Als ik me niet vergis gaat dat laatste niet meer. Daarnaast kan je maximaal 100 referrals hebben. Na deze 100 referrals krijg je geen extra ruimte meer bij. Been there, done thatkwaakvaak_v2 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:01:
Zakelijk account of gewoon 9,99 per maand betalen(of heel slim veel gratis ruimte verdienen met referrer code's en adsense
)
Externe server overwegen?.Gertjan. schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:52:
[...]
De upload staat mij sowieso tegen, ik heb een inhouse TFS draaien die ook van buiten benaderbaar is (door klanten en andere ontwikkelaars). 1 mbit up is dan niet erg grappig
Ik kan bevestigen dat het niet meer werkt. Na 40 euro was ik er al met data, dus heb nu nog 35 euro oid op adsense staan.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:02:
[...]
Als ik me niet vergis gaat dat laatste niet meer. Daarnaast kan je maximaal 100 referrals hebben. Na deze 100 referrals krijg je geen extra ruimte meer bij. Been there, done that
klopt volgens mij wel inderdaad... maximaal 18GB extra via referrals.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:02:
[...]
Als ik me niet vergis gaat dat laatste niet meer. Daarnaast kan je maximaal 100 referrals hebben. Na deze 100 referrals krijg je geen extra ruimte meer bij. Been there, done that
koop je er een HTC bij krijg je nog een keer 23gig voor 2 jaar grati$
* Kips heeft 44,875GB
Verwijderd
Ik zit ergens rond de 34GBKips schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:09:
[...]
klopt volgens mij wel inderdaad... maximaal 18GB extra via referrals.
koop je er een HTC bij krijg je nog een keer 23gig voor 2 jaar grati$
* Kips heeft 44,875GB
Geen idee. Het is de zakelijke account. Volgens mij is de grootte afhankelijk van het aantal gebruikers ofzo. Maar tis inderdaad 14,8TB op het moment.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:58:
[...]
14800GB? Hoe heb je dat gedaan? Ik heb net even een kijkje genomen op hun website en het grootste volume dat ik tegenkwam was 1TB (voor bedrijven).
Ik wel, moet een Google Wallet aanmaken. Daarbij moet ik weer een land en adres opgeven. Vind het geen goed idee om dan een ander adres op te geven en wel m'n eigen cc gegevens te gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:56:
[...]
Ik kan me niet herinneren dat ik heb dat heb moeten doen ...
Dat gaat hem niet worden dus!
Verwijderd
Hmm, Google Wallet: Niet aan gedacht. Die heb ik eens moeten aanmaken voor het aankopen van enkele Android apps.TheNephilim schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:12:
[...]
Ik wel, moet een Google Wallet aanmaken. Daarbij moet ik weer een land en adres opgeven. Vind het geen goed idee om dan een ander adres op te geven en wel m'n eigen cc gegevens te gebruiken.
Dat gaat hem niet worden dus!
Verwijderd
Na wat aanpassingen werkt het wel: ik was vergeten overal in de chain std::move te gebruiken..oisyn schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:49:
[...]
Nee, dan moet je 'm expliciet moven naar de ItemDeleter. Je kan natuurlijk gewoon beide varianten implementeren. Nu is je class niet compatible met r-values (stel een functie returnt een object by value dat heel duur is om te destructen, dan wil je 'm wellicht meteen naar een ItemDeleter moven)
Ik heb gewoon een synology thuis staan en daar speel ik mijn muziek vanaf. Geen gedoe meer met diensten en werkt ook gewoon op mijn telefoon enzo.
Lekker op de bank
Verwijderd
Kan je die ook van buitenaf bereiken dan?ZaZ schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:47:
Ik heb gewoon een synology thuis staan en daar speel ik mijn muziek vanaf. Geen gedoe meer met diensten en werkt ook gewoon op mijn telefoon enzo.
http://tfs.visualstudio.com/ heb je zeker al overwogen?.Gertjan. schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:52:
[...]
De upload staat mij sowieso tegen, ik heb een inhouse TFS draaien die ook van buiten benaderbaar is (door klanten en andere ontwikkelaars). 1 mbit up is dan niet erg grappig
Heb je dan een App ofzo op je telefoon staan?ZaZ schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:47:
Ja, er je kan die apps voor Android en IOS downloaden (gratis)TheNephilim schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:16:
[...]
Heb je dan een App ofzo op je telefoon staan?
