Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als in geen scrim of ESL cup of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

elpookie schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:31:
[video]
zouden jullie kunnen zeggen wat jullie er van vinden?

Alvast bedankt
Pookie
Je staat de helft van het filmpje te spawn rapen, dus tsja, daar is geen lol aan. Verder erg druk en veel effects.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:26:
[...]

Als in geen scrim of ESL cup of iets dergelijks.
Heb je hem weer met zijn elitaire gedrag. Ik ken mij nog wel een paar nutteloze filmpjes van jou herinneren die precies 15 seconden spawnrape in een public bevatten. Overedited, dat klopt, maar het slaat nergens op dat je alleen iets zou mogen opnemen in een non-public match. We hebben niet allemaal de behoefte om professioneel te gamen, zeker niet gezien je er geen zak aan verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:38
reemprive schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 13:50:
[...]

Heb je hem weer met zijn elitaire gedrag. Ik ken mij nog wel een paar nutteloze filmpjes van jou herinneren die precies 15 seconden spawnrape in een public bevatten. Overedited, dat klopt, maar het slaat nergens op dat je alleen iets zou mogen opnemen in een non-public match. We hebben niet allemaal de behoefte om professioneel te gamen, zeker niet gezien je er geen zak aan verdient.
Vroegah, toen kon je geen public frags vertonen! Minimaal pcw's en dan nog tegen een beetje tegenstander! :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ach zolang het leuk ge-edit is ben ik tevreden over een filmpje.
maakt mij niet veel uit of je public speelt of PCW's.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb je hem weer met zijn elitaire gedrag. Ik ken mij nog wel een paar nutteloze filmpjes van jou herinneren die precies 15 seconden spawnrape in een public bevatten. Overedited, dat klopt, maar het slaat nergens op dat je alleen iets zou mogen opnemen in een non-public match.
Het probleem is dat een filmpje gewoon niet indrukwekkend is als je tegen scrubs op publics speelt. Je hebt dan namelijk geen baseline van hoe goed de tegenstand nou precies is.
We hebben niet allemaal de behoefte om professioneel te gamen, zeker niet gezien je er geen zak aan verdient.
Niemand die ik ken en competitief speelt doet dat voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus? Wat is je punt?

Je feedback op het filmpje is dus: Er is geen baseline voor de kwaliteit van de tegenstander. Wat kan pookie daarmee? Wat is je bedoeling?

Ik kan het zelf wel invullen. Maar ik kan er steeds met mijn pet niet bij dat iemand echt zo halstarrig onaardig en zelf verheerlijkend post zonder ooit wat toe te voegen. Het erge is dat je niet eens gevoed wordt als troll maar steeds op een redelijk normale toon van repliek wordt gediend. En toch blijf je terugkomen met hetzelfde gedrag waarmee je iedereen tegen je in het harnas jaagt en niets bereikt. Het is een vrij land etc, dus ga je gang, maar weet wel dat je in de categorie volkomen nutteloos zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn feedback is dat voor een goede fragmovie je op zoek moet gaan naar waardige tegenstand. Je gaat toch ook geen filmpjes posten van een potje voetbal waarbij je een stel 10 jarigen afmaakt? Fragmovies zijn van origine een manier om skill te laten zien. Pubstompen is geen skill.

De beste teams in Europa stompen zonder editing > Pubs stompen met overediting.( even geen blops2, want ik weet serieus niet of er nog een beetje comp gespeeld wordt)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1ovuvi8BkMc]
[...]

Ja, dat klopt. Die had ik toen ook opgenomen in 2 uurtjes Blops2 spelen en waren ook niet zo bijzonder en voornamelijk gemaakt om te testen hoe goed dat in-game uploaden werkt. Ik ga geen moeite doen om dat soort standaard zut te editen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09-2024
[video]

Hallo , ik heb een paar dagen geleden mijn eerste cod montage gemaakt. Ik heb alles ge-edit met After effects CS6. Ik ben er toch wel even mee bezig geweest dus ik zouden jullie kunnen zeggen wat jullie er van vinden?

Alvast bedankt
Pookie
Ik kreeg nog net geen epileptische aanval bij de eerste kill ;). Leuke poging though, je kunt in ieder geval een stuk meer met After Effects dan ik kan.

@Koeitje niet iedereen heeft 10 uur per dag om te CoD'en. En om eerlijk te zijn, elpookie's filmpje vond ik in ieder geval vele malen vermakelijker om naar te kijken dan het filmpje wat jij daar zojuist post. Dat overdreven serieuze gedoe bij nota bene een online game..

"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, de illusie dat iedereen die beter is zeker 10 uur per dag moet gamen en niet voor zijn/haar plezier speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:44:
Ah, de illusie dat iedereen die beter is zeker 10 uur per dag moet gamen en niet voor zijn/haar plezier speelt.
1-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Het filmpje van Elpookie heeft ten minste niet van die verschrikkelijke muziek als die van Koeijtje (ook niet fantastisch, maar stukken beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
[video]

Hallo , ik heb een paar dagen geleden mijn eerste cod montage gemaakt. Ik heb alles ge-edit met After effects CS6. Ik ben er toch wel even mee bezig geweest dus ik zouden jullie kunnen zeggen wat jullie er van vinden?

Alvast bedankt
Pookie
Ook maar gekeken. Zit een goede slow in en frags zijn wel ok (uiteraard 'maar' pubfrags). Ben zelf niet van het overediten, maar we kunnen niet allemaal Get Quaked 3, Ruination en dergelijk maken. Gewoon doorgaan met wat je leuk vindt. Misschien iets meer met de dollycam doen volgende keer. Daar kun je erg mooie dingen mee doen.

offtopic:
Dit is niet je eerste montage btw (*cough*). Foei! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
De zombies map in vengeance doet het niet :(
Alleen maar blauwe en rode blokjes

edit: Ah, er was blijkbaar een update :P

[ Voor 21% gewijzigd door Gamebuster op 01-08-2013 19:52 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Laatste tijd maar eens League Play aan het proberen met wat vrienden.
Wat me heel erg opvalt is dat we winnen als wij de lagg voordeel hebben, en verliezen als je keurig door iemand heen staat te rammen of, wat ook leuk is, 6-7 chest hitmarkers schiet met een SCAR-H.

In de voorgaande CoDs won je als je beter was, maar dit is echt dramatisch ..
Bij Black Ops 1 kon je gewoon 1 schot wagen, omdat je wist : mijn scherm raak = server raak. In bo2 minder dan 10 kogels op iemand schieten zit er niet meer in.
Toch jammer wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Zen!th schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:35:
Laatste tijd maar eens League Play aan het proberen met wat vrienden.
Wat me heel erg opvalt is dat we winnen als wij de lagg voordeel hebben, en verliezen als je keurig door iemand heen staat te rammen of, wat ook leuk is, 6-7 chest hitmarkers schiet met een SCAR-H.

In de voorgaande CoDs won je als je beter was, maar dit is echt dramatisch ..
Bij Black Ops 1 kon je gewoon 1 schot wagen, omdat je wist : mijn scherm raak = server raak. In bo2 minder dan 10 kogels op iemand schieten zit er niet meer in.
Toch jammer wel :(
Nu ben je wat aan het overdrijven, als jij 7 hitmarkers hebt dan is die andere gast echt wel dood. Laat anders eens een filmpje zien van iemand met 7 hitmarkers die vrolijk doorloopt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ik zal eens kijken of ik wat terug kan vinden voor je .. Dunno of league play records er nog in staan als je leaved :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:12
Lag comp is idd soms wel echt tergend. een paar maanden geleden had ik een slechte internetverbinding en vaak last van echte lag.

Nu heb ik een goede stabiele verbinding met een lage ping, en heb ik ineens soms nergens last van, maar ook soms enorm vreemde taferelen (wat mensen vaak lag comp noemen). Hoop van harte dat ze dit oplossen bij de next gens..

(speel op xbox 360 trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Gisteren hebben mijn vriendin en ik haar PS3 aangeslingerd voor een paar potjes Black Ops 2. We moesten update 1.12 installeren en dat ging prima, maar zodra hij de game probeerde te laden zagen we heel even het logootje rechtsonderin, toen ging hij weg en liep hij vast. Elke keer wanneer we de game opstarten loopt hij vast (nog voordat ik een logo heb gezien). Ik heb alle gamedata al verwijderd om alles opnieuw te downloaden maar hij loopt alsnog vast. Andere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Heb geen drol te maken met current of next gen (iig niet op de PC). Had er in BO1 nooit last van, daar merkte je er alleen wat van als je zelf slechte verbinding had.

Nu merk ik er wat van als de ander een slechte verbinding heeft, je schiet er gewoon straal doorheen.
Weird dat BO2 wel dedi's heeft, maar de zelfde irritaties als MW2 en MW3, terwijl dat p2p was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik heb heel de singleplayer uitgespeeld met crashes.
na iedere missie, wanneer je weer je loadout kon kiezen, vloog de game er gewoon uit.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Een oplossing is: afmelden van het PSN, game opstarten en dan weer inloggen. Maar na een paar potjes loopt hij toch werd vast! Super irritant.

Edit: geen enkel potje lukt meer. Bij het laden van een map loopt hij vast. Soms is het de game zelf, dan hoor ik mensen praten maar dan komt het laadbalkje niet verder maar het Treyarch logootje rechtsonder draait wel. Een andere keer loopt het systeem zelf gewoon vast en moet ik hem uitdrukken. Net ingelogd op mijn eigen account, maar ik kom nu zelfs niet eens verder dan een game mode kiezen. Op internet staat het er vol mee. We kunnen gewoon niet eens spelen nu!

[ Voor 62% gewijzigd door Booth op 06-08-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Booth schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 16:30:
Een oplossing is: afmelden van het PSN, game opstarten en dan weer inloggen. Maar na een paar potjes loopt hij toch werd vast! Super irritant.

Edit: geen enkel potje lukt meer. Bij het laden van een map loopt hij vast. Soms is het de game zelf, dan hoor ik mensen praten maar dan komt het laadbalkje niet verder maar het Treyarch logootje rechtsonder draait wel. Een andere keer loopt het systeem zelf gewoon vast en moet ik hem uitdrukken. Net ingelogd op mijn eigen account, maar ik kom nu zelfs niet eens verder dan een game mode kiezen. Op internet staat het er vol mee. We kunnen gewoon niet eens spelen nu!
't Is gewoon te warm om te gamen. Over 3 maandjes gaat ie weer!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Gisteren even bezig gegaan met de Game of the Week (sticks&stones/sharpshooter/one in the chamber/gungame) op Hijacked met een mannetje of 20. Is af en toe wel een beetje druk, maar wat een lol als er weer eentje flipt na een Humilation. :D
Tevens ook een mooie gelegenheid om wat guns die ik normaal niet zovaak gebruik te levelen, aanradertje.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
http://i41.tinypic.com/23ubxj4.jpg

Met denk ik Launch uit BO1 (Takeoff in BO2) en Banzai uit WaW (Dig in BO2)?

EDIT: Stadium en Courtyard kennelijk. :o

"Fan favourites"

[ Voor 49% gewijzigd door Gundogan op 09-08-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Is niet echt te zien, alhoewel Takeoff mij idd behoorlijk op Launch lijkt.

TBH verwacht k niet dat ze 2 maps gaan copy pasten. Doorgaans doen ze met elke DLC 1 map copy pasten :p

(Uplink/Summit, Studio/Firing Range, Alleen Revolution had nieuwe maps).
To bad dat ze dan 1 van de saaiste maps uit BO1 gaan remake in BO2 (Launch).

"Takeoff is based on Stadium from the original Black Ops' First Strike DLC, and Dig is an updated version of Courtyard from World at War."

Staat op IGN

[ Voor 19% gewijzigd door Zen!th op 09-08-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Zen!th schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:47:
Is niet echt te zien, alhoewel Takeoff mij idd behoorlijk op Launch lijkt.

TBH verwacht k niet dat ze 2 maps gaan copy pasten. Doorgaans doen ze met elke DLC 1 map copy pasten :p

(Uplink/Summit, Studio/Firing Range, Alleen Revolution had nieuwe maps).
To bad dat ze dan 1 van de saaiste maps uit BO1 gaan remake in BO2 (Launch).

"Takeoff is based on Stadium from the original Black Ops' First Strike DLC, and Dig is an updated version of Courtyard from World at War."

Staat op IGN
Launch en Banzai leken me logischer qua opbouw als je naar de plaatjes en het thema van de BO2 versies kijkt.

Stadium en Courtyard zijn jammer genoeg niet super qua gameplay (beiden cornercamp galore) en niet eens echt populair volgens mij. Maar goed, ik dacht eerst dat Frost een Array remake was, dus het kon erger. :X

* Gundogan mompelt iets over WMD en Castle en dergelijke maps.

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 09-08-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ik vind Launch de meest irriterende map van BO1 zowat. Ik vond in BO1 sowieso verdacht weinig leuke maps zitten. Had dan liever WMD of Radiation uit BO1 gehad.

Heb liever Favela of Carneval uit MW2 of iets dergelijks gehad, maargoed dat is van IW, dus dat zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOUJANE!

Maar serieuzer: Wie heeft bedacht dat Stadium remake goed zou zijn. Wat een poepmap was dat. Alleen maar snipen, campen en een killing field op B. Als je objective wou spelen werd je beloond met tubes en crossfire. En het allerergste: Chopper Gunner werkte voor geen meter! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:40:
TOUJANE!

