.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
En dan nog 4 keer zo lang...
Eh... Je plaatje doet het niet, vraagt om een login.Evilbee schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:55:
Firefox is vaag aan het doen. Mijn context menu laat alle mogelijk opties zien:
[afbeelding]
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Volgens mij doen wel meer dingen raar, het plaatje is stuqueEvilbee schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:55:
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Gropah op 18-04-2013 16:57 ]
Oh, lekker faal. Zou nu gefixed moeten zijnKorben schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:56:
[...]
Eh... Je plaatje doet het niet, vraagt om een login.
Moah, nog niet hoor: Error 137 (net::ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED): Unknown error.Evilbee schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:01:
[...]
Oh, lekker faal. Zou nu gefixed moeten zijn
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Waar haal je die info vandaan? De mensen die nu zo'n apparaat hebben zitten in het Explorer program, wat effectief een soort bèta is, en ik vind het niet meer dan logisch dat je die niet mag verkopen op Ebay als je om het idee wat je er voor had exclusieve toegang hebt gekregen tot een device. Bij de consumerversie is dat natuurlijk wat anders, maar volgens mij heeft Google nergens bevestigd dat daarvoor hetzelfde geldt.pdebie schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:56:
[...]
Nee, dat geldt voor de ontwikkelaars. Het gaat straks ook voor consumenten gelden.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Vaag, hier op verschillende browsers/PC geprobeerd. Maar ik krijg die fout niet. Lijkt een DNS fout...HMS schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:05:
[...]
Moah, nog niet hoor: Error 137 (net::ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED): Unknown error.
herkenbaar...
*hier ook een zwart kijker*
Driving a cadillac in a fool's parade.
Verwijderd
Ook last van gehad, bleek veroorzaakt te worden door Firebug.Evilbee schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:55:
[afbeelding]
* Firesphere wijst naar Firefox ervaringen topic
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ahh nice. Ik zal eens in dat ervaringen topic kijken.Firesphere schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:29:
Disable firebug zou het moeten oplossen naar het schijnt.
* Firesphere wijst naar Firefox ervaringen topic
Zoiets? http://www.adhocbeheer.nl/aanbod/kantoor-tilburg-68435/.Gertjan. schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:39:
Omdat ik nog niet weet wat het gaat brengen vind ik het zonde om nu heel veel geld te moeten besteden aan een kantoor... Ik wil eigenlijk voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
In de meeste bedrijfsverzamelgebouwen zijn er wel gedeelde meetingkamertjes. En de vraag is natuurlijk hoe erg het is om een kamer met 2 bureaus en een vergadertafel te hebben. Tenzij privacy een probleem is of vergaderingen frequent zijn. (Sterker nog, de werkplek waar ik nu zit heeft 2/3 bureaus, een vergadertafel, en een tv voor presentaties/gaming. Verder zijn er in het gebouw genoeg andere plekken voor meetings. De TV maakt wel dat deze kamer soms wordt uitgeleend.)
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Op zich zou het wel kunnen, maar dan zo'n constructie zou ik mijzelf al helemaal geen 5 jaar op vast willen leggen. Flex huren zou wel een optie zijn, maar helaas doen ze dat alleen in de grote(re) steden.pedorus schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:38:
[...]
Zoiets? http://www.adhocbeheer.nl/aanbod/kantoor-tilburg-68435/
In de meeste bedrijfsverzamelgebouwen zijn er wel gedeelde meetingkamertjes. En de vraag is natuurlijk hoe erg het is om een kamer met 2 bureaus en een vergadertafel te hebben. Tenzij privacy een probleem is of vergaderingen frequent zijn. (Sterker nog, de werkplek waar ik nu zit heeft 2/3 bureaus, een vergadertafel, en een tv voor presentaties/gaming. Verder zijn er in het gebouw genoeg andere plekken voor meetings. De TV maakt wel dat deze kamer soms wordt uitgeleend.)
Maar naarmate ik langer denk begin ik meer te neigen naar zo'n tijdelijke flex oplossing
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
[ Voor 14% gewijzigd door pedorus op 18-04-2013 17:53 ]
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Onderhandelen is inderdaad wel een optiepedorus schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:52:
Die 5 jaar lijkt mij een sterk verhaal; klinkt als of onderhandelen of verder zoeken. Er staat heel veel kantoorruimte leeg.. (Maar in je eentje huur je natuurlijk geen groot gebouw en het is een stuk leuker als er meerdere soortgelijke bedrijfjes in een pand zitten.) Vraag anders vooral aan andere soortgelijke bedrijfjes/startups in de omgeving lijkt me.
