Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Verwijderd
Verwijderd
De laatste dlc vind k vertigo en studio wel goed.. Ik heb een hekel aan magma
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Verwijderd
Nu nog een mappack met Toujane en Carentan (Gob_rats)
Zoals we al aangegeven hebben heeft toughness vooral veel effect bij langere afstanden, voornamelijk dus bij Assault/Sniper/LMG. En aangezien dat zo'n beetje de enige classes zijn die ik gebruik heeft toughness wel degelijk veel effect en kan ik absoluut niet zonder.stinky1701 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:35:
dus als ik het goed begrijp uit jullie reacties ben ik dus wss ook een sprayer omdat ik geen toughness gebruik?
lol.![]()
ik spray vrijwel nooit, altijd ads.
en meestal core tdm.
mijn sterkste spel is altijd op korte afstand in rush situaties.
meestal speel ik met scavenger/dexterity/extreme conditioning/lightweight en betties en shocks.
en toch mis ik toughness niet en haal ik ook goeie scores (als de lag meewerkt).
allez, verzin eens een ander wat steekhoudender argument zou ik zeggen.
of niet natuurlijk, want deze discussie is natuurlijk ook maar een manier om wat tijd te doden....hehe.
Uit jou verhaal kan ik opmaken dat je altijd smg/shotgun speelt, tenminste dat lijkt me logisch als je altijd op die super korte afstanden wilt vechten. Dan snap ik ook wel dat toughness veel minder effect heeft.
Dus we hebben gewoon een heel andere speelstijl wat je dan niet echt kan vergelijken. Ik ga ook keihard voor objectives, maar minder flanken en meer voor de 1v1 fights. Ik rush ook wel ooit te veel, maar ik ben meer gefocused op mijn aim skills(accuracy 23-26% op alle wapens) en ik vergeet altijd om de hoek te bunny jumpen en prone te gaan liggen in de duels op super close combat. Daarom speel ik niet meer zo erg als rusher omdat ik te veel duels verlies met spelers die die tactiek wel ge(mis)bruiken.
Ik wil ook wel scavenger hebben om meer equipment te spammen, maar niet om ammo problemen op te lossen. Mijn favoriete wapens op dit moment zijn de SMR, MK48 en snipers. Met die wapens heb je niet al te veel ammo problemen. Ook gebruik ik vaker de AN-94, maar die ligt vaak genoeg op het veld dat je ammo toch gerefilled word.
Secondary heb ik niet, dus als ik een mooi wapen zie liggen als ik ergens loop. Dan druk ik gewoon op F en heb je dat wapen.
(Iedereen weet vast al dat je niet eerst naar je knife hoeft te switchen en dan het wapen te pakken, maar dat het wapen gewoon direct je secondary slot opneemt.)
Dan ding kan ook op midrange goed meekomen tegen alle sproeiers, en knife wel de enemy als hij te dichtbij komt.
@exactor.
Klopt ik heb alleen bo2.. En ga morge ofzo kiekje nemen in mw3. Ben erg benieuwd!
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Als je op de pc speelt, volgens mij is mw3 overflooded met hackers.. Althans de laatste keer dat ik speelde was er 8 van de 10 potjes een cheater..aron225 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:20:
Ik hou de laatste tijd gewoon me messie naast me an.
Dan ding kan ook op midrange goed meekomen tegen alle sproeiers, en knife wel de enemy als hij te dichtbij komt.
@exactor.
Klopt ik heb alleen bo2.. En ga morge ofzo kiekje nemen in mw3. Ben erg benieuwd!
Ik ga vanavond 'eindelijk' de laatste prestige in van BO2, heb erggggg rustig aan gedaan. Zal in de laatste prestige ook maar bezig gaan met alle camo's. Heb me daar vrij weinig mee bezig gehouden..
I'm an Ironman!
begrijpelijk dat je dat denkt maar ik speel de laatste paar maanden enkel nog AR's (M27/AN) en de laatste weken zelfs met de Mk48 (uit pure verveling, dat wel).Uit jou verhaal kan ik opmaken dat je altijd smg/shotgun speelt, tenminste dat lijkt me logisch als je altijd op die super korte afstanden wilt vechten. Dan snap ik ook wel dat toughness veel minder effect heeft.
vd smg's (heb tot nu toe de PDW, Vector, Mp7 en Scorpion gedaan) bevalt eigenlijk alleen de PDW echt: vd smg's kan er mi verder niks aan tippen.
heb momenteel alleen een PDW op mn Nuke class...die ik enkel op Nuke gebruik. doh.
zoveel mensen, zoveel wensen en zoveel verschillende percepties.
je zou je bijna gaan afvragen of we hier wel allemaal hetzelfde spel spelen!
ik schiet wel altijd in gecontroleerde korte bursts, mss dat het dan minder opvallend is?
bij de mp7 merk ik alleen dat hij meer springt als ik schiet, zeker in vgl met een pdw.
maar nogmaals: het is duidelijk dat iedereen andere dingen opvallen, bevallen of minder bevallen.
en dat is natuurlijk ook de aantrekkingskracht van dit spel: ja, tis schieten op mekaar maar je kunt er toch je verschillende voorkeuren qua speelstijl in kwijt.
als nou die f-ing lag er gewoon niet was....

Dat wapen heeft imo zo weinig recoil. Alleen de Peacekeeper is nog makkelijker in gebruik.Sj44k13 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:52:
Ik vind de recoil van de PDW irritant. Ik speel veel beter met de MP7...
