het beste vind ik geen 2e wapen te nemen. gwn andere op pakken. kill er een pak zijne op of als een teammate hem killed. heb je meteen ook weer plek voor een nade of perk of attachement bijv.lordgandalf schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:07:
[...]
Ik speel nu het meeste met een class met daaring wat perks om me te hiden cold-blooded,dead silent etc.
en de eerst shotgun met longbarrel en een andere addon meeste extended clip en als tweede wapen een peacekeeper hierdoor heb ik een aardig gebalanceerde class lange afstand targets heb ik de peacekeeper voor en short distance mijn shotty.
Hmmz geen slecht idee eens kijken of dat lekker werkt vanavondc-style schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:13:
[...]
het beste vind ik geen 2e wapen te nemen. gwn andere op pakken. kill er een pak zijne op of als een teammate hem killed. heb je meteen ook weer plek voor een nade of perk of attachement bijv.
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Klopt, ik zelf heb alleen maar 1 wapen + knife. ik heb geen granaten of BB etc... ik heb liever 3 attachments (laser/fast reload en FMJ) op me wapen + perks.c-style schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:13:
[...]
het beste vind ik geen 2e wapen te nemen. gwn andere op pakken. kill er een pak zijne op of als een teammate hem killed. heb je meteen ook weer plek voor een nade of perk of attachement bijv.
Verwijderd
Speel precies hetzelfde.. Behalve als ik the challenge 150 kills no perks/attachments moet halen.. 2x C4 2x Shock dingetjes.Msi92 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:27:
[...]
Klopt, ik zelf heb alleen maar 1 wapen + knife. ik heb geen granaten of BB etc... ik heb liever 3 attachments (laser/fast reload en FMJ) op me wapen + perks.
haat het zonder perks te spelen. doe voor die challenge nooit de perk en attachement samen. Ik doe eerst met gewoon 5 perks geen attachements en daarna 3 attachements geen perks. Ietsje langer bezig denk ik maar maakt niet uit, kill wel sneller zo
Met die 150 no pers no attatch doe ik het alsnog zonder C4 maar met 4 tacticals omdat je anders je blood dirsty niet haalt omdat je dan met een Lethal een kill maaktVerwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:15:
[...]
Speel precies hetzelfde.. Behalve als ik the challenge 150 kills no perks/attachments moet halen.. 2x C4 2x Shock dingetjes.
Verwijderd
Good one.. Had het zo nog niet bekeken.Sjoerdiee schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:49:
[...]
Met die 150 no pers no attatch doe ik het alsnog zonder C4 maar met 4 tacticals omdat je anders je blood dirsty niet haalt omdat je dan met een Lethal een kill maakt
Inderdaad, zo speel ik ook zonder attachments/perks. Als tacticals gebruik ik dan shockcharges en trophy systems.Sjoerdiee schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:49:
Met die 150 no pers no attatch doe ik het alsnog zonder C4 maar met 4 tacticals omdat je anders je blood dirsty niet haalt omdat je dan met een Lethal een kill maakt
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
spelen nu die rise zombie map. steam id als je mee wilt doen.
Ik meestal shock charges en EMP grenadesFrentik schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:07:
[...]
Inderdaad, zo speel ik ook zonder attachments/perks. Als tacticals gebruik ik dan shockcharges en trophy systems.
Klopt, maar je kan ook iemand killen met een EMP/flash/concussion dus dan ben je nog je BT kwijtSjoerdiee schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:02:
Ik meestal shock charges en EMP grenadesLekker die sentry's enzo mollen
Kan met shock charges ook vgmFrentik schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:05:
[...]
Klopt, maar je kan ook iemand killen met een EMP/flash/concussion dus dan ben je nog je BT kwijt
Oh lol, nog nooit meegemaaktSjoerdiee schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:10:
Kan met shock charges ook
Verwijderd
Gister toevallig 1 kill gemaakt met een shock charge.
Maar als ik dus 4 kills maak met mijn wapen, en een 5e met een c4. Ben ik mijn BT kwijt en moet ik weer 5 kills maken met mijn wapen inplaats van nog 1, of begrijp ik jullie nu verkeerd?
Maar als ik dus 4 kills maak met mijn wapen, en een 5e met een c4. Ben ik mijn BT kwijt en moet ik weer 5 kills maken met mijn wapen inplaats van nog 1, of begrijp ik jullie nu verkeerd?
Dat klopt ja. Ik doe dat meestal ook als ik BD krijg gewoon dood gaan en opnieuw beginnen hahaVerwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:43:
Gister toevallig 1 kill gemaakt met een shock charge.
[ Voor 10% gewijzigd door Pannekoek_NL op 05-03-2013 16:00 ]
BT telt alleen als alle 5 de kills met dat wapen zijn. Ook telt een merciless niet als 2 BT.
