Neen.. die gaat op de gourmet!Otherside1982 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:36:
[...]
Dat lijkt met wel lekker voor in de fondue met kerst
[ Voor 21% gewijzigd door Candanz op 28-05-2013 14:39 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Neen.. die gaat op de gourmet!Otherside1982 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:36:
[...]
Dat lijkt met wel lekker voor in de fondue met kerst
[ Voor 21% gewijzigd door Candanz op 28-05-2013 14:39 ]
Niks daarvan, gewoon op de winterbarbeque, kan reserve-Hans aka Nicow het overnemen
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Prima plan, volgende devschuur meeting dus bij jou?Firesphere schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:41:
[...]
Niks daarvan, gewoon op de winterbarbeque, kan reserve-Hans aka Nicow het overnemen
Nicow is dus de nieuwe naam geworden?!Firesphere schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:41:
[...]
Ehhhhhhhh... zo'n groot huis heb ik nietEalanrian schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:43:
[...]
Prima plan, volgende devschuur meeting dus bij jou?
Geen idee eigenlijk, het is de beste naam die ik tot nu toe heb gehoord of in me op is gekomen. Ze luistert er in ieder geval (nog) niet naar.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:48:
[...]
![]()
Een kerstavatar dus. Al lijkt Hans me inderdaad best lekker op de gourmet of steengrill.
Die kan ook best rond om een vuurkorf/de bbq hoor. Biertje er bij en gaan met die bbq.
Precies zo moeilijk hoeft het niet te zijnCandanz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:07:
[...]
Die kan ook best rond om een vuurkorf/de bbq hoor. Biertje er bij en gaan met die bbq.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Het biertje moet nog wel lukken, maar ik mag niet bbq'en op m'n balkon... dus dat wordt op gemeenteterrein bbq/vuurkorf...
Als de gemeente dan niet te moeilijk doet moet dat best kunnenFiresphere schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:12:
[...]
Het biertje moet nog wel lukken, maar ik mag niet bbq'en op m'n balkon... dus dat wordt op gemeenteterrein bbq/vuurkorf...
En dat is dan natuurlijk wel op z'n Amerikaans, er is een winkelcentrum in de buurt om te halen waar je zin in hebt
En anders gaat de gemeente toch op de bbq.Ealanrian schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:23:
[...]
Als de gemeente dan niet te moeilijk doet moet dat best kunnen
Och nee, de gemeente vindt het best, als het netjes blijft, dus geen brandvlekken enzo in't gras, heb wel eens gehad bij een bbq dat de politie langs kwam om te melden dat't eigenlijk niet mocht, maar in ruil voor 2 (gare) karbonades, het allemaal prima wasEalanrian schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:23:
[...]
Als de gemeente dan niet te moeilijk doet moet dat best kunnen
[ Voor 34% gewijzigd door Firesphere op 28-05-2013 15:34 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
alleen nog een datum danFiresphere schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:12:
[...]
En dat is dan natuurlijk wel op z'n Amerikaans, er is een winkelcentrum in de buurt om te halen waar je zin in hebt
Klopt, was ook niet serieus bedoeld, maar ze hebben wel een stuk vlees gehad. Gewoon op een mooie zomerdag enzo, het was duidelijk geen probleem, lekker relaxt..oisyn schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:34:
Wat technisch gezien omkoping is. Een ambtenaar mag in z'n geheel niets aannemen van derden.
[ Voor 7% gewijzigd door Firesphere op 28-05-2013 15:36 ]
Zolang het maar niet aanstaande zondag is, dan zit ik bij iemand in Hoge Hexel, leuk ADSL lijntje van 5mbit.. daar blijft dus echt niks van over.
Ik heb het geluk dat m'n rode auto best kan dienen met kerstFiresphere schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:33:
[...]
Ik moet eens een kerstHans frutselen. Kan ik beter nu mee beginnen, met mijn fotosoep skills is'ie dan nog niet klaar voor kerst
Maar die kan dan weer niet op de barbequeGunirus schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:43:
[...]
Ik heb het geluk dat m'n rode auto best kan dienen met kerst
Hier ziet het eruit alsof het elk moment kan beginnen regenen.Candanz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:59:
Het is wel weer voor de bbq. Nu heb ik er nog zin in ook.
Als je een trekhaak hebt kan je er de bbq achterhangen:
* Firesphere pakt de gereedschapskist er bij
Denk niet dat het frame waar die bbq op staat het houdt als hij >320kg is.Gunirus schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:03:
Trekhaak is geen probleem, mag wel maar 320 kg slepen en moet geremd zijn
Hij heeft zo te zien toch geen remmen dus het mag al nietCandanz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:08:
[...]
Denk niet dat het frame waar die bbq op staat het houdt als hij >320kg is.
Avdi Grim
The trouble with LaTeX is that there is SO MUCH to learn that you feel like you're being productive instead of wasting time.
[ Voor 68% gewijzigd door Firesphere op 28-05-2013 16:20 ]
http://jvectormap.com/maps/countries/netherlands/TheNephilim schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:14:
Een kaartje van Nederland met aanklikbare provincies, dat moet echt met image maps ofzo?
dan steek ik die bank die nog in de schuur ligt wel in de hens.Gunirus schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:21:
[...]
Voor 300 euro mag je m'n huidige auto ombouwen tot BBQ
Je beledigt m'n auto.Firesphere schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:22:
[...]
dan steek ik die bank die nog in de schuur ligt wel in de hens.
Nee, ik heb geen zin om 300 euro uit te geven aan iets wat ik niet nodig hebGunirus schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:23:
[...]
Je beledigt m'n auto.
Straks komt ie je lekker boos omverrijden
Terecht. Hij kan niet eens achteruit rijdenFiresphere schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:25:
[...]
Nee, ik heb geen zin om 300 euro uit te geven aan iets wat ik niet nodig heb
Wow, thanks! ^^
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Kwam hem gister toevallig tegen, thank god voor browser history!TheNephilim schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:29:
[...]
Wow, thanks! ^^
/me Doet cookie voeren aan GeertJam
Is beveiliging zodat die lekker snel oplaad. Onze Galaxy Tab geeft een waarschuwing dat het niet zo efficiënt is als je de tab blijft gebruiken, maar geeft je iig die mogelijkheid nog.OkkE schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:35:
Dafuq?!
Wij hebben sinds kort een simpele Android tablet (goedkoop dingetje) op werk om te kunnen testen. Kan je dat ding niet gebruiken als die aan de oplader hangt!![]()
Er kwam alleen een icoontje in beeld met een stekkertje... haal ik m van de oplader af, hoppa, direct beeld. Dat verzin je toch niet.
[ Voor 19% gewijzigd door BikkelZ op 28-05-2013 16:48 ]
iOS developer
Vinkje "Stay awake" aanzetten in de developer settings verhelpt het ook niet? (Als die nog niet tussen je settings staat even een par keer op "Build number" tappen onderin "about phone").jbdeiman schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:47:
[...]
Is beveiliging zodat die lekker snel oplaad. Onze Galaxy Tab geeft een waarschuwing dat het niet zo efficiënt is als je de tab blijft gebruiken, maar geeft je iig die mogelijkheid nog.
Zeker als je lekker (flink) wilt testen, is het irritant als je zo'n ding moet opladen voor je hem weer kan gebruiken.
Held!Sleepkever schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:53:
[...]
Vinkje "Stay awake" aanzetten in de developer settings verhelpt het ook niet? (Als die nog niet tussen je settings staat even een par keer op "Build number" tappen onderin "about phone").
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Graag gedaanOkkE schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:58:
[...]
Held!
Nooit aan gedacht dat het misschien wel eens een developer setting kon zijn.Nu blijft het scherm wel netjes aan tijdens opladen.
1
2
3
| var query = from f in foo select f; var list = query.Skip(100).Take(100).ToList(); |
[ Voor 28% gewijzigd door kenneth op 28-05-2013 17:16 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
^ Wat hij zegt.
Bij transip mounten ze alleen de ISO vanaf hun storage dus kan je het hele installatieproces zelf doorlopen, is wel makkelijker danCandanz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 17:08:
Server gereed staan bij Strato, ik log dus in op control panel > stel het in al webserver, doe maar CentOS,
Kan je de taal kiezen, de enigste optie is dus nederlands... ik begin al te huilen en kan nog niet eens inloggen op de server.
Maar TransIP doet niet dedi's leveren, en die data verkeer bij strato is leuk.Megamind schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 17:19:
[...]
Bij transip mounten ze alleen de ISO vanaf hun storage dus kan je het hele installatieproces zelf doorlopen, is wel makkelijker dan
Die tool van transip is wel goud, HTML5 om je console te managen.
Ik ben verre van een sql-expert, ik moest wel even een minuutje kijken naar het gegenereerde statement. Die Skip en Take is een stuk eenvoudiger.
Wat dat betreft is XAML veel fijner (verder vind ik XAML in bijna alle opzichten inferieur aan HTML):bdalenoord schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 17:59:
Aaargh. CSS/HTML. Why...?
Ik wil (evt met Bootstrap) 2 kolommen, 1 van 250px breed en 100% hoog en een die de rest van de ruimte vult. Zou niet zo moeilijk moeten zijn... Maar dat is het dus wel.
1
2
3
4
5
6
| <Grid> <ColumnDefinitions> <ColumnDefinition Width="250" /> <ColumnDefinition Width="*" /> </ColumnDefinitions> </Grid> |
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Maar ligt dat dan niet aan de container die er weer omheen zit?bdalenoord schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:05:
Qua breedte kom ik er waarschijnlijk wel uit maar de linker kolom wil gewoon niet naar 100% hoogte rekken... behalve als ik hem absoluut positioneer waardoor ik zeker weet dat de andere kolom qua breedte niet goed gaat komen.
iOS developer
iOS developer
D'r zullen vast edge-cases zijn, maar gebaseerd op de info die je geeft kan het gewoonbdalenoord schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:22:
@Bikkelz nope, direct childs van de body, welke een 100% min-height heeft... Is een bekend probleem (SO staat er vol mee, kan gewoon niet)...
Ik ga maar voor een Javascript-oplossing... Dan lukt het wel namelijk
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
login as: root root@idebug.it's password: Last login: Tue May 28 17:47:16 2013 from 195.69.225.50 [root@h2172839 ~]# asda -bash: asda: opdracht niet gevonden [root@h2172839 ~]#
[ Voor 102% gewijzigd door Candanz op 28-05-2013 18:41 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Maar ik zit achter 29 verschillende proxies en gebruik ook nog een IP Spoofer.
Ik moet nu ook werken via SSH op een nederlandse distro van debian. Normaal geen probleem met debian, echter de nederlandse variant... Ga dan maar eens debuggen. Niet normaal hoe irritantCandanz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:40:
*rant* wat is een half engelse half nederlandse linux omgeving toch kloten om op te werken *rant*
login as: root root@idebug.it's password: Last login: Tue May 28 17:47:16 2013 from 195.69.225.50 [root@h2172839 ~]# asda -bash: asda: opdracht niet gevonden [root@h2172839 ~]#
Heb je last van segmentatie fouten?Gropah schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:51:
[...]
Ik moet nu ook werken via SSH op een nederlandse distro van debian. Normaal geen probleem met debian, echter de nederlandse variant... Ga dan maar eens debuggen. Niet normaal hoe irritant
Maar nergens een knop ervoor omdat direct te doenBest practise: The exact same selector is alreay defined on line 7. Consider consolidation the duplicate style rules
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Geen VS gebruiken, problem solvedF.West98 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:55:
Hmm..
Twee stylesheets samenvoegen. In VS regent het paarse kringellijntjes:
oa
Dan is 'ie alsnog niet samengevoegd
Misschien doe ik dat wel, blijft erg stil bij Matasano.Daos schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:00:
[...]
Als je de tijd hebt, waarom doe je dan niet mee met de [Programming Contest 5] Tuintopia?
login as: root root@idebug.it's password: Last login: Tue May 28 19:08:33 2013 from 52498ad5.cm-4-2c.dynamic.ziggo.nl [root@h2172839 ~]# asf -bash: asf: command not found [root@h2172839 ~]#
export LANG=en_GB.UTF-8 export LANGUAGE=en_GB.utf8 export LC_ALL=en_GB.UTF-8
[ Voor 22% gewijzigd door Candanz op 28-05-2013 19:15 ]
Verwijderd
Heb ook gisteren mailtje gestuurd en heb zojuist antwoord gekregenEllos schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:02:
[...]
Misschien doe ik dat wel, blijft erg stil bij Matasano.
Heb ze een mailtje gestuurd maar krijg so far geen antwoord.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| <?php
$im = ImageCreateFromGif("todo.gif");
$image="todo.jpg";
$aa = $HTTP_GET_VARS['aa'];
//The numbers are the RGB values of the color you want to use
$black = ImageColorAllocate($im, 0, 0, 0);
//The canvas's (0,0) position is the upper left corner
//So this is how far down and to the right the text should start
$start_x = 83;
$start_y = 188;
Imagettftext($im, 32, 1, $start_x, $start_y, $black, 'koz.otf', "X");
$start_x = 200;
$start_y = 188;
Imagettftext($im, 32, 1, $start_x, $start_y, $black, 'koz.otf', $aa);
$start_x = 200;
$start_y = 355;
Imagettftext($im, 32, 1, $start_x, $start_y, $black, 'koz.otf', $ab);
$start_x = 200;
$start_y = 426;
Imagettftext($im, 32, 1, $start_x, $start_y, $black, 'koz.otf', $ac);
$start_x = 200;
$start_y = 500;
Imagettftext($im, 32, 1, $start_x, $start_y, $black, 'koz.otf', $ad);
#anderschizzlegebeurthierna |
ora et labora
Dan staat register_globals aan. Dat dat nog bestaatmrc4nl schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:59:
ik ben niet goed met php maar php hoort toch geen variabelen in vars te printen zonder GET VARS?
[ Voor 7% gewijzigd door Alex) op 28-05-2013 23:16 ]
We are shaping the future
Ik inderdaad ook!Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:46:
[...]
Heb ook gisteren mailtje gestuurd en heb zojuist antwoord gekregen
ah had de commotie om register_globals en de beveiligingsproblemen nooit begrepen, nu dus wel, thxAlex) schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:15:
[...]
Dan staat register_globals aan. Dat dat nog bestaat
ora et labora
Het is sinds 5.4 weg, maar de meeste webhosts draaien zwaar verouderde php versies.Alex) schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:15:
[...]
Dan staat register_globals aan. Dat dat nog bestaat
Inderdaad.StM schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 01:25:
[...]
Het is sinds 5.4 weg, maar de meeste webhosts draaien zwaar verouderde php versies.
Dat is wel een hele kleine hoster dan? Lijkt me een slecht idee op een shared hosting (als het dat tenminste is).F.West98 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 01:54:
[...]
Inderdaad.
Ik ben ook heel blij dat ik bij een kleinere hoster zit. Ik zag dat er 5.3 op stond en vroeg of het mogelijk was om 5.4 te krijgen. 10 minuten later was 'ie gecompileerd en stond het online
Krijg je dan virtueel bier en chips?Aloys schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:46:
Vandaag een lekker feestje op IRC voor de Laravel 4 Launch.
Driving a cadillac in a fool's parade.
Verwijderd
Hoe kan je het huis verlaten zonder eten? Ik moet en zal eten 's ochtendsVerwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:21:
With ^^
Happy bday!
offtopic:
Ik wil taart, ik sterf van de honger. Ben deze morgen vergeten te eten.
Verwijderd
Te laat opgestaan. Ik ben wakker geworden om kwart na 8. Dan snel in de douche gesprongen (ik word niet wakker zonder douchen) en vertrokken.Ealanrian schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:22:
[...]
Hoe kan je het huis verlaten zonder eten? Ik moet en zal eten 's ochtends

[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 29-05-2013 10:07 ]
Firesphere schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:44:
Wie heeft er een bakkie koffie voor me? Het is nat buiten en ik ben wel toe aan wat warms.
gefeliciteerd!Gropah schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:02:
Dank voor de felicitatie's. Hier is de taart:
qua volume genoeg voor iedereen, qua pixels niet
Danku voor de taart, gefeliciteerd!Gropah schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:02:
[afbeelding]
@hieronder
403 is toch geen foutcode voor koffie?
Stuuk
Ik krijs 's ochtends echt geen hap binnen. Erger nog mijn eerste honger komt pas tegen 11uur ofzo, waardoor ik dus tijdens het middagmaal ook totaal geen honger meer hebEalanrian schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:22:
[...]
Hoe kan je het huis verlaten zonder eten? Ik moet en zal eten 's ochtends
RTFM!
Een taart met brandende kaarsjes, best toepasselijk met jouw avatarGropah schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:02:
[afbeelding]
@hieronder
403 is toch geen foutcode voor koffie?
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq