Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik zie dat je de Hunter Killer lukraak in de lucht gooit maar raak je dan wel eens wat? Ik vraag dit omdat ik zelf wacht tot ik iemand zie en dan vaak zelf eerst wordt neergeschoten dus lijkt dit een betere tactiek tenminste als het wat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

homernt schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:12:
[...]

Ik zie dat je de Hunter Killer lukraak in de lucht gooit maar raak je dan wel eens wat? Ik vraag dit omdat ik zelf wacht tot ik iemand zie en dan vaak zelf eerst wordt neergeschoten dus lijkt dit een betere tactiek tenminste als het wat oplevert.
Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:43
[...]

Als je hem in de lucht gooit vliegt ie meestal wat langer rond en is er ook een kans dat ie streak rewards in de lucht neerhaalt. Als je hem direct naar iets gooit gaat ie bijna zeker naar dat.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:12
[...]

HK altijd gooien als je hem hebt. Hij pakt vrijwel altijd wel iemand of een (C)UAV. Het laatste is nog beter, krijg je meer punten voor dan voor een kill. Wat jij deed heb ik ook wel eens geprobeerd, is echt geen goed plan. Soms vliegt hij gewoon over je tegenstander heen en als je tegenstander flack jacket heeft is het jammer voor jou.

Tbh, UAV is beter om te nemen dan HK tenzij je beide neemt. Levert vaak meer punten op, houdt jezelf langer in leven en beter voor het team.

[ Voor 9% gewijzigd door codex op 11-03-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Bedankt voor de reacties. Ik wist niet dat je dit dus ook kon doen. Ik dacht dat je iemand zichtbaar in beeld moest hebben to lock on. Ik doe CoD pas een paar weken dus vandaar. Ik had eerst ook alleen maar killstreaks waar je veel punten voor nodig hebt. Ik kwam daar nooit aan toe al heb ik wel één keer de honden mogen uitlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:20:
[...]

HK altijd gooien als je hem hebt. Hij pakt vrijwel altijd wel iemand of een (C)UAV. Het laatste is nog beter, krijg je meer punten voor dan voor een kill. Wat jij deed heb ik ook wel eens geprobeerd, is echt geen goed plan. Soms vliegt hij gewoon over je tegenstander heen en als je tegenstander flack jacket heeft is het jammer voor jou.

Tbh, UAV is beter om te nemen dan HK tenzij je beide neemt. Levert vaak meer punten op, houdt jezelf langer in leven en beter voor het team.
Tenzij de enemy op een hoopje zit en je daar een HK op gooit.. :9~

Ik irriteer me trouwens kapot aan het geluid van de warthog..
Verder ook een waardeloze killstreak. Of iemand andere ervaring hiermee?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Nope, ik vind dat geluid wel grappig. Heeft wel wat weg van de echte A10, maar de kills zijn voor zo'n hoge streak minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

reemprive schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:16:
Nope, ik vind dat geluid wel grappig. Heeft wel wat weg van de echte A10, maar de kills zijn voor zo'n hoge streak minimaal.
Ligt natuurlijk een beetje aan de map. Op hijacked of carrier kan die vrij veel kills maken.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
slums is ook een mooie wartthog map

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

En HC is geen mooie Warthog modus.

Toch Grey? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

3XPER7 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:53:
En HC is geen mooie Warthog modus.

Toch Grey? |:(
Echt wel, je wordt namelijk niet gekickt voor de talloze teamkills die dat ding maakt :D O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

MicScott schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:54:
[...]

Echt wel, je wordt namelijk niet gekickt voor de talloze teamkills die dat ding maakt :D O+
En iedereen loves you :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Ik hoef nog maar 19 (team)kills met dat ding en dan gebruik ik hem nóóit meer in HC O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Ik ben gisteren aan de gang gegaan met de SWAT, had net de FAL goud gehaald.
Maar wat is de SWAT een rot wapen zeg pff..zsm goud halen dat klote ding :P
Op het moment heb ik de red dot en fast mags erop zitten, iemand suggesties voor betere attachments?

Ik heb nu ook wat hogere streaks in gesteld ik merk wel dat ik ze redelijk goed kan halen nog, eerst had ik altijd zoiets van ja laat maar zitten haal liever vaak lage streaks dan maar af en toe hoge.. maar nu heb ik dat toch iets of wat aangepast :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pannekoek_NL op 12-03-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sjoerdiee schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:49:
Ik ben gisteren aan de gang gegaan met de SWAT, had net de FAL goud gehaald.
Maar wat is de SWAT een rot wapen zeg pff..zsm goud halen dat klote ding :P
Op het moment heb ik de red dot en fast mags erop zitten, iemand suggesties voor betere attachments?
Select fire is een must op dat !#*@ ding :) nadeel is alleen dat je snel nadat je die gehaald hebt het wapen weer kan prestigen....Als tweede attachement pakte ik meestal fast mags vanwege mijn reload tick (kill gemaakt, 1/3 van je mag pas leeg maar toch reloaden...) maar een sight reflex/eotech of quickdraw/stock/longbarrel/fmj kan wmb ook allemaal, net wat jezelf fijn vindt.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Ja dat is dus de kloterij altijd met select fire die komt gewoon veel te laat, ik prestige altijd gelijk me wapens zodra het kan.. Ik hou het voor nu nog bij reflex sight en fast mags denk ik.

Vanavond weer lekker knallen :)

Edit: hoor net dat er een BO2 update is..

