Ik speel het liefst met assault rifles, ik ren graag rond en schiet graag vanuit de heup. Met SMG's kan ik gek genoeg niet zo goed overweg
MW3 niet gespeeld dus daar weet ik niets van.Gundogan schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:01:
[...]
Dit is ook al een keer aan bod gekomen in het MW3 topic. En daar had je nog de Striker.![]()
Zie je mensen met shotties de scoreboards constant domineren? Meestal niet. Mensen met shotguns gaan vaak 1:1 qua k/d en zijn verder ook niet zo bijzonder. Mensen vinden ze vaak OP of 'skillloos' omdat ze 1 hit kill zijn en goed zijn vanuit de heup.
Ja iemand die weet wat ie doet kan het goed doen met een shotgun. Maar dan is ie niet goed omdat z'n aim goed is, maar omdat ie goede keuzes maakt qua movement en het forceren van short lines of sight. Ook al zijn de maps meestal short range in BO2, alsnog kan je een shotgun niet gebruiken in alle situaties. SMG's wel. Iedereen kan wel wegkomen met een SMG. Ben je dan 'zielig' omdat je een SMG gebruikt? Tuurlijk niet. Als het in het spel zit, kan je het gebruiken.
Alleen aim maakt iemand niet skilled. En CoD is sowieso niet het toppunt van een skillbased shooter
Mensen zullen altijd whinen over shotguns, ook al zijn ze echt prut. Als je OP shotties wilt, moet je Homefront spelen. 870 buckshot sniper shotgun.
maar zoals ik in een vorige post aangaf, is een shotgun in voordeel in een 1 op 1 combat, zeker in combinatie met lag compensation in dit spel. Ook al zou ik eerder beginnen met schieten, door de 1 shot kill wint hij het in de meeste gevallen toch wel. "Gelukkig" is de shotgun in bo2 broken en is hij soms niet 1 shot kill.
ik heb hetzelfde ja. gebruik liever assault dan SMG (op peacekeeper na) maar als jij 1 op 1 tegen iemand met SMG komt terwijl jij Assault rifle hebt verlies je vaak gewoon.nebur86 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:06:
Ik speel het liefst met assault rifles, ik ren graag rond en schiet graag vanuit de heup. Met SMG's kan ik gek genoeg niet zo goed overweg
Hij is niet broken, hij werkt met buckshot, allemaal kleine kogeltjes die x aantal schade doen. Als er niet genoeg raken, of als de range groter is dan een paar meter, heb je geen 1 shot kill.c-style schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:07:
[...]
MW3 niet gespeeld dus daar weet ik niets van.
maar zoals ik in een vorige post aangaf, is een shotgun in voordeel in een 1 op 1 combat, zeker in combinatie met lag compensation in dit spel. Ook al zou ik eerder beginnen met schieten, door de 1 shot kill wint hij het in de meeste gevallen toch wel. "Gelukkig" is de shotgun in bo2 broken en is hij soms niet 1 shot kill.
Ik vind SMG's wel de meest eenvoudige wapens in het spel. Als ik de PDW pak heb ik gegarandeerd een goede pot, en dan speel ik niet eens met laser. Shotguns zijn gewoon lastiger, tot een range van 5 meter prima maar daarna ben je de sjaak.
Overigens, heb dit met veel leedvermaak zitten lezen, hackertjes die toegeven dat ze hacken in BO2 op hun buik kunnen schrijven:
http://www.mpgh.net/forum...rs-losing-battle-bo2.html
En dan hebben ze even wat en vervolgens gelijk een ban aan hun broek
Overigens, heb dit met veel leedvermaak zitten lezen, hackertjes die toegeven dat ze hacken in BO2 op hun buik kunnen schrijven:
Thx, vind ik zelf ook wel... Maar als shotguns echt zo makkelijk zijn waarom loopt dan >75% van de spelers met SMG?c-style schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:39:
jij bent wel grappigshotgun meer skilled dan een smg
![]()
geld alleen voor scorpion misschien.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Shotguns zijn gewoon lekker hoor, heb ze diamond. Iedere shotgun speelt gewoon anders en je moet weten op welke range je mensen kan pakken. De remington is gewoon afslachting. KSG moet je altijd inzoomen omdat deze een ''slug'' schiet. en Die laatste m216 of iets gewoon schiet knop inhoude en 4 shots doen. S12 is iets minder vind ik zelf
Bij shotguns moet je wel degelijk andere paden lopen dan met een SMG of AR, daar gaat het om close combat battles of gewoon van achter bosse
Bij shotguns moet je wel degelijk andere paden lopen dan met een SMG of AR, daar gaat het om close combat battles of gewoon van achter bosse
[ Voor 17% gewijzigd door Pannekoek_NL op 04-03-2013 11:19 ]
ik wilde eerst ook shotgun diamond halen maar boeide me niet meer.. maar het is met die shotguns waar je vaker moet schieten toch best lastig om gold te halen lijkt me? aangezien het vaak geen 1shot1kill is en bij die andere camo's moet dat wel gedaan worden met die shotgunsSjoerdiee schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:19:
Shotguns zijn gewoon lekker hoor, heb ze diamond. Iedere shotgun speelt gewoon anders en je moet weten op welke range je mensen kan pakken. De remington is gewoon afslachting. KSG moet je altijd inzoomen omdat deze een ''slug'' schiet. en Die laatste m216 of iets gewoon schiet knop inhoude en 4 shots doen. S12 is iets minder vind ik zelf
Meningen verschillen duidelijk over wapens. Kijk er alleen niet van op als ik, of iemand anders, een persoon met shotgun verrot scheld omdat me streak weer is verneukt is.reemprive schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:14:
Ik vind SMG's wel de meest eenvoudige wapens in het spel. Als ik de PDW pak heb ik gegarandeerd een goede pot, en dan speel ik niet eens met laser. Shotguns zijn gewoon lastiger, tot een range van 5 meter prima maar daarna ben je de sjaak.
leuke link, altijd leuk klagende hacers. de zin "We are a bunch of teenage kids ding this for fun." moest ik wel ff bij lachen

killen met skills is leuker. waarom klaagt 90% altijd over shotgunners dat het unskilled isFrentik schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:18:
[...]
Thx, vind ik zelf ook wel... Maar als shotguns echt zo makkelijk zijn waarom loopt dan >75% van de spelers met SMG?
[ Voor 13% gewijzigd door c-style op 04-03-2013 11:26 ]
met de S12 en die laatste shotgun heb ik daarom ook gewoon wat Hardcore gespeeld dan gaat het een heel stuk snellerRicmaniac schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:22:
[...]
ik wilde eerst ook shotgun diamond halen maar boeide me niet meer.. maar het is met die shotguns waar je vaker moet schieten toch best lastig om gold te halen lijkt me? aangezien het vaak geen 1shot1kill is en bij die andere camo's moet dat wel gedaan worden met die shotguns
Omdat ze hopen iedereen te steamrollen met hun smg's op alle afstanden en het opeens pal in hun comfort zone afleggen tegen shotguns.c-style schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:22:
[...]
