• G-yBaB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11-2023
Frml schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:19:
Ben hem nu aan het downloaden voor de PS3. Hij geeft 4 verschillende versies aan nadat ik heb gekocht heb, Een Franse, Duitse Russische en Engelse. Nu ben ik benieuwd of ik ze allemaal moet downloaden, (7,3GB) of dat ik er maar 1 van de 4, (1.8GB) hoef. Aangezien mijn internet in het hoge noorden nou niet bepaald snel is, 8mbit, hoop ik dat ik ik niet de volle 7,3GB hoef te downloaden :D
8mbit? Mijn mobiele internet is sneller :D

Nee hoor dat is lullig.. Gewoon aanzetten, het stroomt wel binnen.

• Frml
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 14:57
Ben erachter gekomen dat je maar 1 van de 4 hoeft te downloaden, degene met de zelfde BLES code als op de achterkant van je gamemanual.

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:31
En de prijs? 15 euro?

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
Nee 14,99 :p

Best veel voor 4 maps vind ik persoonlijk , maarja heb pas 2 x €20,- vouchers voor € 26,- gescoord dus blijft het onder de € 10,- dus heb de download maar aangegooid :)

[ Voor 88% gewijzigd door Beakzz op 28-02-2013 13:42 ]

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Frml schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:54:
Ben erachter gekomen dat je maar 1 van de 4 hoeft te downloaden, degene met de zelfde BLES code als op de achterkant van je gamemanual.
Not sure if serious.. haha. Logisch nadenken brengt je vaak ook wel verder in het leven;)
Of je moet een keer frans commentaar willen.. lijkt me best leuk voor een dag.

• nebur86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-10-2023
Ben pas begonnen met de AN-94 (eindelijk vrijgespeeld), kan niet wachten tot ik weer mijn favoriete setup met fast mag, laser sight en target finder heb. Benieuwd of het opkan tegen de M27 waar ik al wekenlang mee knal, heerlijk wapen

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Oke, lasers domineren dus best wel in Black Ops 2 en ik had steeds het gevoel dat ze meer deden dan ze zouden moeten doen. Ja, ze maken je crosshair wat kleiner en met die laser ben je zeker in HC accurater. Maar hoe zit het dan met de bullet spread? Ik had al zo'n gevoel dat lasers daar ook verschil in maakten, maar dat het zo enorm was? Even een walltestje gedaan met een QBB LSW met en zonder laser attachement op Nuketown 2025. Weet niet of het al eerder is gedaan / voorbij is gekomen, maar /care.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zuei26YSaQbkKOCh7CbB7Tg9/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9eqmTKxn51VztJhSUOjuCji0/medium.jpg

Dit klopt gewoon niet. De laser verandert niets aan je gun zelf dus het zou niet mogen resulteren in een kleinere bullet spread. Maar als het dat niet deed, zou het dan nog de moeite waard zijn (in ieder geval in Core, voor HC begrijp ik het wel) om een laser te gebruiken? Ik denk het niet..

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:09
3XPER7 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:30:
Oke, lasers domineren dus best wel in Black Ops 2 en ik had steeds het gevoel dat ze meer deden dan ze zouden moeten doen. Ja, ze maken je crosshair wat kleiner en met die laser ben je zeker in HC accurater. Maar hoe zit het dan met de bullet spread? Ik had al zo'n gevoel dat lasers daar ook verschil in maakten, maar dat het zo enorm was? Even een walltestje gedaan met een QBB LSW met en zonder laser attachement op Nuketown 2025. Weet niet of het al eerder is gedaan / voorbij is gekomen, maar /care.

Dit klopt gewoon niet. De laser verandert niets aan je gun zelf dus het zou niet mogen resulteren in een kleinere bullet spread. Maar als het dat niet deed, zou het dan nog de moeite waard zijn (in ieder geval in Core, voor HC begrijp ik het wel) om een laser te gebruiken? Ik denk het niet..
Dit klopt wel. Laser attachment = steady aim perk vervanger in BO2 en dat is z'n primaire functie. Net zoals quickdraw de sleight of hand pro perk vervanger is en stock de stalker vervanger is.

Of sterke hip fire wel een goede beslissing is voor een ADS game is weer wat anders. :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

De werking van de laser is in dit geval gewoon volstrekt bullshit. In praktijk zou dit moeten helpen bij de player's accuracy, niet bij het wapen. De loop van een geweer wordt niet langer, dus kogels worden met een laser door het wapen niet beter "gestuurd". Nee, de laser zou spelers alleen moeten helpen sneller "on target" te zijn / te mikken, wat in mijn geval alleen echt waarde zou moeten hebben in hardcore.

Dan over de loop. Op dit moment is de long barrel niet zo'n interessante attachement omdat deze er alleen voor zorgt dat een kogel meer damage doet over een grotere afstand. Dat is aan de ene kant begrijpelijk, maar aan de andere kant niet de feature die de long barrel zou moeten hebben. De long barrel zou ervoor moeten zorgen dat de kogel, door de langere loop, beter gestuurd zou moeten worden en dus zou dit impact moeten hebben op de bullet spread (en de laser attachement dus niet). In mijn optiek zouden de features als volgt moeten zijn:

Laser: increases player's accuracy
Long barrel: decreases bullet spread (increases weapon's accuracy)

Wat jij vervolgens nog zegt over Steady Aim: die perk zou eigenlijk voornamelijk moeten helpen met de terugslag van een wapen. Immers: een sterke soldaat houdt z'n wapen beter onder controle dan een 12 jarig jochie. Dit zou ik Black Ops 2 eigenlijk ook een feature moeten zijn van Toughness, als je het echt goed wil aanpakken.

FMJ: increases bullet damage (& better object penetration)

Nu noem ik FMJ daar even bij, omdat de enige feature van nu betere "object penetration" is. Je zou met betere kogels, die een muur dus beter penetreren, ook meer damage moeten doen. Maar dat is nu dus niet het geval. Stel, een Type 25 heeft het volgende "range pattern" voor de damage die het wapen doet:

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20121128124216/callofduty/images/0/0a/Type_25_Range_BO2.png

Dan zou FMJ dat bijvoorbeeld aan te passen door de damage met een bepaald percentage te verhogen (zeg 25%). Dan krijg je, in hetzelfde verloop over afstand: 41 - 38 - 25. Natuurlijk is dit maar een willekeurig genomen percentage, je kunt het ook lager uit laten vallen met een increase van 10 of 15%. Dat voorkomt weer dat enkele wapens echt te OP worden. Dit staat verder even los van mijn punt laser / long barrel en bullet spread.

[ Voor 7% gewijzigd door Fid3lity op 28-02-2013 15:06 ]

• c-style
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik heb mijn season pass tijdje terug van kinguin.net gekocht. Daar is hij nu € 39.99. Krijgt gewoon de key in de mail gestuurd.

Vindt het wel nogal onzin dat de seaonpass gewoon nog duurder is dan het spel zelf :|

[ Voor 26% gewijzigd door c-style op 28-02-2013 15:16 ]

YouTube channel steam profiel

• Gundogan
3XPER7 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:55:
De werking van de laser is in dit geval gewoon volstrekt bullshit. In praktijk zou dit moeten helpen bij de player's accuracy, niet bij het wapen. De loop van een geweer wordt niet langer, dus kogels worden met een laser door het wapen niet beter "gestuurd". Nee, de laser zou spelers alleen moeten helpen sneller "on target" te zijn, wat in mijn geval alleen waarde zou moeten hebben in hardcore.