Verwijderd
BT haal je toch in 2 clips als je met een SMG/AR speelt? Hoe moeilijk is het geen lethals en shockcharges enzo te gebruiken? Daarnaast is het een challenge die je met normaal spelen sowieso in een paar potjes al volledig hebt.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 16:50 ]
Ja. Niet moeilijk. Klopt.Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:48:
BT haal je toch in 2 clips als je met een SMG/AR speelt? Hoe moeilijk is het geen lethals en shockcharges enzo te gebruiken? Daarnaast is het een challenge die je met normaal spelen sowieso in een paar potjes al volledig hebt.
Maar hoe moeilijk is het om begrijpend te lezen? Op het moment dat je 100 headshots hebt (of whatever) dan maken een aantal mensen dus een klasse aan zonder perks/attachments om die 2 challenges in 1x te halen (en tegelijkertijd de DK, BT etc) maar omdat we in zo'n klasse genoeg slots over hebben equippen we die classes met 4 tacticals om niet per ongeluk met je nade een BT streak te verneuken. Volgens mij zegt er niemand dat het moeilijk is om die BT challenge te halen.....
En je moet net vergeten dat niet iedereen een spm van 500+ heeft zoals jij en je vriendjes dus voor het merendeel van de spelers zal BT mss wel eens lastig kunnen zijn.
Het ligt puur aan de speler.Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:48:
De een moet al blij wezen 2-3 kills achter elkaar te halen, en de ander doet het met 2 vingers in de neus.
Het is niet voor alle spelers zo gemakkelijk, maar jij ziet het vanuit jouw standpunt.
Simpel, de een is de ander niet.
Verwijderd
Dat is precies wat ik zeg. Die BT challenges kan je later altijd in een paar games halen?Frentik schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:08:
[...]
Op het moment dat je 100 headshots hebt (of whatever) dan maken een aantal mensen dus een klasse aan zonder perks/attachments om die 2 challenges in 1x te halen (en tegelijkertijd de DK, BT etc) maar omdat we in zo'n klasse genoeg slots over hebben equippen we die classes met 4 tacticals om niet per ongeluk met je nade een BT streak te verneuken. Volgens mij zegt er niemand dat het moeilijk is om die BT challenge te halen.....
Ik vind ze moeilijk =p ik haal vaak BT maar als ik de challenge voor het wapen moet doen heb ik altijd problemen. zo was ik denk ik wel 30 tot 35 games bezig voor ik AN-94 alle BT hadFrentik schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:08:
[...]
Ja. Niet moeilijk. Klopt.
Maar hoe moeilijk is het om begrijpend te lezen? Op het moment dat je 100 headshots hebt (of whatever) dan maken een aantal mensen dus een klasse aan zonder perks/attachments om die 2 challenges in 1x te halen (en tegelijkertijd de DK, BT etc) maar omdat we in zo'n klasse genoeg slots over hebben equippen we die classes met 4 tacticals om niet per ongeluk met je nade een BT streak te verneuken. Volgens mij zegt er niemand dat het moeilijk is om die BT challenge te halen.....
En je moet net vergeten dat niet iedereen een spm van 500+ heeft zoals jij en je vriendjes dus voor het merendeel van de spelers zal BT mss wel eens lastig kunnen zijn.
Ik was prestige master..
Ik had diamond lmg.smg.launchers.shotguns. Peacekeeper.. En was flink op weg met snipers..
Ik heb het doel verloren..en fresh restart gedaan...
Dus we kunnen weer lekker levelen
Ik had diamond lmg.smg.launchers.shotguns. Peacekeeper.. En was flink op weg met snipers..
Ik heb het doel verloren..en fresh restart gedaan...
Dus we kunnen weer lekker levelen
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Nee joh, makkie!Frentik schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:08:
[...]
Ja. Niet moeilijk. Klopt.
Tenminste, dat is mijn ervaring ermee. Ik speel voor de rest normaal gesproken extra voorzichtig en zeker zonder lethals of aanvallende scorestreaks (normaal UAV - CUAV - VSAT).
Verwijderd
Wowsers de Swat met select fire is een beest. En een headshot machine! En mooi geluid. Speelt echt prima weg dat ding.
shotty geprobeert zonder secondary maar met de eerste shotty is dat niet te doen aangezien het wapen mega slow reload.
Wel mijn eerste shotty ge prestiged nu eens gaaan werken aan de no perk no attachments kills.
Vrees dat ik me long barrel erg ga missen en me dead silence
Wel mijn eerste shotty ge prestiged nu eens gaaan werken aan de no perk no attachments kills.
Nee hoor want als je 2 kills maakt met je wapen, dan 1 kill met iets anders en dan 3 kills met je wapen, krijg je gewoon je BT.Frentik schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:05:
[...]
