Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 15:12
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:45:
Hoezo is de M1216 nou weer een noob wapen? Omdat hij sterk is op korte afstand?
Mee eens, ik vind alleen die S12 een beetje discutabel omdat je er echt niet mee hoeft te mikken. Als je met de andere shotguns mist ben je gewoon dood. De enige wapens die ik echt irritant vind is een scorpion met laser en de kap40. Van die typische spraykanonnen.

Ze zijn overigens weer lekker los aan het gaan op mijn profiel 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door codex op 04-05-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Bedoel je de Skorpion Evo? Die vind ik juist geweldig icm lasersight, long barrel en scavenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Inderdaad, Skorpion Evo. Zie veel mensen klagen over shotguns maar vervolgens alleen maar sprayen met de Skorpion zonder ook maar 1 moment ADS te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb je op de consoles toch een stuk minder geloof ik. Mensen kiezen eerder voor stabiele guns met minder recoil omdat je minder goed kan bijstellen met een pookje. :)

Ik heb juist altijd het gevoel dat ik valsspeel met de Remington. Dat ding heeft zo een ongelofelijke 1hk range. Maar ja, geen 1 shotgun is ooit overpowered of noob eigenlijk. Je moet toch altijd slim spelen om te domineren vanwege de zeer korte range waarbinnen je uberhaupt iemand pijn kan doen. Met een SMG kun je crossmap headshots uitdelen en met een LMG ben je op short range niet helemaal kansloos. Met een shotgun in het open op 40m kun je vrij weinig nog doen. :)

Thanks nog voor de herinnering aan de Death Machine. Heb me er gisteren kosteloos mee vermaakt. Al is het eigenlijk nieet eens de moeite als je met een LSAT speelt zoals ik gisteren. Damn wat schiet dat ding hard zeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Wat is Grind toch een leuke map voor HC KC :) De eerste ronde 34 kills en de 2e ronde 38 kills met de Skorpion Evo met fastmag en scavenger 8) Gewoon lekker sprayen met dat ding en ammo oppikken. Herladen gaat met fastmag zo snel dat je bijna onafgebroken door kunt gaan :P Ze hadden ook echt geen kans want ik ging al sprayend het gebouw in en maaide alles neer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleh. K-9 is blij. Een killstreak van 12 in TDM gaf me 10 gratis kills met hondjes. Voor wie is dat nou leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Wat ik trouwens altijd zeer lachwekkend vind zijn de nicknames die mensen bedenken zoals bv god of war, skull crusher, slayer of thunder. De 1 probeerd een nog stoerdere naam te bedenken dan de ander. Volgens mij hebben zulke mensen een heel groot ego of een heel klein pikkie en proberen ze iets te compenseren. Ik zat laats een in paar rondes met smellyfarts, lemmiwinks, hate me en please kill me. Dat vind ik veel leukere nicknames, dat geeft aan dat ze het niet al te serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

Ik vind m1216 opzich ook niet echt een noob wapen hoor, maar het is wel wat je vaak naar je kop gesmeten krijgt.

Maar goed zo heeft bijna ieder wapen wel zijn pro's en cons....

Ik vind het iig een heerlijk wapen om mee door Nuketown heen te raggen. Tac insertion erbij en dan het liefst nog demolition en raggen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Eindelijk Commander geworden en de AN94 ook ff geprobeerd (onderweg nog nooit opgepikt) en ik vind het niet echt bijzonder. Ik gebruik liever de Skorpion of Peacekeeper. Voor Core zal de AN94 wel een goed wapen zijn denk ik maar dat speel ik zelden. De HUD leidt me alleen maar af en ik heb geen zin om een half magazijn te moeten legen voordat de tegenstander ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
DervishD schreef op zondag 05 mei 2013 @ 21:27:
Eindelijk Commander geworden en de AN94 ook ff geprobeerd (onderweg nog nooit opgepikt) en ik vind het niet echt bijzonder. Ik gebruik liever de Skorpion of Peacekeeper. Voor Core zal de AN94 wel een goed wapen zijn denk ik maar dat speel ik zelden. De HUD leidt me alleen maar af en ik heb geen zin om een half magazijn te moeten legen voordat de tegenstander ligt.
Half magazijn? Je speelt dus hardcore en hebt met de AN94 een half magazijn nodig? Max 2 kogels is een kill!

Wel weer mooi potje KC met die Deathmachine:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DervishD schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:11:
Wat ik trouwens altijd zeer lachwekkend vind zijn de nicknames die mensen bedenken zoals bv god of war, skull crusher, slayer of thunder. De 1 probeerd een nog stoerdere naam te bedenken dan de ander. Volgens mij hebben zulke mensen een heel groot ego of een heel klein pikkie en proberen ze iets te compenseren. Ik zat laats een in paar rondes met smellyfarts, lemmiwinks, hate me en please kill me. Dat vind ik veel leukere nicknames, dat geeft aan dat ze het niet al te serieus nemen.
En daar lig je wakker van?
Waar gaat dit over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even wat nostalgie :

hoe is de singleplayer eigenlijk?

ik heb alleen maar de multiplayer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
DervishD schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:11:
Geen 'moeite' met namen eerder met sommige embleempjes die voorbijkomen.
Geloof dat blote vrouwen (konten) en het mannelijk lid voor sommige toch wel erg leuk is om het in een embleem te zetten?

Ik zie dan liever embleems voorbijkomen waar wat werk ingestoken is.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:13:
hoe is de singleplayer eigenlijk?
Kei goed man maar single player is niks voor jou, je moet daarin vooruit bewegen om verder te komen....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:19

superwashandje

grofheid alom

nouja, als je er geen probleem mee hebt om niet verder te komen (en dat lijkt nog wel eens zo te zijn)...ik zou het gewoon proberen dennis, het 0wnen van al die n00bs in multiplayer zal toch saai worden op een gegeven moment.

[ Voor 36% gewijzigd door superwashandje op 06-05-2013 10:36 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42
Frentik schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:38:
[...]
Kei goed man maar single player is niks voor jou, je moet daarin vooruit bewegen om verder te komen....
Stel je eens voor dat ie de singleplayer van de oude CoD's gaat spelen. Inifite enemy respawn! Komt ie nooit verder. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alle voorgaande delen van de andere CoD's uitgepeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:40:
ik heb alle voorgaande delen van de andere CoD's uitgepeeld...
Afbeeldingslocatie: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMSgbjh_7EuI8r-VaDylTAc-_hqGwhh8PIMgkDRCqA7tjbHY6t

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
reemprive schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 08:30:
[...]

Mee eens, ik vind alleen die S12 een beetje discutabel omdat je er echt niet mee hoeft te mikken. Als je met de andere shotguns mist ben je gewoon dood. De enige wapens die ik echt irritant vind is een scorpion met laser en de kap40. Van die typische spraykanonnen.

Ze zijn overigens weer lekker los aan het gaan op mijn profiel 8)7
Met een shotgun klasse gooi ik altijd concussions om dichterbij te komen. Ik ben wel fan van de remington, omdat je daarbij inderdaad goed moet schieten en anders dood bent. Dat is bij volautomatische shotguns wel anders.
reemprive schreef op zondag 05 mei 2013 @ 22:57:
Wel weer mooi potje KC met die Deathmachine:
[video]
Haha lekker hoor. Jouw potje heeft mij ervan overtuigd om ook de death machine in te stellen :). Ben benieuwd of ik ook leuke scores ermee kan halen.

[ Voor 49% gewijzigd door Cobiwan op 06-05-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
reemprive schreef op zondag 05 mei 2013 @ 22:57:
Half magazijn? Je speelt dus hardcore en hebt met de AN94 een half magazijn nodig? Max 2 kogels is een kill!
Lezen is blijkbaar moeilijk voor sommigen. Ik zei duidelijk dat je in Core een half magazijn nodig hebt voordat iemand ligt en dat ik het daarom niet speel en vanwege het feit dat de HUD me afleidt.

Gisteravond trouwens een stomme fout gemaakt. Ik ging voor prestige en ipv extra create a class slots heb ik per ongeluk al mijn stats gereset. Mijn vriendin vroeg me wat en toen drukte ik met m'n duffe kop op de verkeerde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
DervishD schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:51:
[...]

Lezen is blijkbaar moeilijk voor sommigen. Ik zei duidelijk dat je in Core een half magazijn nodig hebt voordat iemand ligt en dat ik het daarom niet speel en vanwege het feit dat de HUD me afleidt.

Gisteravond trouwens een stomme fout gemaakt. Ik ging voor prestige en ipv extra create a class slots heb ik per ongeluk al mijn stats gereset. Mijn vriendin vroeg me wat en toen drukte ik met m'n duffe kop op de verkeerde :P
Oké, dan begreep ik je inderdaad verkeerd. Maar dan nog, in core is de AN94 dodelijker dan de SMG's. Tot 30 meter zijn 3 kogels een kill, daarna 4 tot 57 meter. De firerate is alleen lager, behalve de eerste 2 kogels dan wat goed richten aardig cruciaal maakt. Maar de "vreemde" iron sights hebben ook een doel: YouTube: Black Ops 2: AN-94 Gun Guide - IronSights Tutorial (Tips)

Wel irritant dat je fresh start heb gedaan, ik had dat ook in het begin gedaan. Alleen las ik niet goed wat het deed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Eerder op de avond ff flink wraak genomen in HC KC >:) In het team van de tegenstanders zaten een aantal campers waardoor mijn score niet zo hoog was. Eerste ronde 20 kills en 19 deaths. De tweede ronde 21 kills en 16 deaths :/ Toen kwamen er 3 maps waar ik in uitblink. Eerst Grind en heb ik ff flink huisgehouden met als resultaat 43 kills en 6 deaths. Toen Express met 38 kills en 8 deaths en als laatste Standoff met 39 kills en weer 6 deaths 8) Toen vonden de campers er niks meer aan en gingen ze er vandoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-10-2023
hacker, noob aimbot, wallhack! /quit

Zo gaat dat dan meestal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Zo ging het gister de hele avond hier..
Nu heb ik al een aantal weken problemen met me verbinding en heb ik 5mbit.. bijna elke pot lag en/of compensation (lage ping+lage snelheid is gegarandeert compensation)

Evengoed een heel leuk team kunnrn maken..

.diamond
.pink pimp
Epsilon approz
Obnoxious
Igamerhd
Captain diablo

En de shit ging los... echt hulde voor al deze jongens..
Ik had het idee best mee te kunnen komen.. maar sommige potten brak de lagg me zo verdomd erg... dat er gewoon niks te raken viel..
Of je al dood was voordat je een hoekje om was en dat soort nare dingen..

Verder heeft bijna iedereen hierboven bijna elk rondje een kd van 5 en abnormaal veel caps.. continue triple cappen.. geen gecampt.. gewoon kei hard rushen...

Elke objective pakken. Iedereen eraf raggen en doorgaan.... echt te bruut af en toe.
..

Uitetaard waren we de hackers.... heb ze allemaal naar pink's profiel verwezen... kan die mooi vol gespamt worden hahahaha

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Ik heb trouwens een paar dagen geleden ineens een grote sprong omhoog gemaakt in het aantal kills per ronde. Ik zat eerst altijd op 20-25 kills en gemiddeld 10 deaths per ronde. Het is net of ik een nieuw inzicht heb gekregen want ik ben behoorlijk omhoog gegaan. Ik zit nu consistent op 35+ kills per ronde en vaak ook op 40+ kills. Het gemiddeld aantal deaths is wel gelijk gebleven dus mijn k/d ratio is behoorlijk omhoog geschoten. Ik beweeg nu anders, veel meer heen en weer gaan tijdens het rennen, meer springen en dolphin diven wat ik bijna nooit deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Dolphin diven... In MW2 kreeg je nog een bak ellende over je heen als je het deed. Nu doet nagenoeg iedereen het :-(

@Aron225
Laatste 2 poten waren wel dramatisch, ik zag gewoon de tegenstanders niet meer op tijd. Maar die potten Hijacked waren wel lachen inderdaad, 3 man die de 0 wisten te houden na de eerste ronde en een berg kills. Geen account whiners gezien overigens 8)

Vanmorgen vroeg nog ff een potje HC gedaan met Fid3lity. Zit er weer zo'n Rus of whatever te janken "chiter reported". Kijk vervolgens in zijn combat record, heeft hij zeggen en schrijven een accuracy van 7 procent. Dan snap ik wel dat je HC speelt, met zijn voorkeurwapen(mp7) heb je dan in Core nagenoeg een heel magazijn nodig om iemand om te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
reemprive schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:02:
Dolphin diven... In MW2 kreeg je nog een bak ellende over je heen als je het deed. Nu doet nagenoeg iedereen het :-(
Valt wel mee hoor, ik zie het bijna nooit. Ik doe het zelf ook maar weinig, alleen als het niet anders kan. En ja, dan kan de tegenstander wel gaan zeuren maar het is een legitieme move. Waar ik een veel grotere hekel aan heb zijn score streaks en dan vooral een drone en die achterlijke sentry gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

DervishD schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:08:
[...]

Valt wel mee hoor, ik zie het bijna nooit. Ik doe het zelf ook maar weinig, alleen als het niet anders kan. En ja, dan kan de tegenstander wel gaan zeuren maar het is een legitieme move. Waar ik een veel grotere hekel aan heb zijn score streaks en dan vooral een drone en die achterlijke sentry gun.
Die Sentry vind ik niet zo'n probleem, heb standaard wel in ieder geval 1 class met EMP nades. Als het echt nodig is pak ik die wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Inderdaad zo doe ik het ook. Ik heb een klasse gemaakt die de anti-air en sentry guns moet killen en die dus onzichtbaar is voor vliegtuigen enz. en emp grenades heeft. Zodra er een zware scorestreak in de lucht hangt zoals een loadstar switch ik direct. Ook stealth choppers kill ik meteen omdat niemand anders dat lijkt te doen en omdat die met 2 schoten van een anti air wapen dood zijn.

Zelf gebruik ik trouwens de sentry gun en die wordt vaak pas erg laat doodgemaakt, terwijl een emp grenade in de buurt al genoeg is om hem te killen...

[ Voor 26% gewijzigd door Cobiwan op 09-05-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
DervishD schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:08:
[...]

Ik zie het juist heel veel, er zijn spellers die bij elke face to face situatie direct naar de grond duiken. Scorestreaks horen nou eenmaal bij het spel, ik vind elke scorestreak die tegen mij wordt gebruikt irritant :9

@Sj44k13
Ik heb een anti air en een anti sentry guns/guardian camper class. Anti Air met een LMG, gezien die heli's daarmee nog sneller neergaan dan met een launcher. En een class met 2 emp granades om mensen die de wurm-campstyle proberen na te doen om zeep te kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Wat zijn de beste of meest gebruikte wapens dan in deze game ?
Het is nu free weekend en ik ben dus nog low rank en dan vraag je af welke wapens je het beste kunt kiezen of welke beste wapens je het eerst tegen komt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 10:17:
Het is nu free weekend en ik ben dus nog low rank en dan vraag je af welke wapens je het beste kunt kiezen of welke beste wapens je het eerst tegen komt.
ik gebruik de MTAR erg vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
De MTAR is idd een goed wapen. Zelf gebruik ik vaak de Peacekeeper maar die krijg je bij de season pass dus daar heb je niet veel aan :P De MP7 en PDW-57 zijn ook goed. Als perks zou ik lightweight , toughness en dexterity gebruiken, dat vind ik zelf een goede balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

had net PDW-57 met Reddot en suppressor
me eerste potje ging niet zo lekker 30 - 31 en me 2e potje was 43- 9
en waarom zeikt iedereen over LMG noob ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wel herkenbaar voor je. Mensen zeiken over alles.

In het begin is Type 25 de meest vergevende AR. Qua SMGs is de PDW vrij goed vanwege het enorme magazijn. MP7 is vrijwel recoilloos en ook een topgun dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Pykow schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 10:17:
MP7/Vector
AN94/SCAR
HAMR/MK48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Ik vind de AN-94 met quick reload, silencer en stock erop een heerlijk geweertje. Qua SMG's ga ik meestal voor de MSMC.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:54
Ik ben ook een beetje aan het spelen in de free weekend. Ben nu bezig met de vector, long barrel en fast mags, schijnt een mooie cheesy combo te zijn.

verder een beetje concussion aan het gooien, uav, dat gooivliegtuigje en de sentry turret.

tis wel een chaotisch spel zeg, vijanden aan alle kanten, soms lijkt het wel alsof ze vlak achter je spawnen.

Edit: nu camper deluxe, 2 betty's, 2 concussion, uav, guardian, sentry :+

[ Voor 9% gewijzigd door haarbal op 11-05-2013 16:40 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het erg opvallend dat ik op Firing Range echt zo veel lekkerder ga dan op welke map dan ook uit BO2. Het is of dat die 26 dagen BO1 me iets opleveren of dat de spawns op die map wel kloppen itt de BO2 maps of iets er tussen in.

Ik stem op Summit voor de volgende remake. Als dat gebeurt komt mijn KD misschien boven de 1,5 in BO2. :)

@haarbal Shock charges/Trophy system ipv concussion=Poppen dansen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2013 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:44:
Vind het erg opvallend dat ik op Firing Range echt zo veel lekkerder ga dan op welke map dan ook uit BO2. Het is of dat die 26 dagen BO1 me iets opleveren of dat de spawns op die map wel kloppen itt de BO2 maps of iets er tussen in.

Ik stem op Summit voor de volgende remake. Als dat gebeurt komt mijn KD misschien boven de 1,5 in BO2. :)

op summit hing ik ook altijd de beest uit.

kdr bo : 2.08
kdr bo 2 : 1.83

ik wil graag hardcore free for all in bo 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:54
Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:44:
Volgens mij is m'n level te laag voor trophy.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 18:10:
[...]

op summit hing ik ook altijd de beest uit.

kdr bo : 2.08
kdr bo 2 : 1.83

ik wil graag hardcore free for all in bo 2.
Global spm 200? Kan niet veel hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Het is goed te merken dat het een free to play weekend is, echt overal campers, niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Welke perk moet ik gebruiken zodat ik kan rennen en reloaden tegelijk ipv dat ik steeds stop
en welke perk kan je gebruiken tegen snipers, zodat ze geen zielige one hit kill hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Je kan niet herladen terwijl je rent en er is ook geen perk die je tegen snipers kan gebruiken. Vrijwel alle snipers zijn ook campers en zitten op plaatsen waar je ze niet ziet. Gewoon pech dus.

En zorg dat je zo snel mogelijk dead silence krijgt. Dat is imo de meest wardevolle perk. Je maakt dan geen geluid waardoor de tegenstander je niet kan horen. je kan ze met dead silence mooi besluipen.

[ Voor 34% gewijzigd door DervishD op 11-05-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik ben nu rank 39 dus volgens mij heb ik die perk net beschikbaar.
Met die dubbel XP ga je binnen 6 uurtjes rank 55 halen denk ik.
Nou ben ik nog niet zo goed in deze game, KD van 1.5 heb ik sommige rondjes sta ik dik eerste en andere potje sta ik laatste, dat is wel balen, maar je kan er meestal zelf niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Met dead silence kun je ook heel mooi snipers van achteren besluipen en met je mes uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Voetstappen in Black Ops 2 vallen, als je het mij vraagt, te weinig op om Dead Silence te verantwoorden, of je moet echt veel S&D spelen. Ghost is interessanter, al heb je die bij lvl 39 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Dead Silence is net als Awareness zinloos. De laatste COD waar dat echt zin had was MW2, daar kon je mensen duidelijk horen lopen. Nu is dat verwaarloosbaar.

Net weer een potje Hardpoint Nuketown op de 96 kills blijven steken. Had graag een keer door die 100 gegaan, maar een teammate verpest het weer door zijn CP met Lodestar te laten pikken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Heb maar even CoD gedownload van steam met het Free weekend en ik moet zeggen dat het vrij belachelijk is x)

eerste game dat ik speel werd ik al beschuldigd van een wallhack te gebruiken? ..
2e game dat ik speel, stond ik al volop op de eerste plaats..

Ik houd het toch maar bij battlefield, lijkt me zo. Het is niet alsof je niet even snel kan killen als in CoD..
Ik was zelf gestopt met schieten, maar hij was nog niet dood, omdat ik nog in het ritme van bf3 zat (waar de vijand dus wel al dood ging zijn)

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 12-05-2013 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
dus na 2 rondjes stop je ermee omdat het te makkelijk is\?
je hebt iets dat ze skill based matchmaking noemen...
als jij de eerste paar potjes hoog eindigt, kom je vanzelf tegen betere tegenstanders..

zo was ik per ongelijk team-up met 2 verschrikkelijke noobs,, en alle enemies waren weekend noobs :+
heb me kostelijk vermaakt, maar er was geen moer aan... geen tegenstand

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SmokingCrop schreef op zondag 12 mei 2013 @ 06:03:
Heb maar even CoD gedownload van steam met het Free weekend en ik moet zeggen dat het vrij belachelijk is x)

eerste game dat ik speel werd ik al beschuldigd van een wallhack te gebruiken? ..
2e game dat ik speel, stond ik al volop op de eerste plaats..

Ik houd het toch maar bij battlefield, lijkt me zo. Het is niet alsof je niet even snel kan killen als in CoD..
Ik was zelf gestopt met schieten, maar hij was nog niet dood, omdat ik nog in het ritme van bf3 zat (waar de vijand dus wel al dood ging zijn)
Ik als battlefield veteraan geniet opmerkelijk nog van CoD BO2.
Je kan het niet vergelijken met Battlefield. Eerlijk is eerlijk Battlefield 3 is wel een stuk leuker door de goede sound, grafisch,conquest mode, wapen keuzes, teamplay.
maar CoD is op dit moment nog leuk te spelen.

Ik moet wel eerlijk zijn dat ik de game pas echt kan oordelen na 20 uur, want in de afgelopen 3 a 4 delen heb ik maar maximaal 20 uur plezier gehad. Ik speel de game op de PC en ben helaas al 1 hacker tegengekomen die 70 - 0 stond in tdm met 75 max score. potje was heel snel voorbij gegaan.

Ritme heb ik nog niet in deze game, ik stop nog soms te snel met schieten omdat ik denk dat die al dood is, maar dan blijkt dat de wapens in CoD veel minder damage doen.
Recoil is nouwelijks aanwezig in deze game en is vergelijkbaar met de M16A3 in BF3, wat ze daar een easy gun noemen om te gebruiken. bij CoD lijkt het erop dat je een wapen moet hebben met de snelste RPM en de meeste damage, terwijl je bij BF3 kijkt naar een wapen die goed balanced is in de maps. grote afstanden en kleine afstanden etc.
Nu Battlefield 3 al meer dan een week problemen heeft door de DDOS attack, heb ik de game niet meer vaak gespeeld en was ik toe aan iets anders. naast GTA IV speel ik nu dus CoD BO2 (gekocht)
leuke van deze dubbel XP is dat ik nu al snel rank 55 kan gaan worden en dus alle wapens al vrij heb.

even een vraagje:
Klopt het als je na je rank 55 je rank reset, dat je wapens blijft behouden voortaan , ipv steeds alles te verliezen ?

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 12-05-2013 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Pykow schreef op zondag 12 mei 2013 @ 09:08:
[...]

Ik als battlefield veteraan geniet opmerkelijk nog van CoD BO2.
Je kan het niet vergelijken met Battlefield. Eerlijk is eerlijk Battlefield 3 is wel een stuk leuker door de goede sound, grafisch,conquest mode, wapen keuzes, teamplay.
maar CoD is op dit moment nog leuk te spelen.

Ik moet wel eerlijk zijn dat ik de game pas echt kan oordelen na 20 uur, want in de afgelopen 3 a 4 delen heb ik maar maximaal 20 uur plezier gehad. Ik speel de game op de PC en ben helaas al 1 hacker tegengekomen die 70 - 0 stond in tdm met 75 max score. potje was heel snel voorbij gegaan.

Ritme heb ik nog niet in deze game, ik stop nog soms te snel met schieten omdat ik denk dat die al dood is, maar dan blijkt dat de wapens in CoD veel minder damage doen.
Recoil is nouwelijks aanwezig in deze game en is vergelijkbaar met de M16A3 in BF3, wat ze daar een easy gun noemen om te gebruiken. bij CoD lijkt het erop dat je een wapen moet hebben met de snelste RPM en de meeste damage, terwijl je bij BF3 kijkt naar een wapen die goed balanced is in de maps. grote afstanden en kleine afstanden etc.
Nu Battlefield 3 al meer dan een week problemen heeft door de DDOS attack, heb ik de game niet meer vaak gespeeld en was ik toe aan iets anders. naast GTA IV speel ik nu dus CoD BO2 (gekocht)
leuke van deze dubbel XP is dat ik nu al snel rank 55 kan gaan worden en dus alle wapens al vrij heb.

even een vraagje:
Klopt het als je na je rank 55 je rank reset, dat je wapens blijft behouden voortaan , ipv steeds alles te verliezen ?
Leuk man dat je BO2 toch heb gekocht :) Recoil is wel aanwezig bij bepaalde wapens, maar als je in korte bursts schiet heb je er minder last van. Het valt wel minder op dan bij BF3 omdat de recoil daar beter vertaald wordt naar het wapen, bovendien vind zijn de recoilpatronen van BF3 meer voorspelbaar.

Als je een fresh start doet is alles weg. Echt alles, al je progressie, je tijd, wapens, camo's etc.

Overigens kom je hackers alleen tegen bij de free weekends, buiten die free weekends zie je ze niet.

Overigens is de TTK bij BO2 lager dan bij BF3. De MSMC bijvoorbeeld is 185 ms, dat is vergelijkbaar met de Famas bij BF3. De Famas is alleen een recoil monster, terwijl je met de MSMC aardig op target kan blijven.

Overigens is het free weekend wel makkelijker in bepaalde lobbies, ging gisteren headquarters spelen en daar won mijn team telkens met 250-0. Niet omdat we zo goed waren, maar omdat er allemaal first timers speelden die geen idee hadden wat ze aan het doen waren.

[ Voor 5% gewijzigd door codex op 12-05-2013 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Going wild with the Dragonfire :

De titel zegt alles.

Hoe kun je eigenlijk omhoog en omlaag met dat ding?

Was de eerste keer dat ik dat ding had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
reemprive schreef op zondag 12 mei 2013 @ 01:14:
Dead Silence is net als Awareness zinloos. De laatste COD waar dat echt zin had was MW2, daar kon je mensen duidelijk horen lopen. Nu is dat verwaarloosbaar.
Het gebeurd mij anders met grote regelmaat dat tegenstanders mij niet opmerken vanwege dead silence waar ze mij zonder dead silence wel zouden opmerken. Zo zinloos vind ik het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
reemprive schreef op zondag 12 mei 2013 @ 09:20:
[...]

Leuk man dat je BO2 toch heb gekocht :) Recoil is wel aanwezig bij bepaalde wapens, maar als je in korte bursts schiet heb je er minder last van. Het valt wel minder op dan bij BF3 omdat de recoil daar beter vertaald wordt naar het wapen, bovendien vind zijn de recoilpatronen van BF3 meer voorspelbaar.

Als je een fresh start doet is alles weg. Echt alles, al je progressie, je tijd, wapens, camo's etc.

Overigens kom je hackers alleen tegen bij de free weekends, buiten die free weekends zie je ze niet.

Overigens is de TTK bij BO2 lager dan bij BF3. De MSMC bijvoorbeeld is 185 ms, dat is vergelijkbaar met de Famas bij BF3. De Famas is alleen een recoil monster, terwijl je met de MSMC aardig op target kan blijven.

Overigens is het free weekend wel makkelijker in bepaalde lobbies, ging gisteren headquarters spelen en daar won mijn team telkens met 250-0. Niet omdat we zo goed waren, maar omdat er allemaal first timers speelden die geen idee hadden wat ze aan het doen waren.
Recoil werkt in BF3 iets anders dan in BO2 (die op zijn beurt weer iets anders werkt dan in andere CoD's, meer voorspelbaar en merkbaar bij dezelfde recoilwaarden door de toevoeging van een minimum kick waarde). In BF3 is de onvoorspelbare waarde die spread die je hebt in ADS. Alleen CoD1 heeft dat en in verwaarloosbare waarden. Ook heb je meer recoil met het eerste schot in BF3, terwijl dat in CoD juist andersom kan zijn. In BO2 zit de onvoorspelbaarheid in de verschillen tussen minimum en maximum recoilwaarden waardoor je wapen 'bumpy' kan aanvoelen. Maar uiteindelijk zijn beide games gewoon point and click in dezelfde situatie (CQC), met hier en daar een uitzondering die niet heel erg spectaculair is.

BF3 TTK is inderdaad hoger dan in BO2, vooral op korte afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 09:22:

[video]

De titel zegt alles.

Meer kills dan ik er ooit mee heb gemaakt:P Haat dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 09:22:

[video]

De titel zegt alles.

RB/LB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
aron225 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 06:46:
dus na 2 rondjes stop je ermee omdat het te makkelijk is\?
je hebt iets dat ze skill based matchmaking noemen...
als jij de eerste paar potjes hoog eindigt, kom je vanzelf tegen betere tegenstanders..

zo was ik per ongelijk team-up met 2 verschrikkelijke noobs,, en alle enemies waren weekend noobs :+
heb me kostelijk vermaakt, maar er was geen moer aan... geen tegenstand
eerste match was tegen high prestige mensen..
Ik heb nog alle vorige CoD's op de ps3 gespeeld en nu dat ik een gaming pc heb, wou ik eigenlijk wel eens weten hoe dat was op PC.. Moet zeggen dat ik een stuk meer tijdelijke connection lost krijg dan op ps3..
Niet dat ik nu wil bashen op CoD, maar ik heb het wel een beetje gehad. Hopelijk brengt de nieuwe engine vernieuwing in de serie :)

en ttk is idd lager bij bf3 op korte afstand, MP7 met laser sight & extended mags is echt een mean-killing-machine in bf3 x)

[ Voor 19% gewijzigd door SmokingCrop op 12-05-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
TTK is NIET lager bij BF3. Gevoelsmatig misschien omdat het spel trager is en de models trager bewegen. Overigens zegt op dit moment prestige max niet zo veel meer, er lopen prestige max spelers rond met een K/D van 0,3 en een spm van 150. Kijk maar eens rond in HC TDM servers, daar zitten de meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag er van de week 1 met 100k kills. Wat veel is. Maar 450k deaths. Wat meer is dan mijn hele friendslist bij elkaar. Hoe je dat volhoudt snap ik echt niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik snap het ook niet, ik zou er persoonlijk wel klaar mee zijn. Maar ja, toch respect voor het doorzettingsvermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
reemprive schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:50:
TTK is NIET lager bij BF3. Gevoelsmatig misschien omdat het spel trager is en de models trager bewegen. Overigens zegt op dit moment prestige max niet zo veel meer, er lopen prestige max spelers rond met een K/D van 0,3 en een spm van 150. Kijk maar eens rond in HC TDM servers, daar zitten de meeste.
dan heb je duidelijk nog niet tdm Canals gespeeld met een mp7, laser sight & extended mags..
ik had gisteren wel eens dat ik al stopte met schieten omdat ze in bf3 al dood gingen zijn.. maar nee, hij leefde nog gewoon

ook wel grappig dat je sneller kan inzoomen met een sniper in bf3..
en wat ik toch ook wel mis, is het sprinten + herladen ophetzelfde moment :P

[ Voor 21% gewijzigd door SmokingCrop op 12-05-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
reemprive schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:57:
Ik snap het ook niet, ik zou er persoonlijk wel klaar mee zijn. Maar ja, toch respect voor het doorzettingsvermogen.
ik snap dat wel, ik ken iemand die ook waardeloos is in de meeste FPS en toch speelt hij het dagelijks urenlang. Die zegt altijd dat het dan des te mooier is als hij eens een goed rondje draait omdat dat zo zeldzaam voor hem is. :D toch mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Ik ben helemaal klaar met BO2, heb gewoon totaal geen zin meer om het te spelen. Het lijkt wel of er iedere week meer campers en valsspelers bij komen. Vanochtend ook weer, 14 keer door dezelfde gast in de rug geschoten. Het maakte niet uit waar ik spawnde en welke richting ik uit liep, hij was er steeds weer. Als het 2 of 3 keer gebeurd, tsja, dat kan...dikke pech. Maar 14 keer achter elkaar mij in de rug schieten, dan maak je mij niet wijs dat het steeds toeval is. Daarna een ronde met voor de zoveelste keer 1 en al campers. Ik snap echt niet waarom mensen zo ver gaan om al het leuke uit het spel te zuigen. Er is gewoon geen zak meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
@SmokingCrop
Ik heb zelf >700 uur BF3 gespeeld, waaronder veel TDM en close quarters, wat je beweert klopt alleen niet. Kijk zelf maar in de link die Gundogan hierboven heeft geplaatst. Bovendien zijn de sniper rifles trager bij BF3, alleen de DSR is niet echt vlot bij BO2.

@DervishD
Er wordt, behalve tijdens het free weekend misschien, niet gehackt in BO2. Sowieso, je speelt HC. Er is geen enkele manier om tijdens een potje te kunnen concluderen of iemand hackt of niet. De ttk is zo laag dat je niet kan nagaan of iemand een aim bot heeft en een wallhack valt niet te herkennen omdat er geen Killcam is. Ik speel voornamelijk core, veel ook, maar ben in 2013 al geen hacker meer tegen gekomen. De mensen in mijn vriendenlijst die meer HC spelen heb ik ook niet meer horen klagen. Als je echt problemen hebt waar je zelf niks aan kunt doen dan zal het waarschijnlijk lag compensatie zijn.

[ Voor 54% gewijzigd door codex op 12-05-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
reemprive schreef op zondag 12 mei 2013 @ 13:58:
Ik heb zelf >700 uur BF3 gespeeld, waaronder veel TDM en close quarters, wat je beweert klopt alleen niet. Kijk zelf maar in de link die Gundogan hierboven heeft geplaatst. Bovendien zijn de sniper rifles trager bij BF3, alleen de DSR is niet echt vlot bij BO2.
ah, denk dat het net die DSR was die ik gebruikt had ;) (die van de default class)
en toch blijf ik er bij dat je in bf3 sneller kills kan halen in close range.. natuurlijk belange niet zo snel met de meeste wapens & op afstand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
@DervishD
Er wordt, behalve tijdens het free weekend misschien, niet gehackt in BO2. Sowieso, je speelt HC. Er is geen enkele manier om tijdens een potje te kunnen concluderen of iemand hackt of niet.
Als iemand mij 14 keer achter elkaar in de rug schiet terwijl ik random respawn en iedere keer een andere richting in loop dan is er echt wel wat aan de hand. Je maakt mij niet wijs dat diegenen geen hack gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

DervishD schreef op zondag 12 mei 2013 @ 17:12:
[...]

Als iemand mij 14 keer achter elkaar in de rug schiet terwijl ik random respawn en iedere keer een andere richting in loop dan is er echt wel wat aan de hand. Je maakt mij niet wijs dat diegenen geen hack gebruikt.
Theatre mode -> maak er een filmpje van. Laat het ons zien.

Overigens kan het natuurlijk prima dat er in een free weekend hackers zijn, die maken het immers niet uit of hun gratis account gebanned wordt.

Net als reemprive ben ik ook al maaaaanden geen hacker tegengekomen. En ik heb ze toch vrij snel door, over het algemeen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Het is niet alleen dat ik het constante gecamp zat ben en alle hackers in dit free to play weekend. Ik heb alle maps tig keer gespeeld en de lol is er gewoon van af. Het zijn ook steeds weer dezelfde 3 maps (nuketown, hijacked en plaza) die om de haverklap voorbij komen (en steeds weer lobby in en uit tot er eindelijk een leuke map langs komt is nu ook strontvervelend). Sommige mensen vinden dat niet erg maar ik heb toch echt iets meer nodig om mijn aandacht vast te houden. In COD4 zijn een hoop mods die het leuk houden en dat mis ik in BO2 gewoon. Ik ga dus weer terug naar COD4 en de server waar ik altijd op speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
wat een geblaat allemaal
ik heb dit hele weekend bijna gespeeld, en ben 1 wallhacker tegen gekomen, die zo slecht was dat ik er wel om kon laggen (maar wel duidelijk wallhack)..

iemand die zoo gek werd van ze wallhack, dat hij aan het pre-aimen was op iemand die aan de andere kant van de map stond, terwijl ik gewoon achter kom kon gaan staan

de maps zijn gewoon goed, simpel...... enigste map die ik niks vind is carrier, maar dat is persoonlijk. de rest is gewoon leuk (nuketown kan chaos zijn)

battlefield 3 canals tdm heb ik dood gespeeld, enigste modus waar ik te vinden was.. battlefield blijft een heel eind trager als blackops2, time to kill scheelt niet veel hoor... net welke wapen combo;s je hebt.. ik merktte wel dat de hit detection in cod het een stuk nauwer neemt als die van bf3..
mischien beter mikken ??

@dennis, jij bent de slechtste dragonfire piloot die ik ooit gezien heb..
1 advies: flikker die mtar weg.. als je een assault wil, neem lekker een an94 of scar..
gezien je aim (die zelfs met dragonfire dood beroerd is) zou ik lekker een smg nemen met long barel en een laser (en/of fastmag) en lekker sproeien (pdw is ideaal voor jou )

dat de mappen veranderen bij veel leavers sinds de nieuwe update, is inderdaad echt scheit irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
DervishD schreef op zondag 12 mei 2013 @ 17:12:
[...]

dan ziet hij jou eerder, en is het GEEN reden om iemand direct een hacker te noemen..
spawnrape op bijvoorbeeld hijacked in domination is TE easy (2 punten pakken, en lekker headglitchen in de hoeken achter die vaten).. 1 of 2 in het midden.. en zo kan je een heel team gewoon dood spawn rapen..

vaak zijn er mensen die dan net teveel door stoten (helft van het huis in hijacked) en dan switcht spawn ja.. als je dan in je rug genomen word, zit daar iemand gewoon te wachten, of in die buurt... c4 of emp erheen,, desnoods sensor nade en je weet waar ze zitten...

dit zijn dingen die je leert door te spelen... niet iedereen hacker noemen, dat is niet aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik heb vanavond ook heel erg vaak nuketown en slums voorbij zien komen. Raid kwam helemaal niet voorbij... Beetje jammer. Ook wordt er veel ge-lmgt. Ik kan daar zelf overigens totaal niet mee spelen. Schiet veel te veel mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Zo, prestige 10 gehaald. Laatste prestiges wel een beetje ingekakt wat SPM en ook K/D betreft, anders had ik misschien prestige max nu al gehaald :S Had als doel 100 uur gesteld, dat ga ik niet redden, als ik het heb gehaald ga ik me even met andere dingen bezig houden in mijn spare time. In elk geval, laatste prestige, kijken hoeveel tijd het nu heeft gekost uiteindelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door codex op 12-05-2013 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Congratz. Lol ik heb 113 uur speeltijd en ben prestige 3 :P. Ben trouwens niet altijd meteen geprestiged, maar toch.

Ik had net trouwens een mooie streak... Drie mannetjes geschoten met mijn Mp7, daarna vijf man op een rij met een knife. Het hele team rende gezamelijk één kant uit haha 8)7 .
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RqfTRzY5tqE]

[ Voor 54% gewijzigd door Cobiwan op 13-05-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Met het D-XP weekend toch verder lekker van P8 naar P9 gegaan. Nu inmiddels lvl 32 ofzo.
Door de pijn in mijn polsen maar even gestopt. Levelen in zo'n weekend als dit gaat wel lekker hard :) Misschien dat ze er nog een dag aan vast knopen .... zou wel lekker zijn.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 17:55
Afgelopen weekend was weer te erg zoveel dudes die echt niet wisten wat ze aan het doen waren.
Ga je Domination doen capt niemand de vlag :S
Achja weer wat nieuwe attachments unlocked en mijn peacekeeper ge prestiged.
Ben ook weer wat lvls omhoog en ben gestart met solo league play zit nu in de gold series

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Kon je goed merken ja. Speelde je (HC) Domination capt niemand de vlaggen. En weer om de zoveel keer geteamkilled worden ?

Sta je flink bovenaan met een goede scorem lopen ze in je l.o.f. en *bam* wordt je gekicked....
En als je dan iets zegt dan 'Damn noobs in my team' dan krijg je ook weer commentaar...

Enige voordeel was dat het wel lekker opschoot met mijn scores :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
lordgandalf schreef op maandag 13 mei 2013 @ 08:51:
Afgelopen weekend was weer te erg zoveel dudes die echt niet wisten wat ze aan het doen waren.
Ga je Domination doen capt niemand de vlag :S
Achja weer wat nieuwe attachments unlocked en mijn peacekeeper ge prestiged.
Ben ook weer wat lvls omhoog en ben gestart met solo league play zit nu in de gold series
Daar heb ik normaal ook veel last van hoor dat niemand de vlag pakt... Soms sta je in je 1je een vlag te pakken, loopt een teamgenoot gewoon voorbij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Sj44k13 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:57:
[...]

Daar heb ik normaal ook veel last van hoor dat niemand de vlag pakt... Soms sta je in je 1je een vlag te pakken, loopt een teamgenoot gewoon voorbij 8)7
Of erger, speel je Hardpoint zitten je teammates overal op de map behalve op de Hardpoint. Dat terwijl een Hardpoint cappen of defenden iets is dat je alleen kan doen en je er ook nog een zooi punten voor krijgt. Mensen snappen het volgens mij ook niet, die pakken een Hardpoint, om vervolgens weer naar de andere kant van de map te rennen. Die denken blijkbaar dat het een soort Domination is waarbij je heel snel vlaggen capt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel nu hc tdm en dat is genieten geblazen.

komt hc ffa ook nog een keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Wat ik vooral jammer vind is dat ze bij hardcore nog steeds zo weinig gametypes hebben.
Waar er bij HC CTF in eerste instantie constant gespawnraped werd (ja, daar deed ik vrolijk aan mee), is het nu HC DOMI, en good lord, daar is het spawnrapen zo mogelijk nog makkelijker. A-B-C keurig op een rijtje, dus je captured A-B en het hele team spawned op C, pak een Mk. 48, en de quadfeeds vliegen binnen.

Jammer wel, dat ze A-B-C in elke map op een rechte lijn hebben, had ze liever in een 3hoekje gehad dan is het wat meer rondjes rennen ipv kei, en keihard spawntrappen.

Kennelijk zijn die lui van treyarch mega noob (allemaal) zodat ze geen last hebben van een team wat overmatig veel sterker is.

@dennis, HC FFA heeft erin gezeten toch? volgens mij is dat er al wel een paar maanden uit.
Persoonlijk zit ik nog te wachten op HC DEMO, want HC DOMI is echt te simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo is de grootste spawntrapmodus dat er is. >~>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
Ja dit weekend domination spelen was echt een crime... loop je naar punten om te cappen, staan je teammates fijn te campen bij punt A of wat dom rond te rennen ipv te helpen. Super irritant, heb dit weekend dan ook alleen maar KC gespeeld nadat ik merkte dat het weer zo'n weekend werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Zen!th schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:16:
Jammer wel, dat ze A-B-C in elke map op een rechte lijn hebben, had ze liever in een 3hoekje gehad dan is het wat meer rondjes rennen ipv kei, en keihard spawntrappen.
Want op MW3 Hardhat en Fallen kan je niet spawntrappen? BO2 Mirage? Battlefield conquest?

Driehoek mappen creëren misschien wat meer loze ruimte in het midden. Je kan nog steeds spawntrappen als je wilt.

Als je echt geen spawntrap/baserape wilt, moet je iets van een full cap systeem ala Day of Defeat invoeren. Dan is het potje ook gelijk over als je aan spawntrappen toekomt. Nouja, het team wat alle vlaggen capped krijgt een scorebonus en alles reset zoals je nu bij half time hebt in BO2 domination.

O en spelen tijdens een free weekend.....the horror... the horror.

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 13-05-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Gundogan schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:34:
[...]

Want op MW3 Hardhat en Fallen kan je niet spawntrappen? BO2 Mirage? Battlefield conquest?

Driehoek mappen creëren misschien wat meer loze ruimte in het midden. Je kan nog steeds spawntrappen als je wilt.

Als je echt geen spawntrap/baserape wilt, moet je iets van een full cap systeem ala Day of Defeat invoeren. Dan is het potje ook gelijk over als je aan spawntrappen toekomt. Nouja, het team wat alle vlaggen capped krijgt een scorebonus en alles reset zoals je nu bij half time hebt in BO2 domination.

O en spelen tijdens een free weekend.....the horror... the horror.
Wat heb ik me jaren geleden toch grandioos vermaakt met Day of Defeat: Source zeg. Dat "domination" systeem was inderdaad erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Zen!th schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:16:
Wat ik vooral jammer vind is dat ze bij hardcore nog steeds zo weinig gametypes hebben.
Waar er bij HC CTF in eerste instantie constant gespawnraped werd (ja, daar deed ik vrolijk aan mee), is het nu HC DOMI, en good lord, daar is het spawnrapen zo mogelijk nog makkelijker. A-B-C keurig op een rijtje, dus je captured A-B en het hele team spawned op C, pak een Mk. 48, en de quadfeeds vliegen binnen.

Kennelijk zijn die lui van treyarch mega noob (allemaal) zodat ze geen last hebben van een team wat overmatig veel sterker is.

@dennis, HC FFA heeft erin gezeten toch? volgens mij is dat er al wel een paar maanden uit.
Persoonlijk zit ik nog te wachten op HC DEMO, want HC DOMI is echt te simpel.
Quote van David Vonderhaar:
I know the Hardcore crowd loves Hardcore. I love me some Hardcore Search & Destroy, personally. You are a small enough community where I feel like I know some of you personally.

The problem here is that not every game mode playable in a hardcore variant has sufficient enough traffic to warrant having its own playlist.

Hardcore Free-For-All, for example, has a very low traffic count. This makes Matchmaking in that playlist more difficult.

While I'm sure that the 4000 people in it right now are loving it, I'm just being open with you when I say that something with less than 1% of the total population barely justifies its own playlist.

What follows next is a discussion point. It's not a commitment or a guarantee. I am taking feedback as we think about how to provide more hardcore game modes as Public Playlists without fragmenting the small Hardcore community or matchmaking.

I would appreciate it if you please keep your posts on-topic and civil. Please hardcore community, police your own. I am counting on you to make it worthwhile to have a thread going.

As a snapshot in time, these are the Hardcore modes in order of popularity.

Hardcore TDM (by a large margin)
Hardcore CTF
Hardcore Search
Hardcore FFA
Where do you go from here? Sacrifice Hardcore FFA for a Moshpit, Kill Confirmed, or something else entirely?

Some of you will be tempted to say "Give every game mode its own Hardcore playlist." Save yourself some trouble. I totally get it. You like Hardcore.

However, Hardcore is not a game mode. It's a variant on the game rules. One that is popular with a very passionate, but very small crowd of people.

Keeping the 80,000 (or so, across 2 platforms) of you together and able to play together has to be a priority over any specific variant.

Finally, in case you are just joining us on this game, we go through this every two years with you.

This year is no different. We put out the game. We then figure out what is popular amongst the Hardcore (and other variant, but relatively small communities), and we make adjustments that are in the best interests of the game and the community. This year is no different. Of course we'll make adjustments. We always do.
HC Demolition was erg vet om te spelen in BO1. Het is gewoon jammer dat het overgrote deel Core speelt/ te weinig mensen de lol zien van HC. Persoonlijk vind ik het gewoon realistischer dan Core. Paar kogels en je hebt een kill. Of het afleggen tegen een kniver hoewel je hem al een paar keer hebt geraakt ...

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Heb de laatste tijd best vaak van enorme lag tijdens het spelen. Het is er ineens en komt dan af en toe terug in het potje. De rest van de server heeft er ook last van. Echt enorme spikes... Ben ik de enige (ik speel op PC overigens)?

[ Voor 6% gewijzigd door Cobiwan op 13-05-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:05:
Heb de laatste tijd best vaak van enorme lag tijdens het spelen. Het is er ineens en komt dan af en toe terug in het potje. De rest van de server heeft er ook last van. Echt enorme spikes... Ben ik de enige (ik speel op PC overigens)?
Lag is op de 360 versie schering en inslag door dat fijne stukje lag compensation software. :(
Dat is voor mij de reden geweest om de game weg te doen.

Afgelopen weekend op Steam even een free weekend geprobeerd en daarmee hield ik het net een uurtje uit, ze hadden het beter Lag Ops kunnen noemen inderdaad, die netcode moeten ze even aanpakken.
Ik heb nu nog steeds op de pc veel lol met MW2, en vaak nog minder lag ook, wat gek is want die game is puur p2p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Maar heb je dan ook dat het hele spel schokt dus niet alleen schokkende tegenstanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:49:
Maar heb je dan ook dat het hele spel schokt dus niet alleen schokkende tegenstanders?
Ja dat had ik ook. Gewoon een seconde freeze en dan weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik heb soms dus dat de freezes een paar minuten doorgaan, heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:51:
Ik heb soms dus dat de freezes een paar minuten doorgaan, heel irritant.
Dat is wel erg extreem, speel je misschien over wifi? Zo ja dan weet ik wel een fix.
Check anders ook even of je Steam poorten op je router open staan, vaak hebben de verschillende CoD versies ook nog eigen poorten die je open moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Nee ik speel normaal via een lan kabel. Ik had er eerst geen last van naar nu af en toe wel. De andere mensen jn de server dan ook, dus dat is apart. Poorten open zetten is niet echt mogelijk hier helaas. Ik heb nat moderate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Sj44k13 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:58:
Nee ik speel normaal via een lan kabel. Ik had er eerst geen last van naar nu af en toe wel. De andere mensen jn de server dan ook, dus dat is apart. Poorten open zetten is niet echt mogelijk hier helaas. Ik heb nat moderate.
Servers kunnen laggen in BO2, ligt niet aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Sj44k13 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:58:
Mijn NAT staat gewoon op open, maar ook ik en een hele zooi vrienden hebben van me hebben het. Sommige games laggen gewoon ziekelijk hard - en het is serverbased lagg voor zover ik weet. Ik draai BO2 gem. 165 FPS met max 200, en ik heb nooit een framedrop gehad tijdens die lagg spikes.

Zoals je al zegt had ik er eerst ook geen last van, maar de laatste tijd wel, en ook met iedereen in die server waar ik in zat.. Erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Idd vreemd. Ik draai Bo ook rond de 160 fps. Minimaal heb ik 90 of zo, dus daar kan het idd niet aan liggen.

Van het weekend heb ik trouwens Bo 1 weer eens opgestart en dat draait echt qua gevoel veel minder vloeiend dan bo2 normaal gesproken draait. Een wereld van verschil.

Ik mis wel de famas... Wat speelde die weer lekker haha.

[ Voor 53% gewijzigd door Cobiwan op 13-05-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Iemand al geprobeerd om bij Treyarch te achterhalen hoe vaak je gereport ben voor cheaten? (en als mensen lang genoeg door zeiken, voor offensive language)?

Op mail zullen ze wel niet reageren, op internet kan k niets vinden, kennelijk vind niemand het interessant hoe vaak ze gereport zijn.
Ben daar wel heel erg benieuwd naar namelijk, hoeveel mensen die huilen dat ze je gaan reporten het ook daadwerkelijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Zen!th schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:26:
Iemand al geprobeerd om bij Treyarch te achterhalen hoe vaak je gereport ben voor cheaten? (en als mensen lang genoeg door zeiken, voor offensive language)?

Op mail zullen ze wel niet reageren, op internet kan k niets vinden, kennelijk vind niemand het interessant hoe vaak ze gereport zijn.
Ben daar wel heel erg benieuwd naar namelijk, hoeveel mensen die huilen dat ze je gaan reporten het ook daadwerkelijk doen.
Er is geen manier. Er zijn al meerdere mensen die dat hebben gevraagd aan @pcdev op twitter.

Voorbeeldje:
https://twitter.com/Crash...status/325502986459688962

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Even een technische vraag tussendoor, iemand die op een Technicolor modem(glasvezel) zijn poorten open heeft gekregen? Wil maar niet lukken, blijf op strict staan.
Pagina: 1 ... 14 ... 23 Laatste