Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Black Ops 1, 288-9 Hardcore Demolition Nuketown 24/7 nonstop Blackbird, Choppergunner & Gunship spammen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Zen!th schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:50:
Black Ops 1, 288-9 Hardcore Demolition Nuketown 24/7 nonstop Blackbird, Choppergunner & Gunship spammen :p
Screeeeen or it never happened ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

mystiqu schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:39:
Ben trouwens wel benieuwd naar highscores hierzo :) Wat is het hoogste aantal kills / beste potje dat je ooit gespeeld hebt? Pictures or it never happened :*
Beste weet ik zo niet, maar dit is 1 van de weinige waar ik een screenshot van heb :)

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/577847181591862276/FA90974D8A389F21F65E6F544F82B651B8DBD4B5/

Wat is je steam id? Obj. spelers zijn nml altijd welkom ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol @ albert verlinde van de rtl 4 clan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
mystiqu schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:52:
[...]

Screeeeen or it never happened ^^
Staat op men PC, en ik zit nu op mijn werk -_-
Zoek em thuis wel ff op :p

edit:
Zijn er nog clans hier actief die recruiten voor BOII op de PC (ofc).
Heb eigenlijk wel zin om weer een een clanwartje te spelen in de avonduren :p

[ Voor 26% gewijzigd door Zen!th op 17-05-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Ja met ^ Een (hardcore) clan zou wel lachen zijn.

Ik score namelijk beter in HC dan in Core.

En het is weer
Afbeeldingslocatie: http://www.charlieintel.com/wp-content/uploads/2013/05/dwxp1-610x400.jpg *O*

[ Voor 31% gewijzigd door Frostbite op 17-05-2013 11:37 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Altijd leuk die nieuwe maps... maar zo jammer dat er in het begin geen Kill Confirmed is.

TDM.. gelijk weer zo'n mindset-change... dat er mensen zijn die echt alleen maar in een hoekje met de Target Finder LMG zitten te campen.

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Double__D schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:05:
Altijd leuk die nieuwe maps... maar zo jammer dat er in het begin geen Kill Confirmed is.

TDM.. gelijk weer zo'n mindset-change... dat er mensen zijn die echt alleen maar in een hoekje met de Target Finder LMG zitten te campen.
Is er alleen maar TDM met de nieuwe maps dan? :O en SND zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Zen!th schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:08:
[...]

Is er alleen maar TDM met de nieuwe maps dan? :O en SND zeker?
Er is ook Domination en HC Moshpit.. en nog een 4e waar ik effe niet op kom. Domination is niets voor mij, want ik speel vaak solo... voor S'nD heb ik het geduld niet. :P

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Double__D schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:13:
Er is ook Domination en HC Moshpit.. en nog een 4e waar ik effe niet op kom. Domination is niets voor mij, want ik speel vaak solo... voor S'nD heb ik het geduld niet. :P
TDM, domi, moshpit en HC moshpit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had net een warthog voor het eerst.
wat een bruut is dat toch.

was nog de final kill ook.

17-0 kd is het geworden in het gewonnen potje tdm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Gewoon TDM? ik word altijd gek van dei Warthogs, als ze in enemy team zitten boeit het me niet.
Maar in HC teamkillen die dingen als ziekke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zen!th schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:27:
Gewoon TDM? ik word altijd gek van dei Warthogs, als ze in enemy team zitten boeit het me niet.
Maar in HC teamkillen die dingen als ziekke
nee hc had ik erbij moeten zetten.(speel altijd hardcore).

er kwam me toch een bruut geluid van die warthog door mijn headset.

dit geluid dus :

:P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16
mystiqu schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:39:
[...]
Ben trouwens wel benieuwd naar highscores hierzo :) Wat is het hoogste aantal kills / beste potje dat je ooit gespeeld hebt? Pictures or it never happened :*
Ik maak nooit screens, dit is wel 1 van de betere ooit qua kills:
http://youtu.be/GbbALVKBDJk?t=8m26s (einde is scoreboard)

Hoogste tot nu toe was 96 kills bij BO2, ik wil wel graag door die honderd heen. Maar eerst ff een weekend geen BO2, gaat nu ff niet zo lekker.

Qua SPM is de top 13000 punten in 1 match, deze staat wat dat betreft in de top 10:
http://youtu.be/VfJ9wTmzRvI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Ligt het aan mij of zijn de black op 2 servers op de xbox360 nog slechter als die van black ops 1? Het begint al met teams maken het spel maakt een keer of 20 teams en zegt dan dat hij beter gebalanceerde teams nodig heeft, ik heb niet de tijd om voor elk potje 10min te gaan wachten totdat hij een keer 2 teams heeft verzonnen. En dan ben je eindelijk in de game ben je eindelijk in de game en de eerste tegenstander die je tegenkomt kan je je hele gun op leeg schieten en er verschijnen geen hit markers (hetzelfde gebeurt bij de tegenstander), op dat moment kan je elkaar dus niet killen en is het wachten tot er een 3e speler bij komt die het wel mag ofzo.

En dan het irritante dan je soms midden in een game gespawnt word waar het team van de tegenstander al 100 punten voor staat bij domination, en ook al 30+ kills hebben terwijl jou team pas net gejoint is (Dus nog geen kills of captures hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:20:
Ja met ^ Een (hardcore) clan zou wel lachen zijn.

Ik score namelijk beter in HC dan in Core.

En het is weer
[afbeelding] *O*
Hmm, dan is het misschien interessant om toch maar even LMG's, snipers of shotties te pakken. Dat is snel levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag de season pass aangeschaft (pc versie), maar nu zijn er heel weinig games beschikbaar, ik zie telkens 2 demolition games en andere gamemodes zitten ook niet echt vol. Worden mensen die beschikken over de dlc's in andere lobby's gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:55
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:28:
[...]

nee hc had ik erbij moeten zetten.(speel altijd hardcore).

er kwam me toch een bruut geluid van die warthog door mijn headset.

dit geluid dus :

:P
Wowwwwwww...........

Typische manier van spelen[TDM].