Klopt, maar je kan ook iemand killen met een EMP/flash/concussion dus dan ben je nog je BT kwijt
ben ook met shotties bezig. Van dichtbij lekker, maar van afstand een crime, en reloaden duurt ook een jaar.lordgandalf schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:32:
shotty geprobeert zonder secondary maar met de eerste shotty is dat niet te doen aangezien het wapen mega slow reload.
Ik heb moeite om ook maar 1 k/d te halen haha, maar goed, wil het ook eens alles halen wat er te halen valt. Wordt nog een probleem als ik sniper shizzle probeer te halen, daar ben ik al helemaal niet goed in en op TDM is sniper ook niet echt aangeraden lijkt me.
Denk dat ik dan maar CTF ga spelen
Gewoon tussen je schoten reloaden, je hoeft niet het ding leeg te schieten voordat je reload. Je moet ook niet op range proberen te schieten, dat is compleet zinloos. De kans dat je zoveel vijanden tegenkomt en moet reloaden omdat je leeg bent is vrij klein, of jouw vijanden zijn dood of jij bent dood, of er zit zoveel afstand tussen dat je genoeg tijd hebt om een reload te doen.lordgandalf schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:32:
Mwa voor wat meer afstand is de long barrel attachment ideal.nebur86 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:33:
[...]
ben ook met shotties bezig. Van dichtbij lekker, maar van afstand een crime, en reloaden duurt ook een jaar.
Ik heb moeite om ook maar 1 k/d te halen haha, maar goed, wil het ook eens alles halen wat er te halen valt. Wordt nog een probleem als ik sniper shizzle probeer te halen, daar ben ik al helemaal niet goed in en op TDM is sniper ook niet echt aangeraden lijkt me.
Denk dat ik dan maar CTF ga spelen
Heb mijn remmington net geprestiged en ga nu de skin halen waarbij de geen attachments en/of geen perks equiped mag hebben doe ze alle twee in een keer dus iedere kill geld voor beide skins.
Eens kijken of ik ook zonder long barrel kan.
Heb btw wel eens 1k/d gehaalt met een remington
@hierboven: de remington moet tussen twee shoten pompen om de volgende round te laden en daar gaat het vaak mis
[ Voor 6% gewijzigd door lordgandalf op 06-03-2013 10:47 ]
Waarom is het spel nog zo 'duur'. Vanaf BO1 gestopt met de serie (en MW2 niet gespeeld) maar wil wel weer s proberen. Allen voor 40 euro is dat me dat wat te prijzig eigenlijk
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Daar zijn de meningen dus over verdeeld; in de situatie die jij schetst maak je 6 kills zonder dood te gaan wat dus een BT medaille oplevert echter de vraag is of je dus ook een BT challenge voor wapen X gehaald hebt.MicScott schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:16:
Nee hoor want als je 2 kills maakt met je wapen X, dan 1 kill met iets anders en dan weer 3 kills met wapen X, krijg je gewoon je BT.
Ook in deze thread spreken ze elkaar tegen: http://forum.mp1st.com/threads/bloodthirsty-medals.3111/ maar als deze gozer (en jij dus) gelijk heeft:
In dat geval is de naam BT dus wat verwarrend en heb je dus eigenlijk 2 soorten BT's:And no, they don't. The only thing is they all have to be from the weapon. I THINK that you can get kills inbetween, but there still has to be 5 kills in one life using X weapon.
medaille-BT: Maak 5 kills zonder dood te gaan.
wapen-BT: Maak 5 kills met wapen X zonder dood te gaan
Nouja ik ga met shotty gewoon zo veel mogelijk gebouwen/kleine ruimtes in en loop daar wat rond zodat ik nooit in ranged gevechten terechtkom. Maar ja, het is een beetje saaier dan lekker met AR rondlopen en alles kapot te knallenlordgandalf schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:43:
[...]
Mwa voor wat meer afstand is de long barrel attachment ideal.
Heb mijn remmington net geprestiged en ga nu de skin halen waarbij de geen attachments en/of geen perks equiped mag hebben doe ze alle twee in een keer dus iedere kill geld voor beide skins.
Eens kijken of ik ook zonder long barrel kan.
Heb btw wel eens 1k/d gehaalt met een remington
@hierboven: de remington moet tussen twee shoten pompen om de volgende round te laden en daar gaat het vaak mis
Met een shotty een gebouw in rushen en daar mayhem veroorzaken door met je shotty te sprayen is wel nice.nebur86 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:50:
[...]
Nouja ik ga met shotty gewoon zo veel mogelijk gebouwen/kleine ruimtes in en loop daar wat rond zodat ik nooit in ranged gevechten terechtkom. Maar ja, het is een beetje saaier dan lekker met AR rondlopen en alles kapot te knallen
Heb zo wel eens een triplekill gehad
Yep vooral in smalle gangpaden is het een heerlijk wapen, 1x schieten en ze gaan allemaal neer.
Maar ja, niks gaat boven de typ 25 of AN 94
Maar ja, niks gaat boven de typ 25 of AN 94
Omdat het de populairste online shooter franchise ter wereld is, misschien? Het verkoopt toch wel.Mu.siQ schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:46:
Waarom is het spel nog zo 'duur'. Vanaf BO1 gestopt met de serie (en MW2 niet gespeeld) maar wil wel weer s proberen. Allen voor 40 euro is dat me dat wat te prijzig eigenlijk
had je eerder moeten zijn. 2 weken terug ofzo was hij een weekend gratis te spelen.Mu.siQ schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:46:
@ Cstyle Dat nieuwe filmpje van je op je youtube is wel nice ouwe
gewoon rustige chille score
Dat klopt. Het is niet verwarrend hoor: gewoon zorgen dat je die 5 kills met je wapen maakt zonder dood te gaan. Wat je tussendoor nog aan kills maakt doet er voor de camo challenges niet toe. Het zou wel iets duidelijker zijn geweest als ze ook nog een "weapon BT medal" zouden geven in-game, maar echt nodig is het wmb niet.Frentik schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:48:
[...]
In dat geval is de naam BT dus wat verwarrend en heb je dus eigenlijk 2 soorten BT's:
medaille-BT: Maak 5 kills zonder dood te gaan.
wapen-BT: Maak 5 kills met wapen X zonder dood te gaan
[ Voor 32% gewijzigd door Fid3lity op 06-03-2013 11:56 ]
lol ik dacht dus dat je echt die BT medal moest halen met alleen maar een wapen. dat als je die medal haalde met 4kills en een bouncing betty dat daarna de kill wel weer met dat wapen niet mee telde =p3XPER7 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:50:
[...]
Dat klopt. Het is niet verwarrend hoor: gewoon zorgen dat je die 5 kills met je wapen maakt zonder dood te gaan. Wat je tussendoor nog aan kills maakt doet er voor de camo challenges niet toe. Het zou wel iets duidelijker zijn geweest als ze ook nog een "weapon BT medal" zouden geven in-game, maar echt nodig is het wmb niet.
thnx. Wil misschien terug naar assault wapens maar weet nog niet welke. Deed ff een potje met type 25. Toch niet helemaal mijn wapen denk ik. Maar moet wel alles nog ff prestigen.Ricmaniac schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:50:
@ Cstyle Dat nieuwe filmpje van je op je youtube is wel nice ouwegewoon rustige chille score
voor andere die zich af vragen:
Wist niet dat hij ook me muziek zou recorden. dus als je niet van hardstyle houd, ff geluid uit
eind score 44/13
[ Voor 12% gewijzigd door c-style op 06-03-2013 13:37 ]
Door dezelfde naam is het toch juist wel verwarrend? zie de reactie van ric3XPER7 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:50:
Dat klopt. Het is niet verwarrend hoor: gewoon zorgen dat je die 5 kills met je wapen maakt zonder dood te gaan. Wat je tussendoor nog aan kills maakt doet er voor de camo challenges niet toe. Het zou wel iets duidelijker zijn geweest als ze ook nog een "weapon BT medal" zouden geven in-game, maar echt nodig is het wmb niet.
Ricmaniac schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:19:
lol ik dacht dus dat je echt die BT medal moest halen met alleen maar een wapen. dat als je die medal haalde met 4kills en een bouncing betty dat daarna de kill wel weer met dat wapen niet mee telde =p
maar ik ben het dus met 3XPER7 eens. als ik hem begrijp bedoeld ie dat je een BT medal hebt en een BT weapon medal. dan is het toch juist niet verwarrend omdat je dan als challenge de Blood thirsty weapon medal moet halen en niet de blood thirsty medal. maargoed. gewoon je nades en secondary thuislaten =p dan moet je wel met je wapenFrentik schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:53:
[...]
Door dezelfde naam is het toch juist wel verwarrend? zie de reactie van ric
[...]
Laatst was ook zo kut XD killde ik iemand door me concussion wat me laatste kill zou moeten zijn voor Bloodthirtsy =p
[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 06-03-2013 15:27 ]
Ten eerste bestaan er geen blood thirsty weapon medals. Ten tweede was dat dus niet erg geweest want kon je nog na die concussion kill een kill met je wapen halen, en dat zou dan ook hebben geteld.Ricmaniac schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:27:
[...]
maar ik ben het dus met 3XPER7 eens. als ik hem begrijp bedoeld ie dat je een BT medal hebt en een BT weapon medal. dan is het toch juist niet verwarrend omdat je dan als challenge de Blood thirsty weapon medal moet halen en niet de blood thirsty medal. maargoed. gewoon je nades en secondary thuislaten =p dan moet je wel met je wapen
Laatst was ook zo kut XD killde ik iemand door me concussion wat me laatste kill zou moeten zijn voor Bloodthirtsy =p
Blijkbaar is het dus wel verwarrend.
offtopic:
Haha was ik je mooi weer voor.
