Tjah heb je wel eens he... kan gebeuren net zo als als ineens je team mate voor je spawnt terwijl je aan het schieten bent3XPER7 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:35:
[...]
Zucht.. Wat is je punt dan? Ik zeg alleen maar, er zijn genoeg eppo's die gewoon maar rennen en niet letten op wat hun teamgenoten doen. Die rennen dan stom door jouw line of fire waardoor jij gekicked wordt.
Als je dat zegt noem je mijn punt dus eigenlijk valide. Waarom dan het commentaar?Msi92 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:43:
[...]
Tjah heb je wel eens he... kan gebeuren net zo als als ineens je team mate voor je spawnt terwijl je aan het schieten bent
Hangt er vanaf wat je speelt, als je close quarters speelt of infantry only servers is het aardig hectisch. Het is natuurlijk een andere game, maar dit is zo achterlijk simpel gemaakt.steel123 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:31:
[...]
Dat is echt de grootste fout die iemand kan maken LOL.
Ik heb BF3 ook veel gespeeld en vind het echt wel een goed spel. Alleen heb ik een hekel aan VEEL voertuigen in een level.
BF3 vereist echt niet meer skill. Ja je moet bij battlefield beter aimen en je kan niet vol gas sprayen.
Bij BF3 wordt gewoon veel meer gecamped en gaat het meer om awareness dan on reactietijd.
Bij CoD is skill meer reactiesnelheid en iets minder awareness.
Bij BF3 zitten ook echt ontiegelijk veel noobs en het verschil in skill tussen de spellen maakt echt bijna niet uit.
Het is gewoon persoonlijke voorkeur wat je zelf fijner vind:
CoD, veel snelle actie en continue in beweging.
BF3, iets meer plannen met je squad en rustiger bewegen en 5 min lopen als je dood bent gegaan
Verwijderd
Hij had het over je opmerkibg dat rondrenners slecht scoren.3XPER7 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:46:
[...]
Als je dat zegt noem je mijn punt dus eigenlijk valide. Waarom dan het commentaar?
Dat zei ik niet, ik zei dat er van die figuren tussen zitten. Ik zei niet dat alle "rondrenners" slecht scoren. Daarvoor zei ik nog zelf altijd te bewegen, vrijwel nooit te campen en altijd bovenaan te eindigen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:54:
[...]
Hij had het over je opmerkibg dat rondrenners slecht scoren.
Echt? Weer wat geleerd3XPER7 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:46:
De Warthog is een uitzondering in HC, daar de teamkills niet meetellen voor een kick.
Klopt, als je een match voortijdig verlaat telt dat tot een bepaald aantal (ben er nog niet exact achter).Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:50:
Lees iets over probation.. Hebben ze nu iets toegevoegd voor de leavers?
Vervolgens kun je 5 minuten niet meer aan public matches of league plays meedoen.
[ Voor 43% gewijzigd door exepti0n op 15-03-2013 13:20 ]
Volvo XC40 SMSR Plus (MY24)
Verwijderd
Beste update ever. Is dit ook al actief op de ps3?exepti0n schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:19:
[...]
Echt? Weer wat geleerdWas mij nog niet opgevallen.
[...]
Klopt, als je een match voortijdig verlaat telt dat tot een bepaald aantal (ben er nog niet exact achter).
Vervolgens kun je 5 minuten niet meer aan public matches of league plays meedoen.
Verwijderd
Nou zeg ,
Ben nu een paar potjes bezig met MW3 , en ik haal gewoon weer heerlijke scores.
Domination op Dome 42-4
TDM op Carbon 34-3
TDM op Arkaden 28-2
In Black ops 2 kan ik niet eens een UAV halen haha
Ben nu een paar potjes bezig met MW3 , en ik haal gewoon weer heerlijke scores.
Domination op Dome 42-4
TDM op Carbon 34-3
TDM op Arkaden 28-2
In Black ops 2 kan ik niet eens een UAV halen haha
Verwijderd
Heb precies hetzelfde. Haal de lol in BO2 uit gouden guns en idiote kills en tactieken. In MW3 ging ik lekker in tryhard mode topscores halen. KD BO2 is 1,4. Dat is de helft van MW3.
Niet dat het me echt boeit. Gaat om de lol maar ik moest ook even de knop omzetten dat enorme prutsers je toch neer konden maaien.
Verwijderd
mijn bo 2 k/d is 1.93.. Mw3 2.34.
Vind het jammer..
Vind het jammer..
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2013 17:08 ]
Verwijderd
Inderdaad ,Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:31:
Heb precies hetzelfde. Haal de lol in BO2 uit gouden guns en idiote kills en tactieken. In MW3 ging ik lekker in tryhard mode topscores halen. KD BO2 is 1,4. Dat is de helft van MW3.Niet dat het me echt boeit. Gaat om de lol maar ik moest ook even de knop omzetten dat enorme prutsers je toch neer konden maaien.
Maar denk ook dat het grotendeels aan de connectie problemen ligt bij BO2 , enige reden waarom de komende tijd Black ops 2 nog in mijn ps3 gaat is voor Zombies.
MP laat ik de komende tijd even links liggen , daar start ik mw3 wel voor op
Waarom? Afgerond is het allebei 2....Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:54:
mijn bo 2 k/d is 1.93.. Mw3 2.34.
Vind het jammer..
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Echt het roepen van of opscheppen over je K/D ratio is voor mij hetzelfde als zeggen dat je op de snelweg 131 km/u hebt gereden....
[ Voor 30% gewijzigd door Frostbite op 18-03-2013 08:48 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Dat heb ik met het posten van memes. (zeker als ze niet eens kloppen
)
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2013 21:09 ]
Nee. Eens op de 5 potjes (ik ben altijd hostFrentik schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:29:
[...]
Een host migratie vindt toch alleen plaats als de host weggaat?
EDIT:
Ik krijg nu Probation na het aanzetten van mijn Xbox

EDIT: Niet de enige dus: http://community.callofduty.com/message/414216288#414216288
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 16-03-2013 13:16 ]
Wat een faalhazen zijn het toch ook bij 3arc

Idd, en volgens mij moet het wel overdreven zijn die K/D ratio stats.Sc0rPi0N schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:06:
Echt het roepen van of opscheppen over je K/D ratio is voor mij hetzelfde als zeggen dat je op de snelweg 131 km/u hebt gereden....
In een random Mercenary Moshpit lobby zijn er misschien 2 spelers die een KD rate boven de 1.0 hebben.
En hooguit een andere speler die bover de 350spm zit(laat staan boven de 400spm).
Net weer wat op Nuketown gespeeld sinds november. Leuke final kill
http://www.youtube.com/watch?v=ZVH79s-M4r4
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ook een mooie: FAL die niet meer terug zou switchen naar semi auto na een ronde. Gisteren kon ik gewoon weer flink klikken omdat hij was terug gesprongen.
Ik pak vaak wapens op die op de grond liggen. Voor als mijn ammo op is, of ik gewoon geen 2de wapen draag, heb ik wat achter de hand. Valt me op dat ik eigenlijk nooit 3x dezelfde pak, maar dat iedereen echt steeds iets anders speelt. Ik ben benieuwd of de meningen hier ook zo verdeeld zijn.
Als je 1 wapen mag kiezen (per klasse), welke pak je dan?
Poll: Beste Assault
• MTAR
• Type 25
• SWAT-556
• FAL-OSW
• M27
• SCAR-H
• SMR
• M8A1
• AN-94

Poll: Beste Sub
• MP7
• PDW-57
• Vector K10
• MSMC
• CHIQOM CQB
• Skorpion Evo
• MTAR
• Type 25
• SWAT-556
• FAL-OSW
• M27
• SCAR-H
• SMR
• M8A1
• AN-94
Poll: Beste Sub
• MP7
• PDW-57
• Vector K10
• MSMC
• CHIQOM CQB
• Skorpion Evo
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 17-03-2013 12:00 ]
Ik gebruik de Vector nu weer, heb hem sinds een paar dagen goud. Ik doe er Long Barrel en Grip op.
Hoge fire rate, daar hou ik wel van.
En de Type 25 speelt ook wel lekker na de patch. Gebruik daar Grip of niks op. Goede iron sights.
En de Type 25 speelt ook wel lekker na de patch. Gebruik daar Grip of niks op. Goede iron sights.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Heerlijk dat je twee attachements pakt die praktisch niets toevoegen.
Zal wel, wat moet er dan gebruikt worden op guns? Laser sight? Nee hoef ik niet. Fast mag? Ja zou kunnen. Quickdraw? Ja gebruik ik wel eens.3XPER7 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:16:
Heerlijk dat je twee attachements pakt die praktisch niets toevoegen.
Quick Draw, Fast Mag, Silencer.. Zoiets. In ieder geval alles behalve Grip.
Verwijderd
Long barrel is een prima attachment hoor. Op consoles kan grip dat ook zijn als je veel adst. Bij de Vector niet echt want die is vrij stabiel maar bij de Scorpion kan grip goed werken.
Hoe zit dat eigenlijk met de Ghost perk? Als je stilstaat kom je toch op de radar, maar hoeveel tijd heb je? Is het instant, dus zodra je stilstaat, of heb je nog wel even een seconde? Op dit moment beweeg ik altijd
Hebben jullie ook dat als domination slecht gaat je hele team weggaat? Ik zat vandaag met 3 tegen 9 te spelen... Dan gaat het al slecht, maar als er niemand meer over is gaat het alleen maar nog slechter
Welcome to modern day fpsSj44k13 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:11:
Hebben jullie ook dat als domination slecht gaat je hele team weggaat? Ik zat vandaag met 3 tegen 9 te spelen... Dan gaat het al slecht, maar als er niemand meer over is gaat het alleen maar nog slechter
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Volgens ben je na 1 seconde weer zichtbaar als je niet beweegt. En als je daarna weer gaat bewegen duurt het ook weer 1 seconde voor dat je weer onzichtbaar bent. Als je op de mini map kijkt zie je, dat je pijltje doorzichtig is als je loopt. Als je stilstaat ziet het pijltje er gevulder uit.PWM schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:10:
Hoe zit dat eigenlijk met de Ghost perk? Als je stilstaat kom je toch op de radar, maar hoeveel tijd heb je? Is het instant, dus zodra je stilstaat, of heb je nog wel even een seconde? Op dit moment beweeg ik altijd
double en triple posten is niet nodig, gebruik de edit knop om je voorgaande post te wijzigen.
[ Voor 85% gewijzigd door Sn0wblind op 17-03-2013 20:04 ]
knip
[ Voor 95% gewijzigd door Sn0wblind op 17-03-2013 20:05 ]
Grip heeft weinig invloed misschien bij een wapen met hoge recoil dat het wat meer effect heeft maar in het algemeen heb je er weinig aan. Je kunt beter korte bursts geven bij hoge recoil wapens dat heeft meer effect.PM_Petrol schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:03:
Ik gebruik de Vector nu weer, heb hem sinds een paar dagen goud. Ik doe er Long Barrel en Grip op.
Long Barrel geeft 15 procent extra afstand. De stats geven aan dat extra damage doet maar dat is niet zo liever gezegt doet hij over een langer afstand damage. Als het wapen een korte afstand heeft om mee te beginnen dan komt er dus ook niet veel bij. En wapens met lange afstand hebben zit het wat dat betreft al goed dus daarom niet echt z'n goede attachment.
Ik gebruik bijna altijd fastdraw en fastmags of extended mags. Soms een lasersight, silencer en select fire al is de select fire in combinatie met de FAL en SMR niet meer zo effectief na de laatste update.
Ik heb van het weekend voornamenlijk met de AN-94 en de Peacekeeper gespeeld. De Type 25 moet ik na de laatste update nog eens proberen. Ik vond hem voorheen niet goed.
Bij LMG's is quickdraw en dexterity trouwens ongeveer een verplichting. Zelfs met beide gaat ADS'en nog met een tikkeltje vertraging. Overigens ben ik wel fan van die dualband scope, meer dan van de targetfinder.
[ Voor 4% gewijzigd door rodie83 op 18-03-2013 10:56 ]
Het was zondag weer feest... volgens mij mochten er weer een paar malloten op internet...
Wordt geTK-ed tijdens een goede streak dus ik reageer zoiets van "idiot"
daarop wordt ik door meerdere in mijn team geflashed en getk-ed
elke keer 'Sry' enz.... Terwijl er gewoon niemand in de buurt was.
Ben gebleven en het maar genegeerd maar toch het is toch te zielig voor woorden met zulke lui in je team.
Wordt geTK-ed tijdens een goede streak dus ik reageer zoiets van "idiot"
daarop wordt ik door meerdere in mijn team geflashed en getk-ed
elke keer 'Sry' enz.... Terwijl er gewoon niemand in de buurt was.
Ben gebleven en het maar genegeerd maar toch het is toch te zielig voor woorden met zulke lui in je team.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Tja waar is de tijd gebleven dat we nog dedicated clanservers hadden met admins.....
Ook hier zaten wel nadelen aan, als het een server was van iets minder goede spelers werd je na een paar winnende potjes gebanned vanwege vermoeden wallhack enz enz. Maar over het algemeen was het beter dan dit walgelijke systeem genaamd matchmaking (ook al heeft het in BO2 dedicated servers en pakt dit nog slechter uit dan de peer-to-peer in MW2 en3)
Ook hier zaten wel nadelen aan, als het een server was van iets minder goede spelers werd je na een paar winnende potjes gebanned vanwege vermoeden wallhack enz enz. Maar over het algemeen was het beter dan dit walgelijke systeem genaamd matchmaking (ook al heeft het in BO2 dedicated servers en pakt dit nog slechter uit dan de peer-to-peer in MW2 en3)
Ik heb me daar in Black Ops I veel meer mee vermaakt. Natuurlijk heeft het ook zo zijn nadelen: matchmaking gaat vaak genoeg sneller en is toegankelijker voor parties dan een server browser. Maar ik speelde bijvoorbeeld voornamelijk HC S&D op 1 bepaalde server waarvan je weet hoe het niveau ongeveer ligt en dat je geen kinderachtige admin tegenover je krijgt. Spelers die niet objective speelden of zaten te campen werden gekicked en de spelers die niet mee konden komen met het niveau vertrokken uit zichzelf wel.HugoFR schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:40:
Tja waar is de tijd gebleven dat we nog dedicated clanservers hadden met admins.....
Ik snap matchmaking van de kant van IW / Treyarch / Activision wel: het is veel toegankelijker en sneller. Nieuwe spelers hoeven niet door een hele lijst met servers te zoeken maar kunnen gewoon een willekeurige pot joinen waarna de rest vrij automatisch gaat.
Ik vind het zelf dus niet puur en alleen kut dat deel II matchmaking heeft, maar er kleven, naast de voordelen, ook de nodige nadelen aan.
Verwijderd
Meh ik wil barebones terug. Net een deathstreak van 10. Alleen maar door killstreak bullshit. Lightening strike, na Hellstorm na Warthog. Nou wat maakt dat het spel gaaf zeg. Ook voor de teamgenoot van de streak haler is er toch geen flikker aan om een minuut lang alleen maar rond te rennen zonder kills te maken?
Dat jullie HC allemaal zo leuk vinden. Ik heb van het weekend best veel HC gespeeld om 250 one hit kills te maken met de SVU sniper. Maar ik vind het echt niks aan.
Alleen maar dikke campers of smg rushers die een wilde random sproeiende beweging maken en je 'per ongeluk' killen.
Ik heb dan HC TDM gedaan want KC is wat lastig als je aan het sniperen bent
En begrijp me niet verkeerd, dit is geen rant omdat ik keihard geowned ben enzo. Ik word nog steeds vaker eerste dan niet en 2.0 kd rate met mijn sniper(vooral die ACOG sight met SVU owned best hard) lukt ook gemakkelijk.
Maar het is gewoon irritant dat er zoveel mensen campen en het is lastig zo'n camper te killen als ik rond ren met mijn sniper en je in 1 kogel dood bent.
En die smg'ers die je per ongeluk raken met hun sproei beweging als je zo iemand onderweg tegenkomt.
Nee, doe mij maar gewoon de normale mode. Ik ben ook veel te veel van het te risicovolle rushen en in HC wordt dat gewoon genadeloos afgestraft. In de normale mode kun je zo'n 'fout' vaak nog wel corrigeren door veel betere reflexes en nauwkeurigere aim te hebben dan de tegenstander.
Alleen maar dikke campers of smg rushers die een wilde random sproeiende beweging maken en je 'per ongeluk' killen.
Ik heb dan HC TDM gedaan want KC is wat lastig als je aan het sniperen bent
En begrijp me niet verkeerd, dit is geen rant omdat ik keihard geowned ben enzo. Ik word nog steeds vaker eerste dan niet en 2.0 kd rate met mijn sniper(vooral die ACOG sight met SVU owned best hard) lukt ook gemakkelijk.
Maar het is gewoon irritant dat er zoveel mensen campen en het is lastig zo'n camper te killen als ik rond ren met mijn sniper en je in 1 kogel dood bent.
En die smg'ers die je per ongeluk raken met hun sproei beweging als je zo iemand onderweg tegenkomt.
Nee, doe mij maar gewoon de normale mode. Ik ben ook veel te veel van het te risicovolle rushen en in HC wordt dat gewoon genadeloos afgestraft. In de normale mode kun je zo'n 'fout' vaak nog wel corrigeren door veel betere reflexes en nauwkeurigere aim te hebben dan de tegenstander.
Ik mis nog steeds Hardcore Demolition, mijn favoriet in Black Ops.
Ik verwacht de Galil/AK74U or FAMAS in nieuwere vorm terug in één van de volgende DLC's.
@steel123
Ja die one kill snipers is juist een van de redenen dat ik HC speel. In SC krijg je niet eens fatsoenlijk de kans voordat je door snipers neergaat. Zeker die rushende snipers ...
Ik verwacht de Galil/AK74U or FAMAS in nieuwere vorm terug in één van de volgende DLC's.
@steel123
Ja die one kill snipers is juist een van de redenen dat ik HC speel. In SC krijg je niet eens fatsoenlijk de kans voordat je door snipers neergaat. Zeker die rushende snipers ...
[ Voor 38% gewijzigd door Frostbite op 18-03-2013 14:54 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
AK74U? Alsjeblieft niet nog een smg. De type 25 lijkt al enorm op de FAMAS. Een soort galil mag er wat mij betreft inderdaad nog wel bij.Sc0rPi0N schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:52:
Galil mag er zeker nog wel bij, dan is er ook een AR met een flinke clip size (en dus niet alleen de PDW + ext. mags voor 65 rounds per clip
). De Ak-74u of Famas mogen er wmb lekker uit blijven, breng dan de Commando terug.

[ Voor 23% gewijzigd door Fid3lity op 18-03-2013 16:59 ]
Of lekker oldschool: de STG44. Zit volgens mij zelfs in de BO2 singleplayer dus dat moet makkelijk kunnen3XPER7 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:00:
Galil mag er zeker nog wel bij, dan is er ook een AR met een flinke clip size (en dus niet alleen de PDW + ext. mags voor 65 kogels per clip). De Ak-74u of Famas mogen er wmb lekker uit blijven, breng dan de Commando terug.
De MSMC is bijna een één op één kopie van de AK74u, zeker na alle patches.Sc0rPi0N schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:52:
Op zich is alles wel redelijk vertegenwoordigd en hoef ik niet echt meer wapens*. De Peacekeeper voelt ook al een beetje overbodig aan omdat de MSMC ook een prima lange afstand SMG is (nouja, misschien was nu).
*Behalve de double barreled shotgun. Plx. ;p
Wat je inderdaad kan doen is een soort van total conversion uitbrengen en teruggaan naar WW2. Beetje zoals BC2 Vietnam. Hoewel ze dat denk ik voor een hele nieuwe game bewaren.
[ Voor 12% gewijzigd door Gundogan op 18-03-2013 16:57 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Nu ook master prestige
Mijn stats op het moment van master prestige worden:
http://steamcommunity.com...screenshots/?appid=202990
Mijn stats op het moment van master prestige worden:
http://steamcommunity.com...screenshots/?appid=202990
Denk dat ik maar eens een AN-94 moet aanschaffenPWM schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:00:
[ Voor 81% gewijzigd door PWM op 18-03-2013 19:33 ]
AN-94 vondt ik goed, maar volgens mij hebben ze er flink mee geklooid?
AR's vindt ik sowieso een beetje zwak in BLops 2.
Ik probeer bij een vriend thuis op de pc een party te joinen (ik speel laptop) maar we kunnen niet bij elkaar in de party. Ik krijg een connection error bericht. Iemand hier een oplossing voor?
Verwijderd
Heeft er iemand tips voor de Chicom! Dat ding en ik gaan geen vrienden worden maar ik zal toch honderd headshots moeten maken. Heeft iedereen minimaal twee maar meestal drie bursts nodig?
Met alle smg's + B23R en Kap40 (dual wield voor deze gebruiken) en headshots:Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:33:
Heeft er iemand tips voor de Chicom! Dat ding en ik gaan geen vrienden worden maar ik zal toch honderd headshots moeten maken. Heeft iedereen minimaal twee maar meestal drie bursts nodig?
Hipfire! Werkt nog steeds.
Of zonder toughness op de buik of het kruis mikken en de viewkick doet de rest.

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 18-03-2013 23:30 ]
Gisterenavond de Type 25 geprobeerd. Eerst liep niet lekker maar later ging het toch stuk better(lees ik ga minder vaak dood met de Type 25 maar ik maak niet zozeer meer kills dan met een Peacekeeper of AN-94). Je moet goed opletten dat niet snel door je ammo heen bent. In het begin zat ik er vaak naast en dan gaat het hard en dacht ik wat is dit voor waardeloos wapen. Ik gebruik quickdraw en fastmag maar voorals nog geen scavenger want zo goed ben ik ook weer niet. Wat mij opvalt aan het wapen is dat het meer een smg is dan AR en waarbij voor de Peacekeeper het omgekeerde geld.
Dat klopt inderdaad. Met name kijkend naar de fire rate is de Type 25 ontworpen als een SMG-AR en de Peacekeeper net andersom (AR-SMG). Wel geldt dat je met die Type 25 ADS niet zo snel bent in bewegen als een reguliere SMG, dus ik zou toch altijd Stock erbij pakken. Ik speel zelf bijna altijd wel met 3 attachements en sowieso zonder secondary. Vrij vaak ook zonder lethal / tactical om ook een extra perk te kunnen pakken, maar dat is geheel eigen voorkeur natuurlijk.
Voor Assault Rifles heb je altijd wel Stock nodig. Het is redelijk lang wachten voordat je die krijgt, maar zonder is echt zo kut.
Ik speel wel bijna altijd met lethal/tacticals, maar dat komt omdat ik bijna altijd objective modes speel. Als het Kill Confirmed wordt(Mercenary Moshpit) dan speel ik inderdaad ook vaak zonder lethal/tacticals.
Ik kan alleen niet meer zonder EMP grenades, die doen gewoon zoveel. Sentrys en Guardians zijn meteen weg, alle equipment rond een bomb site is weg. En zoveel assist score door de radius van de EMP.
Ik speel wel bijna altijd met lethal/tacticals, maar dat komt omdat ik bijna altijd objective modes speel. Als het Kill Confirmed wordt(Mercenary Moshpit) dan speel ik inderdaad ook vaak zonder lethal/tacticals.
Ik kan alleen niet meer zonder EMP grenades, die doen gewoon zoveel. Sentrys en Guardians zijn meteen weg, alle equipment rond een bomb site is weg. En zoveel assist score door de radius van de EMP.
Toch leuk om te zien dat dat pick10 systeem zo verschillend werkt voor iedereen, ik gebruik namelijk zelden 3 attachments op mijn guns (op het moment helemaal niet) en heb eigenlijk altijd een secondary bij behalve bij mijn stealth class (AR met 6 perks) en mijn "Armstrong" class (SMG met perks lightweight en extreme cond).3XPER7 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:40:
Dat klopt inderdaad. Met name kijkend naar de fire rate is de Type 25 ontworpen als een SMG-AR en de Peacekeeper net andersom (AR-SMG). Wel geldt dat je met die Type 25 ADS niet zo snel bent in bewegen als een reguliere SMG, dus ik zou toch altijd Stock erbij pakken. Ik speel zelf bijna altijd wel met 3 attachements en sowieso zonder secondary. Vrij vaak ook zonder lethal / tactical om ook een extra perk te kunnen pakken, maar dat is geheel eigen voorkeur natuurlijk.
Weer 2 boosters gereport:
YouTube: Black Ops 2: Boosters caught on video!
Zo sneu, kijken of het gaat werken.
Ik heb op mijn AN-94 wel drie attachements en inderdaad met stock. Ik heb bij de Type 25 daar nog geen behoefde toegevoeld. Ik speel ook altijd zonder secondary en ook zonder lethal / tactical. Ik doe liever een extra perk.3XPER7 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:40:
Edit:
Oh ja, ik zag nog een bug na een spawn had mij Type 25 maar één kogel toen ik begon te schieten was wel goed. Verder zag ik nog iets raars ik was nog niet dood gegaan maar ik had wel eens meer ammo dan mijn start total van 90 en ik had volgens ook al twee kills gemaakt. Dus kan niet over eigen kogels heen gelopen zijn en ik had ook geen scavenger dus is dit een bug of zijn de andere manieren waar ik geen weet van heb?
[ Voor 21% gewijzigd door homernt op 19-03-2013 10:33 ]
Ik heb het wel eens dat ik begin en toevallig op F druk ik ineens een andere wapen heb.
Goed misschien een wapen opgepakt, maar het rare is dat mijn eigen wapen dan spoorloos is.
Goed misschien een wapen opgepakt, maar het rare is dat mijn eigen wapen dan spoorloos is.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Nee hoor, is nog steeds beresterk. En AR's zijn alleen zwak als je ze verkeerd gebruikt. Ik haal met de AN 94 inmiddels veel betere scores dan met de MP7 of de Vector. Gewoon wat meer het binnen gedeelte mijden en de hoeken wat ruimer nemen om niet in een één op één te eindigen die je dan zeker niet wint.PM_Petrol schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:41:
AN-94 vondt ik goed, maar volgens mij hebben ze er flink mee geklooid?
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Omg ik kom er net achter dat je 150!?!?! kills zonder perks/attachments moet halen voor de executioner 
Dacht toch echt dat dit maar 50 zou zijn. Dit is echt megakut.
Die 150 gewone kills zijn makkelijker dan de 100 headshots met dat wapen lijkt mesteel123 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:18:
Omg ik kom er net achter dat je 150!?!?! kills zonder perks/attachments moet halen voor de executioner
snap dat niet zo dat er volgens sommige veel campers zouden zijn op HC. Tuurlijk heb je die ertussen, maar ik rush als een malle en heb geen last van campers, outscore ze echt iedere keer met gemak
Waarom zou je zo de lol voor jezelf en anderen willen verpesten?reemprive schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:19:
Denk je dat hun hersencellen zover ontwikkeld zijn dat ze daar rekening mee houden?SmilingDeadly schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:26:
[...]
Waarom zou je zo de lol voor jezelf en anderen willen verpesten?
sometimes its just too easy:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=132951706
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Heeft iemand hier nog een goede theorie over Navcards in Tranzit en DieRise?
hoe heb je deze film gemaakt?reemprive schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:19:
opgenomen met fraps oid?
ik ben er net ook 1 tegen gekomen, in killconfirmed.. gingen KEIHARD
ik stond 25-3 ofzo, en ineens uit het niets lodestars en choppers en warthog..
l.ater in theatre zie je ze KEIHARD boosten...
deze mensen verpesten het voor de rest die wel eerlijk aan hun streaks komen
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Nice! Soms zit je inderdaad in een flow! Maar ik snap nooit hoe sommige gasten, waarvan je ziet dat het geen beginners zijn, nog steeds 2-26 gaan.aron225 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:53:
sometimes its just too easy:

Ik had een tijd geleden in KC dat ik met een average random team tegen 6 Prestige Masters moest... dat ging alles behalve vloeiend... maar nog steeds iets van 15-15 gehaald ofzo.
“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”
Ja.. naja ik speel laatste paar dagen steeds meer kill confirmed.
Mijn spm is daar 450 ofzo geloof ik.. en dat gaat best lekker..
Net 2 rondes domination gedaan.. evengoed 400+ spm en een kd van 1 ofzo. Maar ik erger me steeds meer aan mensen die vies bij de b flag gaan campen.. vaak liggend met een shotgun.
En soms hebben ze zelfs shock nades mee. Dan is het helemaal feest.
Prestige master zegt trouwens weinig hoor.
Ik was het ook. Tot ik op het knopje fresh start druktte
Mijn spm is daar 450 ofzo geloof ik.. en dat gaat best lekker..
Net 2 rondes domination gedaan.. evengoed 400+ spm en een kd van 1 ofzo. Maar ik erger me steeds meer aan mensen die vies bij de b flag gaan campen.. vaak liggend met een shotgun.
En soms hebben ze zelfs shock nades mee. Dan is het helemaal feest.
Prestige master zegt trouwens weinig hoor.
Ik was het ook. Tot ik op het knopje fresh start druktte
[ Voor 12% gewijzigd door aron225 op 20-03-2013 00:00 ]
Net een leuk potje CTF liep met de vlag terug naar mijn eigen vlag toen ineens*bam* No connection to the Black Ops 2 Servers .
Ligt Steam op zijn gat .... Grrrr
@aron225 Net speeltde ik Domination en ik was de enige die B probeerde te cappen. Op een gegeven moment moest ik echt schreuwen naar mijn team dat 'we' met alleen A of C echt niet gaan winnen.
TDM players in DOM ...
Ligt Steam op zijn gat .... Grrrr
@aron225 Net speeltde ik Domination en ik was de enige die B probeerde te cappen. Op een gegeven moment moest ik echt schreuwen naar mijn team dat 'we' met alleen A of C echt niet gaan winnen.
TDM players in DOM ...
[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 20-03-2013 00:23 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
hier ook steam dood..
ik ben inderdaad een beetje klaar met domination
ik ben inderdaad een beetje klaar met domination
Uit theater opgenomen met MSI Afterburner. Fraps gebruik ik niet meer, te veel nadelen.aron225 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 23:08:
[...]
hoe heb je deze film gemaakt?
opgenomen met fraps oid?
ik ben er net ook 1 tegen gekomen, in killconfirmed.. gingen KEIHARD
ik stond 25-3 ofzo, en ineens uit het niets lodestars en choppers en warthog..
l.ater in theatre zie je ze KEIHARD boosten...
deze mensen verpesten het voor de rest die wel eerlijk aan hun streaks komen
Zijn de bestanden dan ook kleiner?
Fraps recording is echt absurd veel geheugen per clip
Fraps recording is echt absurd veel geheugen per clip
Dat progje werkt toch op alle AMD kaarten of moet je persé een MSI hebben?reemprive schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 00:30:
Uit theater opgenomen met MSI Afterburner. Fraps gebruik ik niet meer, te veel nadelen.
Werkt met alles. En je krijgt een heel groot bestand als je niet-gecomprimeerd opneemt.Frentik schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:20:
[...]
Dat progje werkt toch op alle AMD kaarten of moet je persé een MSI hebben?
Ok dan zal ik die vananvond eens instaleren en zal ik ook eens wat recordenGundogan schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:21:
Werkt met alles. En je krijgt een heel groot bestand als je niet-gecomprimeerd opneemt.
Gisteren ook effe uitgeprobeerd en ik ben blij verrast hoe simpel en fijn het eigenlijk werkt. 
Een potje wordt wel 2,5 GB, maar dat valt wel te comprimeren daarna.
Een potje wordt wel 2,5 GB, maar dat valt wel te comprimeren daarna.
“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”
Damn, ik ben alweer bij prestige 9! Na 6 dagen speeltijd!
Ik moet zeggen dat ik het spel meer heb gespeeld dan ik verwacht had. Zeker in het begin was het gewoon niet meer leuk met de lag compensation.
Door die lag compensation ben ik maar met NAT: strict gaan spelen op mn 360. Daardoor was ik denk ik minder vaak de host en ging het wel lekker. Nu sinds afgelopen weekend m'n NAT weer op open gezet en dat vervelende gevoel Shoot first, Die first begint weer terug te komen. Dan speel ik veel host potjes Demolition van 27/18, 41/16 en 34/16 met dan ineens een paar met 19/19 of slechter ertussen. Het kan natuurlijk aan m'n tegenstanders liggen of aan m'n team, maar het blijft vreemd.
Wanneer komt eigenlijk de volgende DLC?
Ik moet zeggen dat ik het spel meer heb gespeeld dan ik verwacht had. Zeker in het begin was het gewoon niet meer leuk met de lag compensation.
Door die lag compensation ben ik maar met NAT: strict gaan spelen op mn 360. Daardoor was ik denk ik minder vaak de host en ging het wel lekker. Nu sinds afgelopen weekend m'n NAT weer op open gezet en dat vervelende gevoel Shoot first, Die first begint weer terug te komen. Dan speel ik veel host potjes Demolition van 27/18, 41/16 en 34/16 met dan ineens een paar met 19/19 of slechter ertussen. Het kan natuurlijk aan m'n tegenstanders liggen of aan m'n team, maar het blijft vreemd.
Wanneer komt eigenlijk de volgende DLC?
Zijn hier mensen die met de ballista + iron sight spelen? Het is totaal niet goed voor mijn KD maar heb er zoveel lol mee. Niks zo relax als je in een soort flow zit waarbij je er 3 neer haalt in 10 sec met allemaal single shots ^^ Nadeel is alleen als je te laag schiet 1 hit niet genoeg is. (borstkas en hoger is kill)
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Ik heb er even mee gespeeld in hardcore. Best pittig maar ook wel lollig als het lukt.Rappa1985 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:29:
Zijn hier mensen die met de ballista + iron sight spelen? Het is totaal niet goed voor mijn KD maar heb er zoveel lol mee. Niks zo relax als je in een soort flow zit waarbij je er 3 neer haalt in 10 sec met allemaal single shots ^^ Nadeel is alleen als je te laag schiet 1 hit niet genoeg is. (borstkas en hoger is kill)
Heel toevallig gisteravond voor het eerst mee gespeeld, had wel een leuk eind van een potje KC(core) ermee:Rappa1985 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:29:
Kijk dat bedoel ik, zo ff aantal kills achter elkaarreemprive schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:38:
[...]
Heel toevallig gisteravond voor het eerst mee gespeeld, had wel een leuk eind van een potje KC(core) ermee:
Wel hoge FoV zeg! PC neem ik aan...?
Ja, FOV 90(max). Ik moet zeggen dat die ballista mij echt bevalt met iron sights, tenzij je op een grote map speelt(Turbine). Daar ben je in het nadeel tegen snipers die stilzitten, je ziet ze namelijk iets minder snel en dan hebben zij al tijd om aan te leggen. In dat geval kan je beter gewoon de scope erop laten of eventueel de DSR nemen.Jobbie schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:44:
Wel hoge FoV zeg! PC neem ik aan...?
Nee idd en bij kleine map ligt het er net aan tegen wat voor vijanden je speelt. Als iedereen rond rent met smg/pistols moet het echt one shot one kill zijn anders ben je de sjaakreemprive schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:48:
[...]
Ja, FOV 90(max). Ik moet zeggen dat die ballista mij echt bevalt met iron sights, tenzij je op een grote map speelt(Turbine). Daar ben je in het nadeel tegen snipers die stilzitten, je ziet ze namelijk iets minder snel en dan hebben zij al tijd om aan te leggen. In dat geval kan je beter gewoon de scope erop laten of eventueel de DSR nemen.
Mij lijkt het ook wel wat, en heb er ook ooit een keer mee gespeeld.
Maar die iron sight unlock je pas bij level 10 dus meestal prestige ik het wapen dan meteen
Alleen de ballista is nog de laatste sniper die ik moet voor diamond en moet nog 5 blood thirsty's ermee en hij moet nog max level worden.
Dan was ik wel van plan om dat vaker te gebruiken die iron sight.
Doet mij weer helemaal nostalgisch terug denken aan CoD 2 aan de KAR 98k!!
Dat spel heb ik echt zo grijs gespeeld, helemaal totdat ik mijn volgende CoD kocht, namelijke MW2!
Maar die iron sight unlock je pas bij level 10 dus meestal prestige ik het wapen dan meteen
Alleen de ballista is nog de laatste sniper die ik moet voor diamond en moet nog 5 blood thirsty's ermee en hij moet nog max level worden.
Dan was ik wel van plan om dat vaker te gebruiken die iron sight.
Doet mij weer helemaal nostalgisch terug denken aan CoD 2 aan de KAR 98k!!
Dat spel heb ik echt zo grijs gespeeld, helemaal totdat ik mijn volgende CoD kocht, namelijke MW2!
Remove 10, the brilliant new feature we've got in store for you. Do you want to remove that annoying scope on your sniper or the obstructive iron sights that come with most of the guns the game offers? It's possible! Heck, you could also choose to remove the barrel, trigger and even the bullet clip and just throw your bullets at the enemy! Get the new DLC "Removolution" now!
Frentik ik wil niet meer met je spelen.
Jij trekt aan:
Kap40 nozems .. single zowel dubbel uitgevoer
S12 noobs.. serieus hele teams hiermee
R870 try hards.. meer dan ik ooit tegen ben gekomen
Echt jik brengt ongeluk. Lol
Jij trekt aan:
aron225 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:27:
Jij trekt aan:

Aan die 3 wapens heb ik mij gister ook echt mateloos geïrriteerd, maar dat kwam meer omdat ik bloodthirsty's aan het halen was met de Executioner(die nu eindelijk goud is).aron225 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:27:
Jij trekt aan:
Ik vind die Executioner echt een heel cool wapen en je voelt je echt een baas als je daar een paar mensen mee omlegt.
Maar hij staat hoog op de lijst als meest nutteloze wapen. De range van dat wapen is zo klein dat het simpelweg beter is om gewoon te knifen
Nu weer verder met Ballista bloodthirsty's. Maar sinds ik die semi-auto sniper rifles gewend ben, mik ik toch iets minder scherp.
Dus dit is weer flink wennen.
Speel ik een potje league play. Makkelijk gewonnen, crashed steam en telt het potje als een loss vanwege "leave"...
[ Voor 81% gewijzigd door c-style op 21-03-2013 20:38 ]
speel ik een potje HC KC, ik en een andere kerel met 450+ SPM in de game rollen het hele andere team op, 3/4e van de game ragequit het hele andere team... tsja
En vervolgens join ik een game waarbij het team geragequit had en was het 2 vs 6...
Om vervolgens nog wat kills te maken maar enemy had alles al in de lucht en met 2 is domination gewoon kansloos.
Zeg dan gewoon als Treyarch als het verschil meer dan 2 personen is de score is negatief stop dan de game ofzo. Altijd leuk als je in zo'n kansloze game komt...
Om vervolgens nog wat kills te maken maar enemy had alles al in de lucht en met 2 is domination gewoon kansloos.
Zeg dan gewoon als Treyarch als het verschil meer dan 2 personen is de score is negatief stop dan de game ofzo. Altijd leuk als je in zo'n kansloze game komt...
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Gisteren was het inderaad vrij dramatisch, niet alleen met quitters maar ook een paar keer op een laggy server terecht gekomen of spelers met een 100+ ping tegen gehad. Zal wel te maken hebben gehad met het feit dat er de helft minder spelers (PC) online waren dan normaal.Sc0rPi0N schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 00:47:
En vervolgens join ik een game waarbij het team geragequit had en was het 2 vs 6...