Er is wel wat ruimte, maar vaak inderdaad grote verdiepingen of hele gebouwen. Ben nu vooral aan het kijken wat er is, maar niet alles staat op funda dus je moet ook alle makelaars aflopen.
Eerst maar een keuze maken, dingen bezichtigen en dan maar eens onderhandelen
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
[ Voor 0% gewijzigd door GateKeaper op 18-04-2013 22:16 . Reden: domme typo ]
Omgeving 's-Hertogenbosch, Breda is nog een stukje verder helaas.GateKeaper schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:13:
Omgeving Breda zat je toch? Op google zoeken doet ook wonderen in zie zin. "Flex+kantoor+breda" brengt je bijvoorbeeld bij Breda businesspark. In 't hoge noorden (Leeuwarden) hebben we zo ook een aantal van die panden. Als ik dat daar zo zie, € 350,- / maand, dan loop je met een lease termijn van 3 tot 6 maand ook weinig risico.
De prijsrange + leasetermijn kloppen overigens wel een beetje met mijn verwachtingen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Vind de bedragen overigens enorm meevallen. Had 't duurder verwacht.
Ik heb het sinds vanavond ook aan staan, moet ook nog even wennen aan de kleur. Maar als je nu in de opties even wisselt tussen normaal en Halogeen (dat is mijn avond stand), dan merk je wel dat normaal te blauw en fel is voor dit tijdstip (tenzij jij onder een tl-buis zit, maar dat moet je ook niet doen).pdebie schreef op donderdag 18 april 2013 @ 23:30:
zojuist fl.lux geinstalleerd. Die rode waas is wel ontzettend wennen. Het is nu al te laat om het effect te merken, omdat ik het pas net 3 minuten geinstalleerd heb. Vanaf morgenavond ga ik het merken denk/hoop ik.
vooral als je de trage overgang instelt, heb je't niet eens door. Maar doe maar eens een preview, dan merk je ineens hoe fel je standaard instelling is aan je ogen.pdebie schreef op donderdag 18 april 2013 @ 23:30:
zojuist fl.lux geinstalleerd. Die rode waas is wel ontzettend wennen. Het is nu al te laat om het effect te merken, omdat ik het pas net 3 minuten geinstalleerd heb. Vanaf morgenavond ga ik het merken denk/hoop ik.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik zou de transition op slow (60m) zetten, dat scheelt al een stuk ten opzichte van de snelle transitie.pdebie schreef op donderdag 18 april 2013 @ 23:30:
3400K hier. Blij dat het zomer wordt, dan wordt m'n beeldscherm iets later op de dag lelijk verkleurd
Klopt, de mac-versie kan lager dan de windows versie. Ah well.Caelorum schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 00:15:
Hmm, die beperking zal wel alleen voor de windows versie zijn dan
[afbeelding]
Nee, redshift kan nog veeeeeel lager, maar redshift heb ik maar heel kort gebruikt. Het is echt ruk en verstoort je beeld. Tenminste, op 8 verschillende monitoren, allemaal gingen ze flikkeren.Caelorum schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 00:25:
Toch jammer.. Vraag mij af of Redshift daar ook last van heeft..
Weer eens iets in PHP gemaakt waarvan ik eerst dacht: "Dat gaat mijn pet te boven, a.k.a. rocketscience". Heb het toch voor elkaar in 2.5 uur tijd een grid te genereren voor een agenda. Maximaal 42 hokjes aangezien bij een zondag de 1e de dinsdag op een 7e rij dan de 31e is. Precies vierkant per hokje en een hover die steeds een datum/dag "oplicht". Werkt met, gelukkig, alle maanden! Alleen nog even oplossing vinden om een hele lege rij weg te "filteren".
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Ik heb hier gisteren Solarized ingesteld in VS2010. Weet zeker dat ik de juiste versie heb en ook hier blijft alles behalve het editor venster gewoon wit.pdebie schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:58:
voor VS 2010 heb je aparte schemes. Wellicht dat je per ongeluk de verkeerde versie heb gedownload?