[ Voor 9% gewijzigd door Pannekoek_NL op 12-03-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sjoerdiee schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:22:
Ja dat is dus de kloterij altijd met select fire die komt gewoon veel te laat, ik prestige altijd gelijk me wapens zodra het kan..
Dat doe ik ook altijd. Ik zat trouwens gisteravond eens door mijn wapenstats te scrollen en het viel mij op dat voor wapens die ik alleen gespeeld heb om ze goud te krijgen ik daar ongeveer 1100 kills voor nodig heb gehad ongeacht het wapentype. Vond het wel grappig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Frentik schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:35:
[...]
Dat doe ik ook altijd. Ik zat trouwens gisteravond eens door mijn wapenstats te scrollen en het viel mij op dat voor wapens die ik alleen gespeeld heb om ze goud te krijgen ik daar ongeveer 1100 kills voor nodig heb gehad ongeacht het wapentype. Vond het wel grappig om te zien.
Niet eens zo heel erg anders dan in MW3 dus. Daar zat je na de 1000 kill challenge meestal wel bij lvl31. Alleen jammer dat je in BO2 rare capriolen moet uithalen voor gold/diamond. CBA. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-12-2024
Sjoerdiee schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:22:

Edit: hoor net dat er een BO2 update is..
kap40 wordt generfed :D (alleen dual wield dan maar toch)

sommige smg's worden ook nerfed op de hipfire en recoil :)

spawnsysteem zou iets wat verbeterd worden in sommige maps en modes

shotgun m1216 buffed.. WTF

sommige assaults buffed

vind het nergens op slaan dat xbox ook updates eerder krijgt... DLC's ok is te doen, maar updates zouden overal toch z.s.m moeten komen vind ik.

YouTube channel steam profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
c-style schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:51:
[...]

kap40 wordt generfed :D (alleen dual wield dan maar toch)

sommige smg's worden ook nerfed op de hipfire en recoil :)

spawnsysteem zou iets wat verbeterd worden in sommige maps en modes

shotgun m1216 buffed.. WTF

sommige assaults buffed

vind het nergens op slaan dat xbox ook updates eerder krijgt... DLC's ok is te doen, maar updates zouden overal toch z.s.m moeten komen vind ik.
De update is al op de PS3 ;) dat hoorde ik van een mede dutch-eagle, hij had wel gelijk een vast loper haha :P

Heb je de officiele release notes? linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
Sjoerdiee schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:09:
[...]

De update is al op de PS3 ;) dat hoorde ik van een mede dutch-eagle, hij had wel gelijk een vast loper haha :P

Heb je de officiele release notes? linkje?
oh ik zie het ja, xbox en ps3. Volgens twitter van pcdev is er wel een steam upadte vandaag, dus misschien toch ook op pc later?

http://community.callofdu..._2/forums/spaces/xbox_360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

De complete lijst en mijn comments:

Feature Improvements
  • The CODcast control panel can now optionally show the overhead map in the player list in games with 10 players or less.
  • Added the ability to view past seasons for all the leagues a team has been a part of in League History.
  • Background Downloading has been enabled on XBOX 360.
Multiplayer Issues Addressed
  • Resolved an issue where players were receiving an error message when trying to join a System Link or LAN Party lobby without internet connection.
  • Resolved Select Fire reverting back to default settings after a round transition.yes, zo irritant was dat
  • Fixed a potential exploit using the Trophy System.
  • Addressed an issue with the Collector’s Edition camo un-equipping from weapons.
  • Addressed an issue with the Peacekeeper not appearing for players that join into a match that is already in progress.
  • Resolved an issue on Drone where the automatic doors at the weapon plant would trigger/destroy Lethal Equipment. Jammer, was leuk om C4 op zo'n deur te plakken :)
  • Addressed an issue with the highlight for the Dual Band Scope on players equipped with certain weapons.
  • Fixed an issue with the planted bomb disappearing at the “B” site on Hydro when the water floods.
  • Addressed an issue with the VTOL Warship not destroying if hit when exiting the map.
  • Players will now be able to complete the Shredder Scorestreak challenge using a Death Machine from a care package.
  • The Stealth Chopper no longer counts towards completion of the Chopper Hunter challenge.
  • Resolved an issue where planted Riot Shields were not getting destroyed by the gondolas in Downhill.
  • Resolved an issue with C4 and Bouncing Betty’s killing players on contact.
  • Fixed an issue where the Combat Axe would sometime destroy the Guardian.
  • Addressed a missing image issue with the Medals section of the Combat Record for new players.
  • Players with Hard Wired equipped will no longer lose their Care Package if throwing it while an enemy EMP Scorestreak is active.
  • Fixed an issue with bomb plants being automatically aborted while a Care Package or Hunter Killer Drone is equipped.
  • Hosts can now kick players in Custom Game lobbies.
  • Hint text for the Camera toggle in the Live Stream menu updated to include support for the XBOX 360 Kinect sensor.
  • Videos being rendered in the Theater will no longer be automatically canceled when the controller disconnects.
  • The CODcast UI is now displaying the flag for the Flag Carrier in the Objective column.
  • Addressed a button mapping issue in the Emblem Options menu.
  • Resolved an issue with the red crosshair appearing in the Target Finder when targeting an enemy equipped with Cold Blooded.
  • Fixed an issue with the stats tracking for the Executioner’s Accuracy in the Combat Record.
  • Fixed an issue where the Friends List showed a joinable/green arrow icon for players who were not playing Call of Duty: Black Ops 2.
  • Resolved an issue where the turret in the northern building on Turbine would become unusable.
  • Addressed an issue with the Lightning Strike Scorestreak if the player had the tablet out during a host migration.
  • Fixed an issue with some weapons having invisible magazines from 3rd person animations during an automatic reload.
  • Resolved an issue on XBOX 360 with backing out of a Guest Account sign-in.
  • Addressed an issue where the game would sometimes crash after repeated host migrations.
  • Fixed knife lunge launching players on the Express map.
  • Fixed an issue where the player could get an empty War Machine or Death Machine when switching classes at the start of the match.
  • Addressed a loss of functionality for the player and guest when switching between Multiplayer and Zombies and having the guest switch back to Multiplayer.
  • Match clocks in Multi-Team and Free-for-All games modes no longer continue to tick down in Theater when a CODcast game is paused.
  • Resolved an issue where planting a Claymore in front of a crouched player with a Riot Shield would cause the Claymore to fly across the map.
  • Resolved a couple of overlapping UI issues when CODcasting.
  • Players can now turn the Voice Icon On/Off when CODcasting a match in Theater.
Gameplay Balancing
Spawn System Improvements:
  • Reduced the weight of positive team spawn influencers on owned Domination flags. This reduces cases in Domination where players may spawn near their team but also near danger.als we nu maar niet tever naar achteren gespawned worden, dan wordt B cappen wel makkelijker..
  • Added more spawn points to Hijacked for Demolition and Kill Confirmed, which improves the spawn-picking algorithm on that map in those game modes.
  • Adjusted spawn influencers on Standoff for improved spawn-picking algorithms in all game modes.
SMGs:eerst zien dan geloven...
  • MSMC: Recoil has been increased.
  • MSMC: Hip fire accuracy has been slightly reduced.
  • PDW57: Recoil has been increased.
  • PDW57: Hip fire accuracy has been slightly reduced.
Pistols:
  • KAP-40: Dual wield damage reduced.
  • KAP-40: Dual wield hip fire accuracy has been reduced.
Attachments:
  • MMS: Cold blooded now renders enemies almost completely invisible to MMS.
LMGs:
  • QBB-LSW: Medium range damage increased.
  • HAMR: Medium range damage increased.

Assault Rifles:
  • FAL OSW + Select Fire: Damage reduced when firing full auto.
  • SMR + Select Fire: Damage reduced when firing full auto.
  • Type 25: Move speed increased.
  • Type 25: Medium range damage increased.
  • SCAR: Long range damage increased.
  • SWAT-556: Long range damage increased.
Shotguns:
  • M1216: Medium range damage increased.mooi, dan gaan die 200 one shot kills mss wat sneller

Sniper Rifles:
  • Ballista + Iron Sight: Idle sway reduced.
Zombies Issues Addressed
  • Resolved several issues with exploitable areas in the Die Rise
  • Resolved several exploits in Green Run
  • Resolved network/connectivity issues that could occur in the frontend and lobbies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
^ zat hem ook net door te nemen.

Dat van de FAL is wel jammer was op zich een goede combi :)

Ik zie dat de MP7 hetzelfde blijft (w00t) Ga als een speer met dat ding.
Ben nu bezig met camo's voor de MP7 en AN-94
Zeker net na het prestigen (P5) is het toch leuk levellen zo .

Oh en het helpt zeker als je in een goed draaiend team zit.

[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 12-03-2013 11:29 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
aron225 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:07:
als jij 2 of 3 vsats haalt, kan je net zo goed vsat / k9 / swarm instellen..
na vsat gewoon maar 3 of 4 kills te maken voor je k9 en swarm krijg je dan bijna vanzelf (vsat assist en k9 kills)
Zoo.. na een paar weken wintersport weer es aan de BO2 gegaan en bovenstaand advies gevolgd. And yay.. sinds zondag toch al een paar keer Swarms gehaald! :)

Ik merk toch dat ik na de VSAT niet te overmoedig moet worden en niet als een gek al die rode pijltjes moet gaan opsporen. Zo heb ik toch wel een aantal keren de kans op K9's en Swarms verprutst!

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online

steel123

Cryman9

Ik vind het juist wel mooi dat FAL met select fire steeds generft word. Ik speel de FAL toch het liefst als semi-auto!

Vind het wel een beetje balen dat SMG's steeds generft worden :P
Ik heb nu net alle shotguns/LMGs/Assaults diamond. Dus nu moet ik wel met SMGs gaan spelen(en af en toe sniper voor de fun).

Maar echt die SMGs zijn zo gemakkelijk. Mijn kd rate zal waarschijnlijk flink gaan stijgen nu ik alleen nog maar SMGs ga gebruiken om die ook diamond te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

steel123 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:46:

Vind het wel een beetje balen dat SMG's steeds generft worden :P
Van mij mogen ze de grond in generft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
What the hell, micro transacties komen naar BO2???

Bron: http://www.gamer.nl/nieuw...nsacties-voor-multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Nou en? Woopidoo nieuwe calling cards. Tegenwoordig krijgen mensen het al meteen op de heupen als het woord 'microtransactie' valt. Wat is er nou erg aan als er een paar extraatjes voor geld verkocht worden?

Daarbij wil ik wel nog even vermelden dat het netjes zou zijn als je dit gratis krijgt als je een season pass hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

MicScott schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:10:
[...]

Nou en? Woopidoo nieuwe calling cards. Tegenwoordig krijgen mensen het al meteen op de heupen als het woord 'microtransactie' valt. Wat is er nou erg aan als er een paar extraatjes voor geld verkocht worden?

Daarbij wil ik wel nog even vermelden dat het netjes zou zijn als je dit gratis krijgt als je een season pass hebt.
Omdat het gewoon te zielig voor woorden is. Betalen voor extra CaC slots? Ik zou er graag wat meer van hebben, maar dit slaat toch nergens op. 0,0 extra programmeerwerk voor de devs en toch geld vangen.

Laat ik er wel bij zeggen.. Het feit dat deze micro-purchases niets veranderen aan de gameplay zelf maakt het wel wat "eerlijker".

[ Voor 9% gewijzigd door Fid3lity op 12-03-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Dus als ik het goed begrijp blijft de FAL even sterk met select fire als je burst fire gebruikt? Ik snap niet wat hier nu het criteria is. Wel balen, had er zo'n lol mee :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

reemprive schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:18:
Dus als ik het goed begrijp blijft de FAL even sterk met select fire als je burst fire gebruikt? Ik snap niet wat hier nu het criteria is. Wel balen, had er zo'n lol mee :S
Zoals ik het lees krijgt de FAL idd minder damage als je hem op "autofire" hebt staan, damage voor burst blijft imho gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Dus dat wordt sneller klikken :D dan select fire selecteren.

Wat ik wel gemerkt heb is dat je vanaf het begin eigenlijk zo snel mogelijk moet prestigen omdat ze dan meestal daarna alles gaan reduceren met patches die volgen.

Weet wel dat je bij BO1 je met Hardline Pro de carepackage kon rerollen en je eigenlijk altijd een hoge streak kreeg. Na de patch was dat flink gereduceerd.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Frentik schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:20:
[...]
Select fire is een must op dat !#*@ ding :) nadeel is alleen dat je snel nadat je die gehaald hebt het wapen weer kan prestigen....Als tweede attachement pakte ik meestal fast mags vanwege mijn reload tick (kill gemaakt, 1/3 van je mag pas leeg maar toch reloaden...).
Die reload tick is zo gigantisch herkenbaar. Ik ben zovaak gekilled om die reden ook echt.
MicScott schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:10:
[...]

Ergens snap ik het wel. Blacklight Retribution is verkloot hierdoor. De eerste 1o levels (zijn langer dan bij COD) kan je zonder extra's goed meekomen en komt het op skill neer. Daarna hebben allerlei spelers packs van 30 euro gekocht met speciale armors en wapens die je zelf zonder te betalen niet kan unlocken en of extreem langzaam.

[ Voor 45% gewijzigd door Sn0wblind op 12-03-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Nu online

steel123

Cryman9

Ja maar een spel als blacklight retribution is ook "free to play" wat weer totaal anders is dan een spel dat je voor een vast bedrag koopt.
Heel veel free to play spellen zijn voornamelijk pay to win.
En ik begin er ook nooit meer aan, want die free to play meuk valt toch altijd tegen. Leuk voor misschien een maandje, maar dan is het nieuwe er toch vaak wel af.

Het is tegenwoordig wel een trend om bij allerlei spellen veel cosmetische extra's te koop aan te bieden. Zelf heb ik ook veel skins gekocht toen ik nog heel actief League of Legends speelde.
Alleen wil je bij Black Ops 2 dat die skins je diamond camo's vervangen?
Dan moeten die toch wel echt mooi worden.

Die extra class slots zou ik zeker goed kunnen gebruiken, maar denk niet dat ik ze zal kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
ik vind het langzamerhand een beetje irritant worden, die updates: de meeste dingen in het spel zijn eigenlijk prima, tweakje hier en daar maar meer is eigenlijk niet nodig, maar het aller- allergrootste euvel zijn de nog steeds brakke verbindingen.

als ik dan alweer zo'n update lijst van waar ze mee bezig zijn geweest lees, dan word ik eigenlijk een beetje kwaad want alwéér wordt er met geen woord gerept over verbeteringen mbt de verbindingen.

het lijkt wel alsof ze blind en doof zijn voor de problemen waar hun klanten mee zitten.

ze hoeven mi alleen maar te kijken naar de verkoopcijfers vd DLC's ivm voorgaande edities om te weten dat er iets grondig mis is met de spelbeleving.

ik ben eigenlijk zwaar teleurgesteld: niet zozeer vanwege de game zelf die ik eigenlijk mss wel de beste CoD tot nu toe vind, afgezien van wat kleine opmerkingen hier en daar, maar omdat ik sinds ik het spel heb me alleen maar aant ergeren ben als ik online speel.
dat had ik niet bij MW, MW2 of BO (allez dan, tegen het einde was BO ook haast onspeelbaar geworden) dus ik ben al met al echt teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Tja extra class ... ik heb er nu 10 (!) Vind dat al veel.

Geen zin om te resetten of die tokens weer in te leveren.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
steel123 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:48:
Ja maar een spel als blacklight retribution is ook "free to play" wat weer totaal anders is dan een spel dat je voor een vast bedrag koopt.
En ik begin er ook nooit meer aan, want die free to play meuk valt toch altijd tegen. Leuk voor misschien een maandje, maar dan is het nieuwe er toch vaak wel af.

Het is tegenwoordig wel een trend om bij allerlei spellen veel cosmetische extra's te koop aan te bieden. Zelf heb ik ook veel skins gekocht toen ik nog heel actief League of Legends speelde.
Alleen wil je bij Black Ops 2 dat die skins je diamond camo's vervangen?
Dan moeten die toch wel echt mooi worden.

Die extra class slots zou ik zeker goed kunnen gebruiken, maar denk niet dat ik ze zal kopen.
Klopt ook deels, maar het is als voorbeeld hoe het wel enorm mis kan gaan.

Zorgwekkend is dat EA games hier ook meer op wilt inzetten. Als Activision datzelfde gaat doen gaan ze de experience van COD echt helemaal uitkleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:51:
Tja extra class ... ik heb er nu 10 (!) Vind dat al veel.

Geen zin om te resetten of die tokens weer in te leveren.
Als ik straks prestige master ben wil ik er best een paar meer hebben eigenlijk, om zo per mode ook in te kunnen stellen aangezien je bij S&D een andere klas neemt als met CTF ofzo.

Ik mis ook de optie om per class je score streaks in te stellen.. dat mis ik echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
steel123 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:48:
Dat valt ook wel mee, ieder geval bij de recente en goede. Het is vooral de toegang tot veel variatie wat heel lang duurt ten opzichte van een niet-f2p shooter. Met de standaard gear ben je niet gelijk kansloos, maar als je eens wat anders wilt moet je flink doorspelen of echt geld neerleggen.

Maar microtransacties en misschien ook wel shortcuts (betaal bijvoorbeeld 20 euro en je bent prestige master met alle unlocks) en geïntegreerde social sharing zal met de volgende CoD's helemaal hip worden omdat de volgende generaties consoles hier alle ruimte voor gaan bieden. Zie ook de opkomst van betaalde DLC met de PC versies. Toen Steam helemaal gesetteld was en CoD steam-only kon gaan, was het ook gelijk over met de gratis mappacks.

Een volledig f2p model hoeft niet omdat de full price titel + DLC nog steeds miljarden binnenhaalt en ze zowat een monopolie hebben qua full priced multiplatform shooters, maar waar extra geld kan worden verdient zullen Activision zeker hun kansen grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Laten we niet te hard op de zaken vooruit lopen. Het gaat hier om puur en alleen cosmetische zaken. En met 10 extra CaC-slots heb je verder ook geen enkel voordeel op anderen.

We moeten natuurlijk wel op blijven letten dat er geen pay2win situatie ontstaat, maar nu is daar echt 0,0 sprake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
zojuist een swarm gehad die 0 kills opleverde =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
c-style schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:46:
zojuist een swarm gehad die 0 kills opleverde =/
Een fout in de game, of was het gehele enemy team gequit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
S.J_84 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:49:
[...]

Een fout in de game, of was het gehele enemy team gequit?
nee gewoon geen drone op de enemy afgegaan. zaten allemaal hele tijd binnen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

?!? Nuketown 2025 nu voor iedereen gratis? Daar gaat mijn pre order bonus. Stelletje laaielichters! :(

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zure vent. Jij raakt niets kwijt en hebt maanden exclusiviteit gehad.

@destroye bron? Ging dat niet om Nuketown zombies?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Laatst online: 09-09 09:28
Toen BO2 uitkwam hebben ze wel gezegd dat Nuketown 2025 nooit voor geld zou worden aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:18:
Zure vent. Jij raakt niets kwijt en hebt maanden exclusiviteit gehad.

@destroye bron? Ging dat niet om Nuketown zombies?
Als ik dat had geweten had ik hem niet met pre order gedaan. Had een hoop geld gescheeld, aangezien hij bij de release al veel goedkoper was. Dus ja, dat vind ik zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoe het gaat spelen na die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Nou lekker dan, dat word niet meer gamen.. PS3 weer kapot..

Dis is mijn 3e ps3 al.. alleen nu valt hij niet meer onder de garantie en ik heb em pas geleden nog open gehaald om ff schoon te maken..

heb een YLOD nu.. dat word wachten op de PS4 nu pff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C4 stuitert nu van poppetjes af. Gooide er net 1 op iemand, kopt hij hem terug op mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
Prima vind ik dat...
Waar iedereen het over smg nerfen heb. Zie ik graag c4 generft...
De kracht van een atoombom.. Slaat echt totaal nergens meer op..
Ik haat die troep zo erg dat ik gister op raid het ook heb gebruikt, met scavenger....
Echt TE zieke damage.. Je ziet de laatste tijd ook echt steeds meer noobs met rpg+2 xc4+kap40 en scavenger..
Heerlijk hoe de altijd net even je streak verkloten na 4 hitmarkers..

Smg vind k wel prima zo eigenlijk.. Merendeel is close quarter gunfight in deze cod.
Natuurlijk is een smg daar sterker..
Op langere range is een fal of smr of scar gewoon een heel stuk sterker en leg je het gewoon af met je sproeier

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je een kap en een rpg hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Nu online

steel123

Cryman9

C4 is wel kut ja en wordt steeds meer gebruikt.
Maarja, dan is dat weer een reden om flak jacket te gaan gebruiken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Waarom zou je de C4 willen nerfen? Dat ding is onderhand net zo dodelijk als een nade of Semtex die goed valt, maar dan met controle door de gebruiker. En dat ding hoort ook sterk te zijn, het is niet alsof je nu op 10 meter afstand nog omver geblazen wordt.

Oh en KAP-40 + RPG kan natuurlijk niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Fid3lity op 13-03-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

3XPER7 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:23:
Waarom zou je de C4 willen nerfen? Dat ding is onderhand net zo dodelijk als een nade of Semtex die goed valt, maar dan met controle door de gebruiker. En dat ding hoort ook sterk te zijn, het is niet alsof je nu op 10 meter afstand nog omver geblazen wordt.

Oh en KAP-40 + RPG kan natuurlijk niet.
Volgens mij is C4 dodelijker dan nade/semtex (lading is ook groter) want je haalt er vaker multikills mee. Het enige wat ze wmb mogen nerfen aan C4 (en bouncing betty) is de afstand die je ermee kan gooien want die dingen zijn 3-4x zo zwaar als een nade/semtex maar je kan ze bijna net zover gooien terwijl ze (imho) meer bedoeld zijn om op tactische plekken plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Frentik schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:55:
[...]
Volgens mij is C4 dodelijker dan nade/semtex (lading is ook groter) want je haalt er vaker multikills mee. Het enige wat ze wmb mogen nerfen aan C4 (en bouncing betty) is de afstand die je ermee kan gooien want die dingen zijn 3-4x zo zwaar als een nade/semtex maar je kan ze bijna net zover gooien terwijl ze (imho) meer bedoeld zijn om op tactische plekken plaatsen.
De afstand zeker, maar wmb ook wel de snelheid. Zelfs met Fast Hand zou je C4 / Betty's langzamer moeten kunnen gooien, daar ze inderdaad wat zwaarder zijn dan een nade of Semtex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
als je met een rpg loopt, kan je prima een kap40 oppakken hoor.. dat is geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Frentik schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:55:
[...]
Frag nades (aka Zeus Nades) kan je nog steeds veel verder en, nog belangrijker, over hogere objecten gooien. C4 is goed op korte afstand, maar kan je het niet zoals frag nades en in mindere mate semtex bijna vanaf je spawn op een objective gooien. C4 + scavenger (+ fast hands) is wel handiger in niet-objective modes naar mijn mening omdat het erg destructief op korte afstand is en nauwelijks is te ontwijken omdat er geen timer op hoeft te zitten.

En voor objective modes waar je lang op een objective moet blijven zitten (cappen of planten): Flak Jacket. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Gundogan schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:12:
[...]

Frag nades (aka Zeus Nades) kan je nog steeds veel verder en, nog belangrijker, over hogere objecten gooien. C4 is goed op korte afstand, maar kan je het niet zoals frag nades en in mindere mate semtex bijna vanaf je spawn op een objective gooien. C4 + scavenger (+ fast hands) is wel handiger in niet-objective modes naar mijn mening omdat het erg destructief op korte afstand is en nauwelijks is te ontwijken omdat er geen timer op hoeft te zitten.

En voor objective modes waar je lang op een objective moet blijven zitten (cappen of planten): Flak Jacket. :Y
Klopt, en bovendien gaat C4 ook niet meer af als jij wordt neergeschoten. Ik heb vaak genoeg C4 gegooid naar een plek met meerdere vijanden waarbij ik werd neergeschoten voordat ik hem liet af gaan, en vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooiste is als jij hem gooit en de tegenstander hem kapotschiet voordat jij hem af kan laten gaan. Efficient CoDen noemen ze dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:37:
Mooiste is als jij hem gooit en de tegenstander hem kapotschiet voordat jij hem af kan laten gaan. Efficient CoDen noemen ze dat. :)
Ja, dat kan de tegenstander bezuren maar jou zelf ook. Heb ook al eens mezelf gekilled daardoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:29:
[...]

Ja, dat kan de tegenstander bezuren maar jou zelf ook. Heb ook al eens mezelf gekilled daardoor :)
Ik ook! En vind dat altijd van die grappige momenten. Zoals iemand licht raken net voordat hij uit een raam springt en een paar seconden later alsnog de kill krijgen door fall damage. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Nu online

steel123

Cryman9

Ik vind het ook altijd leuk om mensen 'te killen' met hun eigen bouncing bettie. Dat jij er langs loopt en hem triggert en dat ze er zelf door geraakt worden.

Ik kan altijd wel de fun inzien van een knullige kill/death, zelfs al je daardoor net niet je superhoge killstreak haalt.

Zoiets als op Downhill die skilift ramp opklimmen terwijl er dan net een skilift tergend langzaam in slowmotion tegen je hoofd komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
steel123 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:55:
Ik vind het ook altijd leuk om mensen 'te killen' met hun eigen bouncing bettie. Dat jij er langs loopt en hem triggert en dat ze er zelf door geraakt worden.

Ik kan altijd wel de fun inzien van een knullige kill/death, zelfs al je daardoor net niet je superhoge killstreak haalt.

Zoiets als op Downhill die skilift ramp opklimmen terwijl er dan net een skilift tergend langzaam in slowmotion tegen je hoofd komt.
Of op Raid in de hoek bij dat camphok de traprailing oprennen om even snel de hoek om te kunnen en vervolgens naar beneden te kukelen. Hoe vaak mij dat is gebeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat gat in Yemen. DAar moet echt een lint omheen!

Mooi dat er anderen net zo om kunnen lachen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Pff mappen zonder boundary in het algemeen zoals op raid/yemen/carrier etc: lekker met je FH18/SMAW zoeken naar de enemy chopper/UAV en vervolgens van de map af vallen op het moment dat je wil schieten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zulke kindonvriendelijke levels uberhaupt mogen. Stel je voor dat je een kind groot probeert te brengen in Yemen. Loop je even naar achteren kan je kind zo het raam uit klauteren en van de rotsen naar beneden vallen!

Hoe komen de K-9 units overigens op Hijacked en Carrier? Ik vind dat als je ze inroept er of een speedboat aan moet jakkeren of je ze moet kunnen zien zwemmen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:11:
Dat zulke kindonvriendelijke levels uberhaupt mogen. Stel je voor dat je een kind groot probeert te brengen in Yemen. Loop je even naar achteren kan je kind zo het raam uit klauteren en van de rotsen naar beneden vallen!

Hoe komen de K-9 units overigens op Hijacked en Carrier? Ik vind dat als je ze inroept er of een speedboat aan moet jakkeren of je ze moet kunnen zien zwemmen. :)
Op carrier komen ze uit het speciale hondendek en op hijacked komen ze uit een geheime onderzeeër.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:15:
[...]

Op carrier komen ze uit het speciale hondendek en op hijacked komen ze uit een geheime onderzeeër.
Geheime onderzeeër! Klinkt goed. Maar waarom is dat dan geen killstreak? 35 kills zonder dood te gaan op Hijacked krijg je besturing van de geheime kern-onderzeeër en mag je de boot opblazen. Dat zou de tofste Easter Egg van CoD zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:37:
[...]

Geheime onderzeeër! Klinkt goed. Maar waarom is dat dan geen killstreak? 35 kills zonder dood te gaan op Hijacked krijg je besturing van de geheime kern-onderzeeër en mag je de boot opblazen. Dat zou de tofste Easter Egg van CoD zijn. :)
Dat wilden ze ook doen maar er pasten niet zowel honden als torpedo's in de onderzeeër :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:40:
[...]

Dat wilden ze ook doen maar er pasten niet zowel honden als torpedo's in de onderzeeër :(
Dammit! Misschien kunnen ze de onderzeeër wel uitbreiden met het geld van de extra Create a Class slots.

Mijn goed wat is dat onzinnig. Kun je 160MS points betalen om een setje extra classes te krijgen. En dan als argument aanvoeren dat er mensen zijn die niet willen prestigen en dit willen hebben. Waar dan de link is naar geld ervoor vragen in plaats van je game optimaliseren voor fun snap ik totaal niet. En ook zo een laag bedrag. Voelt zo cheap en suf aan. Terwijl CoD normaal veel content levert voor je aankoopbedrag. Ik bedoel welk spel biedt prima SP, enorm uitgebreide MP en een extra Zombie/Spec Ops/Survival modus aan? (even los van de eeuwige discussie over engines en dure DLC. De basis van een CoD spel is uitgebreid.) En dat zonder online pass geneuzel.

Dat doen ze dus wel maar dan willen ze 1 euro van ons hebben voor een extra set classes. Degene die daar de marketing doet mag zich achter de oren krabben met zijn Wibra aanbieding. >.>

/rant. Excuses, ik vond de onderhandeling over killstreaks veel leuker maar zag dit net bij het opstarten en stoom begon te blazen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Nu online

steel123

Cryman9

Maar van wat ik gehoord heb is het niet zomaar een setje extra classes.
In plaats van de 10 custom classes die je kan maken(maximaal normaal) krijg je 10 setjes van die 10 custom classes.
Dus in principe krijg je 100 custom classes dan.

Alleen kun je er maar maximaal 10 gebruiken tijdens een potje.
Let wel, dit is alleen wat ik gehoord heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-style
Het is niet alleen extra custom class maar ook extraplek voor meer custom emblems, videos en screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:11:
vraag me iedere keer weer af wanneer dat jacht of die carrier zinkt, als er weer eens een raket op het dek dondert. Wel heel aparte schepen en hadden ze bij de Titanic wat van kunnen leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ik vraag me iedere keer af wanneer een bepaald gebouw instort, maar dan bedenk ik me al snel "oja, CoD heeft geen destructability.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedendag ik speel al geruime tijd call of duty black ops 2 online multiplayer. nou is t zo dat ik allle 1 op
1 gevechten verlies. zelfs al val ik iemand van achter aan. weet hij zich nog om te draaien en me met 1a2 kogels neer te knallen. terwijl ik m.n hele magazijn gebruikt heb.is hier een instelling voor om gericht te schieten? want dit klopt niet en erger me er kapot aan. hoe en wat en waar kun je dit instellen? alvast hartelijk bedankt. gr... D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:44

superwashandje

grofheid alom

ADS? hoe is je ping? (hoewel dat met de lagcomp misschien niet veel zegt) Beter mikken? wat noem je geruime tijd?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

En speel je op de PC of console? Je geeft wat weinig info..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exepti0n
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

exepti0n

_o-

Ligt het aan mij of zit er sinds de laatste update voor de PS3 een time-out penalty in wanneer je te vaak de match te vroeg verlaat? Kan me niet herinneren dat die voorheen ook aanwezig was

Machtig irritant wanneer er weer een idioot voor je langsloopt in HC en jij die door zn kop maait :(

Volvo XC40 SMSR Plus (MY24)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Nu online

steel123

Cryman9

exepti0n schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:49:
Machtig irritant wanneer er weer een idioot voor je langsloopt in HC en jij die door zn kop maait :(
Gewoon minder campen dan kan hij ook niet ineens voor je door lopen ;w

[ Voor 27% gewijzigd door steel123 op 15-03-2013 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tactiek is om op tegenstanders te schieten en niet op teamgenoten. Het ligt 100% aan jezelf als je 3 teamkills maakt in een pot.

Dit weet ik omdat ik regelmatig gekickt word voor teamkills. Als teamgenoten irritant zijn gebruik ik die functie ipv een normale quit. Be a part of the problem not the solution is mijn lijfspreuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

niet schieten op alles wat beweegt wil ook helpen: gewoon eerst kijken waar je op schiet ipv gewoon lopen te maaien. lekker makkelijk om HC te gaan spelen en schieten op alles wat beweegt zodat je nog enigszins kills kan krijgen?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exepti0n
  • Niet online

exepti0n

_o-

superwashandje schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:10:lekker makkelijk om HC te gaan spelen en schieten op alles wat beweegt zodat je nog enigszins kills kan krijgen?
Jep, spray and pray is het motto toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

heh ja daar lijkt het wel op, en dat mag je natuurlijk ook lekker doen als jij daar blij van word. alleen moet je dan ook niet klagen over die kicks die je krijgt vanwege alle teamkills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

steel123 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 07:55:
[...]

Gewoon minder campen dan kan hij ook niet ineens voor je door lopen ;w
Dat is ook een kansloze opmerking zeg.. Ik beweeg zelf in HC kill confirmed praktisch altijd wel, campen vind ik zelf maar geen zak aan en zonder confirms win je daar ook niet. Als je dan bijvoorbeeld op RAID door een van die gebouwen wil trekken en je ziet daar een tegenstander om de hoek, dan kun je even wachten tot die de hoek om komt. Als er dan zo'n eppo in je team zit die totaal niet op de pot let maar gewoon wil rennen voor zijn kills (en daardoor waarschijnlijk met een lage score eindigt), dan rent diegene zomaar ineens voorlangs terwijl jij schiet op die tegenstander. Is dat dan jouw fout? Nee. Zijn fout, maar het kost jou wel een teamkill. Zeker op Hijacked is dat probleem ook zo lekker door de compactheid van die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Nou ja, soms ben je al in een vuurgevecht en dan loopt er inderdaad iemand recht voor je langs. Of een claymore of bouncing betty maakt een teamkill. Of je AGR. Ik heb het ook weleens gehad dat ik schoot en een teammate spawnde letterlijk op het moment dat ik op de muisknop drukte voor m'n loop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

MicScott schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:03:
Nou ja, soms ben je al in een vuurgevecht en dan loopt er inderdaad iemand recht voor je langs. Of een claymore of bouncing betty maakt een teamkill. Of je AGR. Ik heb het ook weleens gehad dat ik schoot en een teammate spawnde letterlijk op het moment dat ik op de muisknop drukte voor m'n loop :/
Ik heb het ook al vaker met een Sentry gehad: dat ding is lekker bezig een vijand neer te schieten, loopt er weer zo'n figuur dwars door de line of fire. Sentry teamkills tellen ook lekker mee, dus dat is vaak zat een kick. Dat ding gebruik ik dus zelf niet meer in HC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fijn die Probation. Het idee is goed, maar ik ben nu voor de zoveelste keer uitgesloten. Als ik host ben en het systeem vind een betere host, word ik gemigreerd, en daarna gekicked. Poef, Probation 5 minuten.

Gisteravond zat ik in een lobby, waar ik 3 seconden voor de start uit ging. 2 minuten later wilde ik weer inloggen: Probation.

Waarschijnlijk heeft dezelfde gast die het spawn systeem ontworpen heeft dit stukje mogen ontwikkelen |:(

EDIT:

En dan krijg ik nu een kick doordat er 2 spelers in mijn Lighting Strike spawnen (gejat uit enemy care package), Probation :/

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 15-03-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exepti0n
  • Niet online

exepti0n

_o-

3XPER7 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:24:
dus dat is vaak zat een kick. Dat ding gebruik ik dus zelf niet meer in HC :+
Om nog maar niet te spreken van de Warthog :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

PWM schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:43:
Fijn die Probation. Het idee is goed, maar ik ben nu voor de zoveelste keer uitgesloten. Als ik host ben en het systeem vind een betere host, word ik gemigreerd, en daarna gekicked. Poef, Probation 5 minuten.
Een host migratie vindt toch alleen plaats als de host weggaat?
Gisteravond zat ik in een lobby, waar ik 3 seconden voor de start uit ging. 2 minuten later wilde ik weer inloggen: Probation.
Was dat in de lobby 3 seconden voordat de map geladen werd of was dat ingame 3 seconde voordat de map begon? Want in het tweede geval snap ik het wel, dan ben je al ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Zei iemand kill confirmed :)

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steampowered.com/ugc/864962252532616457/88DEA92E604FA2C0FCD781C5BD950E9C48F99F5B/1024x640.resizedimage

Gisteren ook weer met FAL gelopen:
Op Standoff : We starten bij die hooibalen dus ik loop rechtdoor en zie (bij dat tankstation) een tegenstander dat gebouw ingaan en een andere net aankomen. ADS *bam* kill, aim naar links (want hij zal wel door dat gebouw lopen, (jawel) *bam* kill

Loop om de hoek, *bam* weer iemand direct gekilled. Twee seconden later: Report! Wallhacker ! Damn cheater blablabla ...

Guttegut....

Ging nog steeds goed toen er uiteindelijk ook iemand reageerde van het enemy team dat ik geen cheat gebruikte (logisch) ik ga ook wel eens dood :)
Toch nog als eerste eindigen maar echt sommige moeten eens leren dat in HC je zodra je geraakt wordt je doodgaat en dat je moet anticiperen wat de tegenstander gaat doen.

En ja op een gegeven moment weet je wat de drukte plekken zijn op de map en waar iemand zich op kan houden.

Moet nog 1x in de Top3 eindigen om Kill Confirmed Master te worden. Gisteren ging het dus wel lekker alleen om 1:45 was ik niet meer zo scherp dat ik maar ging slapen :O ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 15-03-2013 11:34 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
http://community.callofduty.com/message/414210154#414210154

Pc heeft nu ook de laatste patch.

Type25:
- Movementspeed van 95% naar 96.5%, stock ADS naar 88%
- Damage is niet veranderd, waarschijnlijk range tweak

SCAR-H:
- Damage van 45-33-25 naar ik denk nu 45-33, dus headhosts maken op long range nu wel uit

SWAT-556:
- Damage in burst naar 40-34 dus nu 3 hit kill op elke afstand
- Full auto is nog steeds 40-33-24!

HAMR, M1216, QBB, KAP-40 dual wield en FAL en SMR + select fire:
- Geen damage verandering, dus waarschijnlijk range verandering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

exepti0n schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:59:
[...]

Om nog maar niet te spreken van de Warthog :X
De Warthog is een uitzondering in HC, daar de teamkills niet meetellen voor een kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Gundogan schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:38:
http://community.callofduty.com/message/414210154#414210154

Pc heeft nu ook de laatste patch.

Type25:
- Movementspeed van 95% naar 96.5%, stock ADS naar 88%
- Damage is niet veranderd, waarschijnlijk range tweak

SCAR-H:
- Damage van 45-33-25 naar ik denk nu 45-33, dus headhosts maken op long range nu wel uit

SWAT-556:
- Damage in burst naar 40-34 dus nu 3 hit kill op elke afstand
- Full auto is nog steeds 40-33-24!

HAMR, M1216, QBB, KAP-40 dual wield en FAL en SMR + select fire:
- Geen damage verandering, dus waarschijnlijk range verandering
Ik lees toch echt in de notes dat ze juist wel de damage hebben teruggeschroefd bij Select Fire

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:50:
[...]

Ik lees toch echt in de notes dat ze juist wel de damage hebben teruggeschroefd bij Select Fire
Dat is dus niet waar.

games_mp.log reveals all the lies! ;)

(tenzij ze een minimum damage range hebben toegevoegd die verder gaat dan cross map Turbine :X)

[ Voor 14% gewijzigd door Gundogan op 15-03-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
Aan de andere kant speel ik vrijwel alleen maar HC dus ze kunnen nerfen wat ze willen.
in HC geldt AR: 1 hit en SMG 2 hits.

Ze maken het zo wel minder aantrekkelijk om SC te spelen.

Leuk als je na een lange sessie HC ineens SC speelt. Dan stop je met schieten na 2 hits om het daarna af te leggen omdat die andere wel doorgaat met schieten.

En over die teamkills kon ik me gisteren o.a. ook wel opvreten...

- Teammate loopt achter een paar andere en besluit maar dwars door ons heen te schieten omdat hij een enemy ziet.
- Teammate vind dat hij als eerste in of uit een deur moet gaan en schiet je maar neer alsin je staat in de weg zonder aan even aan de kant te gaan ook al was hij verder weg.
- Teammates die eerst schieten en dan kijken om er achter te komen dat je er een van hun was....
- Carepackages die onvrijwillig geshared worden...
- Teammates die niets doen tegen UAV's maar wel lopen te mekkeren...
en de leukste ... teammates die afk zijn en zo de pot vern.......

Moet ik doorgaan...;)

[ Voor 49% gewijzigd door Frostbite op 15-03-2013 12:16 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
3XPER7 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:03:
[...]

Als er dan zo'n eppo in je team zit die totaal niet op de pot let maar gewoon wil rennen voor zijn kills (en daardoor waarschijnlijk met een lage score eindigt), dan rent diegene zomaar ineens voorlangs terwijl jij schiet op die tegenstander. Is dat dan jouw fout? Nee. Zijn fout, maar het kost jou wel een teamkill. Zeker op Hijacked is dat probleem ook zo lekker door de compactheid van die map.
Ben het daar niet mee eens, ik loop eigelijk 24/7 en ik eindig 8/10 altijd boven aan (check me filmpjes maar die ik paar pagina's terug heb gepost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Ik begin een beetje klaar te raken met BO2. Situatie op dit moment, 80 procent van de spelers speelt met een LMG met target finder en campt OF een SMG met laser sight en weet niet eens dat je met de rechtermuisknop ads kunt gebruiken. Misschien dat ik toch maar weer naar BF3 ga, daar is tenminste nog enige skill vereist om mee te kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Nu online

steel123

Cryman9

reemprive schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:20:
Misschien dat ik toch maar weer naar BF3 ga, daar is tenminste nog enige skill vereist om mee te kunnen komen.
Dat is echt de grootste fout die iemand kan maken LOL.
Ik heb BF3 ook veel gespeeld en vind het echt wel een goed spel. Alleen heb ik een hekel aan VEEL voertuigen in een level.
BF3 vereist echt niet meer skill. Ja je moet bij battlefield beter aimen en je kan niet vol gas sprayen.
Bij BF3 wordt gewoon veel meer gecamped en gaat het meer om awareness dan on reactietijd.
Bij CoD is skill meer reactiesnelheid en iets minder awareness.

Bij BF3 zitten ook echt ontiegelijk veel noobs en het verschil in skill tussen de spellen maakt echt bijna niet uit.
Het is gewoon persoonlijke voorkeur wat je zelf fijner vind:
CoD, veel snelle actie en continue in beweging.
BF3, iets meer plannen met je squad en rustiger bewegen en 5 min lopen als je dood bent gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Msi92 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:03:
[...]

Ben het daar niet mee eens, ik loop eigelijk 24/7 en ik eindig 8/10 altijd boven aan (check me filmpjes maar die ik paar pagina's terug heb gepost)
Zucht.. Wat is je punt dan? Ik zeg alleen maar, er zijn genoeg eppo's die gewoon maar rennen en niet letten op wat hun teamgenoten doen. Die rennen dan stom door jouw line of fire waardoor jij gekicked wordt.
Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste