Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops 2 - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14:38

Tripl3 D

Brother in Arms

quote:
lanerios schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:39:
Gelukkig vriendin ook aan de BO2 gekregen! Die speelt het nu soms splitscreen met mij. Gaat geweldig haha, ze vind het leuk om beetje aan te kloten maar begint ook te merken dat mij afschieten erg leuk is. En ach, ik kan nieuwe wapens testen.
1 vs 1 of met anderen er bij?

Ik vind dat je splitscreen namelijk zoveel mist tov de concurrentie.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:53
1 v 1 :) het is haar eerste console game, dus ik begin rustig aan. Nuketown map gedaan met SMG's en handguns. Ze begint wel wat plezier te krijgen met assault rifles :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

quote:
lanerios schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:13:
1 v 1 :) het is haar eerste console game, dus ik begin rustig aan. Nuketown map gedaan met SMG's en handguns. Ze begint wel wat plezier te krijgen met assault rifles :p
Kun je met zijn 2en tegen bots?

Als dat kan, zet je ze op zijn domst dan heb je weer wat anders om op te schieten en kan ze wat scorestreaks uitproberen.

• donvalentino
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16-09 16:04

donvalentino

psn: Walllie-G

quote:
Tripl3 D schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:32:
[...]

Dat klopt.

Toen ik stopte had ik 4 van de 9 AR's op gold, maar die headshots duren bij mij zo verschrikkelijk lang (PS3).
Inderdaad, Headshots is lastig. Met dot is het wel een stuk makkelijker, echter verneukt het wel je scores.
Hoef voor de SMG nu nog maar 1 gun 8)7

• corset
quote:
Tripl3 D schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:16:
[...]

Kun je met zijn 2en tegen bots?

Als dat kan, zet je ze op zijn domst dan heb je weer wat anders om op te schieten en kan ze wat scorestreaks uitproberen.
Jep, maar je moet onthouden, ze is iemand die echt nog nooit console games heeft gespeeld. Dus ze kent de gehele controller niet :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 09:28

steel123

Cryman9

Ben sinds deze week weer een beetje BO2 aan het spelen.
Maar of iedereen is 10x beter geworden dan toen ik stopte of er zitten echt een paar hackers in tegenwoordig :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 00:20
quote:
steel123 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:18:
Maar of iedereen is 10x beter geworden dan toen ik stopte of er zitten echt een paar hackers in tegenwoordig :(
Of je komt mij (failsnail op steam) te vaak tegen ;)

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 12:56

Draven

It wasn't me

quote:
steel123 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:18:
Hackers zijn nog steeds niet echt een probleem in Black Ops II. Op een enkele keer na kom je er eentje tegen. Ik denk meer dat het ermee te maken heeft dat er tegenwoordig een hoop spelers in een party de lobby joinen, en als je inderdaad met een team randoms tegen een party van 2-3 spelers met TS speelt wordt het gelijk al een lastiger verhaal.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• donvalentino

donvalentino

op ps3 merk ik ook geen hackers moet ik zeggen

• corset
same op de 360 gelukkig. Valt erg mee, en spel bevalt me nog erg goed.

• Roberto7
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 09-08-2015
Bo2 wordt ook nog geupdate, moest er vandaag weer een installeren. Ik ben nog nooit een hacker tegengekomen hier. Merk alleen wel dat het lastiger is om solo te spelen.

• donvalentino

donvalentino

ja het verbaasd me hoeveel updates die game nog krijgt, op PS3 de laatste maand wel 2 updates van 160 MB...

Not bad...

• markdm
Over updates gesproken, bij mij op steam krijg ik er ook genoeg, alleen tuurlijk nog een stuk minder dan de valve spellen ;).
Alleen ik vind het echt jammer dat ik geen hardpoint meer kan spelen, was haast de enige gamemodes op team deathmatch na die ik leuk vind. Echt onacceptabel dat sommige gamemodes verdwenen zijn, en dat bij een spel van nog maar 1 jaar oud.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ndeleeuw
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14-09 00:12
treyarch is bo2 aan het uitmelken aangezien iedereen daar zit in tegenstelling tot het teleurstellende Ghost

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 27-09-2018
godzijdank in dit geval: het alternatief is namelijk dat ze bij de release vd nieuwd COD de "ouwe" laten uitsterven en niks meer aan doen.
zo heb ik iig nog wat waar voor me geld.

toen MW3 gelanceerd werd, heb ik toch de sterke indruk gekregen dat BO verder aan zn lot werd overgelaten door de ontwikkelaars.
sinds MW3 werden de verbindingen bij BO ook opvallend slechter tot die na een paar weken vrijwel onspeelbaar werden en bleven.
dat is nu niet het geval schijnbaar.

ik denk ook dat je objectief gezien mag stellen dat BO2, ondanks de bekende issues als lagcomp enz, de beste van de COD edities is tot nu toe en zo'n spel verdiend ook gewoon een lange levensduur.

