Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

Er zit geen Vodafone branding op het toestel. Niet in de software en niet op het toestel zelf. Zelfs de verpakking is niet branded, er zit alleen een Vodafone hoesje om het Huawei doosje heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt op een vodafone blokkade inderdaad, al ken ik verder niemand die de normale simlock vrije variant heeft om te zien of het daar dan wel op zit. Zowaar het minpuntje van een prepaid - zelfs bij abbo moet je in principe een aparte blox activeren 'telefoon als modem', ik kan me niet herinneren of dit bij de lumia ook was, omdat wifi delen pas in 7.8 zat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Wel vreemd, op mijn iPhone stond het standaard aan, en heb in de tussentijd even kort een Android toestel gebruikt en ook daarmee kon het gewoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op de WP site staat dat dit dus inderdaad provider-afhankelijk kan worden uitgeschakeld, logische conclusie zou zijn dat dit dus is uitgeschakeld vanuit het prepaid-principe. Al is dat ergens raar, sinds mei vorig jaar hebben zij tethering zo goed als vrijgegeven.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:19

rik

Ik ben benieuwd of deze prepaybadge ook een ander deviceid heeft waardoor ze in algemene updates niet worden meegenomen en van Vodafone afhankelijk zijn. Ik heb eerder een HTC Mozart gehad uit duitsland waarbij dit wel het geval was. Die heb ik toen eerst moeten flashen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
SinergyX schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:02:

Maar apart dat nu heel die NFC niet meer vermeld wordt, dat blijkt nu achteraf netwerk/lokatie afhankelijk te zijn (buiten het principe of WP8 zelf het wel ondersteund).
Enkele Lumia's, o.a. mijn 920, hebben NFC, dit wordt dus door WP8 ondersteund.
Trouuwens ook al door WP7.5, de Amerikaanse versie van de Lumia 610 had ook NFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:14
Crossposten hoeft niet en zeker geen berichten die al meerdere keren gemeld zijn in dit topic

[ Voor 82% gewijzigd door PaT op 20-03-2013 07:43 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

*knip
Zijn er al mensen die de gewone simvrij versie gekocht hebben? Toch benieuwd of daar internet-delen wel is geactiveerd.

[ Voor 47% gewijzigd door PaT op 20-03-2013 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

*knip

[ Voor 92% gewijzigd door PaT op 20-03-2013 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-04 11:03
rik schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:34:
Los van de simlock, zijn er verder nog verschillen tussen de prepaid en de retailvariant? Branding van Vodafone bijvoorbeeld? Hoe ziet dat eruit?
Ik heb niks kunnen herkennen van branding 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-12-2024
Kan iemand vertellen of er een meldingslampje aanwezig is wat gaat knipperen/branden bij een ontvangen sms, whatsapp-bericht of gemist telefoonoproep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
Voor de kijkshop is er een ING Rentepuntenactie.
1000 punten voor een bon van 10,- korting bij die winkel.
De kortingsbon is geldig bij een minimale besteding van € 50.
Deze actie is ook al gemeld in de Nokia Lumia800 thread, maar dacht herhaal maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Even voor de battery liefhebber. Ik ben best trots op de W1 vandaag hoe hij zich staande heeft gehouden. 16 uur van de lader. wifi continue aan, evenals 3g, 1-1,5 uur spelletjes gespeeld, veel vuldig gewhatsapped/facebooked, mail sync aan, nieuws gelezen en minsten een uur muziek via soundcloud streamen. Nog 35% batterij over.

Zie ik mijn oude HTC Desire niet na doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

mobile12 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:52:
Kan iemand vertellen of er een meldingslampje aanwezig is wat gaat knipperen/branden bij een ontvangen sms, whatsapp-bericht of gemist telefoonoproep?
Nope, dit heeft vrijwel geen enkele Windows Phone. De HTC Radar had een ledje dat knipperde bij een gemist gesprek, maar dat was het wel.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Icyzer schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 00:46:
Even voor de battery liefhebber. Ik ben best trots op de W1 vandaag hoe hij zich staande heeft gehouden. 16 uur van de lader. wifi continue aan, evenals 3g, 1-1,5 uur spelletjes gespeeld, veel vuldig gewhatsapped/facebooked, mail sync aan, nieuws gelezen en minsten een uur muziek via soundcloud streamen. Nog 35% batterij over.

Zie ik mijn oude HTC Desire niet na doen :D
Bij mijn dagelijks gebruik zit ik inmiddels dag 3, sinds maandagochtend ~8 uur, nu met nog 23% over.

Probleem met de nokia BT headset nog steeds niet kunnen vinden, eerst dacht ik dat het door de snelheid van SD kaart zou zijn (heb enkel class 4), maar gisteren nog een 2GB class 10 getest en precies hetzelfde probleem.

Nu alleen nog verschillende bitrates proberen, mogelijk dat daar een probleem zit, aangezien youtube (HD en normal) gewoon probleemloos werken.

De vraag over Wifi delen staat nog open bij Vodafone, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-08 15:33
Sinds vandaag ook een Huawei W1 :)
Zeer tevreden over deze telefoon, maar vind het wel lastig dat Google niet mee werkt enzo met calendars en push-mail.
Ik ervaar alleen één minpunt en dat is de camera. Die scoort gewoon onvoldoende, maar wat wil je voor €150,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

SinergyX schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:47:
[...]

Bij mijn dagelijks gebruik zit ik inmiddels dag 3, sinds maandagochtend ~8 uur, nu met nog 23% over.
Wow dat doe je goed! Vandaag ging er bij mij iets goed fout, batterij gaat supersnel leeg. (7:30 van de lader) rond 1 had ik nog maar 59% en nu zit ik op 30%. Dat terwijl ik zelfs nog op momenten hem op battery save had staan. Ik denk dat het misschien te maken had dat ik vandaag op een locatie was met slecht bereik, maar ik weet het niet zeker.

Is er ergens een app/functie zoals bij android waar je in % het verbruik van apps/functies kan zien? Dat zou diagnostisch gezien wel prettig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Icyzer schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:34:
[...]

Ik denk dat het misschien te maken had dat ik vandaag op een locatie was met slecht bereik, maar ik weet het niet zeker.
Grote kans, dat dit de oorzaak is, slecht bereik trekt de accu in no-time leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
Ik heb de vriendelijke man ook op Ebay benaderd en heb een goed werkende unlockcode erin gekregen. Mijn sim-only abbonement werkt dus nu naar behoren :)

Nu wil ik echter mijn data verbruik meten door middel van Data Sense, een app die standaard op Windows Phone hoort te staan. Ik kan hem alleen niet in de app lijst vinden.

Kunnen jullie deze app wel in de lijst vinden? Of weet iemand een andere goedwerkende Data Usage app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Icyzer schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:34:
Wow dat doe je goed! Vandaag ging er bij mij iets goed fout, batterij gaat supersnel leeg. (7:30 van de lader) rond 1 had ik nog maar 59% en nu zit ik op 30%. Dat terwijl ik zelfs nog op momenten hem op battery save had staan. Ik denk dat het misschien te maken had dat ik vandaag op een locatie was met slecht bereik, maar ik weet het niet zeker.
Volgens mij is het toch iets op de achtergrond wat aardig wat wegtrekt, in ~2,5 uur tijd ben ik al 10% batterij kwijt, of het is Skype of toch het slechte netwerkbereik (heb ik ook veel last van hier).

Edit, data sense is provider afhankelijk, Vodafone heeft deze blijkbaar ook nog niet vrijgegeven.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:36
Farmir schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:46:
Ik heb de vriendelijke man ook op Ebay benaderd en heb een goed werkende unlockcode erin gekregen. Mijn sim-only abbonement werkt dus nu naar behoren :)

Nu wil ik echter mijn data verbruik meten door middel van Data Sense, een app die standaard op Windows Phone hoort te staan. Ik kan hem alleen niet in de app lijst vinden.

Kunnen jullie deze app wel in de lijst vinden? Of weet iemand een andere goedwerkende Data Usage app?
Data Sense moet door je provider ondersteund worden, maar nog geen enkele provider in Nederland ondersteund die app. Er is nog Nokia Counters, maar die is op WP8 (nog) niet beschikbaar. Op WP7 is die al wel beschikbaar, dus ik hoop dat die binnenkort wel een keer beschikbaar komt. Verder is er volgens mij geen enkele app die het verbruik meet jammer genoeg.

Edit: Ik vertel over Nokia Counters, maar ik zou eigenlijk niet weten of die ook voor andere merken beschikbaar komt. In eerste instantie zal dat nog niet zo zijn denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Insert12 op 21-03-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:40
Hallo, ik heb problemen met nieuwe gesprekken openen in whatsapp. Whatsapp herkent bij mij de opgeslagen contacten niet, iemand ook tegen dit probleem aan gelopen? Verder is het een fijn toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij iemand anders de sleuf op de achterkant ook magnetisch? Had vanmiddag opeens paperclips eraan hangen :D
davey s. schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:58:
Hallo, ik heb problemen met nieuwe gesprekken openen in whatsapp. Whatsapp herkent bij mij de opgeslagen contacten niet, iemand ook tegen dit probleem aan gelopen? Verder is het een fijn toestel. :)
Volgens mij moet je dat ergens bij de instellingen iets verversen, stond iets over in het WA topic.

(bij favorieten, klik om te vernieuwen, dacht ik).

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 21-03-2013 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg tevreden over de telefoon alleen 1 ding waar ik me kapot aan erger is whatsapp.
Gebruikte whatsapp op me oude android zonder problemen maar op Windows werkt hij erg bagger.

Notificaties van een nieuw bericht komen soms na een half uur of later, daarnaast heb ik ook al een paar keer gehad dat ik doodleuk een notificatie van een bericht krijg wat ik een uur geleden gelezen had............... :F
Trouwens als ik in de app Whatsapp zit loopt alles wel goed

Ik gok dat het aan windows 8 ligt en ik hoop dat ze dit snel oplossen want whatsapp is voor mij de belangrijkste app voor op een smartphone.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2013 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, dat ligt aan WA. WA is al sinds 7.5 een drama, zal het ws altijd blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 15:36
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:31:
Ben erg tevreden over de telefoon alleen 1 ding waar ik me kapot aan erger is whatsapp.
Gebruikte whatsapp op me oude android zonder problemen maar op Windows werkt hij erg bagger.

Notificaties van een nieuw bericht komen soms na een half uur of later, daarnaast heb ik ook al een paar keer gehad dat ik doodleuk een notificatie van een bericht krijg wat ik een uur geleden gelezen had............... :F
Trouwens als ik in de app Whatsapp zit loopt alles wel goed

Ik gok dat het aan windows 8 ligt en ik hoop dat ze dit snel oplossen want whatsapp is voor mij de belangrijkste app voor op een smartphone.
Ik heb exact hetzelfde, heeel erg vervelend :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:04
Huawei W1 gisteren gekocht. Kreeg van Mr Ebay al snel een code toegestuurd. Mijn dank aan een tweaker hiero :-).

Verder had ik wel een probleem met het vinden van mijn telefoon functie via windowsphone.nl en kon ik niet aanmelden op twitter. Na een fabrieksreset werkte het wel.

Verder een top toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is ook nog een mogelijk dat je misschien tethering kan krijgen, via een fabrieksreset. Of heb jij die functie ook nog niet TZC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Nee, functie zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 09:39
Bij iemand anders de sleuf op de achterkant ook magnetisch? Had vanmiddag opeens paperclips eraan hangen :D
Bij mij is de achterkant ook magnetisch. Heb zo'n hoesje met zo'n magneetje eraan, en dat stoot elkaar telkens af. Dus als ik met magneetje van het hoesje in de buurt van de achterkant heb, slingert het magneetje van het hoesje alle kanten op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:50
Ik heb in mijn lockscreen allerlei nieuwe mail meldingen, maar de mail is al gelezen. Hoe kan ik deze refreshen?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Margin Call
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-01 11:41
TZC-T1-FX schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:20:
Huawei W1 gisteren gekocht. Kreeg van Mr Ebay al snel een code toegestuurd. Mijn dank aan een tweaker hiero :-).

Verder had ik wel een probleem met het vinden van mijn telefoon functie via windowsphone.nl en kon ik niet aanmelden op twitter. Na een fabrieksreset werkte het wel.

Verder een top toestel!
Ik ga het toestel ook zo halen. De reacties hier, de Interesse is gewekt en voor die prijs wil ik de overstap van android naar WP8 wel maken.

Nu nog even kijken hoe de simunlock regelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchR
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-03 19:39
Heb het toestel ook sinds een dag, dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Moet zeggen dat ik heel erg positief verrast ben betreft het toestel, de snelheid van alles en de scherpte van het scherm. Ongelooflijk veel waar voor je geld!

[ Voor 16% gewijzigd door PaT op 23-03-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerste covers binnen, zwart en wit model :)
http://www.ebay.com/itm/151000635456

Zijn semi-hardcovers, passen bijzonder goed rond het toestel :)
Alleen voelt hij erg glad aan, iets groter risico om hem te laten vallen :P

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 23-03-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
SinergyX schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 14:31:
Eerste covers binnen, zwart en wit model :)
http://www.ebay.com/itm/151000635456

Zijn semi-hardcovers, passen bijzonder goed rond het toestel :)
Alleen voelt hij erg glad aan, iets groter risico om hem te laten vallen :P
Zou je foto's kunnen posten van hoe het toestel er nu uit ziet met de telefoon erin?
Dus hoe die aan de randen erom heen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Margin Call
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-01 11:41
Ik laat de huawei W1 aan mij voorbij gaan. Gisteren voor een mooi prijsje een HTC 8X (blauw) over kunnen nemen van een medetweaker. Toch iedereen bedankt om alvast informatie te sturen om een andere simkaart in de W1 te krijgen.
Moet zeggen dat WP8 erg snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Na alle positieve reacties ook het toestel aangeschaft. Tot nu toe erg tevreden. Wel ben ik benieuwd naar de langetermijn ervaringen. Iedereen kijkt wel raar op van het merk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
_MaLa_ schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:00:
Na alle positieve reacties ook het toestel aangeschaft. Tot nu toe erg tevreden. Wel ben ik benieuwd naar de langetermijn ervaringen. Iedereen kijkt wel raar op van het merk :)
Die ervaring heb ik ook :9; zeker als je het nog correct uitspreekt.

Wauw hé...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb trouwens wel minder problemen met whatsapp nu, 2x opnieuwd geinstalleerd en werkt nu naar behoren.
Hopen dat t zo blijft, dus mensen die hiermee problemen hebben reinstall!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:41:
Heb trouwens wel minder problemen met whatsapp nu, 2x opnieuwd geinstalleerd en werkt nu naar behoren.
Hopen dat t zo blijft, dus mensen die hiermee problemen hebben reinstall!
Ik had ook grote problemen, heb hem niet opnieuw geïnstalleerd en nu werkt hij weer net zo 'goed' als voorheen. Opnieuw installeren is dus niet per se de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is op GoT niet de bedoeling

[ Voor 82% gewijzigd door PaT op 26-03-2013 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reacties op moderaties hebben we liever niet in de topics, maar via een Direct Message of desnoods een e-mail. Daarnaast lijkt het mij verstandig om eens deze link nog eens door te nemen. Daar ben je langs gekomen toen je je registreerde. Daar staan de nodige do's and don'ts in voor dit forum

[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 26-03-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Het bespreken van het unlocken van het toestel, hoe verleidelijk dan ook, wordt niet gewaardeerd op dit forum. Reacties van die strekking worden dan ook verwijderd als overduidelijk blijkt dat het niet via Vodafone zelf verloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaT schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:24:
[modbreak]Het bespreken van het unlocken van het toestel, hoe verleidelijk dan ook, wordt niet gewaardeerd op dit forum. Reacties van die strekking worden dan ook verwijderd als overduidelijk blijkt dat het niet via Vodafone zelf verloopt[/modbreak]
Prima, maar vreemd. Het is niet illegaal toestellen te unlocken en het is juist datgene waar internet en tweakers voor staan: ervaringen uitwisselen tussen consumenten om de beste opties te vinden. Als Tweakers liever aan de kant staat van een bedrijf als Vodafone and corporate censuur toe wil passen.... tot ziens.

Overigens, bedankt voor de reacties beste forumleden. Na de laatste tip is het gelukt met de Huawei.

Groeten,

JJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTempelman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 23:51
@Rockon1976:
Zou jij mij het e.a. kunnen mailen over het unlocken? Ik was net te laat om je post te lezen.
Heb namelijk zelf ook een W1 gekocht alleen geen paypall account :)

bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-08 13:12
@japieontour

Ik kan me juist heel goed voorstellen dat ze het HIER niet willen hebben ivm potentiële problemen met Vodafone/Huawei.

On-topic: weet iemand hoe het zit met hoe de telefoon aanvoelt? Ik heb op het moment een Galaxy S Advance, en kom van een Desire. Ik merk dat wanneer ik een Desire vast heb, deze toch wel erg solide aanvoelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:09
Jan-Willem P. schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:31:

On-topic: weet iemand hoe het zit met hoe de telefoon aanvoelt? Ik heb op het moment een Galaxy S Advance, en kom van een Desire. Ik merk dat wanneer ik een Desire vast heb, deze toch wel erg solide aanvoelt..
De huawei W1 vind ik persoonlijk solide aanvoelen dan de Samsung Galaxy S Advance. Ik heb ze beide en mijn voorkeur gaat toch qua besturingsysteem en degelijkheid naar de Huawei W1.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het toestel an sich voelt gewoon 'ok' aan. De aan/uit knop op de bovenkant voelt wat losjes, de andere 2 (up/down volume is 1 knop) zitten vrij solide.

Enige minpuntje blijft het batterijklepje, die lijkt voor me gevoel wat fragiel vast te zitten. Maarja die haal je ook niet continue eraf én heeft het voordeel dat je wel de batterij kan vervangen en SD-card kan plaatsen :) Mocht de batterij dan toch minder worden - die nu al menig toestel ruimschoots verslaat - kan je hem dan toch vervangen.

Met zo'n hardcover voelt het nog iets steviger, als ik het niet vergeet zal ik daar nog even wat foto's van posten.

De nokia 800 voelt over het algemeen hetzelfde, maar het klepje was mij stoor-factor dat erg fragiel leek te zijn, achteraf ook dus was. Die is inmiddels afgebroken.

Ik heb al behoorlijk wat mensen geholpen met de prepaid telefoon, dat doe ik dan wel volledig buiten tweakers :)

Wel merk je links en rechts soms wat vertraging, soms even de 'hapering' bij opstarten van de explorer of muziek, de nogsteeds aanwezige vertraging uit standby, maar verder draait het gros van de games wel gewoon erg netjes en reageren goed (mirror's edge bv).

Ik heb inmiddels ook reactie vanuit Vodafone, het verhaaltje thetering. Volgens hun is het simpel, zit de functie niet in het OS, ondersteunt het toestel dit gewoon niet. Nu heb ik weinig technische kennis rond Wifi en ad-hoc (hotspot), dat kan ik dus nog niet met zekerheid zeggen.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 26-03-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Volgens Vodafone moet er gewoon een hotspot functionaliteit zijn. Daar adverteren ze in iedergeval wel mee.

https://www.vodafone.nl/s...i-ascend-w1/sku53740029/#

(even op tabblad specificatie klikken!)

[ Voor 9% gewijzigd door TZC-T1-FX op 26-03-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb nu de vraag bij Huawei zelf gesteld, kijken of hun antwoord erop hebben.

De covers (zwart is zacht rubber/plastic, wit is hard plastic).
Ascend W1
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/joLP8Jq0QraLpngl6wW0Abpp/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ugePzqYWPRaswZnw86nJlZgi/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nlDPJxdQtdPUzcvTzdFOTDct/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3fJPyOFHCPFzfQzPMjiOza5H/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LqVv4myavH9BNekCsXIPsFcT/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9o5PT2PcIhSm4iWnVgDlMk7r/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Je6LvnlSmf05r3Ekxd1S9iCA/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1L2Aphn9XspIw6GGeBBkhjGb/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o0WZtXRzTRAWUuaGADYolCMn/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/36EexbRvToGVNcr7oX7Yy53f/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
SinergyX schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 00:17:
Heb nu de vraag bij Huawei zelf gesteld, kijken of hun antwoord erop hebben.

De covers (zwart is zacht rubber/plastic
Van welk merk is deze cover?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
Jan-Willem P. schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:31:
@japieontour

Ik kan me juist heel goed voorstellen dat ze het HIER niet willen hebben ivm potentiële problemen met Vodafone/Huawei.

Ik kom van een Desire af en vergeleken met de Huawei W1 voelt de Desire lomp, zwaar en onhandig aan. Die W1 is naar mijn idee een solide toestel (nog geen enkele keer gevallen), bovenal voelt hij niet budget aan

@Synergy: Die covers zien er goed uit! Wellicht er ook maar eentje bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
De Nillkin hardcover heb ik ook om mijn 808 Pureview, ik kan je zeggen de pasvorm is uitstekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
NILLKIN Hard Skin Cover Case besteld incl screenprotector :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Toestel paar uur in bezit en ik moet zeggen dat ik zeer verrast ben. Heb hem gekocht om de tijdelijke overbrugging te hebben totdat mijn l920 terug komt van reparatie. Maakte een week gebruik van een geleende iphone 4, maar daar werd ik echt leip van.. Het OS voelt echt ouderwets aan, dat is de reden waarom ik de w1 heb gekocht.

Toestel is echt lekker snel, mooi scherm, reageert goed en merk weinig problemen. Natuurlijk is het geen l920 maar echt voor deze prijs echt een koopje! Moet hem alleen nog eventjes sim unlocken, maar als ik de andere verhalen zo lees maak ik mij daar weinig zorgen over.

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 27-03-2013 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Afbeeldingslocatie: http://paulhu.eu/wp-content/uploads/wp_ss_20130328_0001.jpg

_/-\o_

Batterij gaat bij mij flink mee! Heb 1 email account en whatsapp af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
Ik heb sinds vanmiddag nu ook deze telefoon en probeer hem te gebruiken met het meegeleverde prepaid abbonement. Ik kan sms versturen, bellen en gebeld worden, maar geen smsjes ontvangen. Enig idee hoe ik dit op kan lossen?

bij berichten-instellingen -> nummer voor sms centrum stond een vreemd nummer en dat heb ik gewijzigd in mijn nieuwe nummer. Mijn telefoon was het showroom model dus misschien stata nog ergens een instelling fout?

Verder een mooie telefoon, scherm is groter dan verwacht!

ps. Ik heb de simkaart in een andere telefoon gedaan, en dan krijg ik de smsjes verlaat binnen.

edit: nummer voor sms centrum aanpassen was een slecht idee, is weer terugveranderd naar wat het moet zijn. Namelijk het sms nummer van vodafone.

edit2: Dit nummer stond de eerste keer gewoon fout, nu doet hij het wel. bedankt!

[ Voor 24% gewijzigd door Aapiethaaap op 28-03-2013 20:51 ]

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
Iets anders wat me opgevallen is dat het geluid van de camera niet uit te zetten is, net als de trilling van de terug knop. Dit kon met mijn vorige samsung windows phone wel.

Camerageluid lijkt te zijn omdat in sommige landen het verplicht is de camera een geluid te laten maken, vanwege privacy etc.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
ik mis een optie. Op mijn Lumia 800 was het voor mij mogelijk om mijn internet te delen met andere wifi apparaten. Nu heb ik de ascend met hetzelfde abbonnement en nu is deze optie verdwenen. Het lijkt mij dat vodafone de tethering eruit gehaald heeft aangezien deze prepaid verkocht wordt.

Weet iemand toevallig hoe ik de optie gedeeld internet terug kan krijgen?

edit: misschien had ik eerst topic door moeten lezen, deze vraag is al gesteld en toen was het antwoord simpelweg nee, niet mogelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door SirLenncelot op 29-03-2013 12:23 ]

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De vraag ligt nog ook bij Huawei zelf, maar na eerste antwoord nog geen reactie verder gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Zo toestel is unlocked dankzij help van een medetweaker (alsnog bedankt! ), belkwaliteit is top en ik kan eindelijk de geleende iphone terug brengen :X . Merk vanzelf wat de accuduur wordt, maar 1950 mah moet in mijn ogen geen probleem zijn :)

[ Voor 18% gewijzigd door vali op 29-03-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen123459
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-06-2017
Heeft iemand voor mij ook de unlock opties?? Ik heb het toestel sinds gister en vind hem super! Voor de 149 euro bijna ongelovelijk.. Ik had een iphone 5 die helaas mee is gegaan in de wasmachine::'( en wou toch een goede maar goedkope smartphone. Helaas las ik pas achteraf dat prepaid/abbo ook nog appart gelocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
Nu ik de telefoon zo'n anderhalve week in mijn bezit heb, ben ik best tevreden over de accuduur. De telefoon gaat nu net iets meer dan een dag mee, maar dan moet ik wel bij vermelden dat ik veel whatsapp, facebook, mail, internet en mijnenveger speel(windows :9). Valt mij niets tegen!

Vandaag ook mijn eerste hardloop rondje gelopen en de gps gebruikt door middel van Caledos Runner om mijn snelheid bij te houden.
Waar mijn vorige telefoon (HTC Desire) mij nog wel eens zo'n 10 meter naast de echte positie wist te plaatsen is dit bij deze phone 'slechts' 5 meter op zijn hoogst. Al met al is dit goed genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:50
Ook ik heb vandaag de W1 in prepaid versie opgehaald in de winkel. Kom van een HTC Radar met WP 7.8 en moet zeggen dat de W1 en WP8 apps echt razendsnel opstarten. Voor €149,- kun je hier echt geen miskoop aan doen, helemaal niet als je kijkt wat voor brakke Android toestellen je voor dat geld kunt kopen. Nu nog even wat mooie apps met leuke live tiles opzoeken om m'n homescreen op te leuken. Maar die discussie hoort hier niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:16
Heb inmiddels ook een W1. Ik kom van een desire hd en had niet zo'n zin om weer honderden euro's aan een telefoon uit te geven. Eerste indruk is goed!

Ik heb het idee dat het kompas het niet doet of dat hij niet werkt. Ik heb in gMaps de melding dat het kompas niet gesupport wordt en in de applicatie Kompas wijst hij gewoon continu naar Noord. Iemand andere ervaringen?

Gasloos, 3600Wp Zuid, Panasonic 7K l/w warmtepomp, VW ID.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 21:16
Hoe verhoud het scherm zich tegenover het Clearblack scherm van de Lumia 800? Dat vind ik namelijk wel erg prettig van de Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
triesvan schreef op maandag 01 april 2013 @ 12:58:
Hoe verhoud het scherm zich tegenover het Clearblack scherm van de Lumia 800? Dat vind ik namelijk wel erg prettig van de Nokia.
Ik die twee toestellen toevallig naast elkaar gehad afgelopen week en het eerste dat opviel was het scherm. Op de Lumia 800 was het scherm gewoon echt zwart en op de Huawei W1 gewoon niet. De W1 bevat een 'gewoon' IPS LCD paneel dat in ongeveer elke smartphone te vinden is.

Het stoort mij in ieder geval niet, maar ik kom dan ook van een HTC Desire af :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:38
Hmmm, denk dat ik deze week ook maar eens de stad in ga voor deze Huawei... Wilde eens een windows 8 phone proberen na een hele serie androids, maar niet meteen teveel geld uitgeven. Daarnaast moet ik mn S3 ook nog even ter reparatie opsturen, mooie combi dus :)

Hoe dan ook, ziet er zeer mooi uit voor deze prijs. Ben benieuwd!

Dit is hier niet de bedoeling

[ Voor 22% gewijzigd door PaT op 03-04-2013 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 13-09 17:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wat doet die unlock eigenlijk, van prepaidlock naar simlock of simlockvrij in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeGerrit83
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 12:49
HollovVpo1nt schreef op maandag 01 april 2013 @ 16:22:
Wat doet die unlock eigenlijk, van prepaidlock naar simlock of simlockvrij in het algemeen?
Die unlock maakt het toestel geheel simlockvrij, dus voor alle providers. Weet niet of ik het hier plaatsen mag, maar op marktplaats staat er ook 1 die de w1 unlockcodes binnen 24 uur opstuurt. Is wel een stuk duurder overigens (€18,50) Gisteren daar aangevraagd, vannochtend vroeg 4 codes gekregen. De 3e werkte :P van vodafone, nu tele2 kaartje erin. Werkt perfect

[ Voor 3% gewijzigd door GekkeGerrit83 op 01-04-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeGerrit83
Wie weet trouwens of het roamings teken (driehoekje boven in scherm) weg te krijgen is? Gebruik tele2, het stoort niet echt, maar fraai is anders. In het verleden wel eens een wp7 van tele2 zelf gehad, en daar kreeg ik het roamingsymbool nooit te zien.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GekkeGerrit83 schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:45:
Wie weet trouwens of het roamings teken (driehoekje boven in scherm) weg te krijgen is? Gebruik tele2, het stoort niet echt, maar fraai is anders. In het verleden wel eens een wp7 van tele2 zelf gehad, en daar kreeg ik het roamingsymbool nooit te zien.

Alvast bedankt
Not a bug but a feature, volgens mij gebruikt Tele2 het netwerk van KPN, dus kan je daar weinig aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeGerrit83
SinergyX schreef op maandag 01 april 2013 @ 22:00:
[...]

Not a bug but a feature, volgens mij gebruikt Tele2 het netwerk van KPN, dus kan je daar weinig aan veranderen.
Nee ze maken gebruik van het T-Mobile netwerk, dus roaming klopt wel, aleen zie ik bij WP8 van tele2 zelf dit teken niet. Het kan dus wel, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 19:21
GekkeGerrit83 schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:41:
[...]

Die unlock maakt het toestel geheel simlockvrij, dus voor alle providers. Weet niet of ik het hier plaatsen mag, maar op marktplaats staat er ook 1 die de w1 unlockcodes binnen 24 uur opstuurt. Is wel een stuk duurder overigens (€18,50) Gisteren daar aangevraagd, vannochtend vroeg 4 codes gekregen. De 3e werkte :P van vodafone, nu tele2 kaartje erin. Werkt perfect
EBAY inkoop, marktplaats verkoop, goeie deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAULT-TEC
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 17:59

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

Hooooi!

ik ben van plan de stap te wagen van Android 4.1 over te stappen naar de Huawei Ascend W1 met Windows Phone 8.. dus zover.. ook goede ervaringen met Whatsapp? (komt er nou wel een bericht meteen binnen) en met facebook? (is het makkelijk te besturen?) ik ben dus een compleet groentje met Windows Phone.. heb het nog nooit gehad!

& krijgt deze Prepaid actie van Vodafone ook meerdere kleuren ipv zwart? dus krijgt die de witte, blauw/zwart en rood/zwart? of blijft t prepaid pakket alleen beschikbaar in het zwart? aangezien ik meer van de witte telefoons ben

ik las ook door PaT volgens mij dat er geen LED lampje opzit.. maar ik zie bij t toestel op video's en foto's wel een lampje naast de front facing camera? (blauw, rood) of is dat alleen als het toestel in de oplader zit?

Sorry voor de vele vragen hahaha, ik ben namelijk best geintresseerd in dit toestel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Las net dat voor de L920 nu een nieuwe firmware uitrolt met een "other storage" oplossing.
Benieuwd hoelang het duurt voordat hij ook op de W1 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:16
Mijn eerste ervaringen na een paar dagen:

- Fijne telefoon
- Accu is een verademing. Na hem gisterochtend van de lading te hebben gehaald en gebruikt had hij vanmorgen nog 70%
- Windows Phone 8 is erg intuitief
- Camera is aanmerkelijk minder goed dan die in mijn desire HD
- Kompas doet het niet. Hoe zit dat bij anderen?

Absoluut de 150 euro (of iets meer dan 200) waard!

Gasloos, 3600Wp Zuid, Panasonic 7K l/w warmtepomp, VW ID.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Stimela schreef op woensdag 03 april 2013 @ 01:31:
Hooooi!

ik ben van plan de stap te wagen van Android 4.1 over te stappen naar de Huawei Ascend W1 met Windows Phone 8.. dus zover.. ook goede ervaringen met Whatsapp? (komt er nou wel een bericht meteen binnen) en met facebook? (is het makkelijk te besturen?) ik ben dus een compleet groentje met Windows Phone.. heb het nog nooit gehad!
Whatsapp is niet slecht, maar niet zo goed (snel) als op Android en iOS. De Facebook app is ronduit slecht. Heeft overigens vannacht wel een update gehad, maar voor zover ik kan zien is het niet echt verbeterd.
& krijgt deze Prepaid actie van Vodafone ook meerdere kleuren ipv zwart? dus krijgt die de witte, blauw/zwart en rood/zwart? of blijft t prepaid pakket alleen beschikbaar in het zwart? aangezien ik meer van de witte telefoons ben
Volgens mij alleen zwart. Simlock vrij is de blauwe nog wel te krijgen, wit en rood worden volgens mij überhaupt niet in Nederland uitgebracht.
ik las ook door PaT volgens mij dat er geen LED lampje opzit.. maar ik zie bij t toestel op video's en foto's wel een lampje naast de front facing camera? (blauw, rood) of is dat alleen als het toestel in de oplader zit?
Het LED lampje brand rood als hij aan het opladen is, als hij klaar is wordt ie groen. Meer doet het LEDje niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Facebook vind ik juist veel sneller en ook beter dan op Android....om het ronduit slecht te noemen kan ik niet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Sheik schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:50:
Facebook vind ik juist veel sneller en ook beter dan op Android....om het ronduit slecht te noemen kan ik niet plaatsen.
Ik vind m maar traag werken. Daarbij zijn de foto's enorm kriegelig, je moet er op klikken wil je ze groter kunnen zien. Lijkt ook totaal niet in lijn met de website / andere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DouweGNL schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:25:
[...]
Ik vind m maar traag werken. Daarbij zijn de foto's enorm kriegelig, je moet er op klikken wil je ze groter kunnen zien. Lijkt ook totaal niet in lijn met de website / andere apps.
Afhankelijk wat je voorkeuren bij Facebook zijn. Als je enkel updates wil lezen en wat reacties, heb je aan het 'vrienden' gebeuren al genoeg. Wil je wat meer kunnen, heb je alsnog de app, al werkt die wel iets sneller dan de Android variant, doet hij regelmatig moeilijk met updates en nieuws (vrienden hub laat meteen nieuws zien, de app soms pas 10-15 minuten later).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

De website doet het gelukkig ook prima op de W1 ;) Bij de People Hub heb ik op de een of andere manier toch altijd het gevoel dat ik berichten mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
DouweGNL schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:25:
[...]
Heb persoonlijk geen ervaring met traagheid, niet op wifi en ook niet op 3g. Tevens het verhaal dat de ios en android versie beter is, ik heb een week de iphone 4 gebruikt en daar vond ik facebook app serieus een ramp. De integratie van facebook is ook een lachertje vergeleken met de people hub.

Android versie heb ik persoonlijk geen ervaring mee, maar iedereen die ik ken gebruikt hem niet omdat ze hem traag en brak in gebruik vinden (reviews van de app zegt ook al genoeg). Om verhaal lang verhaal kort te maken, zo slecht hebben we het niet op wp8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAULT-TEC

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

ah dus tot zover is de Huawei het kopen waard? =)
Jammer van de kleur.. ik hoop echt dat de witte versie naar nederland komt! en zo niet, ben ik ook wel tevreden met de blauw/zwarte uitvoering. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stimela schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:29:
Jammer van de kleur.. ik hoop echt dat de witte versie naar nederland komt! en zo niet, ben ik ook wel tevreden met de blauw/zwarte uitvoering. :)
Witte casecover eroverheen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAULT-TEC

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

^ Sorry voor powerposting haha.. =$

ben niet zo van de hoesjes haha.. =p kan daar niet tegen! ben al aan het kijken of ik de witte versie ergens van uit duitsland, engeland of iets dergelijks kan krijgen =)

EDIT: Met Whatsapp he.. kun je dan de profielfoto zien van mensen? als jullie snappen wat ik bedoel.. :P

\/ waar heb jij m laten unlocken dan? =O?

[ Voor 26% gewijzigd door VAULT-TEC op 03-04-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Stimela schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:29:
Ik ben er zeer tevreden over. Doet zich qua snelheid helemaal niet helemaal veel onder mijn lumia 920. Enige wat soms heel eventjes lagt voor paar seconde is de telefoon uit de standby halen. Dit lijkt mij met een firmware update op te lossen.

Voor die 153 euro (inc unlock) is het echt een top telefoon.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 03-04-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
Stimela schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:58:
^ Sorry voor powerposting haha.. =$

ben niet zo van de hoesjes haha.. =p kan daar niet tegen! ben al aan het kijken of ik de witte versie ergens van uit duitsland, engeland of iets dergelijks kan krijgen =)

EDIT: Met Whatsapp he.. kun je dan de profielfoto zien van mensen? als jullie snappen wat ik bedoel.. :P

\/ waar heb jij m laten unlocken dan? =O?
Bij Whatsapp kan je wel de profielfoto zien van de mensen. Die is zeg maar zichtbaar in het gespreksoverzicht, maar niet bij de chat zelf, wat bij Android wel is. Die profielfoto kan je dan wel weer vergroot vinden door op info te klikken in het gesprek zelf, net zoals op Android zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
Vandaag de melding gekregen dat mijn geheugen zo goed als vol zit...
Ging toch sneller dan ik verwacht had, aangezien ik 512 mb op mijn oude telefoon (Desire) gewend ben.

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/8wdlbq0d7/wp_ss_20130403_0001.jpg`

Morgen of overmorgen zal ik alle apps maar eens opslaan op mijn sd kaart, maar daarvoor zal ik er eerst even een factory reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Farmir schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:48:
Morgen of overmorgen zal ik alle apps maar eens opslaan op mijn sd kaart, maar daarvoor zal ik er eerst even een factory reset doen.
Je kan ze installeren vanaf je SD kaart, je kan ze niet installeren op je SD kaart.
Per saldo ga je niet heel veel ruimte winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Je kan het appje "Shrink Storage" eens proberen, maakt bij mij toch wel de nodige MB's weer vrij (van "Overig").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
ImpaileR schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:11:
[...]
Je kan ze installeren vanaf je SD kaart, je kan ze niet installeren op je SD kaart.
Per saldo ga je niet heel veel ruimte winnen.
Als je vanaf je sd kaart installeert bespaar je wel degelijk ruimte (als je hem via je pc derop zet). Nadeel wat wp8 nu nog heeft is dat de gedownloade app gecached wordt en pas automatisch verwijderd wordt als je opslag bijna vol is.

Apps zoals "Shrink Storage" lossen dit probleem op. Hopelijk brengt andere fabrikanten net als Nokia een ingebouwde optie om dit te doen, heb dit namelijk liever dan een 3th party app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAULT-TEC

VAULT-TEC

VAULT-TEC is calling!

Wat zit er dan in Overig als ik vragen mag? word doc's ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Sinds vandaag de W1 binnen en ik moet zeggen, so far so good :)

Mijn eerste windows phone toestel na jaren van android en het went toch aardig snel. Even de weg vinden in instellingen en aan de tiles 'wennen' (ben toch van de live tiles, of tiles met info en previews) maar het ziet er netjes uit allemaal.

Windows phone werkt soepel, alles reageert vlot en op zich zijn de meeste apps die ik veel gebruikte op android ook te vinden voor windows. Het enige wat ik ECHT mis is (iets als) Swype (of uberhaupt een ander toetsenbord), daarnaast helaas ook nog geen ING app en geen splashtop app.

Nu verder spelen en klooien... Maar de eerste windows phone ervaring bevalt prima! (Leuk om eens echt iets nieuws te proberen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Stimela schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:48:
Wat zit er dan in Overig als ik vragen mag? word doc's ofzo?
ja bijvoorbeeld, alles wat gecached wordt geloof ik.

correct me if im wong*

@m0ridin Mooi om te horen dat hij bij jou ook bevalt!

[ Voor 16% gewijzigd door vali op 04-04-2013 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
vali schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:29:
[...]

ja bijvoorbeeld, alles wat gecached wordt geloof ik.

correct me if im wong*

@m0ridin Mooi om te horen dat hij bij jou ook bevalt!
Thanks ;)

edit:
Stukje over niet uit kunnen schakelen tijdens opladen, maar gelezen dat dat (helaas) normaal is voor windows phone...

Denken jullie dat er ook maar enige kans is op andere toetsenborden in de toekomst? Begreep dat dit vanuit MS niet mogelijk is, maar op dit moment is dat het enige wat ik ECHT mis

Het is voor mij trouwens meer een test toestel om te zien of windows phone iets is voor me... Moet mijn Galaxy S3 ook opsturen voor reparatie dus perfect te combineren. Als hij blijft bevallen zal ik eens verder gaan kijken naar een wat meer high end toestel (vooral betere camera, meer geheugen/opslagruimte en groter scherm met hogere resolutie want qua snelheid zou het niet eens nodig zijn).

Eens zien of er de komende dagen dingen gaan opvallen en/of storen...

[ Voor 18% gewijzigd door m0ridin op 04-04-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:35
Ik zit ook te kijken voor het aanschaffen van dit toestel, maar zie toch overal weer de klacht verschijnen over het hebben van zeer weinig ruimte om apps op te installeren..

Mijn vraag is dan ook: Hoe snel gaat dit precies? Ik heb momenteel namelijk een Samsung Galaxy Gio die ook regelmatig klaagt over het hebben van te weinig intern geheugen, waarop ongeveer 30 gedownloade apps staan (waarvan het grootste deel is verplaatst naar de SD-kaart).

Is het op de Ascend W1 ook mogelijk om ongeveer 30 gedownloade apps (dus geen grote spellen etc.) te hebben? Het hebben van genoeg geheugen voor apps is namelijk toch écht een must voor mij.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit op 3.08GB van 3.69GB beschikbaar, 5 games en 15 apps (camera, flashlight, rabo, vertaler, t.net, youtube, skype etc).

Gaat dus niet om de aantallen, maar om de grootte van elke app. Gros wat ik heb is maar 2-3MB max, dus kan ik nog tijdje vooruit. Uitgaande van 617MB vrij (zeg dubbel voor installatie/opslag, 6MB stuk), zou ik dus nog 100 apps makkelijk kunnen installeren.

Ik vraag me dan af wat je allemaal geinstalleerd op je telefoon hebt staan, games van 40-50MB die ik 1x per maand speel ga ik niet eens installeren.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Let op:
Het is nadrukkelijk niet de bedoeling om hier te vragen naar hoe unlock codes aangevraagd moeten worden. Het is misschien niet illegaal maar bevindt zich in een te grijs gebied, zodat Tweakers zich daar niet aan wil branden. Zie hiervoor deze link.