Je hebt je editor syntax highlighting en je theme. Het thema veranderd je visual studio uiterlijk (behalve dan je panels in 2010 dus blijkbaar). De syntax highlighting veranderd alleen je editor.RobertMe schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:07:
[...]
Ik heb hier gisteren Solarized ingesteld in VS2010. Weet zeker dat ik de juiste versie heb en ook hier blijft alles behalve het editor venster gewoon wit.
(http://stackoverflow.com/...lution-explorer-in-vs2010)
Je kan toch ook je Windows kleurenschema aanpassen? Zo pas ik altijd de witte achtergrond aan naar een lichtgrijs en installeer ik het zune theme (zwarte titelbalken en taakbalk in windows XP of kies een zwart/donker schema in windows 7.Erwin537 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:52:
Met al dat gepraat over themes gisteren heb ik er gisteren eentje thuis geïnstalleerd (VS 2012) en dat was wel heel erg prettig. Nu wilde ik dat hier op mijn werk ook doen (VS 2010), maar daar heb je dus geen drol aan. Het thema wordt toegepast op een aantal onderdelen, maar de panelen blijven wit omdat die nog niet omgezet zijn naar WPF. Alleen een andere kleur voor de editor schiet ook niet op, die witte vlakken leiden veel te veel af. En dan kan ik die editor wel full screen zetten, maar dat is ook niet praktisch.
Zelf gebruik ik ook Solarized Dark in mijn IDE. Ik heb die zelfs zo ingesteld dat ieder block niveau een ander kleurtje krijgt uit het solarized palet om goed onderscheid te maken tussen de verschillende niveaus. Ik zal straks eens kijken om een screenshot te maken.
Daar heb ik dan net weer geen zin inOtherside1982 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:14:
[...]
Je kan toch ook je Windows kleurenschema aanpassen? Zo pas ik altijd de witte achtergrond aan naar een lichtgrijs en installeer ik het zune theme (zwarte titelbalken en taakbalk in windows XP of kies een zwart/donker schema in windows 7.
Zelf gebruik ik ook Solarized Dark in mijn IDE. Ik heb die zelfs zo ingesteld dat ieder block niveau een ander kleurtje krijgt uit het solarized palet om goed onderscheid te maken tussen de verschillende niveaus. Ik zal straks eens kijken om een screenshot te maken.
Ik ben wel benieuwd naar je screenshot.
Windows thema kan ik hier helaas niet aanpassen. Is geblokt door de administrator
Reden hiervoor is dat er hier mensen waren die foto's op de achtergrond van de pc hadden staan. Dit straalde geen professionaliteit uit en dus werd dat allemaal geblokt.
[ Voor 52% gewijzigd door PdeBie op 19-04-2013 09:44 ]
Typisch, waarom niet gewoon een normale 'regel'; geen eigen achtergrond voor je bureaublad instellen...pdebie schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:42:
Windows thema kan ik hier helaas niet aanpassen. Is geblokt door de administrator
Reden hiervoor is dat er hier mensen waren die foto's op de achtergrond van de pc hadden staan. Dit straalde geen professionaliteit uit en dus werd dat allemaal geblokt.
Een eigen achtergrondje vind ik overigens niet zo erg, zolang het maar geen foto's van de kinderen zijn ofzo. Daar kan ik me enorm aan storen en daarnaast zijn ze vaak ook mooi uitgerekt enzo, of heel vaag omdat ze van Facebook geplukt zijn
Waar je je al niet druk om kan maken.TheNephilim schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:49:
[...]
Een eigen achtergrondje vind ik overigens niet zo erg, zolang het maar geen foto's van de kinderen zijn ofzo. Daar kan ik me enorm aan storen
Overigens heb ik me een tijdje terug wel deze ingesteld als background
Ja, dat denk ik dus ook. Plus, als zo'n leuke familiefoto de persoon achter die computer iets gelukkiger maakt..RobertMe schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:57:
Wat maakt een background nu uit? Ik zie die normaal alleen als ik 's morgens de PC afzet en als ik hem 's middags weer afsluit.
Overigens heb ik me een tijdje terug wel deze ingesteld als background
Sinds gisteren overgeschakeld naar Source Code Pro font dat hier gisteren passeerde.
Otherside1982 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:00:
Dit is mijn aangepaste Solarized thema dat ik gebruik in Delphi met aparte kleuren per block niveau.
