Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 14:31
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit een cheater tegengekomen (pc).Speel nu een maand of drie maar nooit gezien of gemerkt. Nu ben ik ook niet echt een hele goede speler, wel kom ik vaak in de killcam. Als diegene die net wordt neergeschoten :P

Waar ik wel eens last heb, gemiddeld één of twee keer per potje is dat het lijkt alsof mijn pc ineens iets moet laden. Dan gaat alles stotteren voor enkele seconden en daarna is het weg. Ik had het al eerder en dacht dat het lag aan mijn hdd (toen had ik dit echt om de haverklap) maar ik heb het nu op mijn ssd geïnstalleerd en nu krijg ik het toch.
Verdere specs:
C2D E8400 stock
W7 64bit
Samsung EVO 256GB
8GB ram
Ati 7850 1GB

Het maakt trouwens niet uit welke grafische instelling ik gebruik en ik ben verder ook niks aan het downloaden of dingen op de achtergrond aan het doen.
Iemand een suggestie of wellicht oplossing hiervoor?

• Helix
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16:29
quote:
Sc0rPi0N schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:06:
[...]

Sc0rPi0N in "[Multi] Call of Duty: Black Ops 2 - Deel 2"

Als je het topic had doorgelezen dan had je gezien dat ik regelmatig bij de bovenste helft van de players in het potje hoor. Na bijna een jaar BO2 te hebben gespeeld weet ik wel een beetje hoe of wat dacht ik zo.

Vind het alleen vreemd dat het deze keer opviel dat ik voor mijn gevoel helemaal geen 'eerlijke' kans heb gekregen t.o.v. van de meeste potjes die ik speel. Ik zal het vanavond nog eens proberen. Wel vreemd dat ik net in beeld kwam en met een headshot neer ging en een teamlid daarna ook gelijk via een headshot werd omgelegd terwijl we niet eens in de buurt van elkaar liepen. (en dat minder dan een halve seconde achter elkaar)

Bij meerdere headshots achter elkaar ga ik wel even fronsen met mijn wenkbrauwen... }:|
Sorry hoor, maar wat je een paar maand geleden hebt gepost onthou ik echt niet :P Dat je een meer dan gemiddelde speler bent geloof ik heus wel.

Echter geloof ik gewoon niet dat er zoveel gecheat wordt, heb het nog nooit voorbij zien komen. Soms heb je gewoon potjes dat het ff wat minder gaat maar dat kan 5 minuten later weer compleet anders zijn.

• Asgaro
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 30-10 23:18
Wow, Hardpoint is wel nog leuk. :)
Maar het wordt echt abnormaal weinig gespeeld... Ze zouden TDM gans onderaan de playlist moeten zetten zodat mensen eens durven verderkijken dan die game mode alleen.

Strava profile - Steam profile

• Tripl3 D
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 08-11 15:26

Tripl3 D

Brother in Arms

Pffff, probeer al een tijdje de AR's allemaal op goud te krijgen (heb er pas 3, mede omdat ik ook wel eens wat andere wapens gebruik), maar wat blijven die headshots toch een crime (op de PS3).
Duurt echt een eeuwigheid met gemiddeld 1 headshot per potje.

Al die challenges daarna zijn dan een peuleschil in vergelijk met die 100 headshots.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• donvalentino
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 31-10 11:07

donvalentino

psn: Walllie-G

Mwa, vind dat opzich wel meevallen, gewoon hoger mikken en rustiger schieten (dus niet sprayen).

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

quote:
donvalentino schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:01:
Mwa, vind dat opzich wel meevallen, gewoon hoger mikken en rustiger schieten (dus niet sprayen).
Ik merk dat dit aan de map ligt hoe succesvol dit is.
Standoff werkt dit bijvoorbeeld uitststekend (veel midrange).
Heb daar volgens mij nu al 5, 6, 1, 5 en 3 headshots gehaald per spel sinds je bericht.

Overige mappen krijg ik maar niet voor elkaar op de één of andere manier.
De rest is vaak veel te open, of close range, waardoor het niet goed uitpakt.

• donvalentino

donvalentino

merk dat de headshots wel een stuk makkelijker gaan met LMG i.p.v. de machine guns.

• Pataar
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 30-09 04:54
ik wil een shooter kopen waarbij er echt veel vijanden zijn in een kleine map met niet veel strategie. Welk spel komt dichter in de buurt COD ghosts of BO2? zijn er nog genoeg players online op de pc om bijvoorbeeld alle gamemodes te spelen?

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17:59
quote:
Pataar schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:49:
ik wil een shooter kopen waarbij er echt veel vijanden zijn in een kleine map met niet veel strategie. Welk spel komt dichter in de buurt COD ghosts of BO2? zijn er nog genoeg players online op de pc om bijvoorbeeld alle gamemodes te spelen?
BO2 heeft minder ruime maps dan Ghosts. Of je speelt CoD4 met 50 man op shipment.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• donvalentino

donvalentino

zijn nog wel aardig wat gamers op blackops 2 te vinden volgens mij...(ps3)

• Oragsa
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19-01-2014
quote:
Pataar schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:49:
Aangezien je op PC speelt: ik heb zonet wat info gegevens over de activiteit in Ghosts en BO2 in deze post: https://gathering.tweaker...message/41594039#41594039 :)

Komt erop neer dat CoD BO2 bijna nog evenveel gespeeld wordt als CoD Ghosts dus CoD BO2 is zeker nog een interessante keuze.
Ik verkies persoonlijk BO2: Ghosts heb ik nooit gekocht en dat komt doordat de performance blijkbaar slecht is + de Modern Time setting is saai aan het worden + de game ziet er grauw en grijs uit.

