Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• HyPeR-X
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 02-06-2017
Wat een geneuzel over die aim assist zeg. Het is echt niet zo dat wanneer jij maar een beetje in de buurt van de enemy sprayed je automatisch raakt ofzo hoor ... Denk zelfs dat aimen op de PC veel makkelijker is, omdat een muis en sneller en veel preciezer is. Tegen headglitchers en andere campers is een PC zeker beter, wellicht met een sniper (stukje quickscopen) zou een console wat beter KUNNEN zijn.

• Dakdoef
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 14-07 00:24
quote:
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:35:
Tja ik ben nooit voor die free weekends geweest. Te veel noobs en hackers en je verpest het gewoon voor de normale gamers die de game gekocht hebben.

Zal vanavond nog eens kijken of het inderdaad zo erg is.
Vanmiddag ook even gespeeld..... ok, er zitten ook veel noobs tussen, dus dat gaat wel lekker, maar ook van die gasten waarvan je zeker weet dat ze hacken. Zijn prestige 3 in een dag spelen, hebben duidelijke aimbot of aimtrigger en winnen potjes met zeer hoge scores, erg irritant. Die gasten erop aanspreken heeft geen zin, want je krijgt alleen maar een grote bek terug. Na ja, gewoon afterburner aan, en maar reporten.....

• beuker19
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 21:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

quote:
reemprive schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 18:57:
[...]

Er zijn wel dedicated servers, er is alleen matchmaking.
Console bullshit dus :(
Maar voor de rest op een paar irritaties na heb ik me soms wel vermaakt.
Maar 80 euro ;( voor een map pack van een 6 jaar oude game gaat me te ver.
20 euro zou ik er wel voor over hebben want er zijn gewoon te veel dingen die ik niet prettig vind
-graphics zijn oud
-weinig recoil en te makelijke hipfire kills
-campers/dolphin divers
-killstreaks/bouncing bettys
-nog minder teamplay dat bf3
-quickscopen
-diamond guns (kom op we zijn toch geen vrouwen of 50 cents)
-te kleine maps vergeleken met BO1

wat ik wel redelijk vond
-gewoon brainless knallen
-theater mode
-weapons customization

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

hahaha die diamond wapens vind ik ook niks. Scorestreaks vind ik prima, zo lang mijn team ze heeft :)

En die betty's killen je amper als je bukt, quickscopen kan wel maar is best lastig op de PC.

Teamplay is soms goed, vaak niet. Het voordeel tov bijv BF3 is wel dat je met een party kan spelen en ook bij elkaar in het team komt.

Origin: Distinctiv3 YT

• SG
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16:45

SG

SG surft naar info hardewaren

Ja gisteren alle AR op goud en nu dus diamond. De SMR doet select fire het ook. Loop je rond met fullauto AR. Wel slow rate.
Nou bezig met LMG en prestige 8
Op PSN.

Ben nu ook een bling bling soldier.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Fid3lity
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:20

Fid3lity

Spectre X

Diamond camo, hmm.. Alleen bij SMG's moet ik daar nog de Shicom, maar daar heb ik echt geen zin in.. Van de AR's heb ik alleen de AN-94, SCAR, M27 en sinds vandaag de MTAR pas op goud, nog genoeg te doen dus. Verder nog geen enkele shotgun, sniper of LMG op goud en dat zal ook wel even zo blijven.. :)

• SG
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16:45

SG

SG surft naar info hardewaren

Ik heb een sniper de SVU-S op goud en de nr 2 LMG. Shotguns die gebruik ik amper, pistolen nou exclusief bij sniper. Maar voor die camo manie doe ik snipen met asaultrifles of alleen de SVU. Een semi auto of burst AR is al zeer effectief met hardcore.
Met die twee boltaction sniper rifle lijkt mij goud ook een aardige klus.
SMG nou ik ben niet zoon headshot hunter ik maak headshot bij toeval dus daar loop ik ook helemaal achter.
Nou ben ik bezig met die nr4 LMG maar moet nog de eerste en derde. Maar voor het geval ik prestige ga eerst de laaste wat vrij spelen.
Dus ook even een zoom scoop op de LMG. Dat gaat ook. Snipen met LMG. Short burst.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• aron225
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 24-05-2016
ik gister bezig geweest met die lmg's.... wat een ellende
headshots zijn gewoon niet makkelijk.. helemaal omdat je toch al iets rustiger aan moet doen met de "big momma's " ..

de mk48 / qbb / lsat zijn hier nu goud, en nu bezig met de hamr..

dat ding is echt ziek!! damage is HOOG, rate of fire is HOOG (dropt wel, dus soort van 15 bullet burst is het meest efficient)

daarbij wil ik wel met dit ding een beetje op afstand blijven.. (dual band of noob finder erop)

headshot is gewoon een kwestie van geluk.. soms schiet je iemand diudelijk in de borst, en krijg je een headshot.. andere keren schiet je duidelijk op het hoofd en krijg je hem niet.. +1 voor de hit detection..

daarbij heb ik het gevoel dat ze wederom de pdw generft hebben.. ik raak er echt te weinig mee..

en als de scores echt TE beroerd worden, ga ik vaak de laatste minuut rennen met kap40+extended clip.. en scavenger / extreme condition / dexterity / lightweight / flackjacket..

echt je bent niet te houden, de kap40 is echt absurd sterk, gaat nergens over dat ding

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• Pannekoek_NL
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18-09 15:30

Pannekoek_NL

PSN = Pannekoek_NL

quote:
aron225 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:07:
ik gister bezig geweest met die lmg's.... wat een ellende
headshots zijn gewoon niet makkelijk.. helemaal omdat je toch al iets rustiger aan moet doen met de "big momma's " ..

de mk48 / qbb / lsat zijn hier nu goud, en nu bezig met de hamr..

dat ding is echt ziek!! damage is HOOG, rate of fire is HOOG (dropt wel, dus soort van 15 bullet burst is het meest efficient)

daarbij wil ik wel met dit ding een beetje op afstand blijven.. (dual band of noob finder erop)

headshot is gewoon een kwestie van geluk.. soms schiet je iemand diudelijk in de borst, en krijg je een headshot.. andere keren schiet je duidelijk op het hoofd en krijg je hem niet.. +1 voor de hit detection..

daarbij heb ik het gevoel dat ze wederom de pdw generft hebben.. ik raak er echt te weinig mee..

en als de scores echt TE beroerd worden, ga ik vaak de laatste minuut rennen met kap40+extended clip.. en scavenger / extreme condition / dexterity / lightweight / flackjacket..

echt je bent niet te houden, de kap40 is echt absurd sterk, gaat nergens over dat ding
Headshots zijn juist het makkelijkste met een LMG als je er een beetje op focust minimaal 15 per game

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Voor de headshot challenges zou ik aanraden HC te gaan spelen, gaat bij mij altijd makkelijker dan in Core. Of doe je dat al?

Vanmiddag nog even de Type 25 max'en. Moet alleen z'n tweede prestige nog doen en de laatste camo challenges zonder perks en attachements.. 150 kills, moet binnen 8 matches wel te doen zijn.

Fid3lity wijzigde deze reactie 25-02-2013 11:43 (45%)

• EricNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17-09 12:41
Headshots voor SMG tip:
- Laser Sight
- Fast Mag
- (Eventueel: Long Barrel)

En sprayen maar!!! Als het kan: Disable je Mouse Button 2 zodat je nooit meer in zoomt met die SMG's 8)7 . De gemiddelde speler mikt standaard op been/buik hoogte. Probeer echt je laser te mikken op nek/hoofd hoogte. Met een beetje goed potje (domination) lukt het je echt wel 7-8+ headshots per potje te halen.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL 

• aron225
Smg is flink generft.. Bulletspread is best groot geworden met hipspray. Em de hipspray range is ook kort geworden.

Ik moet lmg headshot.. Lsat en qbb had ik binnen notime vol.
Hamr killt heeeel snel door hoge damage en firerate.. Headshots halen is iets lastiger..

Komt vanzelf wel goed.. Heb er gemiddeld 4 of 5 per ronde.. Dus hoop vanavond in ieder geval die headshots te hebben

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• 2DeF_WoDy_x
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 26-06-2017
quote:
aron225 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:28:
Smg is flink generft.. Bulletspread is best groot geworden met hipspray. Em de hipspray range is ook kort geworden.
Ah dus toch ik vond het al zo vreemd...
Het leek wel of ze helemaal nie meer dood gingen door smg.
Gister ging wel wat beter.
Gisteren gespeeld met Vector en dik gewonnen Gespeeld met Lasersight en long barrel icm scavanger. Zeker op HC is dat ding niet te houden.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• aron225
Weet iemand of er nog iets gedaan word aan die ragequitters?
Echt ELKE ronde ragequitten veel mensen..
Ik begin me er echt aan.te irriteren..

Zodra er 1 iemand roept: hacker.. Of wallhacker.. Of andere onterrechte beschuldiging ragequit vaak meer dan de helft.. Echt om ziek van te worden

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Gewoon minder goed spelen, is 't enige wat je effectief kunt doen eigenlijk.

• aron225
gister speelde we met 3 man.. ik, simo, jelly.. daar is gerust van te winnen..
we liepen allemaal met voor ons brakke wapens (ik met een hamr, simo met een tac45, jelly weet ik niet)
en nog steeds ragequitten mensen.....

ik vind dat er gewoon een half uur lock op moet als je ragequit.. simpel..

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 07-08 16:09

Frentik

Broken, Beat and Scarred

quote:
aron225 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:12:
Klopt! Heel makkelijk zelfs :P Free weekend is gelukkig afgelopen dus de grootse hackers/noobs zijn er niet meer, 4 dagen niet gespeeld dus vanavond eens kijken of het nog wil lukken...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• MicScott
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 11-06 21:40

MicScott

.Grey.

quote:
aron225 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:51:
Weet iemand of er nog iets gedaan word aan die ragequitters?
Echt ELKE ronde ragequitten veel mensen..
Ik begin me er echt aan.te irriteren..

Zodra er 1 iemand roept: hacker.. Of wallhacker.. Of andere onterrechte beschuldiging ragequit vaak meer dan de helft.. Echt om ziek van te worden
Als je hardcore speelt word je geteamkilled zodra je een swarm haalt :|

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• MicScott

MicScott

.Grey.

quote:
aron225 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:12:
we liepen allemaal met voor ons brakke wapens (ik met een hamr, simo met een tac45, jelly weet ik niet)
en nog steeds ragequitten mensen.....

Halfuur is misschien wat veel, maar een kwartier zou goed genoeg zijn.

Gaat allemaal niet werken. Control + Alt + Delete , bo2mp.exe proces beëindigen en weg is hij.
Of gewoon Reset indrukken op de PC en hop.

En als je dan in een potje zit met een paar hackers dan zou je nog gestraft worden omdat je weg wil gaan om niet verder afgemaakt te worden.

Kom ik in een lopende pot waar al van alles in de lucht hangt en er elke seconde 1 zowat iets bijkomt dan is het ook *quit*
Hoe vaak het wel niet voorkomt dat je teammates of je TK-en (HC) of gewoon TDM spelen bij een Objectives game. Ben je de enige die capt/plant en leg je het telkens af tegen 4 van de tegenstander die wel objectives spelen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

Gelukkig speelt het leeuwendeel CoD op de console, dus dan kan men als het goed is gewoon het account tijdelijk blokken, net als een ban.

• Draven
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 10:12

Draven

It wasn't me

Er zit bij mij eindelijk na een aantal weken knallen een beetje een stijgende lijn in de resultaten. Speelde meestal domination maar omdat ik solo speel en veels te enthousiast richting objectives banjerde resulteerde dat meestal in een negatief k/d ratio en een berg frustratie.
Ben nu sinds vorige week wat meer Kill Confirmed aan het spelen en m'n k/d ratio schiet nu ineens de lucht in.
Waar ik eerst meestal 10x meer deaths als kills had is het nu vaker andersom.
Had dit weekend ook nog even een leuke actie, normaal ben ik niet zo van het knifen maar deze was wel even heel lekker om zo het kamertje te legen (moest ook wel aangezien ik m'n reload onderbrak, nog geen fast reload erop had zitten en er wat kogels mijn kant opkwamen.)

Zoals je kan zien ben ik nog niet zo bedreven in het knifen (zit een flinke misser tussen :D ) maar op het moment toverde het wel even een glimlach op m'n gezicht.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• stinky1701
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 27-09-2018
quote:
da's fijn als je voor de zoveelste weer midden in een f-uped potje belandt met een niet te spelen lag en een tegenstander die het potje al helemaal domineert en je de ene na de andere killstreak om je oren krijgt....

leuk als je daarvoor bestraft wordt, hebben de mensen ook beslist heel veel begrip voor. :N

en waarom eigenlijk? omdat een paar échte die hard killers met veels teveel vrije tijd zich zo ontzettend irriteren omdat hun easy prooi altijd quit ipv te blijven hangen voor de slachting? :F
wat gemeen van ze, die quitters!

• MicScott

MicScott

.Grey.

quote:
stinky1701 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:04:
[...]
en waarom eigenlijk? omdat een paar échte die hard killers met veels teveel vrije tijd zich zo ontzettend irriteren omdat hun easy prooi altijd quit ipv te blijven hangen voor de slachting? :F
Vind ik ook te ver gaan, maar nu wordt er gewoon zó ontzettend veel en vroeg gequit. Vooral juist door diehard-spelers die verliezen. Van die luitjes met een spm van 500 en een hoge kdr die dan snel quitten als ze merken dat ze eens tegen een beter team spelen omdat ze hun stats niet naar beneden willen zien gaan. Da's gewoon triest.

• stinky1701
welkom in de hel van online gaming.

het is toch ook gewoon een gegeven dat je alle soorten mensen tegen komt online dus leer er gewoon mee leven ipv allerlei regels te eisen om de situatie naar je eigen hand te zetten.

het is al vaker gezegd maar toch zijn er nog velen die het schijnbaar vergeten zodra ze de controller vastpakken: het is maar een spelletje ter ontspanning, geen sport. daar zijn de condities simpelweg niet geschikt voor.

• EricNL
quote:
stinky1701 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:04:
[...]

da's fijn als je voor de zoveelste weer midden in een f-uped potje belandt met een niet te spelen lag en een tegenstander die het potje al helemaal domineert en je de ene na de andere killstreak om je oren krijgt....

leuk als je daarvoor bestraft wordt, hebben de mensen ook beslist heel veel begrip voor. :N

Ja dat blijf je sowieso houden. Ik speel regelmatig, vrijwel altijd, met Aron. 9 van de 10 keer zitten we met een party van meer dan 4 man. Tegenwoordig is het al niet eens meer te doen om een VTOL/Lodestart/K9/Swarm te gebruiken. Waarom niet? Ook al ga je in 1 streep door naar je kill-streak, als je één van deze hoge streaks haalt dan insta-quit het volledige vijandige team.

Inmiddels zijn er weer een paar prestige masters bij in onze party. Straks is onze volledige party prestige master, en dan kunnen we niet eens meer een potje starten als tegenstanders zien dat ze tegen 6 prestige master moeten (en nee, hiermee suggereer ik niet dat wij dan allemaal Pro zijn met een SPM van 500+ en een K/D van 2,50+, maar mensen kijken over het algemeen toch naar de ranks/embleempjes).

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

quote:
EricNL schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:18:
[...]
Inmiddels zijn er weer een paar prestige masters bij in onze party. Straks is onze volledige party prestige master, en dan kunnen we niet eens meer een potje starten als tegenstanders zien dat ze tegen 6 prestige master moeten (en nee, hiermee suggereer ik niet dat wij dan allemaal Pro zijn met een SPM van 500+ en een K/D van 2,50+, maar mensen kijken over het algemeen toch naar de ranks/embleempjes).
Inderdaad dat is ook mijn grootste irritatie, en nee ik ga geen statsreset doen omdat ik geen zin heb om weer alle klote wapens te levellen voor gouden camo's :)

Je doet er niks aan, maar ik merk wel dat het in BO2 een stuk vaker voor komt dan in de vorige versies. Als wij in een party spelen en we winnen, quit het vijandige team ook 9 van de 10 keer.

• stinky1701
dan heb ik een tip voor jullie: speel dan eens wat minder met die grote parties want ik speel meestal alleen of met een vriend en wat jij beschrijft zie ik niet zo vaak voorkomen in de gewone publics op Xbox live.

grote parties zijn vriendengroepjes met een gedeelde linkerhersenhelft: als de een iets doet, doet de ander dat ook.
mijden als de pest in mijn eigen devies. ;)

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

quote:
stinky1701 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:22:
dan heb ik een tip voor jullie: speel dan eens wat minder met die grote parties want ik speel meestal alleen of met een vriend en wat jij beschrijft zie ik niet zo vaak voorkomen in de gewone publics op Xbox live.

grote parties zijn vriendengroepjes met een gedeelde linkerhersenhelft: als de een iets doet, doet de ander dat ook.
Het aantaal quitters lijkt in DOM ook wel hoger te liggen dan bv HQ trouwens maar ik speel voornamelijk DOM en dat gaat ik echt niet in mijn eentje spelen; teveel kans op "noobs" die totaal geen flikker om winnen geven maar alleen spelen voor hun eigen kdr. En ik pas ervoor om voor hun al het vuile werk te doen en met moeite te winnen of dik te verliezen. DOM (of andere obj games) speel ik eigenlijk alleen in een party van 4 (of meer), 2 of 3 speel ik liever KC/TDM en alleen ga ik wel party games spelen :P.

• RoaDHouse
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21:51
Waar is de map Overflow gebleven, hebben ze die verwijderd ?

Sinds een maand is deze map verdwenen.

• stinky1701
echt niet, gisteravond nog gespeeld. :)

• EricNL
quote:

Ja, maar dat is dus weer de keerzijde. Ik speel het liefst in Parties, omdat ik dan niet met die random noobie's hoef te spelen die niet weten dat ze punten moeten cappen in Domination.

Ik begrijp niet helemal wat je bedoelt met de dikgedrukte zin?

• stinky1701
ik bedoel dat als eentje uit die party het op de heupen krijgt, ze het allemaal krijgen.
maw als eentje baalt en wilt rage quiten, neemt hij de rest mee.

maar ik vond het eigenlijk leuker hoe ik het eerst verwoorde. ;)

• Pannekoek_NL

Pannekoek_NL

PSN = Pannekoek_NL

quote:

met partys is het veel gezelliger en dat is toch waar het uiteindelijk om draait voor de lol wat video games spelen

• GekkePrutser
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Ik ben weer begonnen om de campaign nog eens te doen, maar nu op het moeilijkste level.

Ik had tot nu toe niet zoveel problemen, tot ik bij het 'lawrence of arabia' stuk aan kwam (afghanistan). Ik moet op zo'n paard uit de basis weg (helemaal aan het begin van die missie) maar ik ga steeds dood, wat ik ook doe.. Zonder duidelijke reden. Hebben jullie hier misschien ook vast gezeten?

GekkePrutser wijzigde deze reactie 26-02-2013 14:51 (0%)
Reden: 'paart'... :/ WTF was I thinking 8)7

• stinky1701
quote:
met partys is het veel gezelliger en dat is toch waar het uiteindelijk om draait voor de lol wat video games spelen
ha, die indruk zou je anders niet krijgen als je de klachten hier leest!

maar ik ben het verder helemaal met je eens Sjoerdiee: het gaat idd om de lol!
In HQ speelt bijna iedereen in parties. In dom heb je veel meer losse spelers. Daarom meer ragequits.

Ik ben er ook direct weg van als er K9 komt overigens. Ik ben niet gemaakt om opgegeten te worden. Kut voor de tegenstander misschien maar dat is Treyarch's schuld voor het invoeren van blije streaks.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• MicScott

MicScott

.Grey.

quote:
exactor it schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:47:
In HQ speelt bijna iedereen in parties. In dom heb je veel meer losse spelers. Daarom meer ragequits.

Ik ben er ook direct weg van als er K9 komt overigens. Ik ben niet gemaakt om opgegeten te worden. Kut voor de tegenstander misschien maar dat is Treyarch's schuld voor het invoeren van blije streaks.
Ik ze een vijandige k9 als gratis punten. 50 ptn voor elke k9 kill? Yes please.

• stinky1701
is er trouwens iemand hier die waarde hecht aan zn winn/loss ratio?

het moet haast wel want ik krijg het idee dat zeker de objective based games perse gewonnen moeten worden.
ik speel dat soort games vooral voor de caps etc, niet voor de winst, dus als ik bovenaan sta omdat ik wel genoeg gecapt en verdedigd heb, ben ik best tevreden en heb ik een leuk potje gespeeld.
dan maakt het mij dus verder niets uit of mijn team nu gewonnen heeft of niet.

• MicScott

MicScott

.Grey.

quote:
stinky1701 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:51:
In objective modes hecht ik daar meer waarde aan dan aan mn spm of kdr.

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

quote:
exactor it schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:47:
Waarom, ik vind de K9 de meest nutteloze streak die er is en het aantal kills wat je daarmee haalt is minimaal en die hondjes zijn makkelijk om te leggen. Ik heb hem zelf tijdelijk ingesteld om de relevante challenges te halen maar daarna snel weer vervangen.. Swarm vind ik de meest irritante, ook na de nerf, omdat 1) deze best lang duurt 2) binnen schuilen niet helpt en 3) er niks tegen te doen is...
quote:
stinky1701 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:51:
Ja, daarom speel ik objective games: om te winnen. Hoe maakt me niet uit, het liefste natuurlijk met een kdr van 1.5 - 2 en bovenaan in mijn team maar soms moet je gewoon bikkelen en nergens naar kijken 8)

Frentik wijzigde deze reactie 26-02-2013 15:07 (49%)

• EricNL
quote:
Frentik schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:52:
[...]
Waarom, ik vind de K9 de meest nutteloze streak die er is en het aantal kills wat je daarmee haalt is minimaal en die hondjes zijn makkelijk om te leggen. Ik heb hem zelf tijdelijk ingesteld om de relevante challenges te halen maar daarna snel weer vervangen.. Swarm vind ik de meest irritante, ook na de nerf, omdat 1) deze best lang duurt 2) binnen schuilen niet helpt en 3) er niks tegen te doen is...

[...]
Ja, daarom speel ik objective games: om te winnen. Hoe maakt me niet uit, het liefste natuurlijk met een kdr van 1.5 - 2 en bovenaan in mijn team maar soms moet je gewoon bikkelen en nergens naar kijken 8)
EMP helpt wel toch (en dan bedoel ik niet die achterlijke EMP nades)?

• MicScott

MicScott

.Grey.

quote:
EricNL schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:29:
[...]

Achterlijk? o_o onmisbaar als je tegenstander veel senty's/guardians gebruikt.

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

quote:
EricNL schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:29:
Oh ja, die was ik even vergeten. Gelukkig heb ik dat ding nu standaard equipped ;) en zoals Mic zegt EMP nades zijn ideaal tegen sentries/guardians plus het feit dat enemies even geen radar meer hebben..

Frentik wijzigde deze reactie 26-02-2013 17:09 (19%)

• aron225
Equip maar blind eye...
Dan heb je geen last van swarm..
Daarbij. Je word mischien 2x gekillt ofzo door die swarm.. Soms 3.. En dat lijkt me niet echt een reden om te ragequitten toch?

Gister heb ik 2 potten echt GOED verloren... Waarom? Omdat hun het slimmer speelde als wij...
Heel.simpel..

Neem de verloren potjes als een man.. Ragequiten is goedkoop..

En ja ik geef wel segelijk om mijn domination win/loss..

En als er een penalty op ragequitten komt.. Zal het minder snel gebeuren dat je in kannloze potjes komt. Hoewel ik zat gejoint ben in verliezende potten en het nog goed terug kon draaien..

Enigste redenen voor mij om te ragequitten: overduidelijke hackers / extreme lag

quote:
Frentik schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:52:
[...]
Nutteloos maar pokke irritant. Sowieso vind ik de 'grote' killstreaks nutteloos. Ja je maakt er kills mee en ontregelt de boel maar ze verneuken voor beide kanten het spel. De swarm team heeft niks meer neer te knallen en de geswarmden gaan om de 11 seconden dood. Ik haal plezier uit gasten neerknallen met gun, knifen en C-4en. Ben helemaal in voor een beetje dollen en gaaf doen maar niet voor streaks die de basis van het spel (gunplay) op de achtergrond zetten terwijl ze er zijn.

Overigens boeit me het niet heel veel. Ik quit als ik het niet leuk vind in een pot. Dat kan zijn doordat er saai gecampd wordt door mijn team (maar vooral de tegenstander) als het een kansloos streak verhaal tegen (gebeurt bijna nooit op de 1 of andere manier) of ik de telefoon op moet pakken. Je moet het spel ook niet te serieus zijn.

En vooral: parties zijn laf. Speel gewoon solo en join je vrienden zodat je ook tegen elkaar kan komen. Heb je meteen minder ragequits van. Want die ragequits bij de tegenstander komt voornamelijk omdat ze per definitie kansloos zijn als randoms tegen 6 gasten die losjes samenwerken. (Of trek je geen reet aan van mijn mening over hoe CoD nu is tov hoe ik het op de PC vroeger speelde ... CoD2 en UO.) :)

• aron225
ik vind het best vet om gewoon 30-0 te gaan in de eerste ronde... ik weet niet hoe het bij jou zit..

zo heb ik ook bijvoorbeeld redsky (ericnl) gewoon 61-0 zien gaan met 8 caps ofzo.... dat is toch gewoon vet.. daar speel je toch om? veel kills / weinig deaths. en goede scores.

swarm maakt op een GOEIE map, op een goeie dag tussen de 10 en 15 kills.. op een team van 6 is dat nog geen 3 kills per persoon... lijkt mij niet zo een heel groot probleem ?

knifen vind ik kansloos (kniferunners zijn in mijn opzicht de meest trieste spelers ever. met extreme confition kan je onbeperkt keihard rennen)

c4.. komop.. je bedoelt die atoombom die je een kilometer kan gooien? en er zelfs 2 mee kan nemen (en zelfs met scavenger aan kan vullen?)

er zijn super veel party's.. er zijn minder lobbys met alleen solo spelers als dat er grote party spelers zijn.. kansloos? meh..... ik kan idd een party maken van allemaal 500+ spm spelers, dat heb ik vorige week 1 middag gedaan.. en ja, dan own je IEDEREEN, en elk team zal ragequitten... maar daar is geen lol aan..

party zoals met mensen van hier is gewoon leuk. we zijn allen gemiddelde spelers (als in: tussen de 290 en 450spm) die allen hoge streaks hebben ingesteld die vaak niet eens gehaald worden.

ik hoop iig vandaag diamond lmg te hebben.

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Extreme Conditioning is niet onbeperkt, in tegenstelling tot Black Ops 1. Het verdubbelt de tijd die je kunt sprinten. En met een SPM van 450 ben je echt geen gemiddelde speler meer..

Fid3lity wijzigde deze reactie 26-02-2013 21:25 (21%)

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20:17
quote:
exactor it schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:50:
En vooral: parties zijn laf. Speel gewoon solo en join je vrienden zodat je ook tegen elkaar kan komen. Heb je meteen minder ragequits van. Want die ragequits bij de tegenstander komt voornamelijk omdat ze per definitie kansloos zijn als randoms tegen 6 gasten die losjes samenwerken. (Of trek je geen reet aan van mijn mening over hoe CoD nu is tov hoe ik het op de PC vroeger speelde ... CoD2 en UO.) :)
In vCoD was het ook gewoon teamstacken. :9

Maar toen speelde ik eigenlijk veel meer pcw's en dergelijke en was pubben meer voor het even opwarmen en niet zo heel belangrijk.

En voor killstreaks vind ik BO1 eigenlijk nog steeds de beste balans hebben. Niet te dol, maar toch ruime keuze. Sterke lage rewards (Napalm! Geniale streak! Sterk, maar direct te hardcounteren met een populaire perk die niet specifiek anti-napalm was) en prima hoge rewards die niet de hele game nuken ala swarm of AC130. Alleen Blackbird was echt sterk, maar ook niet zo dat het de hele game compleet ontwricht omdat er altijd nog input was de speler nodig was (zelfde met de VSAT uiteraard).

Het verdienen van streak rewards is beter uitgewerkt in BO2 though omdat objective spelen veel meer beloond wordt.

Gundogan wijzigde deze reactie 26-02-2013 23:55 (4%)

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

Mee eens wat killstreaks betreft Gundo. Blackbird was uber en een mooie streak. Ik vind tactical awareness echt een prima reward in plaats van stomweg kills geven. Blackbirds kun je namelijk goed counteren. Hetzelfde geldt voor napalm. Gebied afsluiten kan maar weet wel dat de flak jacket pro gasten er zo door heen zijn. Speelde lekker.

Het is zeker beter dat objective score meetelt (en hard) voor je scorestreak. Maar ik vind de rewards echt bagger. Misschien word ik te oud en chagarijnig maar ik vond de goede streaks van BO1 en MW1 echt top. Alle over de top ongein van MW2 en BO2 vind ik afdoen van het echte spelen. MW3 is wat mij betreft prima vanwege Specialist. Dat was stiekem gamebreaking onzin maar het was wel puur op gunplay gericht.

• aron225
Hoky shit... 5 uur al..
Iig diamond lmg gescoord haha

• 2DeF_WoDy_x
VSAT is de enige die ik overpowerd vind. Je bent simpelweg gewoon kansloos (als je tegenstander tenminste kan richten). Gister in een pot 5 vsats achter mekaar tegen gekregen dat is het enige wanneer ik er snel klaar mee ben omdat je er niks tegen kan doen en als een hulpeloos puppietje rondhuppelt en maar hoopt dat niemand je opwacht om de hoek. De rest van de streaks zijn op te anticiperen.

• MicScott

MicScott

.Grey.

quote:
exactor it schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:27:
Het is zeker beter dat objective score meetelt (en hard) voor je scorestreak. Maar ik vind de rewards echt bagger. Misschien word ik te oud en chagarijnig maar ik vond de goede streaks van BO1 en MW1 echt top.
Nu heb ik niks tegen de streaks in BO1 óf 2, maar Hind en Chopper gunner waren in BO1 ook bizar sterk. Ik heb ooit nog eens een potje nuketown geeindigd met 233 kills door die dingen.

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

quote:
aron225 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 05:00:
Hoky shit... 5 uur al..
Iig diamond lmg gescoord haha
05:00 uur? Moet jij niet werken? Maar diamond LMG's ... netjes man _/-\o_ . Ik ben op 75% met de HAMR en dan moet ik de QBB nog :X

• Beakzz
  • Laatst online: 00:47
Morgen eindelijk de "nieuwe"mappack voor de Ps3 toch ? iemand enig idee om welke tijd dat online komt te staan ? Heb namelijk morgen een hele avond tot mijn beschikking :)

Zijn de maps echt een aanvulling en beter dan die er al in zitten of zijn de Xbox spelers ze alweer zat ondertussen ?

Ik blijf een haat/ liefde verhouding hebben met dit spel. Er zitten avonden tussen dan zit ik tussen de 1,5 en 4 k/d per potje en gisteren bleef ik gewoon strak onder de 1. Heb nog steeds geen idee of ik dan een slechtere verbinding heb of toevallig allemaal goede spelers tegen me krijg. Beetje stabiliteit in mijn spel zou ik iig wel fijn vinden :p

• Jeroen_HD
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 20-09 07:40
quote:
Beakzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:37:
Morgen eindelijk de "nieuwe"mappack voor de Ps3 toch ? iemand enig idee om welke tijd dat online komt te staan ? Heb namelijk morgen een hele avond tot mijn beschikking :)

Zijn de maps echt een aanvulling en beter dan die er al in zitten of zijn de Xbox spelers ze alweer zat ondertussen ?

Ik blijf een haat/ liefde verhouding hebben met dit spel. Er zitten avonden tussen dan zit ik tussen de 1,5 en 4 k/d per potje en gisteren bleef ik gewoon strak onder de 1. Heb nog steeds geen idee of ik dan een slechtere verbinding heb of toevallig allemaal goede spelers tegen me krijg. Beetje stabiliteit in mijn spel zou ik iig wel fijn vinden :p
Wel, als ik zo kijk naar het aantal spelers die het revolution mappack spelen... gisterenavond rond 19-20u zat dit rond de 4500-5000 spelers. Ikzelf heb het niet gekocht. Ik geef mijn geld liever uit aan de Halo 4 mappacks.

NES-SNES-ATARI2600-GAMECUBE-XBOX-WII-XBOX360-DS-3DS-PSVITA-WIIU Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

quote:
MicScott schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:05:
[...]

Nu heb ik niks tegen de streaks in BO1 óf 2, maar Hind en Chopper gunner waren in BO1 ook bizar sterk. Ik heb ooit nog eens een potje nuketown geeindigd met 233 kills door die dingen.
Bizar sterk totdat iemand spawnde met ghost pro en stinger. Dan was het direct klaar met de pret. :)

• MicScott

MicScott

.Grey.

quote:
exactor it schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:12:
[...]

Bizar sterk totdat iemand spawnde met ghost pro en stinger. Dan was het direct klaar met de pret. :)
Dat geldt ook voor alle streaks van Bo2 minus de swarm.

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

quote:
Beakzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:37:
Morgen komt inderdaad de Revolution DLC naar de PS3 en de PC. Ik heb zelf nog geen Season Pass en bij het zien van de previews op Youtube kan ik alleen maar blij worden van Downhill. Eindelijk weer een map die wat ruimer is en het gevoel van Black Ops 1 een beetje terugbrengt. De andere DLC maps ogen allemaal weer zo close-combat-oriented, jammer. Daar heb ik er nu inmiddels wel genoeg van gezien.
Toch liever in een team spelen (of een paar vaste personen) dan telkens maar Remy ;)

Ik zoek nog liefhebbers op de PC die net als ik liever HC (KC) spelen. Maar SC Demolition mag ook :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S7

• aron225
@oreh.
Hamr is grappig.. Je moet hem alleen een soort van bursten om die hoger firerate te houden.
Qbb voelt een beetje hetzelfde als de hamr.. Alleen doet ie heel weinig damage en kan je ermee door raggen.

Lmg was niet zo moeilijk.. En best grappig om weer eens wat anders als die lichte smg te spelen.

Van 1 tot 5 alleen maar tdm gespeelt.. Gewoon omdat er geen andere mode was met spelers met normale ping.

Volgende stap word denk ik pistols.. Hoewel mijn aim gewoon lang niet zo goed is als bijvoorbeeld simo.. Headshot maken is voor mij een stuk lastiger daarom..

Kap40 is al goud.. Tac45 meee bezig nu.. Leuk tijd verdrijf

• MicScott

MicScott

.Grey.

quote:
Sc0rPi0N schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:22:
Toch liever in een team spelen (of een paar vaste personen) dan telkens maar Remy ;)

Ik zoek nog liefhebbers op de PC die net als ik liever HC (KC) spelen. Maar SC Demolition mag ook :)
Ik (zie steamprofiel in sig) en 3Xper7 (Aimaz) spelen vrij veel HC KC.

Top.

Dacht dat je al in mijn Steam stond
Je staat er al een tijdje in :)

Het gaat mij stukken beter af in HC dan in SC namelijk.
5000+ op Hijacked

Frostbite wijzigde deze reactie 27-02-2013 12:32 (40%)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S7

• MicScott

MicScott

.Grey.

quote:
Sc0rPi0N schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:28:
Top.

Dacht dat je al in mijn Steam stond, maar dan ga ik je ff toevoegen.
Het gaat mij stukken beter af in HC dan in SC namelijk.
Ja, volgens mij ook. Maar nu weet je dus dat wij ook graag HC KC doen :)

• Msi92
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 10:02

• MicScott

MicScott

.Grey.

quote:
En aan het einde van het potje was niemand geragequit?!?!

• Msi92
quote:
MicScott schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:19:
[...]

En aan het einde van het potje was niemand geragequit?!?!
Zo ver ik weet niet :p kijk maar naar hun k/d

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

quote:
Sc0rPi0N schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:22:

Mic zegt het inderdaad, wij spelen graag HC Kill Confirmed :) Het is de enige modus waar ik ook m'n wapen camo's unlock. De SWAT-556 is net af, nu alleen de FAL, SMR en de M8A1 nog. *O*

Doe je vanavond mee dan? Niet op mijn scores gaan letten, ik ga met de M8A1 aan de slag.

Fid3lity wijzigde deze reactie 27-02-2013 14:05 (8%)

• stinky1701
quote:
Jeroen_HD schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:53:
[...]

Wel, als ik zo kijk naar het aantal spelers die het revolution mappack spelen... gisterenavond rond 19-20u zat dit rond de 4500-5000 spelers. Ikzelf heb het niet gekocht. Ik geef mijn geld liever uit aan de Halo 4 mappacks.
niemand vd mensen die ik ken die BO2 spelen heeft hem gekocht op de Xbox, vooral doordat niemand er vertrouwen in had dat de problemen met de verbindingen echt zouden worden opgelost.
dan is het dus echt weggegooid geld.

is trouwens ook de eerste keer voor mij dat ik de DLC's niet meteen koop en speel.

als je de aantallen spelers ziet die de DLC's spelen dan zou je toch denken dat er ook bij Treyarch ondertussen een lampje begint te branden... :F

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

quote:
3XPER7 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:01:
Mic zegt het inderdaad, wij spelen graag HC Kill Confirmed :) Het is de enige modus waar ik ook m'n wapen camo's unlock. De SWAT-556 is net af, nu alleen de FAL, SMR en de M8A1 nog. *O*
Ach, met de SWAT heb je de slechtste burst AR wel gehad, de rest valt 100% mee daarna
quote:
Doe je vanavond mee dan? Niet op mijn scores gaan letten, ik ga met de M8A1 aan de slag.
We kunnen ook weer normal Demo spelen? Dat is me gister iig goed bevallen :)

• Msi92
Mag ik dan mee doen?? heb vanavond niks te doen. Aangezien ik alleen maar FFA speel en HC TDM lijkt me KCF wel leuk :)

• MicScott

MicScott

.Grey.

quote:
3XPER7 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:01:
[...]

Ik niet :p ga uit eten met den vriendin.

Ik zou trouwens éérst de FAL of SMR doen en daarna pas de M8A1. Dat ding is namelijk super fijn en om de FAL en SMR achterelkaar te moeten doen is een major pain in the butt. (Zonder select fire iig.)

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-09 21:31

superwashandje

grofheid alom

uit eten gaan kan ook voor je pc hoor, heb ik gister ook gedaan. Vriendin ernaast en alles is OK :P (ok het UIT eten is iets lastiger maar alles kan natuurlijk)

superwashandje wijzigde deze reactie 27-02-2013 14:13 (11%)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

quote:
Frentik schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:09:
[...]
Ach, met de SWAT heb je de slechtste burst AR wel gehad, de rest valt 100% mee daarna

[...]
We kunnen ook weer normal Demo spelen? Dat is me gister iig goed bevallen :)
Gister ging dat inderdaad wel lekker, ook met die Type 25. De meeste potjes zijn wel aardig snel afgelopen.
quote:
MicScott schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:11:
[...]

Ik niet :p ga uit eten met den vriendin.

Ik zou trouwens éérst de FAL of SMR doen en daarna pas de M8A1. Dat ding is namelijk super fijn en om de FAL en SMR achterelkaar te moeten doen is een major pain in the butt. (Zonder select fire iig.)
Ach wat, neem je toch gewoon een laptop mee? Vrouwen praten toch alleen maar over zichzelf, dus een half luisterend oor is prima :P

Mja, met de M8A1 heb ik al wat camo's unlocked. Dan maak ik die liever eerst even af (wel na de SWAT-556 dan, moet die nog even op max lvl halen).

Fid3lity wijzigde deze reactie 27-02-2013 14:20 (7%)

quote:
3XPER7 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:19:
Gister ging dat inderdaad wel lekker, ook met die Type 25. De meeste potjes zijn wel aardig snel afgelopen.
Ik moet bekennen dat ik nog nooit met dat ding had gespeeld, maar gisteren op de boot pakte ik hem op van iemand en dat schiet best aardig. Weet alleen niet hoe het zich verhoud met de M27, misschien moet ik die maar vervangen.

Kan je trouwens niet de DLC pre-loaden of iets dergelijks? Ik heb deze net gekocht via de Steam app maar zie ik Steam zelf niks terug.

reemprive wijzigde deze reactie 27-02-2013 14:51 (13%)

• S.J_84
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:34
Ik hoop dat morgen ook de dlc los te verkrijgen is, ipv dat ik de season pass moet aanschaffen.
Maar heb er verder niks van vernomen of dit gebeurt en wanneer.

Of iemand moet een site wezen waar die voor 35 euro te krijgen is, dan wil ik het nog wel kopen.
De beste assault rifle is in mijn ogen de AN-94. Die steekt er echt met kop en schouders bovenuit, helemaal met in ieder geval grip. De iron sights zijn erg goed (dit komt van iemand die in de regel veel moeite heeft zonder red dot) en je hebt er veel sneller iemand mee neer dan de M27 of Type 25. Alleen de SCAR doet het iets beter qua damage (in de full-auto's), maar die moet dan weer inleveren in fire rate en accuracy. Ik speel momenteel alleen nog maar met de AN-94 met stock, grip en select fire.

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

quote:
reemprive schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:48:
[...]

Ik moet bekennen dat ik nog nooit met dat ding had gespeeld, maar gisteren op de boot pakte ik hem op van iemand en dat schiet best aardig. Weet alleen niet hoe het zich verhoud met de M27, misschien moet ik die maar vervangen.

Kan je trouwens niet de DLC pre-loaden of iets dergelijks? Ik heb deze net gekocht via de Steam app maar zie ik Steam zelf niks terug.
Kan zomaar mijn wapen geweest zijn, zag de tegenstander daar voornamelijk met SMG's spelen. Met de M27 ben je accurater, met de Type 25 ben je sneller.

• R0y.
  • Laatst online: 20-09 22:55
Vanavond black ops weer even opgestart, maar wat zal ik blij zijn als die map pack er morgen is(pc).. Eindelijk eens wat nieuws, de meeste maps komen me neus nu wel uit :9
quote:
S.J_84 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:59:
Ik hoop dat morgen ook de dlc los te verkrijgen is, ipv dat ik de season pass moet aanschaffen.
Maar heb er verder niks van vernomen of dit gebeurt en wanneer.

Of iemand moet een site wezen waar die voor 35 euro te krijgen is, dan wil ik het nog wel kopen.
Ik heb hem gewoon los gekocht hoor via Steam. Nu zie ik iets bijzonders, hij staat niet in de Store via de browser maar wel in de Steam app 8)7

quote:
bram1984 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:00:
De beste assault rifle is in mijn ogen de AN-94. Die steekt er echt met kop en schouders bovenuit, helemaal met in ieder geval grip. De iron sights zijn erg goed (dit komt van iemand die in de regel veel moeite heeft zonder red dot) en je hebt er veel sneller iemand mee neer dan de M27 of Type 25. Alleen de SCAR doet het iets beter qua damage (in de full-auto's), maar die moet dan weer inleveren in fire rate en accuracy. Ik speel momenteel alleen nog maar met de AN-94 met stock, grip en select fire.

[video]
Ik heb dat geprobeerd, mijn K/D gaat gewoon omlaag met select fire. Dat de eerste 2 kogels in 900 rpm naar buiten gaan betekent niet dat je met select fire ook met 900 rpm schiet. Sterker, ik durf bijna te wedden dat ik met een 4 kogel burst zonder select fire korter duurt dan met, gezien er ruimte tussen de schoten zit. Misschien werkt het op consoles goed omdat veel spelers niet echt vlot zijn. maar op de PC kan je dan beter een krachtiger burst fire wapen nemen zoals de SWAT. Of gewoon de AN zonder select fire, maar de SCAR is ook goed en voor de langere afstand is de M27 super accuraat.

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Drift0r heeft op zijn Youtube kanaal ook een video over de AN-94 met select fire en, ja, de bursts gaan op 900 RPM omdat het 2 shot bursts zijn. Ook zegt hij geen burst delay te voelen als console-speler aangezien pc gamers hem hadden benaderd met die vraag.

Ik heb het zelf ook geprobeerd in een custom game en die AN met select fire voelt in burst mode wat onregelmatig aan. Als je net te snel bent hapert 'ie en als je net te langzaam ben lig je waarschijnlijk al om. Als ik 'm in full-auto laat en zelf de bursts regel heb ik in ieder geval totaal geen last van enige vorm van burst delay.

Fid3lity wijzigde deze reactie 27-02-2013 21:33 (39%)

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20:17
quote:
3XPER7 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:22:
Drift0r heeft op zijn Youtube kanaal ook een video over de AN-94 met select fire en, ja, de bursts gaan op 900 RPM omdat het 2 shot bursts zijn. Ook zegt hij geen burst delay te voelen als console-speler aangezien pc gamers hem hadden benaderd met die vraag.
Ik heb een aantal posts terug de rekensom gemaakt (niet op gevoel dus). Op full auto heb je op alle afstanden minder tijd nodig om iemand neer te krijgen in vergelijking met select fire.

En een hele tijd terug al heb ik al gekeken naar zelf bursten op full auto met de an94 en hamr. Met de an94 geeft dit bijna geen voordeel. Met de hamr wel, maar met rapid fire erop valt dat weer weg als je kijkt naar de gemiddelde firerate van een hele clip. Hoewel je met de hamr 7 kogels @ 900rpm hebt wat dus altijd voldoende is voor een kill.

Gundogan wijzigde deze reactie 27-02-2013 21:40 (23%)

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

quote:
reemprive schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:34:
[...]

Ik heb hem gewoon los gekocht hoor via Steam. Nu zie ik iets bijzonders, hij staat niet in de Store via de browser maar wel in de Steam app 8)7
I'm an idiot. DLC voor BO1 gekocht... :(

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

oei! is dat nog te ruilen bij/via steam? wel lullig :S

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
DLC voor PC komt morgen rond 18:00 beschikbaar op steam.
quote:
Revolution for BlackOps2 PC is scheduled for release on Steam @ 10am PST Feb 28.
https://twitter.com/pcdev

Heb er opzich wel zin in oOo

falcon123 wijzigde deze reactie 27-02-2013 22:29 (10%)

• aron225
10.00 pst is 18:00 gmt..
wij leven in gmt+1.. dus morgen 7 uur savonds ;)

• R0y.
  • Laatst online: 20-09 22:55
quote:
aron225 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:13:
Morgen lekker een avond gamen dus!

Tijdje terug de season pas voor zo'n €30/35 euro aangeschaft via zo'n vage website dus laat de dlc's maar komen *O*
gamecardwinkel.nl zeker

daar hebben de meeste hem gehaald (me included)
35 euro voor het DLC was een nette prijs.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S7

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
quote:
aron225 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:13:
Klopt, heb je gelijk in man! ;)

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:45
quote:
Sc0rPi0N schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:41:
gamecardwinkel.nl zeker

daar hebben de meeste hem gehaald (me included)
35 euro voor het DLC was een nette prijs.
45 Euro nu, gaat 'm niet worden...ik kijk eerst de kat uit de boom voordat ik de DLC aanschaf. Over een week vraag ik wel naar Frentik zijn mening :D

• 2DeF_WoDy_x
45 dies gek.. 35 al teveel voor wat dlc...

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:45
Kan zijn dat jij 45 Euro voor een Season Pass niet veel vind, maar ik speel CoD niet zoveel als de meeste hier. Als Battlefield 3 Premium bijvoorbeeld 45 Euro zou zijn, zou ik het direct kopen, omdat ik die game dagelijks speel :)

EDIT: Of was je niet sarcastisch ?:P

vinom wijzigde deze reactie 28-02-2013 09:06 (8%)

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

quote:
vinom schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:04:
Als Battlefield 3 Premium bijvoorbeeld 45 Euro zou zijn, zou ik het direct kopen, omdat ik die game dagelijks speel :)
Premium voor 20 euro en de game zelf voor 30 :P heb er alleen niets aan want ik kan geen volledige ronde meer spelen voor ie crashed.
BLOPSII is ook wel weer leuk als afwisseling maar ik vind de DLC's inderdaad met 35 euro toch net te duur voor wat je ervoor krijgt. :S

• Pannekoek_NL

Pannekoek_NL

PSN = Pannekoek_NL

Op de PS3 is de DLC al te downloaden hoor ik net :) Vanavond maar gelijk erop gooie en knalle!

• Frml
  • Laatst online: 13-09 21:52
Ben hem nu aan het downloaden voor de PS3. Hij geeft 4 verschillende versies aan nadat ik heb gekocht heb, Een Franse, Duitse Russische en Engelse. Nu ben ik benieuwd of ik ze allemaal moet downloaden, (7,3GB) of dat ik er maar 1 van de 4, (1.8GB) hoef. Aangezien mijn internet in het hoge noorden nou niet bepaald snel is, 8mbit, hoop ik dat ik ik niet de volle 7,3GB hoef te downloaden :D

• G-yBaB
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22-03-2017
Iemand Revolution al binnen?

Vanavond meteen even downen..

• Beakzz
  • Laatst online: 00:47
quote:
Frml schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:19:
Ben hem nu aan het downloaden voor de PS3. Hij geeft 4 verschillende versies aan nadat ik heb gekocht heb, Een Franse, Duitse Russische en Engelse. Nu ben ik benieuwd of ik ze allemaal moet downloaden, (7,3GB) of dat ik er maar 1 van de 4, (1.8GB) hoef. Aangezien mijn internet in het hoge noorden nou niet bepaald snel is, 8mbit, hoop ik dat ik ik niet de volle 7,3GB hoef te downloaden :D
Laat even weten , want als het 7,3 is dan kom ik vanaaf weinig aan knallen toe waarschijnlijk :/
Pagina: 1 2 3 ... 23 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True