Dan over de loop. Op dit moment is de long barrel niet zo'n interessante attachement omdat deze er alleen voor zorgt dat een kogel meer damage doet over een grotere afstand. Dat is aan de ene kant begrijpelijk, maar aan de andere kant niet de feature die de long barrel zou moeten hebben. De long barrel zou ervoor moeten zorgen dat de kogel, door de langere loop, beter gestuurd zou moeten worden en dus zou dit impact moeten hebben op de bullet spread (en de laser attachement dus niet). In mijn optiek zouden de features als volgt moeten zijn:

Laser: increases player's accuracy
Long barrel: decreases bullet spread (increases weapon's accuracy)

FMJ: increases bullet damage (& better object penetration)

Nu noem ik FMJ daar even bij, omdat de enige feature van nu betere "object penetration" is. Je zou met betere kogels, die een muur dus beter penetreren, ook meer damage moeten doen. Maar dat is nu dus niet het geval. Stel, een Type 25 heeft het volgende "range pattern" voor de damage die het wapen doet:

Dan zou FMJ dat bijvoorbeeld aan te passen door de damage met een bepaald percentage te verhogen (zeg 25%). Dan krijg je, in hetzelfde verloop over afstand: 41 - 38 - 25. Natuurlijk is dit maar een willekeurig genomen percentage, je kunt het ook lager uit laten vallen met een increase van 10 of 15%. Dat voorkomt weer dat enkele wapens echt te OP worden. Dit staat verder even los van mijn punt laser / long barrel en bullet spread.
Op zich is de werking inderdaad een beetje bs, maar in CoD staat gameplay balans voor realisme. En dan is de verdeling van fmj, long barrel en laser wel te begrijpen, ondanks dat de naamgeving een beetje ongelukkig is.

Als laser ook echt alleen een laser is, is die attachment 100% nutteloos, tenzij je echt niet het midden een beetje kan inschatten.

Een langere loop verhoogt de snelheid van een kogel in het echt, dus maakt het inderdaad het wapen potentieel meer accuraat omdat de kogel wat strakker vliegt. Echter hebben we in CoD geen echte projectielen maar hitscan wapens, dus helemaal 100% kan je dat niet implementeren. Je zou laser kunnen veranderen in long barrel, omdat inderdaad een minder grote hipspread het gevolg zou kunnen zijn van een langere loop, maar dan moet je weer iets verzinnen voor increased range (wat nuttiger kan zijn dan het lijkt).
En met een langere loop zit je sight weer iets dichter bij het doel, waarmee dus de player accuracy ook weer verhoogd wordt. :)

Extra damage aan kogels geven door een attachment is dus stopping power terugbrengen, want heel veel wapens hebben gelijk een kogel minder nodig als je de damage ook maar met 1 verhoogd. Dan moet ook juggernaut weer terug. Daarbij vind ik het persoonlijk wel best dat er geen stopping power meer is. Minder dodelijke wapens = meer beweging mogelijk = leukere en snellere gameplay imo.

Ik zou persoonlijk laser er helemaal uit gooien en hipfire helemaal nutteloos maken. ADS game = ADS game. :)

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Gundogan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:08:
[...]

Op zich is de werking inderdaad een beetje bs, maar in CoD staat gameplay balans voor realisme. En dan is de verdeling van fmj, long barrel en laser wel te begrijpen, ondanks dat de naamgeving een beetje ongelukkig is.

Als laser ook echt alleen een laser is, is die attachment 100% nutteloos, tenzij je echt niet het midden een beetje kan inschatten.
Wat ik dus zei, voor Core zou die attachement dan compleet nutteloos zijn en zo zou dat ook moeten. In hardcore kun je echter wel profijt hebben van een laser sight door het gebrek aan een crosshair. Dus het zou de attachement niet overbodig maken, maar wel minder gebruikt.
Een langere loop verhoogt de snelheid van een kogel in het echt, dus maakt het inderdaad het wapen potentieel meer accuraat omdat de kogel wat strakker vliegt. Echter hebben we in CoD geen echte projectielen maarr hitscan wapens, dus helemaal 100% kan je dat niet implementeren. Je zou laser kunnen veranderen in long barrel, omdat inderdaad een minder grote hipspread het gevolg zou kunnen zijn van een langere loop, maar dan moet je weer iets verzinnen voor increased range (wat nuttiger kan zijn dan het lijkt).
En met een langere loop zit je sight weer iets dichter bij het doel, waarmee dus de player accuracy ook weer verhoogd wordt. :)
Je kunt niets verzinnen puur voor increased range, dat hangt eigenlijk van zoveel dingen af. Een andere sight als een ACOG sight zorgt er alleen maar voor dat je verder kunt inzoomen op een target, maar het verandert eigenlijk niets aan de range van een wapen. Je kunt er een hoop natuurkunde bij halen om echt iets te zeggen over wapens en de effecten van verschillende loops, dat valt nu niet binnen een korte post (en een gebrek aan kennis) te doen.
Extra damage aan kogels geven door een attachment is dus stopping power terugbrengen, want heel veel wapens hebben gelijk een kogel minder nodig als je de damage ook maar met 1 verhoogd. Dan moet ook juggernaut weer terug. Daarbij vind ik het persoonlijk wel best dat er geen stopping power meer is. Minder dodelijke wapens = meer beweging mogelijk = leukere en snellere gameplay imo.
Nee, FMJ zou prima voldoen als attachement voor meer damage per kogel. Daarvoor moet je geen perk gaan inzetten, anders is het ook niet helemaal "fair" voor het Pick 10 systeem. Wat wel nog zou kunnen, is dat je met een long barrel ook de verloop van damage over een bepaalde afstand verandert (zie dat grafiekje uit m'n vorige post) en de lijnstukken horizontaal wat verder uitrekt. Dus, zelfde damage over een grotere afstand.
Ik zou persoonlijk laser er helemaal uit gooien en hipfire helemaal nutteloos maken. ADS game = ADS game. :)
Nee, lasers begrijp ik voor hardcore wel, maar de werking daarvan moet dan wel worden aangepast.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik heb dit spel(xbox360) nu een week of twee en hiervoor had ik alleen de single player van MW 2 gespeeld en kan alleen maar zeggen dat ik het erg verslavend vind. Online heb overigens niks te zoeken maar ik heb ook gekocht omdat het ook offline multiplayer heeft. Zouden echt veel meer spelen moeten doen. Ik speel daarom ook al jaren UT3 en blij dat ik nu ook andere shooter heb voor de afwisseling.

Wat de laser betreft die heb geprobeerd op een MSMC maar ik had het idee dat ik ook prima zonder kan dus gebruik ik het slot liever voor wat anders. Ik ben nu verschillende AR aan het uittesten omdat ik ook wapen met wat meer range wil. Ik vind de SMR, AN-94 en SCAR-H allemaal wel wat hebben. De SCAR-H heeft wel veel terugslag maar daar ga nog het lekkerste mee of misschien wordt ik na twee weken gewoon wel wat beter. Met select fire is het minder maar ik vind die korte bursts niet fijn spelen. Ik gebruik select fire op SMR ook om hem automatische te maken. Ik ga vanavond de MTAR is uitproberen. De M27 en Type-25 verschillende niet heel veel met MSMC dus hou ik wel bij die.
Waarom zou ik offline multiplayer gaan doen als het ook online kan? Behalve dat menselijke tegenstanders veel leuker zijn om tegen te spelen, slaat de aim van die bots op de hogere niveaus nergens op. Ze hebben gewoon een aimbot.

Op de SCAR moet je grip zetten, echter is de AN-94 de beste.

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 28-02-2013 15:59 ]

• Beakzz
bram1984 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:58:

Behalve dat menselijke tegenstanders veel leuker zijn om tegen te spelen, slaat de aim van die bots op de hogere niveaus nergens op. Ze hebben gewoon een aimbot.
Haha bots met een aimbot :) Een bot wordt hoe dan ook geholpen door de software om te schieten of vind je dat ze het zelf moeten uitzoeken en oneerlijk spelen ? :p

• Gundogan
3XPER7 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:20:
Nee, FMJ zou prima voldoen als attachement voor meer damage per kogel. Daarvoor moet je geen perk gaan inzetten, anders is het ook niet helemaal "fair" voor het Pick 10 systeem. Wat wel nog zou kunnen, is dat je met een long barrel ook de verloop van damage over een bepaalde afstand verandert (zie dat grafiekje uit m'n vorige post) en de lijnstukken horizontaal wat verder uitrekt. Dus, zelfde damage over een grotere afstand.
FMJ moet helemaal niet meer damage per kogel doen is wat ik bedoelde. Het stopping power effect vertraagt de game enorm omdat alle wapens dodelijker worden. Het maakt niet uit of het een attachment of perk is, het moet er gewoon niet in.