Maar serieuzer: Wie heeft bedacht dat Stadium remake goed zou zijn. Wat een poepmap was dat. Alleen maar snipen, campen en een killing field op B. Als je objective wou spelen werd je beloond met tubes en crossfire. En het allerergste: Chopper Gunner werkte voor geen meter! :P
Klopt , maar toch heb ik veel genoten op die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
dito.
een vd betere kleine DLC maps die er zijn imho.

aangezien ik geen enkele BO2 dlc koop, hoop ik dat ze binnenkort weer zo'n free weekendje hebben: vond de laatste wel leuk want je krijgt zo toch ff een kans om wat andere maps te spelen dan alleen de standaard maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Dennis op een map heeft genoten ruik ik nattigheid (en hoekjes om in te campen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Wel grappig dat Amsterdam er als een dorpje uitziet. :p

En ik denk dat echt oude maps niet helemaal gaan werken zonder flinke aanpassingen. Sowieso zijn veel IW maps niet echt domination friendly en meer asymmetrisch vierkant, terwijl ze bij Treyarch veel meer voor die langwerpige symmetrische maps gaan.

Misschien in Ghosts wat oude CoD1 en 2 mappen terug, hoewel ik denk dat ze dan eerder voor CoD4 en MW2/3 mappen gaan omdat de console spelers voornamelijk pas bij CoD4 zijn ingestroomd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:37:
[video]

Wel grappig dat Amsterdam er als een dorpje uitziet. :p

En ik denk dat echt oude maps niet helemaal gaan werken zonder flinke aanpassingen. Sowieso zijn veel IW maps niet echt domination friendly en meer asymmetrisch vierkant, terwijl ze bij Treyarch veel meer voor die langwerpige symmetrische maps gaan.

Misschien in Ghosts wat oude CoD1 en 2 mappen terug, hoewel ik denk dat ze dan eerder voor CoD4 en MW2/3 mappen gaan omdat de console spelers voornamelijk pas bij CoD4 zijn ingestroomd.
In Ghosts wil ik gewoon hele nieuwe maps..

Die remakes ben ik nu wel weer zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik van het weekend maar weer eens COD ga opstarten , (na weer zo'n 3 a 4 maanden geen cod)

@Dennis 585 ,
Ik heb liever een Remake van een geweldige map , dan een nieuwe map die helemaal k*t is;).
Maar ik verwacht eigenlijk geen remakes dit keer , waarom?
Omdat in de Modern Warfare reeks remakes zaten van de Modern Warfare reeks , in Black ops van de Black ops reeks.
Dus denk dat ze dat lekker zo laten en weer met iets nieuws komen.

Ik hoop wel dat de maps meer lijken op de MW reeks dan de BO reeks , die liggen mij toch meer

Ik had trouwens nog een oud filmpje op mijn pc staan van wat League-play samen met EKR , Supremedch en nog iemand die ik niet meer weet :P volgens mij Freek..

Lang leve de tomahawks..
Weet nog dat die tegenstanders gek werden over de Headset haha :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
Idd de MW maps vind ik vele malen mooien dan die van BO.. BO maps zijn tog een beetje futuristisch.
En MW maps zijn gewoon reeël.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
BO speelde zich in verschillende verledens af.

BO2 speelt zich af in de toekomst.
logisch dat maps dan futuristisch ogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Je merkt wel dat de piek weer weg is bij BO2. Als ik 's-avonds kijk zie ik maar een paar mensen nog BO2 spelen. Het overgrote deel is andere games aan het spelen.

Waar ik dan om moet lachen is dat filmpje van DLC4 Apocalypse waarbij David Vonderhaar met een natte broek zit te vertellen dat ze weer een paar mapjes hebben gemaakt en dat deze oh zo leuk zijn om te spelen.

Krijg altijd het mosterd na de maaltijd gevoel. Zeker voor PC/PS3 Gamers bij dit soort packs. Ik merk zelf dat ik het na een paar potjes alweer gezien heb en ga ik weer wat anders spelen of doen.

Of ben ik de enige die dit heeft?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:51:
Je merkt wel dat de piek weer weg is bij BO2. Als ik 's-avonds kijk zie ik maar een paar mensen nog BO2 spelen. Het overgrote deel is andere games aan het spelen.

Waar ik dan om moet lachen is dat filmpje van DLC4 Apocalypse waarbij David Vonderhaar met een natte broek zit te vertellen dat ze weer een paar mapjes hebben gemaakt en dat deze oh zo leuk zijn om te spelen.

Krijg altijd het mosterd na de maaltijd gevoel. Zeker voor PC/PS3 Gamers bij dit soort packs. Ik merk zelf dat ik het na een paar potjes alweer gezien heb en ga ik weer wat anders spelen of doen.

Ik heb dit ook , sinds MW3 heb ik dat met CoD's.

Ik hoop hier verandering in te hebben met CoD : Ghosts op de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-10-2023
mijn zin in bo2 is ook weg, uitkijken naar ghosts nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nebur86 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:02:
mijn zin in bo2 is ook weg, uitkijken naar ghosts nu
Op welk systeem ga je Ghosts spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Sc0rPi0N schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:51:

Ik speel alleen nog maar de game of the week. Toevallig gisteren BF3 weer geïnstalleerd, ga vanavond dat maar eens doen.

Zijn er anderen trouwens die een periode kennen dat je werkelijk niks raakt? Ik haal de laatste week meer negatieve KD's dan positieve, mijn accuracy is gedropped van rond de 20 naar 17 procent. Geef alles de schuld ervan uiteraard, muis is klote, muismat etc. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door codex op 14-08-2013 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeythebasterd
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-08 10:04
reemprive schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:37:
[...]

Ik speel alleen nog maar de game of the week. Toevallig gisteren BF3 weer geïnstalleerd, ga vanavond dat maar eens doen.

Zijn er anderen trouwens die een periode kennen dat je werkelijk niks raakt? Ik haal de laatste week meer negatieve KD's dan positieve, mijn accuracy is gedropped van rond de 20 naar 17 procent. Geef alles de schuld ervan uiteraard, muis is klote, muismat etc. ;)
Heeft het soms mee te maken dat je een fanatieke AN-94 speler bent want die heeft een damage vermindering gehad in de update van juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Nee, gaat al weer wat beter nu. Die AN94 nerf merk ik vrij weinig van tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
DutchGamer schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:52:
Idd de MW maps vind ik vele malen mooien dan die van BO.. BO maps zijn tog een beetje futuristisch.
En MW maps zijn gewoon reeël.
Vind het Blops map design fors beter. MW3 maps waren zo cramped en ongebalanceerd. Iemand die met domination and demolition bij de cave begon was bijna altijd de pineut bijvoorbeeld.

Blackops1 en 2 hebben meer mirrored maps met dat betreft. Daarnaast vondik de styling ook veelste grauw. Alles was grijs zowat op wat maps uit de map pack na. MW2 was daarin fors beter maar ook ruimer. Black Ops 1 had dit gelukkig toen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ik en mijn vriendin zijn gek op het spelen van Call of Duty Black Ops 2's zombies modus. Multiplayer vinden we maar niks.

Langzamerhand verdiepen we ons steeds meer in de mogelijkheden en het verhaal van de zombies-modus en we willen nu proberen het hele verhaal uit te spelen. Hiervoor zijn echter 4 spelers vereist. Gezellige Nederlandse spelers vinden is lastig. (echt waar!) Daarom mijn verzoek hier:

Wie heeft er interesse om het Zombies-verhaal uit te spelen van begin tot eind en alle overige easter-eggs te proberen? Ik wil hierbij vooraf goed oefenen ("teambuilding") en gebruik maken van voice chat en screen-capturing software zoals Fraps om alles op te nemen en eventueel te uploaden naar Youtube.

Je hoeft geen topspeler te zijn (dat zijn wij ook niet), we zoeken vooral 2 spelers om voor de fun uit te zoeken wat de Zombies-modus allemaal te bieden heeft.

Nogmaals:
- We spelen voor de fun.
- We zijn nu met z'n 2en, we zoeken nog 2 personen. Meer mag ook.
- We zoeken geen topspelers, gewoon gezellige spelers.
- Beschikking over een goede microfoon
- Teamwork is belangrijk
- Beschikbaar in avonden en weekend voor gaming
- In bezit van alle DLC voor Black Ops 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Zo, de kogel is door de kerk: ik heb CoD Black Ops 2 gekocht. :P Na jaren geen CoD meer gespeeld te hebben (MW2 was m'n laatste), leek BO2 me wel wat.
Jammer genoeg is Activision natuurlijk zo gierig als maar kan zijn en doen ze nooit grote kortingen. Gelukkig ben ik aan een Steam key geraakt voor € 26,51.

Vraagjes:
- wordt de game nog genoeg gespeeld op PC? Ik wou eigenlijk nog wat langer wachten met kopen, maar als CoD Ghosts er is zou er een exodus zijn naar daar vermoed ik...
- wat met de DLC maps, worden die nog veel gespeeld? De Season Pack heb ik nog niet gekocht btw.

En nu nog de tijd vinden om te spelen... Het zal pas vanaf 7 september zijn dat ik met de game begin. :')

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 21-08-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Asgaro schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:33:
Zo, de kogel is door de kerk: ik heb CoD Black Ops 2 gekocht. :P Na jaren geen CoD meer gespeeld te hebben (MW2 was m'n laatste), leek BO2 me wel wat.
Jammer genoeg is Activision natuurlijk zo gierig als maar kan zijn en doen ze nooit grote kortingen. Gelukkig ben ik aan een Steam key geraakt voor € 26,51.

Vraagjes:
- wordt de game nog genoeg gespeeld op PC? Ik wou eigenlijk nog wat langer wachten met kopen, maar als CoD Ghosts er is zou er een exodus zijn naar daar vermoed ik...
- wat met de DLC maps, worden die nog veel gespeeld? De Season Pack heb ik nog niet gekocht btw.

En nu nog de tijd vinden om te spelen... Het zal pas vanaf 7 september zijn dat ik met de game begin. :')
Had je dit beter niet kunnen vragen voordat je de game koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Tja ik had een maand of 2 gewacht als ik de 7 de pas kon spelen en was gelijk begonnen met Ghosts.

En hij wordt nog gespeeld hoor. Alleen niet meer zo fanatiek als in het begin.
Zal vanavond denk ik hem weer aanslingen tijdens het voetbal kijken (via dvb-t op andere pc)

Ben nu meer classes aan het testen en niet meer zozeer de wapens te levellen of alles op gold te halen.
Waar je een maand of 4 geleden geen plek had in een team met friends omdat het zo druk was zie je er nu amper 1 of 2 die het nog spelen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
baronruud schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:39:
[...]

Had je dit beter niet kunnen vragen voordat je de game koopt?
Ik had naar de stats gekeken op http://steamcharts.com/app/202990#48h en op zich valt het nog mee.
Maar nu zonet begon ik te twijfelen want je ziet natuurlijk geen verdeling tussen de US en Europe populatie, en dan met dat matchmaking systeem en P2P servers...

Dusja, the question still stands... :P
Sc0rPi0N schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:42:
Tja ik had een maand gewacht als ik de 7 de pas kon spelen en was gelijk begonnen met Ghosts.

En hij wordt nog gespeeld hoor. Alleen niet meer zo fanatiek als in het begin.
Zal vanavond denk ik hem weer aanslingen tijdens het voetbal kijken (via dvb-t op andere pc)

Ben nu meer classes aan het testen en niet meer zozeer de wapens te levellen of alles op gold te halen.
Waar je een maand of 4 geleden geen plek had in een team met friends omdat het zo druk was zie je er nu amper 1 of 2 die het nog spelen.
CoD Ghosts interesseert me niet. Het is net die futuristische setting van BO2 die me terug zin doet krijgen in CoD. :)
CoD 4, MW2, MW3, Ghosts lijken - naar mijn mening - wat teveel op elkaar omdat ze gewoon in Modern Time zijn...
edit: Ik bedoel dus dat ik Modern Time wat beu word. Ook in het BF4 topic klaag ik overigens over dat het terug Modern Time is.
Het liefst zou ik terug eens WWII games zien of eender welke andere setting. :)

En CoD games zou ik nooit aan de releaseprijs kopen. Die games zijn zo cheap om te maken - wetende dat ze gigantisch veel geld besparen door nooit te innoveren op technisch vlak - dat het een regelrechte rip off is.

[ Voor 58% gewijzigd door Asgaro op 21-08-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Asgaro schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:33:

Vraagjes:

Hey, toch (weer) een CoD gekocht? :P

Ik zou nu de season pass niet meer kopen, tenzij je graag solo speelt natuurlijk dan kom je de mappen vaker tegen en als je zombie mode te gek vind is de season pass ook een aanrader.

Als je medespelers zoekt kan/mag je me toevoegen op steam, het is namelijk wel aan te raden om in een party te spelen. Solo trek ik iig geval niet, teveel lui die als kippen zonder kop rond rennen en/of niet naar de minimap kijken. Ik heb zelf ook niet zoveel gespeeld de laatste weken dus kan wel weer wat oefening gebruiken ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Frentik schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:51:
[...]
Hey, toch (weer) een CoD gekocht? :P

Ik zou nu de season pass niet meer kopen, tenzij je graag solo speelt natuurlijk dan kom je de mappen vaker tegen en als je zombie mode te gek vind is de season pass ook een aanrader.

Als je medespelers zoekt kan/mag je me toevoegen op steam, het is namelijk wel aan te raden om in een party te spelen. Solo trek ik iig geval niet, teveel lui die als kippen zonder kop rond rennen en/of niet naar de minimap kijken. Ik heb zelf ook niet zoveel gespeeld de laatste weken dus kan wel weer wat oefening gebruiken ;)
Ik zal het onthouden. ;)
Ik ga wel eerst de SP uitspelen: dat doe ik bij elke shooter. Kwestie van wat feeling met de wapens en het bewegen te krijgen, en een over the top SP mag soms wel is. >:)

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:40
Dafuq...

Slingerde mn ps3 aan na een tijdje op BLOPS 2 te spelen. Ik moest hem updaten. oke dan.. zo gedaan. Maar ik wil het spel opstarten en dan gaat hij niet verder. Ik zie alleen kleine lettertjes rechtsbovenin 40.1.4. Hij loopt dus vast.

Wat kan ik doen?

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Sn0wblind schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:21:
[...]

Vind het Blops map design fors beter. MW3 maps waren zo cramped en ongebalanceerd. Iemand die met domination and demolition bij de cave begon was bijna altijd de pineut bijvoorbeeld.

Blackops1 en 2 hebben meer mirrored maps met dat betreft. Daarnaast vondik de styling ook veelste grauw. Alles was grijs zowat op wat maps uit de map pack na. MW2 was daarin fors beter maar ook ruimer. Black Ops 1 had dit gelukkig toen ook.
De Modern Warfare 2 en Black Ops 1 maps vond ik qua formaat en ruimte zo ontzettend veel beter dan de mapjes in Black Ops 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fid3lity schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:02:
[...]

De Modern Warfare 2 en Black Ops 1 maps vond ik qua formaat en ruimte zo ontzettend veel beter dan de mapjes in Black Ops 2.
Op de Xbox 360 spelen er ook niet zoveel meer BO2 is me opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
er is een nieuw gay iets gevonden..
ik zie ineens 2 mensen in mijn lijst.. stat reset gedaan.. beide prestige 1 level 35 ofzo.. met 6+ kd..
onmogelijk dat hun dit vast kunnen houden zo lang..

nu blijkt dat als je een slecht potje hebt (lage kd.. dus je kd zal droppen).. je kan:

1: voor het einde van de match, je lan stekker eruit trekken (of je wifi kaart uitzetten als je wifi speelt)
2: wachten tot je game zegt: disconnected from server..
3:oke drukken, en dan de game sluiten (steam open laten staan)
4: weer verbinding maken (wifi aan / stekker erin)
5: kijk naar je kd....

deze is NIET gedaald, en is net alsof je de laatste ronde (slecht gespeeld) niet gespeeld heb (dus ook je kd niet naar beneden is gegaan.. ook je win/loss ratio veranderd niet ....

echt de meest gare shit ooit

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
aron225 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:25:
ik zie ineens 2 mensen in mijn lijst.. stat reset gedaan.. beide prestige 1 level 35 ofzo.. met 6+ kd..

nu blijkt dat als je een slecht potje hebt (lage kd.. dus je kd zal droppen).. je kan:

1: voor het einde van de match, je lan stekker eruit trekken (of je wifi kaart uitzetten als je wifi speelt)

deze is NIET gedaald, en is net alsof je de laatste ronde (slecht gespeeld) niet gespeeld heb (dus ook je kd niet naar beneden is gegaan.. ook je win/loss ratio veranderd niet ....

Stekker eruit trekken is toch al langer bekend? Bij MW3 is er wel een kans dat je levels verliest, maar geen idee of dat met BO2 ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aron225 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:25:

Ik ken dit, maar who cares. Hun voelen zich goed maar hun gameplay bewijst het tegendeel.

Dit deden mensen in mijn vaste groep waarmee ik speelde op de ps3 ook.
Waren we aan het verliezen... Zie je oppeens enkele mensen offline en na een seconde weer online gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Fid3lity schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:02:
[...]

Ik vind die 2 ook beter ja, Maar Blackops2 wel weer beter dan MW3. MW3 vond ik de saaiste en slechtste mapdesign van alle COD's hebben. Is ook de enige COD die ik nadat er een nieuwe uirkwam niet nog even in de PS3 heb gedaan om even nostalgisch te gaan knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag het nieuwe en laatste mappack op de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort weer gaan spelen.. Chiqom uitgeprobeerd, speelt heerlijk zelfs zonder select fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:32:
Sinds kort weer gaan spelen.. Chiqom uitgeprobeerd, speelt heerlijk zelfs zonder select fire.
Ik speel sinds een week ook weer (paar maanden pauze gehad).
Heb geen mappacks, maar mis ze ook niet echt.
Altijd ruim voldoende servers (PC), dus kan vrijwel altijd meteen spelen.
Moet zeggen (niet om op te scheppen!) dat ik vrij snel weer altijd op 1 sta.
En zo goed ben ik niet, heb het idee dat veel PC-spelers deze dagen pas sinds kort spelen.
Misschien een Steam-aanbieding onlangs geweest ofzo?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Gisteren ook weer een paar potjes gedaan. En met wat rush-, duik- en schiet-werk toch nog weer bovenaan geëindigd.

Nu ben ik zelf niet een van de betere spelers maar het ging me goed af.

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/903257625034089159/5AA1D19B4F48001450C16CA8CAA78F4914A3E9CC/1024x640.resizedimage

Maar zo wat er ook een potje tegen een paar clanners en dat ging gewoon nergens over. Ze stonden je op bij de spawn op te wachten. De ene na de andere Orbital / EMP kregen we over ons heen.
Kijk dat is even leuk dat je ze inzet maar zodra het oneerlijk wordt dan ben ik weg.

En met 'oneerlijk' bedoel ik orbital + emp inzetten + op bepaalde punten gaan staan daar je zicht hebt op de spawnpoints voor de easy kills totdat je weer de volgende Orbital/EMP binnen hebt....

-update 29-8-
vandaag hd5870 verwisseld voor gtx760... echt ik :o :o :o
Wel alles max gezet _/-\o_ oOo

[ Voor 52% gewijzigd door Frostbite op 29-08-2013 23:06 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:40

SG

SG surft naar info hardewaren

Ik speel op PS3. Lijkt mij ook wat rustiger te worden. Speel het vanaf release dus al lange poos master prestige. Ook vanguance DLC aangezien ik seasonpass heb.
LMG AR en SMG op daimond. Dus bezig met shotguns. Nou speel ik voornamelijk hardcore TDM.

Maar voor shotguns die in core mode ook wat oneshot kill potentie hebben. Lekker alleen in veanguance mappen als kip zonder kop vijand afknallen. En soms gaat dat heel goed. Ik mijd de beach map want shot gun is meer CQC. Of ren als kip rond met .45 pistooltje.

Runner ben ik niet maar on the move ben je moving target en dat helpt ook. Ga de shot guns ook wapen prestige doen.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wat nostalgie tussen de CoD spelers :

Dit topic is aardig dood de laatste weken.

Tijd voor Next-gen CoD : Ghosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Het heeft weinig nut om een intro te posten.....

Daarnaast ik denk dat Black Ops2 voor velen de laatste COD is. De echte nextgen COD komt er nog niet.

Wel jammer dat ze Black Ops2 niet beter ondersteund was net patches.Nogsteeds soundbugs, veel lag issues etc na bijna een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Misschien kopen sommige tweakers de nieuwe cod niet meer, maar 90% van de doelgroep koopt hem gewoon hoor. Ik was bij de mediamarkt cod avond langs gefietst, waar die speciaal om 22 uur open ging zodat je MW3 kon halen en daar stonden 300 mensen in de rij. En dat was zeker niet het type mens die over graphics enzo gaat zeuren... Ze willen gewoon knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 16:34

EKR88

FPS_EKR

Inderdaad Rin, maar als we met een groepje samen spelen is het altijd wel weer gezellig :)

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 08:39:
Voor wat nostalgie tussen de CoD spelers :

[video]

Dit topic is aardig dood de laatste weken.

Tijd voor Next-gen CoD : Ghosts.
Damn son, spoilers! Ik moet nog aan de game beginnen. :P

Enja, het valt mij ook op dat de thread hier al dood is en op http://steamcharts.com/ zie je ook de player aantal dalen. Er zit duidelijk sleet op de CoD band wagon. (Hopelijk gebeurt er op PC nog een tijdelijke increase als die laatste DLC er is.)
Want om een - ditmaal wel objectieve - vergelijking te maken: in de BF3 thread wordt nog steeds dagelijks gepost, hoewel die game al dubbel zo oud is als BO2. Alleen wel een sidenote: door die Origin Humble Bundle zijn er wel een pak nieuwe BF3 spelers en ik ben zeker dat dat ook een invloed heeft.

Ik ben benieuwd hoe lang CoD Ghosts dan nog de aandacht van het publiek zal trekken. Zelf vind ik CoD BO2 namelijk de meest innovatieve CoD in jaren en nu blijkt dat de populariteit al grondig daalt ook al is er geen opvolger te spelen... Zegt wel iets over de potentiële moeheid die de community begint te ervaren.

Het zou mij sterk verwonderen als CoD Ghosts langer populair en bespreekbaar op fora zal zijn dan BO2. Die Modern Time setting word ik toch echt wel beu. Ben ik daar de enigste in? Ghosts ziet er gewoon uit als Modern Warfare 4, en dat zeg ik niet om te trollen.
Stel dat IW een gameplay video vrijgaf zonder de title van de game te noemen, mensen zouden denken dat het MW4 zou heten. Die hond is wel leuk maar dat zou ook in een MW game toegevoegd kunnen zijn zonder enig probleem met breken met de verhaallijn ofzo.
(edit: MW was zeker een trilogie? Dan is het idd logisch dat er geen MW4 is.)

Dusja, ik vind het een gemiste kans dat het terug Modern Time is. Laat staan dat de engine nu wel zijn beste tijd heeft gehad en de overgang naar next-gen niet de refresh biedt waarop ik eigenlijk wel had gehoopt.

Overigens ben ik ook niet helemaal blij dat BF4 ook Modern Time is, laat dat duidelijk zijn. Als de volgende Battlefield terug die setting heeft, zal ik de eerste zijn die erover gaat klagen. Na het doornemen van E3 en Gamescom footage en interviews, vind ik echter dat BF4 nog genoeg innovatie biedt om niet BF 3.5 genoemd te worden en kijk ik ernaar uit om dat te spelen. Maar als de opvolger dezelfde setting heeft, gaan ze mijn geduld echt beginnen te tarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Om dit topic neit teveel te laten ontsporen naar andere games.

Ze hebben emt elke COD en ook met Black Ops2 het balans totaal verlegd naar een niveau dat het misbruikt kan worden. Black Ops 2 is meer een gokspel dan een skill spel wanneer je in je eentje online speelt want als de rest van je team maten niet presteren of je komt een party tegen die wel communiceerd delf je gewoon het onderspit maar dan ook echt gigantisch. Vsats, Vtols, Lodestars achter elkaar op je dak. Als ze eenmaal in die flow zitten kan je als enkele goede speler dat niet meer doorbreken.

EKR < Daarom is het met party nig wel speelbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Asgaro schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:04:
Enja, het valt mij ook op dat de thread hier al dood is en op http://steamcharts.com/ zie je ook de player aantal dalen. Er zit duidelijk sleet op de CoD band wagon. (Hopelijk gebeurt er op PC nog een tijdelijke increase als die laatste DLC er is.)
Want om een - ditmaal wel objectieve - vergelijking te maken: in de BF3 thread wordt nog steeds dagelijks gepost, hoewel die game al dubbel zo oud is als BO2. Alleen wel een sidenote: door die Origin Humble Bundle zijn er wel een pak nieuwe BF3 spelers en ik ben zeker dat dat ook een invloed heeft.
Sales houden je game inderdaad langer levend. CoD moet het vooral hebben van z'n eerste paar maanden en daarna loopt het terug (met Treyarch CoD's nog meer dan met Infinity Ward CoD's) en omdat er maar een houdbaarheidsdatum van een jaar opzit, willen ze niet teveel gaan stunten met prijzen denk ik. Hoogstens wat free weekends. Hun extra inkomsten komen van DLC.
Beetje ouderwetse gedachte, maar Activision heeft er wel een handje van om een franchise zolang mogelijk op dezelfde voet uit te brengen totdat het helemaal in elkaar stort. Misschien dan een wat andere insteek, maar dan is het al te laat. Het is een veilige strategie die tot nu toe nog steeds succesvol is (eerlijk is eerlijk, het is nog steeds verreweg de best verkopende full price retail FPS/game), maar als je elk jaar echt innovatie zoekt, moet je andere games spelen (lees: geen franchise games meer kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Vandaag 2 nieuwe dieptepunten, 1 was grappig en 1 vond ik misselijkmakend. De eerste was een potje HC FFA, ik join terwijl er al iemand op 23 kills stond. Ik maak een paar kills, care package > swarm. Uiteindelijk dus gewonnen :)

Andere was de eerste keer dat ik iemand ingame verrot heb gescholden(was een Nederlander). Ik krijg een CP, hij gaat precies onder de CP staan bij HC om te zorgen dat ik word gekilled vanwege teamkill als de CP op zijn kop valt om mijn CP te kunnen jatten. Hoe triest kun je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Schijnbaar heeft de laatste patch nogal wat verknald. Een maat van me heeft nu net als heel veel andere spelers op de pc heel veel last van lag (meer dan normaal). Ook ziet hij net als veel anderen tegenstanders teleporten. De tegenstander verspringt plotseling van het ene naar het andere punt. Ik heb het zelf gisteren bij die maat van me gezien, echt heel vreemd. Het zou me niks verbazen als 3arc dit met opzet heeft gedaan om er voor te zorgen dat de player count terug loopt nu Ghosts er aan zit te komen zodat iedereen massaal BO2 dumpt en overstapt naar Ghosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:44
Grappig dat je het zegt, ik kan mij nog herinneren dat dit bij BO1 ook het geval was. Totaal niet meer speelbaar vlak voor een nieuwe release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:11:
Andere was de eerste keer dat ik iemand ingame verrot heb gescholden(was een Nederlander). Ik krijg een CP, hij gaat precies onder de CP staan bij HC om te zorgen dat ik word gekilled vanwege teamkill als de CP op zijn kop valt om mijn CP te kunnen jatten. Hoe triest kun je zijn.
Hahahaha vind het wel een mooie (trieste) aktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit deden ze in BO1 ook al , vooral in SnD.

Erg jammer dat dit kan , heb je zo hard gewerkt voor een CP en dan krijg je dat soort dieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Nee dan die knuften die je telkens TK-en in HC.

Dan kom je langs de andere kant naar hun toegelopen (bam -> dood :( )
Goed kan gebeuren (geen sorry ?? > grrr > verder gamen) om hun dan 30 seconden later weer tegen te komen en (bam * weer dood wel godvrrrr ) En dan gelukkig te zien dat ze gekicked worden.

En dat gebeurt me altijd als ik een goede streak heb.... En wederom vind ik met 3arc games dat hardcore realistischer speelt dan softcore. Op softcore heb ik alleen maar het gevoel dat je constant je magazijn aan het legen bent op elkaar...

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb HC een paar keer gespeeld, mij dood geïrriteerd aan campers, het moeten wachten om te respawnen en de sprayers. Niet dat dit niet voorkomt in SC. Maar met HC blijven de campers langer zitten omdat je ze niet ziet in de killcam. Maar dit is slechts mijn ervaring met HC.

Ben tegenwoordig alleen nog maar aan het SnD'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Als je objectives speelt dan valt de respawn timer wel mee. (bij sommige modes is die er niet eens) Verder hou je zowel in softcore als hc altijd campers. Het irritantste soort zijn die net om de hoek zitten/liggen en zo hun kills maken. Een keer langslopen en daarna van afstand een granaat / flash gooien en ze zo neerhalen.

Als je dat blijft doen dat is de lol er zo vanaf.

Campers zijn minder erg dan spawnkillers. De gasten die in de buurt blijven hangen en vlak nadat je spawn je gelijk omleggen. Tegen de tijd dat je terug wil schieten dan ben je al dood.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:37:
Als je objectives speelt dan valt de respawn timer wel mee. (bij sommige modes is die er niet eens) Verder hou je zowel in softcore als hc altijd campers. Het irritantste soort zijn die net om de hoek zitten/liggen en zo hun kills maken. Een keer langslopen en daarna van afstand een granaat / flash gooien en ze zo neerhalen.

Als je dat blijft doen dat is de lol er zo vanaf.

Campers zijn minder erg dan spawnkillers. De gasten die in de buurt blijven hangen en vlak nadat je spawn je gelijk omleggen. Tegen de tijd dat je terug wil schieten dan ben je al dood.
Klopt , spawnkillers zijn het ergste van het ergste vuil wat er bestaat.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
Asgaro schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:04:
[...]

Ik ben benieuwd hoe lang CoD Ghosts dan nog de aandacht van het publiek zal trekken. Zelf vind ik CoD BO2 namelijk de meest innovatieve CoD in jaren en nu blijkt dat de populariteit al grondig daalt ook al is er geen opvolger te spelen... Zegt wel iets over de potentiële moeheid die de community begint te ervaren.
In mijn opzicht zijn het vooral de lag-issues en het gemis van echte dedicated servers waardoor de populariteit daalt op de PC.

In de tijd van COD 4 ging je naar een clan server, potje knallen, beetje ouwehoeren en lachen. Je leerde de mensen kennen. Bij het match-making gebeuren wordt het allemaal wat individueler als je niet in een clan zit. Ja inderdaad, potje knallen is nog steeds aan de orde maar de gezelligheid is ver te zoeken met al het commentaar wat om je oren vliegt. Hacker, ***noob ( vul maar wat in bij de sterretjes, want als je goed speelt ben je met elk wapen een noob......of een hacker) enz enz.

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
HugoFR schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:44:
In de tijd van COD 4 ging je naar een clan server, potje knallen, beetje ouwehoeren en lachen. Je leerde de mensen kennen.
Dat is nog steeds zo hoor. Gisteravond bijna 4 uur COD4 op mijn vaste server gespeeld met bijna alle andere vaste spelers, was weer ouderwets leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Dat mis ik aan de ene kant wel in bo2 , dedicated servers :D

Bij mw3 was het wel leuk dat je via zo'n tool de pot kon regelen. Kwam er weer eens een hacker langs dan was het zo mooi dat ze dachten dat je er niets tegen kon doen en dan ineens was het 'xxx timed out " >:)

Aan de andere kant zie ik weinig cheaters in BO2, maar soms zegt mijn gevoel wel iets anders.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou willen dat mijn blurayspeler niet kapot was. Dan was ik ook weer teruggegaan naar COD4 met mijn oude vertrouwde Mp5je. Ben nu helaas genoodzaakt om Bo2 te spelen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:28:
Ik zou willen dat mijn blurayspeler niet kapot was. Dan was ik ook weer teruggegaan naar COD4 met mijn oude vertrouwde Mp5je. Ben nu helaas genoodzaakt om Bo2 te spelen :(.
Kun je CoD 4 niet op Steam spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:02:
[...]

Kan, hoeft niet. Vanaf MW2 werd het steam only.
Sc0rPi0N schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:18:
Dat mis ik aan de ene kant wel in bo2 , dedicated servers :D

Bij mw3 was het wel leuk dat je via zo'n tool de pot kon regelen. Kwam er weer eens een hacker langs dan was het zo mooi dat ze dachten dat je er niets tegen kon doen en dan ineens was het 'xxx timed out " >:)

Aan de andere kant zie ik weinig cheaters in BO2, maar soms zegt mijn gevoel wel iets anders.
BO2 heeft weinig tot geen cheaters. Gaat denk ik wel ten koste van de openheid van de game (geen config editing, geen vrije dedicated servers voor unranked zoals met MW3), maar het werkt wel.

Op zich zou ik het systeem zoals MW3 en CS:GO wel willen: ranked met matchmaking zodat persistant stats en skill based matchmaking mogelijk zijn en unranked met serverbrowser en meer vrijheid om regels aan te passen. Iedereen blij met als nadeel misschien wat meer cheaters (wat ook wel mee zal vallen als ranked ook op dedicated servers is). Misschien zien we dat wel in Ghosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
DervishD schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:35:
Schijnbaar heeft de laatste patch nogal wat verknald. Een maat van me heeft nu net als heel veel andere spelers op de pc heel veel last van lag (meer dan normaal). Ook ziet hij net als veel anderen tegenstanders teleporten. De tegenstander verspringt plotseling van het ene naar het andere punt. Ik heb het zelf gisteren bij die maat van me gezien, echt heel vreemd. Het zou me niks verbazen als 3arc dit met opzet heeft gedaan om er voor te zorgen dat de player count terug loopt nu Ghosts er aan zit te komen zodat iedereen massaal BO2 dumpt en overstapt naar Ghosts.
precies dezelfde conclusie trokken wij de afgelopen dagen ook al.
we hebben krek hetzelfde meegemaakt met BO1 net voor de release van MW3 en nu dus alweer.
niks paranoia, tis gewoon echt zo.
en maak je borst maar nat want bij BO1 is het daarna nooit meer goed gekomen...

je mag niet schelden op een forum dus ik hou me ook netjes in maar neem van mij aan dat ik hier het liefst allerlei verwensingen en krachttermen zou neer plempen om enigszins uiting te geven aan het gevoel dat ik gewoon van alle kanten genaaid wordt tegenwoordig en ik verder machteloos sta.