[...]
killen met skills is leuker. waarom klaagt 90% altijd over shotgunners dat het unskilled is
Ah, slim om die via Hardcore te doen. One shot one kill is verdomd lastig met de s12 en m216.Sjoerdiee schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:36:
[...]
met de S12 en die laatste shotgun heb ik daarom ook gewoon wat Hardcore gespeeld dan gaat het een heel stuk snellerEn dan ook goed inzoomen op het bovenlichaam / hoofd niet te veel hipfire omdat je dan meestal vaker moet schieten
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Soms is het echt lachen om al die dwazen te zien in de chat. maar meestal wordt ik er erg agressief van dus heb daarom de chat uitgezet. Als iemand dan tegen me zegt: Noob shotgun .. oke dat begrijp ik (shotgun is ook me desperate class als ik een potje faal om me Kd weer recht te trekken
) en soms is het dan noob sniper omdat iemand die spam snipers gebruikt. Maar dan komt een mongooltje met bijvoorbeeld Noob AN-94 in de chat of noob MSMC... dan moet je gewoon opzouten van mij. dan blijft er geen gun meer over als ze zo doorgaan
ik zet de chat ook uit omdat als je 1 goede ronde hebt met een k/d van 2 je al meteen een hacker bent volgens die kids...
haha ja idd. Of als het helemaal ver gaat, komen ze met noob hackerRicmaniac schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:51:
Soms is het echt lachen om al die dwazen te zien in de chat. maar meestal wordt ik er erg agressief van dus heb daarom de chat uitgezet. Als iemand dan tegen me zegt: Noob shotgun .. oke dat begrijp ik (shotgun is ook me desperate class als ik een potje faal om me Kd weer recht te trekken) en soms is het dan noob sniper omdat iemand die spam snipers gebruikt. Maar dan komt een mongooltje met bijvoorbeeld Noob AN-94 in de chat of noob MSMC... dan moet je gewoon opzouten van mij. dan blijft er geen gun meer over als ze zo doorgaan

Defineer killen met skills? Als jij niet kan winnen van een shotgun met je SMG dan mis je blijkbaar wat skills, voor de rest zie de reactie van mic...c-style schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:22:
killen met skills is leuker. waarom klaagt 90% altijd over shotgunners dat het unskilled is
MicScott schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:40:
Omdat ze hopen iedereen te steamrollen met hun smg's op alle afstanden en het opeens pal in hun comfort zone afleggen tegen shotguns.
Persoonlijk vind ik spelen met AR's nu juist interessanter, hoewel de Peacekeeper ook een goede toevoeging is. Dit soort potjes met een wapen dat niet iedereen gebruikt vind ik zelf erg leuk. In het begin vrij weinig in te brengen, maar daarna deed de SCAR zijn werk goed:
Je bent echt bullshit aan het praten. als jij een SMG hebt en je rent een hoekje om. een lapzwans die uit pannick ze linker muisknop met shotty indrukt heeft jou dan gewoon dood voor jij ook maar iets kon doen.Frentik schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:54:
[...]
Defineer killen met skills? Als jij niet kan winnen van een shotgun met je SMG dan mis je blijkbaar wat skills, voor de rest zie de reactie van mic...
[...]
Als je iemand ziet lopen met shotty verderop dan heb jij voordeel met je smg ja maar C-style zei eerder al dat het die mensen zijn die je onverwachts gelijk om de hoek tegenkomt en dus zo je spree stoppen terwijl het misschien niet eens volgens plan was maar gewoon uit pannick schieten
Ja en dat zou shotguns OP maken als elke map alleen bestond uit een gang die om de 2 meter om een hoek ging.Ricmaniac schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:58:
[...]
Je bent echt bullshit aan het praten. als jij een SMG hebt en je rent een hoekje om. een lapzwans die uit pannick ze linker muisknop met shotty indrukt heeft jou dan gewoon dood voor jij ook maar iets kon doen.
Als jij met je smg om een hoekje loopt en in close combat in paniek je linkermuisknop indrukt, win je tegen alle wapens behalve shotguns. Daarom verwacht je veilig elk hoekje om te kunnen rennen en word je boos als je opeens verliest
[ Voor 6% gewijzigd door MicScott op 04-03-2013 12:04 ]
umad? Als je te traag reageert dan ben je dood. Misschien moet je dus niet blind een hoekje om rennen en/of vertrouwen op je radar.Ricmaniac schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:58:
Je bent echt bullshit aan het praten. als jij een SMG hebt en je rent een hoekje om. een lapzwans die uit pannick ze linker muisknop met shotty indrukt heeft jou dan gewoon dood voor jij ook maar iets kon doen.
Als je iemand ziet lopen met shotty verderop dan heb jij voordeel met je smg ja maar C-style zei eerder al dat het die mensen zijn die je onverwachts gelijk om de hoek tegenkomt en dus zo je spree stoppen terwijl het misschien niet eens volgens plan was maar gewoon uit pannick schieten
Skills is niet alleen een goede kd ratio kunnen halen maar vooral anticiperen op wapens/tacktieken van de tegenstander en dus niet denken dat je met je easy-mode-SMG altijd in het voordeel bent en ieder potje een nuclear medal kan halen.
[ Voor 14% gewijzigd door Frentik op 04-03-2013 12:13 ]
[whiskeytrailervoice]From the makers of panicknifers....a whole new adventure! : panic shotguns![/whiskeytrailervoice]Ricmaniac schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:58:
[...]
Maar dit is gewoon weaponbalance. Het is hetzelfde als zeggen wanneer als ik in het open gebied rond ren met een shotgun en ik wordt afgeknald door iemand met een sniperrifle: 'zomg sniper soooooo OP!'
Misschien minder blind om hoekjes sprinten dus. Of is dat tegen de honourcode?
Wees blij dat er nog een beetje zoiets is zodat keuzes nog een beetje invloed hebben. Voor de rest proberen de ontwikkelaars heel erg hard om alles bruikbaar te maken in alle situaties.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
In Blops 2 zijn maar weinig hoeken die je niet ruim kan nemen dus het is echt een persoonlijk falen als je ineens een shotgun in je neus krijgt. Ik faal genoeg dus weet er alles van 
Iedereen heeft wel weer iets tegen een wapen uit dit spel. Heb nu 1e shotgun, PDW en MSMC op goud dus ga er maar vanuit dat dat de noob wapens zijn
Gewoon lekker spelen hoe je wilt. Zolang het er in zit speel je eerlijk ..punt
Iedereen heeft wel weer iets tegen een wapen uit dit spel. Heb nu 1e shotgun, PDW en MSMC op goud dus ga er maar vanuit dat dat de noob wapens zijn
Helemaal mee eensBeakzz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:35:
In Blops 2 zijn maar weinig hoeken die je niet ruim kan nemen dus het is echt een persoonlijk falen als je ineens een shotgun in je neus krijgt. Ik faal genoeg dus weet er alles van
Iedereen heeft wel weer iets tegen een wapen uit dit spel. Heb nu 1e shotgun, PDW en MSMC op goud dus ga er maar vanuit dat dat de noob wapens zijn![]()
Ik zelf heb echt weinig problemen met wapens. het is meer hoe er mee omgegaan wordt buiten de gameplay zelf. Als niemand wat zegt heb ik ingame ook echt geen problemen er mee.. maar als iemand zegt dat die een beest is met sniper maar vervolgens 6 kogels spamt om me dood te schieten dan ben je imo geen goeie sniper en moet je niet zo praten. Het is de community die me mad maakt inderdaad. zelfde geld voor shotty's zoals ik al eerder aan gaf heb ik zelf ook 2 shotgun's gold maar ik vind het de minst skillde wapens. maar dat is gewoon mijn mening. heb er totaal geen problemen mee als mensen ze nemen maar wel als ze vervolgens opscheppen over hoe goed ze spelen. Want ik VIND het niet goed omdat ik uit ervaring weet hoe makkelijk het is.
maargoed, deze discussie kunnen we jaren doorgaan want dit is vanaf modern warfare (cod4) altijd al het geval geweest.
maargoed, deze discussie kunnen we jaren doorgaan want dit is vanaf modern warfare (cod4) altijd al het geval geweest.