Qua game modes: daar moet ik je teleurstellen. Het grootste deel van de CoD gamers kijkt nooit verder dan TDM. Er zijn nog wel wat andere game modes die wat volk trekken, maar jammer genoeg niet veel. Het zal wel lukken hoor, om matches in die game modes te vinden, maar de vraag is hoe laggy ze zijn.

Planetside 2 Introduction Video - Steam profile - PC Gaming Wiki - Planetside 2 profile

• donvalentino

donvalentino

zijn er nog veel gamers hier actief op PS3?
Zo ja, welke gametype?

Merk dat er vooral 's-avonds met veel spanjaarde en italianen zit (overdag nog wel NL'ers)

donvalentino wijzigde deze reactie 27-01-2014 14:50 (41%)

• P-Nut
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 10-11 20:50
quote:
donvalentino schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:19:
zijn er nog veel gamers hier actief op PS3?
Zo ja, welke gametype?

Merk dat er vooral 's-avonds met veel spanjaarde en italianen zit (overdag nog wel NL'ers)
Ik speel nog redelijk actief op de ps3
IGN = Qtz
Stuur een invite + beschrijving dan weet ik dat je van tweakers bent ;)

• P-Nut
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 10-11 20:50

Sinds een tijdje een elgato recorder maar nu laatste aantal dagen aan het gebruiken :)

• donvalentino

donvalentino

ziet er goed uit Qtz!
Zal je binnenkort is toevoegen

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11-11 16:07
Gisteren een potje gedaan omdat Ghosts weer een drama was.

En jawel hoor ik haal weer prima scores en met mijn reactie vermogen is niets mis. Ik reageer sneller dan anderen en met de Peacekeeper ging het als een speer.

Prima netcode en dit voelt ook veel eerlijker dan Ghosts. Als ze nou de netcode van BO2 eens in Ghosts zouden stoppen dan zou het tenminste nog eerlijker zijn.

Daarbij spawn je ook daadwerkelijk op een plek waar alleen je teammates zijn en niet tussen of voor tegenstanders. ...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• Draven
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:46

Draven

It wasn't me

Het blijft hier ook m'n guilty pleasure hoor.. Speel toch nog wel wekelijks minimaal een paar potjes S&D oid terwijl ik Ghosts eigenlijk niet meer aanraak en Titanfall me ook nog niet helemaal overtuigd heeft.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• stinky1701
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 27-09-2018
dito.
speel het ook nog steeds, ondanks de soms mindere verbindingen.

maar ondanks alle bekende minpunten vd CoD reeks die ook BO2 parten spelen, is dit imho toch wel de beste CoD die ze tot nu toe hebben gemaakt.

ik denk dat velen met me eens zullen zijn dat CoD spelen altijd een soort van haat liefde aspect zal hebben: wat krijgen we toch de schijt van de crappy lagcomp en de dlc uitmelkerij, maar oh wat blijft de militaire shooter toch een leuk spelletje om wat tijd mee te verdrijven!

ben aant wachten op Titanfall 360 maar zelfs al vind ik die leuk, dan nog blijft er imho een verlangen bestaan om ook een goeie mil shooter te spelen.

• donvalentino

donvalentino

ja op de één of andere manier zit ik na een tijdje weer helemaal in de game.
Het spel is weer zo verslavend!!

• Frostbite
Van de week toch weer in de avond een paar potjes gedaan en het geeft gewoon een veel leuker gevoel dan Ghosts. Hier loop je gewoon vlot door de mappen en is je reactiesnelheid belangrijker. Dat geeft gewoon veel meer plezier en ondanks dat ik even een paar keer achter elkaar dood ging zit ik nog met een grijns op mijn gezicht en voelt het niet meer alsop je op je tenen moet lopen.

En de verslaving komt weer langzaam terug merk ik. Ondankts Prestige Master te zijn is het toch leuk om elk potje met een verschillende wapen rond te rennen.

Alleen zo jammer dat het lijkt alsof er niets meer aan support gedaan wordt wat ik gewoon niet snap.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18:06
Ze doen niets aan support omdat er maar 5k man speelt op PC en omdat ze hun centen al binnen hebben en bezig zijn met hun volgende bak geld. Ze verdienen kennelijk meer met het nieuwe spel maken dan met support bieden voor de vorige. Geen waardeoordeel van mij overigens maar een goede gok over denkpatronen van Activision aandeelhouders.

Overigens vond ik BO2 een stuk gaver qua gunplay dan de MWs eromheen maar qua lagcomp en killstreaks te beroerd. Swarm, dogs en lodestars etc verpestten het volledig. Ongeacht of jouw team ze had of de tegenstander. Streaks die alles slopen zijn saai!

exactor it wijzigde deze reactie 26-03-2014 22:28 (27%)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• donvalentino

donvalentino

Klopt inderdaad, de streaks als swarm en dogs zouden minder dodelijk moeten zijn.
Als je die inzet verlaat vaak al het merendeel van de tegenstanders.