Of ze er ook voor WP zijn weet ik eigenlijk niet
Lekker op de bank
Ik heb mijn muziek allemaal via Spotify. Heeft een client voor windows (en vast ook wel voor Mac en Linux) en er zijn apps voor Android, IOS en misschien ook wel WP. Nadeel: je betaalt een tientje per maand om geen reclames te krijgen en te kunnen downloaden naar mobile devices (daarna kun je wel offline al je muziek luisteren).
Of je hebt een ADSL verbinding via KPN (of een van hun dochters) en je dat abonnement gratishylke94 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:56:
Ik heb mijn muziek allemaal via Spotify. Heeft een client voor windows (en vast ook wel voor Mac en Linux) en er zijn apps voor Android, IOS en misschien ook wel WP. Nadeel: je betaalt een tientje per maand om geen reclames te krijgen en te kunnen downloaden naar mobile devices (daarna kun je wel offline al je muziek luisteren).
Heb net even gekeken (we zitten hier bij KPN), maar voor hun Spotify Premium, moeten we 10,17 euro extra betalen. Dan ben ik dus goedkoper uit als ik het zelf doe.Evilbee schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:58:
[...]
Of je hebt een ADSL verbinding via KPN (of een van hun dochters) en je dat abonnement gratis
Haha, ik zit hier naar DWDD University te kijken over Silicon Valley. Aan het einde fietst er iemand met een vreemde bril op. Dit is dus Project Glass. Meteen raakt iedereen daar in de stress
haha
Verwijderd
De tweede aflevering? Heb je toevallig een linkje? Ik vond de eerste aflevering namelijk best interessant.Martindo schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:28:
Haha, ik zit hier naar DWDD University te kijken over Silicon Valley. Aan het einde fietst er iemand met een vreemde bril op. Dit is dus Project Glass. Meteen raakt iedereen daar in de stresshaha
Ja. http://dewerelddraaitdoor...der-Kloepping.3006.0.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:30:
[...]
De tweede aflevering? Heb je toevallig een linkje? Ik vond de eerste aflevering namelijk best interessant.
Deze gaat over het huidige Silicon Valley, komende vrijdag gaat het over de toekomst van silicon valley
Met een beetje google niet zo moeilijk te vindenVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:30:
[...]
De tweede aflevering? Heb je toevallig een linkje? Ik vond de eerste aflevering namelijk best interessant.
http://www.uitzendinggemi...ringen/1340814?id=1340814
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ik had em afgelopen vrijdag gemist.. Ga em zo ook maar eens bekijken. Heeft iemand nog ergelijke fouten kunnen vinden of is die van betere kwaliteit dan de eerste aflevering?
Oh, ik dacht dat ze dat bij iedereen gratis hadden gemaakt. Via XS4All is het in ieder geval gratis.hylke94 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:05:
[...]
Heb net even gekeken (we zitten hier bij KPN), maar voor hun Spotify Premium, moeten we 10,17 euro extra betalen. Dan ben ik dus goedkoper uit als ik het zelf doe.
ik vind de eindredactie bij DWDD University ook niet altijd even sterk; wellicht dat dit komt om dat het ook begrijpbaar moet zijn voor mensen die niet bekend zijn met een bepaald vakgebied... maar ze slaan soms net even iets te snel de plank mis op het moment dat ik toevallig wel bekend ben met de materie.
CodeKit 
Waarom steelt dat ding constant m'n focus!
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
? Ik heb ook CodeKit maar nergens last van? Bij mij blijft ie netjes in de achtergrond z'n ding doen.Firesphere schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:19:
CodeKit
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik heb alle instellingen al geprobeerd, maar hij blijft de focus stelen, gigantisch irritant.OkkE schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:23:
[...]
? Ik heb ook CodeKit maar nergens last van? Bij mij blijft ie netjes in de achtergrond z'n ding doen.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Vandaag is de eerste dag dat ik in de nieuwe kantoorruimte voor externen hier werk. Wel een mooie plek, maar wel lastig als het licht om de 6 minuten dimt en daarna gewoon uitgaat. Het licht wordt gestuurd met een bewegingssensor en ik zit er blijkbaar te ver vanaf. Om de 6 minuten moet ik hier dus als een zot staan zwaaien naar die sensor om het licht terug aan te krijgen.