Haha was ik je mooi weer voor.
[ Voor 5% gewijzigd door MicScott op 06-03-2013 15:35 ]
Nee je hebt geen apart weapon BT medal, als je ingame een BT medal ziet staat dat gewoon voor 5 kills zonder dood te gaan.Ricmaniac schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:27:
maar ik ben het dus met 3XPER7 eens. als ik hem begrijp bedoeld ie dat je een BT medal hebt en een BT weapon medal. dan is het toch juist niet verwarrend omdat je dan als challenge de Blood thirsty weapon medal moet halen en niet de blood thirsty medal. maargoed. gewoon je nades en secondary thuislaten =p dan moet je wel met je wapen
Je snapt het nog steeds niet? Als je na die concussion kill weer een kill met je wapen had gemaakt dan had je ook 1 wapen BT gehaald.....Laatst was ook zo kut XD killde ik iemand door me concussion wat me laatste kill zou moeten zijn voor Bloodthirtsy =p
Verwijderd
Maak vijf kills met wapen zonder dood te gaan en vier feest. Dat je tussendoor loopt te bazen met c4 en je mes maakt niet uit. 5 kills in 1 leven met 1 gun. Klaar.
tenzij je voor je gun cammo bloodthirsty moet halen..
dan moet je er echt 5 met dat wapen maken.. en daarna kan je trollen..
vandaag half brak gesppeeld, maar 1 ding dat mij opvalt..
ik heb een k/d van ongeveer 1... iets hoger... maar mijn spm staat op 411..
ik zie het ook vaak andersom.. 300spm met een kd van 1.5+
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Verwijderd
Ik denk dat er een punt is dat je het gewoon op moet geven.aron225 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:04:
wow best een bazen potje net met an-94. 36/3 in een potje van 5 minuten. Terwijl het daarvoor nog zo slecht ging. Die ga ik wel ff uploaden 
probeer de warthog challenge ff te halen (50 kills) wat een klote streak zeg. killed amper mensen. had hem dit potje 2x en maar 2 kills gehaald er mee.
probeer de warthog challenge ff te halen (50 kills) wat een klote streak zeg. killed amper mensen. had hem dit potje 2x en maar 2 kills gehaald er mee.
Bloodthirsty is toch prima te halen?
Desnoods camp je een beetje
Desnoods camp je een beetje
Maar als je de BT moet halen voor de camo lukt dat natuurlijk niet. Omdat je er voor speelt en waarschijnlijk ook je kills telt. Wet van Murphy ofzo toch?
Ook heb ik dat ik het wapen wel een beetje zat ben tegen die tijd en slordiger ga spelen.
Ook heb ik dat ik het wapen wel een beetje zat ben tegen die tijd en slordiger ga spelen.
Ligt er aan welk wapen.
De smg vond ik allemaal makkelijk.
De lmg zijn ook makkelijk.
Assault heb ik weinig mee gespeeld.
Snipers is voor mij bijna niet te doen.
Launchers is gewoon erg leuk!
Enigste wat ik echt niet haalde is de triplekill met rpg. Die heb ik geboost..
De rest zelf gedaan.... En is best te doen
De smg vond ik allemaal makkelijk.
De lmg zijn ook makkelijk.
Assault heb ik weinig mee gespeeld.
Snipers is voor mij bijna niet te doen.
Launchers is gewoon erg leuk!
Enigste wat ik echt niet haalde is de triplekill met rpg. Die heb ik geboost..
De rest zelf gedaan.... En is best te doen
Verwijderd
Mij lukken de launchers niet omdat mijn tegenstanders nooit lethal air support halen. /koeitjemode
Meer serieus, ik probeer alles uit de lucht te schieten van UAV tot Lodestar maar kom echt nauwelijks enemy controlled spul tegen. Rotzakken; want heb de Stinger al bijna.
Meer serieus, ik probeer alles uit de lucht te schieten van UAV tot Lodestar maar kom echt nauwelijks enemy controlled spul tegen. Rotzakken; want heb de Stinger al bijna.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2013 21:41 ]
O my god. tuurlijk snap ik het nu wel! maar toen nog niet + het feit dat ik al aan had gegeven als die medal er zou zijn.. ik weet ook wel dat die er niet isFrentik schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:32:
[...]
Nee je hebt geen apart weapon BT medal, als je ingame een BT medal ziet staat dat gewoon voor 5 kills zonder dood te gaan.
[...]
Je snapt het nog steeds niet? Als je na die concussion kill weer een kill met je wapen had gemaakt dan had je ook 1 wapen BT gehaald.....

Ik bedoelde gewoon bij wijze van spreken met die medal
36/3 binnen 5 minuten dus (alleen 2 warthog kills) dus best netjes denk ik zo.