Sinds gisteren overgeschakeld naar Source Code Pro font dat hier gisteren passeerde.
[afbeelding]
Delphi is niet case sensitive? regel 20 List[I] regel 22..List[i]
Verwijderd
who NeedsSomeFrobbling deze fijne ochtend?Otherside1982 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:00:
Dit is mijn aangepaste Solarized thema dat ik gebruik in Delphi met aparte kleuren per block niveau.
[afbeelding]
Dit is mijn Visual Studio 2012 met het lichte Solarized thema en Source Code Pro:Otherside1982 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:00:
[afbeelding]

Ja, ik heb een grote font-size; normaal is het venster gemaximaliseerd en zie je een stuk meer.
Source Code Pro heb ik nog niet geprobeerd, ga ik eens even checken! Heb de Source font-family ook op m'n eigen website, mooi fontje.
Verwijderd
Ik.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:30:
Zonder een oeverloze "mijne-is-beter" discussie te willen starten: Wie gebruikt hier K&R style brackets (Egyptian brackets)?
Ik.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:30:
Zonder een oeverloze "mijne-is-beter" discussie te willen starten: Wie gebruikt hier K&R style brackets (Egyptian brackets)?
Ik volg altijd de styleguide van de desbetreffende taal. Als ik dus in C++ bezig ben gebruik ik K&R.
Voor alle andere talen gebruik ik Egyptian Brackets (en voor Ruby dus niks)
Yep, hier ook! In C++ in ieder gevalVerwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:30:
[ Voor 3% gewijzigd door El_kingo op 19-04-2013 10:32 ]
Verder qua highlighting en fonts: Ik heb ook Solarized (Dark meestal), plus Inconsolata als font.
Ik ook! ^^Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:30:
ik zal dit even uitleggen. Er moet een werkstuk over Turkijë en de EU gemaakt worden.
Hier het gesprek (voor de duidelijkheid is leraar L en ik M).
L: Je hebt een onvoldoende.
M: Waarom dat.
L: Je mist een paar onderdelen die je moet hebben.
M(verbaast): Wat dan precies.
L: Je mist een mening, bronvermelding en conclusie.
M(nog steeds verbaast): Maar die heb ik.
L: Nee ik zie ze niet in jou verslag.
M: Maar mijn bronvermelding staat op de volgende bladzijde, mijn mening achterin en mijn conclusie onder heb kopje conclusie.
L: Ja ik zie het niet in je stukje.
M(Nu licht geïrriteerd): Maar ze staan allemaal een paar bladzijdes verder.
L: Ja ik zie ze hier inderdaad.
M: Ja maar waarom heb ik dan nu een onvoldoende?
L: Ja het is ook nog een (Ik citeer) "Hap snap" verhaal.
M(nu bijna echt boos): Maar is dat de reden voor zo'n slecht cijfer?
L: Ja maar als je het verbeterd en opnieuw mailt dan kan je nog een 8 krijgen ofzo.
Ben hierna weggelopen.
Dit is waarschijnlijk het grootste WTF moment van dit schooljaar.
Je weet zeluf
Alleen voor PHP en Javascript, de rest allman brackets.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:30:
Lol.. zo heb ik werkelijk waar eens een discussie gehad n.a.v. een tentamen. Cijfer was verder goed, maar verbaasde me dat het niet hoger was. Dus heb inzage gevraagd.CP3BEST schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:48:
<--(Vul hier erg scheldwoord in)---> mijn maatschappij leraar,
Eén van de vragen was het verschil tussen WFS en WMS uitleggen. Wél, ik heb 't helemaal uitgelegd. Gebasseerd op XML verhaal, blabla.. alleen WFS is vectordata, waar WMS rasterdata is. Uitgelegd dat WMS in verschillende formaten kan serveren, jpg, png, tiff, whatever, en dat tiles meestal zo'n 256x256px zijn.
Zijn conclusie, fout.. ik had moeten zeggen dat WMS plaatjes serveert! Dus ik ook: "Euhmz, dat staat er toch? Rasterbestanden in de vorm van een png, jpg, ... met veelal de afmeting van...". Nou, dat was wel heel technisch omschreven dan! Hij begreep er niks van, en kwam tot de conclusie dat mijn antwoord te technisch was.