All the frickin' time. Ik weet te veel van de onderwerpen die ik interessant vind. Ik heb die eerste talk van prof. Robert Dijkgraaf bijgewoond over het universum, maar ik vond er echt geen zak aan. Het is voornamelijk bedoeld voor het grote publiek, niet voor enthousiastelingenLaurens-R schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:14:
ik vind de eindredactie bij DWDD University ook niet altijd even sterk; wellicht dat dit komt om dat het ook begrijpbaar moet zijn voor mensen die niet bekend zijn met een bepaald vakgebied... maar ze slaan soms net even iets te snel de plank mis op het moment dat ik toevallig wel bekend ben met de materie.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Edit: Woops, ik denk dat ik nogal spoil.
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 14:38 ]
Probeer eens "Tom" en dan de spoiler volgen
Ik vin'm droog
Nee
Bert heeft namelijk een banaan in zijn oor.
Hoera!
Het werkt! Vul nu een echte naam in.
edit: Daarnaast schijn ik een luxe geitenkaas tosti te zijn
[ Voor 11% gewijzigd door HMS op 07-05-2013 14:45 ]
Waar heb jij op gezocht dat je "hoera het werkt" krijgt?HMS schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:43:
[...]
[...]
edit: Daarnaast schijn ik een luxe geitenkaas tosti te zijn
Yep, de hosted/externe variant heb ik wel eens bekeken. Maar helaas kan ik mijn repositories daar niet zo lekker splitsen. Maar ik zit wel serieus te overwegen om mijn TFS elders te gooien. Misschien een server huren ofzo (hetzner heeft leuk spul, de gene die mij hier die tip gaf: Thanks, mijn klant is erg happyHMS schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:54:
[...]
http://tfs.visualstudio.com/ heb je zeker al overwogen?
Nadeel van out-house is dat je alles "buitenom" moet sturen, bij grote checkins/checkouts loop je alsnog tegen de snelheidsbeperking...
Daarnaast draait het hele handeltje samen met een test SQL-server en test IIS op een machine, die laatste twee wil ik proberen in house te houden, maar dan zit je wederom met je toegang van buiten af. Op mijn prive Ziggo lijntje werkt het perfect (zolang mijn IP niet aangepast wordt), maar als ik extern ga zitten apprecieert mijn vrouw het ook als ik alle ICT troep meeneem
Ik vind die 10 euro nog acceptabel. Mijn Spotify staat ongeveer de hele dag aan en heb diverse devices met offline muziek. Werkt heerlijkhylke94 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:56:
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Simpel: testFiresphere schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:46:
[...]
Waar heb jij op gezocht dat je "hoera het werkt" krijgt?
Je zou ook eens bij www.ovh.nl kunnen kijken. Ik ben er erg tevreden over!.Gertjan. schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:47:
Yep, de hosted/externe variant heb ik wel eens bekeken. Maar helaas kan ik mijn repositories daar niet zo lekker splitsen. Maar ik zit wel serieus te overwegen om mijn TFS elders te gooien. Misschien een server huren ofzo (hetzner heeft leuk spul, de gene die mij hier die tip gaf: Thanks, mijn klant is erg happy).
[ Voor 56% gewijzigd door HMS op 07-05-2013 14:55 ]
Eric is een tosti. Eric is de tosti der tosti's, namelijk de Tosti Pepersalami-Oude Kaas. Deze tosti is, net zoals de bijbehorende persoon, bijzonder lekker en heet.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Roel is ook een leuke tosti
Prachtig hoe er van die grappige totaal nutteloze sites bestaan
Tja, je kan ook moeilijk hele moeilijke dingen gaan uitleggen. Uiteindelijk is het kennisniveau van mensen die daar zitten gewoon enorm laag. Dan moet je met een slimme begrijpelijke manier komen om dat uit te kunnen leggen..oisyn schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:31:
[...]
All the frickin' time. Ik weet te veel van de onderwerpen die ik interessant vind. Ik heb die eerste talk van prof. Robert Dijkgraaf bijgewoond over het universum, maar ik vond er echt geen zak aan. Het is voornamelijk bedoeld voor het grote publiek, niet voor enthousiastelingen
Nog leuke Tosti's: Gert, Naam, Obama, Alexander, Paus, Kip, Hans, Beatrix, Julius
Ja vandaag niet zo veel zin, 38 openstaande issues is een beetje te veel naar mijn zin. De meeste zijn wel kleine dingen maar toch, niet echt hoop gevend zo'n lange lijst.
