Gebruik ik ook bij Yii, http://www.yiiframework.c...-is-oem-licensed-for-yii/
Is het geen idee om die IISExpress-directory te verplaatsen naar ergens buiten je My Documents en dan een directory junction te maken?CodeCaster schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:02:
VS2012 faal nummer zoveel. IIS Express, dat daarbij wordt meegeleverd, plaatst zijn configuratie- en logbestanden standaard en ongevraagd in ... My Documents. Dat is sowieso al een faal (*kuch* AppData), maar hier is die directory geredirect naar het netwerk, waardoor 'ie traag opstart en reageert en crasht als het netwerk slecht bereikbaar is.
Er is een SO-vraag over, maar zonder antwoord. Eens even verder Googlen.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Verwijderd
Er is ook een Rails-gemGusev schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:36:
[...]
Gebruik ik ook bij Yii, http://www.yiiframework.c...-is-oem-licensed-for-yii/
Ah kijk, had al het vermoeden dat je niks in PHP deed
Dat is inderdaad ook een oplossing, maar een workaround (en zegt die junction niet alsnog toedeledokie als het netwerk plat ligt?). MS zegt zelf dat de locatie van die directory configureerbaar is:Korben schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:37:
[...]
Is het geen idee om die IISExpress-directory te verplaatsen naar ergens buiten je My Documents en dan een directory junction te maken?
Volgens ProcMon wordt die key ook succesvol gelezen bij het starten van IIS Express, maar dankzij de fantastische documentatie (dit is alles wat erover te vinden is) staat er niet wat je moet doen als 'ie het daar ingevulde pad vervolgens doodleuk negeert en toch weer in My Documents gaat zitten schrijven.IIS 8.0 Express supports changing the user's home directory, which is mapped to the %IIS_USER_HOME% variable in configuration. By default this path is located at %UserProfile%\Documents\IISExpress, but users can change this by setting a CustomUserHome registry property in HKCU\Software\Microsoft\IISExpress, or by specifying the "/userhome" parameter when launching iisexpress.exe.
[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 12-04-2013 14:52 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Hier nog een lurker.
Kan er niet een gewoon een lurkers corner gemaakt worden dan kan iedereen daar lekker lurken, niet dat er veel gepost zal worden...
Kan er niet een gewoon een lurkers corner gemaakt worden dan kan iedereen daar lekker lurken, niet dat er veel gepost zal worden...
Je weet zeluf
Als je hier alleen maar komt stangen mag je wat mij betreft ook gewoon weg blijven.Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:47:
[...]
Precies, beetje meeposten vooral lezen. Maak ik ze ook niet zo bang.
Luek zo'n prutsdag met sockets. Eerst een stuk van je data missen in een data transfer wat door een eof character in de random data blijkt te komen vervolgens met UDP sockets aan het prutsen... Bijna weekend
Domme vraag misschien, maar bestaat die directory wel, heb je er schrijfrechten in en zie je die directory niet ergens langskomen in procmon?CodeCaster schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:46:
[...]
Dat is inderdaad ook een oplossing, maar een workaround (en zegt die junction niet alsnog toedeledokie als het netwerk plat ligt?). MS zegt zelf dat de locatie van die directory configureerbaar is:
[...]
Volgens ProcMon wordt die key ook succesvol gelezen bij het starten van IIS Express, maar dankzij de fantastische documentatie (dit is alles wat erover te vinden is) staat er niet wat je moet doen als 'ie het daar ingevulde pad vervolgens doodleuk negeert en toch weer in My Documents gaat zitten schrijven.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Altijd even vriendelijk, die pdebiepdebie schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:51:
[...]
Als je hier alleen maar komt stangen mag je wat mij betreft ook gewoon weg blijven.
Ik heb getest met en zonder die directory, maar hij maakt hem in My Documents ook weer zelf aan nadat ik hem heb verwijderd.Korben schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:57:
[...]
Domme vraag misschien, maar bestaat die directory wel
Ja, ik heb schrijfrechten op de parent-directory, en na het toevoegen van een backslash in het pad èn een logoff werkt het (en ja, ik had alle iisexpress.exe- en devenv.exe-processen gekilld voor het te testen).heb je er schrijfrechten in en zie je die directory niet ergens langskomen in procmon?
Althans, werken, de directory wordt nu aangemaakt en gevuld. Visual Studio negeert de settings echter, en gaat bij het laden van het Web-project toch weer op de (redirected) My Documents folder staan te lezen (omdat het project op Launch with IIS Express staat, neem ik aan):
Creation of the virtual directory http://localhost:nnn/ failed with the error: Filename: redirection.config Error: Cannot read configuration file
Dan maar redirecten.
En waarom gooit VS nog steeds de geconfigureerde Startup Projects-configuratie weg als een startup-project niet geladen kan worden, én slaat 'ie dat ongevraagd op?
[ Voor 28% gewijzigd door CodeCaster op 12-04-2013 15:17 ]
Komt op Dronten uit, terwijl ik in Groningen zit. (KPN)Just smile schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:24:
[...]
Piwik gebruikt de API versie van MaxMind Geoip. Een demo van MaxMind: http://www.maxmind.com/en/geoip_demo
Staat de informatie daar wel correct? Ik heb daar diverse testen mee gedaan en bij alle IP-adressen kwamen de juiste woonplaatsen te zien.
Bij mij wist hij niet meer dan 'Europe, The Netherlands' te meldenphex schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:34:
[...]
Komt op Dronten uit, terwijl ik in Groningen zit. (KPN)
Weesp.. Ik zit in bergen op zoomJust smile schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:24:
[...]
Piwik gebruikt de API versie van MaxMind Geoip. Een demo van MaxMind: http://www.maxmind.com/en/geoip_demo
Staat de informatie daar wel correct? Ik heb daar diverse testen mee gedaan en bij alle IP-adressen kwamen de juiste woonplaatsen te zien.
Van ons serverpark denkt ie dat dat in Vught staat, terwijl dat toch echt in Eindhoven staat. Scheelt maar 30 km, maar toch.
Ook bij mij alleen "Netherlands, Europe".
Overigens gaat het bijna altijd mis, meestal denken zulke diensten dat ik in Den Haag zit, wat toch zo'n 100km verder is.
Overigens gaat het bijna altijd mis, meestal denken zulke diensten dat ik in Den Haag zit, wat toch zo'n 100km verder is.
Ik heb precies de zelfde coordinaten, volgens die website -- en zit in Zeeland.phex schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:37:
Bij mij ook niet hoor, maar hij liet een geocode zien: 52.5, 5.75.
Die komt uit in Dronten.
[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 12-04-2013 15:41 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Nou ventheman, deze API kun je wel links laten liggen ;P
[ Voor 3% gewijzigd door phex op 12-04-2013 15:42 ]
Verwijderd
Stangen? Nee, meelezen.pdebie schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:51:
[...]
Als je hier alleen maar komt stangen mag je wat mij betreft ook gewoon weg blijven.
Ja sorry, maar dit is een devschuur om als uitlaatklep te dienen over je werk etc. Niet om anderen hier te bestempelen als tere zieltjes etc. Ga dat gedrag maar lekker op een ander forum vertonen.
Anyway: bijna 16.00 uur. Laatste uurtje mooi aan m'n eigen vrijdag middag projectje werken. Zoals bekend heb ik een topic over het deployen van websites, dus ben hier nou mee aan het spelen.
Hier geeft MaxMind gewoon het goede dorp aan. Best eng...
De waarheid is pijnlijkpdebie schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:57:
[...]
Ja sorry, maar dit is een devschuur om als uitlaatklep te dienen over je werk etc. Niet om anderen hier te bestempelen als tere zieltjes etc. Ga dat gedrag maar lekker op een ander forum vertonen.
Anyway: bijna 16.00 uur. Laatste uurtje mooi aan m'n eigen vrijdag middag projectje werken. Zoals bekend heb ik een topic over het deployen van websites, dus ben hier nou mee aan het spelen.
Verwijderd
Heb je serieusjes gegeten vanmorgen? Jeetje...pdebie schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:57:
[...]
Succes met je projectje
Grom.
2 uur verder en dan blijkt de feature niet meer in de nieuwe versie werkt.
2 uur verder en dan blijkt de feature niet meer in de nieuwe versie werkt.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ze maakt me anders wel erg bang hoorpdebie schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:57:
[...]
Nothing to see here!
*gromble*
Sommige mensen die hier op tweakers zitten, zijn een beetje simple minded. Ik heb een aantal TS'sen hier (wie niet), 1 daarvan is het grote stream een game topic, welke helaas niet zo groot is. Daarin staat echter ook een lijst met allemaal tweakers die streamen. Best tof en leuk en mensen willen daar nog wel eens op. Prima, daarvoor heb ik onder de tabel al het volgende staan:
Wil je er ook in? Stuur dan een DM naar 1 van de auteurs van dit topic met daarin het volgende:
Echter krijg ik nog regelmatig DM's waar de dollar tekens nog in staan, de url-tag weg is of ze sturen het zonder tablerow... Ik was altijd zo aardig om het nog even aan te passen, maar ik denk dat ik in het vervolg maar gewoon het er in pleur. Niet mijn probleem, right?
Sommige mensen die hier op tweakers zitten, zijn een beetje simple minded. Ik heb een aantal TS'sen hier (wie niet), 1 daarvan is het grote stream een game topic, welke helaas niet zo groot is. Daarin staat echter ook een lijst met allemaal tweakers die streamen. Best tof en leuk en mensen willen daar nog wel eens op. Prima, daarvoor heb ik onder de tabel al het volgende staan:
Wil je er ook in? Stuur dan een DM naar 1 van de auteurs van dit topic met daarin het volgende:
code:
1
2
3
4
5
| [tr]
[td bgcolor=#fafafa align=center]$JeNaam[/td]
[td bgcolor=#fafafa align=center][url]$LinkToStream[/url][/td]
[td bgcolor=#fafafa align=center]$WhatYouStream[/td]
[/tr] |
Echter krijg ik nog regelmatig DM's waar de dollar tekens nog in staan, de url-tag weg is of ze sturen het zonder tablerow... Ik was altijd zo aardig om het nog even aan te passen, maar ik denk dat ik in het vervolg maar gewoon het er in pleur. Niet mijn probleem, right?
Ben nu een stuk aan het lezen over Code First Migrations. Best heavy stuff voor een leek op dit gebied.
Snap er tot dusver geen jota van
@gropah, gewoon doen. Waarschijnlijk denken ze dat je met het dollarteken iets speciaals doet
Snap er tot dusver geen jota van
@gropah, gewoon doen. Waarschijnlijk denken ze dat je met het dollarteken iets speciaals doet
[ Voor 25% gewijzigd door PdeBie op 12-04-2013 16:33 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:08:
[...]
Heb je serieusjes gegeten vanmorgen? Jeetje...
Succes met je projectje.

Geweldig, een soap in een dev-forum.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 12-04-2013 16:49 ]
manager: <naam>, kan jij even <iets heel simpels dat hooguit een uurtje werk is> uitwerken?
ik: Ja prima, dat doe ik wel 'ff.
4 uur later en ik heb niet eens een begin kunnen maken omdat letterlijk niets meewerkt.
4 uur later en ik heb niet eens een begin kunnen maken omdat letterlijk niets meewerkt.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Dat is echt zo'n typische FOK! smileyVerwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:18:
[...]
Ik zou jullie nooit naar FOK! lokken, veel te tere zieltjes.
Volgens mij gebruikt iedereen op FOK! die smiley
edit:
ZOMFG een vrouw in devschuur coffee corner. Wat heb ik gemist?
[ Voor 10% gewijzigd door Gamebuster op 12-04-2013 16:54 ]
En dat is echt zo'n typische GoT-opmerkingGamebuster schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:53:
ZOMFG een vrouw
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Zodra ik die smiley zie denk ik meteen aan mclovin enzo. Wat een [...] was dat zeg. Ben blij dat ik niks meer te maken heb met die gast.
Leuk. 21 April begin in Londen. Spannend. De baas betaald tot Augustus mijn huur in Zwitserland
Verwijderd
Het baart me oprecht zorgen dat ik meerdere minuten naar dat gifje heb zitten starenBosmonster schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:49:
[...]
[afbeelding]
Haha, dat heb je goed geregeld! Nicealienfruit schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 17:02:
Leuk. 21 April begin in Londen. Spannend. De baas betaald tot Augustus mijn huur in Zwitserland
Ja, zelfs met dat salaris kan ik niet de dubbel de huur betalen en ze wilde mij zo snel mogelijk hebben dus...
Haha je zou het bijna zeggen he. Toch geeft die van mij de juiste woonplaats aan (Tiel, upc). Ook bij kennissen en een paar klanten geeft die wel de correcte woonplaats. Heel vreemd... Niet betrouwbaar dusphex schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:41:
Nou ventheman, deze API kun je wel links laten liggen ;P
Maybe ligt het aan de provider die je test. Want volgens mij krijg je gewoon coordinaten van datacenters etc.
Nou ik ga maar eens naar huis
Dat klinkt herkenbaar. Afgelopen paar dagen ook niets anders gedaan dan iteratief bugs fixen. Eentje gefixed en twee andere systemen vallen om. Ook wel typisch dat juist al het gammele spul door een koppige ex-collega geschreven is die we destijds gewaarschuwd hadden dat zijn insteek niet goed was. Ik wijs niet graag met de vinger naar iemand, maar ...Gamebuster schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:49:
manager: <naam>, kan jij even <iets heel simpels dat hooguit een uurtje werk is> uitwerken?
[ Voor 3% gewijzigd door R4gnax op 12-04-2013 19:55 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:18:
[...]
_!
Ik zou jullie nooit naar FOK! lokken, veel te tere zieltjes.
Fok was vroeger leuk, maar tegenwoordig lopen er zo ontiegelijk veel trollen rond en moet iedereen elkaar daar lopen afzeiken of het op de man spelen... Beetje jammer. Zelfde zie je nu ook op 4chan gebeuren, als er zich Nederlanders melden dan moeten ze zich altijd profileren met het gegooi met ziektes. Kei stoer man...
Nu zeg ik niet dat alle fokker's zo zijn (als ik mensen over 1 kam scheer is dat met een knipoog), maar de fun is er wel een beetje vanaf. Vroeger een redelijke actieve user (ook op de Fok IRC, was zelfs een tijd lang de meest actieve IRC-er)
Meh, geen aandacht aan dat soort opmerkingen besteden. Het is niet netjes van haar om dat te zeggen, maar door daar op door zagen verlaag je je alleen tot een vergelijkbaar niveau. Beetje jammer dat ze denkt dat wij tere zieltjes zijn (voelt een beetje alsof ze zich verheven voelt).pdebie schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:57:
[...]
* .Gertjan. kijkt om zich heen... Ah ik ben al thuis, heerlijk eigen baas
Ik heb vandaag eigenlijk maar weinig zinnige dingen gedaan
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Als managers er bij vermelden dat het maar een uurtje werk is, dan moet je inderdaad op gaan passen.R4gnax schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:54:
[...]
Dat klinkt herkenbaar. Afgelopen paar dagen ook niets anders gedaan dan iteratief bugs fixen. Eentje gefixed en twee andere systemen vallen om. Ook wel typisch dat juist al het gammele spul door een koppige ex-collega geschreven is die we destijds gewaarschuwd hadden dat zijn insteek niet goed was. Ik wijs niet graag met de vinger naar iemand, maar ...
What the hell.. SBS6 nieuws hier, heb het niet helemaal gevolgd, maar een één of andere vrouw heeft as (van een familielid dacht ik, van een crematie) verstuurd per POST* en ze zijn het kwijt en ze is nu boos.
Hoe verzin je dat om dat per post te versturen?
TNT POST, geen HTTP POST
TNT POST, geen HTTP POST
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Wel.... stop 't in een zakje, in een bubbeltjes envelop, en stuur het op? Past door de brievenbus, en een stuk goedkoper dan pakketpost.ZpAz schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 22:47:
What the hell.. SBS6 nieuws hier, heb het niet helemaal gevolgd, maar een één of andere vrouw heeft as (van een familielid dacht ik, van een crematie) verstuurd per POST* en ze zijn het kwijt en ze is nu boos.
TNT POST, geen HTTP POST
Ik weet niet of ze 't überhaupt per briefpost heeft verstuurd of pakketpost, maar in beide gevallen moet het gewoon aankomen natuurlijk. De postservice gaat hier hard achteruit! Wat of hoe je het opstuurt maakt in principe niet uit. Het moet gewoon aankomen, en daar moeten we vanuit kunnen gaan.
>> implicerend dat dat niet altijd zo geweest is.Gertjan. schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:55:
[...]
Zelfde zie je nu ook op 4chan gebeuren, als er zich Nederlanders melden dan moeten ze zich altijd profileren met het gegooi met ziektes. Kei stoer man...
>> mfw
Maargoed, Fok en 4chan zijn allebei
[ Voor 5% gewijzigd door Avalaxy op 12-04-2013 23:56 ]
Doe ik ookVerwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:32:
[...]
Ach jawel. Ik blijf gewoon een beetje meelezen hier
Krijg je als er vrouwen komen héBosmonster schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:49:
[...]
[afbeelding]
Congrats! Mooi geregeldalienfruit schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 17:02:
Een aantal mensen zal het al mee gekregen hebben, maar mijn Windows 8 app marketing tool is ook af: www.appmarketingtool.com
Netjes hoor 
Voorbeeldje van hoe erg je af kan dwalen op de vrijdagavond. Filmpje kijken op Youtube van systeem van de concurrent
Voorbeeldje van hoe erg je af kan dwalen op de vrijdagavond. Filmpje kijken op Youtube van systeem van de concurrent
Okee stelletje oude school meme-kenners hier:

Hier was toch ooit een filmpje van? Staat dat nog ergens?
http://i.qkme.me/3ppnbh.jpg
[ Voor 21% gewijzigd door BikkelZ op 13-04-2013 02:51 ]
iOS developer
Deze?BikkelZ schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 02:47:
Okee stelletje oude school meme-kenners hier:
[afbeelding]
YouTube: Magnetic Asian Spandex Boys : Littering
Verwijderd
Mijn posts zijn met een knipoog.Gertjan. schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:55:
[...]
Geloof me meid, ook mensen hier hebben dingen gezien waar Fok-kers bij in hun broekje poepen
Fok was vroeger leuk, maar tegenwoordig lopen er zo ontiegelijk veel trollen rond en moet iedereen elkaar daar lopen afzeiken of het op de man spelen... Beetje jammer. Zelfde zie je nu ook op 4chan gebeuren, als er zich Nederlanders melden dan moeten ze zich altijd profileren met het gegooi met ziektes. Kei stoer man...
Nu zeg ik niet dat alle fokker's zo zijn (als ik mensen over 1 kam scheer is dat met een knipoog), maar de fun is er wel een beetje vanaf. Vroeger een redelijke actieve user (ook op de Fok IRC, was zelfs een tijd lang de meest actieve IRC-er)maar op een gegeven moment is het gewoon zwaar achteruit gegaan daaro...
[...]
Meh, geen aandacht aan dat soort opmerkingen besteden. Het is niet netjes van haar om dat te zeggen, maar door daar op door zagen verlaag je je alleen tot een vergelijkbaar niveau. Beetje jammer dat ze denkt dat wij tere zieltjes zijn (voelt een beetje alsof ze zich verheven voelt).
[...]
* .Gertjan. kijkt om zich heen... Ah ik ben al thuis, heerlijk eigen baas
Ik heb vandaag eigenlijk maar weinig zinnige dingen gedaanBeetje assistentie verlenen aan wat andere ontwikkelaar en de rest van de tijd andere dingen zitten doen (zoals een rondje rijden op de motor
)... Iets met gebrek aan focus...
Met vrouwen weet je het natuurlijk nooit helemaal zeker
Maar in dat geval: alsnog van harte welkom
Komt de laatste tijd volgens mij best wat extra volk naar de koffie hoek, is onze koffie dan zo lekker
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Heb het topic pas net ontdekt en vind het hier wel grappig, alleen gaat het af en toe een beetje te snel om bij te kunnen houden. Ben je 2 uur niet op t.net is er alweer 1 a 2 pagina's vol..Gertjan. schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:12:
[...]
Komt de laatste tijd volgens mij best wat extra volk naar de koffie hoek, is onze koffie dan zo lekker
Dat is waarGropah schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:29:
[...]
Heb het topic pas net ontdekt en vind het hier wel grappig, alleen gaat het af en toe een beetje te snel om bij te kunnen houden. Ben je 2 uur niet op t.net is er alweer 1 a 2 pagina's vol.
Gelukkig zijn de berichten vaak zo kort dat je makkelijk weer bijgelezen bent, maar als ik een dag bij een klant zit en weinig op GoT dan heb ik wel het gevoel veel gemist te hebben
Verwijderd
Waarom hebben alle tekstvlakken een cursor:pointer CSS?Avalaxy schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 00:43:
Een aantal mensen zal het al mee gekregen hebben, maar mijn Windows 8 app marketing tool is ook af: www.appmarketingtool.com
Bij elke iteratie groeit het een beetje..Gertjan. schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:12:
[...]
Daarbij, zoals in de OP staat: There's no such thing as too much coffee
Of zoals in deze crisistijd: we zeggen druk bezig te zijn, maar hebben geen reet te doen en zitten hier.
let the past be the past.
Mijn lichaam begint zich toch wel enigszins af te zetten tegen dit statement... Er zijn dagen dat ik iets teveel koffie naar binnen mik... Halverwege de dag heb ik soms echt het gevoel teveel koffie te hebben gehad, de gedachte aan een nieuwe bak maakt mij dan misselijk...SPee schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:43:
[...]
Daarbij, zoals in de OP staat: There's no such thing as too much coffee
Daarnaast zijn de ontwenningsverschijnselen ook niet altijd even mild. Als ik in het weekend wat langer blijf liggen ben ik de rest van de dag weinig waard als ik niet eerst wat koffie tank...
Daarnaast begint mijn omgeving mij ook te waarschuwen dat ik misschien eens moet minderen... Met als argument dat als ik koffie nodig heb om alert en scherp te blijven ik misschien eens wat minder hooi op mijn vork moet nemen
But for now:
Je bedoelt de labels?Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:42:
[...]
Waarom hebben alle tekstvlakken een cursor:pointer CSS?
Verwijderd
Labels, text, what's the difference:
De cursor:pointer impliceert dat het klikbaar is. Maar het is gewoon platte text.
De cursor:pointer impliceert dat het klikbaar is. Maar het is gewoon platte text.
Ze zijn klikbaar... de focus verspringt naar bijhorende control. Of 't echt nuttig is is weer een tweede.Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:56:
Labels, text, what's the difference:
Verwijderd
Waarheid als een.Gertjan. schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:12:
[...]
