Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26
Fid3lity schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:10:
Het is ook niet voor niets dat Black Ops 2 een half punt aftrek heeft gekregen :+

[...]

En volgens mij was het fenomeen "quickscoping" pas echt nadrukkelijk aanwezig in Modern Warfare 2 (al heb ik 3 dus niet gespeeld), in Black Ops I was dat echt nauwelijks zo. En dan heb ik het in beide gevallen gewoon over de PC-versie.
Echt QSing zit inderdaad vooral MW2 en 3 omdat daar Sleight of Hand pro ook geldt voor snipers. In BO1 niet en had je ook zware random sway voor sniper rifles waardoor je nooit echt precies on point kon zijn. Toen gingen heel veel zieltjes huilen en werd het al tijdens de levensloop van BO1 een beetje teruggedraaid. Zowat alle andere CoD's hebben niet echt veel sway en kan je ook wel QSing.

Het is niet echt een probleem. QSers zijn door hun mentaliteit eerder dood gewicht in je team (FaZe als clantag bij je teammates, okthxautoloose) en zelfs de 'goede' zijn alsnog minder nuttig dan je gemiddelde SMG en assault rifle speler vanwege het gebrek aan flexibiliteit. Vanuit gameplay 'netheid' heb ik echter liever dat sniper rifles niet effectief zijn op korte afstand. Dan kan je dus denken aan scope delay (niet meteen schieten als je inzoomt) of zware random sway. Dan forceer je veel meer het gebruik van sniper rifles voor lange afstand. Maar dan moet je wel gebalanceerde mappen hebben uiteraard.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 14:54

fjs

PSN: ftltc

stinky1701 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:39:
[...]

overdrijven is ook een kunst. :)
nu speel ik xb en geen ps maar zo'n verschil zal er niet zijn, maar wat jij in je comment schrijft herken ik niet.
tuurlijk zitten er vaak snipers tussen, volgens mij mag dat ook gewoon vh spel, maar tis echt niet zo massaal als jij doet voorkomen.

daarnaast: "je hoeft niet meer te richten, aim assist doet het voor je"?
waarom zuig ik dan toch nog zo enorm als ik met een sniper ad gang ga?
volgens jou zou ik dus heel makkelijk een hoop kills moeten kunnen halen met zo'n sniper, toch?

eigenlijk klopt er feitelijk gewoon geen bal van je hele klaag verhaal en ga ik er dus maar vanuit dat je gewoon nog een beetje boos bent van het potje gisteravond waar je weggespeeld werd door een paar goeie spelers met snipers.

tis ook maar een aanname, i know, maar wss zit er meer waarheid in dan in jouw verhaaltje.
Assumption is the mother of all fuckups. Er zal wel niet zo'n verschil zijn? Hoe weet je dat?

Kijk hier maar ff naar

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
fjs schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:37:
[...]

Assumption is the mother of all fuckups. Er zal wel niet zo'n verschil zijn? Hoe weet je dat?

Kijk hier maar ff naar

[video]
offtopic:
Weet je, toen ik je eerste bericht las wilde ik al typen: niet zo (serieus) veel Thunder video's kijken. Bij sommige berichten kan je al ruiken welke youtubers ze kijken. ;)

CoD1 en 2 bolt action rifles rapen dan alles uitgaande van dit alles. Maar zelfs in die games gebruikten mensen alsnog meer volautomatische wapens en bolt action rifles alleen in bepaalde situaties.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 20-06-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:48
Op de PC zie je die 360 scopers ook wel eens, die staan steevast met 4-25 onderaan op de lijst. Die 4 kills gaan uiteraard wel op YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
fjs schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:37:
[...]

Kijk hier maar ff naar

[video]
ik reageerde dus ook vooral op de bewering dat er echt alleen nog maar snipers rondrennen online, wat erg overdreven is.
als het nl echt waar was, had ik dat hier al lang gehoord van de andere ps spelers.

die gast in het filmpje is trouwens wel een behoorlijke eikel zeg. omg!
maar afgezien van wat hij en jij er van vinden, ik heb zelf helemaal niet zo'n groot probleem met die quick scopers: ik moet dan alleen mn tactiek een beetje aanpassen.
no big deal.
imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
KarmaPolice schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:54:
[...]

Ik vind die domme kniferunners zo vervelend. Ben je net lekker bezig in een flawless streak
besluit zo'n kleuter nadat je em een paar keer kansloos hebt afgeschoten zijn extreme conditioning
class met knife te selecteren. Tis gewoon pure frustratie dat ze op een normale manier niet kunnen
winnen en je dan soms met een paar clan maatjes gaan lopen zieken. Ik schiet ze soms wel af
maar kost gewoon veel moeite als er 2 van die muskieten om je heen zwermen.
Maar 'goed' kniferunnen is nog best lastig. Ze staan vaak onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Laatst online: 12-09 14:54

fjs

PSN: ftltc

Beetje vreemde reacties hier op het forum. Komt heel arrogant over. Maar goed succes met met jullie 'zeker weten' gelijk en het afbranden van youtubers. Reageer haast nooit en weet nu weer waarom.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

reemprive schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:06:
Ik hoor wel dat het op de PS3 erger is inderdaad qua quickscopen, op de PC is het geen issue.
Ik denk dat dat voornamelijk te maken heeft met de aim assist wat het quick scopen relatief makkelijk maakt. Je begint met zoomen, de aim assist die er op de PS3 is ivm controller (en volgens mij niet op de pc) zorgt ervoor dat je sniper rifle zich goed op de tegenstander richt en afdrukken voordat je uberhaupt wat ziet, wat resulteert in een instant kill.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Leuk denk je dan "House Arrest" nieuwe modus o.i.d. maar nee het is gewoon HC Dominiation 24/7 op Raid :|

Waarom doen ze daar niet gewoon een alternatieve modus? Bijvoorbeeld aan de hand van de populaire mods in BO1 zoals "Roll the Dice', "Protect the King" of "Infected" ofzo?

Pak gewoon een leuke nieuwe modus maar nee we pakken gewoon 1 (hard)core more in 1 level 24/7 lang :(

[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 22-06-2013 23:43 . Reden: 27/4 -> 24/7 Typo ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

fjs schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 18:38:
Beetje vreemde reacties hier op het forum. Komt heel arrogant over. Maar goed succes met met jullie 'zeker weten' gelijk en het afbranden van youtubers. Reageer haast nooit en weet nu weer waarom.
Als dit het enige is wat je toevoegt, mag je dat best zo laten.

Over snipen: in BO1 was snipen gewoon welhaast onmogelijk. Zelfs op de lange afstand (die er in BO1 nog wel was) legde je het af tegen alle assault rifles omdat de sway véél te zwaar was. Op een gegeven moment is dat iets beter gemaakt en toen werd snipen wat handiger, dus ik ben blij dat mensen erover 'huilden'.