Ja vandaag niet zo veel zin, 38 openstaande issues is een beetje te veel naar mijn zin. De meeste zijn wel kleine dingen maar toch, niet echt hoop gevend zo'n lange lijst.
[ Voor 56% gewijzigd door Otherside1982 op 07-05-2013 15:06 ]
Ja, ook Hare Koninklijke Hoogheid Beatrix Wilhelmina Armgard prinses van Oranje-Nassau prinses van Lippe-Bisterfeld, koningin der Nederlanden etc. etc. etc. is een tosti! De Majesteit gaat door het leven als een ware Tosti Napoléon!. Bij het bereiden van de tosti moet ze wel opletten dat ze zich niet in haar vingers snijdt. Blauw bloed smaakt niet lekker bij gesmolten kaas..
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Coen vind ik wel leuk 
spoiler:
Mijn baas heet Coen
[ Voor 42% gewijzigd door Firesphere op 07-05-2013 15:06 ]
Dat is uiteraard waar; maar het is gewoon een programma over populaire wetenschap en door er 'university' achter te plakken zou het sjiek moeten klinken alsof het heel wat zou zijn.Martindo schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:00:
[...]
Tja, je kan ook moeilijk hele moeilijke dingen gaan uitleggen. Uiteindelijk is het kennisniveau van mensen die daar zitten gewoon enorm laag. Dan moet je met een slimme begrijpelijke manier komen om dat uit te kunnen leggen.
Maar ik heb ze al zo vaak op onjuistheden betrapt dat ik gewoon me eerder erger aan het programma en de enigszins pretentieuze benaming er van.
Je kan ook kijken naar wat ervoor staat: DWDD is niet echt voor hoogopgeleide mensen, me dunkt, ook al pretendeert de presentator van het programma 10 boeken op een avond te lezen.
Kom ik ook aan als ik de Donald Duck meetelDavio schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:07:
ook al pretendeert de presentator van het programma 10 boeken op een avond te lezen.
Oei, ik heb een pandapunt gescoord
Wat is dat toch eigenlijk puberaal van mij... Beetje schuttingtaal tegen dat ding aan slingeren
Krijg plots zin in tosti's
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Of rick. Of astley.
Nou ja, zo erg is die muziek nou ook weer niet, rondje songfestival kijken en ik kan zo 20 ergere nummers aanwijzen.
Wat heb je dan tegen dat ding aan geslingerd?.Gertjan. schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:25:
[...]
Oei, ik heb een pandapunt gescoord
Wat is dat toch eigenlijk puberaal van mij... Beetje schuttingtaal tegen dat ding aan slingeren![]()
Daar kan ik je vrij rap vanaf helpen. Probeer eens "Nicole"
(Ow, sorry voor de dubbelpost!)
[ Voor 8% gewijzigd door Firesphere op 07-05-2013 15:39 ]
Verwijderd
"Slet" levert je er sowieso 1 op.Firesphere schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:38:
[...]
Wat heb je dan tegen dat ding aan geslingerd?
Een ander woord voor dame van plezier/lichte zedenFiresphere schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:38:
[...]
Wat heb je dan tegen dat ding aan geslingerd?
Ook wat vrouwelijk vlees geprobeerd, maar dat vonden ze vieze tosti's
Dat ziet er uit als een Tosti Beatrix
idemVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:44:
Mijn god, een kwartier van m'n tijd verkloot aan tosti's. Bedankt, Devschuur.
SorryVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:44:
Mijn god, een kwartier van m'n tijd verkloot aan tosti's. Bedankt, Devschuur.
Ik vind Sofie wel leuk, als tosti dan, maar helaas is ze geen tosti.
Geert, Mark, Femke (enzovoorts, politici dus)Otherside1982 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:03:
Nog leuke Tosti's: Gert, Naam, Obama, Alexander, Paus, Kip, Hans, Beatrix, Julius
Is het eigenlijk mogelijk om cross domain ajax calls te doen. Ik snap best dat dat standaard niet kan uit veiligheidsoverwegingen (en juich dat ook toe), maar er bestaat bijvoorbeeld wel een HTTP header die een site terug kan sturen om de browser te laten weten dat andere domeinen ook requests mogen doen. Maar als ik gewoon een intern scriptje heb dat runt in mijn browser, en alleen in mijn browser, is er dan een mogelijkheid om alsnog om die limitatie heen te komen? Bijv. door expliciete toestemming vanuit de user?
Met IE: De betreffende sites toevoegen aan Trusted Sites en bij security voor Trusted Sites XSS filtering disablen?.oisyn schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:00:
Is het eigenlijk mogelijk om cross domain ajax calls te doen. Ik snap best dat dat standaard niet kan uit veiligheidsoverwegingen (en juich dat ook toe), maar er bestaat bijvoorbeeld wel een HTTP header die een site terug kan sturen om de browser te laten weten dat andere domeinen ook requests mogen doen. Maar als ik gewoon een intern scriptje heb dat runt in mijn browser, en alleen in mijn browser, is er dan een mogelijkheid om alsnog om die limitatie heen te komen? Bijv. door expliciete toestemming vanuit de user?
Dat kan volgens mij met: Access-Control-Allow-Origin: http://foo.example.oisyn schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:00:
https://developer.mozilla.../HTTP/Access_control_CORS
En chrome kan ik opstarten met --disable-web-security (oid), maar ik zoek eigenlijk een optie die standaard werkt zonder handeling vooraf.Davio schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:03:
[...]
Met IE: De betreffende sites toevoegen aan Trusted Sites en bij security voor Trusted Sites XSS filtering disablen?
Dat zei ik:TheNephilim schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:05:
[...]
Dat kan volgens mij met: Access-Control-Allow-Origin: http://foo.example
https://developer.mozilla.../HTTP/Access_control_CORS
Maar ik wil dus naar een ander domein connecten dat ik niet in mijn beheer heb..oisyn schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:00:
maar er bestaat bijvoorbeeld wel een HTTP header die een site terug kan sturen om de browser te laten weten dat andere domeinen ook requests mogen doen.
[ Voor 84% gewijzigd door .oisyn op 07-05-2013 16:08 ]
Dat is gewoon om te zorgen dat de werknemers fit blijvenOtherside1982 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:28:
Vandaag is de eerste dag dat ik in de nieuwe kantoorruimte voor externen hier werk. Wel een mooie plek, maar wel lastig als het licht om de 6 minuten dimt en daarna gewoon uitgaat. Het licht wordt gestuurd met een bewegingssensor en ik zit er blijkbaar te ver vanaf. Om de 6 minuten moet ik hier dus als een zot staan zwaaien naar die sensor om het licht terug aan te krijgen.
Wikipedia: Cross-origin resource sharing.oisyn schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:00:
De grootste beperking is dat het pas vanaf IE 10 goed werkt.
Je kunt natuurlijk altijd terugvallen op JSONP, dat werkt ook nog best wel redelijk. Het is al even geleden overigens, dat ik er echt wat mee gedaan heb.
Nogmaals, het domein waar ik naar wil verbinden is niet in mijn beheer. Ik kan dus geen JSONP support of HTTP headers toevoegen.
Owh, dat maakt het wel erg lastig. Wellicht kun je dan een proxy opzetten, maar iets anders kan ik niet bedenken.oisyn schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:08:
Nogmaals, het domein waar ik naar wil verbinden is niet in mijn beheer. Ik kan dus geen JSONP support of HTTP headers toevoegen.
Dan kom je in de hoek van het rommelen met de instellingen van de browser of een proxy er tussen zetten. Maar het is niet standaard mogelijk als de andere partij er geen ondersteuning voor bied..oisyn schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:08:
Zo doe ik het nu ja, een scriptje op de webserver die dan zelf het request relayt. Beetje sufTheNephilim schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:10:
[...]
Owh, dat maakt het wel erg lastig. Wellicht kun je dan een proxy opzetten, maar iets anders kan ik bedenken
.edit: hmm als ik 'm nou redirect mbv de Location header, voldoet ie dan nog wel aan de same origin policy?
[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 07-05-2013 16:13 ]
Nee, das toch logisch dat je dit niet vanuit de client kan forceren?.oisyn schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:00:
Je kunt wel http misbruiken natuurlijk en een standaard request doen en dit vervolgens clientside parsen naar het juiste formaat (json, xml, etc). B.v. middels een proxy.
Nm.. dat zei je net dus zelf al
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 07-05-2013 16:19 ]
Ik dacht veel gemist te hebben, gaat de helft van alle posts gewoon over tosti's. 
Welke is 't geworden?
You're welcome.Gertjan. schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:47:
[...]
Misschien een server huren ofzo (hetzner heeft leuk spul, de gene die mij hier die tip gaf: Thanks, mijn klant is erg happy).
Het is de Root Server EX 6S geworden. We zaten te twijfelen tussen die en een i7 versie, maar uiteindelijk besloten voor servergrade spul te gaan, dus een Xeon en Enterprise disks. Bevalt best goed
Intel® Xeon® E3-1245 Quadcore
incl. Hyper-Threading Technology
RAM32 GB ECC RAMHard disks2 x 3 TB SATA 6 Gb/s HDD 7200 rpm (Software-RAID 1) Enterprise class
Wil wel lekker snel dat ding
Overigens hebben we wel onze eerste aanvaring gehad met de helpdesk. We wilden wat ip's hebben, maar ze weigerden om ip's toe te kennen voor subdomeinen. Het argument dat IIS in principe alleen naar een IP wil luisteren op https ging er niet in... Gelukkig konden we het anders oplossen, maar het was toch wel even een wtf
Afgezien van dit topic is het wel erg stil geworden bij Programming. Hebben jullie een schrikbewind gevoerd?
De grootste/belangrijkste bij Populaire onderwerpen bovenaan /14 is Koffie
Is dat verkeerd dan?Daos schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:08:
Hahaha, ik vermaak me nog steeds met die tosti site. Zitten wel pareltjes tussen 
Thomas
Nee
Thomas dacht dat het bij de buren gezelliger was. Hij had gelijk.
Stefan
Nee
Stefan dacht dat het bij de buren gezelliger was. Hij vergistte zich.
Rene
Nee
een eigen huis
een tosti-apparaat
en altijd iemand in de buurt die goede Tosti's maakt.
Vooral bij Nico hebben ze zich uitgesloofdRenee
Reja
We zagen hem allemaal aankomen. Renee is net een Tosti Kaas.
Waarom is dat logisch? Je krijgt toch ook een popup bar bij dingen als activex controls, plugins, gebruik van clipboard, locatiegegevens, etc?Bosmonster schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:18:
[...]
Nee, das toch logisch dat je dit niet vanuit de client kan forceren?
Doutzen:HMS schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:07:
Hahaha, ik vermaak me nog steeds met die tosti site. Zitten wel pareltjes tussen
Vooral bij Nico hebben ze zich uitgesloofd
Harry is ook geniaalNet als Wopke, Hidde, Tsjitske, Joppe, Tsjibbe, Siebe, Rintje, Lobke en Yfke is Doutzen een Tosti Elfstedentocht. Doutzen is daarnaast ook nog eens heel erg lekker.
Recept:
Een van de lekkerste tosti's uit de noordelijke regionen van ons land, is de Tosti Elfstedentocht. De tosti werd bedacht in 1909, en sindsdien maar 15 keer gemaakt. Het is dus een hele speciale tosti. In de friese taal staat hij ook wel bekend als de Booieram mey gesmol'n kaes, hamlapp'n, koek en zopie. Ofwel: de Tosti der Tosti's Wanneer het twee weken minstens tien graden heeft gevroren in de Friese vaarten, steken sinds 1909 de alle rayon-tostihoofden hun koppen bij elkaar om te vergaderen over de komst van een eventuele Elfstedentosti. Wanneer in alle rayons het brood dik genoeg is (minstens 15 centimeter), en de tosti-ijzers goede vooruitzichten bieden, wordt de tosti gebakken. Dat bakproces kan lang duren. Men start om zes uur 's-ochtends, bakt tweemaal langs Bartlehiem, kluunt soms een stukje, ontwijkt minstens vijfendertig wakken, en brengt vervolgens de tosti naar de Bonkevaart, om hem daar door de ijsmeester te laten goedkeuren. Vervolgens moet de voorzitter van de Elfstedentostivereniging het sein 'Iet geat oan' geven, en dan mag Eric Hulzebosch met Henk Angenent vechten om de winst van de tosti. Dat doen ze door een tocht van 200 kilometer te schaatsen, maar dat is weer een ander verhaal.
Sjoerd is een Tosti Vieze Man. Lekker met een gehaktbal en saus. Oooooh ballen in mijn buik.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Luuk 
Adolf is wel een tosti. Helaas heeft hij zijn naam echter niet mee. Sinds die man met die snor staat hij ook wel bekend als de Foute Tosti
Rare vogel in spe
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.