De werking van de laser is in dit geval gewoon volstrekt bullshit. In praktijk zou dit moeten helpen bij de
player's accuracy, niet bij het
wapen. De loop van een geweer wordt niet langer, dus kogels worden met een laser door het wapen niet beter "gestuurd". Nee, de laser zou spelers alleen moeten helpen sneller "on target" te zijn / te mikken, wat in mijn geval alleen echt waarde zou moeten hebben in hardcore.
Dan over de loop. Op dit moment is de long barrel niet zo'n interessante attachement omdat deze er alleen voor zorgt dat een kogel meer damage doet over een grotere afstand. Dat is aan de ene kant begrijpelijk, maar aan de andere kant niet
de feature die de long barrel zou moeten hebben. De long barrel zou ervoor moeten zorgen dat de kogel, door de langere loop, beter gestuurd zou moeten worden en dus zou dit impact moeten hebben op de bullet spread (en de laser attachement dus
niet). In mijn optiek zouden de features als volgt moeten zijn:
Laser: increases
player's accuracy
Long barrel: decreases bullet spread (increases
weapon's accuracy)
Wat jij vervolgens nog zegt over Steady Aim: die perk zou eigenlijk voornamelijk moeten helpen met de terugslag van een wapen. Immers: een sterke soldaat houdt z'n wapen beter onder controle dan een 12 jarig jochie. Dit zou ik Black Ops 2 eigenlijk ook een feature moeten zijn van Toughness, als je het echt goed wil aanpakken.
FMJ: increases bullet damage (& better object penetration)
Nu noem ik FMJ daar even bij, omdat de enige feature van nu betere "object penetration" is. Je zou met betere kogels, die een muur dus beter penetreren, ook meer damage moeten doen. Maar dat is nu dus niet het geval. Stel, een Type 25 heeft het volgende "range pattern" voor de damage die het wapen doet:
Dan zou FMJ dat bijvoorbeeld aan te passen door de damage met een bepaald percentage te verhogen (zeg 25%). Dan krijg je, in hetzelfde verloop over afstand: 41 - 38 - 25. Natuurlijk is dit maar een willekeurig genomen percentage, je kunt het ook lager uit laten vallen met een increase van 10 of 15%. Dat voorkomt weer dat enkele wapens echt te OP worden. Dit staat verder even los van mijn punt laser / long barrel en bullet spread.
[
Voor 7% gewijzigd door
Fid3lity op 28-02-2013 15:06
]