Verwijderd
Mijn vrienden die normaal gesproken op black ops 1 en mw3 een k/d hadden van 0.20-0.40 hebben nu een k/d van rond de 1.00 door de shotgun. Ze hebben het spel gewoon toegankelijker gemaakt voor de minder goeie spelers. Het is niet meer zoals vroeger waar je skills nodig had om kills te kunnen maken.
exactlyVerwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:09:
Mijn vrienden die normaal gesproken op black ops 1 en mw3 een k/d hadden van 0.20-0.40 hebben nu een k/d van rond de 1.00 door de shotgun. Ze hebben het spel gewoon toegankelijker gemaakt voor de minder goeie spelers. Het is niet meer zoals vroeger waar je skills nodig had om kills te kunnen maken.
Leuk dat je bo/mw3 erbij haalt maar zonder achtergrondinfo, zoals meest gespeelde gametype, meest gebruikte wapen, aantal gespeelde uren bo/mw3 zegt kdr natuurlijk niks.Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:09:
Maar om het goed te kunnen vergelijken ga ik er dan maar vanuit dat ze die kdr gehaald hebben door met een shotgun te spelen, en jij zegt nu dat deze complete noobs (op basis van een kdr van 0.3+/-0.1) met de een bo2 shotgun ineens een kdr van 1 halen? Lijkt me sterk, blijkbaar kunnen ze niet richten gezien hun kdr en dan gaat een shotgun echt niet helpen, dan kunnen ze beter de mp7/pdw pakken. Hun kdr kan natuurlijk ook gestegen zijn doordat dit al de derde cod is die ze spelen en nu dus meer ervaring hebben.
[ Voor 18% gewijzigd door Frentik op 04-03-2013 13:36 ]
skill is niet alleen k/d moet je meer kijken naar de k/d en spm verhouding. hoge k/d maar lage spm is gewoon zware camper.
Ah, je speelt "Free for All".c-style schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:33:
skill is niet alleen k/d moet je meer kijken naar de k/d en spm verhouding. hoge k/d maar lage spm is gewoon zware camper.
Waarom is hoge kdr, lage spm dan skilloos? Zolang iemand meer mensen omlegt dan doodgaat in TDM draag je bij aan de winst..
Mwoah, liever iemand die 30-20 speelt dan iemand die 3-1 speelt, toch?Frentik schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:50:
[...]
Waarom is hoge kdr, lage spm dan skilloos? Zolang iemand meer mensen omlegt dan doodgaat in TDM draag je bij aan de winst..
zei niet skilloos, maar iemand die hoge k/d heeft en lage spm killed minder snel dan iemand met hoge spm. en zit meestal dan dus gewoon ergens te campen waardoor je soms dus tijd geen kills en punten maakt.Frentik schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:50:
[...]
Verwijderd
Meeste gespeelde gametype: Teamdeath matchFrentik schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:30:
[...]
Leuk dat je bo/mw3 erbij haalt maar zonder achtergrondinfo, zoals meest gespeelde gametype, meest gebruikte wapen, aantal gespeelde uren bo/mw3 zegt kdr natuurlijk niks.
Maar om het goed te kunnen vergelijken ga ik er dan maar vanuit dat ze die kdr gehaald hebben door met een shotgun te spelen, en jij zegt nu dat deze complete noobs (op basis van een kdr van 0.3+/-0.1) met de een bo2 shotgun ineens een kdr van 1 halen? Lijkt me sterk, blijkbaar kunnen ze niet richten gezien hun kdr en dan gaat een shotgun echt niet helpen, dan kunnen ze beter de mp7/pdw pakken. Hun kdr kan natuurlijk ook gestegen zijn doordat dit al de derde cod is die ze spelen en nu dus meer ervaring hebben.
Meest gebruikte wapen: BO: ak74u & Mw3: ACR
Uren: 5 dagen bij bo en 2 dagen bij mw3
Met een mp7/pdw zitten ze weer op 0.2-0.4. Komt denk ik omdat ze dan moeten aimen. En met een shotgun niet echt en dat maakt het voor hun denk ik gemakkelijker.
Agreedc-style schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:52:
[...]
zei niet skilloos, maar iemand die hoge k/d heeft en lage spm killed minder snel dan iemand met hoge spm. en zit meestal dan dus gewoon ergens te campen waardoor je soms dus tijd geen kills en punten maakt.
Agreed, Sta ook wel is als ik net een game join 5-0 en dus een K/d van 5.0 maarja dat zegt natuurlijk geen drolMicScott schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:51:
[...]
Mwoah, liever iemand die 30-20 speelt dan iemand die 3-1 speelt, toch?
Mwoah, dan is de match hooguit sneller afgelopen, zolang iedereen in je team maar een positieve kdr heeft.MicScott schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:51:
Mwoah, liever iemand die 30-20 speelt dan iemand die 3-1 speelt, toch?
Met een shotgun moet je toch ook aimen? Het is niet zo dat je alleen maar links hoeft te klikken en dan een instant kill hebt. Je eerste schot moet gewoon goed zijn anders ben je daarna kansloos tegen bijna alle andere wapens.Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:04:
Meeste gespeelde gametype: Teamdeath match
Meest gebruikte wapen: BO: ak74u & Mw3: ACR
Uren: 3 dagen bij bo2 en 2 dagen bij mw3
Met een mp7/pdw zitten ze weer op 0.2-0.4. Komt denk ik omdat ze dan moeten aimen. En met een shotgun niet echt en dat maakt het voor hun denk ik gemakkelijker.
Verwijderd
Ik denk dat jij wel het verschil weet tussen een sub en een shotgun toch? Of moet ik je het verschil uitleggen?Frentik schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:14:
[...]
Mwoah, dan is de match hooguit sneller afgelopen, zolang iedereen in je team maar een positieve kdr heeft.
[...]
Met een shotgun moet je toch ook aimen? Het is niet zo dat je alleen maar links hoeft te klikken en dan een instant kill hebt. Je eerste schot moet gewoon goed zijn anders ben je daarna kansloos tegen bijna alle andere wapens.
misschien moet je dan maar gewoon duidelijk maken wat je precies bedoeld? het verschil is nogal obvious maar je mening over het gebruik van beide kan verschillen van die van andere mensen natuurlijk...
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
haha, wat een baasVerwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:20:
[...]
Ik denk dat jij wel het verschil weet tussen een sub en een shotgun toch? Of moet ik je het verschil uitleggen?
op de KSG na hoef je niet te aimen met shotgun. gewoon de hipfire en inderdaad een klein beetje richten maar je hoeft nooit down to sight te aimen.Frentik schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:14:
Met een shotgun moet je toch ook aimen? Het is niet zo dat je alleen maar links hoeft te klikken en dan een instant kill hebt. Je eerste schot moet gewoon goed zijn anders ben je daarna kansloos tegen bijna alle andere wapens.