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
revertive schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:09:
Ligt het aan mij of zijn de black op 2 servers op de xbox360 nog slechter als die van black ops 1? Het begint al met teams maken het spel maakt een keer of 20 teams en zegt dan dat hij beter gebalanceerde teams nodig heeft, ik heb niet de tijd om voor elk potje 10min te gaan wachten totdat hij een keer 2 teams heeft verzonnen. En dan ben je eindelijk in de game ben je eindelijk in de game en de eerste tegenstander die je tegenkomt kan je je hele gun op leeg schieten en er verschijnen geen hit markers (hetzelfde gebeurt bij de tegenstander), op dat moment kan je elkaar dus niet killen en is het wachten tot er een 3e speler bij komt die het wel mag ofzo.
na maandenlang de relevante fora bezocht te hebben, heb ik ook sterk de indruk dat van alle platforms, het het slechtst gesteld is met de xbox.
spelers van alle consoles klagen over lag issues maar van xbox spelers hoor je het vaakst dat het spel simpelweg onbespeelbaar is geworden door de extreme lag probs.
en dat dagen, nee weken, achtereen.
ik zie daar ook de meeste tweedehands verkopen vandaan komen.

maar om een evt teleurstelling bij je te voorkomen: BO1 xbox is ook niet meer te doen.
laast van alle ellende BO1 maar weer eens er in gegooid maar ook dat is vrijwel niet te spelen....en daarnaast zijn er, mn in HC, vrijwel geen nog enigzins fatsoenlijke games te vinden.

één vraag blijf ik echter mee zitten na 7 maanden BO2: als alle lag probs zijn terug te voeren naar brakke implementatie van lag comp software en crappy netcode....waarom liep het spel dan die eerste 2 weken als het spreekwoordelijke tietje?
zo'n goeie spelbeleving en bijhorende verbindingen als tijdens die eerste twee weken heb ik zelden gehad met een online shooter.

hoe...da...fuck...kan...dit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stinky1701 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:46:
[...]

na maandenlang de relevante fora bezocht te hebben, heb ik ook sterk de indruk dat van alle platforms, het het slechtst gesteld is met de xbox.
spelers van alle consoles klagen over lag issues maar van xbox spelers hoor je het vaakst dat het spel simpelweg onbespeelbaar is geworden door de extreme lag probs.
en dat dagen, nee weken, achtereen.
ik zie daar ook de meeste tweedehands verkopen vandaan komen.

maar om een evt teleurstelling bij je te voorkomen: BO1 xbox is ook niet meer te doen.
laast van alle ellende BO1 maar weer eens er in gegooid maar ook dat is vrijwel niet te spelen....en daarnaast zijn er, mn in HC, vrijwel geen nog enigzins fatsoenlijke games te vinden.

één vraag blijf ik echter mee zitten na 7 maanden BO2: als alle lag probs zijn terug te voeren naar brakke implementatie van lag comp software en crappy netcode....waarom liep het spel dan die eerste 2 weken als het spreekwoordelijke tietje?
zo'n goeie spelbeleving en bijhorende verbindingen als tijdens die eerste twee weken heb ik zelden gehad met een online shooter.

hoe...da...fuck...kan...dit? :?
het is gewoon rommel om het simpel te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik heb gisteren bij een vriend die uprising had binnen gehaald ff een paar rondes gespeeld op de nieuwe maps. Encore en Vertigo gaan nog wel maar Magma en vooral Studio vind ik echt dikke bagger maps.

En wat betreft die brakke lag comp en netcode, tsja, als mensen het domweg accepteren en toch wel blijven spelen dan heeft Treyarch geen enkele motivatie om ook maar iets te verbeteren. Bedrijven kennen maar 1 taal en dat is de taal van geld. Als je wilt dat er echt iets verbeterd dan moet je je geld laten spreken en geen euro meer hun kant op sturen. Dat is ook de reden dat ik BO2 heb verkocht. Ik heb er goed geld voor betaald en dan verwacht ik een product dat naar behoren werkt. Zo niet, dan krijgen ze van mij geen cent meer. Ik heb er dan ook nog geen seconde spijt van gehad dat ik het heb verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
het spel verkopen, daar voelt de uitgever niet veel van.
massaal de dlc's links laten liggen en de volgende CoD's niet kopen: daar kunnen ze in de board room niet meer om heen.

door het gebrek aan goede alternatieven, heb ik de stap om het spel te verkopen nog niet gezet (ja, ik ben verslaafd en vertoon daardoor irrationeel gedrag) maar dlc's heb ik bewust niet meer gekocht en de volgende CoD zal zich eerst moeten bewijzen eer ik daar geld aan uitgeef.
Ik heb er goed geld voor betaald en dan verwacht ik een product dat naar behoren werkt.
dit!
ik speel meestal samen met een goeie vriend en telkens als we een spelletje gespeeld hebben vragen we ons weer vertwijfeld af waar we ons zuur verdiende geld aan hebben uitgegeven...

eigenlijk zou een programma als Kassa eens aandacht ad zaak mogen besteden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Misschien gaan ze voor de multiplayer van Ghosts dedicated servers gebruiken. Dat zou wat zijn, dat ze daadwerkelijk naar alle kritiek hebben geluisterd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:24
DervishD schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:03:
Misschien gaan ze voor de multiplayer van Ghosts dedicated servers gebruiken. Dat zou wat zijn, dat ze daadwerkelijk naar alle kritiek hebben geluisterd 8)7
Niet op consoles spelen dan. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Kan iemand mij uitleggen waarom dedicated servers niet mogelijk zijn op een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
DervishD schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:23:
Kan iemand mij uitleggen waarom dedicated servers niet mogelijk zijn op een console.
Zijn prima mogelijk. Zelf huren en of zelf vrij opzetten zou prima kunnen (o.a BF3 doet het eerste al). Echter, met matchmaking heeft het niet zo veel zin om een server te huren omdat je er dan niks aan kan veranderen. En het is kennelijk te duur voor Activision om voor 500k+ console spelers servers te huren of op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Gundogan schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:28:
[...]

Zijn prima mogelijk. Zelf huren en of zelf vrij opzetten zou prima kunnen (o.a BF3 doet het eerste al). Echter, met matchmaking heeft het niet zo veel zin om een server te huren omdat je er dan niks aan kan veranderen. En het is kennelijk te duur voor Activision om voor 500k+ console spelers servers te huren of op te zetten.
En, bij mij weten zijn console gamers het al vanaf CoD 1 gewend om geen dedi's te hebben?
En PC weten van CoD1-5 en BO1 hoe het kan, en van alle andere CoD's hoe het niet moet -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DervishD schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:23:
het is gewoon mogelijk op een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:01
Helemaal over het hoofd gezien dat de nieuwe map pack uit was voor de PC. :F

Wat vinden jullie ervan?

Zo even CoD aanslingeren :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Wij hebben COD in het echt nagemaakt, met wat special effects enzo.. x wat anders dan met toetsenbord spelen :P

YouTube: Call of Duty Real Life Trailer HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:00:
[...]

het is gewoon mogelijk op een console.
Dat bedoel ik dus. Waarom lees ik dan overal dat ze het niet doen vanwege de console spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

DervishD schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 20:31:
[...]

Dat bedoel ik dus. Waarom lees ik dan overal dat ze het niet doen vanwege de console spelers?
Bron(nen)? Het meest logische antwoord zou zijn dat de hele P2P uitvoering van de hosting stukken goedkoper is dan het opzetten en onderhouden van dedicated servers. Daarom moesten ze sleutelen aan de netcode, om host advantage te elimineren. Oplossing? Nee, gewoon een verschuiving van het "probleem". Als ze met dedicated servers zouden werken, zou die hele lag compensation zooi er gewoon uit kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Fid3lity schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:19:
[...]

Bron(nen)? Het meest logische antwoord zou zijn dat de hele P2P uitvoering van de hosting stukken goedkoper is dan het opzetten en onderhouden van dedicated servers. Daarom moesten ze sleutelen aan de netcode, om host advantage te elimineren. Oplossing? Nee, gewoon een verschuiving van het "probleem". Als ze met dedicated servers zouden werken, zou die hele lag compensation zooi er gewoon uit kunnen.
Ja dat hebben ze op de PC wel, maar ik merk geen reet van het feit dat er geen lag compensation zou zou zijn .. Gruwelijk irritant soms dat het lijkt alsof gewoon 10% van de kogels losse flodders zijn en ik af en toe de haren uit men hoofd trek vanwege het feit dat mensen niet dood gaan (ook geen hitmarkers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zal voorlopig wel lag blijven in online multiplayer met watvoor systeem ze ook gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:27:
er zal voorlopig wel lag blijven in online multiplayer met watvoor systeem ze ook gaan werken.
Lag wel, dat is onvermijdelijk. Maar met dedicated servers zit je niet met host advantage waarvoor lag compensation ontwikkeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fid3lity schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:36:
[...]

Lag wel, dat is onvermijdelijk. Maar met dedicated servers zit je niet met host advantage waarvoor lag compensation ontwikkeld is.
battlefield 3 op de consoles werkt ook met dedicated servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Fid3lity schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:36:
[...]
Geen host voordeel, maar wel voordeel als je dichter bij de server zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:57:
[...]

battlefield 3 op de consoles werkt ook met dedicated servers.
Dus? Het is al duidelijk gemaakt dat het gewoon kan.
SmokingCrop schreef op zondag 19 mei 2013 @ 12:04:
[...]

Geen host voordeel, maar wel voordeel als je dichter bij de server zit :P
Zo gaat dat nou eenmaal en zo heeft het al jaren lang gewerkt. Als je verbinding minder is, zoek je gewoon een andere server op (ervan uitgaande dat er tegelijkertijd ook een server browser wordt gebruikt).

[ Voor 12% gewijzigd door Fid3lity op 19-05-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan heb je nog eens input lag op je tv...

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 22:25

steel123

Cryman9

Of het nu P2P is of dedicated servers, dat maakt voor het lag gebeuren niet eens zoveel uit. Het ligt gewoon puur aan die netcode/hitdetection of hoe je het allemaal wilt noemen.

Kijk naar CoD:MW2, dat was ook op de PC echt helemaal P2P. En daar was de hit detection gewoon perfect, dus het kan wel gewoon met een P2P systeem.
Als iedereen daar gewoon 4 strepen had dan ging het super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
steel123 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:21:
Kijk naar CoD:MW2, dat was ook op de PC echt helemaal P2P. En daar was de hit detection gewoon perfect, dus het kan wel gewoon met een P2P systeem.
Als iedereen daar gewoon 4 strepen had dan ging het super.
Stopping power en 0 recoil hielp ook een beetje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik vind hit detection helemaal niet slecht. Ook vallen de lag problemen wel mee. Bij BF3 was het op de PC erger. Daar viel je gewoon instant dood neer en werd je neergeschoten terwijl je al 3 seconden buiten zicht was op jouw beeldscherm. Bovendien is de hitdetectie client side geregeld, kogels worden wel geregistreerd. Alleen is het zo dat in sommige gevallen de tegenstander op zijn scherm langer op jou schiet waardoor met invloed van lag comp het bij jou lijkt dat hij jou wel erg snel om legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
reemprive schreef op zondag 19 mei 2013 @ 19:07:
Bij BF3 was het op de PC erger. Daar viel je gewoon instant dood neer en werd je neergeschoten terwijl je al 3 seconden buiten zicht was op jouw beeldscherm.
Dat heb ik gewoon nog nooit gehad in de 166h dat ik al gespeeld heb.. (15-30ms ping servers altijd)

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 19-05-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
SmokingCrop schreef op zondag 19 mei 2013 @ 19:25:
[...]

Dat heb ik gewoon nog nooit gehad in de 166h dat ik al gespeeld heb.. (15-30ms ping servers altijd)
Ik wel in de >700 uur dat ik gespeeld heb. Dit soort grappen:
YouTube: Hit detection / Netcode tests - Bf3

Dat had ik op servers met 30/40 ping. Dat is echt slechter dan nu in BO2.

Dit soort onzin met hit detectie heb ik ook nog niet gezien bij BO2:
YouTube: BF3 NO hit detection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Ik ging gisteren even bij een maat langs en die was core ffa aan het spelen. Het is echt zo extreem onrealistisch dat je in core een half magazijn in iemand moet legen voordat diegene neergaat. Maar ik snap wel dat core het meest populair is, het is immers veel makkelijker. In HC is 1 kogel al genoeg om dood te gaan terwijl je in core gewoon nog door kunt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

DervishD schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:34:
Ik ging gisteren even bij een maat langs en die was core ffa aan het spelen. Het is echt zo extreem onrealistisch dat je in core een half magazijn in iemand moet legen voordat diegene neergaat. Maar ik snap wel dat core het meest populair is, het is immers veel makkelijker. In HC is 1 kogel al genoeg om dood te gaan terwijl je in core gewoon nog door kunt gaan.
Zucht... Gaan we weer!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Lastig om op dit soort posts niet te reageren, maar het verhaal Core vs HC is persoonlijk.

En een half magazijn, ligt er net aan waar je iemand raakt.
In HC kan je doodgaan omdat iemand in je grote teen schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

HC of Core is een persoonlijke keuze daar is verder geen discussie over mogelijk.
Het is gewoon een moeilijkheidsgraad waaruit je kan kiezen.

het is erg jammer dat spelers die HC spelers zich altijd beter vinden dan spelers die van CORE gameplay houden, terwijl het dezelfde game blijft.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Pykow schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:05:
[...]

HC of Core is een persoonlijke keuze daar is verder geen discussie over mogelijk.
Het is gewoon een moeilijkheidsgraad waaruit je kan kiezen.

het is erg jammer dat spelers die HC spelers zich altijd beter vinden dan spelers die van CORE gameplay houden, terwijl het dezelfde game blijft.
En omgekeerd, mensen die core spelen die hardcore mensen noob vinden .. Still a mening tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

Dat is ook weer een lekkere generalisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

[...]

Generalisatie :N

De grote drempel was in HC voorheen dat spelers de HUD / crosshair moesten missen, wat genoeg spelers ervan weerhield HC uberhaupt te proberen. In Black Ops II gaat dat hele verhaal door de toevoeging van de laser attachement niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
het is erg jammer dat spelers die HC spelers zich altijd beter vinden dan spelers die van CORE gameplay houden
Ja, terwijl het omgekeerde waar is. 8)

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

MicScott schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:07:
[...]

Dat is ook weer een lekkere generalisatie.
zo'n discussie over HC en CORE begint altijd bij de HC spelers en dan gaan de CORE spelers er op reageren en inderdaad heb je dan lui die beweren dan HC weer makkelijker is dan CORE en andersom.
Maar uiteindelijk blijft het een eigen keuzen, maar is het toch jammer dat de HC spelers altijd de eerste zet moeten zetten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Pykow schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:55:
[...]

zo'n discussie over HC en CORE begint altijd bij de HC spelers en dan gaan de CORE spelers er op reageren en inderdaad heb je dan lui die beweren dan HC weer makkelijker is dan CORE en andersom.
Maar uiteindelijk blijft het een eigen keuzen, maar is het toch jammer dat de HC spelers altijd de eerste zet moeten zetten.
Zelfs als het altijd HC-spelers zouden zijn, dan is het nog een generalisatie om te zeggen dat 'die HC-spelers zich altijd beter vinden', terwijl het maar een (hopelijk klein) deel van de HC-spelers is, die dat denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Wat MicScott zegt. Ik vind mezelf absoluut niet beter omdat ik vaker HC speel. Het heeft gewoon mijn voorkeur.

Voor beide modus zijn zowel voor- als nadelen te noemen. Zo zal een wapen die je in Core links laat liggen omdat hij niet zo sterk is weer juist wel gebruiken in HC omdat het wapen daar voor je gevoel sterker is.
Verder heb je inderdaad meer kogels nodig in Core maar dat komt met name door de 100% health die je daar hebt + de combinatie van accuraat aimen.

Tja campers heb je zowel in HC als Core. Als je zo plezier hebt aan een game ja dat moet iemand zelf weten. Bij mij halen ze al snel het bloed onder mijn nagels vandaan zeker als ze niet voor de Objectives gaan.

Elke keer hier de discussie beginnen lijkt me gewoon zinloos en voegt op een gegeven moment niets meer toe aan dit topic imo.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Heb vanochtend bij een maat van me nog ff core ffa geprobeerd omdat ik dat in COD4 geweldig vind en dat gaat echt helemaal nergens over zeg. Headshots zijn niet dodelijk, je moet iemand 3 of 4 keer in z'n knar knallen voordat ie ligt maar een mes is altijd dodelijk? WTF? Welke enorme klapjosti heeft dat in godsnaam bedacht? En als je iemand op de korrel hebt en diegene eindelijk ligt dan ben je zelf ook al weer dood omdat iemand je in de rug heeft geschoten. Om maar niet te spreken van alle jumpers, divers en campers. Ik heb in het verleden heel wat shooters gespeeld en vrijwel altijd free for all en ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat ffa zo grondig verneukt is zeg. Ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Pykow schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:55:
Als je in dit verhaal hierboven HC vervangt door BF/Apple en Core door CoD/Google heb je dezelfde soort zinloze discussies als nu. Iedereen heeft nu eenmaal andere voorkeuren, prima, maar ga andere dan niet lopen afzeiken over zijn(haar) keus of verklaren dat jouw keus beter/superieur is ..DAAR word ik moe van, zeker als X niet jouw keus is maar je wel continu gaat klagen in topic X).

@DervishD; Lol jij verkoopt je eigen game maar gaat vervolgens wel bij vrienden CoD spelen, en dan ook nog FFA? Dat is juist een beruchte modus waar mensen achter je spawnen (tip: als je iemand killed spawnt ie vaak op de dichsbijzinde spawnplek achter je (let maar eens op als jezelf respawnt, vaak vlakbij en achter degene die jouw omlegde); dus na een kill niet als een dolle doorrennen maar even pas op de plaats) -> map (spawn) kennis is ook een skill :)
En tuurlijk is een mes dodelijk, je moet eerst ongemerkt bij iemand in de buurt komen en als je dan ook nog 4x moet steken schiet het niet op...Maar je hebt vast geen MW2 gespeeld, daar was knife runnen pas overpowered....

[ Voor 3% gewijzigd door Frentik op 22-05-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
ik ben er ZOOOO klaar mee
vanavond heb ik voor iedereen kil 3 miljoen kogels nodig
moet ik mis schieten om te killen (recht erop doet niks)
lag als de pleuris (niet stotter maar echt stoten aan/uit)

ik ben er echt ff strontzat van..
net lekker op teamspeak me gal gespuwt... nu lekker peukie doen, en morgen een dag zonder cod

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Frentik schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:35:@DervishD; Lol jij verkoopt je eigen game maar gaat vervolgens wel bij vrienden CoD spelen, en dan ook nog FFA?
Hij was het aan het spelen en omdat ik FFA in COD4 super vind ook maar ff geprobeerd. Ik had het met mijn eigen verkochte exemplaar niet gespeeld namelijk. Ik had de game al verkocht omdat ik er zat van was. Ik heb trouwens gelezen dat BO2 wel HC FFA had maar dat dat er uit gehaald is omdat er te weinig spelers voor waren. Was HC FFA in BO2 ongeveer hetzelfde als FFA in COD4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het is ongeveer hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Wel opvallend dat nu in voor de challenges ga ik veel tactischer ga spelen. Aangezien ik een rusher was/ben duik ik nu vaker weg, wacht even op een bepaalde plek of switch eerder van wapen als ik merk dat het niet gaat.

Enige nadeel was dat er gisteren bij HC CTF natuurlijk weer zo iemand lekker zat te campen met zijn ghost / lmg +silencer en target finder. Die zat alleen maar te zoeken naar targets en pakte verder geen vlag ofzo. Zeker als je bovenaan staat omdat je wel voor objectives speelt (en een paar in het team niet) dan is het extra zuur om aan het einde alsnog te verliezen en die camper bovenaan te zien staan met 0 caps :|

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
DervishD schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:14:
Heb vanochtend bij een maat van me nog ff core ffa geprobeerd omdat ik dat in COD4 geweldig vind en dat gaat echt helemaal nergens over zeg. Headshots zijn niet dodelijk, je moet iemand 3 of 4 keer in z'n knar knallen voordat ie ligt maar een mes is altijd dodelijk? WTF? Welke enorme klapjosti heeft dat in godsnaam bedacht? En als je iemand op de korrel hebt en diegene eindelijk ligt dan ben je zelf ook al weer dood omdat iemand je in de rug heeft geschoten. Om maar niet te spreken van alle jumpers, divers en campers. Ik heb in het verleden heel wat shooters gespeeld en vrijwel altijd free for all en ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat ffa zo grondig verneukt is zeg. Ongelofelijk.
Zoveel verschil zit er niet
http://symthic.com/cod-bo2-weapon-charts#00011000ncnn0
http://i671.photobucket.com/albums/vv77/HeyDen/Range.png

Ik speel ook wel eens hardcore, het valt mij op dat daar veel mensen rondlopen met accuracy's van 8-10 procent. Als die vervolgens core gaan spelen gaan ze inderdaad nogal snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

reemprive schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:26:
[...]

Zoveel verschil zit er niet
http://symthic.com/cod-bo2-weapon-charts#00011000ncnn0
http://i671.photobucket.com/albums/vv77/HeyDen/Range.png

Ik speel ook wel eens hardcore, het valt mij op dat daar veel mensen rondlopen met accuracy's van 8-10 procent. Als die vervolgens core gaan spelen gaan ze inderdaad nogal snel dood.
Hoezo? Ikzelf heb een vrij lage accuracy van 17 procent ofzo (denk ik), maar ik schiet heel veel op muren voor wallbangs als ik denk dat er iemand achter kan zitten. Daarmee kun je best kills scoren in HC, namelijk. Ik vind accuracy altijd zo'n vreemde stat om iemand op te beoordelen. Het ligt heel erg aan je speelstijl of dat belangrijk is of niet.

Als ik iemand zie, schiet ik behoorlijk accuraat, maar ik verspil ook veel ammo om andere redenen.

[ Voor 5% gewijzigd door MicScott op 24-05-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 12-09 22:25

steel123

Cryman9

En iemand met een accuracy van 22% schiet nooit op muren als hij denkt dat er iemand zit?

Ik hipfire gewoon echt nooit(behalve binnen 1 meter afstand), daardoor is mijn accuracy zo rond de 20-23%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

steel123 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:34:
En iemand met een accuracy van 22% schiet nooit op muren als hij denkt dat er iemand zit?

Ik hipfire gewoon echt nooit(behalve binnen 1 meter afstand), daardoor is mijn accuracy zo rond de 20-23%.
Ik ook niet. En mijn aim is echt wel degelijk. Vandaar dat ik zeg: accuracy zegt net zo min als enkel k/d of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
MicScott schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:30:
[...]

Hoezo? Ikzelf heb een vrij lage accuracy van 17 procent ofzo (denk ik), maar ik schiet heel veel op muren voor wallbangs als ik denk dat er iemand achter kan zitten. Daarmee kun je best kills scoren in HC, namelijk. Ik vind accuracy altijd zo'n vreemde stat om iemand op te beoordelen. Het ligt heel erg aan je speelstijl of dat belangrijk is of niet.

Als ik iemand zie, schiet ik behoorlijk accuraat, maar ik verspil ook veel ammo om andere redenen.
17 procent is niet laag hoor, 12 procent vind ik laag, ik zag laatst iemand met 7 procent accuracy dat vind ik echt bizar laag. De mijne hangt ergens rond de 20 procent, maar ik schiet zelf ook niet altijd even accuraat en schiet ook op muren. Ik ADS vrijwel altijd, dat helpt ook wel.
MicScott schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:36:
[...]

Ik ook niet. En mijn aim is echt wel degelijk. Vandaar dat ik zeg: accuracy zegt net zo min als enkel k/d of zo.
Het zegt echt wel wat, heb jij ooit iemand gezien met een accuracy van 10 procent die steevast bovenaan staat in een gamemodus als Kill Confirmed? Hoe lager je accuracy, hoe minder kogels blijkbaar aan komen. Nu zijn er mensen die daar mee wegkomen door steevast te bunny hoppen en te diven met een SMG met laser, maar daar win je de oorlog ook niet mee ;)

[ Voor 25% gewijzigd door codex op 24-05-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in black ops had ik met mijn ak47 een accuracy van 8%

Wins
1941

Finished in top 3
1,077

Losses
3783

en dit alles in hc free for all.

K/D Ratio
2.08

Kills
58,150

Deaths
27,981

Headshots
3,335

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
MicScott schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:30:
[...]
Hoezo? Ikzelf heb een vrij lage accuracy van 17 procent ofzo (denk ik), maar ik schiet heel veel op muren voor wallbangs als ik denk dat er iemand achter kan zitten. Daarmee kun je best kills scoren in HC, namelijk.
Ja handig om dat te doen in HC, dan kan je ook niet zien of er iemand van je eigen team achter staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

GekkePrutser schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:31:
[...]

Ja handig om dat te doen in HC, dan kan je ook niet zien of er iemand van je eigen team achter staat ;)
Situational awareness jonguhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

reemprive schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:04:
[...]

17 procent is niet laag hoor, 12 procent vind ik laag, ik zag laatst iemand met 7 procent accuracy dat vind ik echt bizar laag. De mijne hangt ergens rond de 20 procent, maar ik schiet zelf ook niet altijd even accuraat en schiet ook op muren. Ik ADS vrijwel altijd, dat helpt ook wel.
Mijn gemiddelde accuracy ligt ergens tussen de 11 en 16% met AR's en SMG's oOo
[...]

Het zegt echt wel wat, heb jij ooit iemand gezien met een accuracy van 10 procent die steevast bovenaan staat in een gamemodus als Kill Confirmed? Hoe lager je accuracy, hoe minder kogels blijkbaar aan komen. Nu zijn er mensen die daar mee wegkomen door steevast te bunny hoppen en te diven met een SMG met laser, maar daar win je de oorlog ook niet mee ;)
Ik sta zelf normaal gesproken bovenaan in HC Kill Confirmed, en dat met bovengenoemde accuracy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Weet niet wat het is. Ben bezig met de challenge voor no perks - no attachement op de Scorpion maar ondanks de naam ;) is het dan echt een k ... ding.

Schiet ik met de Scar-H dan is het bij het indrukken van de muis gelijk bam bam.
Nee bij de Scorpion is het eerst niets en dan pas kogels. Dan heb je een ping van 45 en dan leg je het echt keer af omdat je wapen niet gelijk schiet |:( Zelf bij hipfire is het gewoon een halve / tot 1 seconden voordat je begint te vuren ?!?

Ja dan speel je HC, reageer je eerder op iemand die je ziet ga je alsnog telkens dood omdat je wapen een eigen leven gaat lijden en zelf bepaald wanneer hij kogels afvuurt :| :/
En dat is dus best frustrerend (op zijn zachts gezegd)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Fid3lity schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:42:
[...]

Mijn gemiddelde accuracy ligt ergens tussen de 11 en 16% met AR's en SMG's oOo

[...]

Ik sta zelf normaal gesproken bovenaan in HC Kill Confirmed, en dat met bovengenoemde accuracy.
Ik bedoel ook core :) Je kan niet met een accuracy van 10 procent steevast in de top 3 staan bij core. Bij hardcore kan je in principe je linkermuisknop ingedrukt houden in de hoop dat 1 of 2 kogels doel raken, bij core is dan inderdaad je magazijn sneller leeg dan je een kill hebt.

Dat bedoelde ik ook in deze discussie hoor, no offence. Mensen die zeggen dat je een heel magazijn nodig hebt om iemand te killen in core mikken niet goed. De M27 is misschien een uitzondering, dat vind ik in hardcore een heel fijn wapen maar in core belabberd, omdat de damage en firerate allebei net niet genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

reemprive schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:04:
[...]

17 procent is niet laag hoor, 12 procent vind ik laag, ik zag laatst iemand met 7 procent accuracy dat vind ik echt bizar laag.
Is het ook, maar hou er ook rekening mee dat er ook mensen zijn die dit spel spelen die al iets ouder zijn. In onze clan zitten bijvoorbeeld gasten die de pensioengerechtigde leeftijd hebben bereikt. Die zijn niet opgegroeid met games en proberen nu wat te raken. Laten we zeggen dat ze meer bijdragen aan de gezelligheid dan aan de winst ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Zijn er hier mensen die vooral SnD spelen?

Wil dat wat vaker doen, maar met een vast clubje via ts of mumble lijkt dat me leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Sandyman538 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:40:
[...]

Is het ook, maar hou er ook rekening mee dat er ook mensen zijn die dit spel spelen die al iets ouder zijn. In onze clan zitten bijvoorbeeld gasten die de pensioengerechtigde leeftijd hebben bereikt. Die zijn niet opgegroeid met games en proberen nu wat te raken. Laten we zeggen dat ze meer bijdragen aan de gezelligheid dan aan de winst ;)
Ik ben (toevallig sinds vandaag) 37, dus ook niet de jongste meer ;)

Ik merk het niet echt dat mijn reactievermogen is gedaald in games de afgelopen 10 jaar. Maar misschien is het ook een soort training ofzo, waardoor je scherp blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

reemprive schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 08:22:
[...]

Ik ben (toevallig sinds vandaag) 37, dus ook niet de jongste meer ;)

Ik merk het niet echt dat mijn reactievermogen is gedaald in games de afgelopen 10 jaar. Maar misschien is het ook een soort training ofzo, waardoor je scherp blijft.
Maar er zit nog wel zo'n 30 jaar verschil tussen jou en iemand die met pensioen is. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 23:07
Okee, ik heb weer eens zin in een fps op de pc en ik dacht er over om BO2 te kopen. Hier is ie niet zo heel erg duur namelijk: http://www.billgames.nl/c...wn-2025-steam-key-pc.html

Heb nog wel CoD4 regelmatig op de pc gespeeld maar ben daarna eigenlijk overgestapt op de Xbox.
Als ik nu BO2 ga spelen, dan neem ik aan dat ik finaal word ingemaakt maar dat is niet zo erg, kwestie van oefenen. Wat ik me wel afvraag is of ik die dlc echt moet hebben of kan ik filteren op non-dlc potjes? Op de Xbox werd je er namelijk uit geknikkerd als je mappacks niet had en kon je weer opnieuw gaan zoeken.

sorry als het al eens gevraagd is, het is nogal een lang topic /3

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 25-05-2013 19:34 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Vrijdag schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:30:
Heb nog wel CoD4 regelmatig op de pc gespeeld maar ben daarna eigenlijk overgestapt op de Xbox.
Als ik nu BO2 ga spelen, dan neem ik aan dat ik finaal word ingemaakt maar dat is niet zo erg, kwestie van oefenen. Wat ik me wel afvraag is of ik die dlc echt moet hebben of kan ik filteren op non-dlc potjes? Op de Xbox werd je er namelijk uit geknikkerd als je mappacks niet had en kon je weer opnieuw gaan zoeken.
Aparte playlist voor de nieuwst DLC, de oudere DLC's zitten in de normale roulatie maar daar kom je niet in als je die niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 20:49
Laatste tijd last van een erg slechte hit detection... Erg storend -_- word ik beschoten en dan ren ik naar een veilige plek zoals een muur en dan ga ik alsnog dood :') En nee het is geen muur waar je met FMJ doorheen kan schieten.

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ps3gamer91 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:08:
Laatste tijd last van een erg slechte hit detection... Erg storend -_- word ik beschoten en dan ren ik naar een veilige plek zoals een muur en dan ga ik alsnog dood :') En nee het is geen muur waar je met FMJ doorheen kan schieten.
Dit is wel een mooi stukje uitleg:

vanaf 14:53 zie je een goed voorbeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door codex op 26-05-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 23:07
Frentik schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 23:29:
[...]
Aparte playlist voor de nieuwst DLC, de oudere DLC's zitten in de normale roulatie maar daar kom je niet in als je die niet hebt.
Ah okee, dankjewel :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Zo moet alleen een aantal Bloodthirsties met de Vector K10 om die Gold te hebben.
Rest me dan alleen nog maar de Chicom tot max te levellen om de Diamond camo te unlocken voor de SMG's.
Bij de Chicom heb ik al bijna de select fire en dan schijnt het wel een goed wapen te zijn.

Moet zeggen dat het op HC lekker gaat met die 150 kills (no attachment + no perks) Zeker op Nuketown is het al snel 30+ kills.

[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 27-05-2013 14:25 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

S.J_84 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:14:
Zijn er hier mensen die vooral SnD spelen?

Wil dat wat vaker doen, maar met een vast clubje via ts of mumble lijkt dat me leuker.
jup, in mijn eentje altijd (HC) SD. heb alleen geen DLC :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
superwashandje schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:48:
[...]

jup, in mijn eentje altijd (HC) SD. heb alleen geen DLC :)
Heb je al in mijn lijst dus zal binnenkort wat classes aanmaken voor hc snd.
Geen DLC moet geen probleem zijn.

Ik zie dat er weinig mensen zijn die het leuk vinden, enige die ik me nog kan bedenken is T-rex.
Als er een van jullie weer online is kunnen we wel weer even paar potjes doen als jullie dan zin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
In ben altijd in voor (alle) HC varianten :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Sc0rPi0N schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:34:
In ben altijd in voor (alle) HC varianten :)
Het enige wat ik persoonlijk leuk vind in hc is dus snd.
Maar als we snd doen krijg je ofc een invite van me :)

Gister paar potjes alleen gedaan, en elk potje had ik trolls in mijn team.
Dus in hoekjes liggen en elkaar knifen, niet defusen als de bom gepland is en dat soort ongein.

Jammer dat er toch altijd van dat soort trutjes in online games zijn..

Moet er wel bij zeggen dat ik na een paar potten core snd, dat ook wel leuk vind om te doen.
Je hebt dan net wat meer kans om een gunfight te winnen

[ Voor 13% gewijzigd door S.J_84 op 27-05-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Ja zie aan je ondertitel dat je Halcyon bent (en dus al in mijn lijst staat)

Speelde gisteren meer HC Dom / TDM / KC vanwege de 10 x Bloodthirsty zodat mijn Vector gold wordt.
Dan stap ik over naar de Chicom. Moet er nu nog een stuk of 4.

Gisteren HC Domination op Nuketown 2025 en na zoveel kills kreeg ik een Lodestar in mijn CP. Daarna per raket wel minimaal 2 kills :D Werd ook niet uit de lucht geschoten, want dat kregen ze niet voor elkaar :)

Eindigde met 66 kills :)
klik

[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 29-05-2013 12:53 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
EDIT: Is al niet meer beschikbaar er waren er blijkbaar maar 5000 ..

Voor de PS3 en XBOX gamers onders ons, je kan een gratis Ghosts camo krijgen via deze facebook pagina:

https://www.facebook.com/GrFridayNights

Facebook post:

Do you want a cool Call of Duty: Ghosts themed weapon camo to use in Call of Duty: Black Ops 2?

”Like” the Friday Nights Facebook page: https://www.facebook.com/GrFridayNights and click on the App "Friday Nights - Weapon Camo giveaway" to access the giveaway, which runs from May 28-31.

To activate your weapon camo code, go to www.callofduty.com/camo-redemption

To qualify for this offer you will need to:
1. Own either an Xbox 360 or a Playstation 3 with a valid Gold Xbox Live membership or Playstation Network account
2. Have an unique Xbox LIVE Gamertag or Playstation Network ID
3. Redeem your code before July 1st, 2013.

In order to activate the redemption code you will need to:
1. Log on to www.callofduty.com/camo-redemption
2. Complete the redemption code proces as outlined on the website (by entering your name, e-mail, Gamertag and Unique Redemption Code)

[ Voor 3% gewijzigd door Pannekoek_NL op 29-05-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
  • Laatst online: 30-11-2021
Zouden ik de link van mijn cod youtube kanaal hier kunnen plaatsen in dit topic of zouden jullie het dan direct gaan haten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Sc0rPi0N schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:51:
Gisteren HC Domination op Nuketown 2025 en na zoveel kills kreeg ik een Lodestar in mijn CP. Daarna per raket wel minimaal 2 kills :D Werd ook niet uit de lucht geschoten, want dat kregen ze niet voor elkaar :)

Eindigde met 66 kills :)
klik
Leuk hoor maar kills die je scorestreak maakt tellen niet mee, je hoeft er niks extra voor te doen :/ Ik had een tijd geleden 48 kills (was een uitzonderlijk goede ronde) zonder gebruik te maken van een scorestreak. Echte kills dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

DervishD schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:39:
Leuk hoor maar kills die je scorestreak maakt tellen niet mee, je hoeft er niks extra voor te doen :/
in het geval van een lodestar zul je toch echt zelf moeten aimen hoor...
Ik had een tijd geleden 48 kills (was een uitzonderlijk goede ronde) zonder gebruik te maken van een scorestreak. Echte kills dus 8)
pics, or it didnt happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Frentik schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:40:
[...]
in het geval van een lodestar zul je toch echt zelf moeten aimen hoor...
Nou, dat is moeilijk. Je gaat ergens in een hoekje zitten en aimen maar. Is nog steeds geen echte kill in mijn boekje. Net zoals al die lui die bv zo'n regen van hunter killer drones of een sentry gun gebruiken en dan denken dat ze de beste zijn vanwege het hoge aantal kills. Dat ben je dus niet. Het enige wat ik gebruikte was de UAV, verder niks en toch stond ik toen ik echt beter werd altijd elke ronde in de top 3. Mag je mij zeggen wie meer skills heeft.
pics, or it didnt happen.
heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DervishD schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:49:
[...]

Nou, dat is moeilijk. Je gaat ergens in een hoekje zitten en aimen maar. Is nog steeds geen echte kill in mijn boekje. Net zoals al die lui die bv zo'n regen van hunter killer drones of een sentry gun gebruiken en dan denken dat ze de beste zijn vanwege het hoge aantal kills. Dat ben je dus niet. Het enige wat ik gebruikte was de UAV, verder niks en toch stond ik toen ik echt beter werd altijd elke ronde in de top 3. Mag je mij zeggen wie meer skills heeft.

[...]
Denk die met die lodestar. Denk niet dat jij die scorestreaks kan halen anders zou je ze wel gebruiken. Hij is in ieder geval nuttiger dan jou met je uav dat kan me nichje van 4 nog wel halen.

Dus de gene met meer skills is mister lodestar en de rest die boven je eindigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
DervishD schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 22:39:
[...]

Leuk hoor maar kills die je scorestreak maakt tellen niet mee, je hoeft er niks extra voor te doen :/ Ik had een tijd geleden 48 kills (was een uitzonderlijk goede ronde) zonder gebruik te maken van een scorestreak. Echte kills dus 8)
Alsjeblieft, 70 kills zonder lethal killstreaks. Neemt niet weg dat je met hoge streaks moet zorgen dat je niet dood gaat, wat soms ook nog een opgave is als je de objective speelt of stoer wil doen en met een lastig wapen speelt. Feitelijk zegt het vrij weinig over skill of iets dergelijks, als je met uav, cuav en orbital speelt haal je veel kills omdat je awareness beter is en vijanden dus een nadeel hebben.

Als je met hoge lethal streaks speelt zal je minder dood moeten gaan(hogere K/D) dus voorzichtiger spelen met minder awareness, de beloning is extra kills van je scorestreaks.

Ik zie geen significante verschillen in aantal kills bij keuzes tussen lage of hoge streaks, of lethal vs non lethal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:07:
[...]

Denk die met die lodestar. Denk niet dat jij die scorestreaks kan halen anders zou je ze wel gebruiken. Hij is in ieder geval nuttiger dan jou met je uav dat kan me nichje van 4 nog wel halen.
Ik zei dat UAV de enige scorestreak was die ik gebruikte, niet dat ik die altijd gebruikte. Is ook vaak voorgekomen dat ik er niet eens aan dacht om die te gebruiken.
Ik ben ook vaak zat op 1 geeindigd ondank mister lodestar (wat ook aangeeft dat ik de lodestar had kunnen gebruiken als ik het had gewild).

Ik vind scorestreaks gewoon stompzinnig. Iemand die al beter is dan ook nog belonen met extra kills waar diegene geen echte moeite voor hoeft te doen. Nou zijn veel scorestreaks makkelijk uit te schakelen met een EMP granaat maar ik blijf ze gewoon lame vinden.
reemprive schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:25:
[...]

Alsjeblieft, 70 kills zonder lethal killstreaks.
_/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door DervishD op 30-05-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:07:
[...]

Liever iemand die UAV/CUAV + VSAT/Hellstorm of Lightning Strike gebruikt dan Lodestar/Swarm/VTOL en meer van dat soort grappen (in objective gamemodes uiteraard. :)). UAV/CUAV haal je inderdaad altijd en daarom zijn ze zo goed. Je draagt altijd wat bij terwijl je met hoge killstreaks vaak al dik aan het winnen bent (en alleen maar ragequits in de hand werkt) of te ver achterligt omdat je team minder is en je te passief moet spelen om de hogere rewards te halen. En bij gelijk opgaande potjes liggen de K/D ratios ook dichter bij één en komen lange killstreaks ook niet vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:14:
[...]

Liever iemand die UAV/CUAV + VSAT/Hellstorm of Lightning Strike gebruikt dan Lodestar/Swarm/VTOL en meer van dat soort grappen (in objective gamemodes uiteraard. :)). UAV/CUAV haal je inderdaad altijd en daarom zijn ze zo goed. Je draagt altijd wat bij terwijl je met hoge killstreaks vaak al dik aan het winnen bent (en alleen maar ragequits in de hand werkt) of te ver achterligt omdat je team minder is en je te passief moet spelen om de hogere rewards te halen. En bij gelijk opgaande potjes liggen de K/D ratios ook dichter bij één en komen lange killstreaks ook niet vaak voor.
Allemaal leuk en aardig maar uav enzo die beslissen de pot niet, meestal gebruiken mensen die om hoge score te krijgen.. een vsat, lodestar honde en swarm daarmee kan je een pot helemaal omgooien en of de winst vaststellen is gewoon een feit.. Daar draait et spelletje om volgens mij. Als mensen daarom weggaan prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Voor mij zou het wat meer mogen gaan om leuk met elkaar een aantal rondes te spelen dan ten koste van alles te willen winnen. Ik heb een aantal avonden gehad dat ik echt een paar uur lang met dezelfde mensen zat te spelen. We bleven ook allemaal zodat er niemand anders tussen kon komen omdat we gewoon lekker bezig waren. We waren dom aan het ouwehoeren via de textchat en gaven elkaar ook complimenten. Dat vind ik vele malen leuker dan spelen met een groep die obsessief bezig is met winnen. Het gaat niet altijd om winnen maar ook hoe je het spel speelt en dat lijkt de CoD community nog al eens te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:40:
[...]

Allemaal leuk en aardig maar uav enzo die beslissen de pot niet, meestal gebruiken mensen die om hoge score te krijgen.. een vsat, lodestar honde en swarm daarmee kan je een pot helemaal omgooien en of de winst vaststellen is gewoon een feit.. Daar draait et spelletje om volgens mij. Als mensen daarom weggaan prima..
Minder dan je denkt dus. Ik zeg toch:

- Of je wint sowieso omdat je team beter is.
- Of je verliest sowieso om je team minder goed is en alsnog niks kan klaarmaken wanneer die rewards in de lucht zijn.
- Of je haalt ze niet omdat je constant op de objective moet zitten omdat de teams gelijkwaardig zijn. <- Dit is de situatie die het meest interessant is. Dan wil je scorestreaks die je makkelijk kan halen en ook daadwerkelijk wat doen. Informatie geven (UAV) of verhinderen (CUAV) of een bepaald gebied afsluiten (Guardian/Sentry, maar ook Hellstorm bijvoorbeeld) zijn dan best goed.

UAV en CUAV kan je constant inroepen en heb jij en je team hele de pot door profijt van. Zelfde geldt voor lagere lethal killstreaks zoals Hellstorm, Lightning Strike en Sentry en zelfs Hunter Killer of RCXD.

Bij Activsion's eigen championship (en MLG pro circuit volgens mij ook) zijn ook niet geheel toevallig alle informatie skillstreaks niet toegestaan, maar wel alle hoge rewards. Waar speelde iedereen mee? Lage lethal rewards zoals RCXD/Hellstorm/Lightning Strike.

Pagina: 1 ... 16 ... 23 Laatste