Rushen is wat anders dan kip zonder kop, maar jou gameplay is gewoon erg langzaam. Komt waarschijnlijk ook wel doordat het PS3 is en ik alleen op de PC speel.
En ik ben gewoon niet zo van het campen, als ik dat wil dan ga ik wel weer BF3 spelen(wat ik gister wel weer geïnstalleerd hebt).
stinky1701 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:07:
ff wat heel anders: sinds dat weekend met die free maps ben ik ook heel content met mn beslissing om geen dlc's meer te kopen!
toen ik ze speelde merkte ik al vrij snel dat ze het bekende CoD dlc euvel hebben: vd hele mappack is slechts 1 map echt de aanschaf waard, de rest is bagger dat je na 5 keer spelen wel gezien hebt en die dus wss ook iedere keer weg gevote worden in de lobbys.
geeft me toch een fijn gevoel om te weten dat ik de juiste keuze gemaakt hebt.
ik denk dat ik meer van dattum ga doen en de volgende CoD écht helemaal links laat liggen!

Ik heb ook alleen maar de eerste DLC gekocht. Maar meer omdat ik voor BF3 wel premium had gehaald, alleen het spel niet echt meer speelde na de 2e DLC. En heb ook geen behoefte om nieuwe DLC's te kopen.
Zelf ben ik echt fan van CoD, maar toch snap ik niet waarom iedereen elk jaar de nieuwe koopt. Vooral al die klagers die hier in het topic komen en zeuren over de engine. Ze geven dan ook altijd voorbeelden uit alle CoD's sinds MW1, die ze uiteraard zelf allemaal gekocht hebben. En dan geven ze commentaar dat iedereen zo stom is om steeds CoD te kopen
Ik heb in totaal 5 CoD's gekocht, want ik hoef niet elk jaar een nieuwe. In het begin om de een of andere reden wel, maar later niet meer. Heb dan ook alleen CoD1, United Offensive, CoD2, MW2 en BO2 gekocht.
En in MW2 en BO2 nog nooit de single player uitgespeeld

Een van de gaafste dingen uit CoD1 mis ik wel. Zo'n mountable MG42, die je uit moest klappen en dan dik sprayen op alles wat beweegt haha.