HD S&D ook, maar de mapjes waren ook ruimer en tactischer. Nu met deze maps en die lasers is HC in tactisch opzicht gewoon jammer.Sc0rPi0N schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:47:
[...]
Quote van David Vonderhaar:
[...]
HC Demolition was erg vet om te spelen in BO1. Het is gewoon jammer dat het overgrote deel Core speelt/ te weinig mensen de lol zien van HC. Persoonlijk vind ik het gewoon realistischer dan Core. Paar kogels en je hebt een kill. Of het afleggen tegen een kniver hoewel je hem al een paar keer hebt geraakt ...
Ik heb sindskort wel een Technicolor (Technicolor tc7200) van UPC. Ik heb de volgende poorten open gezet en mijn NAT is nu gewoon open.reemprive schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:55:
Even een technische vraag tussendoor, iemand die op een Technicolor modem(glasvezel) zijn poorten open heeft gekregen? Wil maar niet lukken, blijf op strict staan.
Ik speel wel op PC...
In het begin zat die bij mij ook moeilijk te doen als ik bijvoorbeeld: poort 27000 tot 27030 wou toevoegen.
Dat wou die niet doen maar, toen ik 27000 - 27001 eerst toevoegde en daarna de rest deed die het wel opeens dusja beetje vaag.

Ik zelf heb enorme problemen met mijn TG789, en krijg met geen mogelijkheid poorten open. Ook met andere games heb ik dat. En als je op internet kijk is het 99% de router .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Ik moet zeggen dat ik de dagen dat True Combat Elite nog een redelijke spelers base had wel mis. Daar had je geen perks en scorestreaks maar alleen 2 granaten, een wapen en laat maar zien dat je beter bent. Ook geen radar of minimap maar alles op gehoor en zicht doen. Door maps rushen had in TCE ook geen zin vanwege de gameplay, het was echt een tactische FPS. En wat ik nog altijd briljant vind van TCE waren de ROE oftewel rules of engagement. Als je iemand in TCE neerschoot als diegene spawnde dan ging je zelf ook dood omdat je je niet aan de ROE hield. Ik denk dat heel wat BO2 spelers het gigantisch zouden afleggen in TCE.
Dan heb je het ook over een compleet ander spel (ik ken het overigens niet). Je kunt ook niet altijd zien of iemand net gespawnd is, dus doodgaan als je iemand killt die net spawnt is wel zware straf. Het is wel jammer dat COD BO 2 niet luidere voetstappen heeft.
Hier hetzelfde probleem, zelfs al forward je letterlijk alle poorten naar je pc, dan heeft ie nog zoiets van .. zoek het maar uit.MaFFia schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:36:
Ik zelf heb enorme problemen met mijn TG789, en krijg met geen mogelijkheid poorten open. Ook met andere games heb ik dat. En als je op internet kijk is het 99% de router .
Veel games werken goed door UPnP aan te zetten bij mij, maar BO2 en MW3 hebben er echt geen zin in. Heb m'n provider er al over gecontacteerd maar die wisten ook geen oplossing
Ik heb de TG789vn v3, zelfde probleem. Ik zie wel een oplossing op YouTube met instellen middels Telnet, maar daarmee kan ik niet inloggen.Zen!th schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:53:
[...]
Hier hetzelfde probleem, zelfs al forward je letterlijk alle poorten naar je pc, dan heeft ie nog zoiets van .. zoek het maar uit.
Veel games werken goed door UPnP aan te zetten bij mij, maar BO2 en MW3 hebben er echt geen zin in. Heb m'n provider er al over gecontacteerd maar die wisten ook geen oplossing
Nat strict is best hinderlijk, party's joinen lukt vaak niet en een party opzetten al helemaal niet.
Bespaar jezelf de ellende, zelfs een DMZ wil gewoon niet werken op dit type router.reemprive schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:57:
[...]
Ik heb de TG789vn v3, zelfde probleem. Ik zie wel een oplossing op YouTube met instellen middels Telnet, maar daarmee kan ik niet inloggen.
Nat strict is best hinderlijk, party's joinen lukt vaak niet en een party opzetten al helemaal niet.
Mijn provider is nu bezig met mail verkeer naar thomsson, maar eigenlijk verwacht ik er niets van.
Volgens mijn provider was ik ook de eerste met dit probleem, maar het internet staat er vol mee.
Misschien niet echt een oplossing voor je, maar vaak kan een programma als hamachi wel werken.
Ik maar denken dat de netcode in BF3 belachelijk was, maar in BO2 is het echt een ramp soms.
het is gewoon spray all day. als je die end game kills ziet, hoever ze ernaast zitten en toch nog raak schieten is onbegrijpelijk.
ik denk dat de volgende stap in de shooter genre niet gaat om de grafisch aspect of content, maar wie de beste hitreg gaat krijgen.
het is gewoon spray all day. als je die end game kills ziet, hoever ze ernaast zitten en toch nog raak schieten is onbegrijpelijk.
ik denk dat de volgende stap in de shooter genre niet gaat om de grafisch aspect of content, maar wie de beste hitreg gaat krijgen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
ik zit ook al met smart te wachten op de eerste CoD op 1 van de nextgen consoles.
hopelijk kan ik daar dit jaar al van genieten.
Hoe toepasselijk....Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:57:
ik zit ook al met smart te wachten ...
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Hitboxes zijn net zo shit op de nextgen consoles hoor, we moeten qua gameplay weer terug naar cod4, raar aimen was raak schieten, mis aimen was mis schieten .. T is niet dat die next gens beter zijn dan PC, het enige wat eindelijk veranderd als de next gens komen is dat de graphics niet zo aftands ps3/x360 zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:57:
ik zit ook al met smart te wachten op de eerste CoD op 1 van de nextgen consoles.
In BO2 verbaas ik me soms gewoon dat ik voor mezelf zichtbaar kolen scheef loop te aimen, en toen een kill pak.
Ik eigenlijk helemaal niet. Er staan een aantal heerlijke singleplayers op de rol, en ik merk dat ik daar momenteel toch veel meer plezier uithaal.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:57:
helemaal niet gek dat je er ver naast kan mikken en toch kan raken. Mik eens zonder ADS op een muur en kijk waar die bullets landen... sprayt echt overal heen.
SMGtje en laser sight en sprayen maar, iedere noob kan de was doen
SMGtje en laser sight en sprayen maar, iedere noob kan de was doen
Verwijderd
ik heb ook een half jaartje alleen maar singleplayer spelen gedaan.bram1984 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:35:
[...]