Met vrouwen weet je het natuurlijk nooit helemaal zeker
Maar in dat geval: alsnog van harte welkom
Ik lust geen koffie
Men zal ooit gedacht hebben dat het nuttig is. Het is per slot van rekening onderdeel van de HTML standaard <label for="id van input veld>Bla</label> zal (/moet?) dat input veld de focus geven, en bij radio buttons die checked maken en bij checkbox de checked state togglen. Daarnaast vergroot het de klikbaarheid van het input veld, wat ook weer voornamelijk handig is voor radio buttons en checkboxes (als ik een ding haat is het wel dat alleen die kleine control aan te klikken valt).GateKeaper schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 18:02:
[...]
Ze zijn klikbaar... de focus verspringt naar bijhorende control. Of 't echt nuttig is is weer een tweede.
Het zit er eigenlijk puur in om accessibility redenen.RobertMe schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 20:49:
[...]
Men zal ooit gedacht hebben dat het nuttig is. Het is per slot van rekening onderdeel van de HTML standaard <label for="id van input veld>Bla</label> zal (/moet?) dat input veld de focus geven, en bij radio buttons die checked maken en bij checkbox de checked state togglen. Daarnaast vergroot het de klikbaarheid van het input veld, wat ook weer voornamelijk handig is voor radio buttons en checkboxes (als ik een ding haat is het wel dat alleen die kleine control aan te klikken valt).
Je vindt het om die redenen ook terug in de "HTML Techniques for Web Content Accessibility Guidelines 1.0" -> http://www.w3.org/TR/WCAG10-HTML-TECHS/#forms-labelsNotice the for and id values are the same, thus associating the label with the appropriate form element.
[...]
Another benefit of using labels is that the user can click on the label itself to set focus to the form element. This is useful to some with motor disabilities, particularly when selecting small checkboxes and radio buttons.
IBM heeft er wel een mooie stukje over:
For people who are blind, Web-based forms can be inaccessible if users cannot identify form elements when attempting to complete the form. The two major accessibility issues associated with completing forms: understanding which text label describes each form field and understanding which fields are required to complete the form. Screen reader users need the ability to tab through a form and understand the purpose of each form element.
[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 13-04-2013 21:26 ]
Gamebuster in "nginx 1.3.13+ reverse proxy voor websockets icm thin server"
Dit. Dit heeft mij bijna een fucking week gekost. AARGH
Dit. Dit heeft mij bijna een fucking week gekost. AARGH
Hmm.. Weird.
Volgens mij trekt mijn GPU het niet helemaal dat nieuwe scherm. Heeft net 24 uur uitgestaan en toen ik terugkwam twee meldingen dat de resolutie mogelijk niet gehaald werd wegens slechte verbinding DP en alle schermen op oude, linker scherm, waren op hoofdscherm (aslof die even wel-niet aangekoppeld was).
En het geluid van de HDMI aansluiting doet het niet meer (Series op TV kijken, TV als derde scherm, geluid doet het niet meer)
Maar... Het blijft awesome.
Oja. Nog wat taart voor gister:
Volgens mij trekt mijn GPU het niet helemaal dat nieuwe scherm. Heeft net 24 uur uitgestaan en toen ik terugkwam twee meldingen dat de resolutie mogelijk niet gehaald werd wegens slechte verbinding DP en alle schermen op oude, linker scherm, waren op hoofdscherm (aslof die even wel-niet aangekoppeld was).
En het geluid van de HDMI aansluiting doet het niet meer (Series op TV kijken, TV als derde scherm, geluid doet het niet meer)
Maar... Het blijft awesome.
Oja. Nog wat taart voor gister:
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Anders af en toe afwisselen met een Red Bulletje..Gertjan. schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:49:
[...]
Mijn lichaam begint zich toch wel enigszins af te zetten tegen dit statement... Er zijn dagen dat ik iets teveel koffie naar binnen mik... Halverwege de dag heb ik soms echt het gevoel teveel koffie te hebben gehad, de gedachte aan een nieuwe bak maakt mij dan misselijk...
Daarnaast zijn de ontwenningsverschijnselen ook niet altijd even mild. Als ik in het weekend wat langer blijf liggen ben ik de rest van de dag weinig waard als ik niet eerst wat koffie tank...
Daarnaast begint mijn omgeving mij ook te waarschuwen dat ik misschien eens moet minderen... Met als argument dat als ik koffie nodig heb om alert en scherp te blijven ik misschien eens wat minder hooi op mijn vork moet nemen
Zo maar ff het gekoelde pils de koelkast uit trekken en het park bij Boulogne hier induiken.
Michali schreef op zondag 14 april 2013 @ 13:03:
[...]
Anders af en toe afwisselen met een Red Bulletje.
Die kauwgumballengeur doet mijn maag al rondjes draaien...
Ooit een collega gehad die iedere ochtend om 7:30 een blikje redbull openplopte... Ik was nog aan het wakker worden, maar die geur alleen al maakte mij kotsmisselijk. Die meneer maar verzocht om zijn red bull op de gang te dringen (het was een stagiair, dus dat mocht
Dat er mensen zijn die die troep kunnen drinken snap ik nog steeds niet.....Gertjan. schreef op zondag 14 april 2013 @ 13:23:
[...]
die troep kan ik echt niet verdragen...
Red bull is ook echt gewoon troep, de Aldi en Liddl variant (Golden Power en ...?) zijn wel lekker imho..Gertjan. schreef op zondag 14 april 2013 @ 13:23:
[...]
die troep kan ik echt niet verdragen...
Ooit een collega gehad die iedere ochtend om 7:30 een blikje redbull openplopte... Ik was nog aan het wakker worden, maar die geur alleen al maakte mij kotsmisselijk. Die meneer maar verzocht om zijn red bull op de gang te dringen (het was een stagiair, dus dat mocht). Die gast leefde op dat spul en at nooit iets gezonds, maar vond het wel gek dat hij zo nu en dan ziek, zwak en misselijk was
Heb ook heel wat redbull-clones geprobeerd. Die van de aldi is gewoon verreweg de besteErwin537 schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:29:
[...]
Red bull is ook echt gewoon troep, de Aldi en Liddl variant (Golden Power en ...?) zijn wel lekker imho.
Liddl heeft miXXed Up (de cassis ervan vind ik heel lekker).Erwin537 schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:29:
[...]
Red bull is ook echt gewoon troep, de Aldi en Liddl variant (Golden Power en ...?) zijn wel lekker imho.
Of de goedkoopste van de AH. Morgen op het werk weer even lading meenemen
Verwijderd
Energydrink drink ik sowieso maar niet, dan stuiter ik echt alle kanten op
. Niet normaal.
Red Bull vind ik overigens ook echt ranzig, op de Zwarte Cross Monster gehad en daar ben ik ook geen fan van.
Red Bull vind ik overigens ook echt ranzig, op de Zwarte Cross Monster gehad en daar ben ik ook geen fan van.
Ghehe, zegt de persoon die ontwenningsverschijnselen krijgt als ie even geen koffie drinkt.Gertjan. schreef op zondag 14 april 2013 @ 13:23:
[...]
Die gast leefde op dat spul en at nooit iets gezonds, maar vond het wel gek dat hij zo nu en dan ziek, zwak en misselijk was
Laatst was ook een collega verbaasd dat ik geen koffie wou.
Een IT leeft toch op koffie? Of anders cola.
Maar dat was toen ik net begon met werken en de frisdrank nog gratis was
Na de ontwenningsverschijnselen in het weekend en de nodige kilo's erbij, toch maar gelimiteerd tot 2-3 koffie in de ochtend en na de lunch met regelmatig nog 1 grote kop in de avond. Na ~3 uur is het alleen water/thee. En cola alleen in het weekend maar een glas.
Maar dat was toen ik net begon met werken en de frisdrank nog gratis was
Na de ontwenningsverschijnselen in het weekend en de nodige kilo's erbij, toch maar gelimiteerd tot 2-3 koffie in de ochtend en na de lunch met regelmatig nog 1 grote kop in de avond. Na ~3 uur is het alleen water/thee. En cola alleen in het weekend maar een glas.
let the past be the past.
In mijn leven 1x koffie geprobeerd, niet voor herhaling vatbaar. Mensen kijken mij er ook raar voor aan, maar goed, ik drink die meuk (want dat schijnt het wel vaak te zijn, op de plekken waar ik veel ben) niet.SPee schreef op zondag 14 april 2013 @ 17:06:
Verwijderd
Zojuist een algoritme 33% sneller gemaakt door een lookup table te splitsen in een frequent en infrequent gebruikt deel. ( 19 MB + 370 MB ). Hoezo cache misses zijn duur?
Maar die cache-misses heb je toch nog steeds, als ze niet in je frequente deel zitten? Of snap ik het verkeerd?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik denk dat een cache miss ervoor zorgt dat andere cache-requests langer duren. door frequente en infrequent te splitsen zorg je ervoor dat de frequente table minder misses heeft en dus sneller reactie blijft geven.
maar ik heb geen idee waar het verder over gaat; ik peuter dit ook maar uit mn neus
maar ik heb geen idee waar het verder over gaat; ik peuter dit ook maar uit mn neus
Verwijderd
Ik lees de lookup table uit in een quashi-random patroon. Waarbij er bijvoorbeeld 100 x 1 byte uit het 'frequente' gedeelte worden geleden, en daarna 1 x 50 bytes uit het infrequente gedeelte. En er daarna weer 100 bytes op een geheel andere positie in de frequente lookup wordt gelezen. De volgorde waarin dit gebeurt is onafhankelijk van elkaar.
In de oude situatie was de structuur van de lookup table ongeveer 11 bytes per entry . Dat betekent dat als het programma een lookup wil doen in de lookup table, de read altijd uit het memory moet komen. Want als ik eerst base + 0x00 wil lezen en daarna base + 0x0b en daarna base + 0x16, dan is dat lastig te cachen. Slechts de eerste byte van de structuur was van belang. De rest van de bytes worden ongeveer 1% van de tijd gebruikt.
In de nieuwe situatie is de structuur 1 byte + 10 bytes. Dat betekent dat mijn acces patroon base + 0x00, base + 0x01, base + 0x02 is. Het aantal cache misses wordt hierdoor gereduceerd met een factor 8. (ervanuitgaande dat één memory-load 64 bit is). Wanneer ik de volgende entry uit de lookup table lees lees, is er een vrij grote kans ( 1 op 8, ongeveer ) dat deze in hetzelfde 8-bit word staat welke ik net iets eerder heb ge-lookupt.
Wanneer ik in de nieuwe situatie een lookup wil doen op het infrequente gedeelte, moet ik uiteraard nog net zo lang wachten als voorheen. Sterker nog, ik moet langer wachten. Want in de oude situatie zouden de eerste 7 bytes van de structuur zich al in cache bevinden.
Als het 'frequente' gedeelte zo klein was dat het volledig in het cache zou passen, dan zou het verschil nog veel groter zijn. Misschien kan ik het programma zo aanpassen dat hij eerst heel veel berekeningen uitvoert op de eerste MB van de lookup table, bijvoorbeeld. Zijn er tools om te kijken wat het percentage cache misses is op een bepaalde regel code? Valgrind is geen succes, want minGW (gcc) faalt keihard in het compileren van een ander tijdkritisch stukje code..
Maar ik zat wel even te kijken toe de runtime van een stukje code welke ik al weken aan het optimaliseren ben opeens met 33% omlaag ging. Op basis van de profile resultaten van very sleepy had ik dat absoluut niet verwacht.
In de oude situatie was de structuur van de lookup table ongeveer 11 bytes per entry . Dat betekent dat als het programma een lookup wil doen in de lookup table, de read altijd uit het memory moet komen. Want als ik eerst base + 0x00 wil lezen en daarna base + 0x0b en daarna base + 0x16, dan is dat lastig te cachen. Slechts de eerste byte van de structuur was van belang. De rest van de bytes worden ongeveer 1% van de tijd gebruikt.
In de nieuwe situatie is de structuur 1 byte + 10 bytes. Dat betekent dat mijn acces patroon base + 0x00, base + 0x01, base + 0x02 is. Het aantal cache misses wordt hierdoor gereduceerd met een factor 8. (ervanuitgaande dat één memory-load 64 bit is). Wanneer ik de volgende entry uit de lookup table lees lees, is er een vrij grote kans ( 1 op 8, ongeveer ) dat deze in hetzelfde 8-bit word staat welke ik net iets eerder heb ge-lookupt.
Wanneer ik in de nieuwe situatie een lookup wil doen op het infrequente gedeelte, moet ik uiteraard nog net zo lang wachten als voorheen. Sterker nog, ik moet langer wachten. Want in de oude situatie zouden de eerste 7 bytes van de structuur zich al in cache bevinden.
Als het 'frequente' gedeelte zo klein was dat het volledig in het cache zou passen, dan zou het verschil nog veel groter zijn. Misschien kan ik het programma zo aanpassen dat hij eerst heel veel berekeningen uitvoert op de eerste MB van de lookup table, bijvoorbeeld. Zijn er tools om te kijken wat het percentage cache misses is op een bepaalde regel code? Valgrind is geen succes, want minGW (gcc) faalt keihard in het compileren van een ander tijdkritisch stukje code..
Maar ik zat wel even te kijken toe de runtime van een stukje code welke ik al weken aan het optimaliseren ben opeens met 33% omlaag ging. Op basis van de profile resultaten van very sleepy had ik dat absoluut niet verwacht.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2013 19:12 ]
Zo, het internet op de Evolve is ook gemaakt. Tot nu toe allemaal goed geregeld 
Vanavond borrel, maandag GitHub drinkup en dinsdag feest + aankondigingen. Kan niet op
Vanavond borrel, maandag GitHub drinkup en dinsdag feest + aankondigingen. Kan niet op
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Valgrind is hiervoor inderdaad ideaal (via de Cachegrind tool). Wat heeft GCC ermee te maken? Valgrind werkt gewoon op instructie-niveau, dus de gebruikte compiler is niet van belang.Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:10:
Zijn er tools om te kijken wat het percentage cache misses is op een bepaalde regel code? Valgrind is geen succes, want minGW (gcc) faalt keihard in het compileren van een ander tijdkritisch stukje code..
* Firesphere vindt rants schrijven leuk

Dus inderdaad weer een nieuwe (tech) rant online
Dus inderdaad weer een nieuwe (tech) rant online
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd
De valgrind suite draait alleen onder linux. Aangezien MinWG onder windows zo hard faalt in het compileren van mijn code verwacht ik geen zinvolle resultaten met die compiler-familie. Ik zit min of meer vast aan msvc, welke alleen onder windows draait.Soultaker schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:39:
[...]
Valgrind is hiervoor inderdaad ideaal (via de Cachegrind tool). Wat heeft GCC ermee te maken? Valgrind werkt gewoon op instructie-niveau, dus de gebruikte compiler is niet van belang.
Misschien levert clang acceptabele performance op met mijn app. Het is voor de contest, trouwens.
Mijn stagebedrijf heeft een licentie op Intel VTune waar ik misschien ook wel gebruik van kan maken.
Ah ja, voor Windows development is het inderdaad niet ideaal.Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:56:
De valgrind suite draait alleen onder linux. Aangezien MinWG onder windows zo hard faalt in het compileren van mijn code verwacht ik geen zinvolle resultaten met die compiler-familie. Ik zit min of meer vast aan msvc, welke alleen onder windows draait.
Voor zover ik weet optimaliseert GCC nog wel een stukje beter dan Clang.Misschien levert clang acceptabele performance op met mijn app.
Ah, ik ga daar pas tijd aan besteden als ik daadwerkelijk een contesttopic zie.Het is voor de contest, trouwens.
Verwijderd
Voor zover ik weet ook, maar gcc heeft een bepaalde builtin verschrikkelijk slecht geïmplementeerd, en ik krijg het niet voor elkaar deze met inline assembly te reproduceren. Volgens een random persoon op internet zou clang builtins significant beter optimaliseren dan gcc (dat is ook logisch, want clang optimaliseert op llvm-niveau, welke dus onafhankelijk zou moeten zijn van de syntax. bijvoorbeeld: msvc en gcc zijn niet in staat inline assembly te optimaliseren.).Soultaker schreef op zondag 14 april 2013 @ 22:34:
Voor zover ik weet optimaliseert GCC nog wel een stukje beter dan Clang.
Ik vond het een interessante caseAh, ik ga daar pas tijd aan besteden als ik daadwerkelijk een contesttopic zie.Wel respect voor de resultaten die je ondertussen behaald hebt!
edit: dat zit-ie al. 8:40. Kan overigens nog makkelijk door de helft.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2013 23:00 ]
Wat bedoel je hiermee? Het hele punt van inline assembly is dat de geïnlinede assembly letterlijk overgenomen moet worden. Wél kan GCC code reorderen om een inline assembly block heen, net zoals met compiler intrinsics.Verwijderd schreef op zondag 14 april 2013 @ 22:49:
bijvoorbeeld: msvc en gcc zijn niet in staat inline assembly te optimaliseren.
Misschien wel interessant om te zien welke code precies gegenereert wordt, als je 't op een zinnige manier kunt isoleren?
Verwijderd
Niet noodzakelijk. Als de compiler zijn kans schoon ziet om een stukje assembly te optimaliseren, zij het door het gebruik van een andere instructie, of door het reorderen van statements, dan mag hij dat van mij best doen. Het is natuurlijk lastig voor de compiler om te zien wat je precies probeert te doen in een stukje inline assembly. Voor zover ik weet bevatten gcc en msvc geen code die 'begrijpen' wat een stukje assembly doet.Soultaker schreef op zondag 14 april 2013 @ 22:59:
[...]
Wat bedoel je hiermee? Het hele punt van inline assembly is dat de geïnlinede assembly letterlijk overgenomen moet worden. Wél kan GCC code reorderen om een inline assembly block heen, net zoals met compiler intrinsics.
(clang, aan de andere kant, compileert naar llvm, welke juist gemaakt is om geoptimaliseerd te worden door verschillende tools).
Dit is mijn functie definitie. Deze definieert de functie BSF( out, in ). Wat BitScanForward betekent.
C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| msvc: #include <intrin.h> #define BSF( out, in ) _BitScanForward64( &out, in ) mingw32: #define BSF( out, in ) out = __builtin_ctzll( in ) mingw64: #define BSF( out, in ) __asm__("bsf %[mask], %[index]" : [index] "=r" (out) : [mask] "mr" ( in )); |
Dat levert op, onder MSVC11 x64:
code:
1
2
3
| mov rax,qword ptr [rsp+30h] bsf rax,rax // BitScanForward mov dword ptr [rsp+38h],eax |
Onder MinGW x64 inline assembly
code:
1
2
| bsf 0xd0(%rbp),%rax mov %rax,0xa8(%rbp) |
onder mingw x64 met behulp met de __builtin:
code:
1
2
| tzcnt 0xc0(%rbp),%rax // TrailingZeroCount mov %eax,0xa4(%rbp) |
onder mingw x86:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| 0x401551 <+0x01a1> mov 0x150(%esp),%eax 0x401558 <+0x01a8> mov 0x154(%esp),%edx 0x40155f <+0x01af> mov %eax,(%esp) 0x401562 <+0x01b2> mov %edx,0x4(%esp) 0x401566 <+0x01b6> call 0x405840 <__ctzdi2> 0x40156b <+0x01bb> cltd 0x40156c <+0x01bc> mov %eax,0x120(%esp) 0x401573 <+0x01c3> mov %edx,0x124(%esp) .... 0x405840 <+0x0000> jmp *0x4773e4 0x405846 <+0x0006> nop 0x405847 <+0x0007> nop .... 0x6e941964 <+0x0000> push %ebp 0x6e941965 <+0x0001> mov %esp,%ebp 0x6e941967 <+0x0003> mov 0x8(%ebp),%eax 0x6e94196a <+0x0006> mov 0xc(%ebp),%ecx 0x6e94196d <+0x0009> test %eax,%eax 0x6e94196f <+0x000b> jne 0x6e941980 <libgcc_s_dw2-1!__ctzdi2+28> 0x6e941971 <+0x000d> mov %ecx,%eax 0x6e941973 <+0x000f> mov $0x20,%edx 0x6e941978 <+0x0014> bsf %eax,%eax 0x6e94197b <+0x0017> add %edx,%eax 0x6e94197d <+0x0019> leave 0x6e94197e <+0x001a> ret 0x6e94197f <+0x001b> nop 0x6e941980 <+0x001c> xor %edx,%edx 0x6e941982 <+0x001e> jmp 0x6e941978 <libgcc_s_dw2-1!__ctzdi2+20> |
brrrr...
Deze functie wordt in mijn algoritme gemiddeld 183 mil. keer per seconde uitgevoerd per processor core. Je snapt dat de performance met mingw x86 drastisch in elkaar zakt
De x64 variant van MinGW presteert overigens best goed. Dat was mij niet opgevallen toen ik een testcase maakte. Misschien moet ik toch maar even wat werk verzetten om ervoor te zorgen dat mijn algoritme onder mingw x64 kan draaien (momenteel afhankelijk van Qt, maar ik heb Qt nog niet gecompileerd voor MinGW x64).
Edit: dat is de debug build, trouwens. Release mode levert een grotendeels onleesbare brij op.
Ah, de ironie... Het verwerken van een performance report in Visual Studio trekt de performance van heel mijn systeem plat 
Sowieso duurde de geprofilede UnitTest ineens meer dan 10x zolang: van 3 seconden naar 43, maar hij staat nu al een paar minuten te stampen op het performance report...
Sowieso duurde de geprofilede UnitTest ineens meer dan 10x zolang: van 3 seconden naar 43, maar hij staat nu al een paar minuten te stampen op het performance report...
Haha, ik dacht laatst ook eens de profiler te laten runnen, maar hij klapte er steeds uit. Bleek het rapport zo'n 9GB ruimte in beslag te nemen, en ik had maar iets van 5GB vrij (ik kwam daar uiteraard achter na het vergroten van de disk.Gertjan. schreef op maandag 15 april 2013 @ 07:37:
Ah, de ironie... Het verwerken van een performance report in Visual Studio trekt de performance van heel mijn systeem plat
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ook ik heb stad en land afgereisd, maar voor mij staat op nummer 1 toch echt Blue Bastard, de nummer 2 is inderdaad Golden Power.GateKeaper schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:53:
[...]
Heb ook heel wat redbull-clones geprobeerd. Die van de aldi is gewoon verreweg de besteWel jammer, daar kom ik bijna nooit, waardoor je het dus niet "even meeneemt".
BB is overigens verkrijgbaar bij Boni supermarkten, verder heb ik het alleen bij de groothandels terug gezien.
Verwijderd
Ik moet binnenkort een bachelorproef schrijven over mijn stage. De meeste mensen op school schrijven die gewoon in Word, wat er dan zo uit komt te zien. Ben ik nu de enige die dit iets of wat amateuristisch vind?
Ik vind het nog enigzins meevallen hoe amateuristisch het eruit ziet. Ik heb veel erger gezien hoorVerwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:09:
Ik moet binnenkort een bachelorproef schrijven over mijn stage. De meeste mensen op school schrijven die gewoon in Word, wat er dan zo uit komt te zien. Ben ik nu de enige die dit iets of wat amateuristisch vind?
Nothing to see here!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.