:(

één ding was wel al een tijd duidelijk wmb: no more CoD. punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:02:
[...]

Nee ik game op mijn playstation 3. Mijn computer kan age of empires 2 net aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry194
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11-2024
reemprive schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:11:
Deze heb ik nog niet meegemaakt, maar het verbaasd me niet dat dit zelfs mogelijk is in COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
stinky1701 schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:00:
[...]

precies dezelfde conclusie trokken wij de afgelopen dagen ook al.
we hebben krek hetzelfde meegemaakt met BO1 net voor de release van MW3 en nu dus alweer.
niks paranoia, tis gewoon echt zo.
en maak je borst maar nat want bij BO1 is het daarna nooit meer goed gekomen...

je mag niet schelden op een forum dus ik hou me ook netjes in maar neem van mij aan dat ik hier het liefst allerlei verwensingen en krachttermen zou neer plempen om enigszins uiting te geven aan het gevoel dat ik gewoon van alle kanten genaaid wordt tegenwoordig en ik verder machteloos sta.

:(

één ding was wel al een tijd duidelijk wmb: no more CoD. punt.
Zelf maar even geprobeerd. Tijd al geen BO2 gespeeld, maar hier geen probleem. Wel zie je inderdaad meer warpende spelers. Hebben de mensen die er last van hebben ook last van bijvoorbeeld haperende aim en framedrops (mini stutters dus)? Klinkt als een BO1 probleem dan namelijk (wat ze in die game wel gefixed hadden voor een groot deel).

EDIT: ow, console. Ik heb het hier specifiek over de PC versie. Dat de console versie 'broken' is (player hosting yey), wisten we al. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 02-09-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
het enige constante ad hele zaak is een slechte verbinding, de verschijnselen wisselen.

sinds de laatste update is er geen één pot geweest waarbij nog sprake was van een gelijk speelveld: of je ruimt iedereen op en elke kogel lijkt wel te tellen, zelfs als je zelf ook last hebt van verschrikkelijke lag, of het is het tegenovergestelde en dan maak je geen enkele kans tegen bepaalde spelers.

het is altijd al hommeles geweest maar neem nu maar van mij aan, en ik speel haast elke dag wel een paar potjes, dat het nog slechter is dan de laatste maanden.
en omdat ik precies hetzelfde heb meegemaakt met BO1 en daar ook zoveel tijd in heb gestoken, denk ik wel dat ik bovenstaande conclusie kan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
lol
chicom + select fire + long barrel + laser sight
P1: Light weight
P2 Scavenger
P3 Extreme Cond + Dexterity
W1 Prim. Gunfighter + P3 Greed

Resulteert in reacties als = cheater , l2p blablabla
Had een swarm uit een CP en elke keer bij een 1 op 1 gevecht legt die ander het af. Kan ik toch niets aan doen :+

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
En in november rent iedereen massaal naar de winkel om Ghosts te kopen en begint alles weer van voren af aan. Niemand lijkt te snappen dat als ze willen dat er echt iets ten goede verandert ze Ghosts keihard moeten laten vallen. Het enige dat IW en Activision begrijpen is de taal van geld. Als mensen het niet meer kopen dan komt de boodschap wel over. Niet dat dat ooit zal gebeuren want de doelgroep hoeft het toch zelf niet te kopen, dat doen pa en ma wel. En de rest, die moet niet zeuren. Door het steeds weer te kopen geven ze de boodschap af dat ze geen ruk geven om kwaliteit of ondersteuning. IW zal net zoals de vorige keer weer liegen en bedriegen om zoveel mogelijk pre-orders binnen te halen en na een paar maanden laten ze iedereen weer keihard vallen. Geen ondersteuning meer, geen patches meer en de anti cheat wordt uit het raam gegooid. Maar blijkbaar is dat wat iedereen wil want ze blijven het kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online

Ghost lijkt me best leuk als ik bovenstaande zie.

[ Voor 34% gewijzigd door Cobiwan op 03-09-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry194
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik zelf kocht voornamelijk BO2 voor de zombies. Mocht ik de MP niks aan vinden. (wat ook zo is gebleken) Dan had ik altijd nog cod zombies wat ik wel altijd heel leuk vind. Ik ga geen slechte shooter kopen waarvan ik de mp niks aan vind. Ik heb die fout al eens gemaakt bij MW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Tja dat is bij mij eigenlijk precies andersom. Ik heb niets met die zombies. Heb het een paar keer gedaan in BO2 maar het kan me niet boeien. Ik ben echt meer van de MP. Eerst lange tijd MP spelen daarna de SP uitspelen en dan weer MP.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
berry194 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:11:
Ik zelf kocht voornamelijk BO2 voor de zombies. Mocht ik de MP niks aan vinden. (wat ook zo is gebleken) Dan had ik altijd nog cod zombies wat ik wel altijd heel leuk vind. Ik ga geen slechte shooter kopen waarvan ik de mp niks aan vind. Ik heb die fout al eens gemaakt bij MW3.
+1 voor zombies. Jammer dat het "alleen voor zombies" dan wel een prijzig spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DervishD schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:15:
En in november rent iedereen massaal naar de winkel om Ghosts te kopen en begint alles weer van voren af aan. Niemand lijkt te snappen dat als ze willen dat er echt iets ten goede verandert ze Ghosts keihard moeten laten vallen. Het enige dat IW en Activision begrijpen is de taal van geld. Als mensen het niet meer kopen dan komt de boodschap wel over. Niet dat dat ooit zal gebeuren want de doelgroep hoeft het toch zelf niet te kopen, dat doen pa en ma wel. En de rest, die moet niet zeuren. Door het steeds weer te kopen geven ze de boodschap af dat ze geen ruk geven om kwaliteit of ondersteuning. IW zal net zoals de vorige keer weer liegen en bedriegen om zoveel mogelijk pre-orders binnen te halen en na een paar maanden laten ze iedereen weer keihard vallen. Geen ondersteuning meer, geen patches meer en de anti cheat wordt uit het raam gegooid. Maar blijkbaar is dat wat iedereen wil want ze blijven het kopen.
Ook al geef ik je groot gelijk. Ik zal Ghosts ook aanschaffen.
Omdat call of duty de enige shooter is waarvan de snelheid mij aanspreekt.

En daarbij zie ik ook altijd mijn friendslist altijd de nieuwe cods spelen, dan wil je ook niet achterblijven uit principes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:19:

En daarbij zie ik ook altijd mijn friendslist altijd de nieuwe cods spelen, dan wil je ook niet achterblijven uit principes.
Dit. Met meerdere samen de maps verkennen en via teamplay levelen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'woops double post'

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2013 13:36 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 23 Laatste