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-08 15:21
Is er op de pc nog veel animo voor de CTF mode ,zit te denken om het misschien te kopen?

• markdm
quote:
dezekeer schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:07:
Is er op de pc nog veel animo voor de CTF mode ,zit te denken om het misschien te kopen?
Bij core is hij bij mij verdwenen, bij hardcore is hij er echter nog gewoon. Misschien bij de gamemode waarbij je willekeurige objectives krijgt is hij er nog maar je kan hem helaas niet meer normaal spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

op ps3 is Hardpoint nog gewoon aanwezig volgens mij...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 15:06
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik BO2 een map gespeeld op een gestrand schip op een eiland ? Dit was online tegen anderen, soort free for all ?
Wie weet in welke game modus dit zit ?

PSN: vndk_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Een gestrand schip op een eiland zegt me vrij weinig eigenlijk, maar als het Black Ops 2 was zou het een van deze maps kunnen zijn:

- Carrier

- Hijacked

- Cove

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vndk
Nee, alle 3 niet. Maar toch bedankt.
Misschien vergis ik me en zit die map in Ghosts?
Kan het niet meer controleren, want die heb ik maar kort gespeeld. Was niet mijn spel...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Klein vraagje van mijn kant. Ik heb afgelopen weekend Black Ops 2 gekocht. (van een keysite, dat scheelde veel te veel met steam). Na een paar potjes gespeeld te hebben vind ik dit toch weer erg vermakelijk, mijn laatste COD was MW2 op de xbox, nog nooit COD gespeeld op de PC. Dus hoewel veel mensen BO2 als repeterend zien heb ik daar gelukkig geen last van.

Hoe zit het echter met DLC voor deze game? Ik ben eigenlijk enkel geintereseerd in enkele maps uit de DLC. Echter als ik nu online speel dan heb ik er geen "last" van dat deze DLC in de map rotation langskomt en ik dus gekicked wordt uit de server.

Ook heb ik de nuketown 2025 map al gespeeld, terwijl deze ook als DLC staat aangemerkt. :?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• markdm
quote:
Magic schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 08:55:
Klein vraagje van mijn kant. Ik heb afgelopen weekend Black Ops 2 gekocht. (van een keysite, dat scheelde veel te veel met steam). Na een paar potjes gespeeld te hebben vind ik dit toch weer erg vermakelijk, mijn laatste COD was MW2 op de xbox, nog nooit COD gespeeld op de PC. Dus hoewel veel mensen BO2 als repeterend zien heb ik daar gelukkig geen last van.

Hoe zit het echter met DLC voor deze game? Ik ben eigenlijk enkel geintereseerd in enkele maps uit de DLC. Echter als ik nu online speel dan heb ik er geen "last" van dat deze DLC in de map rotation langskomt en ik dus gekicked wordt uit de server.

Ook heb ik de nuketown 2025 map al gespeeld, terwijl deze ook als DLC staat aangemerkt. :?
De Nuketown 2025 heb ik (gelukkig) ook gekregen zonder dat ik een DLC gekocht heb, iedereen heeft hem gratis gekregen. Maar ik heb al genoeg CoD BO2 gespeeld en heb de DLCs niet gekocht, ik vind ze echt te duur. Dus ik kan niets zeggen over de kwaliteit van de maps, maar ik denk wel dat ze minder gespeeld zullen worden dan de standaard. Ik ben ook maar 2 keer in mijn 800 uur gekickt omdat ik een DLC map tegen kwam.

markdm wijzigde deze reactie 01-07-2014 09:36 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
Zo, level 27! WOOT!

alleen qua perks/skills ben ik nog aan het kijken.

Speel grotendeels met Shotgun of Assault Rifle/SMG. met de LMG's (die zwaarde machine guns) red ik het gewoon niet. Of de spray is echt veels te groot, of ze aimen echt heel traag :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 06-09 12:41
Wil een DLC pack gaan aanschaffen omdat de standaard maps nu toch wel een beetje beginnen te vervelen.
Welke adviseren jullie om te nemen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
Geen, DLC maps worden echt nauwelijks gespeeld helaas. Gewoon de basic maps spelen (wel Nuketown hebben trouwens, echt leuke map imo)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• michael3
Nuketown speel ik al zo vaak.

Dus als je een DLC koopt kan je die niet eens gaan spelen?
Wil toch wel graag een uitbreiding hebben, lijkt me leuk om weer wat nieuws te hebben.

Ghost wint ik niks aan dus die speel ik niet meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Dat is inderdaad wel jammer, voorlopig kan ik me nog wel vermaken met de standaardmaps, maar ik hou graag opties open als er eens ergens voor een prikkie de season pass langskomt.