Ik eigenlijk helemaal niet. Er staan een aantal heerlijke singleplayers op de rol, en ik merk dat ik daar momenteel toch veel meer plezier uithaal.
nu kan ik toch weer genieten van het online cod geweld.
Gisteren gespeeld met de M8A1 met select fire en quickdraw ... wat een beest van een wapen is het dan.
Wordt dan een soort ACR voor mijn gevoel. Recoil is dan ook veel minder.
Wel prettig om na een tijdje swappen weer een paar wapens te hebben die me lekker liggen en waarmee ik goed kan scoren.
Heb al weer zin in het aankomende Double XP weekend en de Uprising Mappack.
Nog PC gamers hier die vanavond HC (Objectives) gaan spelen?
Wel prettig om na een tijdje swappen weer een paar wapens te hebben die me lekker liggen en waarmee ik goed kan scoren.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
AN-94, beter is niet mogelijkSc0rPi0N schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:29:
Gisteren gespeeld met de M8A1 met select fire en quickdraw ... wat een beest van een wapen is het dan.
Ehm, ik ga vanaaf HC DOMI doen op de PC ofc, tot de servers weer te snel leeg gaan, dan swap ik naar HC KC ofzo.
Voeg maar ff toe : vapor1337 nick hamt4ro
Alle verhalen over hitboxes die niet kloppen:
Die hitboxes kloppen wel, wat je terugziet op de killcam is de informatie die de server heeft gehad, de hitdetectie is client side dus als jij schiet beland jouw kogel, gezien het hitscan is, ook daadwerkelijk op de plek waar jij schiet. Als de plek waar jij schiet een tegenstander is heb je hoe dan ook een hitreg. Het feit dat de server al deze informatie aan elkaar breit en lag compensatie her en der toepast zorgt ervoor dat het op de killcam of last killcam er anders uit kan zien dan de speler die de kogels afvuurde het daadwerkelijk zag.
De hitreg is op zich niet zo'n probleem, de netcode kan beter. Bovendien zorgt matchmaking er ook voor dat iemand met een ping van 150 tegen iemand speelt met een ping van 30, vervolgens zorgt lag compensatie ervoor dat beide een beeld krijgen voorgeschoteld dat voor beide spelers een gamewereld neer zet waar hitregistratie klopt en spelers niet over de map warpen. Dat daardoor soms vreemde situaties ontstaan waarbij de ene speler denkt om de hoek te zijn en toch nog wordt neergeschoten is de andere kant van het verhaal.
Die hitboxes kloppen wel, wat je terugziet op de killcam is de informatie die de server heeft gehad, de hitdetectie is client side dus als jij schiet beland jouw kogel, gezien het hitscan is, ook daadwerkelijk op de plek waar jij schiet. Als de plek waar jij schiet een tegenstander is heb je hoe dan ook een hitreg. Het feit dat de server al deze informatie aan elkaar breit en lag compensatie her en der toepast zorgt ervoor dat het op de killcam of last killcam er anders uit kan zien dan de speler die de kogels afvuurde het daadwerkelijk zag.
De hitreg is op zich niet zo'n probleem, de netcode kan beter. Bovendien zorgt matchmaking er ook voor dat iemand met een ping van 150 tegen iemand speelt met een ping van 30, vervolgens zorgt lag compensatie ervoor dat beide een beeld krijgen voorgeschoteld dat voor beide spelers een gamewereld neer zet waar hitregistratie klopt en spelers niet over de map warpen. Dat daardoor soms vreemde situaties ontstaan waarbij de ene speler denkt om de hoek te zijn en toch nog wordt neergeschoten is de andere kant van het verhaal.
En dat het softcore is, word echt zwaar niet goed van dat je soms een volledig magazijn in iemand kan rammen zonder dat ie dood gaat .. Of dat je zelf een volledig magazijn vangt voor je dood gaat
Verwijderd
Allebei is gelul zenith. Je schiet dan of mis of je hebt last van lagcomp ongein. HC heeft minder health dan Core dat is het enige verschil. Scheelt tussen de 1 tot 3 kogels per kill.
Dat slaat nergens op, als je een volledig magazijn moet legen om iemand dood te krijgen mik je niet goed. Als je op een model mikt is hij hoe dan ook dood voordat de 30(in een gemiddelde AR of SMG) kogels op zijn. Ik zie mensen die over de hele lengte van Nuketown proberen te sprayen zonder ads te gebruiken, dat gaat inderdaad niet werken. Laser of geen laser.Zen!th schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:07:
En dat het softcore is, word echt zwaar niet goed van dat je soms een volledig magazijn in iemand kan rammen zonder dat ie dood gaat .. Of dat je zelf een volledig magazijn vangt voor je dood gaat
Is trouwens al bekend of die hele amateuristische network code in Ghosts eindelijk vervangen is voor iets dat wel goed werkt?
Verwijderd
Core is gewoon erg nep om te spelen omdat je teveel kogels nodig hebt om iemand neer te halen. IMHO spelen de meeste n00bs ook core ipv HCreemprive schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:33:
[...]
Dat slaat nergens op, als je een volledig magazijn moet legen om iemand dood te krijgen mik je niet goed. Als je op een model mikt is hij hoe dan ook dood voordat de 30(in een gemiddelde AR of SMG) kogels op zijn. Ik zie mensen die over de hele lengte van Nuketown proberen te sprayen zonder ads te gebruiken, dat gaat inderdaad niet werken. Laser of geen laser.
Onzin, het is gewoon een kwestie van smaak. Ik speel zowel core als hardcore regelmatig (hardcore verreweg het meest) en er is echt geen enkel verschil qua waar meer 'n00bs' zitten.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:44:
[...]
Core is gewoon erg nep om te spelen omdat je teveel kogels nodig hebt om iemand neer te halen. IMHO spelen de meeste n00bs ook core ipv HC
Well, Core TDM is natuurlijk wel verreweg de populairste gamemodus dus daar zul je in aantallen ook wel de "meeste" noobs tegenkomen. Procentueel zal het misschien wel meevallen, maar dat is de nuance die hier ontbreekt.MicScott schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:59:
[...]
Onzin, het is gewoon een kwestie van smaak. Ik speel zowel core als hardcore regelmatig (hardcore verreweg het meest) en er is echt geen enkel verschil qua waar meer 'n00bs' zitten.
Verwijderd
Hoelaat wordt morgen eigenlijk die nieuwe DLC gereleased? Weer rond een uur of 7, 8 in de avond?
Dafuq? morgen voor de pc? Ik zie em nergens op steam te koop nog, ook niet als preorder
Verwijderd
Nee komt morgen... hij kwam 16 april op xbox uitZen!th schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:21:
Nee over een maandje pas -_-
Volgens de timer op : http://callofduty.wikia.com/wiki/Call_of_Duty_Wiki
Zou het morgen om 12:00 zijn.
Zou het morgen om 12:00 zijn.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Core is misschien nep, maar hardcore is helemaal absoluut kansloos met al die zielige figuren die trillerig in een hoekje zitten te wachten totdat je langs rent. Soms ben je gewoon letterlijk naar een tegenstander aan het zoeken en hoor je zelfs geen schoten tijdens een potje. Nee, gaaf man, hardcore.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:44:
[...]
Core is gewoon erg nep om te spelen omdat je teveel kogels nodig hebt om iemand neer te halen. IMHO spelen de meeste n00bs ook core ipv HC

Bij mijzelf heb ik het idee dat het wel meevalt, maar ik speel dan ook HC KC... eigenlijk alleen nog om de challenge te halen voor Hardcore Vanquisher 5. Dus die tags moeten toch gepakt worden... en dan kan je wel campend in gebouwtje gaan zitten, maar veel punten krijg je niet voor een kill.. en de match win je al helemaal niet zo.bram1984 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:48:
[...]
Core is misschien nep, maar hardcore is helemaal absoluut kansloos met al die zielige figuren die trillerig in een hoekje zitten te wachten totdat je langs rent. Soms ben je gewoon letterlijk naar een tegenstander aan het zoeken en hoor je zelfs geen schoten tijdens een potje. Nee, gaaf man, hardcore.
Het wordt wel vervelend als je tegen een clan speelt, waar een aantal campt.. en de rest de tags oppakt. Maar dan ben ik snel weg, want in je eentje valt daar niet tegen aan te rushen..
“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”
Dafuq? ik heb daar echt nooooit last van he .. maybe is het campen minder op de PC. maar goed.bram1984 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:48:
[...]
Core is misschien nep, maar hardcore is helemaal absoluut kansloos met al die zielige figuren die trillerig in een hoekje zitten te wachten totdat je langs rent. Soms ben je gewoon letterlijk naar een tegenstander aan het zoeken en hoor je zelfs geen schoten tijdens een potje. Nee, gaaf man, hardcore.
Sowieso als iemand in een hoekje zit te campen, en je komt langssprinten en hij schiet op je, wat doe je dan?
Juist, 180graden bunnyhop en 5 AN-94 kogels door zen pet. Dat t voordeel aan snelkunnen draaien en vrij kunnen bewegen -_-
Het zou mooi zijn als ze in core de health wat lager zetten. Ik vind zelf 3 kogels in het hoofd op core dat je dan al een kill moet krijgen maar meestal kan die persoon nog makkelijk zijn jou nog omleggen met een andere gun. Dat probleem heb je niet bij hardcore.
En ja campers ... genoeg over gezegd maar als ik mijn streak haal (bijvoorbeeld airstrike) dan gooi ik daar wel neer en krijg ik zo nog meer kills. Binnen in een huisje zitten wil misschien 1 keer lukken maar de tweede keer schiet ik met silencer+ fmj door de muur heen of gooi ik e.a. naar hem toe.
Moet zeggen dat het me de laatste dagen veel beter afgaat. En ja als ze campen bij de tegenstander op HC domination. Prima! Dan niet raar kijken als je dik verliest.
Gisteren samen met Fid3lity nog een paar potjes gedaan en toen hadden we ook een beroepszeikerd te pakken
We waren aan het hacken en cheaten, werden gereport whatever. Wel lachen
En ja campers ... genoeg over gezegd maar als ik mijn streak haal (bijvoorbeeld airstrike) dan gooi ik daar wel neer en krijg ik zo nog meer kills. Binnen in een huisje zitten wil misschien 1 keer lukken maar de tweede keer schiet ik met silencer+ fmj door de muur heen of gooi ik e.a. naar hem toe.
Moet zeggen dat het me de laatste dagen veel beter afgaat. En ja als ze campen bij de tegenstander op HC domination. Prima! Dan niet raar kijken als je dik verliest.
Gisteren samen met Fid3lity nog een paar potjes gedaan en toen hadden we ook een beroepszeikerd te pakken
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Headshots zijn over het algemeen minder effectief in BO2 vergeleken met andere CoD's:Sc0rPi0N schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:06:
Het zou mooi zijn als ze in core de health wat lager zetten. Ik vind zelf 3 kogels in het hoofd op core dat je dan al een kill moet krijgen maar meestal kan die persoon nog makkelijk zijn jou nog omleggen met een andere gun. Dat probleem heb je niet bij hardcore.
assault rifle
lmg
smg
Niet altijd op als je op HC nog steeds 30 hp hebt. Dus FAL/SMR/SCAR/SWAT(burst)/MK48 zijn dan altijd insta kill.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:20:
[...]
Als iemand in HC op je schiet ben je dood. Daarnaast is 1 kogel uit de AN-94 genoeg op HC. Ik geloof dat je wat loop te raaskallen. Wat je beschrijft is juist hoe core werkt en totaal niet HC.
[ Voor 24% gewijzigd door Gundogan op 15-05-2013 12:25 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Als iemand in HC op je schiet ben je dood. Daarnaast is 1 kogel uit de AN-94 genoeg op HC. Ik geloof dat je wat loop te raaskallen. Wat je beschrijft is juist hoe core werkt en totaal niet HC.Zen!th schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:00:
[...]
Dafuq? ik heb daar echt nooooit last van he .. maybe is het campen minder op de PC. maar goed.
Sowieso als iemand in een hoekje zit te campen, en je komt langssprinten en hij schiet op je, wat doe je dan?
Juist, 180graden bunnyhop en 5 AN-94 kogels door zen pet. Dat t voordeel aan snelkunnen draaien en vrij kunnen bewegen -_-
In mijn ervaring lopen er juist veel meer prutsers rond in HC TDM dan in andere gamemodes. Je hoeft namelijk niet te kunnen mikken en er is niet een constante mini-map waardoor ze lekker veilig kunnen campen als kleine meisjes. Sommigen noemen dat realistisch spelen, ik noem het saai.
Ik speel alleen maar HC, en "Als iemand in HC op je schiet ben je dood." is echt onzin (op de pc, zonder autoaim/aimbot ofc) gebeurt vaak zat, ook van afstand, dat mensen gewoon kei mis lopen te vuren. En inderdaad, 1 kogel uit een AN-94 is genoeg, het probleem is dat ik bo2 niet genoeg vertrouw om maar 1 kogel te vuren.
In BO1 rende ik altijd met een python rond en schoot niet veel meer dan nodig was, in bo2 heb ik nog te vaak dat ik er doorheen schiet voor m'n gevoel.
In HC heb je constant minimap? na ongeveer 20-30 sec is er een uav, die vervolgens niet meer weg gaat omdat er 3-4 van die dingen rondzweven. Maargoed, dat kan het verschil zijn tussen roekeloos rondrennen en voorzichtig doen.
In BO1 rende ik altijd met een python rond en schoot niet veel meer dan nodig was, in bo2 heb ik nog te vaak dat ik er doorheen schiet voor m'n gevoel.
In HC heb je constant minimap? na ongeveer 20-30 sec is er een uav, die vervolgens niet meer weg gaat omdat er 3-4 van die dingen rondzweven. Maargoed, dat kan het verschil zijn tussen roekeloos rondrennen en voorzichtig doen.
Ik vind HC niet echt leuk om te spelen. Speel liever normal dan is het nog enigzins leuk. Speel nu ook league play en moet zeggen dat de verschillen erg groot zijn van hele goede gamers en hele slechte een voordeel bijna geen killstreaks en weinig campers.
En voor campers heb ik altijd mijn broodje plastic explosives by me in de vorm van C4 ideaal
En voor campers heb ik altijd mijn broodje plastic explosives by me in de vorm van C4 ideaal
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Op zich vind ik HC wel leuk, want als je slim speelt, redelijke aim hebt en een snel reactievermogen.. dan kan je ontzettend veel kills maken. En je hebt nooit het risico dat iemand 5 kogels absorbeert om je alsnog neer te maaien.
Op een map als Nuketown is het alleen wel vervelend... mensen die vanuit hun spawn gewoon met LMG's zitten te sprayen. Gelukkig worden dat soort gasten snel genoeg gekickt omdat ze toch wel een paar teamkills maken..
Nadeel is alleen als je daarna weer Core gaat spelen, dat je dan te vroeg stopt met schieten..
Op een map als Nuketown is het alleen wel vervelend... mensen die vanuit hun spawn gewoon met LMG's zitten te sprayen. Gelukkig worden dat soort gasten snel genoeg gekickt omdat ze toch wel een paar teamkills maken..

Nadeel is alleen als je daarna weer Core gaat spelen, dat je dan te vroeg stopt met schieten..
“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”
Verwijderd
op nuketown maak je ook snel per ongeluk en onbedoeld team kills.
ik verlang terug naar hardcore free for all.
waar kun je dat voorstellen om dat weer terug te laten komen?
waar kun je dat voorstellen om dat weer terug te laten komen?
Ik weet het niet hoor.. op Nuketown zijn de meeste teamkills van mensen die in een hoek aan de zijkanten van de map naar het midden schieten. En gewoon schieten op alles wat beweegt.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:26:
op nuketown maak je ook snel per ongeluk en onbedoeld team kills.

En HC FFA? Dat wordt echt één groot kampeerfestijn... daar is Pinkpop niets bij..
Ik blijf een probleem houden met snipers, dat die one hit kill kunnen maken is vrij irritant te noemen.
Dat is in het echte leven ook bijna altijd denk ikPykow schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:25:
Ik blijf een probleem houden met snipers, dat die one hit kill kunnen maken is vrij irritant te noemen.
In normal is dat alleen met de DSR50, met de ballista schoot ik altijd bakken met hitmarkers.Pykow schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:25:
En de DSR50 is zon bakbeest van een sniper, dat het me verbaast dat je überhaupt een hitmarker schiet.
Met hardcore heb je geen drol aan een bolt action sniper. Heb sowieso af en toe het gevoel alsof ik met losse flodders schiet. (50-60 ms ping) vandaar full-auto spamsnipers pakken -_-
Die redenatie klopt niet helemaal. Omdat je veel kogels nodig hebt om iemand neer te halen is het makkelijk? Volgens mij is het dan juist moeilijker om kills te maken in core. Ik speel soms HC, daar lopen absoluut niet de betere spelers rond. Ik zie in core praktisch nooit mensen met een accuracy van 6 of 7 procent, in HC wel. De reden dat die mensen HC spelen is juist omdat ze niet kunnen richten en in core dus geen kills kunnen maken. De grootste noobs die er zijn gaan daarom in HC campen, omdat ze moeilijk te spotten zijn en zo hun kills kunnen halen door kort iemand onder vuur te nemen. HC TDM is helemaal om te huilen, daar is echt geen skill te bekennen. Als ik in HC oplet dan speelt 80 procent met een SMG met laser, bij voorkeur de Skorpion, of de Peacekeeper vanwege de damage output x firerate.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:44:
[...]
Bovendien, als je veel kogels nodig hebt om iemand neer te halen kan je gewoon niet mikken. Niet meer, niet minder. Ik heb echt niet de beste accuracy, maar ik kan met 1 magazijn van bijvoorbeeld de AN 3 man neerschieten in core. Aangezien je standaard 4 magazijnen hebt moet 12 man haalbaar zijn voor je zonder kogels zit, met een paar keer slecht richten 10.
Als je in hardcore door een camper beschoten wordt, dan ben je gewoon dood. Misschien dat hij die ene keer van de 100 mist, maar ach. En daarnaast draai ik met mijn FFX net zo snel als op een PC, en draai je met alle sens. settings op max met een controller nog sneller dan op een PC, aangezien je alleen met je duim een tikje naar links of rechts hoeft te geven en niet je hele hand hoeft te bewegen, maar daar gaat het hier niet over verder.Zen!th schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:00:
[...]
Dafuq? ik heb daar echt nooooit last van he .. maybe is het campen minder op de PC. maar goed.
@Double__D; ja, KC zal het wel in meevallen. Nooit in HC mode gespeeld.
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 15-05-2013 15:02 ]
Ja vast?? Als iemand zit te campen op HC en jij bent nog in sprint als jullie elkaar tegelijk zien. Dan is diegene in sprint ALTIJD dood. Tenzij natuurlijk, dat die camper zijn muis bedient met zijn dikke teenZen!th schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:00:
Maar in normale omstandigheden leg je het dan af, in Core heb je dan tenminste nog iets kans. En aangezien ik altijd speel als iemand met ADHD die 3 pillen xtc op heeft, speel ik liever core.
En in mijn ervaringen met HC(ik doe namelijke ALLE challenges), vind ik eigenlijk dat er meer noobs zijn die HC spelen. En vaak dan ook met Scorpion Evo+laser, wat hopeloos OP is.
Het voorbeeld werd hier al gegeven aan de hand van de extreem lage accuracy van sommige HC spelers. Ik heb ook het gevoel dat die HC spelen om uberhaupt nog een kill te kunnen maken.
Wel grappig is dat veel mensen die erg veel HC spelen zichzelf erg 'pro' vinden omdat ze zo'n moeilijkere game mode spelen.
wat ik pas echt grappig blijf vinden is dat bij een spelletje spelen termen als "pro" en "skills" gebruikt worden...alsof het ook maar iets meer is als een aangenaam tijdverdrijf.
puberale e-penis wars.
grow up.
OT: heb de stap nog niet gezet om mn BO2 xbox te verkopen want ik krijg de laatste tijd de indruk dat sinds er steeds meer mensen met de dlc's spelen en het vinden van een goeie game daarom wat langer duurt, de verbindingen die ik uiteindelijk voorgeschoteld krijg ietsjes beter geworden zijn.
de laatste paar dagen heb ik zowaar een paar lekkere potjes kunnen spelen!
enige nadeel is dat ik ook zeer duidelijk merk dat mn tegenstanders gewoon in het nadeel zijn omdat zij duidelijk wel nog ontzettend veel last vd lag hebben.
en dat maakt de vreugde vh winnen wel weer wat minder...
ik ben daarom ook ontzettend benieuwd naar de nieuwe engine en de toekomstige oplossing voor lag probs.
bij de komende CoD ga ik echter zeer zeker de kat uit de boom kijken en ik ga pas tot een evt aanschaf over als ik overtuigd ben dat het beter werkt dat die crap vd afgelopen jaren.
puberale e-penis wars.
grow up.
OT: heb de stap nog niet gezet om mn BO2 xbox te verkopen want ik krijg de laatste tijd de indruk dat sinds er steeds meer mensen met de dlc's spelen en het vinden van een goeie game daarom wat langer duurt, de verbindingen die ik uiteindelijk voorgeschoteld krijg ietsjes beter geworden zijn.
de laatste paar dagen heb ik zowaar een paar lekkere potjes kunnen spelen!
enige nadeel is dat ik ook zeer duidelijk merk dat mn tegenstanders gewoon in het nadeel zijn omdat zij duidelijk wel nog ontzettend veel last vd lag hebben.
en dat maakt de vreugde vh winnen wel weer wat minder...
ik ben daarom ook ontzettend benieuwd naar de nieuwe engine en de toekomstige oplossing voor lag probs.
bij de komende CoD ga ik echter zeer zeker de kat uit de boom kijken en ik ga pas tot een evt aanschaf over als ik overtuigd ben dat het beter werkt dat die crap vd afgelopen jaren.
Tja dat vind ik ook van het K/D ratio. Het is een spel en je bent niet meer of minder met een hoger k/d ratio. Ik speel het spel op mijn manier en als ik er lol aan beleef dan vind ik het best. Ene keer win je met 20-5 en de andere keer zit je in een spawntrap en eindig je met 5-20.stinky1701 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:17:
wat ik pas echt grappig blijf vinden is dat bij een spelletje spelen termen als "pro" en "skills" gebruikt worden...alsof het ook maar iets meer is als een aangenaam tijdverdrijf.
puberale e-penis wars.
grow up.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
of misschien mensen die gewoon competitief ingesteld zijn?stinky1701 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:17:
puberale e-penis wars.
grow up.

denk eens even verder dan je neus lang is.. grow up.
K/D kan je ook hoog krijgen met keihard campen .. Ik baseer iemands tegenstand altijd op hoe hoog zijn/haar score per minute is op gametypes ..
Bij HC domi krijg ik die van mij alleen niet over de 510 heen
Hoge K/D lage score per minute, dan is t doorgaans iemand die nooit captured/plant en daardoor dus niet echt gaat zorgen voor een winnend team.
Hoge K/D lage score per minute, dan is t doorgaans iemand die nooit captured/plant en daardoor dus niet echt gaat zorgen voor een winnend team.
bulshit, tis gewoon typisch puberaal gedrag.denk eens even verder dan je neus lang is.. grow up.
je willen onderscheiden vd rest en peer pressure om maar vooral niet als een n00b over te komen.
fyi: ik ben 42 en ik geef oa muziek les, mn aan pubers.
Inderdaad, al is iemand met een consistente K/D van 6(kwam laatst een portugees tegen die dat had) best een pain in the ass omdat hij constant swarms op je dak gooit. Hij had inderdaad geen erg hoge SPM, maar toch een aardige W/L ratio. Alleen omdat de tegenstanders vaak ragequiten waarschijnlijk. Maar overal genomen zal een team met hoge SPM bij alle gamemodes behalve TDM als winnaar eindigen. Bij TDM zal het team met de hoogste K/D ratio's naar alle waarschijnlijkheid winnen, puur omdat daar alleen het aantal kills vs deaths telt.Zen!th schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:34:
K/D kan je ook hoog krijgen met keihard campen .. Ik baseer iemands tegenstand altijd op hoe hoog zijn/haar score per minute is op gametypes ..
Ja klopt, alhoewel ik met mensen met een K/D van 6 iets anders ga spelen .. normaal ren ik maar wat rond, met iemand met zo'n hoge K/D is t iets rustiger aan doen en wat beter opletten 
Het irritantste vind ik als mensen huilen over dat je loopt te wallhacken als je met een Mk. 48 een gwk heb door 2 muren heen, puur omdat je weet dat je nog 3-4 seconden heb van de match, en omdat je team een VSAT spam doet -_- (erg leuk op hijacked
)
Een swarm heb ik nog nooit tegen me gehad, deels omdat iemand van t groepje waarmee ik usually speel een EMP achter de hand heb
Het irritantste vind ik als mensen huilen over dat je loopt te wallhacken als je met een Mk. 48 een gwk heb door 2 muren heen, puur omdat je weet dat je nog 3-4 seconden heb van de match, en omdat je team een VSAT spam doet -_- (erg leuk op hijacked
Een swarm heb ik nog nooit tegen me gehad, deels omdat iemand van t groepje waarmee ik usually speel een EMP achter de hand heb
omdat ze net competitief ingesteld zijn.. ze willen niet slechter zijn dan hun vrienden en al de random mensen op het internet..stinky1701 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:47:
[...]
bulshit, tis gewoon typisch puberaal gedrag.
je willen onderscheiden vd rest en peer pressure om maar vooral niet als een n00b over te komen.
fyi: ik ben 42 en ik geef oa muziek les, mn aan pubers.
Jeej! Prestige Master gehaald na mijn Fresh Start. Ik had als doelstelling 100 uur, dat was toch een beetje te enthousiast zeker gezien de laatste maand waar het iets minder ging. Maar ben toch tevreden:

Gisteren nog gelukt om mijn NAT open te krijgen
Alles ingesteld zoals op Portforward.com staat en in Windows onder Network daar bij de eigenschappen van de router ook nog eens poort 3074 geconfigureerd voor de game PC.
Toen startte ik op en was mijn nal wel open.
Alles ingesteld zoals op Portforward.com staat en in Windows onder Network daar bij de eigenschappen van de router ook nog eens poort 3074 geconfigureerd voor de game PC.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
1.91 -__- not badreemprive schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 00:12:
Jeej! Prestige Master gehaald na mijn Fresh Start. Ik had als doelstelling 100 uur, dat was toch een beetje te enthousiast zeker gezien de laatste maand waar het iets minder ging. Maar ben toch tevreden:
[afbeelding]
Mooizo, dus dan kan ik je de volgende keer wel joineSc0rPi0N schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 08:06:
Gisteren nog gelukt om mijn NAT open te krijgen![]()
Gister avond ging met SND en t rondje erna domi wel erg ruk zeg .. irritante [PLAY] campers
Tja sproeien met je LMG + Target Finder op elk diamantje wat je ziet ....
Vanavond de nieuwe mappen eens proberen.
Maar eerst de Finale van Arrow kijken
Vanavond de nieuwe mappen eens proberen.
Maar eerst de Finale van Arrow kijken
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Mijn kd is maar 1.51, lijkt mij erg laag in deze game, maar ik ben pas net begonnen
Nieuwe maps komen vandaag na de PS3 en PC toch
?
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
Voor iedere +1.0K/D is er ook iemand met een -1.0K/D.Pykow schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:05:
[...]
Mijn kd is maar 1.51, lijkt mij erg laag in deze game, maar ik ben pas net begonnen
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik begon op 1.56 ofzo, tot prestige 3-4 daarop gehangen, en zit nu op 1.97, met een 0.01 erbij elke dag/ elke 2 dagen.Pykow schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:05:
[...]
Verwijderd
ik zit op 1.83 in bo II maar ik ben al een veteraan met CoD.
voor mijn leeftijd nog redelijk goed.
voor mijn leeftijd nog redelijk goed.
/me schudt dennis wakker met jouw speelstijl? Dream onVerwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:39:
ik zit op 1.83 in bo II maar ik ben al een veteraan met CoD.
Ik zat de eerste periode van de prestige sessie op 2.1 en qua SPM op 680. Alleen de laatste maand zit ik een beetje te kloten, weet niet waar het aan ligt. Kan ermee te maken hebben dat ik prestige max wilde halen en dus veel heb doorgespeeld en op het gegeven moment een beetje lui werd.Zen!th schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:23:
[...]
Ik begon op 1.56 ofzo, tot prestige 3-4 daarop gehangen, en zit nu op 1.97, met een 0.01 erbij elke dag/ elke 2 dagen.
Omschrijf veteraan met CoD?
Ik heb redelijk wat S&D gespeeld, maar als je dan domi speeld (met een SPM van 500) tegenover S&D van 103 ofzo, dan gaat je overall drastisch omlaag
SPM overall? of alleen met een bepaalde gametype?reemprive schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:55:
[...]
Ik zat de eerste periode van de prestige sessie op 2.1 en qua SPM op 680. Alleen de laatste maand zit ik een beetje te kloten, weet niet waar het aan ligt. Kan ermee te maken hebben dat ik prestige max wilde halen en dus veel heb doorgespeeld en op het gegeven moment een beetje lui werd.
Ik heb redelijk wat S&D gespeeld, maar als je dan domi speeld (met een SPM van 500) tegenover S&D van 103 ofzo, dan gaat je overall drastisch omlaag
Overall, voornamelijk Hardpoint, Domination en Kill Confirmed. Persoonlijk vind ik Hardpoint en Kill Confirmed het leukste, omdat campen daar echt niet loont. Bij Domination valt mij op dat het campen is toegenomen de laatste tijd, gisteren voor de grap eens op zitten letten bij een potje Overflow, ik ging in een hoek bij B zitten om te kijken hoe lang het duurde voordat iemand ging cappen. Het duurde serieus 2 minuten voordat er iemand van beide partijen op B ging liggen voor een cap. Echt een blamage, het probleem is dat Domination met een party saai is omdat je vrijwel altijd wint als je met een objective focused party speelt(en dat is met de GoT mensen bijna altijd het geval) en als je alleen speelt je alleen maar zit te irriteren omdat je zelf in je eentje als een sitting duck op vlaggen ligt.
Wat zijn jullie "deadliest weapons"?
Dat weet jij best 
De MP7, 870, AN94. Verder ben ik erg te spreken over de MTAR en Type25, de laatste vond ik eigenlijk niks maar dat is best wel een SMG killer. Verder vond ik de FAL lekker, die is nu wat minder dus ga eens de SMR proberen. Die unlock komt vrij laat in prestige, en ik vond hem niet de moeite waard om een permanent unlock aan te verspelen. De Scar vind ik een lastig geval, een beetje een haat liefde verhouding mee. De MSMC ben ik een beetje op afgeknapt, ik merk nu dat wanneer ik speel tegen een goede speler met de MSMC die het vaak moet afleggen tegen de Type25.
De MP7, 870, AN94. Verder ben ik erg te spreken over de MTAR en Type25, de laatste vond ik eigenlijk niks maar dat is best wel een SMG killer. Verder vond ik de FAL lekker, die is nu wat minder dus ga eens de SMR proberen. Die unlock komt vrij laat in prestige, en ik vond hem niet de moeite waard om een permanent unlock aan te verspelen. De Scar vind ik een lastig geval, een beetje een haat liefde verhouding mee. De MSMC ben ik een beetje op afgeknapt, ik merk nu dat wanneer ik speel tegen een goede speler met de MSMC die het vaak moet afleggen tegen de Type25.
Dat weet ik inderdaad, en dat vind ik zo jammerreemprive schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:41:
Dat weet jij best
Ja, maar jij speelt HC. In HC is mijn beste wapen de M27Fid3lity schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:45:
[...]
Dat weet ik inderdaad, en dat vind ik zo jammerBij mij staat de AN-94 bovenaan met iets van 6700 kills en daarna de rest van de AR's met 3000+ kills. De Type 25 vind ik zelf niet zo bijzonder, schopt voor mij toch net iets meer dan een SMG. Alle SMG's staan in ieder geval nog (dik) sub-2500 kills, zoals het plan was.
True, maar ik blijf het jammer vinden.reemprive schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:52:
[...]
Ja, maar jij speelt HC. In HC is mijn beste wapen de M27
[ Voor 4% gewijzigd door Fid3lity op 16-05-2013 10:58 ]
Waarom jammer? Het enige wat ik jammer vind is een Skorpion met laser omdat je gewoon je knop ingedrukt in kan houden en een beetje ronddraaien om iemand te killen die je tegen komt. Of campen met een LMG en target finder, waarmee je 100 kogels kan afvuren op mensen die je normaal niet zou kunnen spotten. En een beetje de S12, omdat die als shotgun imho te genadig is, als je mist kan je door blijven knallen tot je wel een keer raakt(met de 870 is missen vaak heel jammer en einde oefening).
In dit spel(kleine ruimtes) zijn SMG's de sterkste wapens omdat je daarmee het snelst kunt bewegen. De AR's hebben een grotere damage output maar zijn voor fast paced close quarters gameplay lastiger om te gebruiken. Met HC heb je het voordeel dat je iemand die snel beweegt met 1 of 2 kogels toch nog de das kan omdoen, bij core werkt dat alleen niet zo. Hoewel je met bijvoorbeeld de AN veel kills kan maken, maar op gamemodes waar je heel veel gevechten moet leveren op de korte afstand(veel maps bij Hardpoint bijvoorbeeld) moet je toch echt een wapen hebben waarmee je die strijd kunt winnen. Daarentegen, heb je een map waarbij er veel tegenstanders op afstand zijn(zoals Carrier of Turbine) dan ben je met een AR feitelijk in het voordeel. Zelfs bij Hardpoint.
In dit spel(kleine ruimtes) zijn SMG's de sterkste wapens omdat je daarmee het snelst kunt bewegen. De AR's hebben een grotere damage output maar zijn voor fast paced close quarters gameplay lastiger om te gebruiken. Met HC heb je het voordeel dat je iemand die snel beweegt met 1 of 2 kogels toch nog de das kan omdoen, bij core werkt dat alleen niet zo. Hoewel je met bijvoorbeeld de AN veel kills kan maken, maar op gamemodes waar je heel veel gevechten moet leveren op de korte afstand(veel maps bij Hardpoint bijvoorbeeld) moet je toch echt een wapen hebben waarmee je die strijd kunt winnen. Daarentegen, heb je een map waarbij er veel tegenstanders op afstand zijn(zoals Carrier of Turbine) dan ben je met een AR feitelijk in het voordeel. Zelfs bij Hardpoint.
De wapens vind ik niet eens zo belangrijk. Voornamelijk welke perks maakt mij erg uit tussen 6-1 of 1-6 -_-
Hardline en lightweight + dexterity. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit, als t maar geen sniper is
Hardline en lightweight + dexterity. Voor de rest maakt het me niet zoveel uit, als t maar geen sniper is
Toughness op core, tenzij je alleen maar sprayed met een laser. Zonder toughness gaat je K/D ratio naar de gallemiezen.Zen!th schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:42:
De wapens vind ik niet eens zo belangrijk. Voornamelijk welke perks maakt mij erg uit tussen 6-1 of 1-6 -_-
Ik speel nooit core, daar word ik echt mateloos aggresief van
sowieso vind ik het irritant om een volledige hud enzo te hebben (ammo enzo).
Als ik core speel dan is het AN-94, quickdraw stock en recoil reduction ding. met toughness idd.
Als ik core speel dan is het AN-94, quickdraw stock en recoil reduction ding. met toughness idd.
Grip? Dat ding doet nauwelijks wat he.
Die nrs zijn allemaal zo gemaakt met deze game, en van zoveel factoren afhankelijk dat mensen zelfs als dennis met een bepaalde speelstijl weg kunnen komen.Frentik schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:48:
[...]
/me schudt dennis wakker met jouw speelstijl? Dream on
Mijn Kd is maar 1.9 ofzo en ik geef er echt geen ruk om, spm zelfde verhaal.
Speel zo nu en dan met wat vaste mensen en als je dan niet een redelijk gemiddelde weet te halen kan je maar beter stoppen(Als je voor nrs speelt), Zal nu veel haters krijgen maar in deze game bestaat een skill niet en al helemaal niet uit bestaande uit nrs die in de leaderboards staan.
En daar komt dan de reden van een reply, zelfs een veteraan als dennis kan goed zijn
Verwijderd
ik geniet gewoon van het spel momenteel.
daar gaat het mij om.
en er is maar 1 Dennis zoals mij.
daar gaat het mij om.
en er is maar 1 Dennis zoals mij.
Ik heb een kd van maar 1.11 die constant stijgt. Een paar maanden geleden heb ik een paar keer bij een vriend op mijn laptop gespeeld en toen had ik door al het gekloot een kd van 0.82. Ben nu rustig omhoog aan het klimmen
Hmm, al die mensen die hier zo'n hoge KD rate enzo noemen vind ik wel twijfelachtig. Met sommige tweakers heb ik wel gespeeld, en ook met reemprive(pink pimp) en ik moet zeggen dat hij de enige is die echt wel een stuk beter is dan mij.
Ik speel voornamelijk Mercenary Moshpit, want ik vind de afwisseling in game modes wel leuk en je komt nooit tegen een party van 6. Ook vind ik samenspelen met 6 man tegen 6 randoms mega saai.
Maar ik kom eigenlijk nooit iemand tegen die echt beter is dan mij. Ik ben 95% van de keren eerste en dat terwijl mijn KD rate 'maar' 1.55 is.
Ik kan ook wel redenen noemen waarom dit niet hoger is. En dat is vooral doordat ik ALLE wapens diamond heb en dus ook met alles speel. Ik ben bezig met ALLE challenges, dus ook 500 rapid fire kills, 500 ballista iron sight. Ik speel echt veel met riot shield, echt zo leuk en wordt daar evengoed eerste mee
Ik heb ook maar 1 wapen waar ik meer dan 2000 kills me heb(3000 namelijk) en dat is de FAL. Maar dat is puur omdat mijn vorige CoD nog MW2 was en de FAL daar was mijn all-time favorite wapen ever. Semi-auto's zijn gewoon mijn favoriet. De CoD die ik daarvoor had was dan alweer CoD2 en daar was de M1 Garand ook echt het beste.
Ik speel voornamelijk Mercenary Moshpit, want ik vind de afwisseling in game modes wel leuk en je komt nooit tegen een party van 6. Ook vind ik samenspelen met 6 man tegen 6 randoms mega saai.
Maar ik kom eigenlijk nooit iemand tegen die echt beter is dan mij. Ik ben 95% van de keren eerste en dat terwijl mijn KD rate 'maar' 1.55 is.
Ik kan ook wel redenen noemen waarom dit niet hoger is. En dat is vooral doordat ik ALLE wapens diamond heb en dus ook met alles speel. Ik ben bezig met ALLE challenges, dus ook 500 rapid fire kills, 500 ballista iron sight. Ik speel echt veel met riot shield, echt zo leuk en wordt daar evengoed eerste mee
Ik heb ook maar 1 wapen waar ik meer dan 2000 kills me heb(3000 namelijk) en dat is de FAL. Maar dat is puur omdat mijn vorige CoD nog MW2 was en de FAL daar was mijn all-time favorite wapen ever. Semi-auto's zijn gewoon mijn favoriet. De CoD die ik daarvoor had was dan alweer CoD2 en daar was de M1 Garand ook echt het beste.
Ach, ik speelde de eerste 1.5 ~ 2 maanden nadat ik het spel pas had (januari, sowieso al 2 maanden na de rest van de spelers), dus inkomen ging toen al bagger. Een enorme tijd lang rond een K/D van ~ 1 geschommeld met vaker slechte dan goeie scores. Als iedereen de maps al kent is het lastig.
Daarna HC gaan doen, SMG camo challenges uitgespeeld en toen eigenlijk gestopt met die SMG's. Overgestapt naar de AR's waar je toch wel merkbaar langzamer mee bent. Afijn, sindsdien dus alleen maar HC Kill Confirmed gespeeld met niets dan AR's. Qua K/D's positief, maar niet bijzonder goed (beste AR is de M8A1 op 1.49). Mijn huidige K/D klimt echt nog nauwelijks, al speel ik vrijwel alle rondjes wel minimaal 1.4 (ik beweeg continue, zit eigenlijk nergens stil en dan leg ik het regelmatig af tegen een SMG). Sta nu op 1.31
De FAL staat bij mij ook precies op 3000 kills (bij jou ook Cryman? Of net iets meer?), vind zelf de SMR leuker.
Daarna HC gaan doen, SMG camo challenges uitgespeeld en toen eigenlijk gestopt met die SMG's. Overgestapt naar de AR's waar je toch wel merkbaar langzamer mee bent. Afijn, sindsdien dus alleen maar HC Kill Confirmed gespeeld met niets dan AR's. Qua K/D's positief, maar niet bijzonder goed (beste AR is de M8A1 op 1.49). Mijn huidige K/D klimt echt nog nauwelijks, al speel ik vrijwel alle rondjes wel minimaal 1.4 (ik beweeg continue, zit eigenlijk nergens stil en dan leg ik het regelmatig af tegen een SMG). Sta nu op 1.31
De FAL staat bij mij ook precies op 3000 kills (bij jou ook Cryman? Of net iets meer?), vind zelf de SMR leuker.
Komt omdat je mijn cod ingame niet weetsteel123 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:02:
Hmm, al die mensen die hier zo'n hoge KD rate enzo noemen vind ik wel twijfelachtig. Met sommige tweakers heb ik wel gespeeld, en ook met reemprive(pink pimp) en ik moet zeggen dat hij de enige is die echt wel een stuk beter is dan mij.
Ik heb een niet zo hoog kd, tegen de 1.4 aan, maar ik speel (vooral groundwar) veel potjes op 40 kills of meer... Loop laatste tijd heerlijk te kloten met alleen 'n ballista, dat is ook leuk. Ontzettend veel ragers
Mensen zijn gewoon bizar gefocused op K/D bij COD. Ik speel liever met iemand Hardpoint van 0.8 die ook echt het spel probeert te spelen dan iemand met een K/D van 3 waar je helemaal niks aan hebt. Scorestreaks zijn natuurlijk een beetje de schuld daar van, al lijken mensen niet te snappen dat je sneller scorestreaks haalt als je ook echt de objective speelt.
er spelen op dit moment 21.000 mensen blackops 2 op de pc en 48.000 spelers spelen BF3 en dat terwijl er een nieuwe DLC is uitgekomen voor op de pc.
Your point being?Pykow schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:30:
er spelen op dit moment 21.000 mensen blackops 2 op de pc en 48.000 spelers spelen BF3 en dat terwijl er een nieuwe DLC is uitgekomen voor op de pc.
Bedankt voor de info.Pykow schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:30:
21000/12 = ~2100 servers bezet, 48000/64 = ~750 bezet bijna 3x zoveel kans dus om snel een game te vinden....Pykow schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:30:
beetje kort door de bochtFrentik schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:08:
[...]
21000/12 = ~2100 servers bezet, 48000/64 = ~750 bezet bijna 3x zoveel kans dus om snel een game te vinden....
er zijn zat veel 32 player servers en 16-24 maar ook 48 en dan nog de custom amounts..
[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 17-05-2013 01:32 ]
Verwijderd
BF3 is een pc game met een console port. BO2 is een console game met een pc port. Leuk dat er 43k man op pc BF3 spelen. Gisteren speelden om 21u op xbox 180k mensen en om 22u op PS3 125k. Niet dat het verder wat uitmaakt. Pykow kin je niet eens proberen een week lang niet over BF3 te posten in een CoD topic?
Nou wat ik zeg, dat ik het raar vindt dat de PC versie minders spelers heeft voortaan en dat je bij iedere game altijd wel een peak van gebruikers ziet bij een nieuwe DLC/uitbreiding/update. maar toch valt dat dan weer vies tegen.
Je constateert een bepaald gegeven, meer niet. Wat je nu allemaal zegt is nieuw.Pykow schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:12:
[...]
Nou wat ik zeg, dat ik het raar vindt dat de PC versie minders spelers heeft voortaan en dat je bij iedere game altijd wel een peak van gebruikers ziet bij een nieuwe DLC/uitbreiding/update. maar toch valt dat dan weer vies tegen.
En wat dan nog? BF3 is ook speciaal voor de pc ontwikkeld, Black Ops 2 is weer een port.
Ik speel puur objective, tenzij er geen enkele kans meer is om te winnen / te verliezen. Mooie aan COD vind ik dat het overgrote deel van de user base zichzelf goed acht - en het eigenlijk helemaal niet is. Ik zat gister tegen een gozer met 147 unstoppable medals en een kd van 5 op 35 000 kills, maar hij ragequitte na de eerste helft van het potje.reemprive schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:56:
Mensen zijn gewoon bizar gefocused op K/D bij COD. Ik speel liever met iemand Hardpoint van 0.8 die ook echt het spel probeert te spelen dan iemand met een K/D van 3 waar je helemaal niks aan hebt. Scorestreaks zijn natuurlijk een beetje de schuld daar van, al lijken mensen niet te snappen dat je sneller scorestreaks haalt als je ook echt de objective speelt.
Ben trouwens wel benieuwd naar highscores hierzo
Beste wat ik tot nog toe heb gedaan is 88-24, met 5 caps en 21 defends.