Ik voel je pijn.GateKeaper schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:52:
[...]
Lol.. zo heb ik werkelijk waar eens een discussie gehad n.a.v. een tentamen. Cijfer was verder goed, maar verbaasde me dat het niet hoger was. Dus heb inzage gevraagd.
Eén van de vragen was het verschil tussen WFS en WMS uitleggen. Wél, ik heb 't helemaal uitgelegd. Gebasseerd op XML verhaal, blabla.. alleen WFS is vectordata, waar WMS rasterdata is. Uitgelegd dat WMS in verschillende formaten kan serveren, jpg, png, tiff, whatever, en dat tiles meestal zo'n 256x256px zijn.
Zijn conclusie, fout.. ik had moeten zeggen dat WMS plaatjes serveert! Dus ik ook: "Euhmz, dat staat er toch? Rasterbestanden in de vorm van een png, jpg, ... met veelal de afmeting van...". Nou, dat was wel heel technisch omschreven dan! Hij begreep er niks van, en kwam tot de conclusie dat mijn antwoord te technisch was.
Dit soort leraren hadden hun diploma eigenlijk gewoon niet moeten krijgen vind ik.
Je weet zeluf
Oh snap!!pdebie schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:01:
Wij hadden op het HBO een leraar die niet wist wat abstracte klassen waren
Dat moet wel een BADASS zijn geweest.
Je weet zeluf
[ Voor 5% gewijzigd door Erwin537 op 19-04-2013 11:09 ]
Verwijderd
Heb hetzelfde met mijn master thesis gehad. Had mijn reet er afgewerkt in dat jaar onderzoek, kreeg ik een 8 terug. Had zelf hoger ingeschat en ook ingezet. Wilde er eerst niet op in gaan maar dacht als ik het niet doe, vergeef ik het mezelf later nooit het niet te hebben gedaan. Was ook tijdnood door traagheid van beoordelende kant, want het cijfer kwam letterlijk 1 uur binnen voor de deadline. Als die niet werd gehaald kon ik pas een half jaar later afstuderen. Dus ik bellen met beoordelaar, vragen om uitleg. Ja zegt ie: "Een negen is bij mij perfect en het was zeker uitzonderlijk werk maar niet perfect, dus een punt lager, een 8". Ik: "Waar is een 10 dan voor?" Beoordelaar: "Ja dat is onzin"GateKeaper schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:52:
[...]
Lol.. zo heb ik werkelijk waar eens een discussie gehad n.a.v. een tentamen. Cijfer was verder goed, maar verbaasde me dat het niet hoger was.
Dit was dus een uitzichtloze discussie, maar ik had nog een laatste wapen. Een mede student die voor mij was afgestudeerd bij de baas van mijn beoordelaar had voor zijn, naar mijn mening beduidend slechtere werk een 9 ontvangen. Oorspronkelijk wilde ik dit argument niet gebruiken, maar in dit geval kon ik het niet laten. Toen ik het zei ging hij meteen met zijn meerdere bespreken. Belt hij terug: "Heb het met mijn baas besproken en die jongen heeft inderdaad een 9 gekregen en wij zijn het er ook beide mee eens dat jouw werk veel beter is.... je krijgt dus een 8.5"
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:12:
Belt hij terug: "Heb het met mijn baas besproken en die jongen heeft inderdaad een 9 gekregen en wij zijn het er ook beide mee eens dat jouw werk veel beter is.... je krijgt dus een 8.5"
![]()
Daarnaast beoordeelt iedereen anders, dus je krijgt inderdaad onlogische verschillen. Ik zou vooral gewoon trots zijn op je eigen 8/8,5 en niet naar anderen kijken. Je kunt je eigen werk terecht verdedigen en er trots op zijn; lekker boeiend wat een ander krijgt. Al voelt het direct erna wellicht onrechtvaardig.
Het trieste is....tegen dit soort uitspraken kan je gewoon niks inbrengen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:12:
[...]
"Heb het met mijn baas besproken en die jongen heeft inderdaad een 9 gekregen en wij zijn het er ook beide mee eens dat jouw werk veel beter is.... je krijgt dus een 8.5"
![]()
@hierboven, in zulke situaties gaat het niet eens meer om het cijfer, maar om het principe. De houding van de docent. De afsluitende opmerking zoals ik hierboven citeer. Dat is wat de nachtmerries oplevert, niet dat cijfer
[ Voor 15% gewijzigd door GateKeaper op 19-04-2013 11:21 ]
Ze kunnen alleen niet alles baseren op een cijfer dat ooit te hoog uit uitgeschreven natuurlijk.
Beste, dit een nieuw vak in deze richting waar ik zelf ook nog niet zo veel van snap. Dus ik verwacht van jullie dat jullie de powerpoints voor de les al eens goed bekijken, dan kunnen jullie deze zelf uitleggen aan je medestudenten, want ik kan zelf maar voor 30% volgen wat erin staat.
RTFM!
Dat is echt stukken beter dan docenten die maar 30% begrijpen, en 70% aan feiten erbij verzinnen. Zoooo... ik heb een discussies gehad tijdens colleges._Moe_ schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:21:
Wij hadden een leerkracht die in zijn eerste les letterlijk zei:
Beste, dit een nieuw vak in deze richting waar ik zelf ook nog niet zo veel van snap. Dus ik verwacht van jullie dat jullie de powerpoints voor de les al eens goed bekijken, dan kunnen jullie deze zelf uitleggen aan je medestudenten, want ik kan zelf maar voor 30% volgen wat erin staat.
Een docent is ook niet alwetend. Je moet je ook inlezen en gaan studeren als je een vak gaat geven. En als je op het laatste moment op een nieuw vak wordt gezet, dan is het niet vreemd dat de docent dingen soms ook nog niet begrijpt._Moe_ schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:21:
Wij hadden een leerkracht die in zijn eerste les letterlijk zei:
Gewoon doorlezen: "But don’t worry, the jQuery team still supports the 1.x branch which does run on IE 6/7/8." Dit was al héél lang bekend. Alle huidige functionaliteit blijft ondersteund in 1.x, alle nieuwe dingen gaan naar 2.0 en veel nieuwe dingen komen ook nog in 1.x: "we’ve got jQuery 1.x to handle older browsers and fully expect to support it for several more years"_Moe_ schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:22:
[...]
"As promised, this version leaves behind the older Internet Explorer 6, 7, and 8 browsers"
[ Voor 14% gewijzigd door HuHu op 19-04-2013 11:25 ]
Ach ja, als je die oude browsers nog gaat ondersteunen maak je nooit stappen vooruit_Moe_ schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:22:
"As promised, this version leaves behind the older Internet Explorer 6, 7, and 8 browsers"
Verwijderd
Helemaal mee eens, had daarom uiteindelijk ook vrede met die 8.5Bosmonster schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:21:
Mjah, die 9 is eigenlijk te hoog, jouw 8.5 niet te laag.
Ze kunnen alleen niet alles baseren op een cijfer dat ooit te hoog uit uitgeschreven natuurlijk.
De oorspronkelijke onvrede kwam voort uit de onterechte 8
*FTFY_Moe_ schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:22:
[...]
gelukkig draait de helft van onze eindgebruikers nog op windows XP met IE8 *sarcasm*_Moe_ schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:22:
[...]
IE 6 en 7 snap ik, maar 8? IE 8 heeft nog steeds een substantieel marktaandeel. Hoeveel is afhankelijk van de bron; StatCounter meldt 10%, NetMarketShare meldt dan weer 23% (maar daar is IE nog steeds verreweg marktleider met 55%)._Moe_ schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:22:
[...]
De meeste bedrijven ondersteunen IE 8 gewoon nog, dus het lijkt me dat jQuery 2.0 initieel zal worden genegeerd.
Dat is nu juist wat ik het eerst volgende jaar ook nog ga doen seKorben schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:34:
[...]
De meeste bedrijven ondersteunen IE 8 gewoon nog, dus het lijkt me dat jQuery 2.0 initieel zal worden genegeerd.
RTFM!
Als ik jou was.. zou ik gelijk emigreren!alienfruit schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:51:
Lekkere vrienden, nodig je ze uit voor een laatste borrel. Hebben ze allemaal geen tijd.
lekker gevatGateKeaper schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:53:
[...]
Als ik jou was.. zou ik gelijk emigreren!
zet 't kratje bier maar hier neer dan...alienfruit schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:51:
Lekkere vrienden, nodig je ze uit voor een laatste borrel. Hebben ze allemaal geen tijd.
TGIF
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.