SmokingCrop schreef op zondag 12 mei 2013 @ 06:03:
Heb maar even CoD gedownload van steam met het Free weekend en ik moet zeggen dat het vrij belachelijk is x)
eerste game dat ik speel werd ik al beschuldigd van een wallhack te gebruiken? ..
2e game dat ik speel, stond ik al volop op de eerste plaats..
Ik houd het toch maar bij battlefield, lijkt me zo. Het is niet alsof je niet even snel kan killen als in CoD..
Ik was zelf gestopt met schieten, maar hij was nog niet dood, omdat ik nog in het ritme van bf3 zat (waar de vijand dus wel al dood ging zijn)
Ik als battlefield veteraan geniet opmerkelijk nog van CoD BO2.
Je kan het niet vergelijken met Battlefield. Eerlijk is eerlijk Battlefield 3 is wel een stuk leuker door de goede sound, grafisch,conquest mode, wapen keuzes, teamplay.
maar CoD is op dit moment nog leuk te spelen.
Ik moet wel eerlijk zijn dat ik de game pas echt kan oordelen na 20 uur, want in de afgelopen 3 a 4 delen heb ik maar maximaal 20 uur plezier gehad. Ik speel de game op de PC en ben helaas al 1 hacker tegengekomen die 70 - 0 stond in tdm met 75 max score. potje was heel snel voorbij gegaan.
Ritme heb ik nog niet in deze game, ik stop nog soms te snel met schieten omdat ik denk dat die al dood is, maar dan blijkt dat de wapens in CoD veel minder damage doen.
Recoil is nouwelijks aanwezig in deze game en is vergelijkbaar met de M16A3 in BF3, wat ze daar een easy gun noemen om te gebruiken. bij CoD lijkt het erop dat je een wapen moet hebben met de snelste RPM en de meeste damage, terwijl je bij BF3 kijkt naar een wapen die goed balanced is in de maps. grote afstanden en kleine afstanden etc.
Nu Battlefield 3 al meer dan een week problemen heeft door de DDOS attack, heb ik de game niet meer vaak gespeeld en was ik toe aan iets anders. naast GTA IV speel ik nu dus CoD BO2 (gekocht)
leuke van deze dubbel XP is dat ik nu al snel rank 55 kan gaan worden en dus alle wapens al vrij heb.
even een vraagje:
Klopt het als je na je rank 55 je rank reset, dat je wapens blijft behouden voortaan , ipv steeds alles te verliezen ?
[
Voor 5% gewijzigd door
Pykow op 12-05-2013 09:10
]