Maar zo merk je dus hoe persoonlijk dit kan zijn.
Dit inderdaad, de balans van de wapens is gewoon erg goed in BO2.Sn0wblind schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:14:
[...]
Maar zo merk je dus hoe persoonlijk dit kan zijn.
Mijn persoonlijke voorkeur ging eerst ook uit naar PDW, maar ik ben voortaan overgestapt naar de Vector.
Ik gebruik een smg altijd met silencer en ik merkte dat ik met de PDW veel te veel recoil had op medium+ range(silencer+quickdraw). Met de Vector lijkt dit minder, dus die heeft mijn voorkeur gekregen. Vector heeft ook nog 36 rounds, dus is ook goed te doen.
De chicom is mijn persoonlijke 2e keus. Hij is burst, maar die burst is zo snel dat het bijna full auto is. Het enige probleem wat ik er af en toe mee heb is dat ik te snel wil bursten. Hierdoor sla je soms een muisklik over en schiet je daardoor weer langzamer.
De Vector heeft ook de meest gunstige recoil: bijna altijd volledig naar boven zonder bumps*. Combineer dat met een gunstige rate of fire en je hebt een prima allround SMG. Alleen de MP7 is op papier beter allround door z'n grotere range. De hogere recoil op de MP7 is niet echt hoger naar mijn mening (-34.12, 37.62, 30, -35.80 voor de MP7 vs. -34.77, 36.52, 32.61, -32.61 voor de Vector). Getallen zijn: gemiddelde min pitch (neerwaartse recoil), max pitch (opwaartse recoil), min yaw (links) en max yaw recoil (rechts) waarden met minimum recoil meegenomen (30 voor allebei). Centerspeed is 1600 voor de MP7 en 1675 voor de Vector (iets gunstiger voor de Vector dus) en rate of fire is hetzelfde uiteraard. De MSMC en PDW hebben door de nerfs een stuk meer recoil + minder gunstige patronen (vooral de MSMC met z'n S patroon), maar door de lagere rate of fire is dat eigenlijk pas op grotere afstanden een probleem (waar echter ook de TTK een stuk hoger wordt door de lagere rate of fire, maar wel gelijke damage).steel123 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 15:15:
Mijn persoonlijke voorkeur ging eerst ook uit naar PDW, maar ik ben voortaan overgestapt naar de Vector.
Ik gebruik een smg altijd met silencer en ik merkte dat ik met de PDW veel te veel recoil had op medium+ range(silencer+quickdraw). Met de Vector lijkt dit minder, dus die heeft mijn voorkeur gekregen. Vector heeft ook nog 36 rounds, dus is ook goed te doen.
* De min en max pitch waarden liggen ver van elkaar en na de Chicom heeft de Vector het kleinste verschil tussen de minimum recoil waarde en max pitch waarde en gemiddeld de yaw waarden waardoor je dus meer voorspelbare recoil krijgt (wat minimum recoil sowieso al doet in vergelijking met andere CoD's**). De Peacekeeper is veel meer bumpy omdat er een kleiner verschil tussen min en max pitch zit. Als de een groter is dan de ander is de recoil die kant op en is de andere waarde de counter waarde. Hoe groter die waarde, hoe meer counter en hoe minder de recoil eigenlijk is *** (je wilt dus -20 en 30 hebben in plaats van -1 en 30). Verder heeft de Peacekeeper een lagere mimimum recoil (25 vs 30), terwijl de andere recoil waarden nou niet echt anders zijn. Peacekeeper heeft uiteraard wel veel meer range.
** Minimum recoil werkt waarschijnlijk zo (bron): na elk schot worden er vier waarden gekozen tussen 0 en de min en max pitch en yaw waarden welke de richting van je zicht bepalen na het schot. In BO2 heb je echter nog de minimum recoil. Als er voor elk van de min en max pitch en yaw waarden een waarde wordt gekozen onder de minimum recoil, wordt in plaats van die waarde de minimum recoil waarde gekozen. Dus stel dat max pitch 60 is en de min recoil 30 (bij negatieve waarden -30) is, kunnen wel waarden van 0-29 gekozen worden, maar worden deze 30 als ze gekozen worden (30 t/m 60 blijven die waarden als ze gekozen worden).
*** Ervan uitgaande dat de ene waarde negatief is en de ander positief. Bij twee positieve of negatieve waarden, gaat de recoil altijd die kant op. Pitch min en max van 50 en 50 is dus altijd 50 graden verplaatsing omhoog (centerspeed beïnvloed de zwaarte van recoil ook). Ook lijkt het 'counter' effect een stuk meer te gelden voor verticale recoil dan voor horizontale recoil.
Kunnen we het nog volgen?
O en grip doet niet zoveel. In ieder geval is het effect niet groot genoeg om andere attachements te laten vallen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik zou er in elk geval nooit een attachment voor opofferen. De damage van de Vector vind ik persoonlijk te snel droppen om het te prefereren boven een andere SMG. Ik ben ik de veronderstelling dat het 1 en ander wel samenhangt met hoe accuraat je schiet, feitelijk zou je damage, accuracy en firerate in 1 of andere staatje moeten gieten om na te gaan welk wapen voor jouw persoonlijk het beste uit komt.
Daarvoor moet je TTK koppelen aan recoil. TTK berekenen is makkelijk (tijd tussen schoten * (aantal schoten nodig voor kill - 1). Recoil bestaat dan weer uit de ADS pitch en yaw waarden, de minimum recoil waarde en centerspeed. Firerate heeft zowel invloed op TTK als op recoil. Het probleem is de interactie tussen rate of fire, centerspeed en recoil uitvogelen zodat je dat allemaal bij elkaar kan uitdrukken in een algehele recoil waarde. En dan moet je de juiste verhouding tussen TTK en recoil vinden.reemprive schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 18:23:
Ik ben ik de veronderstelling dat het 1 en ander wel samenhangt met hoe accuraat je schiet, feitelijk zou je damage, accuracy en firerate in 1 of andere staatje moeten gieten om na te gaan welk wapen voor jouw persoonlijk het beste uit komt.
Op zich heb ik alle wapenstatistieken (waar ook movement speed, ADS in tijd en dergelijke bij horen) van alle CoD's al in een SPSS bestand staan + Python functies die de TTK van elk wapen kunnen berekenen per inch. Maar het allemaal gieten in een algemene wapenscore is nog vrij lastig.
Dan meot het wel een placebo effect zijn aangezien ik elke gun met lekkerder vind spelen haha.reemprive schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 18:23:
Grip doet inderdaad niet veel als in bijna niets:
[video]
Ik zou er in elk geval nooit een attachment voor opofferen. De damage van de Vector vind ik persoonlijk te snel droppen om het te prefereren boven een andere SMG. Ik ben ik de veronderstelling dat het 1 en ander wel samenhangt met hoe accuraat je schiet, feitelijk zou je damage, accuracy en firerate in 1 of andere staatje moeten gieten om na te gaan welk wapen voor jouw persoonlijk het beste uit komt.
Maar informatie :
https://elite.callofduty....d4854169fa2b146491fc30fbd
rolandos582 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 03:33:
Na 2 maandje's Black Ops 2 gespeeld te hebben was ik gestopt. Maar over een kleine 2 weken ben ik terug! Iemand die wil gamen met een ware prof. , let me know. Stuur me maar een berichtje!
Maar informatie :

zo heb ik 100+ - 14 gedaan op nuketown groundwar (9v9) met een lsat, en een maatje 214-10 op nuketown met een mk48
heb regelmatig plus 20 scores op core tdm met een Mk48 met stock, quickdraw en fmj.
alles gaat wel een stuk langzamer, zelfs met quickdraw en stock en de perk lightweight, dus als het echt hectische cqb met een paar man tegelijk is, dan ben ik al blij als ik er eentje van afgeschoten krijg.
neem daarbij de ZIEKE rate of fire van de hamr (voor de drop off, beter liften en hoge rpm blijven gebruiken)
en je hebt echt een HELE goede lmg (mischien TE goed)
ik heb voor de lol eens een laser op de qbb gedaan, dan kan je gewoon hipsprayen met dat ding
Nee.aron225 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:27:
volgens mij is de movement speed met QBB en HAMR hoger als de mk48 en lsat..
Zelfde (ADS) movement speed en zelfde ADS in time voor alle LMG's. Reload uiteraard korter met de QBB en HAMR omdat ze niet belt driven zijn. HAMR heeft inderdaad de laagste TTK van alle LMG's op de meeste afstanden (op 70 - 90 meter is de MK48 iets beter en headshots maken iets meer uit), zolang je maar raak schiet met de eerste 7 kogels. Dan is het de beste LMG, anders/daarna de MK48, die ook weer als voordeel heeft dat je bijna ongestraft een silencer er op kan doen.

HAMR op z'n trage rpm er ook maar even bij.
[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 06-07-2013 14:27 ]
ik doelde meer op gewone loop snelheid / sprinten, dan vind ik de hmr en qbb snelle aanvoelen (als in, je loopt gewoon snelle als je dat ding in je handen hebt)
daarnaast zijn al die synthetische staatjes e.d. wel leuk, maar niet altijd 1:1 in de praktijk over te nemen..
zo zou op papier op mid en lange range de scar-h sterker zijn, terwijl ik er meer moeite mee heb iemand met dat ding te doden dat met de an94
Dat eerste is dus niet waar. Alle LMG's hebben movement scale van 0.9 in hipfire en 0.32 in ADS en zover ik weet geen afwijkende sprint waarden.aron225 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 14:50:
hamr op trage fire rate wil je niet, dan is hij echt niet heel goed..
ik doelde meer op gewone loop snelheid / sprinten, dan vind ik de hmr en qbb snelle aanvoelen (als in, je loopt gewoon snelle als je dat ding in je handen hebt)
daarnaast zijn al die synthetische staatjes e.d. wel leuk, maar niet altijd 1:1 in de praktijk over te nemen..
zo zou op papier op mid en lange range de scar-h sterker zijn, terwijl ik er meer moeite mee heb iemand met dat ding te doden dat met de an94
Over het tweede: omdat je dan een ander 'synthetisch staatje' erbij moet halen zoals bijvoorbeeld recoil:
SCAR-H recoil:
Pitch min: 15
Pitch max: 60
Yaw min: 25
Yaw max: -57.5
Min recoil: 20
AN-94 recoil:
Pitch min: 30
Pitch max: 47
Yaw min: 50
Yaw max: -50
Min recoil: 20
Beiden 1500 center speed. De AN-94 schiet uiteraard wat sneller de eerste twee kogels, maar dan heb je ook minder recoil.
Dan zie je dus dat de SCAR-H onvoorspelbaarder is in z'n recoil dan de AN-94 ('bumpy'), wat voor veel mensen de reden is om de AN-94 te nemen over de SCAR-H.