TDM
AN-94
- quickdraw
- fastmag
TDM
AN-94
- quickdraw
- fastmag
zeker mooie ronde. lekker snel ook, nice 1c-style schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 22:47:
36/3 binnen 5 minuten dus (alleen 2 warthog kills) dus best netjes denk ik zo.
TDM
AN-94
- quickdraw
- fastmag
[video]
Ik begon met die remington 870, toen de KSG. maar ik heb nu gewoon geen zin om die andere shotguns te doen omdat ik ze echt niet leuk vindlordgandalf schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:12:
Ben nu bezig met de skull camo voor mijn shotty. Damn kan ik verder met de rest van de shotty`s om zo naar gold te gaan. Denk dat ik eerst de slug gun ga gebruiken om die helemaal te halen met alle camos

Waarom heb ik altijd zo´n moeite om hardpoint te winnen. Sta altijd boven aan me team. Heb meestal meeste punten van van mijn en enemy team. Veel caps en defends. Maar het lijkt alsof mijn team altijd super slecht is waardoor ik alsnog verlies...
Daar heb ik ook last van. De AGR had ik toevallig al meteen in mn eerste potje nadat ik de challenge kon doen met de FHJ-AA ofzo. Ik loop standaard met emp grenades rond, dus die was vrij makkelijk.Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:24:
Mij lukken de launchers niet omdat mijn tegenstanders nooit lethal air support halen. /koeitjemode
Dat ding is eigenlijk belachelijk sterk, plus het feit dat, net zoals bij de sentry, blind eye niet helpt maakt het een irritant ding. Toevallig gister een filmpje gezien: je kan dat ding killen met:MicScott schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:04:
Daar heb ik ook last van. De AGR had ik toevallig al meteen in mn eerste potje nadat ik de challenge kon doen met de FHJ-AA ofzo. Ik loop standaard met emp grenades rond, dus die was vrij makkelijk.
-4x semtex granaat
- 2x emp granaat
- 3x RPG/FHJ 0f
- 1x C4
- 1x blackhat
-> dus als er een AGR is switchen naar C4 of blackhat class
Volgens mij is 2x emp granaat genoeg. Of anders 2 emp granaten en een paar kogels. In hardcore staan er meestal vrij veel rotdingen die je met een enkele emp makkelijk uitschakelt, dus die draag ik eigenlijk altijd bij me.Frentik schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:53:
[...]
Dat ding is eigenlijk belachelijk sterk, plus het feit dat, net zoals bij de sentry, blind eye niet helpt maakt het een irritant ding. Toevallig gister een filmpje gezien: je kan dat ding killen met:
-4x semtex granaat
- 3x emp granaat
- 3x RPG/FHJ 0f
- 1x C4 -> dus als er een AGR is switchen naar C4 class
Iemand zin om 'n paar potjes HC DTM met me te spelen vanmiddag/avond? add me maar op steam
klopt, net ff opgezocht 2 emp's is voldoende. Plus idd het feit dat je natuurlijk nooit alleen maar emp's gebruikt om zo'n ding te killen maar dat was puur een theoretisch filmpke.MicScott schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:57:
Volgens mij is 2x emp granaat genoeg. Of anders 2 emp granaten en een paar kogels. In hardcore staan er meestal vrij veel rotdingen die je met een enkele emp makkelijk uitschakelt, dus die draag ik eigenlijk altijd bij me.
[ Voor 8% gewijzigd door Frentik op 07-03-2013 11:17 ]
Als zo'n AGR wordt gedropt en je staat er bij als die doos open springt is hij superzwak. Ik schoot gisteren 1 kapot gelijk toen hij werd deployed, had er 1 FAL magazijn voor nodig.
Gisteren op aanraden van Pink een FAL class gemaakt :
Primary: FAL met Fastmag, Stock en Quickdraw
Secondary: none (= Knife)
Perk 1 : Blind Eye of
Perk 2 :Scavenger & Toughness
Perk 3: Dexterity
Geen tactics / lethals.
Wildcards: Primary Gunfighter en Perk 2 Greed
Dat ging best hard.
Geen tactics / lethals.
Dat ging best hard.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Ik heb ook altijd FAL gebruikt. Silencer + select fire.Sc0rPi0N schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:14:
Geen tactics / lethals.
Dat ging best hard.
Altijd lekkere scores meebehaald. Mijn k/d met de Fal zit op 1.99.
Perk 1 : Lightweight / Ghost
Perk 2 :Toughness
Perk 3: Dexterity / Engineer
Geen tactics / lethals.
Wildcards: Perk 1&3 Greed
Hoe zit het met de quickscopers? Om een of andere reden heb ik er meer moeite mee dan bij mw3.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2013 14:51 ]
Wat vinden jullie van de dlc revolution?
Is het de moeite om het te halen of zeg je van laat maar liggen??
Ik vind de maps vrij goed. Ook wel errug fijn om er wat nieuwe afwisseling in te hebben. Of ze 15 euro waard zijn, moet je zelf bedenken. Ik vind iig van wel, aangezien ze me al flink wat uurtjes extra speelplezier hebben bezorgd.exi22 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:27:
Wat vinden jullie van de dlc revolution?
Hahaha dat ging zeker hard. Het mooie is dat je van snipers tot shotguns tot smg sprayers de baas kunt zijn. Mijn K/D schiet ook omhoog door dat dingSc0rPi0N schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:14:
Geen tactics / lethals.
Dat ging best hard.
Edit:
Leuk probleem met mijn monitor: Inbranden op Dell 2312HM?
Als ik nu BO2 speel lijkt het of de enemy constant een EMP gebruikt
[ Voor 12% gewijzigd door codex op 07-03-2013 16:53 ]
wow.. ik speel hardcore en core tdm en daar heeft bijna niemand ooit hoger dan 300 en meestal ben ik met 290 het hoogstearon225 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:04:

Dat ligt volgens mij aan TDM. Mijn SPM daarin is 272.90 en ik sta nagenoeg altijd bovenaan in de lobby leaderbord of in ieder geval in de top 3. K/D in TDM is 2.12.
Klopt, TDM krijg je het minste punten voor, op de partygames na. Voor KC heb ik persoonlijk de hoogste SPM, 533. TDM heb ik 356, maar dat is voornamelijk het voordeel van lage scorestreaks gebruiken die ook nog eens punten opleveren, zoals UAV, HKD en Sentry gun. Ik zie in TDM mensen die spelen met hoge scorestreaks, maar de kans dat je die haalt is niet heel groot gezien vijanden ook nog eens uit onvoorspelbare richtingen komen. Wat ik wel zie is dat hardpoint veel punten oplevert, in mijn vriendenlijst zitten er in totaal 10 man boven de 450. Als je dus wil levelen, dan is dat de beste modus. Mits je uiteraard ook probeert de hardpoint vast te houden en vooral weet waar de hardpoints ongeveer verschijnen(volgens mij niet compleet random).
Verwijderd
Wat is je overal k/d?bram1984 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:02:
Dat ligt volgens mij aan TDM. Mijn SPM daarin is 272.90 en ik sta nagenoeg altijd bovenaan in de lobby leaderbord of in ieder geval in de top 3. K/D in TDM is 2.12.
Verwijderd
Ik heb TDM KD 1,64 (wel stijgende overigens) en SPM 314 (ook stijgende) sta vrijwel altijd bovenaan de lobby leaderboard. De meesten met hogere KDs hebben SPMs waaruit blijkt dat ze ofwel campen ofwel veel tactical waiten ofwel voorzichtiger spelen. 
Hardpoint heb ik 477 en KC 426. KC is nog laag vanwege best wat hardcore tussendoor. Merk dat ik daar wel wat langzamer speel. Scheelt aardig wat dus tussen de modes.
Hardpoint heb ik 477 en KC 426. KC is nog laag vanwege best wat hardcore tussendoor. Merk dat ik daar wel wat langzamer speel. Scheelt aardig wat dus tussen de modes.
Mijn SPM in TDM is 336 en k/d 2.28, was 2.34 voordat ik met voor diamond assault ging spelen. Meeste mensen die ik boven me zie staan hebben een hoge spm omdat ze veel groundwar doen en dan heb je gewoon tdm met meer mensen.
SPM in hardpoint is 491 (was 521)
spm in domination 442
453 in demolition
517 in KC, 2856 kills 1170 deaths
overall k/d 2.25 spm 367
SPM in hardpoint is 491 (was 521)
spm in domination 442
453 in demolition
517 in KC, 2856 kills 1170 deaths
overall k/d 2.25 spm 367
[ Voor 30% gewijzigd door c-style op 08-03-2013 13:30 ]
Heb de laatste tijd veel last van dat het beeld vastloopt in Black ops. Echt irritant dat je 5x je ps3 moet opstarten om 1 potje te kunnen spelen en daarna weer precies hetzelfde.
Verwijderd
Heb hetzelfde probleem 1-2x per week... Maar 5x opnieuw opstarten voor 1 potje gaat wel een beetje ver..afca123 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 14:22:
Heb de laatste tijd veel last van dat het beeld vastloopt in Black ops. Echt irritant dat je 5x je ps3 moet opstarten om 1 potje te kunnen spelen en daarna weer precies hetzelfde.
Ik irriteer me ook als je de game verlaat en hij er 5min blijft hangen in het reconnecting to party scherm..
Heb vandaag al 5x opnieuw moeten opstarten. Binnen misschien net 20 minuten.Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 14:26:
[...]
Heb hetzelfde probleem 1-2x per week... Maar 5x opnieuw opstarten voor 1 potje gaat wel een beetje ver..
Ik irriteer me ook als je de game verlaat en hij er 5min blijft hangen in het reconnecting to party scherm..