Maar als het niet eens gespeeld wordt dan kan ik ook die wel van de watchlist afhalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Daar herken ik mij niet in (op de PC tenminste). Ik heb nu ook sinds een week BO2 na een hele tijd geen CoD meer te hebben gespeeld. Erg vermakelijk. Heb tijdens de steam sale voor 50% korting aan een season pass kunnen komen, dus heb nu alle DLC.

Ben inmiddels al een paar keer Hydro, Grind, Studio en Frost (hey, amsterdam?) tegengekomen. Heb er nu in die week pas 5 uur opzitten dus kan niet zeggen of het gemiddelde laag ligt, maar ik kom zeker wel in DLC maps terecht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stinky1701
Nuketown...grrrrrrrrr!
in BO1 was het een van mn favs maar in BO2 vind ik die map gewoon niet werken.

BO2 heeft imho ontzettend last van "fat ass syndrom": maw als een andere speler ook maar iets te dichtbij komt, dan blijf je er al aan "hangen" en op hele kleine maps gebeurd dit imho veels te vaak.
rushen word een hang-/ lagfest en ik heb ook zelden een lekkere verbinding op Nuketown 2.

bij BO1 was dit geen probleem en mede daardoor voelde de gameplay van Nuketown origineel mijn inziens héél anders en beter aan.

ik wou dat er op de consoles een functie was om maps uit de speellijst te verwijderen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
Voor mij is de lijst coolste maps:

1.) Hijacked
2.) Carrier
3.) Turbine

Is voor mij m'n top 3, en dan op 4 Nuketown ;p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stinky1701
coolste maps?

1. Turbine
2. Overflow
3. Raid

aldus. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• markdm
Mijn favoriete maps:

1. Raid
2. Nuketown, alhoewel het een hel is als mensen campen
3. Standoff

Ik haat aftermath en overflow echter, ik kan die maps echt niet.

• michael3
Maar is het nou de moeite waard om een DLC te kopen of niet?, zo ja welke moet ik dan nemen?
Je krijgt vier nieuwe mappen voor iets van 14 euro Xbox360.

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:44
quote:
michael3 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:31:
Maar is het nou de moeite waard om een DLC te kopen of niet?, zo ja welke moet ik dan nemen?
De eerste heeft nog een extra wapen erbij (Peacekeeper SMG).

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• stinky1701
quote:
michael3 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:31:
nee.
weggegooid geld.

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Na wat rondlezen lijkt het wel of er 2 kampen zijn. mensen die nooit DLC maps in de rotation tegenkomen, en mensen die met regelmaat DLC tegenkomen. Ik heb het vermoeden dat de scheiding ligt in console/pc. In ieder geval zijn er 2 rotations, met en zonder DLC. Mensen zonder DLC zullen dus nooit een DLC map tegenkomen.

Daarnaast is een season pass voor de PC al voor zo'n 2 tientjes te vinden, wat natuurlijk al veel aantrekkelijker is dan het volle pond op een console.

Zouden mensen die de season pass hebben op PC en console kunnen reageren met wat voor systeem ze hebben, en of ze DLC tegenkomen in de rotation? Dat zou denk ik erg helpen om hier een lijn in te vinden :)

Magic wijzigde deze reactie 03-07-2014 08:39 (9%)

• donvalentino

donvalentino

PS3 met season pass.

1. Studio
2. Raid
3. Frost / Rush

• Magnetic_Man
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
PC met season pass.

Gisteravond nog paar potjes gespeeld. core -> deathmatch en core -> search & destroy. Sowieso alweer Cove en Grind tegengekomen.

Mijn advies? Eerst even zonder DLC spelen, en als je de maps een beetje hebt gezien lekker zo'n season pass halen. Zo duur is het nou ook weer niet, en je komt die maps echt wel tegen. Duurt nog wel even tot Advanced Warfare uitkomt, en dan is het nog wachten of die wat is, of dat we die net als Ghost beter kunnen laten liggen.

@Magic misschien komt het ook doordat BO2 op de PC vele malen actiever is dan Ghosts? Weet niet of dit ook op consoles het geval is.