Zolang je stats volledig zijn (wat de stats die je online vindt wel zijn, in ieder geval volledig genoeg), kan je daaruit meestal wel herleiden hoe een wapen zich gedraagt.
Hij campt nooit en was met de Hamr op nuketown aan het rushen voor zover je met een lmg kunt rushen. Als attachments gebruikte hij adjustable stock, foregrip en quickdraw handle. Sprayen deed ie ook niet, steeds ads. Ik vond het gewoon cool dat hij iedereen er uit speelde met de hamr op een hectische map als nuketown.aron225 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 12:42:
neen, hamr is een lmg , als je daarmee achter de roze auto campt, word je zoiezo eerste als je het een beeeeetje mee zit eerste..
Als je voor een hoge KD wil gaan moet je maar eens tegen mij spelen. Ik sta eigenlijk altijd met iets van 5 kills 34 deaths bovenaan de deathlistsrolandos582 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 03:33:
Na 2 maandje's Black Ops 2 gespeeld te hebben was ik gestopt. Maar over een kleine 2 weken ben ik terug! Iemand die wil gamen met een ware prof. , let me know. Stuur me maar een berichtje!
Maar informatie :
Bovendien kom ik bijna altijd voor in de killcam... als die knakker die door zijn kop wordt geschoten/op een mijn stapt
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Door de kop geschoten gebeurd iedereen weleens
Ik gebruik eigenlijk altijd dezelfde perks:aron225 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 09:45:
Voor mijnen heb je flack jacket.
Door de kop geschoten gebeurd iedereen weleens
1. Lightweight/blindeye
2. Toughness/cold blooded
3. Dexterity
Ben eigenlijk altijd als een malle aan het rondrennen en ga dus ook heel vaak dood. Maakt me ook niet zoveel uit, als ik langzaam en voorzichtig wil spelen ga ik wel paintballen
Moet ook eerlijk zeggen dat ik me niet zo bezig hou met precies afstemmen van perks en wapens, daarbij pak ik vaak genoeg wapens op die op de grond liggen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
lightweight kan ik begrijp (als je vaal van gebouwen af springt enzo,).. hoewel ik deze nooit gebruikt meer.Vrijdag schreef op zondag 07 juli 2013 @ 13:52:
[...]
Ik gebruik eigenlijk altijd dezelfde perks:
1. Lightweight/blindeye
2. Toughness/cold blooded
3. Dexterity
Ben eigenlijk altijd als een malle aan het rondrennen en ga dus ook heel vaak dood. Maakt me ook niet zoveel uit, als ik langzaam en voorzichtig wil spelen ga ik wel paintballen
Moet ook eerlijk zeggen dat ik me niet zo bezig hou met precies afstemmen van perks en wapens, daarbij pak ik vaak genoeg wapens op die op de grond liggen.
waarom in godesnaam blindeye?? voor die ene helicopter eens in de zoveelt ijd?? haal deze eraf en doe hiervoor flackjacket.
toughness begrijp ik..
cold blooded? waarvoor?? voor die ene keer dan er iemand een dual band op lmg of sniper heeft? ?
ik zou die eraf halen..
probeer eens:
lightweight + flackjacket.
toughness
dexterity + tactical mask..
kost je hetzelfde aantal slots, maar ben je VEEL beter bestand tegen alle bullshit in de game..
emp nades / shockcharge kan je zoo doorheen rennen / concussion doet bijna niets meer..
als je op een betty stapt of je loopt perongeluk op een nade.. jammer, flackjacket zal je beschermen..
scheelt echt heel veel deaths
Als ik de ruimte ervoor heb zijn dat alle perks die ik standaard gebruik in een class. Mocht ik er geen ruimte voor hebben dan hangt het af van de gametype wat ik speel. Bij objective type games (DOM, DEM, HQ, Hardpoint etc.) gebruik ik liever flakjacket en tactical mask. Bij TDM of FFA wordt het al sneller lightweight en dexterity.aron225 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 23:19:
[...]
probeer eens:
toughness
Nou moet ik wel zeggen dat ik een dualband op een sniper beter vind dat de normal scope.. Misschien omdat het wel wat makkelijk is, en je sneller players spot.
I'm an Ironman!
Is er iets mis met LMGs gebruiken? Ik gebruik echt heel vaak LMGs en krijg er net zo makkelijk hoge scores mee als met andere wapens. Je hebt alleen een probleem als je per ongeluk iemand tegen komt om het hoekje.DervishD schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 15:44:
[...]
Hij campt nooit en was met de Hamr op nuketown aan het rushen voor zover je met een lmg kunt rushen. Als attachments gebruikte hij adjustable stock, foregrip en quickdraw handle. Sprayen deed ie ook niet, steeds ads. Ik vond het gewoon cool dat hij iedereen er uit speelde met de hamr op een hectische map als nuketown.
LMGs zijn veel beter dan je denkt, alleen het gros van de spelers sprinten de hele map rond. Sprinten open vlaktes in zonder te kijken enz. Dan ben je met een LMG kansloos en met een SMG kun je dan nog wel ooit een kill maken.
Dual band op je LMGMadstorm schreef op maandag 08 juli 2013 @ 08:11:
[...]
Nou moet ik wel zeggen dat ik een dualband op een sniper beter vind dat de normal scope.. Misschien omdat het wel wat makkelijk is, en je sneller players spot.
op sommige maps blijven je tegenstanders vaak steeds maar hetzelfde doen, dezelfde route kiezen, tja, dan zijn ze easy prey voor de lmg spelers die hun liggen op te wachten.
ik gebruik de laatste tijd ook vaak de fmj samen met qd en stock en op sommige maps werkt dat als het spreekwoordelijke tietje: op Hijacked bv schiet je gewoon recht door dat gebouwtje ad rechterkant vh middelveld. of de bekende balkons bv.
als ze dan ook nog eens lekker meespelen, en dat doen ze meestal ook wel, dan heb je al veel kills zonder dat je ook maar een tegenstander hebt zien lopen!
en voor zo'n tactiek en zulke tegenstanders is een lmg het ideale wapen.
heb ook een tijd met de silencer op de lmg gespeeld en hoewel dat natuurlijk erg goed gaat, heb ik hem toch weer ingeruild voor de fmj: met de silencer er op bekroop me namelijk het gevoel dat ik dan net zo goed een goeie AR kon pakken.
je gaat namelijk automatisch anders spelen met een silencer en dan is het voordeel om perse een lmg te hebben imho een stuk minder. je verbruikt bv al meteen een stuk minder kogels is mijn ervaring dus waarom dan je bewegingssnelheid opofferen door de lmg te pakken?
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Gewoon niet elke game vsat/k9/swarm runnen, maar het gewoon houden bij vsat/stealth chopper/warthogDraven schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:41:
Gisteren met wat duitse gasten een custom game gestart met iedereen een sniperrifle op Nuketown.. wat een lol was dat.. Alleen het lijkt wel alsof er steeds meer zeurpieten bijkomen die je van hacken beschuldigen, was gisteren echt nonstop.. zoveel ragequits dat je telkens nog maar tegen 2/3 man aan het spelen was.
Dat scheelt al de helft. Al dat zeuren over hacken, gewoon iets grappigs terug zeggen en dan is het grotendeels al over.
Verwijderd
Doet me denken aan de Kar98 (?) in MoH:AA. Altijd lachen om mensen mee voor hun raap te schieten. Ik vind het wel jammer dat de iron sight zo veel van je zichtveld blokkeert, en dat terwijl hij al langzaam genoeg is.Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:18:
Man de Ballista met iron sights is zo lekker. Helemaal niet goed maar het is echt lachen om met een bolt action sniper te spelen. Oude tijden herleven!
een vd eerste dingen die me positief opviel aan BO2 waren de Trijicon sights op de Mp7 en de Scorpion.
een combi van de standaard BO sights met Trijicon dots van BO2, dát zou imho pas ideaal zijn.
Verwijderd
Kar98k zat ook in CoD 1 en 2. Daar doet de ballista me aan denken. Alleen gingen de Kar, Mosin Nagant en Lee Enfield in mijn herinnering een stuk sneller in ADS. Dat mocht mijn pret gisteren in elk geval niet drukken. Baal dat ik hem bijna goud heb en weer door moet.MicScott schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:30:
[...]
Doet me denken aan de Kar98 (?) in MoH:AA. Altijd lachen om mensen mee voor hun raap te schieten. Ik vind het wel jammer dat de iron sight zo veel van je zichtveld blokkeert, en dat terwijl hij al langzaam genoeg is.
Ballista ADS in met iron sights is 0.2975 seconden, in CoD1 en 2 is het 0.3 voor de bolt action rifles. In WaW 0.25, maar die zijn qua damage iets minder effectief (aanwezigheid Juggernaut en geen one hit kill in de borst zonder Stopping Power).Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:58:
[...]
Kar98k zat ook in CoD 1 en 2. Daar doet de ballista me aan denken. Alleen gingen de Kar, Mosin Nagant en Lee Enfield in mijn herinnering een stuk sneller in ADS. Dat mocht mijn pret gisteren in elk geval niet drukken. Baal dat ik hem bijna goud heb en weer door moet.
Maar de ADS in time van alle andere typen wapens is meestal een stukje korter in CoD4 en later in vergelijking met CoD1 en 2. Verder zijn de hitboxes niet groter denk ik, maar wel versimpelt qua damage scaling waardoor je nu een stuk meer damage doet op benen en voeten, zeker met SMG's (SMG's zijn sowieso relatief een stuk beter vanaf CoD4), terwijl bolt action rifles nog steeds op dezelfde gebieden one-hit-kill zijn. Verder heb je geen ADS spread voor volauto wapens meer (niet super merkbaar, maar het zat er wel in), zijn de gamemodes anders (in CoD1 en 2 was het voornamelijk S&D, een meer voorspelbare en tragere gamemode dan domination bijvoorbeeld), zijn shotguns meer prominent aanwezig en misschien zijn de mappen iets complexer/krapper opgezet en je kan natuurlijk nu sprinten. Allemaal niet in het voordeel van bolt action rifles.
Wat zat ik toch in een fantastisch team in dit potje... Bijna iedereen vertrekt (terwijl de tegenstander geen zware killstreaks heeft) en geen enkele team mate doet zelfs moeite om een domination punt te cappen. Heeft de tegenpartij 3 punten, zitten ze met z'n allen met een sniper te campen

Oh ja, de PDW gaat steeds beter, hehe.
[ Voor 5% gewijzigd door Cobiwan op 09-07-2013 17:23 ]
Verwijderd
Mijn enige remedie voor succes is direct B kappen (dus nooit meedoen met je homeflag) en met lage streaks spelen. Ik vind UAV/CUAV/Lightening Strike erg fijn omdat zij dan of niet weten waar je bent of continu in de lucht kijken. Het mooie is ook dat als je in leven blijft de streaks zich vrij vlotjes weer vrijspelen. De UAV assists tellen namelijk door voor je volgende UAV. Hoe dom dat ook is.
Feit blijft dat tegen een volle party spelen kansloos is. (Net als tegen randoms in een party spelen maar dat terzijde.) Als het dikke spawntrap is doe ik 1 of 2 pogingen maar daarna leave ik gewoon. Vind het niet zo boeiend om geownd te worden door samenwerkende gasten die ook nog eens triest genoeg zijn om K9/VSAT/Swarm te gebruiken.
Verwijderd
Ik vind (hardcore) domination nog steeds best vermakelijk in je eentje. Je komt er vrij weinig volle party's tegen. Ik speel (bijna altijd) zwaar voor de vlaggen, en als er dan nog 1 of 2 teammates zijn die dat ook doen, én de tegenstander heeft ook een paar zulke mensen, zitten er leuke potten tussen.Sn0wblind schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 00:59:
Vind het bijna onspeelbaar inje uppie. Zoveel kans dat je in een ruk team terecht komt. Speel daarom vaak maar FFA. Dan ben ik tenminste zelf verantwoordelijk voor waar ik eindig.
Helaas heb je ook minimaal net zoveel potjes waar één of beide teams niets willen cappen. Dan wordt het snel saai of frustrerend, zeker op mappen als Cargo. BO1 is denk ik nog de beste CoD voor solo domination. Hoewel BO2 inderdaad wel vermakelijk is in een groepje tegen een andere groep.MicScott schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:44:
[...]
Ik vind (hardcore) domination nog steeds best vermakelijk in je eentje. Je komt er vrij weinig volle party's tegen. Ik speel (bijna altijd) zwaar voor de vlaggen, en als er dan nog 1 of 2 teammates zijn die dat ook doen, én de tegenstander heeft ook een paar zulke mensen, zitten er leuke potten tussen.
Ik ga niet vaak meer in mijn eentje meteen proberen te cappen, maar loop eerst over de vlag heen en ga daar 'verdedigen' totdat er eindelijk iemand van mijn team op de vlag gaat liggen. Dan loop ik snel terug is de vlag meestal zo gecapped.
Met 2 man cap je veel sneller en je hebt net al de weg van de tegenstander naar de vlag leeggemaakt. Daardoor duurt het voor hun langer om naar de vlag te lopen en dit resulteert tenminste niet in een gangrape van 3 man die op je vliegen.
Maar het is idd erg irritant als ik in een team met alleen maar snipers spawn. Die cappen nl. niets en gaan vaak nog negatief ook.
Maar ik ben eigenlijk weel een beetje klaar met het spel. Ben al een paar maanden max prestige en heb paar weekjes terug na m'n shotties en LMGs de SMGs op diamant gekregen. De ARs ook al goed opweg, maar ik heb het wel gezien, na 264 uur. Vooral snipers irriteer ik me mateloos aan en mensen die maar niet de objective spelen.
Het ligt denk ik echt aan de community: laatst nog een filmpje gezien van een gast die 100+ kills op domination haalde met 1 cap ofzo. Comments bij het filmpje allemaal "stoer" en "gaaf" en ik maar denken "PTFO!".
Gelukkig wat uitverkoop games kunnen halen dus nu bezig met Borderlands 2 en Batman AC... speel ik nog eens wat anders...
Ik zou flak jacket en tactical mask laten schieten voor engineer. Maar ik sluip dan ook vooral rond met een XPS-50 (ballistics cpu + zoom of dual band) en krijg daarom vrij weinig lethals naar m'n hoofd geslingerd.aron225 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 23:19:
[...]
lightweight kan ik begrijp (als je vaal van gebouwen af springt enzo,).. hoewel ik deze nooit gebruikt meer.
waarom in godesnaam blindeye?? voor die ene helicopter eens in de zoveelt ijd?? haal deze eraf en doe hiervoor flackjacket.
toughness begrijp ik..
cold blooded? waarvoor?? voor die ene keer dan er iemand een dual band op lmg of sniper heeft? ?
ik zou die eraf halen..
probeer eens:
toughness
kost je hetzelfde aantal slots, maar ben je VEEL beter bestand tegen alle bullshit in de game..
emp nades / shockcharge kan je zoo doorheen rennen / concussion doet bijna niets meer..
als je op een betty stapt of je loopt perongeluk op een nade.. jammer, flackjacket zal je beschermen..
scheelt echt heel veel deaths
Fijne aan engineer is dat je lethals/tacticals al ziet op het moment dat ze neer gegooid worden. Punten voor het vernietigen van de equipment en de betreffende speler. Dan komen de scorestreaks wel binnen

UAV, Hunter Killer en Lightning Strike. Zo krijg je de scorestreaks en daarmee de kills lekker snel binnen. De hogere scorestreaks geven wellicht meer punten, maar die paar keer dat ik tot 10 kills op een rij kom vallen in het niet bij de range 5-8 kills.
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.
Ik vind hardcore sowieso tergend omdat lag dan nog meer aanwezig is. Die paar msec aan lag die je er kan verwachten is gewoon een instant death.MicScott schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:44:
[...]
Ik vind (hardcore) domination nog steeds best vermakelijk in je eentje. Je komt er vrij weinig volle party's tegen. Ik speel (bijna altijd) zwaar voor de vlaggen, en als er dan nog 1 of 2 teammates zijn die dat ook doen, én de tegenstander heeft ook een paar zulke mensen, zitten er leuke potten tussen.
Ben normaal niet zo'n zeurpiet met lag en als ik niet presteer wil ik het ook niet alleen daaraan de schuldgeven. Maar ik merk het wel in verhouding met meer andere online FPS games dat lag erg veel invloed op je score kan hebben.
Klopt. Vooral als je tegen mensen speelt met 80-100 ping heb je er last van omdat je soms doodgeschoten wordt door mensen die op jouw beeld pas een fractie van een seconde te zien zijn terwijl zij jou al wat langer zien, maar in hardcore speel je minder tegen volle party's en ik vind het persoonlijk leuker om in je eentje veel mensen te kunnen verslaan op basis van reflexen en snelle aim. Core is ook leuk, maar dan ben je afhankelijker van je teamgenoten (naar mijn mening).Sn0wblind schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:06:
[...]
Ik vind hardcore sowieso tergend omdat lag dan nog meer aanwezig is. Die paar msec aan lag die je er kan verwachten is gewoon een instant death.
Ben normaal niet zo'n zeurpiet met lag en als ik niet presteer wil ik het ook niet alleen daaraan de schuldgeven. Maar ik merk het wel in verhouding met meer andere online FPS games dat lag erg veel invloed op je score kan hebben.
Ik rush hem best hard, vaak alleen met assault rifles en soms een smg..-Tom schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:40:
[...]
Ik zou flak jacket en tactical mask laten schieten voor engineer. Maar ik sluip dan ook vooral rond met een XPS-50 (ballistics cpu + zoom of dual band) en krijg daarom vrij weinig lethals naar m'n hoofd geslingerd.
Fijne aan engineer is dat je lethals/tacticals al ziet op het moment dat ze neer gegooid worden. Punten voor het vernietigen van de equipment en de betreffende speler. Dan komen de scorestreaks wel binnen![]()
UAV, Hunter Killer en Lightning Strike. Zo krijg je de scorestreaks en daarmee de kills lekker snel binnen. De hogere scorestreaks geven wellicht meer punten, maar die paar keer dat ik tot 10 kills op een rij kom vallen in het niet bij de range 5-8 kills.
Een concussion of flash nade zie je met engineer nooit snel genoeg om te ontduiken.
Daarom speel ik zoiezo tacmask en flak jacket
Verwijderd
Zijn er meer mensen die alle uitbreidingen hebben?
Verder veranderd er natuurlijk niet echt veel aan de gameplay, maar sony zegt wel dat de seasons pass de beste game ervaring geeft.
Verder wel wat zoekwerk gehad om de DLC te downloaden en te instaleren, je moest ingame in de store kijken en de goede Bles-01717 code uitzoeken.
Ik heb ook wel eens contact opgenomen met mijn internet profider omdat ik vaak 1 op 1 gevechten verlies. Je internetprofider kan vaak meer voor je doen dan je denkt.
Ook iemand die niet zo veel verstand had van de game noemde de game "Tour of duty" daar moest ik wel erg om lachen.
Al poos prestige master.
Eerst LMG naar diamant en max prestige.
Dan AR
Dan SMG.
Sniper zit ik op de helft.
De boltaction sniper moet ik nog de bloodthirty camo halen en nog prestige 2.
Dat is niet goed voor mijn KD.
Speel totaal geen objective based modi.
Gisteren eerst conquest BF3 psn large maps.
Daarna blops2 TDM
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Helaas gisteren tijdens een kleine break om lekker even in de zon te liggen zag ik s'middags m'n hond voorbij komen met m'n headset in z'n bek (wat er tenminste nog van over was).. dus mooie tijd om maar even een nieuwe te bestellen.
[ Voor 101% gewijzigd door Ps3gamer91 op 15-07-2013 14:30 ]
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Bedankt!Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:30:
Googlen ... hacken mag niet op Tnet...
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Verwijderd
Maar weet iemand ook hoe ik de DLC uitbreidings kan controleren of die geinstaleert zijn?
Ik heb de game online gekocht via Steam, ik zie geen icoontje in steam.
Ik weet zeker dat ik de seasons pass gekocht hebt.
Of gaat dit allemaal automatisch, of moet je na de tijd de DLC ingame instaleren?
In de betaalgeschiedenis in steam word wel aangegeven dat ik voor de pass heb betaald en dat het verder goed is gegaan.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2013 21:50 ]
Ik heb bijna in me broek gepist toen je me dit gister ip steam bertelddeDraven schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:21:
Op de PC heb ik een season pass, heb Blops2 ook op de PS3 maar daar verder geen DLC voor aangezien ik er niet echt veel op speel.
Helaas gisteren tijdens een kleine break om lekker even in de zon te liggen zag ik s'middags m'n hond voorbij komen met m'n headset in z'n bek (wat er tenminste nog van over was).. dus mooie tijd om maar even een nieuwe te bestellen.
Je hebt iig een knappe nieuwe besteld!!
Ik ben er nog steeds niet uit wat het moet worden
[ Voor 7% gewijzigd door aron225 op 16-07-2013 11:45 ]
Ik heb zelf via de V&A een nieuwe 323D G4ME overgenomen. Echt een verbetering ten opzichte van mijn Logitech G35.
Vrij vaak staat de Dolby modus aan, vind het dan een stuk beter klinken.
Ach zal van de week nog eens BO2 spelen en dan vakantie. Bij terugkomst kan ik verder met het DLC
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
In wat voor opzicht beter?Sc0rPi0N schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:37:
Welke Draven?
Ik heb zelf via de V&A een nieuwe 323D G4ME overgenomen. Echt een verbetering ten opzichte van mijn Logitech G35.
Vrij vaak staat de Dolby modus aan, vind het dan een stuk beter klinken.
Ach zal van de week nog eens BO2 spelen en dan vakantie. Bij terugkomst kan ik verder met het DLC
Ik vind de plaatsing e.d. erg goed op de g35.
Als dat op de sennheiser beter is, ga ik ook denken aan een nieuwe (kan jij dit bevestigen?)
Wellicht eens kijken voor een pc363 g4me?
mensen nog meer hier last van ?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Kom niet aan de QS mogelijkheden van snipers.lethal pi schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:20:
Dat meen je niet! Bizar hoor! Wat een kneusjes zeg.
[ Voor 10% gewijzigd door Draven op 25-07-2013 12:05 ]

Als ze nou echt iets willen doen om de balans te verbeteren dan pakken ze de KAP40 en B23R aan. Een pistool is geen AR

Jammer idd dat ze de AN94 hebben generft, dat was iig nog een reden om een AR te nemen.
hahahahah wtf
Niet semi-auto secondaries zijn altijd te sterk. Hopelijk komen ze de volgende keer niet meer terug. Als ze het nu willen aanpakken, moeten ze de recoil enorm omhoog gooien.DervishD schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:30:
Ook een hoop verontwaardiging over de AN94 die zwaar generfed zou zijn wat helemaal niet het geval is. De 3 hit kill range is iets kleiner geworden (van 33 naar 29 meter, de 4 hit kill range begint nu dus ietsje eerder) maar het schade profiel van de AN94 is verder precies hetzelfde gebleven. Alsof je daar met al die kleine maps ooit iets van merkt![]()
Als ze nou echt iets willen doen om de balans te verbeteren dan pakken ze de KAP40 en B23R aan. Een pistool is geen ARDe shotguns aanpakken is ook geen slecht idee. Van de andere kant van een map gedood worden met een hagelschot is gewoon idioot
Ik denk dat de FAL wel de volgende in de rij wordt. Range nerf om het meer een 3 shot kill wapen te maken. Verder kan de fire rate van de 870 shottie iets omlaag. Het is nu 80rpm, terwijl in andere CoD's het meestal iets van 60 is. Met een lagere rate of fire is het meer een schiet-raak-of-ga-dood wapen. Range en damage is verder ok.
Alsof je van die 4 meter tijdens een gevecht ooit iets merkt. Als ze het niet in de patch notes hadden gezet dan had niemand ooit iets gemerkt. Nu je het weet zeggen je hersenen dat het wapen nu veel slechter is en ga je ook zo spelen. Is gewoon een placebo effect. In de meeste gevallen duurt het nu 0,096 seconden langer om iemand te doden. Nou, dat is echt een eeuwigheid zeg!lethal pi schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:12:Jammer idd dat ze de AN94 hebben generft, dat was iig nog een reden om een AR te nemen.
Waar wel weer tegenover staat dat deze vloeiende gamers altijd erg leuk zijn als je ze killt. Wat een geweldige vinding is die mic dan.DervishD schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:49:
Jammer genoeg zijn die randdebielen en groot deel van de COD community en 3arc zal waarschijnlijk ook nog buigen voor hun wil. Ik heb zelf nog nooit zo'n erge playerbase meegemaakt als die van BO2. Constant schelden, racistsche opmerkingen vliegen je om de oren en in z'n geheel ronduit kinderachtig gedrag. Ze zouden zich diep moeten schamen dat ze zich zo om een spelletje gedragen.
Dat de ballista en dsr-50 zijn generfd vind ik onvoorstelbaar. De balans tussen semi en bolt-action raakt zo echt zoek. Waarom zou men in vredesnaam nog kiezen voor bolt?
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2013 00:57 ]
Het is natuurlijk geen glitch, het is het ge(mis)bruik maken van de beperkingen van consoles, dat je minder precies kunt mikken dan met een muis. Dus op consoles heb je een lichte aim-assist en daar wordt gebruik van gemaakt door die sniper gasten. Ik heb er ook een hekel aan als er zo gespeeld wordt. Maar dat kan volgens mij toch vrij eenvoudig aangepast worden door de auto-aim weg te halen voor sniper rifles en dat het dus alleen nog zin heeft om hard te scopen omdat je anders toch hard faalt.DervishD schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 01:21:
Wat je wat pas vreems is? Dat een onbedoelde glitch uit MW2 is uitgegroeid tot een "serieuze" speelstijl.
Maar aangezien dit dus al tijden bekend is en dat er grote groepen gamers zich hier aan ergeren en er toch nog niks mee gebeurt is verwacht ik dat ook niet op korte termijn
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
TD78-XCQFL-JLWG
Hoe wisselt u de promocode in?
Met deze code gaat u naar https://profile.callofduty.com/blackops2phantom en maakt u een Call of Duty account aan. Heeft u al een Call of Duty account, log dan in met uw inloggegevens op het account.
Met deze code ontvangt u de 'Call of Duty: Ghosts Weapon Skin’ voor in de game Call of Duty: Black Ops II.
Meld het even als je de code gebruikt hebt
Hallo , ik heb een paar dagen geleden mijn eerste cod montage gemaakt. Ik heb alles ge-edit met After effects CS6. Ik ben er toch wel even mee bezig geweest dus ik zouden jullie kunnen zeggen wat jullie er van vinden?
Alvast bedankt
Pookie
[ Voor 72% gewijzigd door elpookie op 26-07-2013 16:36 ]