• Frostbite
Gisteren waren er een paar Ieren irritant aan het doen. Hadden een rare manier van spelen. Een paar lagen te campen en twee flanken dan de spelers die erop afkwamen.

Ik was toch niet de enige die mopperde. Maar tegenwoordig ben je al een zeur/zeikerd als je al 1 opmerking maakt over iemand die zielig in een hoekje campt...

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S7

• DitisQuinten
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 25-11-2016
quote:
Sc0rPi0N schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:16:
Ik was toch niet de enige die mopperde. Maar tegenwoordig ben je al een zeur/zeikerd als je al 1 opmerking maakt over iemand die zielig in een hoekje campt...
Bij mij blijft het lang niet bij één opmerking ^^

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 17:13
Ik heb een vraag, ik heb HEEL veel last van lag-compensation en weet iemand een goede tip ertegen? Ik game via wifi en kan vaak net niet mijn senrty of agr bereiken doordat iemand me weer neerschiet wanneer ik hem pas net zie :(. Verder vraag ik me af hoe belangrijk een goede muis is, ik game nu met een logitech wireless M235 en ik merk soms wel dat hij in de weg zit met bijvoorbeeld dual-weed of quickscoping, maar ik weet de meerwaarde van een dure muis niet.

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

• joskuiper
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 10-11 08:55
quote:
markdm schreef op donderdag 03 april 2014 @ 07:33:
Ik heb een vraag, ik heb HEEL veel last van lag-compensation en weet iemand een goede tip ertegen? Ik game via wifi en kan vaak net niet mijn senrty of agr bereiken doordat iemand me weer neerschiet wanneer ik hem pas net zie :(. Verder vraag ik me af hoe belangrijk een goede muis is, ik game nu met een logitech wireless M235 en ik merk soms wel dat hij in de weg zit met bijvoorbeeld dual-weed of quickscoping, maar ik weet de meerwaarde van een dure muis niet.
In je verhaal lees ik 2 keer draadloos.
Pas dat eerst maar 's aan, kijken of het dan opgelost is.

Dus LAN kabel en muis met draad.
Ik geloof niet in draadloos :)

Game-PC: Fractal Define R6 || i5-9600k || Scythe Mugen 5 PCGH edition || MSI Z370 Tomahawk || MSI RTX2080 Gaming Trio || 16GB DDR4 Corair Vengeance || Corsair RM650x

• joskuiper
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 10-11 08:55
quote:
P-Nut schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 20:46:
[video]
Sinds een tijdje een elgato recorder maar nu laatste aantal dagen aan het gebruiken :)
Nette gameplay, maar je opponenten zijn wel SUPER slecht hoor...
Geeft zo geen goed beeld van je skills.

Game-PC: Fractal Define R6 || i5-9600k || Scythe Mugen 5 PCGH edition || MSI Z370 Tomahawk || MSI RTX2080 Gaming Trio || 16GB DDR4 Corair Vengeance || Corsair RM650x

• markdm
quote:
joskuiper schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:34:
[...]

In je verhaal lees ik 2 keer draadloos.
Pas dat eerst maar 's aan, kijken of het dan opgelost is.

Dus LAN kabel en muis met draad.
Ik geloof niet in draadloos :)
Ik ben ook van plan een nieuwe goede muis te kopen, in denk aan de cyborg r.a.t. 7 maar die is wel erg duur. Alleen het grote probleem is dat het in mijn huis haast onmogelijk is om een LAN kabel te gebruiken, dus game ik maar met mijn laptop op de bank omdat ik daar het beste wifi heb.

• steel123
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 16:47

steel123

Cryman9

Wifi of kabel maakt in mijn ervaring echt niet uit.Toen ik nog op mijn laptop gamede, MW2 en BO2, was echt geen verschil sinds ik een PC heb. Op de PC heb ik dus wel een kabel.

Zelf had ik een Logitech G5 muis, maar deze had het begeven na een 1,5 jaar. Daarna moest ik verder spelen op de simpelste goedkoopste muis van HP, geen flauw idee wel type, maar zal niet duurder zijn dan 10 euro. Na de eerste 5 potjes wennen ging het weer exact hetzelfde als vanouds.

Geloof mij, nieuwe muis of op kabel gaan gamen is niet ineens een wondermiddel om wel hoge scores te halen!!!
Enkel de pro's, en daarmee bedoel ik niet de mensen die een KD rate van 2.5 hebben. Maar ECHT de pro's, die geld verdienen met toernooien. Die zullen het verschil tussen wifi en kabel MISSCHIEN wel merken.