En long barrel doet exact wat je net beschreef. Het het laat de damage drop off op een grotere afstand pas ingaan, dus de lijntjes worden inderdaad breder (15% range verhoging). Silencer doet hetzelfde, maar dan andersom.

En crosshair of niet, iedereen met een beetje shooter ervaring kan wel voor hipfire afstand het midden van het scherm vinden (hipfire is niet 100% accuraat, zelfs niet op de eerste kogel volgens mij, dus je hoeft zelf niet 100% accuraat te zijn). Daar heb je geen laserpuntje voor nodig. Hopelijk zijn de meeste onder ons wel uit het puntje-tekenen-op-scherm-tijdperk geklommen. :p

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Gundogan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:07:
[...]

FMJ moet helemaal niet meer damage per kogel doen is wat ik bedoelde. Het stopping power effect vertraagt de game enorm omdat alle wapens dodelijker worden. Het maakt niet uit of het een attachment of perk is, het moet er gewoon niet in.
Ik vind van wel, dus hier blijven we het maar oneens. Het kost per slot van rekening ook een slot in je class, eentje die iemand anders misschien liever anders gebruikt.

• R0y.
  • Laatst online: 23:24
7 uur zou de DLC online moeten zijn toch?

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Bij mij nog geen DLC..

I'm an Ironman!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:57
DLC is nu te koop via Steam.

Hij wordt direct gedownload.

[ Voor 36% gewijzigd door codex op 28-02-2013 19:13 ]

• R0y.
reemprive schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:11:
DLC is nu te koop via Steam.

Hij wordt direct gedownload.
Ik heb de season pass maar ik zie nog niets verschijnen hoor in CoD zelf..

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Hmm, ook los? Niet dat ik hem los nodig heb, heb al de season pass maar zie hem niet staan in steam..

I'm an Ironman!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Kleine tip... download servers even naar -> Germany Dusseldorf :)

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Downloading...... Grote cod update... Moet haast wel revolution zijn

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• R0y.
Madstorm schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:16:
Hmm, ook los? Niet dat ik hem los nodig heb, heb al de season pass maar zie hem niet staan in steam..
Even steam opnieuw opstarten, dan begint hij ineens te downloaden!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Heb de season pass ook, maar zie ook niks..
*spuit 11*
R0y. schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:17:
[...]

Even steam opnieuw opstarten, dan begint hij ineens te downloaden!
Dank uu <3

[ Voor 55% gewijzigd door Madstorm op 28-02-2013 19:21 ]

I'm an Ironman!

• R0y.
Hij werkt, yay!

Volgens mij zit er 1 iemand in m'n pot zonder peacekeeper! :9

[ Voor 68% gewijzigd door R0y. op 28-02-2013 19:29 ]

Verwijderd

Geen hardcore??????
Het lijkt verdomme wel een camping vanavond.

• R0y.
bram1984 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:50:
Ik heb hem ook snel afgesloten... Elke map 1 keer gedaan, ik speel wel wat meer als niet iedereen hetzelfde wapen etc gebruikt :9

• Gundogan
bram1984 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:50:
Niemand kent de maps, dus is men wat voorzichtiger, dus campt men meer? Als mensen nou eens hun huiswerk deden en wat filmpjes keken voordat ze gingen spelen.....! ;)

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Ik ben ook gestopt wegen camping was niet meer te doen...

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 21:36:
[...]

Niemand kent de maps, dus is men wat voorzichtiger, dus campt men meer? Als mensen nou eens hun huiswerk deden en wat filmpjes keken voordat ze gingen spelen.....! ;)
Op nieuwe maps speel ik altijd met ghost en uav, cuav en blackbird. Campers opsporen en zelf minder zichtbaar zijn is dan beter dan normaal. Oh en engineer om de aclaymores en bouncies op te sporen.

• R0y.
Wat vinden jullie van de maps tot nu toe?

Persoonlijk ben ik bang dat ik te hoge verwachtingen had...maar ik heb nog maar een half uur / 3 kwartier gespeeld dus om het nou gelijk in de grond te boren...

Ik vind wel de skate map lekker overkomen! Kleur etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
ik vind de maps best gaaf!!

enigste minpunt die ik tot nu toe gezien heb (en heb de maps pas 2 uur gespeeld), is in grind bij de B flag..
er zit hier 1 kleine ramp, en verder is ALLEs zo open als het maar kan.
van elke goek word je gepakt, en zullen mensen staan, dus is een moeilijk punt..

mirage is echt vet, lekker in een driehoek, wat domination best veranderd (normaal A+B cappen en defenden) je hebt niet echt meer de rechte gameplay, veel meer driehoekig waarbij a b en c gewoon op leuke afstanden liggen en je best rondes met a en c cap kan winnen.

de peacekeeper... ik weet het nog niet met dat ding...

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 18:17

SG

SG surft naar info hardewaren

Ja als camper heb ik soms dubbele tactical en lethals. Standaard aan een kant een lethal, andere kant een tactical. Voornamelijk bouncing betty en de ander zo een electro staaf. Je krijgt sowieso een waarschuwing als ene gesloopt wordt of de bounce door flakjack wordt getriggert en dan kan je daar op reageren. Voor runner doe ik dubble tactical en lethal. Hacking krijg je ook een waarschuwing en kan dus die richting ADS.

Ik heb eigenlijk geen anti camper class blijkbaar anderen wel. Nades emp engineer spoor je ze op en crossbow tube millie scanner. Smaw werken goed. Gezien de betere adoptieve spelers zo snel kortemetten maken met campers dus ook ik.

Als ik camp dan how ik grond, als so wat het hele vijandige team weet waar ik zit en ze mij niet kunnen pakken vind ik dat camp gehuil sowieso niet op zijn plaats. Maar is het pruts en faal van zeikerts. Als je stand oud en 10 kills maakt op een plek. Terwijl de betere spelers makkelijk revenge kunnen nemen door de juiste tools. Dan is het na 1 camp kill al gebeurt.

Een pro tactical camper die mobiel campeerd. Is moeilijker te pakken. Maar ik ben meer een holding ground camper.
Tja en dan de gamer skillz nou blijkbaar is dat zeer breed gevarieerd. Ik vind mijzelf maar middel matig.
Ranked ruim 4 miljoen. Maar moet wel toegeven heb geen reset gedaan dus mijn prutswerk zit er ook in. Ik zie hoge gerankte met prestige 8 met paar kilz dus dan ben je meteen hoog geplaatst.

Mijn tweeling broertjes zitten op 12miljoen en de ene dicht daarbij. Dus genoeg betere spelers maar ook mindere. Je merkt gewoon dat je tegen sommige hun reactie en mik snelheid niet tegen op kan. Maar ook een camper die ik op mijn TN PC sherm totaal niet zie maar uit grijze pixelbrij kogels om de oren vliegen toch even snel omleggen.

Ook pas ik mij aan mijn klass en wapen keuze. LMG is leuk campeer wapen. Ren je daarmee rond maak je tegen betere spelers weinig kans. Kan je het met perks en attachment nog wat compenseren. Ik ram er ook laser op voor hipfire en vooral niet rennen.

De nieuwe mappen met LMG en dat nieuwe wapen geprobeerd maar eerst in core mode.
Daarna toch maar met hardcore en kwam zoon nieuwe map ook langs. HC TDM.
Prestige 9 gegaan en ook de Evo gebruikt.
Ben bezig met LMG naar goud camo te knallen.

Tja de nieuwe mappen zijn vooral verfrissend. Weer wat extra variatie.

Ik denk dat ik toch een klasse of twee aanpas tegen shield figuren en campers en anti air en dat rijdende minigun.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Heb één van de multiplayer maps gespeeld, geen idee welke, eentje met veel water erin.. Maar ik werd gek van de Peacekeeper.. heb daar zelf eigenlijk nog niet mee gespeeld..
Waarvoor ik de seasonpass heb gekocht is de zombiemaps.. en dus heb ik gisteravond voornamelijk zombies gespeeld. Ik heb ook geen filmpjes of wat dan ook gezien van deze map en ik moet zeggen dat de map mij goed bevalt. In de map zijn er meer smalle gangetjes, en voor zover ik kon vinden geen grote 'open' ruimtes waar je met zombies makkelijk rondjes kan lopen. Daarnaast hebben we ook een wapen kunnen maken, eentje die een soort acid schiet. Wel een grappig wapen.
Het idee met de liften waarin de perks zitten is ook geniaal bedacht, en soms erg irritant :D. Volgens mij heb ik de helft van de map nog niet kunnen zien, ben de random box ook nog geen één keer tegen gekomen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
sg... ik irriteer me dood aan campers, maar zoals je zelf al zegt. je kan je er prima tegen wapenen..

tegen shield noobs kan je makkeljik op met zelfs alleen een smg. gewoon erlangs rennen of overheen springen, 3 kogeltjes in zijn rug en et beurt,

met lmg kan je ook prima rushen hoor, ik heb een ERG aggresieve speelstijl, je zal me NOOIT zien campen voor langer als 5 seconden.
dan nog kan je met een qbb bijvorbeeld prima rushen, lsat zal iets minder gaan, hamr kan je ook prima rushen.

lmg op goud moet je zeker doen! ik heb het ook gedaan en ben nu 3 dagen geleden ermee klaar geloof ik (diamond lmg).. diamond lsat is zooooooooo heftug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik heb geloof ik nog maar 2 nieuwe maps gespeeld, die dam en en in die in de woestijn (Mirage?). Bevalt me tot nu toe wel. Tenminste weer even wat afwisseling. Peacekeeper vind ik ook wel geinig, maar ik weet eigenlijk nu al zeker dat het mijn geliefde MP7 niet gaat vervangen.

Die map op de Dam is gewoon al door 1 ding geweldig: de aankondiging van die water-golf: "IN DA BUTT IN DA BUTT" (ik weet dat hij iets anders zegt, maar het lijkt er ontzettend veel op).

Natuurlijk wordt ik dit weekend weer overspoelt met verjaardagen en verplichte bezoekjes dus zal niet heel veel gamen worden, al hoop ik vanavond nog een paar potjes te kunnen doen.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

vinom schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:25:
45 Euro nu, gaat 'm niet worden...ik kijk eerst de kat uit de boom voordat ik de DLC aanschaf. Over een week vraag ik wel naar Frentik zijn mening :D
Mappen alleen nog maar gespeeld tijdens DOMination maar mijn eerste indruk:

Hydro
Leuke setting, Je kan op 3 manieren van A naar C:
- linkerkant = binnendoor
- midden, snel zicht op B maar erg open
- rechterkant = buitenom met iets meer mogelijkheden tot variatie, ligt lager dan de andere 2 routes.
Nadeel is dat je alleen in de buurt van B van route kan wisselen, dit maakt de voorspelbaarheid van de enemy routes iets groter. Zoals gebruikelijk bij ligt het centrale punt B in het open echter is deze nu alleen door het midden goed bereikbaar: snel cappen en defenden is mijn devies. De waterflow is een leuke toevoeging en wordt aangkondigd door een pakistani die "in da butt" (of zoiets) roept.
Verbetervoorstel: plaats de B vlag onderin de waterflow.

Mirage
Vierkante map waarin de vlaggen in een driehoek liggen zoals aron al aangaf en idd is dit 1 van de weinige mappen waarin A+C de betere combo is omdat A en C in een rechte lijn liggen en dichterbij elkaar dan A/B of B/C. Dit is wmb ook het grootste nadeel van deze map omdat er dus ook maar 1 route is van A naar C zonder kleine variaties, je kan bv niet halverwege het centrale gebouw in of aan de andere kant om de bus heen, met een tac insert tussen ddie 2 vlaggen zou het een PoC moeten zijn.
Verbetervoorstel: Zorg dat je tussen A/C ook het centrale gebouw binnen kan en een route om de andere kant van de bus.

Grind
Map met veel hoekjes, smalle gangetjes en kleine hoogteveschillen en B is wederom erg open. Alleen ligt B deze keer binnen waardoor je minder kans hebt op nade/c4 spam wat het cappen iets makkelijker maakt en defenden wat moeilijker. Niet echt een map om te spawntrappen maar als je zo wil spelen heeft B/C mijn voorkeur anders zou ik lekker blijven rushen. Enige wat ik probeer te vermijden is klimmen want ik irriteer me mateloos aan die animatie :)

Downhill
De grootste map van de 4, wederom B erg open en buiten dus net zoals bij zoveel mappen: snel cappen en defenden en vervolgens A of C erbij cappen afhankelijk van enemy spawns. De directe route C->B vind ik de minst gunstige dus vlaggen A/B hebben mijn voorkeur. De bewegende gondels zijn een leuke toevoeging en ik heb me toch al een paar keer laten verrassen door zo'n k*t karretje :+ Ondanks de sneeuwsetting en gondels de minste map wat mij betreft.

Conclusie
Alle mappen hebben een verfissende setting en zorgen voor wat meer variatie in de maproulatie. Mirage en Grind zijn mappen die DOM wat dynamsicher kunnen maken omdat spawntrappen moeilijker is of makkelijker te doorbreken. Hydro is door de locatie van B een pijnpunt, in je eentje cappen zal leiden tot frustratie als de tegenstander goed gebruikt maakt van de verschillende lethals. Als je B eenmaal hebt kan je blijven rennen van A naar C en terug. Downhill is qua gameplay de meest standaard map.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
zoiezo is spawntrappen kansloos en zal ik triple cappen als een baas..

trouwens oreh, je maatje aab ging als een idioot gister met die peacekeeper. en since hij ook afgaans kan spreken/verstaan... de stem roept: attentie allen: het water gaat stromen.

downhill vind ik juist echt een vette map, lekker groot / open.. en toch genoeg plekjes om te verstoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

De peacekeeper is echt ziekelijk goed op hardcore met een pistol grip. Een soor cap-40 maar dan met meer range en accuracy. Midrange kan die concurreren met de assault rifles en is ie beter dan de meeste andere smg's. En met smg's heb je geen stock nodig, dus is er nog ruimte voor een EMP-nade in mijn hardcore class.
Voor-/nadeel is dat je er wel mee moet mikken en als je wilt sprayen leg je het af tegen andere smg's.

[ Voor 30% gewijzigd door MicScott op 01-03-2013 10:49 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
Ik hoop dat iemand mij hier me met een probleem dat ik met BO2 heb kan helpen.

In het spel heb ik maar 530-550 kbps
screenshot: http://tinypic.com/view.php?pic=2jb8uc7&s=6

Maar mijn internet zelf is veel meer dan dit, BO2 gebruikt dus niet mijn volledige bandbreedte.
speedtest resultaten: http://www.speedtest.net/result/2531691615.png
Nu is speedtest.net niet heel precies maar heb duidelijk wel meer upload dan 550kbps.

Alle ports van BO2 heb ik open staan in mijn router volgens activision support:
http://support.activision...ccurs-in-Multiplayer-Game

Maar mijn bandbreedte blijft maar niet hoger dan 550kbps gaan. Zou liefst gewoon alles willen gebruiken natuurljik of op zijn minsts 1.5 Mbps om te kunnen streamen met de ingame functie.

Is er iemand hier die weet waar dit aan zou kunnen liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

c-style schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:31:
Ik hoop dat iemand mij hier me met een probleem dat ik met BO2 heb kan helpen.

In het spel heb ik maar 530-550 kbps
screenshot: http://tinypic.com/view.php?pic=2jb8uc7&s=6

Maar mijn internet zelf is veel meer dan dit, BO2 gebruikt dus niet mijn volledige bandbreedte.
speedtest resultaten: http://www.speedtest.net/result/2531691615.png
Nu is speedtest.net niet heel precies maar heb duidelijk wel meer upload dan 550kbps.

Alle ports van BO2 heb ik open staan in mijn router volgens activision support:
http://support.activision...ccurs-in-Multiplayer-Game

Maar mijn bandbreedte blijft maar niet hoger dan 550kbps gaan. Zou liefst gewoon alles willen gebruiken natuurljik of op zijn minsts 1.5 Mbps om te kunnen streamen met de ingame functie.

Is er iemand hier die weet waar dit aan zou kunnen liggen??
Blijkbaar heeft het spel gewoon niet meer dan dat nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Ging gisteren wel lekker met de PK op HC. Tja paar maps gespeeld (TDM)

Vind Downhill wel lekker aangezien het een grote map is, maar aan de andere kant weer té groot heb ik het idee. Ik moest de hele map doorlopen voordat ik eens tegenstander zag. Dacht dat je ook in die bakjes kon, maar dat bleek niet het geval. Dan sta je ervoor en *bam* dood :P

Hydro leuke map maar te veel camp spots naar mijn zin.

Mirage vette map, naar mijn zin een goede grootte qua map, Ging gisteren wel lekker met PK icm crossbow. Ben toch wel fan van die bow. Denk dat ik die de volgende Prestige maar ga unlocken.

Grind gisteren twee potjes op gedaan. Aparte map leuk voor de variatie en daar is eigenlijk alles mee gezegd. Wordt er nou niet echt warm van...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
MicScott schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:35:
[...]

Blijkbaar heeft het spel gewoon niet meer dan dat nodig?
het spel heeft op zijn minst 1.5 mbps/1500kbps nodig om de stream functie te kunnen gebruiken. Bij vrienden die ik heb na gevraagt dan hebben ze zo'n 10000 kbps of iets dergelijks. Waarschijnlijk zul jij zelf ook een hogere hebben?

naar mijn idee is er iets wat het spel niet meer bandbreedte wilt geven? Ports openen heeft alleen mijn nat type van moderate naar open gewijzigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Meer mensen die problemen hebben ik krijg steeds de melding connection intterupted... om de haven klap.
Zit bij zeelandnet volgens mij zijn ze daar aan het klooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
^
@ sebasss2 Ik had gisteravond nergens last van.

Ben trouwens wel blij dat ze die groene balken vervangen hebben door gewone getallen qua ping.
Over het algemeen heb ik altijd wel een lage ping.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

aron225 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:43:
zoiezo is spawntrappen kansloos en zal ik triple cappen als een baas..
Spawntrappen in de zin van: 2 vlaggen cappen en alle routes naar jouw vlaggen proberen te coveren zodat het potje in 200-100 eindigt is voor de manier om DOM te spelen, zeker tegen sterke tegenstanders. Tegen makkelijkere tegenstanders zou je idd voor triple caps kunnen gaan alleen dan krijg je weer sneller te maken met quitters en potjes die eindigen in 200-30 ofzo. Spawncampen zodat de tegenstander niet eens van de spawnplek afkomt is idd kansloos.
trouwens oreh, je maatje aab ging als een idioot gister met die peacekeeper. en since hij ook afgaans kan spreken/verstaan... de stem roept: attentie allen: het water gaat stromen.
Volgens mij is het pakistaans want daar is ie net 6 weken geweest :)
downhill vind ik juist echt een vette map, lekker groot / open.. en toch genoeg plekjes om te verstoppen
Klopt, maar qua DOM gameplay niets bijzonders, mss vanavond eens wat andere modussen proberen. Mss demo ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-yBaB
Maakte gisteren een opmerking over het downloaden van Revolution met een 8mbit lijntje.. Dat was denk ik mijn straf geweest. Had 3,5 uur nodig voor 50%, Was bij 54% maar naar bed gegaan, kon het wachten niet meer aan. Ik heb een 100mbit glasvezel verbinding. Vanochtend was hij gelukkig wel klaar. Vanavond maar even testen. Succes met het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
G-yBaB schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:30:
Maakte gisteren een opmerking over het downloaden van Revolution met een 8mbit lijntje.. Dat was denk ik mijn straf geweest. Had 3,5 uur nodig voor 50%, Was bij 54% maar naar bed gegaan, kon het wachten niet meer aan. Ik heb een 100mbit glasvezel verbinding. Vanochtend was hij gelukkig wel klaar. Vanavond maar even testen. Succes met het downloaden.
Tip: Op de PC moet je via Steam je regio eens aanpassen naar bijvoorbeeld Duitsland. 9 van de 10 keer haalt hij hem dan supersnel binnen. Daarna weer eventueel terugzetten naar NL.

Gisteren ging multiplayer erg snel (hooguit paar minuten met binnenhalen) Zombies ging een stuk trager maar die heb ik gepauzeerd omdat ik die toch niet speel. 's-Avonds na het gamen in MP nog maar even aangezet en toen was die ook snel binnen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:01:
[...]

Haha bots met een aimbot :) Een bot wordt hoe dan ook geholpen door de software om te schieten of vind je dat ze het zelf moeten uitzoeken en oneerlijk spelen ? :p
Als je zelf ooit wel eens combat training op veteran zou hebben gedaan, dan zou je weten wat ik bedoel. Ik ga het dus ook niet uitleggen. ;)
Gundogan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 21:36:
[...]

Ik heb de nieuwe maps (nog) niet, kun je nagaan hoe kansloos het gisteren was. Van die teams die met z'n allen in één huisje gaan zitten wachten, waarbij ze je door de lag ook nog eens eerder zien. Verschrikkelijke potjes zijn dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:51:
[...]

Tip: Op de PC moet je via Steam je regio eens aanpassen naar bijvoorbeeld Duitsland. 9 van de 10 keer haalt hij hem dan supersnel binnen. Daarna weer eventueel terugzetten naar NL.

Gisteren ging multiplayer erg snel (hooguit paar minuten met binnenhalen) Zombies ging een stuk trager maar die heb ik gepauzeerd omdat ik die toch niet speel. 's-Avonds na het gamen in MP nog maar even aangezet en toen was die ook snel binnen.
Haalde gisteren om 20:00 gewoon 14 MB/s via Ziggo met Steam op regio Nederland. Denk dan eerder een ISP probleem dan een steamprobleem.

[ Voor 4% gewijzigd door MeNTaL_TO op 01-03-2013 13:45 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-yBaB
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:51:
[...]

Thanks.. ga eens kijken bij de volende DLC. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Wat testen met de peacekeeper:

Rate of fire:
0.08 seconden tussen schoten dus 750rpm
Met rapid fire:
0.05 of 0.06 seconden. Gelijk verdeeld zo te zien dus 1100rpm

Tijd tussen bursts met select fire: minimaal 0.13 seconden. Recoil met select fire uiteraard bijna 0.0.

Recoil normaal is 'bumpy': soms bijna geen recoil over een hele clip, soms duidelijke sprongen. Met rapid fire iets constanter, maar een veel grotere klim recht naar boven.

Damage: 33-24-19 denk ik met een x1.1 head shot multiplier. Max damage/short range lijkt me iets groter dan met de andere SMG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom de neiuwe DLC niet meedraait in de Hardcore speltypes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:27:
Iemand enig idee waarom de neiuwe DLC niet meedraait in de Hardcore speltypes?
In het begin krijg je alleen Domination, mosh pit en TDM na een tijdje komt er een normale roulatie waarbij je de nieuwe maps ook mee krijgt als iedereen de mappack heeft dan in je party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

pcdev ‏@pcdev

Hardcore PC players: We will be adding some HC to the Revolution playlist for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Op die sneeuw map, volgens mij een gebouw wat uitkijkt op B met een raam.. Wat een campspot. Om gek van te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Sjoerdiee schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:32:
[...]

In het begin krijg je alleen Domination, mosh pit en TDM na een tijdje komt er een normale roulatie waarbij je de nieuwe maps ook mee krijgt als iedereen de mappack heeft dan in je party
Zou graag een keuze zien dat je ook kan kiezen om zonder de dlc te zoeken , want sinds gisteren heb ik veel meer moeite om een redelijk volle server te 'vinden' en dat komt volgens mij omdat je voor 80% van de tijd bij servers uitkomt die de dlc hebben. En aangezien er nog veel meer mensen zijn zonder is het niet zo gek dat ze minder vol zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Als ik nou core, TDM of Dom kies.. zitten de nieuwe maps er dan ook tussen?

Ik kan me ook herinneren van een filmpje (xbox) dat iemand hardpoint zat te spelen op die nieuwe maps. Waarom ontbreken die dan op de gamemodes als je een game/server gaat zoeken? :?

[ Voor 55% gewijzigd door R0y. op 01-03-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
Beakzz schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:29:
[...]

Zou graag een keuze zien dat je ook kan kiezen om zonder de dlc te zoeken , want sinds gisteren heb ik veel meer moeite om een redelijk volle server te 'vinden' en dat komt volgens mij omdat je voor 80% van de tijd bij servers uitkomt die de dlc hebben. En aangezien er nog veel meer mensen zijn zonder is het niet zo gek dat ze minder vol zijn ?
Hoe bedoel je. Je kunt kiezen om normaal te spelen of alleen DLC. gemixed kan helaas niet...(dat ik weet)
R0y. schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 17:59:
Als ik nou core, TDM of Dom kies.. zitten de nieuwe maps er dan ook tussen?

Ik kan me ook herinneren van een filmpje (xbox) dat iemand hardpoint zat te spelen op die nieuwe maps. Waarom ontbreken die dan op de gamemodes als je een game/server gaat zoeken? :?
Hardpoint krijg je onder andere als je moshpit speelt. Waarom je de dlc niet hardpoint playlist kan doen snap ik ook niet...want de mode is dus gewoon al gemaakt op de mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Ben redelijk nieuw met HC, paar weken geleden pas voor het eerst. BO1 ook nooit op HC gespeeld.

Gisteren één van de kortste HC KC die ik ooit gespeeld heb.

Express, kom binnen in een al lopende game. Ik draai naar rechts zie ondertussen wat teammaten in de buurt en ik zie in de verte iemand op me af komen, dus ik open het vuur.

Lopen vervolgens een paar man door mijn salvo.................. Kicked doordat ik een paar team maten omleg grrrrrrrrrrr!

Van de week ook op Hijacked, ben geen geweldige speler, maar ik was lekker bezig, was zowaar de beste van het team (gebeurd 1 op de 50 spellen of zo) en dan wordt je ook weer gekickt omdat er weer zde zoveelste SMG sprayer tussendoor loopt terwijl je iemand op de korrel aan het nemen bent.

Potje erop (wederom Hijacked) extra voorzichtig met anderen in de buurt, word je iedere keer omgelegd doordat zo'n SMG sprayer voor je recht op een vijand afloopt en je pas kan schieten als je teammaat omligt. Dan ben je al te laat.

Mijn conclusie: HC kun je beter als einzelganger spelen (gaat er een paar man links en door het midden, dan kun je beter naar rechts, etc), want je schiet iedere keer een teammaat door z'n donder als je zelf met een AR rondloopt.

Na dat besef ging zowaar mijn KDR naar boven de 1 over een potje of 10 (Ter vergelijk: BO1 gemiddelde KDR was +/- 0,65 en mijn huidige KDR is +/- 0,87)

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ik speel zelf nooit Hc en als ik jouw verhaal lees is dat maar beter ook , want ik ben nogal triggerhappy :) Ik schiet vaak automatisch als ik iets de hoek om zie komen. Toch fijn om te zien dat er meer zijn met zo'n lage k/d :D Dit is mijn eerste consoleshooter en ik kom gewoon niet boven de 0,96.

Heb zat potjes van 2.0 en zelf 4.0 , maar jammer genoeg ook hele avonden dat ik niet boven de 0.75 kom. Het ergste is het als ik met een maatje splitscreen speel. Dan lijkt het of je field of view nog kleiner is en leiden de geluiden bij hem me verschrikkelijk af.

Ik kan ook totaal niet aanleren om met radar te spelen. Nu doe ik dat bij Fifa enz. ook niet, maar zijn er meer mensen die moeite hebben met het radar ? Als ik wel kijk wordt ik vaak afgeschoten :) Als ik redelijk wil spelen ben ik gewoon helemaal gefocust op bewegingen.
c-style schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:28:
[...]

Hoe bedoel je. Je kunt kiezen om normaal te spelen of alleen DLC. gemixed kan helaas niet...(dat ik weet)
Nee ik krijg nou in alle zoektochten de nieuwe dlc maps te zien. Dus ook als ik gewoon via Core/kcf zoek en dan kom je gewoon veel minder vaak in volle servers terecht. Ik wil gewoon zonder dlc kunnen zoeken :o

[ Voor 21% gewijzigd door Beakzz op 02-03-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand? Enig idee of de nieuwe DLC (de multiplayer maps) ook in Hardcore te spelen zijn?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

@Beakzz: In HC zit nou juist bijna geen radar, alleen als er een spyplane of VSAT is, leidt dus veel minder af.

En dat triggerhappy kan wel soms best lastig zijn. Rent er één onverwachts de hoek om, open je het vuur, blijkt het een teammaat te zijn. Te laat!!!!

Wel een voordeel is dat je iemand sneller om hebt. Ik ben iemand die vaak genoeg een vuurgevecht begint, maar het dan nog te vaak aflegt. In HC heb je dat vrijwel niet meer en kun je makkelijker iemand op afstand te grazen nemen, omdat een paar kogels al genoeg zijn om de klus te klaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 18:17

SG

SG surft naar info hardewaren

aron225 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:15:
sg... ik irriteer me dood aan campers, maar zoals je zelf al zegt. je kan je er prima tegen wapenen..

tegen shield noobs kan je makkeljik op met zelfs alleen een smg. gewoon erlangs rennen of overheen springen, 3 kogeltjes in zijn rug en et beurt,

met lmg kan je ook prima rushen hoor, ik heb een ERG aggresieve speelstijl, je zal me NOOIT zien campen voor langer als 5 seconden.
dan nog kan je met een qbb bijvorbeeld prima rushen, lsat zal iets minder gaan, hamr kan je ook prima rushen.

lmg op goud moet je zeker doen! ik heb het ook gedaan en ben nu 3 dagen geleden ermee klaar geloof ik (diamond lmg).. diamond lsat is zooooooooo heftug
tja als ook Camper zijnde, zou het nogal hypocriet zijn om daar te veel stress om te hebben. En dat doet mij dus niks. Wat mij opvalt is dat coldblooded weinig gebruikt wordt en target finder optimaal is om non colfblooded campers te spotten. Een goede camperclass heef Cold blooded en silencer en Ik heb nog steeds geen anti camper class. Maar ja dus ben ik Als camper class sowieso in het nadeel tegen opfor campers die zoek ik ook niet op. Revange is leuk als je in de buurt spawned maar heefd die goeie spot dan leg je vaker het loodje. Als je er de optimale tools niet voor hebt. Heb targetfinder. Help al iets.

Ik denk dat veel non camping gamers hun classes al aardig anti camp ingesteld hebben. In camper role heb je opfor met flackjack en bouncing betty divers. Of EMP nade. Smaw om de oren nade semtex c4 HE pijl. Tube

Bij sommige potjes heb je nagenoeg geen ruk aan tacticels en lethals alleen als een korte reminder dat de enemie aankomt en heel dicht bij is.

Gisteren op de nieuwe revolution maps de laaste twee LMG op goud geknald. En daarvoor al prestige 9 geworden. De semi auto snipers svu op goud die laaste no4 paar bloodthirsty's nodig.
Maar de twee boldaction moet ik van scratch beginnen. Dat zal wel even duren.

SMG ook begonnen met de PK SMG. Leuk wapen. Ik gebruikte SMG eigenlijk voornamelijk op hijack of met overkill als secondairy bij sniper. Ben niet zoon SMG gamer maak weinig. Headshots dus ook niks goud daar.

Als hardcore pak ik SMG met hoogste damage MP7 of Evo. Moet mij zelf maar eens aanleren om op het kopje te mikken.
Maar vandaag eens voor het eerst met mijn broer revolution spelen. De tweede van ons clubje die ook die mappack heeft. [BRWN]
Bij ons hoor ik ook enkele club leden stressen over Campers.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

DennusB schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:53:
Iemand? Enig idee of de nieuwe DLC (de multiplayer maps) ook in Hardcore te spelen zijn?
Ja, er is nu een hardcore moshpit modus in revolution. Bedenk je wel dat de Revo maps nog niet in normale playlists zitten (op pc). Dat komt over een korte tijd pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ik vind die peacekeeper nou niet bepaald lekker spelen.

Ik gebruik:

Laser Sight/Fast reload+Quickdraw handle
Hardline (sinds de mappack speel ik vooral HC), geen ghost nodig imo
Toughness
Dex+tacticle mask
Greneda

Secondary, een launcher.. stel er komt UAV oid.

Scorestreaks:
UAV/Hunterkiller/Care Package (wil deze gaan vervangen door counter UAV zodra ik weer lvl 33 ben, de launcher dan weg voor iets anders).

Wat gebruiken jullie? >:)

[ Voor 4% gewijzigd door R0y. op 02-03-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Zoo, peacekeeper diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik zit nu al bijna aan de 1700 kills met de Peacekeeper :) (nolifer)

Net een paar leuke potten Groundwar, speelde met de M27 en launcher om die eindelijk eens goud te halen. 2 Teams die echt zijn best deden. Op het gegeven moment de eerste ronde met 30 - 0 geëindigd, en warempel, zowel complimentjes uit mijn eigen team als dat van de tegenstanders. Gewoon 5 potten op rij zonder een vuil woord en met respect voor elkaars prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

reemprive schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:25:
[...]

Ik zit nu al bijna aan de 1700 kills met de Peacekeeper :) (nolifer)

Net een paar leuke potten Groundwar, speelde met de M27 en launcher om die eindelijk eens goud te halen. 2 Teams die echt zijn best deden. Op het gegeven moment de eerste ronde met 30 - 0 geëindigd, en warempel, zowel complimentjes uit mijn eigen team als dat van de tegenstanders. Gewoon 5 potten op rij zonder een vuil woord en met respect voor elkaars prestaties.
De sfeer is in hardcore moshpit vandaag ook zowaar gezellig. Ook best leuk trouwens, wat afwisseling in de gametypes. Mag van mij een standaard playlist worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Join the club _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ik heb de club opgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Simo was zover ik het wet de eerste?
3uur na release diamond..

uurtje ofzo geleden ook diamond peacekeeper.. en prestige 2 max level..

[ Voor 37% gewijzigd door aron225 op 03-03-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-10-2023
Tripl3 D schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:56:
@Beakzz: In HC zit nou juist bijna geen radar, alleen als er een spyplane of VSAT is, leidt dus veel minder af.

En dat triggerhappy kan wel soms best lastig zijn. Rent er één onverwachts de hoek om, open je het vuur, blijkt het een teammaat te zijn. Te laat!!!!

Wel een voordeel is dat je iemand sneller om hebt. Ik ben iemand die vaak genoeg een vuurgevecht begint, maar het dan nog te vaak aflegt. In HC heb je dat vrijwel niet meer en kun je makkelijker iemand op afstand te grazen nemen, omdat een paar kogels al genoeg zijn om de klus te klaren.
Ik speel altijd HC en t gebeurt me misschien 1x per 5 maps. Na een tijdje krijg je wel door hoe je dat soort dingen kunt verkomen. Maar meest voorkomende TK is als je idd midden in een vuurgevecht 1 of andere debiel krijgt die door het beeld komt rennen. Doei 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet denk ik geen HC meer spelen. De verleiding is steeds te groot om irritante teamgenoten af te knallen. In totaal lagvrije potjes is het echter wel heel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Nou, dan heb je volgens mij echt niets anders te doen........ Waar haal je de tijd vandaan..... zat net ook in een lobby met een gastje. Had al iets van 2500 kills met Peacekeeper. Aangezien deze pas sinds vrijdagavond beschikbaar is, heeft ie volgens mij 24/7 zitten spelen. Anders kan dat nooit (of met een beetje hulp van een hack natuurlijk).

Mag graag spelen, maar dat slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Ik heb mensen hem diamond zien maken in de tijd van 3 a 4 uur....
Die 100 headshots heb je zo.. Reflex erop met blauw rondje. Fastmag en gassen.
150 kills zonder perks en attachments doe je tegelijk (alles eraf)
En tijdens no perks en attachments kan je best bloodthirsty schieten..
In.elke bloodthirsty zit vaak minimaal 1 double kill.. En zo gaat het hard..

Ik heb nu: lmg..smg..shotgun..launchers met diamant l.. Nu pistols maar dat s ff lastiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 10-09 19:56

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

hier wat gameplay met een rifle :P

Rifle's doen het wel ;) niet alleen sub machine gun noobs :)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Vandaag weer 2,5 uur HC KC gespeeld en nauwelijks een maat door zijn sodemieter geschoten. Eén keer bewust, omdat er één op me af komt, zeker drie seconden na kon denken en me toen om legde. Pech voor hem dat ik vlakbij spawnde en hem als bedankje ook maar effe om legde.

Wat komt trouwens de map Raid bijzonder vaak voorbij op HC KC. Zonder te overdrijven bijna de helft van mijn potjes vandaag waren Raid. Mij hoor je overigens niet klagen, want die gaat me steeds beter liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakdoef schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:54:
[...]

Nou, dan heb je volgens mij echt niets anders te doen........ Waar haal je de tijd vandaan..... zat net ook in een lobby met een gastje. Had al iets van 2500 kills met Peacekeeper. Aangezien deze pas sinds vrijdagavond beschikbaar is, heeft ie volgens mij 24/7 zitten spelen. Anders kan dat nooit (of met een beetje hulp van een hack natuurlijk).

Mag graag spelen, maar dat slaat nergens op.
Anders bemoei je eens met je eigen zaken. Als mensen tijd maken om te spelen is dat hun eigen beslissing.

En als we toch bezig zijn je lijkt op een jochie van 14. Alles wat je niet snapt of zelf kunt noem je een hack. In elke post die je plaatst beschuldig je iets of iemand van hacks zonder ook maar 1 keer een fatsoenelijke onderbouwing.

Maar fijn dat je graag speelt dakdroef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Im with him.

Vandaag mensen echt pakken slaag gegeven.. En iedereen roept maar:hacks..
Word daar ook ziek van..
Ik troll altijd lekker door.. Vragen wat voor hacks we zouden moeten hebben enzo.

Vaak na de valse beschuldiging word er masaal ge ragequit....

Zielig... Niets meer niets mjnder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 10-09 19:56

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

kijk maar hoe ze mij noemen aan het einde van het filmpje

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

BruceLee schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:01:
hier wat gameplay met een rifle :P

[video]

Rifle's doen het wel ;) niet alleen sub machine gun noobs :)
Rifle's? Sure, maar ondertussen haal je wel de meeste kills met je KAP-40 en je scorestreaks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
3XPER7 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 00:52:
[...]

Rifle's? Sure, maar ondertussen haal je wel de meeste kills met je KAP-40 en je scorestreaks...
mee eens. Och wat heb ik een hekel an die dingen. Secondaries zijn zoizo allemaal OP vind ik, maar KAP-40 is toch wel baas boven baas van al het OP spul. Eeen secondary weapon moet niet sterk genoeg zijn om als main weapon gebruikt te kunnen worden naar mijn mening, maar om het af te maken als je te veel heb gemist met je main.
KAP-40 en shotguns, vind het zo zielig als mensen daar mee spelen. Naar mijn mening een wapen voor noobs die niet kunnen spelen en dus dat wapen nemen om mensen die beter zijn dan hun toch nog neer te kunnen knallen. Ook het enige wat mijn streaks altijd verneukt...

Nog steeds geen nuclear gehaald erdoor ;( pas tot 4 brutals gekomen..

EDIT: Iemand trouwens een goeie manier om langere filmpjes te uploaden naar youtube met goeie kwaliteit? de ingame functie is maximaal 2 minuten helaas. Snap dat ik zelf moet recorden in mijn theater gewoon, maar waar is dat het simpelst mee? fraps?

[ Voor 12% gewijzigd door c-style op 04-03-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
aron225 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:38:
Im with him.

Vandaag mensen echt pakken slaag gegeven.. En iedereen roept maar:hacks..
Word daar ook ziek van..
Ik troll altijd lekker door.. Vragen wat voor hacks we zouden moeten hebben enzo.

Vaak na de valse beschuldiging word er masaal ge ragequit....

Zielig... Niets meer niets mjnder
Op de PS3 al zoveel keer mensen gehad die me "gaan aangeven" en roepen dat ik hacks heb. Op zich niet bijzonder ,maar aangezien ik totaal niet goed ben (k/d 0.96) kan ik me voorstellen dat als je wel goed bent dit constant over je heen krijgt. Als ik dan eens een potje van 3.0 - 4.0 speel is er bijna altijd een friend request en als ik meerdere killstreaks in de lucht heb hangen weet je bijna zeker dat iedereen gaat leaven :)

Er zijn heel veel vreemde mensen die dit spel spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
Hoor elke dag ook wel dat ik zou hacken. Alles wel gehoord: Aimbot, wallhack, no recoil hack, lag hack.
Of mensen zeggen dat ik boost omdat ik nooit zo snel hoog level zou kunnen zijn. Maar hoge spm dan level je gewoon snel -.-.

Vind het wel grappig als mensen er zo van overtuigd zijn dat ik gebanned ga worden. Die mensen stuur ik altijd een invite, dan kunnen ze zien dat ik niet gebanned ga worden, maar ze accepten nooit :-(

[ Voor 17% gewijzigd door c-style op 04-03-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

c-style schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:22:
mee eens. Och wat heb ik een hekel an die dingen. Secondaries zijn zoizo allemaal OP vind ik, maar KAP-40 is toch wel baas boven baas van al het OP spul. Eeen secondary weapon moet niet sterk genoeg zijn om als main weapon gebruikt te kunnen worden naar mijn mening, maar om het af te maken als je te veel heb gemist met je main.
KAP-40 en shotguns, vind het zo zielig als mensen daar mee spelen. Naar mijn mening een wapen voor noobs die niet kunnen spelen en dus dat wapen nemen om mensen die beter zijn dan hun toch nog neer te kunnen knallen. Ook het enige wat mijn streaks altijd verneukt...
Wat is jouw main wapen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]
Serieus, shotguns? Je moet echt wel slim spelen om met een shotgun (en met de kap-40 ook nog enigszins) fatsoenlijke scores te halen. Wie je daar allebei wel makkelijk mee pakt, zijn hersenloze smg sprayers die ff denken iedereen te kunnen overrompelen met hun lasers. Dus het lijkt me wel duidelijk wat hier het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik vind de TAC beter dan de KAP-40. En qua shotguns is de 870 sterk maar met beperkte range, maar de andere shotguns zijn echt geen easy killers. Easy mode vindt ik campen met een LMG en target finder en spelen met een scorpion met extended mags en laser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
Frentik schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:54:
[...]
Wat is jouw main wapen als ik vragen mag?
Heb Assault en SMG diamond. Als ik gewoon zou spelen voor de kills enzo speel ik het liefst met msmc, vector is ook wel lekker.
Ben op dit moment veel met challenges bezig en al me wapens nog ff prestigen dus nu ff geen main eigenlijk.

Enige unbalanced aan smgs is dat ze iets wat meer spray nodig hebben zodat ADS wat belangrijker wordt. Maar zijn niet hinderlijk OP naar mijn mening.

Toen ik begon met spelen gebruikte ik type-25, was ook me eerste gold. maar mijn speelstijl is snel en veel bewegen, dit gaat toch wat beter met de smgs die ik gebruik.

mijn fijnste class is:
MSMC
- fast mag
- silencer
perk1: lightweight
perk2: toughness(een must) en scavanger
perk3: tactical mask(een must)
1 nade
1 concussion
MicScott schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:02:
[...]

Serieus, shotguns? Je moet echt wel slim spelen om met een shotgun (en met de kap-40 ook nog enigszins) fatsoenlijke scores te halen. Wie je daar allebei wel makkelijk mee pakt, zijn hersenloze smg sprayers die ff denken iedereen te kunnen overrompelen met hun lasers. Dus het lijkt me wel duidelijk wat hier het probleem is.
shotguns zijn ook geen streakmakers maar streakbreakers, daarom heb ik er een hekel aan. verpesten mijn kans op nuclear.

[ Voor 24% gewijzigd door c-style op 04-03-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Dual wield executioners or go home.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

c-style schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:10:
Heb Assault en SMG diamond. Als ik gewoon zou spelen voor de kills enzo speel ik het liefst met msmc, vector is ook wel lekker.
Ben op dit moment veel met challenges bezig en al me wapens nog ff prestigen dus nu ff geen main eigenlijk.
Ook voorkeur voor SMG's dus, typisch
een wapen voor noobs die niet kunnen spelen en dus dat wapen nemen om mensen die beter zijn dan hun toch nog neer te kunnen knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
Frentik schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:32:
[...]

Ook voorkeur voor SMG's dus, typisch
[...]
jij bent wel grappig _/-\o_ shotgun meer skilled dan een smg |:( |:( geld alleen voor scorpion misschien.

ben geen smg reddot sprayer ofzo dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Shotgun is echt het meest unskilled in BO2. Ik heb zelf ook 2 shotguns gold camo dus ik weet waar ik over praat. Het is zo easy om met shotgun te spelen. De enige shotgun wat nog een beetje skill vraagt is die KSG omdat die zogoed als 100% accuracy heeft. richt je naast iemand dan raak je hem ook gewoon niet.

Die peacekeeper is wel echt me nieuwe favoriet. vind het echt een extreem fijn wapen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
c-style schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:39:
[...]

jij bent wel grappig _/-\o_ shotgun meer skilled dan een smg |:( |:( geld alleen voor scorpion misschien.

Ik zou zeggen, speel een dagje met de KSG en kijken of je die mening dan nog steeds hebt. Zelf met de 870 ben je sterk afhankelijk van close combat situaties, en missen is over het algemeen dood. Als ik kijk naar mijn eigen stats dan heb ik met de SMG's een substantieel hogere K/D dan met shotguns, zelfs de 870.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

reemprive schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:44:
[...]

Ik zou zeggen, speel een dagje met de KSG en kijken of je die mening dan nog steeds hebt. Zelf met de 870 ben je sterk afhankelijk van close combat situaties, en missen is over het algemeen dood. Als ik kijk naar mijn eigen stats dan heb ik met de SMG's een substantieel hogere K/D dan met shotguns, zelfs de 870.
gelukkig is in CoD elke map close combat :) en als je met 870 speelt zorg je er wel voor dat je close combat bent altijd.. en hoe wil je missen met die 870 =p? je kan er gewoon niet onderuit dat SMG moeilijker is dan shotgun. ik speel het allebei dus ik weet wat ik praat. Maar wat je zegt over KSG heb je helemaal gelijk in, die is gewoon echt wat lastiger ja. Maar ik ben het wel met C-style eens. SMG vergt veel meer Skill.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
reemprive schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:44:
[...]

heb ook wel met shotguns gespeeld hoor, zocht een 3e class om diamond te maken. maar het is ook gewoon zo tering ssaaaaiii met een shotgun en simpel ook. enige nadeel wat je hebt is als je ene groep tegen komt dan ben je de lul ja, en wat is nou mijn stijl? niet campen en 1 voor 1 neer knallen . KSG is enige "skilled" shotgun, soort van.

volledig met ricmaniac eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
c-style schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:39:
[...]

Dit is ook al een keer aan bod gekomen in het MW3 topic. En daar had je nog de Striker. :9~

Zie je mensen met shotties de scoreboards constant domineren? Meestal niet. Mensen met shotguns gaan vaak 1:1 qua k/d en zijn verder ook niet zo bijzonder. Mensen vinden ze vaak OP of 'skillloos' omdat ze 1 hit kill zijn en goed zijn vanuit de heup.

Ja iemand die weet wat ie doet kan het goed doen met een shotgun. Maar dan is ie niet goed omdat z'n aim goed is, maar omdat ie goede keuzes maakt qua movement en het forceren van short lines of sight. Ook al zijn de maps meestal short range in BO2, alsnog kan je een shotgun niet gebruiken in alle situaties. SMG's wel. Iedereen kan wel wegkomen met een SMG. Ben je dan 'zielig' omdat je een SMG gebruikt? Tuurlijk niet. Als het in het spel zit, kan je het gebruiken.

Alleen aim maakt iemand niet skilled. En CoD is sowieso niet het toppunt van een skillbased shooter :X

Mensen zullen altijd whinen over shotguns, ook al zijn ze echt prut. Als je OP shotties wilt, moet je Homefront spelen. 870 buckshot sniper shotgun. 8)

Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste