9850X3D, x870, 5070TI, 64GB, Sonos, Samsung, Speciaalbier, Hardlopen, Fitness, Voetbal, F1, informatieanalist in ziekenhuis
Dik!! Dit wil ik misschien ook wel... ik heb er de ruimte en de muur voorIdutchman schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:41:
iPhone 5s, 15 rMBP, 27" iMac (zal de kabels nog verbergen).
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je die wallpapers toevallig ook voor ons?Idutchman schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:41:
[afbeelding]
[afbeelding]
Launching containers into space
Welke speakers zijn dat? Passen goed bij de imac!
[ Voor 28% gewijzigd door Rolf! op 20-03-2014 20:29 ]
Hercules XPS101 speakerset.Rolf! schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:26:
Prachtige opstelling!
Welke speakers zijn dat? Passen goed bij de imac!![]()
het zijn recente wallpapers van interfaceliftRolf! schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:26:
Prachtige opstelling!
Welke speakers zijn dat? Passen goed bij de imac!![]()
Gave serup, mooie iPad hoes. Linker beeldscherm toevallig gekocht bij 'office centre' toentertijd?remcoverhoeven schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 18:07:
[afbeelding]
mijn bescheiden werk plek
mac mini i7
macbook medio 2009
iphone 5s
ubuntu download pc
niet op de foto
ipad air
samsung galaxy note 2
Appeltjes voor de dorst
MooiIdutchman schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:41:
[afbeelding]
[afbeelding]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Haha, nee hoor! Het is eigenlijk prima. Geen last van 'eye strain' of het voorover moeten hangen om comfortabel te kunnen werken. Ik heb inmiddels een zilverkleurige kabelgoot geplaatst.Abbadon schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:53:
[...]
MooiMaar krijg je nu niet de neiging voorover te hangen wanneer je met je iMac werkt? Hij lijkt me net iets te ver van de stoel vandaan te hangen (althans, voor mijn ouder wordende ogen
).
Tof! Mooi kleur gebruik ook met je muur en tafel. Past goed bij elkaar zo!Idutchman schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:41:
[afbeelding]
[afbeelding]

Wauw, die G5 is wel heel mooi zo...JuliandeB schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:01:
Na mijn Power Mac G5 te hebben verplaatst, even wat foto's:
afbeelding
afbeelding
Verder, rustige set-up, houd je dat bureau zo, of is het slechts voor de foto?
Zit er altijd standaard indaaf89 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:38:
[...]
Wauw, die G5 is wel heel mooi zo...Zit die glas-/plasticplaat er altijd in, of heb je dat zelf gedaan?
Thanks, het is altijd zo tenzij ik bezig ben met werk van school.daaf89 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:38:
[...]
Wauw, die G5 is wel heel mooi zo...Zit die glas-/plasticplaat er altijd in, of heb je dat zelf gedaan?
welke muis gebruik je, en werkt die fijn met je Mac?JuliandeB schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:01:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een standaard (Windows) muis & Mac OS gaat bij mij echt niet samen
De Logitech G700 als ik mij niet vergis, heb 'm zelf ook. Best een fijne muis, lekker groot en veel knoppen. Helaas heeft de muis beperkte support voor OSX (knoppen werken niet, geen aangepaste DPI ect, ect), ik gebruik hem voornamelijk voor mijn Windows desktop en daar werkt 'ie super.richard-96 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:39:
[...]
welke muis gebruik je, en werkt die fijn met je Mac?
Een standaard (Windows) muis & Mac OS gaat bij mij echt niet samen
An a day keeps the doctor away.
Ja inderdaad de g700 maarsinds kort heeft logitech de support software ook voor Mac dus nu valt alles te programmeren zoals mission control etc.iApp schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:48:
[...]
De Logitech G700 als ik mij niet vergis, heb 'm zelf ook. Best een fijne muis, lekker groot en veel knoppen. Helaas heeft de muis beperkte support voor OSX (knoppen werken niet, geen aangepaste DPI ect, ect), ik gebruik hem voornamelijk voor mijn Windows desktop en daar werkt 'ie super.
Anoniem: 499059

Laatst op een rommelmarkt deze mooi izgt verkerende iMac G3 op de kop getikt. Aanzetten en draaien haha moest wel even op mp speuren naar een bijpassend toetsenbord en muis maar ook dat is gelukt.
Nu oud en nieuw naast elkaar.
iMac G3 1995/1999, iMac 27inch 2011, iPhone5 op een highrise van Twelvesouth, Timecapsule, aluboard met iPad mini 3g 32gb eronder, track pad, Alu-remote
Wat je niet ziet is Airportexpress, AppleTV, Macbook Air, iPad2/4retina,iPod5, iPod4.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 499059 op 02-04-2014 22:09 ]
De 2 cocktail audio speakers heb ik ook recent binnen gekregen en die heb ik in serie aangesloten met de Front Left en Front Right van mijn Logitech Z906. Deze kan ik uitzetten met de 2 schakelaartjes (rechts op de foto) wanneer ik een film o.i.d. ga kijken.
Welk bureau is dat? Of is het gewoon een eettafel?Idutchman schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:41:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan je is opmeten hoever je iMac van de muur afhangt? Ik wil graag wat meer ruimte op mijn bureau en denk dat te kunnen krijgen door dat ding op te hangen, maar als de afstand nog steeds even groot is als met de normale stand schiet het natuurlijk weinig op.Idutchman schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:41:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarnaast, is het een 2012 iMac? De officiële mount van Apple is compatible tot max 2011, zou jammer zijn als deze dat ook is.
Dit is een 2011 iMac (dus 1 model voor de platte). Het scheelt zeker aan ruimte. Al is het alleen al dat ik nu mijn rMBP in hoes kan leggen onder de iMac of andere documenten. De standaard is er immers niet meer.
Ook is de iMac nu op een fijne ooghoogte en dat bevalt ook prima!
Ik heb overigens al eerder een 27" iMac aan de muur gehad. Dat was in 2011 met een 2010 iMac:
Plaatje
plaatje veranderd in een link, want 1500px breed is wel 'iets' groter dan hier de bedoeling is. Zie eventueel de FAQ over het maken van thumbnails
[ Voor 31% gewijzigd door Whieee op 31-03-2014 23:14 ]
Kijk, zo hoort het. Wit en grijs. Eigenlijk moet je nog een oude cinema display op de kop zien te tikken!JuliandeB schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:01:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, maar dan moet je wel helemaal opstaan.Devler schreef op maandag 31 maart 2014 @ 23:18:
Die koffie lukt nog denk ik, wat er op de kast staat is net iets beter
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Afhankelijk van hoe laat en hoe goed ik heb geslapen. Maar as we speak begin ik binnen 20 minuten aan mijn 3e espressoSmitovic schreef op maandag 31 maart 2014 @ 23:03:
Respect hoor, je zal een hoop zelfbeheersing moeten tonen om niet constant koffie te zetten
True, al staat daar voornamelijk whisky tussen wat ik enkel in de koudere maanden drink.Devler schreef op maandag 31 maart 2014 @ 23:18:
Die koffie lukt nog denk ik, wat er op de kast staat is net iets beter
^ Dit. First world problem
Persoonlijk vond ik je oude bureau mooier, maar je nieuwe opstelling maakt veel goed!Idutchman schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:02:
Ik heb overigens al eerder een 27" iMac aan de muur gehad. Dat was in 2011 met een 2010 iMac:
Plaatje
Hoe bevalt de TB display? En lekkere koffieDaMarcus schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:42:
[afbeelding]
Zelfde setup, alleen tijd voor een nieuwe foto
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Een kwestie van smaak inderdaad. Ik vond het toen ook mooi, echter was het glas er gevoelig voor vlekken, krassen en stof. Ik heb nog vele andere tussentijdje setups gehad met ook bv een Thunderbolt Display en vele andere Macs.martijnmartijn schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:10:
[...]
Persoonlijk vond ik je oude bureau mooier, maar je nieuwe opstelling maakt veel goed!
•offtopic• ik heb momenteel 2 13" Airs te koop (nieuwste model). 1 is nog in de seal met aankoopbon en de andere is van dec 2013 en amper gebruikt (19x opgeladen). als je interesse hebt, stuur even een PM!
[ Voor 21% gewijzigd door Idutchman op 02-04-2014 10:32 ]
Mooi!DaMarcus schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:42:
[afbeelding]
Zelfde setup, alleen tijd voor een nieuwe foto
Nu ik al weer 3 maanden naar allemaal mooie setups kijk en ik de volledige beschikking heb tot een eigen kantoor voor mijn nieuwe startup bedrijfje heb ik besloten om het maar weer eens goed aan te pakken en direct wat leuke foto's van mijn nieuwe werkplek te maken.
Stuff die je ziet:
- Macbook Pro Retina begin 2013 (16gb RAM / 512gb SSD / 2,7Ghz I7
- Microsoft Surface RT 32gb
- KRK RP6 G2 + Mopads
- Sapphire 2i2 Geluidskaart
- LG N2R1D met 2x 2tb schijven (RAID-1)
- Asus S27HLBMII 27 inch led monitor
- Samsung 24inch TV met Chromecast
- Pioneer HDJ-2000W
- Random stuff (edentifier2 / UE Boombox / Cradle voor Note 3)

Overzicht

Workstation
Gear:
Apple Macbook Pro 15" (2011)
Apple Macbook 13" (2008)
Apple Cinema Display 23"
Apple Wireless Keyboard
Apple iPhone 4
Apple HiFi
Apple Airport Extreme
Logitech G600 Mouse
WD MyBook Studio 2TB
WD MyBook Studio 1TB
WD MyBook Essential 750GB (gekoppeld aan de AE)
WD MyBook Essential 750GB (gekoppeld aan de AE)
Nexus 5
Nexus 7
Microsoft Xbox 360 Elite
Microsoft Kinect
[ Voor 20% gewijzigd door k5052 op 06-04-2014 19:42 . Reden: toelichting over gear ]
Leuk om weer een 24" iMac te zien in dit topic! Heb er zelf een uit 2008, en met SSD voldoet deze nog prima voor wat ik er mee doe.funk-e schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:16:
[afbeelding]
Wat zie je:
iMac 24" 2007 | 2.8GHz | 4GB RAM | 1TB HD
Eind dit jaar koop ik waarschijnlijk toch een nieuwe iMac omdat ik graag volledige ondersteuning wil qua OSX (10.10?), ben bang dat m'n 2008 iMac straks niet meer wordt ondersteund.
Ik heb precies hetzelfde. Ik denk dat ik deze ga verkopen en een 27" uit 2011 weer wil terugkopen. Zo kost het me waarschijnlijk slechts een paar honderd euro.Cubix schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:28:
[...]
Leuk om weer een 24" iMac te zien in dit topic! Heb er zelf een uit 2008, en met SSD voldoet deze nog prima voor wat ik er mee doe.
Eind dit jaar koop ik waarschijnlijk toch een nieuwe iMac omdat ik graag volledige ondersteuning wil qua OSX (10.10?), ben bang dat m'n 2008 iMac straks niet meer wordt ondersteund.
ik heb deze van Alexander Klöpping gekocht, misschien is ie zelfs nóg wat meer waard
...less is more
Ik kan de verhoging niet vinden op de IKEA website. Kun je vertellen welk type dit is?Maarten16 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:33:
Gisteren even naar de Ikea gehaald om een verhoging voor m'n iMac te halen.
De 2 cocktail audio speakers heb ik ook recent binnen gekregen en die heb ik in serie aangesloten met de Front Left en Front Right van mijn Logitech Z906. Deze kan ik uitzetten met de 2 schakelaartjes (rechts op de foto) wanneer ik een film o.i.d. ga kijken.
[afbeelding]
Dit is gewoon een willekeurig plankje en daarbij 4 poten gekocht. Het is niet dat het als geheel bij IKEA op de website staat. Het is zelf even creatief doenRoog1317 schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:10:
[...]
Ik kan de verhoging niet vinden op de IKEA website. Kun je vertellen welk type dit is?
Zie mijn post van een tijd terugRoog1317 schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:10:
[...]
Ik kan de verhoging niet vinden op de IKEA website. Kun je vertellen welk type dit is?