• donvalentino

donvalentino

vraagje, wat is eigenlijk de beste DLC pack?
Wil er 1 halen maar weet niet echt welke nu het beste is (speel vooral veel Multiplayer)

• Draven

Draven

It wasn't me

Echt een beste DLC Pack is er imo niet, ze zijn alle drie goed te pruimen. Ik denk dat qua maps Revolution mij het meeste ligt, maar dat is echt persoonlijk.
Ondanks dat de playerbase wat lager is geworden zijn in de meeste modes nog wel games te vinden, duurt alleen af en toe wat langer voordat je een volle lobby vindt.
Is het trouwens geen beter idee om voor 2 tientjes meer ergens een online key te kopen voor de SeasonPass.. Heb je gelijk alle drie de DLC packs, en volgens mij moet de Seasonpass wel te vinden zijn voor 30.- (En op Steam betaal je bv. 15 euro voor 1 dlc pack)

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• donvalentino

donvalentino

oke ja zal is kijken voor die seasonpass, weet niet of het uitmaakt maar gebruikt het op PS3.

• stinky1701
weet je wat ik wel eens vervelend vind en een gemiste kans vd ontwikkelaars imho: je kunt op de consoles geen maps de-installeren of anderszins verwijderen uit de speellijst.

zo krijg ik bv iedere dag weer spijt dat ik Nuketown heb en ik die map daarom veels te vaak tegenkom in de lobbies waardoor ik de lobby "moet" verlaten als ik hem niet wil spelen.
(Nuketown op BO = super! Nuketown op BO2 = de grooste crap map ooit. imho.)
.
kan me voorstellen dat iedere speler wel zo z'n maps heeft die hij consequent overslaat dus wat zou er nu makkelijker zijn dan die maps uit de speellijst kunnen halen.

mn ook met de DLC's in het achterhoofd, lijkt me dit eigenlijk een onmisbare functie.

• markdm
Ik heb het voor elkaar gekregen om een 27/1 te spelen en alleen maar 1 merchilles te verdienen :| .

Maar ik heb nog een vraag, ik heb BO2 op steam gekocht maar ik ken iemand die hem ook op de PC heeft, maar niet op steam, is het dan nog steeds mogelijk om met hem te spelen?

En nog een vraag: als je BO2 op steam gekocht hebt, moet je de season pass dan ook op steam kopen of hoeft dat niet?

• Gundogan
quote:
markdm schreef op zondag 20 april 2014 @ 10:44:
Ik heb het voor elkaar gekregen om een 27/1 te spelen en alleen maar 1 merchilles te verdienen :| .

Maar ik heb nog een vraag, ik heb BO2 op steam gekocht maar ik ken iemand die hem ook op de PC heeft, maar niet op steam, is het dan nog steeds mogelijk om met hem te spelen?

En nog een vraag: als je BO2 op steam gekocht hebt, moet je de season pass dan ook op steam kopen of hoeft dat niet?
Alles legaal gaat via steam uiteindelijk. Dus ook als je niet via steam koopt, moet je alsnog het via steam activeren (je krijgt een key) en spelen.

• donvalentino

donvalentino

toch maar een season pass via marktplaats gekocht.
Moet zeggen dat het toch een verbetering is zoveel nieuwe mappen, maakt het toch weer een stukje leuker!!

Het valt me overigens op dat er minder games (matches) beschikbaar zijn sinds ik de nieuwe map packs heb.
Wanneer ik deze bijvoorbeeld uitschakel vind ik veel meer matches, weet niet of dit bij meerdere is.
(kom nu ook nauwelijks meer in oude mappen).

donvalentino wijzigde deze reactie 24-04-2014 12:32 (35%)

• stinky1701
is logisch en een direct gevolg vd DLC's.
dit is ook wat ik eerder bedoelde met mn opmerking dat een functie om bepaalde maps wel of niet in de playlist te plaatsen mn ook op de consoles zeer gewenst zou zijn.

ik vind het trouwens wel erg jammer dat ze de laatste twee DLC's niet als weekend preview beschikbaar hebben gemaakt op de 360: wel de eerste twee maar toen kwam Ghosts uit en sindsdien is er vanuit de ontwikkelaars geen teken meer van leven te ontdekken.
is dit op de PS hetzelfde geweest?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:20
Uiteindelijk het spel gekocht. Hardened voor 25. Leuke prijs! En tot nu toe leuk spel.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Diamand gun halen is toch nog best lastig, alle guns moeten dan Gold hebben toch (per catogorie)?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

quote:
donvalentino schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:15:
Diamand gun halen is toch nog best lastig, alle guns moeten dan Gold hebben toch (per catogorie)?
Dat klopt.

Toen ik stopte had ik 4 van de 9 AR's op gold, maar die headshots duren bij mij zo verschrikkelijk lang (PS3).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
Gelukkig vriendin ook aan de BO2 gekregen! Die speelt het nu soms splitscreen met mij. Gaat geweldig haha, ze vind het leuk om beetje aan te kloten maar begint ook te merken dat mij afschieten erg leuk is. En ach, ik kan nieuwe wapens testen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

quote:
lanerios schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:39:
Gelukkig vriendin ook aan de BO2 gekregen! Die speelt het nu soms splitscreen met mij. Gaat geweldig haha, ze vind het leuk om beetje aan te kloten maar begint ook te merken dat mij afschieten erg leuk is. En ach, ik kan nieuwe wapens testen.
1 vs 1 of met anderen er bij?

Ik vind dat je splitscreen namelijk zoveel mist tov de concurrentie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
1 v 1 :) het is haar eerste console game, dus ik begin rustig aan. Nuketown map gedaan met SMG's en handguns. Ze begint wel wat plezier te krijgen met assault rifles :p

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

quote:
lanerios schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 15:13:
1 v 1 :) het is haar eerste console game, dus ik begin rustig aan. Nuketown map gedaan met SMG's en handguns. Ze begint wel wat plezier te krijgen met assault rifles :p
Kun je met zijn 2en tegen bots?

Als dat kan, zet je ze op zijn domst dan heb je weer wat anders om op te schieten en kan ze wat scorestreaks uitproberen.

• donvalentino

donvalentino

quote:
Tripl3 D schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:32:
[...]

Dat klopt.

Toen ik stopte had ik 4 van de 9 AR's op gold, maar die headshots duren bij mij zo verschrikkelijk lang (PS3).
Inderdaad, Headshots is lastig. Met dot is het wel een stuk makkelijker, echter verneukt het wel je scores.
Hoef voor de SMG nu nog maar 1 gun 8)7

• corset
quote:
Tripl3 D schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:16:
[...]

Kun je met zijn 2en tegen bots?

Als dat kan, zet je ze op zijn domst dan heb je weer wat anders om op te schieten en kan ze wat scorestreaks uitproberen.
Jep, maar je moet onthouden, ze is iemand die echt nog nooit console games heeft gespeeld. Dus ze kent de gehele controller niet :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 16:47

steel123

Cryman9

Ben sinds deze week weer een beetje BO2 aan het spelen.
Maar of iedereen is 10x beter geworden dan toen ik stopte of er zitten echt een paar hackers in tegenwoordig :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• markdm
quote:
steel123 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:18:
Maar of iedereen is 10x beter geworden dan toen ik stopte of er zitten echt een paar hackers in tegenwoordig :(
Of je komt mij (failsnail op steam) te vaak tegen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

quote:
steel123 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:18:
Hackers zijn nog steeds niet echt een probleem in Black Ops II. Op een enkele keer na kom je er eentje tegen. Ik denk meer dat het ermee te maken heeft dat er tegenwoordig een hoop spelers in een party de lobby joinen, en als je inderdaad met een team randoms tegen een party van 2-3 spelers met TS speelt wordt het gelijk al een lastiger verhaal.

• donvalentino

donvalentino

op ps3 merk ik ook geen hackers moet ik zeggen

• corset
same op de 360 gelukkig. Valt erg mee, en spel bevalt me nog erg goed.

• Roberto7
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 09-08-2015
Bo2 wordt ook nog geupdate, moest er vandaag weer een installeren. Ik ben nog nooit een hacker tegengekomen hier. Merk alleen wel dat het lastiger is om solo te spelen.

• donvalentino

donvalentino

ja het verbaasd me hoeveel updates die game nog krijgt, op PS3 de laatste maand wel 2 updates van 160 MB...

Not bad...

• markdm
Over updates gesproken, bij mij op steam krijg ik er ook genoeg, alleen tuurlijk nog een stuk minder dan de valve spellen ;).
Alleen ik vind het echt jammer dat ik geen hardpoint meer kan spelen, was haast de enige gamemodes op team deathmatch na die ik leuk vind. Echt onacceptabel dat sommige gamemodes verdwenen zijn, en dat bij een spel van nog maar 1 jaar oud.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ndeleeuw
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10-11 15:43
treyarch is bo2 aan het uitmelken aangezien iedereen daar zit in tegenstelling tot het teleurstellende Ghost

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stinky1701
godzijdank in dit geval: het alternatief is namelijk dat ze bij de release vd nieuwd COD de "ouwe" laten uitsterven en niks meer aan doen.
zo heb ik iig nog wat waar voor me geld.

toen MW3 gelanceerd werd, heb ik toch de sterke indruk gekregen dat BO verder aan zn lot werd overgelaten door de ontwikkelaars.
sinds MW3 werden de verbindingen bij BO ook opvallend slechter tot die na een paar weken vrijwel onspeelbaar werden en bleven.
dat is nu niet het geval schijnbaar.

ik denk ook dat je objectief gezien mag stellen dat BO2, ondanks de bekende issues als lagcomp enz, de beste van de COD edities is tot nu toe en zo'n spel verdiend ook gewoon een lange levensduur.

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-08 15:21
Is er op de pc nog veel animo voor de CTF mode ,zit te denken om het misschien te kopen?

• markdm
quote:
dezekeer schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:07:
Is er op de pc nog veel animo voor de CTF mode ,zit te denken om het misschien te kopen?
Bij core is hij bij mij verdwenen, bij hardcore is hij er echter nog gewoon. Misschien bij de gamemode waarbij je willekeurige objectives krijgt is hij er nog maar je kan hem helaas niet meer normaal spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

op ps3 is Hardpoint nog gewoon aanwezig volgens mij...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: augustus 2007
  • Nu online
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik BO2 een map gespeeld op een gestrand schip op een eiland ? Dit was online tegen anderen, soort free for all ?
Wie weet in welke game modus dit zit ?

PSN: vndk_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Een gestrand schip op een eiland zegt me vrij weinig eigenlijk, maar als het Black Ops 2 was zou het een van deze maps kunnen zijn:

- Carrier

- Hijacked

- Cove

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: augustus 2007
  • Nu online
Nee, alle 3 niet. Maar toch bedankt.
Misschien vergis ik me en zit die map in Ghosts?
Kan het niet meer controleren, want die heb ik maar kort gespeeld. Was niet mijn spel...

PSN: vndk_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Klein vraagje van mijn kant. Ik heb afgelopen weekend Black Ops 2 gekocht. (van een keysite, dat scheelde veel te veel met steam). Na een paar potjes gespeeld te hebben vind ik dit toch weer erg vermakelijk, mijn laatste COD was MW2 op de xbox, nog nooit COD gespeeld op de PC. Dus hoewel veel mensen BO2 als repeterend zien heb ik daar gelukkig geen last van.

Hoe zit het echter met DLC voor deze game? Ik ben eigenlijk enkel geintereseerd in enkele maps uit de DLC. Echter als ik nu online speel dan heb ik er geen "last" van dat deze DLC in de map rotation langskomt en ik dus gekicked wordt uit de server.

Ook heb ik de nuketown 2025 map al gespeeld, terwijl deze ook als DLC staat aangemerkt. :?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• markdm
quote:
Magic schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 08:55:
Klein vraagje van mijn kant. Ik heb afgelopen weekend Black Ops 2 gekocht. (van een keysite, dat scheelde veel te veel met steam). Na een paar potjes gespeeld te hebben vind ik dit toch weer erg vermakelijk, mijn laatste COD was MW2 op de xbox, nog nooit COD gespeeld op de PC. Dus hoewel veel mensen BO2 als repeterend zien heb ik daar gelukkig geen last van.

Hoe zit het echter met DLC voor deze game? Ik ben eigenlijk enkel geintereseerd in enkele maps uit de DLC. Echter als ik nu online speel dan heb ik er geen "last" van dat deze DLC in de map rotation langskomt en ik dus gekicked wordt uit de server.

Ook heb ik de nuketown 2025 map al gespeeld, terwijl deze ook als DLC staat aangemerkt. :?
De Nuketown 2025 heb ik (gelukkig) ook gekregen zonder dat ik een DLC gekocht heb, iedereen heeft hem gratis gekregen. Maar ik heb al genoeg CoD BO2 gespeeld en heb de DLCs niet gekocht, ik vind ze echt te duur. Dus ik kan niets zeggen over de kwaliteit van de maps, maar ik denk wel dat ze minder gespeeld zullen worden dan de standaard. Ik ben ook maar 2 keer in mijn 800 uur gekickt omdat ik een DLC map tegen kwam.

markdm wijzigde deze reactie 01-07-2014 09:36 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
Zo, level 27! WOOT!

alleen qua perks/skills ben ik nog aan het kijken.

Speel grotendeels met Shotgun of Assault Rifle/SMG. met de LMG's (die zwaarde machine guns) red ik het gewoon niet. Of de spray is echt veels te groot, of ze aimen echt heel traag :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 05-11 13:55
Wil een DLC pack gaan aanschaffen omdat de standaard maps nu toch wel een beetje beginnen te vervelen.
Welke adviseren jullie om te nemen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
Geen, DLC maps worden echt nauwelijks gespeeld helaas. Gewoon de basic maps spelen (wel Nuketown hebben trouwens, echt leuke map imo)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• michael3
Nuketown speel ik al zo vaak.

Dus als je een DLC koopt kan je die niet eens gaan spelen?
Wil toch wel graag een uitbreiding hebben, lijkt me leuk om weer wat nieuws te hebben.

Ghost wint ik niks aan dus die speel ik niet meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Dat is inderdaad wel jammer, voorlopig kan ik me nog wel vermaken met de standaardmaps, maar ik hou graag opties open als er eens ergens voor een prikkie de season pass langskomt.

Maar als het niet eens gespeeld wordt dan kan ik ook die wel van de watchlist afhalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Daar herken ik mij niet in (op de PC tenminste). Ik heb nu ook sinds een week BO2 na een hele tijd geen CoD meer te hebben gespeeld. Erg vermakelijk. Heb tijdens de steam sale voor 50% korting aan een season pass kunnen komen, dus heb nu alle DLC.

Ben inmiddels al een paar keer Hydro, Grind, Studio en Frost (hey, amsterdam?) tegengekomen. Heb er nu in die week pas 5 uur opzitten dus kan niet zeggen of het gemiddelde laag ligt, maar ik kom zeker wel in DLC maps terecht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stinky1701
Nuketown...grrrrrrrrr!
in BO1 was het een van mn favs maar in BO2 vind ik die map gewoon niet werken.

BO2 heeft imho ontzettend last van "fat ass syndrom": maw als een andere speler ook maar iets te dichtbij komt, dan blijf je er al aan "hangen" en op hele kleine maps gebeurd dit imho veels te vaak.
rushen word een hang-/ lagfest en ik heb ook zelden een lekkere verbinding op Nuketown 2.

bij BO1 was dit geen probleem en mede daardoor voelde de gameplay van Nuketown origineel mijn inziens héél anders en beter aan.

ik wou dat er op de consoles een functie was om maps uit de speellijst te verwijderen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
Voor mij is de lijst coolste maps:

1.) Hijacked
2.) Carrier
3.) Turbine

Is voor mij m'n top 3, en dan op 4 Nuketown ;p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stinky1701
coolste maps?

1. Turbine
2. Overflow
3. Raid

aldus. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• markdm
Mijn favoriete maps:

1. Raid
2. Nuketown, alhoewel het een hel is als mensen campen
3. Standoff

Ik haat aftermath en overflow echter, ik kan die maps echt niet.

• michael3
Maar is het nou de moeite waard om een DLC te kopen of niet?, zo ja welke moet ik dan nemen?
Je krijgt vier nieuwe mappen voor iets van 14 euro Xbox360.

• Gundogan
quote:
michael3 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:31:
Maar is het nou de moeite waard om een DLC te kopen of niet?, zo ja welke moet ik dan nemen?
De eerste heeft nog een extra wapen erbij (Peacekeeper SMG).

• stinky1701
quote:
michael3 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:31:
nee.
weggegooid geld.

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Na wat rondlezen lijkt het wel of er 2 kampen zijn. mensen die nooit DLC maps in de rotation tegenkomen, en mensen die met regelmaat DLC tegenkomen. Ik heb het vermoeden dat de scheiding ligt in console/pc. In ieder geval zijn er 2 rotations, met en zonder DLC. Mensen zonder DLC zullen dus nooit een DLC map tegenkomen.

Daarnaast is een season pass voor de PC al voor zo'n 2 tientjes te vinden, wat natuurlijk al veel aantrekkelijker is dan het volle pond op een console.

Zouden mensen die de season pass hebben op PC en console kunnen reageren met wat voor systeem ze hebben, en of ze DLC tegenkomen in de rotation? Dat zou denk ik erg helpen om hier een lijn in te vinden :)

Magic wijzigde deze reactie 03-07-2014 08:39 (9%)

• donvalentino

donvalentino

PS3 met season pass.

1. Studio
2. Raid
3. Frost / Rush

• Magnetic_Man
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
PC met season pass.

Gisteravond nog paar potjes gespeeld. core -> deathmatch en core -> search & destroy. Sowieso alweer Cove en Grind tegengekomen.

Mijn advies? Eerst even zonder DLC spelen, en als je de maps een beetje hebt gezien lekker zo'n season pass halen. Zo duur is het nou ook weer niet, en je komt die maps echt wel tegen. Duurt nog wel even tot Advanced Warfare uitkomt, en dan is het nog wachten of die wat is, of dat we die net als Ghost beter kunnen laten liggen.

@Magic misschien komt het ook doordat BO2 op de PC vele malen actiever is dan Ghosts? Weet niet of dit ook op consoles het geval is.

• Qualixo
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 21:21
Speel nog vaker blops 2 dan ghosts.. Alleen laat aub die pipo's die niet snappen wat hardcore inhoud gewoon de game mode mijden.. Wordt zo moe wordt dat zinloze zelfdoding door mijn crate en teamkill onderhand.. Gameplay is leuk maar de spelers worden steeds vervelender.. Al de chat uitgezet want die beeldscherm spam is ook erg vermoeiend..

https://vdr.one | Drone Pilot |

• markdm
quote:
Qualixo schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 23:10:
Speel nog vaker blops 2 dan ghosts.. Alleen laat aub die pipo's die niet snappen wat hardcore inhoud gewoon de game mode mijden.. Wordt zo moe wordt dat zinloze zelfdoding door mijn crate en teamkill onderhand.. Gameplay is leuk maar de spelers worden steeds vervelender.. Al de chat uitgezet want die beeldscherm spam is ook erg vermoeiend..
Dit is ook de reden dat ook bijna alleen Party Games, Free for All en Core Team Deathmatch speel. In de andere game modes erger ik me te veel aan mensen die niet goed kunnen spelen, bij deze 3 is dat gelukkig niet zo erg.

• donvalentino

donvalentino

Groundwar (ps3) zitten vaak de mensen die wel kunnen schieten, helaas soms ook veel snipers en shotguns maar dat blijf je houden.

• nebur86
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10-11 01:26
quote:
markdm schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:56:
Mijn favoriete maps:

1. Raid
2. Nuketown, alhoewel het een hel is als mensen campen
3. Standoff

Ik haat aftermath en overflow echter, ik kan die maps echt niet.
ik ga juist op nuketown campen omdat het anders zo'n enorme schijtmap is in BO2. Als ik ga rushen hang ik zo vaak vast achter teammates die als idioten overal stil blijven staan (en de enemy daardoor een gratis collateral geven!)...
Meestal leave ik gewoon, en als ik denk het is een chille lobby dan blijf ik nog dat potje (of meestal 2 aangezien ze altijd voor nuketown 2x voten) en ga dan met een LSAT + target finder + 2 bouncing betty's en een shock charge campen. En dan kijken hoeveel man 12-jarige kinderen er pissed worden. _/-\o_

Mn favo maps zijn raid, hijacked, plaza en slums.
Ik ben bagger slecht op Turbine en overflow... geen idee waarom maar telkens word ik daar zo achterdochtig door geluiden in mn headset dat ik achterom draai, en juist dan komen ze van voor (waardoor ik dus in mn rug geschoten wordt). Paranoia..

• donvalentino

donvalentino

@Nebur86, ik deel jouw frustraties met die campers.

Ik vermijd echter de mappen waarbij het camp/ noob gehalte hoog is zoals Nuketown,plaza etc.
Scheelt een hoop frustraties aan mijn kant :)

• stinky1701
en toch, als ze op Plaza campen op de daken zijn ze al snel de lul.... ;)
emp's bv worden nog steeds zwaar onderschat imho.

• stinky1701
weet iemand of je nog ergens een season pass voor BO2 op de xbox360 voor minder dan de adviesprijs kunt scoren?
AW is alweer terug in de doos en om BO2 toch wat interessanter te houden voor de rest vh jaar, ben ik toch aan't overwegen om wat dlc's aan te schaffen.
ik vind de adviesprijzen echter totaal vd pot gerukt dus als ik geen aanbieding of goedkopere versie kan vinden, zal het er wss niet van komen.

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Zelfde vraag voor de PS3. Vind het raar dat games wel in de loop van de tijd in prijs afnemen, maar de DLC pakketten niet.

Kan dan toch weer extra mensen trekken.

• stinky1701
idd, ik snap hun gedachtegang ook niet.
extra poen, hebben of niet.
lijkt ook wel alsof ze helemaal niet willen hebben dat de levensduur vd moderne spellen langer dan twee jaar duurt, we moeten namelijk wel nog hun nieuwe games aan schaffen... :F

• Christiano007
  • Laatst online: 13:01

Christiano007

Ich bin der champion

Wordt dit spel nog veel gespeeld online?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• markdm
quote:
Christiano007 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:00:
Wordt dit spel nog veel gespeeld online?
De community hub bij steam zegt nu 6800 mensen online, dus niet het meeste maar het wordt wel nog gespeeld. Ik weet niet hoe dit met andere platforms zit.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heb hem ook maar gekocht, best leuk om te spelen al moet ik even aan de mappen wennen.

• xelfer
  • Registratie: juni 2012
  • Niet online
Ik heb deze game ook maar weer eens uit de kast gehaald en ik moet zeggen dat ik me hier weer meer mee vermaak dan met COD Ghost of COD Advanced Warfare.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

quote:
xelfer schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:19:
Ik heb deze game ook maar weer eens uit de kast gehaald en ik moet zeggen dat ik me hier weer meer mee vermaak dan met COD Ghost of COD Advanced Warfare.
Speel het elke dag met veel plezier :) vind de mapvariatie beter en kan er ook nog iets beter mee uit de voeten dan AW

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 25-08 15:21
quote:
markdm schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:29:
[...]

De community hub bij steam zegt nu 6800 mensen online, dus niet het meeste maar het wordt wel nog gespeeld. Ik weet niet hoe dit met andere platforms zit.
Dat is dan in ieder geval dan nog meer dan Titanfall aan spelers online heeft, AW gratis op steam even geprobeerd maar dat gaat hem niet worden. Is de besturing/physics hetzelfde AW/Bo2? Laatste deel dat ik gespeeld heb was MW1 en dat had naar mijn idee nog een fijne besturing. Bo2 in steam sales nog voor 44 euro 8)7 terwijl de deluxe versie bij g2play voor 25 Euro verkocht wordt. Die deluxe zal wel alle dĺc pakketten hebben, niet goed gekeken.

• xelfer
  • Niet online
Ik merk wel dat COD Blops 2 veel meer gericht is op goede spelers. In Ghost en AW zitten er veel meer factoren in het spel die skill nivelleren.

• Wim-Bart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 02:03

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

quote:
Christiano007 schreef op maandag 29 december 2014 @ 18:44:
[...]

Speel het elke dag met veel plezier :) vind de mapvariatie beter en kan er ook nog iets beter mee uit de voeten dan AW
Hier ook nog bijna iedere dag BO2. Ghosts en AW trekken me niet echt, hoewel ik voor het geld wat ze gekost hebben ze wel even moet gaan spelen....

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• stinky1701
heb AW al twee weken niet meer in de xbox gehad en heb alleen BO2 liggen spelen.
denk dat ik mn AW maar eens te koop ga zetten...

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

quote:
xelfer schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:32:
Ik merk wel dat COD Blops 2 veel meer gericht is op goede spelers. In Ghost en AW zitten er veel meer factoren in het spel die skill nivelleren.
Ben ik het niet mee eens. Ik ben een absolute n00b met FPS-en, maar ben hier vaak minimaal in de middenmoot of bij de betere spelers te vinden. Ligt wel aan welke spelvariant ik speel (liefste HC KC)

Het is vooral een kwestie van de maps blindelings te weten. Kom je minder voor verrassingen te staan en kun je juist wel eens anderen verrassen.

En het belangrijkste wat ik heb geleerd met BO1: Als je wraak wilt nemen en het lukt de 1e keer niet, richt je dan ergens op. Ben je namelijk waarschijnlijk tegen een zeer goede speler of zeer ervaren camper opgelopen.

• xelfer
  • Niet online
Bij Blops 2 zijn kill/score streaks bijvoorbeeld wat sterker dan bij Ghost of AW. En ik heb zelf ook het idee dat dingen als host advantage/lag compensation minder voorkomen bij Blops 2. Mijn k.d. en scores zijn in Blops 2 ook behoorlijk wat hoger dan in Ghost of AW, omdat ik gewoon door minder onzinnige dingen dood ga en mijn streaks van kills meer beloond worden.
Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True