Kun je nagaan als je met die kakshotgun speelt (s12) en je moet one-shot kills maken (dus ga je hardcore spelen) en dat DAN je ps3 vastloopt. Gvd! Had ik van de week... had ik eindelijk een fijne pot waarbij ik er echt 30 pakte, had ie de challenge weer overnieuw gedaan! BOOOOEEEEHHH
Waar is de ''Vind ik leuk'' button als je die nodig hebt...delaitinho schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:33:
Kun je nagaan als je met die kakshotgun speelt (s12) en je moet one-shot kills maken (dus ga je hardcore spelen) en dat DAN je ps3 vastloopt. Gvd! Had ik van de week... had ik eindelijk een fijne pot waarbij ik er echt 30 pakte, had ie de challenge weer overnieuw gedaan! BOOOOEEEEHHH
Just kidding, is vet klote als je game freezed of de lobby knalt eruit dat je challenges kwijt bent
Verwijderd
Kijk eens op je disc of die niet vies is. Heb ikzelf diverse malen meegemaakt.afca123 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 14:56:
[...]
Heb vandaag al 5x opnieuw moeten opstarten. Binnen misschien net 20 minuten.
Killzone 2 had ik op een gegeven moment ook steeds freezes in het online gedeelte. Game verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Daarna ging het weer goed. Voordeel is dat de PS3 je voortgang (singleplayer) apart opslaat
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Verwijderd
Delaitinho moet niet zeuren als ik zn filmpjes kijk heeft ie in 3 minuten die 30 kills weer terug.Sjoerdiee schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 15:56:
[...]
Waar is de ''Vind ik leuk'' button als je die nodig hebt...![]()
Just kidding, is vet klote als je game freezed of de lobby knalt eruit dat je challenges kwijt bent
Nieuwe manier om mensen te 'straffen' dat ze voor Overflow kiezen: KAP40 en rushen maar.
Normaal moeite om een KDR van >1 te halen en nu 24-16 en 14-13 (liep bij de laatste op de een of andere manier iedere keer iedereen mis
)
Normaal moeite om een KDR van >1 te halen en nu 24-16 en 14-13 (liep bij de laatste op de een of andere manier iedere keer iedereen mis

Ik ben nu ook bezig met de KAP40 en dat wapen is echt niet normaal overpoweredTripl3 D schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 09:36:
Nieuwe manier om mensen te 'straffen' dat ze voor Overflow kiezen: KAP40 en rushen maar.
Normaal moeite om een KDR van >1 te halen en nu 24-16 en 14-13 (liep bij de laatste op de een of andere manier iedere keer iedereen mis)

Alleen die headshots zijn wat lastiger op de PS.
Heb er nu 4 op een totaal van 197 kills. Gaat een eeuwigheid duren om die op goud te krijgen.
Heb er nu 4 op een totaal van 197 kills. Gaat een eeuwigheid duren om die op goud te krijgen.
Verwijderd
De tijd nemen om te aimen op die koppies dan.Tripl3 D schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:22:
Alleen die headshots zijn wat lastiger op de PS.
WTF Geen HC TDM voor de revolution pack..
Dat zuigt echt donkey...s

MuziekLiefhebbert
ja dat viel me ook al op, wil dus zeggen dat ik niet te veel revolution ga spelen. Beetje weggegooid geld voor mij nuoldsmelly schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 17:35:
WTF Geen HC TDM voor de revolution pack..![]()
![]()
??? Er is een revolution playlist waar ook hc tdm in zit en na een tijdje worden de revolution maps in alle gametypes beschikbaar. Dus ook HC TDM.oldsmelly schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 17:35:
WTF Geen HC TDM voor de revolution pack..![]()
![]()
Volgens mij zit er op dit moment geen keuze in voor HC TDM in de revolution pack. Wel de normale TDM en die "roterende" gametype (ben even de naam kwijt) daar komt af en toe weel TDM HC voorbij hoewel die vrij vaak S&D kiest..
MuziekLiefhebbert
Nee, hardcore moshpit.3XPER7 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 11:10:
Ground War?
Gold met kap40, ok dat was niet zo moeilijk.
Nu gold met shotgun...that's gonna be a though one.. Is er een goed gametype voor shotgun? Want in TDM heb je er vrij weinig aan of je moet de hele map gaan campen in kleine ruimtes (dan haal ik nog wel goede scores)
Nu gold met shotgun...that's gonna be a though one.. Is er een goed gametype voor shotgun? Want in TDM heb je er vrij weinig aan of je moet de hele map gaan campen in kleine ruimtes (dan haal ik nog wel goede scores)
Verwijderd
KC is top voor shotties. Mensen rennen veel voor tags. Wat meer close quarter gevechten dan in TDM.
Domination, bij vlag B blijven hangennebur86 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:41:
Gold met kap40, ok dat was niet zo moeilijk.
LMG Gameplay
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
quick draw, stock , fmj
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----