• Qualixo
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 09-08 19:53
Speel nog vaker blops 2 dan ghosts.. Alleen laat aub die pipo's die niet snappen wat hardcore inhoud gewoon de game mode mijden.. Wordt zo moe wordt dat zinloze zelfdoding door mijn crate en teamkill onderhand.. Gameplay is leuk maar de spelers worden steeds vervelender.. Al de chat uitgezet want die beeldscherm spam is ook erg vermoeiend..

https://vdr.one | Drone Pilot |

• markdm
quote:
Qualixo schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 23:10:
Speel nog vaker blops 2 dan ghosts.. Alleen laat aub die pipo's die niet snappen wat hardcore inhoud gewoon de game mode mijden.. Wordt zo moe wordt dat zinloze zelfdoding door mijn crate en teamkill onderhand.. Gameplay is leuk maar de spelers worden steeds vervelender.. Al de chat uitgezet want die beeldscherm spam is ook erg vermoeiend..
Dit is ook de reden dat ook bijna alleen Party Games, Free for All en Core Team Deathmatch speel. In de andere game modes erger ik me te veel aan mensen die niet goed kunnen spelen, bij deze 3 is dat gelukkig niet zo erg.

• donvalentino

donvalentino

Groundwar (ps3) zitten vaak de mensen die wel kunnen schieten, helaas soms ook veel snipers en shotguns maar dat blijf je houden.

• nebur86
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18-07 14:17
quote:
markdm schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:56:
Mijn favoriete maps:

1. Raid
2. Nuketown, alhoewel het een hel is als mensen campen
3. Standoff

Ik haat aftermath en overflow echter, ik kan die maps echt niet.
ik ga juist op nuketown campen omdat het anders zo'n enorme schijtmap is in BO2. Als ik ga rushen hang ik zo vaak vast achter teammates die als idioten overal stil blijven staan (en de enemy daardoor een gratis collateral geven!)...
Meestal leave ik gewoon, en als ik denk het is een chille lobby dan blijf ik nog dat potje (of meestal 2 aangezien ze altijd voor nuketown 2x voten) en ga dan met een LSAT + target finder + 2 bouncing betty's en een shock charge campen. En dan kijken hoeveel man 12-jarige kinderen er pissed worden. _/-\o_

Mn favo maps zijn raid, hijacked, plaza en slums.
Ik ben bagger slecht op Turbine en overflow... geen idee waarom maar telkens word ik daar zo achterdochtig door geluiden in mn headset dat ik achterom draai, en juist dan komen ze van voor (waardoor ik dus in mn rug geschoten wordt). Paranoia..

• donvalentino

donvalentino

@Nebur86, ik deel jouw frustraties met die campers.

Ik vermijd echter de mappen waarbij het camp/ noob gehalte hoog is zoals Nuketown,plaza etc.
Scheelt een hoop frustraties aan mijn kant :)

• stinky1701
en toch, als ze op Plaza campen op de daken zijn ze al snel de lul.... ;)
emp's bv worden nog steeds zwaar onderschat imho.

• stinky1701
weet iemand of je nog ergens een season pass voor BO2 op de xbox360 voor minder dan de adviesprijs kunt scoren?
AW is alweer terug in de doos en om BO2 toch wat interessanter te houden voor de rest vh jaar, ben ik toch aan't overwegen om wat dlc's aan te schaffen.
ik vind de adviesprijzen echter totaal vd pot gerukt dus als ik geen aanbieding of goedkopere versie kan vinden, zal het er wss niet van komen.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Zelfde vraag voor de PS3. Vind het raar dat games wel in de loop van de tijd in prijs afnemen, maar de DLC pakketten niet.

Kan dan toch weer extra mensen trekken.

• stinky1701
idd, ik snap hun gedachtegang ook niet.
extra poen, hebben of niet.
lijkt ook wel alsof ze helemaal niet willen hebben dat de levensduur vd moderne spellen langer dan twee jaar duurt, we moeten namelijk wel nog hun nieuwe games aan schaffen... :F

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Wordt dit spel nog veel gespeeld online?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• markdm
quote:
Christiano007 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:00:
Wordt dit spel nog veel gespeeld online?
De community hub bij steam zegt nu 6800 mensen online, dus niet het meeste maar het wordt wel nog gespeeld. Ik weet niet hoe dit met andere platforms zit.

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Heb hem ook maar gekocht, best leuk om te spelen al moet ik even aan de mappen wennen.

• xelfer
  • Registratie: juni 2012
  • Niet online
Ik heb deze game ook maar weer eens uit de kast gehaald en ik moet zeggen dat ik me hier weer meer mee vermaak dan met COD Ghost of COD Advanced Warfare.

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

quote:
xelfer schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:19:
Ik heb deze game ook maar weer eens uit de kast gehaald en ik moet zeggen dat ik me hier weer meer mee vermaak dan met COD Ghost of COD Advanced Warfare.
Speel het elke dag met veel plezier :) vind de mapvariatie beter en kan er ook nog iets beter mee uit de voeten dan AW

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-08 15:21
quote:
markdm schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:29:
[...]

De community hub bij steam zegt nu 6800 mensen online, dus niet het meeste maar het wordt wel nog gespeeld. Ik weet niet hoe dit met andere platforms zit.
Dat is dan in ieder geval dan nog meer dan Titanfall aan spelers online heeft, AW gratis op steam even geprobeerd maar dat gaat hem niet worden. Is de besturing/physics hetzelfde AW/Bo2? Laatste deel dat ik gespeeld heb was MW1 en dat had naar mijn idee nog een fijne besturing. Bo2 in steam sales nog voor 44 euro 8)7 terwijl de deluxe versie bij g2play voor 25 Euro verkocht wordt. Die deluxe zal wel alle dĺc pakketten hebben, niet goed gekeken.

• xelfer
  • Niet online
Ik merk wel dat COD Blops 2 veel meer gericht is op goede spelers. In Ghost en AW zitten er veel meer factoren in het spel die skill nivelleren.

• Wim-Bart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 01:12

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

quote:
Christiano007 schreef op maandag 29 december 2014 @ 18:44:
[...]

Speel het elke dag met veel plezier :) vind de mapvariatie beter en kan er ook nog iets beter mee uit de voeten dan AW
Hier ook nog bijna iedere dag BO2. Ghosts en AW trekken me niet echt, hoewel ik voor het geld wat ze gekost hebben ze wel even moet gaan spelen....

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• stinky1701
heb AW al twee weken niet meer in de xbox gehad en heb alleen BO2 liggen spelen.
denk dat ik mn AW maar eens te koop ga zetten...

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

quote:
xelfer schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:32:
Ik merk wel dat COD Blops 2 veel meer gericht is op goede spelers. In Ghost en AW zitten er veel meer factoren in het spel die skill nivelleren.
Ben ik het niet mee eens. Ik ben een absolute n00b met FPS-en, maar ben hier vaak minimaal in de middenmoot of bij de betere spelers te vinden. Ligt wel aan welke spelvariant ik speel (liefste HC KC)

Het is vooral een kwestie van de maps blindelings te weten. Kom je minder voor verrassingen te staan en kun je juist wel eens anderen verrassen.

En het belangrijkste wat ik heb geleerd met BO1: Als je wraak wilt nemen en het lukt de 1e keer niet, richt je dan ergens op. Ben je namelijk waarschijnlijk tegen een zeer goede speler of zeer ervaren camper opgelopen.

• xelfer
  • Niet online
Bij Blops 2 zijn kill/score streaks bijvoorbeeld wat sterker dan bij Ghost of AW. En ik heb zelf ook het idee dat dingen als host advantage/lag compensation minder voorkomen bij Blops 2. Mijn k.d. en scores zijn in Blops 2 ook behoorlijk wat hoger dan in Ghost of AW, omdat ik gewoon door minder onzinnige dingen dood ga en mijn streaks van kills meer beloond worden.

• markdm
quote:
xelfer schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:32:
Dit is juist de reden dat ik bijna nooit meer CoD speel, het is weinig gericht op skills en iedereen kan wel een kill krijgen door de vele verschillende soorten granaten en extra's. Hierdoor vind ik er niet zo veel meer aan, maakt het ook best frustrerend. Dit is de reden dat ik nu overgestapt ben naar CS:GO. Ik zou graag een CoD willen die een stukje moeilijker is, minder sterke extra's heeft en misschien geen random spawns heeft en waarbij campen zwaarder gestraft wordt. Dan worden skills weer belangrijker en kan je er ook meer techniek achter stoppen.

• xelfer
  • Niet online
Ik kwam gisteren in Black Ops 2 op de PS3 een paar figuren tegen die tussen de 80.000 en 120.000 xp per minute haalden en die RPGs als kogels schoten uit hun wapens. Weet iemand wat voor rare hacks dat zijn?

• markdm
quote:
xelfer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:50:
Ik kwam gisteren in Black Ops 2 op de PS3 een paar figuren tegen die tussen de 80.000 en 120.000 xp per minute haalden en die RPGs als kogels schoten uit hun wapens. Weet iemand wat voor rare hacks dat zijn?
Heb ik nooit van gehoord, maar die zullen wel binnen een paar uur gekicked worden.

• vndk
Eerder nooit hacks meegemaakt op de PS3 en nu enkele keren binnen 2 weken.
de 1e keer kon ik niet mijn class kiezen en deelnemen aan Team Deathmatch. Er werd wel een scherm geopend waarbij iemand alle scorestreaks kon kiezen en zodoende dus erg veel kills maakte.

Gisteren zat ik in een game en werd de tegenstander continu in de rug van ons team gerespawnd.
Nu ik er over nadenk leek het net of de tegenstander nooit hoefde te reloaden.
Zij hadden ook overdreven hoge scores per minuut.

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Kreeg via steam een update, iemand een idee wat het is?

• Draven

Draven

It wasn't me

Waarschijnlijk een security update ivm family share van een account icm een tac/vac ban. Zie - https://twitter.com/pcdev/status/563754121002364928

• xelfer
  • Niet online
Wat is er in godsnaam mis met Blops 2 op de PS3?

Ik wil een game joinen en click play now, krijg ik een Probation melding omdat ik kennelijk games geleaved ben (wat ik niet heb gedaan maargoed, het zal wel). Moet ik 5 minuten wachten. Dus ik wacht die 5 minuten. Klik ik weer op play. Krijg ik weer 5 minuten. En dit gaat zo maar door! Wat is er in godsnaam mis met die game?

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

quote:
xelfer schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:32:

Ik wil een game joinen en click play now, krijg ik een Probation melding omdat ik kennelijk games geleaved ben (wat ik niet heb gedaan maargoed, het zal wel). Moet ik 5 minuten wachten. Dus ik wacht die 5 minuten. Klik ik weer op play. Krijg ik weer 5 minuten. En dit gaat zo maar door! Wat is er in godsnaam mis met die game?
Komt me niet bekend voor. Alleen als ik HC speel en er weer te veel sukkels (van eigen team) voorlangs lopen als ik net iemand onder schot neem en dat een paar games na elkaar dan loop ik wel eens tegen een 'ban'.

Maar dat je daar niet meer uitkomt is mij niet bekend (is altijd iets van 5-10 minuten).

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

quote:
xelfer schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:32:

Inmiddels is mij dit ook al diverse malen overkomen. Je moet echt dat bericht laten staan totdat hij op 0 staat en vanzelf weg gaat. Als je wat anders gaat doen (bijvoorbeeld League Games) dan kan het gebeuren dat hij weer overnieuw begint. Dat was vroeger niet zo.

Wat mij verder opviel: Ik zie de laatste tijd zeer regelmatig spelers met SPM van enkele 10.000en tot ver over de 100.000. Die rapporteer ik dan als cheaters en de keer erna dat ik dan ga spelen (bijvoorbeeld de volgende dag) overkomt mij hetgene wat jij noemt. Sinds ik ze niet meer rapporteer heb ik daar weinig tot geen last meer van dat ik uit het niets een ban krijg.

Overigens: Wat is die SMR toch een waardeloos wapen totdat je Select Fire hebt. Sla nog geen deuk in een pakkie boter. :X
Met veel pijn en moeite Select Fire gehaald en dit zal nu het eerste wapen zijn wat ik NIET ga prestigen. Had 5 headshots tot ik SF haalde en daarna had ik binnen een paar potjes 15 headshots erbij!

Nog 80 heashots voor de SMR en iets van 27/28 voor de FAL en dan kan ik ze beiden naar gold en eindelijk diamond camouflage helpen! _/-\o_

• nebur86
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18-07 14:17
ben nu bezig eindelijk eens al die wapens goud te halen, vooraf nooit zin in gehad. SMG's gehad. Nu bezig met de LMG's (dat zijn er maar 4, dus eenvoudig). Dan de AR's, moet ook niet lastig zijn (heb de AN 94 en de Scar al goud).. shotguns en snipers wordt voor mij echter een hel. Maar dat zien we dan wel

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

AN94 en SCAR zijn anders de makkelijkere AR's.......

• xelfer
  • Niet online
Ik speel sinds enige tijd BLOPS 2 op de PS3 ipv de PC en ik merk dat op de PS3 80 tot 90% van de mensen als een debiel rond rent met een sniper en dan zonder te aimen quickscopen (auto aim ftw). Is dat altijd zo geweest?

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

quote:
xelfer schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:34:
Ik speel sinds enige tijd BLOPS 2 op de PS3 ipv de PC en ik merk dat op de PS3 80 tot 90% van de mensen als een debiel rondrend met een sniper en dan zonder te aimen quickscopen (auto aim ftw). Is dat altijd zo geweest?
Dat ligt er aan welke spelvariant je speelt. Ikzelf speel veel HC KC en daar heb je dat niet zo veel.
Succes voor die snipertjes als ze d'r dogtag gaan halen en je staat met een AR of SMG voor hun neus!

• Brutal1ty
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 14:19
quote:
xelfer schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:34:
Ik speel sinds enige tijd BLOPS 2 op de PS3 ipv de PC en ik merk dat op de PS3 80 tot 90% van de mensen als een debiel rond rent met een sniper en dan zonder te aimen quickscopen (auto aim ftw). Is dat altijd zo geweest?
Zo simpel werkt dat niet man haha.
Probeer het zelf maar eens. Tevens wordt het met een reden amper gedaan in leagues :p

• xelfer
  • Niet online
Ik heb het zelf ook even gedaan en het werkt juist wel zo :o. Gewoon rondrennen en dan quick scopen. Kill gegarandeerd.

En leagues in Black Ops 2? :o. Zijn de competitieve spelers niet al lang Advanced Warfare aan het spelen?

• Brutal1ty
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 14:19
quote:
xelfer schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 09:51:
Ik heb het zelf ook even gedaan en het werkt juist wel zo :o. Gewoon rondrennen en dan quick scopen. Kill gegarandeerd.

En leagues in Black Ops 2? :o. Zijn de competitieve spelers niet al lang Advanced Warfare aan het spelen?
Dan denk ik dat je mazzel hebt met je tegenstanders eerlijk gezegd. Als het zo makkelijk zou zijn voor een relatief nieuwe speler , met controller dan, om dit te doen zou iedereen het doen incl het profcircuit en dat is uiteraard niet zo :p Dat bedoelde ik meer haha.

En BO2 wordt meer gespeeld dan AW nog altijd als ik zo eens kijk naar hoeveel matches er beschikbaar zijn op ps3 voor bo2 vs aw voor ps4 en clans als OptIc enzo spelen zeker nog wel black ops 2 ;) genoeg filmpjes ban te vinden op YouTube van de afgelopen paar maanden. Alleen ghostw wordt echt overgeslagen.

Ook andere, niet pro, spelers als AliA enzo keren weer langzaam terug naar BO2, zeker na de aankondiging ban black ops 3 :D

Ugh... iPad spelling. Excuses. Is vast leesbaar genoeg.

• xelfer
  • Niet online
Het noobscopen op de PS3 is geen probleem overigens hoor. Mijn KD is 1.5 hoger op de PS3 dan op de PC. Lang leven de console noobjes :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 21:44

OB1

😡

Black Ops 2 is echt helemaal verziekt door die kut campers en cheaters, was net online aan het spelen en iedereen van het andere team was aan het campen, vuile kutleiers. Dat verziekt het hele spel, dat ze dat spel maar in hun reet stoppen want je kan niet eens normaal spelen, wordt er schijtziek van, heb 6 mijn keer controller op de vloer gegooid. Mensen die campen en spawntrappen moeten en permaban krijgen, leren ze het wel af.

OB1 wijzigde deze reactie 05-07-2015 14:17 (10%)

Dell Inspiron 15 7000 | i7 7700HQ | 1050Ti | 4GB DDR4 | 240GB SSD | | Lenovo 330S 14" | 15 8250U | 20GB DDR4 | 256GB + 1TB Intel 600P SSD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PM_Petrol
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Dat is al vanaf de release zo. En dat zal altijd zo blijven, daarom speel ik het ook niet meer ;).

Xiaomi Mi 9T Pro 64 GB Black || Asus Notebook Intel i7 4710HQ @ 2.5 GHz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OB1

OB1

😡

quote:
PM_Petrol schreef op zondag 05 juli 2015 @ 15:17:
Dat is al vanaf de release zo. En dat zal altijd zo blijven, daarom speel ik het ook niet meer ;).
En in Black Ops 1 was het hetzelfde. Hoewel het ook wel per map verschilt, is Standoff is het een campfestijn en Nuketown ook.

Dell Inspiron 15 7000 | i7 7700HQ | 1050Ti | 4GB DDR4 | 240GB SSD | | Lenovo 330S 14" | 15 8250U | 20GB DDR4 | 256GB + 1TB Intel 600P SSD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 185331
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Niks is beter dan single player?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

quote:
FixUs schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:34:
Niks is beter dan single player?
Anders nog nooit zo'n slechte SP gespeeld als BO2. BO1 ging nog ergens over, dit is gewoon bagger in elkaar gezet. Heb hem dan ook als enige FPS met SP niet uitgespeeld.

• OB1

OB1

😡

Heb voor het eerst zo'n filmpje gemaakt in Black Ops, had best wel een lekkere game op Raid. Mijn ratio was 2.00, wel is de kwaliteit bagger.. Ben pas level 31 zonder prestige dus voor mij is dit keileuk :P.

edit: en nog eentje op Raid:

OB1 wijzigde deze reactie 16-07-2015 17:18 (14%)

• Daniel.
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18:31
Even een slinger geven in dit topic. Ik ben sinds 3 dagen weer begonnen met spelen van dit spel en begin nu wel weer ontzettend zin te krijgen in BO3. Ikzelf heb alle CoD's gespeeld maar echt na heel veel Advanced Warfare te hebben gespeeld voelt dit gewoon nog ontzettend goed!!!!

Advanced Warfare is ook wel leuk. Ik hou wel van het snelle zoals in Unreal Tournament 2k4.

Wie speelt dit speel nog meer nu Black Ops 3 eraan zit te komen?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Ik speel MP nog steeds wel regelmatig, aangezien ik Ghosts niks vond en PC support voor AW behoorlijk slecht is dat ik die ook niet meer speel.

Ik heb nu laatst ook de SP van BO2 uitgespeeld, dat had ik nog niet gedaan.

• OB1

OB1

😡

Ik blijf dit idd leuk vinden, maar ik kom nu af en toe hackers tegen, wel zeer zelden (1/25) of aimbot of een hacked lobby..

• OB1

OB1

😡

Wie heeft er zin in een 1vs1 of zombie potje?

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Zooo, even een topic bump van 2 jaar :$

Vorige week deze game (PC versie) gekocht. Was de enige van de serie die ik nog niet had tot advanced warfare.
Valt mij op dat de multiplayer verre van leeg is. Kan nog heel simpel een game joinen en spelen.

Spel speelt ouderwets lekker. Ben uiteraard nog heel erg laag qua level, maar ik kan behoorlijk mee komen. :)
Nu dus eerst de maps weer leren kennen en vooral lekker spelen. :)

Fujifilm X-T2 || 16mm f1.4 || 35mm f/2

• OB1

OB1

😡

quote:
PdeBie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:48:

Vorige week deze game (PC versie) gekocht. Was de enige van de serie die ik nog niet had tot advanced warfare.
Valt mij op dat de multiplayer verre van leeg is. Kan nog heel simpel een game joinen en spelen.

Spel speelt ouderwets lekker. Ben uiteraard nog heel erg laag qua level, maar ik kan behoorlijk mee komen. :)
Blijft een mooi spelletje he :)
Ik speel heel af en toe nog wel eens de zombies versie op mijn PC, is heerlijk. Ben een console speler en kan bijna niks met KBM dus multiplayer is niet echt een optie voor mij, helaas.

• Deurstopper
  • Niet online
quote:
PdeBie schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:48:

Leuk spel!
Heb 'm ook weer aangeslingerd, was BO3 met z'n boostjumps zat.
Nu nog iets meer mensen in de HC KC mode en het speelt weer als vanouds! ;)

Steam: http://steamcommunity.com/id/DeurstopperNL Origin: DeurstopperNL

• PdeBie
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Ik zal jullie toevoegen op Steam. Kunnen we een keer samen spelen :)

Fujifilm X-T2 || 16mm f1.4 || 35mm f/2

• boymen35
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 16-08 09:18
BO2 is zeker nog een leuk spelletje om zo nu en dan nog te spelen, vooral als je de jump boost zat bent ja :D

• Deurstopper
  • Niet online
Blijft heerlijk spelen, ff geen boostjumps etc. maar gewoon ouderwets duiken :D
Valt me op dat er nog redelijk veel spelers op Hardcore TDM actief zijn!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Had hem vorige week ook weer eens opgestart op de PS3, maar net als 1,5 jaar geleden zat ik binnen no time in het een na het andere potje wat vanaf het begin op tilt sloeg. Vooruit lopen terwijl het beeld flikkert met af en aan de start en de nieuwe positie, totdat je stopt, dan 'schiet' je weer terug naar het begin. Spelen daardoor totaal onmogelijk. Dan is het plezier er ook weer snel vanaf. Het is mij een raadsel waar dat precies aan ligt, want de eerste 2/3 potjes deden het nog wel.

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:47
I'm in. Ik zal hem vanavond weer installeren. Een van de betere in de reeks COD's.

Lang gespeeld en pas geleden nog gedaan.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• Deurstopper
  • Niet online
quote:
Frostbite schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:32:
I'm in. Ik zal hem vanavond weer installeren. Een van de betere in de reeks COD's.
Samen met bo1 één vd betere games!
Hoop dat treyarch met een bo1 of bo2 variant gaat komen in 2018/2019 :P

• mike30
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:09
Een beetje een long shot maar word dit nog gespeeld ? Zijn er nog servers te vinden?
Dit is samen met MW2 m'n favoriete cod en wil hem weer eens gaan spelen maar dan moeten er natuurlijk wel tegenstanders zijn

• unfor
  • Laatst online: 21:35
quote:
mike30 schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:06:
Een beetje een long shot maar word dit nog gespeeld ? Zijn er nog servers te vinden?
Dit is samen met MW2 m'n favoriete cod en wil hem weer eens gaan spelen maar dan moeten er natuurlijk wel tegenstanders zijn
http://steamcharts.com/app/202990

Steam - BFV - PUBG

• mike30
quote:
Steamcharts....dus pc neem ik aan? Ik wil het graag weten voor de x360/one

• unfor
  • Laatst online: 21:35
CoD word over het algemeen voornamelijk op console gespeeld, dus daar is het waarschijnlijk een factor 10 meer.

Steam - BFV - PUBG

• mike30
Ah, dat antwoord zocht ik. Zodra er geen support meer is voor een cod op de pc is het spel praktisch dood

\
Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Moederborden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True