Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-06 20:48
Afbeeldingslocatie: http://www.wp7.nl/wp-content/uploads/2013/02/Huawei-Ascend-W1.jpg

Huawei heeft vandaag de Ascend W1 officieel in Nederland gelanceerd.
Dit Budgettoestel van Huawei moet de strijd aangaan met de low-end toestellen zoals de Nokia 620.
Het toestel onderscheid zich door de grote batterijcapaciteit en het 4 Inch IPS scherm.

Specificaties

Display: 4-inch IPS LCD 480 x 800
Afmeting: 124.5 mm x 63.5 mm x 10.15 mm
Gewicht: 130 gram
Processor: 1.2 GHz dual-core Qualcomm Snapdragon™ S4 MSM8230
RAM: 512MB
Opslag: 4GB met SD kaart support
Batterij: 1950 mAh
Camera: 0.3MP Front Facing, 5MP Rear

http://www.huaweidevice.c...Id=6001&treeId=3745&tab=0

Hands on & Reviews

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Huawei Ascend W1 Hands-On | Pocketnow

Prijs& Beschikbaarheid

Huawei Ascend W1 Prijzen&Levertijden
Maar over naar de prijs: de W1 zal als het goed is vanaf medio maart te verkrijgen zijn als pre-paid toestel via Vodafone voor het bescheiden prijskaartje van € 149,00. Later zal het toestel ook in ander soort bundels worden aangeboden of als los toestel.
http://www.wp7.nl/28771/h...ficieel-gelanceerd-in-nl/

pricewatch: Huawei Ascend W1 Blauw

Wat vinden jullie van deze Telefoon?, lijkt me zelf een mooie opvolger voor mijn Lumia 800.

[ Voor 135% gewijzigd door triesvan op 24-02-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414003

Ik ben benieuwd naar de losse toestelprijs.
daarnaast lijkt me 4GB toch wel aan de krappe kant..

Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar de lumia 620 als opvolger voor mijn lumia 800..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Anoniem: 414003 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:25:
Ik ben benieuwd naar de losse toestelprijs.
daarnaast lijkt me 4GB toch wel aan de krappe kant..

Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar de lumia 620 als opvolger voor mijn lumia 800..
Er kan wel een SD kaart in, weet niet precies hoe goed dat werkt onder WP8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414003

triesvan schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:29:
Er kan wel een SD kaart in, weet niet precies hoe goed dat werkt onder WP8.
Klopt :)
maar daar kan alleen muziek, video en foto op worden opgeslagen. niet de Apps.

Nu moet je denk ik redelijk wat installeren om de telefoon vol te krijgen, maar er zijn games die meer dan 200MB zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:12
Net gelezen bij de buren. Gaat 150 kosten met prepaid vodafone. Vind het geen verkeerde prijs.

http://nl.hardware.info/n...-als-prepaid-bij-vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Die Simlock kan je toch voor een 10je op de markt laten verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Laatst online: 29-05 15:07
Hetzelfde als de Lumia 620, maar met een iets groter scherm, stuk grotere accu, maar minder opslagruimte? en lichter ;)
Ik heb nu een Omnia W met 8gb, en daar heb ik (zonder echt een grote gebruiker te zijn, zeker geen spellen van tientallen mb) al 3,45gb voor het OS en apps nodig. Dan is 4gb toch wel errug aan de krappe kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik denk dat Microsoft binnenkort wel met een update voor dat probleem komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:58
triesvan schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:08:
Die Simlock kan je toch voor een 10je op de markt laten verwijderen?
Dat schijnt bij WP toch niet zo simpel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Leuk toestel voor 150 euro. 2 camera's.Windows 8 zou ik dan wel eens willen proberen, ben vooral benieuwd dan naar beschikbarde apps. Zit Skype bij W8 in het OS of is dat nog een losse app?

[ Voor 75% gewijzigd door Marzman op 08-02-2013 06:24 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:32
Lijkt me een geweldig toestel voor die prijs. Enige wat ik zou missen t.o.v. Nokia is de navigatie. Ik heb nu een iPhone en die gebruik ik om te navigeren via Navigon. Ik heb verder geen navigatiesysteem en mijn nieuwe telefoon moet wel navigatie hebben.

Verder heb ik begrepen dat niet alle apps op dit toestel draaien omdat deze maar 512 MB ram heeft (zie link onderaan).

Nu zal deze Vodafone locked zijn, ik heb een abo bij Hollandsnieuwe (een dochter van vodafone). Zal mijn sim-kaart dan werken in dit toestel?

http://www.windowsphone.c...s/get-apps-from-the-store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:58
Rhndy schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 08:18:
Lijkt me een geweldig toestel voor die prijs. Enige wat ik zou missen t.o.v. Nokia is de navigatie. Ik heb nu een iPhone en die gebruik ik om te navigeren via Navigon. Ik heb verder geen navigatiesysteem en mijn nieuwe telefoon moet wel navigatie hebben.

Verder heb ik begrepen dat niet alle apps op dit toestel draaien omdat deze maar 512 MB ram heeft (zie link onderaan).

Nu zal deze Vodafone locked zijn, ik heb een abo bij Hollandsnieuwe (een dochter van vodafone). Zal mijn sim-kaart dan werken in dit toestel?

http://www.windowsphone.c...s/get-apps-from-the-store
Mogelijk dat Nokia Drive ook naar andere toestellen komt: http://www.mobilecowboys.nl/mobnav/17712

Ik meen ergens gelezen hebben dat een prepaid lock van Vodafone anders is dan een abo lock en dat een abo SIM dan niet in een prepaid toestel werkt. Ik zou het eerst even goed navragen.

[ Voor 5% gewijzigd door coenox op 08-02-2013 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:48

HollovVpo1nt

I like gadgets

coenox schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:25:
[...]

Dat schijnt bij WP toch niet zo simpel te zijn.
Windows Phone 7 was dat volgens mij zelf niet mogelijk. Maar ik vraag mij af hoe dat met Windows Phone 8 gaat, aangezien het op een NT kernel draait. Ik zou niet weten wat het verschil moet zijn, maar ik vraag het mij toch af.

Die viezerikken van Vodafone verkopen wel een unlock code voor meer dan 100 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Interessant toestel voor deze prijs, momenteel heb ik een Sony Xperia P maar de accu is zo bagger dat ik al een tijd opzoek ben naar een ander toestel en een ander OS.

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:03:
[...]

Windows Phone 7 was dat volgens mij zelf niet mogelijk. Maar ik vraag mij af hoe dat met Windows Phone 8 gaat, aangezien het op een NT kernel draait. Ik zou niet weten wat het verschil moet zijn, maar ik vraag het mij toch af.

Die viezerikken van Vodafone verkopen wel een unlock code voor meer dan 100 euro..
Hij zal vast nog wel op andere netwerken komen, en deze zal bij een abbo ook niet al te prijzig worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als deze ook volgende maand beschikbaar is voor die prijs, koop ik hem meteen :)

Beetje jammer dat je het in een kleine stukje van een groot nieuws bericht moet lezen, maarja :P

resolutie kan ik nu ook makkelijk mee werken, maar WP7 is het toch net allemaal niet.
Zag trouwens andere screenshots waar ze ook in het wit/zwart/rood waren.
YouTube: Huawei W1 на Windows Phone 8
Daar komen de kleurtjes lang (ja.. andere taal :P)

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 08-02-2013 17:59 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hari-Bo schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:12:
Interessant toestel voor deze prijs, momenteel heb ik een Sony Xperia P maar de accu is zo bagger dat ik al een tijd opzoek ben naar een ander toestel en een ander OS.
Ik ook, heb een X8 waar wat stukjes af zijn en die te traag is en een oude Samsung die steeds uit elkaar valt en mijn telefoons zitten meestal in deze prijsrange. Alleen is het geen dualsim, dat zjin de meeste telefoons niet maar van een China-phone is dat vaak wel standaard en ik switch regelmatig tussen Nederland en Belgie.
coenox schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:20:
[...]

Mogelijk dat Nokia Drive ook naar andere toestellen komt: http://www.mobilecowboys.nl/mobnav/17712

Ik meen ergens gelezen hebben dat een prepaid lock van Vodafone anders is dan een abo lock en dat een abo SIM dan niet in een prepaid toestel werkt. Ik zou het eerst even goed navragen.
In de winkel zullen ze dat wel weten en stoppen ze je sim ook meteen in het toestel als ze weten dat dit werkt. Al zo vaak een prepaidtoestel gekocht voor een abo, die van Ben zit vaak helemaal geen lock op zelfs.

[ Voor 34% gewijzigd door Marzman op 08-02-2013 18:49 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb hier nog een Desire, prepaid van Vodafone, die werkt ook niet met mijn abo sim. Mischien dat het enkele toestellen zijn, grotendeels niet.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Heb hier ook nog een HTC desire haha met prepaid sim, begint aardig aan de slome kant te raken en ben toe aan iets nieuws. Dit zal misschien mijn nieuwe telefoon worden! WP8 met dual core en dikke accu voor 150 euro is een spotprijsje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zag op twitter van vodafone een reactie langskomen dat ze nog geen leverdatum weten.

Meeste berichten staat 'vanaf maart', dus nog even geduld denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Was niet ergens gezegd dat de losse verkoop prijs op 220,- zou komen (ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
hjs schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:21:
Als dat waar is vind ik hem al een stuk minder interessant.

weet iemand al wanneer de Lumia 720 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Tom Verhoeff zegt: 07-02-2013 17:46

De meeste apps draaien ook nog op Windows Phone 7 en zijn daardoor gewend om te draaien op 512mb. Het zal nog even duren voor er echte WP8 1GB only apps komen en dat zullen vermoedelijk games zijn.

Daarnaast is de adviesprijs van 149 in de sheet niet helemaal correct. Zonder een Vodafone Prepaid simlock komt hij waarschijnlijk uit op 229
http://www.wp7.nl/28771/h...ficieel-gelanceerd-in-nl/

En dit is Tom Verhoeff

[ Voor 6% gewijzigd door hjs op 12-02-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:48

HollovVpo1nt

I like gadgets

hjs schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:21:
Volgens verschillende bronnen:

Huawei lanceert de W1 volgende maand samen met Vodafone in eerste instantie als prepaid toestel met simlock, waarbij de prijs inclusief simkaart uitkomt op 149,99 euro. Huawei zegt de telefoon in maart of april ook als los toestel zonder simlock te willen aanbieden. Vooralsnog wordt daarbij uitgegaan van een prijs van 229 euro, maar volgens Marc van den Helder van Huawei Nederland, wordt er getracht om ook de prijs van het losse toestel onder de 200 euro te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Prepaid simlock gaat dus niet werking icm met een abbo-simkaart. Wordt dus een gevalletje 'wanneer die uitkomt', dan ook nog eens tegen welke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-05 17:29
Ik ben van plan om deze telefoon te kopen met het simlock van Vodafone voor €150,00. Ik wilde door een persoon op de markt de simlock laten verwijderen voor €10,00 á €20,00. Daardoor ben ik een stuk goedkoper uit dan de €229,00 die als adviesprijs voor de losse verkoop wordt meegegeven.

Nu is het normaal gesproken dat telefoonproviders (in dit geval Vodafone) door deze simlock updates (met soms minder functionaliteiten) later uit te brengen dan de simlock-vrije variant.

Weet iemand toevallig of het zo is dat bij het verwijderen van deze simlock door een marktkoopman ook die mogelijkheid tot het later uitbrengen van de provider komt te vervallen? Of bestaat er een andere manier om de niet-aangepaste updates op je Windows Phone toestel geïnstalleerd te krijgen?

Overigens:
SinergyX schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:23:
Zag op twitter van vodafone een reactie langskomen dat ze nog geen leverdatum weten.

Meeste berichten staat 'vanaf maart', dus nog even geduld denk ik zo :)
De Phone House verwacht pas dat die vanaf 1 april leverbaar wordt (bron).

[ Voor 21% gewijzigd door Farmir op 19-02-2013 16:01 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zover ik weet, kunnen Windows Phone toestellen (nog) niet door een of andere "marktkoopman" simlockvrij gemaakt worden.
Mogelijk zal hij het proberen en je telefoon verprutsen, wanneer je met 150 euro wil gokken, kun je beter tien staatsloten kopen, imo ;)

• triesvan
http://www.wpcentral.com/huawei-ascend-w1-fcc

De reviews zullen nu wel snel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:51
210 euro bij GSM-wijzer.

Modbreak:Dames en heren, mag ik jullie er op wijzen dat voor prijzen en levertijden we hier op GoT Telecomproviders gebruiken? Graag hier een topic aanmaken svp en daar verder discusseren over waar hij leverbaar is en voor welke prijs

[ Voor 84% gewijzigd door 13art op 23-02-2013 07:22 ]

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

1950 mAh of 1300 mAh (L620)

Dat is toch de helft meer voor de W1 tov de L620

Kom maar op met die verglijkende reviews meneer Wokke :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb dit toestel tijdelijk. In 1 woord, amazing! Voor zo weinig zoveel smartphone!. 4 GB is voor mij net aan, maar verder!

Vooral de accu is heel fijn, met net geen 2 dagen accuduur. Meer ga ik niet verklappen, want dan geef ik mijn review teveel weg.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Hoop dat je hem verglijkt met 8s en L620 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
PaT schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 08:20:
Ik heb dit toestel tijdelijk. In 1 woord, amazing! Voor zo weinig zoveel smartphone!. 4 GB is voor mij net aan, maar verder!

Vooral de accu is heel fijn, met net geen 2 dagen accuduur. Meer ga ik niet verklappen, want dan geef ik mijn review teveel weg.
Zou je ook kunnen vermelden of je de Nokia apps echt mist? Dat is namelijk wel van belang voor mensen die willen overstappen van bijvoorbeeld een L800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik ga hem idd vergelijken met de L800, dus dat komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

PaT schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 08:20:

Nice! Ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

PaT schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:07:
Ik ga hem idd vergelijken met de L800, dus dat komt goed!
Wanneer staat je review geplanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ergens volgende week moet hij wel Online staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Grappig dat een budget merk nu ook met een WP8 toestel uitkomt. Misschien heeft Microsoft wel slim gewacht totdat iedereen een beetje iOS en Android moe is en nu een keus krijgt naar iets verfrissends en nieuws.

Dit toestelletje ziet er goed uit, heeft wat magere specs, maar dat mag je voor die prijs ook verwachten. Het is absoluut een leuk alternatief en het zal prima functioneren.
Goed om te zien dat WP8 toestellen ook lekker bij de instapsectie te vinden zijn d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

PaT schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 20:19:
Ergens volgende week moet hij wel Online staan.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-06 06:51

GS88

π raat

Wat is overigens het verschil tussen deze W1 en de 4Afrika in specs?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Ik heb naar aanleiding van de MODbreak even een topic gemaakt voor de Prijzen&^Levertijden van deze telefoon.
Heb je de W1 dus ergens gespot post het in dat topic:

Huawei Ascend W1 Prijzen&Levertijden

[ Voor 12% gewijzigd door triesvan op 24-02-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zag nu wel een reactie langskomen bij review van de W1:
Oeps, dat klinkt als potentiele narigheid. Ik ben er nog niet tegenaan gelopen. Wat ik wel heb: ik kan geen NFC apps installeren omdat WP8 zegt dat de Huawei niet over NFC beschikt. Wat dus wel zo is. Kwestie van de underdog zijn denk ik, hoop dat WP het toch nodig vindt het aan te passen.
Niet dat ik NFC zal gaan gebruiken, maar lijkt me nog een puntje om over na te denken (zeker nu ook 520 en 620 uit gaan komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

"Mijn" W1 had ook geen NFC. De optie "tikken en verzenden" zit dan ook niet in WP8 op dat moment. Als ik het allemaal goed gelezen heb, is NFC een optie. Gezien het feit dat Huawei lekker aan het prijsvechten is, zal de NFC loze variant wel naar ons landje komen.

Overigens moet ik de W1 morgen weer opsturen/inleveren :'( Echt balen, want het is echt een fijn dingetje.
Morgen komt de review online als er geen rare dingen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:32
PaT schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:35:
"Mijn" W1 had ook geen NFC. De optie "tikken en verzenden" zit dan ook niet in WP8 op dat moment. Als ik het allemaal goed gelezen heb, is NFC een optie. Gezien het feit dat Huawei lekker aan het prijsvechten is, zal de NFC loze variant wel naar ons landje komen.

Overigens moet ik de W1 morgen weer opsturen/inleveren :'( Echt balen, want het is echt een fijn dingetje.
Morgen komt de review online als er geen rare dingen gebeuren.
Jammer dat je het toestel in moet leveren. Ben erg benieuwd naar de review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben benieuwd! De w1 ziet er veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Mijn intresse in de review is toch iets minder geworden na de aankondiging van de L720 ;)
Maar ik ga hem zeker lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Nu online
hjs schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:38:
Mijn intresse in de review is toch iets minder geworden na de aankondiging van de L720 ;)
Maar ik ga hem zeker lezen :)
Opzich een mooi toestel alleen is deze 100 euro duurder als de Huawei.

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Hari-Bo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:03:
[...]

Opzich een mooi toestel alleen is deze 100 euro duurder als de Huawei.
Tja dat is een afweging, zijn de extra's van de L720 wel die 100 euro waard.
En dan denk ik aan de betere (front)camera, Nokia apps en vooral 8GB intern.

Gelukkig kan ik daar nog even over nadenken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als ik hem dan naast de 620 zet, die wel NFC zou hebben, zou je dus per saldo zo'n 40-50 euro betaling voor deze functie.

Maar deze heeft SD support én verwisselbare accu, meteen al 2 pluspuntjes vanuit mijn L800 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

hjs schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:11:
[...]

Tja dat is een afweging, zijn de extra's van de L720 wel die 100 euro waard.
En dan denk ik aan de betere (front)camera, Nokia apps en vooral 8GB intern.

Gelukkig kan ik daar nog even over nadenken :+
Tja, 100 euro is toch wel iets imo. Je krijgt er Nokia kwaliteit voor terug, maar dan nog. Ik wil niet meer dan ong. 200 euro uitgeven voor een smartphone op dit moment. 200 euro is een heerlijk bedrag om WP8 uit te proberen. De W1 heeft gewoon de meeste value op dit moment voor z'n prijs. Ik weet toch van mezelf dat ik 1GB niet vol ga maken met apps, mijn oude 8gb kaart gaat erin voor media, that's it. Meer hoef ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

iPodKiller schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:28:
[...]
Ik weet toch van mezelf dat ik 1GB niet vol ga maken met apps
Mee eens, ik denk alleen nog wel aan navigatiesoftware.
Nu is HERE ook (bijna) uit voor niet-nokia foons, maar is dat niet een uitgeklede versie en hoeveel ruimte neemt dat in beslag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik zou het echt niet weten, maar ik denk dat het geen klein bestand gaat worden idd :)

The HERE experience is built on the world’s most complete and accurate map data based on 25 years of mapping technology leadership. We offer today the only true offline maps experience, the largest indoor map inventory, and the largest public transport coverage of any location service to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Intressante discussie op de frontpage naar aanleiding van CPU in de L520 & L720.
Wie weet de verschillen tussen de cpu in de 4S, W1 en de lumia reeks?
De W1 draait op 1.2 de rest op 1 GHz maar verder ?

Wikipedia: Snapdragon (system on chip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De W1 zou een MSM8230 draaien, dat is een krait processor.

In de reacties van de 520/720 review geeft iemand aan dat volgens de techspecs van Nokia er wel degelijk een Krait CPU in zou zitten, de MSM8227, een stapje lager dus. Daarnaast zou de 227 dus een Adreno 203 GPU hebben, de W1 met de 230 dus een 305, die iets beter zou zijn (720p max tegen 1080p max).

Edit, in de wiki pagina zie je ze beide ook in de lijst staan, 227 met de 520/720, 230 met de W1.

Dus wordt een beetje specs/features/apps verhaal tussen deze toestellen. (NFC, frontcam, nokia apps, normale cam, geheugen etc).

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 27-02-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

En in het verlengde ervan, heeft dat gevolgen voor het energieverbruik.
Gaat daarom de L720 langer mee op een batterijlading dan de W1, ondanks dat de batterij min of meer gelijk is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-02 07:57
Voor misleidende informatie over hardware (bv bij wikipedia en hier op t.net) is er een oplossing, naar de echte bronnen gaan.
Voor de Nokias is dat hier:
http://www.developer.noki...ecifications/?filter1=all

En daar wordt duidelijk wat erin zit :

Ik verwacht al lang niet meer dat 'journalisten' (mogen ze zich nog steeds zo noemen?) ook maar 10 minuten de tijd nemen om zich te informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat klopt dan toch met wikipedia? Daar staat de 227, zoals ook in de specs.

Al is die van Nokia trouwens ook niet 100% accuraat, zet de 620 maar eens tegen de 800, aparte verschillen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Het zou mij niet verbazen als die wikipedia-pagina ook door de communicatiedienst van qualcomm wordt onderhouden, dus wat je daar vindt is even (on)betrouwbaar als de corporate site.
Rond GPU is er nog wat onduidelijkheid maar uit een reactie op de startpagina, nl. die van Beanie, blijkt dat het ook wel eens om een Adreno 305 zou kunnen gaan, wat ook bevestigd wordt op de site van nokia.developer; toch een foutje dus allicht op wikipedia.
Die soc is dus waarschijnlijk idem als de W1 met dat verschil dat hij bij de W1 op 1,2Ghz is geklokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
SinergyX schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:32:
Dat klopt dan toch met wikipedia? Daar staat de 227, zoals ook in de specs.

Al is die van Nokia trouwens ook niet 100% accuraat, zet de 620 maar eens tegen de 800, aparte verschillen :P
Nee, wikipedia (op het moment van het posten) klopte dus juist niet. GPU is wat? Ik ga het hier niet nog een keer posten. Iedereen die wel belangstelling heeft kan het bij de echte bronnen opzoeken. :+

Het is daarom grote onzin wat deze 'schrijver' Wokke op de frontpage van t.net weet te vertellen. En ook de Huawei heeft juist een Adreno 305.

[ Voor 12% gewijzigd door shyblue op 27-02-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:02
iPodKiller schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:28:
[...]

Tja, 100 euro is toch wel iets imo. Je krijgt er Nokia kwaliteit voor terug, maar dan nog. Ik wil niet meer dan ong. 200 euro uitgeven voor een smartphone op dit moment. 200 euro is een heerlijk bedrag om WP8 uit te proberen. De W1 heeft gewoon de meeste value op dit moment voor z'n prijs. Ik weet toch van mezelf dat ik 1GB niet vol ga maken met apps, mijn oude 8gb kaart gaat erin voor media, that's it. Meer hoef ik niet.
Dat doe ik op m'n Lumia 820 ook niet, maar er er is wel een ander punt waar je rekening mee moet houden. Windows Phone reserveert in je interne geheugen ruimte voor updates van het OS, apps en firmware e.d. Dat doen ze onder de noemer 'overige'. Die ruimte is bij mij alleen al 1,46 GB. Apps nemen bij mij 309,70 MB in en het systeem 1,92 GB. Kom je in totaal al op een gebruikte ruimte van 3,68 GB.

Als je dus veel apps gebruikt is het verstandiger om een telefoon met 8 GB te nemen.

Wel een erg mooie telefoon overigens, echt een model voor iemand die z'n eerste smartphone gaat of iets nieuws wil uitproberen :)

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En mijn review staat online. Hopelijk hebben jullie er wat aan!

• hjs
  • Niet online

hjs

PaT schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:02:
_/-\o_

conclussie: Goed toestel, maa 4gieg is dus erg krap ;)

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

hjs schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:30:
[...]

_/-\o_

conclussie: Goed toestel, maa 4gieg is dus erg krap ;)
Ja, daar komt het eigenlijk wel op neer ja... Ik begrijp wel dat Nokia er 8 in propt. Sowieso voor Nokia Drive, maar die 2 a 3 Gieg extra (hoe groot is die app trouwens?) die je dan beschikbaar heb, maakt denk ik een wereld van verschil.

Moet wel heel eerlijk zeggen dat toen ik de sd kaart er in had zitten en 'iets' selectiever met mijn app keuze om ging, ik eigenlijk niet meer tegen beperkingen ben aangelopen. Als je dus niet 125 apps op je toestel heb, valt er prima te leven met de Ascend W1.

Overigens lees ik net op WPCentral dat Asphalt 7 niet draait op de 512 MB WP8 toestellen en dat daar een speciale versie voor zal komen. Dat lijkt me nog veel vervelender. Wil je dat voorkomen, dan zit je direct bij een 820 of 920 en daarmee is het prijsverschil wel serieus groot! Ze hadden beter in die 720 ook 1 GB geheugen kunnen proppen.

[ Voor 19% gewijzigd door PaT op 28-02-2013 08:39 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Echt super top! Niet alleen uitgebreide review, maar voor mijn 100x belangrijker, je hebt hem tegen de Lumia 800 gezet :D Als 7->8 overstapper is de 800 wel de basis van WP7.

Ding presteert dus in alle opzichten beter, sneller, mooier, mijn keuze is gemaakt ;)

Maar hoor wel de 'rare klank' van mensen in de wandelgangen, huawei? vaag chinees merk in de budgetreeks? Mij maakt het niet uit, als het werkt, werkt het, ongeachte merk :) De meerwaarde van de nokia apps is mischien jammer, maar het zullen maar 2 apps zijn die ik mogelijk zou missen, photostreamer en navigatie. Maar die laatste heb ik altijd een tomtom klaarliggen en met de reguliere bing maps kan ik ook gewoon locatie bepalen als ik ergens te voet heen moet.

http://nl.hardware.info/r...scend-w1-review-conclusie
Hier nog review van de 620, HTC 8S en de W1 tegen elkaar.

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 28-02-2013 10:23 ]

• hjs
  • Niet online

hjs

HERE maps\navigatie is toch ook bechikbaar op non-nokia-toestellen ?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zover ik weet, nog niet. Ook de HTC navigatie zou nog niet uit zijn, die vallen ook nog even in het midden.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Had hem net gelezen! Bedankt voor de review! _/-\o_

Mocht de W1 echt los rond de 200 uitkomen, dan ga ik deze kopen.

• Hari-Bo
  • Nu online
Hier is ook nog een goede recensie tussen de Lumia 520 en Ascend W1

Het enige ik een pré vind van de Nokia is de navigatie, is er met de Ascend W1 navigatie mogelijk?

[ Voor 9% gewijzigd door Hari-Bo op 28-02-2013 10:59 ]

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:01

jeka

Support your local club.

En het dubbele intern geheugen.

FCG

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-06 11:31

pino85

Im just a Bird in the Sky

Edit:

http://nl.hardware.info/r...s-huawei-ascend-w1-review

Toch zet ik vraagtekens bij de accu test, aangezien ze niet de standaard testmethode hebben kunnen gebruiken, zal daar wel aan liggen.. evenals dat ze de capaciteit op 2000 hebben staan ipv 1950 maar dat zal een typo zijn.

[ Voor 221% gewijzigd door pino85 op 28-02-2013 12:07 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weet niet of T.net ook nog een review gaat doen, die hebben een redelijk consequente testmethode voor de batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Arnoud is groot fan van Windows Phone, zal toch wel een review komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Misschien geeft hij de W1 extra tijd voor een review om alles goed te testen, dat is goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

hjs schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:15:
Arnoud is groot fan van Windows Phone, zal toch wel een review komen :+
Je vergeet de /sarcasme tag :+

Ik mis de Ascend W1 nu al. Ik heb vandaag een normale werkdag en mijn Lumia 800 is nu al bijna leeg, terwijl de Ascend nu nog op minstens 75% had gestaan....

Waarom maken ze nou niet een eenvoudig toestel als de Ascend W1 met 1 GB geheugen en 8 GB opslagruimte? Daar wil ik best 250 euro voor neerleggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Genoeg van die W1's verkopen en Huawei kan dat mischien nog wel eens doen ;)

Steekt die back camera nu uit dat hij niet vlak op de tafel kan liggen, of is hij iets verzonken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

SinergyX schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:59:
Genoeg van die W1's verkopen en Huawei kan dat mischien nog wel eens doen ;)

Steekt die back camera nu uit dat hij niet vlak op de tafel kan liggen, of is hij iets verzonken?
Hij steekt iets uit. Het toestel ligt dus op de camera. Daar zit een chromen randje omheen om de lens te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ah, zoals de HD2 dus, kan ik mee leven :P

Nu wachten tot ze in de winkel te krijgen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Afbeeldingslocatie: http://www.wp7.nl/wp-content/uploads/2013/02/IMG_0612.jpg zo ligt ie dus...

Je kan aan het lichtgrijze kitnaadje zien dat ie niet helemaal recht ligt.

[ Voor 29% gewijzigd door PaT op 01-03-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

PaT schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:50:
[...]

Je vergeet de /sarcasme tag :+

Ik mis de Ascend W1 nu al. Ik heb vandaag een normale werkdag en mijn Lumia 800 is nu al bijna leeg, terwijl de Ascend nu nog op minstens 75% had gestaan....

Waarom maken ze nou niet een eenvoudig toestel als de Ascend W1 met 1 GB geheugen en 8 GB opslagruimte? Daar wil ik best 250 euro voor neerleggen!
W2 misschien binnen een paar maandjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
PaT schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:50:
[...]

Hulde voor je review, PaT _/-\o_ Kijk, daar heeft de mens nou iets aan!

Hetzelfe voor je opmerking. Het eerste WP8 toestel met:
* 4" scherm
* 1 GB RAM
* tenminste 8 GB interne opslag (beter meer)
* grote batterij
* zuinige proc en gpu

.. het maakt mij niet uit of ie blauw of rood of zwart is, welk merk dan ook, en ik vervang mijn Lumia 710.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Dat toestel bestaat al, nl de ativ odyssey http://www.gsmarena.com/samsung_ativ_odyssey_i930-5221.php. Vraag is alleen wanneer die naar europa komt en voor welke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMrPatrick
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-11-2022
Van de 4GB, hoeveel kun je er daadwerkelijk gebruiken voor apps en dergelijke?

Verder is het jammer dat de Lumia 520 geen gorilla glass heeft, is voor mij een must. Dus maar hopen dat de nokia apps beschikbaar worden gemaakt en dat het allemaal nog past..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-05 17:29
Op belsimpel.nl is de Huawei W1 al leverbaar voor €208,00

Er staat een levertijd bij van 5-7 werkdagen.
Deze prijs is inmiddels ook al opgenomen in de pricewatch, maar kan iemand de levertijd verifiëren, aangezien ze zover ik weet de enige shop zijn die hem al te koop aanbiedt.

Bovendien melden meerder bronnen dat hij pas vanaf april beschikbaar zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

chaola schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 08:10:
Dat toestel bestaat al, nl de ativ odyssey http://www.gsmarena.com/samsung_ativ_odyssey_i930-5221.php. Vraag is alleen wanneer die naar europa komt en voor welke prijs.
Behalve dat dat ding echt wel heel erg lelijk qua looks is (Galaxy ripoff) heeft ie volgens mij ook niet ondersteuning voor de juiste GSM/UMTS banden. Samsung heeft dat in het verleden helaas vaker gedaan. Dan hadden wij de Omnia en de VS de Focus. Die Focus lijn is ook nooit naar Europa gekomen. Jammer, want die Odyssey is verder inderdaad een best leuk toestel.
Farmir schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:48:
Op belsimpel.nl is de Huawei W1 al leverbaar voor €208,00

Er staat een levertijd bij van 5-7 werkdagen.
Deze prijs is inmiddels ook al opgenomen in de pricewatch, maar kan iemand de levertijd verifiëren, aangezien ze zover ik weet de enige shop zijn die hem al te koop aanbiedt.

Bovendien melden meerder bronnen dat hij pas vanaf april beschikbaar zou worden?
Wat ik begrepen heb van het PR bureau van Huawei gaat de Ascend W1 deze week uitgeleverd worden. Die data zullen dus best eens kunnen kloppen.

[ Voor 32% gewijzigd door PaT op 06-03-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vodafone is nu ook begonnen met adverteren.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wTzYpqUA9cB3O3evFwsjBGcJ/full.png

Beetje misleidend, exclusief bij Prepaid niet bepaald, wel exclusief voor deze prijs :P

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 08-03-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Er staat pre-order, wanneer komt die dan daadwerkelijk uit? Er is geen extra info :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ik zag dit toestel vanmiddag bij Kijkshop in een Vodafone prepaid pakket liggen voor 149 euro. Heb 'm even vast gehouden, voelde iets minder degelijk aan als de Lumia 800 maar het scheelde niet veel. :) 4 inch scherm, lange accu duur en WindowsPhone8 voor een goeie prijs lijkt mij. :) zelf heb ik liever een clearblack amoled scherm maar als dat je niks uitmaakt go for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

xabre16v schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 19:20:
Ik zag dit toestel vanmiddag bij Kijkshop in een Vodafone prepaid pakket liggen voor 149 euro. Heb 'm even vast gehouden, voelde iets minder degelijk aan als de Lumia 800 maar het scheelde niet veel. :) 4 inch scherm, lange accu duur en WindowsPhone8 voor een goeie prijs lijkt mij. :) zelf heb ik liever een clearblack amoled scherm maar als dat je niks uitmaakt go for it.
Jij hebt zeker ook niet kunnen testen of in de prepaid ook een abbo-sim kan van vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
*zucht* Net even de klantenservice van Vodafone gebeld, en die vertelde mij dat het gewoon moet kunnen. Eenmaal in de Vodafone winkel was het verhaal anders; het kan niet. Wie moet je nu geloven?! ;)

Wel even de W1 in m'n handen gehad. Best aardig voor die 150 euro. Redelijk afgewerkt en gewoon vrij strak uiterlijk, prima dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was eerder in de Kijkshop, daar mag je het niet eens testen :/

Vodafone winkel was hier pas om 13.00 open, dus daar niet geweest.

En kan niet meer inloggen op Twitter, anders Vodafone weer even platgetwit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
In principe is het gewoon niet mogelijk als ik de website moet geloven: http://help.vodafone.nl/a.../321/~/wat-is-een-simlock

Dit komt overeen met wat de verkoper in de winkel vertelde. Wellicht was de helpdesk medewerker een beetje in de war... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonwin7
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 22:26
nu ook op de website van vodafone: https://www.vodafone.nl/s...ei-ascend-w1/sku53740029/

er staat nog steeds geen leverdatum of iets dergelijks bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Op de site van kijkshop is die gewoon de volgende dag geleverd.

http://www.kijkshop.nl/pr...prepaid-huawei-ascend-w1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Nu online
Wanneer komt de eerste praktijk ervaring om met een Vodafone abonnement SIM te proberen of deze werkt met de SIMlock.
Ik nijg om dit toestel toch te kopen en te proberen, maar het is wel een dure les als dit niet werkt. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Hari-Bo op 11-03-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij is ook gewoon in de winkel beschikbaar, zover ik heb gezien enkel de zwarte.
Hari-Bo schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:34:
Wanneer komt de eerste praktijk ervaring om met een Vodafone abonnement SIM te proberen of deze werkt met de SIMlock.
Ik nijg om dit toestel toch te kopen en te proberen, maar het is wel een dure les als dit niet werkt. :P
In theorie niet, die pagina over de simlock van vodafone geeft aan dat het ~50 of ~100 euro kost. Mocht de unlock dus 50 euro zijn, ben je met 150+50 = 200, net zoveel kwijt als een simvrije variant :)
Afhankelijk van je toestel betaal je € 50,84 of € 101,68 voor de unlockcode. Heb je het toestel langer dan 12 maanden in gebruik? Dan is de unlockcode gratis.

[ Voor 52% gewijzigd door SinergyX op 11-03-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Ook al werkt het niet direct, het toestel is voor 10 euro te unlocken, dus dan heb je alsnog een mooie deal. :)

Ik kan het sowieso niet testen nu omdat ik dan eerst een andere simkaart nodig heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Nu online
En besteld, ik zal mijn bevindingen laten weten als ik het toestel binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Ik heb hem net gehaald bij de Kijkshop. In tegenstelling tot wat de klantenservice zei werkt het toestel niet met de Vodafone abbo sim... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Nu online
Reb87 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:20:
Ik heb hem net gehaald bij de Kijkshop. In tegenstelling tot wat de klantenservice zei werkt het toestel niet met de Vodafone abbo sim... :/
Dat wordt order annuleren. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar als je nu voor 50 euro via Vodafone je phone kan unlocken, ben je nog 8 euro goedkoper uit dan de goedkoopste vermelding op dit moment in de PW :P

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Let op:
Het is nadrukkelijk niet de bedoeling om hier te vragen naar hoe unlock codes aangevraagd moeten worden. Het is misschien niet illegaal maar bevindt zich in een te grijs gebied, zodat Tweakers zich daar niet aan wil branden. Zie hiervoor deze link.