Ik vind mezelf geen top speler in CoD maar met shotgun haal ik wel steeds het hoogste K/D haha vooral omdat me aim niet zo goed is. Maar heb sinds kort nieuwe gaming muis en muismad en gaat al wel stuk beter. haal wat vaker merciless nu. normaal vaak maar 1 tot 2 keer per 10/15 games. en nu per 10 games meestal wel 3/4 keer
Maar ik vind shotgun ook het minst leuk spelen. maar dit zijn allemaal meningen en verwacht niet dat iedereen het er mee eens is
[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 04-03-2013 14:44 ]
Verwijderd
Noobs leggen het meestal ook af met een sub/assault als ze face2face komen te staan met een tegenstander. Met een shotgun hebben ze in deze situatie meer kans. Wat waarschijnlijk hun k/d omhoog krikt. Van een afstand zie ik ze gewoon naar de tegenstander toelopen om ze af te knallen. Met een sub/assault schieten ze vaak mis of een hitmarker waarmee de tegenstander omdraait en ze afknalt.
ja precies wat je zegt ervaar ik ook zo. maar dat is ook logisch. heb ik ook eerder al gezegt : ik heb een shotgun class wat echt me desperate class is ;p als ik een potje slecht ga gebruik ik voorbij de helft van een potje me shotgun om me K/D recht te trekken ;pVerwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:52:
Noobs leggen het meestal ook af met een sub/assault als ze face2face komen te staan met een tegenstander. Met een shotgun hebben ze in deze situatie meer kans. Wat waarschijnlijk hun k/d omhoog krikt. Van een afstand zie ik ze gewoon naar de tegenstander toelopen om ze af te knallen. Met een sub/assault schieten ze vaak mis of een hitmarker waarmee de tegenstander omdraait en ze afknalt.
Jezus wat een taalgebruik zeg. Waar gaat het heen met GoT forum. Zij met ei, haal ik wel steeds het hoogste K/D, etc etc.
En dan die discussie. Poeh poeh. Dat eeuwige gelul over k/d SPM. Zegt allemaal geen klote. Neem iemand zijn totale stats en dan kun je pas wat zeggen. TDM/FFA heeft weer een totaal andere verhouding t.o.v. SPM en K/D dan bijvoorbeeld Demo/Search.
Over de shotties gesproken. Als je toch merkt dat iemand met een shottie speelt, wat doe je dan? Ga je dan hier lopen klagen dat het OP is? Of neem je zelf initiatief en geef je ze koekje van eigen deeg??? Neem dan gewoon een sniper? Of ook een shottie? Of kijk wat voor perks ze hebben en speel daar op in. Kan me zo kwaad maken om mensen die gewoon niet nadenken, gaat me pik van jeuken...
Ik vind het knap dat er nog een aantal diehards hier blijven op het forum
Ontopic: iemand Die Rise al geprobeerd? Op PSN pas vorige week uit en snap er nu nog even geen drol van. Was met mede-eagle en samen met nog twee randoms gewoon level 22 gehaald. Maar kon niet echt zeggen dat het door ons kwam haha.
En dan die discussie. Poeh poeh. Dat eeuwige gelul over k/d SPM. Zegt allemaal geen klote. Neem iemand zijn totale stats en dan kun je pas wat zeggen. TDM/FFA heeft weer een totaal andere verhouding t.o.v. SPM en K/D dan bijvoorbeeld Demo/Search.
Over de shotties gesproken. Als je toch merkt dat iemand met een shottie speelt, wat doe je dan? Ga je dan hier lopen klagen dat het OP is? Of neem je zelf initiatief en geef je ze koekje van eigen deeg??? Neem dan gewoon een sniper? Of ook een shottie? Of kijk wat voor perks ze hebben en speel daar op in. Kan me zo kwaad maken om mensen die gewoon niet nadenken, gaat me pik van jeuken...

Ontopic: iemand Die Rise al geprobeerd? Op PSN pas vorige week uit en snap er nu nog even geen drol van. Was met mede-eagle en samen met nog twee randoms gewoon level 22 gehaald. Maar kon niet echt zeggen dat het door ons kwam haha.
Verwijderd
Zeuren om taalgebruik en dan me als bezittelijk voornaamwoord gebruiken. Lolbroek.
Los van taal ben ik het met je eens. Met de opmerking dat ondanks dat ik deze CoD niet zo tof vind spelen als de twee voorgangers dat allerminst door de wapenbalans komt. Die zit juist goed. Er zijn nauwelijks guns die niet meekomen en er is geen echte OP gun.
Het is echt wel wat anders dan de Famas/AK74u en ACR/MP7.
@micscott Als je kat te veel kampt moet je een red-dot sight gun voor hem selecteren gaat hij hollen als een dolle.
Los van taal ben ik het met je eens. Met de opmerking dat ondanks dat ik deze CoD niet zo tof vind spelen als de twee voorgangers dat allerminst door de wapenbalans komt. Die zit juist goed. Er zijn nauwelijks guns die niet meekomen en er is geen echte OP gun.
Het is echt wel wat anders dan de Famas/AK74u en ACR/MP7.
@micscott Als je kat te veel kampt moet je een red-dot sight gun voor hem selecteren gaat hij hollen als een dolle.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 15:09 ]
in tdm spm en k/d vergelijken is meer inzicht in skill dan de totale. dan bekijk je tenminste zelfde modus en ervaring. Ik speel bijna alleen maar tdm en mijn spm totaal is dus veel lager als iemand die veel kill confirmed of hardpoint bijv. speelt.delaitinho schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:57:
Jezus wat een taalgebruik zeg. Waar gaat het heen met GoT forum. Zij met ei, haal ik wel steeds het hoogste K/D, etc etc.
Over de shotties gesproken. Als je toch merkt dat iemand met een shottie speelt, wat doe je dan? Ga je dan hier lopen klagen dat het OP is? Of neem je zelf initiatief en geef je ze koekje van eigen deeg??? Neem dan gewoon een sniper? Of ook een shottie? Of kijk wat voor perks ze hebben en speel daar op in. Kan me zo kwaad maken om mensen die gewoon niet nadenken, gaat me pik van jeuken...![]()
![]()
![]()
tuurlijk geven die cijfers niet preciese skill aan maar je kunt er wel mee zien dat iemand met 2 k/d 300 spm beter is dan iemand met 1 k/d 100 spm bijvoorbeeld en dus beter skillniveau inschatten.
Die Rise ga ik morgen of later deze week ff doen denk ik.
Lol, you got me!Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:06:
Zeuren om taalgebruik en dan me als bezittelijk voornaamwoord gebruiken. Lolbroek.
Eens, dus om te kunnen vergelijken zul je beiden dezelfde modus moeten spelen, met dezelfde gun en zelfde perks. Maar iemand met kd van 2/ spm 300 die altijd met dezelfde gun speelt t.o.v. kd van 1 met spm 100 die altijd met sniper speelt zegt ook niet zo veel.c-style schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:07:
[...]
in tdm spm en k/d vergelijken is meer inzicht in skill dan de totale. dan bekijk je tenminste zelfde modus en ervaring. Ik speel bijna alleen maar tdm en mijn spm totaal is dus veel lager als iemand die veel kill confirmed of hardpoint bijv. speelt.
tuurlijk geven die cijfers niet preciese skill aan maar je kunt er wel mee zien dat iemand met 2 k/d 300 spm beter is dan iemand met 1 k/d 100 spm bijvoorbeeld en dus beter skillniveau inschatten.