N14 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:45:toon volledige bericht
Ik heb in dit topic een paar keer een DIY-tafeltje voor een extern beeldscherm voor op je bureau (zodat je het scherm van je macbook onder je beeldscherm kunt plaatsen) voorbij zien komen en ter vervanging van een gammel stapeltje boeken onder mijn beeldscherm ben ik er zelf ook een gaan klussen. Omdat ik ook veel vragen over een dergelijk tafeltje voorbij heb zien komen deel ik bij dezen graag mijn gebruikte producten:
- IKEA Capita poot à 9 euro voor 4 poten (incl. schroeven) (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20054563/)
- IKEA Ekby Viktor plank à 4 euro (http://www.ikea.com/nl/nl...ducts/20167961/#/90167477)
Het enige wat je hoeft te doen is de pootjes onder de plank schroeven. (Ik heb de rand van de plaatjes van de poten 1 cm van de rand van de plank gehouden, anders zie je wellicht de rand van het plaatje direct onder de rand van de plank wat me niet erg mooi leek)
Het resultaat:
[afbeelding]
...
Deze DJ Headphone heb ik ook! Wat een heeeeeeerlijk ding is het ook!
In het wit is hij nog mooier dan in het zwart/zilver. Ben echt verliefd op mijn headphone!
Ja dat is de beste aanschaf tot vandaag, krijg ook hele toffe reacties van andere DJ's die allemaal met hun saaie zwarte staan en dan toch wel opkijken as ze mij zien met een mooie shiny witte.Grudgie schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:27:
[...]
Deze DJ Headphone heb ik ook! Wat een heeeeeeerlijk ding is het ook!![]()
![]()
In het wit is hij nog mooier dan in het zwart/zilver. Ben echt verliefd op mijn headphone!
Ik ga zo naar de mediamarkt om een Thunderbolt Display op te halen, super excited
Straks een foto??mr.DJ95 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:42:
[...]
Ja dat is de beste aanschaf tot vandaag, krijg ook hele toffe reacties van andere DJ's die allemaal met hun saaie zwarte staan en dan toch wel opkijken as ze mij zien met een mooie shiny witte.
Ik ga zo naar de mediamarkt om een Thunderbolt Display op te halen, super excited

Wat zien we?
Aldi LED lamp, Mac mini late 2012 met Core i7 en Samsung 830 SSD. Apple track pad, Dell monitor U2312HM, Logitech Solar Mac toetsenbord, Logitech MX anywhere muis. En een pennenhoudertje. En als laatste een Starcraft II muismat.
Buiten het zicht links van het bureau. Airport Extreme 2013, en een zelfbouw RAIDZ FreeNAS ZFS servertje.
Foto is gemaakt met een iphone 5S
[ Voor 77% gewijzigd door Trunksmd op 08-04-2014 14:41 ]
HTML tags werken niet op het forum
39
Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl
Die muis ziet er meer uit als een Performance MX volgens mij?Trunksmd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:29:
[afbeelding]
Wat zien we?
Aldi LED lamp, Mac mini late 2012 met Core i7 en Samsung 830 SSD. Apple track pad, Dell monitor U2312HM, Logitech Solar Mac toetsenbord, Logitech MX anywhere muis. En een pennenhoudertje. En als laatste een Starcraft II muismat.
Buiten het zicht links van het bureau. Airport Extreme 2013, en een zelfbouw RAIDZ FreeNAS ZFS servertje.
Foto is gemaakt met een iphone 5S
Wat is dat ding onder je beeldscherm?
Onder het beeldscherm is een soundbar van dell.Merethil schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:06:
[...]
Die muis ziet er meer uit als een Performance MX volgens mij?
Na veel gezeik met de bank eindelijk mijn thunderbolt display voor een heel leuk prijsje kunnen ophalen bij het office center.

Stuff die je ziet:
- Apple Macbook Pro Retina begin 2013 (16gb RAM / 512gb SSD / 2,7Ghz I7
- Apple Thunderbolt Display
- Apple Airport Time Capsule (2013) 2TB
- KRK RP6 G2 + Mopads
- Pioneer HDJ-2000W
Helemaal happy nu
[ Voor 20% gewijzigd door mr.DJ95 op 08-04-2014 15:53 ]
Nice hoor!mr.DJ95 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:35:toon volledige bericht
Jeeeej Tunderbolt Display!
Na veel gezeik met de bank eindelijk mijn thunderbolt display voor een heel leuk prijsje kunnen ophalen bij het office center.
[afbeelding]
[afbeelding]
Stuff die je ziet:
- Apple Macbook Pro Retina begin 2013 (16gb RAM / 512gb SSD / 2,7Ghz I7
- Apple Thunderbolt Display
- Apple Airport Time Capsule (2013) 2TB
- KRK RP6 G2 + Mopads
- Pioneer HDJ-2000W
Helemaal happy nu![]()
![]()
![]()
Weet er trouwens iemand of en wanneer er een nieuwe versie van het Thunderbolt display komt?
9850X3D, x870, 5070TI, 64GB, Sonos, Samsung, Speciaalbier, Hardlopen, Fitness, Voetbal, F1, informatieanalist in ziekenhuis
Dank!frankwopereis schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:38:
[...]
Nice hoor!
Weet er trouwens iemand of en wanneer er een nieuwe versie van het Thunderbolt display komt?
Zal wel worden aangekondigd als de Mac Pro in de winkels kom te liggen wereldwijd, hebben ze direct een afzet markt.
Nu hopen dat het voorlopig nog niet gaat gebeuren en het nieuwe scherm rond de 1000 euro gaat kosten.
Mocht er iemand nog zo'n scherm willen, ga naar staples office center daar bieden ze hem aan voor 900 en zeg dat je student bent.
900 euro is me toch nog steeds een bak geld, voor dat geld koop ik een 2e iMac uit 2011 met hetzelfde kwa spec's. ( resolutie )mr.DJ95 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:27:
[...]
Dank!
Zal wel worden aangekondigd als de Mac Pro in de winkels kom te liggen wereldwijd, hebben ze direct een afzet markt.
Nu hopen dat het voorlopig nog niet gaat gebeuren en het nieuwe scherm rond de 1000 euro gaat kosten.
Mocht er iemand nog zo'n scherm willen, ga naar staples office center daar bieden ze hem aan voor 900 en zeg dat je student bent.
Maar het blijft en is een mega mooi ding.
heb ik ook nog over nagedacht om een imac te kopen. echter ben ik ale en tijd verliefd op het scherm en het gemak van het scherm. Ik ben verkocht en nu wachten op z'n opvolgerMektheb schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:38:
[...]
900 euro is me toch nog steeds een bak geld, voor dat geld koop ik een 2e iMac uit 2011 met hetzelfde kwa spec's. ( resolutie )
Maar het blijft en is een mega mooi ding.
Heb echt gigantisch veel extra ruimte erbij gekregen om te ontwikkelen.
Merk wel dat als ik elke keer een financiële meevaller heb ik uitkom bij apple apparatuur haha
Anoniem: 399980
mr.DJ95 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:27:
[...]
Dank!
Denk/hoop/grote kans dat er een nieuwe cinema, 4K? display eventueel met nieuwe (hashwell?) mac mini op de wwdc van 2 t/m 6 juni aangekondigd word...frankwopereis schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:38:
[...]
Nice hoor!
Ik wacht in iedergeval met aanschaffen van een nieuwe mac, eventueel mac pro met 2 displays tot na de wwdc.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 399980 op 09-04-2014 15:34 ]
Beetje kamerlicht is al genoeg hoor. Daarbij is 50% van deze kamer glas. Er valt dus heel veel daglicht binnen.Sjoerdfoto schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:50:
Gaaf toetsenbord! Leg je die steeds in de vensterbank als hij op raakt :-)
Helemaal gelijk, mijn fout.Merethil schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:06:
[...]
Die muis ziet er meer uit als een Performance MX volgens mij?

M'n werkplekje
Wat zie je:
rMBP 15” 2013 | 2.3GHz i7 | 16GB RAM | 512GB SSD
27” Thunderbolt display
Ipad 1 | 8GB
Magic Trackpad
Magic Mouse
Quirky Spacebar [link]
Lacie Rugged Thunderbolt 2TB [link]
Mitel 5330 IP Phone incl Plantronics headset
Wat zie je niet:
iPhone 5
MacMini 2011 | 2.0GHz i7 | 16GB RAM | 2x 1TB HD (tbv profile manager)
U+
Mooie stapel iPad (dozen)Jeroen_ae92 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:50:toon volledige bericht
[afbeelding]
M'n werkplekje
Wat zie je:
27” Thunderbolt display
Ipad 1 | 8GB
Magic Trackpad
Magic Mouse
Quirky Spacebar [link]
Wat zie je niet:
iPhone 5
Je vergeet alle iPad's op te sommen..of zijn het lege dozen?Jeroen_ae92 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:50:toon volledige bericht
[afbeelding]
M'n werkplekje
Wat zie je:
27” Thunderbolt display
Ipad 1 | 8GB
Magic Trackpad
Magic Mouse
Quirky Spacebar [link]
Wat zie je niet:
iPhone 5
Ik zie trouwens dat ik de lege Ubiquiti Unifi AP-AC dozen vergeten ben te vermelden.
U+
*knip*
Wat zie je?
- Apple Macbook Air 2012 - 1.8GHz i5 - 8GB RAM - 128GB SSD
- Samsung Syncmaster B2030HD
- Logitech Z4 speakerset
- Line6 Mobile Keys 49
- Apple toetsenbord- en muizenmeuk (inclusief pong muismat
)
- Apple iPhone 5S (foto mee gemaakt)
- Apple iPad Mini Retina 16GB
Op mijn verlanglijstje staat (natuurlijk) nog een Thunderbolt Display, maar dat gaat helaas nooit in mijn studentenbudget passen. Verder mis ik mijn mStand toch wel, misschien ga ik die toch maar weer eens op de kop tikken.
Op verzoek foto verwijdert.
[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 05-06-2019 07:32 ]

Hier nog eens een kleine update.
- Apple Cinema Display 24"
- MacBook Pro 15" mid 2009, geupgrade met ssd en 8 gb ram
- Audioengine A2+ speakers (toch niet zo tevreden van eerlijk gezegd)
- iPhone 4s 16GB
- een deel van m'n gitaarcollectie

Hierbij mijn bescheiden "niet speciaal opgeruimde" thuis werkplek bestaand uit:
- Apple Macbook Pro Retina 13 (Late 2012) i5, 8GB, 128GB
- HP Z Display Z23i (Full HD IPS)
- HP toetsenbord, Logitech G9 laser muis
- HP 6520 all-in-one
Wat je niet ziet:
- Apple iPhone 5 16GB zwart + Twelvesouth SurfacePad zwart (foto mee genomen)
- Apple iPhone 4 16GB zwart (werk telefoon)
- Apple iPad 3 16GB Retina wit + Logitech Ultrathin Keyboard Cover wit
Voor het mooie zou ik eigenlijk alle kabels nog even netjes weg moeten werken
Simon Shipperd schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:07:
[afbeelding]
- een deel van m'n gitaarcollectie
Deel van...

Ergens foto's van je volledige collectie?
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Darkstar schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:59:
[...]
offtopic:
Deel van...Ik zou al blij zijn als ik één Gibson aan m'n muur had hangen
![]()
Dat zijn ESPs, geen Gibsons
+1 voor foto's
Lunaticc schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:42:
[...]
offtopic:
+1 voor foto's
De linkse is een LTD volgens mij, de rechtse zou een 'echte' ESP kunnen zijn.
Darkstar schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:59:
[...]
offtopic:
Deel van...Ik zou al blij zijn als ik één Gibson aan m'n muur had hangen
![]()
Even op aanvraag[b][message=42091065,noline]
offtopic:
+1 voor foto's

Van links boven naar rechts onderaan:
ESP eclipse II
LTD ec-1000 deluxe
Schecter Hellraiser C1
LTD ec-401at
Epiphone AJ-220s
Ik heb de normale A2's of 2's zoals ze ze noemen. De speakers zijn heel erg richtingsgevoelig, wanneer je bukt zodat je met je hoofd op speaker hoogte hangt vind je ze waarschijnlijk een heel stuk mooier klinken.Simon Shipperd schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:07:
...
...
Ik raad je aan de DS1's er bij de te nemen (ondanks dat ze best duur zijn). http://www.audioengineusa...ne-ds1-desktop-stand.html
Offtopic:Simon Shipperd schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:07:
Ik was er ook niet kapot van... Vond de Teufel B20 veel lekkerder klinken. En die kan je soms voor weinig op marktplaats kopen. Ik had de DS1 stands erbij, een behoorlijke goede DAC erop aangesloten. En toch waren ze erg wollig, weinig detail overall. Bepaalde klanken komen er voortreffelijk uit, maar overall niet. Samen met een professionele reviewer beluisterd, die was het met me eens. Hij verwachtte wel dat ze veel beter zouden zijn in combinatie met de S8 subwoofer, maar die is mij veel te duur.
Probeer de teufels eens, of een kleine chinese versterker van 25 watt en passieve speakers.
Een - helaas - gesloten topic met waardevolle informatie over Chinese 'prul' wat dus geen prul is
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1446928
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Ben heel tevreden met het resultaat
Dit staat er:
- MacBook Pro 15 retina mid-2012
- iPad 2
- iPhone 5S
- Bowers & Wilkins P4 headphone
- LaCie Porche Design portable HDD 1tb
- LaCie portable HDD 1tb
- JBL speakers
- Kop thee
- plexiglas gelaserde onderzetters (eigen fabrikaat)
[ Voor 119% gewijzigd door RRE RoadRunner op 16-04-2014 14:36 . Reden: Plaatjes gefixed ]
De dropbox plaatjes willen niet inladen, zal er ook ff linkjes van maken. Ik snap het nietRobV schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:00:
Plaatjes stuk?
Edit: gefixed!
Nu wel? Ik zie in ieder geval foto's.funk-e schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:18:
[...]
nog niet gefixed
heb je ze wel in je public folder staan? en rechtermuisknop copy public link?
[ Voor 39% gewijzigd door RRE RoadRunner op 16-04-2014 14:35 . Reden: Gefixed :D ]
nog niet gefixedRRE RoadRunner schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:04:
[...]
De dropbox plaatjes willen niet inladen, zal er ook ff linkjes van maken. Ik snap het niet
Edit: gefixed!
...less is more
Hier nu wel.funk-e schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:18:
[...]
nog niet gefixed
An a day keeps the doctor away.
LED strips van de Ikea die ik tussen het bureau en de muur heb geplaatst. Deze schijnen tegen de muur omhoog voor dit effect.iApp schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:05:
@RoadRunner wat een prachtige werkplek! Wat voor verlichting gebruik je als ik vragen mag? Ziet er tof uit!
Erg nice !RRE RoadRunner schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:19:
[...]
LED strips van de Ikea die ik tussen het bureau en de muur heb geplaatst. Deze schijnen tegen de muur omhoog voor dit effect.
Mooie collectie!Simon Shipperd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:24:toon volledige bericht
[...]
[...]
Even op aanvraagMoest ze op m'n bed leggen vanwege geen plaats
[afbeelding]
ESP eclipse II
LTD ec-1000 deluxe
Schecter Hellraiser C1
LTD ec-401at
Epiphone AJ-220s
Ik denk met heel veel heimwee terug aan m'n LTD Viper die ik stom genoeg ooit verkocht heb.
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Erg nice indeed. Alleen jammer dat je nu ziet dat de muur niet geheel vlak isRRE RoadRunner schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:19:
[...]
LED strips van de Ikea die ik tussen het bureau en de muur heb geplaatst. Deze schijnen tegen de muur omhoog voor dit effect.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ik vind het persoonlijk juist mooi dat die structuur zichtbaar wordt, geeft de wand meer diepte dan enkel een plat vlak. Ieder zo zijn smaakzonoskar schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:52:
[...]
Erg nice indeed. Alleen jammer dat je nu ziet dat de muur niet geheel vlak is
Heb je een linkje?RRE RoadRunner schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:19:
[...]
Simon Shipperd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:24:
[...]
Even op aanvraagMoest ze op m'n bed leggen vanwege geen plaats
[afbeelding]
ESP eclipse II
LTD ec-1000 deluxe
Schecter Hellraiser C1
LTD ec-401at
Epiphone AJ-220s
Die Eclipse II is wel een gaaf ding hoor.
Thanks!RRE RoadRunner schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 18:12:
[...]
Deze zijn met kleur, je hebt ze ook enkel in wit, dat zijn deze.

Wat je ziet:
- Macbook Air 13" late 2013 (i5/8GB/128GB) op een mStand
- Philips 272P4QPJKEB (2560x1440, 27", PLS)
- iPad Mini Retina 32GB met Adonit Jot Mini (geweldig voor meetings - paperless ftw)
- Yamaha PSR-550 (oudje), Roth Audioblob 2
[ Voor 6% gewijzigd door Roytoch op 19-04-2014 20:11 ]
Welles

Wat je ziet:
- Macbook Pro Late 2011 (i7/4GB/128GB)
- Apple Wireless keyboard
- Apple Wireless mouse
- HP 2310ei scherm (23"/1920x1080)
Wat je niet ziet:
- iPhone 4s (16GB)
- iPad air (16GB)
- Synology DS214 (6TB)
- Philips HTL5120 soundbar (via bluetooth om muziek te streamen)
- Mijn werkbeestje (Windows pc, niet interessant hier)
De tafel wordt zo proper mogelijk gehouden aangezien ik deze veelal inzet als vergadertafel ivm mijn thuisbedrijfje. Mijn eigenlijke werkplek is een kleine zwijnenstal en kan je niet met klanten naartoe gaan, dit is een perfect alternatief.
In de toekomst hoop ik nog eventueel een stand voor de laptop maar voor de rest zit ik hier goed.

Heel erg fraai! Ideaal om mijn Late 2013 27" iMac op te plaatsen zodat hij wat hoger staat.RobV schreef op zondag 20 april 2014 @ 13:38:
Zojuist besteld voor nieuwe setup om mijn thunderbolt scherm op te plaatsen:
[afbeelding]
EDIT: Oudere 27" modellen met Superdrive zijn niet aan te raden om hier op te plaatsen vanwege het hoge gewicht.
[ Voor 13% gewijzigd door Birdie_NL op 20-04-2014 14:36 ]
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? want kan hem zo niet vinden op google op een nederlandse site.RobV schreef op zondag 20 april 2014 @ 13:38:
Zojuist besteld voor nieuwe setup om mijn thunderbolt scherm op te plaatsen:
[afbeelding]
Zijn helemaal niet zo mooi als "echte" Apple hardware.
pricewatch: Silverstone SST-MR01S monitor stand
[ Voor 3% gewijzigd door RobV op 22-04-2014 13:08 ]
Even geduld dus
Volvo XC40 SMSR Plus (MY24)
EDIT: Burootje opgeruimd, fotootje gemaakt (klik voor vergroting)

Wat je ziet:
- Apple rMBP 2014 13" i7, 16Gb RAM, 512Gb SSD
- Magic Keyboard
- Magic Mouse
- Magic Touch Pad (ik wissel af met de muis)
- Shuttle Pro v2 jog shuttle
- Thunderbolt Display
- Silverstone MR-01 monitor riser
- Alesis M1 Active Mk2 monitor speakers (2x)
- Edirol M-16DX DAW
- Ikea lamp uit vorige eeuw
- Ikea bureau uit vorige eeuw
Wat je niet ziet:
- Apple iPad 3rd generation
- Apple iPhone 5S silver
- Synology DS1513+
- Windows Media Center met 2x DVB-C Capture cards (Ziggo)
- Grote berg kabels onder het bureau
- Glas melk
- Muziekinstrumenten
[ Voor 74% gewijzigd door RobV op 25-04-2014 11:31 . Reden: fotootje gemaakt, tekst toegevoegd ]
Dag RoyRoytoch schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:07:
[afbeelding]
Wat je ziet:Ik zit op een Girsberger Kyra, de tafel is een eettafel van twee bij één, met 2 ikea-kastjes eronder. Keyboard is een oudje maar ben recent weer begonnen het op te pakken. Bijzonder hoeveel je kan verleren in 10 jaar. Audio gaat of over de Audioblobs, of over Airplay naar een Yamaha RX-V475 receiver. Macbookje en iPad gaan dagelijks mee en helpen om te leven met zo min mogelijk papier. Werkende bij een webwinkel met een oranje bol als logo ben ik in ieder geval niet de enige
- Macbook Air 13" late 2013 (i5/8GB/128GB) op een mStand
- Philips 272P4QPJKEB (2560x1440, 27", PLS)
- iPad Mini Retina 32GB met Adonit Jot Mini (geweldig voor meetings - paperless ftw)
- Yamaha PSR-550 (oudje), Roth Audioblob 2
[ Voor 7% gewijzigd door JottemJ op 27-04-2014 21:06 ]
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Pas op met EXIF (locatie)data in de foto, helaas heeft niet iedereen goede bedoelingen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.