutie van het scherm is wel echt een verademing zeg :D
Mooi kantoor. Ook het hout aan de muur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

RKorenberg schreef op zondag 05 januari 2014 @ 17:43:

[afbeelding]
[afbeelding]

Gaaf dat hout !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:01

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica