Die... die singleplayer.
Nog niet zo slecht als die van BF3, maar langs de andere kant ook niet goed. Je zou verwachten dat, naarmate er meer CoDs komen, men ook meer begint te weten hoe een singleplayer moet gemaakt worden.
- als je op je paard zit, kan je
met 1 hand een RPG bedienen en zo een heli neerschieten
- paarden schrikken van bommen maar niet van kogels die langs hun oren suizen
- je hebt in een flashback naar een ouder tijdperk een verrekijker met
digitale afstandsmeter
- de klikgeluiden kloppen soms niet 100% met de reloadanimatie
- stel je hebt een onbreekbaar raam met net daarachter een scherm. Als je het raam knifet blijft dat heel, maar het scherm erachter breekt wel
- het gaan van BLOODY SCREEN SO REAL naar full health is duidelijk veel sneller dan in de oudere CoDs
- je AK heeft meer dan 300 kogels! Hoe draag je dit?! (dit is zonder de Extended Mags perk btw)
- er wordt superveel fuck geroepen. Dat macho gedrag haat ik dus. Killzone en Gears of War games hebben dat ook. Ontzettend irritant en onprofessioneel
- rock muziek: 'MURICA gevoel is te sterk aanwezig.
- je sterft niet snel van kogels... maar oh wee als je even in een vuurtje staat. Instant dead
- verhaal is totaal onduidelijk. (en ja, ik heb BO 1 SP ook gespeeld maar dat helpt niet.) Vele hoofdpersonages lijken visueel ook op elkaar. Dan heb je ook nog eens de situaties waarbij personages ouder worden en dan weet ik al helemaal niet weer welke oudere versie bij welke hoort lulz.
- alles voelt B filmachtig
- de cutscenes zijn van ondermaatse kwaliteit en zien er soms slechter uit dan de ingame video's: hoe is dit mogelijk?

Er is een cutscene die meermaals terugkeert: een stel futuristische planes die over de oceaan vliegen. Dem graphics. PS2 tijdperk is back
- er staat soms Hold F terwijl Press F genoeg is
- gezichten zien er als wassen poppen uit en lijken altijd te zweten
- als je met je mes in het water slaat, zijn er geen opspattende effecten
- LMGs hebben gewoonweg geen recoil? What is this sorcery?
- bijna alle wapens hebben hetzelfde geluid. Waarom? Je verdient bakken met geld, waarom dan niet in iets nuttig investeren zoals sound assets? Waarom zo goedkoop alles? Stop met in jullie bergen geld te zwemmen aub.
5/10.
Na gisterenavond de SP uitgespeeld te hebben toch maar een 6/10 geven.

Hij bleef vermakelijk tot het einde en de omgevingen waren gevarieerd.
De MP:
De eerste 2 uur irriteerde ik me aan de verouderde engine en het gevoel dat je in een gelimiteerd speelplein speelt waar niets kapot kan. Maar na een tijd leg je je daarbij neer en begint het toch wel leuk te worden.

Vind het alleen jammer dat TDM duidelijk meer gespeeld wordt. Ik heb nog niet Domination gespeeld maar ik hoop dat ik daar ook relatief eenvoudig matches vind die niet laggen.
Qua map design zit het ook wel goed, hoewel die Nuketown 2025 wel grappig is.
De maps zien er ook gedetailleerd uit.
Ook valt het me op dat je veel minder sterft door streak rewards als in MW2. (en misschien andere CoDs daarna, maar die heb ik geskipt). Ik veronderstel dat dit komt doordat het nu Scorestreaks ipv Killstreaks zijn geworden.
Al bij al denk ik dat ik er nog vele uren ga insteken. Door al die wapens en dat Pick 10 System heb je namelijk zeer veel opties. Ik heb nu nog maar met 1 bepaald wapen gespeeld (de MTAR) maar ben van plan om met hetzelfde wapen te spelen tot ik die echt beu ben, en dan start ik met het volgende. Zo blijft de game lang boeien ipv dat je direct alle wapens eens probeert en eigenlijk alles al snel gezien hebt.
Er is wel nog het probleem van balans: gekilled worden door one hit/kill shotguns en snipers in ongelofelijk irritant. Dat de developers hier nooit iets aan doen snap ik niet.
Bij BF3 durven ze zelfs nog bijna alle wapens nieuwe stats geven, ook al is de game al maanden uit. Enkel en alleen om de game nog leuker te maken en te zorgen dat elk wapen even aantrekkelijk is en niet in het vergeten putje belandt omdat het te slecht is.
En wat met die kids die op het einde van de match hun mic opzetten om onnozelheden te roepen zoals WAZAAA, SWAG, TROLOLOL, technomuziek, etc... Achja, er komt wel een lach op m'n gezicht soms.
[
Voor 33% gewijzigd door
Asgaro op 11-09-2013 10:04
]