Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vaak zat meegemaakt dat bv achter staat maar dmv die scorestreaks kan je dan wel helemaal de pot omgooien en uav en cuav doen dat echt niet. Dat kan zijn doordat je met 6 nietsnutten zit en 2 goeie die 2 goeie halen dan die grote scorestreaks en die kunnen het beslissen niet de uav'ers.

Dat wil niet zeggen dat uav niet nuttig is in tegendeel ik vind het ook wel handig als iemand ze gebruikt maar het beslist niet de match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Krijg de indruk dat jij met joypad speelt pink ?
Zit er zelf ook over na te denken het eens te proberen, maar ik zuig veels te hard daarvoor tbh >:)

[ Voor 23% gewijzigd door MaFFia op 30-05-2013 12:51 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:38
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:21:
Heb vaak zat meegemaakt dat bv achter staat maar dmv die scorestreaks kan je dan wel helemaal de pot omgooien en uav en cuav doen dat echt niet. Dat kan zijn doordat je met 6 nietsnutten zit en 2 goeie die 2 goeie halen dan die grote scorestreaks en die kunnen het beslissen niet de uav'ers.

Dat wil niet zeggen dat uav niet nuttig is in tegendeel ik vind het ook wel handig als iemand ze gebruikt maar het beslist niet de match.
Hangt er een beetje vanaf hoe je speelt. Als je vol objective speelt en het lukt niet en je gaat passief spelen voor rewards en je wint dan alsnog, dan kan het wel ja (maar als je lage rewards had geselecteerd zoals hellstorm en lightning strike, wat dan?). Maar als passief speelt en je haalt je rewards en dan pas ga je objectives spelen had je net zo goed kunnen winnen door voor de objectives te gaan.
MaFFia schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:51:
[...]

Zit er zelf ook over na te denken het eens te proberen, maar ik zuig veels te hard daarvoor tbh >:)
GL zonder aimassist tegen muis spelers. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Gundogan op 30-05-2013 12:57 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16
MaFFia schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:51:
[...]

Nee hoor, gewoon muis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:40:
[...]

Allemaal leuk en aardig maar uav enzo die beslissen de pot niet, meestal gebruiken mensen die om hoge score te krijgen.. een vsat, lodestar honde en swarm daarmee kan je een pot helemaal omgooien en of de winst vaststellen is gewoon een feit.. Daar draait et spelletje om volgens mij. Als mensen daarom weggaan prima..
Als je tegen middelmatige spelers speelt wel, als je vervolgens met vsat + dogs + swarm speelt tegen goede spelers krijg jij je streaks nooit omdat zij telkens jou weten te vinden. Bovendien zijn de mensen die stelselmatig met bovengenoemde combinatie spelen in de regel niet de mensen die in domination op B gaan liggen voor een cap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Zonet BO2 toch weer eens opgestart om ff te spelen maar ik heb het idee dat het campen alleen maar erger wordt. FFA en HC KC zit er gvd echt helemaal vol mee. Hebben die stompzinnige klapjosti's nou echt niet in de gaten dat ze het spel echt helemaal naar de klote helpen. Ik weet in ieder geval weer waarom ik er mee ben gestopt. BO2 zit gvd echt stamp en stamp vol met debiele pubertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
had er net ook 1 zitten in de garage (Flag A) en die killde mij 1 keer. Daarna de muur doorzeeft met kogels en klaar dag camper.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

27 april..
DervishD schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 00:49:
Ik heb BO2 nu zelf toch ook maar gekocht, geen spijt van gehad tot nu toe. Wat ik zelf vooral prettig vind zijn dat sommige dingen sneller gaan zoals bv herladen en richten nadat je stopt met rennen. Dat soort kleine dingetjes maakt het net wat speelbaarder dan bv COD4. De maps vind ik ook beter ontworpen met carrier en cargo als mijn favorieten.
18 mei (nog geen maand gespeeld dus)
DervishD schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:18:
...Als je wilt dat er echt iets verbeterd dan moet je je geld laten spreken en geen euro meer hun kant op sturen. Dat is ook de reden dat ik BO2 heb verkocht. Ik heb er goed geld voor betaald en dan verwacht ik een product dat naar behoren werkt. Zo niet, dan krijgen ze van mij geen cent meer. Ik heb er dan ook nog geen seconde spijt van gehad dat ik het heb verkocht.
31-mei
DervishD schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:16:
Zonet BO2 toch weer eens opgestart om ff te spelen maar ik heb het idee dat het campen alleen maar erger wordt. FFA en HC KC zit er gvd echt helemaal vol mee. Hebben die stompzinnige klapjosti's nou echt niet in de gaten dat ze het spel echt helemaal naar de klote helpen. Ik weet in ieder geval weer waarom ik er mee ben gestopt. BO2 zit gvd echt stamp en stamp vol met debiele pubertjes.
Dus je hebt het spel eerst getest (free weekend en bij vrienden) toen zelf gekocht, ongeveer 3 weken later verkocht vanwege de campers (boeboe; Activision krijgt geen cent meer!!). Daarna speel je nog een paar keer bij vrienden en amper 2 weken later heb je het toch weer zelf opgestart? Dus heb je het gewoon niet verkocht of 2x gekocht, jij weet ook niet wat je wil......

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Is heel simpel hoor. Ik crash even een paar dagen bij die vriend van me omdat de woning corporatie waar ik een huis van huur de hele keuken en badkamer aan het renoveren is en ik geen zin heb om in de troep te zitten :P Hij ligt al in z'n nest te ronken, er is geen flikker op tv, ik kan niet slapen en verveel me dood dus heb ik BO2 ff aangeslingerd. Ik heb mijn game wel verkocht en niet opnieuwe gekocht ;) Jij snap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-10-2023
ik vind campers juist lachen, dan pak ik mijn run&stab setup, mieter er wat flash & shock tegen en knife ze dan lekker neer. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthTBH
  • Laatst online: 04-09 20:46
Kun je de season pass ook nog kopen/gebruiken als je dlc 1 al gekocht hebt? (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
ik zou nu geen 40 euro meer uitgeven voor de season pass. Er komt misschien nog 1 danwel 2 mappacks en tegen de tijd dat deel 3 uitkomt dan speel je al COD Ghosts.
Als ze slim zijn brengen ze deel 3 en 4 kort op elkaar uit met nog wat extra's (dragon en cyborg camo's? )
want als ik de mappen uit andere DLC's delen 3 en 4 kwamen altijd net 2 a 3 voor het verschijnen van de nieuwe CoD.

En laat ze nu eens alsjeblieft 2 weken tussen de xbox en ps3/pc releasedatum zitten voor de nieuwe dlc, want ondanks die deal is het gewoon ruk om zo lang te moeten wachten.

Verder is het gewoon een aankoop en verwacht ik niet dat je een restitutie krijgt voor je eerste dlc.

[ Voor 15% gewijzigd door Frostbite op 31-05-2013 09:52 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 17:55
Guess what voor Ghost gaat het zelfde geintje op door de "exclusieve" deal met mickeysoft

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
wat een onzin, dat is wel echt enorm slecht !

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Heb nou toch iets raars... Ps3 update 1.11
Dan mappack UPRISING geinstalleerd en zodra ik opstart en wil gamen herkend deze de geinstalleerde mappack niet?
Spel geeft aan opnieuw downloaden.. Dus dat heb ik wederom gedaan en geinstalleerd.. Nog steeds niets.
Alles verwijderd en spel opnieuw geinstalleerd en opnieuw mappacks gedownload echter geen succes.

Zie zojuist bij de geinstalleerd mappack bij gamedata geen versie staan. Wel het woord INSTALL achter de mappacknaam. Misschien mappack corrupt?

Iemand hier ook last van en eventuele oplossing?

[ Voor 15% gewijzigd door Cevel op 02-06-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de goede versie van de mappack? Ik heb begrepen dat op PS3 er verschillende versies zijn voor verschillende talen/landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 17:58:
Heb je de goede versie van de mappack? Ik heb begrepen dat op PS3 er verschillende versies zijn voor verschillende talen/landen.
klopt op discnummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ja nummers kloppen. Je hebt ze namelijk in meerdere talen.
Ik begrijp echter niet waarom het niet werken wil.. Hoop dat ik niet de enige ben.. Gun dit niemand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Gister avond maar weer een potje gedaan, weekje druk geweest, weinig tijd gehad.
Anyway, ik krijg het idee of de DMG wat aangepast is in Hardcore.
Voor mijn idee schiet ik wat meer hitmarkers (met de AN-94).
Zit dat tussen mijn oren en schiet ik slechter, of is de DMG ook officieel iets lager geworden?

Wat is de Game of the Week (Hardcore CQC) toch genius, vooral een goed gerichte hellstorm doet wonderen in Domination :)

[ Voor 22% gewijzigd door Zen!th op 04-06-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
wss gewoon een gevolg van een mindere verbinding.
ik word ook vaak op het verkeerde been gezet als een wapen de ene dag plotseling iets anders lijkt te reageren dan voorheen.
en de dag erna is het weer als vanouds.

mijn conclusie: weer een symptoom van de brakke verbindingen.
je kunt er soms geen peil aan trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
stinky1701 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:49:
je kunt er soms geen peil aan trekken...
geen peil op te trekken ;)

Verder heb je bij de ene game dat je al neerligt voordat je nog maar kan vuren en de andere keer schiet je iedereen achter elkaar neer. Ik merk dat ik te lang in zo'n potje 1 blijf hangen |:(

Inmiddels nu lvl 53 geloof ik en moet nog even door voor Prestige Master. Verder lekker bezig met de Chicom (nu ook Prestige Level 2) om die gold te halen voor mijn SMG Diamond.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
doh! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze week wat BO1 gespeeld en heb gemerkt dat er wat mij betreft fun ontbreekt in BO2. Een kill met een DSR voelt super goed. Fijn geluid en stevige handling net als de LSAT. Sprayen met een Skorpion is ook OK. Het haalt het echter niet bij Dual Skorpions/MAC11 of Silenced Spas of M60 Big Ammo of gewoon met een simpele FAL de boel domineren.

Er zitten allerlei vergelijkbare dingen in BO2 maar het is allemaal net wat te gepolijst of net wat te makkelijk of zo. Kan mijn vinger er niet op leggen. Het voelt in ieder geval cooler om rond te huppelen met dual MAC11s dan met Dual B32r op de een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:53:
Heb deze week wat BO1 gespeeld en heb gemerkt dat er wat mij betreft fun ontbreekt in BO2. Een kill met een DSR voelt super goed. Fijn geluid en stevige handling net als de LSAT. Sprayen met een Skorpion is ook OK. Het haalt het echter niet bij Dual Skorpions/MAC11 of Silenced Spas of M60 Big Ammo of gewoon met een simpele FAL de boel domineren.

Er zitten allerlei vergelijkbare dingen in BO2 maar het is allemaal net wat te gepolijst of net wat te makkelijk of zo. Kan mijn vinger er niet op leggen. Het voelt in ieder geval cooler om rond te huppelen met dual MAC11s dan met Dual B32r op de een of andere manier.
Dat heb ik eigenlijk ook een beetje. Hoewel de (goede) wapens op papier iets dodelijker zijn in BO1 (hoewel BO2 iets minder willekeurig is in recoil), voelen ze toch iets minder 'soepel' aan. Waarschijnlijk omdat het wat 'oudere' wapens zijn. Daarom vind ik de WW2 setting ook leuker. Lekker rauwe en simpele wapens. :)

Ow, en double barrel shotguns uiteraard.

En echte mannen gebruiken de unsilenced SPAS (of Olympia dus) en de M14 in plaats van de FAL uiteraard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silenced Spas gebruik ik alleen op snow maps ivm James Bond gevoel. Op alle andere maps geef ik je groot gelijk. :) Qua FAL deel ik je mening juist niet. De M14 is ook cool maar de FAL heeft leuker geluid.

Wat oudere setting betreft helemaal akkoord. Guns die wat meer stuiteren waardoor je iets meer moet werken voor je kill zijn belangrijk. Op papier zijn de BO1 guns dodelijker maar alleen als je raak schiet natuurlijk. En dat kunnen de meeste second chance apen en hoek kampeerders nou net minder goed. :)

Echte mannen gebruiken overigens de MAC11 en Uzi en niet iets overpowered als een Olympia.

Xcalizorz heeft trouwens weer BO1 series op zijn kanaal. Hij kan het nog steeds wel een beetje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik vind wapens als de FAL en M14 wel cool van BO1, maar over het algemeen vond ik de wapens niet echt prettig spelen. Als spel vond ik MW2 beter dan BO1, BO2 misschien ook wel. BO1 ging mij vrij snel vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:53:

Het is eigenlijk heel simpel: Black Ops 2 is compacter, sneller en noob-vriendelijker door lasers, Target Finders en dat soort dingen. Ook zijn de maps veel en veel "frisser" en "kleurrijker" (kijk naar de remake van Firing Range). De "warzone" sfeer die Black Ops 1 meer had mis ik enorm. Hetzelfde geldt voor MW2, daar had ik meer gevoel bij door het gebruikte kleurenschema. De maps uit MW2 en Black Ops 1 vond ik zelf ook indrukwekkender, alsof de developers er toen echt hun best op hadden gedaan. Wat blijft er dan nog over? Wapens? Wel, er zitten wat leuke wapens tussen die wel wat moeite kosten om mee om te gaan, maar als het grootste gedeelte van de potjes gedomineerd wordt door SMG's is voor mij de lol er op een gegeven moment wel af.

Het formaat van de maps en met name de server browser in Black Ops 1 maakten het voor mij veel leuker om die game langer te blijven spelen. Een goeie server vinden is zo heerlijk, nu mis ik de uitdaging om HC S&D weer te gaan spelen compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ja, dat vergeet ik natuurlijk. Die target finder en die lasers zitten er in om het spel weer eens toegankelijker te maken, ik vind het echt irritant. Overigens, die laser is niet eens het grootste probleem. De wapens schieten veel te accuraat als je niet ads gebruikt, zelfs zonder laser al.

Maar qua wapens was BO1 vrij eentonig hoor, de Famas en AK 74u waren samen verantwoordelijk voor 80 procent van de kills en er zat vrij weinig verschil tussen wapens onderling: http://img683.imageshack.us/img683/9382/weaponp.png

Er wordt altijd wel een een beetje geromantiseerd gekeken naar de vorige COD versie, toen MW2 uit kwam was het allemaal waardeloos tov MW1, toen BO1 uit kwam was dat weer inferieur aan MW2 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
reemprive schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 07:29:
Ja, dat vergeet ik natuurlijk. Die target finder en die lasers zitten er in om het spel weer eens toegankelijker te maken, ik vind het echt irritant. Overigens, die laser is niet eens het grootste probleem. De wapens schieten veel te accuraat als je niet ads gebruikt, zelfs zonder laser al.

Maar qua wapens was BO1 vrij eentonig hoor, de Famas en AK 74u waren samen verantwoordelijk voor 80 procent van de kills en er zat vrij weinig verschil tussen wapens onderling: http://img683.imageshack.us/img683/9382/weaponp.png

Er wordt altijd wel een een beetje geromantiseerd gekeken naar de vorige COD versie, toen MW2 uit kwam was het allemaal waardeloos tov MW1, toen BO1 uit kwam was dat weer inferieur aan MW2 etc.
Laser is minder sterk dan steady aim is in de vorige CoD's, omdat het niet meer mogelijk is om het te hebben op alle wapen + attachment mogelijkheden. Dus geen akimbo FM9/G18 met steady aim meer. Voor de rest is de gemiddelde standaard hipfire niet echt sterker of anders in BO2 in vergelijking met andere CoD's vanaf 4. In CoD 1 en 2 is hipfire sterker omdat de minimum spread kleiner is en dus is je wapen accurater op de eerste paar kogels. De target finder is erg n00b vriendelijk, maar eigenlijk niet eens zo goed (tunnelvisie scope).

Het grote verschil inderdaad lijkt in de maps te liggen. Hoewel het algemene ontwerp hetzelfde lijkt in BO1 en 2 en de loopafstand van A en C naar B in domination ongeveer hetzelfde lijkt, heeft BO2 meer cover posities en ook minder ruimte rond de A en C vlag, waardoor je eigenlijk altijd in nade bereik van een vlag kan spawnen. En het lijkt allemaal wat ruimer opgezet te zijn in BO1 dan in BO2. Onder andere dat maakt domination in je eentje spelen minder leuk in BO2 dan in BO1 en SMG's + laser sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Gundogan schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:22:
[...]

Laser is minder sterk dan steady aim is in de vorige CoD's, omdat het niet meer mogelijk is om het te hebben op alle wapen + attachment mogelijkheden.
Maar de laser heeft, in tegenstelling tot Steady Aim uit de vorige CoD's, ook een visuele toevoeging. Dit maakt HC minder hardcore dan voorheen, omdat je met Steady Aim nog zonder crosshair zat. Met de laser heb je de perfecte crosshair, en dat irriteert me in HC mateloos. Ook omdat je als speler de laser van iemand anders niet kunt zien; dat kan alleen de gebruiker ervan zelf.

Kijk ik bijvoorbeeld naar een hele andere game, Left 4 Dead 2, dan zie ik de gebruikte lasers vaak wel. Maar ook vind ik hun MP opzet mooi: best of both worlds. Je hebt willekeurige lobby's in verschillende game modes, maar ook een server browser voor met name servers met custom regeltjes (10 vs 10, builders enzo). Waarom heeft een relatief toch wat kleinere titel als Left 4 Dead 2 wel zoiets, maar is het bij Call of Duty altijd een van de twee?

Feit is wel dat Black Ops 2 mij van de CoD's die ik online heb gespeeld (en dat zijn er in totaal maar 3) eigenlijk nog het minste kan boeien door een gebrek aan uitdaging, en dat heeft met zo veel dingen te maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Fid3lity op 05-06-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Fid3lity schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:50:
[...]

Maar de laser heeft, in tegenstelling tot Steady Aim uit de vorige CoD's, ook een visuele toevoeging. Dit maakt HC minder hardcore dan voorheen, omdat je met Steady Aim nog zonder crosshair zat. Met de laser heb je de perfecte crosshair, en dat irriteert me in HC mateloos. Ook omdat je als speler de laser van iemand anders niet kunt zien; dat kan alleen de gebruiker ervan zelf.

Kijk ik bijvoorbeeld naar een hele andere game, Left 4 Dead 2, dan zie ik de gebruikte lasers vaak wel. Maar ook vind ik hun MP opzet mooi: best of both worlds. Je hebt willekeurige lobby's in verschillende game modes, maar ook een server browser voor met name servers met custom regeltjes (10 vs 10, builders enzo). Waarom heeft een relatief toch wat kleinere titel als Left 4 Dead 2 wel zoiets, maar is het bij Call of Duty altijd een van de twee?

Feit is wel dat Black Ops 2 mij van de CoD's die ik online heb gespeeld (en dat zijn er in totaal maar 3) eigenlijk nog het minste kan boeien door een gebrek aan uitdaging, en dat heeft met zo veel dingen te maken.
Ahja, niet gedacht aan HC (en de ontwikkelaars denk ik ook niet). Maar zijn de spelers in HC niet zo goed dat ze wel het midden van het scherm kunnen vinden? /runs :p

En waarom bijvoorbeeld geen unranked (+ mods) server browser + ranked matchmaking? Beats me. Zelfs op de console zou dit makkelijk kunnen. Misschien zijn ze bang dat met zo'n systeem mensen de games langer dan een jaar gaan spelen en niet de volgende CoD kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De guns in BO1 zijn toch wel divers. De assault rifles zijn allemaal hetzelfde (nou ja je hebt twee families: Famas/AUG en Galil/Commando/AK47) maar de andere classes zijn wel cool.

Deze shotgun was ik vergeten maar had gelukkig nog een class van twee jaar geleden. Vooral het geluid maar ook de bruutheid van dual wielded sterke shotguns. :)

@gundo je argument over volgende CoD kopen klopt zeker maar ook onderhoudskosten tellen mee. Daarnaast is het in kunnen stellen van opties een reden om geen DLC te hoeven/willen kopen omdat je het spel al redelijk in kunt stellen zoals je wil en niet op zoek moet naar iets nieuws.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:20:
@gundo je argument over volgende CoD kopen klopt zeker maar ook onderhoudskosten tellen mee. Daarnaast is het in kunnen stellen van opties een reden om geen DLC te hoeven/willen kopen omdat je het spel al redelijk in kunt stellen zoals je wil en niet op zoek moet naar iets nieuws.
Een wat meer uitgebreid unranked systeem (ala custom games zoals in Star en Warcraft, dus een volwaardig onderdeel van de game) zou alleen de masterserver wat meer belasten en wat extra ontwikkeltijd kosten voor wat extra menu's en zoeksystemen. Op de console zou het nog steeds via playerhosting gaan en op de PC kan je met door de spelers opgezette dedicated servers werken (kan ook op de console zoals BF3 al heeft laten zien), eventueel met integratie met Steam Workshop.

Maar inderdaad, het alleen al toevoegen van de Radiant leveleditor maakt de huidige DLC's meteen overbodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Gundogan schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:20:
[...]

Ahja, niet gedacht aan HC (en de ontwikkelaars denk ik ook niet). Maar zijn de spelers in HC niet zo goed dat ze wel het midden van het scherm kunnen vinden? /runs :p
In Black Ops 2 HC lijkt dat voor velen niet zo inderdaad..
En waarom bijvoorbeeld geen unranked (+ mods) server browser + ranked matchmaking? Beats me. Zelfs op de console zou dit makkelijk kunnen. Misschien zijn ze bang dat met zo'n systeem mensen de games langer dan een jaar gaan spelen en niet de volgende CoD kopen.
Nou zou ik niet meteen alle servers in een server browser op unranked gooien, dat zou de vraag naar dedicated servers kunnen remmen aangezien de meeste spelers toch wel voor het levelen gaan. Maar ze zouden er van mij wel veel meer aandacht aan kunnen besteden. Dan kan het gedrocht dat "League Play" heet misschien ook nog wat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een Steam key kunnen bemachtigen voor een leuke prijs en aangezien een aantal vrienden die game spelen heb ik 'm even gekocht.

Ik heb eerder BOII op de 360 gespeeld en ik moet zeggen dat op de pc de game een stuk soepeler speelt als je het mij vraagt.
Die verdraaide lag compensation op de 360 draait die game echt de nek om. Wat dat betreft is het dedi server systeem op de pc echt een vooruitgang.
Alleen jammer dat je daarin niet meer de vrijheid hebt van bijvoorbeeld CoD 4 dat je je eigen server kan runnen, alleen dan waarborg je dat de game nog langere tijd speelbaar blijft. Als Treyarch over een half jaartje de stekker eruit trekt staan we met een bek vol tanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
alle jezus..

gister iemand in game leren kennen, vandaag hem wederom een party invite gestuurd,
zie ik ineens: prestige 14 level 55 (ja serieus)
blijkt dus een modder te zijn (of hacker.. net hoe je het noemt)

zie:

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=152022236

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=152022188

blijkt dus dat deze jongen een prestige + level bij elkaar kan plakken, en dat DIRECT veranderd..

zodra hij een game start krijgt hij een error, en hij kan alleen spelen als hij een stat reset doet.

dit sort mensen vraag ik me altijd af.. of die 3.99kd dan ook wel "echt" zijn

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zit net lekker te knallen: You have been disconnected from the Call of Duty Black Ops II servers... :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Speel Domination:
Gooi care package granaat, wordt gekilled dus ik vraag via teamchat "get my cp!"
Bleek sentry te zijn ongeveer 15 seconden later hoor ik het captures geluidje .
Dus ik weer "Thanks now it's capured"

Krijg ik in CAPS terug via de chat : "GET YOUR OWN CP"

Sommige begrijpen niet dat het een teamobjective was ofzo ? Ik vraag het toch niet voor niets (was Sentry dus daarmee kun je toch een point veilig stellen....

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Dat is het nadeel van care package.
Ik speel er bijna nooit meer mee, helemaal in hc modus is het me meer dan eens gebeurt dat ik een teamkill kreeg zodat hun de package konden pakken.

Beetje sneu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ach toen ik het gisterenavond intypte had ik ook zoiets van "misschien maar eens veranderen"
Het opvragen en openen kost net iets te veel tijd en tegenstanders hoeven maar te zien waar er rook is / waar de heli is om te weten waar je bent.

Pffttt de Bloodthirsty met de Chicom is best lastig. Aangezien ik best een rusher ben moet ik nog toch wat vaker defensief spelen (wat vaker blijven hangen) en dus niet blind een hoekje omlopen.

Gevolg is dat ik nog 3 BloodThristies nodig heb voor de SMG Diamond camo. Wel handig dat je nooit hoeft na te denken welke class je moet kiezen :P

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
gewoon lekker fastmag en select fire erop (full auto)
1 van de hc modus op hijacked 9v9 (game of the week / endless voyage)
dan heb je die met 1 a 2 rondes joh.

op 1 of andere manier krijg ik geen 2kd..
elke keer 1.99 / 1.98.. maar echt 2+ haal ik gewoon niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Dit vond ik zelf een lekker potje vanavond, het verliezende team joinen en nog de winst binnen weten te slepen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Weer allemaal connection issues bij BO2... Eerst kom ik er amper in, vervolgens zijn er amper games.. Heb ik eindelijk een lekker potje krijg ik een disconnected from the BO2 servers melding. Heb nu de M8A1 met select fire. Schiet heerlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-08 17:10
Ik wil graag die m27 laten werken maar kost me echt veel moeite om
boven de 2.0 k/d ratio uit te komen met dat wapen. Dit terwijl het echt
een ultra accuraat wapen is leg ik het vaak in close quarters af. Met
een willekeurige andere AR met name AN97 maai er zo 2 of 3 neer, met
die m27 lukt het me gewoon niet te weinig damage of rate of fire ik
kan mijn vinger er niet opleggen. Alles geprobeerd ook met een sidearm
maar switchen zonder fasthands ben je vaak al te laat. Iemand
tips voor dit wapen? (kan niet zonder stock dus die moet er iig bij zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Misschien in combinatie gebruiken met Primary Gunfigher en dan voorzien van :
Stock / Quickdraw / Laser Sight of FMJ?

Gisteren ook de M27 weer opgepakt en ik moet zeggen dat ik zelf zonder attachments toch redelijke scores haal. Maar het ligt natuurlijk aan wat je persoonlijk voorkeur is. Ga je vaak ADS of hipfire je erop los.

Ik ben namelijk zelf gewend om ADS te gaan met elk wapen.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
Nou long range verlies ik bijna nooit alleen tegen targetfinder LMG of snipe.
Mid range varieert, het gaat vooral om close quarters wat niet lekker loopt.
Als ik verrast wordt close range door tenminste twee tegenstanders begin
ik te sprayen vanuit hip en strafe ik naar ads om te tweede neer te maaien.
Zo gaat het meestal goed met elke willekeurige full auto AR, maar met de m27 krijg ik
dit gewoon niet voor elkaar. Speel nu meestal met reflex&stock, zonder attachments
kan ik niks met AR's, is mijn sens te laag voor denk ik vooral als ik ads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
Sc0rPi0N schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:04:
Misschien in combinatie gebruiken met Primary Gunfigher en dan voorzien van :
Stock / Quickdraw / Laser Sight of FMJ?

Gisteren ook de M27 weer opgepakt en ik moet zeggen dat ik zelf zonder attachments toch redelijke scores haal. Maar het ligt natuurlijk aan wat je persoonlijk voorkeur is. Ga je vaak ADS of hipfire je erop los.

Ik ben namelijk zelf gewend om ADS te gaan met elk wapen.
Laser sight is wel een plan nog nooit zo'n ding op een AR gezet, fmj vind ik
niet zo zinvol voor m27 die maait al redelijk hard door muren etc heen.
Straks es ff uitproberen nu al zin an, ik zag in je profile die Quickfire staan heb
ik sinds kort ook in gebruik heerlijk ding is dat =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
KarmaPolice schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:18:
[...]

Laser sight is wel een plan nog nooit zo'n ding op een AR gezet, fmj vind ik
niet zo zinvol voor m27 die maait al redelijk hard door muren etc heen.
Straks es ff uitproberen nu al zin an, ik zag in je profile die Quickfire staan heb
ik sinds kort ook in gebruik heerlijk ding is dat =]
Speel je core of hc? Dat maakt nogal een verschil bij de M27, vind het de beste AR in hc en de minste in core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
Core dus, ik vind het ook de minste AR in Core maar ik wil gewoon dat het werkt, de accuracy
is gewoon perfect recoil doet ook precies wat ik verwacht.
Dus mezelf voorgenomen om gewoon wat uurtjes te investeren en kijken hoe ver ik ermee
kom, wat is je setup in core met dit wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Sowieso Quickfire en Stock op de M27. Ben zelf niet zo van de Lasers maar dat wil nog wel eens helpen tegen SMG's, tenzij je toch altijd ADS doet dan is misschien een Red Dot Sight een goed idee. Mits je uiteraard primary gunfighter wil gebruiken.

Ik ga het ook weer eens proberen in core eigenlijk, die M27.

Edit:
Even geprobeerd, wat een dramawapen. Gebruik het niet meer, je legt het tegen alles af zodra jij en een vijand elkaar gelijktijdig onder vuur nemen. Hoge accuracy, veel te zwak.

[ Voor 34% gewijzigd door codex op 13-06-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Wat vinden jullie van de M8A1 met select fire? Ik vind het op zich aardig... Als je raak schiet is het een beest, maar met mijn AN94 speel ik toch echt veel beter. Ik heb nu een stealth klasse gemaakt met lightweight, ghost, toughness en dexterity (tac mask moet ik weer unlocken) en dan silencer en select fire. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
Sj44k13 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:01:
Wat vinden jullie van de M8A1 met select fire? Ik vind het op zich aardig... Als je raak schiet is het een beest, maar met mijn AN94 speel ik toch echt veel beter. Ik heb nu een stealth klasse gemaakt met lightweight, ghost, toughness en dexterity (tac mask moet ik weer unlocken) en dan silencer en select fire. Iemand tips?
Select fire zonder scavenger is no go omdat je meestal sneller door je ammo heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik had scavenger ingesteld tot ik prestige deed... Volgende prestige wordt het een perm unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
reemprive schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:46:
Sowieso Quickfire en Stock op de M27. Ben zelf niet zo van de Lasers maar dat wil nog wel eens helpen tegen SMG's, tenzij je toch altijd ADS doet dan is misschien een Red Dot Sight een goed idee. Mits je uiteraard primary gunfighter wil gebruiken.

Ik ga het ook weer eens proberen in core eigenlijk, die M27.

Edit:
Even geprobeerd, wat een dramawapen. Gebruik het niet meer, je legt het tegen alles af zodra jij en een vijand elkaar gelijktijdig onder vuur nemen. Hoge accuracy, veel te zwak.
wat vreemd: ik ben juist positief verrast door die M27 in mn core.
ik heb hem maanden geleden al eens gebruikt maar toen deed hij gewoon te weinig damage, zeker ivgl met de AN.
vorige maand ben ik er weer mee beginnen te spelen maar hij is de afgelopen updates naar mijn idee flink gebuffed: ook in core vallen ze bij mij al vrij snel om als je ze goed te pakken hebt.
de accuracy is idd zelfs nog hoger dan met mn AN.

ik gebruik quickdraw/stock zonder primary gunfighter, en qd/stock en fast mag als ik mét primary gunfighter. speel.

op dit moment ben ik weer door omstandigheden met AN aant spelen....en ik verlang stiekem terug naar die M27 vanwege de mindere recoil.
voor de rest zijn die twee iig in mijn boekje aan mekaar gewaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik zal het vanavond nog even proberen, ik had geen quickdraw nog. Misschien dat het dan beter gaat. Ben sowieso nu aan het spelen met wapens die ik vorige prestige max weinig heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 22:25

steel123

Cryman9

Sj44k13 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:08:
Ik had scavenger ingesteld tot ik prestige deed... Volgende prestige wordt het een perm unlock.
Ik gebruik echt nooit scavenger, leer richten niet sprayen :P

Die game of the week is wel een leuke toevoeging. Vooral die van deze week, echt dikke chaos, keihard rush en rammen. Scorestreaks VSAT, Escort Drone en Warthog en raap die honderden tags maar op!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Haha dat probeer ik al jaren ;). Maar met de AN94 richt ik beter dan met de M8A1 schijnbaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Die M27 geprobeerd. Met quickdraw vind ik het nog steeds een minder wapen. Accuracy scheelt bij mij niks met de SCAR, in tegendeel, met de SCAR is het zelfs iets hoger. Qua damage output vind ik het vrij slecht, zeker tegenover de SCAR en AN94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
De scar heeft toch veel meer recoil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Sj44k13 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:18:
De scar heeft toch veel meer recoil?
Ja, maar die is vrij controleerbaar. Als je een beetje aan recoil controle doet en burst schiet werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59

Zo mn eerste HD rip van ps3 gameplay met mn favoriete wapen FAL_OSW :)

Wil beetje actief videos online gaan zetten al dan niet met Engels commentaar... iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik zou nog iets harder gaan campen, misschien dat ik dan niet in slaap val |:(

Sorry, maar voor spelers zoals jou heb ik echt 0 respect. Hele tijd in hetzelfde gebouwtje zitten met TDM en dan trots zijn op je score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Zolang het geen objective based gameplay is zie ik het probleem niet in :o
Sowieso kan ik met een FAL niet gaan rondrennen als een malloot gezien ik het afleg tegen op closecombat van vele andere wapens in deze game. Maar zal je commentaar meenemen in mn volgende video's en meer kip zonder kop gameplay online zetten misschien kan ik je dan wat meer enthousiastmeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
reemprive schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 21:52:
Die M27 geprobeerd. Met quickdraw vind ik het nog steeds een minder wapen. Accuracy scheelt bij mij niks met de SCAR, in tegendeel, met de SCAR is het zelfs iets hoger. Qua damage output vind ik het vrij slecht, zeker tegenover de SCAR en AN94.
hehe, volgens mij hebben we hele verschillende voorkeuren want juist met die SCAR schiet ik nog geen deuk in een pakje boter vanwege de recoil.
mn op de kleinere maps die wat meer qcb zijn, maak ik echt helemaal niks paraat met dat wapen.

ff wat heel anders: sinds dat weekend met die free maps ben ik ook heel content met mn beslissing om geen dlc's meer te kopen!
toen ik ze speelde merkte ik al vrij snel dat ze het bekende CoD dlc euvel hebben: vd hele mappack is slechts 1 map echt de aanschaf waard, de rest is bagger dat je na 5 keer spelen wel gezien hebt en die dus wss ook iedere keer weg gevote worden in de lobbys.

geeft me toch een fijn gevoel om te weten dat ik de juiste keuze gemaakt hebt.

ik denk dat ik meer van dattum ga doen en de volgende CoD écht helemaal links laat liggen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Rushen is wat anders dan kip zonder kop, maar jou gameplay is gewoon erg langzaam. Komt waarschijnlijk ook wel doordat het PS3 is en ik alleen op de PC speel.
En ik ben gewoon niet zo van het campen, als ik dat wil dan ga ik wel weer BF3 spelen(wat ik gister wel weer geïnstalleerd hebt).
stinky1701 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:07:
ff wat heel anders: sinds dat weekend met die free maps ben ik ook heel content met mn beslissing om geen dlc's meer te kopen!
toen ik ze speelde merkte ik al vrij snel dat ze het bekende CoD dlc euvel hebben: vd hele mappack is slechts 1 map echt de aanschaf waard, de rest is bagger dat je na 5 keer spelen wel gezien hebt en die dus wss ook iedere keer weg gevote worden in de lobbys.

geeft me toch een fijn gevoel om te weten dat ik de juiste keuze gemaakt hebt.

ik denk dat ik meer van dattum ga doen en de volgende CoD écht helemaal links laat liggen! ;)
Ik heb ook alleen maar de eerste DLC gekocht. Maar meer omdat ik voor BF3 wel premium had gehaald, alleen het spel niet echt meer speelde na de 2e DLC. En heb ook geen behoefte om nieuwe DLC's te kopen.

Zelf ben ik echt fan van CoD, maar toch snap ik niet waarom iedereen elk jaar de nieuwe koopt. Vooral al die klagers die hier in het topic komen en zeuren over de engine. Ze geven dan ook altijd voorbeelden uit alle CoD's sinds MW1, die ze uiteraard zelf allemaal gekocht hebben. En dan geven ze commentaar dat iedereen zo stom is om steeds CoD te kopen 8)7

Ik heb in totaal 5 CoD's gekocht, want ik hoef niet elk jaar een nieuwe. In het begin om de een of andere reden wel, maar later niet meer. Heb dan ook alleen CoD1, United Offensive, CoD2, MW2 en BO2 gekocht.
En in MW2 en BO2 nog nooit de single player uitgespeeld :P
Een van de gaafste dingen uit CoD1 mis ik wel. Zo'n mountable MG42, die je uit moest klappen en dan dik sprayen op alles wat beweegt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
het verval was voor mij al eerder ingezet: MW3 heb ik bv ook al overgeslagen maar dat kwam vooral omdat ik 2!!! jaar lang, elke dag BO1 gespeeld heb.
het laatste jaar was wel een echte crime want de verbindingen waren al de k*t op dus ik keek ook ontzettend uit naar BO2.

dat dat een grote teleurstelling opleverde hoef ik jou wss niet te vertellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Had ik mw3 maar overgeslagen... Ik kon daar echt niets van. Op de een of de andere manier speel ik beter bij de Treyarch cod versies. Ook irriteerde ik mij eraan dat je bij domination alleen kd ratio zag en niet caps en. Ik vond overigens net zijn 2en honderden mannetjes schieten wel leuk bij mw3. Het was alleem belachelijk dat dit niet met meer players kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
  • Laatst online: 30-11-2021
Hallo

Ik heb net een youtube channel gemaakt waarop ik veel Gaming videos ga uploaden. Ik maak montages die geëdite zijn me after effects. In de toekomst ga ik ook engelse commentaries doen over bv : Waarom Gamen We? enz... Ik heb nu examens dus ik kan nie zoveel uploaden ,maar geef mij een kans en kijk eens een keer naar mijn videos :)
[video=width,height]http://www.youtube.com/watch?v=O-7sBlQeZTo"]YouTube: Legit&#8482; Pookie | Rising | Pc Sniping Montage[/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Je link doet het hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Effecten zijn een beetje overdone vind ik persoonlijk, wel cool hoor maar iets too much. Verder leuke video, alleen een beetje kort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
Ok , bedankt voor de feedback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:36
@elpookie: persoonlijk hou ik er nooit zo van als iemand zichzelf aanprijst als "The Best" en dat allemaal erg serieus neemt. Uit je video is nu ook de gameplay bijna niet te volgen. Misschien kan je op youtube eens video's van kyrspeedy/speedyw03 opzoeken, die neemt het allemaal niet zo serieus, kan grappig uit de hoek komen maar laat soms wel zijn skills zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
HackZois schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:08:
@elpookie: persoonlijk hou ik er nooit zo van als iemand zichzelf aanprijst als "The Best" en dat allemaal erg serieus neemt. Uit je video is nu ook de gameplay bijna niet te volgen. Misschien kan je op youtube eens video's van kyrspeedy/speedyw03 opzoeken, die neemt het allemaal niet zo serieus, kan grappig uit de hoek komen maar laat soms wel zijn skills zien.
Die the best was ook niet zo serieus bedoeld meer als een easteregg voor wie het gelezen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Hoe zit het met de ping tijden ingame? Zijn dat de ping tijden naar de server of van (tegen)speler naar mij? Ik heb het idee dat ik op de killcam vaak achterloop op mensen met ping +150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Tjeerdtq schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 18:32:
Hoe zit het met de ping tijden ingame? Zijn dat de ping tijden naar de server of van (tegen)speler naar mij? Ik heb het idee dat ik op de killcam vaak achterloop op mensen met ping +150
One way van speler naar server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Tjeerdtq schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 18:32:
High pings hebben een voordeel als ze jou zien en andersom niet. Ik heb liever tegenstanders met een lage ping dan andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie

Wat vinden jullie van mijn nieuwste video? Feedback graag :) Eerst had ik er andere muziek op maar die was copyrighted dus ik moest die veranderen maar nu klopt de syncing, Ik hoop at je er toch van geniet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdheiden
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:36
@elpookie: kan je gameplay nu veel beter volgen! Vind alleen je intro nog een beetje lang t.o.v. de rest van het filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
elpookie schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:41:
[video]

Wat vinden jullie van mijn nieuwste video? Feedback graag :) Eerst had ik er andere muziek op maar die was copyrighted dus ik moest die veranderen maar nu klopt de syncing, Ik hoop at je er toch van geniet :)
Beter dan die vorige, het spel is beter zichtbaar. Mooie editing trouwens.

Spelen er mensen die weekmodus? Kill Denied, het maakt daarin vrijwel geen zak uit hoe goed je speelt merk ik, 80 procent heeft geen idee wat ze aan het doen zijn. Het is echt een aanslag op je W/L ratio, het lijkt wel of je met een hoge spm bij de slechtste spelers in het team wordt gezet. Ik zie mensen uit mijn team regelmatig in een boog om rode tags heen rennen, de naam "Kill Denied" doet volgens mij geen lampje branden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Aanslag op je W/L? Misschien wel, maar dat heeft nagenoeg geen invloed als je al prestige master bent.
Maar het is wel extreem goed voor je KD rate. Mijn scorestreaks zijn daar VSAT, Escort Drone, Warthog en daar blaas je echt iedereen mee weg. Dan gewoon hopen dat je team ook nog wat doet en win je meestal wel.

Op kleine maps een silenced PDW, puur omdat je dan 5+ mensen kunt killen achter elkaar zonder reload.
Grotere maps gebruik ik bijna altijd een LMG, mijn persoonlijke favoriet MK48 met dual band. Dat domineert echt op carrier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
steel123 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:06:
Aanslag op je W/L? Misschien wel, maar dat heeft nagenoeg geen invloed als je al prestige master bent.
Maar het is wel extreem goed voor je KD rate. Mijn scorestreaks zijn daar VSAT, Escort Drone, Warthog en daar blaas je echt iedereen mee weg. Dan gewoon hopen dat je team ook nog wat doet en win je meestal wel.

Op kleine maps een silenced PDW, puur omdat je dan 5+ mensen kunt killen achter elkaar zonder reload.
Grotere maps gebruik ik bijna altijd een LMG, mijn persoonlijke favoriet MK48 met dual band. Dat domineert echt op carrier.
Ik gebruik geen hoge scorestreaks bij KC en ben ook geen prestige master meer 8) Heb het idee dat matchmaking wordt bepaald op basis van SPM, waardoor ik telkens een shitteam om mij heen krijg.

Hier zo'n voorbeeldje uit Theater, 46 tags confirmed, 9 denied. Dan gebruik ik ook nog telkens uav en cuav om het team te ondersteunen. Nog steeds verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik gebruik eigenlijk geen UAV en CUAV meer, vooral omdat mijn team er(naar mijn mening) niets mee doet. Mijn team bestaat altijd uit hersenloze zombies, dus ik ben meer van de lightning strike, predator, stealth chopper, escort drone en warthog.

En KC is JUIST de mode waar je hoge killstreaks kunt gebruiken. Je kunt gewoon rond rushen, overal iedereen knallen en kills leveren 150 punten op.

Maar ik ben nu weer een beetje BF3 aan het doen, vooral omdat er geen mercenary moshpit meer is. Ofja, ik krijg er geen matches meer in omdat niemand het speelt :(

[ Voor 17% gewijzigd door steel123 op 17-06-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
ik gebruik UAV vooral voor mezelf en de punten.
f*ck die andere dodo's die er geen gebruik van maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Zijn er nog mensen die kill denied spelen die wel weten waar ze mee bezig zijn? Ik vind alleen spelen best prima, maar in deze gamemodus is het echt een drama. Wordt er strontdebiel van, krijg telkens de meest slechte spelers geselecteerd waardoor ik 3 van de 4 potjes verlies met vaak dubbel zoveel punten als de beste uit de winnende tegenpartij.

Dus mocht je in een party spelen, ik hou me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Nieuwe dlc map pack: Vengeance

[YouTube: http://youtu.be/O5DkKhMLSTE]

release 07.02.13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Kw4kje schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 02:07:
Nieuwe dlc map pack: Vengeance

[video]

release 07.02.13
Cool! Ik vond Summit echt een succes. Ook leuk in s&d om te wallbangen aan het begin >:)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Summit is een bazenmap! Als ik de mappack koop is het om die map nog eens te spelen. Vond de remakes van Nuketown en Firing Range echt goed namelijk. Wel vreemd dat ze roepen dat ze 4 all new maps hebben terwijl het maar 3 nieuwe maps zijn en 1 geskinde map is. Maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 18:37:
Summit is een bazenmap! Als ik de mappack koop is het om die map nog eens te spelen. Vond de remakes van Nuketown en Firing Range echt goed namelijk. Wel vreemd dat ze roepen dat ze 4 all new maps hebben terwijl het maar 3 nieuwe maps zijn en 1 geskinde map is. Maar goed.
New...... in Black Ops 2!

Jammer dat het zo'n grauwe map is nu. Kennelijk sneeuwt het niet meer in 2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 14:54

fjs

PSN: ftltc

elpookie schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:41:
[video]

Dit is dus een van de redenen waarom een hoop mensen geen bo2 meer spelen. Het spel is verziekt door snipers. Veel te overpowerd. Vaak schiet je er gewoon naast en toch gaan ze dood.

Lees de forums hier maar eens over. Zelfs treyach geeft toe dat het overpowerd is maar doet er niks aan.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
fjs schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 08:18:
[...]

Dit is dus een van de redenen waarom een hoop mensen geen bo2 meer spelen. Het spel is verziekt door snipers. Veel te overpowerd. Vaak schiet je er gewoon naast en toch gaan ze dood.

Lees de forums hier maar eens over. Zelfs treyach geeft toe dat het overpowerd is maar doet er niks aan.
Op de PC? Ik heb me daar nog nooit aan geërgerd. Bovendien is het vrij lastig om een game te domineren met een sniperrifle en nog een kunst ook. Lukt het wel een keer dan geeft het aardig voldoening. Maar het is echt niet zo dat mensen die met een sniperrifle spelen heel goede scores behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 14:54

fjs

PSN: ftltc

Ik speel op de PS3. Het enige wat er nog in de lobbys voorbij komt zijn hordes snipers. Echt niet leuk meer. Je hoeft niet meer te richten, aim assist doet het voor je.

Bo2 waar snipers rondrennen alsof het assault rifles zijn. En assault rifles kampen in een hoekje.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Aangezien ik Prestige Master ben maar eens de Single Player opgestart en gespeeld. Wel leuk om toch die oude wapens weer vast te kunnen houden. Alleen jammer dat ze vrijwel identiek zijn aan Black Ops ...

Zo zie je dat de Red Dot in multiplayer een andere versie is dan in de singleplayer. Daar is het namelijk dezelfde als zijn voorganger.
Verder is de single player niet meer dan rennen en schieten van punt a naar b en niet te veel afwijken van het pad anders ben je dood.

Zal vanavond denk ik maar weer de multiplayer opstarten.

Voor sommige modus is een bepaald wapen of attachement gewoon niet leuk meer en verziekt het het potje. Helaas kun je daar weinig aan doen. Zoals Warmachine / Grenade Launcher attachement in Hardcore gamemode. Niets meer dan op afstand makkelijk scoren op die manier.

De Storm PSR is echt een beest in Single Player. Die hadden ze in de Multiplayer moeten stoppen _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 20-06-2013 14:24 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
fjs schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:05:
Ik speel op de PS3. Het enige wat er nog in de lobbys voorbij komt zijn hordes snipers. Echt niet leuk meer. Je hoeft niet meer te richten, aim assist doet het voor je.

Bo2 waar snipers rondrennen alsof het assault rifles zijn. En assault rifles kampen in een hoekje.
overdrijven is ook een kunst. :)
nu speel ik xb en geen ps maar zo'n verschil zal er niet zijn, maar wat jij in je comment schrijft herken ik niet.
tuurlijk zitten er vaak snipers tussen, volgens mij mag dat ook gewoon vh spel, maar tis echt niet zo massaal als jij doet voorkomen.

daarnaast: "je hoeft niet meer te richten, aim assist doet het voor je"?
waarom zuig ik dan toch nog zo enorm als ik met een sniper ad gang ga?
volgens jou zou ik dus heel makkelijk een hoop kills moeten kunnen halen met zo'n sniper, toch?

eigenlijk klopt er feitelijk gewoon geen bal van je hele klaag verhaal en ga ik er dus maar vanuit dat je gewoon nog een beetje boos bent van het potje gisteravond waar je weggespeeld werd door een paar goeie spelers met snipers.

tis ook maar een aanname, i know, maar wss zit er meer waarheid in dan in jouw verhaaltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik denk ook dat het ermee te maken heeft van wat je persoonlijk vervelend vind in het spel.
Dan lijkt het voor je gevoel dat het erg vaak voorbij komt, het kan zijn dat jij weer iets anders hebt van wat je denkt dat dat de overhand heeft.

Zie wel gelijk mensen typen van ik heb het niet dus je lult maar wat, maar dat is gewoond bs om te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
ik zeg dat hij flink overdrijft, da's wel heel wat anders. ;)

maar daarnaast heb je natuurlijk wel een punt dat datgene wat je het meeste irriteert, het meeste in het oog springt en het dan kan lijken alsof het alleen maar <vul maar in wat je de kont uithangt> is.

net als bij ziektes en overlijden: als je het zelf meemaakt, valt het je daarna constant op in je omgeving.
dat wil echter niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo is, je bent er alleen erg op gefocused.

maar eigenlijk bevestigd deze constatering meteen ook mn opmerking dat hij toch wel erg overdrijft: zijn perceptie is imho nl anders dan de werkelijkheid die ik zelf meemaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
edit: nieuwe muis nodig....hij dubbelklikt de hele tijd! :F :F

[ Voor 92% gewijzigd door stinky1701 op 20-06-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaPolice
S.J_84 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:07:
Ik denk ook dat het ermee te maken heeft van wat je persoonlijk vervelend vind in het spel.
Dan lijkt het voor je gevoel dat het erg vaak voorbij komt, het kan zijn dat jij weer iets anders hebt van wat je denkt dat dat de overhand heeft.

Zie wel gelijk mensen typen van ik heb het niet dus je lult maar wat, maar dat is gewoond bs om te zeggen.
Ik vind die domme kniferunners zo vervelend. Ben je net lekker bezig in een flawless streak
besluit zo'n kleuter nadat je em een paar keer kansloos hebt afgeschoten zijn extreme conditioning
class met knife te selecteren. Tis gewoon pure frustratie dat ze op een normale manier niet kunnen
winnen en je dan soms met een paar clan maatjes gaan lopen zieken. Ik schiet ze soms wel af
maar kost gewoon veel moeite als er 2 van die muskieten om je heen zwermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik hoor wel dat het op de PS3 erger is inderdaad qua quickscopen, op de PC is het geen issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Het is ook niet voor niets dat Black Ops 2 een half punt aftrek heeft gekregen :+
Update, maandag 19 november: tijdens de reviewsessies is inmiddels geconstateerd minpunt niet voorbij gekomen. Black Ops II blijkt online namelijk een fijne speeltuin voor zogenaamde 'quickscopers'. Het fenomeen bestaat al enkele jaren in Call of Duty, maar is in Black Ops II meer dan ooit aanwezig, en ogenschijnlijk zelfs effectiever dan in Modern Warfare 3. Om die reden hebben we besloten het cijfer voor de Xbox 360-versie van Call of Duty: Black Ops II alsnog met een half punt te verlagen.
En volgens mij was het fenomeen "quickscoping" pas echt nadrukkelijk aanwezig in Modern Warfare 2 (al heb ik 3 dus niet gespeeld), in Black Ops I was dat echt nauwelijks zo. En dan heb ik het in beide gevallen gewoon over de PC-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

In 3 zat het ook, QS is meer een IW dingetje dan 3arch. Maar ik ben het eens met reemprive; op de PC is het nauwelijks een issue. een goede sniper is irritant maar dat is een goede speler altijd (ongeacht het wapen).

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Pagina: 1 ... 17 ... 23 Laatste