Die Rise ga ik morgen of later deze week ff doen denk ik.
klopt. Als ik met sniper speel zal mijn k/d meer rond 1.2 zitten.delaitinho schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:16:
Eens, dus om te kunnen vergelijken zul je beiden dezelfde modus moeten spelen, met dezelfde gun en zelfde perks. Maar iemand met kd van 2/ spm 300 die altijd met dezelfde gun speelt t.o.v. kd van 1 met spm 100 die altijd met sniper speelt zegt ook niet zo veel.
Je hoeft alleen modus te vergelijken lijkt me zo. niet perse zelfde gun etc. gewoon wat de mensen zelf willen zodat ze in hun comfort zone zitten en zo op hun best zijn?
Tja.. in principe wel. Ik treed nogal vaak buiten mijn comfort zone om dat specifieke wapen te levelen.c-style schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:21:
[...]
klopt. Als ik met sniper speel zal mijn k/d meer rond 1.2 zitten.
Je hoeft alleen modus te vergelijken lijkt me zo. niet perse zelfde gun etc. gewoon wat de mensen zelf willen zodat ze in hun comfort zone zitten en zo op hun best zijn?
ja dat heb ik ook ja. Heb 1 sniper gold. en hoef er dus maar 3 nog gold voor diamond. Maar ben niet zo'n goeie sniper dat ik dit zo gedaan zou hebben. gameplay gaat me dan te traag.delaitinho schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:25:
[...]
Tja.. in principe wel. Ik treed nogal vaak buiten mijn comfort zone om dat specifieke wapen te levelen.
Zelfde met assault diamond moet je ook de burst wapens gebruiken terwijl ik die niet bepaald fijn vind. Al wen je daar wel aan met de tijd. zodra je select fire unlocked hebt is het best easy al
nu een beetje gamemodes en scorestreaks challenges aan het unlocken. Speel dan gamemodes die ik niet al te fijn vind of scorestreaks die ik helemaal niet leuk vind. ook wapens nog ff prestige omdat ik eerst dacht dat als je hem prestiged je ook je camo's kwijt bent

[ Voor 18% gewijzigd door c-style op 04-03-2013 15:30 ]
Gewoon terug naar CoD 1 24/7 Harbor Rifle Only dan maar
Ja weet ik, maar ik ben benieuwd naar jouw uitleg, dus ga je gang.Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:20:
Ik denk dat jij wel het verschil weet tussen een sub en een shotgun toch? Of moet ik je het verschil uitleggen?
Ik heb je tekst even aangepast:
Grapje hè ^^. Maar nog steed blijf ik erbij dat een shotgun niet de beste noobgun is in het spel, de makkelijkste gun wordt nu eenmaal het meest gebruikt (zie voorbeeld exactor: Famas/AK74u (BO) en ACR/MP7 (MW3)). Ik denk dat als je Treyarch de statistieken van BO2 laat uitdraaien dat de SMG's+laser met kop en schouders boven de rest uit steken. Dus als je met een shotgun een kdr van 1 kan halen dan moet het met een SMG ook makkelijk lukken.Ricmaniac schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:39:
[...]
op de KSG na met een SMG hoef je niet te aimen met shotgun. gewoon de hipfire en inderdaad een klein beetje richten maar je hoeft nooit down to sight te aimen.
Kan mij verder weinig boeien hoor wat de tegenstander gebruikt, want net zoals delaithino ook aangeeft: als ik me irriteer aan iemands wapen+speelstijl dan switch ik naar een class om die zo effectief mogelijk te counteren (bv mijn tryhard class met MSMC+stock&fastmag
Verwijderd
Noobs leggen het meestal ook af met een sub/assault als ze face2face komen te staan met een tegenstander. Met een shotgun hebben ze in deze situatie meer kans. Wat waarschijnlijk hun k/d omhoog krikt. Van een afstand zie ik ze gewoon naar de tegenstander toelopen om ze af te knallen. Met een sub/assault schieten ze vaak mis of een hitmarker waarmee de tegenstander omdraait en ze afknalt.Frentik schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:18:
[...]
Ja weet ik, maar ik ben benieuwd naar jouw uitleg, dus ga je gang.
Als ze slim genoeg zijn om je te flanken of je van achteren met een shotgun te benaderen tot ze dichtbij genoeg zijn om te raken, kunnen ze ook met die smg of assault rifle van 10 meter even op z'n gemak op je richten en dan flink wat kogels eruit persen. Dan ben je minstens even snel dood.Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:20:
[...]
Dit is niet het verschil tussen sub machine guns en shotguns maar een soort van uitleg waarom shotguns volgens jou door noobs gebruikt worden.Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:20:
Volgens mij is het verschil dat submachine guns lichter zijn, een groter magazijn hebben en een hogere fire rate dan shotguns.
Maar als jij met een shotgun naar iemand toe kan lopen zonder dat hij/zij dat merkt dan verdient diegene het ook gewoon om afgeknald te worden want dan let hij/zij blijkbaar niet goed op de radar en/of omgevingsgeluiden.
@mic: stop nou eens met eerder antwoorden!! noob
Verwijderd
Als ze slim genoeg zijn idd. Maar zie te vaak dat ze de ads ingaan en de enemy niet kunnen volgen door bijv hun sensitivity. Speelstijl van die lui veranderen nogal met een shotgun..MicScott schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:23:
[...]
Als ze slim genoeg zijn om je te flanken of je van achteren met een shotgun te benaderen tot ze dichtbij genoeg zijn om te raken, kunnen ze ook met die smg of assault rifle van 10 meter even op z'n gemak op je richten en dan flink wat kogels eruit persen. Dan ben je minstens even snel dood.
Als je sensitivity niet goed staat helpt een shotgun ook niet..Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:32:
Als ze slim genoeg zijn idd. Maar zie te vaak dat ze de ads ingaan en de enemy niet kunnen volgen door bijv hun sensitivity. Speelstijl van die lui veranderen nogal met een shotgun..
Verwijderd
Wel als je subs/assault ads gebruikt en shotgun hipfire.. Toch?Frentik schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:38:
[...]
Als je sensitivity niet goed staat helpt een shotgun ook niet..
Verwijderd
Klopt.. Maar ook de bulletspread. Waardoor ik 'denk' dat een shotgun makkelijker is voor de noob.Frentik schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:29:
[...]
Volgens mij is het verschil dat submachine guns lichter zijn, een groter magazijn hebben en een hogere fire rate dan shotguns.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 16:59 ]
Nee, als je sensitivity verkeerd staat maakt de gun niet uit, je zult nog steeds een beweging moeten maken naar je target.Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:45:
Wel als je subs/assault ads gebruikt en shotgun hipfire.. Toch?
En volgens mij worden de SMG's grotendeels niet in ADS gebruikt maar lekker vanuit de heup met het lasertje, dan is het knopje indrukken zodra je iemand tegenkomt van links naar rechts bewegen en hopen dat je iets raakt.
edit;leuke site om te vergelijken:
http://symthic.com/cod-bo2-weapon-charts#0100100000ncnnnn0
Op close range (<10 meter) hebben alle SMG's hebben een hogere damage (33-40) dan de de automatische shotguns (30/25). Alleen de 870 is iets beter close range (damage 50) en de KSG is gewoon belachelijk (damage 200). Dus als jij het met je SMG aflegt tegen een M1216 op close range weet je waar de fout zit ;P
[ Voor 28% gewijzigd door Frentik op 04-03-2013 17:10 ]
Verwijderd
Maar voor een noob die een beweging naar een target maakt met een sub in ADS met sensitivity 3 is het moeilijker dan met een shotgun in hipfire knallen in de richting van de target. Want dat is al vaak een kill of hitmarker. Indien hitmarker, is het 2e schot vaak een kill. En anders zijn ze waarschijnlijk dood.Frentik schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:59:
[...]
Nee, als je sensitivity verkeerd staat maakt de gun niet uit, je zult nog steeds een beweging moeten maken naar je target.
En volgens mij worden de SMG's grotendeels niet in ADS gebruikt maar lekker vanuit de heup met het lasertje, dan is het knopje indrukken zodra je iemand tegenkomt van links naar rechts bewegen en hopen dat je iets raakt.
Maar je hebt wel gelijk over het SMG gedeelte.. Ik zal ze aanraden deze gamestijl te proberen.
Verwijderd
Kom op zeg jongens alsof het sprayen met een SMG zo moeilijk is (en al helemaal in BOII ...) Dat je het een tegen een aflegt teven een shotty is toch niet zo gek? Ik loop toch ook niet te janken dat ik, wanneer ik (uitzonderlijk) met een AR rondloop gepakt wordt op close range door een SMG?!
9/10 killcams die ik terugkijk loopt iedereen met een SMG / AR (close range) fijn uit het heupje te sproeien. Zelf ben ik dat ook maar wat meer gaan doen om CQC 1vs1 fights te winnen aangezien ik voorheen alles ADS deed. Zelfs wanneer ik met een shotty rond loop ADS ik 9/10 keer nog in een quickscope achtige actie
9/10 killcams die ik terugkijk loopt iedereen met een SMG / AR (close range) fijn uit het heupje te sproeien. Zelf ben ik dat ook maar wat meer gaan doen om CQC 1vs1 fights te winnen aangezien ik voorheen alles ADS deed. Zelfs wanneer ik met een shotty rond loop ADS ik 9/10 keer nog in een quickscope achtige actie
Mwoah. De Remington en KSG zijn wel traag he, dat maakt het ook nogal anders. Eerste schot missen versus iemand met een SMG is dan snel dood. Er zijn in die zin gewoon guns die in wat meer situaties handig zijn dan andere. Een SMG is in het algemeen wat veelzijdiger dan een shotgun, zeker qua range. In sommige maps is de shotgun echter weer wat toepasselijker, omdat nagenoeg alles closerange is.Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:46:
[...]
Klopt.. Maar ook de bulletspread. Waardoor ik 'denk' dat een shotgun makkelijker is voor de noob.
Tegenwoordig ook weer eens bezig met LMG's, blijft ook leuk. Alleen ADS is nog steeds traag, zelfs met quickdraw én dexterity een merkbare vertraging. Plus je rent er traag mee én het doet niet veel meer damage dan een AR. Alleen het geluid he
[ Voor 29% gewijzigd door rodie83 op 04-03-2013 17:25 ]
Verwijderd
Klopt, ik zie ook dat die guns weinig gebruikt worden. Alleen degene die diamond proberen te halen zie ik ze ermee rondlopen. De meeste zie ik rondlopen met de R870.rodie83 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:21:
[...]
Mwoah. De Remington en KSG zijn wel traag he, dat maakt het ook nogal anders.
Heb ff een potje met shotgun gedaan. Duurt 6 minuten dus kan ingame functie niet gebruiken dus. Hoe kan ik beste recorden en uploaden? Je ziet wel kills die ik normaal niet zou hebben (en ook een paar die ik met smg juist wel zou hebben natuurlijk).
Doe ik ook een met smg erna.
Doe ik ook een met smg erna.
[ Voor 25% gewijzigd door c-style op 04-03-2013 18:22 ]
Verwijderd
Hoezo rubbermesje? Ik heb nu 17k kills waarvan 10 met het mes. In vergelijking heb ik 300 granaat en 500 C4 kills. Hebben jullie ook zo weinig knife kills of moet ik even naar de Marskramer voor een nieuwe?
ik heb hem gold. is wel lastig om te halen.Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:59:
Hoezo rubbermesje? Ik heb nu 17k kills waarvan 10 met het mes. In vergelijking heb ik 300 granaat en 500 C4 kills. Hebben jullie ook zo weinig knife kills of moet ik even naar de Marskramer voor een nieuwe?
Tijd voor een nieuw sorbo setje!Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:59:
Ik heb wat meer kills, hoeveel weet ik niet uit me hoofd maar ik ga deze dan ook binnenkort op gold proberen te krijgen!
is het mogelijk Black Ops 2 2dehands te spelen op de ps3?
Ik weet niet waarom die discussie over die shotgun zo lang doorgaat en smg =p voor zover ik kan lezen laat het mij denken dat frentik gewoon een fanatiek shotgun gebruiker is.
die discussie over sensitivity van ADS en hipfire is ook onzin.. shotgun hipfire gaat veels te makkelijk ongeacht je een andere sensitivity hebt dan dat je met ads fijn vind.
maar laten we gewoon ophouden over die discussie ;p vind 2 volle pagina's wel genoeg. of niet?
die discussie over sensitivity van ADS en hipfire is ook onzin.. shotgun hipfire gaat veels te makkelijk ongeacht je een andere sensitivity hebt dan dat je met ads fijn vind.
maar laten we gewoon ophouden over die discussie ;p vind 2 volle pagina's wel genoeg. of niet?
Als dit world wide is dan zeg ik hmm not bad not bad 
http://i.imgur.com/vOL7OT2.jpg?1 ( ja ik ben aan het pronken
)
http://i.imgur.com/vOL7OT2.jpg?1 ( ja ik ben aan het pronken
Heb me potje met shotgun geüpload (na 4 uur uploaden ofzo..). 29-4, Vrij simpel, de deaths die ik heb zijn keiharde faals van mij zelf
. En heb ook het idee dat de meeste hitmarkers die ik geef helemaal niet raak waren!? gewoon niks aan zo spelen.. maar goed, dacht als ik toch een troll potje doe gooi ik gelijk een combat axe in me class erbij xd
class set up:
class naam: op noob shit
wapen:870 mcs
attachements: long barrel
perk1: lightweight
perk2: toughness
perk3: tactical mask + dexterity
lethal: combat axe
tactial: concussion x2
de ads is vrijwel een automatische reactie van mij.

class set up:
netjes die spm. vanwaar die lage k/d dan?Msi92 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:12:
Als dit world wide is dan zeg ik hmm not bad not bad
http://i.imgur.com/vOL7OT2.jpg?1 ( ja ik ben aan het pronken)
[ Voor 17% gewijzigd door c-style op 04-03-2013 23:15 ]
Ik speel alleen hardcore, maar mijn k/d is 1.55 in het algemeen
(niet zo super hoog mja alles boven de 1 is goed zeg ik zelf haha)
Hier een free for all potje waar ik af en toe foutjes maak mja kan gebeuren
Hier een free for all potje waar ik af en toe foutjes maak mja kan gebeuren
(tijdje terug btw, en sorry voor de muziek haha)
[ Voor 111% gewijzigd door Msi92 op 04-03-2013 23:26 ]
@Cstyle
Haha ik wilde net zeggen dat je de hele tijd die ads met shotty doet =p maar toen zag ik je tekst al staan "de ads is vrijwel een automatische reactie van mij"
wel nice filmpje. zo is het inderdaad voor mij ook meestal met shotgun. en ik kan er niet over uit als mensen zeggen dat dit skill vereist. maar ik zal er zelf ook over ophouden nu =p
@MSI nice filmpje ook
maar je aimt ook echt geen 1 keer he XD constant gewoon hipfire met smg =p dat doe ik dus niet. ik aim bijna altijd.
het einde ook XD : "geregiseerd door: [Hier naam invullen] "
Haha ik wilde net zeggen dat je de hele tijd die ads met shotty doet =p maar toen zag ik je tekst al staan "de ads is vrijwel een automatische reactie van mij"
wel nice filmpje. zo is het inderdaad voor mij ook meestal met shotgun. en ik kan er niet over uit als mensen zeggen dat dit skill vereist. maar ik zal er zelf ook over ophouden nu =p
@MSI nice filmpje ook
maar je aimt ook echt geen 1 keer he XD constant gewoon hipfire met smg =p dat doe ik dus niet. ik aim bijna altijd.
[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 04-03-2013 23:37 ]
Jammer joh, remington=870 en is met ksg de makkelijkste shotgun in de game...rodie83 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:21:
Mwoah. De Remington en KSG zijn wel traag he, dat maakt het ook nogal anders.
miwobeatzz schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:34:
Klopt, ik zie ook dat die guns weinig gebruikt worden. Alleen degene die diamond proberen te halen zie ik ze ermee rondlopen. De meeste zie ik rondlopen met de R870.
Nee hoor, speel bijna met alles (snipe zelden). Heb mijn launchers, smg's, Ar's allemaal op goud en ben nu bezig met LMG's (alleen QBB nog) en shotguns (S12 en M1216 nog). We zijn het alleen oneens over wat nu makkelijker is: hipfire smg+laser of shotgun. Op basis van wat ik het meest ingame zie ga ik voor SMG jij voor shotguns.Ricmaniac schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:11:
Ik weet niet waarom die discussie over die shotgun zo lang doorgaat en smg =p voor zover ik kan lezen laat het mij denken dat frentik gewoon een fanatiek shotgun gebruiker is
hipfire smg = shotgun hipfire = net zo makkelijkdie discussie over sensitivity van ADS en hipfire is ook onzin.. shotgun hipfire gaat veels te makkelijk ongeacht je een andere sensitivity hebt dan dat je met ads fijn vind.
Applaus netjes gedaan, maar er zijn ook genoeg voorbeelden te vinden mbt smg's
dat is console in dat filmpje.. is sowieso anders.
en hipfire smg doe ik niet. heb geen lasersight erop
en hipfire smg doe ik niet. heb geen lasersight erop
Haha ja sorry, my badRicmaniac schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:18:
@Cstyle
@MSI nice filmpje ook
Mja over dat aimen heb je wel gelijk in idd, ik aim niet/bijna niet omdat dat teveel tijd kost imo beetje noobish hehe
Deze discussie is gewoon regelrechte onzin, als de shotgun inderdaad zo makkelijk zou zijn dan zou zeker 80 procent van de spelers rondlopen met een shotgun. Zo zijn de COD spelers namelijk, als die iets vinden om makkelijk kills mee te maken dan doe ze dat. Hier een filmpje van mezelf, dan had ik nog een off day wat betreft aim. 1 death omdat ik notabene niet door had dat ik mijn mes in mijn hand had:
volgens mij ging het gewoon om smgs in het algemeen hoor. gebruik zelf ook geen reddot met spray, is idd ook nogal laag.
En ik heb een eigen filmpje gemaakt om me punt te bewijzen. Ik gebruik geen shotgun omdat het niet leuk is. ik hoef niet eens na te denken en krijg de kills al. Misschien de reden waarom er geen 80 procent rond loopt met shotgun. meeste willen toch een gevoel van skill hebben lijkt me.
En ik heb een eigen filmpje gemaakt om me punt te bewijzen. Ik gebruik geen shotgun omdat het niet leuk is. ik hoef niet eens na te denken en krijg de kills al. Misschien de reden waarom er geen 80 procent rond loopt met shotgun. meeste willen toch een gevoel van skill hebben lijkt me.
Ik heb 'n beetje lopen spelen met de PK en ik moet zeggen dat ie me niet echt bevalt, hij schiet best traag.
Ik denk dat ik bij me MP7 blijf. Zo als je ziet ben in een anti camper, ik loop alleen maar rondjes
(ja laser is heel vaag in het begin)
Ik denk dat ik bij me MP7 blijf. Zo als je ziet ben in een anti camper, ik loop alleen maar rondjes
(ja laser is heel vaag in het begin)
Verwijderd
Bijna assault rifles diamond en dan word het de subs uitproberen.. Gister de medal behaald van 30 kills zonder dood te gaan
.
Ja dat is mogelijk. Alleen de map nuketown 2025 zit achter een DLC code, de rest van de multiplayer niet.P-Nut schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:48:
is het mogelijk Black Ops 2 2dehands te spelen op de ps3?
nice! ik wilde ook voor assault diamond gaan. maar ik ben op 1 of andere manier niet goed genoeg haha XD ik haal best vaak gewoon bloodthirsty maar als het moet voor die camo's lukt het nooit haha. maar boeit me niet zoveel meer nu. heb sinds vorige week nieuwe pc en speel weer veel meer Battlefield nu.Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 07:56:
Bijna assault rifles diamond en dan word het de subs uitproberen.. Gister de medal behaald van 30 kills zonder dood te gaan.
Maar eigenlijk moet ik wel minstens 1 klasse diamond fixen =p
Altijd als ik hardcore ga spelen heb ik een negatiefe k/d ik vertrouw veel mensen nooit in HC ;p omdat je die killcam niet kan zien vind ik het soms helemaal raar hoe ik dan gekilled benMsi92 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 00:25:
Ik heb 'n beetje lopen spelen met de PK en ik moet zeggen dat ie me niet echt bevalt, hij schiet best traag.
Verwijderd
Speel je met de ps3? En heb je al een aantal assault wapens gold?Ricmaniac schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:27:
[...]
nice! ik wilde ook voor assault diamond gaan. maar ik ben op 1 of andere manier niet goed genoeg haha XD ik haal best vaak gewoon bloodthirsty maar als het moet voor die camo's lukt het nooit haha. maar boeit me niet zoveel meer nu. heb sinds vorige week nieuwe pc en speel weer veel meer Battlefield nu.
Maar eigenlijk moet ik wel minstens 1 klasse diamond fixen =p
Ik heb meestal moeite met de headshots.. Vind het te lang duren.. Maargoed, na 10k kills gemaakt te hebben met 1 wapen heb je wel zin in variatie.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 10:12 ]
Hardcore is 50/50 kom je je tegenstander als eerste tegen dan is ie 9 van de 10 keer dood, ziet hij jou als eerste dan ben jij gwn dood tenzij hij niet kan mikken..Ricmaniac schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:32:
[...]
Altijd als ik hardcore ga spelen heb ik een negatiefe k/d ik vertrouw veel mensen nooit in HC ;p omdat je die killcam niet kan zien vind ik het soms helemaal raar hoe ik dan gekilled ben
[ Voor 3% gewijzigd door Msi92 op 05-03-2013 10:14 ]
Heb hem voor ps3 en Pc. speel online eigenlijk alleen op de PC hoor en Ps3 omdat ik een trophy hoer ben =pVerwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:08:
[...]
Speel je met de ps3? En heb je al een aantal assault wapens gold?
Ik heb meestal moeite met de headshots.. Vind het te lang duren.. Maargoed, na 10k kills gemaakt te hebben met 1 wapen heb je wel zin in variatie.
heb alleen de AN-94 gold. verder niet echt meer met assault gespeeld.
Headshots heb ik nooit echt problemen mee. lukt me altijd wel. probleem is gewoon als ik die special camo's moet unlocken. tot nu toe is het probleem echt altijd de bloodthirstys geweest. maar het boeit me niet meer zo die camo's
[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 05-03-2013 10:38 ]
Verwijderd
Helemaal mee eens, verder hou ik er niet van te moeten wachten om te kunnen spawnen, ook ben ik het gewend om constant een map te hebben. En het camp gehalte is zoals jij ook aangeeft hoog en vooral irritant.Msi92 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:12:
[...]
Hardcore is 50/50 kom je je tegenstander als eerste tegen dan is ie 9 van de 10 keer dood, ziet hij jou als eerste dan ben jij gwn dood tenzij hij niet kan mikken..Nu klinkt HC makkelijk maar er zijn altijd mensen die in een hoekje aan het campen zijn en zodra je langs loopt killen ze je... (pest hekel aan) mja. Daarom loop ik alleen maar rondjes en zoek ik ze op
Verwijderd
Hahaha okay.. Jammer, ik ben opzoek naar vrienden op de ps3Ricmaniac schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:36:
[...]
Heb hem voor ps3 en Pc. speel online eigenlijk alleen op de PC hoor en Ps3 omdat ik een trophy hoer ben =p
In Kill Confirmed valt het wel mee met het campen omdat je toch die tags moet pakken om te scoren (en winnen).Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:36:
[...]
Helemaal mee eens, verder hou ik er niet van te moeten wachten om te kunnen spawnen, ook ben ik het gewend om constant een map te hebben. En het camp gehalte is zoals jij ook aangeeft hoog en vooral irritant.
Verwijderd
Die enemies schieten ook bijna niet terug, wat een niveautje zeg ... 29-4 had je met je SMG al sprayende ook makkelijk gehaald, wellicht nog wel veel beter. Je hebt zelfs erg veel hitmarkers en gemiste schoten in je filmpje, dus wat nou overpowered? Met een SMG had je die gasten echt nog veel makkelijker neer gemaaid.c-style schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:14:
Heb me potje met shotgun geüpload (na 4 uur uploaden ofzo..). 29-4, Vrij simpel, de deaths die ik heb zijn keiharde faals van mij zelf. En heb ook het idee dat de meeste hitmarkers die ik geef helemaal niet raak waren!? gewoon niks aan zo spelen.. maar goed, dacht als ik toch een troll potje doe gooi ik gelijk een combat axe in me class erbij xd
class set up:
[video]
[...]
netjes die spm. vanwaar die lage k/d dan?
Verwijderd
Ik speel KC ook het meest in softcore. Fijne gamemode... Potjes duren langer dan TD en minder campers idd.MicScott schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:41:
[...]
In Kill Confirmed valt het wel mee met het campen omdat je toch die tags moet pakken om te scoren (en winnen).
Sowieso heb ik vaak geen last van campers. en als iemand campt staat diegene vaak ook nog met een lage score ook. ze hebben er niks aan. ik speel eigenlijk 100% TDM doe heel af en toe een domination maar dan ben ik altijd te gefocussed op A,B,C en dan let ik niet goed op en heb ik vaak een lage k/d
nou nee. veel mensen krijg ik hitmarker terwijl ik gwn hard mis schiet. meeste hebben niet eens de kans om terug te schieten vanwege de 1 shot kill, met smg was het er niet persee beter op geweest dan werd ik tenminste meer beschoten. Het was 1 potje met shotgun en dat was deze.Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:41:
[...]
Die enemies schieten ook bijna niet terug, wat een niveautje zeg ... 29-4 had je met je SMG al sprayende ook makkelijk gehaald, wellicht nog wel veel beter. Je hebt zelfs erg veel hitmarkers en gemiste schoten in je filmpje, dus wat nou overpowered? Met een SMG had je die gasten echt nog veel makkelijker neer gemaaid.
de chat was bugged in het filmpje door theather weet niet waarom. Werd natuurlijk hard geflamed dat ik shotgun gebruikte, allemaal volledig terechte flame
[ Voor 10% gewijzigd door c-style op 05-03-2013 10:57 ]
Je hebt waarschijnlijk heen en weer 'gespoeld'. Dan blijft chat hangen. Als je gaat recorden is het handig om vers te beginnen of chat gewoon uit te zetten.c-style schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:55:
de chat was bugged in het filmpje door theather weet niet waarom. Werd natuurlijk hard geflamed dat ik shotgun gebruikte, allemaal volledig terechte flame
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
ja dat blijktGundogan schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:01:
[...]
Je hebt waarschijnlijk heen en weer 'gespoeld'. Dan blijft chat hangen. Als je gaat recorden is het handig om vers te beginnen of chat gewoon uit te zetten.
wat ik wel vind is dat over het algemeen mensen op de PS3 echt dom en slecht zjin vaak hoor.. ik speel heel erg weinig op ps3 maar kan best goed overweg met een controller in een fps. Maar het is net of dat ik door de movement op de pc ook op de ps3 anders speel dan hardcore ps3 spelers. ik sta heel vaak bovenaan in tdm. en dat vind ik echt apart. vaak staan mensen gewoon stil terwijl ze schietenVerwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:37:
[...]
Hahaha okay.. Jammer, ik ben opzoek naar vrienden op de ps3
iemand zin om met groep nieuwe zombie map te doen vanmiddag?
yup. is goedc-style schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:24:
iemand zin om met groep nieuwe zombie map te doen vanmiddag?
iedereen die zin heeft add me op steam Ricmaniac
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 05-03-2013 11:36 ]
Ik speel nu het meeste met een class met daaring wat perks om me te hiden cold-blooded,dead silent etc.c-style schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:55:
[...]
nou nee. veel mensen krijg ik hitmarker terwijl ik gwn hard mis schiet. meeste hebben niet eens de kans om terug te schieten vanwege de 1 shot kill, met smg was het er niet persee beter op geweest dan werd ik tenminste meer beschoten. Het was 1 potje met shotgun en dat was deze.
en de eerst shotgun met longbarrel en een andere addon meeste extended clip en als tweede wapen een peacekeeper hierdoor heb ik een aardig gebalanceerde class lange afstand targets heb ik de peacekeeper voor en short distance mijn shotty.
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3