Nu heb je helemaal vrij weinig aan snipers omdat er zelden een tactische, lange ruimte is om over te snipen. Wel jammer, want ik doe het graag, maar er zijn maar weinig maps waarop je je als sniper nuttig kunt maken voor je team in een potje domination. Yemen, Drone en Standoff zijn uitzonderingen. Op Turbine en Carrier kun je er wel wat kills mee scoren, maar niet op de meest strategische plekken voor je team.
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:20:
Leuk denk je dan "House Arrest" nieuwe modus o.i.d. maar nee het is gewoon HC Dominiation 27/4 op Raid :|
27 uur per dag, vier dagen per week, zo speel ik ook ;)

[ Voor 11% gewijzigd door MicScott op 21-06-2013 10:55 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
fjs schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 18:38:
je komt binnen met een chip on your shoulder over snipers en mn het qs-ing in BO2, klaagt dat er enkel nog snipers online zitten, krijgt een reply dat een ander die ervaring niet heeft en zegt dat je overdrijft (en hij de persoon in je aangedragen filmpje maar een zelfingenomen eikel vindt met een zowaar nog grotere chip)....en nu ben je boos en zijn wij arrogant. :F

tis imho arrogant en kinderachtig om van iedereen eenzelfde mening te eisen en verontwaardigd te zijn als je tegengas krijgt.
Als dit het enige is wat je toevoegt, mag je dat best zo laten.
ik sluit me daarom ook maar bij MicScott aan.

klaar!

OT: wie gaat die nieuwe DLC eigenlijk aanschaffen?
hoewel Summit lonkt, laat ik ook deze DLC aan me voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

stinky1701 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:51:

OT: wie gaat die nieuwe DLC eigenlijk aanschaffen?
hoewel Summit lonkt, laat ik ook deze DLC aan me voorbij gaan.
Ik heb een season's pass gekocht, dus bij mij komt ie er zeker. Anders zou ik hem misschien ook wel kopen, want ik houd wel van wat afwisseling.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 22:25

steel123

Cryman9

Ik heb geen season pass gekocht en denk ook niet dat ik deze dlc ga kopen. Heb de eerste wel gekocht, vind ik eigenlijk wel genoeg.

Ik heb nu echt geprobeerd BF3 leuk te vinden, maar ik kan er niks aan doen. CoD is gewoon vele malen leuker. Die tanks en zeker heli/vliegtuigen kunnen me gestolen worden. En zonder dat aspect zijn de overige BF maps alleen maar een vermakelijke gimmick.
Dus de komende tijd weer veel CoD gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de game al een behoorlijke tijd niet meer aangeraakt, en zo te zien mis ik helemaal niks. Dit is voorlopig mijn laatste call of duty geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een PS3 gekocht en heb een code gekregen voor dubbel xp .Maar kan iemand mij helpen ?. ik weet niet waar ik in het menu die code moet invoeren . ( ik ben het menu van de xbox gewend namelijk ) Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:19
Sinds ik de 2 mappacks heb lijkt het wel moeilijker geworden om een volle server te vinden. Zeker als ik in een party zit met iemand die 1 of geen mappack heeft.

Annyway ik ga de volgende skippen. Mijn favo mappen zijn nog steeds de originele mappen en aangezien cod me 60 % fun biedt en minstens ! 40 % frustratie oplevert ( lag , campers, enz) ben ik me meer gaan focussen op mijn backlog aan singleplayer games. Heb er 8 complete dagen inzitten dus ff wat anders kan geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:24:
Sinds ik de 2 mappacks heb lijkt het wel moeilijker geworden om een volle server te vinden. Zeker als ik in een party zit met iemand die 1 of geen mappack heeft.

Annyway ik ga de volgende skippen. Mijn favo mappen zijn nog steeds de originele mappen en aangezien cod me 60 % fun biedt en minstens ! 40 % frustratie oplevert ( lag , campers, enz) ben ik me meer gaan focussen op mijn backlog aan singleplayer games. Heb er 8 complete dagen inzitten dus ff wat anders kan geen kwaad ;)
Je kan die mappen uit zetten door Voordat! je een game zoekt op select te drukken ..Dan zal je zien dat je in de orginele mappen komt en veel minder gefrusteerd raakt . Ik heb sinds kort ook een PS 3 maar online is het echt niet veel soeps hoor de lag is echt te erg ! Gelukkig wel minder campers als op de xbox . Het lijkt ook wel of dat de auto aim op de PS 3 een stuk minder is maar dat kan ook liggen aan de tergende controller van de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:05:
Ik heb een PS3 gekocht en heb een code gekregen voor dubbel xp .Maar kan iemand mij helpen ?. ik weet niet waar ik in het menu die code moet invoeren . ( ik ben het menu van de xbox gewend namelijk ) Bedankt alvast
Nee, niemand. Code is fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:41:
[...]

Je kan die mappen uit zetten door Voordat! je een game zoekt op select te drukken ..Dan zal je zien dat je in de orginele mappen komt en veel minder gefrusteerd raakt . Ik heb sinds kort ook een PS 3 maar online is het echt niet veel soeps hoor de lag is echt te erg ! Gelukkig wel minder campers als op de xbox . Het lijkt ook wel of dat de auto aim op de PS 3 een stuk minder is maar dat kan ook liggen aan de tergende controller van de PS3
Ik heb sinds kort ook BO2 op PS3 naast op de Xbox. De ligging van de pookjes vind ik echt niet fijn maar de pookjes zelf zijn veel accurater dan die van de Xbox. Je kan veel securder mikken op PS3. De triggers zijn ook stukken responsiever.Al gooi ik nog regelmatig een granaat als ik wil schieten. :P

Het niveau is anders dan op Xbox. Mensen lijken veel meer te spelen voor lollige kills dan voor KDs en W/L. Terwijl mijn indruk op Xbox is dat mensen veel meer super serious zijn. Kan ook wel komen door de matchmaking systemen die je bij soortgelijke spelers zet hoor en dat mijn generalisaties nergens op gebaseerd zijn. Of misschien komt het door het gebrek aan parties waardoor mensen minder geneigd zijn in party te gaan spelen. (Xbox party systeem mis ik hard op de PS.) Heb nog niet veel gespeeld maar mijn SPM is nu 1,5x zo hoog als op de Xbox. Dat komt natuurlijk wel o.a. doordat ik nu weet hoe de maps werken itt het begin op de Xbox.

Heb overigens nul last van lag. Heb je de boel wel goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
echt nul lag?!?
wow.

ik kom bij jou spelen, is dat goed? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er aan. Weet je het verschil tussen iets niet hebben en ergens geen last van hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:56:
Ligt er aan. Weet je het verschil tussen iets niet hebben en ergens geen last van hebben? :+
Een placebo :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
nou zeg, en ik had nog wel wat Indische lekkernijen willen meenemen.... :(

geen lag, een grote schaal risolles, lemper en sate, bier en evt een dikke joint....wat wil een shooter nog meer?

:D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Zijn er hier spelers die veel Zombies spelen?

Ik en mijn vriendin spelen vrijwel exclusief de Zombies mode en we zouden het leuk vinden om wat extra spelers te hebben. Wij hebben beide headsets voor teamwork, maar we spelen meestal voor de fun en af en toe om ook echt dingen te bereiken.

Ik hoop ook echt dat er een keer een Call of Duty komt met exclusief de zombies-mode waarin dus meer zombie-maps zitten; niet dat ik 60 euro (x2 voor mijn vriendin) moet uitgeven voor de 1e (paar) map(s) en daarna 15 euro (x2) moet uitgeven voor iedere nieuwe zombies-map.

[ Voor 28% gewijzigd door Gamebuster op 25-06-2013 10:54 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ben nu toch weer erg aan het twijfelen om mijn stats te resetten.
Heb weer een tijdje BF3 proberen te spelen, maar dat spel ligt me gewoon echt niet door de voertuigen.
En de CQC uitbreiding is dan wel geweldig, maar dat is toch meer een gimmick.
Ook het hele gebeuren van spread en vooral suppression is een leuke toevoeging wat het geheel realistischer maakt, maar is wel uitermate frustrerend dat je perfect raak mikt en toch niet raak schiet.

Dus ik blijf er nog steeds bij dat ik meer plezier haal uit CoD, al speel ik wel wat minder. Beetje Company of Heroes nu, minder gamen in het algemeen en dadelijk in de zomer is het nog minder.
Daardoor twijfel ik wel om mijn stats te resetten en weer alles opnieuw te doen. Ik vind het leuk om die dingen te unlocken en weer opnieuw alles(ja echt alles) diamond te halen.
Algemene stats maken me eigenlijk niets uit, ik zorg gewoon dat ik in elk potje eerste ben en de hoogste SPM heb in de lobby. Ik weet dat ik wel veel betere stats kan halen nu en dan met name de KD rate, de SPM zal wel meevallen.

Van de ene kant vind ik een stat reset niet de moeite waard, maar het voegt ook wel weer een uitdaging toe aan het spel.

Verder ben ik toch weer benieuwd naar Titanfall. Na de eerste trailer en ik zag dat het zo in de toekomst was met grote titans die er spawnen was mijn interesse helemaal weg. Ik dacht echt van wat is dit voor een baggere meuk. Maar op zich, nu er weer meer informatie is, hou ik hem wel in de gaten. Leuk een ontspannen shooter erbij.
Dat superrealistische is gewoon niet aan mij besteeds, daarom ga ik ook zeker nooit Arma 3 ofzo spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
steel123 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:36:
Ben nu toch weer erg aan het twijfelen om mijn stats te resetten.
Heb weer een tijdje BF3 proberen te spelen, maar dat spel ligt me gewoon echt niet door de voertuigen.
En de CQC uitbreiding is dan wel geweldig, maar dat is toch meer een gimmick.
Ook het hele gebeuren van spread en vooral suppression is een leuke toevoeging wat het geheel realistischer maakt, maar is wel uitermate frustrerend dat je perfect raak mikt en toch niet raak schiet.

Dus ik blijf er nog steeds bij dat ik meer plezier haal uit CoD, al speel ik wel wat minder. Beetje Company of Heroes nu, minder gamen in het algemeen en dadelijk in de zomer is het nog minder.
Daardoor twijfel ik wel om mijn stats te resetten en weer alles opnieuw te doen. Ik vind het leuk om die dingen te unlocken en weer opnieuw alles(ja echt alles) diamond te halen.
Algemene stats maken me eigenlijk niets uit, ik zorg gewoon dat ik in elk potje eerste ben en de hoogste SPM heb in de lobby. Ik weet dat ik wel veel betere stats kan halen nu en dan met name de KD rate, de SPM zal wel meevallen.

Van de ene kant vind ik een stat reset niet de moeite waard, maar het voegt ook wel weer een uitdaging toe aan het spel.

Verder ben ik toch weer benieuwd naar Titanfall. Na de eerste trailer en ik zag dat het zo in de toekomst was met grote titans die er spawnen was mijn interesse helemaal weg. Ik dacht echt van wat is dit voor een baggere meuk. Maar op zich, nu er weer meer informatie is, hou ik hem wel in de gaten. Leuk een ontspannen shooter erbij.
Dat superrealistische is gewoon niet aan mij besteeds, daarom ga ik ook zeker nooit Arma 3 ofzo spelen.
1 van de redenen dat ik geen BF3 meer speel is die suppression. Slaat werkelijk nergens op, dat je beeld blurred is tot daar aan toe, maar dat je kogels ineens in een hoek van 45 graden je loop verlaten....

Stats reset gewoon doen joh, houdt het leuk. Al 2 keer gedaan nu 8) Ik ga alleen niet meer prestigen zodra ik bij level 55 ben, lekker rustig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik was nog bezig met alle challenges te doen. Zoals 500 rapid fire kills en 500 ballista iron sight kills.
Maarja sommige dingen duren eigenlijk te lang haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Pff wat is het lastig om een combat knife goud te krijgen. Die challenge dat je iemand moet knifen en daarna met zijn eigen wapen moet schieten is aardig lastig... Zeker als de tegenstander vooral met snipers rondloopt in een klein level.

Het valt me trouwens op dat er erg veel snipers zijn die er geen moer van kunnen, die ervoor zorgen dat je team verliest. Hebben ze 4 - 24 gehaald... Heel potje spelen voor 4 kills omg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Heb gister toch de stat reset gedaan, ben alleen niet meer van plan om elke gun weer diamond te maken. Heb ik al gedaan, geen zin meer in. Ik ga gewoon met mijn favoriete wapens spelen.

De eerste potjes gingen wel aardig. 40 min gespeeld en totaal is dat 141 kills.
De algemene stats zijn nu: 2.82 KD rate, 4.51W/L rate, 401 SPM.
Dit was 40 min met mercenary moshpit. Dus demo, SD, KC, CTF en hardpoint gedaan, dus de SPM is wat laag doordat zo'n SD match best lang duurt en je daar niet al te veel SPM haalt.
Volgens mij eigenlijk alles gewonnen met een draw op demo :( :(

Mijn favoriete wapens zijn voornamelijk assault rifles en lmg's. Met af en toe een sniper en de PDW(enigste smg waar ik echt serieus goed mee ben). De PDW gebruik ik bijna alleen maar met KC/TDM omdat er daar vaak mensen ineens voor je neus kunnen staan. En met de silencer en quickdraw erbij blijf je onzichtbaar en kun je 5 mensen achter elkaar slopen zonder dat je kogels op zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door steel123 op 26-06-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:23
reemprive schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:43:
[...]

1 van de redenen dat ik geen BF3 meer speel is die suppression. Slaat werkelijk nergens op, dat je beeld blurred is tot daar aan toe, maar dat je kogels ineens in een hoek van 45 graden je loop verlaten....

Stats reset gewoon doen joh, houdt het leuk. Al 2 keer gedaan nu 8) Ik ga alleen niet meer prestigen zodra ik bij level 55 ben, lekker rustig aan.
Dan heb jij vast zin in BF4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Sj44k13 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:41:
Pff wat is het lastig om een combat knife goud te krijgen. Die challenge dat je iemand moet knifen en daarna met zijn eigen wapen moet schieten is aardig lastig... Zeker als de tegenstander vooral met snipers rondloopt in een klein level.

Het valt me trouwens op dat er erg veel snipers zijn die er geen moer van kunnen, die ervoor zorgen dat je team verliest. Hebben ze 4 - 24 gehaald... Heel potje spelen voor 4 kills omg.
Het is gelukt! Eindelijk een gouden mes hahah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 3 weken geleden Black Ops, Black Ops 2 en MW3 in één advertentie op MP gezet, maar gewoon nog 0 reacties gehad. Iemand een verklaring hiervoor? MW2 was ik binnen een week kwijt. Ik had echt gedacht dat het nog geen 2 dagen zou duren. Omdat ik ze samen erop heb gezet misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:01:
Ik heb 3 weken geleden Black Ops, Black Ops 2 en MW3 in één advertentie op MP gezet, maar gewoon nog 0 reacties gehad. Iemand een verklaring hiervoor? MW2 was ik binnen een week kwijt. Ik had echt gedacht dat het nog geen 2 dagen zou duren. Omdat ik ze samen erop heb gezet misschien?
niemand wil die rommel meer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
eigenlijk is het naturlijk ook gewoon een k=t spel..
laten we eerlijk wezen, het zit nou niet echt goed in elkaar ofzo

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik vind bo2 de beste cod tot nu toe. Heerlijk spel en nee geen sarcasme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Het is een leuk spel..
Maar goed is ie nie

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:54:
Dan kun je je lol op komend weekend. In verband met release nieuwe DLC is het Double XP Weekend tot maandag 19:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Helaas heb ik in het weekend geen tijd :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:34:
[...]

niemand wil die rommel meer. :+
Je zou toch denken dat er wel meer gasten zoals jij rond lopen.
Sj44k13 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:54:
Dan vraag ik me toch af welke CoD's je dan als referentie gebruikt. Op papier zijn o.a. MW1 en BO een stuk beter.

[ Voor 40% gewijzigd door bram1984 op 27-06-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
bram1984 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:00:
[...]

Je zou toch denken dat er wel meer gasten zoals jij rond lopen.

[...]

Dan vraag ik me toch af welke CoD's je dan als referentie gebruikt. Op papier zijn o.a. MW1 en BO een stuk beter.
Op papier zegt niet zoveel. :p

MW1 is op papier best goed. Prima wapenbalans, prima mappen, niet te veel onzin. Maar ook frag x3, UAV spam. En persoonlijk te sterke wapens en saaie setting. Ik vind het zelf niet een van de leukste CoD's.

BO is op papier best brak eigenlijk. Weinig balans en variatie in wapens, slechte performance (enige CoD die echt op een merkbaar lagere framerate draait), 'saai' ten opzichte van de MW games (vind ik zelf niet, maar je leest dat best vaak eigenlijk). Maar wel prima mappen en killstreak reward balans. En persoonlijk een leukere setting en niet echt de pewpew lazerbeam wapens. Ik vind het zelf eigenlijk de leukste CoD om te spelen na CoD 1 en 2.

BO2 is op papier ook best aardig eigenlijk. Veel wapens, maar ook een redelijke balans en elk wapen is ook echt anders nu. Killstreak reward systeem is prima (maar ook wat saaie WMD rewards). Mappen zijn een beetje krap (maar in domination is de loopafstand van A of C naar B in domination nagenoeg gelijk aan BO1 en veel meer gebalanceerd) en wat complexer (meer headglitching), maar op redelijk wat punten ook best goed eigenlijk, vooral voor objective gamemodes (niet te veel verticaliteit, symmetrisch, meestal logische indeling met vlaggen en routes). Maar dus ook een mindere netcode (eerste CoD die echt minder is op dedicated servers) en saaie setting (persoonlijk). Ik vind het daarom ook niet zo leuk om te spelen als BO1 bijvoorbeeld, maar wel leuker dan alle MW games.

En alles blijft in de shaduw staan van de 'echte' CoD games: 1 en 2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Bram, is het onderhand niet de 5e keer ofzo dat je BO2 verkocht hebt?
Volgens mij post je hier elke maand dat je net je BO2 verkocht hebt |:(

Zelf vermaak ik me erg goed met BO2, maar ik heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal als een echte uber die hard CoD fan, zoals Bram1984, die gewoon alle delen heeft.
Ik vind mezelf best wel een CoD fan, maar ik vermaakte me gewoon meerdere jaren met CoD2 en MW2 en nu dus BO2.
CoD1 en CoD:UO vond ik wel best vet online, maar kan ik me niet meer zo goed alles van herinneren. Was toen ook pas 13/14 jaar oud, gaafste vond ik wel dat je met zo'n mountable MG42 kon rondlopen.
CoD2 heb ik wel echt helemaal grijs gespeeld, ook MW2 heb ik erg lang gespeeld en vaak opnieuw geinstalleerd.

En nu vermaak ik me ook erg goed met BO2. Ja ik mis voornamelijk het geluid en een beetje de graphics van BF3, maar het speelt gewoon 10x lekkerder.
Waar ik het meeste moeite mee heb gehad in de overgang van MW2 naar BO2 was dat je niet meer kon soundwhoren. Ik gebruikte in MW2 op 90% van mijn classes altijd Ninja Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
bram1984 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:01:
Voor welke console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Tja nu ik de Multiplayer heb 'uitgespeeld' + Single Player merk ik dat de 'prikkel' toch wel weg is.

Gisteren Combat Training geprobeerd en zelf daar krijg je als je met MSMC loopt (laser/quickdraw) nog te horen dat je een noob sprayer bent ;') (tuurlijk)

Ach dacht een leuke game te hebben gevonden in Sniper 2 ,maar dat spel is gewoon slecht gemaakt. Ben je aan het einde van die missie op punt X aan beland mag je de volgende keer gewoon weer beginnen aan het begin van die missie ?!?

Oh en multiplayer is letterlijk Levend mikado. Diegene die beweegt is dood. Nog nooit zo'n saaie multiplayer meegemaakt zeg...

Dus ja binnenkort HC aanslingeren en wachten op de nieuwe DLC denk ik.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steel123 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:13:
Bram, is het onderhand niet de 5e keer ofzo dat je BO2 verkocht hebt?
Volgens mij post je hier elke maand dat je net je BO2 verkocht hebt |:(

Zelf vermaak ik me erg goed met BO2, maar ik heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal als een echte uber die hard CoD fan, zoals Bram1984, die gewoon alle delen heeft.
Ik vind mezelf best wel een CoD fan, maar ik vermaakte me gewoon meerdere jaren met CoD2 en MW2 en nu dus BO2.
CoD1 en CoD:UO vond ik wel best vet online, maar kan ik me niet meer zo goed alles van herinneren. Was toen ook pas 13/14 jaar oud, gaafste vond ik wel dat je met zo'n mountable MG42 kon rondlopen.
CoD2 heb ik wel echt helemaal grijs gespeeld, ook MW2 heb ik erg lang gespeeld en vaak opnieuw geinstalleerd.

En nu vermaak ik me ook erg goed met BO2. Ja ik mis voornamelijk het geluid en een beetje de graphics van BF3, maar het speelt gewoon 10x lekkerder.
Waar ik het meeste moeite mee heb gehad in de overgang van MW2 naar BO2 was dat je niet meer kon soundwhoren. Ik gebruikte in MW2 op 90% van mijn classes altijd Ninja Pro.
Waar heb jij het in godsnaam over? Graag een linkje naar alle reacties waarin ik zeg BO2 verkocht te hebben. Waarschijnlijk ga je zeggen dat je geen zin hebt om te zoeken, om het simpele feit dat je uit je nek zit te kletsen.

En een uber fan heeft alle delen sinds de eerste. Ik ben pas begonnen met MW, en niet eens online. Dus zo te zien ben je zelf meer een "uber" fan.
Gundogan schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:21:
[...]

Op papier zegt niet zoveel. :p
In de praktijk in principe ook, maar dat heeft ook deels te maken met de grote hoeveelheid trieste figuren ,die de game vanwege z'n grote populariteit, simpelweg verneuken voor spelers die wel een lekker potje willen knallen. BO2 is zeker niet slecht hoor, maar het doet zo weinig interessants. BO heeft gewoon veel betere map layouts en de balans is gewoon ontzettend goed.

@Gamebuster: PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik persoonlijk vind BO2 beter dan BO1. BO1 was ik vrij snel op uitgekeken waardoor ik maar BF Bad Company ben gaan spelen. Ik twijfel of ik MW1 of MW2 de beste COD tot nu toe vond, beide games vond ik echt heel vermakelijk. MW3 heb ik niet gekocht omdat ik voornamelijk BF aan het spelen was, maar de free weekends waren een dermate hackfestijn dat ik ook niet in de verleiding ben gekomen om hem wel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

bram1984 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:02:
[...]
Waar heb jij het in godsnaam over? Graag een linkje naar alle reacties waarin ik zeg BO2 verkocht te hebben. Waarschijnlijk ga je zeggen dat je geen zin hebt om te zoeken, om het simpele feit dat je uit je nek zit te kletsen.

En een uber fan heeft alle delen sinds de eerste. Ik ben pas begonnen met MW, en niet eens online. Dus zo te zien ben je zelf meer een "uber" fan.
Ok, klopt dit was iemand die DervishD heet. Ik was gewoon een beetje moe over het constante gebash op CoD door exact dezelfde mensen die elke week gewoon exact dezelfde argumenten er neer knallen.
En dan voornamelijk dat CoD niet veranderd is de afgelopen 6 jaar, terwijl ze wel elk jaar het nieuwe deel halen.
Ik ben zelf best wel CoD fan, maar als ik mijn geschiedenis bekijk dan koop ik maar eens in de 4 jaar een nieuwe versie van CoD. Jij hebt daarentegen alles van de afgelopen 6 jaar :+

Vooral over het feit dat mensen zeggen dat spelers 'er in trappen' om CoD te blijven kopen. Nou ik heb echt niet het gevoel dat ik 'er in getrapt' ben met BO2. Heb eerder het gevoel dat ik 'er in getrapt' ben toen ik BF3 gekocht heb. Persoonlijk heb ik veel meer spelplezier gehaald uit BO2 dan BF3, terwijl ik toch 150 uur BF3 gespeeld heb.

Er zijn gewoon te weinig andere FPS games beschikbaar en ik heb niet echt zin om zoiets als Counter Strike te gaan spelen. Daarom kijk ik wel een beetje uit naar Titanfall, ben benieuwd dat zij er van gaan bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Sc0rPi0N schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:25:
Tja nu ik de Multiplayer heb 'uitgespeeld' + Single Player merk ik dat de 'prikkel' toch wel weg is.

Gisteren Combat Training geprobeerd en zelf daar krijg je als je met MSMC loopt (laser/quickdraw) nog te horen dat je een noob sprayer bent ;') (tuurlijk)

Ach dacht een leuke game te hebben gevonden in Sniper 2 ,maar dat spel is gewoon slecht gemaakt. Ben je aan het einde van die missie op punt X aan beland mag je de volgende keer gewoon weer beginnen aan het begin van die missie ?!?

Oh en multiplayer is letterlijk Levend mikado. Diegene die beweegt is dood. Nog nooit zo'n saaie multiplayer meegemaakt zeg...

Dus ja binnenkort HC aanslingeren en wachten op de nieuwe DLC denk ik.
Zombies geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Dan ben jij de 2e die ik ken die de multi uit heeft gespeeld (alle wapens goud en 2e prestige / alle calling cards e.d.)

Ooit wil ik dit ook halen!

En nee zombies haat ik echt, vind dat echt 0 toevoeging hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Nee aron225 eerder gewoon Prestige master. Dat gummetje hoef ik niet. En ja je kan wapens gold halen enzo maar goed zojuist de twee nieuwe camo's gekocht waarbij Paladin mooier is dan Cyborg. Die hadden ze wel wat minder fel mogen maken zeg !

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Heb ze beide gekregen, paladin vind k tr gedetailleerd, word echt helemaal scheel, cyborg vind k juist vet!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
De calling card van Cyborg vind ik mooi, eerste calling card die beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Ik vind de paladin mooier.. De callingcard.. De knight in shiny armour.. Met regen (ook bewegend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
ja dat is nu mijn calling card (paladin)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Wat is Nuketown eigenlijk gaar zeg. Mensen die ik tegenkom die er normaal geen klote van bakken halen ineens lodestar, swarms en dat soort spul. Ikzelf bak er vrij weinig van op de 1 of andere manier, wel veel punten maar dramatische k/d ratio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Wat wil je ook, Nuketown is puur en alleen ontworpen voor de hyperactieve spray'n'pray rushers zodat ze toch nog een paar kills kunnen halen omdat ze er normaal gesproken geen kloot van kunnen. Daarom is die map zo ontzettend populair. Net zoals dat achterlijke Hijacked, ook een groot spray'n'pray rushfest. Zet diezelfde mensen op de wat grotere maps zoals Vertigo, Encore of Magma en dan zie je hoe goed ze echt zijn. Dan is het niet de vuurknop indrukken en als een kip zonder kop al schietend rondrennen, dan moeten ze daadwerkelijk een beetje opletten en dat lukt niet als je een knip bent (de grootste doelgroep van BO2).

Dat kun je prima anders verwoorden.

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 30-06-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuketown is juist een map voor campers. Je moet simpelweg in een gebouw campen en opletten op de spawnflip. Als je map gaat spelen alsof hij klein en compact is ga je nat. De map is niet groot maar hij heeft juist hele lange sightlines.

Dit geldt niet voor prutsers die boven in huisjes zitten en niet naar buiten komen. Die mogen hun SPM van 78 bewaken met een shotgun. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Ik heb idd gister eens geprobeerd op nuketown te campen.
Weapon of choice lsat (rapidfire / eotech/ fmj)
Achter de roze auto.
Heb een 100+ game en een 94-14 gehaald zonder echt moeite.

Leuk voor een keer..

Tot k met mijn clan ging spelen.. Toen was er geen moer meer aan.. Elleke ronde spawnrape als een idioot, elke ronde viel er een nuclear voor de gaarste spawn camper..

Daar ben k snel klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Moet zeggen dat ik ook alleen Nuketown speelde voor de dubbel XP... Goed de objective spelen en kills halen = hoge score.
En ach, al dat gezeik over campers / rusher / sprayers enz enz, dat heb je in alle mappen. Dat iemand er dan niks van bakt ligt gewoon bij henzelf.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
de objective op nuketown / game of the week boeit mij echt helemaal niks...
daar heb je een team voor, doen hun het niet, doe ik het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Mijn account uitgeleend, krijg ik em terug ben ik opeens level 20 no prestige, heb zo hard gewerkt aan bepaalde objectives. (en eerlijk gezegd nog behoorlijk lol in gehad) Maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Zijn die nieuwe mappen een beetje leuk? Heb de season pass edition maar heb na een uur nog geen nieuwe map voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ha Bad Luck Brian. ... leent zijn account uit (waarom??) Lener voert een Full Stats reset uit ...

Beetje eigen schuld als je het mij vraagt.

[ Voor 1% gewijzigd door Frostbite op 01-07-2013 12:32 . Reden: big => bad ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Ik zie niet waar die eigen schuld opmerking op slaat, maargoed. Had nadrukkelijk gezegd niet te prestige of die andere opties te gebruiken. En ik neem aan dat je Bad luck Brian bedoeld?

Zat eigenlijk nooit meer op BO2 omdat ik BF3 gewoon leuker vind. Speel BO2 af en toe nog, vooral om mijn aim en reactie een beetje scherp te houden, en de killstreaks blijven gewoon leuk. Moet eerlijk zeggen dat ik MW2 met hoogte de beste COD game vind. En ik hoop eerlijk gezegd stiekem dat BF4 het dit jaar beter gaat doen dan Ghosts. Niet zozeer omdat ik het COD niet meer gun, maar als ze verliezen in sales zal je zien dat er veel meer geïnnoveerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Stitch! schreef op maandag 01 juli 2013 @ 12:21:
Zijn die nieuwe mappen een beetje leuk? Heb de season pass edition maar heb na een uur nog geen nieuwe map voorbij zien komen.
Volgens mij zijn ze vanaf morgen te spelen op de XBOX. PC en PS3 moeten er nog een maandje op wachten..
Van mij mogen ze ook wel komen, tijd voor wat nieuwe maps. :)

**edit
Aangepast, thanks Reemprive

[ Voor 7% gewijzigd door Draven op 01-07-2013 14:20 ]

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:41

Satom

Verzamel ervaringen

Deze week de mogelijkheid gehad om BO2 te kunnen spelen. Moet zeggen, op eerste oog een hele vernieuwing, nieuwe wapens, killstreak systeem.. maar dan kom je de mappen studio en nuketown tegen en dan valt het wel tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Draven schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:11:
[...]

Volgens mij zijn ze vanaf morgen te spelen op PS3 en XBOX, PC moet nog een maandje wachten erop..
Van mij mogen ze ook wel komen, tijd voor wat nieuwe maps. :)
PS3 en PC komen altijd gelijktijdig uit, de XBOX komt alleen morgen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
aron225 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 05:49:
Ik heb idd gister eens geprobeerd op nuketown te campen.
Weapon of choice lsat (rapidfire / eotech/ fmj)
Achter de roze auto.
Heb een 100+ game en een 94-14 gehaald zonder echt moeite.

Leuk voor een keer..

Tot k met mijn clan ging spelen.. Toen was er geen moer meer aan.. Elleke ronde spawnrape als een idioot, elke ronde viel er een nuclear voor de gaarste spawn camper..

Daar ben k snel klaar mee
Moeten dan wel engorme leeghoofden zijn geweest haha. Zo makkelijk om mensen daar te grazen te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Game of the week Nuketown ook een paar keer geprobeerd maar voor mij is de lol dan snel weg bij 't spelletje.. veels te veel spelers op een veels te kleine map

Van de week ging Formless (een van de weinige twitch streamers die op PC speelt) 300+ met GoTW Nuketown. Voornamelijk alleen maar spawnkills via Lodestar en VTOL maar was niet normaal hoe hard dat ging.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Draven schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:43:
Game of the week Nuketown ook een paar keer geprobeerd maar voor mij is de lol dan snel weg bij 't spelletje.. veels te veel spelers op een veels te kleine map

Van de week ging Formless (een van de weinige twitch streamers die op PC speelt) 300+ met GoTW Nuketown. Voornamelijk alleen maar spawnkills via Lodestar en VTOL maar was niet normaal hoe hard dat ging.
Als mensen leaven en jij word in zo een pot gegooid als tegenstander... Dan blijf ik ook niet lang.
Matchmaking werkt nou eenmaal zo, maar zou fijner wezen als je wist hoe lang een match nog moest en je de keuze had om te joinen.

Had ook een stream gezien van Formless, en hij sprak dan af met zijn medespelers niet door te pushen naar spawn zodat hij kon blijven raggen met streaks.
Hij is een goede speler, maar vind het op zo een manier een beetje meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Hij speelt inderdaad niet echt objective based.. Hij gaat volgens mij puur voor z'n K/D.. Hij wil de 4 halen en zit nu ergens bij de 3.95.
Dat het een goede speler is ben ik met je eens, z'n aim is best netjes.. maar wat je zegt; op die manier spelen (als in spawnkillen, campen en geen objectives spelen) zodat de spawn niet veranderd is inderdaad een beetje meh).
Kijk ik zelf liever naar een speler als Incredible Orb, misschien wat minder goed maar altijd lekker aan 't rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Hebben hier mensen last van een error tijdens het fetchen van je profile? Wij wel. Gisteren nergens last van en nu kunnen we geen MW2, MW3 of BO2 meer spelen, terwijl we wel aangemeld zijn bij het PSN. Ook een internet test gedaan bij Settings en hij deed het gewoon.

/edit:
We hebben de router even uitgezet en de ps3 ook. Daarvoor nog de browser cache en cookies verwijderd maar dat hielp niet echt.

[ Voor 20% gewijzigd door Booth op 02-07-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:12:
Hebben hier mensen last van een error tijdens het fetchen van je profile? Wij wel. Gisteren nergens last van en nu kunnen we geen MW2, MW3 of BO2 meer spelen, terwijl we wel aangemeld zijn bij het PSN. Ook een internet test gedaan bij Settings en hij deed het gewoon.
Laatst last van gehad, 2 dagen later (niet eerder meer geprobeerd) geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lKSIbO9LHtk]
Heerlijk gepauperd met een scorpion met rapid fire, laser en extended mags. Als je de recoil doorhebt is het goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Sj44k13 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:48:
[video]
Heerlijk gepauperd met een scorpion met rapid fire, laser en extended mags. Als je de recoil doorhebt is het goed te doen.
Had net je combo mis/ge-bruikt. Geweldig.. niet veel later heb je natuurlijk geen skill en bladiebla.
Leuk om ff te gebruiken want de enemy heeft vrijwel geen kans.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 23:48:
[...]
Had net je combo mis/ge-bruikt. Geweldig.. niet veel later heb je natuurlijk geen skill en bladiebla.
Leuk om ff te gebruiken want de enemy heeft vrijwel geen kans.
Het maakt niet uit welk wapen je gebruikt, dat commentaar krijg je altijd.

Ik kan er niks aan doen, maar vind de scorpion eigenlijk de slechtste smg die er is :P
Het probleem wat ik bij de scorpion heb is de mag size en de fire rate. Daardoor kun je vaak maar 1 en met geluk 2 man slopen voordat je moet herladen. Maar op zich is het wel een van de beste smgs in een 1v1 situatie.
Zelf gebruik ik meestal alleen een smg bij KC en dan gaat mijn voorkeur uit naar silenced PDW of silenced vector. De laatste tijd gebruik ik voornamelijk de vector.
Mijn favoriete wapens zijn toch echt wel de SMR(gewoon semi-auto geen geneuk met select fire), AN-94, MK48 als LMG en snipen vind ik ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Net de nieuwe maps maar is uit geprobeerd, de maps zijn best wel oke alleen het spelen van de maps is een ander verhaal. Hele teams die vertrekken zodat je in je 1tje overblijf tegen 6 man, en het feit dat je tegenstander je al ziet voordat je de bocht omkomt (ligt aan lag ik weet het) zorgen er een beetje voor dat het gewoon niet meer mogelijk lijkt om een leuk potje te spelen.

En ligt het aan mij of hebben de snippers een upgrade gekregen? Ik wist dat er quick scope bestond maar dit slaat alles, 1 sniper die op medium range 3 man in 3 seconde neerlegt zonder ook maar 1 keer te zien waar die nou mikt. Ik heb de killcams bekeken en de scope komt zo goed als niet meer omhoog je ziet het geweer een paar millimeter bewegen en hij heeft al raak geschoten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Is er een GoT BO2 groep? kan em niet vinden op steam namelijk, maar dat zal wel aan mij liggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Beter zoeken.. Want ja die is er.

Ik ben me stats aan het verkloten... Hele dag krijg ik de meest beroerde teams ooit..
Heb 2.01 kd over en 460spm geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Gathering of Tweakers Black Ops 2

Om te laten zien dat ik ook zonder de Scorpion EVO wat kan heb ik nog maar een filmpje opgenomen. Tha Blue One dacht toen ik hem tegen kwam volgens mij dat ik vooral met de Scorpion speelde :P.[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8isDkqHdFq0&feature=youtu.be]

[ Voor 80% gewijzigd door Cobiwan op 03-07-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
maatje van me doet een give-away

hij zal over 40 minuten 6 call of duty Ghosts kopieen weg geven.
als steam gift..

alles is legit, en er zal random 6 mensen gekozen worden (random generator, alles is te zien)

enigste wat je hoeft te doen, is de livestream even te volgen op: www.twitch.tv/approcks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
geen winnaars hier, wel enkele volgers..
morgen zelfde tijd, kijk de stream vanaf half 9 savonds, wij zullen hier spelen, en navolging rond half 10 zullen er wederom 4 call of duty ghosts kopieen verdeeld worden door middel van random number generator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Gevalletje geld over of een goeie sponsor? Vandaag helaas pech, als ik er morgen bij kan zijn probeer ik het gewoon weer. Niet geschoten altijd mis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
wow dan wil ik ook wel een gooi doen :) Vandaar dat je ineens ook COD Ghosts hebt ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Frostbite op 03-07-2013 22:24 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Ik ben een goeie vriend van hem.. Dus ja..

Geen sponsor oid.. Sommige mensen hebben nou eenmaal geld over (in zijn geval heel veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Aargh net game of the week in Nuketown: headquarters. In mijn hele team zijn er maximaal 3 mensen die überhaupt hebben geprobeerd om die punten te capturen. De rest zat (slecht) te campen met slechte scores :S. Frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Sj44k13 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:39:
Aargh net game of the week in Nuketown: headquarters. In mijn hele team zijn er maximaal 3 mensen die überhaupt hebben geprobeerd om die punten te capturen. De rest zat (slecht) te campen met slechte scores :S. Frustratie.
Wat een grafteam hadden wij zeg gisteravond. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

aron225 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 20:01:
Beter zoeken.. Want ja die is er.

Ik ben me stats aan het verkloten... Hele dag krijg ik de meest beroerde teams ooit..
Heb 2.01 kd over en 460spm geloof ik.
Haha, ik heb mijn stats ook al een beetje verkloot. Ben nu lvl 54 in prestige 0 nog en mijn score is ook omlaag gegaan.
Tot lvl 40 ofzo had ik kd rate van 3.2 en SPM 465 ong. Nu is het nog KD rate van 2.3 en SPM van 435 denk ik.
Speel vaak mercenary moshpit dus is verdeeld over alle game modes. Weet wel dat ik in KC een SPM heb van ~600 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Haha en ik maar blij zijn dat ik bij deze COD mijn KD naar 1.17 heb kunnen krikken... Verschil moet er zijn :p.

Gebruiken jullie btw light weight? Ik gebruik het op veel klasses, zodat ik wat sneller ben.. Komt wel eens van pas met knifen.

[ Voor 37% gewijzigd door Cobiwan op 04-07-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven

Draven

It wasn't me

Heb zelf eigenlijk altijd Hardline en Flak jacket als Perk 1.. Lightweight gebruik ik nauwelijks, m'n meeste setups zijn;
Perk 1 - Hardline & Flak Jacket
Perk 2 - Toughness/Fast Hands/Scavenger <- deze hangt totaal van 't wapen af waarmee ik speel.
Perk 3 - Tac.Mask en Dexterity

En dan heb ik nog een anti uav/airsupport class waar ik op Perk 1 heb staan;
Hard Wired & Ghost en dan als sec. weapon een launcher heb en EMP's..
De rest van de perks blijven wel hetzelfde..

Dit vindt ik persoonlijk de fijnste perks met spelen, pak altijd m'n tweede wapen op van de grond tijdens het spelen, op die manier heb je weer een extra slot voor een perk of attachment.

[ Voor 11% gewijzigd door Draven op 04-07-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Mijn score is wel na een stat reset dus he ;)
Toen ik nog master prestige was had ik 1.55 kd rate en SPM van 370 overall. Op domination enzo wel 420-430 zoiets.

Lightweight gebruik ik zelden, hooguit ooit op mijn sniper of lmg class maar ook daar meestal niet.
Welke perk ik gebruik ligt ook een beetje aan welke gamemode(alleen vergeet ik meestal te switchen) het is. Voornamelijk flak jacket op de meeste objective based modes.
Ghost vaak op mijn silencer classes en dan meestal op TDM/KC.
Sinds mijn stat reset gebruik ik ook vaker hardline omdat ik Ghost/flak jacket nog niet perma unlocked heb. Maar hardline ook alleen als ik hogere killstreaks heb, lees: VSAT, Stealth chopper, warthog of hoger anders heeft het te weinig nut.

Perk 2: Toughness, altijd. Heb echt nooit iets anders. Op elke class, smg/assault/sniper/lmg allemaal toughness. Speel zonder en je gaat 3x vaker dood.

Perk 3: Tac Mask altijd en vaak in combinatie met Dexterity.
Zonder tac mask word ik zo vaak geraakt door een random stun/flash grenade en ga je weer dood. Ik speel bijna altijd zonder secondary, dus vaak neem ik dexterity ook mee.

Veel mensen zijn ook wel fan van engineer, maar persoonlijk vind ik dat keihard zuigen. Heb toch altijd minstens 1 EMP grenade bij, meestal 2 die ik gewoon in zo'n camper gebouw kan gooien. En shock charges hoor je al van een kilometer afstand, dus daar loop je nooit in. Doe je het per ongeluk toch dan heb je nog tac mask. Bouncing Betties kun je zo gemakkelijk ontwijken door te crouchen dat die je ook nooit raken. En anders heb je ook hier flak jacket voor zodat je er niet direct van doodgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
ik begrijp eigenlijk niet dat je zo aan dat toughness hangt: ik merk het verschil zelf ook wel maar om nou te zeggen dat je 3x vaker dood gaat, gaat wel heel erg ver imho.
ik daag je uit om het eens een hele tijd zonder te proberen want het klinkt alsof je er een beetje aan vastgeroest bent. :D

ik gebruik zelf trouwens erg vaak scavenger als tweede perk, maar dat is voornamelijk omdat ik veel met betty's en shocks speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
stinky1701 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:07:
ik begrijp eigenlijk niet dat je zo aan dat toughness hangt: ik merk het verschil zelf ook wel maar om nou te zeggen dat je 3x vaker dood gaat, gaat wel heel erg ver imho.
ik daag je uit om het eens een hele tijd zonder te proberen want het klinkt alsof je er een beetje aan vastgeroest bent. :D

ik gebruik zelf trouwens erg vaak scavenger als tweede perk, maar dat is voornamelijk omdat ik veel met betty's en shocks speel.
Als je graag op hoofd/nek/bovenste gedeelte van de borst mikt en vaak in 1op1 situaties terechtkomt waar beiden op elkaar schieten, dan wil je wel toughness. :)

Mik je van nature (een stuk) lager, dan kan zonder toughness spelen je echter soms nog die headshots opleveren door de viewkick. Met een hipfire setup of een speelstijl die puur op flanken is gericht, kan je ook wel zonder toughness spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

stinky1701 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:07:
Ik ADS nagenoeg altijd en dan is toughness wel belangrijk. Ik speel ook normal en niet op hardcore, daar zou je op zich wel zonder kunnen, maar hardcore is gewoon een saai zooitje campers waar de meeste spelers een abnormaal lage accuracy van 15% hebben.

Als je veel laser smg speelt dan zou ik ook zonder toughness doen, maar ik gebruik zelden smgs en dan ook nog eens zonder laser >:)

Ik merk het goed als ik 150 kills zonder perks moet doen. Geen attachments maakt nagenoeg niets uit, maar zonder perks merk ik altijd hoe erg ik toughness mis. Echt ziek gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
dus als ik het goed begrijp uit jullie reacties ben ik dus wss ook een sprayer omdat ik geen toughness gebruik?

lol. :D

ik spray vrijwel nooit, altijd ads.
en meestal core tdm.
mijn sterkste spel is altijd op korte afstand in rush situaties.
meestal speel ik met scavenger/dexterity/extreme conditioning/lightweight en betties en shocks.

en toch mis ik toughness niet en haal ik ook goeie scores (als de lag meewerkt).

allez, verzin eens een ander wat steekhoudender argument zou ik zeggen.
of niet natuurlijk, want deze discussie is natuurlijk ook maar een manier om wat tijd te doden....hehe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Sorry hoor maar als je richt met bijvoorbeeld een an94, en je word waar dan ook maar geraakt vlieg je een meter omhoog zonder toughness..

Enigste class waar k geen toughness op heb is de shotgun, die mik ik tog nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toughness is belangrijk maar Scavenger is veel belangrijker. Hoe kun je anders ontelbare C4 bammetjes richting je tegenstander gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:06:
Toughness is belangrijk maar Scavenger is veel belangrijker. Hoe kun je anders ontelbare C4 bammetjes richting je tegenstander gooien?
Ik heb nooit c4 bij me.. Zelfs bijna nooit scavenger..
An94 ligt altijd wel op de grond, en c4?? Ik word daar bijna noooit door gedood door flak jacket / ik probeer mensen op afstand te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij wordt er niet door gedood maar weinig mensen dragen Flak Jacket hoor. Ik heb echt heel veel kills met C4. Meer dan met mijn beste wapen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Omg hoe veel kills zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2050. Heb er 2000 met de AN94. :)

De paintbal map is overigens erg bruut. Heb daar net met veel lol mijn eerste pot gespeeld.
Pagina: 1 ... 18 ... 23 Laatste